kansloze move. een reusachtige voor een buitendaardse. nee dat ga je echt merken!!! die haalt met veel geluk een halve ster meer. investeer liever in je mindere linies en gooi geen geld voer de balk.Sandyman538 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 20:37:
Hier ben ik na de analyse van de loonkosten ook aan het overstappen op Nederlandse spelers. Loonkosten zaten rond de 330k per week, en dat is eigenlijk net wat teveel van het goede. Heb afgelopen week al 1 buitenaards spits gekocht en 2 buitenaardse middenvelders. Komt over enkele weken nog een buitenaardse spits bij (vervangt een reusachtig spits) en nog 2 reusachtige middenvelders die mijn bovennatuurlijke en wereldklasse mids moeten gaan vervangen (die nu hoog in het spelhervatten zitten. Dan heb ik 3 buitenaardse middenvelders + 2 reusachtige en 2 reusachtige spitsen. Dan moet ik toch volgend seizoen wel weer bijna kampioen kunnen worden...
komop sandy even erbij blijven! hou die gast gewoon lekker als je je loon wilt matigen en doe wat aan mindere linies. als je het loon niet kan missen. lekker potten die handel. anders doe je uitgaven die je niet kan bekostigen.