Vergeet dat verhaal maar ze zijn bij @home zo flexibel als gewapend beton.
Ik ben al meermaals in conclaaf geweest met die mutsen daar, zo slaat bijvoorbeeld de hele voordeelbundel nergens op!
Kijk en luistergeld: 15,90
Combinatiepakket TV dig. basis + 12 Mbit + basis bellen (gratis bij 12MBit): 47,95
Bij elkaar: 63,85
Maar pak je de voordeelbundel....jahaaa dan is het maar 63,50 WOW!
Ook als ik TV digitaal Totaal neem, wat ik graag zou aanschaffen, maakt het niks uit ik betaal nog steeds net zoveel als dat ik gewoon een combinatiepakket pak. Dus *** ff op met je voordeel bundels...
Anyway, dat is nog niet zo erg, maar als ik alleen TV pak krijg ik het 2 maanden op proef, pak ik Totaal krijg ik het nog 2 maanden voor niets ook. Pak ik daar dan Internet bij dan krijg ik dat ook nog eens 2 maanden gratis + een installatiepakket. Netjes zeg ik.
Pak ik bellen erbij, komt dat alles te vervallen!

Ja maar mijnheer U krijgt een gratis digitale harddisk recoreder en installatie door een monteur. Rekenen we even mee.
2 x 47,95 = 95,90
2 x 9, 95 = 19,90
= 115,80
Nou dat geld leg ik dan liever bij een Full HD digitale ontvanger. Meermaals heb ik geprobeerd met @home hier uit te komen aangezien ze een monopoli positie hebben in Tilburg mbt digitale TV. Ik heb al voorgesteld om dit bedrag van de DCB-H360R af te trekken, maar dit was niet mogelijk. Het is niet mogelijk om kortingen of acties te veranderen of in contanten om te zetten. Bla, bla. Uiteindelijk is de conclusie, eerst internet en TV aanschaffen en daarna pas bellen erbij nemen. Zo krijg ik de acties die ik wil. Wat een kromme manier om je product aan te prijzen. De klant wil meer afsluiten, maar we doen er niets aan om hem tegemoet te komen waardoor deze al voor het afsluiten van het contract negatieve ervaringen heeft met ons en ook minder afsluit dan dat hij eigenlijk zou willen.
Mvg, Rob.