Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Verwijderd
het moet jij toevallig tegen chario???dat moet chario2 zijn!!!!!!Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:41:
Eerste ronde tegen een team wat niet bestaat als ik de gegeven op gottrick bekijk. Maar er bestaat wel een tweede versie van dat team. Met hetzelfde stadion (zullen ze vast wel overgenomen hebben). Dus neem aan dat het een tweede poging is na een financiële ramp of zo iets en dat de gegevens niet zijn aangepast.
Verwijderd
uuuh even ter info, deze cheater speelde met 3 teams (geen onderlinge transfers gedaan hoor, FC PMAAS, CHARIODEN, en jawel Chario) tja tot dat gm pandarve langskwam. nu speel ik gewoon netjes met 1 team, chario2. viel trouwens niet mee 7 weken zonder hattrickVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:41:
Eerste ronde tegen een team wat niet bestaat als ik de gegeven op gottrick bekijk. Maar er bestaat wel een tweede versie van dat team. Met hetzelfde stadion (zullen ze vast wel overgenomen hebben). Dus neem aan dat het een tweede poging is na een financiële ramp of zo iets en dat de gegevens niet zijn aangepast.

Verwijderd
Kun je het gelijk even aanpassen op gottrick.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 13:14 ]
Verwijderd
heb het aangepast, nee was niet slim, maar goed je begint en denkt he tof spel man, waarom niet nog een team nemen en nog eenVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:13:
Inderdaad dat is de gelukkige die in de Berend Kroekenstoel Arena mag komen spelen. Is ook niet echt slim natuurlijk om met drie teams te gaan spelen waarvan er twee namen wel erg op elkaar lijken.
Kun je het gelijk even aanpassen op gottrick.
Verwijderd
TU:
PM +2
Vorm +3 /-5
TSI 8.250 / -6.950
mijn 19 jarige Zweed eindelijk naar wonderbaarlijk. hoopte zelf eigenlijk op 1-2 weken eerder. kans dat ie u20 haalt is trouwens klein. sommigen zijn al weken geleden gepopt. hopelijk raakt er een geblesseerd ofzo
Wat zijn de kansen?Stinger_ schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:53:
Wel heul toevallig dat ik voor de 2de keer (in 2 seizoenen mee doen) bij een IRL vriend van mij in de poule zit
Misschien vanmiddag dan ook nog maar een staatslot kopen?
Zoals Brain hierboven al opmerkt, is het dit seizoen compleet random ingedeeld. Vorige seizoenen werd het inderdaad naar divisie ingedeeld. Dus als er 1 IV was en 5 V teams, (en 6 poules) dan zaten ze allemaal in een verschillende poule. Maar er waren wat reacties dat dit wat meer weg had van de 'echte' knvb beker, en het leuke is dat je hele sterke en hele zwakke poules kunt krijgen.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Seizoen 18 week 4: Jasper Leuridan popt naar zwak positiespel
Seizoen 20 week 5: Jasper Leuridan popt naar matig positiespel
Het grappige is dat deze speler een verdediger is en dat het mn toekomstige coach van 34 is...
Verwijderd
precies een soort fa cup, waar een 4e divisie club chelsea op een gelijkspel houdtSandyman538 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:07:
[...]
Wat zijn de kansen?
Misschien vanmiddag dan ook nog maar een staatslot kopen?
Zoals Brain hierboven al opmerkt, is het dit seizoen compleet random ingedeeld. Vorige seizoenen werd het inderdaad naar divisie ingedeeld. Dus als er 1 IV was en 5 V teams, (en 6 poules) dan zaten ze allemaal in een verschillende poule. Maar er waren wat reacties dat dit wat meer weg had van de 'echte' knvb beker, en het leuke is dat je hele sterke en hele zwakke poules kunt krijgen.
ik heb 2,5 miljoen euro te besteden.. maar heb geen spelers nodig want ik red me wel in de competitie.
iemand (serieuze!) tips hoe ik deze het beste kan investeren? want ik weet het gewoon niet.. normaal kocht ik er een speler voor die ik nodig had maar ik heb niets nodig.
stadion uitbreiden, nieuwe coach, rentenieren.Loona35 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:55:
kheb een soort van luxe probleem.. maar toch een serieus probleem.
ik heb 2,5 miljoen euro te besteden.. maar heb geen spelers nodig want ik red me wel in de competitie.
iemand (serieuze!) tips hoe ik deze het beste kan investeren? want ik weet het gewoon niet.. normaal kocht ik er een speler voor die ik nodig had maar ik heb niets nodig.
Kijken wat je nodig hebt om te promoverenLoona35 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:55:
kheb een soort van luxe probleem.. maar toch een serieus probleem.
Of idd stadion/nieuwe coach. Rentenieren schiet niet meer op. De rente is geloof ik al gehalveerd en wordt volgend seizoen helemaal afgeschaft. Jammer want ik dacht ook een taktiek te hebben om 100k extra te verdienen (leuk om loonkosten van te betalen
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
- rentenieren werkt niet idd.. had ik zelf ook al gelezenMarzman schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:31:
[...]
Kijken wat je nodig hebt om te promoveren
Of idd stadion/nieuwe coach. Rentenieren schiet niet meer op. De rente is geloof ik al gehalveerd en wordt volgend seizoen helemaal afgeschaft. Jammer want ik dacht ook een taktiek te hebben om 100k extra te verdienen (leuk om loonkosten van te betalen)
- stadion uitbreiden.. die heb ik net van 50.000 naar 45.000 verkleint omdat het gewoon afgelopen 3 seizoen met 2000 fans niet nodig bleek te zijn
- nieuwe coach is niet nodig.. maar wel een van de opties in de toekomst
Hmm verkleinen. Hoop dat ik dat toch nooit hoef te doen. Verwacht je slechter te worden? Ik heb mijn stadion van 54000 met 2000 supporters toch wel af en toe vol (dit seizoen nog niet, maar dat komt welLoona35 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 02:03:
[...]
- rentenieren werkt niet idd.. had ik zelf ook al gelezen
- stadion uitbreiden.. die heb ik net van 50.000 naar 45.000 verkleint omdat het gewoon afgelopen 3 seizoen met 2000 fans niet nodig bleek te zijn
/▌
Verwijderd
2000 maar? hoe komt dat zo? ik heb er ook bijna 2000 maar volgens mij speel jij al veel langer?Loona35 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 02:03:
[...]
- rentenieren werkt niet idd.. had ik zelf ook al gelezen
je geld is trouwens altijd welkom bij mijn club. ik pas er wel een tijdje op
Het gaat ook om presteren natuurlijkVerwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 07:44:
[...]
2000 maar? hoe komt dat zo? ik heb er ook bijna 2000 maar volgens mij speel jij al veel langer?
precies en dat lukte helaas niet voldoende om hem afgelopen 3 seizoen oko mar 1x vol te krijgen ... max. dat ik heb gehaald was circa die 45.000 .. dus heb ik maar verkleint vanwege maandelijkse lasten
ben keer gedegradeert hé..Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 07:44:
[...]
2000 maar? hoe komt dat zo? ik heb er ook bijna 2000 maar volgens mij speel jij al veel langer?
je geld is trouwens altijd welkom bij mijn club. ik pas er wel een tijdje op
[ Voor 31% gewijzigd door Loona35 op 13-01-2007 11:42 ]
Verwijderd
geef mij je stoelen dan maar. ik zit rond de 1960 nou en met mijn 35k schiet dat ook niet op. met eventuele promoveren komt er nog eens 20% bij(of was het 10%?)Loona35 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 11:42:
[...]
precies en dat lukte helaas niet voldoende om hem afgelopen 3 seizoen oko mar 1x vol te krijgen ... max. dat ik heb gehaald was circa die 45.000 .. dus heb ik maar verkleint vanwege maandelijkse lasten
[...]
ben keer gedegradeert hé..
voor de goede orde wat ben je per week kwijt aan kosten met 45k?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 11:55 ]
Verwijderd
dus 26:4=6,5k dat doe je bij jouw kosten op en heb je de kosten
Met 1948 fanclubleden had ik het stadion afgelopen woesdag nog vol. Dat was wel beker maar goed het kan wel. Totaal nu 4 of 5x vol gehad in 4 seizoenen. Moet ik wel bij zeggen dat ik ook in die tijd op 2100+ aan fanclubleden heb gezeten.
Voor een team in de VI of onderin de V is daarom naar mijn idee 48k wel genoeg. Aangezien ik meestal bezoekers aantallen heb ik die buurt.
[ Voor 32% gewijzigd door Quintus op 13-01-2007 13:57 ]
Unknown
Verwijderd
inkomsten stijgen met 80k dus het is zeker de bedoeling dat dit snel gaat gebeuren. ik kan me geen duurdere spelers dan nu veroorloven.
ik zit even te twijfelen of ik mijn 19jarige trainee moet verkopen. wonderbaarlijk pm met redelijk passen. gaat nu voor veel geld de deur uit. aan de andere kant is altijd nog die kleine kans op u20. ik zou wel erg balen als ik hem daar volgend jaar in zie spelen
eerst even winnen zondag. anders staat alles te koop en deleet ik mijn account
Ik heb er inderdaad pas 1 gedaan, ben een beetje druk (geweest) met nieuwe baan en tentamens de afgelopen weken.Quintus schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:30:
De 8-bits zijn geloof ik ook weer op een dood spoor sinds 3 maanden...
Ik zit in de skybox zondag hoor!Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:46:
thanks. in zag net in ham dat de arena tool ook bedragen erbij gaf. het is inderdaad iets van 6,5k p/w
inkomsten stijgen met 80k dus het is zeker de bedoeling dat dit snel gaat gebeuren. ik kan me geen duurdere spelers dan nu veroorloven.
ik zit even te twijfelen of ik mijn 19jarige trainee moet verkopen. wonderbaarlijk pm met redelijk passen. gaat nu voor veel geld de deur uit. aan de andere kant is altijd nog die kleine kans op u20. ik zou wel erg balen als ik hem daar volgend jaar in zie spelenmaar 2,5m is ook niet gek. lastig lastig
eerst even winnen zondag. anders staat alles te koop en deleet ik mijn account
Jj ook al? Hij speelt nu tegen een eigenaarloos team. Dus of het interessant gaat worden is maar de vraag
Unknown
Als je volgend jaar in de vijfde denkt te spelen zou ik me maar niet rijk rekenen aan de kaartverkoop. De afgelopen twee seizoenen gingen belabberd (nou ja, niet gedegradeerd, dus zo belabberd ging het nou ook weer niet), net als de kaartverkoop. Ik heb er nu pas wat aan dat ik drie seizoenen geleden mijn stadion heb uitgebreid naar 50k.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:46:
thanks. in zag net in ham dat de arena tool ook bedragen erbij gaf. het is inderdaad iets van 6,5k p/w
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
ze lopen daar trouwens ook nog wel wat achter in tijd
Hattrick announces
2007-01-04 16.15 Hattrick down
Hattrick is down because of database problems. We are investigating the issue.
2007-01-04 16.47 Update
One of our databases is corrupt due to a server crash. We are working on two fronts, Trying to repair the database or restoring from backup.
2007-01-04 18:39 Update
The repair work are going according to plan, but there are still some 2-3 hours work left to do. So, don't expect Hattrick to be back online before 21.00.
2007-01-04 21:18 Update
We're a little bit behind schedule, but we think that we can be up again somewhere around 22.
The backup is from 15.15, so we have lost some data between that date and the crash. The data affected is mainly guestbook posts and old mail messages. No vital data has been lost.
We are very sorry for the inconvenience.
Ik krijg wel een leuke nieuwe feature..... login scherm, op enter rammen, een SQL error en dus F5 en dan een flikkerend steeds opnieuw ladend HT-inlogscherm..... best kewlH2opoloër schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:39:
ht is down
ze lopen daar trouwens ook nog wel wat achter in tijd
[...]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
heb ik hier volgensmij ook al eens gepostlameeuw schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:43:
[...]
Ik krijg wel een leuke nieuwe feature..... login scherm, op enter rammen, een SQL error en dus F5 en dan een flikkerend steeds opnieuw ladend HT-inlogscherm..... best kewl
Cor Klaver
TSI = 480, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft niet-bestaand ervaring en is een slecht leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Gaat in ieder geval weer iets opleveren dit
Vanavond eindelijk weer eens een thuiswedstrijd met redelijk weer.
TSI = 1 400, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Eindelijk iets, al zal dit ook maar een klein tonnetje opleveren ofzo...maarja iets over paard en bek
naja we wachten het af...iig al 1010 op gebodenH2opoloër schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:41:
die speler zit erg hoog
dus ik denk dat je wel meer dan een tonnetje krijgt
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 850
Loon: 2 880 €/week
Eigenaar: Forza Oss
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Jammer dat ie 18 is... ff kijken of ik m ga trainen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
/▌
Unknown
Ach misschien kun je je A-Team wel tegen je jeugd team laten spelenFlipm0de schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:12:
gaan jullie allemaal overstappen naar het nieuwe jeugdsysteem? Lijkt mij wel veel werk elke week, scouten, training bijhouden, wedstrijden regelen.
Unknown
Ja lekker, kunnen je spelers elkaar van de mat schoppenQuintus schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:46:
[...]
Ach misschien kun je je A-Team wel tegen je jeugd team laten spelen
helemaal mee eens, aan het begin zullen er veel mensen overstappen maar voor hun duurt het nog een tijd voordat er goeie spelers uitkomen. statistisch ben ik dan wel eens aan de beurt om een echt goeie speler te trekken, dus ik wacht er nog even mee. Bovendien heb ik nu super veel geinvesteerd en nog helemaal geen cent terug gezien, wil op zn minst 1 leuke speler trekkenPewwy schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:14:
ik ga over, ik zit alleen te twijfelen wanneer. Ervan uitgaande dat een goede YP volgend jaar nog wel eens een heleboel geld kan doen als iedereen overstapt lijkt het me niet handig om direct over te stappen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat is natuurlijk niet waar. Hattrick is puur random en werkt niet als "15% van de pulls moeten redelijk zijn, 8% goed, dus ph4ge krijgt nu een goede, want anders komen we niet aan de percentage"ph4ge schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:55:
[...]
statistisch ben ik dan wel eens aan de beurt om een echt goeie speler te trekken, dus ik wacht er nog even mee.
Vanavond een spannende match hier. Moet helaas voor de 2e keer achter elkaar uit spelen en dat tegen mijn meest gelijkwaardige concurrent (niet de beste uit de divisie overigens). Beloofd een mooie pot te worden
[ Voor 20% gewijzigd door Joss op 14-01-2007 16:10 ]
Scheelt weer een woensdagmiddagfriendly ALS dat zou kunnen, dus dat komt op hetzelfde neerPewwy schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:54:
[...]
Ja lekker, kunnen je spelers elkaar van de mat schoppen
/▌
het blijft random, maar de kans op 50 kutpulls op rij is kleiner dan de kans op 49 kutpulls op een rij. als je het zo bekijkt wordt de kans op eindelijk eens een goeie steeds groterJoss schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:09:
[...]
Dat is natuurlijk niet waar. Hattrick is puur random en werkt niet als "15% van de pulls moeten redelijk zijn, 8% goed, dus ph4ge krijgt nu een goede, want anders komen we niet aan de percentage"Maar dat wist je vast zelf al.
NOUph4ge schreef op zondag 14 januari 2007 @ 17:42:
[...]
het blijft random, maar de kans op 50 kutpulls op rij is kleiner dan de kans op 49 kutpulls op een rij. als je het zo bekijkt wordt de kans op eindelijk eens een goeie steeds groter.
threadid=7870748
De HT's hebben ook gezegd dat het niet compleet random is, maar dat je teamid 'een invloed' heeft. Beetje vaag, maar vandaar dat ik "nooit" wat pull
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
ik pull echt altijd bagger. ik had net ook weer iets van 34 met een tsi van -5000 ik stop der denk ik maar mee.
Wat houd dat nieuwe systeem dan in voor de jeugd? Heb al ff gegoogled maar kan niet echt wat vinden. Op hattrick bij de 'Regels' ook niet echtFlipm0de schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:12:
gaan jullie allemaal overstappen naar het nieuwe jeugdsysteem? Lijkt mij wel veel werk elke week, scouten, training bijhouden, wedstrijden regelen.
Nou H3!N, dat wordt geen (half)kampioenschap dan denkVerwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:52:
BeerZ United - Athletico Manila MatchID: 106931225<- halve kampioenswedstrijd
ik pull echt altijd bagger. ik had net ook weer iets van 34 met een tsi van -5000 ik stop der denk ik maar mee.

BeerZ United - Athletico Manila (80 minuten gespeeld) 2 - 3Joss schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:42:
[...]
Nou H3!N, dat wordt geen (half)kampioenschap dan denk
Hij heeft nog 10 minuten
[ Voor 47% gewijzigd door Marzman op 14-01-2007 21:36 ]
/▌
Ik heb niet voor niets bijna iedereen aanvallend laten spelen.. grr
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Verwijderd
btw de ME is wel weer bezig geweest..............
106932454
106931225
nog eentje: 106907592
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 22:21 ]
ik zou hem moeten kunnen winnen maar goed we zijn zo gewaagd aan elkaar dat een gelijkspel waarschijnlijk het beste is.
gvd. en het is 0-1
[ Voor 7% gewijzigd door odan op 14-01-2007 22:25 ]
Verwijderd
als ik nou wéér door ME grillen niet promoveer dit seizoen ga ik toch denken aan stoppen. het houdt een keer op hoor....
Verwijderd
Is er ook een hulp programma die geen gerbuik hoeft te maken van Microsoft .NET Framework?

Verwijderd
conditie misschien heel slecht?Dagg schreef op zondag 14 januari 2007 @ 23:22:
Elke wedtrijd sta ik de eerste helft voor om daarna de wedstrijd te gaan verliezen. Hoe het komt weet ik niet maar daarvoor ben ik hier niet.
Is er ook een hulp programma die geen gerbuik hoeft te maken van Microsoft .NET Framework?
HattrickOrganizer is op JAVA basisDagg schreef op zondag 14 januari 2007 @ 23:22:
Unknown
Een aantal spelers staan inmiddels op de lijst, 1 mid (wereldklasse) en twee spitsen (wonderbaarlijk en bovennatuurlijk). Het begin van de switch is er. Spitsen ga ik omzetten naar nederlandse spitsen met snel of koppen (waarschijnlijk beiden wereldklasse). Mijn A spelers moeten allemaal nederlanders worden, behalve mijn trainees daar maakt het me niet uit.
Ik zal een kijken naar HattrickOrganizer.
Je kan eens 1 of 2 weken conditie trainen, maar dat zal ten koste gaan van je vorm.
Ik train alleen tussen de seizoenen op conditie, zoals volgens mij vrijwel iedereen.
Heb je wedstrijd even bekeken, en dat valt reuze mee hoor.lameeuw schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:23:
Gisteren compleet onterecht met 5-0 verloren..... dikke zooi weer. M'n beste mids liggen er allemaal uit dus is het nu roeien met B-spelers op de zondagen de komende weken.....
Wel gewonnen, das dan weer beter
Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid
Spitsen hebben al 7 weken twee linker schoenen aan geloof ik
HODL
Goed, laat ik het anders stellen: de uitslag is wel wat overdreven in mijn nadeelSandyman538 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:58:
[...]
Heb je wedstrijd even bekeken, en dat valt reuze mee hoor.
Daarbij moet ik om mee te blijven doen een beetje fatsoenlijke stand-in voor het middenveld halen, 2 geblesseerd, 1 dusdanig uit vorm dat die het mid alleen maar naar beneden trekt..... en geen cent te besteden..... dan maar een trainee ofzow zien kwijt te raken voor een leuk prijsje of m'n spelhervatter met uitstekend scoren op de lijst kwakken..... najah, maar eens uitvogelen wat er mogelijk is
ik wel maar weet niet of ik hem nou hou of gewoon in de eregallerij dump..
denk voorlopig niet maar moet ff uitzoeken waar de leeftijdgrens ligt.. want wil hem wel dumpen voordat hij stopt met HT .. hij pas 30 dus nog wat jaren te gaan
[ Voor 41% gewijzigd door Loona35 op 15-01-2007 19:08 ]
Ik heb ook een clown van nu 20 als reservetrainee. Geen idee voor hoever de clown effect heeft.Loona35 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:04:
heeft iemand van jullie nog clowns eigenlijk?
ik wel maar weet niet of ik hem nou hou of gewoon in de eregallerij dump..
denk voorlopig niet maar moet ff uitzoeken waar de leeftijdgrens ligt.. want wil hem wel dumpen voordat hij stopt met HT .. hij pas 30 dus nog wat jaren te gaan![]()
Wel heb ik dit seizoen nog maar weinig kaarten gehad. 1x geel en 2xgeel=rood. Voor afgelopen zondag slechts 1x geel
Heb wel eens een coach van 62 gezien dus de jouwe kan nog ff.
Unknown
Deze week dus voor een keeper shoppen. Nieuwe spelers worden Nederlanders (behalve mijn nieuwe trainees dan), keeper wordt wonderbaarlijk hoop ik, heb een mooie gezien van de week waar ik op ga bieden.
Verwijderd
valt goed veel geld mee te verdienen en vorm valt mee
nu al flink bezig met trainiers kopen:D
Das weer eens wat anders. Hou ons op de hoogte over de vorderingen!H2opoloër schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:48:
Ik ga definitief overstappen op conditie trainen
valt goed veel geld mee te verdienen en vorm valt mee
nu al flink bezig met trainiers kopen:D
link?
ik ben benieuwd tot waar de grens loopt
en 85 is dat wel mogelijk kijkend naar het aantal gespeelde seizoen tot nu toe?
Die gast was vast al een aantal jaartjes oud toen ie in hattrick begonLoona35 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:14:
[...]
link?
Unknown
Verwijderd
Ik neig richting de spits, want die bijn twee ton voor 1 niveau leiderschap vind ik toch wel er veel. Kan het natuurlijk ook proberen een leuke future coach te kopen met redelijk/goed leiderschap, maar dan ben ik over het geheel denk ik nog duurder uit.
Iemand een advies?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 13:08 ]
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 15:05 ]
Verwijderd
playerid: 102511Loona35 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:14:
[...]
link?
hij is dus 83
Zijn er trouwens ook nog vaste prijzen die je kan vragen voor zulke spelers?
Ik zou hem houden en alle competitiewedstrijden + bekerwedstrijden laten spelen. Ik heb een speler sinds 24-12-2005, dus dik drie seizoenen, en die is al van slecht naar matig ervaring gegaan (23 lentes jong), wat straks mijn coach gaat worden, veel goedkoper.Flipm0de schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:15:
ik heb ook een spelertje lopen van 29 met goed leiderschap, populair en redelijk ervaring. Toen ik em kocht was ie matig in ervaring, speel nu 5 seizoenen met hem vaak in de basis, schiet echt niet op het laatste niveau.
Zijn er trouwens ook nog vaste prijzen die je kan vragen voor zulke spelers?
Wat grappig was, wilde even kijken wanneer ik hem dus gekocht heb (zie hierboven), zie ik ook dat ik hem toentertijd van 'Real Sociebas' heb gekocht, die dit seizoen is gepromoveerd naar dezelfde vijfde divisie waar ik in zit. Toevallig
Dat heeft ons Fedlid en forumbeest S_de_hoog ooit eens uitgezocht.Flipm0de schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:43:
heb het ff bekeken en scheelt idd heel veel. Als ik een externe redelijke coach met goed leiderschap koop betaal ik 757 100, gebruik ik me interne dan is het maar 250k. Hoeveel het met een goed coach scheelt kan ik nog niet zien, maar voor een externe betaal je dan 2,5miljoen !!!
http://www.freewebs.com/hoogboys/
Unknown
Dit topic is gesloten.