Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.064 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wilde gok (ik speel geen counter) Je aanval wordt minder en je middenveld beter (lijkt me dat beiden counterteams wel goed uitkomen).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:13
Marzman schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 23:42:
[...]

Wilde gok (ik speel geen counter) Je aanval wordt minder en je middenveld beter (lijkt me dat beiden counterteams wel goed uitkomen).
Inderdaad. Hoe groter het verschil tussen jou middenveld en dat van de counteraar (wat altijd laag is) hoe groter de kansen op een counter. Het beste is zelfs om een slechter middenveld te creeeren (mijn filosofie), al is dat praktisch onmogelijk als je tegen counterende teams speelt... ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Je loopt op het middenveld al behoorlijk voor, je moet vooral zijn verdediging zien te kraken. Dan kan 5% meer balbezit hebben door em naar het midden te zetten en zo'n halve kans extra krijgen, probleem is het afmaken van die kans. Door em aanvallend te zetten heb je meer kans om je kansen af te maken op die vleugel (of beide vleugels). Met extra balbezit schiet je dus niet zoveel op, helemaal als je tegen een counterteam speelt die toch al op de counter speeld en standaard 2 kansen krijgt. Die halve kans minder voelt ie dus helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 01:08

Royz

Kleurenblind!!

Kent iemand een goede stadion tool? Ik wil uitbreiden en heb nu:

Totale capaciteit: 45000

Staanplaatsen: 28193
Gewone zitplaatsen: 11250
Overdekte zitplaatsen: 4365
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 1192

met 2300 supporters. Tijd voor een uitbreiding dus. Het geld is er, nu de kennis nog ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Marzman schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 23:24:
[...]

pic spelen in de wedstrijden die je toch wel wint.
Dus als je pic speelt dan gaat je vorm omhoog en daarom je sterren als ik het goed begrijp? Ik heb de komende tijd maar 1 team dus dat schiet niet echt op.. :(

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

ik zie net dat ik rating record heb :)
na 2x 230 ratings nu eens 231 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

Anoniem: 112223 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 00:07:
Je loopt op het middenveld al behoorlijk voor, je moet vooral zijn verdediging zien te kraken. Dan kan 5% meer balbezit hebben door em naar het midden te zetten en zo'n halve kans extra krijgen, probleem is het afmaken van die kans. Door em aanvallend te zetten heb je meer kans om je kansen af te maken op die vleugel (of beide vleugels). Met extra balbezit schiet je dus niet zoveel op, helemaal als je tegen een counterteam speelt die toch al op de counter speeld en standaard 2 kansen krijgt. Die halve kans minder voelt ie dus helemaal niet.
Sjoh, zo leer ik nog eens wat na tig seizoenen al mee te doen :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:44

Quintus

Eg wel! Dus....

Infinitytron schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:00:
[...]

Dus als je pic speelt dan gaat je vorm omhoog en daarom je sterren als ik het goed begrijp? Ik heb de komende tijd maar 1 team dus dat schiet niet echt op.. :(
Nee, als je PIC speelt gaan je ratings die westrijd omlaag maar gaat je Teamspirit omhoog en daarmee je ratings in een volgende wedstrijd ook mits je coach voldoende leiderschap heeft.
Vorm gaat vanzelf wel omhoog of omlaag. Door spelers te laten spelen is de kans op vormstijging groter dan de kans op vormdaling bij die speler.
Royz schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 09:21:
Kent iemand een goede stadion tool? Ik wil uitbreiden en heb nu:

Totale capaciteit: 45000

Staanplaatsen: 28193
Gewone zitplaatsen: 11250
Overdekte zitplaatsen: 4365
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 1192

met 2300 supporters. Tijd voor een uitbreiding dus. Het geld is er, nu de kennis nog ;)
Volgens mij zit er in hattrick organizer eentje
Brainpower schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:42:
Mensen, ik speel zondag tegen een counter team (145602). Heeft iemand tips hoe ik deze toch kan verslaan. Heb zelf namelijk weinig tot geen ervaring met het spelen tegen counter teams :)
Anoniem: 112223 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 00:07:
Kortom: Tegen counteraars je mid drukken en je aanval pushen 8)

[ Voor 58% gewijzigd door Quintus op 04-01-2007 11:50 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:35:
[...]

Sjoh, zo leer ik nog eens wat na tig seizoenen al mee te doen :P
He, daar ben ik voor he, mijn "eigen" counterteams verraden. Kwestie van je prioriteiten stellen ;).
Quintus schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:47:
[...]
Kortom: Tegen counteraars je mid drukken en je aanval pushen 8)
Weet niet of een counterteam met bijv. 30% balbezit minder kans op een counter heeft dan een team met 20% balbezit. Blijkt wel een beetje uit de regels. Voor mezelf maakt het niets uit, heb een al seizoenen lang een abonnement op 2 counters per wedstrijd.

Ow en dit blijft wel tussen ons he, dat ik straks niet elke wedstrijd tegen 2 aanvallende vleugelspelers geconfronteerd word ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Jeetje wat een informatie ineens :) Wist niet dat een counter team standaard 2 counters per match krijgen :'(

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
ik krijg er gemiddeld toch zeker 3 per wedstrijd, en qua balbezit kom ik toch niet aan de 30%, dat mag je nog delen door 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Er zijn nog van die idioten die het dubbele betalen als wat de TL aangeeft. Mijn YP van dit weekend gaf 20k aan en is net vertrokken voor 41k. :9~

Oke het is niet veel vergeleken met die 600k op de bank, maar toch weer de kosten van mijn pull eruit.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 04-01-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 07-05 02:39

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Istie nou down of ligt het aan mij.....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
lameeuw schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:01:
Istie nou down of ligt het aan mij.....
Nee hoor, hij doet het hier ook niet.. :(

Maar 600k op de bank? Wow ik kom nog niet eens op 60k :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Infinitytron schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:02:
[...]

Geen paniek ;)
Hattrick announces
2007-01-04 16.15 Hattrick down

Hattrick is down because of database problems. We are investigating the issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:59
Of juist wel, database problems klinkt vrij slecht in mijn oren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Infinitytron schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:02:
[...]

Ach zodra ik een leuke keeper heb gevonden dan is dat ook weer weg hoor wees gerust ;)
Joss schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:49:
Hoezo slecht, dat is toch extra tijd voor je supporter :P en wij zijn toch niet zo verslaafd dat we niet even zonder kunnen. :X

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 04-01-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:49:
Nu je het zegt, wellicht ben ik dan toch nog verder in de beker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Slecht dus:
One of our databases is corrupt due to a server crash. We are working on two fronts, Trying to repair the database or restoring from backup.
The site will be down for atleast two hours more but it might be longer. (nmiddels aangepast tot probably be longer)
We are very sorry for the inconvenience.

Kga wel eten maken :9 En die verlenging van supporter snap ik niks van. Afgelope maand was 96% uptime en dan krijg je er 4 uur bij ofzo? Lijkt me eerder dat je er dan iets van 30 uur bij moet krijgen (of ik heb het verkeerd gelezen).

[ Voor 35% gewijzigd door Joss op 04-01-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:56:
Slecht dus:
One of our databases is corrupt due to a server crash. We are working on two fronts, Trying to repair the database or restoring from backup.
The site will be down for atleast two hours more but it might be longer.
We are very sorry for the inconvenience.

Kga wel eten maken :9 En die verlenging van supporter snap ik niks van. Afgelope maand was 96% uptime en dan krijg je er 4 uur bij ofzo? Lijkt me eerder dat je er dan iets van 30 uur bij moet krijgen (of ik heb het verkeerd gelezen).
Die back-up hoeft niet al te lang te duren. Maar kan wel grote gevolgen hebben zoals de vorige keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die verlenging gaat alleen over de niet van te voren aangekondigde downtime. Maar voor het percentage waar de uptime in word weergegeven telt waarschijnlijk alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Infinitytron schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:00:
Ik heb de komende tijd maar 1 team dus dat schiet niet echt op.. :(
Daar zou ik het als ik jou was ook maar bij laten, aangezien je maximaal 1 team mag bezitten. Heb je meer teams, dan wordt je uit hattrick gebanned... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Sandyman538 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 17:25:
[...]

Daar zou ik het als ik jou was ook maar bij laten, aangezien je maximaal 1 team mag bezitten. Heb je meer teams, dan wordt je uit hattrick gebanned... :)
Hahaha zo bedoelde ik het niet hoor ;) Bedoelde dat ik maar 1 team heb de komende tijd waar ik PIC tegen kan spelen ;)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

Sandyman538 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 17:25:
[...]

prachtige contaminatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hein... je weet toch dat ik niet goed ben in moeilijke woorden... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:04

odan

The dark side is within all!

Sandyman538 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 17:47:
[...]

Een contaminatie is een verhaspeling van twee woorden of uitdrukkingen met een verwante betekenis, waardoor een verkeerd nieuw woord of een verkeerde nieuwe uitdrukking ontstaat. Bekende voorbeelden van contaminaties zijn duur kosten (uit duur zijn en veel kosten), optelefoneren (uit telefoneren en opbellen) en tot een van de weinigen behoren (uit tot de weinigen behoren en een van de weinigen zijn).

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 17:47:
[...]

als dit bij jou in de categorie moeilijk woorden valt heb ik met je toe doen hoor :)
iedereen krijgt dit in euh.. de brugklas? zoiets :)

het was een compliment hoor trouwens, of is dat woord ook te moeilijk?

tietûh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jammer dat je dat eerst nog moet opwikiën (kijk dit is nou een contaminatie :))

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 04-01-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Doe mij maar een pleologie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tautolonasme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

2007-01-04 21:18 Update

We're a little bit behind schedule, but we think that we can be up again somewhere around 22.
The backup is from 15.15, so we have lost some data between that date and the crash. The data affected is mainly guestbook posts and old mail messages. No vital data has been lost.

Valt mee dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80662

lameeuw schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:36:
2007-01-04 21:18 Update

We're a little bit behind schedule, but we think that we can be up again somewhere around 22.
The backup is from 15.15, so we have lost some data between that date and the crash. The data affected is mainly guestbook posts and old mail messages. No vital data has been lost.

Valt mee dus :)
Ze hebben blijkbaar/gelukkig geleert van de vorige keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 80662 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:49:
[...]

Ze hebben blijkbaar/gelukkig geleert van de vorige keer...
idd, geen gezeik gewoon meteen de backup terugzetten ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 7533 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 18:29:
[...]

als dit bij jou in de categorie moeilijk woorden valt heb ik met je toe doen hoor :)
iedereen krijgt dit in euh.. de brugklas? zoiets :)

het was een compliment hoor trouwens, of is dat woord ook te moeilijk?

tietûh!
De meeste woorden die met een 'c' beginnen zijn voor mij inderdaad vrij pittig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Maar met een computer weet ie dan wel weer raad :9

Training
Vorm: +3/-4
TSI: +740
Def: +3 (17j uitstekend, 20j wereldklasse, 21j wereldklasse)

[ Voor 18% gewijzigd door Joss op 05-01-2007 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203288

Even een vraagje wat te doen:

Ik train scoren, en heb vorige week een 17 jarige speler met matig scoren en redelijk passen gekocht voor 8000 euro. vandaag bij mijn update popte hij naar redelijk scoren. wat zouden jullie doen, als ik hem nu verkoop voor 70 k heb ik een leuke deal gedaan!!of zouden jullie deze door trainen tot formidabel ofzo?

alvast bedankt mede hattrickers!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 20:58

Flipm0de

geen

Anoniem: 203288 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 10:51:

Ik train scoren, en heb vorige week een 17 jarige speler met matig scoren en redelijk passen gekocht voor 8000 euro. vandaag bij mijn update popte hij naar redelijk scoren. wat zouden jullie doen, als ik hem nu verkoop voor 70 k heb ik een leuke deal gedaan!!of zouden jullie deze door trainen tot formidabel ofzo?

ik zou blijven trainen want 70k is echt helemaal niks. Over een paar seizoenen maak je veel meer winst

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeker als hij pas 17 is dan is het handiger om door te trainen. Je kunt dan 2 (3 als het gunstig valt) niveau's per seizoen omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke bedankt _/-\o_ , dan train ik hem nog even door. wel lekker zeg, dat hij vandaag gelijk popte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 01:08

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 203288 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 13:34:
oke bedankt _/-\o_ , dan train ik hem nog even door. wel lekker zeg, dat hij vandaag gelijk popte :)
Inderdaad, anders had je met een matig scoren gelopen!!! :+

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lekker TU deze keer. 21j mid naar Wereldklasse en mijn winger naar uitstekend. Heb mijn wereldklasse mid gelijk op de TL geplaatst. Wel iets boven het gemiddelde maar hoeft er nog niet gelijk uit, maar als iemand het bedrag er voor neer wil tellen dan kan ik geen bezwaar tegen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PM +1
Vorm +11 / -2 :)
TSI + 21.230 / -410

niks mis mee dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203288 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 10:51:

ik zou eens beginnen met geen spelers te kopen met matig. minimaal redelijk met bijstats of goed zonder bijstats. met de markt nu zijn die bijna gratis. zeker met scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oops

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 05-01-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Royz schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 13:40:
[...]

Inderdaad, anders had je met een matig scoren gelopen!!! :+
valt wel mee, zo erg is dat niet, had beetje zijn tsi gekeken en stond al hoog, dus ik hoopte/verwachte al dat hij binnenkort ging poppen. maar ik speel nog maar in de 9e. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:26:
[...]

ik zou eens beginnen met geen spelers te kopen met matig. minimaal redelijk met bijstats of goed zonder bijstats. met de markt nu zijn die bijna gratis. zeker met scoren.
ik heb ook al trainees met redelijk scoren, 17 max 18 jr. ze zijn inderdaad niet duur, dus dat is wel in mijn voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kan hem ook verkopen en koop je een hoog redelijk terug........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 203288 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:34:
[...]

valt wel mee, zo erg is dat niet, had beetje zijn tsi gekeken en stond al hoog, dus ik hoopte/verwachte al dat hij binnenkort ging poppen. maar ik speel nog maar in de 9e. :+
Al speel je in de 14e... mijn advies is om nooit, maar dan ook nooit! meer speler te kopen met een hoofdstat op matig... Als is zulke spelers pull, dan gaan ze al direct de afvalbak in... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach een matig hoofdstat met hoge bijstat als skilltrade kan je wel eens kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:39:
[...]

Al speel je in de 14e... mijn advies is om nooit, maar dan ook nooit! meer speler te kopen met een hoofdstat op matig... Als is zulke spelers pull, dan gaan ze al direct de afvalbak in... :*)
oke zal het advies terharte nemen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

weer een TU die de prullenbak in kan, vorm ingezakt, geen pops en de tsi ongeveer stabiel........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:39:
[...]

precies dat zei ik dus. met iets andere woorden :) en zeker omdat ze nu al helemaal geen reet kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

H2opoloër schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:49:
ach een matig hoofdstat met hoge bijstat als skilltrade kan je wel eens kopen :)
Zet zelfs spelers met redelijk niet meer op de lijst :9, overigens lijken de prijzen van trainees zich eindelijk realistisch te hebben aangepast.

17 jaar
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 1 330
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Voor slechts 355 K gekocht, daar betaalde je vorig seizoen zeker 500 K voor. Deze zit ook nog hoog in verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aangepast in welke zin? beter/slechter?

ik kocht dit seizoen in de tussen week voordat de compo begon 2 1 jarige trainees (hoog)redelijk/goed voor 850k p/s. die waren 'vroegoah' zeker 1,5-2m dus het is nog steeds lachen gieren brullen met die prijzen :)

aan de andere kant is mijn volledige team ook met 15 miljoen in waarde afgenomen dat is dan weer jammer. maarja het één niet zonder het ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn Nederlandse 17 jarige def trainee is gestegen naar uitstekend na 1 training :) Gaat een leuke speler worden als ik die nog een paar seizoenen train... Nu nog een vervangende spits zoeken voor zondag...Klote blessures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 19:37:

ik kocht dit seizoen in de tussen week voordat de compo begon 2 1 jarige trainees (hoog)redelijk/goed voor 850k p/s. die waren 'vroegoah' zeker 1,5-2m dus het is nog steeds lachen gieren brullen met die prijzen :)

aan de andere kant is mijn volledige team ook met 15 miljoen in waarde afgenomen dat is dan weer jammer. maarja het één niet zonder het ander.
Slechter, d.w.z. voor minder te kopen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 19:37:

ik kocht dit seizoen in de tussen week voordat de compo begon 2 1 jarige trainees (hoog)redelijk/goed
Jij bent er al vroeg bij! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 20:44:
[...]

Jij bent er al vroeg bij! :9
He, die wil ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dan krijg je de verzorging er ook bij... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HAM zegt dat ik zondag 240 hatstats ga halen met pic :) haha ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 16:14:
Hoe kun je dat zien in HAM?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 16:14:
240 _/-\o_ jij speelt ook in de 6e zie ik, dan is het dus niet raar dat ik met 191 mots op de 7e plaats sta :P Al zou het wel schelen als mijn gozerts weer een beetje in vorm komen

je kan in HAM bij extra, opstellinghulp zien hoeveel je hatstat is

[ Voor 8% gewijzigd door Flipm0de op 06-01-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flipm0de schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 17:45:
[...]

240 _/-\o_ jij speelt ook in de 6e zie ik, dan is het dus niet raar dat ik met 191 mots op de 7e plaats sta :P Al zou het wel schelen als mijn gozerts weer een beetje in vorm komen

helaas in de 6e ja. wat ik er doe is een raadsel maargoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Flipm0de schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 17:45:
[...]
Hmm ik zit maar op 110 hatstats :P Is dat goed voor iemand uit de 9e divisie? :S
Net de economische update gehad, 3k nog in de plus whaha maar vanaaf een thuiswedstrijd en moet morgen even spelers verpatse (als ze willen :P)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Infinitytron schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:06:
[...]

Hmm ik zit maar op 110 hatstats :P Is dat goed voor iemand uit de 9e divisie? :S
Net de economische update gehad, 3k nog in de plus whaha maar vanaaf een thuiswedstrijd en moet morgen even spelers verpatse (als ze willen :P)
Toen ik in IX speelde haalde ik tussen de 80 en 90 hatstats dus dan lijkt het goed :) (maar dat is eigenlijk niet te vergelijken, dat was mijn eerste seizoen en de IX was toen de laagste divisie die er was).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Jah ok, njah ik heb teams in mijn divisie ziten die halen echt wel de 3* gemiddeld (overal :O ) Nu is mijn middenveld niet zo goed mjah :( Ik hoop dat ik vandaag spelers verkoop waardoor ik meer ass. trainers aan kan nemen en daardoor mijn vorm stijgt :O

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nogmaals: sterren zeggen weinig. ratings daar gaat het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
214 volgens Ham vandaag, met een gare spits. Binnenkort nog 1 mid of vleugelspeler erbij en dan reserves gaan scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Anoniem: 7533 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:24:
nogmaals: sterren zeggen weinig. ratings daar gaat het om.
Maar als je sterren stijgen, dan gaan de ratings toch ook omhoog? Van bijv Middenveld: waardeloos (hoog) naar zeer hoog, of zit ik nu verkeerd? :$

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee maar ik hoor iedereen altijd maar over sterren. ik heb een super ouwe opa(vorige coach) die 4* haalt maar totaal geen hoge ratings op de wing. dus zegt het niet zoveel ook al lijkt ie heel goed. dat bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Anoniem: 7533 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 17:12:
nee maar ik hoor iedereen altijd maar over sterren. ik heb een super ouwe opa(vorige coach) die 4* haalt maar totaal geen hoge ratings op de wing. dus zegt het niet zoveel ook al lijkt ie heel goed. dat bedoel ik.
Ooh bedoel je het zo. Ja dan kan ik het me voorstellen. De ratings voor mijn middenveld zijn wel goed (uitstekend de helft en de andere helft goed).

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-04 10:09
Zo vandaag tegen een degradatiekandidaat, 75%bbz en 2-0 bij rust, beetje magere oogst hoop dat het in de tweede helft beter wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
-CKY2K- schreef op zondag 07 januari 2007 @ 21:01:
Zo vandaag tegen een degradatiekandidaat, 75%bbz en 2-0 bij rust, beetje magere oogst hoop dat het in de tweede helft beter wordt. :)
hehe ik sta ook 2-0 voor tegen de nr 5 en ik ben nr 4 :D Heb 66% balbezit en er moeten nog minstens 3 bij om toch nog 3e te worden :p Maar dat gaat vst niet lukken denk ik :(

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oei 2-3 nog maar na 0-3. mja hij haalt altijd wel een aardig mid en ik pic en speel uit.

nog één minuut! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Anoniem: 7533 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 21:45:
oei 2-3 nog maar na 0-3. mja hij haalt altijd wel een aardig mid en ik pic en speel uit.

Oeeeh dat wordt krap H3!N ;) Maar je haalt het vast wel, ben ervan overtuigd :P
/edit; Hmm heb toch nog met 4-0 gewonnen en sta nu 3e :D

[ Voor 8% gewijzigd door Vincitore op 07-01-2007 22:11 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

appeltje eitje :) die 2-3 slaat ook totaal nergens op. had gewoon 0-4 moeten zijn. wel mijn winger eraf met rood en die had ik nou net hard nodig voor zondag :(

Teamgeest: in de wolken
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk

mijn mid zal daarentegen wel aardig zijn. speel ook nog thuis en normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 7533 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 21:45:

Ik speel ook pic en uit (1 - 4, paradijs op aarde!).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
0-7 winst.... Had dus net zo goed kunnen PICcen, maar ik vertrouw dat Hattrick niet zo :9

Maar door die winst (en de uitslagen bij de andere wedstrijden) stijg ik nu ineens van 6 naar 3, aiaiai! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik blijf mezelf en tegenstanders verbazen bij mijn terugkeer in de VI. Vandaag met 1-0 gewonnen tegen de nummer 4. Sta nu 3e met 3 punten los van de nieuwe nummer 4 en 7 punten van de degradatiezone. Zijn middenveld zou veel sterker zijn, dus ben ik vandaag gaan counteren. In de 2e minuut viel er een doelpunt en daar is het bij gebleven. Jammer dat ze wel mijn keeper er uit moesten schoppen, maar dat is gelukkig maar 1 week. De 10 doktoren hebben hem hopelijk snel weer terug (hij is 34 en aan vervanging toe), want heb nog geen nieuwe aankunnen trekken.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 07-01-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-05 15:53

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

5-1 gewonnen, zoals verwacht, nu wel spannend in de competitie.

Nummer 1 met 12 punten, nr 2-4 met 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:44

Quintus

Eg wel! Dus....

Uit met 1-4 gewonnen en met 232 ratings. Het kampioenschap in de VI komt weer in zicht na de vage ME perikelen in de eerste 2 wedstrijden van het seizoen. Woensdag 6e ronde beker. Ik ben heel benieuwd. Hij is sterk, maar goed, misschien dit keer het geluk aan mijn zijde.
Ga maar eens broeden op een opstelling

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

onverwachts met 0-3 (pic) gewonnen van de toen nog nr1 terwijl ik 8e stond. hierdoor stijgen mijn kansen om in deze competitie te blijven aardig.

had hoogstens op een gelijkspel gerekend dus het was een aangename verrassing.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

odan schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:30:
onverwachts met 0-3 (pic) gewonnen van de toen nog nr1 terwijl ik 8e stond. hierdoor stijgen mijn kansen om in deze competitie te blijven aardig.

had hoogstens op een gelijkspel gerekend dus het was een aangename verrassing.
Je hebt twee spelers van de nr1 het veld uitgeschopt (+1 en +3). Het is een manier om te winnen, dat wel ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooie pot vandaag, korte dialoog tijdens de wedstrijd.

Tegenstander: *saaie pot so far zeg*
Ik: *er gebeurt binnen 8 minuten wat*

Ik mis idd binnen 8 minuten een counter

hij: *jammer dat je 1 van je weinige kansen mist*

paar minuten later alsnog een goal uit een couter

hij:*hond!*

Ik: *Lol, nu nog even op z'n PSV's uitspelen en klaar. Zet je PC maar uit, wellicht komt er vanavond nog wat op t.v...*

Vervolgens staat er dit verslag bij de 2e helft
"Deze helft was Verschuren met 68 procent het meest aan de bal."

hij, * tjaa wat een kutpot, gefeliciteerd*,

Heerlijk zulke wedstrijden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Marzman schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:38:
[...]

Je hebt twee spelers van de nr1 het veld uitgeschopt (+1 en +3). Het is een manier om te winnen, dat wel ;)
hij heeft er ook 2 van mij geblesseerd dus O-)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

odan schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:59:
[...]

hij heeft er ook 2 van mij geblesseerd dus O-)
Lekkere schoppartij geweest dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05 11:53
bah ik kom snel op 2-0 voor, gaan ze zich terugtrekken :/. ik speelde niet voor niks zo aanvallend... vlak voor tijd maken ze 2-2 :/. hele 2e helft heb ik geen kans gehad ondanks gelijk balbezit, ook een beetje zuur.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

elke week 0-0 of 0-1 ja ik zou ook niet kunnen wachten tot de volgende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
* * * GoT Cup * * *

Er zijn nog 3 dagen om je in te schrijven voor de cup. Je kunt je inschrijven tot 11 januari 23.00 uur. Dus wees er snel bij :) Er zijn op dit moment 19 inschrijvingen!

* * * GoT Cup * * *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-04 10:09
Weer geen cup voor mij dit jaar, ben met reorganisatie bezig hier. Mijn team gaat weer terug naar oude vertrouwde tactieken en trainingsvorm. Toen had ik namelijk veel meer lol in het spelletje en was ik veel aktiever met hattrick bezig. Dat positiespel ligt me toch niet zo...saaie boel. :P

Vandaar dat ik hier dus ook weinig was te bewonderen, maar ik zal weer vaker van de partij zijn!

Overigens ook net met mijn jeugdopleiding gestopt, scheelt weer knaken aangezien zelfs keepers pullen niets bruikbaars meer opleverde...

[ Voor 15% gewijzigd door -TheNose- op 08-01-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 16:34
Gelukkig heeft m'n oefenpotje geen gebleseerden opgeleverd, want was iets later terug van vakantie dan gepland. Had m'n opstelling dus niet meer kunnen aanpassen :p
Toch weer netjes 1-3 gewonnen :D

Ook nog maar even een pull gedaan:
TSI = 760, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft niet-bestaand ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Zit alleen te twijfelen waar z'n potentie ligt, vleugel-speler, verdediger, spelhervatter..
Schat dat ie tussen 35K en 55K kan opleveren..
Iemand een openingsbod? :p

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:26:
[...]

elke week 0-0 of 0-1 ja ik zou ook niet kunnen wachten tot de volgende!
Hey, voor die 1 of 2 goals heeft hattrick de counter uitgevonden! ;) Typisch weer zo n reactie van een verveelde, vastgeroeste middenveldtrainer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niet vastgeroest, er is geen fatsoenlijk alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:16:
Weer geen cup voor mij dit jaar, ben met reorganisatie bezig hier. Mijn team gaat weer terug naar oude vertrouwde tactieken en trainingsvorm. Toen had ik namelijk veel meer lol in het spelletje en was ik veel aktiever met hattrick bezig. Dat positiespel ligt me toch niet zo...saaie boel. :P

Vandaar dat ik hier dus ook weinig was te bewonderen, maar ik zal weer vaker van de partij zijn!

Overigens ook net met mijn jeugdopleiding gestopt, scheelt weer knaken aangezien zelfs keepers pullen niets bruikbaars meer opleverde...
Anko terugkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

tot hoe oud trainen jullie je spelers door? Standaard is volgens mij 21? Mijn zondag team is nu 21, zouden dan volgend seizoen weg moeten. Maar dan kan ik nooit een midd op stellen dat goed genoeg/even goed is als mijn huidige midds. Mijn woensdag team is nu 19 en staan gemidd op uitmuntend. Deze zijn echt nog niet sterk genoeg om straks op zondag te gaan spelen...
Zit een beetje in een dilemma, iemand tips hoe dit aan te pakken. Misschien 2 midds verkopen en me beste houden en die gewoon doortrainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb er 2 van 17, 2 van 18, 2van 19, 2 van 20 en 2 van 21 en die gaan als ze 22 worden of eind 21 weg. Op die manier blijft mijn team redelijk presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Flipm0de schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:03:
tot hoe oud trainen jullie je spelers door? Standaard is volgens mij 21? Mijn zondag team is nu 21, zouden dan volgend seizoen weg moeten. Maar dan kan ik nooit een midd op stellen dat goed genoeg/even goed is als mijn huidige midds. Mijn woensdag team is nu 19 en staan gemidd op uitmuntend. Deze zijn echt nog niet sterk genoeg om straks op zondag te gaan spelen...
Zit een beetje in een dilemma, iemand tips hoe dit aan te pakken. Misschien 2 midds verkopen en me beste houden en die gewoon doortrainen?
Is toch onzin om te zeggen dat ze 'weg moeten' omdat ze 21 zijn? Je kan best langer doortrainen hoor, ik zie geen dilemma. Één of twee spelers verkopen is altijd een optie, hele linie ineens vervangen = no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je een beetje hogere skills wilt halen moet je wel langer doortrainen. rendabel is het niet echt, maar als je wilt dat je ratings hoog blijven. ik train nu ook een 22 jarige, maar die is al wel reusachtig.

21 jarige formidabele spelers trainen is kansloos natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Anoniem: 7533 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:17:
als je een beetje hogere skills wilt halen moet je wel langer doortrainen. rendabel is het niet echt, maar als je wilt dat je ratings hoog blijven. ik train nu ook een 22 jarige, maar die is al wel reusachtig.

21 jarige formidabele spelers trainen is kansloos natuurlijk :)
Ja lijkt dat er niks anders opzit dan gewoon doortrainen... Lijkt aan de ene kant zo zonde omdat het trainen van een 22 jarige al 5 weken langer duurt dan een 17 jarige, maarja, als je ooit hogerop wil komen zit er niks anders op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Ik train in princiepe door tot 21 (als ze dat overigens al overleven :p) maar als het bijvoorbeeld rendabel zou zijn om een iets oudere speler te halen en die als skill trade te gebruiken doe ik niet zo moeilijk. Heeft me in het begin met keepers aardig wat opgeleverd :p

Gisteren met 10-2 over een botje heen gelopen. De saaie 2 wedstrijden heb ik gehad, nu komen de 4 weken tegen de overige 2 kanshebbers. Hopen dat ik het wat overleef want 1 van m'n mids ligt er 3 weken uit..... en natuurlijk meteen m'n beste mid die ik heb.....

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.