[PC] GTR2: FIA GT Racing Game - Deel 3

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 45.135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:09:
Zijn er hier mensen die rijden met de 'Logitech Formula Force EX' of de 'Saitek R440 Force Feedback Wheel'? Ik ben op zoek naar een stuurtje voor GTR2 en heb een budget van ongeveer €60 euro. Wat zijn jullie ervaringen met deze 2 stuurtjes, en zijn er nog betere alternatieven omstreeks dit budget?

Alvast bedankt :).
Een tweedehands MOMO Force (rood) of een tweedehands Logitech Driving force pro ;)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

GAIAjohan schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:56:
[...]

Tegenwoordig wel, net als GTL nergens meer te krijgen.. :/
Ben blij dat ik ze beide al heb..

Heb alleen GTR1 en Race niet.
Maargoed aan GTR1 heb ik ook niks omdak GTR2 heb, en aan RACE heb ik ook niks omdat ik race07 heb..
GTL is imho wel de beste game :*)
misschien een beetje laat maar Race(+catherham expension) en Race07 kan je gewoon via steam aanschaffen (paypal)

Bedankt trouwens voor die link naar de nieuwe nordschleiffe

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:21

boesOne

meuh

Zijn er hier mensen die rijden met de 'Logitech Formula Force EX' of de 'Saitek R440 Force Feedback Wheel'? Ik ben op zoek naar een stuurtje voor GTR2 en heb een budget van ongeveer €60 euro. Wat zijn jullie ervaringen met deze 2 stuurtjes, en zijn er nog betere alternatieven omstreeks dit budget?

Ik heb die Formula Force Ex en die bevalt me goed. Het is mijn eerste stuurtje dus ik ben vast niks gewent ;)

Hij stuurt prima en ik ben ermee instaat geweest de 5e of 6e plek op gtr2rank te halen met hotlappen op de nordschleife in een Viper..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken ook iemand met zon stuurtje en heb daar ook mee gereden, prima stuur hoor voor dat geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Hallo,
weet iemand waar je makkelijk voor de lol eens online kunt meeracen op newbie niveau?
En ook iemand een idee waar GTR2 nog te koop is om uberhaupt online mee te kunnen rijden?
Groet
Rene

[ Voor 30% gewijzigd door flopdoc op 02-04-2008 19:19 ]

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 21:41
flopdoc schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:17:
weet iemand waar je makkelijk voor de lol eens online kunt meeracen op newbie niveau?
Nja.... wat versta je onder newbie niveau??
De snelheid van de mensen of tig hulpopties aan hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
En ook iemand een idee waar GTR2 nog te koop is om uberhaupt online mee te kunnen rijden?
Groet
Rene
En, Nergens te koop Hahaha, euh jammer! :/ ik bedoel wordt lastig om te kopen , verwacht wel dat deze game opnieuw in de schappen komt! vanwege de vraag die er nog steeds is denk ik .

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Nadat mijn momo force weer voor 90% gefixed is, heb ik me weer begeven op het circuit >:)
Moet zeggen dat Online echt 10x leuker is dan tegen de AI racen, superspannend en omdat gtr2 al redelijk oud is word er over het algemeen gezien erg vriendelijk geraced _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psnel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-01-2023
Hallo,
Groet
Rene
Rene, ik heb onlangs nog een exemplaar gekocht bij www.amazon.co.uk voor een leuke prijs ook nog. In NL zijn ze idd niet of slecht te vinden.

Succes,

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hekking
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-02-2020

Hekking

Can of whoopass

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:41:
De pole position op de VLN met de 911 CUP was geloof ik bij ons iets van 8m20. In elk geval debiel snel ;)
Hehe , dat scorem van gamer nl zie je ook overal :7

En voor de Newbie's, GamersCrib server's zijn ook vaak de moeite waard en worden meestal wel gemonitord door een admin

Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

gtr evolution zit er aan te komen!
waar de nordschleife standaard in gaat zitten !

http://www.gamer.nl/doc/4...schleife-in-GTR-Evolution

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:12

KhaZ

Alfa Romeo

Jammer dat het gewoon RACE is.. en geen GTR3.

GTR2 blijft voor mij nog steeds de beste, die anderen rijden gewoon niet realistisch voor m'n gevoel. Alleen bij GTR2 heb ik 't gevoel een auto te besturen..

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

nou zo realistisch is gtr2 nu ook weer niet. vooral die gt wagens hebben veels te veel grip. je kan de kont er amper uit shoppen wat makkelijk zou moetten kunnen met die aantal pk's.
maar oke het voelt wel realistisch aan maar naar mijn mening te veel meganische speed at low grip
( in gtr1 was het juist anderzom ik vind dat ze het in gtr2 hebben overgecorrigeerd )

die ngt's vind ik al een stuk beter vooral die porsches rijden leuk

[ Voor 26% gewijzigd door BruceLee op 04-04-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BruceLee schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:19:
nou zo realistisch is gtr2 nu ook weer niet. vooral die gt wagens hebben veels te veel grip. je kan de kont er amper uit shoppen wat makkelijk zou moetten kunnen met die aantal pk's.
maar oke het voelt wel realistisch aan maar naar mijn mening te veel meganische speed at low grip
( in gtr1 was het juist anderzom ik vind dat ze het in gtr2 hebben overgecorrigeerd )

die ngt's vind ik al een stuk beter vooral die porsches rijden leuk
Vergeet niet dat niet alleen PK's een rol spelen bij het verliezen van tractie, maar ook zeker de banden (slicks), downforce en het differentieel. Hiermee heb je enorm veel grip, ook in het echt. En ik kan je verzekeren dat je de kont echt nog wel los krijgt hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 04-04-2008 15:13 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:12:
[...]

Vergeet niet dat niet alleen PK's een rol spelen bij het verliezen van tractie, maar ook zeker de banden (slicks), downforce en het differentieel. Hiermee heb je enorm veel grip, ook in het echt. En ik kan je verzekeren dat je de kont echt nog wel los krijgt hoor.
In de Corvette is het igg geen probleem :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:12:
[...]

mee eens, maar ik vind het een beetje overdone. helaas zal ik het niet weten want ik zal er waarschijnlijk niet in rijden binnenkort :)

en ik hoop ook idd dat de nieuwe gtr niet aan gaat voelen als race. en zeker ook niet kwa menu structuur. heel race voelt goedkoop aan. gtr2 is nog steeds steengoed. ben ook er benieuwd naar "officele" nordschleife in gtr evolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

psnel schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:37:
[...]

Rene, ik heb onlangs nog een exemplaar gekocht bij www.amazon.co.uk voor een leuke prijs ook nog. In NL zijn ze idd niet of slecht te vinden.

Succes,

Pieter
Heb je gezien wat ze ervoor vragen 8)7 75 pond.
Als je dat een leuke prijs vindt , wil je dan mijne voor €70 overnemen :P

[ Voor 8% gewijzigd door seninha op 04-04-2008 17:56 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
seninha schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 17:55:
[...]

Heb je gezien wat ze ervoor vragen 8)7 75 pond.
Als je dat een leuke prijs vindt , wil je dan mijne voor €70 overnemen :P
Ik heb hem nu gezien op ebay voor EUR 17,90, ben nog aan het informeren of dat incl of excl verzending is, ik denk dat ik hem daar koop. En dan naar de Gamecrib servers ;-)

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het is een prima stuurtje (die Logitec Formula Force). Ik heb hem ook al een tijd, gisteren nog een race van drie uur er mee gereden :)

Grootste voordeel van duurdere stuurtjes lijkt me de grotere stuuruitslag (preciezer)

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 05-04-2008 15:02 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Marzman schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 15:01:
[...]

Het is een prima stuurtje (die Logitec Formula Force). Ik heb hem ook al een tijd, gisteren nog een race van drie uur er mee gereden :)

Grootste voordeel van duurdere stuurtjes lijkt me de grotere stuuruitslag (preciezer)
Én de betere FFB, op deze manier voel je de auto veel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

Waarom denken jullie ook niet gewoon aan bol.com? http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Wat betreft de discussie waar ken je GTR2 kopen :p Op vorige pagina

[ Voor 11% gewijzigd door rCk op 05-04-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
rCk schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:23:
Waarom denken jullie ook niet gewoon aan bol.com? http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Wat betreft de discussie waar ken je GTR2 kopen :p Op vorige pagina
Ook bij 4launch is hij op voorraad.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkScorpion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-08 18:52
Gisteren bedacht ik me om m'n oude microsoft sidewinder stuur weer eens op te zoeken.
Toen even gekeken naar welke race spellen "hot" zijn op dit moment, kwam ik ineens dit juweeltje tegen.
Had de demo gedownload en het klikte meteen!
Nu moet ik alleen geld zien te vinden voor een G25 :(
Leuke fanatieke community trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sinds gister helemaal verslaafd geraakt aan de prototyp mod [[a]lms] van perfectdark.
Met 320kmh over Le-mans racen. :9~
"Vroeger" ten tijde van F1C had ik het niet zo op die [onhandelbare] bakken maar toen ik ze eenmaal een beetje onder controle kreeg werd het een enorme kick. 8)
Het geluid is ook prima inorde.

http://hosted.filefront.com/perfectdark33
Je moet al die files van 10 maart hebben, hoewel moeten is een groot woord. ;)

Vanmiddag ook nog even de F1 1988 Mod uitproberen, belooft veel goeds gezien de reacties.

http://www.pilsbierbude.d...fileinfo/id,1261/lang,de/

Voor die laatste moet je je wel registreren.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• private-karel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-05 22:36
Ik weet niet of het al is aangehaald (heb niet alle 45 pagina's gelezen), maar de F1 mod voor 2008 is uitgekomen :P

Hier te downloaden: http://www.virtualr.net/f...gtr2-version-11-released/

Echt een aanrader als je zelf even met een F1 wagen wil scheuren, die dingen gaan snel !

De parcours zitten hier jammer genoeg niet bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
LoneRanger schreef op zondag 13 april 2008 @ 14:05:
Vanmiddag ook nog even de F1 1988 Mod uitproberen, belooft veel goeds gezien de reacties.

http://www.pilsbierbude.d...fileinfo/id,1261/lang,de/

Voor die laatste moet je je wel registreren.
Die F1 1988 is best leuk ja, maar ligt het nou aan mij of hebben die dingen véél te veel grip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
MuSeLive schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:50:
[...]

Die F1 1988 is best leuk ja, maar ligt het nou aan mij of hebben die dingen véél te veel grip?
Het is dan ook een beta. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:24

Pierre

Van nature lui!

Vorige week deze game gekocht bij Bol, stoere game, gebruik dit spul
om een strakke tijd neer te zetten, vanavond eens kijken wat het wordt :) .

Wat is een fijne server om online te rijden _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Laatst online: 10-07-2023
Er zijn bitter weinig servers meer (zonder wachtwoord). Ik ben nu met Race 07 bezig. Eigelijk vind ik dit nog leuker omdat tussen de WTCC wagens minder verschil zit in prestaties. Continu close racing. Zoals dat met de BMW M3 cup ook is in GTR2. Ook is er met de afstelling wat minder mogelijk wat de verschillen tussen de auto's minder groot maakt. Het gaat meer om het rijden dan om het afstellen, wat bij GTR(2) veel tijd en ervaring kost.
Ik speel nu nog de 'probeer versie' :p, maar ga hem zeker kopen. Ik weet dat GTR3 op komst is, maar is er ook een Race 08 op komst? Ik kan er niets over vinden. Waar ik wel achter ben is dat ze met een nieuwe game engine bezig zijn. De screenshots zijn veelbelovend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Leuke servers zijn de "pilsbierbude" servers. Je kunt via hun site een progje downloaden die allerlei extra content (banen, autos, skins) download. Ze hebben 5 servers waar op verschillende banen geraced word met verschillende autos. Van een golf 1 tot de nieuwe r8! Het leuke is dat er altijd mensen zijn en er de hele tijd gewisseld word qua banen. 5 min practice, 15 min qualify en 10 min race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:21

boesOne

meuh

Dat tooltje van PilsBierBude gaat wel gigantisch veel downloaden. Bij mij zo'n 6/7 GB.
Daarbij zitten leuke mods: F1 '88, prototypes maar ook leuke BMW's en Alfa's waarme het meer close racing is. Opstarten van GTR2 duurt ook wat langer met al die mods.
Wel inderdaad een erg leuke server/community.

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Bram77 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:14:
Er zijn bitter weinig servers meer (zonder wachtwoord). Ik ben nu met Race 07 bezig. Eigelijk vind ik dit nog leuker omdat tussen de WTCC wagens minder verschil zit in prestaties. Continu close racing. Zoals dat met de BMW M3 cup ook is in GTR2. Ook is er met de afstelling wat minder mogelijk wat de verschillen tussen de auto's minder groot maakt. Het gaat meer om het rijden dan om het afstellen, wat bij GTR(2) veel tijd en ervaring kost.
Ik speel nu nog de 'probeer versie' :p, maar ga hem zeker kopen. Ik weet dat GTR3 op komst is, maar is er ook een Race 08 op komst? Ik kan er niets over vinden. Waar ik wel achter ben is dat ze met een nieuwe game engine bezig zijn. De screenshots zijn veelbelovend!
Er komt iig een STCC en GTR evolution. Beide als standalone én als mod voor race07.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn dus nog geen echte geruchten over een GTR3 op komst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:17:
Er zijn dus nog geen echte geruchten over een GTR3 op komst?
Klopt helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
boesOne schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:43:
Dat tooltje van PilsBierBude gaat wel gigantisch veel downloaden. Bij mij zo'n 6/7 GB.
Daarbij zitten leuke mods: F1 '88, prototypes maar ook leuke BMW's en Alfa's waarme het meer close racing is. Opstarten van GTR2 duurt ook wat langer met al die mods.
Dat klopt, duurt 1 minuut voordat GTR2 is opgestart, maar dan heb je ook wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer want als Race exetra er wel komt waarom dan geen GTR-3 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:20:
[...]

Jammer want als Race exetra er wel komt waarom dan geen GTR-3 !
Omdat ze nog bezig zijn met de nieuwe engine denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
boesOne schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:43:
Die mods en servers bieden in ieder geval weer wat perspectief. Ik ben ze nu aan het installeren. Het is VEEL, maar popt heerlijk op 1.4MB/s :). Ik ben beniuwd naar de E30/Alfa mod. Ik rijd zelf een E30 cabrio en heb eens in een E30 M3 mogen scheuren. Heb ik eindelijk eens echt vergelijkingsmateriaal tussen sim & irl !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:54:
[...]

Omdat ze nog bezig zijn met de nieuwe engine denk ik :).
Denk je of hoop je of weet je :) (oja hoop zei je) dat zou mooi zijn overigens , ben eerlijk gezegd ook een beetje graphic :9 eil , als je GRID ziet of DIRT dan is zoveel meer mogelijk , alleen de simulatie games zullen wel meer berekeningen hebben dus zal het niet die kwaliteit hebben als andere race games die niet zo simulatie zijn .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre61 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:14:
Vorige week deze game gekocht bij Bol, stoere game, gebruik dit spul
om een strakke tijd neer te zetten, vanavond eens kijken wat het wordt :) .

Wat is een fijne server om online te rijden _/-\o_
\ik begrijpp iets niet, je koopt GTR2 en je speelt het met deze spul hardware die mij toch erg proffesioneel overkomt , wat speelde je hiervoor dan , of heb je net alles gekocht o.i.d.?Zou zeggen dat je met deze hardware toch minimaal GTR2 al lang in huis zou moeten hebben , of werkt dit ook of een PS3 of XBOX?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:24

Pierre

Van nature lui!

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 02:45:
[...]

\ik begrijpp iets niet, je koopt GTR2 en je speelt het met deze spul hardware die mij toch erg proffesioneel overkomt , wat speelde je hiervoor dan , of heb je net alles gekocht o.i.d.?Zou zeggen dat je met deze hardware toch minimaal GTR2 al lang in huis zou moeten hebben , of werkt dit ook of een PS3 of XBOX?
Ik rij veel rFactor, verder niets. Die hardware heb ik al een x aantal jaar, dit spel kon ik nog niet. Vandaar :)

Deze hardware werkt niet met console's, alleen op pc's

[ Voor 5% gewijzigd door Pierre op 23-04-2008 13:20 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 23:50:
[...]

Denk je of hoop je of weet je :) (oja hoop zei je) dat zou mooi zijn overigens , ben eerlijk gezegd ook een beetje graphic :9 eil , als je GRID ziet of DIRT dan is zoveel meer mogelijk , alleen de simulatie games zullen wel meer berekeningen hebben dus zal het niet die kwaliteit hebben als andere race games die niet zo simulatie zijn .
Ze zijn nog gewoon met die nieuwe engine bezig hoor :). gMotor zou bij race07 al gedumpt moeten zijn.
Maar dat is niet gebeurt, dus ik vermoed dat het gebeurt bij de volgende nieuwe titel. Welke misschien GTR3 is, of race08.
Aangezien STCC en GTR evo allebei ook als add-on voor race07 draaien hebben die denk ik nog gMotor en niet Lizard, al maken ze wel reclame voor Lizard op één van de screenshots van GTR evo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat ff een filmpje te kijken vanaf RSC forum kwam ik Archeo skins weer tegen , begint een klassieker te worden op het gebied van skins van GTR wagens ,( www.archeoskins.com ) , kom ik daar de audi http://www.archeoskins.com/gtr2/skins/39-001.jpg tegen , kan alleen deze mod nergens vinden , iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Ik ben tevreden met hoe GTR2 draait, maar met mijn 8800GTS Gainward Bliss kaart krijg ik de antialiasing settings niet goed. Wat ik ook verander in GTR config of nvdia panel, de lijnen aan de kant blijven rafelig, en ik houd moire in bv de hekken. Is daar iets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 22:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

flopdoc schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:19:
Ik ben tevreden met hoe GTR2 draait, maar met mijn 8800GTS Gainward Bliss kaart krijg ik de antialiasing settings niet goed. Wat ik ook verander in GTR config of nvdia panel, de lijnen aan de kant blijven rafelig, en ik houd moire in bv de hekken. Is daar iets aan te doen.
Heb je het ook in andere games? Check of de GTR2 FSAA setting niet overruled wordt door de driver settings van je videokaart. En anders misschien een andere driver proberen?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Volgens mij moet je even met de clamp/klem settings in de driver spelen ;). Ik meende dat dat hielp die rafelige lijnen weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Nou ik ben eruit. Het blijkt dat voor de 8800 serie met een aantal nvidia drivers AA settings in de game helemaal niet beinvloed blijken te worden, zie

http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=58863

Ik heb de in het forum aanbevolen 169.21 driver van Xtreme G

(op de site
http://www.tweakforce.com...s&d_op=viewdownload&cid=7)

gedownload, wat op zich nog niets uitmaakte, en daarna de laatste versie van nHancer. Met deze combinatie kreeg ik het beeld perfect als ik koos voor AF 16 keer, en AA Supersampling hoogste stand, maar daarmee daalde de FPS naar 24 tot 30 met stotteren van het beeld bij bochtenwerk. Multisampling levert FPS 120 op, maar nog steeds veel jaggies. De oplossing voor mij blijkt te zijn Coverage Sample te zijn. Ik heb nu nagenoeg perfect beeld zonder jaggies en moire in de verte, en FPS is tussen 80 en 120 bij Open Practice, met alle in game opties maximaal en overal hoge resolutie textures/liveries.

CPU is een Core2Duo E6750 overigens, 2GB RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
ik probeer met een maat van mij via hamachi een gtr game te spelen. via hamachi kunnen we elkaars netwerk mappen e.d. zien echter via de gamebrowser van gtr2 blijft er 'no games available' staan.
Is dit een bekend issue? Als ik het goed heb gelezen zijn er ook tweakers die via hamachi rijden dus het zou moeten werken lijkt me.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Failure
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 13:28

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

marko77 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:35:
ik probeer met een maat van mij via hamachi een gtr game te spelen. via hamachi kunnen we elkaars netwerk mappen e.d. zien echter via de gamebrowser van gtr2 blijft er 'no games available' staan.
Is dit een bekend issue? Als ik het goed heb gelezen zijn er ook tweakers die via hamachi rijden dus het zou moeten werken lijkt me.
Heb je al eens geprobeerd om het Hamachi-netwerk-id handmatig in te voeren als serverlocation?

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 11:30
marko77 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:35:
Of even bij adapters en bindingen zorgen dat Hamachi bovenaan staat en dus voorkeur heeft boven je gewone LAN.

PSN ID: JLvanEs0305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Laatst online: 06-05 19:41
jlve schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:26:
[...]

Of even bij adapters en bindingen zorgen dat Hamachi bovenaan staat en dus voorkeur heeft boven je gewone LAN.
Bedoel je bij 'network connections' in windows? Hoe kun je daar verbindingen naar boven/onder zetten dan?

--edit kheb het al gevonden. Na hamachi bovenaan te hebben gezet werkte het niet direct. Na een reboot echter wel :)

[ Voor 15% gewijzigd door marko77 op 03-05-2008 17:20 ]

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan sinds vandaag GTR2 niet meer opstarten wanneer disc in player zit en spel wil opstarten slaat hij steeds af. met een foutmeling tot gevolg.

Kent iemand dit probleem? Speel dit spel al een jaar en nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:28:
Ik kan sinds vandaag GTR2 niet meer opstarten wanneer disc in player zit en spel wil opstarten slaat hij steeds af. met een foutmeling tot gevolg.

Kent iemand dit probleem? Speel dit spel al een jaar en nooit problemen gehad.
Zal niet aan de dvd liggen maar meer aan je pc denk ik ! Had ook zoiets en bleek dat me DVD speler kapot was.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb 2 players en is bij allebei 't zelfde. Kan dit aan een instelling liggen? Hoewel ik niks heb verandert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:38:
heb 2 players en is bij allebei 't zelfde. Kan dit aan een instelling liggen? Hoewel ik niks heb verandert
Dus waarschijnlijk een software probleem , een reinstal is altij niet gewenst maar in jouw geval toch het proberen waard .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderstaande geeft men bij de foutmelding.

C:\DOCUME~1\PACKAR~1\LOCALS~1\Temp\e47f_appcompat.txt

Door iemand gekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:38:
Je kan ook proberen de NoCD patch te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb een re-instal gedaan en kan terug gamen. Hieronder een link van de grand am 2008.
Ik kan deze niet aan de praat krijgen, heb 2 files om in de gamedata te plaatsen, teams en setup.

Kan iemand mij hiermee helpen?

http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=10133

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Vaak als ik naar een server ga, dan duurt het heel lang voordat de track en andere auto's geladen zijn. Als ik dan eindelijk in het spel kom, dan kan ik niemand zie en heb ik dus geen connectie. Even reconnecten verhelpt dit vaak. Hoe kan dit?
Ik heb behoorlijk veel extra tracks en autos geinstalleerd, dus misschien ligt het daaraan? (pilsbierbude)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Misschien ligt het aan de snelheid van je verbinding? Toen ik de goedkoopste Casemaverbinding had moest ik ook altijd twee keer naar een server connecten (wel een ander spel) omdat ik niet alle skins en trackobjects kon binnenhalen voordat ik een timeout kreeg).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Marzman schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 07:15:
Misschien ligt het aan de snelheid van je verbinding? Toen ik de goedkoopste Casemaverbinding had moest ik ook altijd twee keer naar een server connecten (wel een ander spel) omdat ik niet alle skins en trackobjects kon binnenhalen voordat ik een timeout kreeg).
Nee ik heb een behoorlijk snelle verbinding, dus dat lijkt mij stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Nog een probleem; infodisplay van de auto zelf doet het niet, ik kan dus niet zien in welke versnelling ik zit of hoe snel mijn tijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
MuSeLive schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 00:56:
Nog een probleem; infodisplay van de auto zelf doet het niet, ik kan dus niet zien in welke versnelling ik zit of hoe snel mijn tijd is.
Ik heb dat soms ook, geen idee waar dat aan ligt. Sommige autos wel en andere weer niet, eerlijk gezegd nog niet op zoek naar een patroon daarin gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
flopdoc schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:31:
[...]

Ik heb dat soms ook, geen idee waar dat aan ligt. Sommige autos wel en andere weer niet, eerlijk gezegd nog niet op zoek naar een patroon daarin gegaan.
Ik heb het volgens mij bij elke auto. En nu kan ik maar 12 servers zien? |:(
Misschien toch maar eens een complete reinstall doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 09:28
Ik game eigenlijk pas een dik half jaar doordat ik een ps3 heb aangeschaft. Daarvoor had ik geen geld en/of tijd ervoor over om te investeren in een dikke game-pc. Ooit nog overwogen om een xbox te halen, maar ook niet gedaan. Vroeger speelde ik wel veel Grand Prix 2 (toendertijd echt een vette game) van Mr.Crammond (geloof ik). Ik ben altijd van de race-games geweest, maar op de ps3 is eigenlijk alleen gt5p leuk qua realistisch racen.

Nu heb ik een nieuwe klapdoos aangeschaft (Dell XPS 1530:C2D, T8100, 3GB, 256 mb nVidia 8600 GT) en kan ik ook wat gamen op mn laptop. Dus op zoek naar vette race-games, en daarom ben ik hier :) Mijn vraag is of je met alleen het toetsenbord een beetje kunt sturen in GTR2? Of is een stuur echt een vereiste? Ik heb voorlopig nog geen geld voor een stuur (G25) dus vraag ik me af of het mogelijk is om GTR2 met het toetsenbord te spelen, of is dat zo frustrerend dat ik het beter niet kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 20:34
Stuur, zonder meer. GTR2 is gebaseerd op realisme, en dat moet met een stuur. Daarnaast is het inderdaad frustrerend met het toetsenbord.
Ik heb zelf ook geen G25, maar een oud stuurtje wat ik lang geleden eens gekregen heb. En daar gaat het ook goed mee. Zeker de eerste weken dat je rijd maakt het niet eens uit wat voor stuurtje je hebt, het gaat om het gevoel dat je moet aanleren om die auto perfect het circuit over te jagen. Met een toetsenbord is dat onmogelijk.
Uiteindelijk heb je met een G25 denk ik wel iets meer nauwkeurigheid en een echter stuur in handen, maar met een ouder stuurtje kan je ook gewoon goed racen.
Ik zou dus gewoon een goedkoper stuurtje halen als je geen geld hebt voor een G25, en dat toetsenbord uit het raam mieteren. :)

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hFresh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-03 20:38
Ik stuur hier met een Logitech drivingforce pro.
Eigelijk een ps2 stuur maar met drivers van wingmanteam werkt alles perfect.
En dan voor maar 4 tientjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Yo thnx, dat wordt dus toch even sparen voor een stuur. De driving force pro zal het dan worden, want ik wil toch wel wat kwaliteit in mijn handen anders ga ik me meteen ergeren. De DFP is ook compatible met de ps3 en GT5p dus dat zal m wel worden.

Alleen nieuw is ie 80 euro, dus ik snap niet hoe hFresh aan 4 tientjes komt? Ik wil wel een nieuwe aangezien een 2ehandse waarschijnlijk nogal afgesleten zal zijn. Maar goed, 80 euro vind ik nog wel acceptabel. Toch een stuk minder dan de 200 euro voor een G25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
De Logitech MOMO kost nog 'maar' 75,-. Da's echt een super stuurtje voor die prijs. Hij is de helft goedkoper geworden sinds de introductie van de G25.

pricewatch: Logitech Momo Racing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

BamiHap schreef op zondag 01 juni 2008 @ 10:16:

Ik zou dus gewoon een goedkoper stuurtje halen als je geen geld hebt voor een G25, en dat toetsenbord uit het raam mieteren. :)
Dat is een probleem, als hij dat doet heeft hij niet eens meer iets om op te spelen. Laptop namelijk:P Whahahaha.

[ Voor 46% gewijzigd door rCk op 01-06-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Bram77 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:02:
De Logitech MOMO kost nog 'maar' 75,-. Da's echt een super stuurtje voor die prijs. Hij is de helft goedkoper geworden sinds de introductie van de G25.

pricewatch: Logitech Momo Racing
Laat de momo liggen en ga voor de driving force pro! beste stuurtje voor onder de 100 euro. :)
Je kan ook kijken naar de opvolger van de dfp; de "driving force gt". kost wel wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Ja ik ga ook voor de DFP. Heb de Gran Turismo versie ook gezien, maar is idd nog n stukje duurder plus ik weet niet of die erg compatibel is met andere spellen. Op de site van Logitech staan tot nu toe alleen GTgames als compatible ondersteuning.

Ja en de klapdoos uit het raam mieteren lijkt mij ook niet zo'n goed plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

MuSeLive schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:12:
[...]

Laat de momo liggen en ga voor de driving force pro! beste stuurtje voor onder de 100 euro. :)
Je kan ook kijken naar de opvolger van de dfp; de "driving force gt". kost wel wat meer.
Kan je ook beargumenteren waarom de DFP voor joubeter is dan de Logitech MOMO? Ik ga binnenkort een nieuw stuurtje halen ter vervanging van mijn MOMO. Die lijdt al tijden aan de hoogst irritante 80%-bug :/ :X ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Jejking schreef op zondag 01 juni 2008 @ 19:04:
[...]

Kan je ook beargumenteren waarom de DFP voor joubeter is dan de Logitech MOMO? Ik ga binnenkort een nieuw stuurtje halen ter vervanging van mijn MOMO. Die lijdt al tijden aan de hoogst irritante 80%-bug :/ :X ;(
Op grote simrace sites komt de DFP altijd als beste uit de bus. Er is ook nog ergens een ergens een racesimhardware thread waar ervaringen van zowel de dfp als de momo racing staan. Over het algemeen word de DFP gezien als het beste stuurtje voor onder de 100 euro. De rode momo force is ook zeer populair, maar deze is alleen 2ehands te krijgen. Heb je 200 euro, dan ga je voor de G25 en als je echt geld teveel hebt dan is er genoeg professioneel spul te krijgen.

Racesim hardware thread
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1154554/44

[ Voor 6% gewijzigd door MuSeLive op 01-06-2008 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
ik hoor hier en daar dat gtr2 ook redelijk te doen is met een xbox360 controller. Heeft iemand hier ervaring mee?

ik weet 't, stuurtje is het beste maar die leeft niet meer en zo super veel game ik niet meer en zit nu met een gebroken sleutelbeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Rpol schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:43:
ik hoor hier en daar dat gtr2 ook redelijk te doen is met een xbox360 controller. Heeft iemand hier ervaring mee?

ik weet 't, stuurtje is het beste maar die leeft niet meer en zo super veel game ik niet meer en zit nu met een gebroken sleutelbeen.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik verwacht dat het nog steeds niet echt lekker speelt.
alhoewel het waarschijnlijk een stuk beter rijd dan met toetsenbord, doordat je tot een zekere mate kan doseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na zo'n 30.000 km heeft mn trouwe logitech wingman formula force gp het begeven. Tijdens een race op Magny Cours lukte het me eindelijk om de nummer één in te halen. Ik moest vrij laat remmen bij de volgende bocht op hem voor te blijven, dit resulteerde in flink wat overstuur bij het uitacceleren, omdat ik redelijk van de lijn afgleed. Tijdens de snelle correctie zei die krak, hele stuurhuis gescheurd. :D :')
Gelijk hele race verpest. :P

Het zat er al aan te komen, laaste weken kraakte hij enorm, dus ik was al een beetje aan het rondkijken naar een andere. Ik vind die G25 toch wel erg mooi, maar ik zou graag wat ervaringen binnen GTR2 horen.

Hoe zit het met koppelen e.d. Gisteren heb ik even geprobeerd de rem als koppeling te gebruiken (had dus even geen rem) maar je kan gewoon alles zonder te koppelen eigenlijk. Is dit allemaal realistisch in te stellen? Uiteraard had ik autoclutch e.d. uit. En hoe zit het met het sturen? 900 graden lijkt me wat veel tijdens het racen, ik weet dat je hem minder kunt instellen, maar ik wil niet hebben dat ik straks 200 graden stuuruitslag gebruik, met de flippers en geen koppeling, want dan kan ik natuurlijk voor een gelijk stuurtje als ik nu heb gaan. Dus hoe racen de mensen die een G25 hebben (of vergelijkbaar) hier? Hoe koppel en schakel je e.d.? Zou graag wat ervaringen horen, want het is toch wel aardig wat geld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:57:
Na zo'n 30.000 km heeft mn trouwe logitech wingman formula force gp het begeven. Tijdens een race op Magny Cours lukte het me eindelijk om de nummer één in te halen. Ik moest vrij laat remmen bij de volgende bocht op hem voor te blijven, dit resulteerde in flink wat overstuur bij het uitacceleren, omdat ik redelijk van de lijn afgleed. Tijdens de snelle correctie zei die krak, hele stuurhuis gescheurd. :D :')
Gelijk hele race verpest. :P

Het zat er al aan te komen, laaste weken kraakte hij enorm, dus ik was al een beetje aan het rondkijken naar een andere. Ik vind die G25 toch wel erg mooi, maar ik zou graag wat ervaringen binnen GTR2 horen.

Hoe zit het met koppelen e.d. Gisteren heb ik even geprobeerd de rem als koppeling te gebruiken (had dus even geen rem) maar je kan gewoon alles zonder te koppelen eigenlijk. Is dit allemaal realistisch in te stellen? Uiteraard had ik autoclutch e.d. uit. En hoe zit het met het sturen? 900 graden lijkt me wat veel tijdens het racen, ik weet dat je hem minder kunt instellen, maar ik wil niet hebben dat ik straks 200 graden stuuruitslag gebruik, met de flippers en geen koppeling, want dan kan ik natuurlijk voor een gelijk stuurtje als ik nu heb gaan. Dus hoe racen de mensen die een G25 hebben (of vergelijkbaar) hier? Hoe koppel en schakel je e.d.? Zou graag wat ervaringen horen, want het is toch wel aardig wat geld. ;)
Ik heb het Porsche Turbo wheel.
Ook met koppeling, 900graden en H-bak.

Bij mij hangt het puur van de auto af..

In het echt kan je bij de meeste raceauto's ook wel versnellings wisselen zonder koppeling. Alleen bij het terugschakelen geeft de koppeling meer stabiliteit.

De echte H-shifters, gebruik ik de H-shift, in de overige de seq shift.

Koppeling gebruik ik niet of alleen bij downshift. auto-clutch staat wel uit

Stuur staat op 400graden voor GTR2 :). En 23deg lock in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor je reactie.

Ik weet idd dat ze bij de meeste race auto's niet koppelen bij het opschakelen, maar ik dacht dat tijdens het terugschakelen je wel moest koppelen. Wat ik me wel afvraag is of dat op dezelfde manier gaat als bij een gewone auto? Dus gas los, koppeling in, schakelen, vol gas en koppeling los? Of is het gewoon gas blijven geven.

Verder nog mensen ervaring met een G25 binnen GTR? :P

Twijfel nog enorm, juist dezelfde dag moet m'n koelkast het ook opgeven, zijn dan toch weer flinke uitgaven opeens. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:03:
Thanks voor je reactie.

Ik weet idd dat ze bij de meeste race auto's niet koppelen bij het opschakelen, maar ik dacht dat tijdens het terugschakelen je wel moest koppelen. Wat ik me wel afvraag is of dat op dezelfde manier gaat als bij een gewone auto? Dus gas los, koppeling in, schakelen, vol gas en koppeling los? Of is het gewoon gas blijven geven.

Verder nog mensen ervaring met een G25 binnen GTR? :P

Twijfel nog enorm, juist dezelfde dag moet m'n koelkast het ook opgeven, zijn dan toch weer flinke uitgaven opeens. :/
Niet iedereen koppelt. Meestal wordt met een H-bak wel gekoppeld.
Sequentieel hangt vooral van de coureur af.

Dit is Mark Skaife bv in de Aussie V8.
http://youtube.com/watch?v=qdWSyrqEnE4

En dit is Greg Murphy in exact dezelfde auto:
http://youtube.com/watch?v=azpqTZ6WeJk

Zoals je ziet, doet Greg Murphy geen koppelingwerk, en remt uitsluitend met zijn linkervoet. Terwijl Mark Skaife wel ontkoppeld e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even offtopic,

weet iemand wat er met de site van simracing.nl aan de hand is? Site is al 2 dagen niet bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Inderdaad : Moet een race rijden vanavond en dan is het toch wel lullig als die niet doorgaat of er wat verandert :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

http://gtr-evolution.com

Er lijkt een waardige opvolger aan te gaan komen voor GTR2. Zitten in iedergeval een aantal leuke auto's in!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
Holiefolie, dat ziet er goed uit! Ik weet alleen niet of mn PC dat gaat trekken :P
Ik zag in ieder geval wel wat gave auto's in de screenshots, met ook de Nederlandse Saker GT :9
Tis te hopen dat ze met al die popiejopie dingen niet nog meer de arcade kant op gaan...
Maarre, summer 2008 duurt niet meer zo lang toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

BamiHap schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:53:Ik zag in ieder geval wel wat gave auto's in de screenshots, met ook de Nederlandse Saker GT :9
Dat ding heet een Spyker ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
nero355 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:09:
[...]
Dat ding heet een Spyker ;)
Nee ik zag wel degelijk een Saker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me meer een uitbreiding op Race. Geen Ferrari's, geen Porsches. Ik wacht wel op GTR3 met de Lizard engine want ik vermoed dat dit nog ISI is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
BamiHap schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:47:
[...]

Nee ik zag wel degelijk een Saker ;)
Er staat geen Saker in de carlist ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:49:
Lijkt me meer een uitbreiding op Race. Geen Ferrari's, geen Porsches. Ik wacht wel op GTR3 met de Lizard engine want ik vermoed dat dit nog ISI is.
Het is ook een uitbreiding op race07. Dus ISI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Ik mis ook de Maserati MC12

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Rechts is een BMW M3, en links twee keer Marcos MarcoRelly GTS

En tsja dat op die Marcos reclame staat voor Saker boeit verder niet :P

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 04-07-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Das toch een Marcos? Met Saker sponsoring misschien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
  • Laatst online: 05-11-2024
Rpol schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:43:

Ahum, beetje late reaktie, maar: ja, das zeker goed te doen.
Ik 'rij' zelf altijd met een Logitech chillstream en deze heeft dezelfde layout als een X-box controller. Dit gaat zo goed dat mijn behoefte om een stuurtje aan te schaffen eigenlijk helemaal verdwenen is.

beterschap!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
  • Laatst online: 05-11-2024
Vond net wel een hele leuke gtr2 mod die ik even met jullie wil delen; voor degenen die van driften en gek doen houden:

http://www.esport-racing....1a7f86769df4174a1d9abe93e

Ook op asfalt erg leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Waar is deze game nog te koop? In veel winkels is hij niet te vinden. Ik zie wel een digital distribution patch, maar geen link naar waar je die digitale distributie zelf kunt kopen. Waar is deze te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo goed als nergens meer. Als ik jou was had ik even gewacht op GTR Evolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ah, ik dacht dat die van een hele andere ontwikkelaar was, maar dat is die dus niet.
Maar dat is een uitbreiding van Race 07 en ik dacht dat veel mensen die niet zo goed vonden.

[ Voor 50% gewijzigd door Olaf van der Spek op 05-08-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien er met ander klasses word geraced in 07 is de ervaring wel anders dan in gtr2. Qua realisme is het wel vergelijkbaar. Zelf ben ik ook geen fan van race07 maar dat komt dus omdat ik de wtcc auto's niet leuk genoeg vind. Het spel is daarin tegen wel degelijk goed uitgewerkt en realistisch.

In GTR evolution, wat je zowel als addon van race07 als stand alone kan aanschaffen, komen de GTR auto's weer terug. Je kan race07 misschien niet leuk vinden maar qua realisme zit het wel goed.

Je kan van race07 natuurlijk altijd even de demo proberen.
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste