Dank dan in dat geval
Anoniem: 104413
hmm, gaat spannend worden, Stars willen namelijk ook nog wel een ronde overleven;) suc6 iig woensdag! gaat mooi worden.Anoniem: 26445 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:17:
Ach die klap zal wel mee gaan vallen, want had uberhaupt niet verwacht er nog in te zitten. Maar ja in het weekend een bot-team geeft toch mooie vooruitzichten voor de GoT-cup.
TU:
Vleugel: +1
Vorm: +8/-1
Mijn vorm is nu echt gruwelijk hoog... niemand onder matig, gem vorm 6.8! Jammer dat ik geen kampioen kan worden... volgend jaar pas kans om te promoveren naar de V (dat wordt dan overigens met maar 3 wonderbaarlijke spelers en 1 reusachtige vleugelspeler), haal nu gem. 220 hatstats.
Mijn vorm is nu echt gruwelijk hoog... niemand onder matig, gem vorm 6.8! Jammer dat ik geen kampioen kan worden... volgend jaar pas kans om te promoveren naar de V (dat wordt dan overigens met maar 3 wonderbaarlijke spelers en 1 reusachtige vleugelspeler), haal nu gem. 220 hatstats.
Anoniem: 7533
bij mij ookCoca-Cola schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:51:
TU:
2x8 5x7 en 3x6
moet ook nog wel even 2 redelijk zware potten en 2 mindere om directe promotie af te dwingen. dat gehannes met een p/d duel moeten we voorkomen. komt alleen maar narigheid van
Geen PHP scriptjes nodig dusHT-Thomas @ Global over 't nieuwe systeem
You'll get complete freedom in managing your own league from 4 to 16 teams. The largest leagues are supporter only features (ie. create them) but anyone may join unless you set it as private. Private means you'll have to invite all teams that should participate. You'll even be able to set the exact desired day and time when matches should be played in a 5 minute slot based system.
en meer info:
'n meerWill we have the possibility of watching Youth games via HT Live?
And are the forms of youth players going to change, (i hope not) because if they will, it's going to be almost impossible to determine whats the youth players best place to play?
-You'll be able to watch them with live but probably not in the first version. This is due to technical problems. This is a high priority issue though.
You'll get "indications" of your youth player performance in let's say "various ways"
Dus je kan wekelijks "kiezen" uit drie jeugdpulls maximaal, waarbij je als je de eerste afwijst, deze (natuurlijk) niet meer kan kiezen en dus voor de 2e of 3e zult moeten gaan.Does each league get his own conference?
yes
Do you know already how many scouts you can hire and how much will their salary be?
three
Are you more sure already about what you will do with the level of the old youth squad while you play with the new youth team? HT-Tjecken told us the idea of "freezing" the level of the old youth squad (maybe depending on the amount of scouts, he said). But he didn´t know at that time how it would be exactly.
still TBD
Is it already known what will be the minimum age of youth squad players to be promoted to the first team? (HT-Tjecken said it could be higher than 17!).
TBD
[ Voor 65% gewijzigd door Joss op 16-02-2007 15:08 ]
Anoniem: 26445
Dan word wel lachen als de eerste de beste blijkt te zijn en jij die week op een betere hoopt. Dat gaat gegarandeert een gevloek opleveren
. Ben benieuwd hoe de indeling van de wedstrijden is als er 16 teams in een league spelen.
Elke week één wedstrijd gedurende 2 seizoenen (inclusief de "winterstops" dus).Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 15:12:
Dan word wel lachen als de eerste de beste blijkt te zijn en jij die week op een betere hoopt. Dat gaat gegarandeert een gevloek opleveren. Ben benieuwd hoe de indeling van de wedstrijden is als er 16 teams in een league spelen.
Heb even het de bovenstaande info op GoTtrick gezet. Altijd handig.
Is er niet iemand die newsposter wilt worden op GoTtrick zodat er wat meer nieuwsberichten op verschijnen?
Zo ja, let me know!
Is er niet iemand die newsposter wilt worden op GoTtrick zodat er wat meer nieuwsberichten op verschijnen?
Zo ja, let me know!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
He Joss,
Mooie content voor de HvP University, waar je al reeds geplaatst hebt natuurlijk
HT Live dus nog niet mogelijk, krijg je een beetje een onlinesoccermanager gevoel..
Mooie content voor de HvP University, waar je al reeds geplaatst hebt natuurlijk
HT Live dus nog niet mogelijk, krijg je een beetje een onlinesoccermanager gevoel..
Ik ben er ook bij!!!hoedjevanpapier schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 16:47:
He Joss,
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
papa moet geloof ik weer eens flink met de zweep erover...Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 15:12:
Dat gaat gegarandeertD een gevloek opleveren. Ben benieuwd hoe de indeling van de wedstrijden is als er 16 teams in een league spelen.
ik ga me toch een beetje zorgen maken om het loon. heb wel zeer boeiende spelers gekocht, maar trek ik het ook? ben 90k per week omhoog gegaan met mijn 2 aankopen...
papa houdt zijn hart vast...
Ik zou je hart maar vast houden als je promoveert/d/dt/Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 10:54:
[...]
papa moet geloof ik weer eens flink met de zweep erover...
ik ga me toch een beetje zorgen maken om het loon. heb wel zeer boeiende spelers gekocht, maar trek ik het ook? ben 90k per week omhoog gegaan met mijn 2 aankopen...
papa houdt zijn hart vast...
Net een yp gedaan en daar kwam dit uit:
Gysbert Aarnoudse (152485018)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 640 €/week
Eigenaar: VVV De Geblesseerde
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Op zich een best redelijke speler, wat zou deze nu voor sterren hebben? Want anders vervang ik mijn andere spits met redelijk scoren/matig passen, of is dat niet verstandig?
Gysbert Aarnoudse (152485018)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 640 €/week
Eigenaar: VVV De Geblesseerde
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Op zich een best redelijke speler, wat zou deze nu voor sterren hebben? Want anders vervang ik mijn andere spits met redelijk scoren/matig passen, of is dat niet verstandig?
Verkopen en een iets oudere er voor terug kopen. Met een beetje geluk heb je dan een uitstekendeInfinitytron schreef op zondag 18 februari 2007 @ 11:31:
Net een yp gedaan en daar kwam dit uit:
Iemand die een openingsbod op mijn bovennatuurlijk spits of bovennatuurlijk mid wil uitbrengen zodat ik alvast kan shoppen
Eindelijk eens iemand die dit zegt waarbij het ook nog kloptPewwy schreef op zondag 18 februari 2007 @ 11:43:
[...]
Verkopen en een iets oudere er voor terug kopen. Met een beetje geluk heb je dan een uitstekende
Iemand die een openingsbod op mijn bovennatuurlijk spits of bovennatuurlijk mid wil uitbrengen zodat ik alvast kan shoppenVolgens mij staan ze laag genoeg geprijst om eruit te gaan voor een stuk meer
nou als zelfs boer harmsen met zijn gammele teampje 3e kan worden in de V, heb ik er alle vertrouewn inJoss schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:26:
[...]
Ik zou je hart maar vast houden als je promoveert/d/dt/, je fans gaan al die verliezen natuurlijk niet slikken en zullen je stadion half leeg laten...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Deze week Inkomsten Uitgaven Kaartverkoop 0 Stadionkosten 27 200 Sponsorgeld 101 892 Spelersloon 239 508 Financieel voordeel 0 Rente 1 463 Tijdelijk 0 Tijdelijk 0 Personeel 54 000 Jeugdopleiding 0 Totale inkomsten 101 892 Totale uitgaven 322 171 Verwachte winst/verlies [b]-220 279[/b] |
dit baart me alleen wat zorgen
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 18-02-2007 12:34 ]
* Joss voelt zich weer een stukje beter met slechts 180k verlies bij een niet thuis-wedstrijd-week
Nu nog 2 mensen zien te vinden die mij de mogelijkheid geven vandaag een nieuwe spits te kopenSandyman538 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 12:19:
[...]
Eindelijk eens iemand die dit zegt waarbij het ook nog klopt
Anoniem: 135680
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Deze week Inkomsten Uitgaven Wedstrijdrecette 0 Stadionkosten 25 928 Sponsorgeld 113 280 Spelersloon 194 652 Financieel voordeel 0 Rente 0 Tijdelijk 0 Tijdelijk 0 Personeel 48 000 Jeugdopleiding 0 Totaal inkomsten 113 280 Totaal uitgaven 268 580 Verwacht inkomen/verlies -155 300 |
maar ik moet vanavond eerst maar eens winnen met die blessures en rode kaart
Ik moet ook maar eens winnen. 10 punten #7, moet tegen 11 punten #6. Als ik verlies, is degradatie bijna niet af te wenden. Als ik win, stijg ik naar #6 en zijn "alle" kansen nog open voor lijfsbehoud (sterker nog, dan is de 3e plaats zelfs nog haalbaar). MOTS wil ik echter niet riskeren, het zal op eigen kracht moeten gebeuren vanavond. Ik ben in principe sterker, maarja... je weet maar nooitH2opoloër schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:14:
dus hein je MOET kampioen worden met dat salaris

[ Voor 17% gewijzigd door Joss op 18-02-2007 15:43 ]
ben even benieuwd naar mijn ratings vanavond. een ding is zeker. in een normale V kan ik sowieso wel bovenin gaan meedraaien denk ik. of je moet de pech hebben dat je in een bikkel V komt....H2opoloër schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:14:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Deze week Inkomsten Uitgaven Wedstrijdrecette 0 Stadionkosten 25 928 Sponsorgeld 113 280 Spelersloon 194 652 Financieel voordeel 0 Rente 0 Tijdelijk 0 Tijdelijk 0 Personeel 48 000 Jeugdopleiding 0 Totaal inkomsten 113 280 Totaal uitgaven 268 580 Verwacht inkomen/verlies -155 300
dus hein je MOET kampioen worden met dat salaris
Reken jezelf nou niet rijk h3!n.... De kans dat je keihard op je bek gaat is minstens zo groot als de kans dat je in de top mee kan draaien. 75% van de V's zijn niet zoals die van ons Boertje. Wat nog meer geldt: de meeste V's zijn enorm competetief. Neem de mijne bijvoorbeeld; 7 van de 8 zitten tussen 215 en 250 hatstats, dan hangt het gewoon af van dat spreekwoordelijke dubbeltje dat op zijn kant valt.Anoniem: 7533 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:49:
[...]
ben even benieuwd naar mijn ratings vanavond. een ding is zeker. in een normale V kan ik sowieso wel bovenin gaan meedraaien denk ik. of je moet de pech hebben dat je in een bikkel V komt....
ehm mijn V's is 95ste van de 256 ofzo qua hatstat
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 18-02-2007 16:50 ]
Allen nog een bod op mijn spits, iemand nog 7,5 ton over voor een paar dagen
(Ja, ik ben redelijk frustie met al die schorsingen en blessures
)
Ik zeg niet dat jouw V bij de slechtste 25% hoort, ik zeg dat 75% van de V's totaal anders is
Dwz de één heeft bots, de andere allemaal middelmatige teams etc etc. Elke V is weer anders eigenlijk 
@Pewwy; mijn saldo geeft 85k aan, dus mij niet gezien helaas
@Pewwy; mijn saldo geeft 85k aan, dus mij niet gezien helaas

[ Voor 14% gewijzigd door Joss op 18-02-2007 16:56 ]
mijn nieuwe aankopen boosten mijn ratings wel enorm. mijn mids zijn zometeen ook weer een styukje beter en ik verkoop mijn buitenaardse dus dan kan ik weer versterken... ik zie een hoop teams in de V met een stuk mindere ratings. jij hebt gewoon pech want je heb wel een goed team. niet je frustraties op mij uitleven he?Joss schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:30:
[...]
Reken jezelf nou niet rijk h3!n.... De kans dat je keihard op je bek gaat is minstens zo groot als de kans dat je in de top mee kan draaien. 75% van de V's zijn niet zoals die van ons Boertje. Wat nog meer geldt: de meeste V's zijn enorm competetief. Neem de mijne bijvoorbeeld; 7 van de 8 zitten tussen 215 en 250 hatstats, dan hangt het gewoon af van dat spreekwoordelijke dubbeltje dat op zijn kant valt.
Anoniem: 80662
Heb voor de spits vast een openingsbod gedaan.Pewwy schreef op zondag 18 februari 2007 @ 13:21:
[...]
Nu nog 2 mensen zien te vinden die mij de mogelijkheid geven vandaag een nieuwe spits te kopen
Ik behoed je alleen voor dezelfde gedachte die ik had aan het begin van het seizoen. Ik zag maar één team dat beter was dan het mijne en kijk waar ik nu sta... Ik twijfel er niet aan dat je in de top mee KAN draaien, maar alles is niet zo zeker als je denktAnoniem: 7533 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 17:08:
[...]
mijn nieuwe aankopen boosten mijn ratings wel enorm. mijn mids zijn zometeen ook weer een styukje beter en ik verkoop mijn buitenaardse dus dan kan ik weer versterken... ik zie een hoop teams in de V met een stuk mindere ratings. jij hebt gewoon pech want je heb wel een goed team. niet je frustraties op mij uitleven he?
Hmmm
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 0 Stadionkosten 42 900
Sponsorgeld 128 843 Spelersloon 426 280
Financieel voordeel 3 100 Rente 0
Tijdelijk 0 Tijdelijk 2 000
Personeel 48 000
Jeugdopleiding 20 000
Totale inkomsten 131 943 Totale uitgaven 539 180
Verwachte winst/verlies -407 237
Inkomsten Uitgaven
Personeel 48 000
Jeugdopleiding 20 000
Bij mij is het 3 ton in de min, en deze week een uitwedstrijd.Sandyman538 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:31:
Hmmm
Inkomsten Uitgaven
Personeel 48 000
Jeugdopleiding 20 000
Kapitaal: -122 822 € (-294 502)
Het komt vooral doordat ik erg vaak regen heb gehad bij thuiswedstrijden in de eerste helft van het seizoen. Loonkosten vallen wel mee (190k, vorig seizoen was dat 250k en toen draaide ik wel winst met minder supporters).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Koud kwartiertje gespeeld en mn gekleurde trainee is er alweer voor de derde keer dit seizoen afgetrapt (wat het totaal aan geblesseerde trainees dit seizoen op 7 brengt). Om het compleet te maken ook nog een nepdoelpuntje gevallen, dus we lopen weer lekker achter de feiten aan
what else is new?Joss schreef op zondag 18 februari 2007 @ 20:23:
Koud kwartiertje gespeeld en mn gekleurde trainee is er alweer voor de derde keer dit seizoen afgetrapt (wat het totaal aan geblesseerde trainees dit seizoen op 7 brengt). Om het compleet te maken ook nog een nepdoelpuntje gevallen, dus we lopen weer lekker achter de feiten aan
1-6 met pic dus prima wedstrijdje.
hmmmmm.....
0-2 verloren
Ik denk dat ik een mots tegen kreeg. Maar toch vind ik de uitslag vreemd al heb ik wel minder middenveld....
Kheb het gevoel dat taktiek niks uitmaakt de laatste tijd....
0-2 verloren
Ik denk dat ik een mots tegen kreeg. Maar toch vind ik de uitslag vreemd al heb ik wel minder middenveld....
Kheb het gevoel dat taktiek niks uitmaakt de laatste tijd....
2-1 verloren. In mijn ogen weer onterecht 
FC Hummelink
Tactiek: counter
HatStats 168
Defence 83
Midfield 39
Attack 46
Sheepproductions
Tactiek: normaal
HatStats 213
Defence 86
Midfield 66
Attack 61
FC Hummelink
Tactiek: counter
HatStats 168
Defence 83
Midfield 39
Attack 46
Sheepproductions
Tactiek: normaal
HatStats 213
Defence 86
Midfield 66
Attack 61
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
It's the story of.... nougoed, 2-0 verloren, rode kaart, +4 blessure, volgende week zodoende kansloos, met als gevolg te weinig punten om degradatie te voorkomen. VI here I come again.Anoniem: 7533 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 21:31:
[...]
what else is new?
1-6 met pic dus prima wedstrijdje.
mja balenJoss schreef op zondag 18 februari 2007 @ 22:02:
[...]
It's the story of.... nougoed, 2-0 verloren, rode kaart, +4 blessure, volgende week zodoende kansloos, met als gevolg te weinig punten om degradatie te voorkomen. VI here I come again.
Betekend ook meteen dat ik gedwongen wordt om maatregelen te nemen, gezien mn supporters weg blijven lopen en ik geen geld over houd. Dus mn op 1á duurste speler staat op de lijst (reusachtig mid) waarvoor ik een ongeveer gelijkwaardige speler terug wil met op zijn hoogst 35k loon. Daarna gaat denk ik mijn huidige bovennatuurlijk spits eruit om dezelfde reden, loon besparen... Dus ook een ongeveer gelijkwaardige voor terug met een stuk minder loon. En zo kan het dus verkeren dat ik straks in de VI weer terug bij 'af' ben (en met af bedoel ik dan eigenlijk 2 weggegooide seizoenen).
Hmm heb net met 9-0 gewonnen maar wel een paar lichte blessure's erbij. Ze zijn geblesseerd maar kunnen wel spelen. Zijn die voor woensdag/zondag weer fit of moet ik dokters inhuren(en zo hoeveel en voor wanneer?)
=OPInfinitytron schreef op zondag 18 februari 2007 @ 22:41:
Hmm heb net met 9-0 gewonnen maar wel een paar lichte blessure's erbij. Ze zijn geblesseerd maar kunnen wel spelen. Zijn die voor woensdag/zondag weer fit of moet ik dokters inhuren(en zo hoeveel en voor wanneer?)
En met zo'n teamnaam vraag je er natuurlijk ook gewoon om.Infinitytron schreef op zondag 18 februari 2007 @ 22:41:
Heb dit in een vaag verleden ooit is gespeelt. Heb er toch weer zin in gekregen na wat gelezen te hebben hier. Nu wachten op mijn team
XBL/PSN Gamertag : DefXtreme
Waarom heb ik toch het gevoel dat ik twee wedstrijden achter elkaar tegen een motsend team speel
Dit schiet niet op. Vorige week net verloren, nu in een bloedeloos saaie pot 0-0. De degradatiezone komt wel heel erg dichtbij zo
Welkom terug alvast dan maarDef87 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 23:11:
Heb dit in een vaag verleden ooit is gespeelt. Heb er toch weer zin in gekregen na wat gelezen te hebben hier. Nu wachten op mijn team
Gisteren met 9-0 een botje aan de kant geschoven. Wel een trainee er voor 3 weken eruit, maar heb er gelijk extra doktoren tegen aan gegooit om (hopelijk) geen training te verliezen. Nu op naar de GoT-Cup woensdag.
gisteren heb ik PIC gespeeld maar vandaag zie ik dat mijn teamgeest op geirriteerd is blijven staan ? Dit kan toch niet, want het is toch niet afhankelijk vn het resultaat (heb met 3-0 verloren)...
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Waarom, omdat je toevallig op alle linie's een stuk sterker bent en in zijn geheel een beter team neerzet?
Als jouw team 'De staatslieden' is, dan is er een hele simpele verklaring. Kijk eens naar je coachFlipm0de schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:41:
gisteren heb ik PIC gespeeld maar vandaag zie ik dat mijn teamgeest op geirriteerd is blijven staan ? Dit kan toch niet, want het is toch niet afhankelijk vn het resultaat (heb met 3-0 verloren)...
Een maat van mij had gisteren een leuke wedstrijd:
code:
1
2
3
4
| HatStats 248 176 Verdediging 96 vs 66 Middenveld 75 63 Aanval 77 47 |
Wat denk je? Verloren natuurlijk he

[ Voor 20% gewijzigd door Joss op 19-02-2007 10:55 ]
En dan nog te weinig verschil om bij de meest verassende overwinning op alltid te kunnen komen. Er is een wedstrijd waar het verschil 106 punten was (198-92). Op het middenveld zat een gat van 81 punten (90-9). Sterkste partij verliest met 2-1. Dus je kan best winnen met een veel slechter middenveld. Als je maar de juiste tactiek kiest.
Voor de liefhebbers wedstrijd-id is 106927596
Voor de liefhebbers wedstrijd-id is 106927596
Anoniem: 167922
Gisteren met 5-0 gewonnen en weer in de race voor promotie. In tegenstelling tot vorig seizoen is m'n team nu redelijk in staat om te overleven in de VI.
Nu speel ik zondag tegen een bot. M'n zelfvertrouwen is compleet overdreven. Omdat ik 2e sta kan er overschatting optreden. Is dat een risico tegen een botteam? Ik neem aan van niet, maar je weet maar nooit.
Trouwens wel grappig mijn competitie. Drie weken terug stond ik nog in de degradatiezone en nu 2e
Nu speel ik zondag tegen een bot. M'n zelfvertrouwen is compleet overdreven. Omdat ik 2e sta kan er overschatting optreden. Is dat een risico tegen een botteam? Ik neem aan van niet, maar je weet maar nooit.
Trouwens wel grappig mijn competitie. Drie weken terug stond ik nog in de degradatiezone en nu 2e

Ik denk dat het misschien alleen een aantal doelpunt kan schelen. Dus 6-0 in plaats van 10-0 ofzo. Ik verawcht niet dat je werkelijk kan verliezen van een bot.
nee dat is het niet, maar is er wat adh met mijn coach misschien ?Joss schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:52:
[...]
Als jouw team 'De staatslieden' is, dan is er een hele simpele verklaring. Kijk eens naar je coach
50 jaar, waardeloos in vorm, geblesseerd (3 weken)
Een goed coach die verdedigend is ingesteld.
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: flag România
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 600 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FcWinningEleven
Fysiek: 3 we(e)k(en) geblesseerd
echt waar? want dat heeft ie al meerdere seizoenen, heb een paar weken geleden nog gepiced en toen 'werkte' het nog wel...
Het heeft nu ook wel gewerkt, maar een heel klein beetje (het achter de komma verhaal). Hierdoor is de teamgeest wel beter geworden, maar niet een compleet level. Rampzalig leiderschap is inderdaad niet echt ideaal, en PIC'en heeft daardoor (naar mijns inziens) totaal geen nut.Flipm0de schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:09:
[...]
echt waar? want dat heeft ie al meerdere seizoenen, heb een paar weken geleden nog gepiced en toen 'werkte' het nog wel...
oke thx, dan snap ik het, wordt dan tijd voor een nieuwe trainer.Sandyman538 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:24:
[...]
Het heeft nu ook wel gewerkt, maar een heel klein beetje (het achter de komma verhaal). Hierdoor is de teamgeest wel beter geworden, maar niet een compleet level. Rampzalig leiderschap is inderdaad niet echt ideaal, en PIC'en heeft daardoor (naar mijns inziens) totaal geen nut.
Nou mijn trainer is een waardeloos leider maar de teamgeest is toch van geirriteerd naar kalm gegaan, het helpt dus wel wat nog 
Dan krijg je dit maar de keeper is geblesseerd maar kan wel spelen. Hopen op volledig herstel dus 
/edit: Op de site met de 'Het ABC der Hattrick Taktieken' staat Veel 3-5-2 spelers spelen met een vleugelspeler die naar het midden speelt Maar waarom is dit goed? Zo verslap je de vleugelaanval toch maar boost je de centrale aanval, wat is het nu ervan nu dan?
Maar jah, ik wist geen andere naam heJoss schreef op zondag 18 februari 2007 @ 22:57:
[...]
En met zo'n teamnaam vraag je er natuurlijk ook gewoon om.
/edit: Op de site met de 'Het ABC der Hattrick Taktieken' staat Veel 3-5-2 spelers spelen met een vleugelspeler die naar het midden speelt Maar waarom is dit goed? Zo verslap je de vleugelaanval toch maar boost je de centrale aanval, wat is het nu ervan nu dan?
[ Voor 23% gewijzigd door Vincitore op 19-02-2007 20:29 ]
Als je de vleugelspeler de opdracht geeft om 'naar het midden' te spelen, dan wordt je middenveld sterker. Iedereen weet natuurlijk dat dat meer kansen oplevert. Het boost dus niet je centrale aanval. Je vleugelaanval wordt er inderdaad minder van, maar dat is een keuze.Infinitytron schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:43:
Nou mijn trainer is een waardeloos leider maar de teamgeest is toch van geirriteerd naar kalm gegaan, het helpt dus wel wat nog
[...]
Maar jah, ik wist geen andere naam heDan krijg je dit maar de keeper is geblesseerd maar kan wel spelen. Hopen op volledig herstel dus
met zulk laag leiderschap daalt de TS heel snel naar bedaard of stijgt het heel langzaam naar bedaard. PIC is altijd gewoon 2 niveaus, leiderschap bepaalt of je het vast kan houden. Zie bedaard als 0, daar wil de waarde altijd naar toe.Sandyman538 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:24:
[...]
Het heeft nu ook wel gewerkt, maar een heel klein beetje (het achter de komma verhaal). Hierdoor is de teamgeest wel beter geworden, maar niet een compleet level. Rampzalig leiderschap is inderdaad niet echt ideaal, en PIC'en heeft daardoor (naar mijns inziens) totaal geen nut.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
dit heeft inderdaad geen fuck met je coach te maken. de stijging is precies hetzelfde bij iedereen. waar het WEL aan ligt is dat je TS van heel laag geirriteerd naar heel hoog geirriteerd gaat. Achter de komma werk dus. of hij stond heel laag kalm en is weer na 1 nacht naar geirriteerd gedaald kan ook. kan je zien met HAM bv. hogere leiderschap kan je ts wel langer hoog houden, maar de stijging is bij iedereen en elke coach gelijk. mijne staat voorlopig nog in de wolken... geen aan/verkopen dus eindelijk eens geen ts hits potverdrie!Flipm0de schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:41:
god wat een deja vu's krijg ik. dit verhaal ook al tig keer verteld
Verwacht eigenlijk niet dat het de laatste keer gaat worden. Het is trouwens wel erg rustig hier of is iedereen ineens opzoek naar een nieuwe coach
[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 20-02-2007 16:40 . Reden: zinloze quote ]
sommige mensen werken hé? en echt werken dus geen frituren en bloemscikken en kunnen niet 24 uur per dag internetten op hun werk...
deze reactie is wel erg snel op die van jou
dat is toeval haha
deze reactie is wel erg snel op die van jou
Hahaha ach jah... ben student en dan heb je soms wel een dagje vrij he (of 2 zoals dit blok
). Maar een nieuwe coach, daar denk ik ook wel aan. Heb nu een matige coach en denk aan een goede coach
. Of is het verstandiger voor mij om betere spelers aan te trekken voor mijn middenveld? Als ik voor de coach ga met slecht leiderschap dan is dit binnen 1 seizoen al weer waardeloos toch?
Niet helemaal. Het gebeurd op zijn vroegst ná één volledig seizoen. Bij een maat van mij duurde het bijna drie seizoenen voordat hij voor het eerst daalde.Infinitytron schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:16:
Hahaha ach jah... ben student en dan heb je soms wel een dagje vrij he (of 2 zoals dit blok). Maar een nieuwe coach, daar denk ik ook wel aan. Heb nu een matige coach en denk aan een goede coach
. Of is het verstandiger voor mij om betere spelers aan te trekken voor mijn middenveld? Als ik voor de coach ga met slecht leiderschap dan is dit binnen 1 seizoen al weer waardeloos toch?
* Joss is net terug
Edit: ik zou overigens voor de coach gaan... Brengt je op korte termijn weinig, maar je moet meer aan de lange termijn denken natuurlijk: training!
[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 20-02-2007 17:43 ]
Inderdaad. Het verschil tussen een goed en een matig coach is wel dusdanig dat ik die meteen in zou ruilen als dat zou kunnen
Ja denk dat ik ook voor de coach ga. Heb net een speler verkocht en een heel vol stadion gehad (op 45 na, en dat is veel voor mij als 9e divist vind ik
) dus aardig wat inkomsten gehad. Heb dan nu ook de financiën om een coach te kopen. Maar hangt er dus helemaal van af wanneer het leiderschap daalt, 1 of 3 dat is gewoon random als ik het goed begrijp. Ik zal mezelf ff €268.700 armer maken, dit is de prijs voor een goed coach met slecht leiderschap
Het leiderschap hield alleen je TS op hetzelfde niveau als je PIC'te toch?
Maar als je 8 ass. trainers hebt dan heb je dus eigenlijk een uistekend coach of ging dit niet meer op?
Nog ff één vraagje: Het nut van een fysiotherapeut (mijn toekomstige beroep
) is dat bewezen of zeggen jullie, nee niet doen want dit is geldverspilling want ze raken toch wel weer geblesseerd?
Maar als je 8 ass. trainers hebt dan heb je dus eigenlijk een uistekend coach of ging dit niet meer op?
Nog ff één vraagje: Het nut van een fysiotherapeut (mijn toekomstige beroep
[ Voor 11% gewijzigd door Vincitore op 20-02-2007 18:52 ]
gister voor het eerst gezakt naar zwak lsHoogtepunten
Datum Gelegenheid
18-04-2006 Werd trainer van Boer Harmsen
Hmm over 9 maanden dus dat is 3 seizoenen ongeveer volgens mij. Dat is dus wel aardig netjes als die dan pas zakt. Denk dat ik een goed coach neem met slecht leiderschap en dan 8 ass. trainers (wat weer een niveau scheelt toch?) Of is zwak beter, niet voor de portemonnee want die is 3.5 ton duurder
)
/edit; Heb de goede coach genomen met slecht ls. Nu zien hoe het zich terugbetaald naar snellere trainingen.
Coach: Yaşar Erşat (sinds 20-02-2007) Is best internationaal team, had nog geen turk in mijn team volgens mij
/edit; Heb de goede coach genomen met slecht ls. Nu zien hoe het zich terugbetaald naar snellere trainingen.
Coach: Yaşar Erşat (sinds 20-02-2007) Is best internationaal team, had nog geen turk in mijn team volgens mij
[ Voor 43% gewijzigd door Vincitore op 20-02-2007 20:32 ]
Ach ja ik heb het geluk dat ik tussen het werken door gewoon kan internetten inderdaad. Trouwens geen 24 uur, want zolang hang ik er niet rondAnoniem: 7533 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:49:
sommige mensen werken hé? en echt werken dus geen frituren en bloemscikken en kunnen niet 24 uur per dag internetten op hun werk...
deze reactie is wel erg snel op die van joudat is toeval haha
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 20-02-2007 21:30 ]
als je echt student bent ben je altijd vrij. ik wist ook nooit welke dag het was. elke dag is immers vrijdag of zondag... en dat 6 jaar lang. héérlijke tijd....Infinitytron schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:16:
Hahaha ach jah... ben student en dan heb je soms wel een dagje vrij he (of 2 zoals dit blok). Maar een nieuwe coach, daar denk ik ook wel aan. Heb nu een matige coach en denk aan een goede coach
Hahahaha ach jah daar heb je gelijk in. Ben soms ook wel ff de dagen kwijt hoor maar das gewoon domheid
Nu eerst school maar es ff op de rit krijgen met resulaten
Weet niet of er mensen die Hattrick Organizer gebruiken, maar sinds gisteren krijg ik een foutmelding: Kan geen verbinding worden gemaakt, error converting xml 2 HRF. Corrupt/missing Data: www84.hattrich.org.
Zijn er meer mensen die dit hebben of weten jullie of dit al eerder gebeurd is?? Vind het heel lastig zo om een zo goed mogelijk team op te stellen...
Zijn er meer mensen die dit hebben of weten jullie of dit al eerder gebeurd is?? Vind het heel lastig zo om een zo goed mogelijk team op te stellen...
yup lees maar op hun site, en is eerder hier ook al voorbij gekomen, je moet updaten naar 1.395Hansjoh schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:30:
Weet niet of er mensen die Hattrick Organizer gebruiken, maar sinds gisteren krijg ik een foutmelding: Kan geen verbinding worden gemaakt, error converting xml 2 HRF. Corrupt/missing Data: www84.hattrich.org.
edit: zou sowieso eerder op hun site (http://www.hattrickorganizer.net/) kijken voor zulk soort dingen dan jezelf registreren op GOT en zo je eerste vraag stellen, maar ieder zn meug natuurlijk
[ Voor 14% gewijzigd door sarinsarin op 21-02-2007 10:52 ]
Misschien een beetje laat maar ik heb afgelopen zondag met 1-2 gewonnen uit bij mijn grootste concurrent
Daardoor sta ik nu 8 punten los van de nr.2 met nog 3 wedstrijden te gaan. Als ik nog 1x weet te winnen ben ik direct kampioen na promotie
(en dat na seizoenen lang modderen in de marge...)
Heb je gelijk in, maar bij het googlen kwam ik steeds bij dit forum terug.. Had zoiets, laat ik het gewoon vragen.. Maar dank je wel!sarinsarin schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:50:
[...]
yup lees maar op hun site, en is eerder hier ook al voorbij gekomen, je moet updaten naar 1.395
edit: zou sowieso eerder op hun site (http://www.hattrickorganizer.net/) kijken voor zulk soort dingen dan jezelf registreren op GOT en zo je eerste vraag stellen, maar ieder zn meug natuurlijk
EDIT: Weet al waarom ik er niks over kon vinden, alleen onder engels op die site staat er info over..
[ Voor 8% gewijzigd door Hansjoh op 21-02-2007 12:21 ]
De Nederlandse server van HO is leuk maar inderdaad niet uptodate.
Unknown
Beide opleiding naast elkaar is voorlopig mogelijk:
MyHattrick
De start van de nieuwe jeugdopleiding komt dichtbij. Een veelgestelde vraag is hoe het nieuwe systeem het oude zal vervangen en of je tussen beide systemen kunt wisselen. Het antwoord: we gaan je niet dwingen direct al een keuze te maken. Je kunt bij het oude systeem blijven, overstappen naar het nieuwe of beide systemen tegelijk gebruiken (en betalen). Je mag wekelijks echter slechts in één van beide systemen een jeugdspeler promoveren. Het is dus duur om voor beide opties tegelijk te kiezen, maar je hebt wél de mogelijkheid.
Vertaald naar de Hattrickwereld is dit ook best logisch. Je scouts kunnen zoeken naar een talent voor je eigen jeugdopleiding, óf naar een oudere jeugdspeler die al in je eerste selectie kan spelen. Zo zal de overgang naar het nieuwe systeem ook minder heftig zijn voor de servers en de globale economie.
Misschien besluiten we de optie om beide systemen tegelijk te gebruiken later weer op te heffen, maar het eerste seizoen zal het zeker mogelijk blijven.
ohja trouwens zondag is één punt genoeg voor kampioen! Zie het nu pas. Schele beer ben ik ook. Daarna nog punten halen voor directe promotie, maar dat mag bijna niet misgaan. Dus zondag één punt halen en er is bier voor iedereen! De thaise hoeren worden uiteraard, volgens BU traditie, weer ingevlogen! Wordt nog een leuke pot ook tegen de behoorlijk goeie nummer 2. Ik mots niet, want je weet het nooit of het p/d duel msch nog komt.
Zo iedereen weer succes in de GoT-cup en dat de beste mogen winnen, maar hattrick kennende zal dat wel niet overal zo zijn
Net ff 16k uit een oefenmatch binnen, dat is toch wel mijn record. Normaliter komt dat niet boven de 10k uit.!
Unknown
Net door met 3-2, blessure nummer 3 te pakken en mijn spelers verkocht voor veel te weinig (bovennatuurlijk spits voor onder de miljoen, mid voor 1,2
)
Nu ben ik wel ff klaar. Alleen nog een speler promoveren tot coach, en dan waarschijnlijk een aanvallende. Het enige waar ik mee zit, zal ik die gast nu vervangen voordat ik zondag ga piccen, of net voor de bekerwedstrijd volgend seizoen
Nu ben ik wel ff klaar. Alleen nog een speler promoveren tot coach, en dan waarschijnlijk een aanvallende. Het enige waar ik mee zit, zal ik die gast nu vervangen voordat ik zondag ga piccen, of net voor de bekerwedstrijd volgend seizoen
Lol zeker onverdiend ja
Met 3-4 gewonnen, maar denk niet dat het helemaal verdiend is. Was op alle linies de mindere en eindigde met 10 man.
doorgaan in de GoTcup is zó 2005
en zelfs pewwy is door dus wat zegt het nou daadwerkelijk?
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 22-02-2007 00:01 ]
doe je toch wat mis knul. vorige week een wonderbaarlijke verkocht voor 1.25mPewwy schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 19:41:
Net door met 3-2, blessure nummer 3 te pakken en mijn spelers verkocht voor veel te weinig (bovennatuurlijk spits voor onder de miljoen, mid voor 1,2)
cashflow is prima! behalve het loon
Ach ja... dat kan je soms hebben dat de markt niet meezit he
Of je moet gewoon hogere vraagprijs al hebben...
Ik moet ook maar es wat geld 'creeëren', om daarna wat betere spelers te halen...
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:59:
doorgaan in de GoTcup is zó 2005en zelfs pewwy is door dus wat zegt het nou daadwerkelijk?
Ik ga hem weer winnen dit jaar
je moet je spelers gewoon lekker hoog op de TL zetten. dan moet je soms wel een paar keer listen, maar dat is het waard. altijd wel iemand die hapt.Infinitytron schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 07:26:
Ach ja... dat kan je soms hebben dat de markt niet meezit heOf je moet gewoon hogere vraagprijs al hebben...
Ik moet ook maar es wat geld 'creeëren', om daarna wat betere spelers te halen...
**** GoT Cup ****
De kwart finales van de GoT Cup zijn bekend! Kijk snel op http://gottrick.bitxs.com en daag je tegenstander uit (met bekerregels!).
Succes allemaal!
**** GoT Cup ****
Neeeeeeeeeeeeeeeee!! Weer tegen FC GoT
Nu al 2x van verloren en nu heb ik ook een team waarmee ik vet verlies! Zelfs mijn eerste is niet sterk genoeg
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
SuccesDamien2004 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 17:32:
Neeeeeeeeeeeeeeeee!! Weer tegen FC GoTNu al 2x van verloren en nu heb ik ook een team waarmee ik vet verlies! Zelfs mijn eerste is niet sterk genoeg
Ben ik ook weer een keer
Beetje druk gehad dus weinig online
Komende zondag kan er een grote stap gezet worden naar het kampioenschap, sta nu 1 punt voor op de nummer 2 en 2 punten op de nummer 3. Spannend dus
Zondag een team dat niet zoveel voorstelt dus PIC, de week erna een counterteam (moet nog maar eens zien dat ik die versla...) en dan in de laatste match de boel afmaken.....
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Damn is dat even balen voor jeDamien2004 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 17:32:
Neeeeeeeeeeeeeeeee!! Weer tegen FC GoTNu al 2x van verloren en nu heb ik ook een team waarmee ik vet verlies! Zelfs mijn eerste is niet sterk genoeg
Eeehm, Flower Power had met 9-1 verloren, en dus moet ik tegen Utreg in plaats van tegen Flower Power?Brainpower schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:00:
**** GoT Cup ****
De kwart finales van de GoT Cup zijn bekend! Kijk snel op http://gottrick.bitxs.com en daag je tegenstander uit (met bekerregels!).
Succes allemaal!
**** GoT Cup ****
* Joss is eventjes een tevreden man
TU
Vorm: +4/-6
TSI: niet interessant door blessures
Def: +4 (3 maal 17j Ned formidabel! + 1 maal skilltrade 17j goed)
TU
Klopt, is gewijzigd.Pewwy schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 00:10:
[...]
Eeehm, Flower Power had met 9-1 verloren, en dus moet ik tegen Utreg in plaats van tegen Flower Power?
Netjes hoor!Joss schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:49:
* Joss is eventjes een tevreden man
TU
Dit topic is gesloten.