Verwijderd
tu +veel conditie
vorm: helaas nu eens iets gedaald
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 17:00 ]
Verwijderd
Edit2: Hoever kan die editpercentage in vredes naam doorgaan.
Edit3: Die uitdaging ga ik aan
Dit is verder onzinnig, maar goed we moeten toch wat op een vrijdagmiddag. Totaal geen zin meer om verder te leren, maar ga zo naar huis dus stop ik hier maar mee.
[ Voor 232% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 17:11 ]
Als je meer toevoegd in je edit, dan dat je eerst had staan kan het volgens mij oneindig stijgen. Ik zou zeggen. Try itVerwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 17:02:
Edit:Laat maar was onzin. Vrijdagmiddag ben niet helemaal helder meer.
Edit2: Hoever kan die editpercentage in vredes naam doorgaan.
Told ya
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Daarom moeten de wedstrijden ook met normal rules gespeeld worden. Het is nu al aardig wat werk om elke week alle wedstrijden in te voeren, en ik kijk dus alleen naar de uitslag. Ik ga niet ook nog eens elke wedstrijd langs om te kijken of er misschien met beker regels is gespeeld. Ik hoop dat je dat snapt.simsim schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:32:
[...]
Ik dacht dat de uitslagen na 90min zouden gelden bij gespeelde wedstrijden met Bekerregels. Ik heb 2 wedstrijden met bekerregels na strafschoppen verloren maar ze staan in de stand gewoon met de einduitslag verwerkt.
Niet dat ik er zelf iets mee opschiet, maar voor anderen in poule A wel zo eerlijk lijkt me
@ Brainpower: bedankt voor het aanpassen op gottrick.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Wat je kunt doen is gewoon de wedstrijd aanklikken. Rechtsboven staat de uitslag t/m de 90ste minuut. Dus het kost je per wedstrijd 1 klik meerSandyman538 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 17:12:
[...]
Daarom moeten de wedstrijden ook met normal rules gespeeld worden. Het is nu al aardig wat werk om elke week alle wedstrijden in te voeren, en ik kijk dus alleen naar de uitslag. Ik ga niet ook nog eens elke wedstrijd langs om te kijken of er misschien met beker regels is gespeeld. Ik hoop dat je dat snapt.
@ Brainpower: bedankt voor het aanpassen op gottrick.
Ach ja voor de 1 is 1 seconde een hoop heH2opoloër schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 17:19:
en laat die ene klik nou net de klik zijn die.........
Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid
Gewoon die standaardopstelling aanvinken bij de wedstrijdorders van zondag, dan wordt deze ook gebruikt voor de wedstrijd van woensdag.Sagacitus schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 19:34:
Mijn wedstrijd in de cup voor komende woensdag is nog niet geregeld. Nu ga ik morgen op vakantie en heb ik geen tijd meer om nog orders in te geven voor die wedstrijd, al wel een uitdaging geplaatst. Kan ik gewoon een standaardopstelling gebruiken en wordt die dan geselecteerd? Ik wil natuurlijk geen walkover veroorzakenwant ik heb nog goede kans om tweede te worden in mijn groep
Wel een erge n00b vraag hoor dit trouwens
Sorry hoorBrainpower schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 20:13:
[...]
Wel een erge n00b vraag hoor dit trouwens![]()
Of was dat nou z'n bedoeling met zn A-team spelen...
Zelf achter iets komen is niet zo moeilijk!Sagacitus schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 20:33:
Ik heb nu mijn B-team ingesteld als standaardopstelling en voor de wedstrijd van zondag heb ik daarna met de hand mijn A-team opgesteld.
[ Voor 17% gewijzigd door NiMu83 op 10-02-2007 10:16 ]
Verwijderd
je ziet het verkeerd. op zo'n moment doe ik jou een gunst omdat je dan voor mij, wat kan er nou leuker zijn, informatie mag gaan opzoeken. vervolgens ben ik je dan eeuwig dankbaar en dat wilt toch iedereen. geen goeie vergelijking hoor!Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 16:44:
[...]
ach ik zie dat jij ook wel eens vragen stelt die je terug in de regels kan vinden, dus dacht dan mag ik het ook wel
even de defensie dicht metselen:
Robin de Keizer
TSI = 92 150, 27 jaar, matig in vorm
Heeft goed ervaring en is een redelijk leider [Krachtig]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: buitenaards
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
komt het totale salaris op 190k per week, maar mijn nieuwe stadion is bijna af. dat genereert 350k per volle bak per 2 weken. sponsors op 100k. moet allemaal wel lukken.
jezus! teamgeest 2 volle punten gedaald! 1 door de verkoop en 1 door de aankoop. stond op in de wolken en nu tevreden
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2007 12:14 ]
Maar ik vraag me af of het ruim 2 ton waard is ten opzichte van een goede coach met slecht leiderschap? Met andere woorden wat radebn jullie aan, zwak leiderschap en dus iets meer effect bij piccen etc. of ruim 2 ton op de bank houden (is voor mijn clubje veel geld)
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je moet ook nog wel rekening houden met het geld dat je misloopt doordat je de speler nooit meer kan verkopen. Maar waarschijnlijk is dat wel te overzien, hij zal wel over de 30 zijn en af en toe nog een balletje meetrappen?simsim schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 13:35:
Ik ben nog steeds benieuwd naar jullie tips mbt coaching. Ik heb namelijk een speler die ik volgend seizoen coach kan maken, deze heeft formidabel ervaring en zwak leiderschap. Als ik hem een goed coach maak is dat net iets goedkoper dan extern eenzelfde coach aantrekken.
Maar ik vraag me af of het ruim 2 ton waard is ten opzichte van een goede coach met slecht leiderschap? Met andere woorden wat radebn jullie aan, zwak leiderschap en dus iets meer effect bij piccen etc. of ruim 2 ton op de bank houden (is voor mijn clubje veel geld)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
precies. mijn team is ongeveer zoiets als die van jouw dus ik heb goeie moed in de V. ik iets meer verdediging en jij iets meer aanval.H2opoloër schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 14:15:
@hein als je het goed doet in de V kan je met 190k salaris wel in de top 3 eindigen
aan die aanval wordt gewerkt. ik heb nog 4 ton en verkoop mijn spits. dan haal ik voor 1.5-1.6m weer iets terug.
TU was zwaar onder de maat: -4 vorm in mijn A-team en geen skillpops
Daarnaast gisteren met 5-0 verloren, meer dan ik verwacht had, zeker met een uitmuntend countervaardigheid
Hmmm. Ik volg jou nietTheKeeper schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 22:21:
Even een aantal klachten neerleggen hier:
TU was zwaar onder de maat: -4 vorm in mijn A-team en geen skillpops
Daarnaast gisteren met 5-0 verloren, meer dan ik verwacht had, zeker met een uitmuntend countervaardigheid
HUE?
TU
Vorm: -6/+3
Def: +1 (bovennatuurlijk 21j)
Edit:... zucht... bondscoaches!
[ Voor 22% gewijzigd door Joss op 10-02-2007 22:52 ]
Verwijderd
het is wel nodig, maar geen hoofdzaak. aanval en mid en daarna pas def. niet realistisch maar zo werkt hetJoss schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 22:49:
[...]
Een goede verdediging is immers nergens goed voor.
Ik streef ook naar balans, maar dat brengt vrij weinigVerwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:28:
[...]
het is wel nodig, maar geen hoofdzaak. aanval en mid en daarna pas def. niet realistisch maar zo werkt hethoewel ik altijd streef naar zoveel mogelijk balans in de linies. dat lijkt mij toch het best.
- min 5*
- Nederlandse afkomst
- Liefst ook nog spelhervatter
- Niet meer dan 1.75 mil.
Wie bied?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Netjes! Maar wat is zn passen skill? Je krijgt er toch zeker 200 a 300k voor!
zwak passen/pm/conditie/sh, matig verdedigen en koppen. zn id: 151768575 (hij staat te koop, als het niet mag haal ik hem weer weg). Transfervergelijking geeft een gemiddelde van slechts 75k.Brainpower schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:23:
@ ph4ge
Verwijderd
optimist. ik zeg 150 maxBrainpower schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:23:
@ ph4ge
150 min ja, heeft ook nog koppen en zwak passen. Daar krijgt hij m.i. zeker wel minimaal 150 voor.
Verwijderd
moet lukken. ik heb er een met 6-6,5** en die was 1,75m. geen SP maar dat heb ik liever met een spits met scoren of een def met ervaring.Joss schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:37:
[...]
Ik streef ook naar balans, maar dat brengt vrij weinig. Deze week gaat een 21j bovennatuurlijk bij mij deruit, verder trainen heeft geen nut met deze markt. Denk dat ik daar een winger voor terug haal, alleen mijn eisen zijn nogal hoog:
- min 5*
- Nederlandse afkomst
- Liefst ook nog spelhervatter![]()
Wie bied?
@brain: zo eind tegen seizoen vind ik het een hoop geld. ik zou het er zeker niet voor over hebben. minimaal redelijk/goed passen erbij. dan gaan we praten
Heb net een bovennatuurlijke middenvelder verkocht met utopisch spehervatten voor 1.85 miljoen, dus dat is wel te halen voor dat geld. Zonder spelhervatten zijn ze er wel goedkoper te krijgen 1.3/1.4Joss schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:37:
[...]
Ik streef ook naar balans, maar dat brengt vrij weinig. Deze week gaat een 21j bovennatuurlijk bij mij deruit, verder trainen heeft geen nut met deze markt. Denk dat ik daar een winger voor terug haal, alleen mijn eisen zijn nogal hoog:
- min 5*
- Nederlandse afkomst
- Liefst ook nog spelhervatter![]()
Wie bied?
@ Onhattrick
Ik denk, gezellig na de eredivisie even de wedstrijden volgen, heb ik een WO. Team heeft al zn spelers ontslagen gister
Iedereen, behalve bovengetekende dan, veel succes vanavond
en twente gaat nog meedoen voor het kampioenschap das ook erg mooi.Brainpower schreef op zondag 11 februari 2007 @ 20:12:
Idd lekker boeiend heinBelangrijk is dat p$v punten laat liggen, de kakkies verliezen met 3-0 en AJAX wint
@ Onhattrick
Ik denk, gezellig na de eredivisie even de wedstrijden volgen, heb ik een WO. Team heeft al zn spelers ontslagen gister
@ spelers ontslaan.
je kunt toch maar elke 12 uur 1 speler ontslaan hoe heeft hij dan gister al zijn spelers verkocht?
Ik PIC altijd en ik kwam er iig op tijd achter. En jullie iig succes
@ odan
Naja ik analyseerde hem geloof ik donderdag of vrijdag en toen waren al zn spelers er nog. Ik weet ook niet hoe of wat maar iig staat zn aantal spelers op 0.
10-02-2007 om 18:20 Via ***
06-02-2007 om 15:47 Via ***
05-02-2007 om 08:47 Via ***
01-02-2007 om 14:00 Via ***
29-01-2007 om 10:18 Via ***
En twente meedoen om kampioenschap?
[ Voor 7% gewijzigd door NiMu83 op 11-02-2007 20:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
volgens mij ben ik die VIe nu wel ontgroeit. als ik nu niet promoveer ben ik ook wel de grootste kneus ever bij GoT volgens
ts IDW na een dubbele daling na aankopen
nieuwe def haalde 7* !!! in matige vorm. goeie koop!
Mijn hatstats 152 en tegenstander 117, mijn sterren 42 en tegenstander 33,5
Kom ik ooit nog eens uit die vervloekte VIII e divisie ??
(team Giga Eagles)
Ongelofelijke wedstrijd gewonnen van iemand met 6 sterren meer. MatchID 107128187
Ik snap nog steeds niet hoe ik tegen die verdediging 4 doelpunten heb gemaakt.
Eerste seizoen in de VIII-ste en ik doe mee voor het kampioenschap.
Ik weet niet wat me overkomt.
Verwijderd
hattrick berekent de uitslag niet op sterren, maar op ratings. die ontliepen elkaar deze wedstrijd niet zo gigantisch veel en je hebt ook best wel mazzel gehad. ik had van te voren mijn geld niet op jou gezetCNS schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:53:
OMG..........
Ongelofelijke wedstrijd gewonnen van iemand met 6 sterren meer.
Kan iemand misschien zeggen wat die loddar-stats zijn en/of waar ik hier iets over kan vinden, want het zegt mij niets.
Verwijderd
Als je dan zo vriendelijk wilt zijn die lijn door te trekken naar woensdagPewwy schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:52:
Snik, weer verloren, weer slechts 1 doelpunt verschil...story of my life.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2007 13:59 ]
Alles loopt volgens Plan ©
Ik ga dus met enige zekerheid promoveren als eeuwige tweede en hoop dat ik dus een makkelijke competitie treft volgend seizoen
Heb er nu al zin in
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Denk na, die trend van 1 doelpunt verschil is in de competitieVerwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:58:
[...]
Als je dan zo vriendelijk wilt zijn die lijn door te trekken naar woensdagMaar het is wel lullig voor je natuurlijk.
Verwijderd
ben je daar nou nog niet aan gewend?Pewwy schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:52:
Snik, weer verloren, weer slechts 1 doelpunt verschil...story of my life.
Verwijderd
He, pas op he, ik sloop dat brakke a-team van je nog steeds
Verwijderd
das waar. je m'excuse....Pewwy schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:10:
[...]
He, pas op he, ik sloop dat brakke a-team van je nog steeds
nog 5ton op de bank en als mijn transfer eruit gaat dan haal ik voor 1.6-1.7m een nederlandse reusachtige/buitenaardse spits. zeker met die hogere niveau's is die 20% extra best een hoop. ik moet wel een beetje gaan oppassen. loon is nu 190k en ik trek niet heel veel meer.
mijn buitenaardse mid gaat eruit als ie popt dus dat scheelt sowieso 50-60k per week aan loon en ik heb hem niet meer nodig. de vervanging is reeds gearriveerd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2007 21:16 ]
Like defence actually mattersVerwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:12:
[...]
ik win het bijna van je met de defratings dus ik betwijfel het
Ik begin me een beetje zorgen te maken. Mijn loon is €224 816 en door de slechte prestaties van mijn team blijven de fans weg (maar ook het feit dat mijn thuiswedstrijd al 5x verregend zijn dit seizoen), wat wil zeggen dat ik in een week waarin ik thuis speel, net break even speel en een week waarin ik uit speel, 150k verlies. Komt neer op 150k per 2 weken, dus grofweg een miljoen verlies gedraait op dit seizoen.
Als het zo door gaat, hou ik mijn kop niet boven water dus. Spelers verkopen is ook niet echt zinvol, tenzij ik me misschien ga richten op het kopen van multiskillers. Dat laatste kan érg veel loon schelen, merkte ik wel in mijn zoektocht naar een winger. Ik zag wingers van gelijkwaardig aantal sterren/kwaliteit met een verschil van 70k loon de één en 15k loon de ander, even goed op het veld. De winger die ik ga kopen, zal er dan ook één zijn die niet boven de 20k loon uitstijgt, anders ga ik er weer teveel (mn bovennatuurlijk def verdient 14k per week) op achteruit. Ik vraag me toch serieus af wat nu de beste optie is om te doen. Het geld dat ik straks krijg uit de transfer van mijn verdediger zal in iedergeval niet op de bank blijven, want dan vloeit het alleen maar weg, maar houd ik daarna nog wel genoeg over om nog zo'n seizoen door te maken? Of degradeer ik misschien wel naar de VI (wat dan weer wel makkelijker winnen zou moeten zijn, maar maak ik dan wel winst gezien de sponsor-vermindering).
Kortom, deze jongen zit zijn hoofd te breken... 225k op de bank, twee opkomende transfers en de wil/must om een winger te kopen één dezer dagen, die minstens 6 sterren haalt, zodat ik er aanvallend nog wel wat aan heb. Poehee, wat een gelul...
Verwijderd
ik zou, mocht je toch helaas degraderen, een paar dure spelers eruit gooien. die heb je dan toch niet nodig in de VI en met je supporters verlies zal het stadion ook niet echt vol raken. dus dan komt er ook stukken minder binnen. beetje doemdenken wellicht, maar als je toch niet meer kan blijven in de V kan beter meteen actie ondernemen dan het eerst nog weken aankijken. dat scheelt je zoals je zelf al zei tonnen.Joss schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:32:
Ach ja....
Ik begin me een beetje zorgen te maken. Mijn loon is €224 816 en door de slechte prestaties van mijn team blijven de fans weg (maar ook het feit dat mijn thuiswedstrijd al 5x verregend zijn dit seizoen), wat wil zeggen dat ik in een week waarin ik thuis speel, net break even speel en een week waarin ik uit speel, 150k verlies. Komt neer op 150k per 2 weken, dus grofweg een miljoen verlies gedraait op dit seizoen.
Als het zo door gaat, hou ik mijn kop niet boven water dus. Spelers verkopen is ook niet echt zinvol, tenzij ik me misschien ga richten op het kopen van multiskillers. Dat laatste kan érg veel loon schelen, merkte ik wel in mijn zoektocht naar een winger. Ik zag wingers van gelijkwaardig aantal sterren/kwaliteit met een verschil van 70k loon de één en 15k loon de ander, even goed op het veld. De winger die ik ga kopen, zal er dan ook één zijn die niet boven de 20k loon uitstijgt, anders ga ik er weer teveel (mn bovennatuurlijk def verdient 14k per week) op achteruit. Ik vraag me toch serieus af wat nu de beste optie is om te doen. Het geld dat ik straks krijg uit de transfer van mijn verdediger zal in iedergeval niet op de bank blijven, want dan vloeit het alleen maar weg, maar houd ik daarna nog wel genoeg over om nog zo'n seizoen door te maken? Of degradeer ik misschien wel naar de VI (wat dan weer wel makkelijker winnen zou moeten zijn, maar maak ik dan wel winst gezien de sponsor-vermindering).
Kortom, deze jongen zit zijn hoofd te breken... 225k op de bank, twee opkomende transfers en de wil/must om een winger te kopen één dezer dagen, die minstens 6 sterren haalt, zodat ik er aanvallend nog wel wat aan heb. Poehee, wat een gelul...
[ Voor 4% gewijzigd door NiMu83 op 12-02-2007 22:57 ]
Da's dan weer jammer. Maar als je zin hebt kunnen we wel weer een potje ballen tijdens het tussenseizoen.Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:17:
[...]
he flauw ik had die opmerking juist weggehaald. vond het een beetje onder de gordel
Sinds vandaag heb ik de HvP University opgericht.

De HvP University zal de basis zijn voor de nieuwe jeugdcompetitie die HT volgend seizoen in voert. Intern zal er discussie gevoerd worden, de grootste talenten zullen geshowd worden, en natuurlijk zal er een grote league opgestart worden (met bijbehorende prijzen).
Hierbij nodig ik iedereen uit om te joinen. Maar, niet ten koste van GoT natuurlijk.
Het moet naast elkaar kunnen leven.
Waarom HvP University? Als tweevoudig winnaar van de GoT cup vind ik dat ik op GoT de titel HvP University wel mag promoten. Vragen? Ik hoor het wel.
Damien, u bent welkom met plan©²
Verwijderd
Gelijk maar uitgedaagt dat als hij denkt beter te zijn dat hij dat maar moet bewijzen in de laatste wedstrijd.
Users who have studied the Youth Pulls have found indications that Youth Pulls in Hattrick are not completely random and that more teams have streaks of luck (or bad luck) than can be explained by a normal random distribution. We have now investigated the Youth Pull algorithm and found that this could in fact be the case. There is a very slight tendency of Youth Pulls to repeat over time for a given team. There is also a very slight probability that the player one pulled would be exactly the same as one one pulled earlier (a clone).
We have now changed the algorithm, so that this no longer happens. (For you programmers out there: The new algorithm uses neither the Team ID, nor the time of the Youth Pull to construct the random seed, but uses unique and random seeds for each Youth Pull.)
We hope you understand that we cannot compensate players who have been a little too lucky (or for that matter fine teams that have been a little too unlucky). The effect has been very small and it would take a lot of development resources to find out what teams have had a slight advantage or disadvantage.
We want to emphasise that the players created with the new algorithm are on average as good as the old ones. It is just the random distribution that has been made a little better for the individual teams. This means that this change will not affect Hattrick's economy.
Thanks, HT-Thomas, for coming up with the new algorithm.
/HT-Mattias
Verwijderd
en de meeste zelfs helemaal niet.hoedjevanpapier schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:10:
Haha, wat een druif is die gast zeg. Hoe kan hij denken dat hij onterecht verloren heeft, hij mag blij zijn dat hij nog zo terug kon komen naar 4-5. Maar ja, sommige mensen snappen het niet helemaal.
ik vind de academy een goed idee. we kunnen ook doen dat dit het GoT jeugd opleidingscentrum wordt. anders heb je er twee naast elkaar.
ik heb me totaal niet verdiept in het hele gebeuren, maar blijkbaar kunnen dus meerdere teams in één opleiding geld steken?
kan iemand mij even de basics geven (of een link waar het uitgelegd wordt)
Lees de OP nou eens man! Scheer je weg, noob!Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:55:
[...]
en de meeste zelfs helemaal niet.
ik vind de academy een goed idee. we kunnen ook doen dat dit het GoT jeugd opleidingscentrum wordt. anders heb je er twee naast elkaar.
ik heb me totaal niet verdiept in het hele gebeuren, maar blijkbaar kunnen dus meerdere teams in één opleiding geld steken?
De basics zijn eigenlijk dat je met zulke slechte spelers begint, van rond de 14,15 jaar. Die train je dan op bepaalde niveau's. Het maximale dat je er uit kan halen, is een 17 jarige goed/uitstekend pull. Het enige is dat je een keuze kunt maken in wat voor speler je trekt.Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:55:
[...]
Nogmaals het blijft een beetje giswerk, maar dat maakt het ook mooi.
Ik wil met de HvP University best een verband sluiten met de GoT jeugd.
Mijn band met de GoT fed is dermate sterk dat ik daarin geen probleem zie.
Ik stel dus voor, join lekker allemaal de HvP University !!
Ik zal een mooi GoT kopje bij het logo plaatsen.
Verwijderd
ja de achtergrond verhalen lees ik ja *rolleyes* net zoals die uiterst boeiende dingen die de GM's enzo altijd posten.Joss schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:58:
[...]
Lees de OP nou eens man! Scheer je weg, noob!Sowieso staat het op Hattrick, bij de achtergrondverhalen, maar ook op gottrick. Dusssss....
ik denk dat ik msch die hele jeugd lekker laat voor wat het is. of het althans eerst eens even aankijk.
[aankoop]
2e monsterlijke aankoop van deze week. nouja binnen 7 dagen
Hendrik-Jan Haarman (28725587) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
26 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 73 220
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: redelijk
Scoren: buitenaards Spelhervatting: zwak
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 16:32 ]
Altijd handig voor het archief
http://gottrick.bitxs.com
Vergeet je toch bijna zijn niet al te karige loon: 55 560 €/week. Potverdriedikkeme, dat is een aanslag op je rekening
Richard Leezer
22 jaar, matig in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 54 330
Loon: 18 020 €/week
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Vleugelspel: buitenaards Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Beste prestatie is 6*, 5.5 vanaf matig vorm. 1.5mil voor betaald. Kon helaas niet veel Nederlanders vinden die ook nog aan de spelhervattingseis voldeden, dus "dan deze maar". Loon valt ook ruim binnen de perken, eigenlijk de hoofdreden waarom ik voor deze speler heb gekozen...
Verwijderd
het kost wat maar danx heb je ook wat: 7,7* spits. die ander is even duur qua loon en haalt zelfs 8,5*Joss schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:42:
[...]
Vergeet je toch bijna zijn niet al te karige loon: 55 560 €/week. Potverdriedikkeme, dat is een aanslag op je rekeningWel leuke speler trouwens hoor
Onderstaande speler heeft een contract bij Strijen getekend
Richard Leezer
22 jaar, matig in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 54 330
Loon: 18 020 €/week
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Vleugelspel: buitenaards Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Beste prestatie is 6*, 5.5 vanaf matig vorm. 1.5mil voor betaald. Kon helaas niet veel Nederlanders vinden die ook nog aan de spelhervattingseis voldeden, dus "dan deze maar". Loon valt ook ruim binnen de perken, eigenlijk de hoofdreden waarom ik voor deze speler heb gekozen...
deze blijven ook nog wel even aangezien ik geen duurdere spelers kan betalen.
ik ga nu 2 wekelijks 50k verlies draaien inclusief deze aankoop. dat valt dus reuze mee. bovendien gaat mijn mid zometeen weg en die kost 50k per week (voor de loonupdate althans) dan ga ik dus ongeveer glad lopen per 2 weken. oftewel niks aan de hand.
btw mijn speler is ook buitenaards, maar zijn loon is wel 30k hoger. komt denk ik door leeftijd en ervaring ofzo dan. of wingers zijn sowieso goedkoper. ik heb ook een buitenaardse en die kost ook maar 25k ofzo. vreemd wel eigenlijk.
Ik vind hem goedDamien, u bent welkom met plan©²
Misschien moeten we diverse Universities opzetten omdat je maximaal maar 7 teams kan hebben in je divisie (uit en thuis wedstrijden).
Misschien een idee om de SU University de Sandy Uneversity en naatuurlijk de Hein Uneversity hahaha.
Anyhow Ik vind hem erg leuk, ik ga ook maar eens knutselen voor een jeugdteam logo
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Voor wat betreft de jeugdcompetitie is er wel wat te verzinnen hoor.
Bij meer dan 8 teams, maak je meerdere leagues.
Na 7 wedstrijden, herverdeel je die leagues weer zodat je de beste team bovenin weer 7 wedstrijden laat draaien. Dat idee heb ik wel in mijn hoofd, komt helemaal goed.
Is het niet gewoon een competitie van 14 weken dan? Tenminste, wat ik er toendertijd uit opmaakte was dat je een divisie kon starten, en/of friendlies spelen?hoedjevanpapier schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:37:
Dank je DSanka, aardige helpdesk ben je toch weer voor onze Damien.
Na 7 wedstrijden, herverdeel je die leagues weer zodat je de beste team bovenin weer 7 wedstrijden laat draaien. Dat idee heb ik wel in mijn hoofd, komt helemaal goed.
Edit:
Word ik ook niet echt wijzer van...Je jeugdspelers maken deel uit van je jeugdselectie en zullen hun eigen wedstrijden spelen. Je kunt je eigen competitie starten en zelf bepalen op welke dag en tijd je met je jeugdteam wilt spelen. Er is regelmatig een pauze in deze jeugdcompetitie waarin je tegen een willekeurig ander jeugdteam kunt spelen.
[ Voor 31% gewijzigd door Joss op 14-02-2007 11:46 ]
Zodra er info is, zal het in ieder geval hier en daar gepost worden.
Ben al bezig geweest om in php een competitie te programmeren. Ik denk dat het buiten hattrick gedaan moet worden en je moet zelf je onderlinge friendlies regelen dat is al gezegd. Dus het hele competitie gedoe is eigenlijk min of meer een idee van Tjecken zelf. Het is niet zo dat er een competitie element in HT word gebouwd. Denk ook dat het voor de server te veel belasting anders wordhoedjevanpapier schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:37:
Dank je DSanka, aardige helpdesk ben je toch weer voor onze Damien.
Ben erg benieuwd naar wat het nieuwe systeem ons gaat brengen
Anyhow erg leuk allemaal ik zal eens kijken of ik iets kan programmeren voor divisie verdeling e.d.
Ik denk het juist niet, gezien het achtergrondverhaal. Daar staat dat je "een competitie kan oprichten" en "ondertussen genoeg ruimte hebt om friendlies te regelen tegen anderen".Damien2004 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 12:03:
[...]
Ben al bezig geweest om in php een competitie te programmeren. Ik denk dat het buiten hattrick gedaan moet worden en je moet zelf je onderlinge friendlies regelen dat is al gezegd. Dus het hele competitie gedoe is eigenlijk min of meer een idee van Tjecken zelf. Het is niet zo dat er een competitie element in HT word gebouwd. Denk ook dat het voor de server te veel belasting anders word
Verwijderd
Ik weet nog niet helemmal zeker of ik over stap naar de nieuwe YP methode, maar dit kan me over de streep trekken.
En iedereen success in de GoT cup. Ik ga vandaag voor m'n eerste winst dit seizoen in de cup.
Hmmmm... ziet er niet goed uit. Alweer 1-0 achter
Regel nog geen friendly, het schema van de knock out fase komt straks online!!!
Wel gewonnen, maar dat kon dus niet zonder a-spelers op te stellen in verband met blessures en schorsingen van afgelopen zondag. Komende zondag drie man kwijt door hetzelfde euvel. En dat terwijl de competitie de komende 2 weken beslist gaat worden.
Unknown
Verwijderd
Die ene was afgelopen zondag geschorst, daarom speelde hij. Staat er inderdaad lekker onduidelijkQuintus schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:47:
Spelers met rood trainen toch gewoon? Dus waarom stel je die op woensdag dan op?
[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 14-02-2007 20:16 ]
SorryVerwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:41:
Hmmmm... ziet er niet goed uit. Alweer 1-0 achter
[ Voor 41% gewijzigd door Nnoitra op 14-02-2007 21:15 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Verwijderd
Sorry, maar spelers raakte een beetje gefrustreerd toen ze in 81min een tegendoelpunt te verwerken kregen. Voor straf laat ik ze vanavond 10 rondjes om het stadion lopenPewwy schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:14:
Auw, speler die ik moest opstellen omdat hij zondag rood had er voor 4 weken af
Schema komt morgen in de ochtend.
Dit topic is gesloten.
![]()