iPod Nano: The 2nd generation - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 16.831 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 09:51:
[...]

Gister weer terug naar MediaMarkt, oordopjes werden geen 2e x geruild, hij is opgestuurd.

En nu komt het: Het duurt 4 weken :/ :| :X |:(
Heel flauw, ik heb 't ding inmiddels 2 maandjes maar als 't zo doorgaat ben ik er tot nu nog niet erg blij mee geweest helaas.
Belachelijk. Als er een hardware probleem is binnen de garantie gewoon het formulier invullen op http://depot.info.apple.com/ipod/

Hij wordt dan gratis binnen 3 werkdagen bij je thuis opgehaald door UPS en je hebt 'm binnen 10 werkdagen weer in huis. Vervangen mocht dat nodig zijn.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:18

Pinjataaa

Hit me!

Kan het kloppen dat de iPod oordopjes veel problemen veroorzaken?
Ik heb nu al bij mijn 2e paar het probleem dat het lijkt alsof het speakertje los zit. Een rammelend geluid wanneer de muziek wat harder is.
Een klasgenoot heeft precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Gaan snel kapot, je hebt er garantie op, check de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:38
Pinjataaa schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:38:
Kan het kloppen dat de iPod oordopjes veel problemen veroorzaken?
Ik heb nu al bij mijn 2e paar het probleem dat het lijkt alsof het speakertje los zit. Een rammelend geluid wanneer de muziek wat harder is.
Een klasgenoot heeft precies hetzelfde.
Eerlijk is eerlijk, het zijn ook gewoon ruk dopjes, qua geluid en kwaliteit, wat mij betreft het enige wat er nog aan de iPod veranderd moet worden. (daarentegen zijn er natuurlijk genoeg andere goede oordoppen) Overigens gebruik ik zelf nooit dopjes, maar altijd een koptelefoon. Die dopjes van de iPod sluiten sowieso niet goed af, waardoor je hem redelijk wat volume moet geven om wat te horen en waardoor je oren ontiegelijk naar de kl**e gaan omdat ze zo dicht op je trommelvlies zitten.
Als ik ooit nog dopjes koop worden het Shure's, maar dat laat het budget op het moment even niet toe :P

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Matias schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:08:
Gaan snel kapot, je hebt er garantie op, check de site
Jeuj dan heb ik het derde paar.. ik hoef deze dopjes echt niet meer.
Mijn telefoon speelt nog beter muziek af dan de ipod ;(
Jammer dat deze sony ericsson dopjes zo'n kort lijntje hebben, anders kon ik deze gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:16
Pinjataaa schreef op maandag 12 februari 2007 @ 09:52:
[...]

Jeuj dan heb ik het derde paar.. ik hoef deze dopjes echt niet meer.
Mijn telefoon speelt nog beter muziek af dan de ipod ;(
Jammer dat deze sony ericsson dopjes zo'n kort lijntje hebben, anders kon ik deze gebruiken
Ik heb de Ipod dopjes nog helemaal niet gebruikt, dus ik ben ook niet bang dat ze kapot gaan :P Maar voor iedereen die er wel gezeur mee heeft kan ik de CX300 aanraden! Ze zijn niet echt duur maar ze zijn echt fantastisch vind ik. (heb ze zelf ong. Half jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
ik heb een nieuwe mp3 speler nodig, en ik zit eraan te denken om ook een ipod te kopen, alleen moet je nou verplicht i tunes op je computer zetten om muziek op je ipod te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
warchaser schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:22:
ik heb een nieuwe mp3 speler nodig, en ik zit eraan te denken om ook een ipod te kopen, alleen moet je nou verplicht i tunes op je computer zetten om muziek op je ipod te krijgen ?
Nee hoor, een programma als Winamp kan dit inmiddels ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eiríkr schreef op zondag 11 februari 2007 @ 18:55:
[...]

Belachelijk. Als er een hardware probleem is binnen de garantie gewoon het formulier invullen op http://depot.info.apple.com/ipod/

Hij wordt dan gratis binnen 3 werkdagen bij je thuis opgehaald door UPS en je hebt 'm binnen 10 werkdagen weer in huis. Vervangen mocht dat nodig zijn.
Tsjah dit zag ik ook later... Maarja zou ik hier nu nog iets mee kunnen?, ik heb hem namelijk al ingeleverd.

Dit is de 1ste x dat de service van MediaMarkt me tegenvalt, ik bedoel die iPod is nog geen 1.5 maand oud :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
**Om dit topic nog maar eens een schop omhoog te geven**

Ik heb het gevoel dat mijn Ipod nu ook kuren begint te krijgen. Ik heb hem nu ongeveer 2 maand en ik had van de week dat ik mijn ipod aan deed, en toen ik een nummer selecteerde om af te spelen liep hij compleet vast toen ik op de select knop drukte. Het licht bleef branden en hij wou niet meer uit. Ik heb hem toen een nacht laten liggen en toen was hij uit. (accu leeg natuurlijk..) Volgende dag meteen op de lader . kreeg ik nog eens zo'n apple logotje te zien. Die dag daarna ging hij ineens uit nadat ik een paar nummers geluisterd had. Weer zo'n apple logo toen ik hem aan deed. Hierna gelukkig nog geen problemen gehad. Maar zijn dit software problemen? of ligt dit aan de hardware? Zijn er meer die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 15-09 21:32
Probeer hem eens te herstellen in iTunes :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rusman:
Apple logo geeft aan dat hij opnieuw is opgestart, als je iPod nog eens vreemd doet of blijft vasthangen, doe ff reset: houd 'menu' en 'select' op je clickwheel ingedrukt voor 10 seconden.

Anders neem je via http://www.apple.com/nl/support/ipod/five_rs/ verdere stappen door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
Bedankt voor de tips. Zodra er weer problemen voordoen zal ik het zeker even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn oordopjes doet raar, de linker is doffer/zachter echt vervelend :(

zit dit bij garantie of moet ik gewoon nieuwe halen? ik dacht dat je ze vroeger bij de resellers in kon wisselen maar ik wil toch wel even zeker weten voordat ik daar sta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 07:44:
mijn oordopjes doet raar, de linker is doffer/zachter echt vervelend :(

zit dit bij garantie of moet ik gewoon nieuwe halen? ik dacht dat je ze vroeger bij de resellers in kon wisselen maar ik wil toch wel even zeker weten voordat ik daar sta...
Er zit garantie op, maar ik zou nieuwe kopen van een beter merk.
Ipod heeft gigantische el-cheapo oordopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah oke is goed, ik wilde al de cx300 van sennheiser kopen maar die zijn 30 euro en ik heb nu geen zin om dat er aan uit te geven... maar opsturen gaat gewoon dus! mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 13:11
Mja, het opsturen kan ja. via deze link kan je eenvoudig een repair-/serviceaanvraag doen. Wat wel zo is: je oortjes moeten (hoogswaarscheinlijk) opgestuurd worden, dus als je ze al weggegooid hebt oid, dan ben je de sjaak -O-

Maargoed, het neemt niet weg dat de oortjes inderdaad een beetje ramkwaliteit zijn. Simpele Sony / Sennheiser ofzo zijn echt niet zo duur, misschien 15 / 20 euro en dan heb je al een stuk meer kwaliteit. Kortom, het opsturen is een beetje veel gekloot terwijl je over 2 maanden waarschijnlijk weer met het zelfde zit. advies: haal nieuwe :9

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor nieuwe koptelefoon aanvraag via website of telefonisch heb je creditcard nodig
- Omdat ze binnen 3 dagen nieuwe opsturen en je de oude/kapotte terug moet sturen (binnen 10)
- Stuur je ze niet terug, dan moet je dokken en wordt het van je creditcard afgeschreven

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dubbeltje549; waar haal jij €30-, voor Senheiser cx300 dopjes vandaan, heb je een linkje :P
Voortaan moet ik mijn frustratie's over een merk voor mezelf houden.

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 17:59 . Reden: Een flauwe post knippen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Sorry, maar ik kan me echt heel erg ergeren aan het gezanik over die oordopjes :/
Deze oortjes zijn standaard oortjes, die je bij een zen krijgt zijn ook niet fantastisch, die bij een merkX al helemaal niet, de oortjes los koop je voor een woekerprijs, dat is zo. Maar als mensen zo gaan mierenneujken om gratis oortjes, op gaan sturen, garantie willen etc etc vind ik dat je een beetje ver gaat. Als je usb-kabel het niet goed doet van je digitale camera, ga je die dan ook helemaal opsturen? Nee dan pak je de makkelijke weg en haal je bij een pc-toko even een nieuwe kabeltje.

Sorry, even mijn frustraties omdat er nu echt 2 pagina's vol staan over oortjesgarantie, en niet over de iPod waar dit topic eigenlijk over gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
stevenP schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:24:
Sorry, maar ik kan me echt heel erg ergeren aan het gezanik over die oordopjes :/
Deze oortjes zijn standaard oortjes, die je bij een zen krijgt zijn ook niet fantastisch, die bij een merkX al helemaal niet, de oortjes los koop je voor een woekerprijs, dat is zo. Maar als mensen zo gaan mierenneujken om gratis oortjes, op gaan sturen, garantie willen etc etc vind ik dat je een beetje ver gaat. Als je usb-kabel het niet goed doet van je digitale camera, ga je die dan ook helemaal opsturen? Nee dan pak je de makkelijke weg en haal je bij een pc-toko even een nieuwe kabeltje.

Sorry, even mijn frustraties omdat er nu echt 2 pagina's vol staan over oortjesgarantie, en niet over de iPod waar dit topic eigenlijk over gaat :+
Als de usb-kabel van mijn camera stuk is stuur ik die op ja. Als de oordopjes kapot gaan stuur ik ze ook op. Waarom niet? Je betaalt toch voor een product en je verwacht dat het gewoon goed werkt. Garantie is er niet voor niets. En als je zo steeds voor die kleine dingen gaat betalen hoopt dat bedrag zich ook op.
Tuurlijk, naar de winkel gaan is makkelijker, maar je moet wel weer betalen voor iets waar je eigenlijk al betaald hebt, maar wat niet goed werkt.
Overigens heb ik nooit gebruik gemaakt van de ipod oordopjes, gewoonweg omdat de geluidskwaliteit ruk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 15-09 12:00
RobbieB schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:07:
Als de usb-kabel van mijn camera stuk is stuur ik die op ja.
Ja dat zeg je nu ja..

[ Voor 68% gewijzigd door Kaspers op 09-09-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:00
Helemaal met StevenP eens! Iedereen weet dat je bij (bijna) alle MP3-spelers ruk-doppies geleverd krijgt. Kan je fijn over zeuren, maar ze doen het (bijna) allemaal! Alternatief, koop voor een paar tientjes (tot heel veel geld :)) goede dopjes. Ben jij van het gezeur af en wij ook :)

Over de iPod zelf, sinds de laatste update is de mijne (8gig, 2G) ook twee keer vastgelopen. 1x tijdens het syncen via de laptop én iTunes van een vriend van me (kan dat eigenlijk wel?) en 1x gewoon tijdens het selecteren van een nummer. Het resetten van de iPod lostte overigens alle problemen op.

Ik ben overigens nog steeds op zoek naar een goede skin. Ik leen nu een iPod-sokje van een vriend van me maar zo'n sokje heeft eigenlijk alleen maar een erg hoog knuffelgehalte :). Praktisch is het iig niet omdat je steeds de iPod uit het sokje moet halen enzo.
Nou weet ik ook wel dat er héél veel skins e.d. op de markt zijn, maar wat gebruiken jullie nou? En wat zijn daarvan de voor- en nadelen?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Rossi46 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:49:
Helemaal met StevenP eens! Iedereen weet dat je bij (bijna) alle MP3-spelers ruk-doppies geleverd krijgt. Kan je fijn over zeuren, maar ze doen het (bijna) allemaal! Alternatief, koop voor een paar tientjes (tot heel veel geld :)) goede dopjes. Ben jij van het gezeur af en wij ook :)

Over de iPod zelf, sinds de laatste update is de mijne (8gig, 2G) ook twee keer vastgelopen. 1x tijdens het syncen via de laptop én iTunes van een vriend van me (kan dat eigenlijk wel?) en 1x gewoon tijdens het selecteren van een nummer. Het resetten van de iPod lostte overigens alle problemen op.

Ik ben overigens nog steeds op zoek naar een goede skin. Ik leen nu een iPod-sokje van een vriend van me maar zo'n sokje heeft eigenlijk alleen maar een erg hoog knuffelgehalte :). Praktisch is het iig niet omdat je steeds de iPod uit het sokje moet halen enzo.
Nou weet ik ook wel dat er héél veel skins e.d. op de markt zijn, maar wat gebruiken jullie nou? En wat zijn daarvan de voor- en nadelen?
Even een vraag over die sokjes.. Passen die er goed omheen? want volgens mij zijn ze gemaakt voor de 'gewone' iPod. Ik weet dat ze een beetje 'stretchen' maar issie voor de nano niet net te groot? want ik zit er aan te denken om die ook aan te schaffen als ik mijn nano binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
*pakt even het roze sokje met de zwarte iPod erin* :)

Ze passen prima hoor. Ze waren idd voor de 1G Nano gemaakt (die vriend van me heeft ook een 1G) maar ze zijn heel goed met de 2G te gebruiken. Het verschil in formaat is ook maar minimaal :) En ze stretchen idd een beetje, ook bij de 2G.

Toch zou ik als ik jou was voor een andere oplossing gaan. De sokjes zien er leuk uit met al die kleurtjes, maar erg praktisch vind ik ze dus niet. En 30 euri voor 6 stukjes stof vind ook een beetje veel geld eigenlijk... 8)7

Even een aanvulling: De 2G is enkel 0,4 mm (!!) minder dik dan de 1G. Voor de rest zijn de afmetingen hetzelfde (al zijn de zijkant van de 2G wel wat ronder). Dus vandaar dat het sokje prima om mijn 2g pastte :9

[ Voor 17% gewijzigd door Rossi46 op 04-03-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die afspeellijst van de 25 meest afgespeelde nummers.

Gaat dit over de nummers die je het meest hebt afgespeeld in iTunes of op je iPod zelf?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:07:
Over die afspeellijst van de 25 meest afgespeelde nummers.

Gaat dit over de nummers die je het meest hebt afgespeeld in iTunes of op je iPod zelf?

groetjes
Beide aangezien je ze synct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawanella
  • Laatst online: 15-12-2020
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:05:
Apple logo geeft aan dat hij opnieuw is opgestart, als je iPod nog eens vreemd doet of blijft vasthangen, doe ff reset: houd 'menu' en 'select' op je clickwheel ingedrukt voor 10 seconden.
Idd een goeie tip.

Ik had een vreemd voorgeval gisteren. De Nano (8GB) speelde gisterochtend gewoon. Gistermiddag zet ik de Nano uit. Gisteravond wou ik weer luisteren. Echter ik kreeg voor geen mogelijkheid de Nano aan. :? Ik wist dat de accu op 3/4 was. Voor alle zekerheid aan de poweradapter aangehangen. Geen reactie. :X Ik heb de Nano aan mijn PC gehangen. Geen reactie van Nano. Uiteraard geeft de PC ook geen Nano aan. Ik dacht mijn Nano is overleden. Ik heb de Nano afgelopen nacht aan de poweradapter laten hangen. Vanmorgen pakte ik de korte handleiding, het mini boekje. Daarin stond zeer kort omschreven "de iPod Nano opnieuw instellen" en dat heeft dus geholpen. Waarschijnlijk is mijn Nano blijven hangen. Hoe dan ook ik heb werkelijk geen idee waarom mijn Nano niet meer reageerde en gewoon voor dood speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik lees in TS dat je je ipod nano ook als usb stick kan gebruiken. Is het dus zo, dat je net als usb stick (ja staat in TS) kan inpluggen, zonder enige software oid kan gebruiken? En in welke map moet je je files dan dumpen? ik zie allemaal vage mappen (via deze computer) maar geen idee waar ik het moet plaatsen.

[ Voor 19% gewijzigd door BoyzNDaHood op 13-03-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
Je kunt gewoon vanuit deze computer de files op de Ipod plaatsen. Je kunt ze gewoon in de root map van je ipod stoppen.

ps. USB sticks kosten niks meer tegenwoordig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ja ik weet het, ik d8, fftjes usb stick aanschaffen dan. Maar ik herriner me dat ik ergens las dat ipod als usb-stick kan worden gebruikt. Aangezien ik toch ipod nano heb, why not :P. Je betaalt tog 250 euro voor een ipod 8gb en helemaal handig dat het mij nu die 10tje bespaard op usb stick die ik overigens nooit gebruik.

[ Voor 10% gewijzigd door BoyzNDaHood op 13-03-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
BoyzNDaHood schreef op zondag 11 maart 2007 @ 22:43:
Ja ik weet het, ik d8, fftjes usb stick aanschaffen dan. Maar ik herriner me dat ik ergens las dat ipod als usb-stick kan worden gebruikt. Aangezien ik toch ipod nano heb, why not :P. Je betaalt tog 250 euro voor een ipod 8gb en helemaal handig dat het mij nu die 10tje bespaard op usb stick die ik overigens nooit gebruik. (naast fftjes presentatie fixen dan)
Nadeel is dat je dan de hele tijd je usb-kabel mee moet zeulen. Is een USB-stickje toch makkelijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Bestaat er een methode om de brightness van het scherm omlaag te trekken? Ik vind vooral dat het licht in een donker kamer te fel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Die RED is wel zo mooi hè, ik twijfel tussen die en een 30GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
FezzFest schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:56:
Bestaat er een methode om de brightness van het scherm omlaag te trekken? Ik vind vooral dat het licht in een donker kamer te fel is...
Brightness zou ik niet zeker weten (geen Nano hier) maar bij mijn zwart-wit schermpje heb ik onder settings/instellingen een kopje contrast zitten, kijk daar 's! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 12:19

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

FezzFest schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:56:
Vind dat ook vrij irritant. Zeker als je wil gaan slapen en na 10 mins luisteren effe een andere cd wil opzetten. Dan ben je haast blind!

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
multipasser schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 23:47:
[...]

Vind dat ook vrij irritant. Zeker als je wil gaan slapen en na 10 mins luisteren effe een andere cd wil opzetten. Dan ben je haast blind!
exact hetzelfde probleem , ik heb niets gevonden onder instelling ivm helderheid/contrast... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Zit er naar mijn weten ook niet in. Heb er al eens naar gezocht. Misschien dat Apple dat wil verhelpen met nieuwe firmware. Zal daar nog eens naar zoeken.

Zijn meer dingen die ik wel verander zou willen zien, wat makkelijk met een firmware moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er toevallig als er nu al firmware-haxx zijn voor de Nano 2G? Op mijn eerste Nano, kon ik andere thema's installeren, zelf Linux, en het geluid LUIDER zetten....

Nano is nu toch al een tijdje uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carfreak02 schreef op zondag 24 december 2006 @ 17:43:
Ik had zelf ook een 2ND gen Nano , nu heb ik een iPod U2 en ik merk verder geen geluidsverschil.
zou je het verschil kunnen horen met de mp3speler van de n70 of een standaard creative 512mb speler?

En hoeveel kbs mp3's is het beste? 320 overkill? 128 te weinig?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe hangt het aantal kbits dat je nodig hebt voor een lied om het goed te laten klinken erg af van de muziek op zich, sommige liederen klinken goed vanaf 128kbits+ en andere vanaf een hoger of lager aantal. Wat je best kan nemen om op veilig te spelen is 192kbits, heb daar nog nooit problemen mee gehad... ;)

Indien je ruimtebesparend wil werken is 160kbits een goede limiet om niet onder te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Onderstaand probleem is misschien al voorbijgekomen, maar ik post hem toch.

Een kameraad van mij heeft een iPod Nano 8GB. De mp3-speler werkt goed, maar bij podcasts van ruim een uur loopt de iPod vast. Deze podcasts komen bij Dance Department (ook wel Radio 538 genoemd vandaan).

De eerste paar seconden is er niks aan de hand, maar na zo'n 8 - 10 seconden loopt de iPod vast. De enige remedie is dat je de iPod moet resetten.

Mijn vraag luid: Hebben er meerdere mensen ervaring met dit probleem en is er ook een oplossing voor?

Alvast bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Niet online
Heb er op een 4GB nano ook een poosje last van gehad. Na een softwareupdate van de iPod werkte het weer. Sinds dien nog 1 keer gehad, na een reset gefixed.

Dus, de vraag, is ie up2date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 15:37
kan de ipod nano een beetje hard qua volume, want ik heb nou een sony mp3 speler en die gaat zeer zachtjes (ook na een firmware upgrade).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ja hij kan opzich best hard..
Maar het is volgens mij mogelijk hem met een app te unlocken waardoor hij nog harder kan.. ik raad het alleen niet aan want hij kan hard zat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Kaspers schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:49:
Ja hij kan opzich best hard..
Maar het is volgens mij mogelijk hem met een app te unlocken waardoor hij nog harder kan.. ik raad het alleen niet aan want hij kan hard zat..
Inderdaad, dat kun je met GoPod doen. Dit simpele programma haalt de restricties uit je iPod, waardoor je nog sneller doof kunt worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Laatst online: 14-09 12:19

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:37:
Weet er toevallig als er nu al firmware-haxx zijn voor de Nano 2G? Op mijn eerste Nano, kon ik andere thema's installeren, zelf Linux, en het geluid LUIDER zetten....

Nano is nu toch al een tijdje uit
Het zal wachten zijn op RockBox.
Ik heb het ooit installed. Buiten het feit dat de batterijduur erg slecht was is Rockbox 20x beter dan de standaard ipod OS. Normale directory structuur is bliss.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Rockbox kan waarschijnlijk niet op de iPod Nano 2nd gen zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Kaspers schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:42:
Rockbox kan waarschijnlijk niet op de iPod Nano 2nd gen zeker ?
Apple: iPod 4th gen (grayscale and color), 5th/5.5th gen (Video - 30GB and 60GB models only), 1st gen Nano and Mini 1st/2nd gen (Nano 2nd gen and 80GB Video 5.5th gen are not supported)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Mm jammer.. iPodLinux is ook niet supported...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Vanmiddag ook een iPod nano gehaald en ik moet zeggen: topding! :D

Wat ik wel jammer vindt is dat iTunes met mn mp3'tjes gaat zitten kloten.
Ik heb al aangevinkt dat ie geen files moet gaan verplaatsen of renamen, maar nadat ik een aantal albums aan de library heb toegevoegd zijn de files toch veranderd (aangezien dc++ alles opnieuw begon te hashen :X).

Verder heb ik ruzie met albums die uit meerdere CD's bestaan.
Voorbeeld:

Metallica - S&M. 2 CD's, allebei toegevoegd in iTunes en worden mooi weergegeven als 1 CD.
Nadeel: hij neemt nummer 1 van CD1, dan nummer 1 van CD2, dan nummer 2 van CD1....

Hoe krijg ik het voor elkaar dat ie ze gewoon in de goeie volgorde afspeelt?

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Dxta schreef op zondag 25 maart 2007 @ 05:30:

Ik heb al aangevinkt dat ie geen files moet gaan verplaatsen of renamen, maar nadat ik een aantal albums aan de library heb toegevoegd zijn de files toch veranderd (aangezien dc++ alles opnieuw begon te hashen :X).

Voorbeeld:

Metallica - S&M. 2 CD's, allebei toegevoegd in iTunes en worden mooi weergegeven als 1 CD.
Nadeel: hij neemt nummer 1 van CD1, dan nummer 1 van CD2, dan nummer 2 van CD1....

Pff even denken hoor.. Volgens mij kan je vanaf ID3 v2.0 aan de slag met multiple CD's. Wat je dus moet doen is kijken of ze al ID3 2.0 hebben, zoniet selecteren en dan bij 'extra' (geloof ik) kan je de ID3 converten naar een hogere versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxta schreef op zondag 25 maart 2007 @ 05:30:

Voorbeeld:

Het eerste fenomeen doet zich mss voor omdat je een albumhoes hebt toegevoegd aan de nummers (slaat hij op in het bestand zelf, dus er treedt verandering op)

Het tweede kan je verhelpen door in iTunes alle nummers van de eerste CD te selecteren, dan rechtsklikken "Info tonen" en bij tabblad "Info" het schijfnummer invullen (1 van 2 en 2 van 2) zo komen eerst alle nummers van de 1e en dan van de 2e CD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister ook een iPod Nano gekocht
4gb silver...
Maar ik wist al wat me te wachten stond met het instaleren van itunes dus ik heb het als volgt gedaan. Itunes geinstaleerd, Alle instellingen van Itunes gewijzigd, Me ipod geconnect, de setup van me ipod gevolgtm Itunes afgesloten, googlen naar de winamp ipod plugin, plugin gevonden en gedownload, instaleren, en muziek enzo erop gooien met winamp!
Werkt stukken beter als dat *** itunes!
Is zeker een tip om te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Nano 8GB is er mee op gehouden! :(

Ik heb vanmiddag in het zonnetje, met de iPod in mijn broek geluisterd. Ik ben toen naar binnen gegaan, heb de iPod uit op m'n bureau gelegd. Nu wilde ik weer luisteren, en niets. De iPod reageert nergens meer op. Ik heb Menu en Play 10 seconden ingedrukt gehad, en ook toen geen teken van leven.

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:52:
Mijn Nano 8GB is er mee op gehouden! :(

Ik heb vanmiddag in het zonnetje, met de iPod in mijn broek geluisterd. Ik ben toen naar binnen gegaan, heb de iPod uit op m'n bureau gelegd. Nu wilde ik weer luisteren, en niets. De iPod reageert nergens meer op. Ik heb Menu en Play 10 seconden ingedrukt gehad, en ook toen geen teken van leven.

Iemand nog tips?
Hang hem eens aan de computer en laat iTunes de iPod herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff op de apple site vragen...
Ik denk dat ze je indien nodig een nieuwe geven of laten maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Is de batterij niet INEENS leeg, en JA dat kan, want ik heb zelf een ipod Photo en je verbaast je er soms over waarom het ding het ineens niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:24:
[...]

Hang hem eens aan de computer en laat iTunes de iPod herstellen?
Hij reageert daar niet op. iTunes ziet hem ook niet. De iPod blijft gewoon 'uit' staan.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:20:
ff op de apple site vragen...
Ik denk dat ze je indien nodig een nieuwe geven of laten maken ;)
Ik heb zo'n request ingevuld. Bevestiging moet nog altijd komen per e-mail.
W00fer schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:28:
Is de batterij niet INEENS leeg, en JA dat kan, want ik heb zelf een ipod Photo en je verbaast je er soms over waarom het ding het ineens niet meer doet.
Ik laat de iPod er vannacht aanhangen, hopen dat hij nog gaat laden. Zover zie ik nog geen teken van leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Als hij dat niet pakt, doe het dan met een adapter in de muur? En dan als hij prik heeft kan je altijd het resetten nog proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu aan de adapter hangen. In eerste instantie doet hij ook hier niets. Vannacht aan m'n macbook gehangen, maar ook niets.

Ik ga nog even achter mijn bevestiging service request aan.
edit: er is een lege doos opweg naar mijn huis, waar ik m'n iPod in kan doen en opsturen naar Apple. Ik ben benieuwd!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

119euro laatst bij de V&D voor een 2gb nano.

Prijsdalingen O+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:21:
119euro laatst bij de V&D voor een 2gb nano.

Prijsdalingen O+
Deze week ook 125 bij Dixons, alleen via de webstore. Dus ook maar 1 besteld. Top ding, ik heb 2 jaar terug een mini gehad en ben toen overgestapt op creative. Nu weer terug bij Apple, pastte beter bij mijn MacBook. Kben vooral te spreken over de nieuwe oordopjes (niet de kwaliteit, maar als je onderweg bent, bus of trein e.d., dan is dat toch niet je eerste concern). Maar weet iemand of je die docks ook bij de V&D kunt halen? want bij Dixons & Bol.com zijn ze helemaal uitverkocht en Mail-a-Mac verkoopt alleen het dock voor G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
RobbieB schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:56:
[...]

Deze week ook 125 bij Dixons, alleen via de webstore. Dus ook maar 1 besteld. Top ding, ik heb 2 jaar terug een mini gehad en ben toen overgestapt op creative. Nu weer terug bij Apple, pastte beter bij mijn MacBook. Kben vooral te spreken over de nieuwe oordopjes (niet de kwaliteit, maar als je onderweg bent, bus of trein e.d., dan is dat toch niet je eerste concern). Maar weet iemand of je die docks ook bij de V&D kunt halen? want bij Dixons & Bol.com zijn ze helemaal uitverkocht en Mail-a-Mac verkoopt alleen het dock voor G1.
Ja die electric city -department van V&D heeft best een hoop tegenwoordig. In een beetje V&D hebben ze ook gewoon de docks :) Wat je ook gewoon kan doen is via de online apple store, even duur en gratis thuisbezorgd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
stevenP schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:11:
[...]

Ja die electric city -department van V&D heeft best een hoop tegenwoordig. In een beetje V&D hebben ze ook gewoon de docks :) Wat je ook gewoon kan doen is via de online apple store, even duur en gratis thuisbezorgd :>
Niet gratis thuisbezorgd. 7,90 verzendkosten ofzo.

* gaat nu naar de V&D :)

Net terug: Bleek in de V&D ook een Dixons afdeling te zitten, hadden ze nog 1 exemplaar liggen :D..
Mooi klein dockje trouwens, mijn zusje gebruikt mijn oude mini-dock voor haar nano 1G, maar eerlijk is eerlijk, het ziet er niet uit, omdat hij daar toch scheef in staat. Maar hij past mooi in m'n setup :)

[ Voor 26% gewijzigd door RobbieB op 28-03-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Hij is al tijden 119,95 bij de Mediamarkt in Rotterdam :)
Lagen er echt nog 1000 ofzo :P

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem maandag gekocht bij de kruidvat bij ons in het dorp voor €180,- een 4gb
Maar weet iemand hoe ik een verzekering kan afsluiten ergens?
En hoe je album namen van foto's wijzigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wweet iemand dit?

Zie post hier boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:22:
ik heb hem maandag gekocht bij de kruidvat bij ons in het dorp voor €180,- een 4gb
Maar weet iemand hoe ik een verzekering kan afsluiten ergens?
En hoe je album namen van foto's wijzigd?
Verzekering is genaamd "Applecare" en daarvoor moet je Of op de apple-site of bij een officiele apple dealer (Machouse, Apple Center etc) zijn.

Albumnamen van foto's zijn vrij simpel, hij synchroniseert met mappen en de albums krijgen de naam van de map =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
stevenP schreef op zondag 01 april 2007 @ 08:55:
[...]

Verzekering is genaamd "Applecare" en daarvoor moet je Of op de apple-site of bij een officiele apple dealer (Machouse, Apple Center etc) zijn.

Albumnamen van foto's zijn vrij simpel, hij synchroniseert met mappen en de albums krijgen de naam van de map =)
Je Nano verzekeren?? Gaat dat niet wat ver? Zo duur zijn ze nou ook weer niet... Hoeveel betaal je daarvoor dan..?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Rossi46 schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:49:
[...]

Je Nano verzekeren?? Gaat dat niet wat ver? Zo duur zijn ze nou ook weer niet... Hoeveel betaal je daarvoor dan..?! :?
Het is best het overwegen waard hoor :) AppleCare geeft je voor €39,- 2 jaar extra garantie op je iPod, bovenop de 1jarige fabrieksgarantie. Ook heb je tot 2 jaar (normaal 90 dagen) telefonisch support bij problemen en complicaties rondje je iPod, iTunes en de meegeleverde accessoires. Hiermee heb je dus ook dekking voor je batterij, als hij over 2 jaar minder dan 50% energie max kan geven, krijg je een nieuwe batterij.

meer informatie op de site.
en ook maar een directe link naar de Applestore.

[ Voor 14% gewijzigd door stevenP op 02-04-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
stevenP schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:54:
[...]

Het is best het overwegen waard hoor :) AppleCare geeft je voor €39,- 2 jaar extra garantie op je iPod, bovenop de 1jarige fabrieksgarantie. Ook heb je tot 2 jaar (normaal 90 dagen) telefonisch support bij problemen en complicaties rondje je iPod, iTunes en de meegeleverde accessoires. Hiermee heb je dus ook dekking voor je batterij, als hij over 2 jaar minder dan 50% energie max kan geven, krijg je een nieuwe batterij.

meer informatie op de site.
en ook maar een directe link naar de Applestore.
Ik heb mijn iPod G3 al 4 jaar.. nog nooit wat mee gehad.. doet het nog perfect.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Eswip schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:03:
[...]

Ik heb mijn iPod G3 al 4 jaar.. nog nooit wat mee gehad.. doet het nog perfect.. :)
Klopt, G3's heb ik ook erg goede ervaring mee :) Ik heb zelf een G4 gehad, die na 2.5jaar hdd-problemen kreeg, best jammer dus. Ik heb toen een oude G3 over genomen van een maat van me, los van het feit dat de batterij niet meer 100% is, doet hij het nog perfect ja. Deze is ook een jaar of 4 oud inderdaad!

Maargoed, neemt niet weg dat je dus ook HDD problemen kan krijgen, of wat aan je USB, of je hold-switch oid. Er kan vanalles gebeuren waardoor hij niet meer goed werkbaar is. Op zo'n moment is het fijn te weten dat je nog een lange tijd kan terugvallen op je garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Nou, ik word gek van m'n iPod.
Ik zet mijn nummers erop met de Winamp-plugin die bij winamp geleverd is.
Maar bij bepaalde nummers gaat 't altijd fout. Deze nummers kan ik niet afspelen en als ze perongeluk langskomen reboot mijn iPod, dus Apple logo, backlight aan en uit en ik zit weer in 't startmenu. Net alsof je enter+menu ingedrukt houdt.

Iemand hier ook nog problemen mee? Het is ontzettend irritant. Ik kan trouwens die 'kapotte' nummers wel gewoon op de pc zelf afspelen, dan is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Zijn die nummers te onderscheiden van anderen qua formaat, specifieke bitrate of compressiemethode?

[ Voor 4% gewijzigd door Roamor op 03-04-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
Roamor schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:38:
Zijn die nummers te onderscheiden van anderen qua formaat, specifieke bitrate of compressiemethode?
Wel met smart playlists in iTunes volgens mij, niet automagisch op de iPod zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Zo te zien ligt 't aan .MP3, in hoofdletters, dat hebben al die nummers. Nummer met .mp3 doen 't wel gewoon, vage shit man. :o

Maarja, ga wel renamen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 19:33
Na vorig jaar mijn blauwe Nano te hebben verkocht toch weer terug .. met 8 GB

Afbeeldingslocatie: http://xs414.xs.to/xs414/07154/Red.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoHenken
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2024

MarcoHenken

Grafisch Ontwerper

Waarom de blauwe verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verplaatst...

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik denk dat je voor ervaringen met de Samsung YP-K3 beter in Portable Media Devices kunt kijken dan hierover posten in dit Nano topic.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okéé, ik verplaats 'm wel naar daar dan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Iemand een idee waar de iPod Nano 2GB op dit moment het goedkoopste is ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
ricost schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:01:
Iemand een idee waar de iPod Nano 2GB op dit moment het goedkoopste is ?
Waarschijnlijk ken je het Apple-concept nog niet genoeg :9 Apple heeft vaste prijzen, hun producten mag niet mee gestunt worden oid, tenzei het oude / refurbished models zijn. Ofterwijl: de prijs die je online betaald, betaal je ook bij Media Markt, ook bij Dixons, ook bij een Apple Center, ook bij V&D etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:29
Dat is niet helemaal waar. Er is wel een vaste prijs maar soms zijn er wel aanbiedingen, zoals 120 euro voor de 2GB variant een tijdje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Iemand een idee hoe het dan kan dat Alternate 3 verschillende prijzen voor de nano hanteert? De groene en roze kosten 199 euro, de gewone prijs, maar de blauwe kost 189 en de zilvere zelfs 179 (allemaal 4GB versies.
Bij de video zie je dit ook, de zwarte kost 249 en de witte 269 euro. (30GB)

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 15-09 21:32
Verschillende leveranciers?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
tweak_dude schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:02:
Dat is niet helemaal waar. Er is wel een vaste prijs maar soms zijn er wel aanbiedingen, zoals 120 euro voor de 2GB variant een tijdje geleden.
Dan was dit waarschijnlijk een oude versie.. En inderdaad soms komt er van apple uit wel een actie ja, dan is het ook gelijk overal zo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:11:
'ik probeer niet de Zen's de grond in te praten, maar je punt wat je maakt is echt gebaseert op 0.'

HAHAHA

ik vertel je hoe je 100 x meer waar voor je geld krijgt, en jij vind dat geen punt.. ga slapen gast :z

-edit: de batterij kan je trouwens heel gemakkelijk vervangen, en opladen kan ook gewoon via de usb poort.. ding is zoveel beter dan die ipods. :P

videotje van het apparaat: http://reviews.cnet.com/C...58044.html?tag=prod.txt.5
jij loopt met een homp aan player in je zak(of aparte rugtas)
sommige mensen leggen net ietsje meer voor iets minder neer zodat hun wensen zijn voldaan... en of ze daar nou foto's mee kijken of iets anders...

hetzelfde als een 2.0 liter opel.... of een 2 liter alfa romeo....

ja die opel is veeeel goedkoper.... en net zo veel motor erin... (kortom dus een zeer doelloze post)

ik kies trouwens voor de alfa (dus apple)
mijnervaring met die zen is zeeeer slecht kortom... pieeeep pieep creative en hun helpdesks, Blugh

loveee Apple =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 20:31
ehm Moet je daarvoor echt een post van 3 maanden oud quoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Nou ik heb em inmiddels in mn bezit :) De 2GB versie welteverstaan.
Wel een groot verschil met mn 30GB iPod video.. Had niet verwacht dat ie zoo klein was _/-\o_

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 09:09
stevenP schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:07:
[...]

Dan was dit waarschijnlijk een oude versie.. En inderdaad soms komt er van apple uit wel een actie ja, dan is het ook gelijk overal zo! :)
Nope, heb er zo een gehaald. G2 nano 2gb 120,- bij de v&d laatst.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een zwarte 8GB nano, maar nu begint het linkeroordopje een beetje zachter te spelen, balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:31

Totaalgeflipt

De enige echte

Andere oordopjes geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, die doen het gewoon goed.

Ik hoorde dat je gewoon naar Apple kan bellen en dat die nieuwe opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik nou podcasts krijgen (die gratis zijn)
En zijn podcasts nou van een special formaat of is het gewoon mp3? Want ik wil dit wel is probere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:51:
En zijn podcasts nou van een special formaat of is het gewoon mp3? Want ik wil dit wel is probere
Waar kan ik muziek krijgen? Net zo'n brede vraag. :) Google eens wat rond zou ik zeggen. Meestal is het gewoon in mp3 vorm, anders is het publiek dat je bereikt nogal beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:51:
Gewoon in de iTunes store... gratis dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Daarbij kan je afaik ook podcasts van Caz.nl halen. Helemaal for free en legaal. Dit is dan de weekendmix. Altijd wel tof, 5 uur lang dance enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ben beetje n00b op apple gebied, maar nu had ik vanochtend het volgende probleem:

Een vriendinnetje van zus kwam even langs met haar iPod 2nd generation om een cdtje er op te laten zetten door mij (een of ander zweef gedoe wat ik netjes heb geconverteerd naar .mp3).
Ik sluit hem aan op mn windows xp laptop, wordt netjes herken, start iTunes en krijg zoiets als een melding 'Deze iPod is naar MacIntosh ingedeeld, wilt u deze formatteren zodat deze compatible is met Windows' :|

In windows verkenner was het een 'verwisselbare schijf' en als ik daar op klikte, zou ik m ook moeten formatteren... Dan is die arme meid al haar nummers kwijt omdat een vriend van haar met een Mac de nummer op heeft gezet ipv een 'normale' pc....

Naja, zij moest aan het werk, maar ben toch wel benieuwd of er iets van een oplossing hier voor is dat ik toch met een 'normale' pc op een mac ingedeelde iPod...

Iemand ervaring mee????
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste