Inderdaad, daar zit ik nu ook een beetje over te twijfelen. Op zich is zo'n C9000 natuurlijk een leuk apparaat met erg veel mogelijkheden, maar verre van laagdrempelig. Soms zijn wij tweakers wel erg perfectionistisch en vraag je je af of je niet beter gewoon een 'gewoon goede' lader kunt halen en daar hartstikke tevreden mee zijn. Uiteindelijk is dergelijk spul natuurlijk gewoon gemaakt voor consumenten, niet voor tweakers die de laatste 2% performance er ook uit willen halen. 
Waarschijnlijk een setje wat nog voor NiCd bedoeld was? Mijn Siemens is inderdaad al voor NiMH ontworpen en doet dus ook aan druppelen enzo. Daar zou het niet warm in mogen worden.joopv schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:34:
Inderdaad: in een DECT setje wat ik ooit had werden de AAA'tjes merkbaar warm als ze in de lader stonden. Ook als ze er al dagen lang in stonden. Dat is een slecht teken - er is blijkbaar niet gekozen voor fatsoenlijk laad management, d.w.z. afzonderlijke laad- en druppellaad processen. In de siemens die ik nu heb worden de cellen helemaal niet warm.
[ Voor 40% gewijzigd door Gonadan op 19-01-2016 14:52 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8