Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.314 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Flipm0de schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:19:
[...]

Ja lijkt dat er niks anders opzit dan gewoon doortrainen...Lijkt aan de ene kant zo zonde omdat het trainen van een 22 jarige al 5 weken langer duurt dan een 17 jarige, maarja, als je ooit hogerop wil komen zit er niks anders op.
Ey praat geen poep >:)
Bij mij duurt het trainen van een 22jarige PM'er 9 weken. Waar je die extra 5 weken vandaan haalt is me een raadsel. (5 jaar ouder is niet 5 weken langer training nodig voor een pop)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Hehehe, die is een beetje oud! Maar ik heb mijn planning al gemaakt met de huidige prijzen (dus dat moet over 3-4 weken ook nog wel lukken) als het goed is hoe ik dan 1.8mill over voor een mid met SH. :P Counter all the way! (maar dan wel met iets meer mid ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 01:25:
[...]

Ey praat geen poep >:)
Bij mij duurt het trainen van een 22jarige PM'er 9 weken. Waar je die extra 5 weken vandaan haalt is me een raadsel. (5 jaar ouder is niet 5 weken langer training nodig voor een pop)
Dat is wel ooit geweest, maar het is nu iets van 8% per seizoen ongeveer geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik train in principe ook door tot hun 22ste als ze dan poppen gaan ze er uit. De lichting erachter is altijd 2 jaar jonger en van een iets hoger nivo dan de speler die nu verkocht was op die leeftijd was (zolang dit te betalen is natuurlijk. Je ratings moeten ook hoog blijven natuurlijk! :P

Hoop dat mijn spelers snel poppen, eerste over 3 weken, maar heb een paar keer een +1 gehad met de trainingen en heb dat niet gecorrigeerd in HAM (HAM geeft ze standaard dan geen training), dus misschien iets eerder! :P
Nog PM trainers interesse in 3 19jarige bijna briljante mids met redelijk passen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
hoe is het eigenlijk met jullie jeugd gesteld?

ik heb spelers afkomstig van mijn jeugd spelen in de II van Sverige en de "premier league" van Vietnam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loopt er eentje uit zijn neus de vreten in de Duitse II. Heb 3 maanden geleden ofzo verkocht en heeft nog geen wedstrijd gespeeld. Ik snap eigenlijk zo kijkend ook niet waarom hij hem ooit heeft gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:21
ik heb 1 jeugdspeler verkocht, dat was er 1 met goed leiderschap en een of andere beginner dacht er een coach van te kunnen maken. verder had hij geen stats dus ik vraag me af hoe hij ooit goed ervaring gaat halen. verder 3 seizoenen bagger, op 1 redelijke (3 stats) vleugel na die ik zelf train

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

YP's? kort overzichtje dan maar.
Totaal 46 verkochte YP's en startspelers, waarvan de hoogst genoteerde in een divisie III speelt in Indonesië.
De rest:
III 1x
IV 4x
V 3x
VI 9x
VII 9x
VIII 11x
IX 5x
X 4x

Favoriete landen waar mijn YP's heen willen:
België 8
Nederland 6
Duitsland 3
Finland, Argentinië, Spanje 3,
Noorwegen, Zweden, Israël, Roemenië, Italië , Zwitserland 2
Cyprus, Indonesië, Chili, Denemarken, VS, Portugal, Letland, Oostenrijk 1

[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 09-01-2007 14:36 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
oh kheb er ook nog een die is van de premier league van engeland naar de VI van nederland gegaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb in al die seizoenen (sinds eind 2004) slechts 4-5x een echt goede pull gehad, waarvan mijn beste pull onlangs gewoon is ontslagen! :?
Ik ben sinds afgelopen weekend dan ook met mijn jeugdopleiding gestopt, kost alleen maar geld. Ik kijk wel weer hoe die nieuwe opleiding gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the oh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
vraagske

ik heb een speler van 18 die scoren goed heeft staan en verdedigen redelijk.
ik train op verdedigen.
via psci-tool zie ik dat hij bijna zal stijgen in scoren naar uitstekend.
wat gebeurt er als ik de speler nu in de verdediging opstel???
verliest hij dan iets van zijn scoren.
of laat ik die gewoon staan in de spits???
kheb nog jonge spitsen die op goed staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:21
die 2 stats vullen elkaar totaal niet aan, koop een verdediger met alleen verdedigen en een aanvaller met alleen scoren. dit kost je alleen maar loon.

ze verliezen geen skill ofzo verder, behalve als ze oud zijn. het is alleen zinloos zo'n speler te hebben :)

[ Voor 27% gewijzigd door ph4ge op 09-01-2007 18:06 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

ph4ge schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:06:
die 2 stats vullen elkaar totaal niet aan, koop een verdediger met alleen verdedigen en een aanvaller met alleen scoren. dit kost je alleen maar loon.

ze verliezen geen skill ofzo verder, behalve als ze oud zijn. het is alleen zinloos zo'n speler te hebben :)
Dat is niet helemaal waar. Als iemand die speler later traint in spelhervatten dan kan hij prima lange afstandsschoten maken. Mijn centrale verdediger heeft er al 5 inzitten dit seizoen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik zie soms mensen het "Creatief spel" gebruiken maar wt kan je hier nou mee? En wat zijn 'special events'? Zijn dat gewoon de kansen die je krijgt in een wedstrijd? :S Citaat; d.w.z. teams die veel spelers hebben met een specialiteit. Ik heb wel veel mensen nog met specialiteiten (voornamelijk krachtig en snel)

Creatief spel
Als je team 'Creatief spel' gebruikt, ontstaat tijdens de wedstrijd voor beide teams een grotere kans op Special Events, zowel positieve als negatieve. Als beide teams 'Creatief spel' gebruiken, wordt de kans op Special Events zelfs nog groter.

De keerzijde van het instellen van 'Creatief spel' is dat een team dat daarvoor kiest minder aandacht zal besteden aan zijn verdediging, waardoor dus enige verdedigende vaardigheid verloren gaat.

'Creatief spel' is waarschijnlijk een goede keus voor teams die optimaal zijn bemand voor Special Events, d.w.z. teams die veel spelers hebben met een specialiteit.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Iemand nieuws over het down zijn van Hattrick?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Brainpower schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:08:
Iemand nieuws over het down zijn van Hattrick?
Down? werkt hier gewoon?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Infinitytron schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:47:
Ik zie soms mensen het "Creatief spel" gebruiken maar wt kan je hier nou mee? En wat zijn 'special events'? Zijn dat gewoon de kansen die je krijgt in een wedstrijd? :S Citaat; d.w.z. teams die veel spelers hebben met een specialiteit. Ik heb wel veel mensen nog met specialiteiten (voornamelijk krachtig en snel)

Creatief spel
Als je team 'Creatief spel' gebruikt, ontstaat tijdens de wedstrijd voor beide teams een grotere kans op Special Events, zowel positieve als negatieve. Als beide teams 'Creatief spel' gebruiken, wordt de kans op Special Events zelfs nog groter.

De keerzijde van het instellen van 'Creatief spel' is dat een team dat daarvoor kiest minder aandacht zal besteden aan zijn verdediging, waardoor dus enige verdedigende vaardigheid verloren gaat.

'Creatief spel' is waarschijnlijk een goede keus voor teams die optimaal zijn bemand voor Special Events, d.w.z. teams die veel spelers hebben met een specialiteit.
Eh, je stelt een vraag en beantwoord die meteen? Je moet in ieder geval met krachtig en snel rekening houden met het weer, want je kan ook negatieve events krijgen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
ik word echt KUT MOE.. van die eikels die in de tijd NA de auction nog bieden.. gaan echt tot het uiterste laatste kut seconde wachten.. en die stomme auction van HT loopt altijd 30sec uit

damn raak gefrustreerd door dat gedoe.. kunnen ze niet een ebay systeem neerzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Heb je een url naar een werkende dan? www.hattrick.org doet het hier niet...vaag :S

Doet het weer :)

[ Voor 5% gewijzigd door NiMu83 op 10-01-2007 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:47:
Ik zie soms mensen het "Creatief spel" gebruiken maar wt kan je hier nou mee?
meest kansloze toevoeging aan hattrick van het afgelopen jaar. als je dan toch denkt te gaan verliezen speel dan pressie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Loona35 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:28:
ik word echt KUT MOE.. van die eikels die in de tijd NA de auction nog bieden.. gaan echt tot het uiterste laatste kut seconde wachten.. en die stomme auction van HT loopt altijd 30sec uit

damn raak gefrustreerd door dat gedoe.. kunnen ze niet een ebay systeem neerzetten
Stress hormoon is slecht voor je. Hou je rustig ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Royz schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:18:
[...]

Stress hormoon is slecht voor je. Hou je rustig ;)
true

was echt even teveel gisteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Loona35 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:28:

Ik doe het ook vaak zo :P. veel mensen zijn dan idd zo geirriteerd dat ze niet nog een keer bieden, anderen gaan er 10x overheen.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
FC Strijen bestaat 3 jaar! Komt allen naar de kantine voor gratis bier met bitterballen.

De manager heeft zichzelf al ziek gezopen en gegeten, waardoor hij in plaats van op de universiteit nu thuis zit met griep of koorts of weet ik veel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:30:
FC Strijen bestaat 3 jaar! Komt allen naar de kantine voor gratis bier met bitterballen.

De manager heeft zichzelf al ziek gezopen en gegeten, waardoor hij in plaats van op de universiteit nu thuis zit met griep of koorts of weet ik veel :9
Nou beterschap maar en moet even bedanken voor de bitterballen en bier, want ik zit momenteel in Amsterdam. Zal de rest van mijn selectie wel even langs sturen, want die zijn allemaal in Oosterhout achtergebleven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Flipm0de schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:14:
[...]

Ik doe het ook vaak zo :P. veel mensen zijn dan idd zo geirriteerd dat ze niet nog een keer bieden, anderen gaan er 10x overheen.
dat is toch ook irritant.. als je hem wilt hebben dan biedt gewoon een fatsoenlijk bedrag.. niet in de laatste seconde 10k er overheen.. kvind echt dat ze ebay style moeten gaan inbouwen want dit blijft zwak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10
* * * GoT Cup * * *

Morgen is de laatste dag om in te schrijven voor de GoT Cup (voor mensen die vandaag nog wel in de knvb beker zitten, maar morgen niet meer).

Regel GEEN friendly voor volgende week, want dan is de eerste ronde van de GoT Cup al!!!

Het schema komt uiterlijk vrijdag online.

* * * GoT Cup * * *

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we gaan die maximaal aantal inschrijvingen niet halen denk ik of het moet natuurlijk ineens storm gaan lopen. Zou natuurlijk heel goed kunnen, want het is natuurlijk een hele leuke cup.

Als ik me niet vergis zitten er nog 15 fed-leden in de beker. Van deze 15 spelen er 7 thuis en 8 uit. Iedereen succes en hopelijk gaan jullie allemaal door (naar de GoT-cup).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ik zit nog in de beker en heb al een andere cup mocht ik uit de knvb beker vliegen :)
Loona35 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:56:
[...]

dat is toch ook irritant.. als je hem wilt hebben dan biedt gewoon een fatsoenlijk bedrag.. niet in de laatste seconde 10k er overheen.. kvind echt dat ze ebay style moeten gaan inbouwen want dit blijft zwak :)
Met de huidige manier kun je nog tenmiste koopjes krijgen. Misschien moet je concurrent bij het bieden wel erg nodig pissen of naar school c.q. werk met 5 minuten. Daarom loont het in de laatste seconde bieden echt wel. 8)

[ Voor 78% gewijzigd door Quintus op 10-01-2007 14:15 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Quintus schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:13:
Ik zit nog in de beker en heb al een andere cup mocht ik uit de knvb beker vliegen :)
Patser ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Als Hein zich dan gewoon nog ff inschrijft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

>:) Hard feelings?

<<------ Ik leef met je mee hoor.

Mocht ik winnen vanavond zal ik de overwinning wel aan je opdragen. :)
Quintus denkt dat het wel eens een grote uitslag kan worden in mijn nadeel vanavond....
Enne mocht je deze animated versie van je logo willen gebruiken be my guest neem ik na vanavond weer een andere. (wel ff zelf hosten dan)

[ Voor 28% gewijzigd door Quintus op 10-01-2007 15:50 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Quintus schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:13:

[...]

Met de huidige manier kun je nog tenmiste koopjes krijgen. Misschien moet je concurrent bij het bieden wel erg nodig pissen of naar school c.q. werk met 5 minuten. Daarom loont het in de laatste seconde bieden echt wel. 8)
natuurlijk loont het maar een maximum bedrag invoeren zou fijn zijn.. dan hoef je tenminste niet volle mep te betalen als er niets gebeurt en als je weg bent overbid je automatisch.. wel zo fair voor de rest van de kopers en het gaat dat belachelijke daytraden wat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Loona35 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:31:
[...]

natuurlijk loont het maar een maximum bedrag invoeren zou fijn zijn.. dan hoef je tenminste niet volle mep te betalen als er niets gebeurt en als je weg bent overbid je automatisch.. wel zo fair voor de rest van de kopers en het gaat dat belachelijke daytraden wat tegen.
Ik denk niet dat dat het daytraden tegen gaat eigenlijk. Op die manier kan je op veel meer spelers lage bedragen bieden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Zit je wel met het probleem wat je als max bedrag mag bieden op een speler om niet te ver in de min te komen. Mag je dan op 200 spelers 1k bieden met een max van laten we zeggen 100k als je 200k hebt met het risico om bijna 2000k in de min de komen of kun je dan bij een buget van 200k slechts op 2 spelers 1k bieden met een max van 100k.
Lijkt me wel een essentieel punt van zo'n "Ebay" systeem

[ Voor 15% gewijzigd door Quintus op 10-01-2007 15:49 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Quintus schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:47:
Zit je wel met het probleem wat je als max bedrag mag bieden op een speler om niet te ver in de min te komen. Mag je dan op 200 spelers 1k bieden met een max van laten we zeggen 100k als je 200k hebt met het risico om bijna 2000k in de min de komen of kun je dan bij een buget van 200k slechts op 2 spelers 1k bieden met een max van 100k.
Lijkt me wel een essentieel punt van zo'n "Ebay" systeem
true maar zeker geen issue wat niet opgelost kan worden lijkt me zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Loona35 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:42:
[...]

true maar zeker geen issue wat niet opgelost kan worden lijkt me zo
En je zit wel sneller vast aan een speler als je al een hoog maximum bod hebt opgegeven en toch maar besluit dat je hem niet nodig hebt als de speler nog maar een laag bod heeft.

@ beker
Voor het eerst volle bak dit seizoen!

[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 10-01-2007 17:03 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:57:
Als ik me niet vergis zitten er nog 15 fed-leden in de beker. Van deze 15 spelen er 7 thuis en 8 uit. Iedereen succes en hopelijk gaan jullie allemaal door (naar de GoT-cup).
Hou je dat allemaal bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Zal ie wel ergens vandaan hebben gevist. Ben trouwens wel benieuwd waarvandaan.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:10:
[...]

Zal ie wel ergens vandaan hebben gevist. Ben trouwens wel benieuwd waarvandaan.
Verveelde me een keer de pleuris en ben gaan kijken welke leden er nog in deze ronde van de beker zaten. 8)7 Vervolgens heb ik alle bekerwedstrijden gebookmarked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Kom maar op met die lijst... Heb ik nog wat leuke matchen om te volgen

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fresh Kickers - HFC BomBarda
Jobshaven - Het Kluitje
SC Amsreiw - Meejmaokuh en d'r bij zèn
Boer Harmsen - Onetouchables bvo
Hoedjevanpapier's XI tal - F.c Drieten
Spiders Utd - 12_Kuub
Cordobados - BluePanthers
FC Stootshorn - Noobs with Skills
FC de Oelewappers - OO0nMe's Dreamteam
FC Braobant - HFC De Zwoan
De Trochsetters - Hoog boys
PSVzuipsite.nl - SandstorM
Shabba FC - Gronitas 3
BT Entertainment - GrahamFC
Mezzo '38 - Pielewiepers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:21:
Fresh Kickers - HFC BomBarda [MatchID=110187352] 1-0 rust
Jobshaven - Het Kluitje [MatchID=110187532] 1-1 rust
SC Amsreiw - Meejmaokuh en d'r bij zèn [MatchID=110187395] 0-3 rust
Boer Harmsen - Onetouchables bvo [MatchID=110187418] 0-1 rust
Hoedjevanpapier's XI tal - F.c Drieten [MatchID=110187386] 5-0 rust
Spiders Utd - 12_Kuub [MatchID=110187478] 1-3 rust
Cordobados - BluePanthers [MatchID=110187350] 0-0 rust
FC Stootshorn - Noobs with Skills [MatchID=110187354] 3-0 rust
FC de Oelewappers - OO0nMe's Dreamteam [MatchID=110187217] 2-0 rust
FC Braobant - HFC De Zwoan [MatchID=110187074] 0-4 rust
De Trochsetters - Hoog boys [MatchID=110187256] 3-1 rust
PSVzuipsite.nl - SandstorM [MatchID=110187443] 1-1 rust
Shabba FC - Gronitas 3 [MatchID=110187436] 1-0 rust
BT Entertainment - GrahamFC [MatchID=110187340] 1-2 rust
Mezzo '38 - Pielewiepers [MatchID=110187187] 4-0 rust
Dank u. Makkelijk bij te houden voor de volgende ronde op deze manier ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Sandyman538 op 10-01-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij mag je alvast uit de lijst halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

^^ idem 0-3 achter gaan we niet meer inhalen

EDIT: Heuj 1-3

[ Voor 88% gewijzigd door Quintus op 10-01-2007 18:08 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Quintus schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:22:
[...]

>:) Hard feelings?

<<------ Ik leef met je mee hoor.
Ik had er toch wel uitgelegen nu :) Ik moest net wel even drie keer kijken voor ik door had dat die laatste reacties hier van jou waren ;)

Animated is hij toch mooier, denk dat ik mijn icon zo ook even inwissel voor die :)

[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 10-01-2007 17:57 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Quintus schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:49:
^^ idem 0-3 achter gaan we niet meer inhalen

EDIT: Heuj 1-3
Dat gaat de goede kant op :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Marzman schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:14:
[...]

Dat gaat de goede kant op :)
2-3 verloren helaas

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Jammer, wordt er niks opgedragen ;)

<-- :D

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Toch wel lachen zo'n hobbelende schaapskudde bij zes berichten achter elkaar :)
Gooi ik em bij mij er straks wel weer af.

Achteraf had ik deze wedstrijd met een motsje wel gewonnen denk ik.

[ Voor 69% gewijzigd door Quintus op 10-01-2007 19:24 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Fresh Kickers - HFC BomBarda [MatchID=110187352] 2-1 Won
Jobshaven - Het Kluitje [MatchID=110187532] 3-2 Lost
SC Amsreiw - Meejmaokuh en d'r bij zèn [MatchID=110187395] 2-3 Lost
Boer Harmsen - Onetouchables bvo [MatchID=110187418] 0-2 Lost
Hoedjevanpapier's XI tal - F.c Drieten [MatchID=110187386] 6-0 Won
Spiders Utd - 12_Kuub [MatchID=110187478] 1-6 Won
Cordobados - BluePanthers [MatchID=110187350] 1-2 Won
FC Stootshorn - Noobs with Skills [MatchID=110187354] 7-0 Lost
FC de Oelewappers - OO0nMe's Dreamteam [MatchID=110187217] 4-0 Lost
FC Braobant - HFC De Zwoan [MatchID=110187074] 1-6 Lost
De Trochsetters - Hoog boys [MatchID=110187256] 3-4 Won
PSVzuipsite.nl - SandstorM [MatchID=110187443] 3-2 Lost
Shabba FC - Gronitas 3 [MatchID=110187436] 2-1 Won
BT Entertainment - GrahamFC [MatchID=110187340] 4-3 Won
Mezzo '38 - Pielewiepers [MatchID=110187187] 8-0 Lost

Kortom nog 7 Fedgenoten in de beker

[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 10-01-2007 19:46 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Quintus schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:22:
Toch wel lachen zo'n hobbelende schaapskudde bij zes berichten achter elkaar :)
Gooi ik em bij mij er straks wel weer af.
Stel je een heel elftal voor wat op je af komt rennen ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hmmm ;) Dat wordt een bende dan denk ik 8)7

[ Voor 72% gewijzigd door Pewwy op 10-01-2007 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:50:
Hmmm ;) Dat wordt een bende dan denk ik 8)7
Join the club nog 2 te gaan. Valt me mee dat er nog geen sarcastische reactie op is gekomen van een bepaald persoon..

[ Voor 19% gewijzigd door Quintus op 10-01-2007 20:06 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nog 1 dan :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Okee dan jij je zin. Het elftal is compleet.

Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/sheepproductions3.PNG Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/sheepproductions3.PNG Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/sheepproductionsani.gif
Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/sheepproductions3.PNG Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/sheepproductionsani.gif Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/sheepproductionsani.gifAfbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/sheepproductionsani.gif
Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/sheepproductionsani.gifAfbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/sheepproductionsani.gifAfbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/sheepproductionsani.gifAfbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/sheepproductionsani.gifAfbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/sheepproductionsani.gif
Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/sheepproductions3.PNG Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/sheepproductionsani.gif Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/sheepproductions3.PNG Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/sheepproductionsani.gif

Bèèèèèèèèèèèhhhh !! in 3-5-2 opstelling

Nu maar weer verder ontopic over hattrick :)

[ Voor 100% gewijzigd door Quintus op 10-01-2007 20:55 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaat :P

Jammer dat meer als de helft is uitgeschakeld, maar dat levert weer een aantal teams op in de GoT-Cup. Tenzij mensen natuurlijk met een mindere cup mee moeten doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff snel inschrijven voor got cup als t nog kan :P

beker 0-2 verloren 182 vs 270 ratings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snapte je opstelling totaal niet. als je gewoon 3-5-2 had gedaan had je een kans. nu nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeetje is het speel schema nou NOG niet bekend?!?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman is in slaap gevallen bij het tellen van al die schaapjes op deze pagina. ;) Maar hij zal vast wel voor morgen wakker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Naar mijn weten komt het schema er vanavond laat op. Je hebt dus nog kans om je in te schrijven wanneer je dit nog niet gedaan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
bestaan er nog spelers met nicknames in hun namen?

ik wil er namelijk een kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 10:42:
ik snapte je opstelling totaal niet. als je gewoon 3-5-2 had gedaan had je een kans. nu nooit :)
ik een kans??????????
zie zijn ratings man........
270...

Dat red ik never

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Loona35 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:27:
bestaan er nog spelers met nicknames in hun namen?

ik wil er namelijk een kopen :D
Der zijn der genoeg hoor :)
Maar deze is wel het bekendst denk ik, pid= 2777922
Als ik me niet vergis staat die bijnaam voor de hamer van Thor :)

Edit: Ik zet net een beetje op de transferlijst rond te kijken, kom ik deze gevalletjes tegen:
129808250 & 46801386
Vaag dat die 0 TSI hebben, maar wel gewoon goede spelers zijn :?

[ Voor 21% gewijzigd door Joss op 11-01-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Joss schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:36:
[...]

Der zijn der genoeg hoor :)
Maar deze is wel het bekendst denk ik, pid= 2777922
Als ik me niet vergis staat die bijnaam voor de hamer van Thor :)
genoeg?

ik heb alle transferlijsten afgespeurd maar 0 gevonden.. ik MOET er gewoon een hebben :P

/edit
die ene gast die je laat zien (2777922) heeft ook wel echte brute lijst aan events :D

[ Voor 11% gewijzigd door Loona35 op 11-01-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
leuk team deze trouwens 143718

met frank de boer, ronald de boer, wesley sneijder, johan cruijf, marco van basten, johan neeskens enz. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad is wel grappig om te zien, maar je maakt het wel moeilijk om een heel goed elftal te bouwen als je de voorkeur geeft aan spelers met een naam van een (ex)-ajacied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kan je nog beter naar Artis (207309) gaan :9 Die won de beker afgelope seizoen en heeft al zn spelers verkocht voor dieren :9

Nickname: 141256909 (zit helaas in een bot-team :P )
13670054 (helaas een coach)
Edit: Als ik je een tip mag geven: zoek in Zweden. Volgensmij worden alleen daar nicknames ingevoerd ofzo :9
Edit2: ook wel grappig: pid 2778353 :9
Edit3: ach, whatever. Ik zit toch zielig thuis, hier wat die op de TL staan:
27644992 - 605836 - 152122 - 5832182 - 8006209 - 96214 - 568267

[ Voor 76% gewijzigd door Joss op 11-01-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:30:
[...]

ik een kans??????????
zie zijn ratings man........
270...

Dat red ik never
nee met verdedigende aanvallers win je de oorlog ;)

je haalt toch ook wel iets van 240 hatstats? zeker met al die picjes erbij dus hoge TS msch wel 250. dan is het gewoon wat geluk met de ME en je bent door.

dit is gewoon uberkansloos :)

hoop leren nog knul :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik spring even in de bres voor ons boertje

*kuchkuch*
Beerz United
13-12-2006 (2/31) Het team kwam in seizoen 20 tot Bekerronde 2.
16-08-2006 (1/30) Het team kwam in seizoen 19 tot Bekerronde 1.
*kuchkuch*

[ Voor 20% gewijzigd door Joss op 11-01-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Joss schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:17:
Kan je nog beter naar Artis (207309) gaan :9 Die won de beker afgelope seizoen en heeft al zn spelers verkocht voor dieren :9

Nickname: 141256909 (zit helaas in een bot-team :P )
13670054 (helaas een coach)
Edit: Als ik je een tip mag geven: zoek in Zweden. Volgensmij worden alleen daar nicknames ingevoerd ofzo :9
Edit2: ook wel grappig: pid 2778353 :9
Edit3: ach, whatever. Ik zit toch zielig thuis, hier wat die op de TL staan:
27644992 - 605836 - 152122 - 5832182 - 8006209 - 96214 - 568267
thnx man! kheb ze allemaal gebookmarkt! :D :D

ik had half jaar terug nog een jap gezien met nickname geloof ik maar het lijkt wel alleen maar bij sverige te zitten ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ joss hehe :P

@ hein, ik zou toch verliezen, daarom wou ik het verlies zo klein mogelijk maken. Dat is gelukt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 11:51:
jeetje is het speel schema nou NOG niet bekend?!?! ;)
Hey, pas op he! ;)

Gelukkig heb jij het schema even bekeken...

30-12 [Inschrijving voor de GoT Cup geopend, 14:00 uur]

31-12 Competitie ronde 4
03-01 Beker ronde 5
07-01 Competitie ronde 5
10-01 Beker ronde 6

11-01 [Inschrijving voor de GoT Cup gesloten, 23:00 uur]

12-01 [Speelschema bekend]

14-01 Competitie ronde 6
17-01 Beker ronde 7 [Ronde 1 GoT Cup]

Maar zoals het er nu uitziet, staat het zelfs vanavond nog online, dit is alleen om mezelf een beetje speling te geven. :>

[ Voor 18% gewijzigd door Sandyman538 op 11-01-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:30:
[...]

nee met verdedigende aanvallers win je de oorlog ;)

je haalt toch ook wel iets van 240 hatstats? zeker met al die picjes erbij dus hoge TS msch wel 250. dan is het gewoon wat geluk met de ME en je bent door.

dit is gewoon uberkansloos :)

hoop leren nog knul :P
Lol zegt H3!N die er vorig seizoen nog in ronde 1 uitknalde. :P ;)
Fuck Joss was me voor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze opmerking was te verwachten aan te zien komen(van een kilometer of 12 :P). hij snijdt echter geen houdt. vorig jaar was het een me rape en dit jaar voorspelde ik het zelfs.

ik had het over de strategie van desbetreffende wedstrijd. en die was niet echt slim imo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:30:
deze opmerking was te verwachten aan te zien komen(van een kilometer of 12 :P). hij snijdt echter geen houdt. vorig jaar was het een me rape en dit jaar voorspelde ik het zelfs.

ik had het over de strategie van desbetreffende wedstrijd. en die was niet echt slim imo
Je bent wel erg van slag merk ik. Eerste zin is nogal dubbelop :9 En iets dat geen houdt snijdt ken ik ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:04:
[...]

Je bent wel erg van slag merk ik. Eerste zin is nogal dubbelop :9 En iets dat geen houdt snijdt ken ik ook niet :P
Hij nuanceeert het toch niet. Lees de tekst boven zijn icon maar :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol daag je iemand uit krijg je dit...

I am sorry to inform you, but most of the Macedonian users are going to boycott the international friendly matches until the problem with our name is solved. Since we do not identify ourselves under the reference FYROM, this will be our way of showing our disappointment in HT's politics. We thought HT had nothing to do with politics but we were wrong. We are against mixing HT and politics and we will protest this way.

Greetings from Macedonia

Nou ja, graag of niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ze zijn echt eigenwijs :9 . HT gebruikt gewoon FIFA/UN namen en niet ander, stelletje apen :P . Kan me voorstellen dat ze niet meer gezien willen worden als "voormalig joegoslavië" maar ze motten niet zeiken hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 18:39:

I am sorry to inform you, but most of the Macedonian users are going to boycott the international friendly matches until the problem with our name is solved. Since we do not identify ourselves under the reference FYROM, this will be our way of showing our disappointment in HT's politics. We thought HT had nothing to do with politics but we were wrong. We are against mixing HT and politics and we will protest this way.

Greetings from Macedonia

Dat bericht heb ik ook gehad een paar maanden terug. Ik heb hem succes gewenst, maar helemaal overkomen doet hun punt zo niet. Ze zouden dan juist meer internationale dingen moeten doen in Hattrick om de naam te kunnen promoten die ze wel willen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:04:
[...]

precies nuanceren is ook liegen!

en dat het geen houdt snijdt klopt. of mag een trainer die er in de eerste ronde amstel cup uitvliegt ook geen commentaar hebben op de strategie van finalisten? maargoed blijkbaar is dit iets te ingewikkeld allemaal :)

tietuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 18:39:

Greetings from Macedonia

Ah, ik zat er ook een stel uit dagen maar er werden er heel veel geweigerd. Vandaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:09:
[...]

en dat het geen houdt snijdt klopt. of mag een trainer die er in de eerste ronde amstel cup uitvliegt ook geen commentaar hebben op de strategie van finalisten? maargoed blijkbaar is dit iets te ingewikkeld allemaal :)

tietuh!
Amstel Cup? Je pint jezelf wel erg vaak vast aan vroegâh he? In 2004 heette het voor het laatst Amstel Cup, toen Gatorade Cup en nu de KNVB Beker :P
Pak der nog een bakkie koffie bij zou ik zeggen H3!Ntje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Hoe doe je dat trouwens "houdt" snijden? :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Met een mes natuurlijk ;)

Tijd dat ik dat schaap weer weg doe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:33:
Met een mes natuurlijk ;)

Tijd dat ik dat schaap weer weg doe :D
Ik denk heel de tijd dat ik zelf reageer man ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Cup

Mensen de GoT Cup kan beginnen. Alle poules en wedstrijdschema's zijn bekend.

Check GoTtrick: http://gottrick.bitxs.com

Daag zo snel mogelijk je tegenstander uit (zonder bekerregels)!

*Note:
Wanneer je al een friendly hebt geregeld zijn wij genoodzaakt je een waarschuwing te geven. Wanneer je nogmaals een andere wedstrijd hebt geregeld dan die zou moeten, wordt je volgend seizoen uitgesloten van deelname (voor 1 seizoen).

Succes iedereen en veel plezier!

Mocht je vragen hebben, stel ze Sandyman538 of mijzelf!

[ Voor 4% gewijzigd door NiMu83 op 11-01-2007 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hey Brain, super bedankt. Ps. Check mail! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Fijn, eerste ronde tegen Sandyman, zet je maar schrap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

Ik vraag me een beetje af wat ik in poule F te zoeken heb :'(

Alleen maar teams uit de 4de 5de en 6de. Zelf ben ik nieuw in de 8ste.
Dat worden een paar flinke afstraffingen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste ronde tegen een team wat niet bestaat als ik de gegeven op gottrick bekijk :P . Maar er bestaat wel een tweede versie van dat team. Met hetzelfde stadion (zullen ze vast wel overgenomen hebben). Dus neem aan dat het een tweede poging is na een financiële ramp of zo iets en dat de gegevens niet zijn aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:45
Weet iemand wat er gaat gebeuren als er 2 vriendschappelijke wedstrijden in hetzelfde stadion worden gespeeld? Ik had een vriendschappelijke wedstrijd geregeld in een ander stadion, maar nu heeft de eigenaar van dat stadion zelf ook een vriendschappelijke wedstrijd geregeld op dezelfde datum en tijd! (StadionNr: 68527)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Hehe, eindelijk een beetje leuke TU :)

Scoren + 5 waar er maximaal 2 verwacht waren :9

Nadeel is dat de vorm beetje bagger blijft, ik heb de trainingsintensiteit maar wat verlaagd naar 95 %, zou wat uit moeten kunnen maken begreep ik ??

Iemand overigens een idee wat een 21 jarige spits met uitstekend scoren en bovennatuurlijk SH mag opleveren ?

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

[...]

tietuh!
Je hebt het nog niet door... en dat voor 2x, over welke steen praten we :')

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik dacht; ik zeg er maar niks meer over, want er zit vast een kromme logica des H31Ns achter :9

TU
Vorm: +9/-4 (da was ff schrikken, maar mn spits blijft al 5 weken op zwak :( )
TSI: +7080
Def: +1 (18j formidabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
lekkere poule heb ik.. niet echt bepaald seeded random :P

grootste poule en daarnaast ook nog IV en V team :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Loona35 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:03:
lekkere poule heb ik.. niet echt bepaald seeded random :P

grootste poule en daarnaast ook nog IV en V team :D
Ik kan je vertellen dat de poules geheel automatisch en random worden ingedeeld. Dus je hebt gewoon pech (of geluk) dat je in een sterke poule terecht komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Brainpower schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:09:
[...]

Ik kan je vertellen dat de poules geheel automatisch en random worden ingedeeld. Dus je hebt gewoon pech (of geluk) dat je in een sterke poule terecht komt
ja haha i know.. dat bedoelde ik ook.. niet seeded random.. seeded is zegmaar zoals met WK.. dat je rekening houd met de klasse van en team enzo.

het was grapig bedoelt niet als commentaar want tis goed zo ;) .. ik klaag niet graag over vrijwillegers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
[...]

tietuh!
Dat is nu het eerste zinnige wat je zegt over dit onderwerp. :P
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.