Na zo'n 30.000 km heeft mn trouwe logitech wingman formula force gp het begeven. Tijdens een race op Magny Cours lukte het me eindelijk om de nummer één in te halen. Ik moest vrij laat remmen bij de volgende bocht op hem voor te blijven, dit resulteerde in flink wat overstuur bij het uitacceleren, omdat ik redelijk van de lijn afgleed. Tijdens de snelle correctie zei die krak, hele stuurhuis gescheurd.

Gelijk hele race verpest.
Het zat er al aan te komen, laaste weken kraakte hij enorm, dus ik was al een beetje aan het rondkijken naar een andere. Ik vind die G25 toch wel erg mooi, maar ik zou graag wat ervaringen binnen GTR2 horen.
Hoe zit het met koppelen e.d. Gisteren heb ik even geprobeerd de rem als koppeling te gebruiken (had dus even geen rem) maar je kan gewoon alles zonder te koppelen eigenlijk. Is dit allemaal realistisch in te stellen? Uiteraard had ik autoclutch e.d. uit. En hoe zit het met het sturen? 900 graden lijkt me wat veel tijdens het racen, ik weet dat je hem minder kunt instellen, maar ik wil niet hebben dat ik straks 200 graden stuuruitslag gebruik, met de flippers en geen koppeling, want dan kan ik natuurlijk voor een gelijk stuurtje als ik nu heb gaan. Dus hoe racen de mensen die een G25 hebben (of vergelijkbaar) hier? Hoe koppel en schakel je e.d.? Zou graag wat ervaringen horen, want het is toch wel aardig wat geld.