"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
Alle goldsellers zullen elke exploit etc gebruiken om makkelijk meer gold te krijgen. Dus als niemand gold koopt, verdwijnen ook de spam, de bots, de uitgebuite chinese kindertjes (tenminste voor wowDCM schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:40:
"eerlijke" goldsellers.........lol
Maar ff serieus. Ik heb alle argumenten voor en alle argumenten tegen al wel gehoord. Ieder z'n eigen mening. Ben zelf helemaal tegen trouwes.
Maar mocht je het overwegen pas dan op dat je het niet te vaak gaat doen. Dit kan namelijk behoorlijk uit de hand lopen. Heb het van dichtbij meegemaakt dat er door mensen 1000-en euries aan vergooid werden omdat het zo makkelijk was.
Emergency Monitor werkt niet meer ?Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:37:
[...]
[...]
Ik zet eigenlijk altijd m'n muisepointer vast op de emergencymonitor en druk zo nu en dan op reneww, flashheal en PW:S. Gaat best terwijl ik een dvd-tje zit te kijken en met m'n andere hand in m'n bak met chips zit.
Beetje late reactie van me, maar bedankt! Denk dat ik binnenkort even Vista op m'n laptop ga zetten danRuuddie schreef op zondag 31 december 2006 @ 15:33:
[...]
Yup. Heb maar ff Vista 64-bit gehad om te testen (dagje), en daarin geen problemen wat WoW betreft tegengekomen.
'n Vriend van me had wel problemen met WoW en zijn 7800GT (ook 64-bit), dat soms de framerate dropte naar 1 FPS. Even WoW minimaliseren en dan weer openen loste het op, maar voor een paar minuten.
Er is echter inmiddels een nieuwe nVidia driver uit, door MS zelf aangeboden via Windows Update, en deze schijnt wel goed te werken met WoW
Verwijderd
Geen idee, was maar een grapje. Heb het nog nooit gebruikt.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 15:56 ]
Zeker al een tijdje niet meer gespeeld? Emergencymonitor werkt sinds patch 2.0 niet meer... Je moet alle mensen die healing/decursing nodig hebben zelf selecteren. Ik denk dat alleen vrouwen dat kunnen terwijl ze tv kijken... De meeste mannen kunnen geen twee dingen tegelijk ;)(Ben zelf overigens man ).Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:37:
[...]
[...]
Ik zet eigenlijk altijd m'n muisepointer vast op de emergencymonitor en druk zo nu en dan op reneww, flashheal en PW:S. Gaat best terwijl ik een dvd-tje zit te kijken en met m'n andere hand in m'n bak met chips zit.
Smartdebuff kan wel wat je wil doen, alleen moet je dan rechter of linker muisknop doen. En dan doe je afhankelijk van je class demagic decurse etc.hulkie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:55:
[...]
Zeker al een tijdje niet meer gespeeld? Emergencymonitor werkt sinds patch 2.0 niet meer... Je moet alle mensen die healing/decursing nodig hebben zelf selecteren. Ik denk dat alleen vrouwen dat kunnen terwijl ze tv kijken... De meeste mannen kunnen geen twee dingen tegelijk ;)(Ben zelf overigens man ).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Verwijderd
Ben ik het niet mee eens. Sinds ik cheapshot ontdekt heb, ben ik helemaal verkocht. je geeft helemaal geen controle uit handen, jij kan 6sec met een 5cp kidneyshot op hem inhakken, zonder dat hij wat terug kan doen. Als je daar de opener cheapshot 4 sec bij opteld zijn dat 6 seconden. In 6 seconden sla ik iemand bijna doodhulkie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:35:
@ nawin: Ik lees net je topic over dat je alleen sapped en gouged om mensen te pesten, en ik denk ook best dat dit kan zonder white dmg te doen met je offhand.
In een dual kidney stunnen met 5 CP is bijna altijd een loss tegen een redelijke tegenstander, je geeft namelijk de controle uit handen en je doet geen massive openingsdamage.
Als je dit tegen een mage probeert: sta je vast -> sheep -> dikke vuurbal op je hoofd -> dood.
Als je dit tegen een priest doet: Fear, dot, mindblast, shield heal HoT -> jij weer terug bij af en vrijwel zeker dood.
Als je dit tegen een lock doet: Lijkt me duidelijk.
Als je dit tegen een hunter doet: Scattershot, trap --> jij dood.
Druids kunnen naar bearform gaan, dan ben je sowieso vrijwel kansloos omdat je gewoon 0 dmg doet.
Pally's kunnen iemand tegenwoordig ook op verschillende manieren stunnen en aardige burstdmg doen.
Denk dat alleen warriors wel te verslaan zijn met deze tactiek, maar ik zal wel iets missen
Als ik dit tegen een mage doe is hij gestunlocked waarop de dood volgt als ik geluk heb, en als ik pech heb, blinked hij en moet ik echt moeite gaan doen om te winnen.
Als ik dit tegen een priest doe is het ook vaak stunlock waarop de dood volgt.
Als ik dit tegen een lock doe is het 9/10 een stunlock waarop de dood volgt
Hunter is ook vaak een stunlock waarop de dood volgt, en anders pak ik em daarna wel
Pallys val ik niet graag aan, want als ik ze stunlock doe ik wel veel dmg, maar als dat afgelopen is,
doet hij zo een schild en healed hij zichzelf weer naar 100

Druids in bear form zijn iets lastiger maar np. Ik ging met een maat van mij wat duellen. Een 51 tauren druid, net als mij (51 dan toentertijd). Ik wou nog poison zetten, maar de duel was al begonnen, zij tanken in bear form, maar ik versloeg haar gewoon
Warriors zijn met deze methode wel neer te krijgen, maar je moet ook kunnen anticiperen op moves die iemand opeens doet, die je niet verwacht, om het gevecht tog naar je toe te trekken en uiteindelijk te winnen.
Verwijderd
een mage die in die 6 sec zn blink niet gebruikt (mits niet op cd), tjaVerwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:10:
[...]
Ben ik het niet mee eens. Sinds ik cheapshot ontdekt heb, ben ik helemaal verkocht. je geeft helemaal geen controle uit handen, jij kan 6sec met een 5cp kidneyshot op hem inhakken, zonder dat hij wat terug kan doen. Als je daar de opener cheapshot 4 sec bij opteld zijn dat 6 seconden. In 6 seconden sla ik iemand bijna dood. Dan heeft diegene echt hp onder de 40%. In principe heb je er dus 60% afgeslagen zonder dat jij hebt hoeven incasseren.
Als ik dit tegen een mage doe is hij gestunlocked waarop de dood volgt als ik geluk heb, en als ik pech heb, blinked hij en moet ik echt moeite gaan doen om te winnen.
1 foutje, fear, bye byeAls ik dit tegen een priest doe is het ook vaak stunlock waarop de dood volgt.
Leuk, succubus of een andere pet die op je in staat te batsen en 1 foutje, death coil, bye byeAls ik dit tegen een lock doe is het 9/10 een stunlock waarop de dood volgt
Bijna elke hunter is BM specced, woeiHunter is ook vaak een stunlock waarop de dood volgt, en anders pak ik em daarna wel
JohPallys val ik niet graag aan, want als ik ze stunlock doe ik wel veel dmg, maar als dat afgelopen is,
Een druid die maar 1 vorm gebruikt is een namaak warrior/rogue/priest.Druids in bear form zijn iets lastiger maar np. Ik ging met een maat van mij wat duellen. Een 51 tauren druid, net als mij (51 dan toentertijd). Ik wou nog poison zetten, maar de duel was al begonnen, zij tanken in bear form, maar ik versloeg haar gewoon, bearform is meer armor, maar als ik hak, vliegt het er alsnog af, expose armor ftw
Wacht rustig tot lvl60Warriors zijn met deze methode wel neer te krijgen, maar je moet ook kunnen anticiperen op moves die iemand opeens doet, die je niet verwacht, om het gevecht tog naar je toe te trekken en uiteindelijk te winnen.
Oh ja, en dan heb ik de anti stun trinkets welke sommige classes kunnen gebruiken, nog maar even niet genoemd...
Ik stun daarom altijd op 3 CP. dus openen met stun (krijg ik 2 CP voor) dan een SS meteen weer stun. Tegen de tijd dat ik 4 CP heb is hij al uit zn stun -> weg controle!
Verwijderd
Nee das het leuke, als ik in stealth rondsneak in bijv een bg, wordt ik zowat nooit gezien. Af en toe een lock met die felguard, maar meestal zien ze mij nietRaseriaN schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:12:
[...]
En die andere Rogue zal ook echt geen Stealth/Vanish doen en die Warrior zal dan ook echt geen Demo Shout/Thunderclap doen zodra jij in stealth schiet in zijn buurt?
Maargoed, je hebt gelijk...:/
Gebruik zelf Clique. Hiermee kan je zelf diverse muisknoppen combo's aan je spells hangen. Maarja, wel nog steeds naar 40 raid char frames turen en dan ook nog de juiste combo castenKevinp schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:59:
[...]
Smartdebuff kan wel wat je wil doen, alleen moet je dan rechter of linker muisknop doen. En dan doe je afhankelijk van je class demagic decurse etc.
[ Voor 4% gewijzigd door Bulligan op 03-01-2007 16:29 ]
Ik zou eerder zeggen: als je heel veel mazzel hebt dat hij NIET blinked. Dan moet die blink toevallig net op CD zitten, of de betreffende mage is toevallig net in slaap gevallen of dronkenVerwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:10:
Ben ik het niet mee eens. Sinds ik cheapshot ontdekt heb, ben ik helemaal verkocht. je geeft helemaal geen controle uit handen, jij kan 6sec met een 5cp kidneyshot op hem inhakken, zonder dat hij wat terug kan doen. Als je daar de opener cheapshot 4 sec bij opteld zijn dat 6 seconden. In 6 seconden sla ik iemand bijna dood. Dan heeft diegene echt hp onder de 40%. In principe heb je er dus 60% afgeslagen zonder dat jij hebt hoeven incasseren.
Blink -> Sheep -> Pyro -> Fireball -> insert any number of instants -> dood.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
mja, op mijn druid in catform(NE +stealth racial, met feral +stealth talents en wat +stealth(detection) gear) ben ik toch meestal de eerste die de ander (rogue in dit geval) zietVerwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:24:
[...]
Nee das het leuke, als ik in stealth rondsneak in bijv een bg, wordt ik zowat nooit gezien. Af en toe een lock met die felguard, maar meestal zien ze mij niet. Ik zit trouwens op de server Qual' Thalas. Is dat anders een noobserver ofzo?
stealthed rogues zijn mijn favo slachtoffers wat dat betreft... ws iets te vaak door ze geganked
CS > Gouge > Geblinkte mage 10 yards verderop, stunned...Whuzz schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:26:
[...]
Ik zou eerder zeggen: als je heel veel mazzel hebt dat hij NIET blinked. Dan moet die blink toevallig net op CD zitten, of de betreffende mage is toevallig net in slaap gevallen of dronken
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
IDD, beetje mage zet je mooi vast met Frost Nova of sheeped je. Beetje mage heeft aan een firebolt => fireblast => randomspell genoeg om je uit de weg te ruimen.Whuzz schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:26:
[...]
Ik zou eerder zeggen: als je heel veel mazzel hebt dat hij NIET blinked. Dan moet die blink toevallig net op CD zitten, of de betreffende mage is toevallig net in slaap gevallen of dronken
Ga er natuurlijk wel vanuit dat het 1 vs 1 is en dat kom ik in BG's (helaas) niet vaak tegen.
Als je helemaal pech hebt heb je zo'n Presence of Mind => Arcane Power => Trinket => Pyro mage tegenover je die je zelfs one-shot.
Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV
Lol gewoon 5 Sunders en daarna Devastate spammenKevinp schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:52:
Tanken word pas intensief op sommige fights(veal is de eerste). Wat is d'r nu intensief aan tanken, gewoon sunder armor spammen, en als je op 5 zit devastate. Ja ik ben warrior en Main Tank van de guild dus ik weet wat ik zeg hoor. Toch doen sommige gewoon iets fout, tja ik weet niet hoe, voor mij is het makkelijk.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Verwijderd
Heb je voor tier 4 en 5, tier 3 nodig?
En ook zie ik op di enieuwe tiers van die gele of paarse slots zitten, wat houden die in?
Verwijderd
met de juiste build is 5cp totaal geen probleem. Diep subtlety en je hebt met een beetje geluk al 5cp direct na je cheapshot, geen ss nodig! Bovendien kan je daarna nog preppen om de stunlock helemaal af te maken...hulkie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:22:
Stunnen is inderdaad goed en de sleutel tot de overwinning, maar als je pas gaat stunnen met 5 CP ben je al te laat. Dan heeft die ander namelijk al een paar seconden de tijd gehad om jou onder controle te krijgen!
Ik stun daarom altijd op 3 CP. dus openen met stun (krijg ik 2 CP voor) dan een SS meteen weer stun. Tegen de tijd dat ik 4 CP heb is hij al uit zn stun -> weg controle!
Het ligt dus sterk aan je build wat wel en niet kan...
Cheapshot tegen een mage beginnen is natuurlijk gewoon suicide
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 16:41 ]
Denk dat je met die gele en paarse slots sockets voor gems bedoelt?Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:39:
Ik heb nog geen reply op een vraag van mij van een paar pagina's terug, dus hier komt ie nog een keer:
Heb je voor tier 4 en 5, tier 3 nodig?
En ook zie ik op di enieuwe tiers van die gele of paarse slots zitten, wat houden die in?
Hier kun je later dus gems indoen waarmee je item extra stats krijgt.
Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV
Verwijderd
Die druid ging er later wel uit hoor. Die zag dat het fout ging en ging zichzelf healen maar toen was het te laat. Ik vertel natuurlijk niet alle details want dan duurt het te lang, zit ook nog op werkVerwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:19:
[...]
een mage die in die 6 sec zn blink niet gebruikt (mits niet op cd), tja
[...]
1 foutje, fear, bye bye
[...]
Leuk, succubus of een andere pet die op je in staat te batsen en 1 foutje, death coil, bye bye
[...]
Bijna elke hunter is BM specced, woei
[...]
Joh
[...]
Een druid die maar 1 vorm gebruikt is een namaak warrior/rogue/priest.
[...]
Wacht rustig tot lvl60
Oh ja, en dan heb ik de anti stun trinkets welke sommige classes kunnen gebruiken, nog maar even niet genoemd...
En over die locks. Ik heb redelijk wat armor/hp dus het maakt me niet uit dat zijn minion op me staat te hakken, die lock is tog binnen 5a 7 sec dood in stunlock.
Mja vergeet niet dat ik nog geen 60 ben he. Wie weet ga ik ontzettend hard op me bek dan, time will tell. Voorlopig weet ik iig dat ik haast nooit verslagen wordt
Ik zat er daarom ook aan te denken om voor TBC nog even pvp specc te gaan, maar bij nader inzien doe ik dat toch maar niet. Speel deze week toch amper, volgende week zal er ook niet veel van komen... Daarna kunnen we lekker met zn allen gaan mob campen!
criplejim: Voor zover ik weet heb je geen tier 1/2/3 nodig voor tier 4/5. De slots die in de nieuwe gear zit kan je gebruiken om een soort van shards in te doen. Met deze 'shards' kan je je items upgraden. Zie het dus als enchant slot naast de huidige enchants. Je kan je wapen dus nog met persoonlijke voorkeur verbeteren (+20 AP)!
metname quest geven idd veel goudCapiyol schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:45:
[...]
Oplossingen voor goldproblemen:
1. vind de niche of het altijd gewilde item voor je proffesion(s)
2. wacht tot de uitbreiding en zie daar!
2a. riding skill is goedkoper (540g @ honored i.p.v. 720g @honored)
2b. Goud dropt bij bosjes! (nee niet bossjes)
2c. Quests geven bulten goud.
Oftewel, beetje geduld en je hebt het waarschijnlijk binnen een paar levels voor elkaar.
(zonder de *vloek*scheld*tier* praktijken van die *raas*donder* farmfabrieken)
Is het nou echt zo erg om nog ff te wachten? Is het niet veel leuker om je mount echt helemaal zelf verdient te hebben?
ik had zelf mijn lvl40 mount pas op lvl45 omdat ik geld te kort had...lekker boeiend...
(disclaimer: bovenstaand is geheel en al opinie!)
PS. eerlijke goldseller? Dat is dan zeker hetzelfde als legaal gratis muziek downloaden! /equip Onyxia Scale Cloack
maar ik ben bijna door alle normale quests heen die dus te doen zijn en zit op 500g
ik wacht dus lekker tot tbc (heb alvast een epic mount gekocht van mijn pvp-marks)
en over professions/itemdrop/e.d.
op onze realm koopt niemand meer dure items of enchants de enige proffesion die nog geld verdient is mining en herbalist/alchemist(mining vanwege jewelcrafting wat er aan komt en alchemie omdat mensen toch weer potions willen om te lvl'en) voor de rest zijn van de proffesions is het afwachten.
ik heb laatst een axe geloot die 2 maanden geleden nog voor 150g op ah van de hand ging
ik spam hem nu al 2 weken in trade maar alleen maar offers van rond de 5g gehad
een idd eerlijke goldsellers bestaan niet echt hij zoekt denk ik gewoon een verslaafde tweak gebruiker die gold voor hem wil farmen
[ Voor 3% gewijzigd door Mili op 03-01-2007 16:51 ]
Verwijderd
Ja dat heb ik ook ontdekt. Ik kidneyshot soms ook op 3cp's, hangt echt van de situatie afhulkie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:22:
Stunnen is inderdaad goed en de sleutel tot de overwinning, maar als je pas gaat stunnen met 5 CP ben je al te laat. Dan heeft die ander namelijk al een paar seconden de tijd gehad om jou onder controle te krijgen!
Maar je hebt wel gelijk, als je voor die 5e cp gaat, is hij heeeeel even uit de stun, niet altijd als je die tick goed timed. met xperl unitframes kan ik zien wanneer die ticked en zo krijg je tog energy cadeau
Verwijderd
Oh? via wow-europe volg ik ook het rogue forum en daar staat dat die mages meestal te traag zijn, maargoed daar kan ik nix over zeggen want ik ken die rogue alleen goed (1e char). Wat ik wel weet is dat ik iedereen kan stunnen, op een uitzondering naWhuzz schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:26:
[...]
Verwijderd
De trade ligt idd helemaal plat. Ik vermoed dat iedereen nu zijn geld vasthoud voor TBC. Maar da's niet erg, zodra TBC begint komt de trade ook wel weer terug.Mili schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:49:
[...]
metname quest geven idd veel goud
maar ik ben bijna door alle normale quests heen die dus te doen zijn en zit op 500g
ik wacht dus lekker tot tbc (heb alvast een epic mount gekocht van mijn pvp-marks)
en over professions/itemdrop/e.d.
op onze realm koopt niemand meer dure items of enchants de enige proffesion die nog geld verdient is mining en herbalist/alchemist(mining vanwege jewelcrafting wat er aan komt en alchemie omdat mensen toch weer potions willen om te lvl'en) voor de rest zijn van de proffesions is het afwachten.
ik heb laatst een axe geloot die 2 maanden geleden nog voor 150g op ah van de hand ging
ik spam hem nu al 2 weken in trade maar alleen maar offers van rond de 5g gehad
een idd eerlijke goldsellers bestaan niet echt hij zoekt denk ik gewoon een verslaafde tweak gebruiker die gold voor hem wil farmen
Overigens gaan de enchants ook nog wel goed, veel mensen toch nieuwe wapens en crusader/spelldamage loopt als een trein
De axe die je voor 150g wil verkopen kan overigens ook ingezakt zijn door de simpel te verkrijgen rank14 wapens.
Verwijderd
haha een pyro zou nog kunnen na een sheep, maar het is bijna onmogelijk om ook nog een fireball daarna te gooien (blink 20yrds, sheep 1.5secs, rogue is echt veel te dichtbij om een fireball te gooien na een pyro).Whuzz schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:26:
[...]
persoonlijk sheep ik nooit en als ik dat doe, gooi ik een fireball (ivm pvp trinket). Sheepen is ook meestal niet nodig als firemage, met frostnova, blink en dragon's breath heb ik genoeg spells om te zorgen dat de rogue na zijn eerste aanval niet meer in mijn buurt komt
HetVerwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:51:
[...]
Ja dat heb ik ook ontdekt. Ik kidneyshot soms ook op 3cp's, hangt echt van de situatie af
Maar je hebt wel gelijk, als je voor die 5e cp gaat, is hij heeeeel even uit de stun, niet altijd als je die tick goed timed. met xperl unitframes kan ik zien wanneer die ticked en zo krijg je tog energy cadeau,
is
TOCH!!!
Je "ik pwn en de rest zuigt"-verhaaltjes lezen is nog tot daar aan toe, maar tik dan in godesnaam een beetje fatsoenlijk nederlands.
Rogues zijn meestal gewoon lief, okay ze staan wat te schoppen en te stunnen als ik mensen aan het healen ben, maar bijna al hun damage is melee, en laat ik nu 68% melee damage reductie (12.000 armor met aura) hebben, en in 2.0.3 zelfs 74% melee damage reductie, och laat ze maar, ik heal de mages wel die ze over een minuutje bij mij weg pikt
Het blijft altijd leuk, warriors die chargen in, merken na 10 seconden dat ze weinig damage (ashkandi warrior met 300 MS crit) doen en beginnen te sunderen
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Groot risico dat Blizzard je bant. De accounts waar het goud vandaan komt zijn snel genoeg bij Blizzard bekent, en dan gaan ze echt wel kijken met wie deze lui gehandeld hebben.GG85 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:00:
Iemand trouwens ervaring met gmworking.com of een andere gold seller? Ik bedoel, krijg je waar voor je geld, zijn zew betrouwbaar, doen ze niks met gestolen accounts etc.
Heb toch echt 500g nodig voor m'n mount.
offtopic:
eens zien hoeveel doodsbedreigingen ik krijg....
Als je account gebanned is zul je het wel aan jezelf te danken hebben...Nephilim schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:14:
Van mij kan je er alvast één krijgen. Door rotgastjes die het nodig vinden die *** goldsellers te sponsoren, vond Blizzard het nodig mijn account maar effe te gaan dichtgooien wegens 'involvement in online trading activities'. Ik wens iedereen die ook maar 1g heeft gekocht dan ook van harte toe dat hun account ook mooi dicht gaat.
Dat ligt in dit geval anders, zijn account is gebanned omdat hij in korte tijd veel gold van en naar andere accounts/alts heeft gemailed, en blizzard dit zag als goldselling.dyna18 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:21:
[...]
Als je account gebanned is zul je het wel aan jezelf te danken hebben...
Kennelijk is veel gold mailen + veel gold heen en weer mailen voor blizzard genoeg om je te flaggen als goldseller. Pas maar op, guildbanks dus :<
[ Voor 16% gewijzigd door Blistimo op 03-01-2007 17:25 ]
Scattershot / Trap? Deadzone my ass.Cyberia404 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:35:
Hunters hebben een deadzone, dat weet je he?
https://niels.nu
Haha moest ook even denken maar kon zo snel ook geen dead zone bedenken
Bnet pindle#2913
Verwijderd
scattershot is een talent en de range van de trap is niet groot genoeg.
Een fatsoenlijke mage kan het nog steeds exploiten, gelukkig zijn de meeste te stom om dat te doen
Ik wil de swords niet, die heeft iedereen al. Ik ga uiteraard combat speccen voor het grinden/questen, dus dan heb ik de volgende mogelijkheden:
HW claws: +5% crit met fists
HW maces: 5% kans om te stunnen
Beiden zijn fijn, maar ben er nog niet helemaal uit. Ik denk dat ik voor 2 claws zal gaan...
Hij had het over een dead zone tov een shadow priest. Volgens mij is die er niet? SS is idd talent maar hebben ze dat niet dan hebben ze die beast crap wel (of rood beast dat je raped, kom ff niet op de naam, of deterrence). Correct me if I'm wrongVerwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:48:
[...]
Een fatsoenlijke mage kan het nog steeds exploiten, gelukkig zijn de meeste te stom om dat te doen
Bnet pindle#2913
Fist, geen twijfel.QuarK schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:57:
Ik (rogue) zit zwaar te twijfelen wat voor HW wapens ik zal kopen voor het levelen (combat build).
Ik wil de swords niet, die heeft iedereen al. Ik ga uiteraard combat speccen voor het grinden/questen, dus dan heb ik de volgende mogelijkheden:
HW claws: +5% crit met fists
HW maces: 5% kans om te stunnen
Beiden zijn fijn, maar ben er nog niet helemaal uit. Ik denk dat ik voor 2 claws zal gaan...
Ik wil de fist eigenlijk hebben voor m'n rogue naast m'n HWL dagger, om straks mee te levelen, maar wil ook nog van 2 andere chars wat items vervangen dus wordt lastig... keuzes keuzes!
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Nee duh lol, alleen mages en druids kunnen het en niemand heeft deterrence tegenwoordigporn* schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:57:
[...]
Hij had het over een dead zone tov een shadow priest. Volgens mij is die er niet? SS is idd talent maar hebben ze dat niet dan hebben ze die beast crap wel (of rood beast dat je raped, kom ff niet op de naam, of deterrence). Correct me if I'm wrong
Wat bedoel je dan met " het"? Ik zei dat ik alleen hunters een uitdaging vond als shadow priest, iemand wijst me op een dead zone, die ik dus nog nooit heb kunnen vindenVerwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:10:
[...]
Nee duh lol, alleen mages en druids kunnen het en niemand heeft deterrence tegenwoordig
Ja natuurlijk probeer ik ze dicht bij me te houden en kan ik regelmatig een trap wel ontwijken, meestal echter lukt dat niet, omdat ik gewoon niet bij een hunter in de buurt kan komen. Silence, concussion, traps, FD als je net MB aan het casten bent, etc. Da's meer dan genoeg om me op afstand te houden zodat ik er niet een fear vanaf krijg.
Bedoelde eik ipv deterrence die stun, hoe heet ie, beast tree, 3e of 4e tier?
[ Voor 5% gewijzigd door porn* op 03-01-2007 18:20 ]
Bnet pindle#2913
Verwijderd
hehe idd, het mage forum van blizzard staat vol met whines over hoe sterk hunters wel niet zijn. Persoonlijk nooit zo'n last van, ze zijn snel dood over het algemeen. Alhoewel met die silence kan een hunter knap lastig zijn. Echter de meeste hunters gebruiken het nog verkeerd, direct als ik in range ben me silencen houdt simpelweg in dat ik wegren. kom wel weer terug als de silence uitgewerkt isVerwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:48:
[...]
Verwijderd
intimidation, wel 1 min cooldown (scatter shot maar 30 sec, breekt echter wel meteen bij dmg)porn* schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:18:
[...]
Wat bedoel je dan met " het"? Ik zei dat ik alleen hunters een uitdaging vond als shadow priest, iemand wijst me op een dead zone, die ik dus nog nooit heb kunnen vinden
Ja natuurlijk probeer ik ze dicht bij me te houden en kan ik regelmatig een trap wel ontwijken, meestal echter lukt dat niet, omdat ik gewoon niet bij een hunter in de buurt kan komen. Silence, concussion, traps, FD als je net MB aan het casten bent, etc. Da's meer dan genoeg om me op afstand te houden zodat ik er niet een fear vanaf krijg.
Bedoelde eik ipv deterrence die stun, hoe heet ie, beast tree, 3e of 4e tier?
Mijn TBC beta neemt nu 7.3G in op mijn schijf, dus als je 8G vrij hebt zou het goed moeten gaanVerwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:26:
Sorry voor de oneliner maar weet iemand hoeveel gig de installatie van TBC gaat kosten? Bij system requirements staat het er niet bij (voor zover ik kon zien). En moet anders me harde schijf maar eens opruimen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dat scattershot een talent is weet ik ook wel. Duh. Als je m'n sig gechecked had wist je dat ik zelf een 60 Hunter heb. Guess what. Bijna alle PvP Hunters zijn MM. Silencing shot is belachelijk, zelfde geldt voor het loskoppelen van de aimed shot en arcane shot cooldowns. Hunters kunnen tegen clothies een belachelijke hoeveelheid burst damage doen. Daarnaast: aimed shot + silencing shot en je kunt ook geen zak doen omdat alles wat je als mage doet een spell is.Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:48:
Zelfs als Hunter vind ik dat de buff die Hunters gekregen hebben ronduit belachelijk is.
Speel jij wel tegen enorm crappy Hunters dan.Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:25:
hehe idd, het mage forum van blizzard staat vol met whines over hoe sterk hunters wel niet zijn. Persoonlijk nooit zo'n last van, ze zijn snel dood over het algemeen. Alhoewel met die silence kan een hunter knap lastig zijn. Echter de meeste hunters gebruiken het nog verkeerd, direct als ik in range ben me silencen houdt simpelweg in dat ik wegren. kom wel weer terug als de silence uitgewerkt is
[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 03-01-2007 18:38 ]
Verwijderd
Ik heb zelf ook een hunter met uber gear, ja silencing shot is lekker als je zieke gear hebt. Maar zeiken over burst damage is te achterlijk voor woorden, gisteren 5.7k pom pyro in my face.Hydra schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:37:
[...]
Dat scattershot een talent is weet ik ook wel. Duh. Als je m'n sig gechecked had wist je dat ik zelf een 60 Hunter heb. Guess what. Bijna alle PvP Hunters zijn MM. Silencing shot is belachelijk, zelfde geldt voor het loskoppelen van de aimed shot en arcane shot cooldowns. Hunters kunnen tegen clothies een belachelijke hoeveelheid burst damage doen. Daarnaast: aimed shot + silencing shot en je kunt ook geen zak doen omdat alles wat je als mage doet een spell is.
Zelfs als Hunter vind ik dat de buff die Hunters gekregen hebben ronduit belachelijk is.
5.6k soulfire, 3k evis.
Nerf alle classes!
3 min mage, die doet dat, met geluk, dus eens in de 3 minuten. Wat was de cooldown op aimed shot ook al weer?Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:42:
Ik heb zelf ook een hunter met uber gear, ja silencing shot is lekker als je zieke gear hebt. Maar zeiken over burst damage is te achterlijk voor woorden, gisteren 5.7k pom pyro in my face.
5.6k soulfire, 3k evis.
Nerf alle classes!
Wat was de cooldown op Frost/Shadow/etc.bolt ook alweer? Zo sterk is aimed shot niet, ik gebruik het in PvP bijna nooit omdat ik de helft van de tijd bezig ben met mages scattershottenHydra schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:46:
[...]
3 min mage, die doet dat, met geluk, dus eens in de 3 minuten. Wat was de cooldown op aimed shot ook al weer?
Verwijderd
Ach gelukkig critten de fireballs maar voor 2.5k, hitten ze mij voor 1k en dat elke 3 seconden, nerf hunters.Hydra schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:46:
[...]
3 min mage, die doet dat, met geluk, dus eens in de 3 minuten. Wat was de cooldown op aimed shot ook al weer?
En heeft niks met geluk te maken maar 100% gear, zelfde als hunters, ja hunters doen zieke damage ALS ze goede gear hebben tenzij jij een hunter die voor 300 damage hit overpowered vindt.
Pala wordt als easy to play gezien en veel kiddo's rollen er daarom één, well, vroeger at least. Aantal pala's is drastisch afgenomen het laatste jaar. Een paladin echt goed spelen is zeker niet zo makkelijk als veel mensen zich voorstellen, je moet veel meer overzicht hebben en precies weten wanneer je in moet grijpen en op welke manier. Het aantal slechte pala's waar ik tegenaan gelopen ben in de tijd die ik nu speel is waarschijnlijk 90% van het totale aantal pala's waar ik mee samengespeeld heb; het aantal goeie spelers haal je er zo uit.MantaMania schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:48:
toch valt het me altijd tegen hoe weinig echt goeie paladins er zijn.
Jed is een rare spawn in de kamer van Anvilcrack, heb 'm in totaal 3x omgelegd in een 120ish runs waarvan twee keer de trinket dropte en ik één keer won. Ding is behoorlijk imba voor een blue trinket IMO.eendje schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:02:
[...]
jed is toch die summon boss bij the beast? wat een kut gevecht zeg.. kheb hem nog nooit neergekregen
Ik leg met m'n nieuwe build rogues met gelijke gear om en over het algemeen zonder bubble. Twee stuns en wat burstdmg (waar Crusader Strike erg lekker voor is) en je slaat zo 4k weg. Heb nog nooit in een 100% stunlock gezeten, je krijgt altijd wel wat ruimte.Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:10:
[...]
Pallys val ik niet graag aan, want als ik ze stunlock doe ik wel veel dmg, maar als dat afgelopen is,
3k evis hehe. Als je zerker buffs mee gaat tellen kan ik er ook nog wel een paar imba classes opnoemenVerwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:42:
[...]
Ik heb zelf ook een hunter met uber gear, ja silencing shot is lekker als je zieke gear hebt. Maar zeiken over burst damage is te achterlijk voor woorden, gisteren 5.7k pom pyro in my face.
5.6k soulfire, 3k evis.
Nerf alle classes!
Een normale crit evisc doet maximaal 2.5k op 0 armor oid, uitgaande van T2. Op je mail gaat dat dus noway zoveel pijn doen he. Zo'n soulfire crit is vrij zeldzaam, en die pyro... geen id maar vermoed ook zerker.
Als we 't zo gaan spelen: hunter doet 6-8k dmg in 5 seconden?
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Mensen moeten zich realiseren dat al dit pvp gezeik compleet verdwijnt in 2 weken, het hele pvp systeem gaat veranderen dus waarom nu nog er over gaan zitten discussierenporn* schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:12:
[...]
3k evis hehe. Als je zerker buffs mee gaat tellen kan ik er ook nog wel een paar imba classes opnoemen
Een normale crit evisc doet maximaal 2.5k op 0 armor oid, uitgaande van T2. Op je mail gaat dat dus noway zoveel pijn doen he. Zo'n soulfire crit is vrij zeldzaam, en die pyro... geen id maar vermoed ook zerker.
Als we 't zo gaan spelen: hunter doet 6-8k dmg in 5 seconden?
5.6k pyro red je bijna nooit zonder uber gear. Ik haal zelf nog niet eens 3k crits. En dan heb ik 2x GM weapons GM shoulders en rest is tier 1 en een tier 2 helmpje. zo'n 350 +dmgVerwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:42:
[...]
5.6k soulfire, 3k evis.
Nerf alle classes!

Kan je mij uitleggen wat er precies gaat veranderen dan in TBC aan PvP? Want ik kan het niet op de officiele website vindenVerwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:19:
[...]
Mensen moeten zich realiseren dat al dit pvp gezeik compleet verdwijnt in 2 weken, het hele pvp systeem gaat veranderen dus waarom nu nog er over gaan zitten discussieren
[ Voor 62% gewijzigd door danslo op 03-01-2007 21:18 ]
Het PvP systeem is al veranderd, daarover wordt hier dus gediscussieerdMensen moeten zich realiseren dat al dit pvp gezeik compleet verdwijnt in 2 weken, het hele pvp systeem gaat veranderen dus waarom nu nog er over gaan zitten discussieren
- Edit: Je kan het ook over de Arena's hebben, maar de huidige BG's blijven bestaan
[ Voor 26% gewijzigd door Groever op 03-01-2007 21:31 ]
Verwijderd
ik heb nu een lvl 22 warlock. leuke class vind ik zelf. Heb nog geen andere classes uitgeprobeerd door tijdgebrek daarvoor. spel schiet ook niet echt op moet ik zeggen. al die uren lopen en als je dood gaat ken je nog verder lope!!! maarja dat zal straks op een later tijdstip als ik wat lvls up ben toch wel minder worden?
Verder heb ik nog vragen over waar ik zou moeten gaan questen. Ben nu dus lvl 22 en heb alle redridge mountains quests complete. zit al wel in die darkwood of hoe die plek ook heet alleen das beetje moeilijker volgens mij.
Zou iemand ook misschien een leuke guild voor me hebben. Speel op de server Boulderfist !!
Groetjes !!!
Verwijderd
Iedereen heeft meer HPs en resillience gaat crits en de damage van de crits tegen.cls schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:53:
Wtf? Ik mag geen Seduce meer op een macro zetten? Only available to blizzard UI.. moet ik nu op dat kleine knopje gaan klikken
[...]
Kan je mij uitleggen wat er precies gaat veranderen dan in TBC aan PvP? Want ik kan het niet op de officiele website vinden
Hunters staan straks weer onderaan de lijst omdat wij afhankelijk zijn van crits om zieke damage te doen, aangezien alle pvp items tering veel resillience hebben kun je het wel zien aan komen.
Gaat straks meer om sustained damage, en die 400 hit ( nu dan ) elke ~2.5 sec van een epic geared hunter schiet natuurlijk voor geen meter op vergeleken met een mage die voor 1200 hit elke ~2.5 sec

[ Voor 18% gewijzigd door witchdoc op 03-01-2007 22:04 ]
Jah Crusader Strike is erg fijn, ik 3hit wel eens rogues, terwijl ik toch niet echt goed geared ben. Gaat meestal zo van: SoC--> HoJ-->Judgement-->SoC-->Meestal crit+proc -->crusader strike-->hit met proc. Vind ik ook een soort van stunlock, en voor casters is die repentance echt zo fijn, anders ben je niks (tenminste ik niet). En dat stunlocken, er zit altijd wel 1 sec tussen, waardoor je altijd HoJ/Repentance kan doen, en dan snel jezelf healen/bandagen.Exitium schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:47:
[...]
Ik leg met m'n nieuwe build rogues met gelijke gear om en over het algemeen zonder bubble. Twee stuns en wat burstdmg (waar Crusader Strike erg lekker voor is) en je slaat zo 4k weg. Heb nog nooit in een 100% stunlock gezeten, je krijgt altijd wel wat ruimte.
Dus het chat/buttons/damagetekstetc gedeelte?
http://www.viraxtothemax.nl/evil.jpg
Dat is het missende stukje aan mijn UI dus ik zou erg blij zijn als iemand weet hoe het heet. Tot dusver heb ik alleen maar mensen gevonden die het wel ergens van kennen maar niet de naam kunnen noemen.
Verwijderd
From: blizzard-noreply@mail.com
Reply-To: blizzard-noreply@mail.com
To: *****
Subject: Reactie op uw advertentie: WoW account
Date: Wed, 3 Jan 2007 18:25:57 +0100 (CET)
Greetings,
It has come to our attention that you are trying to sell/trade your personal World of Warcraft account.
As you may or may not be aware of these conflicts with the EULA and Terms of Agreement.
If this proves to be true, your account will be disabled. It will be ongoing for further investigation by Blizzard employees.
Blizzard might consider taking legal actions against your crime, if it seems too be of an extreme nature.
If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account.
This action is taken because we at Blizzard Entertainment take these sales
quite serious. We need to confirm you are the original owner of the account.
This is easily done by confirming your personal information along with
concealed information about your account.
You can confirm that you are the original owner of the account by sending us an email at:
blizzard-noreply@mail.com
Use the following template below to verify your account and information by
email.
CD Key: Located in your World of Warcraft box.
Account Name: the account name that you are using.
Name: the full name that the account was created with.
Address: The address information given when the account was created.
Zip/Postal Code: The zip/postal code that was given when the account was
created.
Your Secret Question and Answer.
Best Regards,
Simon Cloud
Billing Support
Blizzard Entertainment Europe
Account Administration Team
TSA 60 001
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: blizzard-noreply
E-mailadres: blizzard-noreply@mail.com
Edit: Zitten trouwens ook wel wat spel- en stijlfouten in die mail, seems too be waar to had moeten staan, ene plaats wel hoofdletters en andere plaats niet, etc.
[ Voor 29% gewijzigd door Exitium op 03-01-2007 23:01 ]
idd, is een ordinaire phishing pogingTaliesin schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:47:
Niet vertrouwen, ziet eruit als phishing, blizz stuurt mails van www.blizzard.com en vraagt NOOIT om wachtwoorden ed.
Your Secret Question and Answer.

"Eepanels", draait op Ace2 ( www.wowace.com )ViRaX schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:21:
Weet iemand toevallig hoe de UI heet die is gebruikt aan de onderkant van dit plaatje?
Dus het chat/buttons/damagetekstetc gedeelte?
http://www.viraxtothemax.nl/evil.jpg
Dat is het missende stukje aan mijn UI dus ik zou erg blij zijn als iemand weet hoe het heet. Tot dusver heb ik alleen maar mensen gevonden die het wel ergens van kennen maar niet de naam kunnen noemen.
301SQN
weet niet wat ik nou triester vind, dat mensen dit nog steeds proberen of dat er nog steeds mensen dom genoeg zijn om hierin te trappenGroever schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 23:01:
[...]
@ mail.com, een reply sturen naar een noreply-adres waar een persoonlijke e-mail vandaan komt..
Wel zielig voor het zielige individu dat dit heeft getypt
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Haha, die tweede is geweldig, wat een humor! Die gast moet gewoon Engels zijnpoohbeer schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:02:
't zijn de rogues die't die resilience het sterkste gaan voelen vrees'k
[afbeelding]
[afbeelding]
Surfin' paradise!
Ik ben al blij als ik met mn 1,1k ATP in cat 2k haalHydra schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:46:
[...]

Verwijderd
In maraudon droppen ze een snelle gun .. speed van 1.70
http://www.thottbot.com/?i=38411
En op welk level is maraudon een beetje te doen? ik ben nu 48
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 03:09 ]
Ligt natuurlijk helemaal aan je party, ik heb mara voor 't eerst op lvl 46 gedaan, maar dat was dan weer met een lvl 60 erbij.Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 03:08:
Maar met een full party van rondom de 50 moet het zeker lukken.
PS5 PSN: UnrealKazu
Ik vroeg mij af of er in dit topic spelers zijn in een beetje degelijke guild op stormreaver.
Ik ben namelijk vooral geinteresseerd in het runnen van nog een paar leuke instances.
Er is eigenlijk geen enkel spel op de pc wat me nog maar een beetje boeit, maar aan WoW heb ik toch altijd wel lol beleefd.
Ik heb een lvl 60 undeath priest :
full tier 1
2 pieces tier 2
Benediction/Anathema
epic mount
tailor / enchanting
Ik hoor het wel
Jackster en Dragonfly zullen me wel herkennen denk, als ze hier nog op het forum rondstruinen tenminste
Hint : meest weirdo priest officer in Zygon's guild toendertijd
[ Voor 35% gewijzigd door chrisstructor op 04-01-2007 04:01 ]
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
48 is prima te doen, ik heb de instance tijdje terug gedaan met een party van 47-52 (ik 52 war)Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 03:08:
Nauwelijks.Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 21:39:
ik heb nu een lvl 22 warlock. leuke class vind ik zelf. Heb nog geen andere classes uitgeprobeerd door tijdgebrek daarvoor. spel schiet ook niet echt op moet ik zeggen. al die uren lopen en als je dood gaat ken je nog verder lope!!! maarja dat zal straks op een later tijdstip als ik wat lvls up ben toch wel minder worden?
Na lvl40 kun je een mount aanschaffen en dan gaat het lopen wat sneller, maar je krijgt ook geleidelijk aan steeds meer area's die je kunt/wilt/moet bezoeken. Dat kan voor een deel door transportation (bat/tram/boot/etc), maar een groot deel blijft bestaan aan rond rennen, al dan niet op een mount, dat is nu eenmaal inherent aan het type spel. Veel auto-run doen en ondertussen beetje chatten met guildies enzo. Kills the time
Ik moet zeggen dat ik dat een van de heerlijke dingen aan mijn mage vindt: portals/teleporting. Scheelt een boel tijd.
www.wow-europe.com en eigenlijk elke andere grote wow-site heeft complete quest- en lvling-guides met welke gebieden je wanneer kunt pakken. ff zelf zoekenVerder heb ik nog vragen over waar ik zou moeten gaan questen. Ben nu dus lvl 22 en heb alle redridge mountains quests complete. zit al wel in die darkwood of hoe die plek ook heet alleen das beetje moeilijker volgens mij.
In je general chat: lvl 22 Lock LF Guild!Zou iemand ook misschien een leuke guild voor me hebben. Speel op de server Boulderfist !!
Dan krijg je geheid een boel whispers van reqruiters. Dan schrijf je alle aanbiedingen op en bezoek je vervolgens hun websites/forums als ze die hebben en kijk je op het wow-europe forum even op je eigen server forum om te kijken of je daar wat posts van die guilds kunt vinden. Zo krijg je een beetje een idee van wat de verschillende guilds doen enzo.
Welk guild het beste bij je past hangt nogal van je doelstellingen af. Hoeveel tijd wil je aan WoW spenderen. Casual gamer? Of die-hard? Wil je vooral PVP of PVE? Ben je bereid hele avonden aan raids te spenderen? enz enz
Lees even de GoT-FAQ (zie link bovaan je scherm). Elkaar begroeten doen we hier niet, we vinden elkaar standaard lievGroetjes !!!
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Situatie is als volgt:
We gebruiken GC voor events (raids / instances / etc)
Een druid heeft zich ong een week van te voren opgegeven op GC voor een ZZZzzzG run van gisteren.
De run zou beginnen om 20.00, dus hij whisp de GM om 19.45 nog dat hij mee gaat, maar dat hij een paar minuten later is. Dus hij komt om 20.05 ~ 20.10 online vraagt om een invite voor de raid krijgt hij te horen dat hij te laat was (

Toen heeft hij nog een uur(!) voor de instance portal gewacht op een plaats.
Vervolgens is hij een beetje gaan mosteren en is gewoon grofweg uitgescholden door de GM.
Wat vinden jullie hier nu van? Er is nu een grote groep mensen die het echt helemaal spuugzat is.
[ Voor 2% gewijzigd door chromeeh op 04-01-2007 08:26 . Reden: typo's :X ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Werkt "/cast [pet:Succubus] Seduction;" niet?cls schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:53:
Wtf? Ik mag geen Seduce meer op een macro zetten? Only available to blizzard UI.. moet ik nu op dat kleine knopje gaan klikken

Ander kun je bij Special Action Keybindings* (in het keybinding menu) Seduction op een hotkey binden, heb ik ook gedaan, erg handig
*: Special Action of Secundaire Action, weet niet meer welke, moet je ff proberen.
Music is not just a sound, it's a way of living.
Als iemand aangeeft dat ie 5-10 mins later is no problem, echter is die persoon er na 15 mins nog niet, mja dan wordt er vervanging gehaaldchromeeh schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:25:
Owke ik wil geen flame-war alleen een duidelijke mening er over...
Situatie is als volgt:
Een druid heeft zich ong een week van te voren opgegeven op GC voor een ZZZzzzG run van gisteren.
De run zou beginnen om 20.00, dus hij whisp de GM om 19.45 nog dat hij mee gaat, maar dat hij een paar minuten later is. Dus hij komt om 20.05 ~ 20.10 online vraagt om een invite voor de raid krijgt hij te horen dat hij te laat was ()
Vervolgens is hij een beetje gaan mosteren en is gewoon grofweg uitgescholden door de GM.
Wat vinden jullie hier nu van? Er is nu een grote groep mensen die het echt helemaal spuugzat is.
Hangt er ook vanaf natuurlijk op welk lvl je zit, als je een raid doet die je nog niet onder de knie hebt, mja dan dan wil je gewoon meteen 20 man hebben misschien
Als je echter ff een farm run doet kan je best met 1 man minder beginnen, dan boeit het ook weinig als die persoon as komt als je bij de 1e boss bent.
Wij beginnen altijd om 19:30 en hebben altijd een paar mensen die aangeven dat ze wat later komen (tussen 19:30 en 20:00) ze weten ook dat als ze er dan om 20:15 nog niet zijn ze vervangen zullen worden
gewoon vooraf even duidelijk afspraken maken, mijn mening, die gm is een eikel
Uit je laatste zin begrijp ik dat 't al vaker voorgekomen is. /gquit met z'n allen en nieuwe guild starten.chromeeh schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:25:
Situatie is als volgt:
De run zou beginnen om 20.00, dus hij whisp de GM om 19.45 nog dat hij mee gaat, maar dat hij een paar minuten later is. Dus hij komt om 20.05 ~ 20.10 online vraagt om een invite voor de raid krijgt hij te horen dat hij te laat was ()
Daar komt bij dat er compleet geen progress is in ZG.Bokkie schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:34:
[...]
Als iemand aangeeft dat ie 5-10 mins later is no problem, echter is die persoon er na 15 mins nog niet, mja dan wordt er vervanging gehaald
Hangt er ook vanaf natuurlijk op welk lvl je zit, als je een raid doet die je nog niet onder de knie hebt, mja dan dan wil je gewoon meteen 20 man hebben misschien
Als je echter ff een farm run doet kan je best met 1 man minder beginnen, dan boeit het ook weinig als die persoon as komt als je bij de 1e boss bent.
Wij beginnen altijd om 19:30 en hebben altijd een paar mensen die aangeven dat ze wat later komen (tussen 19:30 en 20:00) ze weten ook dat als ze er dan om 20:15 nog niet zijn ze vervangen zullen worden
gewoon vooraf even duidelijk afspraken maken, mijn mening, die gm is een eikel
3 weken lang 4~5 raids in de week en nog steed panther niet down, gisteren hebben ze 'm gedowned en verwachten ze ook nog 'even' Hakkar neer te leggen

Ik speel geen ZZZZzzzzG meer... het tempo ligt zo verschrikkelijk laag, heb wel eens 2 ~ 3 Southpark episodes gekeken tijdens de raid omdat er gewoon niets gebeurd

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Lekker nokken met die flauwekul. ZG is sowieso end of story na volgende week. Ga lekker levellen tot 70, gear verzamelen in de verschillende instances en een andere guild joinen waar ze mensen wel serieus nemen. Als je nu ZG nog niet farmed, kan je het beter gewoon vergeten.chromeeh schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:25:
Situatie is als volgt:
1 dilema ik heb de high warlord blade, morgen heb ik genoeg honor voor 2e wapen, zou eerst voor quickblade gaan maar denk er nu dus aan om de right hand claw te nemen, hoewel ik dan vast zit aan een 2.9 offhand wapen
dilemma's
Zelf heb ik heel bwl&aq40 wel gezien, maar ik denk dat ik buiten de paar bosses die we al down hebben in naxx de rest niet te zien krijg
Als de invites beginnen om 19:30(omdat je ook echt met de raid om 20:00 wil beginnen) heeft hij geen gelijk. Verder hangt alles af van wat reputatie, en respect wat je op moet bouwen. Als hij zich altijd zo gedraagd als hij geen invite krijgt en dan gaat klieren in /g kanik me als GM voorstellen dat je dat niet leuk vind. Ik ben Officer al voor > dan een jaar in high end guilds. Ik krijg veel /whispers en vragen, en ik wil niet weten hoe dat zoiets is voor de Guild master. Alle noobs etc whisperen zoiemand met onnozele vragen, terwijl hij een raid wil leiden. Waarom kwam die druid dan niet om 19:45 online voor een invite en gaat ff afk?chromeeh schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:25:
Situatie is als volgt:
Nou ja het hele verhaal ken ik niet, maar een GM zijn van een guild is vaak niet makkelijk, als je met 19 man in de raid op een persoon wacht krijg je gezijk, en als die ene dan toch komt, maar vervangen is krijg je gezijk.
maar goed, Gisteren zelf weer eindelijk met de guild BWL in, waarbij we een warrior mee hadden met askandi die nog nooit getanked had, waarschijnijk een e-bay warrior die met zijn vrienden die in de guild zitten wilde spelen. Nou op zich niet heel erg, als we dat weten, we hebben wel meer van dat soort mensen die IPV migraten naar de server een account kopen(je kan ook niet migraten van PvE naar PvP volgens mij). Maar die hadden we toch maar vervangen.
Daarna ging veal erg lastig dit keer, normaal leverd dit geen problemen meer op, maar nu waren de tank switches gewoon slecht gehealed, waardoor we snel warriors verloren. Maar doordat we er genoeg bij hadden was dit geen probleem(gelukkig).
Daarna nog wel een whipe of firemaw omdat ik als MT niet snel genoeg op mijn plek stond, kan gebeuren. Verder een easy fight, behalve dat een mage voor hem ging staan met de pull(en dus dood was).
Maar wat op het einde gebeurde was wel triest. Eindelijk 3 hunters in de raid gekregen om iig flamegore neer te krijgen. Dat ging uiteraard goed, behalve dat healers nog een dutje aan het doen waren op de pull, waardoor ik dood ging, maar gelukkig geen whipe en alleen ik ging dood.
Daarna chrom gekilled zonder problemen, en dropped die crossbow, leuk, dus een van die hunters gaat full in Qua DKP, en we hadden al het gevoel dat hij /gquit zou doen. En ja hoor zodra hij de loot had /gquit en HS uit. Wel triest dat je zoiets doet. Hij zat al lang in de guild en TBC komt er zo aan, waarom zou je dat dan doen. Het eerste wat ik iig heb gezegd is dat zodra hij in mijn guild komt waar ik iets te zeggen heb, moet hij wel erg goede vrienden hebben, maar anders ga ik weg(of ik kick hem).
Wat wel leuk was is dat een blue /green priest op veal al onze andere priests outhealde(andere zijn tot full tier 2 en sommige 2/9 tier 3). En dan dus neit met overhealing, maar echte heals op de groep.
Eindelijk iig weer een leuke dag wow gehad, ik vind aan dat PvP echt niks aan, en ondanks dat ik TBC nu al 2 maanden besteld heb(misschien wel langer) zat ik zelfs te denken om toch nog te stoppen. Maar zo'n raid is gewoon wel leuk.
Verwijderd
WTF, wat voor guild is dat? Wij gingen allen in pre-raid gear naar ZG en hebben daar 4 avonden voor nodig gehad om hem (bijna geen jindo nog) helemaal plat te leggen. (Ik reken dan niet de keren mee dat we wegens te weinig mensen met 9-12 man snake, bat en spider deden en verder niets.)chromeeh schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:39:
[...]
Daar komt bij dat er compleet geen progress is in ZG.
3 weken lang 4~5 raids in de week en nog steed panther niet down, gisteren hebben ze 'm gedowned en verwachten ze ook nog 'even' Hakkar neer te leggen
Ik speel geen ZZZZzzzzG meer... het tempo ligt zo verschrikkelijk laag, heb wel eens 2 ~ 3 Southpark episodes gekeken tijdens de raid omdat er gewoon niets gebeurd![]()
4 avonden met een 20 mans groep was genoeg. Als we het in het weekend hadden gedaan hadden we het in nog minder kunnen doen. De strategie even doornemen voor een nieuwe boss duurde langer dan de gevechten.
Als jouw guild in Strat/schol gear rond loopt en met 20 man is, dan heb je echt niet meer nodig, als iedereen luisterd en weet wat hij moet doen.
En wat panter betreft? Gewoon de panters tanken. Wel eerst ff in de pre raid instances goede tank gear halen natuurlijk. Die panters doen bijna niets. Maar als ze op de casters afgaan ben je wel zuur.
Helemaal nu, gewoon twee priests en een druid op die twee tanks zetten. Healing dots van alle drie erop houden en tussendoor sta je gewoon mana te regennen. Eerste priest die geen mana meer heeft krijgt een innervate van de druid.
Hakkar zelf is makkelijker dan de aspects, zolang iedereen maar weet wat hij moet doen en ook doet doodt hij zowat zichzelf.
Als je dan een beetje in de gear zit is Jindo ook een eitje.
En wat betreft die druid. Als die dat heeft aangegeven hadden ze meteen toen moeten zeggen dat hij niet mee kon als hij te laat was. Zoniet dan begin je gewoon even met 19 man. Tenzij die druid dat altijd doet natuurlijk of iedereen er een gewoonte van maakt om 5 minuten te laat te komen.
In ieder geval was ik weg geweest bij jullie /g Tabee /gquit.
Verwijderd
dat jij een guild afkraakt die niet door zg heen komt. mijn eigenlijk guild heeft ook zeker 3maanden gedaan voordat we eindelijk thekal en arlok neer kregen (hakkar is idd daarna een watje). (en die ads bij arlok zijn bijna niet te tanken, arlok marked afentoe 1 iemand en daar gaan ze met ze alleen op inslaan)
en juist door die mensen zoals jouw die zeggen dat 1 of 2 weken te lang is om een instance op farm te zetten duur het zo lang. sommige guild doen er nou eenmaal wat langer over en zijn wat minder gegeared (of meer pvp gespeced
en dat de meeste guilds gestopt zijn met instances raid vind ik ook jammer, mijn guild doet het gelukkig nogwel met volle overtuiging en we maken nu nog progress in BWL (2e boss eindelijk down). want pvpen is gewoon niet mijn ding als protection warrior. ik speel wow om de gezzeligheid en om het raiden, voor de rest kan mij alles gestolen worden. als ik tegen andere mensen wil vechten ga ik wel een echte fps spelen.....
De inschrijvingen en inzet was gewoon bedroevend. Toch jammer maar oke 2 weken rust voor TBC begint is ook wel een lekker. Beetje voorbereiden voor wat er komen gaat.
Heb nu wel zin in TBC ik heb helaas geen beta key maar ik ben toch wel heel erg benieuwd wat het allemaal gaat worden alles weer lekker nieuw.
Samen met een maat van me nemen we waarschijnlijk een weekje vrij dus lekker non stop spelen.
Ja helemaal mee eens. Ik kan me idd indenken in wat je erna zegt dat het geen nut meer heeft. Behalve plezier, want de PvP items zijn beter(hoewel d'r een aantal goede dps ringen droppped). Maar ZG zeker panter boss en hexxer zijn lastig, behalve als je in tier 1 of 2 begint te komen, dan snap je het ook niet meer waarom het zo moeilijk was.Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 09:27:
dit is echt de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb......
dat jij een guild afkraakt die niet door zg heen komt. mijn eigenlijk guild heeft ook zeker 3maanden gedaan voordat we eindelijk thekal en arlok neer kregen (hakkar is idd daarna een watje). (en die ads bij arlok zijn bijna niet te tanken, arlok marked afentoe 1 iemand en daar gaan ze met ze alleen op inslaan)
en juist door die mensen zoals jouw die zeggen dat 1 of 2 weken te lang is om een instance op farm te zetten duur het zo lang. sommige guild doen er nou eenmaal wat langer over en zijn wat minder gegeared (of meer pvp gespeced).
en dat de meeste guilds gestopt zijn met instances raid vind ik ook jammer, mijn guild doet het gelukkig nogwel met volle overtuiging en we maken nu nog progress in BWL (2e boss eindelijk down). want pvpen is gewoon niet mijn ding als protection warrior. ik speel wow om de gezzeligheid en om het raiden, voor de rest kan mij alles gestolen worden. als ik tegen andere mensen wil vechten ga ik wel een echte fps spelen.....
Btw gratz op veal, als je dat gisteren hebt gedaan kan je mooi BWL doorlopen, broodlord is echt piss easy, al lijkt hij wel harder te slaan dan eerst, maar met flasks op wat warriors zou dat geen probleem mogen zijn. En waarschijnlijk heb je nog wel een ragnaros tank, die kan dan mooi firemaw tanken, en met twee mensen die dan de wingbuffed opvangen mag dat ook niet te veel problemen zijn. Dan 1 tot 2 uur trash(zeker in het begin), en je kan de tweee makkelijkste draken van de instance ook ff neerhalen.
Dan komt chromaggus, tja persoonlijk vind ik het echt een piss easy boss, let wel, hij is nu lastiger dan eerst. Maar met smartbuff(met ingebouwde smartdebuff) is die makkelijk te doen.
Nefarian nog neerhalen voor TBC zal krap aan worden, maar t/m chrom zou zeker moeten kunnen als je vael neer hebt nu.
Is het niet zo dat evisc niet scaled met gear? Voor zover ik weet is het gewoon een standaard amount of dmg. Kortom, met een grijze dagger in je mainhand kan je 2,5k critten met de hoogste rank... Dit is juist de reden dat eviscerate steeds slechter wordt naarmate je gear beter is. Als ik niet crit met 5 CP evisc doe ik minder dmg dan een gemiddelde sinister strike/ white dmg crit...porn* schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:12:
[...]
3k evis hehe. Als je zerker buffs mee gaat tellen kan ik er ook nog wel een paar imba classes opnoemen
Een normale crit evisc doet maximaal 2.5k op 0 armor oid, uitgaande van T2. Op je mail gaat dat dus noway zoveel pijn doen he.
Verder ben ik het ermee eens dat je geen mensen moet flamen die lang doen over een instance als ZG op grinden krijgen. Tiger en Pantherboss zijn allebei gewoon geen simpele gevechten...
Helaas is the Flying Dutchmen een paar weken terug in de verschillende guilds opgesplitst. Echt heel erg jammer, we waren namelijk net met Naxx begonnen... Nu zijn er 2 guilds over die allebei opzich wel een mooie grootte hebben voor TBC. De meeste vaste raiders zijn een nieuw guild begonnen: The refugees... Daarmee hebben we een stap terug gezet in de progressie, we krijgen het op dit moment net niet voor elkaar 40 man bij elkaar te krijgen voor BWL, MC willen de meesten niet meer in... Ook the Flying Dutchmen heeft dit probleem.
Ik ben wel blij om te zien dat beide guilds relatief goed gaan... 20 man raids krijgen we beide vol. Gister hebben we met een paar mains, een zooi alts en wat nieuwe mensen in 2,5 uur ZG helemaal leeggehaald, echt prima, en mn ZG shoulders op mn rogue erbij! Ook de oude guild was in ZG, die gaan vanavond verder vanaf de tijgerboss... Ben echt benieuwd of het ze lukt. Alle goede warriors en bijna alle goede healers zitten nu namelijk bij ons.
Na mn stage trouwens even een Scholo runnetje gedaan om wat alts rep te geven, wat ging dat ziekelijk snel zeg! Druid/pally/priest/rogue (ik)/dps warrior (soort van dan). Binnen 45 minuten lag de eindbaas op zn gat, op zo een manier blijven de oude instances leuk. Veel rep voor de anderen, en easy gold farmen voor mij
Beetje jammer om nu nog veel werk te steken in sparen van shadow hide en stitches als ik straks betere greens ga vinden voor mijn beartank.
Dus verkopen, of toch proberen?
verkopen je gaat hem toch vervangen als je gaat levelen dan kan je nu beter wat extra geld vangen daar heb je meer aan dan.FireAge schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 09:56:
Vorige week Prestine Hide of the Beast geskinned van the Beast. Ben nu een week verder en heb nog steeds amper mats om de chest te maken. Heeft het nog zin, of zal ik gewoon proberen nog 100 g te vangen voor tbc uitkomt?
Beetje jammer om nu nog veel werk te steken in sparen van shadow hide en stitches als ik straks betere greens ga vinden voor mijn beartank.
[ Voor 9% gewijzigd door MantaMania op 04-01-2007 10:01 ]
je bent niet de enige die er zo over denkt, en dat ding was(iig bij ons) ooit 600g waard. Ik zou hem gewoon proberen te maken, wat instance runs leveren gear, en geld op, waarschijnlijk meer dan die 100g die je er nu nog voor krijgt. Lukt het niet dan pech gehad, lukt het wel, dan is het een leuk item om straks mee te starten.FireAge schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 09:56:
Vorige week Prestine Hide of the Beast geskinned van the Beast. Ben nu een week verder en heb nog steeds amper mats om de chest te maken. Heeft het nog zin, of zal ik gewoon proberen nog 100 g te vangen voor tbc uitkomt?
En gezien het feit dat d'r altijd wel wat mensen gewoon op lvl 60 blijven wordt het straks ook wel weer meer waard(denk ik)
Dan doe je toch iets goed fout, als je met die mark out of sight blijft komen de panters ook niet naar je toe.Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 09:27:
dit is echt de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb......
Gewoon 1 tank in beide cages, 2 palas bij gong om de tanks te healen, een hunter die flared ertussen en dan 1 MT in de midden van de kamer
en voor de rest iedereen tegen de muur aan de kant waar je de kamer inkomt..
Verwijderd
Eh? w0t? Daar heb ik nog nooit van gehoord.volder schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:07:
een hunter die flared ertussen
Wat betreft die Druid-GM situatie:
Ik ben ook weleens vergeten dat iemand later zou komen waarbij de raid dus vol was wanneer die online komt. Men wordt dan pissig, wellicht terecht, maar dat helpt niet. Vergeet niet dat een officer (en de GM helemaal) platgespammed wordt met whispers, zeker tegen de tijd van invites. Bij ons is het simpel opgelost, de classleaders gaan over de invites van hun class, niet ik (GM) en iedereen weet dat, de enige plaats waar ik me met de invites bemoei is in /officer waar de CL's ook aanwezig zijn (nog steeds krijg ik veel whispers, maar die kan ik meestal afdoen met een aardig geformuleerde versie van "hiervoor moet je niet bij mij zijn").
Gezien het feit dat die druid een uur (!) voor de ingang heeft staan wachten neem ik toch wel een klein beetje aan dat ie een uur lang gezeurd heeft om erin te komen (wellicht in /whisper zodat niemand anders het ziet). Ik bedoel, beetje eenzijdig om aan te nemen dat iemand een uur lang daar wacht zonder iets te zeggen, wetende dat net na het begin waarschijnlijk niet zomaar een plaats vrijkomt.
Nou zal die GM het ook niet netjes hebben gedaan (je kunt de druid toelaten en iemands anders kicken of excuses naar de druid maken en melden dat ie er toch niet in komt, dan is het iig duidelijk).
Maargoed, ik krijg, zoals meer ppl het idee dat dit niet het enige incident was, als ik je verhaal zo hoor zou ik eens een wat permanentere oplossing verzinnen (/gquit, GM melden dat jullie een andere willen, of nieuwe guild maken met huidige guildies oid).
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 10:31 ]
Hier precies anders om, nog even de laatste maand vol spelen met PVP, en dan voor een paar maanden m'n chars de koelkast in. Dat is in iedergeval de planning. Hopelijk haalt m'n broertje BC niet, anders zit ik weer avond aan avond te spelen.MantaMania schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 09:41:
Heb nu wel zin in TBC ik heb helaas geen beta key maar ik ben toch wel heel erg benieuwd wat het allemaal gaat worden alles weer lekker nieuw.
Samen met een maat van me nemen we waarschijnlijk een weekje vrij dus lekker non stop spelen.
Bij ons in de guild doen ze het niet, omdat je dan met je fist weapon aan een hand vast zit en later moeilijker kan wisselen van MH/OH als je een beter wapen krijgt. De andere 1h weapons zijn over het algemeen onehanders en dus wel verwisselbaar.Bokkie schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:59:
hmzz twijfel er nu aan om mijn sword spec te verlaten en naar fistspec te gaan
1 dilema ik heb de high warlord blade, morgen heb ik genoeg honor voor 2e wapen, zou eerst voor quickblade gaan maar denk er nu dus aan om de right hand claw te nemen, hoewel ik dan vast zit aan een 2.9 offhand wapen
dilemma's
Edit: Tranz gaat stoppen?
Dit topic is gesloten.