Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Wolfenstein: Enemy Territory - deel 13

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 58.536 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bazs2000
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12-06 18:43

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Sorry, Field ops bedoel ik natuurlijk, zeer scherp. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 18:02

steveman

"Be curious"

Had het toevallig met m'n broer nog over dit spel net.

Dat geluid van die Thompson :D

Eerste keer dat ik dat spel speelde maakte ik kennis met m'n bovenburen :+ _O-

(Ik woonde eerst in een studentenhuis met houten vloeren, en dacht dat een betonnen pakhuis láng niet zo gehorig zou zijn...)

steveman wijzigde deze reactie 20-10-2011 20:27 (27%)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Zenix
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online

Zenix

BOE!

quote:
shameblaster schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:30:
Nu ik een nieuwe pc heb (rip oude >:) ) heb ik ET erop gezet.
Moet het nog allemaal instellen, net bij de 1e start gelijk een crash en zette windows7 zn kleuren terug in Basic mode oid (en kon het spel in zn geheel niet booten).
Heb nu windows7 en een 23'' TFT scherm (1920*1080), hoorde al dat het icm ET geen probleem moet zijn.
Van de week maar ff uitzoeken hoe en wat, om uiteindelijk weer te kunnen knallen op oasis en goldrush :D _/-\o_
seta r_customHeight "1080"
seta r_customWidth "1920"
seta r_mode "-1"
Draaien als admin helpt ook tegen problemen. Heb zelf nooit problemen gehad met ET en Win7 x64
Spel is nog steeds actief en ik heb ook aantal ET servers gehost hier thuis.

Zenix wijzigde deze reactie 21-10-2011 15:06 (12%)

• shameblaster
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 11:15

shameblaster

BB4E^Cons

Ja het is me inmiddels al gelukt. Al weer een paar dagen elke avond et gespeeld. 2 oud bekenden spelen het ook nog steeds zag ik in mn xfire en daar heb ik nu weer dagelijks contact mee.
Blijft een heerlijk spel en het is eigenlijk net als fietsen _/-\o_

Iemand nog paar ip's voor goede etpro pubs ipv jaymod etc

shameblaster wijzigde deze reactie 21-10-2011 22:41 (10%)

Cons:::BB4E

• AntOO
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01-04-2017
:) el consjoo alles goed pik kom snel is op steam.

• Zenix
  • Nu online

Zenix

BOE!

quote:
shameblaster schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:40:
Ja het is me inmiddels al gelukt. Al weer een paar dagen elke avond et gespeeld. 2 oud bekenden spelen het ook nog steeds zag ik in mn xfire en daar heb ik nu weer dagelijks contact mee.
Blijft een heerlijk spel en het is eigenlijk net als fietsen _/-\o_

Iemand nog paar ip's voor goede etpro pubs ipv jaymod etc
bio is het hoogste niveau http://tz-ac.com/servers.php
Je hebt wel TZAC dan nodig om erop te komen.

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

quote:
AntOO schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:48:
:) el consjoo alles goed pik kom snel is op steam.
Hey ant!! Ja zekers, kzal steam dr binnekort ook weer ff opgooien ja.
Ben ju aant knallen met karel en chiel hehe

Thnx voor de ip's van bio

• AntOO
ah die ouwe karel uit hilversum speelt hij nog lol en stalker ook leuk man spreek je snel op steam, E.T blijft werelds.

• bstard
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 15-02 14:24

bstard

---------------

\o ET nubberts :)

Blub

• enomiss
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 27-02 20:56
Weet iemand waar alle goede ET spelers heen zijn gegaan? Dan heb ik het over darky, deadmeat, rapture, potter en dat soort gasten. Ik heb jaren met ze gespeeld maar ben er nu weer een tijd uit. ET is redelijk dood en vol met noobs nu. Is BIO de enige server waar nog plezier te beleven valt? Naar welke spellen zijn andere spelers verhuisd? Al die nieuwe spellen kunnen me echt niet boeien. Het speelt allemaal voor geen meter. Al die graphics en onzin werken alleen maar tegen. ET rules. Is er een nieuw spel wat erbij in de buurt komt?

enomiss wijzigde deze reactie 06-11-2011 13:55 (5%)

• bazs2000
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12-06 18:43

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Battlefield3 haalt het niet bij de gameplay van ET maar het is wel een goed alternatief. :)

Hiervoor speelde ik BF1942, MW2 en Black Ops.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Zenix
  • Nu online

Zenix

BOE!

quote:
enomiss schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:54:
Weet iemand waar alle goede ET spelers heen zijn gegaan? Dan heb ik het over darky, deadmeat, rapture, potter en dat soort gasten. Ik heb jaren met ze gespeeld maar ben er nu weer een tijd uit. ET is redelijk dood en vol met noobs nu. Is BIO de enige server waar nog plezier te beleven valt? Naar welke spellen zijn andere spelers verhuisd? Al die nieuwe spellen kunnen me echt niet boeien. Het speelt allemaal voor geen meter. Al die graphics en onzin werken alleen maar tegen. ET rules. Is er een nieuw spel wat erbij in de buurt komt?
De meesten spelers van die tijd zijn allang gestopt en zijn met belangrijkere dingen bezig dan competitie spelen in ET, zoals werk/vrouw kinderen etc :P. Potter heeft afgelopen jaren nog wel wat gespeeld, maar die is niet meer zo goed als toen in die tijd. Komt omdat het niveau veel hoger is geworden in competitie. Als je nu een match kijkt van de eerste twee eurocups denk als comp speler van nu dat je naar een stel noobs staat te kijken, terwijl ze voor die tijd wel heel goed waren. Kortom er zijn betere spelers nu dan diegene die jij opnoemt. Als ik bijvoorbeeld naar mezelf kijken ik speelde in w@co in 2003-2004, en wij waren toen redelijk goed maar als ik nu naar mezelf kijk denk ik jeetje wat was ik slecht, maar eigenlijk was dat voor die tijd best goed.

Ook is het spel erg in competitie veranderd, met alle maps en de regels die er in de loop van de jaren zijn aangepast. Had je in het begin fueldump of oasis match waar je zo uur of anderhalf uur mee bezig bent. Ben je nu meestal klaar binnen 3 kwartier.

• enomiss
quote:
Zenix schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:38:
[...]

De meesten spelers van die tijd zijn allang gestopt en zijn met belangrijkere dingen bezig dan competitie spelen in ET, zoals werk/vrouw kinderen etc :P. Potter heeft afgelopen jaren nog wel wat gespeeld, maar die is niet meer zo goed als toen in die tijd. Komt omdat het niveau veel hoger is geworden in competitie. Als je nu een match kijkt van de eerste twee eurocups denk als comp speler van nu dat je naar een stel noobs staat te kijken, terwijl ze voor die tijd wel heel goed waren. Kortom er zijn betere spelers nu dan diegene die jij opnoemt. Als ik bijvoorbeeld naar mezelf kijken ik speelde in w@co in 2003-2004, en wij waren toen redelijk goed maar als ik nu naar mezelf kijk denk ik jeetje wat was ik slecht, maar eigenlijk was dat voor die tijd best goed.

Ook is het spel erg in competitie veranderd, met alle maps en de regels die er in de loop van de jaren zijn aangepast. Had je in het begin fueldump of oasis match waar je zo uur of anderhalf uur mee bezig bent. Ben je nu meestal klaar binnen 3 kwartier.
Nu zal men inderdaad beter zijn. Maar ik heb het niet zo zeer over matches. Ik heb daar nooit aan mee gedaan. Liefst was ik de hele tijd op de pub. Met name op Efterlyst toen. Ik denk dat men toen qua aiming skills wel op het zelfde niveau zat als nu. Want daar ligt toch wel mijn grootste plezier qua competitiviteit. Niet zo zeer het doen van missies. Daar zal men nu veel beter in zijn inderdaad. Ik herken het zelf ook met een spel (eigenlijk het enige spel wat ik nog af en toe speel) als Sacrifice wat ik al sinds 2000 speel. Nu kun je de overall skills niet vergelijken met toen in 2004 of zo.

Maar speel jij dan ET nog af en toe als ik het goed begrijp? Ben je ook wel eens o peen pub te vinden? En welke dan?

• Zenix
  • Nu online

Zenix

BOE!

quote:
enomiss schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:22:
[...]

Nu zal men inderdaad beter zijn. Maar ik heb het niet zo zeer over matches. Ik heb daar nooit aan mee gedaan. Liefst was ik de hele tijd op de pub. Met name op Efterlyst toen. Ik denk dat men toen qua aiming skills wel op het zelfde niveau zat als nu. Want daar ligt toch wel mijn grootste plezier qua competitiviteit. Niet zo zeer het doen van missies. Daar zal men nu veel beter in zijn inderdaad. Ik herken het zelf ook met een spel (eigenlijk het enige spel wat ik nog af en toe speel) als Sacrifice wat ik al sinds 2000 speel. Nu kun je de overall skills niet vergelijken met toen in 2004 of zo.

Maar speel jij dan ET nog af en toe als ik het goed begrijp? Ben je ook wel eens o peen pub te vinden? En welke dan?
Efterlyst bestaat helaas allang niet meer, net zoals Telenet.
Speel het zelf af en toe nog, maar niet veel meer ook door tijdgebrek.
Op aim is er denk ik wel veel progressie gemaakt, kijk bevoorbeeld eens op GamesTv.org naar een match van maus bijvoorbeeld. BiO is de public met meestal veel comp spelers http://tz-ac.com/servers.php
Heb je wel TZAC voor nodig.

• enomiss
quote:
Zenix schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:03:
[...]

Efterlyst bestaat helaas allang niet meer, net zoals Telenet.
Speel het zelf af en toe nog, maar niet veel meer ook door tijdgebrek.
Op aim is er denk ik wel veel progressie gemaakt, kijk bevoorbeeld eens op GamesTv.org naar een match van maus bijvoorbeeld. BiO is de public met meestal veel comp spelers http://tz-ac.com/servers.php
Heb je wel TZAC voor nodig.
Die had ik inmiddels alweer ontdekt. TZAC is up and running. Maar werkt dat nu echt? Wat doet het eigenlijk controleren?

Ahh, wat voelt ET toch als een fijne shooter. :) Ben alleen mijn config kwijt. :( Wat zijn ook alweer de belangrijkste variabelen om aan te passen? Damn, kon ze toen allemaal uit het hoofd...

• Joopieboy
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 19:47
Ik moet eens kijken of ik die lijst nog ergens heb staan. :P Was toen iemand hier die had zijne ook eens gepost en van hem had ik het toen.

• enomiss
quote:
Joopieboy schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:44:
Ik moet eens kijken of ik die lijst nog ergens heb staan. :P Was toen iemand hier die had zijne ook eens gepost en van hem had ik het toen.
Zou mooi zijn. :) Zag net die ultimate installer, die config daarbij is die al redelijk goed? Misschien beetje tweaken. Straks maar even kijken.

Heb eens door dit topic liggen lezen.. wat is er gebeurd met dat xreal project? Niets geworden?

En ik vroeg me af, met TZAC, heb ik dan nog steeds punkbuster nodig? Lopen die alle twee dan? Niet dat ik allerlei onnodige lag krijg... en zijn cheaters nu vrijwel uitgebannen met TZAC? Of komen ze daar nog makkelijk doorheen? Niet dat het me veel uitmaakt, ik vond het altijd wel een uitdaging om cheaters nog sneller af te knallen. :P
quote:
Pendaco schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 15:19:
[...]

Als compatabiliteitsmodus niet helpt zet anders de affinity voor ET.exe op 1 core. Multi-cores willen nog wel eens voor forse fps drops zorgen in ET.
Ik heb zelf een Quadcore, en dan gebruikt ET maar 1CPU, en haal je vrij weinig fps. Wat ik dan moet doen is iedere keer wanneer een nieuwe map geladen is de windows task manager oproepen en bij ET bij de cpu affinity ze alle 4 aanvinken. Dan loopt ET als een zonnetje. Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen dat die cpu affinity wordt onthouden. Iedere game moet ik ze opnieuw aanvinken. :S Iemand een idee?

Vanavond sinds jaren nog eens lekker op BIO spelen. Heerlijk. :D Krijg er een big smile van. Lekker de rambo uithangen. Vroeger kon ik gemakkelijk mee met de beste competitie spelers qua ramboën. De headshots vlogen in het rond. :P Tactieken en zo heb ik geen kaas van gegeten, daarvoor heb ik nooit ET gespeeld. Het mooie van ET is dat je het kan spelen zoals je wil. Het puur fraggen in Quake en Unreal vind ik snel saai worden. In ET heb ik dat helemaal niet.

enomiss wijzigde deze reactie 08-11-2011 12:14 (34%)

• Mark.
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 28-07-2018

Mark.

Defensor

Hoi! Ik mag mijzelf ook tot een veteraan van ET rekenen en lees dit
topic nu voor het eerst sinds lange tijd en wil weten of er mensen hier
zijn die dit spel nog actief spelen zoals voorheen zodat wij misschien
eens kunnen afspreken om eens wat online te knallen. Ik moet dan
wel even kijken waar ik het spel heb liggen want het is al een tijdje
geleden dat ik het speelde en geinstalleerd had.

De mens wikt maar God beschikt.

• G Star Raw
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 04-01-2012
Speelde dit altijd op onze pentium 3 huiskamer computer heel wat jaartjes terug, echt heel veel plezier gehad van dit spel :) Had toen ook een erg leuke community, weet niet of dat nu nog zo is, want ik ben er al een aantal jaartjes mee gestopt.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:35

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
G Star Raw schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:39:
Speelde dit altijd op onze pentium 3 huiskamer computer heel wat jaartjes terug, echt heel veel plezier gehad van dit spel :) Had toen ook een erg leuke community, weet niet of dat nu nog zo is, want ik ben er al een aantal jaartjes mee gestopt.
De community die nog actief speelt is altijd wel gezellig. Het probleem is dat je wel eerst een goede volle server moet vinden zonder bots :') .

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• assasinbats
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 18:48
Is dat geen leuk Tweakers.net-event? Avondje ET? Mijn allereerste echte online-shooter, nooit goed geweest, maar man, wat een lol heb ik daar aan beleefd.

• Rev!
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
Im in, toevallig een paar weken geleden ET geinstalleerd en weer gespeeld, ging nog best goed. Alleen goede servers vinden is een ramp. Vroeger speelde ik ook heel veel snachts, maar je vind op dat tijdstip vooral nog servers met Bots.

• enomiss

• Zenix
  • Nu online

Zenix

BOE!

quote:
enomiss schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:59:
[...]

Zou mooi zijn. :) Zag net die ultimate installer, die config daarbij is die al redelijk goed? Misschien beetje tweaken. Straks maar even kijken.

Heb eens door dit topic liggen lezen.. wat is er gebeurd met dat xreal project? Niets geworden?

En ik vroeg me af, met TZAC, heb ik dan nog steeds punkbuster nodig? Lopen die alle twee dan? Niet dat ik allerlei onnodige lag krijg... en zijn cheaters nu vrijwel uitgebannen met TZAC? Of komen ze daar nog makkelijk doorheen? Niet dat het me veel uitmaakt, ik vond het altijd wel een uitdaging om cheaters nog sneller af te knallen. :P

[...]

Ik heb zelf een Quadcore, en dan gebruikt ET maar 1CPU, en haal je vrij weinig fps. Wat ik dan moet doen is iedere keer wanneer een nieuwe map geladen is de windows task manager oproepen en bij ET bij de cpu affinity ze alle 4 aanvinken. Dan loopt ET als een zonnetje. Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen dat die cpu affinity wordt onthouden. Iedere game moet ik ze opnieuw aanvinken. :S Iemand een idee?

Vanavond sinds jaren nog eens lekker op BIO spelen. Heerlijk. :D Krijg er een big smile van. Lekker de rambo uithangen. Vroeger kon ik gemakkelijk mee met de beste competitie spelers qua ramboën. De headshots vlogen in het rond. :P Tactieken en zo heb ik geen kaas van gegeten, daarvoor heb ik nooit ET gespeeld. Het mooie van ET is dat je het kan spelen zoals je wil. Het puur fraggen in Quake en Unreal vind ik snel saai worden. In ET heb ik dat helemaal niet.
Xreal gaat erg goed komt binnenkort een beta. Punkbuster is waardeloos, TZAC is wat beter maar er zijn nog wel cheaters daarmee. Op een punkbuster server heb je geen tzac nodig en andersom ook.

ET is single core, heb zelf nooit problemen gehad om 125fps te halen met elke dual/quadcore/hexacore die ik tot nu toe heb gehad. Maar als xreal wat wordt, dan is dat goed voor de FPS want die is niet afhankelijk van de CPU maar van GPU zoals alle moderne games.

Ja, het leuke op bio is dat je gewoon lekker kan doen wat je wilt, objective spelen is er niet bij gewoon lekker klooien en relaxend fraggen. Wat was jouw nick dan in het verleden? Ben zelf juist meer competitie speler dan een public speler omdat ik juist erg tactisch speel en ik dat het leukste vind van ET.

Trouwens voor config, kijk maar op crossfire.nu en zoek daar vind je zat.
quote:
Rev! schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:50:
Im in, toevallig een paar weken geleden ET geinstalleerd en weer gespeeld, ging nog best goed. Alleen goede servers vinden is een ramp. Vroeger speelde ik ook heel veel snachts, maar je vind op dat tijdstip vooral nog servers met Bots.
TZAC serverlijst, of anders splatterladder server lijst vind je altijd wel servers waar mensen op zitten.
quote:
assasinbats schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:46:
Is dat geen leuk Tweakers.net-event? Avondje ET? Mijn allereerste echte online-shooter, nooit goed geweest, maar man, wat een lol heb ik daar aan beleefd.
Ik denk dat daar te weinig et spelers voor zijn op GoT om een server vol te krijgen.
Je kan beter gewoon samen met paar Tweakers op ts3/vent gaan en pub joinen.
Heb wel de mogelijkheid om een TS3 server hier te draaien voor Tweakers, en eventueel een ET server als er veel vraag is.

Zenix wijzigde deze reactie 08-11-2011 18:14 (18%)

• enomiss
Ik ging voornamelijk als E-N-O-M-I-S-S of enomiss.
quote:
Zenix schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:07:
[...]
Ik denk dat daar te weinig et spelers voor zijn op GoT om een server vol te krijgen.
Volgens mij zijn we zonder veel moeite te doen al met zijn vieren. ;) Nog 4 en we kunnen lekker knallen. :)

enomiss wijzigde deze reactie 08-11-2011 19:48 (8%)

• Ruben0s
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 17-06 22:04
ik denk dat er genoeg mensen ET spelen op got :)

Ik heb zelf al 3 jaar een jaymod/match server runnen ( zit meestal in de middag uren wel vol )

http://cache.www.gametracker.com/server_info/213.108.31.45:27010/b_560_95_1.png

beste etpro servers op dit moment zijn volgens mij de NBS servers en BIO, vroeger speelde ik zelf vooral op telenet en de sjappie servers.

Ruben0s wijzigde deze reactie 09-11-2011 20:24 (4%)

PSN: Baklapper

• FrameWork.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 14-06 22:59
Yup, speel het spel ook dagelijks mede omdat ik een admin/moderator/whatever op een server ben :-)

• Hurtebise
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 13-06 21:11
Waar kan je best de laatste ET-client afhalen zonder al te veel gedoe om online te geraken bij de meeste public servers? Is er nog wel iets te vinden. Ik blijf grote fan van ET in zijn vanilla stadium (etpro enzo) en de maps die erna zijn gemaakt.

Andere vraag: wordt ET Quake Wars nog gespeeld? Hoor er omzeggens niets meer van.

• Zenix
  • Nu online

Zenix

BOE!

quote:
Hurtebise schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:45:
Waar kan je best de laatste ET-client afhalen zonder al te veel gedoe om online te geraken bij de meeste public servers? Is er nog wel iets te vinden. Ik blijf grote fan van ET in zijn vanilla stadium (etpro enzo) en de maps die erna zijn gemaakt.

Andere vraag: wordt ET Quake Wars nog gespeeld? Hoor er omzeggens niets meer van.
ETQW wordt nog wel gespeeld maar niet zoveel. ET nog wel veel.
En voor een geupdate ET installatie zie hier http://www.crossfire.nu/?x=tutorial&mode=item&id=194
Dat is tevens ook de ET community.

• Hurtebise
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 13-06 21:11
Draait die vlot onder win7, 64bit

Or, do I need an engineer?

• Zenix
  • Nu online

Zenix

BOE!

quote:
Hurtebise schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:30:
Draait die vlot onder win7, 64bit

Or, do I need an engineer?
Ja goed.

Zenix wijzigde deze reactie 09-03-2012 15:39 (8%)

• Brutal1ty
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23-05 21:24
Oh wat mis ik ET en de oude ET-pro tijd =p Als men HIER nou eens een goeie remake van zou maken -) teambased (klein) objective multiplayer op een fijne engine... Kheb na ET nooit meer iets gevonden wat ik zO leuk vind (en uiteindelijk zo goed in werd =p) als ET

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

quote:
Brutal1ty schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:39:
Oh wat mis ik ET en de oude ET-pro tijd =p Als men HIER nou eens een goeie remake van zou maken -) teambased (klein) objective multiplayer op een fijne engine... Kheb na ET nooit meer iets gevonden wat ik zO leuk vind (en uiteindelijk zo goed in werd =p) als ET
Dat heet Brink......o wacht :'(

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• Brutal1ty
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23-05 21:24
quote:
Gundogan schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:46:
[...]

Dat heet Brink......o wacht :'(
Ik had veel hoop gevestigd op Brink... Helaas =(

En die laatste RTCW... Maarjah dat stelde ook niet zo veel voor helaas.

Brutal1ty wijzigde deze reactie 10-03-2012 12:50 (15%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• etnerdnl
  • Laatst online: 13-05 20:53
quote:
Brutal1ty schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:39:
Same here.. lijkt me leuk om eens met een hoopje tweakers voor de lol dit spel weer te gaan spelen (zal wel niet lukken voordat iemand mijn post ziet is het waarsch toch weer 2 maanden later..)
Maar niemand verbied je om het nog te spelen hoor, ik speelde het tot een tijdje geleden nog vrij actief, nu paar maandjes gestopt en nou toch al wel weer zin om te beginnen :) (Helaas is de support van PB gestopt dus het is wat lastiger geworden om een goeie install te vinden.. als het niet lukt en je zou het willen moet je me maar een keer DMen)

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21:38
Ik speel het ook weer regelmatig, maar merk wel dat ik veel lag heb. Iemand een idee waardoor dit komt? En iemand nog een leuke CFG over? Verder zijn er nog maar weinig echt leuke servers, maar zijn de mensen over het algemeen wel redelijk goed :) Als iemand een snippertje tegenkomt, dat ben ik ^^

PSN: Snippertje1989 | Steam: Sniper004

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 15-06 22:27
Mocht er een keer een avond georganiseerd worden, dan wil ik ook wel mee doen. Even oude tijden herleven :D.
quote:
Zenix schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:38:
[...]

Hehe ik heb toen nog de laatste wedstrijd gespeeld tegen w@co met Holy, die jullie overigens wonnen :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• etnerdnl
quote:
Snippertje schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:05:
Ik speel het ook weer regelmatig, maar merk wel dat ik veel lag heb. Iemand een idee waardoor dit komt? En iemand nog een leuke CFG over? Verder zijn er nog maar weinig echt leuke servers, maar zijn de mensen over het algemeen wel redelijk goed :) Als iemand een snippertje tegenkomt, dat ben ik ^^
Weet niet op wat voor servers je speelt ?:) De lag kan komen door wat settings, of omdat de server waar je speelt bijv in amerika staat ofso :P Al is er sowieso relatief veel lag geloof ik tegenwoordig maar heb ik dat al niet eens meer door :+ Een CFG heb ik evt wel voor je :P Al is dat natuurlijk wel heel persoonlijk :P Speel(de) je ETPro of gewoon lekker noobs afknallen in JayMod? (Ik doe het allebei wel eens maar voor de lol vaker dat tweede :) )
quote:
Xant0r schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 20:00:
Mocht er een keer een avond georganiseerd worden, dan wil ik ook wel mee doen. Even oude tijden herleven :D.

[...]

Hehe ik heb toen nog de laatste wedstrijd gespeeld tegen w@co met Holy, die jullie overigens wonnen :D
Jaa zouden we moeten doen ! Je hebt vroeger bij de echte pro's gehoord?:P Nice, miss wel leuk om te zien hoeveel er nog van de skill over is :D

etnerdnl wijzigde deze reactie 05-05-2012 20:03 (21%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snippertje
quote:
etnerdnl schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 20:02:
[...]

Weet niet op wat voor servers je speelt ?:) De lag kan komen door wat settings, of omdat de server waar je speelt bijv in amerika staat ofso :P Al is er sowieso relatief veel lag geloof ik tegenwoordig maar heb ik dat al niet eens meer door :+ Een CFG heb ik evt wel voor je :P Al is dat natuurlijk wel heel persoonlijk :P Speel(de) je ETPro of gewoon lekker noobs afknallen in JayMod? (Ik doe het allebei wel eens maar voor de lol vaker dat tweede :) )

[...]

Jaa zouden we moeten doen ! Je hebt vroeger bij de echte pro's gehoord?:P Nice, miss wel leuk om te zien hoeveel er nog van de skill over is :D
Vroeger speelde ik ETpro ten tijden van Dignitas en Reload. Anyway lag komt vooral voor op de zwaardere momenten, ik vermoed dat de server het gewoon niet trekt. Zit nu voornamelijk op Nexus en Hirnloss :+ Heb zelf een cfg gemaakt, maar de beroemde cfg generators bestaan niet meer helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BarthezZ
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Heb je je cfg ooit geupload naar onze site Snippertje? Met een beetje geluk staat die nog in een backup van mij ergens :p

Soms begint het hier ook wel te jeuken om nog ff ET te spelen :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snippertje
Influx! Toch Bart ;) Kan best zijn dat die cfg nog ergens staat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 18:34

PcDealer

HP ftw \o/

quote:
BarthezZ schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:00:

Soms begint het hier ook wel te jeuken om nog ff ET te spelen :D
CZ ftw :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• etnerdnl
Lijken toch nog best veel mensen voor te vinden zijn :D Misschien kan ik een keer bij iemand een server regelen.. lijkt me wel lachen :P Maar zo te horen zijn veel van jullie al een aardig tijdje geleden gestopt ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 14-06 14:22

Jazzper

BB4E^Guerilla

ET! ik dacht er laatst nog aan.

BB4E^Guerilla in da house

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BarthezZ
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Hmm, nee helaas niet Timo :p

Als iemand zin heeft om te prutsen op een Linux bak; ik heb nog wel een dedicated over waar wel een ET servertje bij kan; heb alleen de tijd niet echt om weer die hele bende bij elkaar te zoeken enzo :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• a.p.versteeg
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09-07-2016

a.p.versteeg

Billy the Kid

doe het al vanaf het begin, eerst onder de naam RAZOR en nu al sinds een tijd onder de naam BillyTheKidTV
Ben nu 47jaar en nog elke avond een uurtje ET, kan anders niet slapen, lol.
Ben gewoon nog geen ander spel tegen gekomen waarbij ik niet het gevoel had een rugzak met 100kg aan te hebben, in ET kan gewoon alles en is lekker snel en zonder monsters enzv. :)

Specs.: ASUS Rampage Formula / Intel Core2 8400/ ASUS 285GTX / 2x2048MB OCZ PC2 9200 Reaper / 2x500GB WD RE4-> Raid0 / 1,5TB green / 750W Crossfire Edition /Lian-Li 71A Black

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 20:28
quote:
Snippertje schreef op zondag 06 mei 2012 @ 16:55:
[...]

Vroeger speelde ik ETpro ten tijden van Dignitas en Reload. Anyway lag komt vooral voor op de zwaardere momenten, ik vermoed dat de server het gewoon niet trekt. Zit nu voornamelijk op Nexus en Hirnloss :+ Heb zelf een cfg gemaakt, maar de beroemde cfg generators bestaan niet meer helaas.
ik ga het ook maar weer eens installeren!
speelde vroeger ook altijd op nexus servers, heb je toevallig nog de ipadres(sen) voor me? :D

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snippertje
quote:
sjorremans schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:28:
[...]

ik ga het ook maar weer eens installeren!
speelde vroeger ook altijd op nexus servers, heb je toevallig nog de ipadres(sen) voor me? :D
Als je op play online klikt komt hij tevoorschijn ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fridgeman
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 11-09-2016

fridgeman

SomaFM Secret Agent

Staatsschutz.org FTW!

Helaas heeft de server admin de hosting ergens anders geregeld, waardoor ik een slechte ping kreeg.

m.a.w. niet langer welkom op die server wegens lag-cheating. :(

Doet niet aan ontwikkelingssamenwerking.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zenix
  • Nu online

Zenix

BOE!

quote:
Xant0r schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 20:00:

[...]

Weet ik nog goed, de uitslag was toen trouwens 3-1. Op Oasis hadden we beiden fullhold en wij wonnen de andere map.

Zelf speel ik amper de laatste 1,5 jaar wel 2 officiële matches nog gespeeld als backup zijnde.
Te weinig tijd en teveel bezig met belangrijke dingen, maar als ik wat meer tijd heb kan ik misschien wel weer eens wat matches spelen, en met de panzer/rifle op public is ook altijd leuk.

Host wel in 8 private ET servers met 16 slots met tzac/ettv/configs/maps allemaal voor competitie voor aantal clans.

Zenix wijzigde deze reactie 09-05-2012 20:41 (42%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

quote:
Jazzper schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:07:
ET! ik dacht er laatst nog aan.

BB4E^Guerilla in da house
V54

BB4E^Cons also, laatst weer even gespeeld, blijft een geniaal spel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeNies
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 31-08-2018
quote:
etnerdnl schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:55:
[...]
Same here.. lijkt me leuk om eens met een hoopje tweakers voor de lol dit spel weer te gaan spelen (zal wel niet lukken voordat iemand mijn post ziet is het waarsch toch weer 2 maanden later..)
Maar niemand verbied je om het nog te spelen hoor, ik speelde het tot een tijdje geleden nog vrij actief, nu paar maandjes gestopt en nou toch al wel weer zin om te beginnen :) (Helaas is de support van PB gestopt dus het is wat lastiger geworden om een goeie install te vinden.. als het niet lukt en je zou het willen moet je me maar een keer DMen)
Klinkt mischien een beetje te ambitieus, maar waarom niet via Kickstarter wat geld inzamelen en dan met een paar mede Tweakers die ook een beetje goed overweg kunnen met C++ een fan remake maken op een goede en makkelijk verkrijgbare engine als Unreal of CryEngine :P

• bstard

bstard

---------------

quote:
MikeNies schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:49:
[...]

Klinkt mischien een beetje te ambitieus, maar waarom niet via Kickstarter wat geld inzamelen en dan met een paar mede Tweakers die ook een beetje goed overweg kunnen met C++ een fan remake maken op een goede en makkelijk verkrijgbare engine als Unreal of CryEngine :P
Klinkt wel interesting jah, maar een spel op 't niveau van ET maak je niet 1-2-3. Graphics, samples, finanaciele rompslomp. Ga er maar aan staan. Al heb je wel alvast minimaal 1 koper ;)

Blub

• AntOO
mwha de kracht van ET was de Quake3 engine de feeling het trickjumpen en de hit detection en dus ook de basis, alhoewel ik die cry-engine ook wel vind gaan afgaande op een game als Nexuiz.
Probleem tegenwoordig zijn die f... consoles, dat hebben we gezien bij Wolfenstein wat was dat een drama, maargoed mocht het lukken heb je hier zeker nog een koper. :>

Splash damage, ID, Raven ze hebben het al 2x verknalt eerst met Wolfensteinen later met Brink.

AntOO wijzigde deze reactie 17-05-2012 13:11 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GDylan
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 25-05-2012
Damn, wat een prachtspel.. goede oude tijden. :)
Denk niet dat iemand me herkent, ik speelde onder de naam oXygen maar de enige redelijk bekende clan waar ik voor heb gespeeld was sCc (Shin Chan Clan, lol). Toen ik stopte met ET stonden we 10e op de 6on6 ladder wat toch een goede presentatie was aangezien er die tijd zo'n 100(?) actieve clans waren. Een paar weken erna toen ik Clanbase checkte waren ze van naam veranderd (Artifical) en stonden ze op 1, niet verkeerd.

Zenix jouw naam komt me heel bekend voor... Spreek je Abort/Jorrit toevallig nog? Daar heb ik ook een lange tijd mee gespeeld+getrickjumped.. Heb laatst ET weer gespeeld en het blijft toch de beste FPS ooit gemaakt, imo. Jammer genoeg ben ik m'n skills kwijt, 'tis niet meer zo leuk als je niet echt goed bent maar ik hoop 't snel op te pakken. Misschien kunnen we een keer een game organiseren mochten wat mensen hier interesse hebben? Weer oldschool Radar, Oasis of Goldrush spelen.. vind die nieuwe maps maar niks.

:)

• Rep1v
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 17-06 08:26
Leuk om te zien dat er nog W:ET liefhebbers zijn, wat is en blijft dit toch een geniaal spel :) Laatst na mijn re-instal ET ook weer geïnstalleerd door middel van deze installer: http://www.crossfire.nu/?x=tutorial&mode=item&id=194

Nieuw is dat je nu op veel publics moet inloggen met TZAC een nieuwe anti-cheat service.

De naam Zenix komt mij ook wel bekend voor... maar kan de naam helaas niet plaatsen. Zelf heb ik een tijd bij Messiah gaming gespeeld, onder de naam rep1v.

• Zenix
  • Nu online

Zenix

BOE!

Dit is mijn profiel op CF.
http://www.crossfire.nu/?x=user&mode=view&id=594

Shin Shan Clan ( Artifical ) ken ik ook erg goed en ik heb ook best vaak tegen hun gespeeld in het verleden met w@co en later met hyperion. Ik spreek jorryt nooit meer geen contact meer met hem.

En Rep1v jij kent me waarschijnlijk via appel/reva/godez/modus aangezien ik met appel jaren heb gespeeld in hyperion en ook even met godez en modus. In wolfenstein heb ik samen nog met reva gespeeld.

• Rep1v
quote:
Zenix schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:09:
Dit is mijn profiel op CF.
http://www.crossfire.nu/?x=user&mode=view&id=594

Shin Shan Clan ( Artifical ) ken ik ook erg goed en ik heb ook best vaak tegen hun gespeeld in het verleden met w@co en later met hyperion. Ik spreek jorryt nooit meer geen contact meer met hem.

En Rep1v jij kent me waarschijnlijk via appel/reva/godez/modus aangezien ik met appel jaren heb gespeeld in hyperion en ook even met godez en modus. In wolfenstein heb ik samen nog met reva gespeeld.
Haha inderdaad! Dat waren nog eens tijden 8) Ik heb af en toe nog eens contact met Reva, we hebben het wel eens over een restart gehad, maar dat is er nooit van gekomen.

• PmBb
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 08-05 15:18
haha messiah rep1v

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Als er ooit weer eens een leuke server opkomt zonder achterlijke extra`s dan kom ik ook wel weer even kijken. * Illegal_Alien ziet de mensen alweer wegduiken.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GDylan
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 25-05-2012
quote:
Illegal_Alien schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:30:
Als er ooit weer eens een leuke server opkomt zonder achterlijke extra`s dan kom ik ook wel weer even kijken. * Illegal_Alien ziet de mensen alweer wegduiken.
Ik zoek de laatste tijd naar servers via: http://www.gametracker.com/search/et/us ,
en ik speel meestal in F|A SILENT server (174.34.164.92:27960), alle settings zijn normaal op de speed na, wat iets verhoogd is. Meestal wel zo'n 15-20 spelers online.. na elke map heb je de keus om voor een nieuwe te voten, degene met de meeste stemmen wordt gespeeld.

Ik woon in Amerika met een 9 uur tijdsverschil, maar ik speel onder de naam Bundy~ dus mocht je me zien, zeg maar v54. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 23-04 11:56
Leuk leuk :D

Mocht het zover komen, ik heb jaren et gespeeld. (Hertze). Heb wel weer zin in een potje na al die jaren.

Toen ook heel lang op #1 gestaan in clanbase benelux (met onlyone) en in de top 15 van europa. :) Heb mijn .cfg nog steeds ergens op de computer staan.

Kimberly wijzigde deze reactie 25-05-2012 23:46 (39%)

Alles over Brillen Blog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rep1v
quote:
GDylan schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 23:13:
[...]

Ik zoek de laatste tijd naar servers via: http://www.gametracker.com/search/et/us ,
en ik speel meestal in F|A SILENT server (174.34.164.92:27960), alle settings zijn normaal op de speed na, wat iets verhoogd is. Meestal wel zo'n 15-20 spelers online.. na elke map heb je de keus om voor een nieuwe te voten, degene met de meeste stemmen wordt gespeeld.

Ik woon in Amerika met een 9 uur tijdsverschil, maar ik speel onder de naam Bundy~ dus mocht je me zien, zeg maar v54. :P
Eh, een normale server is in mijn oogpunt een server ZONDER extra speed, rare mods of van die exotische maps.

Hier 2 servers: http://www.crossfire.nu/?x=forum&mode=item&id=44796 en http://www.crossfire.nu/?x=forum&mode=item&id=44807

Je moet wel TZAC hebben geinstalleerd, het nieuwe anti-cheat systeem, meer info: http://tz-ac.com/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Ok daar zal ik dan even naar kijken. Ben op dit moment bezig met een Dust 514 beta (PS3), mag er alleen verder niks over zeggen. :(

• Snippertje
Ik denk ik probeer die server. Installeert hij een No Quarter mod. Nu werkt mijn console niet meer en mijn brightness is super donker. Deinstalleren van de mod lukt me ook niet, kan hem nergens vinden in de ET map...

Wat kan ik doen?

Zelfs alles verwijderen en opnieuw installeren mag niet baten... Bah, klote mods -.-

Heb het gevonden.. Stond in een virtual store oid

Snippertje wijzigde deze reactie 30-05-2012 11:51 (22%)

• etnerdnl
staat waarschijnlijk ergens in je etmain een `~~~~~~~~~~~~~~~~~ bestandje,die moet je weg halen, en verder No Quarter staat normaal gewoon in je Wolfenstein map.. maar anders moet je even heel je ET map verwijderen nadat je de game hebt verwijderd en dan opnieuw installeren.. (maak wel een backup van je etkey)

• Snippertje
quote:
etnerdnl schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:46:
staat waarschijnlijk ergens in je etmain een `~~~~~~~~~~~~~~~~~ bestandje,die moet je weg halen, en verder No Quarter staat normaal gewoon in je Wolfenstein map.. maar anders moet je even heel je ET map verwijderen nadat je de game hebt verwijderd en dan opnieuw installeren.. (maak wel een backup van je etkey)
Nee, hij stond in een map gebruikers/naam/appdata/virtualstore(verborgenmap)/ET/nq. Beetje vreemd dus, in mijn gewone map was hij niet te vinden. Anyway hij werkt weer goed en heb een nieuwe config gemaakt :)

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:59
Wat een geniale game was dit, ik wist niet dat het nog bestond (ik ben dan ook geen Hardcore speler).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Zenix
  • Nu online

Zenix

BOE!

quote:
Jumpman schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:12:
Wat een geniale game was dit, ik wist niet dat het nog bestond (ik ben dan ook geen Hardcore speler).
Er is zelfs afgelopen week een lan geweest. Voor meer info daarover kijk hier http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=7475

• Kimberly
  • Laatst online: 23-04 11:56
Heb et ook weer geinstalleerd, er zijn nog best wel veel spelers zag ik. Mijn aim is niet meer wat het ooit was haha

Alles over Brillen Blog

• Rezta
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 16-06 11:37
Ik speel dit spel ook nog steeds af en toe even lekker public spelen of een 3on3 of 6on6 blijft leuk.

• bstard

bstard

---------------

quote:
Illegal_Alien schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:30:
Voor die mortars die jou wel eens een paar meter zouden kunnen missen? :P

Blub

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Ik en mortars? :p

• Deruxian
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 15-06 23:38

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Vond dit een van de beste spellen ooit voor mij, wat heb ik hier een plezier aan beleefd. Alleen jammer dat de mensen het spel zelf een beetje verpest hebben, allemaal rare mods en maps opeens, je kon nergens meer de classic 6 maps spelen.

• Deruxian
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 15-06 23:38

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Of als iemand een lijst heeft van servers met de normale mods en geen gekke mods... graag:)

Deruxian wijzigde deze reactie 20-08-2012 12:44 (7%)

• sh4d1n
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 22-12-2017
Gewoon beste shooter ever _/-\o_ ! Na ET geen shooter meer blijven spelen. Welke shooter is lijkt het meeste op wolfenstein?

Panzer >:)

• Silent Thunder
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 30-04 12:48
quote:
Deruxian schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:43:
Of als iemand een lijst heeft van servers met de normale mods en geen gekke mods... graag:)
Precies wat hij zegt ;)

Dan heb ik tenminste een reden om het nog es te spelen.

Volgens mij ben ik eraan begonnen na een tip op stage in 2003. Geweldig spel.

• rickyy
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 17-06 14:52
"they don't make 'em like this anymore"

Mijn eerste online first person shooter en nog steeds de beste. Én nog gratis ook. Jammer dat het zo dood is. Rank systeem was uniek en nog steeds het beste. Limbo menu was goed, spawn system is nog steeds superieur.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• dutch_warrior
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 17:03
Je zou toch verwachten dat men in staat zou zijn om de goede elementen uit ET over te nemen in andere games maar om één of andere reden eindigt iedere poging in een net niet resultaat. ET Quake Wars vond ik ook redelijk vermakelijk maar toch was het voor mij net niet, ik weet niet precies waarom.

ET was voor mij altijd leuk, mijn motoriek is niet zo best dus meestal vind ik shooters niets. Bij ET kon ik mijn gebrekkige one on one combat skills compenseren met tactische air strikes en belangrijke revives en de noob tube :).
Bij battlefield 3 is de lol er voor mij al vaak snel af, meestal ga ik op een lullige manier dood (lees spawnen op een teammate in rustig gebied en meteen dood door een sniper kogel die voor mijn teammate bedoeld was :() in de stats nog teveel verschil. Hoeveel ik ook oefen, ik kan niet beter aimen en pure pech oefen je niet zomaar weg :) bij ET ging ik ook wel eens op een kut manier dood maar niet zo vaak.

Vorig jaar heb ik nog een tijdje ET gespeeld echter waren de laatste beetje normale servers in Amerika (o.a. Fearless Assassins), dat was qua ping vrij beroerd.

dutch_warrior wijzigde deze reactie 20-08-2012 16:27 (8%)

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Gisteren maar weer eens een rondje gedaan op een of ander TM server met een oude bekende; Had wel gelijk weer fans :Y

• mickjuh
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 15:23

mickjuh

Wubalubadubdub!

quote:
rickyy schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:00:
"they don't make 'em like this anymore"

Mijn eerste online first person shooter en nog steeds de beste. Én nog gratis ook. Jammer dat het zo dood is. Rank systeem was uniek en nog steeds het beste. Limbo menu was goed, spawn system is nog steeds superieur.
Dit is echt niet dood! Ik dacht dat laatst ook maar in de server browser in het spel vond hij geen servers. Met een beetje zoeken op Google kwam ik een hele lijst met servers tegen. Gelijk wat ip nummers opgeschreven en toegevoegd aan favorieten. Zijn nog steeds heel veel servers die bomvol zitten.

127.0.0.1 sweet 127.0.0.1

• dutch_warrior
Ik heb ET gisteren weer even gespeeld en ik vond in de ingame server browser zelfs goed gevulde servers dus het is verre van dood.
Naar mijn ervaring is het zelfs beter dan een jaar geleden, toen kon ik in de ingame serverlist nauwelijks gevulde europese servers vinden, de beetje actieve servers in de lijst waren toen ook op 1 hand te tellen :P.

• Zenix
  • Nu online

Zenix

BOE!

Je moet ook nooit die interne server browser in het spel gebruiken maar gewoon splatterladder, of de serverlijst van TZAC.

ET is nog steeds een heel actief spel.

• dutch_warrior
Klopt ja, voorheen maakte ik gebruik van splatterladder.
Maar aan de interne browser kun je wel een beetje zien hoe actief de game op een bepaald moment is.

• Jism
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
et-usa.lzservers.com < Aanrader. Alleen wel verrot van de mods en sounds die ze erbij gebruiken, skill op de server is vaak hoog.

Aangezien ik BF3 ook speel was het wel weer ff wennen terug te gaan naar een fairly simpel spel :P De gameplay in ET zal dan ook niet zo gauw verdwijnen.

Tegenwoordig worden games in verschillende commercieele engines geduwd die werken op Consoles en PC's. Het echte harde werk zoals in Half life 2 of ET vind je niet zo gau wmeer terug. Ik denk dat dat is wat sommige hier bedoelen. De achterliggende engines zijn vaak 1 op een hoop.

M'n magische bol werken.

• Zenix
  • Nu online

Zenix

BOE!

quote:
dutch_warrior schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:50:
Klopt ja, voorheen maakte ik gebruik van splatterladder.
Maar aan de interne browser kun je wel een beetje zien hoe actief de game op een bepaald moment is.
Niet echt aangezien die niet alle servers laat zien, zelf heb ik de master servers geblokkeerd en ook veel anderen server admins.

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Good news everyone :D Ok mooi, ben weer verrot gescholden vanwege een of ander wapen. :p

• Ruben0s
http://et.splatterladder.com/?mod=serverlist
http://et.trackbase.net/serverlist

Werkt veel beter dan de in game server browser die je redirect naar lege servers/fake servers.
Meeste mensen spelen op f|a servers, maar die hebben naar mijn mening het spel een beetje verkracht met hun instellingen , zoals fastshoot enabled(guns schieten 2 keer zo snel) en tal van andere verotte instellingen.

Er zijn nu nog rond de 50 servers actief.

En voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een soort gelijke game als ET. De makers van W:ET gaan dit jaar een F2P shooter releasen. Hopelijk wordt dat weer een game zoals ET, want de huidige shooters vind ik geen bal aan.

Ruben0s wijzigde deze reactie 21-08-2012 14:34 (20%)

• mickjuh
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 15:23

mickjuh

Wubalubadubdub!

quote:
Ruben0s schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:21:
En voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een soort gelijke game als ET. De makers van W:ET gaan dit jaar een F2P shooter releasen. Hopelijk wordt dat weer een game zoals ET, want de huidige shooters vind ik geen bal aan.
Al een naam, website, meer info bekend? :)

127.0.0.1 sweet 127.0.0.1

• Ruben0s
Ze (splashdamage) zijn momenteel bezig met de launch van hun eerste F2P iOS game. Als die uitgekomen is, dat is binnenkort, dan komt er meer info over de F2P pc schooter.

http://www.warchestgames.com/

Hier kan je wel zien dat ze bezig zijn met een F2P pc game.

• muppet99
  • Laatst online: 17-06 21:37
et.kernwaffe.de is ook een aanrader. zijn 3 servers welke aan elkaar gelinkt zijn qua stats. Als 1 vol is ga je naar 2. Echter neem je wel je eerdere stats mee bij een redirect. Speel ik ook nog wel eens een potje als de vrouw niet thuis is.

vanuit de console /connect et.kernwaffe.de doen is wel het makkelijkste ;)

Carpe Diem

• Ruben0s
Een groepje mensen is nu ook bezig met een browser versie van deze game.

http://etlive.entirely.pro/
quote:
ETLive announcement

So from the title, you may be asking questions or already have some idea of what this project is. Basically ETLive, is Enemy Territory, the game we all play and love within a web browser. ETLive is a multi-platform, multi-browser implementation of Enemy Territory, with very similar intentions to that of Quake Live.

Overview

This project will contain an entirely new way of playing Enemy Territory. Users will be able to create their account and play instantly after downloading the browser plugin and downloading the base of ETLive. One major issue this resolves with ET, is that it eliminates issues in players finding their first game, going from 2.55 to 2.60 and then to 2.60b, and then having to proceed to download a vast number of pk3 files when they finally get on to joining a server.
Once your account has been created on ETLive, and you are ready to play, you can invite your friends using the in-browser buddy system or join your friends in their games in progress.
As the current releases of Enemy Territory, ETLive will have dedicated servers, but with more functionality. ETLive supports ranking and achievements, meaning that you can play your games for profile achievements and work to build your score up and possibly work your way up leader-boards, or just outrank your friends. Of course achievements are not entirely the focus of the game, and they’re there just to improve your experience and enjoyment of the game. YCN will be supporting game-servers on ETLive and are closely working with the development and helping as much as possible to ensure that this project is as enjoyable and successful as possible.

Competitive support

Of course if there is YCN, there will be GamesTV! We hope that the release will swiftly also have a TV protocol similar to the current features and performance of the current protocol, this should ensure that the competitive scene is taken care of also in the potential move over to ETLive. The competitive side of Enemy Territory is also important to the success of ETLive, we have also been in talks with TZ-AC about the future of anti-cheat on a new Enemy Territory client and anti-cheat will be implemented into ETlive from day one.

Unique features

As we mentioned before, it is hard for new gamers to join, however with the appearance of the currently client, players may be discouraged to try ETLive also. We are considering potentially improving the appearance of the client for ETLive which will possibly bring in new players. Another feature is potential new game modes such as Domination, which is in current Call of Duty style games.

Current setbacks

You may be thinking "Well this is just going to go a month and be forgotten”, well ETLive has currently been on and off in development for a long time, and has been kept quiet to avoid legal issues. Ideas have come to light about how to avoid these, and keep ETLive as secure as possible, and ETLive is in a stage at the moment where it is loaded into the browser and playable. We say this but please note, it is a far way to go.

Who are we?

ETLive is a very small project at this time, and there are only 2 main developers, and other people who are contributing other stuff into the project. The two developers are Kai "Apologet” Rathmann, and Eamon "Dutchmeat” Woortman. Both developers are from the RTCW scene in the past, and have ran communities in Enemy Territory and RTCW in the past.

The near future

The intention now is to release a closed Alpha by December and to have basic LUA support from day one. The Alpha will be very limited and unfortunately only invitational, however we will keep you updated on the development at our website which will contain development news at http://etlive.entirely.pro/ where we and YCN are active.
Be sure to follow our progress and keep up to date on our website, we promise to keep you updated with news and updates.

Ruben0s wijzigde deze reactie 21-10-2012 12:38 (90%)

• enomiss
Werkt deze goed op Win8? In combinatie met nvidia?

enomiss wijzigde deze reactie 21-10-2012 13:46 (35%)

• Rezta
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 16-06 11:37
quote:
Ruben0s schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:36:
Een groepje mensen is nu ook bezig met een browser versie van deze game.

http://etlive.entirely.pro/

[...]

[afbeelding]
Dat had ik ook gelezen vind ik een goed vooruit uit zicht.Hopelijk gaat dat helpen om de actiefheid van ET wat op te krikken.

• alaintje
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18:33
ET moet hedendaags wel via de browser te spelen zijn ja! Je haalt met gemak met elke laptop nu wel 999999 fps ghehe.

Is toch een epic game gebleven die mij heel wat (donkere) uurtjes heeft gekost :) .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

• sjorremans
  • Laatst online: 20:28
Gisteravond maar weer eens geinstalleerd op m'n laptop! Damn wat is het gelijk weer verslavend haha. Even een uurtje gespeeld en de tijd vliegt voorbij. De standaard 6 mappen kan ik nog dromen!

Had alleen geen muis bij de hand, moest het met 'n trackpad van de laptop doen en dat werkt dus voor geen ene reet. Vandaag maar even een muis meenemen van het werk, kunnen we vanavond weer aan de bak!

Stukje jeugdsentiment! :$

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Decennia
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14-04 21:19

Decennia

VECTORHEAD

ET is en blijft geweldig! Wat waren de standaard mappen (en wat nieuwe) geniaal. Gold Rush, rocket base. Altijd rondhuppelen als engineer en dingetjes maken. Dueleren met z'n 2en was ook geweldig. Granaatje gooien en links/rechts strafen.

Speelde in verschillende clans, waaronder <W> (Wrath).

Misschien een idee dat iemand een tweakers server opzet. Standaard instellingen. I'm in...

Decennia wijzigde deze reactie 04-11-2012 02:30 (8%)

Gegroet!

• Erazzzer
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:31

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik ben ook weer sinds een paar weken begonnen. Ben inmiddels weer overgehaald een clan te joinen :P
Speel nu voor TeamMuppet (www.teammuppet.eu), we hebben 6 eigen public servers. Als jullie zin hebben :P

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 28-11-2018
Oud die hard ET speler meldt zich. Ga het niet meer spelen (mooie tijd maar is geweest). Maar wil jullie ven wijzen op Chivalry: Medieval Warfare. Afgezien dat het melee combat is (dus supergaaf) heb je ook objective maps. En ik ben grote van objective maps.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Falcon2107
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11-06 17:38

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Ook weer eens ET geprobeerd. en via splatterladder proberen te openen. maar dan de volgende foutmelding:

ET 2.60b win-x86 May 8 2006
----- FS_Startup -----
Current search path:
C:\Users\Robbert\Downloads\et2.60bwin32\Enemy Territory 2.60b\win32/etmain

----------------------
0 files in pk3 files
----- CL_Shutdown -----
-----------------------
Couldn't load default.cfg - I am missing essential files - verify your installation?

PAK3 staan gewoon op zijn plek
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True