Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.315 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Loona35 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:14:
[...]

ja haha i know.. dat bedoelde ik ook.. niet seeded random.. seeded is zegmaar zoals met WK.. dat je rekening houd met de klasse van en team enzo.

het was grapig bedoelt niet als commentaar want tis goed zo ;) .. ik klaag niet graag over vrijwillegers :P
Haha ja weet ik, was de knipoog ook vergeten ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:43
Wel heul toevallig dat ik voor de 2de keer (in 2 seizoenen mee doen) bij een IRL vriend van mij in de poule zit :p

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:41:
Eerste ronde tegen een team wat niet bestaat als ik de gegeven op gottrick bekijk :P . Maar er bestaat wel een tweede versie van dat team. Met hetzelfde stadion (zullen ze vast wel overgenomen hebben). Dus neem aan dat het een tweede poging is na een financiële ramp of zo iets en dat de gegevens niet zijn aangepast.
het moet jij toevallig tegen chario???dat moet chario2 zijn!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:41:
Eerste ronde tegen een team wat niet bestaat als ik de gegeven op gottrick bekijk :P . Maar er bestaat wel een tweede versie van dat team. Met hetzelfde stadion (zullen ze vast wel overgenomen hebben). Dus neem aan dat het een tweede poging is na een financiële ramp of zo iets en dat de gegevens niet zijn aangepast.
uuuh even ter info, deze cheater speelde met 3 teams (geen onderlinge transfers gedaan hoor, FC PMAAS, CHARIODEN, en jawel Chario) tja tot dat gm pandarve langskwam. nu speel ik gewoon netjes met 1 team, chario2. viel trouwens niet mee 7 weken zonder hattrick 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad dat is de gelukkige die in de Berend Kroekenstoel Arena mag komen spelen. Is ook niet echt slim natuurlijk om met drie teams te gaan spelen waarvan er twee namen wel erg op elkaar lijken.

Kun je het gelijk even aanpassen op gottrick.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:13:
Inderdaad dat is de gelukkige die in de Berend Kroekenstoel Arena mag komen spelen. Is ook niet echt slim natuurlijk om met drie teams te gaan spelen waarvan er twee namen wel erg op elkaar lijken.

Kun je het gelijk even aanpassen op gottrick.
heb het aangepast, nee was niet slim, maar goed je begint en denkt he tof spel man, waarom niet nog een team nemen en nog een :9~ . maar goed ik vind het een hele eer om in de Berend Kroekenstoel Arena te mogen spelen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ moet een makkie worden want ik speel in de 9e, pas weer begonnen namelijk maar we gaan lekker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga toch niet bijhouden hoe die beker elk jaar heet :) maargoed blijkbaar mag je geen commentaar hebben... en toch heb ik wel gelijk, maar dat staat per definitie al buiten kijf.

TU:
PM +2
Vorm +3 /-5
TSI 8.250 / -6.950

mijn 19 jarige Zweed eindelijk naar wonderbaarlijk. hoopte zelf eigenlijk op 1-2 weken eerder. kans dat ie u20 haalt is trouwens klein. sommigen zijn al weken geleden gepopt. hopelijk raakt er een geblesseerd ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10
Stinger_ schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:53:
Wel heul toevallig dat ik voor de 2de keer (in 2 seizoenen mee doen) bij een IRL vriend van mij in de poule zit :p
Wat zijn de kansen?

Misschien vanmiddag dan ook nog maar een staatslot kopen? ;)

Zoals Brain hierboven al opmerkt, is het dit seizoen compleet random ingedeeld. Vorige seizoenen werd het inderdaad naar divisie ingedeeld. Dus als er 1 IV was en 5 V teams, (en 6 poules) dan zaten ze allemaal in een verschillende poule. Maar er waren wat reacties dat dit wat meer weg had van de 'echte' knvb beker, en het leuke is dat je hele sterke en hele zwakke poules kunt krijgen. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ik een beetje mn pops te bekijken, je moet toch wat doen als ziek thuis zit, valt het volgende me op:
Seizoen 18 week 4: Jasper Leuridan popt naar zwak positiespel
Seizoen 20 week 5: Jasper Leuridan popt naar matig positiespel

Het grappige is dat deze speler een verdediger is en dat het mn toekomstige coach van 34 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Dat is inderdaad heel raar. Hij is dus in (ongeveer/maximaal) 29 trainingsweken gepopt van zwak naar matig. Als je dan kijkt dat ie in de verdediging stond én 34 jaar is... doe het hem niet na ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:07:
[...]

Wat zijn de kansen?

Misschien vanmiddag dan ook nog maar een staatslot kopen? ;)

Zoals Brain hierboven al opmerkt, is het dit seizoen compleet random ingedeeld. Vorige seizoenen werd het inderdaad naar divisie ingedeeld. Dus als er 1 IV was en 5 V teams, (en 6 poules) dan zaten ze allemaal in een verschillende poule. Maar er waren wat reacties dat dit wat meer weg had van de 'echte' knvb beker, en het leuke is dat je hele sterke en hele zwakke poules kunt krijgen. :)
precies een soort fa cup, waar een 4e divisie club chelsea op een gelijkspel houdt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
kheb een soort van luxe probleem.. maar toch een serieus probleem.

ik heb 2,5 miljoen euro te besteden.. maar heb geen spelers nodig want ik red me wel in de competitie.
iemand (serieuze!) tips hoe ik deze het beste kan investeren? want ik weet het gewoon niet.. normaal kocht ik er een speler voor die ik nodig had maar ik heb niets nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:08

odan

The dark side is within all!

Loona35 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:55:

ik heb 2,5 miljoen euro te besteden.. maar heb geen spelers nodig want ik red me wel in de competitie.
iemand (serieuze!) tips hoe ik deze het beste kan investeren? want ik weet het gewoon niet.. normaal kocht ik er een speler voor die ik nodig had maar ik heb niets nodig.
stadion uitbreiden, nieuwe coach, rentenieren.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rentenieren kan je nog maar een half seizoen doen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Loona35 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:55:

Kijken wat je nodig hebt om te promoveren :)
Of idd stadion/nieuwe coach. Rentenieren schiet niet meer op. De rente is geloof ik al gehalveerd en wordt volgend seizoen helemaal afgeschaft. Jammer want ik dacht ook een taktiek te hebben om 100k extra te verdienen (leuk om loonkosten van te betalen ;))

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Marzman schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:31:
[...]

Kijken wat je nodig hebt om te promoveren :)
Of idd stadion/nieuwe coach. Rentenieren schiet niet meer op. De rente is geloof ik al gehalveerd en wordt volgend seizoen helemaal afgeschaft. Jammer want ik dacht ook een taktiek te hebben om 100k extra te verdienen (leuk om loonkosten van te betalen ;))
- rentenieren werkt niet idd.. had ik zelf ook al gelezen
- stadion uitbreiden.. die heb ik net van 50.000 naar 45.000 verkleint omdat het gewoon afgelopen 3 seizoen met 2000 fans niet nodig bleek te zijn
- nieuwe coach is niet nodig.. maar wel een van de opties in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Loona35 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 02:03:
[...]

- stadion uitbreiden.. die heb ik net van 50.000 naar 45.000 verkleint omdat het gewoon afgelopen 3 seizoen met 2000 fans niet nodig bleek te zijn
Hmm verkleinen. Hoop dat ik dat toch nooit hoef te doen. Verwacht je slechter te worden? Ik heb mijn stadion van 54000 met 2000 supporters toch wel af en toe vol (dit seizoen nog niet, maar dat komt wel ;) )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loona35 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 02:03:
[...]

2000 maar? hoe komt dat zo? ik heb er ook bijna 2000 maar volgens mij speel jij al veel langer?

je geld is trouwens altijd welkom bij mijn club. ik pas er wel een tijdje op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 07:44:
[...]

2000 maar? hoe komt dat zo? ik heb er ook bijna 2000 maar volgens mij speel jij al veel langer?
Het gaat ook om presteren natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Sandyman538 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 08:51:
[...]

Het gaat ook om presteren natuurlijk ;)
precies en dat lukte helaas niet voldoende om hem afgelopen 3 seizoen oko mar 1x vol te krijgen ... max. dat ik heb gehaald was circa die 45.000 .. dus heb ik maar verkleint vanwege maandelijkse lasten
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 07:44:
[...]

je geld is trouwens altijd welkom bij mijn club. ik pas er wel een tijdje op ;)
ben keer gedegradeert hé.. :|

[ Voor 31% gewijzigd door Loona35 op 13-01-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loona35 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 11:42:
[...]

precies en dat lukte helaas niet voldoende om hem afgelopen 3 seizoen oko mar 1x vol te krijgen ... max. dat ik heb gehaald was circa die 45.000 .. dus heb ik maar verkleint vanwege maandelijkse lasten

[...]

ben keer gedegradeert hé.. :|
geef mij je stoelen dan maar. ik zit rond de 1960 nou en met mijn 35k schiet dat ook niet op. met eventuele promoveren komt er nog eens 20% bij(of was het 10%?)
voor de goede orde wat ben je per week kwijt aan kosten met 45k?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben dit kwijt: Stadionkosten 25 928 bij 40k
dus 26:4=6,5k dat doe je bij jouw kosten op en heb je de kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Ik zit met 55k plaatsen op 36k per week. Dus die berekening van H2Polo klopt wel aardig.
Met 1948 fanclubleden had ik het stadion afgelopen woesdag nog vol. Dat was wel beker maar goed het kan wel. Totaal nu 4 of 5x vol gehad in 4 seizoenen. Moet ik wel bij zeggen dat ik ook in die tijd op 2100+ aan fanclubleden heb gezeten.
Voor een team in de VI of onderin de V is daarom naar mijn idee 48k wel genoeg. Aangezien ik meestal bezoekers aantallen heb ik die buurt.

[ Voor 32% gewijzigd door Quintus op 13-01-2007 13:57 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

De 8-bits zijn geloof ik ook weer op een dood spoor sinds 3 maanden...

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks. in zag net in ham dat de arena tool ook bedragen erbij gaf. het is inderdaad iets van 6,5k p/w
inkomsten stijgen met 80k dus het is zeker de bedoeling dat dit snel gaat gebeuren. ik kan me geen duurdere spelers dan nu veroorloven.

ik zit even te twijfelen of ik mijn 19jarige trainee moet verkopen. wonderbaarlijk pm met redelijk passen. gaat nu voor veel geld de deur uit. aan de andere kant is altijd nog die kleine kans op u20. ik zou wel erg balen als ik hem daar volgend jaar in zie spelen :) maar 2,5m is ook niet gek. lastig lastig

eerst even winnen zondag. anders staat alles te koop en deleet ik mijn account ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Quintus schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:30:
De 8-bits zijn geloof ik ook weer op een dood spoor sinds 3 maanden...
Ik heb er inderdaad pas 1 gedaan, ben een beetje druk (geweest) met nieuwe baan en tentamens de afgelopen weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:46:
thanks. in zag net in ham dat de arena tool ook bedragen erbij gaf. het is inderdaad iets van 6,5k p/w
inkomsten stijgen met 80k dus het is zeker de bedoeling dat dit snel gaat gebeuren. ik kan me geen duurdere spelers dan nu veroorloven.

ik zit even te twijfelen of ik mijn 19jarige trainee moet verkopen. wonderbaarlijk pm met redelijk passen. gaat nu voor veel geld de deur uit. aan de andere kant is altijd nog die kleine kans op u20. ik zou wel erg balen als ik hem daar volgend jaar in zie spelen :) maar 2,5m is ook niet gek. lastig lastig

eerst even winnen zondag. anders staat alles te koop en deleet ik mijn account ;)
Ik zit in de skybox zondag hoor! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

-CKY2K- schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 16:19:
[...]

Ik zit in de skybox zondag hoor! O+
Jj ook al? Hij speelt nu tegen een eigenaarloos team. Dus of het interessant gaat worden is maar de vraag :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:05

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:46:
Als je volgend jaar in de vijfde denkt te spelen zou ik me maar niet rijk rekenen aan de kaartverkoop. De afgelopen twee seizoenen gingen belabberd (nou ja, niet gedegradeerd, dus zo belabberd ging het nou ook weer niet), net als de kaartverkoop. Ik heb er nu pas wat aan dat ik drie seizoenen geleden mijn stadion heb uitgebreid naar 50k.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ht is down :(

ze lopen daar trouwens ook nog wel wat achter in tijd :p
Hattrick announces
2007-01-04 16.15 Hattrick down

Hattrick is down because of database problems. We are investigating the issue.

2007-01-04 16.47 Update

One of our databases is corrupt due to a server crash. We are working on two fronts, Trying to repair the database or restoring from backup.

2007-01-04 18:39 Update

The repair work are going according to plan, but there are still some 2-3 hours work left to do. So, don't expect Hattrick to be back online before 21.00.

2007-01-04 21:18 Update

We're a little bit behind schedule, but we think that we can be up again somewhere around 22.
The backup is from 15.15, so we have lost some data between that date and the crash. The data affected is mainly guestbook posts and old mail messages. No vital data has been lost.

We are very sorry for the inconvenience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

H2opoloër schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:39:
ht is down :(

ze lopen daar trouwens ook nog wel wat achter in tijd :p

[...]
Ik krijg wel een leuke nieuwe feature..... login scherm, op enter rammen, een SQL error en dus F5 en dan een flikkerend steeds opnieuw ladend HT-inlogscherm..... best kewl :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ja grappig he... ik probeerde te connecten op www108.hattrick.org. Boven de 100 had ik ze nog niet gezien (misschien is dat al langer hoor... ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

boven de 100 is er al een tijdje idd, hoogste dat ik gezien heb tot nu toe is 117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:43:
[...]

Ik krijg wel een leuke nieuwe feature..... login scherm, op enter rammen, een SQL error en dus F5 en dan een flikkerend steeds opnieuw ladend HT-inlogscherm..... best kewl :p
heb ik hier volgensmij ook al eens gepost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Jeuj

Cor Klaver
TSI = 480, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft niet-bestaand ervaring en is een slecht leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Gaat in ieder geval weer iets opleveren dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Mijn jeugdpull, luisterend naar de naam: Ziyad Bin-Sulaiman. Kon niet aan de verwachtingen voldoen, en is uiteraard terug gestuurd richting de gemeente reiniging.

Vanavond eindelijk weer eens een thuiswedstrijd met redelijk weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Eef de Voest
TSI = 1 400, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Eindelijk iets, al zal dit ook maar een klein tonnetje opleveren ofzo...maarja iets over paard en bek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die speler zit erg hoog
dus ik denk dat je wel meer dan een tonnetje krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

H2opoloër schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:41:
die speler zit erg hoog
dus ik denk dat je wel meer dan een tonnetje krijgt :)
naja we wachten het af...iig al 1010 op geboden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

eindelijk mijn 40k per week reusachtig spits verkocht. Een slechts wonderbaarlijke voor teruggehaald maar die verdient dan ook wel 32k pw minder. Alle euro's helpen als je 6e staat...

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Wiljo Hakvoort (147775164)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 850
Loon: 2 880 €/week
Eigenaar: Forza Oss
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Jammer dat ie 18 is... ff kijken of ik m ga trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Weer een matige yp. Nog 2 weken en ik heb in 4 seizoenen investeren nog nooit iets verkoopbaars gehad, op 1 speler met redelijk die ik zelf maar train en iemand met goed leiderschap die een newbie wel wilde hebben voor 15000 omdat hij er een coach van wilde maken

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb de investeringen in mijn jeugdopleiding stopgezet (systeem gaat toch veranderen). Hij is nu gedaald naar goed en ik pull net zo veel geweldige spelers als op uitstekend :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ik denk dat ik mijn investering vanaf de helft van het seizoen stop zet. Kan het mooi afzakken naar het eind van het seizoen toe. Scheelt toch weer 20k per week.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

gaan jullie allemaal overstappen naar het nieuwe jeugdsysteem? Lijkt mij wel veel werk elke week, scouten, training bijhouden, wedstrijden regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
ik ga over, ik zit alleen te twijfelen wanneer. Ervan uitgaande dat een goede YP volgend jaar nog wel eens een heleboel geld kan doen als iedereen overstapt lijkt het me niet handig om direct over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik ga sowieso meteen over, heb al sinds week 2 geen investering meer gedaan in de jeugd. Ben me er ook wel van bewust dat de prijzen heel erg kunnen gaan stijgen voor 17j YP's in de eerste weken, de kans dat ik echter een goede pull lijkt wel zo klein :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Flipm0de schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:12:
gaan jullie allemaal overstappen naar het nieuwe jeugdsysteem? Lijkt mij wel veel werk elke week, scouten, training bijhouden, wedstrijden regelen.
Ach misschien kun je je A-Team wel tegen je jeugd team laten spelen :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Quintus schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:46:
[...]

Ach misschien kun je je A-Team wel tegen je jeugd team laten spelen :D
Ja lekker, kunnen je spelers elkaar van de mat schoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Pewwy schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:14:
ik ga over, ik zit alleen te twijfelen wanneer. Ervan uitgaande dat een goede YP volgend jaar nog wel eens een heleboel geld kan doen als iedereen overstapt lijkt het me niet handig om direct over te stappen.
helemaal mee eens, aan het begin zullen er veel mensen overstappen maar voor hun duurt het nog een tijd voordat er goeie spelers uitkomen. statistisch ben ik dan wel eens aan de beurt om een echt goeie speler te trekken, dus ik wacht er nog even mee. Bovendien heb ik nu super veel geinvesteerd en nog helemaal geen cent terug gezien, wil op zn minst 1 leuke speler trekken

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Mjah, hier 2 weken geleden de investering stopgezet. Stond al een hele tijd op goed en of het niet waar is binnen een week naar redelijk gezakt. Ik zie wel wat het nieuwe systeem brengt, ik ga er iig meteen op over. Of het nou wel of niet (veel) meer tijd vraagt boeit me niet, tijd zat daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ph4ge schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:55:
[...]
statistisch ben ik dan wel eens aan de beurt om een echt goeie speler te trekken, dus ik wacht er nog even mee.
Dat is natuurlijk niet waar. Hattrick is puur random en werkt niet als "15% van de pulls moeten redelijk zijn, 8% goed, dus ph4ge krijgt nu een goede, want anders komen we niet aan de percentage" :9 Maar dat wist je vast zelf al.

Vanavond een spannende match hier. Moet helaas voor de 2e keer achter elkaar uit spelen en dat tegen mijn meest gelijkwaardige concurrent (niet de beste uit de divisie overigens). Beloofd een mooie pot te worden :) Ben ook nog niet helemaal uit de tactiek. Hij speelt 3-4-3 met zn backs verdedigend. Ik heb echter geen echte passende-middenvelder, dus door het midden aanvallen kan ik niet echt. Hou het dus toch maar op de wings, maar zit te twijfelen of ik één van die twee misschien maar naar het midden toe moet zetten om 'the midfield battle' 100% zeker te winnen...

[ Voor 20% gewijzigd door Joss op 14-01-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:54:
[...]

Ja lekker, kunnen je spelers elkaar van de mat schoppen ;)
Scheelt weer een woensdagmiddagfriendly ALS dat zou kunnen, dus dat komt op hetzelfde neer :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Joss schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:09:
[...]

Dat is natuurlijk niet waar. Hattrick is puur random en werkt niet als "15% van de pulls moeten redelijk zijn, 8% goed, dus ph4ge krijgt nu een goede, want anders komen we niet aan de percentage" :9 Maar dat wist je vast zelf al.
het blijft random, maar de kans op 50 kutpulls op rij is kleiner dan de kans op 49 kutpulls op een rij. als je het zo bekijkt wordt de kans op eindelijk eens een goeie steeds groter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ph4ge schreef op zondag 14 januari 2007 @ 17:42:
[...]

het blijft random, maar de kans op 50 kutpulls op rij is kleiner dan de kans op 49 kutpulls op een rij. als je het zo bekijkt wordt de kans op eindelijk eens een goeie steeds groter :).
NOU :9 Er is net een onderzoek afgerond dat een verband ziet tussen je teamid en je jeugdpulls. Het schijnt dat sommige teams écht vaker redelijke/goede pulls hebben, wat ik hier op GoT ook wel merk.
threadid=7870748

De HT's hebben ook gezegd dat het niet compleet random is, maar dat je teamid 'een invloed' heeft. Beetje vaag, maar vandaar dat ik "nooit" wat pull

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:05

Shabbaman

Got love?

Dat klinkt niet erg eerlijk...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeerZ United - Athletico Manila MatchID: 106931225<- halve kampioenswedstrijd

ik pull echt altijd bagger. ik had net ook weer iets van 34 met een tsi van -5000 ik stop der denk ik maar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen veel succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Flipm0de schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:12:
Wat houd dat nieuwe systeem dan in voor de jeugd? Heb al ff gegoogled maar kan niet echt wat vinden. Op hattrick bij de 'Regels' ook niet echt :( Maar weet iemand verder nog goede tactieken voor mijn match van volgende week zondag tegen de nr1 uit mijn competitie?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Oeps, opstelling vergeten aan te passen. Dat wordt dus dik verliezen met mijn coach in de spits :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:52:
BeerZ United - Athletico Manila MatchID: 106931225<- halve kampioenswedstrijd

ik pull echt altijd bagger. ik had net ook weer iets van 34 met een tsi van -5000 ik stop der denk ik maar mee.
Nou H3!N, dat wordt geen (half)kampioenschap dan denk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Minder prettig, ik had dus eerste kunnen komen te staan vandaag :( Het zwaar kan je het verzieken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

4-0 overtuigende overwinning, en de nummer 1 staat 0-2 achter (wat mij nummer een maakt als er de komende tien minuten niks drastisch veranderd ;) )
Joss schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:42:
[...]

Nou H3!N, dat wordt geen (half)kampioenschap dan denk :X
BeerZ United - Athletico Manila (80 minuten gespeeld) 2 - 3
Hij heeft nog 10 minuten :)

[ Voor 47% gewijzigd door Marzman op 14-01-2007 21:36 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ksta 2-1 achter en heb weer eens een blessure (surprise surprise, het is weer eens een trainee, ik wordt daar zo moe van he :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:43
Gloeiende.. na 30 minuten 3-0 voor tegen een botteam en ze gaan aandacht besteden aan hun verdedigende taken!
Ik heb niet voor niets bijna iedereen aanvallend laten spelen.. grr

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

70 minuten, en met 7-1 voor, dit mag niet meer mis gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hier een 2-0 overwinning, en ik heb de #1 positie weer overgenomen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik met 0-2 gewonnen :)
btw de ME is wel weer bezig geweest..............

106932454
106931225

nog eentje: 106907592

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 12:08

odan

The dark side is within all!

bijna 70 minuten voorbij en sta nog 0-0

ik zou hem moeten kunnen winnen maar goed we zijn zo gewaagd aan elkaar dat een gelijkspel waarschijnlijk het beste is.

gvd. en het is 0-1 :'(

[ Voor 7% gewijzigd door odan op 14-01-2007 22:25 ]

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is weer een bezem met prikkeldraad in mijn rectum geschoven....
als ik nou wéér door ME grillen niet promoveer dit seizoen ga ik toch denken aan stoppen. het houdt een keer op hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier meer als de terecht een 4-0 nederlaag, met om precies te zijn 0 kansen van mijn kant. Ach hij was dus niet voor niets vorig jaar kampioen van deze divisie. Ga maar eens opzoek naar een nieuwe trainee en dan op naar een nieuwe coach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:55
Elke wedtrijd sta ik de eerste helft voor om daarna de wedstrijd te gaan verliezen. Hoe het komt weet ik niet maar daarvoor ben ik hier niet.

Is er ook een hulp programma die geen gerbuik hoeft te maken van Microsoft .NET Framework?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

En akweer verloren van een :X counterteam, wordt er echt gek van. Krijgen ze 3 kansen ligt er 1 in. Ik denk er echt over om al me midds te verkopen en ook gewoon defs te gaan trainen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op zondag 14 januari 2007 @ 23:22:
Elke wedtrijd sta ik de eerste helft voor om daarna de wedstrijd te gaan verliezen. Hoe het komt weet ik niet maar daarvoor ben ik hier niet.

Is er ook een hulp programma die geen gerbuik hoeft te maken van Microsoft .NET Framework?
conditie misschien heel slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Dagg schreef op zondag 14 januari 2007 @ 23:22:

HattrickOrganizer is op JAVA basis

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo, beetje jammer weer mijn wedstrijd. Zijn middenveld was wel veel beter, maar verder ontlopen onze ratings elkaar niet veel, toch kreeg ik 0 kansen tegen zijn slechte verdediging. Soms snap ik er niks van. Hij wint wel terecht hoor, maar dat ik geen kans gekregen heb.... :?
Een aantal spelers staan inmiddels op de lijst, 1 mid (wereldklasse) en twee spitsen (wonderbaarlijk en bovennatuurlijk). Het begin van de switch is er. Spitsen ga ik omzetten naar nederlandse spitsen met snel of koppen (waarschijnlijk beiden wereldklasse). Mijn A spelers moeten allemaal nederlanders worden, behalve mijn trainees daar maakt het me niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:55
De conditie is gemiddeld matig. Ik train op positiespel 100% en speel altijd vleugelaanval. Zou ik dan over moeten stappen op conditie trainen en andere tacktiek tijdens de wedstrijd? Wat zijn jullie tips?

Ik zal een kijken naar HattrickOrganizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

Door de lage conditie zal je middenveld in de tweede helft veel slechter presteren. Dat je wedstrijden in de tweede helft verliest komt inderdaad door de lage conditie van je middenvelders. Andere spelers (verdedigers en aanvallers) maakt conditie niets uit.
Je kan eens 1 of 2 weken conditie trainen, maar dat zal ten koste gaan van je vorm.
Ik train alleen tussen de seizoenen op conditie, zoals volgens mij vrijwel iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Gisteren compleet onterecht met 5-0 verloren..... dikke zooi weer. M'n beste mids liggen er allemaal uit dus is het nu roeien met B-spelers op de zondagen de komende weken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
lameeuw schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:23:
Gisteren compleet onterecht met 5-0 verloren..... dikke zooi weer. M'n beste mids liggen er allemaal uit dus is het nu roeien met B-spelers op de zondagen de komende weken.....
Heb je wedstrijd even bekeken, en dat valt reuze mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-08 23:29
Ik had sinds vorige week tien dokters in dienst genomen vanwege een paar (kleine) blessures. Maar sindsdien ze in dienst zijn lijken m'n spelers wel te denken dat het geen probleem is om geblesseerd te raken, gister weer een erbij van 5 weken. :( Alsof die dokters de blessures aantrekken om maar in dienst te blijven :P

Wel gewonnen, das dan weer beter :)

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
Arghh gisteren WEER verloren... Ik dacht dit seizoen mee te doen om de prijzen, maar inmiddels sta ik 7e :)

Spitsen hebben al 7 weken twee linker schoenen aan geloof ik :(

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Sandyman538 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:58:
[...]

Heb je wedstrijd even bekeken, en dat valt reuze mee hoor.
Goed, laat ik het anders stellen: de uitslag is wel wat overdreven in mijn nadeel :p

Daarbij moet ik om mee te blijven doen een beetje fatsoenlijke stand-in voor het middenveld halen, 2 geblesseerd, 1 dusdanig uit vorm dat die het mid alleen maar naar beneden trekt..... en geen cent te besteden..... dan maar een trainee ofzow zien kwijt te raken voor een leuk prijsje of m'n spelhervatter met uitstekend scoren op de lijst kwakken..... najah, maar eens uitvogelen wat er mogelijk is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
heeft iemand van jullie nog clowns eigenlijk?

ik wel maar weet niet of ik hem nou hou of gewoon in de eregallerij dump..
denk voorlopig niet maar moet ff uitzoeken waar de leeftijdgrens ligt.. want wil hem wel dumpen voordat hij stopt met HT .. hij pas 30 dus nog wat jaren te gaan :+ :P

[ Voor 41% gewijzigd door Loona35 op 15-01-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Loona35 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:04:
heeft iemand van jullie nog clowns eigenlijk?

ik wel maar weet niet of ik hem nou hou of gewoon in de eregallerij dump..
denk voorlopig niet maar moet ff uitzoeken waar de leeftijdgrens ligt.. want wil hem wel dumpen voordat hij stopt met HT .. hij pas 30 dus nog wat jaren te gaan :+ :P
Ik heb ook een clown van nu 20 als reservetrainee. Geen idee voor hoever de clown effect heeft.

Wel heb ik dit seizoen nog maar weinig kaarten gehad. 1x geel en 2xgeel=rood. Voor afgelopen zondag slechts 1x geel
Heb wel eens een coach van 62 gezien dus de jouwe kan nog ff. :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is zelfs een coach van 85 ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo mijn eerste wereldklasse pm trainee zonder bijstats is verkocht voor 1.2mill. Mijn briljante keeper zette ik er vanmorgen op voor 1.4mill en er werd meteen op geboden. :P
Deze week dus voor een keeper shoppen. Nieuwe spelers worden Nederlanders (behalve mijn nieuwe trainees dan), keeper wordt wonderbaarlijk hoop ik, heb een mooie gezien van de week waar ik op ga bieden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga definitief overstappen op conditie trainen
valt goed veel geld mee te verdienen en vorm valt mee :)

nu al flink bezig met trainiers kopen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
H2opoloër schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:48:
Ik ga definitief overstappen op conditie trainen
valt goed veel geld mee te verdienen en vorm valt mee :)

nu al flink bezig met trainiers kopen:D
Das weer eens wat anders. Hou ons op de hoogte over de vorderingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I will do :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
H2opoloër schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:08:
er is zelfs een coach van 85 ofzo :p
link?

ik ben benieuwd tot waar de grens loopt

en 85 is dat wel mogelijk kijkend naar het aantal gespeelde seizoen tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Loona35 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:14:
[...]

link?

Die gast was vast al een aantal jaartjes oud toen ie in hattrick begon :P

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop te twijfelen wie ik aan zal stellen als nieuwe coach. Mijn opa spits met zwak leiderschap of mijn oud keeper met matig leiderschap. Voor de spits kost het mij 489k en voor keeper 682k om hem goed coach te maken.

Ik neig richting de spits, want die bijn twee ton voor 1 niveau leiderschap vind ik toch wel er veel. Kan het natuurlijk ook proberen een leuke future coach te kopen met redelijk/goed leiderschap, maar dan ben ik over het geheel denk ik nog duurder uit.

Iemand een advies?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Zwak heeft geen nut, die kan je beter extern halen volgens mij. Ik zou sowies pas begin volgend seizoen van coach veranderen (hoge TS door beker) en naar die met matig gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben trouwens wel 200k goedkoper uit als ik die gozer van zwak aanstel dan dat ik voor dat niveau extern zou gaan. Maar hou het dan toch maar op die van matig. Die andere moet niet gaan zeuren, want heb het stadion naar hem vernoemd.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loona35 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:14:
[...]

link?

playerid: 102511

hij is dus 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ik heb ook een spelertje lopen van 29 met goed leiderschap, populair en redelijk ervaring. Toen ik em kocht was ie matig in ervaring, speel nu 5 seizoenen met hem vaak in de basis, schiet echt niet op het laatste niveau.
Zijn er trouwens ook nog vaste prijzen die je kan vragen voor zulke spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Flipm0de schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:15:
ik heb ook een spelertje lopen van 29 met goed leiderschap, populair en redelijk ervaring. Toen ik em kocht was ie matig in ervaring, speel nu 5 seizoenen met hem vaak in de basis, schiet echt niet op het laatste niveau.
Zijn er trouwens ook nog vaste prijzen die je kan vragen voor zulke spelers?
Ik zou hem houden en alle competitiewedstrijden + bekerwedstrijden laten spelen. Ik heb een speler sinds 24-12-2005, dus dik drie seizoenen, en die is al van slecht naar matig ervaring gegaan (23 lentes jong), wat straks mijn coach gaat worden, veel goedkoper.

Wat grappig was, wilde even kijken wanneer ik hem dus gekocht heb (zie hierboven), zie ik ook dat ik hem toentertijd van 'Real Sociebas' heb gekocht, die dit seizoen is gepromoveerd naar dezelfde vijfde divisie waar ik in zit. Toevallig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

heb het ff bekeken en scheelt idd heel veel. Als ik een externe redelijke coach met goed leiderschap koop betaal ik 757 100, gebruik ik me interne dan is het maar 250k. Hoeveel het met een goed coach scheelt kan ik nog niet zien, maar voor een externe betaal je dan 2,5miljoen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Flipm0de schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:43:
heb het ff bekeken en scheelt idd heel veel. Als ik een externe redelijke coach met goed leiderschap koop betaal ik 757 100, gebruik ik me interne dan is het maar 250k. Hoeveel het met een goed coach scheelt kan ik nog niet zien, maar voor een externe betaal je dan 2,5miljoen !!!
Dat heeft ons Fedlid en forumbeest S_de_hoog ooit eens uitgezocht.
http://www.freewebs.com/hoogboys/

Unknown

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.