Rexomnium schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:38:
[...]
Ik ben een level 50 rogue en dit is mijn main char. Ik heb vrij veel verschillende builds geprobeerd, maar uiteindelijk zit ik nu vast op een combat swords build. De keuze voor een build ligt aan de manier waarop je wilt spelen. Ik hou ervan om op mijn vijand af te sluipen, hem te stunnen met een cheapshot en hem vervolgens aan mootjes te hakken. Als ik word aangevallen door meerdere vijand dan wil ik ze zo snel mogelijk dood hebben door Blade Flurry aan te zetten (dan val ik 2 vijanden tegelijk aan). Met deze build heb ik het gevoel dat ik het minst snel het loodje leg en dat ik het snelst mijn vijanden naar een andere wereld help.
Houd je liever van rondsneaken en veel special moves te maken, dan kun je beter voor een build kiezen waarvan jij nu de link geeft. Hiermee krijg je vrij snel je combopoints en kun je lekker snel sterke finishing moves maken. Ook gaat je critical rate hiermee aardig in de hoogte, zodat je erg veel schade ineens kunt toebrengen. Met een combat build geef je weer meer "white", oftewel, normale damage.
Lees ook even de
wiki over de rogue, de
wiki over hoe je het best kunt spelen en de wiki over de verschillende builds.
Zelf ben ik een lvl 52 rogue en ik heb een 22/21 build voorlopig. Denk dat ik de rest van mijn punten in expose armor ga doen, kidney shot, en dan nog ff kijken.
De "theorie"
Over de build kan ik zeggen dat hij SUPER is. Voorheen was ik voornamelijk assasination + subtlety, met de nadruk op subtlety. Maar met deze build doe ik zoveel meer dmg. Dual wield specialization moet je 5 punten in hebben imho. Improved eviscerate, lethiali nog wat, allemaal zeer handige dingen. Neem ook vooral de 2 poison talents mee als je veel van poison gebruik maakt. Zo moet het denk ik wel lukken.
De praktijk dan
Ideale build voor hoe ik speel. Sneak, cheapshot, hakken, kidneyshot, hakken, bijna dood
Heb veel gespeeld met deze build, zeker wel 3 a 4 days played als het niet meer is. In groups trek ik meestal de aggro af van de warrior echt te ziek

, feinten helpt meestal niet eens en ik doe niet eens zoveel gekke dingen, alleen hoog critten.
Duellen is heerlijk. Dat verlies ik echt bijna nooit. Als je als rogue zijnde je cheapshot uitgevoerd heb, heb je het gevecht voor 25% in je zak, doe je daarna een succesvolle kidneyshot dan stijgt het met 50%, en met 25% over moet iedereen het af kunnen maken. Deze getallen zijn uiteraard wel gebasseerd op wat ik meemaak met me rogue.
Verder moet je alles gebruiken wat een rogue heeft. Ook al lukt het nut soms ver te zoeken, voor elke abbiltiy is er een situatie waar deze uiterst geschikt voor is.
Als je dit in acht neemt, kan het eigenlijk niet mis gaan. Je hoeft nu alleen nog goede gear te hebben.
Verder begin ik WoW steeds meer te waarderen, waardoor ik er weer steeds beter in wordt, waardoor ik het dus weer meer waardeer

. Ik heb echt het idee dat ik nu goed begin te worden. Heb een zeer nette gear (3 groen de rest blauw + 1 epic), wordt vaak meegevraagd in instances, alles wordt eigelijk steeds beter
Uiteraard heb ik ook nog vragen en die stel ik dan ook meteen. Ik heb nu een vanquishers sword + sword of omen. Is het raadzaam 1 van deze 2 om te wisselen voor de trash blade. Das een reward voor een q in maraudon waar je de princess moet killen. Ik ga uiteraard zelf wel even kijken, maar wil graag wel wat tips

.
edit: Er schiet me trouwens wat te binnen over het benutten van je abbilities stuk.
Ik was net op weg naar het zaphuisje. Moest ff wachten op de zap richting org. Zag een 57 undead rogue en dacht, zal ik het proberen?
/duel.
Ik wist dat hij zou openen, ik zou em immers niet kunnen zien. Dus ik zet meteen die defilers trinket aan die dmg absorbed. En jaa hoor cheapshot. Hij deed aardig wat dmg en op het moment dat ik uit de stun kwam gelijk evasion aan en SS spammen voor combopunten. na 3 cp's vol te hebben gekregen deed ik kidneyshot, hij stunned ik hakken hij bijna dood. Helaas was hij ook niet achterlijk en deed hij vanish. Hij cheapshotte mij weer maar wonder boven wonder had ik nog leven en uiteraard nog combopoints van die SS icm kidneyshot voor zijn vanish. Dus wat doe ik, ik blind em, laat me energy vol ticken, kidneyshot, hakken em en dood was hij
Hij was me een partij boos
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 31-12-2006 20:58
]