Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.321 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heerlijke WO zondag. ben ik weer eens aan toe. tijdje geleden alweer.

tien tien tien! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

lameeuw schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 19:52:
even een huishoudelijke mededeling ten aanzien van de mensen die HO gebruiken:

HO 1.395 Mandatory Update
Because of an Hattrick change in the login process, we just released a new version that you can find in the download section of the site.
This update is mandatory, as of 29.02.2007 HT will do the change and every old release will stop working, so please be sure to upgrade Java to 1.5 and update your HO installation to the latest available.

Duzzz, dat wordt updaten geblazen :'( stelletje halve garen
Niet zo aanstellen, je doet net of dat uren werk is ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:29:
heerlijke WO zondag. ben ik weer eens aan toe. tijdje geleden alweer.

tien tien tien! ;)
Een walkover is 5-0 hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Brainpower schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:30:
[...]

Niet zo aanstellen, je doet net of dat uren werk is ;)
Ik geloof dat het meer was omdat de nieuwe versie niet zo'n succes was. Dat was tevens de reden dat Lameeuw de oude versie host, die tevens in de OP opgenomen was. Kan ik er dus wel weer uithalen begrijp ik? :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht.. je snapt precies wat ik bedoel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:47

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Sandyman538 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:47:
[...]

Ik geloof dat het meer was omdat de nieuwe versie niet zo'n succes was. Dat was tevens de reden dat Lameeuw de oude versie host, die tevens in de OP opgenomen was. Kan ik er dus wel weer uithalen begrijp ik? :)
Helaas wel jah, nadeel is en blijft dat je de kleine tussenstapjes na iedere training ( dus de + 0.1 op trainingsvlak) ook in de 1.395 versie niet kunt zien. Dat is ook de reden waarom ik er aardig van baal.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Ik snap dat gezeur over het niet zien van die +0,1 niet hoor. Draai hier versie 1.395 en daar voor 1.393 en 1.392 en heb daar geen last van.

Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/hothumb.JPG

Zou je niet je Java eens updaten?
Misschien ligt het daaraan.

[ Voor 12% gewijzigd door Quintus op 02-02-2007 03:12 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo voorlopig de laatste PM training: +4, 3 trainees en 1 verdediger die nu op redelijk staat :). Ik ga eens kijken of er met passen trainen ook wat te verdienen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de 6e week op rij een pop. Dit keer een 20jarige naar briljant. Gaat lekker dus het trainen de laatste weken. Van het weekend eens een PIC er tegen aangooien en dan maar zien waar het schip strand dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeie trainingsupdate 2 mids van 19 naar wonderbaarlijk en 1 van van 18 naar formidabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM +2
Vorm +3 / -4
TSI +11.150 / -1.930

stadion aan het verbouwen naar 42,5k en ik heb nog 900k op de bank. wat ik ermee ga doen weet ik nog niet. wilde een verdediger halen, maar ik speel toch met een OCD dit seizoen dus het is een beetje weggegooid geld dan. ff door sparen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:12:
130k loon voor in de V wie doet me dat na ^^
en met die nieuwe knakker erbij? zit je denk ik op de 200k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pff 1 van mn topmids voor 4 weken eraf gekickt...en hij is ook nog eens 30 dus dat zal dan ook echt 3 weken gaan duren ongeveer :S

Zit nu weer te twijfelen of ik er een mid bij moet kopen of niet :S

Hmmz zie net dat ik de komende 2 zondag uit speel, dus dat wordt verlies de komende 2 weken...Toch maar het geld op de bank houden :(

[ Voor 25% gewijzigd door NiMu83 op 02-02-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

He Brain, ik heb nog wel een mid voor je. Iets met Bloemers is het, heeft ook briljant SH.
Voor 1,9 istie van jou ;)

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Ik overweeg om een van mijn spelers volgend jaar coach te maken. Als ik het goed zie ben ik ets goedkoper uit dan wanneer ik extern zou shoppen. De speler heeft fomidabel ervaring en zwak leiderschap.Maar ik vraag me af of het extra geld tov een goed trainer met slecht leiderschap wel de moeite waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Infinitytron schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:41:

@ Blackminister: Ik speel 3-5-2 en de tactiek is gewoon normaal. Ik had niet de goede mensen voor een vleugelaanval maar heb laatst een vleugelspeler gekocht dus heb nu 2 goede vleugelspelers (voor mijn doen dan :P ). Als je aantal tips zou kunnen geven dan zou dat mooi zijn :D.
Neem alvast nog twee extra vleugelaanvallers (en/of vleugelverdedigers) als trainees. Speel elke week een oefenwedstrijd met bekerregels (en liefst nog een buitenlandse club, en speel dan thuis, want kost 6.000 voor buitenlandse reis) Dan krijgen je spelers meer ervaring. Vorm & ervaring is zeer belangrijk in hattrick. Ik speel ook 3-5-2 vleugel. 1 trainee is vorige week gepopt (waarde van 20.000 naar 51.000 gesprongen) interessant voor volgend seizoen. Je trainees kan je dan verkopen en iets betere spelers kopen. Tactiek best toch flankaanval, aangezien je vleugelspelers hebt...

Ik sta momenteel op -150K, stond -320K€, dus heb nog een beetje werk 8)7 In het begin ook zotte kosten gedaan, wist ik veel wat ik moest doen..... :) Maar eventjes in hattrick verdiepen, forums even doorlopen, hier vragen stellen en binnen de kortste keren draait uw ploegje goed.

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

hoedjevanpapier schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:46:
He Brain, ik heb nog wel een mid voor je. Iets met Bloemers is het, heeft ook briljant SH.
Voor 1,9 istie van jou ;)
Haha nee joh dan red je het helemaal al niet woensdag :) Hou jij mijn topper maar lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:49:
[...]

en met die nieuwe knakker erbij? zit je denk ik op de 200k?
japs :9

training:

vorm a team: +5/-0, conditietraiing rules 8)7
20 pops op conditie maar dat moet nog ff veel hoger....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:20
Beste mensen, ik speel nu al meer dan een jaar hattrick. Ik zit inmiddels in de 7e divisie en heb een mooie 3 plek met uitzicht op meer. (afgelopen week van de nummer 1 gewonnen hehe).

Ik ben begonnen met het trainen op verdedigers, Heb er toen 5 verdedigers met uitstekend aan overgehouden. (had er nog een stel met formidabel maar die heb ik verkocht). Hierna ben ik middenvelders gaan trainen. Heb er nu inmiddels 6 op briljant waarvan de eerste verkocht is, en de 2e te koop staat. De beste 4 hour ik zelf en train ik nog iets mee verder tot men laatste 2 middenvelders ook op briljant / formidabel zijn (duurt nog paar weken). Met wat geluk zit ik zo met 4 middenvelders met wonderbaarlijk positiespel, en nog 1 met briljant.

Ik hoop dat ik hiermee klaar ben op het einde van dit seizoen, zodat ik volgend seizoen gelijk een stel 17 / 18 jarige gasten kan kopen. (kzal rond 1.6 mjn euro hebben).

Mijn vleugels zijn wel aardig, en men spitsen kunnen er ook mee door. (1 spits heeft goed scoren, maar gebruik hem als target man voor vrije trappen --> skill = goddelijk = altijd prijs :P)

Ondanks dit wil ik op vleugel of op spitsen gaan trainen, ik vraag me alleen af wat ik het beste kan doen.

Mijn team naam / nr is :

vanaalst (211986)

Heeft iemand suggesties, hoor ik het graag.

Giel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Quintus schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 03:10:
Ik snap dat gezeur over het niet zien van die +0,1 niet hoor. Draai hier versie 1.395 en daar voor 1.393 en 1.392 en heb daar geen last van.

[afbeelding]

Zou je niet je Java eens updaten?
Misschien ligt het daaraan.
Java is de nieuwste versie, ik update dat soort dingen meestal 1 x per week (als er een update is welteverstaan :p ). Maar ik moet zeggen dat ik met 1.395 wel de +0,1 te zien krijg :)

TU was weer kloten, geen pops, amper TSI in de plus en de vorm..... + 7 / - 7 ik vraag me af wat het volgende week geeft want er wordt conditie getraind.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hebben het regainier mistery ook opgelost :)

ze worden sneller beter bij een blessure dan andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

lameeuw schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 21:08:
[...]

Maar ik moet zeggen dat ik met 1.395 wel de +0,1 te zien krijg :)
:D Is dat ook weer opgelost

Zondag weer een wedstrijd die alleen verloren kan worden en daarbij hopen dat nr 1 eens punten gaat verspelen. I'll keep my fingers crossed.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:09:
[...]

japs :9

training:

vorm a team: +5/-0, conditietraiing rules 8)7
20 pops op conditie maar dat moet nog ff veel hoger....
conditie trainen? kost vet veel tijd op de TL man ;) tijd over ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zat een beetje met mijn arm onder mijn ziel met mijn miezerige 900k op de TL te pielen toen ik op de plee zat te ...faxen ("even een papiertje pakken") en het licht zag ;)
wat kunnen dat soort momenten tot heerlijk zijn.

ik verkoop mijn oude winger voor +/- 1m. haal daarvoor een reusachtige def ofzo(1,5m) ga even zonder winger spelen en 3-5-2 met 1 wtm(of mijn oude coahc met 4*) verkoop over 4 weken mijn buitenaardse mid en haal voor die 2m + wat er nog resteert een andere hele brute winger!

gevolg: beter(jonger) team, minder loonkosten en hogere ratings.

kijk dat zijn nou pas ideeen. en dat mijn zeer gammele hoofd van gisternacht nouja ochtend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

japs tijd over ;)

maar het verdient wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijd over en goed verdienen? kom mijn huis eens schoonmaken zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rare jongens die Marokkanen. Probeer je een friendly daar te regelen krijg je een berichtje in je postbus met de vraag of ik een goede verdediging wil. Kreeg al argwaan en de enige speler die hij te koop had staan was een 32j goed (playerid = 37211524). Dus eens kijken wat hij wou en ja hoor hij wil dat ik zijn verdediger koop. Dus ik vriendelijk terug gestuurd dat hij te oud is en niet goed genoeg voor mijn eerste team. Krijg je een berichtje terug als ik hem toch koop dat hij mijn uitdaging accepteert. Kijk als het nou voor een redelijke prijs had ik er misschien nog over nagedacht (als coach over een seizoen of 4). Nee hoor de prijs is gewoon 2 keer wat de transfervergelijking aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 22:14:
Rare jongens die Marokkanen. Probeer je een friendly daar te regelen krijg je een berichtje in je postbus met de vraag of ik een goede verdediging wil. Kreeg al argwaan en de enige speler die hij te koop had staan was een 32j goed (playerid = 37211524). Dus eens kijken wat hij wou en ja hoor hij wil dat ik zijn verdediger koop. Dus ik vriendelijk terug gestuurd dat hij te oud is en niet goed genoeg voor mijn eerste team. Krijg je een berichtje terug als ik hem toch koop dat hij mijn uitdaging accepteert. Kijk als het nou voor een redelijke prijs had ik er misschien nog over nagedacht (als coach over een seizoen of 4). Nee hoor de prijs is gewoon 2 keer wat de transfervergelijking aangeeft.
Je gaat toch geen zinloos geld aan een speler spenderen (een Marokkaan) om een friendly geregeld te krijgen? Ik bedoel, als hij niet accepteert, ben je nog steeds de lul... gast! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk doe ik dat niet, maar kosten gewoon even moeite om die gast dat uitgelegd te krijgen ;)

Daarbij voor hem 20 andere die wel tegen me willen spelen. Heb inmiddels wel al een friendly geregeld, wel eens waar in een ander land. Ach en het is nog niet het gekste wat ik heb meegemaakt met het regelen van friendlies. Er is zelf eens een keer een dude geweest die voor een friendly een half jaar supporter vroeg. Dat is natuurlijk helemaal van de zotte om er echt geld aan uit te gaan geven.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg laatst een ht-mailtje van een gast uit iran en die zei dat ze daar geen creditcards hadden en vroeg of ik zijn supporter wou betalen 8)7

kheb gewoon terug gestuurd dat ik niet <+:) ben 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 23:48:
ik kreeg laatst een ht-mailtje van een gast uit iran en die zei dat ze daar geen creditcards hadden en vroeg of ik zijn supporter wou betalen 8)7

kheb gewoon terug gestuurd dat ik niet <+:) ben 7(8)7
Goh kennen ze daar <+:) ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Als ie vorig jaar door Verdonk is uitgezet, zal hij Sinterklaas heus wel kennen. Hij zal hier, in dat geval, namelijk 9 jaar hebben gewoond en een heel gezin hebben opgebouwd, samen met een goede baan op HBO-niveau.
:P

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap dat het, althans hoop ik, allemaal grappig bedoeld is, maar zullen we de bekrompen en populistische geert wilders-achtige opmerkingen overlaten aan kansloze fora als FOK en geenstijl? Die weten er daar wel raad mee.

bovendien zijn er denk ik weinig mensen uit Iran in Nederland die een hbo hebben afgerond. zowel zou ik als ik hun was heel snel terug gaan aangezien je daar 10x meer kan verdienen dan hier met een degelijke studie. moet het er wel een zijn met inhoud. oftewel iets economisch of markt gerelateerd.

ik was trouwens, weer even ontopic, god wat ben ik lekker vaag dronken, opzoek naar een speler. echt op totaal kansloze spelers zitten bieden! ik moet echt leren geld op de bank te laten staan. komt me ook bekend voor in het echte leven trouwens. weer 350 euro in een weekend erdoor gerost.

lekker bezig! ;)

mochten er mensen nog geld over hebben en het even niet nodig hebben:

Bonifacio Santaló (17603134)

en bod hierop zou relaxed zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 05:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandstorm ouwe bok ...
Had dus niet in de gaten dat jij hier de boel up to date houd ....
Nou ja in ieder geval de groeten van de Groene man(nen) ;) ...
Tegenwoordig dus Fc Barmhartigheid ... Oh ennuh ja ja ik weet het vele divisie's lager dan vroeger maar ach ..
Ik train lekker de bankrekening en dat is toch het belangrijkst hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:43
Eindelijk weer eens een YP met wat kwaliteit... net 1 jaartje te oud, maar mijn jeugdopleiding is er weer even uit:

Tjibbe Ploeger (150978039)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 810
Loon: 840 €/week

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 06:39:
Sandstorm ouwe bok ...
Had dus niet in de gaten dat jij hier de boel up to date houd ....
Nou ja in ieder geval de groeten van de Groene man(nen) ;) ...
Tegenwoordig dus Fc Barmhartigheid ... Oh ennuh ja ja ik weet het vele divisie's lager dan vroeger maar ach ..
Ik train lekker de bankrekening en dat is toch het belangrijkst hehehe
Menig schitterend duel uitgevochtend 'vroeger' in de VI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
@Blackminister: "Neem alvast nog twee extra vleugelaanvallers (en/of vleugelverdedigers) als trainees."
Dus ik moet mijn spitsen vervangen voor een spits met vleugelspel? Voor de stats is het toch hetzelfde als aanvaller alleen dan plus vleugelspel? En wat kosten die ongeveer als je het met goede vorm/conditie koopt?

/edit; Om een niveau meer te halen voor je training moet je dan 8 of 9 ass. trainers hebben, 8 toch? En veel succes vanaaf met de voetballerij :D

[ Voor 19% gewijzigd door Vincitore op 04-02-2007 20:07 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier weer een verkoopbare YP (3e dit seizoen alweer) Alleen jammer dat deze alweer geen 17 is.

Yoeri Bongaarts (151009551)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 410
Loon: 740 €/week
Eigenaar: Santo Boma
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Zal toch wel meer dan de weekelijkse kosten opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja denk wel dat die meer oplevert dan 20k. Het dubbele is misschien wel haalbaar gok ik. Ik had weer een *** YP. Had laatst wel een goede (is nu naar uitstekend gepopt in paar weken en nu 250k waard :D).

/edit: 24 minuten: Bij deze voorsprong meende Geblesseerde zich wel wat meer te kunnen terugtrekken in een verdedigende stelling. Nou dat is heerlijk als je 2-0 voorstaat in de 24e minuut. Ze staan ook nog eens allemaal aanvallend :X (Cent. verd. heeft gescoord *O* ) En mijn net gekochte mid met een hamstringblessure der vanaf :(

[ Voor 46% gewijzigd door Vincitore op 04-02-2007 20:45 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Heb je zeker een vededigende coach :)

Sta slechts 1-2 voor en ALWEER is mijn keeper er uit getrapt dit seizoen. Nu maar hopen dat het +1 of +2 is anders moet de koop van een trainee maar even uitgesteld worden met een topper op het programma volgende week.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 13:11:
[...]

Menig schitterend duel uitgevochtend 'vroeger' in de VI ;)
*Zucht*

Yes sir ... The good olé days ...

Mis tegenstanders zoals jij wel vandaag de dag ...
De ongelijkheid is heden ten dage vele malen groter dankzij de poen ..
Good luck en Good night !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Nee heb geen verdedigende coach maar één die allebei is ;) Maar ze hebben er al 2 bijgeknikkerd (sta nu 4-0) en hoop op nog meer :D.

/edit; Net met 6-0 gewonnen en mijn mid&verdediger heeft net zijn eerste 2 goals naar binnen geknald. Komende weken worden makkelijk maar de laatste 2 niet :o Ik ga conditie trainen denk ik om het wat te pimpen :P

[ Voor 45% gewijzigd door Vincitore op 04-02-2007 22:01 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik uren zitten broeden op een strategie over hoe ik een counterploeg kan verslaan.

Zijn centrale aanval is veel beter dan mijn centrale verdediging. Denk ik uiteidelijk wat gevonden te hebben met verdedigende mid's en een naar het centrum spelende vleugelverdediger.....

Heeft die joker geen opstelling gemaakt zodat ik 0-5 win met een walkover. Wel 3 punten in de knip, maar het is wel oersaai zeg! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Fijn. Na 2-0 binnen een kwartier gingen die mongolen achteruit lopen... 2-3. Fijn, fijn.

FC Strijen
Middenveld: goed (hoog)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: uitstekend (laag)
Centrale aanval: goed (laag)
Linkeraanval: redelijk (laag)
HatStats 238
Verdediging 79
Middenveld 81
Aanval 78

AS United
Middenveld: goed (heel laag)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: goed (hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 206
Verdediging 82
Middenveld 75
Aanval 49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

3-0 verloren. Ok, ik had iets minder middenveld maar verder gaat het nergens over die uitslag. En het zag er zo goed uit voor directe promotie naar V.

FC Popie Jopie
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitmuntend

Middenveld: uitstekend (zeer hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: goed (hoog)
Linkeraanval: redelijk (heel laag)
HatStats 217
Defence 60
Midfield 96
Attack 61

Sheepproductions
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: uitstekend (heel laag)
Rechterverdediging: uitstekend (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
Rechteraanval: redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: redelijk (laag)
HatStats 244
Defence 88
Midfield 87
Attack 69

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Krappe 2-1 overwinning. Het rare is dat de nummer 2 tot en met 7 nog allemaal in aanmerking komen voor degradatie. Met een beetje geluk zwlfs voor het kampioenschap. Volgende week 2 mids geschorst, dus dat wordt weer counteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat piccen. Ik heb nu vier wedstrijden achtereen PIC gespeeld en de teamspirit is tevreden :) En dat met een coach met waardeloos leiderschap. Ben benieuwd wat me dat voor middenveld gaat opleveren als ik zondag weer "normaal" ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-9 beetje mager... en gvd mijn beste mid eraf voor 4 weken! kutbotteams...

9 punten voor op de nummers 3 en 4 met een beter doelsaldo. ik mag dit niet meer weggeven. ze moeten ook nog tegen elkaar namelijk.

wel geinig dat de nummer 2 zoveel punten heeft dat het botteam er msch volgend seizoen nog in zit ;)

TS PoE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Infinitytron schreef op zondag 04 februari 2007 @ 13:28:
@Blackminister: "Neem alvast nog twee extra vleugelaanvallers (en/of vleugelverdedigers) als trainees."
Dus ik moet mijn spitsen vervangen voor een spits met vleugelspel? Voor de stats is het toch hetzelfde als aanvaller alleen dan plus vleugelspel? En wat kosten die ongeveer als je het met goede vorm/conditie koopt?

/edit; Om een niveau meer te halen voor je training moet je dan 8 of 9 ass. trainers hebben, 8 toch? En veel succes vanaaf met de voetballerij :D
Gisteren weer met 5-2 gewonnen, na eerste helft 1 rode kaart te krijgen, had dan wel effe schrik met 10 tegen 11, want was dan nog maar 2-1... Dus promotie echt in zicht nu, komende wedstrijd tegen tweede in klassement, dat winnen en promotie is binnen...

Ik train momenteel met 4 assistent-trainers. Meer dan 5 is geloof ik niet nodig, want procentueel brengt dat niet genoeg meer op. Dus ik moet nog 1 bijhuren, maar financieel nog te zwaar, sta nog altijd -160K€ :) Tegen eind van het seizoen bijna op 0... :)

Spitsen vervangen? Kweet niet hoeveel spitsen je hebt? Ik heb er maar 4 (2 voor wedstrijd, 2 voor friendly). Zoek naar vleugelspelers redelijk met positiespel redelijk....of passen... Mijn vleugels hebben redelijk passen (maar ik denk dat positiespel beter is, tzijn tenslotte middenvelders) Mijn flankverdedigers hebben redelijk verdedigen, redelijk vleugel en 1 ook redelijk passen... Die zijn TSI is van 500 naar 1700 gevlogen op enkele weken tijd....toffe kerel :)

Tis een beetje uitzoeken wat je ligt (download HAM ook eens). Ervaring is ook belangrijk voor een speler, als ervaring goed is, zijn je stats niet eens zo belangrijk. Beter ervaren en matig dan 0 ervaring en redelijk.... Anyway....good luck

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed dus van het weekend met 0-4 klop gehad van de koploper. Echter het verschil in stats was minder groot dan ik van te voren had verwacht. Eigenlijk was er op dat gebied geen verschil en hij maakte het pas af in de laatste 10 minuten. Inmiddels zijn mijn suporters wel woedend dus word weer eens tijd voor een goed resultaat.

Even een weekje rust van GoT-Cup en dan er weer vol tegen aan. Misschien van de week eens kijken of we ergens nog een leuke verdediger op de kop kunnen tikken. Moet wel weer een Nederlander zijn dus ik overhaast niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 10:52:
Even een weekje rust van GoT-Cup en dan er weer vol tegen aan. Misschien van de week eens kijken of we ergens nog een leuke verdediger op de kop kunnen tikken. Moet wel weer een Nederlander zijn dus ik overhaast niets.
2 van mijn mids zijn volgende week in de competitie geschorst, dus ik waarschuw alvast van tevoren ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Pewwy op 05-02-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:( |:( |:( |:( Heb ik weer ;) We zien wel wat het gaat worden misschien dat ik er zondag dan ook maar een aantal spelers uitlaat. Jammer dat het niet nog een week later is, want dan moet ik precies tegen het enige bot-team in mijn competitie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik heb nu ook 2 spitsen en zal die gaan vervangen voor redelijk vleugelspel en redelijk positiespel. Ik zal eens ff op zoek gaan naar wt leuke spelers :D. Maar hoezo heb jij er 2 voor frienly's, train je vleugelspel?

/edit; Waarom met positiespel als het vleugelspitsen worden? Dan hebben ze toch passen nodig en scoren? :S

[ Voor 20% gewijzigd door Vincitore op 05-02-2007 15:09 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij kan ook positiespel trainen, daar krijgen je vleugelspeler alleen wel de helft ten opzichte van je rest van het middenveld. Maar waarom ga jij je spitsen verkopen om vleugelspelers aan te trekken. Die positie liggen in een hele andere linie. Kan zijn dat ik je verkeerd begrijp hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Neem alvast nog twee extra vleugelaanvallers (en/of vleugelverdedigers) als trainees.
Dit zei Blackminister op pag 29, hier maakt ik uit op dat me spitsen weg moeten om zo nieuwe spitsen te kopen die op de vleugel kunnen spelen (hoort bij de tactiek vleugelaanval). Hierdoor staan ze naar de vleugel waardoor ze meer ballen krijgen. Of moet ik het anders opvatten zoals vleugelspelers die op t middenveld staan waardoor ze wél posspel en redelijk vleugelspel nodig hebben?

/edit; 8 ass. trainers zijn dus teveel en je hebt aan 5 net zoveel? Hierdoor heb je dus geen hogere coach met 8 ass. trainers? En die redelijk vleugel - en positiespel zijn aardig duur of ligt dat aan mij?

/edit2: Maar als je AO speelt dan heb je dat pos spel toch niet nodig maar wel het passen in de plaats daarvoor? Ik speel nu AO met vleugelaanval, dan gaan de spitsen toch ook naar de vleugel toe en daardoor moeten ze vleugelspel hebben? Of blijven diestaan en gaan alleen je vleugelmids aanvallend?

[ Voor 33% gewijzigd door Vincitore op 05-02-2007 16:22 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spitsen vervangen? Kweet niet hoeveel spitsen je hebt? Ik heb er maar 4 (2 voor wedstrijd, 2 voor friendly). Zoek naar vleugelspelers redelijk met positiespel redelijk....of passen... Mijn vleugels hebben redelijk passen (maar ik denk dat positiespel beter is, tzijn tenslotte middenvelders)
Dit zegt hij een pagina later, maar goed kan ook dat dit weer iets anders was.

Trouwens zover ik weet hebben meer dan 5 ass trainers wel zin. Dat het financieel minder aantrekkelijk is met deze markt zou kunnen. Het scheelt je toch wel iets bij het trainen van de wat jongere spelers.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister een simpele 1-0 overwinning behaald :)
nu volgende week even strijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Gisteren een hele fijne 5-1 overwinning :) Sta nu P3 met 1 punt achter op de 2 klaplopers boven me. Voordeel is dat ik het zwaarste zo'n beetje gehad heb, alleen de laatste match kan nog gedonder geven. Als alles meezit (en niet weer me hele mid de ziekenboeg ingeschopt wordt) volgend seizoen VII :)

1. Hakkúhbar... 22 ptn
2. Fc Trap de bal op dak 22 ptn
3. FC Railrunner 21 ptn
4. Zwolse Zuipers 18 ptn

zelfs de nummer 4 kan nog mee gaan doen zo te zien :)

[ Voor 21% gewijzigd door lameeuw op 05-02-2007 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:15:
[...]

Trouwens zover ik weet hebben meer dan 5 ass trainers wel zin.
Waar haal je dat vandaan?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Wat is het nut van assistent-trainers ?
De vorm van je spelers verbeteren en de trainingen gaan sneller. 8 assistent-trainers staan gelijk aan één trainingsniveau. Een redelijk trainer met 8 assistenten staat dus gelijk aan een goed coach.

komt van hier

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het effect verkleint met elke extra assistent, maar er blijft altijd wel iets effect over. Tot aan de 10 dat is.

http://wiki.hattrick.org/Training

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Hence four assistants improve the training twice as much as only one assistant does, and 9 assistants improve the trainig three times as much ( sqrt(9) vs sqrt(4) vs sqrt(1) ).

Maar als je dat model eronder ziet zie je dat de 8e nog maar 0.78125% is dus dat is zeeeer weinig :(.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort dingen worden ook uitgezocht door spelers. Zij houden zelf een onderzoek en trekken daar een conclusie uit. Of die conclusies juist zijn is alleen te staven als je de code kan bekijken. Maar goed ik laat voorlopig even mijn 9 trainers rond lopen. Het drukt niet zo op de financieen dat ik het noodzakelijk vind om er een aantal uit te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:42:
Hence four assistants improve the training twice as much as only one assistant does, and 9 assistants improve the trainig three times as much ( sqrt(9) vs sqrt(4) vs sqrt(1) ).

Maar als je dat model eronder ziet zie je dat de 8e nog maar 0.78125% is dus dat is zeeeer weinig :(.
lekker miepen over die paar k extra per week aan loon. geef mij die 9 assists maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Vind ik dus ook, mijn vorm is al lkkr gestegen en nu de conditie nog van mijn team :D. En dan op naar een beter team en promoveren! :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Precies dat dacht ik ook niet miepen :D

Zondag toch nog met 1-3 gewonnen. Moet toch eens wat meer aan het doelsaldo gaan werken wil ik nog op plek 1 komen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Weet iemand of er een calculatie of iets dergelijks is wat aantoont wat het belang is van passen als skill? En voegt het alleen iets toe aan de aanval of ook aan het middenveld? En zijn er nog meer zaken afhankelijk van passen?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
Damien2004 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:19:
Weet iemand of er een calculatie of iets dergelijks is wat aantoont wat het belang is van passen als skill? En voegt het alleen iets toe aan de aanval of ook aan het middenveld? En zijn er nog meer zaken afhankelijk van passen?
passen voor middenvelders voegt toe aan de centrale aanval. verder vergroot passing de taktiekvaardigheid (muv creatief en pressie).

ik wou nog ff opscheppen dat ik een formidabele keeper voor 400k heb :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

ph4ge schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:09:
[...]

passen voor middenvelders voegt toe aan de centrale aanval. verder vergroot passing de taktiekvaardigheid (muv creatief en pressie).
De passenvaardigheid bij vleugelspelers draagt bij aan de vleugelaanvalrating. Vandaar dat eerder in het topic gesproken werd over het verkopen van de spitsen om vleugelspelers (met passing) te kopen. Hiermee offer je eigenlijk je centrumaanval op om op de vleugels hogere ratings te halen. Dit kun je combineren met AOW. Nadeel van AOW/AIM vind ik de -10% def. Ik kies koos er dan ook vaak voor om wel op die manier te spelen, maar niet de tactiek erbij te selecteren. Het is nu eenmaal makkelijker om 1 centrumaanval af te stoppen dan 2 vleugels.

[edit]
Was hier binnen GoT al bekend wat de Regainer specialiteit inhoud?

Een 'regainer' hersteld sneller van een blessure. Geen specialiteit die in het veld een voordeel oplevert. Ook is niet bekend wat de keerzijde van deze specialiteit is.

[ Voor 13% gewijzigd door TheKeeper op 06-02-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:19:
weet je dit nou nog niet damien? nou snap ik ineens waarom al die 20 plannen van je niet werken. je verdiept er niet zo in allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:33:
[...]
[edit]
Was hier binnen GoT al bekend wat de Regainer specialiteit inhoud?

Een 'regainer' hersteld sneller van een blessure. Geen specialiteit die in het veld een voordeel oplevert. Ook is niet bekend wat de keerzijde van deze specialiteit is.
Was een aantal dagen geleden al geroepen ja, maar beter te vaak melden dan niet toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 17:01:
[...]

weet je dit nou nog niet damien? nou snap ik ineens waarom al die 20 plannen van je niet werken. je verdiept er niet zo in allemaal ;)
Hehe nou zat even te denken wat het nut van passen is. Las ergens ook dat +3/+2 passen het zelfde is als +1 scoren. Dan heb ik passen hoger ingeschat dan dat eigenlijk nodig is. Denk dat je dan met redelijk passen voor een speler meer dan genoeg heb en dat trainen op passen dus geen nut heeft....

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
Volgens mij staat 3 passing gelijk aan 1 niveau scoren, bij spitsen. ik weet niet hoe dit zit met vleugelspelers en aanvallende middenvelders.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Hey joh, is vandaag niet de GoT Cup? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Brainpower schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:43:
Hey joh, is vandaag niet de GoT Cup? :O
Ja *O* , hoezo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Net met 5-1 gewonnen, makje dus ;). Maar wel weer een geblesseerde voor 2 week derbij dat is best jammer :(. Voor de rest een goede wedstrijd en me spits is nu 3* :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
* * * GoT Cup * * *

De standen van de 4e ronde van de GoT Cup zijn weer bijgewerkt. Hou er volgende week rekening mee dat de #1 en #2 van elke poule sowieso doorgaan naar de knock out fase, en dat daaran nog de 4 beste nummer 3's aan worden toegevoegd. Regel dus nog geen friendly!!!

* * * GoT Cup * * *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soooo 6-0 gewonnen in de GoT-cup van Damien :D maar ff een vraagje, als mijn speler rood heeft gehad he mag ik hem dan niet opstellen in de volgende wedstrijd????

edit: kzie net dat ik al zeker groeps eerste ben volgende wedstrijd maar piccen denk 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaarrrggghhh.

Gisteren kasnloos met 0-7 verloren van Junior Stars. -O-
Daar gaat m'n kans op ronde 2. Alsof ik daar rekening mee had gehouden, m'n team is totaal kansloos |:(

Maarja, volgende wedstrijd mag ik strijden om de poedelprijs tegen SC Destiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:29:
soooo 6-0 gewonnen in de GoT-cup van Damien :D maar ff een vraagje, als mijn speler rood heeft gehad he mag ik hem dan niet opstellen in de volgende wedstrijd????

edit: kzie net dat ik al zeker groeps eerste ben volgende wedstrijd maar piccen denk 8)
In een friendly tellen kaarten niet, dus kan je hem zondag en woensdag gewoon opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag heb ik een lastige pot tegen Ajax 66.

Mijn verdediging en aanval is iets beter maar zijn middenveld is iets sterker.
Nu is deze pot op zich niet zo belangrijk voor mij (ik kan geen kampioen meer worden en degraderen zal ook lastig worden) maar ik zit er aan te denken om te piccen en counter te spelen.

Alleen kan ik op één of andere manier de countervaardigheid van m'n team checken? En is het wel slim om counter te spelen als m'n middenveld maar een beetje slechter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Tijd voor een polletje. Over pakweg 7 weken wordt het nieuwe jeugdopleiding-systeem geintroduceerd. Stap jij over? Wanneer? Ik ben benieuwd, verwacht zeker dat 70% meteen overstapt.

Poll: Nieuwe jeugdopleiding?
Ja, meteen!
Kijk het een half seizoen aan.
Kijk het een seizoen aan.
Nee!
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=166558&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand de link effe geven naar de Gotcup site.

Bvd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat gewoon in de OP hoor, maar omdat ik in een goede bui ben

http://gottrick.bitxs.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Wat houdt dat nieuwe jeugdsysteem nou precies in dan? :S Hoor der wel vaker mensen over praten maar wat het nou is :S

/edit: Net ff gekeken en moet zeggen dat het me toch wel aanspreekt. Nu is het zo; je klikt op 'OK' en je krijgt een speler. Nu moet je er actief naar zoeken en trainen met verschillende vaardigheden. Dit zal wel wennen zijn denk ik maar ook weer leuk, het is weer eens wat anders :D Zetten jullie 'de oude jeugd' ook stop om geld te sparen aan het eind vh seizoe?

[ Voor 64% gewijzigd door Vincitore op 08-02-2007 17:13 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even de federatiewebsite (zie mijn vorige post) openen en het nieuwsitem "Jeugdopleiding totaal vernieuwd" openen. Staat het allemaal uitgelegd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Sandyman538 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:05:
* * * GoT Cup * * *

De standen van de 4e ronde van de GoT Cup zijn weer bijgewerkt. Hou er volgende week rekening mee dat de #1 en #2 van elke poule sowieso doorgaan naar de knock out fase, en dat daaran nog de 4 beste nummer 3's aan worden toegevoegd. Regel dus nog geen friendly!!!

* * * GoT Cup * * *
Ik dacht dat de uitslagen na 90min zouden gelden bij gespeelde wedstrijden met Bekerregels. Ik heb 2 wedstrijden met bekerregels na strafschoppen verloren maar ze staan in de stand gewoon met de einduitslag verwerkt.
Niet dat ik er zelf iets mee opschiet, maar voor anderen in poule A wel zo eerlijk lijkt me >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:07:
Zondag heb ik een lastige pot tegen Ajax 66.

Mijn verdediging en aanval is iets beter maar zijn middenveld is iets sterker.
Nu is deze pot op zich niet zo belangrijk voor mij (ik kan geen kampioen meer worden en degraderen zal ook lastig worden) maar ik zit er aan te denken om te piccen en counter te spelen.

Alleen kan ik op één of andere manier de countervaardigheid van m'n team checken? En is het wel slim om counter te spelen als m'n middenveld maar een beetje slechter is?
HTRatings geeft hem weer, evenals http://hattrick.computergames.ro/ca/ Doe er je voordeel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mn eerste passen training achter de rug: +4, 3 trainees en 1 speler die te koop te staat... De vorm is stuk omhoog gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

simsim schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:32:
[...]

Ik dacht dat de uitslagen na 90min zouden gelden bij gespeelde wedstrijden met Bekerregels. Ik heb 2 wedstrijden met bekerregels na strafschoppen verloren maar ze staan in de stand gewoon met de einduitslag verwerkt.
Niet dat ik er zelf iets mee opschiet, maar voor anderen in poule A wel zo eerlijk lijkt me >:)
Ik ga dat veranderen.

Als het goed is moet het weer kloppen
Kijk het nog even na aub.

[ Voor 8% gewijzigd door NiMu83 op 09-02-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:19:
[...]

HTRatings geeft hem weer, evenals http://hattrick.computergames.ro/ca/ Doe er je voordeel mee ;)
geeft ie dan ook meteen de uitslag hoe hard je verliest? anders lijkt het me zo pijnlijk elke keer.

TU: niks boeiends. zondag rustig thuis met hoge ts dus er mogen geen rare dingen gebeuren.

[edit] er is eindelijk geboden op mijn winger. nu zit ik met een dilemma. of toch weer een winger terug halen (1,6m te besteden) of toch die verdediging boosten? verdedigen is voor mietjes dat weten we allemaal, maar met de Ve in het vooruitzicht is een sterkere def toch wel aardig. aan de andere kant kan ik die ook kopen als ik er eenmaal inzit. kan ik nu nog even dat doelsaldo spekken met betere aanval :)

meoilijk moeilijk

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. ik heb een speler met redelijk ervaring en matig leiderschap. is het interessant om hem coach te maken? ik kan van hem geen goede coach maken (of zijn leiderschap moet steigen naar goed, toch?) alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij moet eerst een seizoen bij je club onder contract staan voordat je hem coach kan maken. Dus laat hem in de tussentijd gewoon friendlies spelen word het ook nog goedkoper om hem coach te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:51:
Even een vraagje. ik heb een speler met redelijk ervaring en matig leiderschap. is het interessant om hem coach te maken? ik kan van hem geen goede coach maken (of zijn leiderschap moet steigen naar goed, toch?) alvast bedankt
lees de regels eens zou ik zeggen. staat het haarfijn in.... succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:18:
[...]

H3!N is weer nog steed de vriendelijkheid zelve zie ik

Coachvaardigheid hangt af van ervaring, maar kan nooit hoger zijn dan uitstekend of de ervaring (indien deze lager is). Leiderschap is niet te trainen, zal alleen maar afnemen naar mate de coach langer in dienst is (ongeveer 1 niveau per seizoen).

Dan nog een vraag aan de GoT-ers: volgen jullie de WC's een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vriendelijkheid? nergens voor nodig. dit staat LETTERLIJK in de regels....

als mensen niets lezen dan gaat papa hein ook niets vertellen. maargoed dat ga je nog wel eens snappen ;)

ik ga trouwens voor de def boost. dan speel ik met mijn oude coach als winger of trainees als wtm... als mij mid eruit gaat na zijn pop haal ik een nieuwe winger.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Inderdaad, om het niveau een beetje hoog te houden zul je je toch eerst moeten richten op de vele handleidingen, websites en regels voordat je hier een vraag stelt. Helemaal wanneer deze op de Hattrick site zo te vinden is.

Oftewel, eerst zelf proberen het antwoord te vinden alvorens GoT te raadplegen (en dat geldt in elke sectie hier op GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg het ze brain!

nee kijk vragen mag altijd, maar dingen die als basis info op HT staat ja dat moet je gewoon doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:18:
[...]

ach ik zie dat jij ook wel eens vragen stelt die je terug in de regels kan vinden, dus dacht dan mag ik het ook wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 16:08:
Inderdaad, om het niveau een beetje hoog te houden zul je je toch eerst moeten richten op de vele handleidingen, websites en regels voordat je hier een vraag stelt. Helemaal wanneer deze op de Hattrick site zo te vinden is.

Oftewel, eerst zelf proberen het antwoord te vinden alvorens GoT te raadplegen (en dat geldt in elke sectie hier op GoT)
en blijkbaar lezen jullie mijn vraag niet. dit is toch een forum? maar bedankt allemaal hoor!!!
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.