Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.317 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:57:
Uitslagen KNVB bekeraars van de Fed van vanavond:

Fresh Kickers - bofeb MatchID: 110491693 2-3 LOST
De stadsratten - BluePanthers MatchID: 110491804 3-1 LOST
skietewillie - Hoog boys MatchID: 110491751 2-1 LOST
Shabba FC - Mathletico MatchID: 110491727 1-3 LOST

BT Entertainmen - Middenmoot MatchID: 110491688 5-3 WON
Hoedjevanpapier's XI tal - Robben MatchID: 110491709 6-2 WON
12_Kuub - Hahn United MatchID: 110491845 5-4 WON

Nog slechts 3 Fedleden over in de beker :(
Voorheen Qube808, nu Kubikali...

De negende ronde is ook nog wel haalbaar. Daar zou ik de prestatie van vorig seizoen mee evenaren en dat terwijl ik dacht dat dat een behoorlijke fluke was... Maar goed, ik klaag niet! :)
Maar als iedereen heel blijft en geen stomme kaarten pakt in de PIC van vanavond zie ik het voor woensdag wel zitten. Als het me ook nog 's lukt een laag goddelijke winger te kopen, zit de aanval wel snor (ook voor de komende jaren seizoenen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

ik ben op zoek naar een leuke winger. Heb ongeveer 1 milj te besteden. heb totaal geen idee waar ik op moet letten, alleen vleugelspel, passen of PM? Als ik denk een leuke speler gevonden te hebben en ik zet em in de scout dan is ie vaak maar 2 sterren ofzo, dat schiet dus niet echt op. Speel vooral tegen counterteams en train zelf PM. Iemand een goeie tip....?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op zondag 21 januari 2007 @ 13:14:
ik ben op zoek naar een leuke winger. Heb ongeveer 1 milj te besteden. heb totaal geen idee waar ik op moet letten, alleen vleugelspel, passen of PM? Als ik denk een leuke speler gevonden te hebben en ik zet em in de scout dan is ie vaak maar 2 sterren ofzo, dat schiet dus niet echt op. Speel vooral tegen counterteams en train zelf PM. Iemand een goeie tip....?
Ik train PM en passen en speel aanvallend. Mijn wingers hoeven niet veel verdedingskill te hebben, maar wel minimáál matig passen en pm (of één van de twee véél beter). En als ze ook een beetje kunnen scoren... Jummie!
Ook let ik tegenwoordig, sinds héél kort, op specialiteiten. Maar dat heeft niks met de wingert te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 13:19:
[...]

Ik train PM en passen en speel aanvallend. Mijn wingers hoeven niet veel verdedingskill te hebben, maar wel minimáál matig passen en pm (of één van de twee véél beter). En als ze ook een beetje kunnen scoren... Jummie!
Ook let ik tegenwoordig, sinds héél kort, op specialiteiten. Maar dat heeft niks met de wingert te maken.
Dat laatste is natuurlijk niet waar. De specialiteit "snel" is hééél handig voor wingers, betaal je meestal ook flink voor. Vleugelspel vind ik het belangrijkst, dan passen, PM en conditie.

Voor 1mil denk ik dat je moet gaan voor een briljant wing, matig passen, redelijk/goed pm en uitstekend conditie. Snel is mooi meegenomen, maar onhaalbaar voor die prijs, meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 21 januari 2007 @ 13:32:
[...]

Dat laatste is natuurlijk niet waar. De specialiteit "snel" is hééél handig voor wingers, betaal je meestal ook flink voor. Vleugelspel vind ik het belangrijkst, dan passen, PM en conditie.

Voor 1mil denk ik dat je moet gaan voor een briljant wing, matig passen, redelijk/goed pm en uitstekend conditie. Snel is mooi meegenomen, maar onhaalbaar voor die prijs, meestal.
Ik bedoelde meer dat ik nu in het algemeen op specialiteiten let, niet speciaal voor de winger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:00:
@hein overstappen is wel slim als je het maar doet naar de juiste training :)
er is maar één juiste training. dus in zijn geval is overstappen niet slim ;)

ik heb de ballen van mijn YP weer door de gehaktmolen gehaald. jezus... wat trek ik een bagger dit seizoen. fabelachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij hebt nu ook niet meer de juiste training :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07
lameeuw schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:21:
[...]

hij staat er toch dus laat ik hem gewoon staan ;) Zet maar neer, ik zorg wel dattie gehost wordt.
Ik heb hem in de OP er bijgezet! :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
good luck all

edit: EINDELIJK goed weer in mn stadje :) zodoende (ondanks verlies vorige week) bijna uitverkocht stadion :)

[ Voor 81% gewijzigd door Joss op 21-01-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:33

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Succes allen ! (Ik heb vandaag een WO, hoe saai :( )

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Snik, wederom niet uitverkocht. En dat met maar 40.000 plaatsen.

Iedereen succes, ik speel tegen de betere ploeg uit de compo, maar die loopt al het hele seizoen te klooien. Nu dus weer met pressie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij ook niet uitverkocht door weer :s
40k plaatjes in de V en dan 3e staan maar toch niet vol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Gatverdamme.
0-3 achter, mijn beste speler van het veld geschopt (middenvelder). Als mijn bbz nu onder de 45% zit kan ik de PC wel weer uit zetten :(

*Dzzz shutdown*

Tsjonge jonge... NUL-VIJF! Wat een regelrechte vernedering van een tegenstander die precies even goed is....

[ Voor 29% gewijzigd door Joss op 21-01-2007 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het gaat bij mij wel lekker. Ik sta eerste met 0-2 in de eerste helft tegen de nr 4.
De nr2 staat 2-0 achter en bij de nr 3 staat het 2-2. Als het zo doorgaat sta ik 5 punten los van de nr2 en heeft de hele top 4 (behalve ik dan) punten laten liggen.

[edit]en de nr3 staat nu ook met 4-2 achter. Dat komt mooi uit, want als het zo blijft hoef ik op het eind van het seizoen niet te motsen als ik mijn eerste plek kan houden waardoor ik mijn teamspirit hoog kan houden voor een eventuele promotiewedstrijd (of denk ik nu te ver vooruit ;) )

nr2 staat 5-0 achter inmiddels en ik heb 0-3 gescoord tegen de nr4 :)

[ Voor 42% gewijzigd door Marzman op 21-01-2007 21:32 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
OW MY FUCKING GOD.

Ok, ik heb dus met 0-6 verloren... (NUL-ZES dus), dan verwacht je dat de ratings toch wel erg uit elkaar liggen.... maar niet dat je gufferdomme nog beter bent ook!

FC Strijen
Middenveld: goed (heel laag)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: uitstekend (heel laag)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: redelijk (hoog)
HatStats 228
Verdediging 76
Middenveld 75
Aanval 77

Dzikechester United
Middenveld: goed (hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (laag)
Rechteraanval: redelijk (laag)
Centrale aanval: uitstekend (hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
HatStats 220
Verdediging 72
Middenveld 81
Aanval 67

GATverdamme zeg. Mijn reet is zojuist afgeveegd met een staalborstel. Bahbah

Supporters woedend, zelfvertrouwen waardeloos, beste middenvelder, beste speler! geblesseerd. Dit schept een hoop moed voor de return!

[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 21-01-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op zondag 21 januari 2007 @ 21:47:
OW MY FUCKING GOD.

Ok, ik heb dus met 0-6 verloren... (NUL-ZES dus), dan verwacht je dat de ratings toch wel erg uit elkaar liggen.... maar niet dat je gufferdomme nog beter bent ook!

FC Strijen
HatStats 228
Verdediging 76
Middenveld 75
Aanval 77

Dzikechester United
HatStats 220
Verdediging 72
Middenveld 81
Aanval 67

GATverdamme zeg. Mijn reet is zojuist afgeveegd met een staalborstel. Bahbah

Supporters woedend, zelfvertrouwen waardeloos, beste middenvelder, beste speler! geblesseerd. Dit schept een hoop moed voor de return!
De return is een uitwedstrijd ook nog :X

Zo veel ligt het niet uit elkaar, maar 0-6 is wel erg zuur dan inderdaad. Een 3-3 ofzo was eerlijker geweest. Wat zeggen tooltjes als HAM? 3-3 waarschijnlijk.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-08 23:29
Joss schreef op zondag 21 januari 2007 @ 21:47:
FC Strijen
-
Dzikechester United
Je hebt inderdaad van die dagen . . . ik kan er over mee praten, gedeelde smart is halve smart zeg ik dan maar. :|

foreholte
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
HatStats 125
Verdediging 56
Middenveld 30
Aanval 39
LoddarStats 5.83

FC Sagas
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
HatStats 152
Verdediging 80
Middenveld 30
Aanval 42
LoddarStats 6.98

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:57
Nou, ze moeten de de GOTters wel hebben zeg, de laatse paar wedstrijden al een paar kostbare blessures gehad en vandaag wordt m'n 18jarige (goed) keeper er even met 6+ uitgeschopt!
Met wat geluk nog een 3-3 er uit kunnen slepen, maar dit zuigt echt..

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Snik, 0-0 en volgens mij is er geen kans geweest. Volgende week uit tegen die gast, en dan is zijn mid beter. Nu maar hopen dat ik mijn bovennatuurlijk def kan verkopen zodat ik er een mmid bij kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

Yey, onverwacht gewonnen gister. :D

Ik vermoedde dat ik zou verliezen, dus maar counter gespeeld met pic.
Binnen 10 minuten 2 counters erin en uiteindelijk met 3-2 gewonnen.

Dat is volgens Alltid ook meteen de eerste surprising match in onze divisie.

Ik sta nu als nieuwkomer gewoon op de derde plek in VIII.1235 :D (ongelofelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Laatst online: 15-05 16:37
Ik ben ook al een paar weken aan het afzien door blessures. Vorige week had ik nog drie geblesseerden, eindelijk deze week allen gezond, wordt gisteren dan toch wel m'n beste spits van het spel geschopt met +3!! Tis elke week wel 1 of ander slachtoffer zo lijkt... Agressieve tegenstanders!!! tssss >:)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 14-09 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Marzman schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:29:
[...]

De return is een uitwedstrijd ook nog :X

Zo veel ligt het niet uit elkaar, maar 0-6 is wel erg zuur dan inderdaad. Een 3-3 ofzo was eerlijker geweest. Wat zeggen tooltjes als HAM? 3-3 waarschijnlijk.
Ik had het vorige week precies zo, betere ratings maar toch 5-0 op me kloten......

Gister iig weer gewonnen, een 4-1 en nog steeds P2 met 1 punt achterstand op de nummer 1. Kan nog alle kanten op, maar de komende 2 weken worden beslissend.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Solide 1-5 zege hier. Jammer dat de nummer 1 geen punten verspeelde door in de dying moments nog 0-1 te scoren tegen een veel zwakkere tegenstander.
Gelukkig geen blessures of kaarten deze week voor de verandering.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speelde 3-2 tegen mijn directe tegenstander voor promotie, sta nu 3 punten los van hem en een beter doelsaldo. gewonnen met pic, maar pfff, close match. ik stond gewoon te juichen toen de 3-2 in de 81e minuut gescoord werd. tja je laat je soms mee slepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zak van de 3e naar de 5e plaats door een 1-4 nederlaag. Hopelijk kan ik uit nog iets betekenen, maar heb er niet echt vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Gisteren weer een eenvoudige zege behaald waarin mijn coach zelfs de winnende maakte! Onbestaand scoren en dan de hele verdediging uitkappen en beheerst scoren...hoop maar dat hij niks gescheurd heeft. :P

Mijn spelers van gisteren stonden iets te hoog geprijsd, dus niet verkocht. (Had niet goed naar de TPE gekeken...).
Vanavond lopen er weer een aantal af, deze prijzen zijn realistischer dus hoop dat ze eruit gaan, dan kan ik weer verder shoppen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pff ik baal hier echt stevig van. Sta nu gewoon weer op rechtstreekse degradatie en volgende week ben ik bij voorbaat alweer kansloos doordat ik mijn beste middenvelder moet missen en geen degelijke vervanger heb. Krijg ik ook nog te horen dat mn tegenstander PIC speelde omdat ie het niet erg vond als ie hier punten zou laten liggen (want hij gaat voorlopig toch voor de beker)... Lekker dan, zucht...

Iemand een ideetje? Counteren gaat niet met een 5-3-2/5-4-1 lukken, want ik heb laatste weken de ervaring hierin af laten nemen doordat ik een man tekort had.
Heb wel nog een ouwe gast op de bank met reusachtig SH, misschien hem maar laten spelen en hopen op SE's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Zonder die ervaring zakt toch alleen je mid in het ergste geval? En dat zou geen probleem moeten zijn met counter. Typisch gevalletje counter/pic lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Joss schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:58:
[..]
Heb wel nog een ouwe gast op de bank met reusachtig SH, misschien hem maar laten spelen en hopen op SE's?
Misschien Creatief spel ? (kweet niet of je nog spelers met bv onvoorspelbaar hebt ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

4-4-2 counter kan ook

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Werkt nog best leuk ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Joss schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:58:
Counteren gaat niet met een 5-3-2/5-4-1 lukken, want ik heb laatste weken de ervaring hierin af laten nemen doordat ik een man tekort had.
Dat maakt met counteren toch niet veel uit dacht ik. Ik heb ergens gelezen dat er zelfs mensen zijn die met 5-2-3 counteren. Aangezien je nauwelijks balbezit hebt maakt het niet uit hoe de organisatie is. Als je maar de 3 counters afmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
mee eens, zondag weer met 5-2-3 gewonnen, 1% BB in de 2e helft.

Maar ga toch maar eens een middenvelder halen, wordt wel erg lastig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Misschien toch maar counteren dan... Wel ff 1/2 goedkope trainees/skilltrades binnen slepen dan :)

Thnx all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52
Jeuj eerste 0-5 gewonnen, volgende week weer tegen dezelfde.. maar dan thuis :) Dus dat zal ook niet veel problemen opleveren aangezien ik gewoon een beter team neer heb gezet dan diegene.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

zijn er hier ook teams die 451 spelen? of heeft iemand een voorbeeld van een team op HT dat dat doet? Kan je niet op zoeken he, op HT dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Flipm0de schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:12:
zijn er hier ook teams die 451 spelen? of heeft iemand een voorbeeld van een team op HT dat dat doet? Kan je niet op zoeken he, op HT dan?
Volgens mij kun je dan beter een vleugel opofferen en met twee aanvallers spelen. Dan kun je voor variatie je opstelling ook nog spiegelen, met 4-5-1 kan dat niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 22-01-2007 19:20 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Marzman schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:19:
[...]

Volgens mij kun je dan beter een vleugel opofferen en met twee aanvallers spelen. Dan kun je voor variatie je opstelling ook nog spiegelen, met 4-5-1 kan dat niet.
idd dat zou ook nog kunnen, wat die ene vleugel training schiet nou ook weer niet echt op. THX !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scary Gil
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:40
Weet iemand wat ik kan doen als mijn zelfvertrouwen extreem overdreven is (hoogste niveau). Ik heb 3 psychologen rondlopen maar die krijgen het niet naar beneden na 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat komt omdat die het omhoog halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matige 0-3 had veel meer moeten zijn. rooie kaart ook in de 89e minuut. kansloos zeg weer.

wel ts in de wolken. zondag thuis met pic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Joss schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:50:
Misschien toch maar counteren dan... Wel ff 1/2 goedkope trainees/skilltrades binnen slepen dan :)

Thnx all
Woei Strijen aan de counter, het moet niet veel gekker worden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Eigenlijk zou iedereen aan de counter moeten. Als je toch al weet dat je een minder mid hebt is het ideaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Laatst online: 29-08 23:29
Ik heb dat afgelopen wedstrijd gedaan omdat een spits geblesseerd was en ik geen reserve had. Maar het is niet bepaald goed afgelopen :/ , dus ik speel ook weer liever met twee spitsen.

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

4-5-1 speel ik heeeel soms tegen teams die 3-4-3 spelen. Een voorbeeld is matchid 92095648 maar ja mijn tegenstander destijds had ook een niet al te beste verdediging waardoor ik met 1 spits nog weg kwam. (overigens speel ik in mijn vriendschappelijke potjes altijd 4-5-1, enerzijds omdat ik 4-5-1 achter de hand wil hebben voor het geval dat, anderzijds omdat ik maar 3 spitsen heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

En ook deze week zitten er nog Fedleden in de Beker.

BT Entertainment - heerenveen 7307 MatchID: 110774194
Hoedjevanpapier's XI tal - Kings of Schimmel MatchID: 110774204
12_Kuub - BroemBroemBremmer MatchID: 110774279

Moedig ze aan en schreeuw je kelen schor. !!!

GoT Fed OLÉ

:)

[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 24-01-2007 11:02 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Iedereen is welkom !! En vergeet niet om wat van de speciale HvP merchandise te kopen!!

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Quintus schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:01:
[..]
BT Entertainment - heerenveen 7307 MatchID: 110774194
[..]
Alle GoT Federatiemembers hebben gratis toegang :D (al verwacht ik een dikke jas :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:37:
[...]

Alle GoT Federatiemembers hebben gratis toegang :D (al verwacht ik een dikke jas :( )
Is toch lekker met deze kou zo'n lekker dikke jas :P . Maar goed alle drie succes vanavond. Heb zelf geen tijd om te kijken, want ben dan net onderweg naar huis :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:48:
[...]Is toch lekker met deze kou zo'n lekker dikke jas :P . Maar goed alle drie succes vanavond. Heb zelf geen tijd om te kijken, want ben dan net onderweg naar huis :|
Daar heb je toch sms credits voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:14:
[...]

Daar heb je toch sms credits voor ;)
Ach zo verslaafd ben ik nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaaf mn eerste wedstrijd in de GoT cup hoop dat ik ga winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:31:
vanaaf mn eerste wedstrijd in de GoT cup hoop dat ik ga winnen...
Succes als het niet tegen mij is :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We staan gezellig achter tegen SandstorM, maar we het is pas 1-0. Dus nog alle kansen.

Edit:

En het is weer gelijk *O*

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tussenstand 0-5 voor mij :D

edit:

0-7 gewonnen das lekker voor het doelsaldo :D

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 20:41

odan

The dark side is within all!

0-2 achter maar alles kan nog natuurlijk :P

ik had wel verwacht om hem te verliezen, maar we zullen vanavond wel zien als ik terug ben hoe het is afgelopen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff, helemaal vergeten mijn opstelling te maken. Gelukkig had ik al wel een standaard opstelling waardoor de training wel door gaat maar er 5 een weekje vakantie hebben 8)7

edit: correctie, 4 spelers krijgen geen training, ach dat scheelt dan weer ;).

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer de bammer...

Beste wedstrijd ooit en 3-4 verloren...

Negatief:
- uit de beker (niet goed voor m'n ego en financieel jammer)
- midweeks piccen weg (is toch handig)

Positief:
- Voor het eerst alle linies minimaal een solid rating
- Hatstatsrecord: 268
- Sterrenrecord: 63
- Aankoop in de verdediging haalde 8 sterren
- We gaan weer trainen!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik ben door !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol de aftakeling begint: geen goed elftal opgesteld en dus geen volle training deze week...

ik vlieg denk ik al in de 1e ronde de cup uit. 1 punt uit 2 lol!

wederom lekkere ME grillen ;) A2 had er met 4-0 af moeten vliegen. achja..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:21:
We staan gezellig achter tegen SandstorM, maar we het is pas 1-0. Dus nog alle kansen.

Edit:

En het is weer gelijk *O*
En ik heb 2-1 gewonnen *O* ;)

Verder zijn de poulestanden ook al weer up to date!! Snel he ;) Bijna alles is goed gegaan, al zijn er twee wedstrijden gespeeld (de flinten - flower power en afc marrum - boer harmsen) waarbij het verkeerde team thuis speelde, maar ach, dat hebben ze zelf geregeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joepie 6 uit 2 in got cup O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
5-0 8) Mijn nieuwe mid scoort in zwak vorm 4 sterren, hopen dat de update vrijdag een beetje gunstig is, dan kan ik best een aardig mid halen met 4 middenvelders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:09:
tussenstand 0-5 voor mij :D

edit:

0-7 gewonnen das lekker voor het doelsaldo :D
Graag gedaan
:9

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:37:
[...]

{snif}1-4 verloren op de counter...
O well :) Beste prestatie ooit in de beker :P
24-01-2007 Het team kwam in seizoen 20 tot Bekerronde 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Sweet :) Aan jou om de eer nu hoog te houden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

De uitslagen van de Fedleden in de Beker.

BT Entertainment - heerenveen 7307 1-4 LOST
Hoedjevanpapier's XI tal - Kings of Schimmel 4-3 WON
12_Kuub - BroemBroemBremmer 3-4 LOST

Blijft alleen Hoedje over om de eer van de Fed te verdedigen

Hoedjevanpapier's XI tal - Sjeetje-United MatchID: 111054585

Alvast veel succes Hoedje,

P.S. Allemaal bookmarken hè !! :P

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Sjeetje wordt een grote horde, waar ik alleen van kan winnen als ik over de horde heen struikel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben ook door, volgende week tegen Optimi (van Muhcoj)

De beker is leuk ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:07:
[...]

En ik heb 2-1 gewonnen *O* ;)

Verder zijn de poulestanden ook al weer up to date!! Snel he ;) Bijna alles is goed gegaan, al zijn er twee wedstrijden gespeeld (de flinten - flower power en afc marrum - boer harmsen) waarbij het verkeerde team thuis speelde, maar ach, dat hebben ze zelf geregeld ;)
Groep E is een bende geworden :S Ik moet tegen kauwgomballuhbende maar die speelt tegen MSV71 ofzo...... Wat nu?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:11:
Sjeetje wordt een grote horde, waar ik alleen van kan winnen als ik over de horde heen struikel...
Sjeetje U. De man met all out attack toch? Zwaar goede raitings haalde die toen ik hem een beetje volgde :) Dat word zeker een zware dobber!! HvP je hebt mijn steun!

ps. mijn HvP t-shirt daar zit een naatje los, normaal geen probleem maar zo'n t-shirt van 89,- euro's vind ik toch te duur om niet te laten maken, kan ik die ergens bij jou dumpen? In je fan shop wilde ze mij niet helpen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:34:
[...]

Groep E is een bende geworden :S Ik moet tegen kauwgomballuhbende maar die speelt tegen MSV71 ofzo...... Wat nu?
WO, makkelijke overwinning dus. Als je nog geen wedstrijd hebt, ik ben vrij deze week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die hebben gewoon met z'n tween scheel zitten kijken. Dat is namelijk de wedstrijd voor ronde 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Damien2004 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:36:
[...]
Sjeetje U. De man met all out attack toch? Zwaar goede raitings haalde die toen ik hem een beetje volgde :) Dat word zeker een zware dobber!! HvP je hebt mijn steun!

ps. mijn HvP t-shirt daar zit een naatje los, normaal geen probleem maar zo'n t-shirt van 89,- euro's vind ik toch te duur om niet te laten maken, kan ik die ergens bij jou dumpen? In je fan shop wilde ze mij niet helpen :'(
Bel even de klantenservice of ze daar iets kunnen doen: 0800 - HVP
Anders moet je het shirt maar even aan mij geven, laat ik deze wel repareren.

En het is inderdaad Sjeetje All out Attack ja..Lastig dus, maar het is mogelijk hoor..
Ook aan AO zitten nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooooh sorry we kunnen ronde 4 en 3 toch omruilen als dat nog mogelijk is tenminste en anders is het gewoon een WO mijn schuld sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:06:
ooooh sorry we kunnen ronde 4 en 3 toch omruilen als dat nog mogelijk is tenminste en anders is het gewoon een WO mijn schuld sorry
Daar moet je voor bij Sandyman zijn :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Lars Colding
TSI = 84 150, 22 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: mythisch Spelhervatting: slecht

Verkocht voor 1.4 mln :(

Heb om precies te zijn 400k winst behaald in 1.5 jaar -O-
(En daar moet zn salaris nog eens af ook) -O-

[ Voor 5% gewijzigd door NiMu83 op 25-01-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Doortrainen tot boven reusachtig is gewoon geen optie meer. Het wordt al snel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ga nu een friendly regelen :p Pewwy :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
[...]

De cupgeit (in dit geval ondergetekende) een HT-mail sturen?a

/edit
Ik heb de andere twee teams een ht-mail gestuurd, dat in poule E nu ronde 4 wordt gespeeld en volgende week ronde 3.

[ Voor 17% gewijzigd door Sandyman538 op 25-01-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Moet ik de friendly tegen Swanfield aannemen of niet? Ik wacht wel ff, anders is de fedbaas de dupe van niet oplettende dwazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Pewwy schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:35:
Moet ik de friendly tegen Swanfield aannemen of niet? Ik wacht wel ff, anders is de fedbaas de dupe van niet oplettende dwazen :P
Die Damien ook altijd met zijn kangoeroe vlees... man, doe eens rustig aan... :)

Maar je kunt inderdaad die wedstrijd accepteren. De gehele 4e ronde wordt nu gespeeld en dan de 3e ronde een week later, niks aan de hand dus. Betreffende teams zijn geinformeerd, alles is dus weer in kannen en kruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:14:
[...]

Die Damien ook altijd met zijn kangoeroe vlees... man, doe eens rustig aan... :)

Maar je kunt inderdaad die wedstrijd accepteren. De gehele 4e ronde wordt nu gespeeld en dan de 3e ronde een week later, niks aan de hand dus. Betreffende teams zijn geinformeerd, alles is dus weer in kannen en kruiken.
Nou ik wist gewoon dat jij het allemaal zou fixen :) Volledig vertrouwen in 8)

_/-\o_ hulde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de 5e week oprij popt er een middenvelder :*) Deze keer een 18jarige naar formidabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Sandyman538 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:14:
[...]

oke dan,
nou dan kan ik volgende week weer gewone friendly's aannemen.
ik ben toch dead last in deze poule.
Maar wel leuk om iedere keer mee te doen. 8)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

GrumpyGamerDad schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:08:
ik ben toch dead last in deze poule.
Maar wel leuk om iedere keer mee te doen. 8)
Heel herkenbaar ;)
Speel in VIII en maak dus geen enkele kans in de GoT Cup, maar alleen het meedoen al is leuk.
Als je uit moet tegen iemand uit de V of hoger levert dat tenminste nog een beetje geld op door de week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Het lijkt wel een liefdadigheidscupje van de hogere divisies voor de lagere :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:34:
Lars Colding

vette bijstats ook! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU:

PM +2 17jr uitstekend pm goed passen. verkoop hem denk ik. 1,5m moet lukken
Vorm +5 / -1
TSI +14.480 / -810

heel a-team is nu is redelijk of hogere vorm. dit heb ik nog nooit gehad geloof ik! eens kijken wat dat wordt zondag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Wel he...maar 1.4 in dan nog schandalig laag. Maarja die TM zuigt al geruime tijd, en dat wisten we
natuurlijk al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet ook niet echt veel verwachten als ie geen conditie, ervaring of passen heeft. waarom trian je dit soort gasten? je zit toch niet meer in de X? ;) hup goeie trainees kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Brainpower schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:06:
[...]

Wel he...maar 1.4 in dan nog schandalig laag. Maarja die TM zuigt al geruime tijd, en dat wisten we
natuurlijk al :)
hij zit gewoon te hoog in zn skill. paar niveau's lager had wss meer of net zoveel geld opgebracht.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ cupgeit

thnx voor de moeite kom ik goed weg haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CNS schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:15:
[...]
Heel herkenbaar ;)
Speel in VIII en maak dus geen enkele kans in de GoT Cup, maar alleen het meedoen al is leuk.
Als je uit moet tegen iemand uit de V of hoger levert dat tenminste nog een beetje geld op door de week :)
maar jij hebt nog mzzl in de gotcup, dus je kan nog ver komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:22:
je moet ook niet echt veel verwachten als ie geen conditie, ervaring of passen heeft. waarom trian je dit soort gasten? je zit toch niet meer in de X? ;) hup goeie trainees kopen!
Klopt ook. Had weinig tijd toen en kocht de eerste de beste :) Echter heeft conditie weinig tot geen invloed op een aanvaller. Ervaring en passen daarentegen wel. Alleen trainees met ervaring kopen is vrij lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53

Shabbaman

Got love?

Brainpower schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:34:
Lars Colding

Vanaf reusachtig scoren gaat de prijs alleen maar omlaag, je had je de laatste 24 weken training kunnen besparen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Shabbaman schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:48:
[...]

Vanaf reusachtig scoren gaat de prijs alleen maar omlaag, je had je de laatste 24 weken training kunnen besparen.
Klopt, train voortaan ook tot reusachtig en dan verkopen die handel. En ach ja, wat is nou 24 weken 8)7

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.