Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Wolfenstein: Enemy Territory - deel 13

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 58.564 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jazzper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17-07 14:39

Jazzper

BB4E^Guerilla

in de console /demo demonaam

of Seismovision gebruiken http://www.seismovision.net/

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Pendaco
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 17-07 10:54

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

quote:
fespen schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:53:
weet iemand hoe je een demo afspeelt die ik heb gedownload op gamestv.org
demo00.tv_84

ik heb het bestand in C:\Program Files (x86)\Wolfenstein - Enemy Territory\etpub\demos gestopt omdat een zelfgemaakte demo daar terecht in kwam.

maar ik denk toch dat ik de verkeerde folder heb.
Dat is een specifieke ETTV demo file (zie extensie). Normale demo's hebben een *.dm_84 extensie. Bij demo's is het ook nog afhankelijk van de mod waarin ze zijn opgenomen, een demo gemaakt op een etpub server moet je in je /etpub/demos folder plaatsen.

Voor *.tv_84 zie; http://wolfwiki.anime.net...on_a_local_Windows_server

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

• miZ
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01-12-2014
ZENIX ???? van HP ? :p
Consie van BB4E

leeft dit spel nog ? Ik kijk uit naar Brink aangezien deze de obejctive type gameplay van ET gaat hebben wich is <3
Heb er al aan gedacht om het nog eens te spelen maar doe atm al zoveel :(

Enig zicht op competitive mappe die er bijgekomen zijn ? ik weet nog delivery en braundorf, supplydepot en dan die map met die broken houses in het midden (dubrovnik?)

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:37
W:ET was altijd een geweldig spel, jammer inderdaad dat er niet zoveel leuke servers meer zijn.

Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op een shooter die eigenlijk een combinatie is tussen Call of Duty (kwa graphics en misschien deel van de gameplay) en Enemy Territory (kwa maps en objectives). Zou toch geweldig zijn om een Call of Duty game te hebben waar je niet gewoon doelloos rondloopt maar een supply depot moet opblazen? Voeg daar de verschillende klassen (medic, engineer, covert ops!!!) enzo aan toe en dan heb je denk ik een geweldig spel :)

Ben ook altijd aan het denken om zelf een mod te maken voor Call of Duty die zo'n objectives mogelijk maakt, maar ik heb 0,0 modding ervaring dus daar zal ik waarschijnlijk nooit aan beginnen...

Mijn iRacing profiel

• miZ
quote:
NickThissen schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:04:
W:ET was altijd een geweldig spel, jammer inderdaad dat er niet zoveel leuke servers meer zijn.

Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op een shooter die eigenlijk een combinatie is tussen Call of Duty (kwa graphics en misschien deel van de gameplay) en Enemy Territory (kwa maps en objectives). Zou toch geweldig zijn om een Call of Duty game te hebben waar je niet gewoon doelloos rondloopt maar een supply depot moet opblazen? Voeg daar de verschillende klassen (medic, engineer, covert ops!!!) enzo aan toe en dan heb je denk ik een geweldig spel :)

Ben ook altijd aan het denken om zelf een mod te maken voor Call of Duty die zo'n objectives mogelijk maakt, maar ik heb 0,0 modding ervaring dus daar zal ik waarschijnlijk nooit aan beginnen...
Die game komt eraan :)

Brink => Aim van COD gemixed met ET + de objective gameplay van ET => WIN :9~

• Zenix
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:48

Zenix

BOE!

quote:
miZ schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:37:
ZENIX ???? van HP ? :p
Consie van BB4E

leeft dit spel nog ? Ik kijk uit naar Brink aangezien deze de obejctive type gameplay van ET gaat hebben wich is <3
Heb er al aan gedacht om het nog eens te spelen maar doe atm al zoveel :(

Enig zicht op competitive mappe die er bijgekomen zijn ? ik weet nog delivery en braundorf, supplydepot en dan die map met die broken houses in het midden (dubrovnik?)
Ja dat ben ik ;) En wie ben jij? En ja dit speel leeft nog zeker. Kijk crossfire.nu, gamestv.org maar eens nog altijd heelveel ETTV matches elke dag bijvoorbeeld.

Ik heb zelf ook Quake wars gespeeld toen er een goeie mod was. Alleen was het veel te laat, ik weet dat bijna iedereen die ETQW heeft gespeeld naar brink uitkijkt omdat het op dezelfde maar zwaar gemodificeerde engine gebaseerd is. Ik zelf ben wel benieuwd naar brink kijken of ik daar ook goed in ben. Ik speel alleen games waar van ik denk dat ik het in competitie leuk zal vinden. ETQW lijkt trouwens meer op ET dan de mensen in eerste instantie dachten, vooral in competitie had het veel raakvlakken met elkaar kwa manier van spelen. Brink ziet er heel anders uit maar komt weer uit dezelfde hoek, dus ik hoop dat ze van aantal dingen van ETQW geleerd hebben en dat het dan nog stuk beter wordt.

Laatste jaren is de competitie maplijst weinig veranderd af en toe 2 andere mappen zoals in summercup . Maar niks spectaculairs meer. Vooral oude mappen die af en toe terugkomen.

Zenix wijzigde deze reactie 01-12-2010 13:52 (16%)

• miZ
Zenix: ik ben HellDoG van GX indertijd (denk dat jij daar ook wel nog inzat :p ) & MooMooFarm etc :p
ik heb heel lang meegedraaid in de middenmoot.

Ik ga het nog eens downloaden denk ik

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
miZ schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:45:
Zenix: ik ben HellDoG van GX indertijd (denk dat jij daar ook wel nog inzat :p ) & MooMooFarm etc :p
ik heb heel lang meegedraaid in de middenmoot.

Ik ga het nog eens downloaden denk ik
Ja Genetix is toen 2de team geworden van HP en daarna gingen ze dood en zijn dino en rocky bij het main team bij mij dus komen te spelen. Maar ik was wel backup voor GX een tijd. En ja ik ken MMF nog wel :)

• shameblaster
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 17-07 00:36

shameblaster

BB4E^Cons

Goede oude tijd :)

Cons:::BB4E

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

genetix ken ik ook nog wel.

edit: als je niet wint van GX kan je echt niets: http://clanbase.ggl.com/w...hp?wid=3364806&cid=174345
spoiler:
noshow ;)

ik mis het nog steeds die warretjes uit de begindagen. Complete tactics erbij etc, prachtig. BB4E was op paar man na echt geen uber aim clan, maar omdat we gemiddeld (op c0ns na :p) wat ouder waren (rond de 30) waren we veel rustiger en tactischer dan al die pubertjes. En daar konden we wel op winnen :)

Jazzper wijzigde deze reactie 01-12-2010 20:36 (17%)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

quote:
Jazzper schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:34:

edit: als je niet wint van GX kan je echt niets: http://clanbase.ggl.com/w...hp?wid=3364806&cid=174345
spoiler:
noshow ;)

ik mis het nog steeds die warretjes uit de begindagen. Complete tactics erbij etc, prachtig. BB4E was op paar man na echt geen uber aim clan, maar omdat we gemiddeld (op c0ns na :p) wat ouder waren (rond de 30) waren we veel rustiger en tactischer dan al die pubertjes. En daar konden we wel op winnen :)
Het was is een leuke groep, inmiddels al 22jaartjes jong :o
Blijf het 1 van de leukste MP games vinden die ik tot dusver heb gespeeld.
Inmiddels speel ik veel COD op de xbox 360, maar over de besturing van de console zal ik maar zwijgen, want een toetsenbord/muis blijft goud waard!
Zal van de week is kijken of ET nog wilt draaien op de pc of dat ik wat updates moet draaien.
Heb wel weer zin in een potje Oasis TC_base en goldrush

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
Jazzper schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:34:

spoiler:
noshow ;)

Ja w@co had hetzelfde ( ik was de enigste puber daar :P ) Maar de meesten waren 25+. Al kon je van sommige dat in w@co niet merken.. ;) Ik weet wel dat we soms uren tactics deden, wij waren vooral goed met spam, mortars, panzers, mg, strikes, mines en art daar konden we goed mee weg. We spamden de meesten tegenstanders weg.

En ja, en dan de enigste officeele war die ik tegen BB4E gespeeld heb ^^
http://clanbase.ggl.com/warinfo.php?wid=2452981

En niet te vergeten de eerste keer dat we #1 stonden op de ladder. Toen was dat nog iets wat behoorlijk wat voorstelde aangezien er veel clans er voor vochten en de ladder zeer actief was.
http://clanbase.ggl.com/warinfo.php?wid=2861062
Bij tegenstander speelde bijv tekoa toen nog :)

Toen w@co dood was nog vele jaren plezier gehad met mijn eigen team. Maar langzaam ging iedereen studeren kregen ze vriendinnen etc.. En zo blijft er weinig van over :-( Ik speel dan nog wel met mijn broer af en toe ( rezta )

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

w@co was een topclan idd van de oude generatie! Je had toch 2 kleurtjes waco?

• ph4ge
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22:31
Vroeger... ik mis die tijd ;( Ben ergens blij dat ik ben afgekickt, mooie baan en leuke vrouw enzo, maar heerlijk met amper 30 FPS op rader door een stel Polen in de pan gehakt worden heeft ook zn charmes. Ik zie op crossfire en clanbase dat er nog steeds een community is met her en der nog bekende namen, maar weinig Nederlanders die ik nog ken.

SW-0040-8191-9064

• Rev!
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
Zat BruceLee niet bij WACO? :P Altijd wel gelachen met die gast.
owja bB, ZB, en TM for the win ofcours! (mijn oude clans) ;)

• miZ
quote:
Rev! schreef op donderdag 02 december 2010 @ 00:12:
BruceLee was dat niet MGC of w@co ?

TEAM MASSACRE ! :D
z1ff enzo .. damn wat een tijd. ik heb die mannen nog gezien vroeger .. die 1e van geraardsbergen ( z1ff ) en ze maatje van zottegem (kan ff niet op zen naam komen)

Rafiki heb ik ook nog tegengekomen etc. Ledragon van w@co heb ik nog een jaar geleden mee samengespeeld (of 2jaar => memoryloss )

@BB4E: je had een paar mongolen in GX. das een feit. Vanaf dat mango is weggegaan ging het bergaf met die mannen.
Ik ben toen samen met een hele hoop anderen naar een ander team gegaan (@$) :p en nadien MooMooFarm

Shewie, ganon & mAx zou ik graag zien terugkomen.. die echte oldskoolerz :p

teams die ik me herriner:

tm / waco / mgc / gx / mmF / Kreaturen / zP! / checksix / one4one

valt aan die lijst wel op hoelang ik al uit die scene ben :p

spelers: Shewie, ganon, mAx, butchji, mAus, teKoa , m1lk, rafiki _/-\o_ en niet te vergeten de beste shoutcaster ever TosSPoT !:D

miZ wijzigde deze reactie 02-12-2010 08:36 (13%)

• TheMajor
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 01-06-2014
De laatste paar dagen ben ik weer eens aan het trickjumpen gegaan (hoofdzakelijk gamma). Erg leuk; ik kan het niet meer zo goed, maar ik ben allang blij dat ik Neji4 weer haal.

Ik kwam verder nog een leuk filmpje tegen:

Mijn iCheckmovies - IMDb vote history

• svpersmart
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 10-06 16:23
Wat mis ik de mooie tijden van 6v6 op de originele oasis. halfuurtje voor war tactics bespreken. doeme dat was leuk. Zal het binnekort nog eens installeren

dtk.SneeK moest iemand me nog kennen ;)

svpersmart wijzigde deze reactie 02-12-2010 12:38 (27%)

• miZ
quote:
svpersmart schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:37:
Wat mis ik de mooie tijden van 6v6 op de originele oasis. halfuurtje voor war tactics bespreken. doeme dat was leuk. Zal het binnekort nog eens installeren

haha de sneek ze :D leefde gij nog ? :p

kheb u zelfs nog als vriend op QuakeLive peisk :p
Kzen een maatje van de home & de sparco :)

miZ wijzigde deze reactie 02-12-2010 13:12 (3%)

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
Jazzper schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:21:
w@co was een topclan idd van de oude generatie! Je had toch 2 kleurtjes waco?
Je had gewone w@co met xtra dizzy etc, en later kwam w@co funsquad ( later w@co 2 ) met rafiki, ledragon, senator, stinger, fre, abort en ik oa.

In begin was de gewone w@co nog sterker maar na een tijdje werdt w@co2 sterker en hebben toen ook pracs gespeeld tegen het orginele w@co en ze ook paar keer verslagen :) Toen ging w@co2 dood, door teveel gezeur van 1 iemand binnen het team ( zal geen namen noemen ) En daarna ben ik mijn eigen team gestart en aantal zijn gestopt of het orginele w@co gejoined.
quote:
Rev! schreef op donderdag 02 december 2010 @ 00:12:
BruceLee was de clanleader van MAZZ/Mazzelaars

En ja bB was in begin voorbeeld voor mij en anderen, aangezien jullie gelijk al goed waren in ET vanaf begin door het RTCW verleden. Ik heb redelijk vaak met Rob ( AssA ) Jeroen ( tekoa ) toen samen gespeeld, omdat ik en tekoa van AssA veel konden leren. Ik weet nog bijvoorbeeld dat tekoa veel van AssA geleerd heeft kwa trickjumpen etc.
quote:
svpersmart schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:37:

Tuurlijk :) En ja, ik vond het wel wat hebben. Tegenwoordig duurd een war een uur max. Maar vroeger was het redelijk normaal dat je 2 uur bezig was.

Trouwens sneek dit is nog wel grappig was aantal jaren geleden op Telenet, ik had je volgens mij paar keer achter elkaar zitten naden en toen dacht je dat ik een wh had :P
http://img32.imageshack.us/img32/3218/sneekwh.jpg

• svpersmart
quote:
Zenix schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:42:

[...]

Tuurlijk :) En ja, ik vond het wel wat hebben. Tegenwoordig duurd een war een uur max. Maar vroeger was het redelijk normaal dat je 2 uur bezig was.

Trouwens sneek dit is nog wel grappig was aantal jaren geleden op Telenet, ik had je volgens mij paar keer achter elkaar zitten naden en toen dacht je dat ik een wh had :P
http://img32.imageshack.us/img32/3218/sneekwh.jpg
Dat zou goed kunnen :) , in die tijd hackte ook bijna iedereen dus ik was nogal paranoia.
Wat een fucking mooie tag was het toch die [vib] , miss dat ik dtk maar is terug start in BO ;)

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
svpersmart schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:47:
[...]

Dat zou goed kunnen :) , in die tijd hackte ook bijna iedereen dus ik was nogal paranoia.
Wat een fucking mooie tag was het toch die [vib] , miss dat ik dtk maar is terug start in BO ;)
Ja was inderdaad mooie tag. Ik snapte je ook wel, tegenwoordig weet je het gewoon niet zeker meer of iemand een cheater is of niet. Dat is wel jammer, vooral met al die polen is het nogal erg geworden. In begin van ET was het nog niet zo erg en kwam het niet eens in je op dat iemand aan het cheaten was.

• miZ
quote:
[...]

Je had gewone w@co met xtra dizzy etc, en later kwam w@co funsquad ( later w@co 2 ) met rafiki, ledragon, senator, stinger, fre, abort en ik oa.

In begin was de gewone w@co nog sterker maar na een tijdje werdt w@co2 sterker en hebben toen ook pracs gespeeld tegen het orginele w@co en ze ook paar keer verslagen :) Toen ging w@co2 dood, door teveel gezeur van 1 iemand binnen het team ( zal geen namen noemen ) En daarna ben ik mijn eigen team gestart en aantal zijn gestopt of het orginele w@co gejoined.
ik heb over een jaar of 2 die manne nog gesproke op TS.

Ledragon / fré / fiki en de sena.
dienen fré was altijd wel lache en ik denk dat ik weet wie de zeurder was :p Draakje wss wel :D die whinde echt hard in ons funteam ook :D

• svpersmart
quote:
Zenix schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:50:
[...]

Ja was inderdaad mooie tag. Ik snapte je ook wel, tegenwoordig weet je het gewoon niet zeker meer of iemand een cheater is of niet. Dat is wel jammer, vooral met al die polen is het nogal erg geworden. In begin van ET was het nog niet zo erg en kwam het niet eens in je op dat iemand aan het cheaten was.
Ik vind et nu niet meer speelbaar tbh.

Het is het beste spel ooit gemaakt en heb er een serieus leuke tijd mee gehad maar het is gewoon kapotgehackt
quote:
miZ schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:52:
[...]

ik heb over een jaar of 2 die manne nog gesproke op TS.

Ledragon / fré / fiki en de sena.
dienen fré was altijd wel lache en ik denk dat ik weet wie de zeurder was :p Draakje wss wel :D die whinde echt hard in ons funteam ook :D
Dien draak was idd de grootste whiner waark al mee op ts gezeten heb :)

• miZ
quote:
svpersmart schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:54:
[...]

Ik vind et nu niet meer speelbaar tbh.

Het is het beste spel ooit gemaakt en heb er een serieus leuke tijd mee gehad maar het is gewoon kapotgehackt
[...]

Dien draak was idd de grootste whiner waark al mee op ts gezeten heb :)
ik citeer (in zijn antwerps): "MO JOENGE DA KAN NI JOENGE... GIJ ZEI NEN VOEZE CHEATER JOENGE DA KAN GEWOONWEG NI JOENGE. SEBIET DIKKEN KICK JONG"

"SEBIET IENE RAAAIFEEEL EN ALLEMOL DOED JOENGE"

de caps moest om zijn geroep te illustreren :p

• svpersmart
quote:
miZ schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:01:
[...]

ik citeer (in zijn antwerps): "MO JOENGE DA KAN NI JOENGE... GIJ ZEI NEN VOEZE CHEATER JOENGE DA KAN GEWOONWEG NI JOENGE. SEBIET DIKKEN KICK JONG"

"SEBIET IENE RAAAIFEEEL EN ALLEMOL DOED JOENGE"

de caps moest om zijn geroep te illustreren :p
en soms echt al na 2 minuten :)

• miZ
quote:
jep :p aah den draak. En dan zalig dagge dan iemand of 2 man hoorde zuchten op ts en op xfire iemand zei: hier gaan we weer _/-\o_

zalige momenten

• TheMajor
Ik kom eigenlijk nooit cheaters tegen. Misschien zitten jullie op de foute servers? Op splatterladder kun je goed naar servers zoeken.
Als iemand echt cheat is het toch meestal vote-->kick en klaar is kees?

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
TheMajor schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:40:
Ik kom eigenlijk nooit cheaters tegen. Misschien zitten jullie op de foute servers? Op splatterladder kun je goed naar servers zoeken.
Als iemand echt cheat is het toch meestal vote-->kick en klaar is kees?
Dit gaat meer over competitie, de private bots zijn zo goed kan je amper zien dat ze cheaten.. En ze zijn moeilijk te detecteren, sowieso punkbuster vind ze bijvoorbeeld niet. Ik wordt ook van de meesten public servers gebannen waar alleen puur public spelers zijn en geen competitie spelers. Omdat ze vaak denken dat ik een wallhack heb ( terwijl het gewoon inzicht en evaring is ). Dus zo makkelijk gaat het niet, op een simpele public server wel. Maar hoe kan je zien op public of iemand cheater is met een private bot? Alleen domme cheaters worden makkelijk gepakt. Dat is ook de reden dat ik vaak wordt gekicked op veel public servers omdat ze het moelijk vind om het verschil te zien tussen redelijke speler en een private botter.

• Jackal131
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-06 00:07
Als je nog wilt spelen, probeer dan eens de Bunker servers. Hun policy is dat eerst bewezen moet worden dat iemand cheat, voordat men overgaat tot bannen. Bewijs kan alleen via aangeleverde demo's die beoordeeld worden door meerdere hoge admins. Alleen als men er unaniem over eens is dat er een cheat/hack in het spel is, wordt overgegaan tot bannen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
Jackal131 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:39:
Als je nog wilt spelen, probeer dan eens de Bunker servers. Hun policy is dat eerst bewezen moet worden dat iemand cheat, voordat men overgaat tot bannen. Bewijs kan alleen via aangeleverde demo's die beoordeeld worden door meerdere hoge admins. Alleen als men er unaniem over eens is dat er een cheat/hack in het spel is, wordt overgegaan tot bannen.
Tja, ik denk dat iedere competitie speler weleens acties maakt waar op het lijkt dat het een wallhack is. Maar dit probleem is alleen op de servers met mindere spelers.

En ik heb niet echt veel vertrouwen in admins van een public server als het gaat om cheaters ontdekken. Tenzij ze zelf ervaring hebben in competitie. Want die weten niet hoe een competitie speler denkt, als je lang competitie speelt dan speel je puur op instict en gevoel. Je denkt niet eens na wat je gaat doen, dat doe je automatisch.

Zenix wijzigde deze reactie 02-12-2010 16:17 (22%)

• h1ttent1t
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 19:24
Leuk om hier wat bekende clan- en spelersnamen tegen te komen uit de oude tijd, en dan bedoel ik eerder RTCW dan ET (dat ik nooit lang gespeeld heb)

Ik speelde vroeger als Maha(tma) bij ind. en later bij BZZ. Man wat waren die RTCW-wars toch geweldig toen.

• miZ
quote:
hottentot schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:12:
Leuk om hier wat bekende clan- en spelersnamen tegen te komen uit de oude tijd, en dan bedoel ik eerder RTCW dan ET (dat ik nooit lang gespeeld heb)

Ik speelde vroeger als Maha(tma) bij ind. en later bij BZZ. Man wat waren die RTCW-wars toch geweldig toen.
booze <3 ind => bort snot etc :)

• Rev!
  • Niet online
quote:
[...]

[...]

BruceLee was de clanleader van MAZZ/Mazzelaars

En ja bB was in begin voorbeeld voor mij en anderen, aangezien jullie gelijk al goed waren in ET vanaf begin door het RTCW verleden. Ik heb redelijk vaak met Rob ( AssA ) Jeroen ( tekoa ) toen samen gespeeld, omdat ik en tekoa van AssA veel konden leren. Ik weet nog bijvoorbeeld dat tekoa veel van AssA geleerd heeft kwa trickjumpen etc.
Owja het was MAZZ, die weed clan ;). Ik weet niet of ik bij Tekoa heb gezeten ,maar dat moet haast aangezien ik erin zat tot we stopten. Bedenk me nu dat ik heel veel nicks niet meer weet, Noa, Nacar en AAP schieten me zo te binnen, de rest niet :x, best erg. Heb ook nog bij zb gezeten, maar dat was van korte duur dacht ik. Tis ook 6 jaar geleden :)

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
Rev! schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:26:
[...]

Owja het was MAZZ, die weed clan ;). Ik weet niet of ik bij Tekoa heb gezeten ,maar dat moet haast aangezien ik erin zat tot we stopten. Bedenk me nu dat ik heel veel nicks niet meer weet, Noa, Nacar en AAP schieten me zo te binnen, de rest niet :x, best erg. Heb ook nog bij zb gezeten, maar dat was van korte duur dacht ik. Tis ook 6 jaar geleden :)
Tekoa zat niet in bB maar AssA speelde wel veel met hem. En ja die anderen ken ik ook nog wel met de zwart witte tag. Ik weet nog dat jullie voornamelijk op de inuedo ( ofzo ) server toen speelden.

• Rev!
  • Niet online
Ja dat klopt, was wel redelijk nivo, Jou ken ik overigens ook nog wel.

• svpersmart
juist nog wat matchreports liggen lezen van toen :D jew dktrp BB4E MAZZ MGC allemaal topclans van toen ;p

• miZ
quote:
svpersmart schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:17:
juist nog wat matchreports liggen lezen van toen :D jew dktrp BB4E MAZZ MGC allemaal topclans van toen ;p
inderdaad ^^

aah the days.. krijg weer zin om het te spelen hé =:D

• svpersmart
quote:
miZ schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:20:
[...]

inderdaad ^^

aah the days.. krijg weer zin om het te spelen hé =:D
inderdaad , fuck black ops ;)

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

moet zeggen dat ik de offie maps altijd nog leuker vond en vind.
Gewoon de oasisen, de fuel dumps, de radars en beachen van weleer.
Samen met die geporte maps van RTCW zoals eh.. tc_base? en nog paar waren dat wel de leuksten een enkele custum map daargelaten. Maar wat er in de jaren daarna allemaal voor poep geproduceerd werd door iedereen die langer dan 5 minuten die quake editor kon bedienen. Niet best...

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
svpersmart schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:17:
Van die lijst kan je denk ik alleen MAZZ top benelux noemen. MGC kwam wat later nog, en dat was sub top.
quote:
Jazzper schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:01:
moet zeggen dat ik de offie maps altijd nog leuker vond en vind.
Gewoon de oasisen, de fuel dumps, de radars en beachen van weleer.
Samen met die geporte maps van RTCW zoals eh.. tc_base? en nog paar waren dat wel de leuksten een enkele custum map daargelaten. Maar wat er in de jaren daarna allemaal voor poep geproduceerd werd door iedereen die langer dan 5 minuten die quake editor kon bedienen. Niet best...
haha, tc_base met mortar dat was heel erg. Wij wonnen die map meestal in 2min omdat we een goeie mortar hadden op die map in de aanval met w@co ( heb ik nog wel filmpje van ). Zonder de mortar was het wel een redelijke map in 6on6. Ik vond zelf railgun het leukste en nu nog steeds, is een map met veel tactische opties en open. Met wat aanpassingen zou het zelfs in de huidige competitie goed mee kunnen. Maar mappen zoals fueldump/oasis oude goldrush heb ik goeie herrineringen aan. Meestal was het in wars ook toen goldrush/oasis.

Zenix wijzigde deze reactie 03-12-2010 15:12 (62%)

• Coenen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17-07 08:35

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Gister nog even ET opgestart. Helaas servers met botjes. Daar is toch niet veel aan. Zijn dr nog een beetje leuke servers?

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Het wordt tijd voor een ouderwetse avond met vele bekenden op 1 server ;)

• ph4ge
Geen XS4ALL server ben ik ban ;)

SW-0040-8191-9064

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 03:06

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

JeeeuJujjj Wolf:ET maar weer eens geinstalleerd. Lekker TJ'en @ een steady 250FPS :D .

Heerlijk dat oude gevoel weer naar voren halen :) heb het spel nu ~2 jaar links laten liggen, en ik heb sinds een maand of 6 een nieuwe PC.

Koste me een half uurtje voordat ik alle strafejumps weer onder de knie had :P .

D4NG3R wijzigde deze reactie 03-12-2010 23:23 (57%)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• miZ
ik heb nieuwe pc...

125 fps op blackops... dan starte ik ET op ... 20 fps enzo

WTF? ik snap er niks van :s een config creator gedownload en gemaakt = same problem...
10 seconden nadien alles weggegooid nog eens standaard settings gepakt...

=> 125 frames ... ET probleem dan denk ik :s

• ph4ge
Heb je Vista of 7? Draai je hem in comptabiliteitsmodus XP? Als ik het me goed herinner hielp mij dat de laatste keer.

SW-0040-8191-9064

• Knuckless
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19:43
bij mij hielp het laatste om ff in console in te typen: /rate 25000 als je kabel/isdn/adsl hebt tenminste. Dit werkte bij mij

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:35

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
quote:
shameblaster schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 22:31:
Het wordt tijd voor een ouderwetse avond met vele bekenden op 1 server ;)
Ik hoor dat ik ET maar weer eens moet installeren :P
Tja, mooie tijd was het hoor. BB4E vs [eLiTe] :D . Poe, daarna ging het ook steeds minder. Wij vielen uit elkaar en toen ontstond LoT. Volgens mij zag ik IJsbier hier boven nog posten.

Zal eens kijken of ik die game hier kan draaien, mijn eigen machine is defect :/

LinkedIn | Tweakers Gallery | Spotify!

• Pendaco
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 17-07 10:54

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

quote:
miZ schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 23:39:
WTF? ik snap er niks van :s een config creator gedownload en gemaakt = same problem...
10 seconden nadien alles weggegooid nog eens standaard settings gepakt...

=> 125 frames ... ET probleem dan denk ik :s
Als compatabiliteitsmodus niet helpt zet anders de affinity voor ET.exe op 1 core. Multi-cores willen nog wel eens voor forse fps drops zorgen in ET.

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

• svpersmart
Ik ga het ook nog eens installeren denkik :) miss zelfs een low+ clanneke zoeken om nog een wat wars te doen

Waarom organiseerd niemand zo is een nostalgie cup, 6v6 maplist

Oasis
TC_base
Goldrush
fueldump
Radar
Battery
Railgun

svpersmart wijzigde deze reactie 08-12-2010 15:10 (38%)

• AntOO
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01-04-2017
Hey lol al die namen man jaar of 9/10 geleden voor RTCW dan, maar was dit niet tegen w@co ? Zenix dan heb ik het over het 2e gedeelte filmpje was een cup match oid.
het is een wat slechte kwaliteit maar volgens mij wel.

http://video.google.com/videoplay?docid=-4292294778215851825#

AntOO wijzigde deze reactie 09-12-2010 14:55 (12%)

• dennie78
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 09-12-2010
hey mensen misschien dat hier nog mensen zitten die een leuke server zoeken voor E.T WOLFENSTEIN

Dutchbat is een leuke server met xp save en in de avond uren na 19:00 en weekends veel mensen online allemaal nederlanders w/

ip adres voor de server is 188.40.34.165:27990

op vrijdag avond worden de mappen meestal veranderd en spelen we ook vaak ff een fun game met ze allen

Momenteel draaien we de kerstmappen das ook altijd wel leuk
dus heb je zin om te spelen en en beetje lol te hebben kom dan ook op de dutchbat server

sla het ip adres op zodat als je het leuk vind ook weer kunt komen spelen

tot gauw :W

• dennie78
:)

• Stacheldraht
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 22:12

Stacheldraht

PSN: Killerfabrik

Ik vind Hirntot een erg fijne ET community met leuke servers http://www.hirntot.org/ Binnenkort ga ik weer eens actiever ETpro spelen.

* Stacheldraht is wel aardig goed als engineer met de rnade en als field ops.

Stacheldraht wijzigde deze reactie 09-12-2010 15:59 (5%)

Naked Bikes: No other motorcycle design brings you as close to the road. No other style gives you quite the same experience of speed. Strip off all that plastic and chrome and it's just you, the grips, and the asphalt, in perfect harmony.

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
AntOO schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:54:
Hey lol al die namen man jaar of 9/10 geleden voor RTCW dan, maar was dit niet tegen w@co ? Zenix dan heb ik het over het 2e gedeelte filmpje was een cup match oid.
het is een wat slechte kwaliteit maar volgens mij wel.

http://video.google.com/videoplay?docid=-4292294778215851825#
Kan het niet zien.

• dennie78
quote:
Stacheldraht schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:57:
Ik vind Hirntot een erg fijne ET community met leuke servers http://www.hirntot.org/ Binnenkort ga ik weer eens actiever ETpro spelen.

misschien zien we je eens bij ons kom eens kijken zou ik zeggen

• Mark.
  • Laatst online: 28-07-2018

Mark.

Defensor

quote:
Stacheldraht schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:57:

Dan stel ik voor dat wij snel een afspraak maken om online te ontmoeten ;) want naast BF2 was dit ook 1 van mijn favoriete games. Bedankt i.i.g voor de tip m.b.t de community en bijbehorende servers. :)

De mens wikt maar God beschikt.

• Pjotrik
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 22:25

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Dat dit spel na al die jaren nog gespeeld wordt. :)
Er zijn veel uren van mij verdwenen in dit spel. :>

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

YouTube: ET x-mas 2009

Gouwe oude.

shameblaster wijzigde deze reactie 23-12-2010 18:58 (30%)

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 14-07 21:19

Hu9o

Schokkend

Hey kom ik ineens dit topic tegen tussen de active topics.

Even paar blz gelezen, allemaal bekende namen hier :D Krijg zo weer zin om het te installeren.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• shaggy8675
  • Laatst online: 23:22

shaggy8675

Misantroop pur sang

Heb zojuist een half uurtje ET-Pro zitten spelen... Damn wat ben ik roestig... Wete zelfs m'n toetsen niet meer te vinden 8)7

Maar wel weer erg leuk _/-\o_

• TheMajor
Ik heb weer een paar maanden gespeeld, maar m'n oude niveau haal ik echt niet meer. De laatste weken ben ik weer gestopt, want voor je het weet is het weer 03.00u.

• Browncoat
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-11-2015

Browncoat

NLBrowncoat #786

woah trip down memory lane lol, weet nog wel dat ik vaak door een ene Fonz werd afgeknald (zieke aim had die gast) is het wel te installeren op windows 7? (dual wield akimbo ftw!! :D )

• Zenix

Zenix

BOE!

Werkt prima op Windows 7, gewoon ET ulimate installer gebruiken.
En het spel wordt nog steeds erg actief gespeeld, ook in competitie.

• Vraaag
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
quote:
Zenix schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:40:
Werkt prima op Windows 7, gewoon ET ulimate installer gebruiken.
En het spel wordt nog steeds erg actief gespeeld, ook in competitie.
Thanks, ik gebruikte originele installers en kreeg de hele tijd crash @ Win7 64bit, met die ultimate installer werkt het spel perfect. :D Laatste keer dat ik dit speelde is toch zeker 3 jaar geleden, is even kijken of ik er nog wat van bak. :*)

Alleen als je het spel afsluit dan is me hele kleurinstelling in Windows raar, heel vaal.. :'(

Vraaag wijzigde deze reactie 04-02-2011 22:02 (9%)

• Kimberly
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 28-06 13:11
Ook weer eens op me'n computer gezet, alleen werkt het op de ene of andere manier niet meer zoals 'vroeger'

Ik kies er niet voor om allerlei mods, geluiden etc. te downloaden, dus 'get missing files from server' staat uit, elke keer als ik nét in een server kom dan krijg ik de melding 'Invalid PK3 files'

Als ik 'get missing files from server' aan zet, dan download die allemaal rotzooi, maar ik kan wel gewoon spelen... 8)7

Iemand enig idee?:P

Alles over Brillen Blog

• TheMajor
Je hebt die files gewoon nodig. Vanilla-servers heb je vrijwel niet. Het probleem is dat je wel steeds al die kerstmutsen en skins voor de menu's binnenkrijgt. Het beste een goede server(s) zoeken, daarna complete herinstallatie om de meuk weg te krijgen en geen andere servers meer joinen.

TheMajor wijzigde deze reactie 07-02-2011 14:08 (62%)

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 00:04

PcDealer

HP ftw \o/

Gek, sinds vandaag krijg ik de serverlist niet meer gevuld. Door een mod kan ik wel een paar servers van een clan joinen. Verse installatie eens doen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Zenix

Zenix

BOE!

Je moet ook niet naar die server lijst kijken, dat werkt waardeloos gebruik splatterladder of hlsw etc

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

quote:
Zenix schreef op zondag 17 april 2011 @ 23:03:
Je moet ook niet naar die server lijst kijken, dat werkt waardeloos gebruik splatterladder of hlsw etc
Deed het eerst perfect. Heb daarna wel via Splatterladder een mooie Fuel Dump only server IP geript en even gespeeld :)

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
PcDealer schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:35:
[...]

Deed het eerst perfect. Heb daarna wel via Splatterladder een mooie Fuel Dump only server IP geript en even gespeeld :)
Dan komt het waarschijnlijk omdat je een mod geladen hebt.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

quote:
Zenix schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:12:
[...]

Dan komt het waarschijnlijk omdat je een mod geladen hebt.
Ik heb een verse installatie gedaan zonder mods. Probleem blijft. Maar mogelijk heeft het te maken met mijn virusscanner die verlopen is :p

• Mark.
  • Laatst online: 28-07-2018

Mark.

Defensor

Dus eigenlijk kan je zeggen dat het "niet spelen"van dit spel nog wel de beste optie is? :S

De mens wikt maar God beschikt.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

quote:
Mark. schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:58:
Dus eigenlijk kan je zeggen dat het "niet spelen"van dit spel nog wel de beste optie is? :S
Nee :?

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
Mark. schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:58:
Dat is geen optie natuurlijk! Maar zelf heb ik sinds release geen intern serverbrowser meer gebruikt, veel te gelimiteerd.

Zenix wijzigde deze reactie 20-04-2011 18:09 (12%)

• G Star Raw
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 04-01-2012
Dit spel vroeger helemaal kapot gespeeld haha, nu vind ik enkel servers gevuld met bots.. mischien toch maar eens tijd om een goede server te vinden en dit weer te gaan spelen haha :)

• Adimeuz
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 15-07 12:53
Sinds een paar weken ben ik weer ET gaan spelen,
stond op een kleine HDD die nog aangesloten was, dus nooit een nieuwe install gedaan.
Probleem is dat ik, soms na 3minuten, soms na 45minuten een BSOD krijg. Clock interrupt was not received on secondary processor. Processor is intel i7 920, niet overgeklokt, drivers geupdate, 55C full load, etc, hmmmm... Kom er maar niet uit waar het aan ligt, google komt met talloze opties die tot nu toe geen soelaas bieden. Ook geen problemen met andere games of programma's, enkel met ET. Ik ga die ultimate installer eens proberen. Misschien zie je me op hirntoth, naam is x3t! :)

Adimeuz wijzigde deze reactie 21-05-2011 11:43 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 03:06

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17-07 13:37

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Leeft dit nog :O?

I5 8600k 16GB DDR4 3000mhz MSI GTX1080Ti Gaming X MSI Optix MAG27CQ 1440p 144hz T-mobile 500/500mbit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 15-07 19:22
volgens mij nog wel een beetje.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

gave video. Krijg bijna een lichamelijke reactie als een koffie/alcohol/gameverslaafde ervan. Zo onwijs veel uren/jaren van mijn leven in dat spel gestoken, niet te doen.

Maar wie spelen dit nog op hoog niveau? Zijn dat oudgedienden die nog over zijn of allemaal nieuwe jonkies en/of oostblokkers?

Zo nu en dan (1x per jaar meestal) installeer ik nog wel ET en vaak ook TC:E (tactical full mod) en speel het week paar dagen en dan kan ik weer een jaar rusten.

edit: als ik op clanbase kijk zie ik dat alles naar kleinere teams geshift is. Ik was nog van het 6on6, maar ik zie dat 2on2 en 3on3 in is en eventueel 5on5. Jammer.

http://clanbase.ggl.com/rating.php?lid=984
ik herken 0 namen, maar was ook meer benelux ladder ingesteld toen.

die ik ook opgezocht heb:
http://clanbase.ggl.com/rating.php?lid=1095
Daar herken ik wel namen van als MAZZ, jew, FDNL blue, etc. En als je op hibernating drukt feest der herkenning ;)
http://clanbase.ggl.com/rating.php?lid=1095&hyb=Y

Jazzper wijzigde deze reactie 27-06-2011 00:43 (35%)

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

quote:
Jazzper schreef op maandag 27 juni 2011 @ 00:35:
gave video. Krijg bijna een lichamelijke reactie als een koffie/alcohol/gameverslaafde ervan. Zo onwijs veel uren/jaren van mijn leven in dat spel gestoken, niet te doen.

Maar wie spelen dit nog op hoog niveau? Zijn dat oudgedienden die nog over zijn of allemaal nieuwe jonkies en/of oostblokkers?

Zo nu en dan (1x per jaar meestal) installeer ik nog wel ET en vaak ook TC:E (tactical full mod) en speel het week paar dagen en dan kan ik weer een jaar rusten.
Apart gevoel ja erg herkenbaar :)
Ik ga het van de week gelijk weer installeren op de desktop pc om even een paar potten van de standaard campaign en andere maps te doorlopen ;)
Kzag net op xfire dat ouwe karel (destructor) en stalker het nog steeds spelen

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

haha mooi.
ik zie ook dat er actieve facebook groep is.
http://www.facebook.com/p...nemy-Territory/9288647257

ben zelf net terug van vakantie normandie en zo geinspireerd dat ik alle wo2 ingame landingen nadoe. Nu: MOH:AA ;)

Jazzper wijzigde deze reactie 27-06-2011 00:46 (17%)

• Zenix

Zenix

BOE!

5on5 is gedaan voor meer lans, maar veel komt daar niet van. En er zijn niet zoveel oud gedienden meer heel erg actief, veel daarvan hebben meer dingen te doen dan echt gamen de laatste jaren. Want als je als 14-15 jarige bent zoals ik was, en nu ben ik 23 heb je gewoon minder tijd voor. Daarnaast is bijna iedereen waarmee ik heb samengespeld in 2003/2004/2005 gestopt ermee. Behalve mijn broer, die speelt nog actief.

Ik speel af en toe nog wel, en afgelopen zomer nog in summercup gespeeld met imposito http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=1168111 daarvan speelde appel ook actief in 03-05 in DiFF en later hyperion. Maar ik vind 5on5 minder leuk dan 6on6, dus het trekt me niet meer zo.

Zenix wijzigde deze reactie 27-06-2011 18:36 (17%)

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ach ja de jonkies. Dat was zo mooi aan BB4E. Allemaal rond de 30 (paar erboven, paar eronder, kuch c0ns). En dan puur op rust en tactiek winnen van die testosteron broekies die alleen goede aim hadden maar niet de rust en ervaring voor goede tacs ;)

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Het was een leuke tijd ja en met goede tactics kon je een hoop bereiken idd >:) >:)

• miZ
quote:
Zenix schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:34:
5on5 is gedaan voor meer lans, maar veel komt daar niet van. En er zijn niet zoveel oud gedienden meer heel erg actief, veel daarvan hebben meer dingen te doen dan echt gamen de laatste jaren. Want als je als 14-15 jarige bent zoals ik was, en nu ben ik 23 heb je gewoon minder tijd voor. Daarnaast is bijna iedereen waarmee ik heb samengespeld in 2003/2004/2005 gestopt ermee. Behalve mijn broer, die speelt nog actief.

Ik speel af en toe nog wel, en afgelopen zomer nog in summercup gespeeld met imposito http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=1168111 daarvan speelde appel ook actief in 03-05 in DiFF en later hyperion. Maar ik vind 5on5 minder leuk dan 6on6, dus het trekt me niet meer zo.
Ik begin er aan te denken om het weer te gaan spelen voor de lol ( 3o3 dan vooral )

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

maar vind je niet dan dat hoe lager de teams (3on3, 2on2, 1on1) er steeds meer ziel uit het spel verdwijnt en je eindigt met een quake fragfest?

voor mij (voor ieder anders) was juist de teamply/tacs/rollen zo belangrijk

• Zenix

Zenix

BOE!

quote:
Jazzper schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:36:
maar vind je niet dan dat hoe lager de teams (3on3, 2on2, 1on1) er steeds meer ziel uit het spel verdwijnt en je eindigt met een quake fragfest?

voor mij (voor ieder anders) was juist de teamply/tacs/rollen zo belangrijk
Vergis je niet, 3on3 zijn gamesense,tacs,teamplay net zo belangrijk als in 5on5 tegenwoordig.
Er is veel minder ruimte voor fouten met 5on5 en 3on3 dan 6on6, daardoor moet je anders spelen en slimmer, en dat is voor een tactische speler dus een uitdaging. Met 6on6 kon je het best even een spawn iemand missen, in 5on5 is dat meestal fataal omdat de posities dan zwaar onder bezet gelijk zijn, hetzelfde met 3on3.
Maar het is wel zo dat alle classes en de manier van spelen leukste voor mijzelf ook was in 6on6. Het was gewoon meer relax, dat je gewoon af en toe foutje kon maken. Ik ben zelf nog echt iemand van de railgun/oasis, het kon mij echt niet schelen dat er double fullholds waren op oasis elke match. De meesten vonden het gewoon leuk om te spelen. Een ET match kon zo'n 2 uur duren in het begin met alle spam en in etmain, tegenwoordig duurd een ET match 5on5 een uur, door alle aanpassingen/mods en de maps. Daarnaast is het merendeel van de community voor 6on6 en tegen 5on5, maar spelen ze 5on5 voor die paar lans en omdat aantal belangrijke figuren vonden dat 5on5 beter is dan 6on6 voor ET.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Speel incidenteel nog, alhoewel de mensen mij nog steeds irritant vinden met een niet nader te noemen wapen. 8) :+

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HA5H
  • Niet online
Heb het afgelopen week weer op m'n computer gezet. Het is na veel COD op de console spelen wel weer even wennen om goed te spelen op de PC.

Trickjumpen gaat me trouwens nog wel redelijk af na al die tijd!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

quote:
Illegal_Alien schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:12:
Speel incidenteel nog, alhoewel de mensen mij nog steeds irritant vinden met een niet nader te noemen wapen. 8) :+
:D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16:45
Ik kijk na enkele jaren weer eens in het "Spielerij"-subforum, en zie dit topic staan. Warempel herken ik zelfs nog enkele namen. Ik heb vroeger echt veel te veel tijd in dit spelletje gestoken :P

Ik had laatst een half uurtje tijd, en mijn oude pc-tje kan toch niet veel anders draaien, dus ik dacht weer eens een mapje te spelen. Als je een jaar of vier (vijf?) geen spelletje meer gespeeld hebt, dan merk je dat je reactievermogen en behendigheid een stuk naar beneden gekelderd is, maar de ervaring blijft (Goldrush, he he). Erger is dan ik na tien minuten misselijk werd, en na een kwartiertje maar besloot dat ik voor de komende tijd wel weer genoeg gespeeld had...

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 14-07 21:19

Hu9o

Schokkend

quote:
Infinitive schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 22:06:
Ik kijk na enkele jaren weer eens in het "Spielerij"-subforum, en zie dit topic staan. Warempel herken ik zelfs nog enkele namen. Ik heb vroeger echt veel te veel tijd in dit spelletje gestoken :P

Ik had laatst een half uurtje tijd, en mijn oude pc-tje kan toch niet veel anders draaien, dus ik dacht weer eens een mapje te spelen. Als je een jaar of vier (vijf?) geen spelletje meer gespeeld hebt, dan merk je dat je reactievermogen en behendigheid een stuk naar beneden gekelderd is, maar de ervaring blijft (Goldrush, he he). Erger is dan ik na tien minuten misselijk werd, en na een kwartiertje maar besloot dat ik voor de komende tijd wel weer genoeg gespeeld had...
Haha dat klinkt oud :p

Gewoon blijven oefenen he! Dan kan je binnen no time weer pwnen al eerder :P

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16:45
quote:
Oei, dat ben ik nu ook wel een beetje :+

"Vroeger" kon ik me niet voorstellen dat ik mijn interesse in computerspelletjes/shooters zou verliezen. Totdat je op een gegeven moment tegen zaken en interesses aanloopt die veel meer prioriteit hebben.
quote:
Gewoon blijven oefenen he! Dan kan je binnen no time weer pwnen al eerder :P
Mja, dat zou tegenwoordig niet meer belangrijk voor me zijn. Ik denk dat ik nu veel rustiger kan spelen in vergelijking tot vroeger. Laat het uitsloven maar aan anderen over.
een gezond competitie-gevoel is natuurlijk nog wel aanwezig >:)

Infinitive wijzigde deze reactie 08-07-2011 22:59 (5%)

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Nu ik een nieuwe pc heb (rip oude >:) ) heb ik ET erop gezet.
Moet het nog allemaal instellen, net bij de 1e start gelijk een crash en zette windows7 zn kleuren terug in Basic mode oid (en kon het spel in zn geheel niet booten).
Heb nu windows7 en een 23'' TFT scherm (1920*1080), hoorde al dat het icm ET geen probleem moet zijn.
Van de week maar ff uitzoeken hoe en wat, om uiteindelijk weer te kunnen knallen op oasis en goldrush :D _/-\o_

• bazs2000
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11-07 18:53

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Er zijn nog genoeg levende spelers die de servers bevolken al moet je wel goed zoeken. Veel servers puilen uit van de bots en die zijn vaak nog te stom om een missie uit te voeren en dan schiet je niet op. De spaarzame servers waar je wel mensen treft is het weer als vanouds knallen geblazen.

Vorige week heb ik nog een avondje gespeeld (moet toch wat in de aanloop naar BF3) en je zit heel snel in het oude ritme. Nu speel ik het toch wel met enige regelmaat maar nooit een hele avond. Heerlijk, ohja, nog steeds als engineer want er gaat niets boven ammo geven en airstrikes gooien. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 00:00
quote:
bazs2000 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 07:57:

Vorige week heb ik nog een avondje gespeeld (moet toch wat in de aanloop naar BF3) en je zit heel snel in het oude ritme. Nu speel ik het toch wel met enige regelmaat maar nooit een hele avond. Heerlijk, ohja, nog steeds alsengineer Field ops want er gaat niets boven ammo geven en airstrikes gooien. :)
Foei!

PSN: Snippertje1989 | Steam: Sniper004

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True