Toon posts:

@home digitaal.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 34.430 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Matthijs schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:53:
Je bewijst alleen maar wat ik als laatste zeg, "doe maar even een lijnmeting". Je hebt en je kunt geen idee hebben hoe het systeem werkt, maar je weet wel hoe je allemaal werkt?
Dat was de tip van een ex-KPN helpdeskmedewerker, die het eea had uitgelegd. Die gaf tevens de tip om niet het nummer van SlimBellen (product van KPN waar het om ging) te bellen, maar het gewone nummer van KPN (scheelt nogal in kosten). Overigens, als ik gewoon had in kunnen loggen op de Experia-box en de signaal-waardes had kunnen uitlezen, was het probleem nog makkelijker opgelost geweest. Maar nee, dat moet KPN natuurlijk afsluiten van de klant. Op die manier verkoop je de installatie-service a 99 euro ook een stuk makkelijker.
Er is gewoon protocol voor ieder probleem, waarmee de meeste problemen goed en snel opgelost worden.
Verleden en diverse topics hier en op andere plaatsen zeggen toch wel wat anders. De protocollen die ik ken zijn er voornamelijk op gericht om klanten te weerhouden van bellen en maar een monteur voor eigen kosten te bestellen. De keren dat ik goed en snel geholpen bent door een medewerker was juist nadat ie mijn verhaal had aangehoord, de protocollen oversloeg en het gewoon fixte.
Al je beschrijvingen komen waarschijnlijk van de helpdesk, en dat is jip en janneke taal. Puur omdat 99,9% van de mensen niets begrijpt van het jargon binnen KPN. Dat is wat je leert, keep it simple, de klant hoeft alleen maar te weten wanneer het is opgelost en 99,9% hoeft ook niet meer te weten.
Ik heb helemaal geen behoefte aan Jip en Janneke taal, maar als de helpdesk daar op staat moeten ze het zelf weten. Ik vind het niet erg om Jargon te leren of me ergens in te verdiepen, maar de meeste bedrijven gaan dit juist actief tegen.

Maar tis niet alsof helpdeskers altijd weten waarover ze het hebben. Ooit anderhalf jaar geen goede reverse DNS gehad bij @home, voornamelijk omdat de helpdesk niet snapte waar ik het over had (reverse dns klinkt moeilijk, maar dat was toch echt de term ervoor) en niet verder kwamen als de router er tussen uit halen (wat het probleem natuurlijk niet oploste). En doorverbinden met iemand die het wel snapte konden ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

De aanpak van problemen is gebaseerd op de doorsnee gebruiker en niet op mensen zoals jij die 1% van het hele klantenbestand beslaan. Je hebt denk zelf ook nog nooit op een helpdesk gewerkt (ik ook niet maar wel vaan nabij meegemaakt) en als je weet dat 80% van de mensen die bellen de stekker eruit hebben liggen dan vind ik het niet zo gek dat ze gewoon een stel typemiepen inhuren om de mensen te woord te staan.

Even voor de duidelijkheid, ik ben het helemaal met je eens dat de mensen er te weinig verstand van hebben, maar dat de procedure zo is, is zeer begrijpelijk. Wat ze missen is een groep echte technische mensen die het overnemen van typemiep-x wanneer zij er niet uit kan komen. Ik ben ooit een keer doorverbonden met de technische dienst, die trouwens heel raar stonden te kijken dat ze rechtstreeks een klant aan de lijn kregen. Het was daarna ook direct opgelost ;-)

Anyway, denk dat je veel ophef maakt om een begrijpelijke situatie van @home's kant bekeken. Waarom zou ik 25 duur betaalde HBO'ers gaan neerzetten om tegen 80% van de mensen te zeggen dat ze de kabel erin moeten stoppen? 8)7

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik heb vandaag ook mijn @Home digitaal pakket gekregen :)
Heb alleen wel een probleempje...ik heb alleen Nederland 1 en een @home tv kanaal. Bij de rest zegt die E5 foutcode. Het betreft de Philips ontvanger (gekregen van @home). Ik denk dat het te maken heeft met de activering van de kaart (iets wat ik net via internet heb gedaan), maar ik dacht altijd dat je dan wel NL2 en NL3 ook had. Dat heb ik dus niet :P

Ben benieuwd hoelang dat activeren gaat duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Ik weet niet wat er precies in jebeeldscherm staat, maar E5 is Unknown Card. Het systeem herkend de smartcard niet. Zit ie er wel goed in? (niet ondersteboven/achterstevoren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Klaus_1250 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:43:
Ik weet niet wat er precies in jebeeldscherm staat, maar E5 is Unknown Card. Het systeem herkend de smartcard niet. Zit ie er wel goed in? (niet ondersteboven/achterstevoren)?
Hij zegt inderdaad: "Onbekende Smartkaart"
De kaart zit er goed in en niet onderste boven. Alleen Ned1 en een @home digitaal kanaal werkt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Stekker eruit, kaart eruit. Contactpunten van de kaart schoonmaken met een droge doek, paar keer voorzichtig erin en eruit doen, kaart erin en stekker erin. Misschien doet het dan.

Maar, apparaat herkent wel dat er een smartcard inzit (anders zou die E4 als error uitspugen) en hij ziet zelf geen fout met de Smartcard (E6) of met de softcam (E8-E13). Dus het is wel een aparte foutmelding, die je eigenlijk verwacht waneer je een Smartcard van een andere provider erin mikt.

Kan zijn dat de kaart kaduk is, of het apparaat, of simpelweg slecht contact. Mocht het met bovenstaande niet lukken, alles dubbelchecken en als je er niet uitkomt de helpdesk bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Iniddels werkt het!
Stekker eruit en erin gedaan, kaart eruit en erin en klaar. Helemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Klopt het dat je bij @home maar 3x een digitale ontvanger kunt hebben? Of dat het dan extra gaat kosten? Wij hebben nu namelijk al 3x een digitale decoder thuis, maar ik wil er nog een bij kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Heeft alleen de Samsung DCB-H360R een HDMI en/of component aansluiting?
Of zijn er ook andere decoders met een van deze twee of beide aansluitingen?
Mag ook een digitale decoder zijn met ingebouwde HDD recorder (graag zelfs)
Nieuw leverbaar of enkel oude modellen maakt ook al niets uit..

Ik wil graag een digitale decoder op mijn lcd-tv aansluiten via component of via hdmi. Niet via scart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Ik heb ook wel eens problemen gehad met de helpdesk van @home. 2 vrienden van me die bij elkaar in de straat woonden hadden beperkt internet, terwijl het ervoor altijd werkte. Google werkte bijvoorbeeld wel maar de meeste andere sites niet. Kreeg uiteindelijk technische helpdesk eraan. Duidelijk uitgelegd wat het probleem was. Volgens hun lag het probleem niet bij hun maar bij mijn vrienden thuis. Ik wist dus zeker van niet, in dagen erna zeker 3 keer met technische dienst gesproken maar ze bleven volhouden dat het niet aan hun lag. Toevallig ken ik iemand die bij @home werkt als storingsmonteur van wijkcentrales. Hij gebeld met de een hoger mannetje van de helpdesk en binnen 3 dagen daarna was het probleem opgelost en werd er ook toegegeven dat het probleem bij @home zelf lag.

Ik snap niet dat hun niks van klanten met verstand van zaken aannemen. Natuurlijk begrijp ik dat ze protocollen gebruiken maar als er meerdere mensen in een wijk zijn met hetzelfde probleem dan mag je zelf toch wel even gaan controleren of het misschien niet klopt wat ik zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:09
Nu zit ik te denken,

Ik ben van plan binnenkort een HDTV aan te schaffen evenals een digitale ontvangen van samsung, het liefst een HDTV tuner. Mijn vader heeft al een @home extra abbo met dat aanvullende zenderpakket. Als ik nu een tweede kaart aanvraag onder zijn abbo, kan ik dan in mijn huis ook genieten van digitale TV zonder het abbonement volledig te hoeven betalen? "Zeg maar Eweka met slotjes delen :P "

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
nope.

behalve eerste 2 maanden gratis dan... schijnt bij @home goed te werken, steeds opnieuw aan vragen...

[ Voor 91% gewijzigd door Matthijs op 05-05-2008 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:56

Wildfire

Joy to the world!

loewie-643- schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:42:
Nu zit ik te denken,

Ik ben van plan binnenkort een HDTV aan te schaffen evenals een digitale ontvangen van samsung, het liefst een HDTV tuner. Mijn vader heeft al een @home extra abbo met dat aanvullende zenderpakket. Als ik nu een tweede kaart aanvraag onder zijn abbo, kan ik dan in mijn huis ook genieten van digitale TV zonder het abbonement volledig te hoeven betalen? "Zeg maar Eweka met slotjes delen :P "
Voor die 2e kaart ga je gewoon betalen. Vroeger kreeg je nog korting als je meerdere abbo's op hetzelfde adres had, maar dat is tegenwoordig niet meer. Elke kaart is volledig cashen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:59

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

wiene schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:45:
Ik snap niet dat hun niks van klanten met verstand van zaken aannemen.
Het grote probleem is vooral dat 95% van de mensen die beweren dat ze verstand van zaken hebben alsnog eigenlijk geen idee hebben waar ze het werkelijk over hebben.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caRe.Ghost
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:16
Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:24:
Heeft alleen de Samsung DCB-H360R een HDMI en/of component aansluiting?
Of zijn er ook andere decoders met een van deze twee of beide aansluitingen?
Mag ook een digitale decoder zijn met ingebouwde HDD recorder (graag zelfs)
Nieuw leverbaar of enkel oude modellen maakt ook al niets uit..

Ik wil graag een digitale decoder op mijn lcd-tv aansluiten via component of via hdmi. Niet via scart
De Samsung decoder DCB H360R beschikt over een HDMI-aansluiting, 2 scart-aansluitingen en een optische digitale geluidsuitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

caRe.Ghost schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:25:
[...]

De Samsung decoder DCB H360R beschikt over een HDMI-aansluiting, 2 scart-aansluitingen en een optische digitale geluidsuitgang.
Ja maar mijn vraag is of er ook nog andere decoders zijn met HDMI of component?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

caRe.Ghost schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:25:
[...]

PLUS een component uitgang die eveneens 576i / 576p / 720p als 1080i ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:36:
[...]

Ja maar mijn vraag is of er ook nog andere decoders zijn met HDMI of component?
nee, op dit moment niet. Er zijn echter bij Ziggo wel twee decoders in ontwikkeling n.l. een HD/PVR t.b.v. VOD van Scientific Atlanta (Cisco) en een HD-ontvanger van Humux. Voor meer info www.ziggo-gebruikers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Matthijs schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:49:
nope.

behalve eerste 2 maanden gratis dan... schijnt bij @home goed te werken, steeds opnieuw aan vragen...
Gisteren heb ik een starterspakket voor digitale TV van @Home gehaald. De prijs daarvan was geen €14,95 meer maar €29,95.
Reden: er waren mensen die telkens deze pakketten kwamen halen om maar van de proefperiode gebruik te kunnen blijven maken... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Tis wel goedkoper als alle pakketten nemen, dan zit je op ~80 euro per maand. (maar das theoretisch, de kans dat iemand èn alle paketten wil, en HDTV, en Film1 + Sport1, en het chinees pakket en het hindi-pakket en de gay-lifestyle zenders, is erg erg klein).

Toch wel jammer om dit te zien, omdat de meerderheid van de nieuwe klanten nu extra betaald, zonder dat ze er iets voor terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik heb zelf sinds een maand of drie de Samsung 270r decoder en op zich bevalt die best wel. Heb niet het totaal pakket gehouden en heb dus alleen de standaard zenders nu.
Ik merk alleen de laatste weken dat vooral een aantal regionale zenders maar ook de belgische zenders eigenlijk gewoon 'stilstaan' met wat rare blokken in beeld. De rest van de zenders doen het wel gewoon goed. Heeft dit te maken met een te zwak signaal voor die specifieke zenders? Ik zou zelf eigenlijk verwachten dat een te zwak signaal voor alle zenders zou gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 24-09 23:33

job

Er zitten een paar zenders samen op 1 frequentie.
De hogere frequenties zijn storinggevoeliger, de minst belangrijke zenders zitten dus veelal daar.

Je zou eens kunnen kijken wat de ber is voor de zenders die problemen geven.
Een ber van 0 is top, tot een paar honderd geeft geen problemen. Maar hoe hoger de ber hoe meer artifacts, blokken stilstaand beeld, tikjes, enz.. je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

job schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:00:
Je zou eens kunnen kijken wat de ber is voor de zenders die problemen geven.
Een ber van 0 is top, tot een paar honderd geeft geen problemen. Maar hoe hoger de ber hoe meer artifacts, blokken stilstaand beeld, tikjes, enz.. je krijgt.
Nou ik weet wel zowel de signaalsterkte als de signaalkwaliteit van die slechte zenders beide zo rond de 35% zitten toen ik v.d. week een keer bewust daarna keek (leek mij al zeker niet hoog genoeg). Ik zie dat de ber ook kan bekijken door nog verder onder die signaalgegevens te kijken. Zit nu op mijn werk, maar zal dat vanavond eens bekijken.

EDIT: Heb inmiddels wat getest en als ik de splitter (voor de tv naar boven) in de meterkast er tussenuit haal, is het signaal goed genoeg. Blijkbaar is de signaalsterkte de laatste tijd wat minder en is de splitter nu de bottlenek. Heb nog wel ergens een splitter van betere kwaliteit liggen, moet die alleen nog even zoeken.

[ Voor 23% gewijzigd door hars73 op 08-05-2008 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Ik heb nu twee week @home digitale TV. Ik heb het TV Digitaal pakket zonder keuzepakketen, maar ik had alle zenders. Dit is toch twee maanden op proef? Nou, nu na ongeveer 2 week heb ik alleen nog maar de Nederlandse zenders. Mijn proefabbonement is dus na 2 week al verlopen? :?

Ik was al klant bij @Home Internet, zal die twee maanden proeftijd dan niet voor mij gelden? Vind het nogal raar eigenlijk...twee maand = twee maand en geen twee week imho ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Holgersson schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:52:
Gisteren heb ik een starterspakket voor digitale TV van @Home gehaald. De prijs daarvan was geen €14,95 meer maar €29,95.
Reden: er waren mensen die telkens deze pakketten kwamen halen om maar van de proefperiode gebruik te kunnen blijven maken... :(
Dat het met zo'n smartcard en het protocol mogelijk is dat je zonder registratie van je kaart alle zenders voor een bepaalde tijd kan ontvangen is natuurlijk technisch een zwak punt. Ze hadden het beter zo kunnen ontwerpen dat de kaart standaard op zwart staat als je hem koopt, en geactiveerd moet worden op je abonnement, waarna dan pas je proeftijd ingaat.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
@Cubic X: Die twee maanden gelden alleen als je een abbo neemt op die zenders. Dan krijg je ze twee maanden gratis. Die twee maanden op proef is een marketing gimmick. Snap eigenlijk niet dat ze daar nooit voorop de vingers zijn getikt door de RCC. Niemand snapt het namelijk dat na twee weken die zenders op zwart gaan, terwijl de reclame toch echt anders doet vermoeden.

@defiant: Punt is dat het nogal lang duurt voordat @home een kaart activeert. Als je zo'n kaart op zwart zou kopen, zou je dagen al dan niet een week+ moeten wachten voordat je wat ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Klaus_1250 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:51:
@defiant: Punt is dat het nogal lang duurt voordat @home een kaart activeert. Als je zo'n kaart op zwart zou kopen, zou je dagen al dan niet een week+ moeten wachten voordat je wat ziet.
Zoiets moet vanzelfsprekend wel rechtgetrokken worden als men de procedure zou aanpassen. En @home kan het wel, want ik had hele tijd terug ook een probleem met registratie van een smartcard, de helpdesk kon de kaart toen binnen enkele seconden activeren nadat ik hun het smartcard nummer had gegeven. Het is dus puur een administratief probleem, geen technisch probleem.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
defiant schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:58:
Zoiets moet vanzelfsprekend wel rechtgetrokken worden als men de procedure zou aanpassen. En @home kan het wel, want ik had hele tijd terug ook een probleem met registratie van een smartcard, de helpdesk kon de kaart toen binnen enkele seconden activeren nadat ik hun het smartcard nummer had gegeven. Het is dus puur een administratief probleem, geen technisch probleem.
Het idee achter de preview periode is ook dat je eerst alles kan kijken in de hoop dat je dan meer pakketten afneemt dan alleen het basis pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Het is dus puur een administratief probleem, geen technisch probleem.
Klopt, het ontgaat me ook volledig waarom het zo lang moet duren. Laatste keer dat ik een nieuwe smartcard installeerde was ik eigenwijs en activeerde ik hem via internet pas tegen het einde van de preview-periode. Duurde bijna een week voordat ik weer beeld had. Nergens voor nodig, maar ja, @home doet wel meer vreemde dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 11:14
aftellen geblazen naar de nieuwe naam Ziggo. Zag gisteren al de spotjes langskomen op tv. Vanaf vrijdag (16e mei) gaat Ziggo site hoogstwaarschijnlijk live. Dus vanaf dat moment zullen de sites van Casema, @Home en Multikabel hoogstwaarschijnlijk daarnaar doorverwijzen vandaar ze nu misschien amper nog de oude sites bijhouden. Zie ook deze site voor het samengaan.

Ben benieuwd of ze ook leuke actie gaan lanceren zodat mn ouders gratis decoder kunnen scoren ofwel minder dan de huidige 100 euro voor zo'n gewone Humax Fox (dat is naar het schijnt de beste kwalitatieve optie al is ie lelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funrider schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:48:
aftellen geblazen naar de nieuwe naam Ziggo. Zag gisteren al de spotjes langskomen op tv. Vanaf vrijdag (16e mei) gaat Ziggo site hoogstwaarschijnlijk live. Dus vanaf dat moment zullen de sites van Casema, @Home en Multikabel hoogstwaarschijnlijk daarnaar doorverwijzen vandaar ze nu misschien amper nog de oude sites bijhouden. Zie ook deze site voor het samengaan.

Ben benieuwd of ze ook leuke actie gaan lanceren zodat mn ouders gratis decoder kunnen scoren ofwel minder dan de huidige 100 euro voor zo'n gewone Humax Fox (dat is naar het schijnt de beste kwalitatieve optie al is ie lelijk).
Vandaag een brief ontvangen van @home.

Ik hoop ook op een leuke EK actie HDTV PVR. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke decoder zit er in het actiepakket van @home van 14,95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
wij hebben sinds anderhalve maand ook digitale box van @ home ( en inet en phone )

Werkte redelijk goed ( paarkeer moeten bellen met @ home, leuk zo'n medewerksters die zit te msn'n met geluid terwijl ze je helpt.. )

Nu geeft de humax geen geluid meer. Alles werkt nog maar geen geluid. Alle stappen door gelopen die de muts van de hel-desk zei maar helaas. Ook andere geluid uitgangen werken niet meer. Geven een brom bij volume hoog zetten en dat is het.

Nu moet ik met die box naar een @home verkoop punt om die box te laten controleren of die echt stuk is :S en dan terug naar huis met box en @home bellen voor een nieuwe ??

Ik geloof dat dit na het gezeik wat ik met de telefoon heb gehad wel een punt is dat ik wil op gaan zeggen (zit in de proef maand), ware het niet dat in in een uithoek woon en adsl niet echt een oplossing is :(

Iemand ervaring mee ? Moet je ECHT naar een @home verkooppunt/winkel om het te laten testen ? wat een bagger service. Alsof mensen tijd hebben om letterlijk met kastje naar de winkel te gaan etc. etc. Heb wel wat beters te doen op zaterdag (enigste dag dat ik kan)

[ Voor 12% gewijzigd door Capo op 15-05-2008 14:38 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Capo schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:36:
wij hebben sinds anderhalve maand ook digitale box van @ home ( en inet en phone )

Werkte redelijk goed ( paarkeer moeten bellen met @ home, leuk zo'n medewerksters die zit te msn'n met geluid terwijl ze je helpt.. )

Nu geeft de humax geen geluid meer. Alles werkt nog maar geen geluid. Alle stappen door gelopen die de muts van de hel-desk zei maar helaas. Ook andere geluid uitgangen werken niet meer. Geven een brom bij volume hoog zetten en dat is het.

Nu moet ik met die box naar een @home verkoop punt om die box te laten controleren of die echt stuk is :S en dan terug naar huis met box en @home bellen voor een nieuwe ??

Ik geloof dat dit na het gezeik wat ik met de telefoon heb gehad wel een punt is dat ik wil op gaan zeggen (zit in de proef maand), ware het niet dat in in een uithoek woon en adsl niet echt een oplossing is :(

Iemand ervaring mee ? Moet je ECHT naar een @home verkooppunt/winkel om het te laten testen ? wat een bagger service. Alsof mensen tijd hebben om letterlijk met kastje naar de winkel te gaan etc. etc. Heb wel wat beters te doen op zaterdag (enigste dag dat ik kan)
Op een andere tv getest? Dat zou voldoende moeten zijn. Eventueel decoder terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:53
Zo ik heb nu ook tv digitaal van @home (en hd). Nog wel een duur geintje, bij de winkel wilden ze me nog een retour versterker aansmeren (wij hebben hier een 1 weg versterker). Die kerel in de winkel maar volhouden dat je een retour versterker nodig had. Blijkbaar dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capo schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:36:

je hoeft niet naar de winkel te gaan, je belt opnieuw op, en zegt, hij doet helemaal niks meer, oja meneer? ja meneer hij doet helemaal niks,

klaar en dan krijg je binnen een week een niewe, ik heb het al 3x moeten doen, beginnen ze eerst over kabels controleren, stekker eruit ect, ectr, terwijl ik zelf al weet dat hij toch niet meer te redden is, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 09:05
Meer mensen met problemen met digitale tv de laatste dagen? Vooral vanavond zijn de NL zenders errug slecht te ontvangen. Hakkelend beeld met hakkelend geluid met rare pliepjes. Niet naar te kijken :{. Maar als ik naar National Geographic of Discovery zap, is alles prima. Zit zelf in Maastricht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
RoelJewel schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:21:
Meer mensen met problemen met digitale tv de laatste dagen? Vooral vanavond zijn de NL zenders errug slecht te ontvangen. Hakkelend beeld met hakkelend geluid met rare pliepjes. Niet naar te kijken :{. Maar als ik naar National Geographic of Discovery zap, is alles prima. Zit zelf in Maastricht.
Groningen zelfde problemen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
StephanL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:57:
[...]
Op een andere tv getest? Dat zou voldoende moeten zijn. Eventueel decoder terugzetten naar de fabrieksinstellingen.
Nou op het gewone signaal heb ik prima beeld en geluid. En via andere apparaten via scart ingang ook. Enkel via die box niet, ook niet op de optische uitgang. 0,0 geluid.
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:20:
[...]

je hoeft niet naar de winkel te gaan, je belt opnieuw op, en zegt, hij doet helemaal niks meer, oja meneer? ja meneer hij doet helemaal niks,

klaar en dan krijg je binnen een week een niewe, ik heb het al 3x moeten doen, beginnen ze eerst over kabels controleren, stekker eruit ect, ectr, terwijl ik zelf al weet dat hij toch niet meer te redden is, ;)
Dat es proberen. Anders ga ik wel ADSL'n. Lijkt het vroegere UPC wel >:)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Laatst online: 04-09 14:17
RoelJewel schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:21:
De laatste dagen is het een drama! Wegvallend beeld, piepjes, blokken etc. etc. Ik vermoed/hoop dat ze bezig zijn aan de infrastructuur, maar ja... dat is maar gissen want dit soort zaken melden ze helaas niet aan de consument, die mag het dure nummer bellen. En dan krijg je toch het standaard verhaaltje te horen dat het aan je bekabeling ligt... lekkere service...
Ter info: ik heb een Samsung decoder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Ik merk het vooral 's nachts. Paar dagen terug lag 's nachts 1 transponder er helemaal uit (regio 1111, 404Mhz) en in de weken daarvoor regelmatig storingen op bepaalde zenders. Maar alleen 's nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:14

Meneer iCy

swarma

jvalks schreef op maandag 02 juni 2008 @ 08:26:
[...]

De laatste dagen is het een drama! Wegvallend beeld, piepjes, blokken etc. etc. Ik vermoed/hoop dat ze bezig zijn aan de infrastructuur, maar ja... dat is maar gissen want dit soort zaken melden ze helaas niet aan de consument, die mag het dure nummer bellen. En dan krijg je toch het standaard verhaaltje te horen dat het aan je bekabeling ligt... lekkere service...
Ter info: ik heb een Samsung decoder..
Ik heb nergens last van, regio noorden 9561 enkel werkt telefonie ineens niet meer. Kijk vanavond erna.

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 02-06-2008 12:53 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEPSTENGEL13
  • Laatst online: 29-03-2023
Sinds gisteren zegt de decoder dat de SmartCard defect is, zou dit kunnen omdat @home ziggo wordt?
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste