heerlijke WO zondag. ben ik weer eens aan toe. tijdje geleden alweer.
tien tien tien!
tien tien tien!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Niet zo aanstellen, je doet net of dat uren werk islameeuw schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 19:52:
even een huishoudelijke mededeling ten aanzien van de mensen die HO gebruiken:
HO 1.395 Mandatory Update
Because of an Hattrick change in the login process, we just released a new version that you can find in the download section of the site.
This update is mandatory, as of 29.02.2007 HT will do the change and every old release will stop working, so please be sure to upgrade Java to 1.5 and update your HO installation to the latest available.
Duzzz, dat wordt updaten geblazenstelletje halve garen
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Een walkover is 5-0 hoorVerwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:29:
heerlijke WO zondag. ben ik weer eens aan toe. tijdje geleden alweer.
tien tien tien!
Ik geloof dat het meer was omdat de nieuwe versie niet zo'n succes was. Dat was tevens de reden dat Lameeuw de oude versie host, die tevens in de OP opgenomen was. Kan ik er dus wel weer uithalen begrijp ik?Brainpower schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:30:
[...]
Niet zo aanstellen, je doet net of dat uren werk is
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Helaas wel jah, nadeel is en blijft dat je de kleine tussenstapjes na iedere training ( dus de + 0.1 op trainingsvlak) ook in de 1.395 versie niet kunt zien. Dat is ook de reden waarom ik er aardig van baal.Sandyman538 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:47:
[...]
Ik geloof dat het meer was omdat de nieuwe versie niet zo'n succes was. Dat was tevens de reden dat Lameeuw de oude versie host, die tevens in de OP opgenomen was. Kan ik er dus wel weer uithalen begrijp ik?
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
[ Voor 12% gewijzigd door Quintus op 02-02-2007 03:12 ]
Unknown
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
en met die nieuwe knakker erbij? zit je denk ik op de 200k?H2opoloër schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:12:
130k loon voor in de V wie doet me dat na ^^
[ Voor 25% gewijzigd door NiMu83 op 02-02-2007 15:38 ]
Neem alvast nog twee extra vleugelaanvallers (en/of vleugelverdedigers) als trainees. Speel elke week een oefenwedstrijd met bekerregels (en liefst nog een buitenlandse club, en speel dan thuis, want kost 6.000 voor buitenlandse reis) Dan krijgen je spelers meer ervaring. Vorm & ervaring is zeer belangrijk in hattrick. Ik speel ook 3-5-2 vleugel. 1 trainee is vorige week gepopt (waarde van 20.000 naar 51.000 gesprongen) interessant voor volgend seizoen. Je trainees kan je dan verkopen en iets betere spelers kopen. Tactiek best toch flankaanval, aangezien je vleugelspelers hebt...Infinitytron schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:41:
@ Blackminister: Ik speel 3-5-2 en de tactiek is gewoon normaal. Ik had niet de goede mensen voor een vleugelaanval maar heb laatst een vleugelspeler gekocht dus heb nu 2 goede vleugelspelers (voor mijn doen dan). Als je aantal tips zou kunnen geven dan zou dat mooi zijn
.
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Haha nee joh dan red je het helemaal al niet woensdaghoedjevanpapier schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:46:
He Brain, ik heb nog wel een mid voor je. Iets met Bloemers is het, heeft ook briljant SH.
Voor 1,9 istie van jou
Verwijderd
japsVerwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:49:
[...]
en met die nieuwe knakker erbij? zit je denk ik op de 200k?
Java is de nieuwste versie, ik update dat soort dingen meestal 1 x per week (als er een update is welteverstaanQuintus schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 03:10:
Ik snap dat gezeur over het niet zien van die +0,1 niet hoor. Draai hier versie 1.395 en daar voor 1.393 en 1.392 en heb daar geen last van.
[afbeelding]
Zou je niet je Java eens updaten?
Misschien ligt het daaraan.
Verwijderd
lameeuw schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 21:08:
[...]
Maar ik moet zeggen dat ik met 1.395 wel de +0,1 te zien krijg
Unknown
Verwijderd
conditie trainen? kost vet veel tijd op de TL manH2opoloër schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:09:
[...]
japs![]()
training:
vorm a team: +5/-0, conditietraiing rules![]()
20 pops op conditie maar dat moet nog ff veel hoger....
Verwijderd
Verwijderd
Je gaat toch geen zinloos geld aan een speler spenderen (een Marokkaan) om een friendly geregeld te krijgen? Ik bedoel, als hij niet accepteert, ben je nog steeds de lul... gast!Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 22:14:
Rare jongens die Marokkanen. Probeer je een friendly daar te regelen krijg je een berichtje in je postbus met de vraag of ik een goede verdediging wil. Kreeg al argwaan en de enige speler die hij te koop had staan was een 32j goed (playerid = 37211524). Dus eens kijken wat hij wou en ja hoor hij wil dat ik zijn verdediger koop. Dus ik vriendelijk terug gestuurd dat hij te oud is en niet goed genoeg voor mijn eerste team. Krijg je een berichtje terug als ik hem toch koop dat hij mijn uitdaging accepteert. Kijk als het nou voor een redelijke prijs had ik er misschien nog over nagedacht (als coach over een seizoen of 4). Nee hoor de prijs is gewoon 2 keer wat de transfervergelijking aangeeft.
Verwijderd
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 23:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
Goh kennen ze daarH2opoloër schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 23:48:
ik kreeg laatst een ht-mailtje van een gast uit iran en die zei dat ze daar geen creditcards hadden en vroeg of ik zijn supporter wou betalen![]()
kheb gewoon terug gestuurd dat ik nietben
Als ie vorig jaar door Verdonk is uitgezet, zal hij Sinterklaas heus wel kennen. Hij zal hier, in dat geval, namelijk 9 jaar hebben gewoond en een heel gezin hebben opgebouwd, samen met een goede baan op HBO-niveau.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 05:34 ]
Verwijderd
Menig schitterend duel uitgevochtend 'vroeger' in de VIVerwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 06:39:
Sandstorm ouwe bok ...
Had dus niet in de gaten dat jij hier de boel up to date houd ....
Nou ja in ieder geval de groeten van de Groene man(nen)...
Tegenwoordig dus Fc Barmhartigheid ... Oh ennuh ja ja ik weet het vele divisie's lager dan vroeger maar ach ..
Ik train lekker de bankrekening en dat is toch het belangrijkst hehehe
[ Voor 19% gewijzigd door Vincitore op 04-02-2007 20:07 ]
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Vincitore op 04-02-2007 20:45 ]
Unknown
Verwijderd
*Zucht*Sandyman538 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 13:11:
[...]
Menig schitterend duel uitgevochtend 'vroeger' in de VI
[ Voor 45% gewijzigd door Vincitore op 04-02-2007 22:01 ]
Verwijderd
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Verwijderd
Gisteren weer met 5-2 gewonnen, na eerste helft 1 rode kaart te krijgen, had dan wel effe schrik met 10 tegen 11, want was dan nog maar 2-1... Dus promotie echt in zicht nu, komende wedstrijd tegen tweede in klassement, dat winnen en promotie is binnen...Infinitytron schreef op zondag 04 februari 2007 @ 13:28:
@Blackminister: "Neem alvast nog twee extra vleugelaanvallers (en/of vleugelverdedigers) als trainees."
Dus ik moet mijn spitsen vervangen voor een spits met vleugelspel? Voor de stats is het toch hetzelfde als aanvaller alleen dan plus vleugelspel? En wat kosten die ongeveer als je het met goede vorm/conditie koopt?
/edit; Om een niveau meer te halen voor je training moet je dan 8 of 9 ass. trainers hebben, 8 toch? En veel succes vanaaf met de voetballerij
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Verwijderd
2 van mijn mids zijn volgende week in de competitie geschorst, dus ik waarschuw alvast van tevorenVerwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 10:52:
Even een weekje rust van GoT-Cup en dan er weer vol tegen aan. Misschien van de week eens kijken of we ergens nog een leuke verdediger op de kop kunnen tikken. Moet wel weer een Nederlander zijn dus ik overhaast niets.
[ Voor 27% gewijzigd door Pewwy op 05-02-2007 11:58 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Vincitore op 05-02-2007 15:09 ]
Verwijderd
Dit zei Blackminister op pag 29, hier maakt ik uit op dat me spitsen weg moeten om zo nieuwe spitsen te kopen die op de vleugel kunnen spelen (hoort bij de tactiek vleugelaanval). Hierdoor staan ze naar de vleugel waardoor ze meer ballen krijgen. Of moet ik het anders opvatten zoals vleugelspelers die op t middenveld staan waardoor ze wél posspel en redelijk vleugelspel nodig hebben?Neem alvast nog twee extra vleugelaanvallers (en/of vleugelverdedigers) als trainees.
[ Voor 33% gewijzigd door Vincitore op 05-02-2007 16:22 ]
Verwijderd
Dit zegt hij een pagina later, maar goed kan ook dat dit weer iets anders was.Spitsen vervangen? Kweet niet hoeveel spitsen je hebt? Ik heb er maar 4 (2 voor wedstrijd, 2 voor friendly). Zoek naar vleugelspelers redelijk met positiespel redelijk....of passen... Mijn vleugels hebben redelijk passen (maar ik denk dat positiespel beter is, tzijn tenslotte middenvelders)
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 16:17 ]
[ Voor 21% gewijzigd door lameeuw op 05-02-2007 17:40 ]
Waar haal je dat vandaan?Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:15:
[...]
Trouwens zover ik weet hebben meer dan 5 ass trainers wel zin.
Unknown
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
lekker miepen over die paar k extra per week aan loon. geef mij die 9 assists maar!Infinitytron schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:42:
Hence four assistants improve the training twice as much as only one assistant does, and 9 assistants improve the trainig three times as much ( sqrt(9) vs sqrt(4) vs sqrt(1) ).
Maar als je dat model eronder ziet zie je dat de 8e nog maar 0.78125% is dus dat is zeeeer weinig.
Unknown
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
passen voor middenvelders voegt toe aan de centrale aanval. verder vergroot passing de taktiekvaardigheid (muv creatief en pressie).Damien2004 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:19:
Weet iemand of er een calculatie of iets dergelijks is wat aantoont wat het belang is van passen als skill? En voegt het alleen iets toe aan de aanval of ook aan het middenveld? En zijn er nog meer zaken afhankelijk van passen?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De passenvaardigheid bij vleugelspelers draagt bij aan de vleugelaanvalrating. Vandaar dat eerder in het topic gesproken werd over het verkopen van de spitsen om vleugelspelers (met passing) te kopen. Hiermee offer je eigenlijk je centrumaanval op om op de vleugels hogere ratings te halen. Dit kun je combineren met AOW. Nadeel van AOW/AIM vind ik de -10% def. Ik kies koos er dan ook vaak voor om wel op die manier te spelen, maar niet de tactiek erbij te selecteren. Het is nu eenmaal makkelijker om 1 centrumaanval af te stoppen dan 2 vleugels.ph4ge schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:09:
[...]
passen voor middenvelders voegt toe aan de centrale aanval. verder vergroot passing de taktiekvaardigheid (muv creatief en pressie).
[ Voor 13% gewijzigd door TheKeeper op 06-02-2007 16:47 ]
Verwijderd
weet je dit nou nog niet damien? nou snap ik ineens waarom al die 20 plannen van je niet werken. je verdiept er niet zo in allemaalDamien2004 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:19:
Weet iemand of er een calculatie of iets dergelijks is wat aantoont wat het belang is van passen als skill? En voegt het alleen iets toe aan de aanval of ook aan het middenveld? En zijn er nog meer zaken afhankelijk van passen?
Verwijderd
Was een aantal dagen geleden al geroepen ja, maar beter te vaak melden dan niet tochTheKeeper schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:33:
[...]
[edit]
Was hier binnen GoT al bekend wat de Regainer specialiteit inhoud?
Een 'regainer' hersteld sneller van een blessure. Geen specialiteit die in het veld een voordeel oplevert. Ook is niet bekend wat de keerzijde van deze specialiteit is.
Hehe nou zat even te denken wat het nut van passen is. Las ergens ook dat +3/+2 passen het zelfde is als +1 scoren. Dan heb ik passen hoger ingeschat dan dat eigenlijk nodig is. Denk dat je dan met redelijk passen voor een speler meer dan genoeg heb en dat trainen op passen dus geen nut heeft....Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 17:01:
[...]
weet je dit nou nog niet damien? nou snap ik ineens waarom al die 20 plannen van je niet werken. je verdiept er niet zo in allemaal
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 09:31 ]
Verwijderd
In een friendly tellen kaarten niet, dus kan je hem zondag en woensdag gewoon opstellen.Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:29:
soooo 6-0 gewonnen in de GoT-cup van Damienmaar ff een vraagje, als mijn speler rood heeft gehad he mag ik hem dan niet opstellen in de volgende wedstrijd????
edit: kzie net dat ik al zeker groeps eerste ben volgende wedstrijd maar piccen denk
Verwijderd
[ Voor 64% gewijzigd door Vincitore op 08-02-2007 17:13 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 17:04 ]
Ik dacht dat de uitslagen na 90min zouden gelden bij gespeelde wedstrijden met Bekerregels. Ik heb 2 wedstrijden met bekerregels na strafschoppen verloren maar ze staan in de stand gewoon met de einduitslag verwerkt.Sandyman538 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:05:
* * * GoT Cup * * *
De standen van de 4e ronde van de GoT Cup zijn weer bijgewerkt. Hou er volgende week rekening mee dat de #1 en #2 van elke poule sowieso doorgaan naar de knock out fase, en dat daaran nog de 4 beste nummer 3's aan worden toegevoegd. Regel dus nog geen friendly!!!
* * * GoT Cup * * *
HTRatings geeft hem weer, evenals http://hattrick.computergames.ro/ca/ Doe er je voordeel meeVerwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:07:
Zondag heb ik een lastige pot tegen Ajax 66.
Mijn verdediging en aanval is iets beter maar zijn middenveld is iets sterker.
Nu is deze pot op zich niet zo belangrijk voor mij (ik kan geen kampioen meer worden en degraderen zal ook lastig worden) maar ik zit er aan te denken om te piccen en counter te spelen.
Alleen kan ik op één of andere manier de countervaardigheid van m'n team checken? En is het wel slim om counter te spelen als m'n middenveld maar een beetje slechter is?
Verwijderd
Ik ga dat veranderen.simsim schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:32:
[...]
Ik dacht dat de uitslagen na 90min zouden gelden bij gespeelde wedstrijden met Bekerregels. Ik heb 2 wedstrijden met bekerregels na strafschoppen verloren maar ze staan in de stand gewoon met de einduitslag verwerkt.
Niet dat ik er zelf iets mee opschiet, maar voor anderen in poule A wel zo eerlijk lijkt me
[ Voor 8% gewijzigd door NiMu83 op 09-02-2007 11:23 ]
Verwijderd
geeft ie dan ook meteen de uitslag hoe hard je verliest? anders lijkt het me zo pijnlijk elke keer.Pewwy schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:19:
[...]
HTRatings geeft hem weer, evenals http://hattrick.computergames.ro/ca/ Doe er je voordeel mee
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 13:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
lees de regels eens zou ik zeggen. staat het haarfijn in.... succes!Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:51:
Even een vraagje. ik heb een speler met redelijk ervaring en matig leiderschap. is het interessant om hem coach te maken? ik kan van hem geen goede coach maken (of zijn leiderschap moet steigen naar goed, toch?) alvast bedankt
H3!N is weer nog steed de vriendelijkheid zelve zie ikVerwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:18:
[...]
lees de regels eens zou ik zeggen. staat het haarfijn in.... succes!
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 16:08 ]
Verwijderd
Verwijderd
ach ik zie dat jij ook wel eens vragen stelt die je terug in de regels kan vinden, dus dacht dan mag ik het ook welVerwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:18:
[...]
lees de regels eens zou ik zeggen. staat het haarfijn in.... succes!
Verwijderd
en blijkbaar lezen jullie mijn vraag niet. dit is toch een forum? maar bedankt allemaal hoor!!!Brainpower schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 16:08:
Inderdaad, om het niveau een beetje hoog te houden zul je je toch eerst moeten richten op de vele handleidingen, websites en regels voordat je hier een vraag stelt. Helemaal wanneer deze op de Hattrick site zo te vinden is.
Oftewel, eerst zelf proberen het antwoord te vinden alvorens GoT te raadplegen (en dat geldt in elke sectie hier op GoT)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq