Jeetje, dit lijkt echt immens lang geleden!
Mijn nickname was xpLo. (daarvoor XploDeR) en ik ben begonnen met RTCW. Waar ik niet meteen in uitblonk. Met de komst van ET veranderde dat allemaal en ben zo zelfs bij het Belgische team gaan spelen. Was een vrij grote clanhoer en heb bij verschillende sterke clans gespeeld. De meeste namen ontglippen mij nu om eerlijk te zijn. BooZZe ken ik natuurlijk nog.

en Eld0. Daarnaast was er ook nog DZM (De Zatte Moffen) die ik mij kan herinneren. En 'gnc (Gaming is Not a Crime) waar ik ook een tijdje bij geweest ben. Ook nog bij een Engelse clan Royals gespeeld, was toen vrij officieel en professioneel. Herinner me ook nog RaZa als nickname, die bij een bekende clan speelde, maar kom niet op de naam. Bij RTCW ben ik begonnen bij de clan KNT, die toen net opstartte en waardoor ik de community zowat ontdekte.
Wauw, wat een herinneringen. Dat waren prachttijden. Ik heb net geprobeerd om ET te installeren en een beetje te spelen, maar krijg het hier niet draaiende. Kan niet verbinden met de servers. zonde
Ook net ontdekt dat Clanbase niet meer bestaat. Al sinds 2013 blijkbaar!
Leuk om nog wat oude bekende terug te horen. Nu enorm veel zin om nog eens een potje te spelen, net als vroeger.