iPod Nano: The 2nd generation - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 16.829 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 00:40
Je kan hem resetten, hold in en uit en dan 10 sec. tegelijk de menu en play knop indrukken. Anders kan je ook nog via de computer iPod programmatje wat er ook bij is geinstalleerd gebruiken om hem te resetten. Ik heb ook een keer gehad dat hij helemaal niet meer wou reageren en als je hem dan 3 dagen laat liggen tot de batterij op is, en je laad hem daarna op doet hij het opeens weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 14:43
powerguy schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:44:
Je kan hem resetten, hold in en uit en dan 10 sec. tegelijk de menu en play knop indrukken. Anders kan je ook nog via de computer iPod programmatje wat er ook bij is geinstalleerd gebruiken om hem te resetten. Ik heb ook een keer gehad dat hij helemaal niet meer wou reageren en als je hem dan 3 dagen laat liggen tot de batterij op is, en je laad hem daarna op doet hij het opeens weer.
Dank je wel! hij werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:46
Help! Ik heb een probleem!

Vanochtend en vanmiddag gewoon mijn iPod beluisterd. Wil ik vanavond weer luisteren, doet ie het niet meer.

Ik denk: de accu zal wel leeg zijn. Nu wil ik hem inpluggen in de computer, maar het beeld blijft zwart. Ook iTunes kan de ipod niet vinden. Met het kabeltje is volgens mij ook niks mis mee.

Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
Oke, hij doet het weer! Na een speurtocht op internet bleek dat ik de ipod even moest resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nog een klein puntje; m'n mini laadde wel op op m'n pioneer ipod interface... M'n huidige nano doet dit niet... Hoop dat ik daar nog wat op kan vinden...

Klopt het dat de mini oplaadt via de 12v firewire+ en de nano via de 5v usb +?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren hoorde ik de grootste onzin tot nu toe over de Nano uit de mond van een Mediamarkt Amsterdam Salesman.

Klant: Hoe laad ik deze op?
Mediaflasher: via het kabeltje naar de PC.
Klant: werkt dat goed?
Mediaflasher: Nou, Ik adviseer om dit erbij te kopen (USB lader, niet van Apple) want het laden via je kabel en de PC is slecht voor de batterij! Het is veel beter om via een USB lader op te laden.
Klant: oh, wat kost dat?
Mediaflasher: 25 euro
Klant: Nou, dan moet ik er een bij

klant koopt USB oplader die de MM voor nog geen 5 euro inkoopt. Er zit meer winst op de lader dan op de nano...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:39
En je zegt niet tegen de klant dat het onzin is?
Hoor de laatste tijd wel meer verhalen dat de MM opladers erbij probeert te verkopen.

Heb zelf vandeweek ook mijn nano binnen gehad. Had hem niet zo klein verwacht, maar het is een flink verschil met de mini.
Enig nadeel vind ik nieuw usb<>iPod stekker. Die is veel minder makkelijk vast of los te maken, zeker als oordopjes ingeplugd hebt. Van mij had je oordopjes ook wel weer gewoon bovenop erin mogen pluggen. Gebruik nu gewoon oude usb <>iPod kabel.
Nieuwe oordopjes vallen me ook mee, alsmede geluidskwaliteit. Heb nog niet bijster veel geluisterd, maar wat ik gehoord heb was prima. Ben wat dat betreft niet zo moeilijk of veeleisend daar in.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MikeyMan schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:38:
Nog een klein puntje; m'n mini laadde wel op op m'n pioneer ipod interface... M'n huidige nano doet dit niet... Hoop dat ik daar nog wat op kan vinden...

Klopt het dat de mini oplaadt via de 12v firewire+ en de nano via de 5v usb +?
Iemand hier nog ideeën over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:11
MikeyMan schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:34:
[...]

Hmm ik weet het niet zeker hoor, maar het lijkt me vrij sterk.. De iPod 30gb video laadt ook op aan een FWadapter, ik neem aan dat een nano dit ook gewoon kan. Dit moet dus betekenen dat dat het zelfde voltage is, anders klopt er iets niet!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Heb je bij de nano ook de functie om je muziek sneller te laten afspelen?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:24
MikeyMan schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:34:
[...]

De nieuwe nano kun je nog gewoon opladen met de oude firewire kabel. Werkt perfect.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hmm...

Das dan erg raar... Want met de ipod mini van m'n zusje laadt het allemaal wel op, maar met die nano niet... :X

Erg vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 08-09 11:42
heb pas geleden een Nano 2GB (2nd generation) gekocht bij Apple online store.
Nu heb ik ook zo'n hardloop tool (Nike+) maar gebruik Winamp ipv iTunes om mp3 erop te zetten (oude pc, iTunes mega traag) maar vanwege het uploaden naar nikeplus.com voor hardloop gegevens moet je iTunes gebruiken. Hierdoor was mijn Nano ineens leeg en had geen playlisten of mp3's meer behalve 1 mp3 file gekgenoeg. Dacht dat ik ergens dat automatisch syncen had uitgezet. Iemand een oplossing zodat ie niks doet met speler alleen als ik dat wil! Hierom heb ik al die tijd met een Samsung rond gelopen grrrr.

[ Voor 5% gewijzigd door funrider op 26-06-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zeker weten dat je syncing uitstaat lijkt me het enige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 11:39:
Gisteren hoorde ik de grootste onzin tot nu toe over de Nano uit de mond van een Mediamarkt Amsterdam Salesman.

Klant: Hoe laad ik deze op?
Mediaflasher: via het kabeltje naar de PC.
Klant: werkt dat goed?
Mediaflasher: Nou, Ik adviseer om dit erbij te kopen (USB lader, niet van Apple) want het laden via je kabel en de PC is slecht voor de batterij! Het is veel beter om via een USB lader op te laden.
Klant: oh, wat kost dat?
Mediaflasher: 25 euro
Klant: Nou, dan moet ik er een bij

klant koopt USB oplader die de MM voor nog geen 5 euro inkoopt. Er zit meer winst op de lader dan op de nano...
Tjah natuurlijk vette onzin, maar een oplader vind ik eigenlijk wel handig. Ik heb er nu geen een, en kan dus niet opladen via het netstroom. Ik heb er een merkloze ding ooit ergens bij gekregen, en die werkt niet met mijn nano. Mss moet ik dan ook een 'echte' aanschaffen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nano opladers zijn voor 1.90 te krijgen op ebay... nep, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Naja, ik heb een merkloze usb->netstroom omzetter ding. Die werkt met andere mp3 speler wel, maar gek genoeg niet met nano. Dus hoe weet ik dat die andere neppe wel werken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Goed, testje gedaan met de Mini van m'n zusje...

Lijkt er toch aan te liggen dat die pioneer interface geen 5v uitstuurt...

Wordt knutselen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb het volgende uitgevonden:
To force the iPod nano 2nd generation (aluminium case) to charge,
you have to connect pin 25 to 5 VDC (pin 23) through a 10kOhm resistor while leaving pin 27 unconnected.
To properly charge iPod nano 2nd generation, connect pin 25 to 2.5 VDC through 10kOhm resistor, while pin 27 receives 2 VDC.
Nu alleen uitvinden hoe we dat gaan doen...

2,5 V heb ik duidelijk niet...

En 2V ook niet...

Eerste optie is ook niet mogelijk, want dan heb ik waarschijnlijk geen muziek of tags/bediening...

[ Voor 24% gewijzigd door MikeyMan op 28-06-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Gebruik sinds een tijde de sportkit van nike in combinatie met mijn nano.

Vind het een geweldig product tijdens het hardlopen.
Echter gisteren een vette moeson over me heen gehad tijdens het lopen.
Nu vind ik dat wel lekker, alleen leek het me niet zo goed voor de ipod.
Heeft iemand ervaring met armbanden voor de IPod die regen bestendig zijn?
die van Nike is daar nl niet zo goed tegen bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Nu online
Heb je ook de Nike-schoenen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 23:16
Ik heb ook die nike-armband en bij mij wordt m'n nano zelfs al nat van het zweet. Je iPod in een plastic boterhammenzakje stoppen en dan in je nike-armband is een oplossing voor mij. Weet het, verdient niet de schoonheidsprijs, maar als hij eenmaal in de armband zit zie je er niets meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geen Nike+ schoenen.
Brooks met een shoepouch erop.
Werkt prima. Vind de Nike schoenen niet goed genoeg om veel op hard te lopen vandaar deze oplossing.
Werkt voor mij dus stukke beter.

Alleen die armband is dus niet echt BON
Boterham zakje is het ook niet echt. Die schuurt snel als je de ipod in de armband stopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kun je die armband niet inspuiten met water afstotend spul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

Sinds zondag een splinternieuwe Ipod Nano 8gig. Paar uur fun van gehad op weg naar huis en werk enzo. Nu gaat ie niet meer aan. Batterij was 100% opgeladen..

Ding een tijdje uitgeschakeld in m'n broekzak gehad. Nu wil ik hem net aanzetten en t ding doet niets. Hij gaat niet eens meer aan..

Iemand enig idee? Heb op het moment geen kabeltje bij me of whatever, zit op m'n werk. Maar vind het wel heel erg vreemd dat t apparaat er mee gestopt is.

Of is het gewoon de nieuwigheid en is de batterij er gewoon mee gestopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Al een reset gedaan? Dit doe je door play en middelste knop in te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 19:57
klomp schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:35:
Sinds zondag een splinternieuwe Ipod Nano 8gig. Paar uur fun van gehad op weg naar huis en werk enzo. Nu gaat ie niet meer aan. Batterij was 100% opgeladen..

Ding een tijdje uitgeschakeld in m'n broekzak gehad. Nu wil ik hem net aanzetten en t ding doet niets. Hij gaat niet eens meer aan..

Iemand enig idee? Heb op het moment geen kabeltje bij me of whatever, zit op m'n werk. Maar vind het wel heel erg vreemd dat t apparaat er mee gestopt is.

Of is het gewoon de nieuwigheid en is de batterij er gewoon mee gestopt..
Zou best kunnen toch, heb ik ook wel es gehad. Gooi hem thuis maar weer es aan je PC en laadt hem op, je zal zien dat ie het weer doet en dat de accu steeds langer meegaat :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Heb zelf ook de Nano (4GB) met de Nike+ adapter.
Mijn nike+-schoenen en de adapter werken erg prettig!

Heb zelf ook de Nike+ armband, en heb nog nooit gemerkt dat de iPod vochtig aanvoelde! 8)

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

Reset hielp inderdaad, thx voor de tip, ik voel me best stom dat ik daar niet zelf/eerder aan gedacht heb.. Maarja komt denk ik omdat het een nieuwe aankoop is en je gaat meteen van het ergste uit zodat je lekker kan merkje-bashen..

Wel vreemd dat ze gewoon spontaan vastlopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Nogmaals, kan je je muziek sneller laten afspelen?

Ik luister verschillende harde dance stijlen, waarbij het wenselijk is om vinyls sneller te laten draaien.
Mijn oude iriver mp3 speler heeft deze feature maar die is aan vervanging toe. Is de Ipod een goede vervanger als ik deze feature eis?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

FireStarter schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:20:
Nogmaals, kan je je muziek sneller laten afspelen?

Ik luister verschillende harde dance stijlen, waarbij het wenselijk is om vinyls sneller te laten draaien.
Mijn oude iriver mp3 speler heeft deze feature maar die is aan vervanging toe. Is de Ipod een goede vervanger als ik deze feature eis?
Nee, dat kan de iPod niet. Dit kan alleen met audiobooks (met drie presets: slower, normal en faster). Je zou mp3's naar audiobooks om kunnen zetten, maar dat lijkt me niet een echt prettig oplossing :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Niemand die me nog kan helpen met m'n nano?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Daedalus schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:27:
[...]
Nee, dat kan de iPod niet. Dit kan alleen met audiobooks (met drie presets: slower, normal en faster). Je zou mp3's naar audiobooks om kunnen zetten, maar dat lijkt me niet een echt prettig oplossing :)
Bedankt ;)

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
check eens musicrunners forum daar zitten allemaal gebruikers met nano + nike+
Heb zelf ook maar zelfs nog niet eens speciaal hoesje. 30 euro vond ik wat veel.
Marware sportsuit relay hoes
MikeyMan schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 18:02:
Niemand die me nog kan helpen met m'n nano?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

funrider schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:21:
check eens musicrunners forum daar zitten allemaal gebruikers met nano + nike+
Heb zelf ook maar zelfs nog niet eens speciaal hoesje. 30 euro vond ik wat veel.
Marware sportsuit relay hoes

[...]
Ik zit meer met een laadprobleem dan met een nikeprobleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:51

-tom-562

Oliesjeik

ik heb een probleem met m'n originele nano oordopjes. Mijn linkeroortje doet het sinds kort echt heel zachtjes. Het vage is, dat als ik het dopje omdraai (dus met het speakertje naar buiten gericht) dat ik de muziek wel hard hoor 8)7 het komt dus wel uit die gaatjes uit de buitenkant.
Opzich niet zo'n ramp, want ik wilde betere oordopjes kopen, maar ik zou toch graag voor nood de oordopjes weer werkend willen hebben. Heeft iemand tips om ze weer werkend te krijgen? :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren ook een Ipod Nano 4gb gekocht! Fijn ding, alleen heeft er iemand een progje waarmee je mp3's altijd er op kan zetten, dus niet persee via I-Tunes? Als ik namelijk thuis een paar mp3's erop zet, en bij een vriend van mij bijv. een liedje erbij wil zetten, kan dat niet, teminste dan heb ik alleen maar het liedje wat er op is gezet als ik het dan weer synchroniseer..???!?! Dat is tegen kopieren beveiligd neem ik aan? alleen wel balen!!! PLEAASE HEEEEELP!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 13:41:
Ik heb sinds gisteren ook een Ipod Nano 4gb gekocht! Fijn ding, alleen heeft er iemand een progje waarmee je mp3's altijd er op kan zetten, dus niet persee via I-Tunes? Als ik namelijk thuis een paar mp3's erop zet, en bij een vriend van mij bijv. een liedje erbij wil zetten, kan dat niet, teminste dan heb ik alleen maar het liedje wat er op is gezet als ik het dan weer synchroniseer..???!?! Dat is tegen kopieren beveiligd neem ik aan? alleen wel balen!!! PLEAASE HEEEEELP!!!!
Een beetje zoeken kan geen kwaad hoor...

Maar als je een PC gebruikt (neem ik aan), dan kun je met bijvoorbeeld Winamp prima af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje meer:P ik heb tevens een universele netstroom usb oplader gekocht. daarbij kan je zowel mp3's opladen als je nokia/samsung/siemens etc. Mijn Nokia N95 laad perfect op in de usb netstroom oplader. Alleen als ik mijn ipod eraan hang dan zie ik wel het icoontje dat die aan het opladen is, alleen na 5 uur is de batterij van mijn ipod nano nog steeds even leeg. Hoe kan dit?!
Moet je dan toch een orginele ipod usb netstroom oplader kopen?

alvast bedankt!!! gr. Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
ml_ipod plugin voor Winamp werkt heerlijk ;)

of hier staat ook een lijstje van andere proggies gratis danwel betaald.
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 13:41:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
zit inmiddels nog steeds met dit probleem.

1) upload files via ml_ipod plugin voor Winamp naar Nano
2) ga hardlopen
3) hang weer aan pc en start iTunes om data naar nikeplus.com te sturen maar gaat tevens gelijk syncen?! Terwijl die functie 100% uit staat. Geen vinkje althans. Mis ik iets??

Iemand nog een oplossing?
funrider schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:20:
heb pas geleden een Nano 2GB (2nd generation) gekocht bij Apple online store.
Nu heb ik ook zo'n hardloop tool (Nike+) maar gebruik Winamp ipv iTunes om mp3 erop te zetten (oude pc, iTunes mega traag) maar vanwege het uploaden naar nikeplus.com voor hardloop gegevens moet je iTunes gebruiken. Hierdoor was mijn Nano ineens leeg en had geen playlisten of mp3's meer behalve 1 mp3 file gekgenoeg. Dacht dat ik ergens dat automatisch syncen had uitgezet. Iemand een oplossing zodat ie niks doet met speler alleen als ik dat wil! Hierom heb ik al die tijd met een Samsung rond gelopen grrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
De recentere Winamp versies hebben deze plugin niet meer nodig en ondersteunen de iPod (en andere mediaplayers) native. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024
Is het aan te raden om nu nog een Nano te kopen ?
In de buyers guide van MacRumours staat dat het product weldra zal ge-update worden ...
nu zal dit waarschijnlijk wel in september zijn ofzo.
Graag had ik enkele meningen gehoord hiervan.

Een vriend van me zit momenteel in de US, omgerekend is een 8Gb Nano daar een kleine 70Eur goedkoper. Vragen om eentje mee te nemen of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:00
Eerlijk gezegd kun je een 2e iPod eigenlijk altijd wel gebruiken..
En ja, een nieuwe iPod zit er naar mijn gevoel wel aan te komen.. It's your choise..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jverdeyen
  • Laatst online: 11-07-2024
Maar zou er veel vernieuwing inzitten ? of enkele een grotere capaciteit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Nu online

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

jverdeyen schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 13:00:

Een vriend van me zit momenteel in de US, omgerekend is een 8Gb Nano daar een kleine 70Eur goedkoper. Vragen om eentje mee te nemen of niet ?
Vergeet niet dat de verkoopprijzen in de VS zonder 'tax' zijn. Dus er komt ongeveer 7,5 a 8% bij (verschilt per county).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
jverdeyen schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:37:
Maar zou er veel vernieuwing inzitten ? of enkele een grotere capaciteit ?
Daarvoor kun je de geruchtensites, zoals Macrumors in de gaten houden. En natuurlijk kun je wachten, maar in computerland kom je dan nooit aan je koop toe, omdat je zeker weet dat er over een jaar weer iets beters is. :) Dus gewoon kopen als je iets nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Van de redelijk betrouwbare bron, AppleInsider:

Multi-touch video iPods to arrive in August - report

Apple is preparing to launch a next-generation video iPod in August that features a touch-screen panel similar to the iPhone, according to DigiTimes.

Citing "sources at upstream suppliers," the Far Eastern rumor publication reports that Wintek will be supplying the touch panels for the players.

"The Taiwan-based panel maker will begin shipping capacitive touch screen panels in the second half of 2007," DigiTimes said. "The company noted that its touch screen panels will be used with customers' own software and ICs."

During a private meeting last month, Apple's traditionally tigh-lipped chief executive Steve Jobs all but broke the silence on the future of the video iPod. Speaking to employees at the Apple Town Hall, he said a division of the company was hard at work on next-generation iPods that, like iPhone, would run an embedded version of the Mac OS X operating system.

Picking up on Jobs' comments were Wall Street analysts such as Piper Jaffray's Gene Munster, who in a report to clients earlier this week suggested that the current iteration of iPhone represents much of what Apple's flagship iPod line will soon be.

"Specifically, we expect Apple to release high capacity iPods based on OS X sometime during or before Macworld '08 in January," he wrote.

According to Munster, whose reports appear to be somewhat speculative, the new video iPod players would likely include touch-screen media features akin to the iPhone, but not include wireless phone capabilities or Internet features.

The last significant update to Apple's video iPod family came almost two years ago, when the company used a media event to introduce 30GB and 60GB models with color screens and video playback capabilities.

Although the video players were refreshed the following fall, the updates were modest at best -- they included game support, brighter displays, and 20GB of additional capacity on the high-end model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Maar komt dit scherm (in kleiner formaat weliswaar) dan ook naar de Nano? Augustus is opzich niet zo heel ver weg natuurlijk, maar je hebt geen garantie dat ook de Nano vernieuwd zal worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 17:34
Voor een ipod mini gebruikte ik een 5 volt adapter met usb stekker eraan om hem te laden. Werkte prima. Nu met de nano werkte dat niet meer. Één extra weerstand loste het op. Soldeer een 10k ohm weerstand tussen pin 1 en 2 van de usb stekker. Alles niet zelf bedacht, de info komt van hier:

http://ipodlinux.org/Dock_Connector
en usb pinout hier:
http://pinouts.ru/Slots/USB_pinout.shtml

De nano 2nd gen. laadt nu netjes op.

Zo moet elke universele usb lader aan te passen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

pauldaytona schreef op zondag 15 juli 2007 @ 00:51:
Voor een ipod mini gebruikte ik een 5 volt adapter met usb stekker eraan om hem te laden. Werkte prima. Nu met de nano werkte dat niet meer. Één extra weerstand loste het op. Soldeer een 10k ohm weerstand tussen pin 1 en 2 van de usb stekker. Alles niet zelf bedacht, de info komt van hier:

http://ipodlinux.org/Dock_Connector
en usb pinout hier:
http://pinouts.ru/Slots/USB_pinout.shtml

De nano 2nd gen. laadt nu netjes op.

Zo moet elke universele usb lader aan te passen zijn.
Nu nog uitvinden hoe we datzelfde kunnen regelen voor mijn firewire-laad-circuit... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:04

CasGas

.

Iemand die nog een goed tasje weet voor de Nano, voornamelijk voor op de mountainbike eigenlijk?
Zit nu altijd te klooien om dat ding mee te nemen en ik weet ook niet echt zeker of zo'n armband nou zo geweldig is op de fiets..

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
De Partyshuffle uit iTunes zit niet op de iPod, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:11:
Van de redelijk betrouwbare bron, AppleInsider:

[...]
Maar dat wordt toch een iPod video? En geen nano van 4 of 8 gb? Ik ga over 2 weken naar China en wil een iPod van 8gig halen. Of komen er ook nieuwe nano's :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HANC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09-2024
Ik heb afgelopen weekend een iPod nano 8Gb gekocht.

Ik ben lekker cd's met iTunes aan het importeren geweest en voor 98% was dat geen probleem (waarschijnlijk omdat het om wat oudere cd's gaat) maar enkele nieuwe cd's hadden soms 1 of 2 nummers die iTunes niet wilde importeren.

Ik heb deze nummers met ander proggie geripped naar mp3 op 256kbps en vervolgens met iTunes omgezet en de info erbij getyped en nu staat ie gewoon op m'n iPod.

Nu heb ik gehoord dat je mogelijk (meer) beveiligingszaken tegen kan komen ivm DRM enzo?

Is dit het enige waarbij ik het zal merken? Of zal het dus verder voor mij niet uitmaken omdat ik vooral gekochte cd's op m'n iPod wil zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 12:37

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Vandaag is de iPod Nano 8GB in de aanbieding bij 1dayfly voor 185 euro. Ik dacht ik zeg het maar even voor de mensen die interesse hebben in de Nano, voor hetzelfde bedrag dubbele opslagcapaciteit. :)

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
Ja ik zit te twijfelen of ik die zal halen.
Maar ik wacht tot 7 augustus want dan is er zo apple event dacht ik.
(of komen daar alleen de nieuwe iMac's ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Slash500 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:46:
Ja ik zit te twijfelen of ik die zal halen.
Maar ik wacht tot 7 augustus want dan is er zo apple event dacht ik.
(of komen daar alleen de nieuwe iMac's ?)
Dat weet niemand zeker, maar volgens AppleInsider zullen er geen nieuwe iPods komen dinsdag:
AppleInsider was told, and Gizmodo confirms, that the event will be restricted exclusively to Mac announcements. In speaking to journalists by phone, Apple representatives were reportedly very clear in expressing that no iPhone or iPod product announcements were in the cards.
(bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
Ach ja ik wacht wel af anders heb ik pech gehad en wacht ik op de volgende aanbieding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
MikeyMan schreef op zondag 15 juli 2007 @ 12:25:
[...]

Nu nog uitvinden hoe we datzelfde kunnen regelen voor mijn firewire-laad-circuit... :P
Ipod opladen kan zelfs met 12v :) Gaat prima!

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Euh, Jah... probleem is alleen dat ie dat in de huidige opzet niet doet... nu is het voltage 11,5v, dus ik kan nog direct op de accu proberen, maar opschieten doet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de specs zou de iPod nano 24 uur moeten kunnen halen bij het afspelen van muziek.

Het lijkt erop dat de mijne dat echt niet haalt. Ik zou schatten een uurtje of 10-12.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik ben enorm tevreden met de iPod en iTunes. Beste mp3speler die je kan kopen imo (duur maar wel degelijk). Maar de batterijduur valt ietwat tegen.

Het is wel moeilijk na te gaan, ik zou het ding misschien eens gewoon moeten laten aanstaan en een nachtje laten liggen.

Misschien dat het vele gebruik van het schermpje ook de batterijduur significant naar omlaag haalt?

Ik heb weinig zin om hiervoor terug naar de zaak te gaan. En hoe ga je dat uitleggen? Dat is niet iets wat ze rap even kunnen controleren dus ze zullen wel niet geneigd zijn hiervoor de garantie in te roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Het schermpje vreet "accu-duur"!

Ik stel meestal mn iPod in en laat 't ding dan lekker spelen op de fiets en in de trein. En dan houdt de accu het zéér lang uit is mijn ervaring :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:17:
Het schermpje vreet "accu-duur"!

Ik stel meestal mn iPod in en laat 't ding dan lekker spelen op de fiets en in de trein. En dan houdt de accu het zéér lang uit is mijn ervaring :)
Dat begin ik inderdaad ook te vermoeden.

Ik haal het ding wel af en toe uit m'n zak om het volume aan te passen of een ander album/song te kiezen. Misschien moet ik dat maar eens minder doen :)

Eventueel zou ik de remote er moeten bijkopen. Iemand die weet of het schermpje dan aangaat als je de remote aanraakt? Het bijkomende voordeel is dat ik de iPod in m'n zak kan laten zitten en niet zo vaak hoef uit te halen. (met telkens lock, unlock) en dat ik er een radfio functie bij zou hebben.

Anderzijds, hoe belachelijk duur is dat dingetje niet (voor wat eigenlijk niets meer is dan een stel headphones met een switch op). Typisch apple alweer. Het kost niet zoveel, zij beslissen dat het dat wel waard is, beetje jammer. Ik ken wel iemand die misschien eens eentje kan meebrengen uit de US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:41:[...]
Eventueel zou ik de remote er moeten bijkopen. Iemand die weet of het schermpje dan aangaat als je de remote aanraakt? Het bijkomende voordeel is dat ik de iPod in m'n zak kan laten zitten en niet zo vaak hoef uit te halen. (met telkens lock, unlock) en dat ik er een radfio functie bij zou hebben.

Anderzijds, hoe belachelijk duur is dat dingetje niet (voor wat eigenlijk niets meer is dan een stel headphones met een switch op). Typisch apple alweer. Het kost niet zoveel, zij beslissen dat het dat wel waard is, beetje jammer. Ik ken wel iemand die misschien eens eentje kan meebrengen uit de US
Ja, als je iets op de remote doet dan gaat het schermpje aan. Wat je wel kan doen is in het Settings menu de backlight helemaal uit zetten. Alleen je kan dat niet automatisch laten doen als je hem vanaf de remote bedient dus je moet het dan steeds handmatig aan/uit zetten.

De radio remote valt trouwens op zich wel mee qua 'waar voor je geld' want er zit best een mooie radio ontvanger in en je krijgt er een setje headphones bij (die ik zelf niet gebruik maargoed). Alleen jammer dat de RDS in Nederland het verkeerde informatie veld ontvangt zodat je bij de meeste zenders niks ziet (tenzij je hem op Amerikaans instelt maar dan klopt de zender spacing weer niet).

[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 09-08-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppo666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 15:56
heb gisteren een nano 4gb gekocht en vroeg me eigen af of ik hem ook op kan laden met de fire wire oplader van ipod 4e generatie,weet iemand dit.
heb op de apple site al gekeken maar kon daar zo niks vinden.(misschien zoek ik wel niet goed of met de verkeerde zoekterm.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren mijn iPod verloren :'(

Kan ik iets doen? Of gewoon nieuwe kopen?

$$$ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:28:
Ik ben gisteren mijn iPod verloren :'(

Kan ik iets doen?
:D waar dacht je zelf aan?

Een posterophang actie?
Het asiel voor ipods opbellen?
in contact komen met hart van nederland en kijken of wendy van dijk iets voor je kan regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:48:
[...]

:D waar dacht je zelf aan?

Een posterophang actie?
Het asiel voor ipods opbellen?
in contact komen met hart van nederland en kijken of wendy van dijk iets voor je kan regelen?
Lol, 250€ is foetsie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 11:26
eppo666 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:55:
heb gisteren een nano 4gb gekocht en vroeg me eigen af of ik hem ook op kan laden met de fire wire oplader van ipod 4e generatie,weet iemand dit.
heb op de apple site al gekeken maar kon daar zo niks vinden.(misschien zoek ik wel niet goed of met de verkeerde zoekterm.)
Volgens mij wel, maar niet via je laptop dacht ik. Kheb zelf nog een mini liggen met zo'n oude fire-wire oplader die je in het stopcontact moet douwen en dat werkt perfect, maar ik kan iig geen bestanden overzetten via firewire. :S:S En volgens mij is dat toch de hoofdfunctie van die interface, maar goed..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:42
opladen kan wel met firewire, maar bestanden overzetten alleen met usb (2?) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo mensen,

Ik heb gisteren een Nano 8gig gehaald (na eergister m'n Zen Vision:M verkocht te hebben:P), wilde toch weer terug naar iPod..zoo veel relaxter:D.

Maar nu heb k toch ff iets wat ik niet snap. Ik heb dus bij thuiskomst gelijk de nano aangesloten op de laptop..en toen vroeg ie een aantal dingetjes en ik dacht ja best allemaal. Maar blijkbaar heb iets aangeklikt, of niet uitgevinkt, dat ie de hele itunes library gaat synchroniseren(blijkbaar betekent dat gewoon alles kopieren naar de iPod:S). Nouja opzich is dat niet zo erg, heb ik iig al m'n goeie muziek bij me.
Maar het probleem is: ik kan nu niet als ik zeg maar dat icoontje van de iPod aan klik, en dan de muziek die daarop staat bekijken. ik kan het wel bekijken, maar niet aanklikken ofzo..alle nummers zijn grijs weergegeven. Hoe komt dit? Ik kan me herinneren dat dit bij m'n Nano 1gen niet zo was.

Alvast bedankt.

Tjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:09:
Jo mensen,

Ik heb gisteren een Nano 8gig gehaald (na eergister m'n Zen Vision:M verkocht te hebben:P), wilde toch weer terug naar iPod..zoo veel relaxter:D.

Maar nu heb k toch ff iets wat ik niet snap. Ik heb dus bij thuiskomst gelijk de nano aangesloten op de laptop..en toen vroeg ie een aantal dingetjes en ik dacht ja best allemaal. Maar blijkbaar heb iets aangeklikt, of niet uitgevinkt, dat ie de hele itunes library gaat synchroniseren(blijkbaar betekent dat gewoon alles kopieren naar de iPod:S). Nouja opzich is dat niet zo erg, heb ik iig al m'n goeie muziek bij me.
Maar het probleem is: ik kan nu niet als ik zeg maar dat icoontje van de iPod aan klik, en dan de muziek die daarop staat bekijken. ik kan het wel bekijken, maar niet aanklikken ofzo..alle nummers zijn grijs weergegeven. Hoe komt dit? Ik kan me herinneren dat dit bij m'n Nano 1gen niet zo was.

Alvast bedankt.

Tjo
dit komt doordat je synchronisatie aanstaat. iTunes kan namelijk alleen iTunes -> iPod kopieren. Als jij dingen gaat veranderen op je iPod, dan moet hij iPod -> iTunes kopieren, wat hij dus niet kan. Je kan synchronisatie uitzetten door op je iPod te klikken in iTunes (gewoon op de iPod zelf, niet op muziek / films o.i.d.) en daar staat bij het tapje muziek volgens mij 'synchroniseren', maar moet je even spieken voor de zekerheid. In ieder geval daar bij iPod staat het! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Laatst online: 14-11-2023
Zeggeh... Wanneer komt die nieuwe Nano nou eens uit... :9

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Stormbringer schreef op zondag 02 september 2007 @ 14:12:
Zeggeh... Wanneer komt die nieuwe Nano nou eens uit... :9
Zoals overal op internet te lezen is (hier bijvoorbeeld), zal het grote Apple-evenement op 5 September plaastvinden, woensdag dus. Hoogswaarschijnlijk komen dan nieuwe iPods, waaronder een nieuwe lijn iPod Nano's.

99% zeker dat ze deze kleuren worden:
Afbeeldingslocatie: http://www.9to5mac.com/files/swatches.png

Overigens is het niet de bedoeling (staat ook in de Appletalk-regels) dat we hier nu het hele topic volgooien met geruchten, het gaat hier om de iPod Nano zoals hij nu is! :)

Dus nog 3 nachtjes slapen.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:42
over 3 dagen weten we meer (waarschijnlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dankjewel, het is nu gelukt:D Ik heb bij dat iPod menuutje muziek handmatig beheren aangevinkt.. nu is het zoals het hoort.

Verwijderd

this topic has become obsolete ;)

Wie opent het Nano 3G topic?

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/ipod/red/images/productredbg20070905.png

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:20
Voordat hij Obsolete wordt, heb ik nog een vraag omtrent de software.
Ik heb in de afgelopen periode (ik denk een maand) gelezen op de FrontPage dat Appel nieuwe software gaat aanbieden voor zijn huidige Nano.

Deze zou meer functionaliteiten bevatten.
Nu ik de nieuwtjes van gisteravond zat te lezen omtrent de nieuwe producten, was ik op zoek naar het oude nieuwsbericht...

Helaas kan ik dié net niet meer terugvinden. Ik ben namelijk vergeten wat voor een changes er aan zaten te komen.
Iemand die me kan verlichten?

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Waarom zou deze obsolete worden?
Genoeg mensen met een 2G...

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:17

Erik80

Sinds 1980

en die nieuwe is toch afzichtelijk...

• stevenP
Erik80 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:13:
en die nieuwe is toch afzichtelijk...
Ja dit valt mij dus ook op.. Ik was erg te porren voor een 8Gb 2nd gen Nano (rood O+), maar dat nieuwe design wil ik nog maar 's even in mn handen hebben.. Ik vind hem een beetje raar zo, moet ik toegeven. Verder vind ik de kleuren / materialen ook niet geweldig, althans zo op de product-photos.

De iPod Touch is natuurlijk helemaal fantastisch, maar volgens mij is na een maand het nieuwe er vanaf, en dan heb je toch €100 extra neergelegd..

Dilemma's, dillema's..

• tweak_dude
  • Laatst online: 18:14
Wat ook jammer is dat de nieuwe Nano een glazende metalen achterkant heeft zoals de full size iPods. De behuizing van de 2gen Nano wat dat betreft perfect.

Verwijderd

Kunnen deze nanos ook met die nike plus omgaan? (hardlopen)

• RobbieB
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 18:49:
Kunnen deze nanos ook met die nike plus omgaan? (hardlopen)
Natuurlijk, lijkt me dom als ze dat niet geregeld hebben, overigens denk ik wel dat ze een nieuwe adapter ervoor gaan maken die beter bij deze nano past.

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:59:
this topic has become obsolete ;)

Wie opent het Nano 3G topic?

[afbeelding]
Nu heb ik de mooie rode nano.. maar als ik deze kleur zie, komt dat geen eens in de buurt van het rood wat ik nu bezit.

Ligt dat aan het plaatje? Of is het 'product red' red echt anders geworden? Dat zou toch wel heel jammer zijn!

• Stormbringer
  • Laatst online: 14-11-2023
Ik vind hem maar lelijk... :P

Als ze hem toch breder maken, moet ze het hele concept wijzigen imho. Bijv. dat hij horizontaal bedient moet worden... Maargoed, wie ben ik... :9

Don't live for pleasure, make life your treasure

• RobbieB
Stormbringer schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:12:
Ik vind hem maar lelijk... :P

Als ze hem toch breder maken, moet ze het hele concept wijzigen imho. Bijv. dat hij horizontaal bedient moet worden... Maargoed, wie ben ik... :9
Volgens mij ben ik een van de weinigen die de nieuwe Nano wel mooi vind (vooral het scherm is een hele vooruitgang). Maar goed, ik ga toch een Touch aanschaffen :)..

• X-GeaR
Ik vind de nieuwe Nano ook prachtig! Ik heb 'm direct bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind hem ook niet lelijk hoor, vooral dat nieuwe scherm is super, als ze dezelfde vorm hadden gehouden zou je toch met zo'n klein schermpje blijven zitten.

Ik zit nog te twijfelen, een 4gig nano of een 80gig classic, voornamelijk omdat ik van plan ben de iphone te kopen zodra die hier uit is, en ik dan de ipod toch verkoop (hopelijk hebben ze dan de 16gig iphone).
Ik vind overigens de kleuren wel wat minder mooi bij de nieuwe nano (maar heb ze natuurlijk nog niet in het echt gezien), maar goed de 4gig is er toch alleen in het grijs.

Was gisteren trouwens in de apple store, en die zeiden dat het nog zeker 2 weken ging duren voordat ze ze binnen kregen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:17

Erik80

Sinds 1980

Apple = vernieuwend design (normaal gesproken). Daar betaal je voor.

Naar mijn mening slaan ze nu dus de plank mis. Wat ik al gezegd heb is dat het nu wel een erg standaard spelertje wordt. Zelfs het befaamde scrollwheel wordt al gekopieerd door andere merken!

Op zich is het dan wel weer logisch dat de prijs ook iets meer naar een normale MP3-speler gaat...

Die Touch is dan toch meer Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:34

Shrien

frequent snoozer

Ik ben sinds gister de trotse eigenaar van een zwarte iPod Nano (8gb dus).
Erg leuk allemaal, maar ik vind de oordopjes niet echt fijn zitten (na een half uur luisteren).
Èn zit er natuurlijk amper bass-weergave in die budgetdopjes.
Heeft iemand een goed alternatief voor mij wat gewoon goed gaat i.c.m. de Nano ? (in-ear of headset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Shrien schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:40:
Heeft iemand een goed alternatief voor mij wat gewoon goed gaat i.c.m. de Nano ? (in-ear of headset)
Er zijn alternatieven tussen de 15 en 300 euro ;) Wat is je budget?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:34

Shrien

frequent snoozer

Exirion schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:46:
[...]

Er zijn alternatieven tussen de 15 en 300 euro ;) Wat is je budget?
true :P

Ik denk maximaal 40 euro. Lekkere bass en goede draagcomfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 3G liefhebbers kunnen hier verder --> [iPod Nano] 3G Discussies en ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
Shrien schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:59:
[...]

Sennheiser CX300 in-ear bij Bol.com voor €39.95.
Voor de rest weet ik zo niet.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:20
dnhelle schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:15:
Voordat hij Obsolete wordt, heb ik nog een vraag omtrent de software.
Ik heb in de afgelopen periode (ik denk een maand) gelezen op de FrontPage dat Appel nieuwe software gaat aanbieden voor zijn huidige Nano.

Deze zou meer functionaliteiten bevatten.
Nu ik de nieuwtjes van gisteravond zat te lezen omtrent de nieuwe producten, was ik op zoek naar het oude nieuwsbericht...

Helaas kan ik dié net niet meer terugvinden. Ik ben namelijk vergeten wat voor een changes er aan zaten te komen.
Iemand die me kan verlichten?
Volgens mij valt mijn vraag in het zwarte gat... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
Shrien schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:59:
[...]

Ga voor de Sennheiser CX300! Die heb ik ook en het produceert een ijzersterk geluid met goede bass!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik een 2G Nano RED kan krijgen? Ik zie dat ze bij A-Mac de 2G Nano's met korting verkopen nu, maar ik wil graag een rode. Net besloten dat ik de 3G niet mooi vind :9
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste