ik kom er aan!
Heb je het spel al ontvangen?MuSeLive schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:26:
Hier is hij maar 8,10 euro! Verzendkosten zijn ook 8 euro, maar je kan hem ook afhalen in eindhoven.
Hij word verstuurd in een OEM verpakking, wat normaliter kan betekenen dat je er geen handleiding oid bij krijgt. Weet niet hoe dit hier zit.
Ik heb er gisteren iig 2 besteld voor mijn broer en ik![]()
http://www.4launch.nl/sho...tari-gtr-2-oem/kieskeurig
Iemand anders die ik ken wou hem ook bestellen, maar ze hebben hem verwijderd van de site
Iemand die nog een winkel kent die hem verkoopt?
Verwijderd
Heb het spel laatst nog(2maanden +/- geleden) Kado gegeven, voor 10 euroos te koop bij Dynibyte dacht ik
.paar uur later en edit dus , heb nog ff gechecked op Dynibite-site en staat er niet meer tussen maar zal waarschijnlijk in de budget bakken zijn belandt daar .
.paar uur later en edit dus , heb nog ff gechecked op Dynibite-site en staat er niet meer tussen maar zal waarschijnlijk in de budget bakken zijn belandt daar .
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 04:17 ]
Naja... ik ben tijden op zoek geweest naar een GTR2 editie voor een schappelijke prijs. Toen ik het bericht las van 4launch vrees ik dat ik alle laatste versies van GTR2 van hun heb besteld, wel zijn ze ook allemaal weer vergeven (binnen de clan, wouden meer mensen de game, vandaar ook de bestelling).
Ik had er 8 besteld, krijg er 7, daarna krijgen ze niet meer binnen. Wat ik van hun vernomen heb is dat GTR2 EOL is, dus dat het spel niet meer gedrukt wordt en ook niet meer gaat worden. Ik ga er dan ook sterk vanuit dat de laatste games voor 25 a 30 euro over de toonbank gaan.
Mijn excuses nog aan de mensen die dankzij mij GTR2 mislopen
Ik had er 8 besteld, krijg er 7, daarna krijgen ze niet meer binnen. Wat ik van hun vernomen heb is dat GTR2 EOL is, dus dat het spel niet meer gedrukt wordt en ook niet meer gaat worden. Ik ga er dan ook sterk vanuit dat de laatste games voor 25 a 30 euro over de toonbank gaan.
Mijn excuses nog aan de mensen die dankzij mij GTR2 mislopen
En bedankt Suicyder.... 
Nee hoor, geintje, ik had het spel gewoon veel eerder moeten kopen met m'n zuinige Hollandse mentaliteit.
Ik heb gister even bij Dynabyte geïnformeerd; alleen het filiaal in Den Haag heeft er nog 1 of 2 exemplaren liggen. Het is inmiddels een 5 euro titel bij ze en bestellen is dus niet meer mogelijk, maar voor wie in de buurt van Den Haag woont en nog een exemplaartje zoekt... Ik betaal trouwens voor je als je voor mij ook een exemplaar kunt bemachtigen en op wilt sturen
Nee hoor, geintje, ik had het spel gewoon veel eerder moeten kopen met m'n zuinige Hollandse mentaliteit.
Ik heb gister even bij Dynabyte geïnformeerd; alleen het filiaal in Den Haag heeft er nog 1 of 2 exemplaren liggen. Het is inmiddels een 5 euro titel bij ze en bestellen is dus niet meer mogelijk, maar voor wie in de buurt van Den Haag woont en nog een exemplaartje zoekt... Ik betaal trouwens voor je als je voor mij ook een exemplaar kunt bemachtigen en op wilt sturen
Den Haag is nou niet echt om de hoek: Enschede > Den Haag 
Iemand anders nog die een winkel kent?
Iemand anders nog die een winkel kent?
Ik heb ook wel interesse, vooral binnenkort met mijn triplehead2go
Moet alleen wel een beetje oefenen want in het begin bakte ik er geen reet van
morgen maar even langs de dynabyte in de buurt om te kijken of ze hem nog hebben.
@ charrel: kom maar op met je reacties
Moet alleen wel een beetje oefenen want in het begin bakte ik er geen reet van
@ charrel: kom maar op met je reacties

*psnprofiles* Ioniq Electric 38kWh
Verwijderd
Ken iemand die het spel bij het kopen van een nieuw beeldscherm erbij heeft gekregen , kan best vragen of die deze voor een tientje wil verkopen en denk ook wel dat die dat doet, het spel heeft dan wel geen hoesje of handleiding maar wel een serial-key . Kan hem alleen nu niet bereiken , maar is wel intresse?
Ja hoorVerwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:40:
Ken iemand die het spel bij het kopen van een nieuw beeldscherm erbij heeft gekregen , kan best vragen of die deze voor een tientje wil verkopen en denk ook wel dat die dat doet, het spel heeft dan wel geen hoesje of handleiding maar wel een serial-key . Kan hem alleen nu niet bereiken , maar is wel intresse?
Dutch3men : draait je server vaker voor GoT?
Even iets anders: ik heb de PnG mod geinstalleerd. Das echt een leuke mod vind ik. Raggen in de mini cooper over de nordschleife
heerlijk.
Even iets anders: ik heb de PnG mod geinstalleerd. Das echt een leuke mod vind ik. Raggen in de mini cooper over de nordschleife
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Jep! wel zonder doos en handleiding, maar het ging me toch om de cd met serial natuurlijkDutch3men schreef op donderdag 20 december 2007 @ 00:14:
[...]
Heb je het spel al ontvangen?
Iemand anders die ik ken wou hem ook bestellen, maar ze hebben hem verwijderd van de site
Iemand die nog een winkel kent die hem verkoopt?
Als daar belangstelling voor is wel ik wel vaker een server draaienboesOne schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:27:
Vanavond weer?
Zo rond 19:00...?
Ik zal er zijn.
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Oh zeker, was wel leuk gister.Dutch3men schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:30:
[...]
Als daar belangstelling voor is wel ik wel vaker een server draaien
Niet lullig bedoelt maar kun je de chat ook tijdelijk uitzetten?
Het is een beetje slecht voor m'n concentratie vermogen.
Only fools are enslaved by time and space.
Ja bij je opties kan je ergens: ingame chat uitzetten.LoneRanger schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:57:
[...]
Oh zeker, was wel leuk gister.![]()
Niet lullig bedoelt maar kun je de chat ook tijdelijk uitzetten?
Het is een beetje slecht voor m'n concentratie vermogen.
Daar waar je ook je fast chat stukjes tekst kan wijzigen.
Oh en wie was jij dan gisteren
[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 20-12-2007 15:02 ]
Ik moest ook ff denken. 
LoneRanger
LoneRanger
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Ik doe het liever in de AbarthboesOne schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:27:
Even iets anders: ik heb de PnG mod geinstalleerd. Das echt een leuke mod vind ik. Raggen in de mini cooper over de nordschleifeheerlijk.
Enig nadeel is dat niet iedereen GTL heeft, en daardoor niet kan installeren
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
omg, na een tijdje prostreet te hebben gespeeld weer ff gtr2 opgestart, dacht dat ik de graphics op low had gezegd ofzo, spel ziet er niet meer uit eigenlijk...
word tijd voor een graphics mod of gtr3
Yup, ik ken het circuit niet super goed dus dan pak ik de Porsche.
Later heb ik het nog even geprobeerd met de C5R en de Lambo.
Ik race bijna alleen maar offline maardit smaakt wel naar meer.
Verwijderd
Ja ik heb zoiets ook wel eens geflamed hierShva schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:54:
omg, na een tijdje prostreet te hebben gespeeld weer ff gtr2 opgestart, dacht dat ik de graphics op low had gezegd ofzo, spel ziet er niet meer uit eigenlijk...
En Dutch3men , heb net diegeen gesproken en gezien hij ze PC nog niet zolang heeft en niet weet of hij het spel wil gaan spelen of niet heeft hij bedenktijd officieel aangevraagd , simpel gezeg hij zit in dubio . Misschien later kom ik erop terug maar voor nu dus niet .
als ik al die console race spellen zie zoals prostreet, forza 2, pgr3 en gran turismo denk ik, waarom hebben onze simspellen dat niet, je mag me een graphics whore noemen maar zo vind ik dat
Hehe, en dan dat veel mensen het niet meer kunnen spelen of whatever.Shva schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:54:
Dat realistische games er vaak wat minder uitzien komt omdat ze voor de physics al erg veel cpu-kracht nodig hebben.
Race07 gebruikt als laatste spel van Simbin nog de ISI engine, en de volgende zal de Lizard engine hebben. Hopelijk heeft GTR3 die ook.
Ik bied hoger dan Dutch3menVerwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:58:
[...]
Dan hoor je me vanavond hier daarover terugkomen .
edit: nevermind, had je laatste bericht nog niet gelezen al blijft m'n interesse
[ Voor 19% gewijzigd door Storm316 op 20-12-2007 16:56 ]
Verwijderd
Ja zeker zullen ze gebruik maken van de Lizard engine, ze hadden bijna deze al voor Race07 kunnen gebruiken , graphics hebben een update nodig maar zonder deze extra tiierelantijn blijft het spel goed(op zichezelf) ,maar we. ik wil meer .GAIAjohan schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:32:
[...]
Hehe, en dan dat veel mensen het niet meer kunnen spelen of whatever.
Dat realistische games er vaak wat minder uitzien komt omdat ze voor de physics al erg veel cpu-kracht nodig hebben.
Race07 gebruikt als laatste spel van Simbin nog de ISI engine, en de volgende zal de Lizard engine hebben. Hopelijk heeft GTR3 die ook.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 16:57 ]
De tijd zal het leren of er een GTR3 aankomt al hoop ik het wel en dan met de Spyker, Corvette C6R, Aston Martin etc erbij in.
Damn dat word smullen
Damn dat word smullen
Verwijderd
Misschien als de gamedevellopers echt overstag gaan op dual core dan kan je met GTR veel bereiken lijkt mij , de berekeningen e.d. op 1 proc en de graphics op de andere , of zie ik dat verkeerd?Dutch3men schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:08:
De tijd zal het leren of er een GTR3 aankomt al hoop ik het wel en dan met de Spyker, Corvette C6R, Aston Martin etc erbij in.
Damn dat word smullen
Zolang er veel info van alleen 1 proc. wordt gevraagd blijft deze game op grafisch gebied achter op de rest van games die dat niet zo secuur nemen .
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 17:19 ]
Nou eerlijk gezegt kan GTR2 niet veel beter meer worden kwa grafisch gebied, het kan max het grafische geweld tonen van RACE07 als ze de engine van GTR2 veranderen.Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:15:
[...]Misschien als de gamedevellopers echt overstag gaan op dual core dan kan je met GTR veel bereiken lijkt mij , de berekeningen e.d. op 1 proc en de graphics op de andere , of zie ik dat verkeerd?
Zolang er veel info van alleen 1 proc. wordt gevraagd blijft deze game op grafisch gebied achter op de rest van games die dat niet zo secuur nemen .
Ik denk dat het slimmer is om gewoon te wachten tot ze met GTR3 komen met hun zelf gemaakte Lizzard engine.
Op 1680x1050 en alles op max vind ik het er prima uitzien hoor.Shva schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:54:
Verwijderd
Er zou toch nu hedendaags meer uit de spellen te maken zijn denk ik als er de mogelijkheid is om 2 of 4 prossecors te gebruiken , even wachten ofzoiets en iedreen heeft 2 of meer dan 7 procs. en dan wordt er een heleboel meer mogelijk lijkt mij .Dutch3men schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:43:
[...]
Nou eerlijk gezegt kan GTR2 niet veel beter meer worden kwa grafisch gebied, het kan max het grafische geweld tonen van RACE07 als ze de engine van GTR2 veranderen.
Ik denk dat het slimmer is om gewoon te wachten tot ze met GTR3 komen met hun zelf gemaakte Lizzard engine.
Ik doel op de evolutie van de PC , we zijn op dit moment aan het wisselen met demogelijkheid van meer rekenkracht.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 18:29 ]
Misschien kan iemand mij helpen. Ik heb zojuist de Aston Martin DB9 gedownload voor gtr2. Nu zit de wagen gewoon ingame. Maar ik heb de bestanden uit de map Sounds die bij de DB9 zaten dus gekopieerd naar de map Sounds van GTR2. Echter, ingame geeft de DB9 een heel slap geluid. En niet het geluid wat ie zou moeten geven.
Wat kan er mis zijn?
Bvd!
Wat kan er mis zijn?
Bvd!
Tesla M3LR '21
Geen servertje vandaag?
Hij draaid
De server details:
Geen mods!
Servernaam: GoT Server
Pass: slicks
Baan: Magny-Course
En zet de datarate in het spel op ISDN!
Ah grmbl.. mijn avondje racen loopt helemaal in de soep.. lekke (fiets) band..
Volgende keer beter..
it seems you have puncture in your tire.. you can come in the pit now or.. blablabla..
ahem.. op Magny cours gewoon tegen 't verkeer in..
oeps
it seems you have puncture in your tire.. you can come in the pit now or.. blablabla..
ahem.. op Magny cours gewoon tegen 't verkeer in..
[ Voor 49% gewijzigd door boesOne op 20-12-2007 21:14 ]
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
ik doet wel ff mee denk,
ingame name: Jos
ingame name: Jos
Jammer dat mensen afhaakten omdat ze het circuit (Magny-Cours) niet kenden. Kende het zelf ook niet goed, maar op 2 avondjes toch 3 seconden van mijn PR gereden. Doorzettingsvermogen is alles 
Enneuh, Dutch3men is niet te volgen. Nuja, volgen misschien net. Maar meer niet.
Enneuh, Dutch3men is niet te volgen. Nuja, volgen misschien net. Maar meer niet.
Ja ik vond het ook jammer dat er na een tijdje mensen afhaaktenNoel schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:57:
Jammer dat mensen afhaakten omdat ze het circuit (Magny-Cours) niet kenden. Kende het zelf ook niet goed, maar op 2 avondjes toch 3 seconden van mijn PR gereden. Doorzettingsvermogen is alles
En tja dat niemand me kan volgen kan ik ook niet helpen
En ik reed zelfs op medium bandjes en jij op softs
[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 21-12-2007 01:32 ]
Weet iemand toevallig ergens nog een online shop of grabbelbak waar GTR2 te krijgen is? Ik had een webshop gevonden, maar toen ik hem ging bestellen was de voorraad info aangepast naar 'op bestelling'
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Dynabyte zou nog wel een paar moeten hebben, twee weken geleden lagen er behoorlijk wat bij Dynabyte Groningen..Ethirty schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:38:
Weet iemand toevallig ergens nog een online shop of grabbelbak waar GTR2 te krijgen is? Ik had een webshop gevonden, maar toen ik hem ging bestellen was de voorraad info aangepast naar 'op bestelling'
Ik maakte vandaag mijn Momo force open omdat ik dacht dat er iets mis mee was, trek ik per ongeluk een kabeltje doormidden
aangezien ik de belichaming ben van het woord a-technisch, neem ik hem deze week maar mee naar mijn technische broer
Hopelijk kan ik dan ook eens meerijden!

Wanneer is de volgende race?
Wel weer zin in een x racen. op bijv. Brno / Donington
Wel weer zin in een x racen. op bijv. Brno / Donington
PSN ID: JLvanEs0305
Heb mijn stuurtje gefixed en ook heb ik een legale copie en dus een online key. Gisteren met 26 man geraced. praktisch iedereen had een GT bak en tijdens de qualify regende het, dus het was een glij feest van jewelste
Toen de race begon, hield het na 1 ronde al op met regenen, mooi om te zien hoe sommige mensen doorreden terwijl anderen de pit in gingen
zijn er nog mensen die interesse hebben in een formula 3000 mod server?
Veel interesse weer
Veel interesse weer

[ Voor 17% gewijzigd door Shva op 17-01-2008 10:26 ]
Verwijderd
Komt goed , een topic beter als niks , nog nieuwe mods om aan te raden?
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2008 22:05 ]
Ik ben niet echt van de mods.
Volgende week kan ik wel weer eens een server aanslingeren voor een avondje rijden?
Volgende week kan ik wel weer eens een server aanslingeren voor een avondje rijden?
Lijkt me een goed ideeDutch3men schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:26:
die F3000 mod is echt heel stoer hoor vooral om monaco 2007 mee door te scheuren....Dutch3men schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:26:
F*ck a d*ck, ik heb nog steeds geen origineel exemplaar kunnen bemachtigen.......
Storm wil ook mee doen!!
Storm wil ook mee doen!!
is ie zo moeilijk te vinden in de winkel dan?
Tegenwoordig wel, net als GTL nergens meer te krijgen..Shva schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:32:

Ben blij dat ik ze beide al heb..
Heb alleen GTR1 en Race niet.
Maargoed aan GTR1 heb ik ook niks omdak GTR2 heb, en aan RACE heb ik ook niks omdat ik race07 heb..
GTL is imho wel de beste game
Zoeken schat. Staat in dit topic en in de eerste paar hits in google stond het ook al 2 keer...r0_ schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:41:
Kan iemand mij zeggen hoe ik mijn FPS ingame bekijk in GTR2. Ik kan het niet vinden
ctrl+f als ik het goed heb.r0_ schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:41:
Kan iemand mij zeggen hoe ik mijn FPS ingame bekijk in GTR2. Ik kan het niet vinden
Hoi!
Ik rij nu al een jaar ofzo met GTR2, steeds niet de auto afgesteld e.d. Maar daar wil ik nu mee gaan beginnen.
Ik ben opzoek naar die handleiding om je auto af te stellen. Die website in de beginpost doet het niet meer. Het zou heel fijn zijn als hij in het Nederlands zou zijn, maar met engels ben ik ook al blij
Alvast bedankt.
En heb ik hier Motec voor nodig?
Ik rij nu al een jaar ofzo met GTR2, steeds niet de auto afgesteld e.d. Maar daar wil ik nu mee gaan beginnen.
Ik ben opzoek naar die handleiding om je auto af te stellen. Die website in de beginpost doet het niet meer. Het zou heel fijn zijn als hij in het Nederlands zou zijn, maar met engels ben ik ook al blij
Alvast bedankt.
[ Voor 16% gewijzigd door Thomas312 op 24-01-2008 12:25 ]
Verwijderd
He Thomas , kan hem hier ook niet 123 vinden maar kouw vraag had ik hier ook al gesteld , weet zeker dat de link ergens op dit topic deel3 ergens staat en het kost ff wat speuren maar zoek en je zal hem vinden , het is overigens een engelse handleiding .Thomas312 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:52:
Hoi!
Alvast bedankt.
Joh, je wilt niet weten hoeveel games er al door mijn handen zijn gegaan bij het doorspitten van de bakken met oude titels bij zo'n beetje elke speelgoed- en computerzaak in noord-NL. Moedeloos word ik ervan, maar ja, dat zal m'n straf zijn voor het spelen met een illegale kopie ipv 'm gewoon te kopen toen ie uit was ben ik bang....Shva schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:32:
Thomas: een week of wat geleden heeft iemand in dit draad ook een link naar de handleiding geplaatst, ff zoeken
[ Voor 11% gewijzigd door Storm316 op 24-01-2008 15:45 ]
eBay, heb GTR + GTR2 + GT Legends gekocht voor €18 oid. Hoewel ik ze al had (ja, origineel) op GTR 2 na had ik het er wel voor overStorm316 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:42:
[...]
Joh, je wilt niet weten hoeveel games er al door mijn handen zijn gegaan bij het doorspitten van de bakken met oude titels bij zo'n beetje elke speelgoed- en computerzaak in noord-NL. Moedeloos word ik ervan, maar ja, dat zal m'n straf zijn voor het spelen met een illegale kopie ipv 'm gewoon te kopen toen ie uit was ben ik bang....
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Ik heb eigenlijk nog nooit iets via Amazon of Ebay gekocht, verder dan Tweakers V&A en sporadisch een webshop reikt mijn internet-handel ervaring niet. Misschien toch maar eens de sprong wagen dan, is dat er lang geleden dat je ze daar gekocht hebt?Sp33dFr34k schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:44:
[...]
eBay, heb GTR + GTR2 + GT Legends gekocht voor €18 oid. Hoewel ik ze al had (ja, origineel) op GTR 2 na had ik het er wel voor over
Poe, maandje of 3-4 ongeveer.Storm316 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:49:
[...]
Ik heb eigenlijk nog nooit iets via Amazon of Ebay gekocht, verder dan Tweakers V&A en sporadisch een webshop reikt mijn internet-handel ervaring niet. Misschien toch maar eens de sprong wagen dan, is dat er lang geleden dat je ze daar gekocht hebt?
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Verwijderd
Dit filmpje wil toch wel even delen , wat een geluid , heb al gevraagd op RSC forum of deze sounds ook mogelijk zijn voor de standaard auto's want dit heeft toch wel een hoop extra beleving met deze geluiden . De wagen is een Ferrari F430 en dus een mod-wagen , waar kan je die downloaden eigenlijk? Nog nooit gezien . http://www.stage6.com/use...GTR2-F430-Real-Sound-Mix#
Zonder het filmpje gezien te hebben denk ik dat je op nogrip.com moet zijn.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:25:
Dit filmpje wil toch wel even delen , wat een geluid , heb al gevraagd op RSC forum of deze sounds ook mogelijk zijn voor de standaard auto's want dit heeft toch wel een hoop extra beleving met deze geluiden . De wagen is een Ferrari F430 en dus een mod-wagen , waar kan je die downloaden eigenlijk? Nog nooit gezien . http://www.stage6.com/use...GTR2-F430-Real-Sound-Mix#
Volgens mij gaat het om de F430 uit TestDrive Unlimited.
D'r zijn nog wel wat meer van die wagens overgezet naar Gtr2.
mocht ik het fout hebben, ik kan het even niet checken, sorry
Heb je de comments goed gelezen 
Hij heeft een ronde gereden in GTR2, daarnaast heeft hij onboard footage gezien gevonden van een F430 op Spa, en het geluid erbij gezet. Ik vind het zelf overigens nogal nep aandoen, je hoort duidelijk dat het geluid er los van staat.
Dit is de onboard lap in kwestie >> http://www.rsv-motorsport.com/uploads/spa24h06onb.wmv
Op nogrip maar ook op http://forum.rscnet.org/ vind je een aantal sound file upgrades (zowel voor interior als exterior)
De F430 is ofwel te verkrijgen als conversie vanuit een ander game, maar hij is ook nog in ontwikkeling door een aantal modteams.
Hij heeft een ronde gereden in GTR2, daarnaast heeft hij onboard footage gezien gevonden van een F430 op Spa, en het geluid erbij gezet. Ik vind het zelf overigens nogal nep aandoen, je hoort duidelijk dat het geluid er los van staat.
Dit is de onboard lap in kwestie >> http://www.rsv-motorsport.com/uploads/spa24h06onb.wmv
Op nogrip maar ook op http://forum.rscnet.org/ vind je een aantal sound file upgrades (zowel voor interior als exterior)
De F430 is ofwel te verkrijgen als conversie vanuit een ander game, maar hij is ook nog in ontwikkeling door een aantal modteams.
[ Voor 7% gewijzigd door Fuelke op 27-01-2008 19:17 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik ga hier geen nieuw topic voor openen, maar onlangs nieuw pc'tje in elkaar gezet en wil nu gtr2 op dual screen spelen (nvidia kaart, 2x 19" monitor) maar hoe kan ik dat instellen? max resolutie is 1280x1024 en zie nergens spanning of stretch option in driver danwel spel zien. Iemand die me kan uitleggen hoe of wat?
Rechtsonderin beeld moet er toch een nvidia icoon zichtbaar zijn
rechtermuisknop erop -> nview beeldscherminstellingen -> horizontale uitbreiding -> juiste schermconfig
Alleen dual screen werkt niet lekker, want je exacte view zit tussen de twee schermen in. Altijd een oneven aantal schermen hebben
rechtermuisknop erop -> nview beeldscherminstellingen -> horizontale uitbreiding -> juiste schermconfig
Alleen dual screen werkt niet lekker, want je exacte view zit tussen de twee schermen in. Altijd een oneven aantal schermen hebben

Vandaar dat ik al uren heb zitten zoeken en klooien: Nvidia heeft nog geen nView voor Vista klaar...GAIAjohan schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 00:59:
Rechtsonderin beeld moet er toch een nvidia icoon zichtbaar zijn

Verwijderd
'k Heb dan toch eindelijk een (gratis) computertje kunnen bemachtigen (gekregen van de vriendin van mijn broer) om mijn G25 op kapot te racen.
En ondanks het feit dat ik mijn geld moest bewaren om de verzekering te kunnen betalen voor mijn echte auto, kon ik het niet laten om GTR2 te kopen die zo mooi in de winkel lag te smeken om gekocht te worden. Alles wat ik ooit heb gewild in een racespel komt hierin voor! ...
... Behalve 1 ding: 'k heb al een tijdje gezocht achter een mod om de 24 uren van Zolder te rijden, maar het enige dat ik heb kunnen vinden is een mod om de 24 uren van Nordschleife te rijden. (Was oorspronkelijk ook een optie totdat ik merkte dat deze computer niet krachtig genoeg is en het feit dat ik gewoon te slecht ben op dit circuit.
)
Is er toevallig iemand die weet waar je zo'n mod kan vinden?
Het circuit dat ik gebruik heb ik hier gevonden moest dit een rol spelen: http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=72891
En ondanks het feit dat ik mijn geld moest bewaren om de verzekering te kunnen betalen voor mijn echte auto, kon ik het niet laten om GTR2 te kopen die zo mooi in de winkel lag te smeken om gekocht te worden. Alles wat ik ooit heb gewild in een racespel komt hierin voor! ...
... Behalve 1 ding: 'k heb al een tijdje gezocht achter een mod om de 24 uren van Zolder te rijden, maar het enige dat ik heb kunnen vinden is een mod om de 24 uren van Nordschleife te rijden. (Was oorspronkelijk ook een optie totdat ik merkte dat deze computer niet krachtig genoeg is en het feit dat ik gewoon te slecht ben op dit circuit.

Het circuit dat ik gebruik heb ik hier gevonden moest dit een rol spelen: http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=72891
Je kan zelf ook gaan onderzoeken hoe de files en lengtes van bv 24h van de Nordschleife in elkaar zitten (staat wss onder championships). Hierna ga je zelf de 24h van Zolder makenVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:44:
'k Heb dan toch eindelijk een (gratis) computertje kunnen bemachtigen (gekregen van de vriendin van mijn broer) om mijn G25 op kapot te racen.![]()
... Behalve 1 ding: 'k heb al een tijdje gezocht achter een mod om de 24 uren van Zolder te rijden, maar het enige dat ik heb kunnen vinden is een mod om de 24 uren van Nordschleife te rijden. (Was oorspronkelijk ook een optie totdat ik merkte dat deze computer niet krachtig genoeg is en het feit dat ik gewoon te slecht ben op dit circuit.)
Check hiero de derde post:
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=274023
Een beetje tweaker zou hier toch wel uit moeten komen dacht ik zo.
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=274023
Een beetje tweaker zou hier toch wel uit moeten komen dacht ik zo.
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
Is er iemand die me kan helpen met het volgende :
Nogrip heb ik een aantal leuke mods gevonden en gedownd:P een aantal werkt er (wielen) een aantal niet (genstring wil niet meewerken zoals t hoort) gevolg: auto die het niet meer doen. ook heb ik eenleuk cockpit voor mn GT3 RSR en die wil ook niet meewerken
help
Nogrip heb ik een aantal leuke mods gevonden en gedownd:P een aantal werkt er (wielen) een aantal niet (genstring wil niet meewerken zoals t hoort) gevolg: auto die het niet meer doen. ook heb ik eenleuk cockpit voor mn GT3 RSR en die wil ook niet meewerken
Verwijderd
Waar heb je die gekocht, ik kan 'm nergens meer vinden!...GTR2 te kopen die zo mooi in de winkel lag te smeken om gekocht te worden....
http://www.gamevision.org...ttp://www.gamevision.org/ [€26,95]Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 18:47:
[...]
Waar heb je die gekocht, ik kan 'm nergens meer vinden!
Verwijderd
Over mijn probleem over de 24 uren van Zolder: inderdaad, die avond nog heb ik zelf een bestaand bestandje gekopieerd en er de 24h van Zolder van gemaakt.
Om 't zelfs helemaal af te maken, kan je nu alleen nog maar kiezen uit de Belcar-wagens. 
Eigenlijk zijn die codes nog relatief simpel opgebouwd.
(En nu nog aftellen totdat het zomer is om zelf real life de 24h van Zolder te gaan rijden.
)
En 'k heb GTR2 trouwens gekocht in Dreamland.
(Boomsesteenweg 546
2610 WILRIJK (België))
Maar 'k vrees er een beetje voor dat dat het laatste exemplaar was.. 'k Heb hem ook nog wel zien liggen in de Makro in Deurne.
Eigenlijk zijn die codes nog relatief simpel opgebouwd.
(En nu nog aftellen totdat het zomer is om zelf real life de 24h van Zolder te gaan rijden.
En 'k heb GTR2 trouwens gekocht in Dreamland.
(Boomsesteenweg 546
2610 WILRIJK (België))
Maar 'k vrees er een beetje voor dat dat het laatste exemplaar was.. 'k Heb hem ook nog wel zien liggen in de Makro in Deurne.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2008 20:33 ]
Pfff, net weer even 3 uurtjes gespeeld, maar ik begin er steeds minder de lol in te krijgen. Alles raced en beukt maar en als ik denk dat ik een lekker rondje heb gereden, schiet de computer weer voorbij met 2~3 sec sneller. Hoe goed ik me ook concentreer, ik ben altijd laatste. Ik heb het idee dat ik iets verkeerds doe, alleen heb ik geen idee wat. Wel heeft bij mij elke auto een onderstuur van jewelste!
Ook door de training kom ik amper, het lijkt erop alsof de computer altijd grip heeft, ook op stukken waar ik enorm moet afremmen om er niet voor de zoveelste keer uit te vliegen. Wellicht dat dit met tunen weg te krijgen is, maar om dan pas lol er in te krijgen vind ik een beetje te ver gaan. Ook als ik de rem 100% intrap dan blokkeert er ook helemaal niets. Vergeleken met RACE07 is een klein tikje op de rem al genoeg om fatsoenlijk af te remmen, wat logischer is dan de rem helemaal te moeten indrukken voordat het voertuig pas stopt.
Hebben er hier meer mensen last van, dat de grip van auto's 0% is en dat de rem pas fatsoenlijk werkt bij 100% indrukken? ( Ik rijd met een G25 )
Ook door de training kom ik amper, het lijkt erop alsof de computer altijd grip heeft, ook op stukken waar ik enorm moet afremmen om er niet voor de zoveelste keer uit te vliegen. Wellicht dat dit met tunen weg te krijgen is, maar om dan pas lol er in te krijgen vind ik een beetje te ver gaan. Ook als ik de rem 100% intrap dan blokkeert er ook helemaal niets. Vergeleken met RACE07 is een klein tikje op de rem al genoeg om fatsoenlijk af te remmen, wat logischer is dan de rem helemaal te moeten indrukken voordat het voertuig pas stopt.
Hebben er hier meer mensen last van, dat de grip van auto's 0% is en dat de rem pas fatsoenlijk werkt bij 100% indrukken? ( Ik rijd met een G25 )
Tja, lijkt me toch iets van instelling (sensitivity) te zijn.
En uiteraard setup van de wagen zelf.
Sensitivity van de brake staat op 90%, maar heeft weinig succes. Wel jammer dat je eerst de wagen een andere setup moet geven, voordat je een beetje serieus kan meerijden.Noel schreef op zondag 09 maart 2008 @ 14:44:
Tja, lijkt me toch iets van instelling (sensitivity) te zijn.
Nou dat valt zat mee, ik gooi er meestal wat zachtere bandjes onder en de koeling voor de remmen gooi ik naar 1 of 2 en dat is 't. En dan kan ik goed meekomen.
Gewoon veel oefenen denk ik.
Gewoon veel oefenen denk ik.
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
Verwijderd
Op welke moeilijkheidsgraad speel je? Ikzelf ben vanaf de start begonnen met simulatie en heb alle hulpmiddeltjes afgezet. Als de ABS afstaat, heb je wel degelijk het gevoel dat je remmen gaan blokkeren bij te hard remmen. 
Neem ook eens een kijkje bij de controls of je pedalen juist zijn ingesteld. Beide balkjes van gas en rem moeten volledig gevuld zijn bij volledig intrappen van de pedalen. Als dit niet het geval is, moet je eens de profiler van Logitech zelf openen en je instellingen daar eens controleren. (Apparaat --> spelbesturingen --> eigenschappen (om de pedalen te controleren of ze deftig werken) en ook eens zien bij bewerken --> specifieke spelinstellingen... En zeker de gecombineerde pedalen afzetten.
Hierna zal je de instellingen in GTR2 wel even moeten aanpassen. Gewoon de controls voor de gas en de rem opnieuw toewijzen.)
Wat sturen betreft: op hoeveel graden is je stuur ingesteld? Als ik mij niet vergis, was 720° de ideale instelling. En als alles juist ingesteld is, raad ik je de driving school aan.
In de theorie staan handige tips (bv. zo weinig mogelijk sturen).
Om het nog eens over de moeilijkheidsgraad te hebben: als niks lijkt te lukken, neem je de laagste moeilijkheidsgraad, alle hulpmiddeltjes zet je op en je zet de moeilijkheidsgraad van de AI zelf ook op 't laagste.
(En met wat oefening moet dat wel lukken. Ik had GTR2 (mijn allereerste echte simulator sinds dat ik een computer op mijn kamer heb staan (die ik enkele weken geleden heb gekregen) nog maar een week en ik zat op 't circuit van Zolder rond te scheuren in een Saleen S7R en kon het zelfs halen van de Ferrari's en de Lamborghini's.
)
In elk geval: ik hoop dat deze uitleg iets zal uithalen.
Neem ook eens een kijkje bij de controls of je pedalen juist zijn ingesteld. Beide balkjes van gas en rem moeten volledig gevuld zijn bij volledig intrappen van de pedalen. Als dit niet het geval is, moet je eens de profiler van Logitech zelf openen en je instellingen daar eens controleren. (Apparaat --> spelbesturingen --> eigenschappen (om de pedalen te controleren of ze deftig werken) en ook eens zien bij bewerken --> specifieke spelinstellingen... En zeker de gecombineerde pedalen afzetten.
Wat sturen betreft: op hoeveel graden is je stuur ingesteld? Als ik mij niet vergis, was 720° de ideale instelling. En als alles juist ingesteld is, raad ik je de driving school aan.
Om het nog eens over de moeilijkheidsgraad te hebben: als niks lijkt te lukken, neem je de laagste moeilijkheidsgraad, alle hulpmiddeltjes zet je op en je zet de moeilijkheidsgraad van de AI zelf ook op 't laagste.
(En met wat oefening moet dat wel lukken. Ik had GTR2 (mijn allereerste echte simulator sinds dat ik een computer op mijn kamer heb staan (die ik enkele weken geleden heb gekregen) nog maar een week en ik zat op 't circuit van Zolder rond te scheuren in een Saleen S7R en kon het zelfs halen van de Ferrari's en de Lamborghini's.
In elk geval: ik hoop dat deze uitleg iets zal uithalen.
Bedankt voor je reply. De pendalen staan niet op 'combined pedals', dus daar ligt het probleem niet. Ook worden de balkjes helemaal gevuld bij het intrappen van de rem. Echter lijkt me 720° erg veel, dan draai je jezelf wezeloos. Hij staat nu bij mij op 220°, wat me opzich wel bevalt. Ook staat ABS en de rest uit. Het zal wel een kwestie van oefenen zijn, en zal binnenkort eens de originele versie kopen om zo ook on-line te kunnen oefenen.
En ik vind mijn 450 al heel laag.
Verwijderd
720° is in feite niet bepaald veel hoor.
Zelfs op die instelling stuur ik bijna nooit verder dan 90°. Behalve voor enkele trage chicanes en haarspeldbochten. 45° is bij mij de gemiddelde uitslag.
Het voordeel is dat je gecontroleerder kunt sturen en dat stuurfouten minder hard afgestraft worden. Hoe kleiner de stuuruitslag, hoe schokkeriger uw bewegingen en hoe groter de kans om grip te verliezen en uw banden te verslijten.
(Momenteel rijd ik trouwens met een Corvette C5R zonder dat er ook maar 1 ding aan veranderd is. Alleja, behalve de rev limiter die teruggebracht is tot 6400 rpm (om de kans tot het opblazen van de motor te reduceren, iets wat in 't begin nogal een probleem was
) en de tank die volledig gevuld moet zijn ipv half.
Na een uur rijden rijdt die nog altijd fris als je wat economisch en bandvriendelijk rijdt.
)
(Momenteel rijd ik trouwens met een Corvette C5R zonder dat er ook maar 1 ding aan veranderd is. Alleja, behalve de rev limiter die teruggebracht is tot 6400 rpm (om de kans tot het opblazen van de motor te reduceren, iets wat in 't begin nogal een probleem was
Het probleem aan GTR2 is mijns inziens de (te?) lage maximale lock van 23graden, hierdoor is het niet prettig met een hoge rotatie te spelen.. GT Legends gaat tot 34,5graden
Tjha, het is het proberen waard natuurlijk. Wel wil ik het zo realistisch mogelijk houden, vandaar dat hij ook op 220° staat, omdat de bestuurder op't beeld ook ongeveer een stuuruitslag van 220°~230° heeft. Tuurlijk kan je wel het stuur uitschakelen, ik ga het vanmiddag eens proberen.Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 19:50:
720° is in feite niet bepaald veel hoor.Zelfs op die instelling stuur ik bijna nooit verder dan 90°. Behalve voor enkele trage chicanes en haarspeldbochten. 45° is bij mij de gemiddelde uitslag.
Het voordeel is dat je gecontroleerder kunt sturen en dat stuurfouten minder hard afgestraft worden. Hoe kleiner de stuuruitslag, hoe schokkeriger uw bewegingen en hoe groter de kans om grip te verliezen en uw banden te verslijten.
(Momenteel rijd ik trouwens met een Corvette C5R zonder dat er ook maar 1 ding aan veranderd is. Alleja, behalve de rev limiter die teruggebracht is tot 6400 rpm (om de kans tot het opblazen van de motor te reduceren, iets wat in 't begin nogal een probleem was) en de tank die volledig gevuld moet zijn ipv half.
Na een uur rijden rijdt die nog altijd fris als je wat economisch en bandvriendelijk rijdt.
)
Maar in het echt rijden ze met 540 graden ofzo.. Die 270 (imho) is gewoon een ingevoerde waarde die aan te passen is. Alleen krijg je dan mismatches.Xtresis schreef op maandag 10 maart 2008 @ 08:43:
[...]
Tjha, het is het proberen waard natuurlijk. Wel wil ik het zo realistisch mogelijk houden, vandaar dat hij ook op 220° staat, omdat de bestuurder op't beeld ook ongeveer een stuuruitslag van 220°~230° heeft. Tuurlijk kan je wel het stuur uitschakelen, ik ga het vanmiddag eens proberen.
en zonder stuur rijden is kut in sommige wagens, bv Lambo of Nissan
Verwijderd
Woops, inderdaad. Wil dus zeggen dat ik straks mijn instelling ook eens moet gaan aanpassen.GAIAjohan schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:58:
[...]
Maar in het echt rijden ze met 540 graden ofzo..
(Ik let zelfs niet eens op dat stuur op uw scherm. Het enige wat ik nodig heb, is de voorruit, het dashboard en mijn spiegels.)
Ach ik rij zelf op 428 gradenVerwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:14:
[...]
Woops, inderdaad. Wil dus zeggen dat ik straks mijn instelling ook eens moet gaan aanpassen.
(Ik let zelfs niet eens op dat stuur op uw scherm. Het enige wat ik nodig heb, is de voorruit, het dashboard en mijn spiegels.)
In een GT auto zit er hooguit een 220-230 graden draaiing in. Anders moet je gaan overpakken in de hairpinGAIAjohan schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:58:
[...]
Maar in het echt rijden ze met 540 graden ofzo.. Die 270 (imho) is gewoon een ingevoerde waarde die aan te passen is. Alleen krijg je dan mismatches.
en zonder stuur rijden is kut in sommige wagens, bv Lambo of Nissan
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Minstens 360gradenBeQuietAndDrive schreef op maandag 10 maart 2008 @ 23:32:
[...]
In een GT auto zit er hooguit een 220-230 graden draaiing in. Anders moet je gaan overpakken in de hairpin
http://youtube.com/watch?v=-y1weLaR4iQ En dat is dan nog maar Paul Ricard (op 22 seconden draait hij hem minstens 180graden naar rechts.)
Ik denk zelf eerder aan 270 graden naar links en 270 naar rechts = samen 540
[ Voor 17% gewijzigd door GAIAjohan op 11-03-2008 03:27 ]
Ja, naar 1 kant inderdaad
Verwijderd
Heb net GTR2 gekocht en wil graag op de Nordschleife rijden. Kan iemand me adviseren welke Nordschleife ik het best kan installeren? Ik wil graag degene die het meest realistisch is, ofwel het meest overeen komt met de echte baan.
Ik zie de volgende 3 versies staan op http://www.nogripracing.com , welke is het beste?
- NOS Team Nordschleife 2.03a
- Raceking Nordschleife
- Nordschleife (by DutchDevil)
Ik zie de volgende 3 versies staan op http://www.nogripracing.com , welke is het beste?
- NOS Team Nordschleife 2.03a
- Raceking Nordschleife
- Nordschleife (by DutchDevil)
Eerst deze: http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=7284
daarna de update eroverheen: http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=8262
Op de VLN koers hebben we pas een gave cuprace verreden. In de laatste pagina's van dit topic staan ook wat richttijden met de 996 CUP auto (dus niet de RSR). In de startpost van die thread vind je ook een trucje om niet steeds een outlap over de gehele Nordschleife te hoeven rijden als je aan het hotlappen bent.
Succes!
daarna de update eroverheen: http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=8262
Op de VLN koers hebben we pas een gave cuprace verreden. In de laatste pagina's van dit topic staan ook wat richttijden met de 996 CUP auto (dus niet de RSR). In de startpost van die thread vind je ook een trucje om niet steeds een outlap over de gehele Nordschleife te hoeven rijden als je aan het hotlappen bent.
Succes!
[ Voor 16% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 12-03-2008 00:59 ]
Ik weet alleen dat ik 8:52 heb gereden op de 24h met de 996 cup.. En met 996 RSR zat ik op 8:26 
Op de tourist had ik 7:10 met de Cup en 6:52 met de RSR
//edit
sorry dat was de DutchDevil versie waar ik het over had...
Op de tourist had ik 7:10 met de Cup en 6:52 met de RSR
//edit
sorry dat was de DutchDevil versie waar ik het over had...
[ Voor 40% gewijzigd door GAIAjohan op 12-03-2008 01:28 ]
De pole position op de VLN met de 911 CUP was geloof ik bij ons iets van 8m20. In elk geval debiel snel
Verwijderd
Hoi,
Ik heb een e6600 lopen op 462,5 x 8 = 3,700 Ghz, Als ik GTR2 speel dan word er maar 1 core gebruikt. Zorgt voor een flinke prestatieverlies. Vooral als je SLI draait. Iemand een oplossing ?
Thx
Ik heb een e6600 lopen op 462,5 x 8 = 3,700 Ghz, Als ik GTR2 speel dan word er maar 1 core gebruikt. Zorgt voor een flinke prestatieverlies. Vooral als je SLI draait. Iemand een oplossing ?
Thx
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 15:12 . Reden: spelfoutje ]
tja, je bent ieg wel voorbereid op de toekomst!Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:11:
Hoi,
Thx
Er zijn nog wel een hoop meer spellen die niet meerdere cores gebruiken.
Heb je meer prestaties nodig dan? Op m'n 2,9ghz amdeetje 939 met 2x 7800gtx in sli loopt het als een zonnetje op 1280x1024.Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:11:
Hoi,
Thx
Verwijderd
Zijn er hier mensen die rijden met de 'Logitech Formula Force EX' of de 'Saitek R440 Force Feedback Wheel'? Ik ben op zoek naar een stuurtje voor GTR2 en heb een budget van ongeveer €60 euro. Wat zijn jullie ervaringen met deze 2 stuurtjes, en zijn er nog betere alternatieven omstreeks dit budget?
Alvast bedankt
.
Alvast bedankt