Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Wolfenstein: Enemy Territory - deel 13

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 58.508 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rezta
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 21-05 20:14
quote:
Erazzzer schreef op zondag 04 november 2012 @ 03:18:
Ik ben ook weer sinds een paar weken begonnen. Ben inmiddels weer overgehaald een clan te joinen :P
Speel nu voor TeamMuppet (www.teammuppet.eu), we hebben 6 eigen public servers. Als jullie zin hebben :P
Hee das leuk daar speel ik ook af en toe wel eens op :).
Ik ken jouw nog wel van vroeger met de GoT tag op public.
Dit spel blijft gewoon leuk })

• Rezta
quote:
Falcon2107 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:43:
Ook weer eens ET geprobeerd. en via splatterladder proberen te openen. maar dan de volgende foutmelding:

ET 2.60b win-x86 May 8 2006
----- FS_Startup -----
Current search path:
C:\Users\Robbert\Downloads\et2.60bwin32\Enemy Territory 2.60b\win32/etmain

----------------------
0 files in pk3 files
----- CL_Shutdown -----
-----------------------
Couldn't load default.cfg - I am missing essential files - verify your installation?

PAK3 staan gewoon op zijn plek
Hier kan je een volledige install downloaden van Enemy Territory.

http://etui.kashu.fr/

eventueel config van mij http://www.freewebs.com/rezta/reztacfg.zip spawntimer class script spawnpoint zitten er in.

http://tz-ac.com/index.php de anticheat van tegenwoordig is nodig voor leagues zoals esl / clanbase.

• Rep1v
  • Registratie: februari 2007
  • Nu online
Ik weet niet naar welke versie van de ET-pack hierboven wordt gelinkt, maar dit is een versie die eind 2011 online is gezet: http://arni.name/downloads/ET-Pack.zip

http://www.crossfire.nu/tutorials/194/et-pack-2011

Hier zit ook een nieuw anti-cheat systeem in (TZAC), wat nodig is voor sommige servers.

Ik speel af en toe nog eens een potje, het blijft een toffe game! :)

• bstard
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 15-02 14:24

bstard

---------------

Hmm van 't weekend ook maar weer es kijken of er nog iemand gepanserd en/of geknifed wil worden. Al die nieuwe shooters zijn maar bagger imo.

Helpt dat anti-cheat TZAC een beetje? Punkbunster bleek toen geen ene moer te helpen.

bstard wijzigde deze reactie 15-11-2012 15:06 (23%)

Blub

• Rezta
quote:
bstard schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:04:
Hmm van 't weekend ook maar weer es kijken of er nog iemand gepanserd en/of geknifed wil worden. Al die nieuwe shooters zijn maar bagger imo.

Helpt dat anti-cheat TZAC een beetje? Punkbunster bleek toen geen ene moer te helpen.
Ik weet zelf niet of TZAC optimaal werkt tegen cheaters er zijn er aardig wat gebannen zoals te zien is op http://tz-ac.com/cheaters.php maar ik denk dat het nog wel beter kan.
Er komen regelmatig updates en als het goed is in december een V3 versie van het anticheat programma
Maar dit kan naartuurlijk uitlopen.

• Rev!
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
Geen ET, maar ik dacht eerst dat het 10 jaar oude berichten waren 8)7

RTCW scene weer alive?

http://www.crossfire.nu/n...cup-groups-week-1-summary

• Ruben0s
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 07:35
Eerste video footage van de nieuwe game van de makers van WOLF:ET

YouTube: Dirty Bomb: London Bridge Gameplay#!

Ziet er uit als een nieuwe ET :)

Ruben0s wijzigde deze reactie 14-12-2012 15:23 (69%)

PSN: Baklapper

• Nickbn
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 10-05 21:13

Nickbn

Betrokken

Dit zijn pre alpha beelden, maar voor die terminologie lijkt het spel al aardig speelbaar te zijn. De vraag die bij mij oprijst is echter in hoeverre het uiteindelijke spel lijkt op de beelden die je nu ziet?

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 13:01

Hu9o

Schokkend

Ziet er leuk uit. Jammer dat het geen ww2 theme is, dat werkt toch beter voor mij.

Anyway afwachten en testen hoe het eindresultaat is denk ik maar :Y)

Ook meteen maar even een account gereserveerd.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• GENETX
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 13:42
Voort Dirty Bomb heb ik een topic aangemaakt: [PC] Dirty Bomb - Deel 1

GENETX wijzigde deze reactie 16-12-2012 17:29 (22%)

• Tuintje
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 15:39

Tuintje

Briljant, hard en geslepen

Wat grappig om te zien dat er na al die jaren nog voldoende mensen zijn die dit spelen. Ondanks dat het een heerlijke game is had ik dat niet verwacht. Je ziet dit zelfde beeld ook terug bij CoD:UO. Die game wordt ook nog steeds gespeeld.

Ik ga in ieder geval alle benodigde bestanden downloaden en binnenkort installeren.

www.autopoetsbedrijfwinsum.nl

• Rev!
  • Niet online
quote:
Zat jij nou gister of eergister ook ET te spelen? (server vergeten)

Laatst weer eens RTCW geinstalleerd, zelfs daar zijn nog servers voor en veel oude bekenden die het ook nog spelen(al speel ik altijd anoniem)

• GENETX
Ja ik ben sinds de aankondiging van DB ook maar weer eens wat gaan ET-en :P . Dinsdag ben ik even online geweest ja. Da's ^7GENET^2X ;-)

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 28-11-2018
quote:
Ruben0s schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:20:
Eerste video footage van de nieuwe game van de makers van WOLF:ET

[video]

YouTube: Dirty Bomb: London Bridge Gameplay#!

Ziet er uit als een nieuwe ET :)
De makers vann ET hebben ook Brink gemaakt en dat spel was zo verschrikkelijk slecht :'(
quote:
Jazzper schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:19:
elke keer als dit topic oppopt in mijn overzicht op GoT pingelt er zo'n kleine zigeunertraan uit mijn ooghoek. In een flits van 5 seconden zie ik clanwars, got-topics, websites, alles voorbij flitsen.

Tijd om de koe bij de horens te vatten: ik ga die shit ook weer installeren voor wat knaluurtjes. Kijken wie er nog van de oude bekenden online is

/bb4e^guerilla out!
Ik zou zeggen doe het niet, je gaat alleen je herinneringen verspillen. Imo is ET ondertussen echt niet meer te spelen. Het is gewoon te oud geworden. Je kan het altijd proberen! Maar vaak is het door je nostalgie een stuk beter geworden.

Postius wijzigde deze reactie 21-12-2012 15:20 (42%)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Jazzper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11-05 16:53

Jazzper

BB4E^Guerilla

elke keer als dit topic oppopt in mijn overzicht op GoT pingelt er zo'n kleine zigeunertraan uit mijn ooghoek. In een flits van 5 seconden zie ik clanwars, got-topics, websites, alles voorbij flitsen.

Tijd om de koe bij de horens te vatten: ik ga die shit ook weer installeren voor wat knaluurtjes. Kijken wie er nog van de oude bekenden online is

/bb4e^guerilla out!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

quote:
bb4e^bstard schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:04:
de tering, u hier? ;)

en ik heb je quote aangepast.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Rev!
  • Niet online
quote:
GENETX schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:01:
Ja ik ben sinds de aankondiging van DB ook maar weer eens wat gaan ET-en :P . Dinsdag ben ik even online geweest ja. Da's ^7GENET^2X ;-)
Dan zat ik op dezelfde server als jou, ne nick kwam me meteen bekend voor kon alleen niet thuisbrengen waarvan.
quote:
Postius schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:10:
[...]

De makers vann ET hebben ook Brink gemaakt en dat spel was zo verschrikkelijk slecht :'(
[...]

Ik zou zeggen doe het niet, je gaat alleen je herinneringen verspillen. Imo is ET ondertussen echt niet meer te spelen. Het is gewoon te oud geworden. Je kan het altijd proberen! Maar vaak is het door je nostalgie een stuk beter geworden.
Ben ik niet met je eens, behalve dat het er gedateerd uit ziet zou ik niet weten waarom het niet te spelen is.

Rev! wijzigde deze reactie 21-12-2012 16:03 (44%)

• Adimeuz
  • Laatst online: 20-05 17:53
/connect 213.163.70.120:27960
(HBC) Hellbasket server welke ik erg leuk vind.

- Spawnkilling toegestaan mits zonder heavy weapons, nades en arty
- Etpro
- EtAdmin_mod voor de stats en wat niet al
- Actieve(!) admins
- Tussen een uur of 15.00 tot een uur of 01.00 - 02.00 goed bevolkt
- leuke map rotation (mix van classic maps en veel-gespeelde 3rd party maps als supply, adlernest en braundorf)

Met een mix van goede en slechte spelers voor de nodige uren fun.
Misschien dat iemand me nog kent van vroegâh (x3t, tpk-clan voor wat fun-matches).
Wat een uren zitten hier in zeg. Belachelijk.
En ik kan de mening van de mensen hierboven alleen maar beamen: beste game ooit.
Niets, echt niets komt ook maar in de buurt van het fun-niveau in dit spel.
De slechte graphics, waar velen het vaak over hebben, vallen mij niet eens op.

Adimeuz wijzigde deze reactie 03-01-2013 17:59 (7%)

• Zenix
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22-05 22:00

Zenix

BOE!

quote:
Adimeuz schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:58:

- Etpro
- Actieve(!) admins
- leuke map rotation (mix van classic maps en veel-gespeelde 3rd party maps als supply, adlernest en braundorf)

Misschien dat iemand me nog kent van vroegâh (x3t, tpk-clan voor wat fun-matches).
En ik kan de mening van de mensen hierboven alleen maar beamen: beste game ooit.
Prima server, alleen aparte regels. Heb er zelf paar keer gespeeld schoot op venice rond de spawn een rifle grenade op een mg42 die op mij schoot en kreeg gelijk een waarschuwing. Ik vind servers waar je wordt gelimiteerd in het spelen van ET niks aan, spawnkillen hoort erbij. Want als je eigen spawn niet kan verdedigen, dan verdien je het om te verliezen.

Verder ben ik het met je eens als het over graphics gaat, ik let daar ook niet op gaat mij om gameplay en er is geen vergelijkbare spel.

• Adimeuz
quote:
Want als je eigen spawn niet kan verdedigen, dan verdien je het om te verliezen.
In een private-setting: ja.
In een public-setting: nee.
Ik persoonlijk vind er niks aan om een spel te joinen waar je de volgende 10minuten kapot gespamd wordt met arties en nades en mortars in de spawn. Tuurlijk, voor de partij die de overhand heeft is dat lekker gemakkelijk fraggen maar ik ben persoonlijk meer van de mp40 en thompson :)
Verder krijg je er inderdaad snel een waarschuwing, mede mogelijk gemaakt door de (zoals al aangegeven) actieve admins. Wel een must hoor - als je ziet hoeveel cheaters er gepakt worden door hen - en niet door pb.

Tevens eens gezocht op het GOT naar het eerste ET topic.
[RTCW] Enemy Territory *
Teksten als "ik denk niet dat dit spel veel gespeeld gaat worden", ik lach me dood! :D

• rgras
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
quote:
Adimeuz schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:58:

- Etpro
- Actieve(!) admins

ET installed, maar ik ben meteen getemp banned toen ik de server joinde.. bijzonder.

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
Adimeuz schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:02:
[...]

In een private-setting: ja.
In een public-setting: nee.
Ik persoonlijk vind er niks aan om een spel te joinen waar je de volgende 10minuten kapot gespamd wordt met arties en nades en mortars in de spawn. Tuurlijk, voor de partij die de overhand heeft is dat lekker gemakkelijk fraggen maar ik ben persoonlijk meer van de mp40 en thompson :)
Verder krijg je er inderdaad snel een waarschuwing, mede mogelijk gemaakt door de (zoals al aangegeven) actieve admins. Wel een must hoor - als je ziet hoeveel cheaters er gepakt worden door hen - en niet door pb.

Tevens eens gezocht op het GOT naar het eerste ET topic.
[RTCW] Enemy Territory *
Teksten als "ik denk niet dat dit spel veel gespeeld gaat worden", ik lach me dood! :D
Dat is jouw mening, maar het is deel van het spel wat jij zo leuk vind. Maar je zegt dit goed "voor de partij die de overhand heeft is dat lekker gemakkelijk fraggen" daar ligt het probleem. Jouw scenario komt nooit voor als er balans is, en daar moeten admins voor zorgen, in plaats van spawnkillen verbieden. Natuurlijk zal je dan wel af en toe spawnkillen hebben maar redelijke balans gebeurd dat bij beide kanten. Verder heb je ook vaak admins op dat soort servers die als je iemand af maakt bij een spawn exit het ook als spawnkillen zien wanneer het hun zelf betreft etc. Als je uit je spawn gaat loop je het risico om dood te gaan als je daarbij niet nadenkt vind ik.

Overigens kan ik op het gebied van cheaten wel positief zijn over de server, ik ben er niet gebannen terwijl ik wel vaak onterecht gebannen ben van andere servers omdat ze dachten dat ik aan het cheatten was. Terwijl ik maar een middelmatige speler was op competitie niveau.

• Adimeuz
quote:
rgras schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:19:
[...]
ET installed, maar ik ben meteen getemp banned toen ik de server joinde.. bijzonder.
Dat is waarschijnlijk punkbuster.
Check ze console! ;)

• Ruben0s
quote:
Postius schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:10:
[...]

[...]
Dat klopt. Eigenlijk heeft Splashdamage nog nooit een fatsoenlijke game gereleased. W:ET was ook niet al te best toen het spel werd uitgebracht. Zelfde geldt voor ET:QW, en Brink was echt het diepte punt. Achja, ik kan altijd blijven hopen en dan weer gaan zeiken als Dirty Bombs uit is. Het spel is F2P, mocht het slecht zijn dan verspil ik tenminste niet mijn geld zoals ik gedaan heb met Brink, die heb ik na een half uur niet meer aangeraakt.

Ruben0s wijzigde deze reactie 03-01-2013 22:05 (15%)

• Nickbn
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 10-05 21:13

Nickbn

Betrokken

quote:
Ruben0s schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 21:57:
[...]

Dat klopt. Eigenlijk heeft Splashdamage nog nooit een fatsoenlijke game gereleased. W:ET was ook niet al te best toen het spel werd uitgebracht.
Oeh wat vind ik dit een interessante quote _/-\o_ ! Wat vond je niet al te best aan W:ET? Ik kan me namelijk niet herinneren dat er iets tijdens de lancering mis was met ET.

• kowlier
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 09:04
deze week ook weer eens ET vanonder het stof gehaald. wat een verschil met hedendaagse shooters. waar ik in COD echt niet het gevoel had slecht te zijn, ben ik hier weer niets waard :p

ik speel vooral op hirntot en hirnlos servers.

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Ruben0s
quote:
Nickbn schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 00:21:
[...]

Oeh wat vind ik dit een interessante quote _/-\o_ ! Wat vond je niet al te best aan W:ET? Ik kan me namelijk niet herinneren dat er iets tijdens de lancering mis was met ET.
Net code / hitboxes. W:ET is in mijn ogen gered door bani. Splashdamage heeft ook veel van zijn code gebruikt voor hun eigen gamemode (ETmain, wat al jaren door niemand wordt gespeeld).

• fridgeman
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 11-09-2016

fridgeman

SomaFM Secret Agent

Kom ook eens kijken op staatsschutz.org (/connect staatsschutz.org) - www.staatsschutz.org

M'n vaste server voor de afgelopen decennia.

Doet niet aan ontwikkelingssamenwerking.

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Zijn er nog ergens conculega`s online? Voel me triggerfinger jeuken.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• GENETX
Soms, maar zit nu meer in Simcity. Afgelopen weken veel ouderwets lopen schieten op {TE666} Euro (IP 91.121.141.217:27960). Die server kan ik aanbevelen 's avonds. Overdag is ie leeg. ETPro met actieve admins om hackers te bannen en verder vooral veel casual fun. Prima teamwork en een volle ingame chatbox ;) . Lekker ouderwets ouwehoeren en knallen dus :D

• Markos
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:11

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik probeer ook ET te spelen op Windows 8 (64bit) maar ik kan niet connecten (ik denk door PB)
Ik heb geprobeerd wat er op deze site staat:
http://pricklytech.wordpr...ues-with-enemy-territory/
Maar het gedeelte van pbsetup werkt niet omdat ET er niet meer tussen staat. Kan iemand mij vertellen hoe ik ET toch kan installeren zodat ik servers kan joinen?

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:05:
Ik probeer ook ET te spelen op Windows 8 (64bit) maar ik kan niet connecten (ik denk door PB)
Maar het gedeelte van pbsetup werkt niet omdat ET er niet meer tussen staat. Kan iemand mij vertellen hoe ik ET toch kan installeren zodat ik servers kan joinen?
Wat krijg je als foutmelding dan? Ik kan niet connecten is een beetje globaal.
Sowieso heb je PB niet nodig om ET te spelen als je op TZAC en non-PB servers gaat spelen.
Maar misschien heb je hier iets aan http://etkey.org/

Trouwens voor de mensen die ET met alle patches en meest gespeelde maps gelijk wil downloaden zie hier: http://www.crossfire.nu/media/ET-Pack.zip

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik kreeg eerst een andere code, maar naar die etkey install kreeg ik deze
code:
1
Game code (ui_mp_x86.dll) failed

Welke opgelost is door WinXP compatible mode. Nu een server zoeken waar ik op kan spelen. Die twee die hiervoor genoemd zijn, zijn op dit moment leeg :)
Heb het al 4 jaar ofzo niet meer gespeeld :+

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:43:
Ik kreeg eerst een andere code, maar naar die etkey install kreeg ik deze
code:
1
Game code (ui_mp_x86.dll) failed

Welke opgelost is door WinXP compatible mode. Nu een server zoeken waar ik op kan spelen. Die twee die hiervoor genoemd zijn, zijn op dit moment leeg :)
Heb het al 4 jaar ofzo niet meer gespeeld :+
Mooi dat het werkt, ik heb zelf geen problemen gehad met Win8 icm met ET.
Voor public servers zoeken zou ik splatterladder gebruiken.

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Moet jij hem ook op WinXP compatible zetten?

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:22:
Moet jij hem ook op WinXP compatible zetten?
Nee.

• enomiss
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 27-02 20:56
Weet iemand waar de meeste ET spelers heen zijn gegaan? Welke game?

• shaggy8675
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22-05 23:54

shaggy8675

Misantroop pur sang

Ik speel eigenlijk alleen maar CoD. Maar heb het er toevallig met m'n clan over gehad om binnenkort eens ET te gaan doen samen voor de lol.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

quote:
enomiss schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 01:30:
Weet iemand waar de meeste ET spelers heen zijn gegaan? Welke game?
onze clan ging kapot aan WoW en andere mmorpgs. En iets met banen en kinderen ;)
Nog wel tijdje in clanverband hebben we TF2 gespeeld. En ook nog wel eens Quake Live. Maar nooit meer de good old days.

• shaggy8675
  • Laatst online: 22-05 23:54

shaggy8675

Misantroop pur sang

Waar zijn de dagen gebleven dat wij van Elite tegen de jongens van BB4E speelde ja... Gouwe tijd geweest :)

• DervishD
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 20-05 17:56
Ik speel nog regelmatig Enemy Territory en doe het nog steeds met veel plezier. Het is gewoon een spel waar de fun vanaf druipt en imo 1 van de leukste FPS ooit gemaakt.

• AntOO
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01-04-2017
allemaal bekend volk hier alles goed jasper en shagg, heb ook vaak zin om et te spelen maar met al die mods en het punkbuster gerommel zie ik door de bomen het bos niet meer.
Heb in het verleden nog wel gelezen dat er een webversie van ET zou komen alla quake live maar hoor daar niks meer van.

• Zenix

Zenix

BOE!

Ik speel altijd zelf op ETPRO met TZAC anticheat als je daar informatie voor wilt vinden zie crossfire.nu.
Helaas is het ET spelen de laatste tijd er niet meer van gekomen door belangrijkere dingen. Veel ET spelers die in hun tienerjaren begonnen zijn, hebben nu betere dingen te doen. En de community is gewoon een stuk minder geworden. In het begin was de Benelux community groot en ook gezellig. Maar tegenwoordig zie je voornamelijk dat het polen zijn die het spel spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 08:00
Altijd RTCW en daarna ET gespeeld in teamverband, daarna gaan werken / samenwonen.... Geen tijd meer om clanwars in te plannen...

Tijdje NWN gespeeld online, omdat WoW me door het ptp principe niet aansprak. En casual nog wat fraggen in ET, COD2 en zo.... ET uiteindelijk opgegeven omdat er steeds meer werd gemod en gecheat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 13:10
Na 5 jaar geleden ET gedag gezegd te hebben ben ik voor het eerst Counter-Strike gaan spelen. Voelt wat mij betreft redelijk vergelijkbaar aan met ET, al zijn de games natuurlijk compleet verschillend. Ik heb ET denk ik zo'n 5 jaar gespeeld en zo'n 4 jaar in teamverband. Heb het ook nu gewoon op mijn PC staan, maar er zijn helaas niet echt servers meer met ETPro, wat toch echt mijn heilige mod was. Voor mij dus niet meer interessant en sinds December dus CS:GO.

eXec op Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GENETX
Volgende geldt nog steeds. Grote kans dat men wel weer actief is vanavond rond 7-8 uur tot een uurtje of 11. Ook allemaal oude rotten die minder tijd hebben, maar zo nu en dan toch nog eens lekker willen knallen.
quote:
GENETX schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 08:02:
Afgelopen weken veel ouderwets lopen schieten op {TE666} Euro (IP 91.121.141.217:27960). Die server kan ik aanbevelen 's avonds. Overdag is ie leeg. ETPro met actieve admins om hackers te bannen en verder vooral veel casual fun. Prima teamwork en een volle ingame chatbox ;) . Lekker ouderwets ouwehoeren en knallen dus :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 08:00
Misschien weer eens installeren dan. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ruben0s
Beste mod op dit moment is Silent. Daar komen nog maandelijks updates voor uit en is dus het meest up to date wat betreft beveiliging etc. Dan moet je alleen nog een server vinden die de settings niet verneukt heeft.

Game zelf nauwelijks meer. Soms nog een potje Dirty Bombs als er een nieuwe update uit is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 15:34

PcDealer

HP ftw \o/

Ik speel tegenwoordig World of Tanks. ET blijft wel tof, als je teammaten ook een beetje kunnen nadenken. Dat geldt bij WoT ook.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 28-11-2018
quote:
PcDealer schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:09:
Ik speel tegenwoordig World of Tanks. ET blijft wel tof, als je teammaten ook een beetje kunnen nadenken. Dat geldt bij WoT ook.
Jammer van het Pay 2 Win gedeelte.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik speel regelmatig op 83.141.24.110:27960 (kernwaffe.de server) en daar zitten vaak ook een hoop Nederlanders op. Overdag is het rustig, 's avonds kan het druk zijn dat je naar een van hun andere server gestuurd wordt.
Ik ben ook zo'n oude rot in dit spel (26y) alleen duidelijk niet meer zo goed als vroegah :+
Als je ooit iemand ziet falen met de naam Markos! [NL], dan ben ik die motoriek gestoorde 8)7

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 15:34

PcDealer

HP ftw \o/

Ik win genoeg en zonder te betalen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Rev-anche
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22-05 00:07

Rev-anche

Zelfs invriezen helpt niet!

quote:
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:05:
Beter laat dan nooit denk ik dan maar en reageer toch nog maar even,

De PB setup moet je gewoon updaten daar heb je later alleen maar plezier van, en sommige servers willen niet connecten met een X64 systeem, als je daar problemen mee hebt moet je ET uitvoeren als Admin, dan loopt het normaal gesproken als een trein! O-)

FTW ET _/-\o_

Niets is dodelijker dan leven!

• TheMajor
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 01-06-2014
quote:
Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:21:
Ik speel regelmatig op 83.141.24.110:27960 (kernwaffe.de server) en daar zitten vaak ook een hoop Nederlanders op. Overdag is het rustig, 's avonds kan het druk zijn dat je naar een van hun andere server gestuurd wordt.
Ik ben ook zo'n oude rot in dit spel (26y) alleen duidelijk niet meer zo goed als vroegah :+
Als je ooit iemand ziet falen met de naam Markos! [NL], dan ben ik die motoriek gestoorde 8)7
Voordeel is, bij ET kun je ook je steentje bijdragen als je aim wat minder is. Het is geen deathmatch.

Mijn iCheckmovies - IMDb vote history

• Zenix

Zenix

BOE!

Bump.

Zijn er nog steeds mensen die dit spelen? Ik speel het af en toe nog op public.
Voor mensen die het graag weer willen spelen hier heb je ET met alles erop en eraan http://www.crossfire.nu/media/ET-Pack.zip

Het spel is ook nog steeds actief, er staan veel ETTV matches op de planning voor zondag. http://www.gamestv.org/

• fridgeman

fridgeman

SomaFM Secret Agent

quote:
Zenix schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:18:
Zijn er nog steeds mensen die dit spelen? Ik speel het af en toe nog op public.
Wat? Ik bekijk zonet even Splatterladder en zie dat m'n favoriete, of eigenlijk enige speelbare, mod niet meer in de lijst staat.

RIP UltraET.

Kende persoonlijk de gasten die het ontwikkeld hadden, zij hadden er geen geld meer voor en overgedragen aan iemand anders, kennelijk heeft die de stekker er uit getrokken.

Zomaar even ~5 jaar van m'n levensgeschiedenis unpluggen :(

Andere mods weten me niet te boeien, UltraET was de beste mod voor ET ooit.

• Rev!
  • Niet online
Deze gebruik ik tegenwoordig > http://etlegacy.com/

Alleen ik krijg punkbuster nog niet aan de praat, waardoor ik geen ETPRO servers kan joinen.

@hierboven, wat is er zo geweldig aan ULTRAET dan? Ik speel dit spel al vanaf het begin(11 jaar geleden?:+) en ken het niet.

Ik speel overigens altijd alleen, want ik ken verder niemand die dit spel nog speelt ;).

• Zenix

Zenix

BOE!

Ken de mod ook niet, en speel net zolang ook vanaf begin.

Rev! Heb tijdje geleden nog met mensen van w@co gespeeld. En mij ken je toch nog wel :)

Ik host ook tien gratis private ET servers voor competitie teams.

• Rev!
  • Niet online
Zeker, van naam.En volgens mij heb ik vroeger ook nog met je gespeeld. Zat je niet in de clan met Stime? :+ Bedoelde meer mensen die ik irl ken of persoonlijk van clans, die spelen allemaal niet meer, niet gek gezien de leeftijds fase.(blijft het bizar vinden, nooit gedacht dat je een game zo lang kon blijven spelen :))

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
Rev! schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 02:40:
Zeker, van naam.En volgens mij heb ik vroeger ook nog met je gespeeld. Zat je niet in de clan met Stime? :+ Bedoelde meer mensen die ik irl ken of persoonlijk van clans, die spelen allemaal niet meer, niet gek gezien de leeftijds fase.(blijft het bizar vinden, nooit gedacht dat je een game zo lang kon blijven spelen :))
Niet met Stime. Maar heb veel public gespeeld met AssA en de andere blackbugs spelers zoals aap en jij. Dat was op de inuedo server dacht ik. Naast public ook nog wat zitten trickjumpen met AssA.

Aantal clans gehad: oxygen, uniemelk, w@co en Hyperion

• MiliaanR
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21-05 11:26

MiliaanR

Just for fans.

Wat zijn een beetje leuke servers? Ik zoek het liefst gewoon een server die geen aangepaste maps heeft en ook geen NQ of Jaymod. En zonder bots is nog het belangerijkste! :9

MiliaanR wijzigde deze reactie 04-10-2014 13:12 (15%)

• Rev!
  • Niet online
quote:
Zenix schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 03:00:
[...]

Niet met Stime. Maar heb veel public gespeeld met AssA en de andere blackbugs spelers zoals aap en jij. Dat was op de inuedo server dacht ik. Naast public ook nog wat zitten trickjumpen met AssA.

Aantal clans gehad: oxygen, uniemelk, w@co en Hyperion
Ah nu gaat er echt een lampje branden, verwarde je met iemand van die GoT clan, is ook lang geleden ;)

• fridgeman

fridgeman

SomaFM Secret Agent

Zo te lezen hebben jullie elkaar al eerder gevonden in clans/servers :)

Ik kwam Staatsschutz tegen in een zoektocht naar een relaxte server, ben niet zo van het uitproberen van meerdere servers en dus inderdaad JayMod of andere zut te moeten downloaden. Waarbij regelmatig de .pk3 onvindbaar was.

SS was gewoon een relaxte server, met goede skins en steeds dezelfde gasten die langskwamen en geen truukjes toepasten om te winnen, hoewel een hoge XP natuurlijk wel hielp het langer uit te houden. (en de verslaving in stand te houden :Y)

Zonet op YouTube even gezocht naar een representatieve video hoe het er aan toe ging op StaatsSchutz, deze is het geworden;

fridgeman wijzigde deze reactie 05-10-2014 17:27 (4%)

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
MiliaanR schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:12:
Wat zijn een beetje leuke servers? Ik zoek het liefst gewoon een server die geen aangepaste maps heeft en ook geen NQ of Jaymod. En zonder bots is nog het belangerijkste! :9
Ik zou op splatterladder en dan als mod etpro kiezen. HBC en Hirntot kan je bijvoorbeeld goed spelen.
Alle servers zijn tegenwoordig aangepast, standaard ET kan je niet echt meer spelen.

• mickjuh
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22-05 13:39

mickjuh

Wubalubadubdub!

Draait deze goed onder Windows 8.1? Had hem afgelopen weekend geïnstalleerd maar hij draaide nog niet vloeiend. Kan ook zijn doordat mijn machine 90% CPU aan het slurpen was. Maar Fifa15 werkt in ieder geval wel goed ook al slurpt hij 90% CPU.

127.0.0.1 sweet 127.0.0.1

• Boncholio
  • Laatst online: 06-07-2015
Het ET van de week nog eens geïnstalleerd. Het bracht me in een zeer nostalgische bui.:)
Het is dan ook 8 jaar geleden dat ik het speelde.
Misschien kent iemand me nog?
in RTCW van bij gnc clan:: gnc'born
in ET vooral bij de MAZZelaars als MAZZBoRn en ook wel even -{DA}-TaRp

Leuke tijden en vooral veel te veel uren aan gespendeerd! :D

Goede servers met enkel etpro zijn idd moeilijk te vinden...

• 1337aldi
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22-05 22:20
Jammer dat het zo dood is ja, maar ik zet mijn hoop in op ETlive. Zie http://etlive.entirely.pro/

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

MAZZ ken ik wel. Met BB4E menig war tegen gehad. Zelfde rijtje als oa Flying Dutchmen (FD) en WaCo.

Ik mis het ook!

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
mickjuh schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:15:
Draait deze goed onder Windows 8.1? Had hem afgelopen weekend geïnstalleerd maar hij draaide nog niet vloeiend. Kan ook zijn doordat mijn machine 90% CPU aan het slurpen was. Maar Fifa15 werkt in ieder geval wel goed ook al slurpt hij 90% CPU.
Welke gpu heb je? Als je AMD hebt gebruik het commando r_primitives 2

En born herken ik ook nog de wel van mazz.

Zenix wijzigde deze reactie 12-10-2014 10:54 (44%)

• Boncholio
In dat ETlive project zit precies ook niet veel leven meer??
Ik heb gelukkige mijne autoexec.cfg nog bijgehouden, anders was het een ramp met al die mods..

• mickjuh

mickjuh

Wubalubadubdub!

quote:
Zenix schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:45:
GPU; AMD dus :)

Mijn snelkoppeling ziet er momenteel zo uit:
code:
1
ET.exe" +r_mode "-1" +r_customwidth "1920" +r_customheight "1080" +cg_fov "115" +set com_hunkmegs "768" +vid_restart

Als ik net een level join dan dropt de fps aanzienlijk en is het echt onspeelbaar. Zal jouw commando er eens aan toevoegen. Thanks.
code:
1
ET.exe" +r_mode "-1" +r_customwidth "1920" +r_customheight "1080" +cg_fov "115" +set com_hunkmegs "768" +vid_restart +r_primitives "2"

• Rev!
  • Niet online
quote:
Zenix schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:45:
[...]

En born herken ik ook nog de wel van mazz.
Ik heb op sommige servers ook enorme FPS drops, terwijl ik bij andere servers weer strak 125FPS haal. Ik heb een AMD 280X, maar dat ligt dus aan de GPU? Ik krijg het maar niet opgelost. Het is verder wel redelijk speelbaar gelukkig.

MAZZ ken ik ook nog wel btw, daar deed ik vroeger nog wel eens undercover aan wars mee :X

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
Rev! schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:41:
[...]

Ik heb op sommige servers ook enorme FPS drops, terwijl ik bij andere servers weer strak 125FPS haal. Ik heb een AMD 280X, maar dat ligt dus aan de GPU? Ik krijg het maar niet opgelost. Het is verder wel redelijk speelbaar gelukkig.

MAZZ ken ik ook nog wel btw, daar deed ik vroeger nog wel eens undercover aan wars mee :X
Ja ligt aan de drivers van AMD met dat commando moet je het kunnen fixen. Alternatief is om dit te proberen: http://www.crossfire.nu/j...ms-with-amd-gpu-read-this

• Rev!
  • Niet online
Hmm, ik haal wel gewoon 125FPS, alleen zodra heb wat drukker word dropt dat naar 60~70fps. Ik zal vanavond dat commando eens proberen.

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
Rev! schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:05:
Hmm, ik haal wel gewoon 125FPS, alleen zodra heb wat drukker word dropt dat naar 60~70fps. Ik zal vanavond dat commando eens proberen.
Dat komt inderdaad daardoor. Ik haal zelfs overal 125FPS strak met integrated graphics van een Pentium. Lager dan 125fps is niet acceptabel.

• Rezta
quote:
Boncholio schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:08:
Het ET van de week nog eens geïnstalleerd. Het bracht me in een zeer nostalgische bui.:)
Het is dan ook 8 jaar geleden dat ik het speelde.
Misschien kent iemand me nog?
in RTCW van bij gnc clan:: gnc'born
in ET vooral bij de MAZZelaars als MAZZBoRn en ook wel even -{DA}-TaRp

Leuke tijden en vooral veel te veel uren aan gespendeerd! :D

Goede servers met enkel etpro zijn idd moeilijk te vinden...
Ik kan mij jouw naam ook nog wel herinneren ik weet niet of je de naam apex of pyromaan wat zegt daar heb ik nog mee gespeeld die zat toen die tijd volgens mij ook in MAZZelaars.
Leuk dat dit topic weer een beetje actief is :).
Zenix is mijn broer en we spelen zo af en toe samen nog wel eens public of een war.
Speel dit spel zelf nog regelmatig op public of als merc.
Maar het is erg veranderd de community is niet meer zo als vroeger dat is jammer.
Het spel is naartuurlijk ook al een tijdje oud _/-\o_
Misschien komen we elkaar wel eens weer tegen op een public speel vooral op NBS : ETPRO

• mickjuh

mickjuh

Wubalubadubdub!

quote:
Zenix schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:54:
[...]

Ja ligt aan de drivers van AMD met dat commando moet je het kunnen fixen. Alternatief is om dit te proberen: http://www.crossfire.nu/j...ms-with-amd-gpu-read-this
Ik heb " r_primitives 2" aan de snelkoppeling toegevoegd. Moet zeggen dat het wel beter gaat maar nog steeds onspeelbaar. Constant nog last van lag/hiccups. Ik zal die driver eens proberen. Iemand toevallig een ander linkje voor die *.dll? :)

*edit*
nvm, dit was inderdaad de oplossing. Thanks :)

mickjuh wijzigde deze reactie 14-10-2014 14:18 (9%)

• Plainside
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 12:55

Plainside

I browse when I'm at work

Jaren geldedn dat ik dit heb gespeeld, is het nog steeds actief?

• mickjuh

mickjuh

Wubalubadubdub!

quote:
Plainside schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:21:
Jaren geldedn dat ik dit heb gespeeld, is het nog steeds actief?
Ja nog steeds veel (volle) servers wat ik laatst zag.

• Rev!
  • Niet online
quote:
mickjuh schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:58:
[...]

Ik heb " r_primitives 2" aan de snelkoppeling toegevoegd. Moet zeggen dat het wel beter gaat maar nog steeds onspeelbaar. Constant nog last van lag/hiccups. Ik zal die driver eens proberen. Iemand toevallig een ander linkje voor die *.dll? :)

*edit*
nvm, dit was inderdaad de oplossing. Thanks :)
Die DLL? Want r_primitives lost hier helaas niks op.

• xavento
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15:09
oh wow wordt dit nog steeds gespeeld ja?

Velen jaren geleden dit nog op vrij hoog niveau gespeeld, destijds werden we nog gesponsord door wat ik me nog kan herinneren als Icemat bekend stond, volgens mij is dit later steelseries geworden? Maar dat weet ik niet meer zeker. Speelde toen nog inde clans AC (Apocalypse), T3C en LTC onder de naam Sphinx.
Regelmatig toen Clanbase gewonnen (bestaat dat nog?) en volgens mij later ook enemydown.

Maar weer is een keer instaleren!

Edit: Verdomd het is nog inderdaad steelseries geworden ook: Wikipedia: Icemat

xavento wijzigde deze reactie 16-10-2014 16:02 (13%)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
Rev! schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:53:
[...]

Ah link werkt niet meer, ik zou de de dll uit 13.1 of 13.9 drivers proberen als je die kan vinden.

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
xavento schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:59:
oh wow wordt dit nog steeds gespeeld ja?

Velen jaren geleden dit nog op vrij hoog niveau gespeeld, destijds werden we nog gesponsord door wat ik me nog kan herinneren als Icemat bekend stond, volgens mij is dit later steelseries geworden? Maar dat weet ik niet meer zeker. Speelde toen nog inde clans AC (Apocalypse), T3C en LTC onder de naam Sphinx.
Regelmatig toen Clanbase gewonnen (bestaat dat nog?) en volgens mij later ook enemydown.

Maar weer is een keer instaleren!

Edit: Verdomd het is nog inderdaad steelseries geworden ook: Wikipedia: Icemat
Clanbase bestaat niet meer.
Overigens heb ik nog nooit gehoord die clans of die nick.
Als je gaat installeren gebruik wel ET-pack van Crossfire, dan ben je zo klaar.

offtopic:
dubbel :|

• mickjuh

mickjuh

Wubalubadubdub!

quote:
Rev! schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:53:
[...]

Ja, die DLL. Zie PM. :)

• Boncholio
quote:
Rezta schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:07:
[...]

Ik kan mij jouw naam ook nog wel herinneren ik weet niet of je de naam apex of pyromaan wat zegt daar heb ik nog mee gespeeld die zat toen die tijd volgens mij ook in MAZZelaars.
Leuk dat dit topic weer een beetje actief is :).
Zenix is mijn broer en we spelen zo af en toe samen nog wel eens public of een war.
Speel dit spel zelf nog regelmatig op public of als merc.
Maar het is erg veranderd de community is niet meer zo als vroeger dat is jammer.
Het spel is naartuurlijk ook al een tijdje oud _/-\o_
Misschien komen we elkaar wel eens weer tegen op een public speel vooral op NBS : ETPRO
jupjup Apex of Pyromaan ken ik nog.
dat was diegene die soms een stukje kon whinen dacht ik :D

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
Boncholio schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:40:
[...]

jupjup Apex of Pyromaan ken ik nog.
dat was diegene die soms een stukje kon whinen dacht ik :D
Apex aka meestermongool, kon zeker goed whinen. Was altijd wel grappig.

Waren mooie tijden met veel Benelux clans.

Zenix wijzigde deze reactie 17-10-2014 20:24 (7%)

• Eld0
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 21:23
Ah hier zitte gulder allemaal...
Ik heb eens een dood moment op een zondagmiddag en dacht ik ga eens kijken welke games er nu worden gespeeld en kom per ongeluk terecht op dit topic haha :p
Heb ook een ET verslaving achter de rug en nu dat we allemaal 30'ers zijn, is ET nog altijd niet vergeten bij de meesten.
Ik ben begonnen in de tijd van RTCW op de Telenet servers. Kent iemand mij nog? :-) Eld0 aka Eld0R@do aka Eld0rad0
GNC heb ik ook nog een tijdje in gespeeld, den tijd van bertwcl was wel goe :p

Waar is BLOEMPOTKIND eigenlijk? _/-\o_

Eld0 wijzigde deze reactie 26-10-2014 12:05 (9%)

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
Eld0 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:03:
Ah hier zitte gulder allemaal...
Ik heb eens een dood moment op een zondagmiddag en dacht ik ga eens kijken welke games er nu worden gespeeld en kom per ongeluk terecht op dit topic haha :p
Heb ook een ET verslaving achter de rug en nu dat we allemaal 30'ers zijn, is ET nog altijd niet vergeten bij de meesten.
Ik ben begonnen in de tijd van RTCW op de Telenet servers. Kent iemand mij nog? :-) Eld0 aka Eld0R@do aka Eld0rad0
GNC heb ik ook nog een tijdje in gespeeld, den tijd van bertwcl was wel goe :p

Waar is BLOEMPOTKIND eigenlijk? _/-\o_
Heb je vaak genoeg zien spelen op Telenet en FDNL Zat jij niet in BooZZe?

• Eld0
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 21:23
Jah uiteindelijk na mijn clanhopping bij Boozze gebleven een paar jaar, daar wast wel meer voor de fun dat we nog speelden.

Speelt er iemand Dirty Bomb? Het is ne mix van Brink en ET maar vind hem wel heel geslaagd

• GENETX
Ben nog niet helemaal fan van Dirty Bomb. Ik mis nog friendly fire bijvoorbeeld en ook bepaalde objectives zijn nog steeds niet echt lekker. Het kan een leuke game zijn, maar teveel kleine dingen die toch niet zo lekker zijn uitgewerkt... Maar speel het wel zo nu en dan, zelfde nick als op t.net.

• Ron!n
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22-05 10:43
quote:
Zenix schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:22:
[...]

Waren mooie tijden met veel Benelux clans.
Ja ik heb ook veel plezier gehad voor een jaar of 3, 4, daar is veel tijd in gaan zitten. Mixen op IRC of midden in de nacht tegen laggende Amerikanen spelen, erg gaaf. Nog een keer of 3 naar Lans geweest, best hechte clan gezeten waar we ook wel eens mee samen kwamen, toen ik ben gaan samenwonen is het een beetje geëindigd maar wat een toffe game was dit. (mijn nick was neglect/taurus en speelde met dHb)

What's in the case?

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

dHb ook tegen gespeeld met BB4E! Althans de naam komt me zeer bekend voor.

• Rezta
quote:
Ron!n schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:42:
[...]

Ja ik heb ook veel plezier gehad voor een jaar of 3, 4, daar is veel tijd in gaan zitten. Mixen op IRC of midden in de nacht tegen laggende Amerikanen spelen, erg gaaf. Nog een keer of 3 naar Lans geweest, best hechte clan gezeten waar we ook wel eens mee samen kwamen, toen ik ben gaan samenwonen is het een beetje geëindigd maar wat een toffe game was dit. (mijn nick was neglect/taurus en speelde met dHb)
Leuk om jouw hier te zien ik heb nog wel samen met jouw gespeeld in dHb en LSD vroeger waren leuke tijden :).

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Nu online
Wordt RTCW zelf eigenlijk nog gespeeld? Deze vond ik zelfs nog een stukje leuker dan ET :)

• Rev!
  • Niet online
Zelfs dat, heb het een paar jaar geleden nog gedaan online, alleen dat is wel heel erg oldskool, vooral de geluiden.

• Rezta
quote:
Ries schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:26:
Wordt RTCW zelf eigenlijk nog gespeeld? Deze vond ik zelfs nog een stukje leuker dan ET :)
Rtcw wordt zeker nog wel gespeeld zelfs een tournament nog met een aantal teams :).
En soms nog een war op mirc te vinden zelfs.

http://www.crossfire.nu/n...hampionship-fixtures-live

• shameblaster
  • Laatst online: 22-05 09:59

shameblaster

BB4E^Cons

quote:
Jazzper schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:48:
dHb ook tegen gespeeld met BB4E! Althans de naam komt me zeer bekend voor.
Was een erg mooie tijd _/-\o_

Cons:::BB4E

• ph4ge
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15:46
Ik zag toevallig een nieuwsbericht dat er weer een LAN wordt georganiseerd voor dit legendarische spel. link

Ik heb het zelf al jaren niet meer gespeeld, maar eigenlijk kriebelt het wel als ik dit lees. W:ET was ook erg populair op Tweakers, we zitten zelfs op 13 delen. Is het misschien mogelijk om een gelegenheidsteam op te zetten met Tweakers? :*)

SW-0040-8191-9064

• Bleecho
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18-05 12:58
laatst in een opwelling ook weer eens ET geinstalleerd, was weer een feest van herkenning. En wat schiet het toch lekker, 10+ jaar oud, maar toch is men niet in staat om vandaag de dag een shooter met dezelfde feel te produceren. Er zijn nog best wat servers online, heerlijk om gewoon weer eens te schieten met een ping van 40ms, i.p.v. laggend een potje Ghosts te spelen...

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
ph4ge schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:20:
Ik zag toevallig een nieuwsbericht dat er weer een LAN wordt georganiseerd voor dit legendarische spel. link

Ik heb het zelf al jaren niet meer gespeeld, maar eigenlijk kriebelt het wel als ik dit lees. W:ET was ook erg populair op Tweakers, we zitten zelfs op 13 delen. Is het misschien mogelijk om een gelegenheidsteam op te zetten met Tweakers? :*)
Leuk initiatief inderdaad. Maar ik vind het te duur voor een gelegenheidsteam. Ik heb geen plezier als ik totaal wordt afgemaakt.
Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True