Het Grote World of Warcraft topic - Deel 97 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.587 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Van level 23 tot +/-35 zal vrij snel gaan maar daarna zal het behoorlijk lang gaan duren. Dus wat dat betreft kan je net zo goed een nog (veel)lagere pet pakken. :)

Hayok is helaas echt niet speciaal. Ga maar eens naar Thousand Needles, daar wemelt het van Hayok's :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet jij nog een leukere lagere pet?!
Ik zal straks ff kijken of humar er zit

-edit-

Hiet een plaatje van hayok in swamp of sorrows en in de barrens.

Afbeeldingslocatie: http://img329.imageshack.us/img329/92/petmk4.th.jpg

Of heeft elke wind serpent dit?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Wanneer worden die shamans eens generfed?
Chain Lighting van 2600 damage is gestoord.
Earthshock 1600, Frostshock 1300, Winfury 1400 crit en 900 normaal is belachelijk.
Een shaman is een Hybrid, ze kunnen ook nog healen en mail dragen. Hun crits mogen niet meer zijn dan 1000 damage.

Iemand van mijn realm dacht dat shamans overpowered waren en is daarom een shaman begonnen. En inderdaad, volgens hem zijn ze extreem goed, ze levellen snel (ook dankzij level 20 travelform) en owned heel PvP. Misschien moet ik maar een shaman starten in de Burning Crusade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:06

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Een warlock doet ook inba dmg in pvp.
Hunters doen ook (althans, ik) triple multishot crits van 1600 en heb zon beetje elke cloth in 4 schoten dood (zolang ik er maar de kans voor krijg (sheep/fear/seduce/etc)
Warriors zijn eigenlijk enige class waar ik moeite mee heb, door hun charge...

Ben ik nu overpowered?

Elke class heeft zijn sterke en zwakke punten, face it...

1on1 is bijv een hunter niet echt sterk, maar als je groep tegen groep vecht is er geen betere damage dealer.

No offence naar jou MysticSnake, maar er zijn al zoveel whine posts over dat een class imba is dat het bijna grappig word.
Blizzard heeft imo best wel goed werk gedaan met het balancen van de classes...

En Agressor, houd er rekening mee dat met TBC (of met 2.03 al zelfs) de pet attack speeds generft worden, alles gaat dan naar 2.0 speed, dus dan boeit het geen fuck meer welke pet je hebt in princiepe, alleen de looks en type pet zijn dan belangrijk.
Ik zelf ga weer lekker terug naar men pet die ik vanaf lvl 10 heb, men Nightsabre Runt. Reden? hij is liev <3 .

Hoewel een windsperpent wel ERG goed is als je Go For the Throat hebt met leuke crit rating ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:47

Osxy

Holy crap on a cracker

Vanavond met een PuG Onyxia plat gehaalt en wat dropte daar...

Halo of Transcendence

En ik won hem dus nu loop ik met ZG epic's tier 0, random blue's en tier 2 :P

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

osxy schreef op zondag 31 december 2006 @ 02:08:
Vanavond met een PuG Onyxia plat gehaalt en wat dropte daar...

Halo of Transcendence

En ik won hem dus nu loop ik met ZG epic's tier 0, random blue's en tier 2 :P
Heh is weer wat anders dan al die Warriors met hun Grand Marshal shoulders...Gefeli.

Had zelf ook ook wel een leuke avond...beetje van andere aard toch :P

Illusionary Rod
Robe of Doan
Firemane Leggings

[ Voor 23% gewijzigd door junglebeast op 31-12-2006 03:10 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
MysticSnake schreef op zondag 31 december 2006 @ 01:49:
Wanneer worden die shamans eens generfed?
Chain Lighting van 2600 damage is gestoord.
Earthshock 1600, Frostshock 1300, Winfury 1400 crit en 900 normaal is belachelijk.
Een shaman is een Hybrid, ze kunnen ook nog healen en mail dragen. Hun crits mogen niet meer zijn dan 1000 damage.

Iemand van mijn realm dacht dat shamans overpowered waren en is daarom een shaman begonnen. En inderdaad, volgens hem zijn ze extreem goed, ze levellen snel (ook dankzij level 20 travelform) en owned heel PvP. Misschien moet ik maar een shaman starten in de Burning Crusade.
Dragonbreath / sheep / pyro / fireblast / blastwave / eventueel arcane explosion

gaap, volgende shammie

zommeg, nerf mages too !

BM hunter vs mage

bestial wrath / attack mage / slack

gaap, next mage !

zommeg, nerf hunters to !

verzin alsjeblieft iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
TepelStreeltje schreef op zondag 31 december 2006 @ 02:02:
Een warlock doet ook inba dmg in pvp.
Hunters doen ook (althans, ik) triple multishot crits van 1600 en heb zon beetje elke cloth in 4 schoten dood (zolang ik er maar de kans voor krijg (sheep/fear/seduce/etc)
Warriors zijn eigenlijk enige class waar ik moeite mee heb, door hun charge...

Ben ik nu overpowered?

Elke class heeft zijn sterke en zwakke punten, face it...

1on1 is bijv een hunter niet echt sterk, maar als je groep tegen groep vecht is er geen betere damage dealer.

No offence naar jou MysticSnake, maar er zijn al zoveel whine posts over dat een class imba is dat het bijna grappig word.
Blizzard heeft imo best wel goed werk gedaan met het balancen van de classes...

En Agressor, houd er rekening mee dat met TBC (of met 2.03 al zelfs) de pet attack speeds generft worden, alles gaat dan naar 2.0 speed, dus dan boeit het geen fuck meer welke pet je hebt in princiepe, alleen de looks en type pet zijn dan belangrijk.
Ik zelf ga weer lekker terug naar men pet die ik vanaf lvl 10 heb, men Nightsabre Runt. Reden? hij is liev <3 .

Hoewel een windsperpent wel ERG goed is als je Go For the Throat hebt met leuke crit rating ;)
Ik ben er wel achter gekomen welke classes goed zijn in PvP en welke niet...het is al genoemd: Warlock, Hunter, Mage, Shaman. En de reden is simpel: Ze kunnen Nuken...in korte tijd extreem veel damage doen. En daar gaat het om in PvP. Druids, Paladins, Priests, Rogues, hun gevechten nemen veel tijd in beslag. Bij de eerste 3 omdat ze niet echt veel damage kunnen doen (goede shadow-priests nagelaten) en rogues omdat dat stunnen van hun tijd kost. Het nadeel van een lang durend gevecht is dat de tegenstander support kan krijgen. Bijvoorbeeld bij Arathi Basin zijn vlaggen vaak verdedigt door 1 of 2 spelers, als je snel kan killen en assaulten dan heb je de vlag. Als het gevecht te lang duurt dan kun je het wel vergeten natuurlijk.

Dat een warriors beter is dan een hunter en een druid beter dan een mage en een priest beter dan een rogue...het boeit allemaal niet in PvP, het gaat om snel killen.Warlocks, Hunters en Shamans zijn natuurlijk verreweg het beste, mages kunnen meer dps doen maar als ze niet opletten zijn ze even snel dood.

Tot slot nog even iets over Dragon's Breath...natuurlijk is die skill overpowered, maar er is al genoeg over gezegd. Ik bedoel, het is gewoon deathcoil tegen meerdere spelers, waarom ze een warlock-skill moeten krijgen weet ik ook niet. In ieder geval, we hebben onlangs Alterac Valley verloren door 2 mages die in teleporten en Dragon's breath doen, de tank en healers en nog enkele andere werden geraakt, dus Drek'tar werd niet meer getanked en toen was het hele verhaal afgelopen. We kregen hem nog wel tot 10% maar toen wipte we. Uiteindelijk verloren we die AV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
ninja :P
maar eens vertellen tegen de mages in mn guild dat ze dit moeten proberen. misschien kunnen we dan als horde een keertje winnen :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is dragons breath nu overpowered? (voor de 10de keer...)
Als je zo dichtbij komt in PvP, ben je in veel gevallen al de lul. Frost nova is "handig" en blaswave is zkr wel nuttig. Dragon breath is handig als je op het laatste moment nog even uit nood damage wil doen en toch nog weg will kunnen komen op het moment dat je andere skills op cooldown staan. (maar vergeet niet dat je met alle CDs te maken heb, en dat die 3seconde dragos breath ook geen lange cast time geef)
Vergeet een keertje niet dat als je dragon breath heb, je ice barrier en all die andere surv. ice skills moet missen.
Hoop vermoeiend gemopper imo.... we pakken een class noemen alles op wat handig is, ( ach waarom niet, we doen gewoon even voor het gemak alsof de class 150 skill punten kan verdelen...) en dan is het: NERF!! whine!!

Er is maar 1 class waar ik me twijfels over heb kwa power, en dat is een warlock. Maar zelfs dan, voor de rest zijn het cloth dragers en zijn ze toch redelijk snel dood te krijgen. Alhoewel die DoTs... :X

BTW: WoW heeft zijn beste tijd gewoon gehad. :) Enjoy zolang het nog hot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 10:43:
Vergeet een keertje niet dat als je dragon breath heb, je ice barrier en all die andere surv. ice skills moet missen.
En @ lvl 70? Kan je dan nog geen supercombo maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japsai
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
MysticSnake schreef op zondag 31 december 2006 @ 05:16:
[...]

Ik ben er wel achter gekomen welke classes goed zijn in PvP en welke niet...het is al genoemd: Warlock, Hunter, Mage, Shaman. En de reden is simpel: Ze kunnen Nuken...in korte tijd extreem veel damage doen. En daar gaat het om in PvP. Druids, Paladins, Priests, Rogues, hun gevechten nemen veel tijd in beslag. Bij de eerste 3 omdat ze niet echt veel damage kunnen doen (goede shadow-priests nagelaten) en rogues omdat dat stunnen van hun tijd kost. Het nadeel van een lang durend gevecht is dat de tegenstander support kan krijgen. Bijvoorbeeld bij Arathi Basin zijn vlaggen vaak verdedigt door 1 of 2 spelers, als je snel kan killen en assaulten dan heb je de vlag. Als het gevecht te lang duurt dan kun je het wel vergeten natuurlijk.

Dat een warriors beter is dan een hunter en een druid beter dan een mage en een priest beter dan een rogue...het boeit allemaal niet in PvP, het gaat om snel killen.Warlocks, Hunters en Shamans zijn natuurlijk verreweg het beste, mages kunnen meer dps doen maar als ze niet opletten zijn ze even snel dood.

Tot slot nog even iets over Dragon's Breath...natuurlijk is die skill overpowered, maar er is al genoeg over gezegd. Ik bedoel, het is gewoon deathcoil tegen meerdere spelers, waarom ze een warlock-skill moeten krijgen weet ik ook niet. In ieder geval, we hebben onlangs Alterac Valley verloren door 2 mages die in teleporten en Dragon's breath doen, de tank en healers en nog enkele andere werden geraakt, dus Drek'tar werd niet meer getanked en toen was het hele verhaal afgelopen. We kregen hem nog wel tot 10% maar toen wipte we. Uiteindelijk verloren we die AV.
Dit is een typisch alliance solo-pvp verhaal. Nee, een pally, priest of druid doet geen dps nee, is ook niet de bedoeling. Die moeten, ook in pvp, uitblinken in healing. Want daar gaat pvp eigenlijk óók over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Heeft iemand WoW al onder Vista (64bits het liefst) gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
MysticSnake schreef op zondag 31 december 2006 @ 05:16:
[...]
In ieder geval, we hebben onlangs Alterac Valley verloren door 2 mages die in teleporten en Dragon's breath doen, de tank en healers en nog enkele andere werden geraakt, dus Drek'tar werd niet meer getanked en toen was het hele verhaal afgelopen. We kregen hem nog wel tot 10% maar toen wipte we. Uiteindelijk verloren we die AV.
l2play dan maar. gossie, 2 x 3 seconden liep een warrior verdwaasd rond, dus kan hij hooguit 2 spelers neermeppen voordat aggro weer naar de tank gaat. En wtf doet een healer bij een tank in de buurt?

En ook voor het eerst dat ik iemand een shadowpriest niet tot een top pvp-er hoor benoemen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poohbeer schreef op zondag 31 december 2006 @ 10:51:
[...]

Yep.... en alleen de mage wordt 70 he... 10 hele punten erbij jippie..
Iedere class kan 70 worden in TBC.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2006 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
poohbeer schreef op zondag 31 december 2006 @ 10:51:
[...]

mijn warlock heeft dan unstable affliction en ruin.. 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

[ Voor 7% gewijzigd door BootVluchteling op 31-12-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:46:
[...]

Wtf? dat is onmogelijk, kom je precies 1 punt tekort.. Of zie ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOid schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:55:
[...]

Wtf? dat is onmogelijk, kom je precies 1 punt tekort.. Of zie ik iets fout?
Als je wat langer op het forum zit dan moet je weten dat Tom echt alles kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:10:
[...]

* BootVluchteling so imbah.. :P

d8 dat ik ruin kon.. helaasch.. dan maar een andere imba build..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:46:
[...]
Als je 'm zo invult moet dat wel lukken ja.

Imba warlock

Ik zelf ga met m'n warrior voor deze 69/68/62 build. Klein minpuntje aan deze build is dat je level 208 moet zijn, maar ach. Kan ik vaak Ding roepen.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
FirmPete schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:36:
[...]

Als je 'm zo invult moet dat wel lukken ja.

Imba warlock

Ik zelf ga met m'n warrior voor deze 69/68/62 build. Klein minpuntje aan deze build is dat je level 208 moet zijn, maar ach. Kan ik vaak Ding roepen.
Gelukkig is er voor het ding roepen een speciale mod die dat automatisch doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
japsai schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:08:
[...]

Dit is een typisch alliance solo-pvp verhaal. Nee, een pally, priest of druid doet geen dps nee, is ook niet de bedoeling. Die moeten, ook in pvp, uitblinken in healing. Want daar gaat pvp eigenlijk óók over :)
Ik weet niet hoe PvP bij jouw realm is, maar bij ons is het ieder voor zich. Als je toevallig ziet dat iemand in moeilijkheden is dan help je hem wel natuurlijk, maar als iemand om hulp vraagt..bijvoorbeeld BS inc 2 Hordes, dan denkt iedereen: Ach los zelf maar op, en ze blijven allemaal rustig bij de Stables, Mine, LM, of wat dan ook. Ik heb daarom mijn PvP-speelstijl puur ingesteld op mijn realm. Dus razend snel killen en proberen een 1 vs 2 gevecht te winnen.
Als wij Arathi Basin of Warsong Guilch winnen dan komt dat door individuele kracht van enkele spelers, bijvoorbeeld een hunter die na 5 minuten al 20 killing blows heeft, of een warlock die in 15 minuten 100K damage doet. Alterac Valley winnen we bijna nooit, tenzij er een guild-premade speelt in AV, dan winnen we ineens in 10-18 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om gek van te worden,... net ingelogd, terug gelopen naar m'n corpse (was nog dood van 3 dagen geleden ofzo), resurrect... en ja hoor, dood gemaakt door een alliance mannetje. En waarom Paid Character Transfer nou 20 euro is.... :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:09
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:59:
Om gek van te worden,... net ingelogd, terug gelopen naar m'n corpse (was nog dood van 3 dagen geleden ofzo), resurrect... en ja hoor, dood gemaakt door een alliance mannetje. En waarom Paid Character Transfer nou 20 euro is.... :\
Het is 20 euro omdat anders elke boerelul overhopt van de ene na de andere server om op elke server herrie te gaan maken ( mensen die enchants verkopen maar in plaats daarvan de mats van je jatten en verkopen )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
Er is maar 1 class waar ik me twijfels over heb kwa power, en dat is een warlock. Maar zelfs dan, voor de rest zijn het cloth dragers en zijn ze toch redelijk snel dood te krijgen. Alhoewel die DoTs...
Hmm, als ik gestund ben kan ik toch echt niet casten als warlock, hits interrupten nog steeds mijn spells en 41/41/41 is geen bestaande build, als affliction lock zijn mn dots mn enige wapen, ik heb geen burst dmg zoals een destro lock.

Iedere whine die ik hoor over lock's gaat structureel uit van een 41/41/41 build, als je dichtbij een lock kunt komen als melee is ie zo dood, ik moet mn hk's dan ook grotendeels halen uit:

- slechte spelers (die whinen helaas het meeste)
- mensen die te weinig hp of healing hebben om al mn dots te overleven (en die dus doodgaan nadat ik zelf ook in mootjes ben gehakt)

Maw: het valt reuze mee, iedere class heeft wel een andere klasse waar men problemen mee heeft (locks bijv met BM hunters, prep/cos rogues, en sommige fury warriors), niets zo frusterend als een class genefd wordt voor pve/grinden omdat er heel veel kinderen in pvp de hele tijd ergens over zeiken op de forums :S

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rare vraag... ik doe niet echt veel instances omdat dat nogal veel tijd kost en ik daar niet echt zin in heb. Nu look in principe rond met een zwaardje en schild enzo wat ik ergens een keer op wat mobs heb gevonden, maar niet echt fantastisch enzo. Is het nu een verstandige keuze om al m'n geld uit tegeven aan een heel goed zwaard+schild of een heel goede bijl in de AH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 17:42
Je kan ook gaan pvpen dit kan je op je eigen snelheid doen en je kan hiermee veel betere items krijgen dan de instances als scholo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja als je geen instances wil doen is dat misschien wel slim ja.

Ik zou je toch aanraden af en toe een instance te doen, daar haal je toch de goede items vandaan en dat is erg belangrijk in WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
sOid schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:32:
Heeft iemand WoW al onder Vista (64bits het liefst) gespeeld?
Yup. Heb maar ff Vista 64-bit gehad om te testen (dagje), en daarin geen problemen wat WoW betreft tegengekomen.
'n Vriend van me had wel problemen met WoW en zijn 7800GT (ook 64-bit), dat soms de framerate dropte naar 1 FPS. Even WoW minimaliseren en dan weer openen loste het op, maar voor een paar minuten.
Er is echter inmiddels een nieuwe nVidia driver uit, door MS zelf aangeboden via Windows Update, en deze schijnt wel goed te werken met WoW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taenadar, wat bedoel je precies met 'pvpen'?

BaCoNL: ik vind quests doen echt heel leuk, en af en toe samen met een of twee andere een quest is ook leuk. Tot nu toe heb ik alleen nog RFC gedaan met een aantal vrienden en dat ging wel heel goed, maar ook een keer WC met wat mensen die ik niet kende. Dat duurde een uur (zat er dus een uur aan vast) en die andere mensen waren nog een ramp ook... en dat zijn dan nog lowlevel, kleine instances. Echt uren bezig zijn om een bepaalde dungeon door te lopen heb ik niet zoveel zin in. En daarnaast, met een 'normale' quest kan ik wat gasten slachten, even uitloggen, en dan op mijn tijd weer verdergaan.

Maar ik neem wel notie van je tip, en als ik wat tijd over heb (handig, vakantie. :P) dan ga ik zeker wel gewoon met wat mensen RFK doen, ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

ik vemoed dat hij er van uit ging dat je al level 60 was voor pvp.
Zo te horen ben je rond de level 20, ik zou me nu nog niet heel druk maken over equipment.
dat gaat pas echt spelen vanaf level 55. Voorlopig zou je nog prima items kunnen krijgen uit de quests die je doet. De betere items komen vanzelf, hou er wel rekening mee dat je ook quests krijgt die voor instances zijn.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu level 28, nog niet erg hoog inderdaad, maar de items die ik krijg zijn meestal wel OK, maar in de AH staan items geschikt voor mijn level die vele malen beter zijn. Ik heb nu 22g, is dat eigenlijk veel voor mijn level? Daar kan ik aardig wat leuke(re) dingen voor kopen. Probleem is alleen dat als ik die leuke dingen koop die ik op het oog heb ik maar 3g over houdt. :P
Nja zoals ik zei, het is een beetje een stomme vraag en een nonissue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:04
blouweKip schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:36:
[...]

Hmm, als ik gestund ben kan ik toch echt niet casten als warlock, hits interrupten nog steeds mijn spells en 41/41/41 is geen bestaande build, als affliction lock zijn mn dots mn enige wapen, ik heb geen burst dmg zoals een destro lock.

Iedere whine die ik hoor over lock's gaat structureel uit van een 41/41/41 build, als je dichtbij een lock kunt komen als melee is ie zo dood, ik moet mn hk's dan ook grotendeels halen uit:

- slechte spelers (die whinen helaas het meeste)
- mensen die te weinig hp of healing hebben om al mn dots te overleven (en die dus doodgaan nadat ik zelf ook in mootjes ben gehakt)

Maw: het valt reuze mee, iedere class heeft wel een andere klasse waar men problemen mee heeft (locks bijv met BM hunters, prep/cos rogues, en sommige fury warriors), niets zo frusterend als een class genefd wordt voor pve/grinden omdat er heel veel kinderen in pvp de hele tijd ergens over zeiken op de forums :S
Ja, serieus, buff locks more!
Echt, dude... Voor de patch waren warlocks goed(zelfs zeer goed, overpowerd), en nu na de patch slaat het gewoon HE-LE-MAAL nergens op... Felguard alleen al die je de grond in mept met vol t2 half 2.5/t3... Ook al was die felguard NIET immune voor FN, dan hadden we nog geen kans. Jullie dots tikken zo FUCKING hard dat je nog niet eens een kans hebt..
Ga me nu niet uitmaken voor slechte speler(misschien ben ik het nu wel, maar zeker niet toen ik net klaar was met pvp'en, lack aan skill nu), want ik kan elke class wel verslaan als mage. Maar de warlock is me nog geen 1x gelukt na de patch, en ben echt niet de enige die er over whined..
Iedere whine die ik hoor over lock's gaat structureel uit van een 41/41/41 build, als je dichtbij een lock kunt komen als melee is ie zo dood
Het doet er niet toe welke build je als een warlock hebt, je dots ownen de tegenpartij sowieso wel..
Of je pimped affliction, of je gaat voor je felguard, of je gaat voor je destruction tree.
Cry more, je hebt fucking deathcoil en fear.. Fear zou moeten breken op dmg, nou, merk er anders weinig van.
Ik kan het je zo vertellen. Als jij op 25% hp bent: Siphon life -> CoA -> Cor -> Imbahcoilololol -> drainlife, dan heal jij jezelf tot fucking vol, en om er dan nog maar een nightfall proc tegenaan te gooien.. Nee, dat is niet imba wil je zeggen, daar heb je heel die klote felguard niet voor nodig.. Wat nou, melee die zo een lock dood kan maken.. Een lock kan zelfs slowen, om zo nog maar een escape ability te noemen.

Met mijn warlock(inmiddels 47) kan ik tijdens het afmaken van een mob best 2 andere horde spelers bezighouden. Die siphonlife + deathcoil + drainlife outhealed gewoon de dmg die je krijgt.

Dit is best een flame @ de locks, maar jullie zijn TE gebuffed gewoon. Om nog maar te zwijgen over de immune warning. Waar gaat dat ingodsnaam over? We kunnen niet casten omdat we imbahcoiled zijn, kom je uit je fear/coil -> woah 600 dmg(1 scorch), immune, immune, immune.. Oh. dood..

Zelfs in PvE gaat het nergens meer over. ALTIJD is het zo geweest: Rogues/mages top, warriors misschien daartussen.. Daarna de locks en hunters. Nu staan de locks gewoon bovenaan. Why need rogues/mages if you can have warlocks..

/rant
:z

[ Voor 3% gewijzigd door enira op 31-12-2006 15:58 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

de grap is gewoon als je nu een items koop dat je over 6 tot 8 levels iets beters vind, zonde van het goud imho ;)

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neothor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10-2023
Als je helemaal geen instances wil doen kan je wel wat van de AH afhalen.
Wel zou ik rekening houden dat je een mount wil op level 40 en als je geen instances doet kan je daar het beste vroeg mee beginnen.

Toch raad ik je aan om wel instances te gaan doen.
Veel mooie items en ook wel een redelijk gold bron.

Last.fm | LinkedIn | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Tis ook niet de bedoeling dat je elke class aankan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLmaN schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:04:
[...]

Tis ook niet de bedoeling dat je elke class aankan :)
Hoor je hem ook niet zeggen, maar het is wel de bedoeling dat je tegen iedere class een fatsoenlijke kans hebt als hij onder de 50% hp/mana zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
zitten jullie nou te zeuren over warlocks die overpowered zijn......
sinds de patch in BG's maar 1 keer een warlock bovenaan de scorelijst zien staan.
de rest van de tijd sta ik er zelf (BM Hunter) of een undead frostmage

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ook niet.. jij als prot. warrior tegen een shadow priest kan dan nog zo blij zijn dat ie onder 50% zit.. 1x healen en hij is weer 100%.. dus dat is ook gelul

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:37:
ook niet.. jij als prot. warrior tegen een shadow priest kan dan nog zo blij zijn dat ie onder 50% zit.. 1x healen en hij is weer 100%.. dus dat is ook gelul
Dude, je snapt best wat ik bedoel, je hoeft niet iedere class zomaar aan te kunnen nee, maar tegen warlock ben je bij voorbaat kansloos, dat is het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja je gooit wel de affliction, demonology en destruction builds op een hoop. Daarnaast kan ik als affliction lock wel gaan zeuren dat ze mages moeten nerfen omdat ik het niet van een geskillde frostmage kan winnen. Waterelemental op je dak, dot, dot dot, dot, iceblok.... wtf.... dot, dot, dot, dot, iceblok... wtf2 en ondertussen vliegen de instant casts van de mage om je oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:53
jarnotjuh schreef op zondag 31 december 2006 @ 15:56:
[...]
Zelfs in PvE gaat het nergens meer over. ALTIJD is het zo geweest: Rogues/mages top, warriors misschien daartussen.. Daarna de locks en hunters. Nu staan de locks gewoon bovenaan. Why need rogues/mages if you can have warlocks..
Cry more, locks zijn ook gewoon een DPS class.. We staan helemaal niet bovenaan trouwens, we zijn wel gebuffed maar in PvE is het zeker balanced en niet overpowered.
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:46:
[...]
Tja je gooit wel de affliction, demonology en destruction builds op een hoop. Daarnaast kan ik als affliction lock wel gaan zeuren dat ze mages moeten nerfen omdat ik het niet van een geskillde frostmage kan winnen. Waterelemental op je dak, dot, dot dot, dot, iceblok.... wtf.... dot, dot, dot, dot, iceblok... wtf2 en ondertussen vliegen de instant casts van de mage om je oren.
Mwah... banish, dot dot dot, fear fear fear, imbacoil, dood :')

[ Voor 34% gewijzigd door danslo op 31-12-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:49:
Leuk maar iceblok breekt alles he. Fear heeft een casttime dus kan gewoon geinterrupt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Ik ben zelf een lock dus niet geheel onpartijdig, maar dat je kansloos bent is gewoon onzin. Ik ben zelf op het moment felguard spec, dus ik heb maar 1 instant dot. Natuurlijk helpt die felguard enorm. Maar hoe je mij echt kunt pakken is het casten van mijn dots, fear en shadowbolts interrupten. Als ik een hunter's pet, rogue of warrior in m'n nek heb zitten die mij het casten zo moeilijk maakt dat ik amper een spell can casten wordt het voor mij ook heel moeilijk.

Vaak wordt het heel overdreven, je ziet hier en daar verhalen van mensen die moeten wel gepakt zijn door warlocks met onmogelijke specs ('hij had een felguard en ik kreeg 4 instant dots en hij gebruikte ook instant fear!'). Maargoed, het lijkt erop alsof er altijd wel 1 class de sjaak moet zijn, men blijft dan zo lang janken tot er weer een blik nerf wordt opengetrokken en een andere class daardoor weer 'imba' wordt...

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
cls schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:49:
[...]

Cry more, locks zijn ook gewoon een DPS class.. We staan helemaal niet bovenaan trouwens, we zijn wel gebuffed maar in PvE is het zeker balanced en niet overpowered.

[...]

cry jíj more.. ik ben 41/0/10 specced, en mijn imbaness valt reuze mee.. goed, ik heb 4 insta dots, maar zolang de horde dichtbij komt, of ik krijg stunlock/pet op mn nek, ben ik de sjaak.. je zal wel au hebben, maar meer ook niet..

niet alles zo simpel bekijken.. zoals mn warlock buddy hierboven zegt.. je kan niet 41/41/41 specced zijn.. (behalve misschien op prive server :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
BootVluchteling schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:59:
[...]

cry jíj more.. ik ben 41/0/10 specced, en mijn imbaness valt reuze mee.. goed, ik heb 4 insta dots, maar zolang de horde dichtbij komt, of ik krijg stunlock/pet op mn nek, ben ik de sjaak.. je zal wel au hebben, maar meer ook niet..

niet alles zo simpel bekijken.. zoals mn warlock buddy hierboven zegt.. je kan niet 41/41/41 specced zijn.. (behalve misschien op prive server :P )
Ik sta aan jouw kant hoor :P

(2e stukje was sarcasme)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

is er al iemand die die torrent aan de praat gekregen heeft met die nieuwe patch data, of misschien zelfs een mirror weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

op wowwiki staat altijd een pagina met alle mirrors van de patches ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
TepelStreeltje schreef op zondag 31 december 2006 @ 17:27:
op wowwiki staat altijd een pagina met alle mirrors van de patches ;)
Hij bedoelt de nieuwe nieuwe :P die WoW met 500 bytes per seconde download met die WoW downloader :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Odin schreef op zondag 31 december 2006 @ 17:07:
is er al iemand die die torrent aan de praat gekregen heeft met die nieuwe patch data, of misschien zelfs een mirror weet?
ik zit op de US servers, en ik zie niks downloaden. krijg wel een berichtje dat er nieuwe patchdata is, maar die downloader doet niks.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
cls schreef op zondag 31 december 2006 @ 17:05:
[...]

Ik sta aan jouw kant hoor :P

(2e stukje was sarcasme)
my bad. nofi :P

ach ja.. speel atm ff weinig met mn warlock, want de guild is gestorven... nu mn pally en hunter powerlevelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

RocketKoen schreef op zondag 31 december 2006 @ 17:31:
[...]

ik zit op de US servers, en ik zie niks downloaden. krijg wel een berichtje dat er nieuwe patchdata is, maar die downloader doet niks.
dat is dus het probleem waar de meeste mee zitten :P
sommige hebben hem al binnen maar het is zeldzame data geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:41:
[...]

Dude, je snapt best wat ik bedoel, je hoeft niet iedere class zomaar aan te kunnen nee, maar tegen warlock ben je bij voorbaat kansloos, dat is het probleem.
Onzin tbh, loop op m'n pala regelmatig tegen locks aan in BG's en ik heb dan 1 vs 1 tegen gelijk gegearde locks wel degelijk een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:47

Osxy

Holy crap on a cracker

Odin schreef op zondag 31 december 2006 @ 17:41:
[...]

dat is dus het probleem waar de meeste mee zitten :P
sommige hebben hem al binnen maar het is zeldzame data geloof ik.
Nou ik heb hem binnen :O
Hurrah :P

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die patch voor woensdag as ??

Op de dag dat je hem nodig hebt zijn er vaak meer dan genoeg mirrors btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zijn er nog mensen die priest zijn en er plezier aan beleven? Ik was sinds lvl 1 tot 60 shadow/disc (8/5/38), daarna in een guild terecht gekomen dat ZG/MC/AQ en beetje pvp doet, de eerste maanden als shadow gegaan, was wel leuk hier en daar beetje dps doen, en dan nog een disc - holy priest outhealen. Leuke pvp, ene keer van een lock winnen, andere keer verliezen, zelfde met hunter/mage.

Toen kwam 2.01.... het einde... shadowpriest was niet meer wat het was, heb toen 0/0/51 geprobeerd, Ik merkte het eerst in pvp, dmg was minder en dat ik geen kans meer maakte tegen locks/hunters. Dan krijg je te horen "als je lvl 70 bent....." intresseert mij dat, als ze de lvl 70 "talents" vrijgeven, moet je ook kunnen levelen.

Ook kwam dit ter discussie in OG, velen vinden dat Blizzard pvp op de eerste plek gooit en pve op de 2de. Allemaal leuk en aardig maar als je op een PVP server zit moet iedere class een "kans" maken tegen de andere class wat dus zeker niet het geval is. Op een pve/roleplay/normal etc server kun je ook pvpen maar staat niet op de eerste plek, alle nerfs (lees fuckups) van Blizzard komen uit de pvp. Sinds dat 2.01 er is doe ik geen pvp meer, ben nu disc/holy (43/8/0) heal niet beter of meer...

Ben nu een aantal andere classes aan het proberen, warrior/warlock/hunter (omdat de laatste 2 imho overpowered zijn) en toch vindt ik warrior het leukst. meeste actie, afwisseling, een "grote" rol, GEEN MANA!! :P + dat ik op lvl 39 meer dmg doe/hogere crits heb dan mijn priest...

Hunter is ook erg leuk (pas lvl 20) erg makkelijk levelen/grinden makkelijk mobs killen die 4-5 levels hoger zijn.

Warlock is ook leuk, ook een pet, stuurt voidwalker erop uit, beetje dpsen, dots, NEXT!

Ik zal wel flames krijgen van blizzlovers enzo, mensen die het totaal met me oneens zijn etc, maakt niet uit, hoop alleen dat er meer zijn die dit ook zo zien.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

prutser001 schreef op zondag 31 december 2006 @ 20:14:
Ben nu een aantal andere classes aan het proberen, warrior/warlock/hunter (omdat de laatste 2 imho overpowered zijn) en toch vindt ik warrior het leukst. meeste actie, afwisseling, een "grote" rol, GEEN MANA!! :P + dat ik op lvl 39 meer dmg doe/hogere crits heb dan mijn priest...

Hunter is ook erg leuk (pas lvl 20) erg makkelijk levelen/grinden makkelijk mobs killen die 4-5 levels hoger zijn.
Dit was wel eens anders. Toen de vernieuwde BM tree er nog niet was (vorig jaar), toen ging ik echt vaak dood. Ik werd zo vaak geganked door rogues, mages, warriors, die soms nog levels lager waren dan ik. M'n pet werd genegeerd (terecht... je moet de bron aanpakken) waardoor zijn meerwaarde wegviel in PvP. Dat is nu wel anders, het is heel erg moeilijk om m'n pet te negeren. Bij instances wilde niemand een hunter mee, maar omdat de mate van solo-gaming bij een Hunter zo hoog is, speelde ik heel veel alleen samen met m'n pet. Ik vind het niet erg dat Blizz eindelijk wat liefde voor de Hunter class heeft (afgezien van pet speed normalisation...en de nerf van Beast Within :().

In PVE is BM ook erg aardig. M'n pet kan aardig 'even' tanken (niet voor lang). Als Bestial Wrath aan staat dan is hij zelfs even immuun voor fear e.d. wat z'n voordelen heeft. Toch hebben veel healers nog steeds zoiets van, ik ga nooit van m'n leven een pet healen... heheh wat best jammer is.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rexomnium schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:38:
[...]

Ik ben een level 50 rogue en dit is mijn main char. Ik heb vrij veel verschillende builds geprobeerd, maar uiteindelijk zit ik nu vast op een combat swords build. De keuze voor een build ligt aan de manier waarop je wilt spelen. Ik hou ervan om op mijn vijand af te sluipen, hem te stunnen met een cheapshot en hem vervolgens aan mootjes te hakken. Als ik word aangevallen door meerdere vijand dan wil ik ze zo snel mogelijk dood hebben door Blade Flurry aan te zetten (dan val ik 2 vijanden tegelijk aan). Met deze build heb ik het gevoel dat ik het minst snel het loodje leg en dat ik het snelst mijn vijanden naar een andere wereld help.
Houd je liever van rondsneaken en veel special moves te maken, dan kun je beter voor een build kiezen waarvan jij nu de link geeft. Hiermee krijg je vrij snel je combopoints en kun je lekker snel sterke finishing moves maken. Ook gaat je critical rate hiermee aardig in de hoogte, zodat je erg veel schade ineens kunt toebrengen. Met een combat build geef je weer meer "white", oftewel, normale damage.
Lees ook even de wiki over de rogue, de wiki over hoe je het best kunt spelen en de wiki over de verschillende builds.
Zelf ben ik een lvl 52 rogue en ik heb een 22/21 build voorlopig. Denk dat ik de rest van mijn punten in expose armor ga doen, kidney shot, en dan nog ff kijken.

De "theorie"

Over de build kan ik zeggen dat hij SUPER is. Voorheen was ik voornamelijk assasination + subtlety, met de nadruk op subtlety. Maar met deze build doe ik zoveel meer dmg. Dual wield specialization moet je 5 punten in hebben imho. Improved eviscerate, lethiali nog wat, allemaal zeer handige dingen. Neem ook vooral de 2 poison talents mee als je veel van poison gebruik maakt. Zo moet het denk ik wel lukken.

De praktijk dan

Ideale build voor hoe ik speel. Sneak, cheapshot, hakken, kidneyshot, hakken, bijna dood >:)
Heb veel gespeeld met deze build, zeker wel 3 a 4 days played als het niet meer is. In groups trek ik meestal de aggro af van de warrior echt te ziek :X , feinten helpt meestal niet eens en ik doe niet eens zoveel gekke dingen, alleen hoog critten.

Duellen is heerlijk. Dat verlies ik echt bijna nooit. Als je als rogue zijnde je cheapshot uitgevoerd heb, heb je het gevecht voor 25% in je zak, doe je daarna een succesvolle kidneyshot dan stijgt het met 50%, en met 25% over moet iedereen het af kunnen maken. Deze getallen zijn uiteraard wel gebasseerd op wat ik meemaak met me rogue.

Verder moet je alles gebruiken wat een rogue heeft. Ook al lukt het nut soms ver te zoeken, voor elke abbiltiy is er een situatie waar deze uiterst geschikt voor is.
Als je dit in acht neemt, kan het eigenlijk niet mis gaan. Je hoeft nu alleen nog goede gear te hebben.

Verder begin ik WoW steeds meer te waarderen, waardoor ik er weer steeds beter in wordt, waardoor ik het dus weer meer waardeer _/-\o_ . Ik heb echt het idee dat ik nu goed begin te worden. Heb een zeer nette gear (3 groen de rest blauw + 1 epic), wordt vaak meegevraagd in instances, alles wordt eigelijk steeds beter :)

Uiteraard heb ik ook nog vragen en die stel ik dan ook meteen. Ik heb nu een vanquishers sword + sword of omen. Is het raadzaam 1 van deze 2 om te wisselen voor de trash blade. Das een reward voor een q in maraudon waar je de princess moet killen. Ik ga uiteraard zelf wel even kijken, maar wil graag wel wat tips :).

edit: Er schiet me trouwens wat te binnen over het benutten van je abbilities stuk.

Ik was net op weg naar het zaphuisje. Moest ff wachten op de zap richting org. Zag een 57 undead rogue en dacht, zal ik het proberen? >:)

/duel.

Ik wist dat hij zou openen, ik zou em immers niet kunnen zien. Dus ik zet meteen die defilers trinket aan die dmg absorbed. En jaa hoor cheapshot. Hij deed aardig wat dmg en op het moment dat ik uit de stun kwam gelijk evasion aan en SS spammen voor combopunten. na 3 cp's vol te hebben gekregen deed ik kidneyshot, hij stunned ik hakken hij bijna dood. Helaas was hij ook niet achterlijk en deed hij vanish. Hij cheapshotte mij weer maar wonder boven wonder had ik nog leven en uiteraard nog combopoints van die SS icm kidneyshot voor zijn vanish. Dus wat doe ik, ik blind em, laat me energy vol ticken, kidneyshot, hakken em en dood was hij _/-\o_

Hij was me een partij boos :')

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2006 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Welke UI mods gebruiken jullie en hoe ziet dat eruit? Ik gebruik zelf op het moment Photek 6.0 en heb daar nog een paar bugjes bij, onder meer dat na het bekijken van m'n map m'n extra chatvensters regelmatig weg zijn. Uitloggen, backup van m'n WTF folder terugzetten en inloggen is vrij irritant. Voor ik 6.1 erop zet wil ik even kijken wat voor opties ik nog meer heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die priest zijn en er plezier aan beleven? Ik was sinds lvl 1 tot 60 shadow/disc (8/5/38), daarna in een guild terecht gekomen dat ZG/MC/AQ en beetje pvp doet, de eerste maanden als shadow gegaan, was wel leuk hier en daar beetje dps doen, en dan nog een disc - holy priest outhealen. Leuke pvp, ene keer van een lock winnen, andere keer verliezen, zelfde met hunter/mage.

Toen kwam 2.01.... het einde... shadowpriest was niet meer wat het was, heb toen 0/0/51 geprobeerd, Ik merkte het eerst in pvp, dmg was minder en dat ik geen kans meer maakte tegen locks/hunters. Dan krijg je te horen "als je lvl 70 bent....." intresseert mij dat, als ze de lvl 70 "talents" vrijgeven, moet je ook kunnen levelen.

Ook kwam dit ter discussie in OG, velen vinden dat Blizzard pvp op de eerste plek gooit en pve op de 2de. Allemaal leuk en aardig maar als je op een PVP server zit moet iedere class een "kans" maken tegen de andere class wat dus zeker niet het geval is. Op een pve/roleplay/normal etc server kun je ook pvpen maar staat niet op de eerste plek, alle nerfs (lees fuckups) van Blizzard komen uit de pvp. Sinds dat 2.01 er is doe ik geen pvp meer, ben nu disc/holy (43/8/0) heal niet beter of meer...

Warlock is ook leuk, ook een pet, stuurt voidwalker erop uit, beetje dpsen, dots, NEXT!

Ik zal wel flames krijgen van blizzlovers enzo, mensen die het totaal met me oneens zijn etc, maakt niet uit, hoop alleen dat er meer zijn die dit ook zo zien.
Mja ikke. Ben 100% PvE specced en heb gehealed tot en met Kel'thuzad ( maar vraag je nou of priests in het algemeen leuk zijn, of in shadow form ? ). Als je eenmaal een priest fatsoenlijk leert te spelen ga je er gewoon van houden en word het healen steeds leuker. Ben ondertussen wel half gestopt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op zondag 31 december 2006 @ 21:10:
Welke UI mods gebruiken jullie en hoe ziet dat eruit? Ik gebruik zelf op het moment Photek 6.0 en heb daar nog een paar bugjes bij, onder meer dat na het bekijken van m'n map m'n extra chatvensters regelmatig weg zijn. Uitloggen, backup van m'n WTF folder terugzetten en inloggen is vrij irritant. Voor ik 6.1 erop zet wil ik even kijken wat voor opties ik nog meer heb. :)
In het kader van: "ik wil helpen en wel snel, dus ik doe het zonder photoshop, dus niet lachen", zat op het moment te vliegen, dus ik speelde ook O+

Afbeeldingslocatie: http://xs410.xs.to/xs410/06520/beetje_noob_maar_oke.JPG.xs.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2006 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Loona35 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:32:
of je bent het vergeten? ik heb deze week account geregistreerd via europe en ik kreeg die vraag. kreeg hem ook bij swg en eq2 en nog wat kleine andere... anyways. gewoon invullen lijkt me zo :)
Nee nee, zeker niet vergeten, zelfs nog even nagekeken bij mijn account details of er een credit card bekend is ... niet dus ... nou ja, het zal allemaal wel, ik weet ook niet waarom ik geen cc in heb hoeven vullen en jij het wel moet.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 08:35

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik weet het niet hoor maar als jij nu full healing specced bent, zou je toch echt wel beter moeten healen. maar goed. jij weet het vast beter.

en als jij als shadow priest beter healt dan healing priest, dan sucken die echt wel. na 10 - 15 heals is een shadow priest zon beetje oom, en zouden de disc/holy priest nog wel even door kunnen gaan.

en tjsa over overpowered classes, met mijn mage lukt het soms wel om een hunter/lock te ownen. en meestal niet. sowieso zijn duels niet representatief. duels tegen locks verlies ik meestal. maar in BG wil ik nog best weleens een paar afmaken.

wat ik verder nog zag op deze pagina:
instance beter items meer gold.

ik zou zeggen instances zijn bovenal meer fun dan buiten de instance questen/grinden.
het is en blijft een spelletje, en het gaat niet alleen maar om de epix. maar om de fun die je hebt.
het moment dat ik wow niks meer aanvindt, zeg ik gelijk mijn account op (zijn natuurlijk afentoe wel dipjes :P)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Bedankt voor de reacties, had eigenlijk flames verwacht :P

Wat mij op het moment het meest irriteert is dat shadow priest zonder gelijk warlord/grand marshal gear te hebben practisch waardeloos is. Er is voor priests in het algemeen gewoon GEEN +dmg/heal gear uit raids te halen, nou weet ik wel dat met TBC je de keuze krijgt als je je T4/5 quests inlevert en dan de keuze kan maken tussen +dmg/heal or +heal. Maar daar koop je nu niets voor.

Shadow priest spec heeft ondanks patch nogsteeds geen meerwaarde in instances, leuk VE/VT (Vampiric Embrace/Vampiric Touch)... maar het zet geen zoden aan de dijk, het is gewoonweg waardeloos. Ik had zelf eigenlijk verwacht dat shadow specced priests een grotere rol zouden spelen in raids.

@Gohan-San.

Als shadow priest heb ik fill rank 7-8-10 (nu noobgear en zonde van de tijd geweest) met de nodige +int/mana enchants waardoor ik met derest (rings/necklace/trinkets) meer dan 6700 mana had.
Doe daar nog arcane brilliance bij + GOTW/MOTW en je zit over de 7200. door goed samenwerken met een druid (treeform nu) en een innervate/MMP hield ik het lang genoeg uit, langer dan meeste holy/disc priests en dan was ik meestal Main tank healer (ik werdt main healer nadat ik eigenlijk constant nr1 op healing meter was, en dat MT's vaak dood gingen).

Afgelopen week met mijn "bijelkaar geraapte" gear (ZG bracer) en wat trashmob loot van MC, dus geen enkele tier1/2 sta ik toch hoger dan een holy specced priest met bijna volledig tier2 gear... of ik krijg mana uit de lucht ofzo, ik weet het niet. Ik ben aardig fanatiek (al zeg ik het zelf) en erger me verrot als ik zie dat er een priest (healer in het algemeen) met een "volle" mana bar bijzit en er toch spelers dood gaan.

En ja ik doe eigenlijk niets anders dan healen, en raids/instances sinds de 2.01 patch is pvp echt waardeloos, elke @#$@$@# noob scout loopt nu met warlord wapens/gear terwijl ik me "verrot" heb gepvped om mijn rank 10 gear bijelkaar te rapen. Het is waar, natuurlijk blijft het een spelletje, maar het zou weleens leuk zijn als je "beloond" wordt voor al de tijd die je erin stopt, na +/- 250MC runs _LEES_ GEEN 1 tier2 priest item.., ben er 1 keer niet bij en onyxia dropped halo of transcendence
Wat niet alleen mij frustreet maar ook al mijn mede priests. +dat er gewoonweg _GEEN_ shadow spec priest gear oid dropped in instances, dus eigenlijk ben je gedoemd tot eeuwig pvp om daar je stomme marks te grinden en je lame ass warlord gear bijelkaar te halen.

Mijn punt is eigenlijk (sorry wat gedronken met oud en nieuw feestje) dat ik door een goede (geared)druid gewoonweg outhealed wordt, dat shadow priest gewoonweg waardeloos is als endgame, ondanks dat ik toch bij een aantal raids net ff die laatste dmg op boss heb kunnen doen waardoor hij toch ff dood is nadat MT dood ging.

En toppunt van irritatie, 4 bosses in MC gedaan, 3 x lolladin loot, 1 keer rogue...

Nou ja ik ga slapen, gelukkig nieuwjaar :)

[ Voor 14% gewijzigd door prutser001 op 01-01-2007 04:58 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

cls schreef op zondag 31 december 2006 @ 17:31:
[...]

Hij bedoelt de nieuwe nieuwe :P die WoW met 500 bytes per seconde download met die WoW downloader :P
ja, ik ook :P

heb em er zaterdag vanaf gehaald.

eerste 500 mb ofzo van 2.03.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ prutser:

Lol

Er dropt echt wel veel dps gear die een priest kan gebruiken. Moet je gewoon een guild hebben die het niet standaard aan mages/locks geeft. En wat dacht je van Benediction -> Anathema?

Verder is het wel gewoon een feit dat de manaregen van een goede priest imba is.

Zo heb ik vorige week met mijn warrior en een T2/AQ40 priest (alleen wij twee dus) BRD gecleared, buiten enkele bosses die gewoon bijna onmogelijk zijn met twee.

Ik constant in berserker stance en chainpullen, whirlwinden, cleaven. Ik kwam nooit onder 30-40% hp en die priest heeft geen EEN keer gedronken gedurende die hele run.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2007 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De patch staat ook op usenet voor mensen die daar toegang toe hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
prutser001 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 04:52:
Bedankt voor de reacties, had eigenlijk flames verwacht :P

Wat mij op het moment het meest irriteert is dat shadow priest zonder gelijk warlord/grand marshal gear te hebben practisch waardeloos is. Er is voor priests in het algemeen gewoon GEEN +dmg/heal gear uit raids te halen, nou weet ik wel dat met TBC je de keuze krijgt als je je T4/5 quests inlevert en dan de keuze kan maken tussen +dmg/heal or +heal. Maar daar koop je nu niets voor.
Lijstje met haalbare priest dmg gear uit ZG (die je kan farmen als je MC helemaal doet), MC en Onyxia. Heb AQ20 nog weggelaten zelfs. Het overgrote deel van deze lijst heeft (bij ons iig) geen mages/locks prio, zo loop ik als pala zelf met Sapphiron Drape, ToEP en ZHC rond waarop ik tegen mages/locks gerolled heb, zelfde met m'n Azuresong Mageblade. In ons geval is het zelfs zo dat een aantal items die goed zijn voor mages/locks/rogues een shadowpriest/druid prio krijgen. Het hangt echt van je guild af, maar dit is er in ieder geval te krijgen.

Head
Circlet of Prophecy
The Hexxer's Cover

Shoulders
Mantle of Prophecy

Chest
Robe of Volatile Power
Flowing Ritual Robes

Wrists
-

Hands
Bloodtinged Gloves

Waist
Mana Igniting Cord
Sash of Whispered Secrets
Girdle of Prophecy
Belt of Untapped Power

Legs
Bloodtinged Kilt

Feet
Betrayer's Boots

Cloak
Sapphiron Drape
Cloak of Consumption
Cloak of the Hakkari Worshippers

Neck
Choker of Enlightenment
Choker of the Fire Lord
Jeklik's Opaline Talisman

Rings
Ring of Spell Power
Dragonslayer's Signet
Zanzil's Seal
Zanzil's Band
Band of Servitude

Trinkets
Talisman of Empheral Power
Zandalarian Hero Charm

Weapons 2h
Anathema
Staff of Dominance
Jin'do's Judgement

Weapons 1h
Aurastone Hammer
Fang of Venoxis
Sorcerous Dagger

Offhand
Fire Runed Grimoire
Jin'do's Bag of Whammies

Wands
Touch of Chaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 06:59:
Zo heb ik vorige week met mijn warrior en een T2/AQ40 priest (alleen wij twee dus) BRD gecleared, buiten enkele bosses die gewoon bijna onmogelijk zijn met twee.
Hahaha, zo hebben 2 pallies bij ons in niet eens full tier 2 met niks uit AQ40 gans BRD gecleared. De combinatie die jij geeft zou't zelfs nog makkelijker moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[quote]Exitium schreef op maandag 01 januari 2007 @ 13:45:
[...]

Lijstje met haalbare priest dmg gear uit ZG (die je kan farmen als je MC helemaal doet), MC en Onyxia. Heb AQ20 nog weggelaten zelfs. Het overgrote deel van deze lijst heeft (bij ons iig) geen mages/locks prio, zo loop ik als pala zelf met Sapphiron Drape, ToEP en ZHC rond waarop ik tegen mages/locks gerolled heb, zelfde met m'n Azuresong Mageblade. In ons geval is het zelfs zo dat een aantal items die goed zijn voor mages/locks/rogues een shadowpriest/druid prio krijgen. Het hangt echt van je guild af, maar dit is er in ieder geval te krijgen.
[knip]

omg :|

een pally met azuresong mageblade.. wtf.. die paar heals die je eruit perst..? je wil niet weten hoeveel het scheelt als een caster +30 spelldmg erbij heeft, ipv jij een healing met 830 heb ipv 800.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
BootVluchteling schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:07:
[quote]Exitium schreef op maandag 01 januari 2007 @ 13:45:
[...]

een pally met azuresong mageblade.. wtf.. die paar heals die je eruit perst..? je wil niet weten hoeveel het scheelt als een caster +30 spelldmg erbij heeft, ipv jij een healing met 830 heb ipv 800.. :S
Pallies critten erg graag met hun heals, geloof dat ze dan een bak mana terug krijgen

Ben ook blij dat ik daarom horde ben :>

/shoo belf pallies : (

**edit**

5 punten in illumination geeft 100% van hun mana base cost terug als ze critten met holy light etc

lijkt me reden genoeg om voor crit te gaan...

[ Voor 12% gewijzigd door ImdaMned op 01-01-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:30:
[...]

Pallies critten erg graat met hun heals, geloof dat ze dan een bak mana terug krijgen

Dat /shoo ben ik helemaal met je eens.
Paladins horen gewoon niet bij de horde, het haalt de verschillen tussen de horde en de alliance weg.
Ik krijg afentoe het idee dat blizzard langzaam het hele spel aan het "normalizen" is.

Het haalt gewoon het unieke van paladin en shaman weg maarja misschien ben ik maar een van de weinige die dat vind. Ik heb namelijk het idee dat dit het resultaat is van duizenden forumpost van whinende mensen over shamans/paladins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een pally met azuresong mageblade.. wtf.. die paar heals die je eruit perst..? je wil niet weten hoeveel het scheelt als een caster +30 spelldmg erbij heeft, ipv jij een healing met 830 heb ipv 800..
dit is natuurlijk geen vergelijking he oei je hebt 530 ipv 500 spelldamge... tis net zoveel upgrade voor de healer als voor de damager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:38:
[...]

dit is natuurlijk geen vergelijking he oei je hebt 530 ipv 500 spelldamge... tis net zoveel upgrade voor de healer als voor de damager
azeresong mageblade is een casteritem.. voor dmg dealers.. een healer pakt maar een staff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 18:19
BootVluchteling schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:45:
[...]

azeresong mageblade is een casteritem.. voor dmg dealers.. een healer pakt maar een staff..
Vin anders mn firemaw clutch
http://www.thottbot.com/?i=43836

en mn claw of chromagus
http://www.thottbot.com/?i=49622

anders best handig voor het grinden met mn priest, wacht nog op hoofd van nef voor de offhand maar zal dr vast nix meer van komen voor de uitbreiding.

en prutser: ja duh natuurlijk hou je het langer uit dan een holy/disc priest met innervate... En ja een priest doet _meer_ healing met VE dan een holy/disc priest, heb je wel eens naar effectieve healing gekeken? Raw healing stelt nix voor, kan net zo goed alleen maar rank1 heals spammen op iemand die geen healing nodig heeft om de meters te toppen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
[...]

Yay, ik pak een staff... oh, wacht.. 8)7

Als er een mage is met 65% raid attendance en een lock met 60% en beiden blijven meer dan eens zonder iets te laten weten weg terwijl ze geconfirmed zijn, weet ik wel welke pala met pak 'm beet 95% attendance er rollt hoor. :) Toen ik rollde klaagde er niemand en toen ik won klaagde er niemand, dus ik snap niet waarom jij nu wel moet gaan lopen klagen. Gelukkig is niet iedereen zo small-minded. :)

Enneuh, een dmg dealer pakt maar een staff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Pala - Staff?? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Exitium schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:58:
[...]

Yay, ik pak een staff... oh, wacht.. 8)7

Als er een mage is met 65% raid attendance en een lock met 60% en beiden blijven meer dan eens zonder iets te laten weten weg terwijl ze geconfirmed zijn, weet ik wel welke pala met pak 'm beet 95% attendance er rollt hoor. :) Toen ik rollde klaagde er niemand en toen ik won klaagde er niemand, dus ik snap niet waarom jij nu wel moet gaan lopen klagen. Gelukkig is niet iedereen zo small-minded. :)

Enneuh, een dmg dealer pakt maar een staff...
afaik kan een pally niets als jin'do bag of whammies dragen.. als je dan nog steeds met dat hoerendaggertje uit AQ20/ZG loopt, is het best om te janken als er een flapdrol van een pally in green/half blue weggaat met dat wapen.. heb je (veel) meer attendance dan mij, kan ik het slikken.. laat dat nou eenmaal niet gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 20:53:
[...]

Zelf ben ik een lvl 52 rogue en ik heb een 22/21 build voorlopig. Denk dat ik de rest van mijn punten in expose armor ga doen, kidney shot, en dan nog ff kijken.
Kun jij je build eens posten? Ik ben hier wel nieuwsgierig naar. Zelf heb ik momenteel deze build. Op level 50 heb ik dus 8/33/0.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
ImdaMned schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:30:
[...]

Pallies critten erg graag met hun heals, geloof dat ze dan een bak mana terug krijgen

**edit**

5 punten in illumination geeft 100% van hun mana base cost terug als ze critten met holy light etc

lijkt me reden genoeg om voor crit te gaan...
En dan zeker naar een warrior schreeuwen dat ze agro moeten houden. Je moet zeker in guilds (nu ff niet dan) zelf verstandig genoeg zijn om bepaalde gear te laten voor de goede class. En BE female palladin, die zien d'r wel fantastisch uit.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Kevinp schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:30:
[...]

En dan zeker naar een warrior schreeuwen dat ze agro moeten houden. Je moet zeker in guilds (nu ff niet dan) zelf verstandig genoeg zijn om bepaalde gear te laten voor de goede class. En BE female palladin, die zien d'r wel fantastisch uit.
Holy light is een healing spell. Niet alleen dmg spells kunnen critten, ook heal spells...

crit is in dit geval dus pure mana besparing. Ik geloof dat daarbij de 1.5 sec heals van pallies redelijk laag zijn (rond de 1k?) en dan is een crit heal vaak geen overhealing, pure efficientie dus.
BootVluchteling schreef op maandag 01 januari 2007 @ 15:08:
[...]

afaik kan een pally niets als jin'do bag of whammies dragen.. als je dan nog steeds met dat hoerendaggertje uit AQ20/ZG loopt, is het best om te janken als er een flapdrol van een pally in green/half blue weggaat met dat wapen.. heb je (veel) meer attendance dan mij, kan ik het slikken.. laat dat nou eenmaal niet gebeuren...
Off hand als lei of the livegiver misschien?

[ Voor 27% gewijzigd door ImdaMned op 01-01-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:59
Hmm, ik had zojuist nog bij today honor zo'n 6.5k staan. Maar plots staat er nog maar 350?

Iemand die vaker zoiets met honor heeft gehad of misschien weet hoe dat zou komen? Zou het wel kut vinden als die 6.5k honor in één keer weg is. 8)7

-edit-
Owja, relog heb ik al gedaan om honor te bekijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Dosed op 01-01-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dosed schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:58:
Hmm, ik had zojuist nog bij today honor zo'n 6.5k staan. Maar plots staat er nog maar 350?

Iemand die vaker zoiets met honor heeft gehad of misschien weet hoe dat zou komen? Zou het wel kut vinden als die 6.5k honor in één keer weg is. 8)7

-edit-
Owja, relog heb ik al gedaan om honor te bekijken.
is een bekende bug... bij 6.5k 'reset' je honor... dat wil zeggen alleen in dat schermpje, je krijgt gewoon de honor die je verdient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:59
Ah ok bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds wanneer kan een pala een staff dragen?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:43:
[...]

sinds wanneer kan een pala een staff dragen?:)
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :) Imo is het nog altijd common sense > dkp > prioriteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
hihi :+
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 18:35:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :) Imo is het nog altijd common sense > dkp > prioriteit
amen to that brother!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Exitium schreef op zondag 31 december 2006 @ 21:10:(...) onder meer dat na het bekijken van m'n map m'n extra chatvensters regelmatig weg zijn. Uitloggen, backup van m'n WTF folder terugzetten en inloggen is vrij irritant.
Dit is een bug in de blizzard UI, ligt niet aan Photek. "Join Guild reqruitment channel automatically" oid uitzetten in je Interface Options, dat werkte bij mij perfect.

Nog 2 weekjes tot TBC, wheeeej! :)

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
NielZ schreef op maandag 01 januari 2007 @ 20:59:
[...]

Dit is een bug in de blizzard UI, ligt niet aan Photek. "Join Guild reqruitment channel automatically" oid uitzetten in je Interface Options, dat werkte bij mij perfect.

Nog 2 weekjes tot TBC, wheeeej! :)
Dacht dat ik die uit had staan, blijkbaar niet dus. |:(

Edit: Nog twee weekjes tot Winterspring farming bedoel je. :P

Edit 2: Weet je toevallig ook hoe het komt dat als ik iets wil disenchanten, een wapen wil buffen met mana oil, etc, ik de melding "insert_random_mod has been blocked from an action only available to the Blizzard UI. You can disable this addon and reload the UI."? :P Krijg 'm eerst voor m'n unitframes, dan voor Bartender, en dat gaat zo in ieder geval vijf, zes mods door. Toen ben ik maar uitgelogd en heb alles even uitgezet. :+

[ Voor 41% gewijzigd door Exitium op 01-01-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Exitium schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:45:
[...]

Dacht dat ik die uit had staan, blijkbaar niet dus. |:(

Edit: Nog twee weekjes tot Winterspring farming bedoel je. :P

Edit 2: Weet je toevallig ook hoe het komt dat als ik iets wil disenchanten, een wapen wil buffen met mana oil, etc, ik de melding "insert_random_mod has been blocked from an action only available to the Blizzard UI. You can disable this addon and reload the UI."? :P Krijg 'm eerst voor m'n unitframes, dan voor Bartender, en dat gaat zo in ieder geval vijf, zes mods door. Toen ben ik maar uitgelogd en heb alles even uitgezet. :+
hoezo winterspring farming..? ennuh, die foutmelding krijg ik ook nog continu.. bij speciale dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ben in september tijdelijk gestopt met de Winterspring mount grind tot TBC uitkwam zodat ik er ook XP voor zou krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Exitium schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:45:
Easy fix: rechtklikken ipv linksklikken.
OF als je helemaal al niet op de skill kan klikken, probeer ze dan in je actionbar te zetten, dan werkt het vaak weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Geweldig, simpele oplossing. :D Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
ImdaMned schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:45:
[...]

Holy light is een healing spell. Niet alleen dmg spells kunnen critten, ook heal spells...

crit is in dit geval dus pure mana besparing. Ik geloof dat daarbij de 1.5 sec heals van pallies redelijk laag zijn (rond de 1k?) en dan is een crit heal vaak geen overhealing, pure efficientie dus.

[...]

Off hand als lei of the livegiver misschien?
Alleen jammer dat als je crit en over healt je veel meer aggro trekt, daarbij is sommige agrro abilitys bij worriors iets minder geworden. Daarbij ben je niet in control met crits soms kan het gemakkelijk zijn maar op andere punten kan je het je kop kosten.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:19

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
we_are_borg schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:26:
[...]

Alleen jammer dat als je crit en over healt je veel meer aggro trekt, daarbij is sommige agrro abilitys bij worriors iets minder geworden. Daarbij ben je niet in control met crits soms kan het gemakkelijk zijn maar op andere punten kan je het je kop kosten.
En daar komt dan weer bij dat paladins 50% minder healing aggro krijgen dan priests/druids :)
En critten voor paladins is leuk, 140 mana voor 1000 heal of 0 mana voor 1500 heal ;) Ik zit op ~20% spellcrit en dat merk je gewoon erg goed op lange gevechten

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
we_are_borg schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:26:
[...]

Gelukkig krijg je alleen aggro voor het gedeelte wat je healed.

Dus een warrior zit op 7990 van z'n 8000 hp en je imba heal doet 23653245234 dan heb je dus aggro voor 10 hp healing, de overige 23653245224 doet ie niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 00:01:
[...]

Gelukkig krijg je alleen aggro voor het gedeelte wat je healed.

Dus een warrior zit op 7990 van z'n 8000 hp en je imba heal doet 23653245234 dan heb je dus aggro voor 10 hp healing, de overige 23653245224 doet ie niets mee.
doe mij zo'n imba healer, dat is wel zijn flashheal hoop ik :+

gisteren hele dag wsg zitten grinden, samen met een druid guildmaat van me

srsly, ik snap niet hoe sommige mensen het in het oude systeem volhielden om tot rank14 te gaan :O om dat dan dag in dag uit te doen

doe mij maar 4 tot 6 uur BWL/AQ40/NAXX achter elkaar damn wat wordt je daar ziek van
naja bijna genoeg voor me Quickblade en dan ben ik klaar

net op tijd voor de expansion, heb ik iig 2 lekkere grindwapens voor de eerste paar levels

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Exitium schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:56:
Ben in september tijdelijk gestopt met de Winterspring mount grind tot TBC uitkwam zodat ik er ook XP voor zou krijgen. ;)
Heel leuk, maar je krijgt geen xp voor winterspring mobs op level 60 :> En oude repeatable quests leveren alleen xp op level 60, dus heb je er welgeteld een level wat aan.

[ Voor 23% gewijzigd door pagani op 02-01-2007 08:22 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.