Toon posts:

@Home ervaringen - deel 9

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 29.020 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahriman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 08:47
Klaus_1250 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:44:
De helpdesk wist mij te vertellen dan mijn MAC adres waarschijnlijk gekaapt is. Waarschijnlijk via PirateBay of zo
[...]

Hoe kom je tot die conclusie?
Nou, dat is wat de helpdesk van @Home mij vertelde. Omdat ik nog niet zo lang geleden TPB eens geprobeerd heb, en dat wel zo'n beetje samenviel met de problemen die ik zag leek dat me wel de meest geschikte kadidaat.
De meneer van de helpdesk had wel vaker van die verhalen gehoord. Hij adviseerde mij om bijvoorbeeld isohunt te gebruiken, omdat die garanderen dat je MAC adres niet meegestuurd wordt.

Beetje vaag allemaal inderdaad. Ik ben het denk ik wel eens met Rowdy.nl. Als je inderdaad een IP krijgt obv je MAC adres bij @Home, zou je dus het IP van iemand anders binnen @Home over kunnen nemen en er illigale dingen mee gaan doen. Dat zal bij mij dan ook wel het geval zijn.

De connectie problemen die ik had lijken ook te maken hebben met mijn router. Ik heb mijn SMC vervangen door een Linksys en ik heb nu geen problemen meer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:05

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Je krijgt helemaal geen IP op basis van je MAC, maar op basis van het MAC van je modem :?

En dat kan je niet aanpassen, voor zover iemand anders al achter het MAC adres van jouw modem zou kunnen komen?

Isohunt vs TPB is sowieso bullshit. Aangezien isohunt helemaal geen tracker is, maar alleen maar torrents verzamelt. Dikke kans dat je bij een torrent van isohunt alsnog bij TPB uitkomt. Dus ik vind het allemaal nogal een heel erg vreemd verhaal...

[ Voor 38% gewijzigd door Orion84 op 15-04-2008 17:32 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahriman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 08:47
Orion84 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:28:
Je krijgt helemaal geen IP op basis van je MAC, maar op basis van het MAC van je modem :?

En dat kan je niet aanpassen, voor zover iemand anders al achter het MAC adres van jouw modem zou kunnen komen?
Ik bedoel natuurlijk dat ik een ip krijg obv het ip van mijn router, niet mijn modem. Tenminste, zover ik het snap natuurlijk...
Isohunt vs TPB is sowieso bullshit. Aangezien isohunt helemaal geen tracker is, maar alleen maar torrents verzamelt. Dikke kans dat je bij een torrent van isohunt alsnog bij TPB uitkomt. Dus ik vind het allemaal nogal een heel erg vreemd verhaal...
Dat van TPB en Isohunt is wat de helpdesk mij vertelde hoe dat verder zit weet ik ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-09 19:35

s3.

Heeft er iemand soms ook last van zeer instabiele internet in de avonduren ?
Speedtest resultaten verschillen dan met 70kb/s down/20kb/s up/ en zeeeeer trage connectie.

Zou de oplossing in de Startpost waarschijnlijk dit fixen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Orion84 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:28:

IP-adres is gekoppeld aan MAC adres van je netwerkkaart. Als jij je netwerkkaart vervangt, krijg je een ander IP na een modemreset. Als je je modem vervangt, krijg je hetzelfde IP. Laatst een modemswap gedaan (SB4200 -> SB5100) en daarbij hetzelfde IP-adres behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Oh, my bad. Dan is dat weer veranderd dan? Of daar zijn allerlei tegenstrijdige berichten over gebracht ofzo.

Naja, zal wel dan :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

Wat _JGC_ zegt klopt inderdaad :)

Maargoed, heb laatst in dit topic gemopperd over mijn upload die altijd op 60 Kbyte/s zit ipv 125 Kbyte/s.
@home gemaild, kreeg te horen dat mijn signaalwaardes nogal fluctueerden. Heel raar, het jaar ervoor altijd netjes de volledige snelheid gehaald....dag en nacht!
Maargoed, dus een @home verhuispakket gekregen en opnieuw aangesloten en ja...nog steeds PRECIES 60kbyte/s. Volgensmij ben ik gewoon gecapt :P

Maargoed, ik ga maar weer eens een telefoontje doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
_JGC_ schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:05:
[...]

IP-adres is gekoppeld aan MAC adres van je netwerkkaart. Als jij je netwerkkaart vervangt, krijg je een ander IP na een modemreset. Als je je modem vervangt, krijg je hetzelfde IP. Laatst een modemswap gedaan (SB4200 -> SB5100) en daarbij hetzelfde IP-adres behouden.
Dat is ergens wel vreemd, omdat het dan relatief gemakkelijk is om iemand anders IP te pakken te krijgen. MAC-adres van je netwerkkaart is makkelijk te spoofen, dat van je modem niet. Sowieso is het nog maar de vraag of alle MAC-adresen op het netwerk dan wel uniek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

Zojuist gebeld, tegenwoordig een super wazig menu...maak m'n keuze en kom in het 2e menu, maak weer m'n keuze...vervolgens wacht ik 15sec met stilte en toen werd ik opgehangen :')

[ Voor 20% gewijzigd door WoBBeL op 17-04-2008 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_JGC_ schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:05:
[...]

Onzin. Het IP-adres is gekoppeld aan dat van je modem (mac), en niet je netwerkkaart. Het enige wat dat ding doet is je Mac-adres onthouden op het modem, dus wanneer je de volgende keer een PC of NIC eraan koppelt dat de nieuwe niet een DHCP-lease krijgt, en je daarom het modem resetten moet.

Zowiezo is het kansloos als je tegenwoordig nog bant op basis van IP. Je pakt gewoon de hostname. En die is bij @Home wel uniek. Kan je nog 100x je IP veranderen. Jammer joh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:35:
[...]

Onzin. Het IP-adres is gekoppeld aan dat van je modem (mac), en niet je netwerkkaart. Het enige wat dat ding doet is je Mac-adres onthouden op het modem, dus wanneer je de volgende keer een PC of NIC eraan koppelt dat de nieuwe niet een DHCP-lease krijgt, en je daarom het modem resetten moet.

Zowiezo is het kansloos als je tegenwoordig nog bant op basis van IP. Je pakt gewoon de hostname. En die is bij @Home wel uniek. Kan je nog 100x je IP veranderen. Jammer joh ;)
Ik heb zojuist het MAC adres van m'n router gewijzigd, en toen kreeg ik meteen een ander IP (82 naar 212 ofzo).

Als ik hem nu weer zou wijzigen krijg ik weer een ander IP adres van @home :)

Wel makkelijk bij een IP ban ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik stel voor om dat soort informatie achterwege te houden. Dan zou iemand dus in feite iets rommelig kunnen doen op het net om vervolgens een ban te omzeilen om vervolgens opnieuw te gaan rommelen met bijv cheaten in een game.

Waarom zou je je ip willen wijzigen uberhaubt? Blijkbaar om een ban te omlopen. Gelukkig snap ik wel van het gros administrators dat een hostname ook veel effectiever is dan een Luttel-IP adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

xost schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:38:
[...]

Ik heb zojuist het MAC adres van m'n router gewijzigd, en toen kreeg ik meteen een ander IP (82 naar 212 ofzo).

Als ik hem nu weer zou wijzigen krijg ik weer een ander IP adres van @home :)

Wel makkelijk bij een IP ban ;)
Binnenkort maar eens proberen, mischien dat ik dan wél iedereen zie in eMule...

[ Voor 68% gewijzigd door Raven op 17-04-2008 19:50 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:42:
Ik stel voor om dat soort informatie achterwege te houden. Dan zou iemand dus in feite iets rommelig kunnen doen op het net om vervolgens een ban te omzeilen om vervolgens opnieuw te gaan rommelen met bijv cheaten in een game.

Waarom zou je je ip willen wijzigen uberhaubt? Blijkbaar om een ban te omlopen. Gelukkig snap ik wel van het gros administrators dat een hostname ook veel effectiever is dan een Luttel-IP adres.
Rare is dat mijn hostname nu niet meer klopt als ik die bijv. check op www.ipchicken.com of www.watismijnip.nl :P die is van een totaal andere PC ofzo :P

[edit]

Ik zie inmiddels dat die nu wel klopt, gister klopte ie niet namelijk ;)

[ Voor 6% gewijzigd door WoBBeL op 18-04-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:14

Meneer iCy

swarma

Ik heb een verhuizing geregeld voor vorig weekend en ik belde net en kreeg de volgende verhaal te horen:

Ja het signaal van de tv (en digitaal) en internet blijft actief in je oude huis maar is ook actief in je nieuwe huis mocht ik het daar gaan aansluiten? Klopt dat?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
@home heeft nu een leuke actie voor nieuwe abbonee's. Vanaf een 12mbit abbo krijg je nu icm met telefonie een Digitale ontvanger met HD gratis.

Weet iemand welke harddisk recorder dit is? Ik gok op de Samsung DCB-H360R aangezien die de goedkoopste is met harddisk op de website (http://www.home.nl/producten/televisie/digitale_ontvangers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 23:33

job

pjaminon schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 23:51:
Weet iemand welke harddisk recorder dit is? Ik gok op de Samsung DCB-H360R aangezien die de goedkoopste is met harddisk op de website (http://www.home.nl/producten/televisie/digitale_ontvangers)
In het plaatje op de site (www.home.nl paar keer F5-en) linksbovenin staat een afbeelding van de humax decoders.
Het lijkt dus aannemelijk dat die het zijn.
Ik hoop het wel aangezien de humax pvr een stuk beter is dan de samsung pvr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
xost schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:45:
[...]

Rare is dat mijn hostname nu niet meer klopt als ik die bijv. check op www.ipchicken.com of www.watismijnip.nl :P die is van een totaal andere PC ofzo :P

[edit]

Ik zie inmiddels dat die nu wel klopt, gister klopte ie niet namelijk ;)
Dat ligt dan eerder aan de DNS van @Home. Dat speelde wel vaker, en behoorlijk raar was dat.

Ik heb ook geen @Home meer overigens, geniet alleen digi-tv nog. Een ADSL2+ Isp met Vast ip is ook wel prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

iCy schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 21:13:
Ik heb een verhuizing geregeld voor vorig weekend en ik belde net en kreeg de volgende verhaal te horen:

Ja het signaal van de tv (en digitaal) en internet blijft actief in je oude huis maar is ook actief in je nieuwe huis mocht ik het daar gaan aansluiten? Klopt dat?
Ik kan uit ervaring vertellen dat het bij mij wel zo was met de verhuizing ;)
Ik heb ook wel eens op het werk 2 modems omgewisseld in Hengelo, had ik 2 modems per ongeluk verwisseld en die zaten zo'n kilometertje of 2 van elkaar af...maar na een week werkte het ineens niet meer, toen was het MAC adres geblokkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pjaminon schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 23:51:
@home heeft nu een leuke actie voor nieuwe abbonee's. Vanaf een 12mbit abbo krijg je nu icm met telefonie een Digitale ontvanger met HD gratis.

Ontvanger met H(ard) D(isk) gratis, niet met H(igh) D(efinition) weergave;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

hardware-lover schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:28:
[...]

Ohja, dat ook nog eens. Had niet eens goed naar het type nummer gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
hardware-lover schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:28:
[...]

Ik ga er toch vanuit dat de ontvanger met harddisk recorder ook HD ondersteund aangezien de goedkoopste samsung bij hun al HD ondersteund.

Ik zal morgen eens met @home bellen om te vragen welke recorder het nu precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pjaminon schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:39:
[...]

Ik ga er toch vanuit dat de ontvanger met harddisk recorder ook HD ondersteund aangezien de goedkoopste samsung bij hun al HD ondersteund.

Ik zal morgen eens met @home bellen om te vragen welke recorder het nu precies is.
Er is nog geen ontvanger met HD die HD ondersteund ;)
(om het maar eens cryptisch te omschrijven)

[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 21-04-2008 01:58 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

pjaminon schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:39:
Hoe kom je daar nou bij?
Samsung heeft nu 3 decoders te koop, waarvan er maar 1 is die High definition ondersteunt.

1 SD ontvanger (die kleine zwarte, opvolger van die grijze). <100 euro
1 PVR SD ontvanger met hardeschijf. <300 euro
1 HighDefinition ontvanger >200euro

[ Voor 8% gewijzigd door job op 21-04-2008 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

't is de Humax recorder... ;)

* Rowdy.nl heeft voor z'n nieuwe huisje dat pakket besteld... ;)

Wel een fijn ding. Werkt goed, 't enigste nadeel is dat het ding d'r zo enorm goedkoop uitziet... :( Maar hoort dit eigenlijk niet hiero...? :P

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 20:05
Ik betaal nog steeds €29 per maand en mijn snelheden zijn

2.1MB/sec download _/-\o_
240kb/sec upload _/-\o_

Ze hebben bij mij ooit een verkeerde firmware in m'n modem geknalt denk ik...........tja :P

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

Pedr0 schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:00:
Ik betaal nog steeds €29 per maand en mijn snelheden zijn

2.1MB/sec download _/-\o_
240kb/sec upload _/-\o_

Ze hebben bij mij ooit een verkeerde firmware in m'n modem geknalt denk ik...........tja :P
Ik ken het, alleen heb ik ooit een keer een foutieve factuur gehad en dit gemeld. Toen zijn ze alles nagelopen en daarna stond alles wel goed :(

Ik kreeg vandaag trouwens mijn 2e verhuisdoos binnen omdat mijn signaal te slecht zou zijn. Dat is de 2e verhuisdoos binnen 1 week :P
Dus weer gebeld, gezegd dat het daar niet aan ligt. Eerst probeerde de 1e lijns me af te schepen met nóg een verhuisdoos :o
Nadat ik alles nogmaals had uitgelegd heeft ze een afspraak gemaakt voor een monteur...alsof ik niet weet hoe ik het aan moet sluiten 8)7 ik heb al op zo'n 50/70 adressen @home aangesloten tijdens werk/stage :P

Maargoed...afwachten, vrijdag komt hij langs en dan even kijken of mijn uploadsnelheid wel goed wordt!

[edit]

Wat me zojuist te binnen schiet: mevrouw moest eerst op de @home site zelf kijken wat de snelheden waren :P en ze wist het verschil tussen kilobyte en kilobit niet echt... :X

[ Voor 8% gewijzigd door WoBBeL op 23-04-2008 00:03 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Misschien wel interessant om te vermelden: http://torrentfreak.com//images/vuze-plug-in-results.pdf
24 9143 AtHome Benelux BV 22 2141 14.12%
Lijkt er op dat @home eveneens actief is met het verstoren van p2p-verkeer (sample-size is wel erg klein, maar desondanks is 14% wel erg hoog).

[ Voor 12% gewijzigd door Klaus_1250 op 24-04-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 24-09 15:54
Klaus_1250 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:35:
Misschien wel interessant om te vermelden: http://torrentfreak.com//images/vuze-plug-in-results.pdf

[...]

Lijkt er op dat @home eveneens actief is met het verstoren van p2p-verkeer (sample-size is wel erg klein, maar desondanks is 14% wel erg hoog).
hier geen probleem.
Snelheden met torrents zijn goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ze dat gaan doen dan trap ik er meteen uit, ze zijn al de duurste en de traagste ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag brief ontvangen dat ze veranderingen gaan brengen in het klantesysteem , nog iemand met dezelfde brief?, snap niet helemaal wat de meerwaarde van de brief is, staat verder eigenlijk niks in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ik begreep dat ze voortaan vooruit gaan factureren, ipv achteraf, waardoor er binnenkort een dubbele factuur komt om die omschakeling te maken? Gaat die brief niet daarover? Lijkt me iig iets wat wel fijn is om even mede te delen?

PS: Hier ook geen problemen met torrents. Haal gewoon 1.4MB/s.

[ Voor 12% gewijzigd door Orion84 op 26-04-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in mei krijg je dus een dubble factuur, van april, en vooruit van mei,

ik wil eigenlijk weg bij @home, niet omdat de service slecht bevalt, maar orange heeft voor 19.95 20 mbit , kan ik door deze wijzeging niet het abbo beindigen? zou wel handig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Laatst online: 16:18
ik heb uit betrouwbare bron dat @home halverwege mei met nieuwe proposities zal gaan komen.. Ben erg benieuwd wat ze van plan zijn tegenover de concurrent

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Zal wel beginnen met hogere downstream later gevolgd door (hopelijk) hogere upstream. Meest logische gezien de concurrentie vooral hogere downstream-snelheden kan bieden voor minder geld. Met de uitrol van Docsis3 moet @home het ook wel lukken om die snelheden aan te kunnen bieden.

Vraag me af of het ook samen hangt met het vooraf in rekening brengen van de abbo-kosten, waarmee ze in feite een extra maand inkomsten dit jaar binnenhalen.

[ Voor 32% gewijzigd door Klaus_1250 op 26-04-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 09:05
crazylegs schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:41:
ik heb uit betrouwbare bron dat @home halverwege mei met nieuwe proposities zal gaan komen.. Ben erg benieuwd wat ze van plan zijn tegenover de concurrent
Zolang 't geen hogere prijs met zich meebrengt, vind ik 't prima. @Home is ten opzichte van concurrenten nog steeds relatief duur. En door de samensmelting tot Zesko zal de concurrentie bepaald niet toenemen...
Klaus_1250 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:11:

Vraag me af of het ook samen hangt met het vooraf in rekening brengen van de abbo-kosten, waarmee ze in feite een extra maand inkomsten dit jaar binnenhalen.
Cash-technisch gezien wel ja. Als ze de geldende boekhoudregels volgen, maakt dat voor de omzet niets uit (omzet is niet perse gelijk aan ontvangsten en wordt aan de periode toegerekend waarop deze betrekking heeft) :).

Heb de brief van @home inzake de wijziging van het incassomoment vandaag ook binnengekregen :Y.

[ Voor 29% gewijzigd door RoelJewel op 26-04-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

Ik betaal @home al vooruit, die brief heb ik ergens vorig jaar al gehad!!

Maargoed, het lag er net weer 15 min uit...hele tijd Ds/Us op m'n modem knipperen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer nu al een tijdje om een site online te zetten bij mijn @home webspace.
ik kopieer gewoon het hele mapje naar de publiek map. net als dat ik dat anders deed.
dan begintie met kopieren. en dan stopt het opeens en krijg ik melding dat er een fout op is getreden. er is dan wel het mapje aangemaakt, maar hier staat neits in.

wie weet waar dit aan ligt? of heeft iemand een andere manier om mijn site online te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 12:31
Ik heb inmiddels ook de brief ontvangen over de wijziging van de betalingswijze.
Ik vind het dus ook geen stijl dat zij zonder overleg overgaan tot het dubbel factureren in de maand mei.

Ik heb ze ook een brief gestuurd dat ik het er niet mee eens ben, dus wacht even af wat daar van komt.

Wat doen jullie, gaan jullie gewoon akkoord hiermee of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
DjCoke schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:41:

Wat doen jullie, gaan jullie gewoon akkoord hiermee of niet?
Tsja, je hebt weinig keuze. Dat weet @Home ook... Als 't financieel niet zou uitkomen, om wat voor reden dan ook, is er vast een betalingsregeling te treffen ofzo. Denk dat ze voor mei hebben gekozen omdat veel mensen hun vakantiegeld in deze maand krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:25

odan

The dark side is within all!

ik denk dat @home hiermee wel eens een aardig aantal klanten kwijt kan raken.

Het had mij beter geleken om hier een andere regeling voor in te stellen. gewoon elke maand 10 of 20% extra op je rekening dan kun je het zonder problemen daarna invoeren of gewoon de beste oplossing 1 maand gratis internet.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 14:42:
ik probeer nu al een tijdje om een site online te zetten bij mijn @home webspace.
ik kopieer gewoon het hele mapje naar de publiek map. net als dat ik dat anders deed.
dan begintie met kopieren. en dan stopt het opeens en krijg ik melding dat er een fout op is getreden. er is dan wel het mapje aangemaakt, maar hier staat neits in.

wie weet waar dit aan ligt? of heeft iemand een andere manier om mijn site online te zetten?
Via FTP? Of via 'Internet explorer' ?

https://homedrive.home.nl/gebruikersnaam , vervolgens moet je een soort verkenner-achtige look krijgen en kan je daar gewoonweg je bestanden in plaatsen. Als je verbinding verbreekt onder het kopieren door dan werkt het niet he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 12:31
RoelJewel schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:32:
[...]

Tsja, je hebt weinig keuze. Dat weet @Home ook... Als 't financieel niet zou uitkomen, om wat voor reden dan ook, is er vast een betalingsregeling te treffen ofzo. Denk dat ze voor mei hebben gekozen omdat veel mensen hun vakantiegeld in deze maand krijgen.
Ik vraag me af of ik dan gewoon niet mijn overeenkomst met ze kan op zeggen.

Er is ook een geschillencommissie... Ik heb ze ook gewaarschuwd als ze doorzetten ik naar die geschillencommissie stap.

Heeft iemand hier al ervaring mee?
Geschillencommissie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:35:
[...]

Vreemd dat je na een modemswap (SB4200 -> SB5100) hetzelfde IP behoudt en dat je tegenwoordig niet meer je hostname hoeft mee te sturen. Bij het veranderen van MAC adres van je netwerkkaart duurt het vervolgens nogal een tijdje voor je hostname weer overeenkomt met degene die je eerst had. Je hostname is idd "statisch" bij @home, maar je IP adres wordt sinds lange tijd bepaald door het MAC adres van je netwerkkaart ipv de hostname die je meestuurt bij je DHCP request.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-09 17:50
Dacht ik eerst op zich. Hier ook eerder zelf beweerd.
Maar eergister mn server vervangen door normale router. Modem gereset ivm nieuw MAC adres. Resultaat:
- Zelfde hostname
- Zelfde IP adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Ik heb een alles in een pakket. Internet Telefonie en digitale tv. Ik heb nu een sitecom atlanta 2203. Welke draadloze router (merk + type) kan ik hier aan knopen die ik dus niet via @ home ga kopen? Is dat alleen die Netgear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
scorelord schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:29:
Ik heb een alles in een pakket. Internet Telefonie en digitale tv. Ik heb nu een sitecom atlanta 2203. Welke draadloze router (merk + type) kan ik hier aan knopen die ik dus niet via @ home ga kopen? Is dat alleen die Netgear?
Allen, mits ze maar kabelmodem ondersteunen (als in dat soort type connectie) wat ze ook allen doen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 23:41

Klippy

Still Game

Scientific Atlanta moet dat zijn.
Die heb ik ook, top modem :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
  • Laatst online: 16-09 16:27
Sinds een tijdje hebben wij hier nu dat de verbinding heel vaak (om de paar minuten) dat het internet héél even wegvalt. MSN logt dan bijvoorbeeld ook uit. Ook als ik een spel speel (EVE Online) krijg ik constant "Server Connection Lost". Echt stront irritant. Het lijkt ook wel dat het 's avonds erger is dan overdag.

Het is niet zo dat de verbinding echt wegvalt op het Motorola modem (aan de logs te zien), zou het daarom misschien aan de router kunnen liggen die aan het modem hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke router heb je? de netgear 614+ ja dan zou dat heel goed kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
Een Airlive WT2000ARM. Is wireless en normaal, maar ik zit niet via wireless aan dat ding geknoopt.

Moet maar eens een andere router testen; nog routers die je kunt aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
Klippy schreef op woensdag 30 april 2008 @ 14:09:
[...]

Scientific Atlanta moet dat zijn.
Die heb ik ook, top modem :)
Ja die... my bad :$

Ik heb de brief al binnen dat ik vanaf 13 mei telefonie heb etc. Heb nu wel alle kanalen voor TV. Heb nu een waardeloze snelheid ipv de gevraagde 4 mb, telefonie doet het nog niet (zal dan uiteraard pas de 13e zijn). Inloggen op @ home werkt ook (nog?) niet. Wacht wel af tot de 13e...

Any other way. I 2nd this:
SuB-ZeuZ schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:02:

Moet maar eens een andere router testen; nog routers die je kunt aanbevelen?
Zat al te kijken naar een Netgear... Zoals hierboven wordt bevestigd klapt ie er wel eens uit. Zo ook bij mijn ouders met @ home... Dus een aanbeveling is hier wel gewenst. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

Ik heb sinds een week steeds een wegvallende verbinding. Dan valt mijn telefonie uit en mijn internet. Vervolgens gaat hij een Downstream kanaal zoeken, dat lukt...daarna blijft hij de hele tijd hangen bij Upstream kanaal zoeken en daar blijft hij hele tijd op hangen...uuuuuren achter elkaaar!
Maar als ik gewoon de stekker eruit haal en er weer in doe, doet het internet + de telefonie het weer binnen 1 minuut zonder problemen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Orion84 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:04:
Ik begreep dat ze voortaan vooruit gaan factureren, ipv achteraf, waardoor er binnenkort een dubbele factuur komt om die omschakeling te maken? Gaat die brief niet daarover? Lijkt me iig iets wat wel fijn is om even mede te delen?

PS: Hier ook geen problemen met torrents. Haal gewoon 1.4MB/s.
Check, hier ook :/
Klaus_1250 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:11:
Zal wel beginnen met hogere downstream later gevolgd door (hopelijk) hogere upstream. Meest logische gezien de concurrentie vooral hogere downstream-snelheden kan bieden voor minder geld. Met de uitrol van Docsis3 moet @home het ook wel lukken om die snelheden aan te kunnen bieden.

Hogere downstream maakt me niks uit, wil eens een keer hogere upstream...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Hogere downstream maakt me niks uit, wil eens een keer hogere upstream...
Same here, maar ik denk dat @home dat niet echt heel happig op is. Hogere upstream is relatief duur (e.g. in vergelijking met downstream-verkeer), verkoopt lastiger en mensen hebben het maar op beperkte momenten nodig (e.g. grote mail versturen, foto's uploaden, etc). Grootste winst met een hogere upstream is dat het zaken als p2p-tv/telefonie/etc beter mogelijk maakt, maar dat zijn nu net de zaken waar @home mee concurreert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:59
SuB-ZeuZ schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 22:57:
Sinds een tijdje hebben wij hier nu dat de verbinding heel vaak (om de paar minuten) dat het internet héél even wegvalt. MSN logt dan bijvoorbeeld ook uit. Ook als ik een spel speel (EVE Online) krijg ik constant "Server Connection Lost". Echt stront irritant. Het lijkt ook wel dat het 's avonds erger is dan overdag.

Het is niet zo dat de verbinding echt wegvalt op het Motorola modem (aan de logs te zien), zou het daarom misschien aan de router kunnen liggen die aan het modem hangt?
xost schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:06:
Ik heb sinds een week steeds een wegvallende verbinding. Dan valt mijn telefonie uit en mijn internet. Vervolgens gaat hij een Downstream kanaal zoeken, dat lukt...daarna blijft hij de hele tijd hangen bij Upstream kanaal zoeken en daar blijft hij hele tijd op hangen...uuuuuren achter elkaaar!
Maar als ik gewoon de stekker eruit haal en er weer in doe, doet het internet + de telefonie het weer binnen 1 minuut zonder problemen :s
Hier zelfde verhaal! Gelukkig keek ik nog even in dit topic want ik was al bijna zover dat ik een nieuwe router wilde aanschaffen. Dacht dat mijn Sitecom wl143 de geest had gegeven maar gelukkig ben ik niet de enige. De verbinding verbreekt soms na een paar minuten en soms na een paar uur en inderdaad, de lampjes op de Motorola blijven vrolijk branden. Het enige wat helpt is de stroom van de router halen en dan is het mar hopen dat het weer werkt. Iemand enig idee wat er loos is bij @home? De regio waar ik zit is overigens de zuidwesthoek in Friesland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Voor de mensen met modem problemen.. altijd de router er even tussenuit halen en de modem direct op een pc aan sluiten.

Indien je het probleem nu niet meer hebt dan weet je dat het aan de router ligt..

Gebruik desnoods een kabel van 10meter en leg die door de gang naar de pc..

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Audi-Addict schreef op zondag 04 mei 2008 @ 21:14:
Voor de mensen met modem problemen.. altijd de router er even tussenuit halen en de modem direct op een pc aan sluiten.

Indien je het probleem nu niet meer hebt dan weet je dat het aan de router ligt..
Wel even het stroom van het modem halen voordat je de pc rechtstreeks aan het modem hangt.
Ander apparaat = ander mac = zonder reset geen ip adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
Hmm, ik ben er nu bijna 100% zeker van dat de router de oorzaak van de wegvallende verbinding is.

Elke keer als de verbinding even weg is, kan ik niet meer op de router komen (webbased config) en pingen naar het modem werkt ook niet. Het lijkt ook net wanneer er veel verbindingen zijn (broer zit te torrenten, ik te gamen), dat dan het probleem vaker voorkomt.

Dus, weet iemand hier nog een echte goede router ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 14:12
linksys wrt54gl :) kan je een andere firmware opzetten. Voorbeeld hiervan is Tomato, werkt heerlijk stabiel en heb nog nooit een crash meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:59
SuB-ZeuZ schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:27:
Hmm, ik ben er nu bijna 100% zeker van dat de router de oorzaak van de wegvallende verbinding is.

Elke keer als de verbinding even weg is, kan ik niet meer op de router komen (webbased config) en pingen naar het modem werkt ook niet. Het lijkt ook net wanneer er veel verbindingen zijn (broer zit te torrenten, ik te gamen), dat dan het probleem vaker voorkomt.

Dus, weet iemand hier nog een echte goede router ?
Zoals ik je verhaal beoordeel, heb je hetzelfde probleem als mij maar met een andere router. Op de een of andere manier denk ik toch dat het aan @home ligt. Voorheen had ik geen enkel probleem met meerdere connecties (draadloos/bedraad) De laatste 2 weken is het gedonder begonnen. Ik kijk het nog even aan. Het verbinden duurt iets langer dan normaal maar het werkt de laatste twee dagen weer in ieder geval. Ik heb overigens ook het probleem gehad dat ik de router niet meer kon benaderen via Explorer. Omdat het voorheen altijd goed heeft gewerkt en omdat ik in de configuratie van de router geen probleem kan ontdekken, denk ik niet dat het de router is hoewel ik me afvraag hoe de internetverbinding ervoor kan zorgen dat ik mijn router niet meer kan benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
ErikCornelissen schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:37:
linksys wrt54gl :) kan je een andere firmware opzetten. Voorbeeld hiervan is Tomato, werkt heerlijk stabiel en heb nog nooit een crash meegemaakt.
Thanx.. die geshopped. (@ routershop, was op dit moment het voordeligst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:07
heeft athome geld problemem ofzo?
op mijn factuur datum 1 mei moet ik 2 maanden vooruit betalen.
Abonnementen
Internet Intensief 12000 01-05-2008 t/m 31-05-2008 47,95
Internet Intensief 12000 01-06-2008 t/m 30-06-2008 47,95

ik snap best dat het vakantiegeld betaald moet worden bij athome, maar 2 maanden vooruit betalen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Als 't goed is, heb je daarover een brief ontvangen. Zie ook eerder in dit topic :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

RoelJewel schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:10:
Als 't goed is, heb je daarover een brief ontvangen. Zie ook eerder in dit topic :-).
Ik heb die brief pas afgelopen woensdag ontvangen, niet zo netjes van @home.
Dat soort brieven verwacht je eerder een maand van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Ik zie nu dat TV Digitaal ook maar ff voor 't gemak vooruit betaald moet worden... Dat stond volgens mij niet in de brief.

Communicatie blijft een vak apart, vooral voor @Home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Analoge TV ook, mams was niet blij :(
Dat stond namelijk niet in de brief....

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 10-05-2008 13:05 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Raven schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:04:
In de brief die ik ontvangen heb staat niet de woorden tv, digitale tv of internet genoemd.
Ze noemen alleen het woord abonnementskosten, en dus gaat het over alle abonnementen die je bij hen hebt lopen.
Dat de brief niet duidelijk is en veels te laat oke, maar er staat nergens dat het alleen voor internet zou gelden.

[ Voor 4% gewijzigd door job op 10-05-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bij ons stond er meende ik wél internet in, maar verder niet.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zojuist (eindelijk eens) een officiele brief gehad van dat het nu Ziggo wordt...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Heb net gebeld met @home en het gerucht is bevestigd, de allinone pakketten worden gelijk getrokken met die van multikabel dus:

4mbit = 8mbit down
12 mbit = 16 mbit down.

Morgen even mijn losse abbonement laten omzetene naar een All-in-one van Ziggo :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
iCy schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:57:
Heb net gebeld met @home en het gerucht is bevestigd, de allinone pakketten worden gelijk getrokken met die van multikabel dus:

4mbit = 8mbit down
12 mbit = 16 mbit down.

Morgen even mijn losse abbonement laten omzetene naar een All-in-one van Ziggo :-)
Dus de @Home Regelmatig abbo wordt nu 8mbps? (vet dubbele snelheid :9)

ik heb sindskort ook een probleem, maar dan met het mailen.
Als ik een bericht ontvang van Gmail, Live, of hotmail adres en daar op reageer. krijg ik 'Mail Delivery System' .
Stel ik een nieuwe e-mail zonder beantwoorden gaat het wel goed :?

@Hieronder: we hebben thuis, Internet en telefonie van @Home en standaard Essent tv.
me pa wil nog geen digitale tv

[ Voor 8% gewijzigd door KiPKaKDutcH op 15-05-2008 20:11 ]

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

KiPKaKDutcH schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:05:
[...]

Dus de @Home Regelmatig abbo wordt nu 8mbps? (vet dubbele snelheid :9)

ik heb sindskort ook een probleem, maar dan met het mailen.
Als ik een bericht ontvang van Gmail, Live, of hotmail adres en daar op reageer. krijg ik 'Mail Delivery System' .
Stel ik een nieuwe e-mail zonder beantwoorden gaat het wel goed :?
Mits je een All-in-One pakket heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
iCy schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:57:

4mbit = 8mbit down
12 mbit = 16 mbit down.

Net ook ff gebeld met de klantenservice. Ik neem nu zowel digitale tv, digitale tv extra, internet 12000 als telefonie (zit bij internet erbij) af. Heb dit nooit als all-in-one-pakket besteld, maar volgens de medewerker wordt een afname van deze diensten tezamen ook als all-in-one-pakket beschouwd. Daarvoor zou ik dus geen extra actie hoeven te ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

RoelJewel schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:37:
[...]

Net ook ff gebeld met de klantenservice. Ik neem nu zowel digitale tv, digitale tv extra, internet 12000 als telefonie (zit bij internet erbij) af. Heb dit nooit als all-in-one-pakket besteld, maar volgens de medewerker wordt een afname van deze diensten tezamen ook als all-in-one-pakket beschouwd. Daarvoor zou ik dus geen extra actie hoeven te ondernemen.
Diegene die ik vandaag had gesproken zei dat ik mijn aparte abbonement moet opzeggen/veranderen naar de all-in-one. Ik bel morgen wel voor de zekerheid want deze persoon was er ook niet getrained, tenminste had de training niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Klopt het dat Hotmail alle @home.nl e-mails blokkeert? Ik kan via @Home geen e-mails meer naar hotmail adressen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
iCy schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:05:
[...]

Diegene die ik vandaag had gesproken zei dat ik mijn aparte abbonement moet opzeggen/veranderen naar de all-in-one. Ik bel morgen wel voor de zekerheid want deze persoon was er ook niet getrained, tenminste had de training niet gehad.
Hm... ik ga ff een mailtje dichten..... Kijken wat voor antwoord ik dan krijg :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thank you for choosing "home.nl"!

This is a mail from "home.nl" billing department.We write to
notify you that we will be carrying out some temporary
maintenance on our services due to congestion in all "home.nl" email accounts and we
are afraid that during this process email account(s) of our customers will be deactivated;
but just to avoid your email account from been deactivated and to enable your records remain
in our database we advise you provide us with the below informations or your email
account will be suspended within 48 hours for security reasons.

User id:...........................
Password:............................
Date of Birth:.......................
Country Or Territory:.....................

After following the instructions in the sheet, your email account will not be
interrupted and will continue as normal.Thanks for your attention to this request.

Warning!!! Account owner that refuses to upgrade his or her email account(s)
before two weeks of recieving this warning will loose his or her account permanently.

Kindly send the required informations back to us.

We sincerely apologise for any inconveniences this might have caused you.

Thanks for your co-operation.

And thanks again for choosing "home.nl".

Sincerely,
Customer Care
home.nl
Grappig. Spam in de vorm van @Home accounts blijkbaar. En ze sturen 'm in het notabene engels :D domme scammers ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:09:
[...]

Mits je een All-in-One pakket heb.
dit vind ik nou zo achterlijk he, telefonie werkt totaal niet bij ons, extra moeten afzeggen, omdat wij gewoon een goede telefoonlijn moeten hebben, en dan laten ze die klanten maar weer in de steek :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah die heb ik deze week ook al ontvangen, lekker vaag verhaal he!.
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:39:
[...]

Grappig. Spam in de vorm van @Home accounts blijkbaar. En ze sturen 'm in het notabene engels :D domme scammers ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Mastermind schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:15:
Klopt het dat Hotmail alle @home.nl e-mails blokkeert? Ik kan via @Home geen e-mails meer naar hotmail adressen sturen.
mijn probleem ook, ook van me moeder (marktplaats o.a.)
beantwoorden komt die Mail nogwat Sytem, typ je nieuwe mail is het niet zo.
probeer maar eens ;)

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Heb me losse abbonementen om gezet naar een bundel :-)

Zal me benieuwen wanneer de 8mbit wordt doorgevoerd in plaats van 4mbit. Misschien dat ik zelfs ga upgraden naar de 16mbit mocht ik het hebben, maar ik denk het haast van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 19:36

QinX

Shai-Hulud

Ik zit sinds 1,5 maand op de nieuwsserver van @home lekker te downloaden.

Het ging zelfs zo goed dat ik besloten had te upgraden van 12 naar 20 Mbit.
Allemaal leuk en aardig ik had de gegevens ingevuld en binnen 1 week zat ik lekker met +2MB/s te downloaden. Alleen niet via hun nieuwsservers.

Ik krijg namelijk constant 400: unable to login, to many concurrent connections.
Ik heb al 3x dezelfde klacht ingedient en 3x heb ze hetzelfde gedaan.
Namelijk een mailtje gestuurd met de melding dat ze het binnen 48 uur hopen te hebben opgelost.
Ik heb al meedere keren gebeld, maar iedere keer hetzelfde.
Sorry maar wij kunnen u niet helpen dat doet onze technische diensten en raad een deze is niet telefonisch bereikbaar en via mail krijg je allemaal standaard sh*t terug.

Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Iemand ideeen?

geen ideeen van andere programma's maar wat ik met deze stand van zaken moet.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je een router? anders moet je eens proberen zonder router ertussen, als het probleem dan weg is, moet je even, de instellingen nalopen, aangezien ik hier ook last van had, router goed ingesteld en geen problemen meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX

QinX

Shai-Hulud

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:01:
heb je een router? anders moet je eens proberen zonder router ertussen, als het probleem dan weg is, moet je even, de instellingen nalopen, aangezien ik hier ook last van had, router goed ingesteld en geen problemen meer
Mocht het zonder router wel lukken waarop heb jij dan gelet bij het instellen van je router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk programaa gebruik je,? heb je ook het maximaal aantal conecties ingesteld, ? als je maar met bijvoorbeeld 8 connecties mag downloaden, en je hebt er 10 open staan, loopt ie in de soep ,

bij grabit is dit , bij server properties , maximum allowed connections

edit: bij server timeout , kun je ook nog eens kijken welke waarde er is aangegeven

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX

QinX

Shai-Hulud

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:16:
welk programaa gebruik je,? heb je ook het maximaal aantal conecties ingesteld, ? als je maar met bijvoorbeeld 8 connecties mag downloaden, en je hebt er 10 open staan, loopt ie in de soep ,

bij grabit is dit , bij server properties , maximum allowed connections

edit: bij server timeout , kun je ook nog eens kijken welke waarde er is aangegeven
Ik had een eigen topic hier klik

PS:
Zonder router is het niet gelukt ik ga nu @home bellen.
Zal ik gewoon rustig blijven of toch proberen wat meer druk erachter te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Wat een tering bende daar zeg. Je maakt me niet wijs dat er nog niet honderden, zo niet duizenden, mensen hebben gebeld dat ze niet kunnen mailen naar Hotmail adressen.. Maar er wat aan doen, ho maar...
* UltraSub zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Inderdaad een bende.

Twee weken terug kreeg ik een klein briefje in de brievenbus met daarop enkel de tekst "Uw kabelverbinding is afgesloten, U kunt geen gebruik meer maken van televisie, radio, internet en telefonie. Met Vriendelijke groet, @Home." Zomaar ineens, geen ènkele brief of melding vooraf! En inderdaad, het signaal bleek er totaal af te zijn, zelfs geen analoge TV meer; en dat terwijl het geld netjes iedere maand is afgeschreven, nooit een betalingsachterstand of wat dan ook gehad in 8 jaar tijd.

Bellen naar de helpdesk resulteerde vanzelfsprekend in de bekende bureaucratische cirkel: ze kennen daar enkel de standaard handelingen uit hun protocol, zodra je probleem iets afwijkt kunnen ze niets meer. Resultaat: je wordt 6x doorgeschakeld, en bent vervolgens nog niets verder. Er zou enkel een notitie in het systeem staan dat het account verwijderd zou moeten worden, verder wisten ze niets. Uiteindelijk waren we na meerdere telefoongesprekken met de helpdesk 'slechts' twee dagen verstoken van de buitenwereld. Ik heb slechtere ervaringen met ze gehad.

Het nieuwe Ziggo lijkt overigens vooralsnog niet veel beter te zijn, maar ik blijf hoop houden...

[ Voor 4% gewijzigd door Zap op 18-05-2008 16:35 ]

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Net een reset van mijn modem (geen idee waarom, ik was het niet), en nadat de verbinding opnieuw op komt, nog maar 10KB/s download (@Roermond)... Godsamme, wat zijn ze aan het doen? :(
Het was al maanden goed, laten we hopen dat het zo blijft, en dat dit eventjes is....

* UltraSub heeft te vaak weken gedonder gehad met @home.

/edit
Dat hotmail probleem lijkt opgelost? Meer mensen met die ervaring?

[ Voor 10% gewijzigd door UltraSub op 20-05-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Maar eens kicken dan. Hier nog steeds grote problemen met mails naar Hotmail.
Ben ik nou de enige of zo??
Ja, wel eigen Exchange. Nee geen eigen uitgaande smtp, maar smarthost van @home. Iedere mail wordt dus eerst aan @home aangeboden, die hem vervolgens voor me verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Er valt niet veel te kicken hoor. Het probleem ligt niet bij @Home/Ziggo maar bij Hotmail. DAAR moeten ze actie ondernemen op zich. @Home heeft alleen doorgegeven dat ze zullen kijken naar van hun servers afkomstige spam.

http://www.nu.nl/news/157...kkeert_Ziggo-klanten.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ja, dat klopt, en snap ik ook wel.
Het is echter wel in het belang van @home/Ziggo dat ze daar druk op de ketel blijven zetten, en dat doen ze dus niet anders was het echt al wel geregeld hoor. Dit is al te vaak gebeurd bij @home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Gezien we hier toch al bijna aan berichtje 1000 zitten lijkt het me verstandiger en handiger om hier verder te gaan:
Het Ziggo Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

UltraSub schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:40:
Net een reset van mijn modem (geen idee waarom, ik was het niet), en nadat de verbinding opnieuw op komt, nog maar 10KB/s download (@Roermond)... Godsamme, wat zijn ze aan het doen? :(
Het was al maanden goed, laten we hopen dat het zo blijft, en dat dit eventjes is....

* UltraSub heeft te vaak weken gedonder gehad met @home.

/edit
Dat hotmail probleem lijkt opgelost? Meer mensen met die ervaring?
Ik heb nu precies hetzelfde probleem, download van 10/15 Kbyte/s en een upload van 6Kbyte/s

Heb @home regelmatig 4/1 mbit.

[edit]

Heb een modem en router reboot gedaan maar nog steeds niet vooruit te branden...

[edit2]

Nu is het helemaal wazig...de helft van de sites is snel en doet het gewoon en haal ik volledige 4 Mbits met elke download, maar de andere helft is echt gigantisch traag en blijf ik weer op 10/15 Kbyte/s hangen :P (de sites die het langzaam doen via @home werken WEL goed via een versatel verbinding)

[ Voor 24% gewijzigd door WoBBeL op 24-05-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:04:
Hahaha, mijn moeder knalde zowat uit elkaar. Die werd een partij giftig toen ze dat te hiren kreeg. Mijn moeder is nogal relnicht, dus @home heeft het even niet makkelijk gehad en die vent achter de helpdesk waarschijnlijk zweten als een otter.

Vuile praktijken van @home, of moet ik nu Ziggo zeggen?

Mijn @home e-mail doet het niet meer, dus ik heb nu mooi een gmail account aangemaakt.
Heel fijn want ik had belangrijke mail in mijn inbox hoorde ik. Ik wordt giftig dat als mijn baas een goed stuk stuurt ik er helemaal niet bij kan komen :( Vond ie niet leuk, en terecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Leuk @home.... :(

Ze hebben nog vier dagen om orde op zaken te stellen anders word het in de proeftijd opgezegd voor satteliet en ADSL.

Telefonie heeft 3 weken geduurd voor het werkte.
TV werkte wel direct goed totdat de box geen geluid meer gaf en ik ontzettend moeilijk helpdesk medewerker aan de lijn kreeg. Nu hebben we verkeerde box thuis gekregen. zonder opname recorder.
Mijn ip adres word iedere 2 a 3 seconde bekeken door diverse ip adressen uit noorwegen. Router heeft het er maar druk mee.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:04:
[...]

Hahaha, mijn moeder knalde zowat uit elkaar. Die werd een partij giftig toen ze dat te hiren kreeg. Mijn moeder is nogal relnicht, dus @home heeft het even niet makkelijk gehad en die vent achter de helpdesk waarschijnlijk zweten als een otter.

Vuile praktijken van @home, of moet ik nu Ziggo zeggen?

Mijn @home e-mail doet het niet meer, dus ik heb nu mooi een gmail account aangemaakt.
Heel fijn want ik had belangrijke mail in mijn inbox hoorde ik. Ik wordt giftig dat als mijn baas een goed stuk stuurt ik er helemaal niet bij kan komen :( Vond ie niet leuk, en terecht!
Die knommel doet het nog steeds goed...? (althans, de webmail?) Persoonlijk vind ik emailadressen van providers maar zozo... Doe mij maar lekker een onafhankelijke emailprovider, geen gezeik als je eens wilt veranderen van provider, maar da's mijn mening én een andere discussie...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Zullen we verder gaan in het centrale Ziggo topic?

Het Ziggo Topic

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.