iPod Nano: The 2nd generation - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 16.827 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:40:
Weet iemand waar ik een 2G Nano RED kan krijgen? Ik zie dat ze bij A-Mac de 2G Nano's met korting verkopen nu, maar ik wil graag een rode. Net besloten dat ik de 3G niet mooi vind :9
De rode zijn geloof ik alleen online te bestellen bij Apple zelf.. en nu dus niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eswip schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:54:
[...]

De rode zijn geloof ik alleen online te bestellen bij Apple zelf.. en nu dus niet meer...
Mja dat is dus mijn probleem, maar het lijkt me sterk dat ze de hele voorraad nog hebben kunnen verkopen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:02

Shrien

frequent snoozer

Brickman schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:09:
[...]

Sennheiser CX300 in-ear bij Bol.com voor €39.95.
Voor de rest weet ik zo niet.
X-GeaR schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:59:
[...]

Ga voor de Sennheiser CX300! Die heb ik ook en het produceert een ijzersterk geluid met goede bass!
Thanks ! Ik heb toevallig de headset vanavond uitgeprobeerd van een vriend van me. Prima geluid :) .
Op marktplaats verkopen verschillende mensen de headsetjes voor 15 á 20 euro..
Zijn dit de nepperts die ook in omloop zijn ? (toevallig gelezen ergens..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:06
Shrien schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 01:30:
[...]

[...]

Thanks ! Ik heb toevallig de headset vanavond uitgeprobeerd van een vriend van me. Prima geluid :) .
Op marktplaats verkopen verschillende mensen de headsetjes voor 15 á 20 euro..
Zijn dit de nepperts die ook in omloop zijn ? (toevallig gelezen ergens..)
Ik heb deze dopjes ook gehad, maar ik vond ze niet fijn in mijn oor zitten. Geluid is prima, maar na een tijdje dragen werd ik ze echt zat. Kan me best voorstellen dat meer mensen dit probleem hebben.

Oh en kijk trouwens uit dat je die rubberen stukjes niet verliest, want dan heb je niet zoveel meer aan je dopjes. Op zich blijven ze redelijk zitten, maar ik ben er wel een paar kwijt geraakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

DocB schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 10:13:
[...]

Ik heb deze dopjes ook gehad, maar ik vond ze niet fijn in mijn oor zitten. Geluid is prima, maar na een tijdje dragen werd ik ze echt zat. Kan me best voorstellen dat meer mensen dit probleem hebben.

Oh en kijk trouwens uit dat je die rubberen stukjes niet verliest, want dan heb je niet zoveel meer aan je dopjes. Op zich blijven ze redelijk zitten, maar ik ben er wel een paar kwijt geraakt...
Gewoon die medium dingen eraan lijmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Kunnen we de discussie hier beperken tot de 2nd generation iPod nano? Voor het bespreken van oordopjes kun je terecht in Wat zijn goede oordopjes? Deel 8 :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kheb een nieuw probleempje...

Vroegâh sleepte ik de muziek naar itunes en dan werden ze met de synchronisatie automatisch naar m'n nano gekopiëerd...

Dat laatste doet ie nu niet meer... Kheb eerst wat nummers van m'n volle nano verwijderd dmv itunes... Dat ging prima...
Maar de nieuwe nummers die ik naar itunes sleep worden niet meer gesynchroniseerd, terwijl ze wel netjes in de itunes lijst staan...

Zonder synchronisatie kan ik ze wel kopiëren, maar als ik synchronisatie dan weer aan zet, verwijdert ie de nummers gewoon weer....

Iemand last van hetzelfde danwel een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt de nieuwe Nano ook FLAC? Ik kan geen specs vinden op de site van apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:00
Het lijkt me een beter idee dat je die vraag even stelt in [iPod Nano] 3G Discussies en ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:46
Hmmm... ik zit met een probleem...

Ik heb de Ipod Nano dus verkocht, maar ik wil hem leeghalen. Hoe doe ik dat? Ik krijg het niet voor elkaar.

Als ik op de map klik, zie ik alleen maar: Contacts, Notes en Calendars. En in iTunes zie ik ook geen optie om dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
X-GeaR schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:49:
Hmmm... ik zit met een probleem...

Ik heb de Ipod Nano dus verkocht, maar ik wil hem leeghalen. Hoe doe ik dat? Ik krijg het niet voor elkaar.

Als ik op de map klik, zie ik alleen maar: Contacts, Notes en Calendars. En in iTunes zie ik ook geen optie om dit te doen.
Even op de apple site zoeken naar "reset ipod nano 2g" ofzo. Had iets met een combinatie van het indrukken van de toetsen te maken. Werkt perfect, is ie als nieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

JeroenGans schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:52:
[...]

Even op de apple site zoeken naar "reset ipod nano 2g" ofzo. Had iets met een combinatie van het indrukken van de toetsen te maken. Werkt perfect, is ie als nieuw!
Daar start je 'm alleen maar opnieuw mee op. Alle gegevens blijven er dan opstaan.

Om de iPod naar fabrieksinstellingen terug te brengen, sluit je 'm op de computer aan en in iTunes kies je dan voor Herstellen ("Restore").

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

hoe lang de 8GB versie nog in de winkels liggen?(zoals mediamarkt,dixons etc)
was al een tijd van plan de nano te halen,maar nu de 3g er is moet ik opschieten aangezien ik de nieuwe spuuglelijk vind :X

pssst geld kopen?

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
DR161 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:03:
hoe lang de 8GB versie nog in de winkels liggen?(zoals mediamarkt,dixons etc)
was al een tijd van plan de nano te halen,maar nu de 3g er is moet ik opschieten aangezien ik de nieuwe spuuglelijk vind :X
Geen idee. Ligt helemaal aan de voorraad die betreffende ketens nog hebben liggen.
Houd ook sites als ibood.com en 1dayfly.nl in de gaten. Daar zou ie ook wel es voorbij kunnen komen om 'oude' voorraden op te maken ... :).

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kom er trouwens vandaag achter dat als je "iets" doet... Er een grote letter in beeld verschijnt, en je per letter kunt scrollen...

Heb alleen nog niet uitgevonden wat ik precies gedaan heb... Iemand enig idee wat ik bedoel?

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

MikeyMan schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:00:
Kom er trouwens vandaag achter dat als je "iets" doet... Er een grote letter in beeld verschijnt, en je per letter kunt scrollen...

Heb alleen nog niet uitgevonden wat ik precies gedaan heb... Iemand enig idee wat ik bedoel?
Snel genoeg scrollen volgens mij d:)b

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ow, zo simpel?
Zal het eens proberen ;)

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:03
Kan je ook een nummer dmv "de knopjes" op de Ipod verwijderen?

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:17
miles schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:05:
Kan je ook een nummer dmv "de knopjes" op de Ipod verwijderen?
Nope!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jammergenoeg niet... Zou inderdaad een welkome aanvulling zijn... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik(te) mijn nano altijd i.c.m. Winamp om er muziek op te zetten; vind iTunes zwaar irri.

Hoe dan ook, mijn iPod gaf sinds enkele dagen rare melding aan op scherm (iets met FireWire aansluiting?).
Daarna was het clickwheel totaal niet meer te gebruiken. Op de knopjes drukken had geen effect meer.

Heb ik em opgestuurd naar Apple en krijg ik net een mail dat deze niet wordt gerepareerd omdat deze volgens hun 'accidentele schade heeft geleden of verkeerd gebruikt is'. ??

Enig idee wat ik hier nou mee moet? Krijg ik dus totaal geen service van Apple? Ondanks dat ik mijn Nano pas in januari 2007 gekocht heb?

Zou dit kunnen komen omdat ik hem met Winamp gebruikt heb? Het lijkt me sterk, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Laatst online: 14-09 22:27
Antwoordbriefje sturen waarin je schrijft dat je pissed-off bent,
veel geld hebt betaald voor een A-merk en nu met een kluif in
het riet wordt gestuurd en dat je je rechtsbijstand erop gaat
zetten als ze niet onmíddellijk met een oplossing komen.

Werkt 8)

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Verwijderd

Hmm het lijkt alsof ze geen e-mails beantwoorden. Er staat namelijk NERGENS op de apple site een e-mail adres.
Iemand enig idee waar ik mijn klachtenmail/brief heen kan sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een dock adapter voor de nano 2 maar op internet kan ik ze wel vinden maar die zijn voor de nano 1 en ik ga een Boynq icube kopen en ik vraag me af of me ipod er dan in kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:11
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 13:07:
Ik zoek een dock adapter voor de nano 2 maar op internet kan ik ze wel vinden maar die zijn voor de nano 1 en ik ga een Boynq icube kopen en ik vraag me af of me ipod er dan in kan
Wacht even hoor ik volg je even niet.. Ik zie een aantal termen door elkaar heenvliegen.
Afbeeldingslocatie: http://www.extensions.in.th/post2/boombox/boombox6.jpg
Dock adapter

Nano 2, dus je bedoeld de 2e generatie? De langwerpige _zonder_ glimmende achterkant? Daar zijn genoeg adapters voor te vinden :) Daar komt bij dat je heel gemakkelijk in de StartPost kan lezen dat de afmetingen gelijk zijn. Het enige verschil is de ronde / rechte hoekjes, en dat de 2nd generation een paar milimeter dunner is. Het moet dus echt geen probleem zijn een nano 1st gen-adapter te gebruikn!

In de pdf-folder van de icube (gevonden via de Boynq site in, nou pak 'm beet 2 seconden?) is duidelijk te lezen dat hij inderdaad compatible is met de iPod Nano 2nd Gen.

:O...

//edit:
Afbeeldingslocatie: http://the-gadgeteer.com/assets/apple-2g-nano-7.jpg
Zoals je hier ook goed kan zien scheelt het misschien een milimeter of 2, dit zal (zeker niet met zo'n plastic houdertje) echt geen problemen opleveren. Wil je het 100% weten? Loop dan even binnen bij een Apple Premium Reseller (iFactor, Apple Store etc) en vraag of zei het je kunnen vertellen. Waarschijnlijk hebben ze zelfs een showmodel staan waar je kan ervaren of het past, de ja of de nee.

[ Voor 16% gewijzigd door stevenP op 04-02-2008 00:19 ]

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de ipod nano 1 en 2 zit wel degelijk verschil

Dit is op deze manier natuurlijk een loze reactie, waar de vragensteller niets aan heeft. Probeer het even te onderbouwen met een linkje of een plaatje o.i.d. Daarnaast kan interpunctie ook geen kwaad :)

[ Voor 70% gewijzigd door Hoedje op 03-02-2008 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bovenstaande foto had ik laatst ergens gezien en die wou ik hier posten om het verschil te laten zien.
Dus ik wou de bovenstaande post nog editen.
Maar zoals je ziet zit er wel degelijk verschil in de dockconnector, en ik heb hier een dockadapter liggen voor de iPod nano 1 zoals afgebeeld op dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.extensions.in.th/post2/boombox/boombox6.jpg
En daar past de iPod nano 2 wel in maar ik kan er geen USB kabel op aansluiten, omdat hij gewoon te krap is. Dus ik neem aan dat ik het adaptergeval wel in de iCube kan duwen, maar niet me ipod er in stoppen.
Ook koop ik de iCube niet in de winkel maar bij een Geboortekaartjes bedrijf genaamd Familycards,
Daar kan je sparen voor zegels bij elke bestelling aan kaarten, en ik koop het apparaat dus van de zegels.
Bedankt voor de moeite.
Ik kan overigens geen link vinden van de aanbieding met de zegels want daarvoor moet ik inloggen en ik heb de gegevens hier niet bijdehand, dus de link komt later

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb een Ipod Nano (2 gig) en er zijn wat problemen mee.
zo kan ik mijn ipod wel resetten, maar voor de rest werkt geen enkelt knopje meer, menu niet, middelste knop niet,
hij wilt namelijk ook niet meer in Disc Mode,

Zijn er iemand anders met dezelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:11
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:57:
hallo,

ik heb een Ipod Nano (2 gig) en er zijn wat problemen mee.
zo kan ik mijn ipod wel resetten, maar voor de rest werkt geen enkelt knopje meer, menu niet, middelste knop niet,
hij wilt namelijk ook niet meer in Disc Mode,

Zijn er iemand anders met dezelfde problemen?
Hmm, probeer 's in diagnostics mode te komen? Resetten en dan gelijk previous+center buttons ingedrukt houden, totdat je een omgedraaid appeltje in beeld krijgt. Hier kan je allerlei testjes draaien om te kijken of alles nog werkt, waaronder ook een clickwheel test uit m'n hoofd! Als hij kan resetten gebruik je al playpause+center, dus opzich zou hij helemaal moeten werken maar is het buggy.. Probeer anders eens een firmware refresh (ook wel restore genoemd).

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:07

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

misschien een hele stomme vraag, maar ik kon het niet vinden

ik probeer voor een collega zn dochter filmpjes op een ipod nano te zetten vanuit itunes op me minimac.

ik krijg echter met GEEN mogelijkheid filmpjes erop, ik sleep me rot, krijg groen plusje, laat muis los en dan gebeurt er niks ?

(Let op dit zijn filmpjes die met VLC zijn omgezet van een flv naar mp4/h264/mpeg (ik heb echt vele codecs geprobeerd)

Iemand die me hiermee kan helpen

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 11:13

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

ipod nano 2nd kan geen filmpjes draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:07

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ik weet niks van ipods af, dus welke versie weet ik ook niet.

Het is de ipod op onderstaande link.

http://www.apple.com/nl/ipodnano/

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:00
Je moet die filmpjes toevoegen aan de iTunes bibliotheek en bij jou iPod prefs kun je dan selecteren welke filmpjes gesynct moeten worden, tenminste zo werkt bij bij mijn Touch en iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 11:13

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmedoris
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-08 16:04
Ik heb een Nano 2G (8GB) en heb sinds kort wat probleempjes...

Ik heb nu twee keer gehad dat ik hem uitzet en dan met geen mogelijkheid weer aankrijg. Knopjes reageren niet, niks doet het... De eerste keer dacht ik dat de batterij gewoon leeg was en heb ik hem aan mijn computer gehangen om op te laden: geen reactie, geen melding van mijn computer, hij verscheen niet in iTunes. Een dag later nog eens geprobeerd, met als gevolg dat er nu de melding verscheen: "iPod in recovery found". Ik kon nu alles opnieuw instellen en ik moest alle muziek er opnieuw opzetten.

Een paar dagen later had ik weer hetzelfde. De eerste keer wist ik niet dat ik hem kon resetten, dus dat heb ik de tweede keer geprobeerd en dat werkte. Alles stond er nog op en hij deed het weer.

Ik heb sinds kort een aantal CD's in .ALAC formaat (Apple Lossless Audio Codec) erop staan. kan dit de reden zijn?
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste