Vaak bu'j te bang! ID.4 - ETV 1000 - FS1 <insert ecologische borstklopperij>
Verwijderd
Een beetje zoeken kan geen kwaad hoor...Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 13:41:
Ik heb sinds gisteren ook een Ipod Nano 4gb gekocht! Fijn ding, alleen heeft er iemand een progje waarmee je mp3's altijd er op kan zetten, dus niet persee via I-Tunes? Als ik namelijk thuis een paar mp3's erop zet, en bij een vriend van mij bijv. een liedje erbij wil zetten, kan dat niet, teminste dan heb ik alleen maar het liedje wat er op is gezet als ik het dan weer synchroniseer..???!?! Dat is tegen kopieren beveiligd neem ik aan? alleen wel balen!!! PLEAASE HEEEEELP!!!!
Maar als je een PC gebruikt (neem ik aan), dan kun je met bijvoorbeeld Winamp prima af.
Verwijderd
Moet je dan toch een orginele ipod usb netstroom oplader kopen?
alvast bedankt!!! gr. Dennis
of hier staat ook een lijstje van andere proggies gratis danwel betaald.
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 13:41:
Ik heb sinds gisteren ook een Ipod Nano 4gb gekocht! Fijn ding, alleen heeft er iemand een progje waarmee je mp3's altijd er op kan zetten, dus niet persee via I-Tunes? Als ik namelijk thuis een paar mp3's erop zet, en bij een vriend van mij bijv. een liedje erbij wil zetten, kan dat niet, teminste dan heb ik alleen maar het liedje wat er op is gezet als ik het dan weer synchroniseer..???!?! Dat is tegen kopieren beveiligd neem ik aan? alleen wel balen!!! PLEAASE HEEEEELP!!!!
1) upload files via ml_ipod plugin voor Winamp naar Nano
2) ga hardlopen
3) hang weer aan pc en start iTunes om data naar nikeplus.com te sturen maar gaat tevens gelijk syncen?! Terwijl die functie 100% uit staat. Geen vinkje althans. Mis ik iets??
Iemand nog een oplossing?
funrider schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:20:
heb pas geleden een Nano 2GB (2nd generation) gekocht bij Apple online store.
Nu heb ik ook zo'n hardloop tool (Nike+) maar gebruik Winamp ipv iTunes om mp3 erop te zetten (oude pc, iTunes mega traag) maar vanwege het uploaden naar nikeplus.com voor hardloop gegevens moet je iTunes gebruiken. Hierdoor was mijn Nano ineens leeg en had geen playlisten of mp3's meer behalve 1 mp3 file gekgenoeg. Dacht dat ik ergens dat automatisch syncen had uitgezet. Iemand een oplossing zodat ie niks doet met speler alleen als ik dat wil! Hierom heb ik al die tijd met een Samsung rond gelopen grrrr.
De recentere Winamp versies hebben deze plugin niet meer nodig en ondersteunen de iPod (en andere mediaplayers) native.
In de buyers guide van MacRumours staat dat het product weldra zal ge-update worden ...
nu zal dit waarschijnlijk wel in september zijn ofzo.
Graag had ik enkele meningen gehoord hiervan.
Een vriend van me zit momenteel in de US, omgerekend is een 8Gb Nano daar een kleine 70Eur goedkoper. Vragen om eentje mee te nemen of niet ?
En ja, een nieuwe iPod zit er naar mijn gevoel wel aan te komen.. It's your choise..
Vergeet niet dat de verkoopprijzen in de VS zonder 'tax' zijn. Dus er komt ongeveer 7,5 a 8% bij (verschilt per county).jverdeyen schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 13:00:
Een vriend van me zit momenteel in de US, omgerekend is een 8Gb Nano daar een kleine 70Eur goedkoper. Vragen om eentje mee te nemen of niet ?
Daarvoor kun je de geruchtensites, zoals Macrumors in de gaten houden. En natuurlijk kun je wachten, maar in computerland kom je dan nooit aan je koop toe, omdat je zeker weet dat er over een jaar weer iets beters is.jverdeyen schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:37:
Maar zou er veel vernieuwing inzitten ? of enkele een grotere capaciteit ?
Multi-touch video iPods to arrive in August - report
Apple is preparing to launch a next-generation video iPod in August that features a touch-screen panel similar to the iPhone, according to DigiTimes.
Citing "sources at upstream suppliers," the Far Eastern rumor publication reports that Wintek will be supplying the touch panels for the players.
"The Taiwan-based panel maker will begin shipping capacitive touch screen panels in the second half of 2007," DigiTimes said. "The company noted that its touch screen panels will be used with customers' own software and ICs."
During a private meeting last month, Apple's traditionally tigh-lipped chief executive Steve Jobs all but broke the silence on the future of the video iPod. Speaking to employees at the Apple Town Hall, he said a division of the company was hard at work on next-generation iPods that, like iPhone, would run an embedded version of the Mac OS X operating system.
Picking up on Jobs' comments were Wall Street analysts such as Piper Jaffray's Gene Munster, who in a report to clients earlier this week suggested that the current iteration of iPhone represents much of what Apple's flagship iPod line will soon be.
"Specifically, we expect Apple to release high capacity iPods based on OS X sometime during or before Macworld '08 in January," he wrote.
According to Munster, whose reports appear to be somewhat speculative, the new video iPod players would likely include touch-screen media features akin to the iPhone, but not include wireless phone capabilities or Internet features.
The last significant update to Apple's video iPod family came almost two years ago, when the company used a media event to introduce 30GB and 60GB models with color screens and video playback capabilities.
Although the video players were refreshed the following fall, the updates were modest at best -- they included game support, brighter displays, and 20GB of additional capacity on the high-end model.
http://ipodlinux.org/Dock_Connector
en usb pinout hier:
http://pinouts.ru/Slots/USB_pinout.shtml
De nano 2nd gen. laadt nu netjes op.
Zo moet elke universele usb lader aan te passen zijn.
Nu nog uitvinden hoe we datzelfde kunnen regelen voor mijn firewire-laad-circuit...pauldaytona schreef op zondag 15 juli 2007 @ 00:51:
Voor een ipod mini gebruikte ik een 5 volt adapter met usb stekker eraan om hem te laden. Werkte prima. Nu met de nano werkte dat niet meer. Één extra weerstand loste het op. Soldeer een 10k ohm weerstand tussen pin 1 en 2 van de usb stekker. Alles niet zelf bedacht, de info komt van hier:
http://ipodlinux.org/Dock_Connector
en usb pinout hier:
http://pinouts.ru/Slots/USB_pinout.shtml
De nano 2nd gen. laadt nu netjes op.
Zo moet elke universele usb lader aan te passen zijn.
Zit nu altijd te klooien om dat ding mee te nemen en ik weet ook niet echt zeker of zo'n armband nou zo geweldig is op de fiets..
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Verwijderd
Maar dat wordt toch een iPod video? En geen nano van 4 of 8 gb? Ik ga over 2 weken naar China en wil een iPod van 8gig halen. Of komen er ook nieuwe nano'sKaspers schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:11:
Van de redelijk betrouwbare bron, AppleInsider:
[...]
Ik ben lekker cd's met iTunes aan het importeren geweest en voor 98% was dat geen probleem (waarschijnlijk omdat het om wat oudere cd's gaat) maar enkele nieuwe cd's hadden soms 1 of 2 nummers die iTunes niet wilde importeren.
Ik heb deze nummers met ander proggie geripped naar mp3 op 256kbps en vervolgens met iTunes omgezet en de info erbij getyped en nu staat ie gewoon op m'n iPod.
Nu heb ik gehoord dat je mogelijk (meer) beveiligingszaken tegen kan komen ivm DRM enzo?
Is dit het enige waarbij ik het zal merken? Of zal het dus verder voor mij niet uitmaken omdat ik vooral gekochte cd's op m'n iPod wil zetten?
Maar ik wacht tot 7 augustus want dan is er zo apple event dacht ik.
(of komen daar alleen de nieuwe iMac's ?)
Dat weet niemand zeker, maar volgens AppleInsider zullen er geen nieuwe iPods komen dinsdag:Slash500 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:46:
Ja ik zit te twijfelen of ik die zal halen.
Maar ik wacht tot 7 augustus want dan is er zo apple event dacht ik.
(of komen daar alleen de nieuwe iMac's ?)
(bron)AppleInsider was told, and Gizmodo confirms, that the event will be restricted exclusively to Mac announcements. In speaking to journalists by phone, Apple representatives were reportedly very clear in expressing that no iPhone or iPod product announcements were in the cards.
Ipod opladen kan zelfs met 12vMikeyMan schreef op zondag 15 juli 2007 @ 12:25:
[...]
Nu nog uitvinden hoe we datzelfde kunnen regelen voor mijn firewire-laad-circuit...
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Verwijderd
Het lijkt erop dat de mijne dat echt niet haalt. Ik zou schatten een uurtje of 10-12.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik ben enorm tevreden met de iPod en iTunes. Beste mp3speler die je kan kopen imo (duur maar wel degelijk). Maar de batterijduur valt ietwat tegen.
Het is wel moeilijk na te gaan, ik zou het ding misschien eens gewoon moeten laten aanstaan en een nachtje laten liggen.
Misschien dat het vele gebruik van het schermpje ook de batterijduur significant naar omlaag haalt?
Ik heb weinig zin om hiervoor terug naar de zaak te gaan. En hoe ga je dat uitleggen? Dat is niet iets wat ze rap even kunnen controleren dus ze zullen wel niet geneigd zijn hiervoor de garantie in te roepen.
Ik stel meestal mn iPod in en laat 't ding dan lekker spelen op de fiets en in de trein. En dan houdt de accu het zéér lang uit is mijn ervaring
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Dat begin ik inderdaad ook te vermoeden.Rossi46 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:17:
Het schermpje vreet "accu-duur"!
Ik stel meestal mn iPod in en laat 't ding dan lekker spelen op de fiets en in de trein. En dan houdt de accu het zéér lang uit is mijn ervaring
Ik haal het ding wel af en toe uit m'n zak om het volume aan te passen of een ander album/song te kiezen. Misschien moet ik dat maar eens minder doen
Eventueel zou ik de remote er moeten bijkopen. Iemand die weet of het schermpje dan aangaat als je de remote aanraakt? Het bijkomende voordeel is dat ik de iPod in m'n zak kan laten zitten en niet zo vaak hoef uit te halen. (met telkens lock, unlock) en dat ik er een radfio functie bij zou hebben.
Anderzijds, hoe belachelijk duur is dat dingetje niet (voor wat eigenlijk niets meer is dan een stel headphones met een switch op). Typisch apple alweer. Het kost niet zoveel, zij beslissen dat het dat wel waard is, beetje jammer. Ik ken wel iemand die misschien eens eentje kan meebrengen uit de US
Ja, als je iets op de remote doet dan gaat het schermpje aan. Wat je wel kan doen is in het Settings menu de backlight helemaal uit zetten. Alleen je kan dat niet automatisch laten doen als je hem vanaf de remote bedient dus je moet het dan steeds handmatig aan/uit zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:41:[...]
Eventueel zou ik de remote er moeten bijkopen. Iemand die weet of het schermpje dan aangaat als je de remote aanraakt? Het bijkomende voordeel is dat ik de iPod in m'n zak kan laten zitten en niet zo vaak hoef uit te halen. (met telkens lock, unlock) en dat ik er een radfio functie bij zou hebben.
Anderzijds, hoe belachelijk duur is dat dingetje niet (voor wat eigenlijk niets meer is dan een stel headphones met een switch op). Typisch apple alweer. Het kost niet zoveel, zij beslissen dat het dat wel waard is, beetje jammer. Ik ken wel iemand die misschien eens eentje kan meebrengen uit de US
De radio remote valt trouwens op zich wel mee qua 'waar voor je geld' want er zit best een mooie radio ontvanger in en je krijgt er een setje headphones bij (die ik zelf niet gebruik maargoed). Alleen jammer dat de RDS in Nederland het verkeerde informatie veld ontvangt zodat je bij de meeste zenders niks ziet (tenzij je hem op Amerikaans instelt maar dan klopt de zender spacing weer niet).
[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 09-08-2007 13:45 ]
heb op de apple site al gekeken maar kon daar zo niks vinden.(misschien zoek ik wel niet goed of met de verkeerde zoekterm.)
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:28:
Ik ben gisteren mijn iPod verloren
Kan ik iets doen?
Een posterophang actie?
Het asiel voor ipods opbellen?
in contact komen met hart van nederland en kijken of wendy van dijk iets voor je kan regelen?
Verwijderd
Lol, 250€ is foetsieVerwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:48:
[...]
waar dacht je zelf aan?
Een posterophang actie?
Het asiel voor ipods opbellen?
in contact komen met hart van nederland en kijken of wendy van dijk iets voor je kan regelen?
Volgens mij wel, maar niet via je laptop dacht ik. Kheb zelf nog een mini liggen met zo'n oude fire-wire oplader die je in het stopcontact moet douwen en dat werkt perfect, maar ik kan iig geen bestanden overzetten via firewire. :S:S En volgens mij is dat toch de hoofdfunctie van die interface, maar goed..eppo666 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:55:
heb gisteren een nano 4gb gekocht en vroeg me eigen af of ik hem ook op kan laden met de fire wire oplader van ipod 4e generatie,weet iemand dit.
heb op de apple site al gekeken maar kon daar zo niks vinden.(misschien zoek ik wel niet goed of met de verkeerde zoekterm.)
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Verwijderd
Ik heb gisteren een Nano 8gig gehaald (na eergister m'n Zen Vision:M verkocht te hebben:P), wilde toch weer terug naar iPod..zoo veel relaxter:D.
Maar nu heb k toch ff iets wat ik niet snap. Ik heb dus bij thuiskomst gelijk de nano aangesloten op de laptop..en toen vroeg ie een aantal dingetjes en ik dacht ja best allemaal. Maar blijkbaar heb iets aangeklikt, of niet uitgevinkt, dat ie de hele itunes library gaat synchroniseren(blijkbaar betekent dat gewoon alles kopieren naar de iPod:S). Nouja opzich is dat niet zo erg, heb ik iig al m'n goeie muziek bij me.
Maar het probleem is: ik kan nu niet als ik zeg maar dat icoontje van de iPod aan klik, en dan de muziek die daarop staat bekijken. ik kan het wel bekijken, maar niet aanklikken ofzo..alle nummers zijn grijs weergegeven. Hoe komt dit? Ik kan me herinneren dat dit bij m'n Nano 1gen niet zo was.
Alvast bedankt.
Tjo
dit komt doordat je synchronisatie aanstaat. iTunes kan namelijk alleen iTunes -> iPod kopieren. Als jij dingen gaat veranderen op je iPod, dan moet hij iPod -> iTunes kopieren, wat hij dus niet kan. Je kan synchronisatie uitzetten door op je iPod te klikken in iTunes (gewoon op de iPod zelf, niet op muziek / films o.i.d.) en daar staat bij het tapje muziek volgens mij 'synchroniseren', maar moet je even spieken voor de zekerheid. In ieder geval daar bij iPod staat het!Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:09:
Jo mensen,
Ik heb gisteren een Nano 8gig gehaald (na eergister m'n Zen Vision:M verkocht te hebben:P), wilde toch weer terug naar iPod..zoo veel relaxter:D.
Maar nu heb k toch ff iets wat ik niet snap. Ik heb dus bij thuiskomst gelijk de nano aangesloten op de laptop..en toen vroeg ie een aantal dingetjes en ik dacht ja best allemaal. Maar blijkbaar heb iets aangeklikt, of niet uitgevinkt, dat ie de hele itunes library gaat synchroniseren(blijkbaar betekent dat gewoon alles kopieren naar de iPod:S). Nouja opzich is dat niet zo erg, heb ik iig al m'n goeie muziek bij me.
Maar het probleem is: ik kan nu niet als ik zeg maar dat icoontje van de iPod aan klik, en dan de muziek die daarop staat bekijken. ik kan het wel bekijken, maar niet aanklikken ofzo..alle nummers zijn grijs weergegeven. Hoe komt dit? Ik kan me herinneren dat dit bij m'n Nano 1gen niet zo was.
Alvast bedankt.
Tjo
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Don't live for pleasure, make life your treasure
Zoals overal op internet te lezen is (hier bijvoorbeeld), zal het grote Apple-evenement op 5 September plaastvinden, woensdag dus. Hoogswaarschijnlijk komen dan nieuwe iPods, waaronder een nieuwe lijn iPod Nano's.Stormbringer schreef op zondag 02 september 2007 @ 14:12:
Zeggeh... Wanneer komt die nieuwe Nano nou eens uit...
99% zeker dat ze deze kleuren worden:

Overigens is het niet de bedoeling (staat ook in de Appletalk-regels) dat we hier nu het hele topic volgooien met geruchten, het gaat hier om de iPod Nano zoals hij nu is!
Dus nog 3 nachtjes slapen..
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
Ik heb in de afgelopen periode (ik denk een maand) gelezen op de FrontPage dat Appel nieuwe software gaat aanbieden voor zijn huidige Nano.
Deze zou meer functionaliteiten bevatten.
Nu ik de nieuwtjes van gisteravond zat te lezen omtrent de nieuwe producten, was ik op zoek naar het oude nieuwsbericht...
Helaas kan ik dié net niet meer terugvinden. Ik ben namelijk vergeten wat voor een changes er aan zaten te komen.
Iemand die me kan verlichten?
Genoeg mensen met een 2G...
Ja dit valt mij dus ook op.. Ik was erg te porren voor een 8Gb 2nd gen Nano (roodErik80 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:13:
en die nieuwe is toch afzichtelijk...
De iPod Touch is natuurlijk helemaal fantastisch, maar volgens mij is na een maand het nieuwe er vanaf, en dan heb je toch €100 extra neergelegd..
Dilemma's, dillema's..
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Natuurlijk, lijkt me dom als ze dat niet geregeld hebben, overigens denk ik wel dat ze een nieuwe adapter ervoor gaan maken die beter bij deze nano past.Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 18:49:
Kunnen deze nanos ook met die nike plus omgaan? (hardlopen)
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Nu heb ik de mooie rode nano.. maar als ik deze kleur zie, komt dat geen eens in de buurt van het rood wat ik nu bezit.Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:59:
this topic has become obsolete
Wie opent het Nano 3G topic?
[afbeelding]
Ligt dat aan het plaatje? Of is het 'product red' red echt anders geworden? Dat zou toch wel heel jammer zijn!
Als ze hem toch breder maken, moet ze het hele concept wijzigen imho. Bijv. dat hij horizontaal bedient moet worden... Maargoed, wie ben ik...
Don't live for pleasure, make life your treasure
Volgens mij ben ik een van de weinigen die de nieuwe Nano wel mooi vind (vooral het scherm is een hele vooruitgang). Maar goed, ik ga toch een Touch aanschaffenStormbringer schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:12:
Ik vind hem maar lelijk...
Als ze hem toch breder maken, moet ze het hele concept wijzigen imho. Bijv. dat hij horizontaal bedient moet worden... Maargoed, wie ben ik...
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Ik zit nog te twijfelen, een 4gig nano of een 80gig classic, voornamelijk omdat ik van plan ben de iphone te kopen zodra die hier uit is, en ik dan de ipod toch verkoop (hopelijk hebben ze dan de 16gig iphone).
Ik vind overigens de kleuren wel wat minder mooi bij de nieuwe nano (maar heb ze natuurlijk nog niet in het echt gezien), maar goed de 4gig is er toch alleen in het grijs.
Was gisteren trouwens in de apple store, en die zeiden dat het nog zeker 2 weken ging duren voordat ze ze binnen kregen
Naar mijn mening slaan ze nu dus de plank mis. Wat ik al gezegd heb is dat het nu wel een erg standaard spelertje wordt. Zelfs het befaamde scrollwheel wordt al gekopieerd door andere merken!
Op zich is het dan wel weer logisch dat de prijs ook iets meer naar een normale MP3-speler gaat...
Die Touch is dan toch meer Apple
Erg leuk allemaal, maar ik vind de oordopjes niet echt fijn zitten (na een half uur luisteren).
Èn zit er natuurlijk amper bass-weergave in die budgetdopjes.
Heeft iemand een goed alternatief voor mij wat gewoon goed gaat i.c.m. de Nano ? (in-ear of headset)
Er zijn alternatieven tussen de 15 en 300 euroShrien schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:40:
Heeft iemand een goed alternatief voor mij wat gewoon goed gaat i.c.m. de Nano ? (in-ear of headset)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
trueExirion schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:46:
[...]
Er zijn alternatieven tussen de 15 en 300 euroWat is je budget?
Ik denk maximaal 40 euro. Lekkere bass en goede draagcomfort.
Sennheiser CX300 in-ear bij Bol.com voor €39.95.Shrien schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:59:
[...]
true![]()
Ik denk maximaal 40 euro. Lekkere bass en goede draagcomfort.
Voor de rest weet ik zo niet.
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Volgens mij valt mijn vraag in het zwarte gat...dnhelle schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:15:
Voordat hij Obsolete wordt, heb ik nog een vraag omtrent de software.
Ik heb in de afgelopen periode (ik denk een maand) gelezen op de FrontPage dat Appel nieuwe software gaat aanbieden voor zijn huidige Nano.
Deze zou meer functionaliteiten bevatten.
Nu ik de nieuwtjes van gisteravond zat te lezen omtrent de nieuwe producten, was ik op zoek naar het oude nieuwsbericht...
Helaas kan ik dié net niet meer terugvinden. Ik ben namelijk vergeten wat voor een changes er aan zaten te komen.
Iemand die me kan verlichten?
Ga voor de Sennheiser CX300! Die heb ik ook en het produceert een ijzersterk geluid met goede bass!Shrien schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:59:
[...]
true![]()
Ik denk maximaal 40 euro. Lekkere bass en goede draagcomfort.
Verwijderd
De rode zijn geloof ik alleen online te bestellen bij Apple zelf.. en nu dus niet meer...Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:40:
Weet iemand waar ik een 2G Nano RED kan krijgen? Ik zie dat ze bij A-Mac de 2G Nano's met korting verkopen nu, maar ik wil graag een rode. Net besloten dat ik de 3G niet mooi vind
Verwijderd
Mja dat is dus mijn probleem, maar het lijkt me sterk dat ze de hele voorraad nog hebben kunnen verkopen?Eswip schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:54:
[...]
De rode zijn geloof ik alleen online te bestellen bij Apple zelf.. en nu dus niet meer...
Brickman schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:09:
[...]
Sennheiser CX300 in-ear bij Bol.com voor €39.95.
Voor de rest weet ik zo niet.
Thanks ! Ik heb toevallig de headset vanavond uitgeprobeerd van een vriend van me. Prima geluidX-GeaR schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:59:
[...]
Ga voor de Sennheiser CX300! Die heb ik ook en het produceert een ijzersterk geluid met goede bass!
Op marktplaats verkopen verschillende mensen de headsetjes voor 15 á 20 euro..
Zijn dit de nepperts die ook in omloop zijn ? (toevallig gelezen ergens..)
Ik heb deze dopjes ook gehad, maar ik vond ze niet fijn in mijn oor zitten. Geluid is prima, maar na een tijdje dragen werd ik ze echt zat. Kan me best voorstellen dat meer mensen dit probleem hebben.Shrien schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 01:30:
[...]
[...]
Thanks ! Ik heb toevallig de headset vanavond uitgeprobeerd van een vriend van me. Prima geluid.
Op marktplaats verkopen verschillende mensen de headsetjes voor 15 á 20 euro..
Zijn dit de nepperts die ook in omloop zijn ? (toevallig gelezen ergens..)
Oh en kijk trouwens uit dat je die rubberen stukjes niet verliest, want dan heb je niet zoveel meer aan je dopjes. Op zich blijven ze redelijk zitten, maar ik ben er wel een paar kwijt geraakt...
Gewoon die medium dingen eraan lijmenDocB schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 10:13:
[...]
Ik heb deze dopjes ook gehad, maar ik vond ze niet fijn in mijn oor zitten. Geluid is prima, maar na een tijdje dragen werd ik ze echt zat. Kan me best voorstellen dat meer mensen dit probleem hebben.
Oh en kijk trouwens uit dat je die rubberen stukjes niet verliest, want dan heb je niet zoveel meer aan je dopjes. Op zich blijven ze redelijk zitten, maar ik ben er wel een paar kwijt geraakt...
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Vroegâh sleepte ik de muziek naar itunes en dan werden ze met de synchronisatie automatisch naar m'n nano gekopiëerd...
Dat laatste doet ie nu niet meer... Kheb eerst wat nummers van m'n volle nano verwijderd dmv itunes... Dat ging prima...
Maar de nieuwe nummers die ik naar itunes sleep worden niet meer gesynchroniseerd, terwijl ze wel netjes in de itunes lijst staan...
Zonder synchronisatie kan ik ze wel kopiëren, maar als ik synchronisatie dan weer aan zet, verwijdert ie de nummers gewoon weer....
Iemand last van hetzelfde danwel een oplossing?
Ik heb de Ipod Nano dus verkocht, maar ik wil hem leeghalen. Hoe doe ik dat? Ik krijg het niet voor elkaar.
Als ik op de map klik, zie ik alleen maar: Contacts, Notes en Calendars. En in iTunes zie ik ook geen optie om dit te doen.
Even op de apple site zoeken naar "reset ipod nano 2g" ofzo. Had iets met een combinatie van het indrukken van de toetsen te maken. Werkt perfect, is ie als nieuw!X-GeaR schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:49:
Hmmm... ik zit met een probleem...
Ik heb de Ipod Nano dus verkocht, maar ik wil hem leeghalen. Hoe doe ik dat? Ik krijg het niet voor elkaar.
Als ik op de map klik, zie ik alleen maar: Contacts, Notes en Calendars. En in iTunes zie ik ook geen optie om dit te doen.
Daar start je 'm alleen maar opnieuw mee op. Alle gegevens blijven er dan opstaan.JeroenGans schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:52:
[...]
Even op de apple site zoeken naar "reset ipod nano 2g" ofzo. Had iets met een combinatie van het indrukken van de toetsen te maken. Werkt perfect, is ie als nieuw!
Om de iPod naar fabrieksinstellingen terug te brengen, sluit je 'm op de computer aan en in iTunes kies je dan voor Herstellen ("Restore").
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
was al een tijd van plan de nano te halen,maar nu de 3g er is moet ik opschieten aangezien ik de nieuwe spuuglelijk vind
pssst geld kopen?
Geen idee. Ligt helemaal aan de voorraad die betreffende ketens nog hebben liggen.DR161 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:03:
hoe lang de 8GB versie nog in de winkels liggen?(zoals mediamarkt,dixons etc)
was al een tijd van plan de nano te halen,maar nu de 3g er is moet ik opschieten aangezien ik de nieuwe spuuglelijk vind
Houd ook sites als ibood.com en 1dayfly.nl in de gaten. Daar zou ie ook wel es voorbij kunnen komen om 'oude' voorraden op te maken ...
Heb alleen nog niet uitgevonden wat ik precies gedaan heb... Iemand enig idee wat ik bedoel?
Snel genoeg scrollen volgens mijMikeyMan schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:00:
Kom er trouwens vandaag achter dat als je "iets" doet... Er een grote letter in beeld verschijnt, en je per letter kunt scrollen...
Heb alleen nog niet uitgevonden wat ik precies gedaan heb... Iemand enig idee wat ik bedoel?
Zal het eens proberen
Nope!miles schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:05:
Kan je ook een nummer dmv "de knopjes" op de Ipod verwijderen?
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
Hoe dan ook, mijn iPod gaf sinds enkele dagen rare melding aan op scherm (iets met FireWire aansluiting?).
Daarna was het clickwheel totaal niet meer te gebruiken. Op de knopjes drukken had geen effect meer.
Heb ik em opgestuurd naar Apple en krijg ik net een mail dat deze niet wordt gerepareerd omdat deze volgens hun 'accidentele schade heeft geleden of verkeerd gebruikt is'. ??
Enig idee wat ik hier nou mee moet? Krijg ik dus totaal geen service van Apple? Ondanks dat ik mijn Nano pas in januari 2007 gekocht heb?
Zou dit kunnen komen omdat ik hem met Winamp gebruikt heb? Het lijkt me sterk, maar toch..
veel geld hebt betaald voor een A-merk en nu met een kluif in
het riet wordt gestuurd en dat je je rechtsbijstand erop gaat
zetten als ze niet onmíddellijk met een oplossing komen.
Werkt
Verwijderd
Iemand enig idee waar ik mijn klachtenmail/brief heen kan sturen?
Verwijderd
Wacht even hoor ik volg je even niet.. Ik zie een aantal termen door elkaar heenvliegen.Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 13:07:
Ik zoek een dock adapter voor de nano 2 maar op internet kan ik ze wel vinden maar die zijn voor de nano 1 en ik ga een Boynq icube kopen en ik vraag me af of me ipod er dan in kan

Dock adapter
Nano 2, dus je bedoeld de 2e generatie? De langwerpige _zonder_ glimmende achterkant? Daar zijn genoeg adapters voor te vinden
In de pdf-folder van de icube (gevonden via de Boynq site in, nou pak 'm beet 2 seconden?) is duidelijk te lezen dat hij inderdaad compatible is met de iPod Nano 2nd Gen.
//edit:

Zoals je hier ook goed kan zien scheelt het misschien een milimeter of 2, dit zal (zeker niet met zo'n plastic houdertje) echt geen problemen opleveren. Wil je het 100% weten? Loop dan even binnen bij een Apple Premium Reseller (iFactor, Apple Store etc) en vraag of zei het je kunnen vertellen. Waarschijnlijk hebben ze zelfs een showmodel staan waar je kan ervaren of het past, de ja of de nee.
[ Voor 16% gewijzigd door stevenP op 04-02-2008 00:19 ]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
Dit is op deze manier natuurlijk een loze reactie, waar de vragensteller niets aan heeft. Probeer het even te onderbouwen met een linkje of een plaatje o.i.d. Daarnaast kan interpunctie ook geen kwaad
[ Voor 70% gewijzigd door Hoedje op 03-02-2008 21:06 ]
Verwijderd
Dus ik wou de bovenstaande post nog editen.
Maar zoals je ziet zit er wel degelijk verschil in de dockconnector, en ik heb hier een dockadapter liggen voor de iPod nano 1 zoals afgebeeld op dit plaatje:

En daar past de iPod nano 2 wel in maar ik kan er geen USB kabel op aansluiten, omdat hij gewoon te krap is. Dus ik neem aan dat ik het adaptergeval wel in de iCube kan duwen, maar niet me ipod er in stoppen.
Ook koop ik de iCube niet in de winkel maar bij een Geboortekaartjes bedrijf genaamd Familycards,
Daar kan je sparen voor zegels bij elke bestelling aan kaarten, en ik koop het apparaat dus van de zegels.
Bedankt voor de moeite.
Ik kan overigens geen link vinden van de aanbieding met de zegels want daarvoor moet ik inloggen en ik heb de gegevens hier niet bijdehand, dus de link komt later
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 12:52 ]
Verwijderd
ik heb een Ipod Nano (2 gig) en er zijn wat problemen mee.
zo kan ik mijn ipod wel resetten, maar voor de rest werkt geen enkelt knopje meer, menu niet, middelste knop niet,
hij wilt namelijk ook niet meer in Disc Mode,
Zijn er iemand anders met dezelfde problemen?
Hmm, probeer 's in diagnostics mode te komen? Resetten en dan gelijk previous+center buttons ingedrukt houden, totdat je een omgedraaid appeltje in beeld krijgt. Hier kan je allerlei testjes draaien om te kijken of alles nog werkt, waaronder ook een clickwheel test uit m'n hoofd! Als hij kan resetten gebruik je al playpause+center, dus opzich zou hij helemaal moeten werken maar is het buggy.. Probeer anders eens een firmware refresh (ook wel restore genoemd).Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:57:
hallo,
ik heb een Ipod Nano (2 gig) en er zijn wat problemen mee.
zo kan ik mijn ipod wel resetten, maar voor de rest werkt geen enkelt knopje meer, menu niet, middelste knop niet,
hij wilt namelijk ook niet meer in Disc Mode,
Zijn er iemand anders met dezelfde problemen?
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
ik probeer voor een collega zn dochter filmpjes op een ipod nano te zetten vanuit itunes op me minimac.
ik krijg echter met GEEN mogelijkheid filmpjes erop, ik sleep me rot, krijg groen plusje, laat muis los en dan gebeurt er niks ?
(Let op dit zijn filmpjes die met VLC zijn omgezet van een flv naar mp4/h264/mpeg (ik heb echt vele codecs geprobeerd)
Iemand die me hiermee kan helpen
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Het is de ipod op onderstaande link.
http://www.apple.com/nl/ipodnano/
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Ik heb nu twee keer gehad dat ik hem uitzet en dan met geen mogelijkheid weer aankrijg. Knopjes reageren niet, niks doet het... De eerste keer dacht ik dat de batterij gewoon leeg was en heb ik hem aan mijn computer gehangen om op te laden: geen reactie, geen melding van mijn computer, hij verscheen niet in iTunes. Een dag later nog eens geprobeerd, met als gevolg dat er nu de melding verscheen: "iPod in recovery found". Ik kon nu alles opnieuw instellen en ik moest alle muziek er opnieuw opzetten.
Een paar dagen later had ik weer hetzelfde. De eerste keer wist ik niet dat ik hem kon resetten, dus dat heb ik de tweede keer geprobeerd en dat werkte. Alles stond er nog op en hij deed het weer.
Ik heb sinds kort een aantal CD's in .ALAC formaat (Apple Lossless Audio Codec) erop staan. kan dit de reden zijn?