Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.320 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:09

odan

The dark side is within all!

ja het is een forum. maar als iets duidelijk in de regels staat, is het een beetje overbodig om zo'n vraag te stellen. lees de OP eens goed door ga eens wat sites die daarin staan langs en als je dan nog vragen hebt, stel ze gerust.

ps: hou eens op met dat dubbelposten.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgensmij snap jij niet wat wij hier zeggen :P

tu +veel conditie
vorm: helaas nu eens iets gedaald :P

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit:Laat maar was onzin. Vrijdagmiddag ben niet helemaal helder meer.

Edit2: Hoever kan die editpercentage in vredes naam doorgaan.

Edit3: Die uitdaging ga ik aan :P we gaan nu wel over de 200 heen :D :Y)

Dit is verder onzinnig, maar goed we moeten toch wat op een vrijdagmiddag. Totaal geen zin meer om verder te leren, maar ga zo naar huis dus stop ik hier maar mee.

[ Voor 232% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 17:02:
Edit:Laat maar was onzin. Vrijdagmiddag ben niet helemaal helder meer.

Edit2: Hoever kan die editpercentage in vredes naam doorgaan.
Als je meer toevoegd in je edit, dan dat je eerst had staan kan het volgens mij oneindig stijgen. Ik zou zeggen. Try it :Y)

Told ya ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:25
simsim schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:32:
[...]

Ik dacht dat de uitslagen na 90min zouden gelden bij gespeelde wedstrijden met Bekerregels. Ik heb 2 wedstrijden met bekerregels na strafschoppen verloren maar ze staan in de stand gewoon met de einduitslag verwerkt.
Niet dat ik er zelf iets mee opschiet, maar voor anderen in poule A wel zo eerlijk lijkt me >:)
Daarom moeten de wedstrijden ook met normal rules gespeeld worden. Het is nu al aardig wat werk om elke week alle wedstrijden in te voeren, en ik kijk dus alleen naar de uitslag. Ik ga niet ook nog eens elke wedstrijd langs om te kijken of er misschien met beker regels is gespeeld. Ik hoop dat je dat snapt.

@ Brainpower: bedankt voor het aanpassen op gottrick.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 17:12:
[...]

Daarom moeten de wedstrijden ook met normal rules gespeeld worden. Het is nu al aardig wat werk om elke week alle wedstrijden in te voeren, en ik kijk dus alleen naar de uitslag. Ik ga niet ook nog eens elke wedstrijd langs om te kijken of er misschien met beker regels is gespeeld. Ik hoop dat je dat snapt.

@ Brainpower: bedankt voor het aanpassen op gottrick.
Wat je kunt doen is gewoon de wedstrijd aanklikken. Rechtsboven staat de uitslag t/m de 90ste minuut. Dus het kost je per wedstrijd 1 klik meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en laat die ene klik nou net de klik zijn die......... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

H2opoloër schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 17:19:
en laat die ene klik nou net de klik zijn die......... ;)
Ach ja voor de 1 is 1 seconde een hoop he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we moeten ook voor rsi oppassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-08 23:29
Mijn wedstrijd in de cup voor komende woensdag is nog niet geregeld. Nu ga ik morgen op vakantie en heb ik geen tijd meer om nog orders in te geven voor die wedstrijd, al wel een uitdaging geplaatst. Kan ik gewoon een standaardopstelling gebruiken en wordt die dan geselecteerd? Ik wil natuurlijk geen walkover veroorzaken O-) want ik heb nog goede kans om tweede te worden in mijn groep ;)

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sagacitus schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 19:34:
Mijn wedstrijd in de cup voor komende woensdag is nog niet geregeld. Nu ga ik morgen op vakantie en heb ik geen tijd meer om nog orders in te geven voor die wedstrijd, al wel een uitdaging geplaatst. Kan ik gewoon een standaardopstelling gebruiken en wordt die dan geselecteerd? Ik wil natuurlijk geen walkover veroorzaken O-) want ik heb nog goede kans om tweede te worden in mijn groep ;)
Gewoon die standaardopstelling aanvinken bij de wedstrijdorders van zondag, dan wordt deze ook gebruikt voor de wedstrijd van woensdag. :)

Wel een erge n00b vraag hoor dit trouwens :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
Brainpower schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 20:13:
[...]
Wel een erge n00b vraag hoor dit trouwens :/
Sorry hoor :P , maar ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt, dus hoe dat precies werkte wist ik niet. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
maar dan speel je 2x met hetzelfde team, dus geen training en kans op blessures A-spelers?
Of was dat nou z'n bedoeling met zn A-team spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
Ik heb nu mijn B-team ingesteld als standaardopstelling en voor de wedstrijd van zondag heb ik daarna met de hand mijn A-team opgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sagacitus schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 20:33:
Ik heb nu mijn B-team ingesteld als standaardopstelling en voor de wedstrijd van zondag heb ik daarna met de hand mijn A-team opgesteld.
Zelf achter iets komen is niet zo moeilijk! :Y)

[ Voor 17% gewijzigd door NiMu83 op 10-02-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 16:44:
[...]

ach ik zie dat jij ook wel eens vragen stelt die je terug in de regels kan vinden, dus dacht dan mag ik het ook wel :9
je ziet het verkeerd. op zo'n moment doe ik jou een gunst omdat je dan voor mij, wat kan er nou leuker zijn, informatie mag gaan opzoeken. vervolgens ben ik je dan eeuwig dankbaar en dat wilt toch iedereen. geen goeie vergelijking hoor!

even de defensie dicht metselen:

Robin de Keizer
TSI = 92 150, 27 jaar, matig in vorm
Heeft goed ervaring en is een redelijk leider [Krachtig]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: buitenaards
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

komt het totale salaris op 190k per week, maar mijn nieuwe stadion is bijna af. dat genereert 350k per volle bak per 2 weken. sponsors op 100k. moet allemaal wel lukken.

jezus! teamgeest 2 volle punten gedaald! 1 door de verkoop en 1 door de aankoop. stond op in de wolken en nu tevreden :( gelukkig gaan we zondag weer piccen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Ik ben nog steeds benieuwd naar jullie tips mbt coaching. Ik heb namelijk een speler die ik volgend seizoen coach kan maken, deze heeft formidabel ervaring en zwak leiderschap. Als ik hem een goed coach maak is dat net iets goedkoper dan extern eenzelfde coach aantrekken.

Maar ik vraag me af of het ruim 2 ton waard is ten opzichte van een goede coach met slecht leiderschap? Met andere woorden wat radebn jullie aan, zwak leiderschap en dus iets meer effect bij piccen etc. of ruim 2 ton op de bank houden (is voor mijn clubje veel geld)
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
Die zwak coach gaat wel een stuk langer mee, leiderschap daalt gemiddeld 1x per 2(?) seizoenen. Dus die zwakke daalt eerst naar slecht en dan nog een keer, voordat zn coaching vaardigheid wordt aangetast. Maar het leiderschap opzich zal denk ik niet zo'n groot voordeel zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hein als je het goed doet in de V kan je met 190k salaris wel in de top 3 eindigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

simsim schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 13:35:
Ik ben nog steeds benieuwd naar jullie tips mbt coaching. Ik heb namelijk een speler die ik volgend seizoen coach kan maken, deze heeft formidabel ervaring en zwak leiderschap. Als ik hem een goed coach maak is dat net iets goedkoper dan extern eenzelfde coach aantrekken.

Maar ik vraag me af of het ruim 2 ton waard is ten opzichte van een goede coach met slecht leiderschap? Met andere woorden wat radebn jullie aan, zwak leiderschap en dus iets meer effect bij piccen etc. of ruim 2 ton op de bank houden (is voor mijn clubje veel geld)
:?
Je moet ook nog wel rekening houden met het geld dat je misloopt doordat je de speler nooit meer kan verkopen. Maar waarschijnlijk is dat wel te overzien, hij zal wel over de 30 zijn en af en toe nog een balletje meetrappen? ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 14:15:
@hein als je het goed doet in de V kan je met 190k salaris wel in de top 3 eindigen ;)
precies. mijn team is ongeveer zoiets als die van jouw dus ik heb goeie moed in de V. ik iets meer verdediging en jij iets meer aanval.
aan die aanval wordt gewerkt. ik heb nog 4 ton en verkoop mijn spits. dan haal ik voor 1.5-1.6m weer iets terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Even een aantal klachten neerleggen hier:
TU was zwaar onder de maat: -4 vorm in mijn A-team en geen skillpops
Daarnaast gisteren met 5-0 verloren, meer dan ik verwacht had, zeker met een uitmuntend countervaardigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
TheKeeper schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 22:21:
Even een aantal klachten neerleggen hier:
TU was zwaar onder de maat: -4 vorm in mijn A-team en geen skillpops
Daarnaast gisteren met 5-0 verloren, meer dan ik verwacht had, zeker met een uitmuntend countervaardigheid
Hmmm. Ik volg jou niet :9 . Gisteren was het vrijdag en dus geen friendlys. Dus ik ging even bij je wedstrijden kijken en je laatste wedstrijd heb je met 1-2 gewonnen met wonderbaarlijk counter.

HUE? :? :9

TU
Vorm: -6/+3
Def: +1 (bovennatuurlijk 21j)

Edit:... zucht... bondscoaches! :P Nouja even analyseren dan. Je had 16% balbezit, wat soms kan werken, maar vaak toch te weinig is. Optimaal ligt volgensmij rond de 35% (?). Verder vind ik het niet raar dat je 5 tegendoelpunten krijgt, want het is Hattrick :9 Een goede verdediging is immers nergens goed voor (wat een mooie paradox).

[ Voor 22% gewijzigd door Joss op 10-02-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 22:49:
[...]
Een goede verdediging is immers nergens goed voor.
het is wel nodig, maar geen hoofdzaak. aanval en mid en daarna pas def. niet realistisch maar zo werkt het :) hoewel ik altijd streef naar zoveel mogelijk balans in de linies. dat lijkt mij toch het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:28:
[...]

het is wel nodig, maar geen hoofdzaak. aanval en mid en daarna pas def. niet realistisch maar zo werkt het :) hoewel ik altijd streef naar zoveel mogelijk balans in de linies. dat lijkt mij toch het best.
Ik streef ook naar balans, maar dat brengt vrij weinig :9 . Deze week gaat een 21j bovennatuurlijk bij mij deruit, verder trainen heeft geen nut met deze markt. Denk dat ik daar een winger voor terug haal, alleen mijn eisen zijn nogal hoog:
- min 5*
- Nederlandse afkomst
- Liefst ook nog spelhervatter :9
- Niet meer dan 1.75 mil.

Wie bied? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
woohoo, 17yo solid scoring! mn eerste solid yp ooit in 4 seizoenen (op conditie en sp na dan)!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

@ ph4ge
Netjes! Maar wat is zn passen skill? Je krijgt er toch zeker 200 a 300k voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Brainpower schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:23:
@ ph4ge
zwak passen/pm/conditie/sh, matig verdedigen en koppen. zn id: 151768575 (hij staat te koop, als het niet mag haal ik hem weer weg). Transfervergelijking geeft een gemiddelde van slechts 75k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:23:
@ ph4ge
optimist. ik zeg 150 max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

150 min ja, heeft ook nog koppen en zwak passen. Daar krijgt hij m.i. zeker wel minimaal 150 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:37:
[...]

Ik streef ook naar balans, maar dat brengt vrij weinig :9 . Deze week gaat een 21j bovennatuurlijk bij mij deruit, verder trainen heeft geen nut met deze markt. Denk dat ik daar een winger voor terug haal, alleen mijn eisen zijn nogal hoog:
- min 5*
- Nederlandse afkomst

moet lukken. ik heb er een met 6-6,5** en die was 1,75m. geen SP maar dat heb ik liever met een spits met scoren of een def met ervaring.

@brain: zo eind tegen seizoen vind ik het een hoop geld. ik zou het er zeker niet voor over hebben. minimaal redelijk/goed passen erbij. dan gaan we praten :) trouwens... lekker boeiend eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Joss schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:37:
[...]

- min 5*
- Nederlandse afkomst

Heb net een bovennatuurlijke middenvelder verkocht met utopisch spehervatten voor 1.85 miljoen, dus dat is wel te halen voor dat geld. Zonder spelhervatten zijn ze er wel goedkoper te krijgen 1.3/1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Idd lekker boeiend hein :) Belangrijk is dat p$v punten laat liggen, de kakkies verliezen met 3-0 en AJAX wint :)

@ Onhattrick
Ik denk, gezellig na de eredivisie even de wedstrijden volgen, heb ik een WO. Team heeft al zn spelers ontslagen gister :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hmm, das "kut" voor je Brain, zeker als je dan geen PIC hebt ingesteld....

Iedereen, behalve bovengetekende dan, veel succes vanavond :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Brainpower schreef op zondag 11 februari 2007 @ 20:12:
Idd lekker boeiend hein :) Belangrijk is dat p$v punten laat liggen, de kakkies verliezen met 3-0 en AJAX wint :)

@ Onhattrick
Ik denk, gezellig na de eredivisie even de wedstrijden volgen, heb ik een WO. Team heeft al zn spelers ontslagen gister :/
en twente gaat nog meedoen voor het kampioenschap das ook erg mooi.

@ spelers ontslaan.

je kunt toch maar elke 12 uur 1 speler ontslaan hoe heeft hij dan gister al zijn spelers verkocht?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

@ Joss

Ik PIC altijd en ik kwam er iig op tijd achter. En jullie iig succes :)

@ odan
Naja ik analyseerde hem geloof ik donderdag of vrijdag en toen waren al zn spelers er nog. Ik weet ook niet hoe of wat maar iig staat zn aantal spelers op 0. :) En aangezien dit zn laatste logins zijn:
10-02-2007 om 18:20 Via ***
06-02-2007 om 15:47 Via ***
05-02-2007 om 08:47 Via ***
01-02-2007 om 14:00 Via ***
29-01-2007 om 10:18 Via ***

En twente meedoen om kampioenschap? 7(8)7 :+

[ Voor 7% gewijzigd door NiMu83 op 11-02-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag dus met 2-0 gewonnen van de nr4. Waardoor ikzelf van nr7 naar nr4 stijg. Volgende week nog tegen een bot-team. Als ik de laatste wedstrijd tegen de nieuwe nr7 weet te winnen dan blijf ik in de VI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

ja waarom zou twente niet meer mee kunnen doen om de titel? ze staan maar 7 punten achter op psv. en zijn erg goed bezig.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-1 gewonnen met pic en 243 hatstats terwijl mijn uber mid geblesseerd is.
volgens mij ben ik die VIe nu wel ontgroeit. als ik nu niet promoveer ben ik ook wel de grootste kneus ever bij GoT volgens :)

ts IDW na een dubbele daling na aankopen :(

nieuwe def haalde 7* !!! in matige vorm. goeie koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Ik verloor gisteren geheel ten onrechte en ga nu het kampioenschap waarschijnlijk mislopen. :(
Mijn hatstats 152 en tegenstander 117, mijn sterren 42 en tegenstander 33,5

Kom ik ooit nog eens uit die vervloekte VIII e divisie ??
(team Giga Eagles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:44

CNS

OMG..........

Ongelofelijke wedstrijd gewonnen van iemand met 6 sterren meer. MatchID 107128187
Ik snap nog steeds niet hoe ik tegen die verdediging 4 doelpunten heb gemaakt.
Eerste seizoen in de VIII-ste en ik doe mee voor het kampioenschap. :o
Ik weet niet wat me overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CNS schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:53:
OMG..........

Ongelofelijke wedstrijd gewonnen van iemand met 6 sterren meer.
hattrick berekent de uitslag niet op sterren, maar op ratings. die ontliepen elkaar deze wedstrijd niet zo gigantisch veel en je hebt ook best wel mazzel gehad. ik had van te voren mijn geld niet op jou gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Klopt. Ik heb dit seizoen al meer mazzel gehad. Zie hier
Kan iemand misschien zeggen wat die loddar-stats zijn en/of waar ik hier iets over kan vinden, want het zegt mij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Snik, weer verloren, weer slechts 1 doelpunt verschil...story of my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:52:
Als je dan zo vriendelijk wilt zijn die lijn door te trekken naar woensdag :P Maar het is wel lullig voor je natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Nu weet ik waarom ik na seizoenen crap een goede yp had, ze hebben de generator aangepast! Hoewel ze zeggen dat het maar een kleine aanpassing is vind ik het te toevallig dat ik na 4 seizoenen rotzooi een uur na de aanpassing een mooie pull had :+. Team id's worden nu gelukkig helemaal niet meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zo mensen vorige week de nummer 1 vernederd en zondag de nummer 3 :)

Alles loopt volgens Plan © :)

Ik ga dus met enige zekerheid promoveren als eeuwige tweede en hoop dat ik dus een makkelijke competitie treft volgend seizoen :p

Heb er nu al zin in :p Vooral het nieuwe YP systeem :) Ben echt benieuwd hoe dat gaat :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:58:
[...]

Als je dan zo vriendelijk wilt zijn die lijn door te trekken naar woensdag :P Maar het is wel lullig voor je natuurlijk.
Denk na, die trend van 1 doelpunt verschil is in de competitie ;) Lullig is als ik met dit team degradeer, maar dat zie ik niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:52:
ben je daar nou nog niet aan gewend? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gister eindelijk een keer een wedstrijd gewonnen van een echt team haha sta nu weer 5e en kan nog wel 3e worden toch jammer want had gedacht dat ik zou promoveren. Het derde seizoen op rij van net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 19:08:
[...]

ben je daar nou nog niet aan gewend? ;)
He, pas op he, ik sloop dat brakke a-team van je nog steeds >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:10:
[...]

He, pas op he, ik sloop dat brakke a-team van je nog steeds >:)
das waar. je m'excuse....

nog 5ton op de bank en als mijn transfer eruit gaat dan haal ik voor 1.6-1.7m een nederlandse reusachtige/buitenaardse spits. zeker met die hogere niveau's is die 20% extra best een hoop. ik moet wel een beetje gaan oppassen. loon is nu 190k en ik trek niet heel veel meer.
mijn buitenaardse mid gaat eruit als ie popt dus dat scheelt sowieso 50-60k per week aan loon en ik heb hem niet meer nodig. de vervanging is reeds gearriveerd :) met dat geld (1.7-1.8m) haal ik een nieuwe winger. dan rol ik ze lachend op in de V :P

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2007 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:12:
[...]

ik win het bijna van je met de defratings dus ik betwijfel het ;)
Like defence actually matters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:16:
[...]

Like defence actually matters :P
he flauw ik had die opmerking juist weggehaald. vond het een beetje onder de gordel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ach ja....

Ik begin me een beetje zorgen te maken. Mijn loon is €224 816 en door de slechte prestaties van mijn team blijven de fans weg (maar ook het feit dat mijn thuiswedstrijd al 5x verregend zijn dit seizoen), wat wil zeggen dat ik in een week waarin ik thuis speel, net break even speel en een week waarin ik uit speel, 150k verlies. Komt neer op 150k per 2 weken, dus grofweg een miljoen verlies gedraait op dit seizoen.

Als het zo door gaat, hou ik mijn kop niet boven water dus. Spelers verkopen is ook niet echt zinvol, tenzij ik me misschien ga richten op het kopen van multiskillers. Dat laatste kan érg veel loon schelen, merkte ik wel in mijn zoektocht naar een winger. Ik zag wingers van gelijkwaardig aantal sterren/kwaliteit met een verschil van 70k loon de één en 15k loon de ander, even goed op het veld. De winger die ik ga kopen, zal er dan ook één zijn die niet boven de 20k loon uitstijgt, anders ga ik er weer teveel (mn bovennatuurlijk def verdient 14k per week) op achteruit. Ik vraag me toch serieus af wat nu de beste optie is om te doen. Het geld dat ik straks krijg uit de transfer van mijn verdediger zal in iedergeval niet op de bank blijven, want dan vloeit het alleen maar weg, maar houd ik daarna nog wel genoeg over om nog zo'n seizoen door te maken? Of degradeer ik misschien wel naar de VI (wat dan weer wel makkelijker winnen zou moeten zijn, maar maak ik dan wel winst gezien de sponsor-vermindering).

Kortom, deze jongen zit zijn hoofd te breken... 225k op de bank, twee opkomende transfers en de wil/must om een winger te kopen één dezer dagen, die minstens 6 sterren haalt, zodat ik er aanvallend nog wel wat aan heb. Poehee, wat een gelul... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:32:
Ach ja....

Ik begin me een beetje zorgen te maken. Mijn loon is €224 816 en door de slechte prestaties van mijn team blijven de fans weg (maar ook het feit dat mijn thuiswedstrijd al 5x verregend zijn dit seizoen), wat wil zeggen dat ik in een week waarin ik thuis speel, net break even speel en een week waarin ik uit speel, 150k verlies. Komt neer op 150k per 2 weken, dus grofweg een miljoen verlies gedraait op dit seizoen.

Als het zo door gaat, hou ik mijn kop niet boven water dus. Spelers verkopen is ook niet echt zinvol, tenzij ik me misschien ga richten op het kopen van multiskillers. Dat laatste kan érg veel loon schelen, merkte ik wel in mijn zoektocht naar een winger. Ik zag wingers van gelijkwaardig aantal sterren/kwaliteit met een verschil van 70k loon de één en 15k loon de ander, even goed op het veld. De winger die ik ga kopen, zal er dan ook één zijn die niet boven de 20k loon uitstijgt, anders ga ik er weer teveel (mn bovennatuurlijk def verdient 14k per week) op achteruit. Ik vraag me toch serieus af wat nu de beste optie is om te doen. Het geld dat ik straks krijg uit de transfer van mijn verdediger zal in iedergeval niet op de bank blijven, want dan vloeit het alleen maar weg, maar houd ik daarna nog wel genoeg over om nog zo'n seizoen door te maken? Of degradeer ik misschien wel naar de VI (wat dan weer wel makkelijker winnen zou moeten zijn, maar maak ik dan wel winst gezien de sponsor-vermindering).

Kortom, deze jongen zit zijn hoofd te breken... 225k op de bank, twee opkomende transfers en de wil/must om een winger te kopen één dezer dagen, die minstens 6 sterren haalt, zodat ik er aanvallend nog wel wat aan heb. Poehee, wat een gelul... :9
ik zou, mocht je toch helaas degraderen, een paar dure spelers eruit gooien. die heb je dan toch niet nodig in de VI en met je supporters verlies zal het stadion ook niet echt vol raken. dus dan komt er ook stukken minder binnen. beetje doemdenken wellicht, maar als je toch niet meer kan blijven in de V kan beter meteen actie ondernemen dan het eerst nog weken aankijken. dat scheelt je zoals je zelf al zei tonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik draai zelfs 300k verlies in 2 weken... :S Daar wordt je nog minder vrolijk van :/

[ Voor 4% gewijzigd door NiMu83 op 12-02-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:17:
[...]

he flauw ik had die opmerking juist weggehaald. vond het een beetje onder de gordel ;)
Da's dan weer jammer. Maar als je zin hebt kunnen we wel weer een potje ballen tijdens het tussenseizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hou hem warm. wellicht een p/d duel... hopelijk niet. zit nu 2 punten boven de grens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Om in te haken op het nieuwe jeugdsysteem.

Sinds vandaag heb ik de HvP University opgericht.
Afbeeldingslocatie: http://i10.photobucket.com/albums/a139/hoedjevanpapier/HvPUni_klein.png

De HvP University zal de basis zijn voor de nieuwe jeugdcompetitie die HT volgend seizoen in voert. Intern zal er discussie gevoerd worden, de grootste talenten zullen geshowd worden, en natuurlijk zal er een grote league opgestart worden (met bijbehorende prijzen).

Hierbij nodig ik iedereen uit om te joinen. Maar, niet ten koste van GoT natuurlijk.
Het moet naast elkaar kunnen leven.

Waarom HvP University? Als tweevoudig winnaar van de GoT cup vind ik dat ik op GoT de titel HvP University wel mag promoten. Vragen? Ik hoor het wel.

Damien, u bent welkom met plan©²

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben je eerste lid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

En nummer 2
Lijkt mij zeer interessant met het nieuwe systeem op de deurmat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo met een persbericht even olie op het vuur gegooit in de competitie. Na dat de nr7 vind dat hij weer eens onterecht heeft verloren komt hij met een dubbel persbericht. Zijn tirade paste niet in 1 bericht. Hij verwijst daar weer in naar de onterecht verloren partij tegen mij (7 hatstats verschil). Ik heb hem nog maar eens uitgelegd dat het niet onterecht is, maar dat bij zo'n verschil elke kant op kan gaan. Daarbij heb ik hem er ook maar even opgewezen dat de grootste 'onterechte overwinning' op zijn naam staat.

Gelijk maar uitgedaagt dat als hij denkt beter te zijn dat hij dat maar moet bewijzen in de laatste wedstrijd. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Haha, wat een druif is die gast zeg. Hoe kan hij denken dat hij onterecht verloren heeft, hij mag blij zijn dat hij nog zo terug kon komen naar 4-5. Maar ja, sommige mensen snappen het niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Het is officieel bevestigd: het oude jeugdopleidingssysteem was een farce en nogal oneerlijk. Het verhaal samengevat: bij het bepalen van je jeugdpull wordt gekeken naar je teamid, het is gebleken dat somige teams, vaak/vaker goede pulls hebben en anderen "nooit" wat goeds pullen.
Users who have studied the Youth Pulls have found indications that Youth Pulls in Hattrick are not completely random and that more teams have streaks of luck (or bad luck) than can be explained by a normal random distribution. We have now investigated the Youth Pull algorithm and found that this could in fact be the case. There is a very slight tendency of Youth Pulls to repeat over time for a given team. There is also a very slight probability that the player one pulled would be exactly the same as one one pulled earlier (a clone).

We have now changed the algorithm, so that this no longer happens. (For you programmers out there: The new algorithm uses neither the Team ID, nor the time of the Youth Pull to construct the random seed, but uses unique and random seeds for each Youth Pull.)

We hope you understand that we cannot compensate players who have been a little too lucky (or for that matter fine teams that have been a little too unlucky). The effect has been very small and it would take a lot of development resources to find out what teams have had a slight advantage or disadvantage.

We want to emphasise that the players created with the new algorithm are on average as good as the old ones. It is just the random distribution that has been made a little better for the individual teams. This means that this change will not affect Hattrick's economy.

Thanks, HT-Thomas, for coming up with the new algorithm.

/HT-Mattias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:10:
Haha, wat een druif is die gast zeg. Hoe kan hij denken dat hij onterecht verloren heeft, hij mag blij zijn dat hij nog zo terug kon komen naar 4-5. Maar ja, sommige mensen snappen het niet helemaal.
en de meeste zelfs helemaal niet.

ik vind de academy een goed idee. we kunnen ook doen dat dit het GoT jeugd opleidingscentrum wordt. anders heb je er twee naast elkaar.
ik heb me totaal niet verdiept in het hele gebeuren, maar blijkbaar kunnen dus meerdere teams in één opleiding geld steken?

kan iemand mij even de basics geven (of een link waar het uitgelegd wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:55:
[...]

en de meeste zelfs helemaal niet.

ik vind de academy een goed idee. we kunnen ook doen dat dit het GoT jeugd opleidingscentrum wordt. anders heb je er twee naast elkaar.
ik heb me totaal niet verdiept in het hele gebeuren, maar blijkbaar kunnen dus meerdere teams in één opleiding geld steken?

Lees de OP nou eens man! Scheer je weg, noob! :9 Sowieso staat het op Hattrick, bij de achtergrondverhalen, maar ook op gottrick. Dusssss....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:55:
[...]
De basics zijn eigenlijk dat je met zulke slechte spelers begint, van rond de 14,15 jaar. Die train je dan op bepaalde niveau's. Het maximale dat je er uit kan halen, is een 17 jarige goed/uitstekend pull. Het enige is dat je een keuze kunt maken in wat voor speler je trekt.

Nogmaals het blijft een beetje giswerk, maar dat maakt het ook mooi.

Ik wil met de HvP University best een verband sluiten met de GoT jeugd.
Mijn band met de GoT fed is dermate sterk dat ik daarin geen probleem zie.

Ik stel dus voor, join lekker allemaal de HvP University !!
Ik zal een mooi GoT kopje bij het logo plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:58:
[...]

Lees de OP nou eens man! Scheer je weg, noob! :9 Sowieso staat het op Hattrick, bij de achtergrondverhalen, maar ook op gottrick. Dusssss....
ja de achtergrond verhalen lees ik ja *rolleyes* net zoals die uiterst boeiende dingen die de GM's enzo altijd posten.

ik denk dat ik msch die hele jeugd lekker laat voor wat het is. of het althans eerst eens even aankijk.

[aankoop]

2e monsterlijke aankoop van deze week. nouja binnen 7 dagen ;)

Hendrik-Jan Haarman (28725587) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
26 jaar, redelijk in vorm, gezond

Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 73 220

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: redelijk
Scoren: buitenaards Spelhervatting: zwak

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Even 2 nieuwsberichten op GoTtrick ingevoerd.

Altijd handig voor het archief :)

http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Vergeet je toch bijna zijn niet al te karige loon: 55 560 €/week. Potverdriedikkeme, dat is een aanslag op je rekening :9 Wel leuke speler trouwens hoor ;) Onderstaande speler heeft een contract bij Strijen getekend

Richard Leezer
22 jaar, matig in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 54 330
Loon: 18 020 €/week

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Vleugelspel: buitenaards Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Beste prestatie is 6*, 5.5 vanaf matig vorm. 1.5mil voor betaald. Kon helaas niet veel Nederlanders vinden die ook nog aan de spelhervattingseis voldeden, dus "dan deze maar". Loon valt ook ruim binnen de perken, eigenlijk de hoofdreden waarom ik voor deze speler heb gekozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:42:
[...]

Vergeet je toch bijna zijn niet al te karige loon: 55 560 €/week. Potverdriedikkeme, dat is een aanslag op je rekening :9 Wel leuke speler trouwens hoor ;) Onderstaande speler heeft een contract bij Strijen getekend

Richard Leezer
22 jaar, matig in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 54 330
Loon: 18 020 €/week

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Vleugelspel: buitenaards Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Beste prestatie is 6*, 5.5 vanaf matig vorm. 1.5mil voor betaald. Kon helaas niet veel Nederlanders vinden die ook nog aan de spelhervattingseis voldeden, dus "dan deze maar". Loon valt ook ruim binnen de perken, eigenlijk de hoofdreden waarom ik voor deze speler heb gekozen...
het kost wat maar danx heb je ook wat: 7,7* spits. die ander is even duur qua loon en haalt zelfs 8,5*

deze blijven ook nog wel even aangezien ik geen duurdere spelers kan betalen.

ik ga nu 2 wekelijks 50k verlies draaien inclusief deze aankoop. dat valt dus reuze mee. bovendien gaat mijn mid zometeen weg en die kost 50k per week (voor de loonupdate althans) dan ga ik dus ongeveer glad lopen per 2 weken. oftewel niks aan de hand.

btw mijn speler is ook buitenaards, maar zijn loon is wel 30k hoger. komt denk ik door leeftijd en ervaring ofzo dan. of wingers zijn sowieso goedkoper. ik heb ook een buitenaardse en die kost ook maar 25k ofzo. vreemd wel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

winger loon is lager
ik betaal voor buitenaards 30k p/w
en voor mijn mid 60k p/w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Winger loon is inderdaad veel lager. Was van de week aan het kijken wat ik kwijt zou zijn als ik mijn duurste mid inruil en moest 2 keer controleren of die salarissenwel klopten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grappig :) kom ik nu pas achter. wat zou de reden kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Damien, u bent welkom met plan©²
Ik vind hem goed :p Ik wilde eigenlijk een GoT competitie opzetten maar dit is ook best leuk.
Misschien moeten we diverse Universities opzetten omdat je maximaal maar 7 teams kan hebben in je divisie (uit en thuis wedstrijden).

Misschien een idee om de SU University de Sandy Uneversity en naatuurlijk de Hein Uneversity hahaha.

Anyhow Ik vind hem erg leuk, ik ga ook maar eens knutselen voor een jeugdteam logo :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Waar kan ik de HvPU joinen dan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een University hoeft natuurlijk niet uit 1 comeptitie te bestaan. Je kan zelf een structuur opzetten voor promotie en degradatie. Andere mogelijkheid is het Amerkiaanse systeem om bijvoorbeeld 4 divisies te maken en dan in het tussenseizoen de winnaars met elkaar uitlaten vechten wie de beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar hebben ze nou zo'n mooie zoekfuncties voor federaties voor uitgevonden. HvP University en zoeken maar en je komt er vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Dank je DSanka, aardige helpdesk ben je toch weer voor onze Damien.

Voor wat betreft de jeugdcompetitie is er wel wat te verzinnen hoor.
Bij meer dan 8 teams, maak je meerdere leagues.

Na 7 wedstrijden, herverdeel je die leagues weer zodat je de beste team bovenin weer 7 wedstrijden laat draaien. Dat idee heb ik wel in mijn hoofd, komt helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
hoedjevanpapier schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:37:

Na 7 wedstrijden, herverdeel je die leagues weer zodat je de beste team bovenin weer 7 wedstrijden laat draaien. Dat idee heb ik wel in mijn hoofd, komt helemaal goed.
Is het niet gewoon een competitie van 14 weken dan? Tenminste, wat ik er toendertijd uit opmaakte was dat je een divisie kon starten, en/of friendlies spelen?

Edit:
Je jeugdspelers maken deel uit van je jeugdselectie en zullen hun eigen wedstrijden spelen. Je kunt je eigen competitie starten en zelf bepalen op welke dag en tijd je met je jeugdteam wilt spelen. Er is regelmatig een pauze in deze jeugdcompetitie waarin je tegen een willekeurig ander jeugdteam kunt spelen.
Word ik ook niet echt wijzer van...

[ Voor 31% gewijzigd door Joss op 14-02-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Alles is onduidelijk, en daarom is de HvP University ook. We zullen het wel aan moeten kijken, want niemand weet ook precies meer te vertellen over het medium. Hoe officieel kan je een league samenstellen, ik weet het niet.

Zodra er info is, zal het in ieder geval hier en daar gepost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:37:

Ben al bezig geweest om in php een competitie te programmeren. Ik denk dat het buiten hattrick gedaan moet worden en je moet zelf je onderlinge friendlies regelen dat is al gezegd. Dus het hele competitie gedoe is eigenlijk min of meer een idee van Tjecken zelf. Het is niet zo dat er een competitie element in HT word gebouwd. Denk ook dat het voor de server te veel belasting anders word :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ben ook lid!! :)

Ben erg benieuwd naar wat het nieuwe systeem ons gaat brengen :) Vooral de eerste wedstrijden wordne spannend met 1 echte yp en 10 andere random verzonne spelers hahahaha.

Anyhow erg leuk allemaal ik zal eens kijken of ik iets kan programmeren voor divisie verdeling e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 12:03:
[...]

Ben al bezig geweest om in php een competitie te programmeren. Ik denk dat het buiten hattrick gedaan moet worden en je moet zelf je onderlinge friendlies regelen dat is al gezegd. Dus het hele competitie gedoe is eigenlijk min of meer een idee van Tjecken zelf. Het is niet zo dat er een competitie element in HT word gebouwd. Denk ook dat het voor de server te veel belasting anders word :p
Ik denk het juist niet, gezien het achtergrondverhaal. Daar staat dat je "een competitie kan oprichten" en "ondertussen genoeg ruimte hebt om friendlies te regelen tegen anderen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen succes met de laatste poule ronde van de GoT-Cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de HvPU gejoined!

Ik weet nog niet helemmal zeker of ik over stap naar de nieuwe YP methode, maar dit kan me over de streep trekken.

En iedereen success in de GoT cup. Ik ga vandaag voor m'n eerste winst dit seizoen in de cup.

Hmmmm... ziet er niet goed uit. Alweer 1-0 achter :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

uitgeschakeld voor de got cup. ineens kan de nummer laatst in mijn poule wel winnen. :'(

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7-0 gewonnen maar ik lag er geloof ik al uit ah who cares anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Mijn keeper is geblesseerd en heb geen vervanger :( Waarom nou me keeper :s Hij is +1 maar kan die voor zondag beter zijn? Zo ja, met hoeveel dokters?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
* * * GoT Cup * * *

Regel nog geen friendly, het schema van de knock out fase komt straks online!!!

* * * GoT Cup * * *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Auw, speler die ik moest opstellen omdat hij zondag rood had er voor 4 weken af :( Gisteravond net een mid te koop gezet, omdat ik 5 wat te veel vond. Met een beetje pech heb ik er zondag dus 3 ;(

Wel gewonnen, maar dat kon dus niet zonder a-spelers op te stellen in verband met blessures en schorsingen van afgelopen zondag. Komende zondag drie man kwijt door hetzelfde euvel. En dat terwijl de competitie de komende 2 weken beslist gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Spelers met rood trainen toch gewoon? Dus waarom stel je die op woensdag dan op?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joepie alweer gewonnen met 3-1 deze x wel een trainee voor 3 weken eruit svghent bedankt he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Quintus schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:47:
Spelers met rood trainen toch gewoon? Dus waarom stel je die op woensdag dan op?
Die ene was afgelopen zondag geschorst, daarom speelde hij. Staat er inderdaad lekker onduidelijk ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 14-02-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hier ben ik na de analyse van de loonkosten ook aan het overstappen op Nederlandse spelers. Loonkosten zaten rond de 330k per week, en dat is eigenlijk net wat teveel van het goede. Heb afgelopen week al 1 buitenaards spits gekocht en 2 buitenaardse middenvelders. Komt over enkele weken nog een buitenaardse spits bij (vervangt een reusachtig spits) en nog 2 reusachtige middenvelders die mijn bovennatuurlijke en wereldklasse mids moeten gaan vervangen (die nu hoog in het spelhervatten zitten. Dan heb ik 3 buitenaardse middenvelders + 2 reusachtige en 2 reusachtige spitsen. Dan moet ik toch volgend seizoen wel weer bijna kampioen kunnen worden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:12
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:41:
Hmmmm... ziet er niet goed uit. Alweer 1-0 achter :'(
Sorry ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Nnoitra op 14-02-2007 21:15 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:14:
Auw, speler die ik moest opstellen omdat hij zondag rood had er voor 4 weken af :(
Sorry, maar spelers raakte een beetje gefrustreerd toen ze in 81min een tegendoelpunt te verwerken kregen. Voor straf laat ik ze vanavond 10 rondjes om het stadion lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das maar 10 meter lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Cup

Schema komt morgen in de ochtend.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.