Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.316 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Flipm0de schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:43:
heb het ff bekeken en scheelt idd heel veel. Als ik een externe redelijke coach met goed leiderschap koop betaal ik 757 100, gebruik ik me interne dan is het maar 250k. Hoeveel het met een goed coach scheelt kan ik nog niet zien, maar voor een externe betaal je dan 2,5miljoen !!!
Voor interne solicitanten betaal je niet voor leiderschap, dus je zou uit kunnen gaan van 250k ;) volgens mij was het bij mij wat duurder met uitstekend ervaring, maar dan zal die van jou nog wel meer hebben

[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 16-01-2007 23:10 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:22:
[...]
Wat grappig was, wilde even kijken wanneer ik hem dus gekocht heb (zie hierboven), zie ik ook dat ik hem toentertijd van 'Real Sociebas' heb gekocht, die dit seizoen is gepromoveerd naar dezelfde vijfde divisie waar ik in zit. Toevallig :)
Ik heb in een ver verleden 3 seizoen (12,13 en 14) met hem in de VI gespeeld. Daarna is hij gepromoveerd en ik een seizoen later gedegradeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:50:
[...]

Ik heb in een ver verleden 3 seizoen (12,13 en 14) met hem in de VI gespeeld. Daarna is hij gepromoveerd en ik een seizoen later gedegradeerd.
Ik vind het grappig :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zo mensen dan begint vandaag de enige echte beker van Nederland!! :)

Heb er zin an! En ben benieuwd of ik wederom de 2de ronde kan halen :p wat mij overigens vaker in de GoT cup lukt dan in de knvb beker :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:42
Ik ben al blij als ik deze keer meer dan 3 punten haal :p

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn nieuwe trainee is binnen een 17jaar en met onderstaande stats. Aanschafprijs 890k.
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
dure trainee, moet je wel heel hard trainen om er winst uit te maken. zelf koop ik ze liever voor <10k om ze 2 seizoenen later voor 1,5m te verkopen

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

ph4ge schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:12:
dure trainee, moet je wel heel hard trainen om er winst uit te maken. zelf koop ik ze liever voor <10k om ze 2 seizoenen later voor 1,5m te verkopen
gaat lijkt me over een paar seizoenen een basisspeler worden. Je moet dan wel hoog inkopen anders ga je het niet redden.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is inderdaad niet de bedoeling dat ik hem binnen 2 jaar verkoop. Ik wil een continue doorstroom creeren van trainees. Op het moment dat de oudste popt, koop ik er een van 17 jaar terug. Ik hoop op deze manier het niveau van mijn middenveld redelijk op peil te houden als er een speler vertrekt.

Heb hem gelijk in de U20-db van Belgie gegooit. Denk niet dat hij het gaat halen, maar wel leuk om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascoa341
  • Laatst online: 21:51
Ik heb twee briljante verdedigers te koop staan (weet niet of ik ze mag spammen, maar spam er dus voor de zekerheid maar eentje 92488109). Vraag is alleen of ik ze nu wel of niet op moet stellen vanavond in de oefenmatch (zo ja, op welke positie, ik heb nog zat andere trainees voor de verdediging). Mocht ik ze niet verkopen, dan houden ze hun vorm, maar misschien verkoop ik ze nu juist niet omdat ze spelen... Wat is wijsheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ik wordt helemaal gek om iedere keer met 1-0 te verliezen van alle counterteams in mijn comp (4 in totaal) dus wil misschien ook wel defs gaan trainen, hierbij dus een vraagje voor de defprofs:
Als je een def met passen koopt draagt dit bij aan je countervaardigheid, dus hierop inkopen zou heel goed zijn. Echter, als je defs verkoop lijkt het me niet dat een potentiele koper er meer voor wil bieden als een speler redelijk/goed passen heeft omdat hij deze toch niet zo wil gebruiken. is het dan niet zonde om daarop je trainees te kopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ook bij verdedigers wordt "volop" betaald voor passing-skill hoor, wees maar niet bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Iemand die een openingsbod van 250k op mijn 19 jaar formi scoren aanvaller (ID:132513691) wil en kan doen ? zou volgens de vergelijking tussen de 275k en 350+ k moeten doen..... Kan ik me alvast enigszins beraadslagen op een stand-in voor m´n middenveld.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

De KNVB bekeraars van de Fed voor vanavond:

Fresh Kickers - bofeb MatchID: 110491693
Hoedjevanpapier's XI tal - Robben MatchID: 110491709
12_Kuub - Hahn United MatchID: 110491845
De stadsratten - BluePanthers MatchID: 110491804
skietewillie - Hoog boys MatchID: 110491751
Shabba FC - Mathletico MatchID: 110491727
BT Entertainmen - Middenmoot MatchID: 110491688

Wish them luck!!

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
lameeuw schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:59:
Iemand die een openingsbod van 250k op mijn 19 jaar formi scoren aanvaller (ID:132513691) wil en kan doen ? zou volgens de vergelijking tussen de 275k en 350+ k moeten doen..... Kan ik me alvast enigszins beraadslagen op een stand-in voor m´n middenveld.
Ik denk dat weinigen het risico willen lopen, gezien je nogal dicht op de transfer-waarde zit. Ik doe het daarom iig niet, sorry :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen in de beker en in de GoT-cup succes vanavond. *O* Mocht je in een andere (minder leuke) beker spelen dan natuurlijk ook succes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:23:
Iedereen in de beker en in de GoT-cup succes vanavond. *O* Mocht je in een andere (minder leuke) beker spelen dan natuurlijk ook succes :9
jij ook veel succes :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je en laat je mijn spelers een beetje heel. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:59:
Done...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

klote, heb 1 speler te weinig opgesteld. heeft dit consequenties voor de training? Volgens mij alleen als je minder dan 9 spelers hebt? Maar dan wordt het sowiso een WO....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Flipm0de schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:56:
klote, heb 1 speler te weinig opgesteld. heeft dit consequenties voor de training? Volgens mij alleen als je minder dan 9 spelers hebt? Maar dan wordt het sowiso een WO....
Heeft geen concequenties, tenzij het een trainingspositie is of je keeper (als je geen keeper hebt dan heb je kans dat een trainee op je doel gaat staan en dan krijgt hij geen training).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bijna failliet :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.ebaumsworld.com/forumfun/sucks2.jpg

[ Voor 217% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

humor, deze houden we erin... Maarja, kut voor je. Kan je nog spelers verkopen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Don´t worry, It´s almost over >:)

Sorry, beetje gemeen maar kan het niet laten. Tis natuurlijk mooi kloten dat je dit overkomt.....

ZolderMus: mijn dank is groot :)

Edit, je bent overboden inmiddels :p

[ Voor 4% gewijzigd door lameeuw op 17-01-2007 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Is er niks meer te redden dan?
jeugdopleiding stopzetten/spelers verkopen/personeel ontslaan?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Gelukkig zijn daar oplossingen voor :)

LINK!!!

Pewwy op een schitterende manier met 1-0 verslagen. Dat krijg je er van he... als je countert en 5-3-2 speelt ;) Je had maar 18 sterren meer dan ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Uitslagen KNVB bekeraars van de Fed van vanavond:

Fresh Kickers - bofeb MatchID: 110491693 2-3 LOST
De stadsratten - BluePanthers MatchID: 110491804 3-1 LOST
skietewillie - Hoog boys MatchID: 110491751 2-1 LOST
Shabba FC - Mathletico MatchID: 110491727 1-3 LOST

BT Entertainmen - Middenmoot MatchID: 110491688 5-3 WON
Hoedjevanpapier's XI tal - Robben MatchID: 110491709 6-2 WON
12_Kuub - Hahn United MatchID: 110491845 5-4 WON

Nog slechts 3 Fedleden over in de beker :(

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Quintus schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:57:

Fresh Kickers - bofeb MatchID: 110491693 2-3 LOST
De stadsratten - BluePanthers MatchID: 110491804 3-1 LOST
skietewillie - Hoog boys MatchID: 110491751 2-1 LOST
Shabba FC - Mathletico MatchID: 110491727 1-3 LOST

BT Entertainmen - Middenmoot MatchID: 110491688 5-3 WON
Hoedjevanpapier's XI tal - Robben MatchID: 110491709 6-2 WON
12_Kuub - Hahn United MatchID: 110491845 5-4 WON

Nog slechts 3 Fedleden over in de beker :(
;(

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:20:
[...]
Pewwy op een schitterende manier met 1-0 verslagen. Dat krijg je er van he... als je countert en 5-3-2 speelt ;) Je had maar 18 sterren meer dan ik ;)
96 stats in zijn verdediging. Hoe heb jij met 20 stats in de aanval die bal er ooit tussen door gekregen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:33

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Quintus schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:57:
[...]
BT Entertainment - Middenmoot MatchID: 110491688 5-3 WON
[...]
:9~ Ongelofelijk ben nog nooit verder gekomen dan de 4e ronde :D
Balen voor de verliezers, feli aan beide andere winnaars :P

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 20:36:
[...]

96 stats in zijn verdediging. Hoe heb jij met 20 stats in de aanval die bal er ooit tussen door gekregen. :P
Af en toe moet Hattrick krom zijn om de filosofie (zolang je niet verdedigd, win je) tot werking te laten komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Hey! Lang niet gezien hiero. Spijtig van je verlies.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Hmmm ik zit te kijken of ik voornamelijk nederlanders kan gaan kopen voor mijn nieuwe team, maar dat valt nog niet mee om dan een beetje knappe speler te vinden zeg! :s Denk dat ik maar weer van dat idee af stap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
-CKY2K- schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 20:49:
Hmmm ik zit te kijken of ik voornamelijk nederlanders kan gaan kopen voor mijn nieuwe team, maar dat valt nog niet mee om dan een beetje knappe speler te vinden zeg! :s Denk dat ik maar weer van dat idee af stap!
Knappe spelers? Tsja, op uiterlijk moet je ook niet af gaan in HT he, het gaat om kwaliteit. :9

Ik kan het alleen maar aanraden om Nederlanders te kopen, maar niet je spelers inwisselen, wel pas vervangen wanneer nodig/gepland. Ben er zelf ook al een tijdje mee bezig en bevalt uitermate (anders had ik inmiddels ipv 223k loon ongeveer 290k loon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Het oog wil ook wat. ;) Ik ben met een hele switch van mijn team bezig, ga vannacht op een nederlandse keeper bieden bijvoorbeeld, mijn thaise keeper wordt morgen verkocht.
Ik moet mijn spitsen ook inruilen (moet spitsen met specialties hebben) en een nieuwe mid. Ik ga wel proberen wat nederlanders te kopen, maar wil ook wel wat meer keuze hebben op de markt, nederlanders zijn in de hogere lvls (wereldklasse en hoger) niet enorm rijk vertegenwoordigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

-CKY2K- schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 20:57:
Het oog wil ook wat. ;) Ik ben met een hele switch van mijn team bezig, ga vannacht op een nederlandse keeper bieden bijvoorbeeld, mijn thaise keeper wordt morgen verkocht.
Ik moet mijn spitsen ook inruilen (moet spitsen met specialties hebben) en een nieuwe mid. Ik ga wel proberen wat nederlanders te kopen, maar wil ook wel wat meer keuze hebben op de markt, nederlanders zijn in de hogere lvls (wereldklasse en hoger) niet enorm rijk vertegenwoordigd.
Tsja je moet ff geduld hebben als je alleen nederlandse spelers wilt. De ene week staan er gewoon meer geschikte op dan anders. Wil je besparen op loonkosten moet je niet rekenen dat je "ff snel" een vervanger koopt.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Mijn oog wil alleen elke week een overwinning zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Daarom zoek ik nu ook naar kwaliteit boven nationaliteit! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoooooo ben ik ook weer volgende week mijn eerste wedstrijd in de got-cup :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 20:36:
[...]

Voor de mensen die denken dat dat grappig is, think again :P
3 counters missen is trouwens redelijk ziek, dat gebeurt me weinig ;(

Anyway, ik was uitgegaan van een nederlaag, maar moest toch 2 basisspelers opstellen omdat ze zondag geblesseerd waren. Beetje jammer, maar hieruit blijkt wel weer dat de verdediging vaak gewoon niet goed genoeg is in HT.

Wel meer dan een ton voor mijn YP, scheelt weer wat in de kosten :)

[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 17-01-2007 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Flipm0de schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:14:
ik wordt helemaal gek om iedere keer met 1-0 te verliezen van alle counterteams in mijn comp (4 in totaal) dus wil misschien ook wel defs gaan trainen, hierbij dus een vraagje voor de defprofs:
Als je een def met passen koopt draagt dit bij aan je countervaardigheid, dus hierop inkopen zou heel goed zijn. Echter, als je defs verkoop lijkt het me niet dat een potentiele koper er meer voor wil bieden als een speler redelijk/goed passen heeft omdat hij deze toch niet zo wil gebruiken. is het dan niet zonde om daarop je trainees te kopen??
Vanaf uitstekend passen doen ze duidelijk meer, maar die zijn echt een stuk duurder in aanschaf. Overigens kan ook een spitsentrainer prima af met counteren, dus ze zijn zeker nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ik ben nog heel erg aan het twijfelen over de overstap, ik zit met 4 counterteams die me nu allemaal hebben verslagen, ik zie eigenlijk niet hoe ik ooit uit deze comp moet komen als ik niks anders probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Flipm0de schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:14:
ik ben nog heel erg aan het twijfelen over de overstap, ik zit met 4 counterteams die me nu allemaal hebben verslagen, ik zie eigenlijk niet hoe ik ooit uit deze comp moet komen als ik niks anders probeer.
Vol op de aanval tegen die couterteams! Zo heb ik er laatst ook 1 verslagen :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Brainpower schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:31:
[...]

Vol op de aanval tegen die couterteams! Zo heb ik er laatst ook 1 verslagen :)
Inderdaad. 2 wings aanvallend, 2 mf aanvallend, verdedigers op aanvallend (om zo je mf zoveel mogelijk te boosten) en gaan met die banaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ja had laatst wel reusachtige spits gekocht maar kon het salaris niet betalen, 40k per week, mmer dan 1/3 van mijn totale loonkosten. Maar hopenlijk promoveert er dit seizoen 1 dan zijn we die iig kwijt :P

maar als je je defs aanvallend zet, hebben hun dan niet veel meer kans dat ze een counter afmaken?

[ Voor 19% gewijzigd door Flipm0de op 17-01-2007 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Flipm0de schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:37:
ja had laatst wel reusachtige spits gekocht maar kon het salaris niet betalen, 40k per week, mmer dan 1/3 van mijn totale loonkosten. Maar hopenlijk promoveert er dit seizoen 1 dan zijn we die iig kwijt :P

maar als je je defs aanvallend zet, hebben hun dan niet veel meer kans dat ze een counter afmaken?
De kans dat een counterteam al zijn aanvallen scoort is heel klein. Het is eigenlijk heel simpel, jij moet er 1 meer scoren, dus ongeveer 3 en dan win je. Win je niet heb je pech. Speelt het counterteam ineens geen counter dan ben je de pisang met die tactiek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Pewwy schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:46:
[...]

De kans dat een counterteam al zijn aanvallen scoort is heel klein. Het is eigenlijk heel simpel, jij moet er 1 meer scoren, dus ongeveer 3 en dan win je. Win je niet heb je pech. Speelt het counterteam ineens geen counter dan ben je de pisang met die tactiek ;)
we gaan het gewoon eens proberen, veel slechter dan de 6e plaats kan toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:34:
[...]

Inderdaad. 2 wings aanvallend, 2 mf aanvallend, verdedigers op aanvallend (om zo je mf zoveel mogelijk te boosten) en gaan met die banaan :D
NOOIT met aanvallende defs spelen tegen counterteams!!!!
of je moet een AO team zijn en niks beters hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

En weer een ronde verder ;)

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:44:
Dank je en laat je mijn spelers een beetje heel. :*)
oef heb ik me niet helemaal aangehouden......een rode kaart zag ik en een blessure??maar je overwinning was dik verdiend. wat vind je eigenlijk van mijn team, niet slecht toch voor de 9e? dit was een deel b team en a team, pas nieuwe aankopen gedaan namelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
* * * GoT Cup * * *

De poulestanden van de 1e ronde zijn bijgewerkt!

Verder nog even hulde voor alle teams, aangezien er van de 16 wedstrijden die er werden gespeeld in de GoT Cup, niemand een walk over heeft veroorzaakt! Hartstikke mooi, keep up the good work!

Op naar ronde 2!!

* * * GoT Cup * * *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Fuck vannacht mijn wekker gezet voor een NL wonderbaarlijke keeper, slaap ik er doorheen. Zie ik vanmorgen dat hij eruit is gegaan voor 20k meer dan ik had geboden! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
De tijden dat ik de wekker zette voor een deadline, liggen inmiddels ver ver achter mij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:41:
De tijden dat ik de wekker zette voor een deadline, liggen inmiddels ver ver achter mij! :)
Tsja ik wilde persé een nederlander. Heb ik nu vanmiddag alsnog gekocht, nederlandse wonderbaarlijk keeper, nu nog voor twee nieuwe spitsen shoppen, de rest te koop gooien en nieuwe trainees gaan halen (2 weken plan)...

Denk trouwens zelf met 7mill 5x goed def/goed passen 17jr + 5x formidabel def/goed passen te kunnen kopen. Is dit te doen denken jullie? Koop de trainees pas als laatste dus over 2 weken. Als dit met 7mill lukt heb ik nog zo'n 4,5mill voor twee spitsen en een bescheiden middenvelder... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wordt krap, maar lukt wel denk. Zeker over een week of twee. Nederlanders zullen het dan echter niet worden, die zijn der niet zoveel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niet waarom 17j spelers kopen. Je traint ze 2 levels en ze zijn bijna nog steeds hetzelfde waard.......

koop dan gewoon 10x formidabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niet dat je weer verdedigers gaat trainen na het oh zo mooie pm...

aan de andere kant ik win ook nooit dus msch is het wel slim juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

-CKY2K- schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:49:
[...]

Tsja ik wilde persé een nederlander. Heb ik nu vanmiddag alsnog gekocht, nederlandse wonderbaarlijk keeper, nu nog voor twee nieuwe spitsen shoppen, de rest te koop gooien en nieuwe trainees gaan halen (2 weken plan)...

Denk trouwens zelf met 7mill 5x goed def/goed passen 17jr + 5x formidabel def/goed passen te kunnen kopen. Is dit te doen denken jullie? Koop de trainees pas als laatste dus over 2 weken. Als dit met 7mill lukt heb ik nog zo'n 4,5mill voor twee spitsen en een bescheiden middenvelder... :D
is formidabel niet te weining voor de 6e? zou dan uitmuntend ofzo van 18 nemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Niet alsje ze door wil trainen en 4-4-2 o.i.d. speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Flipm0de schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:18:
[...]

is formidabel niet te weining voor de 6e? zou dan uitmuntend ofzo van 18 nemen??
Jij denkt dat ik 10x uitmuntend 18jr kan betalen? Volgens mij bestaan die spelers niet eens. ;)
Mijn trainees komt wel goed. Die jongens train ik wel lekker op, def ratings zijn al snel goed, heb nu ook een wonderbaarlijk keeper.

Komen nog twee spitsen bij van max 1.7mill per stuk en een mid van max 2.1mill.

Ik ga weer even shoppen.

Nog even dit....bijna een bovennatuurlijk mid met goed passen voor 1.8mill gekocht, pleurt dat k*t hattrick eruit! Op zo'n moment sta ik op het punt te stoppen! :(

@H3!N: Playmaking vind ik mega saai, defs trainen en counteren vind ik leuk, dat geeft de doorslag. Vond er nu geen reet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:57:
@H3!N: Playmaking vind ik mega saai, defs trainen en counteren vind ik leuk, dat geeft de doorslag. Vond er nu geen reet meer aan.
Held :>

Ik heb het al eerder gezegd, pm is voor watjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ik ga je voorbeeld volgen, heb in het verleden ook al defs getraind en dat beliel me toch iets beter. Ik denk dat ik voor 17jarige goed/goed gaan en voor zondag 19 uitmuntend zonder passen of misschien 1of 2 met. teamid (769777)

[ Voor 3% gewijzigd door Flipm0de op 18-01-2007 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Hattrick, mooie herinneringen aan O+

Grappig dat ik hier nog veel dezelfde namen zie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
devv05 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:24:

Hey devv, leuk man, dat je zo nu en dan nog eens een berichtje plaatst. Ik loop onderhand ook alweer bijna 50 deeltjes mee, zo'n 1000 posts per deeltje = 50.000 berichten... Misschien zit ik hier wel al te lang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

pff jij ook hier? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:57:
[...]

Jij denkt dat ik 10x uitmuntend 18jr kan betalen? Volgens mij bestaan die spelers niet eens. ;)
Mijn trainees komt wel goed. Die jongens train ik wel lekker op, def ratings zijn al snel goed, heb nu ook een wonderbaarlijk keeper.

Komen nog twee spitsen bij van max 1.7mill per stuk en een mid van max 2.1mill.

Ik ga weer even shoppen.

Nog even dit....bijna een bovennatuurlijk mid met goed passen voor 1.8mill gekocht, pleurt dat k*t hattrick eruit! Op zo'n moment sta ik op het punt te stoppen! :(

met 3 of 4 form. 18-19 jarige verdigers op de counter ga je alleen echt ALLES verliezen. pewwy heeft goeie defs en die heeft het tegen de slapste teams met een goed mid nog moeilijk. weet dus waar je aan begint. ik snap je 'move' wel maar degradatie ligt zeker op de loer. dat is echt desastreus.

als de markt weer eens een beetje bijtrekt, en volgens mij gebuert dat wel, ga ik eens denken aan switchen. maar:
-scoren levert sowieso altijd al weinig op
-idem voor wingers, hoewel je er wel leuke ratings door krijgt
-verdigers is een optie, maar omdat je er 10 per week traint is het aanbod altijd mega hoog en dus blijven de prijzen altijd laag.

het enige is dus multiskillen. dit is als verdedigers trainen leuk om woensdag 5-3-2 te trainen. maar géén def trainers kijken nooit naar passen. dus het leuk voor je CA ratings, maar verder ook een loze optie. net als defs met wing.waste of money big time.

op dit moment is gewoon switched uberhaupt dom. het kost je miljoenen meer die je nooit gaat terug verdienen.

stick with the plan :)

TU

PM +1
vorm +7 / -2
tsi 6.450 / - 10.810 (zulke lage divs heb ik al heel lang niet gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Het enige waar ik blij mee ben deze TU is dat de vorm weer wat gestegen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 06:02:
[...]
met 3 of 4 form. 18-19 jarige verdigers op de counter ga je alleen echt ALLES verliezen. pewwy heeft goeie defs en die heeft het tegen de slapste teams met een goed mid nog moeilijk. weet dus waar je aan begint. ik snap je 'move' wel maar degradatie ligt zeker op de loer. dat is echt desastreus.
Je kan het ook overdrijven ;) Anyway, ik zou nu niet meer aan 10 trainees beginnen. Mocht ik 2x 5-3-2 spelen dan stel ik een mid met redelijk/goed verdedigen als aanvallende verdediger op. Op die manier kan je altijd voor een verrassing zorgen door een beter mid te hebben. Heb je echt een minder mid, dan kan je altijd nog counteren.

Tu was niet super, wel mijn eerste bovennatuurlijk verdediger ooit vandaag :) Mijn plan werkt in ieder geval :D

[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 19-01-2007 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Gufferdomme, mn spits loopt nu al een maand in zwak vorm, zo heb ik ganz nichts aan hem he :(

Enige positieve was dat mn verdediger die zondag +3 opliep vandaag naar +1 ging en dus gelukkig wel training kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
+2 PM waarvan 1 mijn laatste trainee is die moest poppen :D
Vorm niet belangrijk heb nu 2 keer een WO achter elkaar dus ken effe pitten :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Krijg de kloten met die vorm..... +4 (waarvan +2 bij een reserve) om -8. 1 nieuwe aankoop meteen van redelijk naar zwak.... eikel. Wel een spits +1 (17 jaar naar goed scoren) die pas over 2 weken verwacht werd. Voor de rest..... blijft geen middenveld over zo met die vorm, haal echt helemaal niks aan ratings meer dus maar tijdelijk terug naar 3-5-2 en maar even passen trainen tot de geblesseerden weer terug zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Voor de mensen die denken, wie is dat nou weer?
Afbeeldingslocatie: http://img264.imageshack.us/img264/4409/gotcupit4.jpg

Devv was de winnaar van het allereerste seizoen GoT cup, waarvan akte. 8)

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:40:
[...]

Voor de mensen die denken, wie is dat nou weer?
[afbeelding]

Devv was de winnaar van het allereerste seizoen GoT cup, waarvan akte. 8)
HvP weet ook alles he :p Wel leuk dat ook oude bekende steeds blijven terug keren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@H3!N: Nu overstappen is juist slim omdat je nu goedkoop inkoopt, trekt de markt aan maak je juist winst. Met die defs die ik ga kopen ga ik niet alles verliezen, ik ga nu met een stuk meer middenveld counteren namelijk, ipv destijds met een rampzalig (hoog) middenveld. ;)

Eerste seizoen zal lastig worden (degradatie is mijn concurrentie te slecht voor), maar na 1,5 seizoen ga ik voor het kampioenschap let maar op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
kan iemand een leuk openingsbod plaatsen op deze speler: Martien Hoefakker (118372420). Zal toch zeker voor 2 ton weg gaan, dus 50k ofzo is geen risico en dan kan ik dat alvast gebruiken in mn zoektocht naar een vervanger :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb een klein vraagje ..

ik gebruik Hattrick Organizer (versie 1.39, de meest recente) en voorheen zag ik altijd op vrijdag mn training erbij komen bij de spelers die training ontvangen hadden, meestal +0.1 ....
tov een vergelijkdatum van een voorheen geimporteerde HR-File..

maar de laatste paar weken zie ik geen verandering meer, en heeft ook maar één speler een complete +1 gehad ....
Klopt dat? en zit er een bepaald systeem achter? of zou dit betekenen dat mn spelerw training missen ?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hein overstappen is wel slim als je het maar doet naar de juiste training :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 07:24:
[...]

Je kan het ook overdrijven ;) Anyway, ik zou nu niet meer aan 10 trainees beginnen. Mocht ik 2x 5-3-2 spelen dan stel ik een mid met redelijk/goed verdedigen als aanvallende verdediger op. Op die manier kan je altijd voor een verrassing zorgen door een beter mid te hebben. Heb je echt een minder mid, dan kan je altijd nog counteren.

Tu was niet super, wel mijn eerste bovennatuurlijk verdediger ooit vandaag :) Mijn plan werkt in ieder geval :D
Is dat Anko? Ga hem eens snel verkopen, dat levert mij weer wat op! :P

Mijn nieuwe mid:

Jozef Vluggen (57248693)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 43 300
Loon: 24 380 €/week
Eigenaar: SC Capelle
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

Ben er erg blij mee! Zijn conditie is maar redelijk, maar in de komende twee weken ben ik toch volop aan het aan en verkopen dus train ik dan wel even conditie! :D
Het is trouwens ook een neger! Eindelijk een excuusneger in mijn ploegie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Gefeliciteerd! En nou niet meer mn PMbox spammen met die speler van je :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Joss schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:57:
Gefeliciteerd! En nou niet meer mn PMbox spammen met die speler van je :9
Niet meer met deze nee, die ken je nu al. maar ik ga ook nog twee spitsen kopen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:44:
[...]
Is dat Anko? Ga hem eens snel verkopen, dat levert mij weer wat op! :P
Nope, die blijft nog even. Popt waarschijnlijk over 3 weken. Ik zit nog te twijfelen of ik hem op bovennatuurlijk of reusachtig verkoop, het prijsverschil tussen die twee is namelijk nihil.

Die bovennatuurlijke van vandaag (met goed passen) ging er overigens niet uit voor 1,6 miljoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
/edit

nevermind was zat

[ Voor 85% gewijzigd door Loona35 op 20-01-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

RM-rf schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:54:
Ik heb een klein vraagje ..

ik gebruik Hattrick Organizer (versie 1.39, de meest recente) en voorheen zag ik altijd op vrijdag mn training erbij komen bij de spelers die training ontvangen hadden, meestal +0.1 ....
tov een vergelijkdatum van een voorheen geimporteerde HR-File..

maar de laatste paar weken zie ik geen verandering meer, en heeft ook maar één speler een complete +1 gehad ....
Klopt dat? en zit er een bepaald systeem achter? of zou dit betekenen dat mn spelerw training missen ?
En dat is dus precies de reden waarom ik weer terug ben gegaan naar 1.38 omdat ik bij die nieuwste ook de verschillende stapjes niet te zien kreeg. Alleen maar irritant :p Daarbij mist bij 1.39 een plugin die standaard al bij 1.38 ingebouwd zitten. Tot ze versie 2 uitbrengen blijf ik lekker 1.38 misbruiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik moet morgen tegen een goed team. Fc Kamagurka (1282505) maar die heeft een heel goed middenveld. Wat kan ik nu het beste spelen tegen dit team, pressie of counteren? Ik zelf dacht aan pressie omdat je zo minder kansen creert, of is counteren toch een beter idee?. Alvast bedankt he :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

lameeuw schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 10:14:
[...]

En dat is dus precies de reden waarom ik weer terug ben gegaan naar 1.38 omdat ik bij die nieuwste ook de verschillende stapjes niet te zien kreeg. Alleen maar irritant :p Daarbij mist bij 1.39 een plugin die standaard al bij 1.38 ingebouwd zitten. Tot ze versie 2 uitbrengen blijf ik lekker 1.38 misbruiken :p
bedankt! is die oudere versie ergens te downloaden? ik vond dat nu net ook altijd wel leuk om ook die 'kleine' trainingsstappen te kunnen zien

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

RM-rf schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 15:39:
[...]

bedankt! is die oudere versie ergens te downloaden? ik vond dat nu net ook altijd wel leuk om ook die 'kleine' trainingsstappen te kunnen zien
ik zal even kijken, als het goed is heb ik hem laatst ergens neergezet.....

edit: HO1.38 staat dus bij mij op de server en als je hier klikt download je hem :p

[ Voor 16% gewijzigd door lameeuw op 20-01-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

lameeuw schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 16:40:
[...]

ik zal even kijken, als het goed is heb ik hem laatst ergens neergezet.....

edit: HO1.38 staat dus bij mij op de server en als je hier klikt download je hem :p
Dankje. Ik heb 'm ook maar even geleast. 1.39 was niks :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Cis schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:07:
[...]

Dankje. Ik heb 'm ook maar even geleast. 1.39 was niks :)
Nou, kan zo in de OP tot versie 2 is uitgebracht dus..... in het vorige deel had ik hem ook al neergezet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
lameeuw schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:26:
[...]

Nou, kan zo in de OP tot versie 2 is uitgebracht dus..... in het vorige deel had ik hem ook al neergezet :p
Als je hem blijft hosten zet ik hem er in. Is al meer vraag naar geweest als ik in het verleden zie. Zeg het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Vond het wel aardig hoor dat je zo je liefde voor je mede hattrickers bekend maakte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Brainpower schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 20:42:
[...]

Vond het wel aardig hoor dat je zo je liefde voor je mede hattrickers bekend maakte ;)
Ik vond het ook best aardig :) Het zag er in ieder geval schattig uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Sandyman538 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 20:28:
[...]

Als je hem blijft hosten zet ik hem er in. Is al meer vraag naar geweest als ik in het verleden zie. Zeg het maar.
hij staat er toch dus laat ik hem gewoon staan ;) Zet maar neer, ik zorg wel dattie gehost wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door lameeuw op 20-01-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mensen morgen en overmorgen is het flinke uitverkoop bij SC Capelle. PM trainers willen er misschien nog even rondkijken voor twee spelrs met +6 pm (uitmuntend 19jr met redelijk passen)... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Yieks, is de transfermarkt weer aan het aantrekken? Ik wil verdedigers gaan trainen, maar de 17e jarige GOED-verdedigers zijn echt schrikbarend duur. 2 a 3 ton is normaal, terwijl transfervergelijkingen resulteren in 100.000...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Waarom koop je dan geen 18 jarigen?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Marzman schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 23:50:
Waarom koop je dan geen 18 jarigen?
Ik hou van jonge broekies :) :)
En ik vind het leuker om ze vanaf hun 17e te trainen. Ik ben geen superactieve Hattricker (vergeet vaak de friendly), en vind het daarom wel leuk om gewoon 5 jeugdige verdedigers vanaf hun beginjaren tot aan hun 23e te trainen en dan te verkopen (of een andere linie trainen, afhankelijk van het budget)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn jeugdopleiding is vanaf vandaag stopgezet :) Geen zin om nog 9 weken te wachten op die mogelijk geweldige jeugdpull :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik heb inmiddels alweer 5 weken geen pull gedaan en ik moet zeggen; het bevalt me uitstekend :9 Hou zo tenminste nog een beetje geld over aan het eind van de week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Infinitytron schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 14:05:
Ik moet morgen tegen een goed team. Fc Kamagurka (1282505) maar die heeft een heel goed middenveld. Wat kan ik nu het beste spelen tegen dit team, pressie of counteren? Ik zelf dacht aan pressie omdat je zo minder kansen creert, of is counteren toch een beter idee?. Alvast bedankt he :D
Weet iemand het? :$

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Als je ervaring hebt met counteren kun je dat doen, maar als je dat nooit speelt en er de spelers eigenlijk niet voor hebt dan schiet dat niet op. Als hij iets beter is kun je pressie spelen, maar als hij veel beter is schiet dat ook niet op.

/▌

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.