Ik kwam net in mijn mailbox tegen het volgende mailtje van @home:
als er al een topic bestaat my bad
Edit : Schrijf je je in hiervoor, ga je er ook mee akkoort je Internet abbo met een jaar te verlengen
Nu klinkt TV digitaal wel heel interesant, maar ik kom nou nergens tegen wat de maandkosten zijn. Zo vind ik een pakket wat "gratis" zou moeten zijn maar is dat tegen de prijs van wat ik nu al betaal voor radio / televie (~30 €) ?Geachte heer/mevrouw,
Ontdek nu de weergaloze beeld- en geluidskwaliteit van TV Digitaal. Neem TV Digitaal met 15 zenders méér dan u nu heeft. Gratis! Of kies voor maar € 8,95 per maand TV Digitaal Extra en haal tot zelfs 100 zenders in huis. Lees hier welke zenders u ontvangt in sublieme kwaliteit!
Tijdelijk voor u als internetabonnee van @Home voordeliger dan ooit: nu een digitale ontvanger plus het startpakket TV Digitaal, samen voor slechts € 30.* Uw voordeel: € 83,95. En als u TV Digitaal Extra neemt, krijgt u de eerste 2 maanden gratis en vrijblijvend (uw totale voordeel is dan zelfs € 101,85!).
Meld u nu aan en kijk binnen 10 werkdagen digitaal!
als er al een topic bestaat my bad
Edit : Schrijf je je in hiervoor, ga je er ook mee akkoort je Internet abbo met een jaar te verlengen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 19:10 ]