Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.216 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:59
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 10:07:
Bedankt voor je uitleg maar ik vind het allemaal een beetje gezeur om niks. Waar maak je je druk om. Natuurlijk heb je wel eens frustraties in online gamen maar dat weegt niet op tegen de fun die je kan hebben. Kwestie van hoe goed je zelf bent denk ik ;) Het is net of heb je er een trauma aan overgehouden lol
Ik ben een diehard FPS gamer op de PC en heb sinds een paar dagen een xbox en het is gewoon totaal anders. Gisteravond voor het eerst online gegamed en echt totaal anders dan op de pc.
Het is helemaal geen gezeur om niks. Dit is wat ik heb ervaren met het online gamen op de pc en dat vind ik erg moeizaam en vervelend. Ik heb er geen trauma over gehouden maar ben er poepflauw van. :P

Het ligt niet aan de skills die ik heb (zie dat ik vaak wordt uitgescholden voor cheater door twaalfjarigen denk ik). Zelfs als ik constant wordt afgemaakt vind ik het niet erg want je wordt daarmee alleen maar sterker en beter van.
UltraSub schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 09:29:
Alles wat je noemt is absoluut niet van toepassing op Xbox Live!
Je praat over cheats, wat niet kan op een 360 icm Live, en je praat over slechte servers, en die zijn er volgens mij ook (bijna) niet. Microsoft heeft de touwtjes in handen, en heeft werkelijk dé perfecte community neergezet! Ga naar ebay, en regel voor 35 euro een jaarabbootje, en je weet niet wat je meemaakt..... You're missing out man!
Haha oké, mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees normaal gezien ook iedere dag hier het xbox360 forum en het is idd niet aan enkele personen om te zeggen wat hier wel en niet mag besproken worden. Maar 'k moet toch zeggen dat ik max3400 gelijk geef in het feit dat hier de laatste tijd constant de zelfde dingen gevraagd worden en besproken worden. De discussie van wel of niet met muis en tb is waarschijnlijk al 3x voorbij gekomen in de laatste topics net zoals die vragen of je wel of niet je xbox rechtop mag zetten. Zou leuk zijn moest het nog eens gaan over de xbox en de spellen zonder elkaar hier persoonlijk aan te vallen... Hoop dat ik nog langer kan genieten van dit topic... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:28

Kroontje

...

Ik ben de laatste tijd vooral actief om mensen te beoordelen om hun manier van spelen. Vooral met RS:V wordt je nogal eens gekickt wanneer de host met zijn team aan het verliezen is óf wanneer er een oneven aantal mensen zijn ivm disconnects o.i.d. Deze mensen krijgen van mij direct een negatieve waardering. Ook deel ik regelmatig positieve waarderingen uit als alles netjes gaat. Doen meer mensen dit en heeft het überhaupt effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:52

TheVMaster

Moderator WOS
Kroontje schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:27:
Ik ben de laatste tijd vooral actief om mensen te beoordelen om hun manier van spelen. Vooral met RS:V wordt je nogal eens gekickt wanneer de host met zijn team aan het verliezen is óf wanneer er een oneven aantal mensen zijn ivm disconnects o.i.d. Deze mensen krijgen van mij direct een negatieve waardering. Ook deel ik regelmatig positieve waarderingen uit als alles netjes gaat. Doen meer mensen dit en heeft het überhaupt effect?
Het schijnt effect te hebben, 'k moet wel zeggen dat ik het niet altijd doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het heeft zeker wel effect, want laatst gaf ik nog iemand een beoordeling die pas net aangemeld was op xbox live en heb hem een positieve beoordeling gegeven en die gene ging direct van 3 naar 4 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 10:26:
[...]
Het is helemaal geen gezeur om niks. Dit is wat ik heb ervaren met het online gamen op de pc en dat vind ik erg moeizaam en vervelend. Ik heb er geen trauma over gehouden maar ben er poepflauw van. :P

Het ligt niet aan de skills die ik heb (zie dat ik vaak wordt uitgescholden voor cheater door twaalfjarigen denk ik). Zelfs als ik constant wordt afgemaakt vind ik het niet erg want je wordt daarmee alleen maar sterker en beter van.
vanuit mijn oogpunt vind ik het wel gezeur om niks :P Ik ervaar het zelf zo helemaal niet maar herken wel de dingen die jij zegt. Het is maar net of je je daar druk om maakt of niet. Ik speel eigenlijk alleen nog maar Cod2 op hoog niveau en daarvoor Vietcong en UT99. Natuurlijk ook de andere games wel maar met die 3 was ik gewoon het meest fanatiek (clanbase ladder, nederlands nationscupteam etc.) Door gewoon goed voor mezelf en team te spelen haal ik genoeg voldoening. Al dat gekloot eromheen is niet aan mij besteed. Cheaten ze ergens dan ga ik wel ergens anders heen. Public heb je dat toch maar daarom speel ik meestal ook alleen funwars en dan heb je dit soort dingen niet.

Xbox live! is echt totaal anders en daar geef ik hem helemaal gelijk in. Mijn ervaringen tot nu toe zijn zeer positief en ik ga straks echt voor een Gold abonnement :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52
Ik doe het ook niet zo vaak meer, maar als ik iemand goed vind spelen nodig ik hem toch vaker uit voor mn friendslist. En mn friends geef ik altijd wel een positieve beoordeling.
Maar in niet alle games kun je dat even makkelijk doen. En vaak ligt het er maar net aan wie dat er speelt. Kan namelijk ook een vriend zijn die het ff probeerd. Of een zusje die eventjes irritant is. Maar goed, ligt er een beetje aan wat er gebeurde. Ik maak niet zoveel gekke dingen mee en ik stoor me niet zo gauw aan dingen. Ik vind het irritanter als ik het idee heb dat ik alles zelf moet doen, of dat de server niet helemaal in balans is (waar niet iedereen iets aan kan doen), dan dat er eventjes iemand flipt.

Overigens heb je de meeste problemen op een ranked match, omdat je daar niet meteen iedereen kent en je daardoor een mindere band krijgt met je medespelers waardoor je sneller geneigt bent om toch voor jezelf te gaan.

Wat ik wel jammer vind in bv Rainbow Six. Is dat ze vaak mensen uit ranked matches kicken die niet aan hun standaarden voldoen (lage rank etc). Maar als ze nou eens verder kijken (heeft ie de SP uitgespeelt enzo), dan zouden ze ze vaak wel toelaten.

Over dat moet toetsenbord en muis. Ik denk dat microsoft daar binnenkort wel een patch voor uitbrengt, want het is niet meer eerlijk zo en slecht te controleren wie er nou voordeel heeft. Bovendien hoort dat niet thuis op een console (ga dan lekker naar je pc toe) en zorgt voor onbalans.

Het enigste waar ze een toetsenbord of muis mogen gebruiken is als je een bericht naar je vrienden wilt sturen vanaf je 360 of als je iets anders in moet vullen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kroontje schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:27:
Ik doe het ook, en het heeft effect.

Hoe vaak heb ik het niet met Gears meegemaakt dat ik werd gekicked, omdat er een vriendje van iemand de lobby inwilde. Hup, negatieve feedback.

Microsoft kijkt niet naar die feedback. Er zijn namelijk 2 soorten:

Feedback: Negatieve feedback heeft invloed op de 5 sterren. Hoe meer negatieve feedback, hoe lager het aantal sterren wordt. Hoe lager de sterren, hoe minder kans er is dat je nog met zo een iemand in een game komt. Tijdens de matchmaking kijkt het systeem eerst naar het aantal sterren van een persoon, en of het in het plaatje past. Dan wordt de match pas gemaakt. Feedback heeft dus zeker zin. Dit is ook 1 van de mooie opties van Xbox Live, en die moet gebruikt worden.

Naast feedback, kan je een complaint invoeren:

Complaints: Als een speler 3> complaints krijgt, wordt hij in de gaten gehouden. Doet hij het nog een keer, dan is het exit (na een eerste waarschuwing). Complaints kan je invullen over:
  • Cheaten
  • Racisme
  • Network Tampering
  • etc.
Zaken dus, die niet over het spel van iemand gaat, of het vervelend kicken of praten, maar daadwerkelijke overtredingen.

Dat dit kan, en dat Xbox Live gewoon 1 overall systeem is, is juist zo mooi. Het PS3 netwerk heeft het niet, maar is weer gratis. Ik betaal graag voor de service, de in de meeste gevallen goede matchmaking, en de extra's, zoals het beoordelen van spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:09

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Eerste screenshots van Worms :D http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=3640

:D :D _O_ Die ga ik dus meteen halen als hij uit is :D Worms _O_

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er wel leuk uit ja, meteen even de trail proberen zodra die uit is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

offtopic:
[quote]Slasher schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 10:02:Gezien het niveau van je reactie gok ik dat je niet ouder bent als 15.
[/quote]

Ouder bent ALS 15? Over niveau gesproken zeg.
Ik was je allang weer vergeten dus als jij even hetzelfde doet is het 'probleem' dat jij met mij hebt ook weer opgelost.

XBOX LIVE werkt echt geweldig en ik heb nog geen cheater kunnen ontdekken moet ik zeggen. Hoewel ik niet zeker weet of cheaten in de toekomst mogelijk zal zijn (via het patchen van illegale iso's ed) is het rapportage systeem een welkome aanvulling natuurlijk. Het netwerk zelf werkt ook perfect en demo's downloaden gaat hier met een rappe 18Mbit (heb 20Mbit lijn) dus je hoort mij niet klagen. Het PS3 netwerk is dan wel gratis maar zonder de extra's die live nu juist zo goed maken.

offtopic:
ja er worden wel eens dingen dubbel gepost maar begrijp dan toch dat dit niet anders kan in topics/threads zo grot als deze. Niet iedereen leest elk woord in elk topic op een forum als GoT dus houd jezelf toch eens een keer in als iemand eens een vraag stelt die ooit al eens is gepost. Geef de link naar het antwoord, geef zelf antwoord of negeer het gewoon. De opmerking dat het al een keer eerder is gepost of andere offtopic post helpen echt niet want dit zal altijd aanwezig zijn op forums. Blijf aardig en stop met het posten van ruis want meer is het niet. Je lost er niets mee op en je werkt alleen maar mee aan het vervuilen van een topic. Iets wat in mijn ogen te vaak gebeurt en te veel aanwezig is op GoT

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Iken374 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:02:
offtopic:
[quote]Slasher schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 10:02:Gezien het niveau van je reactie gok ik dat je niet ouder bent als 15.
[/quote]

Ouder bent ALS 15? Over niveau gesproken zeg.

[/offtopic]
En dan zeg je dat ik geen leven heb, volgens mij is het eerder andersom door een beetje te lopen mierenneuken over een taalfoutje

ik zal je verder negeren , er valt net een leuk 360 spelletje op de mat :w

[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 29-12-2006 14:44 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag tussendoor, ik heb aardig gezocht, maar kon hem nergens vinden op het forum, dus daarom post ik hem hier even tussen;

Vandaag heb ik last met de games van EA. Heb vanochtend weer eens na een tijdje Gold aangeschaft, met het oog om lekker wat online te spelen in de vakantie. Nu wil ik Fifa 2007 gaan spelen online, krijg ik de volgende melding:

"An xbox live membership limitation does noet allow you to use this feature",

Terwijl ik met andere games (Die niet van EA zijn) Wel gewoon online kan spelen.

Weet iemand hier misschien de oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:50:
Even een vraag tussendoor, ik heb aardig gezocht, maar kon hem nergens vinden op het forum, dus daarom post ik hem hier even tussen;

Vandaag heb ik last met de games van EA. Heb vanochtend weer eens na een tijdje Gold aangeschaft, met het oog om lekker wat online te spelen in de vakantie. Nu wil ik Fifa 2007 gaan spelen online, krijg ik de volgende melding:

"An xbox live membership limitation does noet allow you to use this feature",

Terwijl ik met andere games (Die niet van EA zijn) Wel gewoon online kan spelen.

Weet iemand hier misschien de oplossing voor?
Staan je Family Settings wel goed? Oftewel; no restrictions for content?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Ik probeer een xbox live silver (free) account aantemaken via de xbox, op een geven moment kom ik bij zoon menu waar ik een (credit card) nummer moet ingeven??

1) Ik heb geen credit card
2) Het was toch free?

Hoe kom ik aan zoon nummer? 1234 etc werkt niet >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:46:
Ik probeer een xbox live silver (free) account aantemaken via de xbox, op een geven moment kom ik bij zoon menu waar ik een (credit card) nummer moet ingeven??

1) Ik heb geen credit card
2) Het was toch free?

Hoe kom ik aan zoon nummer? 1234 etc werkt niet >_<
hmm denk dat je toch ergens een verkeerde stap genomen hebt want ik heb 3 dagen geleden ook zo'n silver account aangemaakt en hoefde dat nergens in te vullen. En ja het is idd free. Even opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag: ik wil mijn 360 straks via een optische kabel aansluiten op m'n marantz receiver zodat ik kan genieten van 5.1 dolby digital. Maar waar zit die aansluiting? 8)7

Dit is de achterkant van een 360 maar ik zie niks behalve de USB, UTP en videoaansluiting.

Afbeeldingslocatie: http://techrepublic.com.com/i/tr/gallery/crackopenxbox360/IMG_0368.JPG

Wat zie ik over het hoofd?

Deze kabel zit er standaard bij maar dat is gewoon tulp (rood/wit) en daar kan geen digital door heen.
Afbeeldingslocatie: http://www.stegen.com/images/xbox360-component-cable.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:36:
Vraag: ik wil mijn 360 straks via een optische kabel aansluiten op m'n marantz receiver zodat ik kan genieten van 5.1 dolby digital. Maar waar zit die aansluiting? 8)7
Er zit als het goed is een optische uitgang op de kabel die je in je 360 steekt. Daar sluit je weer een toslink kabeltje op aan :)

//Hehe, na je edit geef je er zelfs een plaatje van. Check de plug die je in je 360 moet frotten, daar zit een klein toslink aansluitinkje als het goed is :) Je moet dus nog wel een toslink kabeltje hebben!

[ Voor 20% gewijzigd door Okyah op 29-12-2006 16:42 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:36:

Dit is de achterkant van een 360 maar ik zie niks behalve de USB, UTP en videoaansluiting.

[afbeelding]

Wat zie ik over het hoofd?
|:( |:( Kijk eens op je bekabeling voor het signaal...

Verduidelijking: kijk eens aan alle kanten van de stekker die in de XB360 moet.

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 29-12-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu Tony Hawk 8, en ik heb alle area's behalve fun park. Ik heb het gevoel dat ik die allang had moeten unlocken. Weet iemand of Fun Park pas als laatste opengaat en hoe hij dan open gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Als je die kabel nu eens van dichter bij bekijkt... :)
Kheb een fototje voor je gemaakt:

Met toslink kabel aangesloten:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/opitcal01.jpg

Zonder aangesloten kabel:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/optical02.jpg

Voor zover ik weet is elke kabel voor de 360 voorzien van een optische uitgang. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Novah op 29-12-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn xbox 360 zit momenteel aangesloten op mijn pc monitor. Ik heb nu d.m.v de tulp stekkertjes die aan die VGA kabel zitten mijn headset aangesloten maar ik vind de kwaliteit van het geluid erg slecht.
Ik wil dus door middel van de optische uitgang mijn xbox 360 aansluiten op mijn headset. Ik ben op zoek naar een kabel met aan de ene kant een male toslink aansluiting en met aan de andere kant een Jack 3,5mm stereo female aansluiting maar ik heb hem niet kunnen vinden....
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:14:
Mijn xbox 360 zit momenteel aangesloten op mijn pc monitor. Ik heb nu d.m.v de tulp stekkertjes die aan die VGA kabel zitten mijn headset aangesloten maar ik vind de kwaliteit van het geluid erg slecht.
Ik wil dus door middel van de optische uitgang mijn xbox 360 aansluiten op mijn headset. Ik ben op zoek naar een kabel met aan de ene kant een male toslink aansluiting en met aan de andere kant een Jack 3,5mm stereo female aansluiting maar ik heb hem niet kunnen vinden....
Bij Conrad of Allekabels hebben ze deze kabels en/of verloopstekkers wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02:02
Ik ben vandaag bezig geweest om te proberen te streamen naar me Xbox,

Ik heb via me router mijn Xbox wired aangesloten, en mijn laptop is wireless.

Het probleem is alleen dat mijn xbox geen laptop kan vinden !

iemand een oplossing hiervoor ??

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Dennis_sla schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:54:
Ik ben vandaag bezig geweest om te proberen te streamen naar me Xbox,

Ik heb via me router mijn Xbox wired aangesloten, en mijn laptop is wireless.

Het probleem is alleen dat mijn xbox geen laptop kan vinden !

iemand een oplossing hiervoor ??
WAT voor files wil je streamen, met WELK pakket en WELKE instellingen heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02:02
MAX3400 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 18:01:
[...]

WAT voor files wil je streamen, met WELK pakket en WELKE instellingen heb je?
Ik wil een aantal audiobestanden streamen.

Ik gebruik mediaplayer 11

welke instellingen bedoel je precies ?

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:47:
Dan zal het wel aan mij liggen maar in Call of Duty 3 vind ik het prima gaan. In Gears of War gaat het slomer maar kijk op wat voor grote oppervlakte hij die crosshair wel niet moet bewegen. Ik dacht zo dat het wel iets moet uitmaken aangezien diegene van CoD 3 er geen last van heeft imo. Kwestie van in de instellingen van het spel duiken en de snelheid omhoog gooien of dergelijks denk ik dan om het te verminderen. Precies hetzelfde als op de pc.

Te lui zijn om met een controller te spelen... Niet mee eens, als diegene het persoonlijk lekkerder vind spelen dan moet 'ie het gewoon doen en dat geldt ook voor welk product dan ook in wat voor segment dan ook.
wat lul jij over een groter oppervlakte lol. dat maakt geen drol uit, je ziet toch exact hetzelfde? Maakt niet uit of je het op een groot of klein scherm speelt. Reden dat gears of war traag beweegt is omdat dat een optie van het spel is. Wil je mikken moet je inzoemen, maar daardoor zal je crosshair wel trager bewegen.
D. Ninjai schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:04:
Ik liep even door de mist... het zal ook vast wel kunnen in de instellingen van het spel dat je de snelheid van de besturing of dergelijks omhoog gooit om het te verminderen. Maar een Xbox 360 is al bijna een pc dus het zal in de toekomst misschien gebeuren dat een of andere iemand dergelijke cheat software maakt.

[...]

Op zich ben ik er wel mee eens en ook al is het niet echt eerlijk van mij om te vergelijken omdat het in dit geval om totaal andere manier van besturen is voor een console maar als ik met een crappy Q-Tec (wat echt bagger gaat) game en iemand anders met een Logitech G5 met zijn technische voordelen zou ik niet direct gaan schreeuwen want ik heb er immers ervoor gekozen om in een server te stappen met deze muis
Ik denk dat jij niet helemaal de bedoeling van een console snapt. Tuurlijk lijkt dat ding veel op een pc. Je kan op beide spellen spel maar voor de rest?? Ik denk toch dat xbox live zich in een heel wat meer beveiligde omgeving bevindt. Microsoft heeft alles door en kan met een simpele patch die software bannen, als het uberhaupt al mogelijk is om die software op te starten. Het is geen windows.

Dat voorbeeld van q-tec, tuurlijk kies je ervoor om zon bagger stuur te nemen. Maar je vind het niet leuk om nooit te winnen. ;)
Iken374 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:14:
[...]

De mens zit nu eenmaal zo in elkaar om met oplossingen te komen daar waar ze tegen een muur aan lopen. Het is altijd een kwestie van tijd voordat er een oplossing is gevonden ondanks de tegenstand en als dat dan weer twee extra problemen oplevert is dat weer iets om over na te gaan denken.
Misschien dat MS er daarom juist voor heeft gekozen geen tb en muis te ondersteunen, want hun zagen natuurlijk ook al lang in dat er wel een gek zou zijn die wilde testen of zijn muis of toetsenbord ook in een spel zouden werken. Maar nu komen ze met dit. Als MS het zo bedoeld zou hebben hadden ze tb en muis ondersteund, maar ws zagen ook hun in dat dat niet eerlijk zou zijn. En dat heeft niks te maken met de mens die altijd naar de makkelijkste oplossingen zoekt. Dit heeft met principes te maken. Waar je bij pc nooit iemand zal zien die met een controller speelt met een reden ;) Zal je hopelijk bij consoles nooit iemand met tb en muis tegen komen. Helaas heeft ms tot nog toe weinig gedaan aan de xfps. Gelukkig dat dat kreng zo verschikkelijk duur is en velen het ding daarom niet zullen aanschaffen. Zeker als je bedenkt dat ms met een patch dat ding in een hoopje schroot kan veranderen.
Het is iedereen duidelijk dat Slasher en max3400 echte gameheads zijn die allergisch zijn voor toetsenborden ed. Ik vind wel dat jullie niets te zeggen hebben over waar wij hier over praten en het heet niet voor niets het grote xbox 360 topic en laten wij het daar toevallig net over hebben. En slasher, in de tijd dat wij het over lamers hadden was jij waarschijnlijk nog niet geboren. Jij weet toch nog wel wat een discussie voeren betekent? Ik ben blij dat jij het niet eens bent met mij maar ver(veel)tel ons nu allemaal eens je laatste belevenissen met Viva Piñata. Dat is waarschijnlijk de discussie die jij wil voeren. Vertel ons wat meer over het fijne joystick gevoel.
Alles behalve vervelend dat is namelijk snel interessanter dan dit. Je leest dit topic voor ervaringen en discussies. Discussies zoals deze horen er bij en vind ik meestal nog leuk om te volgen ook, ervaring vind ik echter veel interessanter. Dat vind ik nuttige informatie.
Iken374 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 21:14:
[...]

Ik denk dat de mensen dat nog altijd zelf wel uitmaken net zoals het hacken van de xbox360 lekker door moet gaan. Het moet niet gekker worden zeg...
ik denk dat ms dat uit maakt. Ben je het er niet mee eens koop dan geen 360. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:09:
Als je die kabel nu eens van dichter bij bekijkt... :)
Kheb een fototje voor je gemaakt:

Met toslink kabel aangesloten:
[afbeelding]

Zonder aangesloten kabel:
[afbeelding]

Voor zover ik weet is elke kabel voor de 360 voorzien van een optische uitgang. :)
WTF ja daar ga ik niet vanuit dat het op de kabel zit! :? Ik zat te zoeken naar zo'n optische in/uitgang zoals ook op m'n receiver en dvd speler zit. Moet dus ook weer een speciaal verloopkabeltje hebben zie ik wel. Ik word echt moe van het aanschaffen van al die extra dingen, maakt het duur. Zelfde als met die component kabel, ik had namelijk al een dure profigold en dacht die wel even te gaan gebruiken maar nee hoor zit weer een speciale bij de Xbox waar ik eigenlijk helemaal niet voor wil betalen.

Maar in ieder geval bedankt voor je behulpzaamheid, beter dan die kneuzen die meteen dit --> |:( posten. Ik vind het niet logisch om het op een kabel te doen ipv als aparte aansluiting en kon het zo snel ook niet vinden. Op Monstercable.com (jaja had daar al gekeken) staat namelijk wel een afbeelding van een kabel maar niet het geheel waardoor je dus de constructie niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 19:18:
[...]

WTF ja daar ga ik niet vanuit dat het op de kabel zit! :? Ik zat te zoeken naar zo'n optische in/uitgang zoals ook op m'n receiver en dvd speler zit. Moet dus ook weer een speciaal verloopkabeltje hebben zie ik wel.
Wat voor speciale kabel? Het is een standaard glas-kabel voor optisch signalen versturen. Ook wel toslink geheten en die zien er ongeveer zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B00009V6QZ.01-A1NDBS7YGOPBD6.LZZZZZZZ.jpg

En ik heb hier een kabel van 2m die me ongeveer 3 Euro kostte en dat werkt zonder problemen.
[...]Maar in ieder geval bedankt voor je behulpzaamheid, beter dan die kneuzen die meteen dit --> |:( posten. Ik vind het niet logisch om het op een kabel te doen ipv als aparte aansluiting en kon het zo snel ook niet vinden.
Ach, aangezien de bijgeleverde kabels van je XB al stereo kunnen geven en RGB-component en gewoon component en de aansluiting voor toslink exact hetzelfde is als op je receiver, denk ik dat je met enig logisch nadenken ook wel had kunnen vinden om wat voor kabel het zou moeten gaan. Niet in de laatste plaats omdat het ook op xbox.com gewoon genoemd staat.

[ Voor 34% gewijzigd door MAX3400 op 29-12-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
[...]
Moet dus ook weer een speciaal verloopkabeltje hebben zie ik wel.
Zit gewoon op je standaard kabel van de xbox, en zo'n glas kabel moet je bij ieder systeem wat je via glas aan wil sluiten zelf kopen. Ik zie het probleem niet zo...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 18:43:
Ik denk dat jij niet helemaal de bedoeling van een console snapt. Tuurlijk lijkt dat ding veel op een pc. Je kan op beide spellen spel maar voor de rest?? Ik denk toch dat xbox live zich in een heel wat meer beveiligde omgeving bevindt. Microsoft heeft alles door en kan met een simpele patch die software bannen, als het uberhaupt al mogelijk is om die software op te starten. Het is geen windows.

Dat voorbeeld van q-tec, tuurlijk kies je ervoor om zon bagger stuur te nemen. Maar je vind het niet leuk om nooit te winnen. ;)
Maakt geen bal uit dan als je het zo stelt. Als voorbeeld kies ik er dan voor om gebruik te maken van de XFPS 360... die optie is er gewoon of je het leuk vind of niet. Hetzelfde geval als ik een Logitech G25 aansluit en tegen iemand race die het met een keyboard en muis doet... gaan we dan ook lopen huilen want ik mag het toch zelf kiezen? PC of console, maakt niet uit want in dit geval maken we er beiden een principe kwestie van. Of gaan we ook lopen huilen als iemand Time splitters of zo met een controller speelt en iemand anders met een light gun... je kiest er gewoon voor. En zoveel voordeel valt reuze mee...
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 18:43:
En dat heeft niks te maken met de mens die altijd naar de makkelijkste oplossingen zoekt. Dit heeft met principes te maken. Waar je bij pc nooit iemand zal zien die met een controller speelt met een reden ;) Zal je hopelijk bij consoles nooit iemand met tb en muis tegen komen.
Ik snap dit stukje niet echt. Een pc gamer koopt een controller omdat die ene spel daardoor makkelijker laat besturen (denk aan Prince of Persia en Top Spin) en andersom ook natuurlijk dat schietspellen veel lekkerder spelen met een keyboard en muis dan met een controller. Je bent vrij om te kiezen. Ik heb in ieder geval geen medelijden met kunstmatige intelligentie...

[ Voor 24% gewijzigd door D. Ninjai op 29-12-2006 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

D. Ninjai schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:38:
[...]

Maakt geen bal uit dan als je het zo stelt. Als voorbeeld kies ik er dan voor om gebruik te maken van de XFPS 360... die optie is er gewoon of je het leuk vind of niet. Hetzelfde geval als ik een Logitech G25 aansluit en tegen iemand race die het met een keyboard en muis doet... gaan we dan ook lopen huilen want ik mag het toch zelf kiezen? PC of console, maakt niet uit want in dit geval maken we er beiden een principe kwestie van. Of gaan we ook lopen huilen als iemand Time splitters of zo met een controller speelt en iemand anders met een light gun... je kiest er gewoon voor. En zoveel voordeel valt reuze mee...
[...]
Je stelling gaat niet op want een PC komt -nooit- met een standaard interface device, elke combinatie van toetsenbord en muis is anders. Een 360 wordt juist wel geleverd met altijd dezelfde controller, games worden daar ook voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Jah oké maar die keuze heeft nu eenmaal het daglicht gezien en valt er weinig meer aan te doen. Ben dan ook benieuwd wat Microsoft erover te zeggen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk worden die dingen gebannend. Heb er net paar potjes cod3 op zitten en heerlijk met die controller. Ben ook jaren de muis tb combi gewend maar de controler is ook niet slecht. Rifle van afstand vereist nu nog meer skills :9

Gamepads en dergelijke zijn 'officiële" spelbesturingen voor de pc. De enige officiële controler voor de 360 is de mee geleverde controler. Al het andere is cheaten of hacken hoe je het wil noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
Jezus mensen, maak je niet zo druk dat mensen met een XFPS of met een controller spelen. Als je er niet tegen kan koop je toch lekker zelf ook zo een ding.

Ik speel lekker met een controller, omdat ik dat leuker vind. Als ik online bf2 doe of een andere game en ik merk aanzienlijke verschillen daarin, dan bestel ik wel zo een XFPS. Lekker boeiend :)

En ik betwijfel hoe MS dat ding wilt patchen. Het enige wat het apparaatje doet is een signaal omzetten/doorvoeren van je controller naar je toetsenbord. Op xbox live zie je daar niks van terug, omdat dit gehele proces extern plaatsvindt.

Als ik namelijk de A knop van mijn controller met mijn grote teen indruk, kan MS ook niet zien dat het gebeurt d.m.v. mijn grote teen zij kunnen alleen zien, dat de A knop ingedrukt word EN DUS NIET DE MANIER WAAROP (ervan uitgaande dat ze een policy hebben die zegt dat het alleen met vingers mag gebeuren). Dubieus voorbeeld, maar is in principe het zelfde.

Dit moest ik even kwijt, aangezien het nogal irritant is als ik steeds dit topic bezoek en ik hetzelfde welles nietes spelletje tegen kom.

Now back to lost planet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja dat is hetzelfde als een aimbot of WH gebruiken en dan tegen de rest zeggen die gewoon fair spelen "ja dan moet je ook maar een aimbot installeren"....

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:49:
[...]

hmm denk dat je toch ergens een verkeerde stap genomen hebt want ik heb 3 dagen geleden ook zo'n silver account aangemaakt en hoefde dat nergens in te vullen. En ja het is idd free. Even opnieuw beginnen?
Hehe het is gelukt:) Enkel zat er bij mijn Xbox een kaartje dat ik 1 maand gratis gold heb, gewoon aanmelden via de xbox en ik zal 1 maand gratis (zonder verplichting en credit card) gold krijgen....

Nu zie ik staan dat ik silver heb? Wat doe ik fout? Of is die actie al verlopen? (ook al zie ik het ook nog vermeld staan in de start post)

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Kan ik saved games kopieeren van mijn oude gamertag naar mijn nieuwe gamertag op de 360 ?
Voorbeeld ik ben erg ver met Gears of War onder de naam JANTJE en heb een nieuwe tag aangemaakt onder de naam PIETJE, kan ik Gears of War weer vooraan beginnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
schnumi schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 22:40:
Tsja dat is hetzelfde als een aimbot of WH gebruiken en dan tegen de rest zeggen die gewoon fair spelen "ja dan moet je ook maar een aimbot installeren"....
:')

ik maak me er niet druk om. mensen met een officieel MS stuurtje hebben ook een voordeel bij het racen lijkt me.

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasplank op 29-12-2006 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tss man, je verhaal raakt kant nog wal.
PacinoAllstars schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 22:11:
Ik speel lekker met een controller, omdat ik dat leuker vind. Als ik online bf2 doe of een andere game en ik merk aanzienlijke verschillen daarin, dan bestel ik wel zo een XFPS. Lekker boeiend :)
Dus zo denk je ook over cheats ?
En ik betwijfel hoe MS dat ding wilt patchen. Het enige wat het apparaatje doet is een signaal omzetten/doorvoeren van je controller naar je toetsenbord. Op xbox live zie je daar niks van terug, omdat dit gehele proces extern plaatsvindt.

Als ik namelijk de A knop van mijn controller met mijn grote teen indruk, kan MS ook niet zien dat het gebeurt d.m.v. mijn grote teen zij kunnen alleen zien, dat de A knop ingedrukt word EN DUS NIET DE MANIER WAAROP (ervan uitgaande dat ze een policy hebben die zegt dat het alleen met vingers mag gebeuren). Dubieus voorbeeld, maar is in principe het zelfde.
Dat is dus helemaal niet hetzelfde. Die XFPS 360 simuleert de analoge stick. Zodra men achterhaalt hoe die simulaitie werkt, is een script schrijven die dat herkent een koud kunstje, Dat is echt geen rocket science
Dit moest ik even kwijt, aangezien het nogal irritant is als ik steeds dit topic bezoek en ik hetzelfde welles nietes spelletje tegen kom.
Misschien dat het hier daarom ook een discussie forum heet ?
Now back to lost planet _/-\o_
Niet iedereen heeft zijn 360 omgebouwd...
Juggernaut schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:38:
[...]

:')

ik maak me er niet druk om. mensen met een officieel MS stuurtje hebben ook een voordeel bij het racen lijkt me.
En weer die kromme vergelijkingen :|

1 Dat stuurtje is officieel (gelicenseerd), de XFPS 360 niet
2. Het voordeel wat hebt met muis/tb t.o.v. een controler is niet te vergelijken met de verschillen tussen een stuur en een controler. Ik weet niet of jij ooit wel eens met dat stuur hebt gespeeld, maar met PGR3 bv je kan gewoon een niveautje lager beginnen dan je bent gewend om de boel bij te houden. Dat is echt ff wennen.

Menasen die de XFPS360 zo nodig willen gebruiken moeten dat vooral doen. Verwacht alleen niet dat mensen die wel de moeite nemen om met een controler leren te spelen, en die jullie wellicht benadelen veel respect voor jullie hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

D467 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:30:
[...]

Hehe het is gelukt:) Enkel zat er bij mijn Xbox een kaartje dat ik 1 maand gratis gold heb, gewoon aanmelden via de xbox en ik zal 1 maand gratis (zonder verplichting en credit card) gold krijgen....

Nu zie ik staan dat ik silver heb? Wat doe ik fout? Of is die actie al verlopen? (ook al zie ik het ook nog vermeld staan in de start post)

:/
Ga even naar Account Management met de betreffende gamertag, ga naar Subscriptions (of iets dergelijks) en als het goed is krijg je vanzelf te zien dat je een maand Gold krijgt.
arjan571 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:37:
Kan ik saved games kopieeren van mijn oude gamertag naar mijn nieuwe gamertag op de 360 ?
Voorbeeld ik ben erg ver met Gears of War onder de naam JANTJE en heb een nieuwe tag aangemaakt onder de naam PIETJE, kan ik Gears of War weer vooraan beginnen ?
Opnieuw beginnen. Kopieren kan gewoon niet.

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 29-12-2006 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:09

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Voor de geinteresseerden: [X360] Viva Piñata

Kunnen we pinata's ruilen enzo :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-01-2023

blaguy

Computer says no...

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:14:
aha, jou moet ik hebbe!
ik heb overal gezocht maar kan nergens iets vinden over xbox360 aansluiten op een pc beeldscherm (dit kan toch niet zomaar?). aangezien een tv beeldscherm een lage resolutie heeft en een HD tv nog even te duur is kan ik dit goed gebruiken voor als ik een xbox 360 ga kopen. als ik m'n xbox dan aan m'n pc beeldscherm heb aangesloten is er dan ook een soort tussenstand voor de xbox, dat je hem op 2048 x 1536 / 80 Hz kan zetten (hoogste resolutie van m'n beeldscherm) of kan hij alleen op gewoon TV of HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Laatst online: 03-09 13:32
Q. Can I use my computer monitor as my display for the Xbox 360?

A. Yes, depending on the type of monitor you have. And you will likely be able to play games in high definition too. The Xbox 360 supports the following resolutions when using the VGA AV connector: 640×480, 848×480, 1024×768, 1280×720, 1280×768, 1280×1024, 1360×768, and 1920×1080. In order to use your monitor you will most likely need to purchase the Xbox 360 VGA HD Cable and connect it to your monitor’s VGA port. If you don’t have a free VGA port on your monitor, you will either need to switch back and forth or purchase a VGA switcher.

Support for 1920×1080 was added during the Fall Dashboard Update in October 2006. There are many reports of some incompatibilities with various nominally 1080p displays including the Dell 2405.
1e google hit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb waarschijnlijk morgen m'n wii verkocht en hou dus geld over om een xbox 360 te halen. Weet er iemand nog ergens een leuke premium pack aanbieding? Ik had gezocht in de topic en las dat er premium packs met GoW voor 379euro bij de mediamarkt Rotterdam lagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:44:
Tss man, je verhaal raakt kant nog wal.

Dus zo denk je ook over cheats ?
Hier begint de fout al. Jij vindt dat het een cheat is. Officieel is hier niks over te zeggen of te vinden. Het berust alleen maar op persoonlijke meningen. We weten alleen dat een toetsenbord en een muis momenteel niet games kunnen bedienen wanneer zij direct op de 360 worden aangesloten. De rede hiervan zou kunnen zijn dat MS vindt dat het oneerlijk zou zijn of dat ze het om een andere reden niet zagen zitten om dit mogelijk te maken.

Feit blijft dat Microsoft officieel nooit een statement heeft gemaakt over het wel of niet toestaan/aanmoedigen van het spelen van games d.m.v. toetsenbord en muis. Hierdoor kan het niet berekent worden tot cheaten, zoals jij vindt.
Dat is dus helemaal niet hetzelfde. Die XFPS 360 simuleert de analoge stick. Zodra men achterhaalt hoe die simulaitie werkt, is een script schrijven die dat herkent een koud kunstje, Dat is echt geen rocket science
Zelfde verhaal als met de gehackte firmware die al langer dan een jaar bestaat. Volgens jouw redenatie zou er een simpel scriptje moeten zijn, omdat het allemaal te achterhalen. Feit is alleen dat de praktijk anders uitwijst de laatste versies van firmware zijn zo goed geprogrammeerd , dat gehackte firmware niet meer van originele is te onderscheiden. Of had Microsoft anders niet allang echte maatregelen genomen, i.p.v. van de nieuwe dvd drives in xboxen te voorzien van wat extra lijm???
Misschien dat het hier daarom ook een discussie forum heet ?
Natuurlijk is dit een discussie forum :+ Maar wanneer mensen elkaar voor rotte vis gaan uitmaken en een nietes welles spelletjes ervan gaan maken , zonder argumenten voeg dit niets aan de rest van het topic en komt het irritant over voor de mensen die zoeken naar nuttige informatie binnen dit topic.
Niet iedereen heeft zijn 360 omgebouwd...
Hoe bedoel je insinuaties. Spel is allang uit in ntsc versies (check play-asia). En er is ook een demo uit.

2. Het voordeel wat hebt met muis/tb t.o.v. een controler is niet te vergelijken met de verschillen tussen een stuur en een controler. Ik weet niet of jij ooit wel eens met dat stuur hebt gespeeld, maar met PGR3 bv je kan gewoon een niveautje lager beginnen dan je bent gewend om de boel bij te houden. Dat is echt ff wennen.
Allemaal weer persoonlijke veronderstellingen. De één vind namelijk een stuur een groot voordeel hebben en de ander weer totaal niet. Zo is het ook met het toetsenbord en de muis.
Menasen die de XFPS360 zo nodig willen gebruiken moeten dat vooral doen. Verwacht alleen niet dat mensen die wel de moeite nemen om met een controler leren te spelen, en die jullie wellicht benadelen veel respect voor jullie hebben.
Speel zelf met een controler en moet zeggen dat ik aimen net zo easy en snel vind als met muis. Verder is het vooral een kwestie van gewenning.

Maar dat mensen een aimbot vergelijken met het gebruiken van een muis vind ik nou zo krom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 02:50:
Ik heb waarschijnlijk morgen m'n wii verkocht en hou dus geld over om een xbox 360 te halen. Weet er iemand nog ergens een leuke premium pack aanbieding? Ik had gezocht in de topic en las dat er premium packs met GoW voor 379euro bij de mediamarkt Rotterdam lagen.
Die zijn al uitverkocht kan ik je al verklappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 03:12:
[...]

Die zijn al uitverkocht kan ik je al verklappen...
Ja dat had ik al verwacht :( Ik kom verder tot nu toe nog geen leuke aanbiedingen tegen op het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 03:01:
Hier begint de fout al. Jij vindt dat het een cheat is.
Begrijpend lezen is ook een hele kunst blijkbaar. Jij zei
Ik speel lekker met een controller, omdat ik dat leuker vind. Als ik online bf2 doe of een andere game en ik merk aanzienlijke verschillen daarin, dan bestel ik wel zo een XFPS. Lekker boeiend :
Dat slaat gewoon nergens op. Kan je ook wel zeggen dat als je last hebt van cheaters je ook maar een cheat moet gaan installeren
Officieel is hier niks over te zeggen of te vinden.
Wel,MS heeb gezegd geen muis/tb. Dat heeft niets met mijn mening te maken.kerel
Het berust alleen maar op persoonlijke meningen. We weten alleen dat een toetsenbord en een muis momenteel niet games kunnen bedienen wanneer zij direct op de 360 worden aangesloten. De rede hiervan zou kunnen zijn dat MS vindt dat het oneerlijk zou zijn of dat ze het om een andere reden niet zagen zitten om dit mogelijk te maken.
Nee de reden is dat een muis en tb meestal niet een geschikt bestruringsmiddel is vanuit je luie bank.
Feit blijft dat Microsoft officieel nooit een statement heeft gemaakt over het wel of niet toestaan/aanmoedigen van het spelen van games d.m.v. toetsenbord en muis. Hierdoor kan het niet berekent worden tot cheaten, zoals jij vindt.
Hebben ze dus wel...
Zelfde verhaal als met de gehackte firmware die al langer dan een jaar bestaat. Volgens jouw redenatie zou er een simpel scriptje moeten zijn, omdat het allemaal te achterhalen. Feit is alleen dat de praktijk anders uitwijst de laatste versies van firmware zijn zo goed geprogrammeerd , dat gehackte firmware niet meer van originele is te onderscheiden. Of had Microsoft anders niet allang echte maatregelen genomen, i.p.v. van de nieuwe dvd drives in xboxen te voorzien van wat extra lijm???
Jij weet echt niet waar jij het over hebt man. Omdat er nog niemand gebanned is wil niet zeggen dat zaken niet te traceren zijn. Op de 1e xbox heeft het ook een tijd geduurd voordat MS mensen ging bannen i.v.m een omgebouwde xbox. Vergeet niet dat MS met het bannen 60 euro pp per jaar misloopt. De keuze om niet te bannen zal eerder daar mee temaken hebben dan jou argument (dat ze het niet kunnen)
Natuurlijk is dit een discussie forum :+ Maar wanneer mensen elkaar voor rotte vis gaan uitmaken en een nietes welles spelletjes ervan gaan maken , zonder argumenten voeg dit niets aan de rest van het topic en komt het irritant over voor de mensen die zoeken naar nuttige informatie binnen dit topic.
Ik geef constant argumenten. en maak niemand uit voor rotte vis.
Hoe bedoel je insinuaties. Spel is allang uit in ntsc versies (check play-asia). En er is ook een demo uit.
[...]
I stand corrected. Ik zag bij play-asia een datum staan van 16 januari.
Allemaal weer persoonlijke veronderstellingen. De één vind namelijk een stuur een groot voordeel hebben en de ander weer totaal niet. Zo is het ook met het toetsenbord en de muis.
Dat is geen persoonlijke veronderstelling. Iedereen die een beetje op nivo speelt zal jou hetzelfde vertellen. Dat is allang geen discussie punt meer hoor...
Speel zelf met een controler en moet zeggen dat ik aimen net zo easy en snel vind als met muis. Verder is het vooral een kwestie van gewenning.
Maar dat mensen een aimbot vergelijken met het gebruiken van een muis vind ik nou zo krom.
Een cheat wil niet meteen zeggen dat je met een aimbot aan de slag moet gaan. Een simpel iets als auto-fire (wat ook op die XFPS360 zit) wordt ook al gezien als een cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

MAX3400 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:45:
[...]

Ga even naar Account Management met de betreffende gamertag, ga naar Subscriptions (of iets dergelijks) en als het goed is krijg je vanzelf te zien dat je een maand Gold krijgt.
Subscriptions kan ik niet vinden? Ik kijk bij lidmaadschap zie ik alleen silver staan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 04:44:
[...]

[...]

Dat slaat gewoon nergens op. Kan je ook wel zeggen dat als je last hebt van cheaters je ook maar een cheat moet gaan installeren

[...]

[...]

Nee de reden is dat een muis en tb meestal niet een geschikt bestruringsmiddel is vanuit je luie bank.

[...]

Hebben ze dus wel...

[...]

Jij weet echt niet waar jij het over hebt man. Omdat er nog niemand gebanned is wil niet zeggen dat zaken niet te traceren zijn. Op de 1e xbox heeft het ook een tijd geduurd voordat MS mensen ging bannen i.v.m een omgebouwde xbox. Vergeet niet dat MS met het bannen 60 euro pp per jaar misloopt. De keuze om niet te bannen zal eerder daar mee temaken hebben dan jou argument (dat ze het niet kunnen)

[...]

[...]

[...]

Dat is geen persoonlijke veronderstelling. Iedereen die een beetje op nivo speelt zal jou hetzelfde vertellen. Dat is allang geen discussie punt meer hoor...

[...]

Een cheat wil niet meteen zeggen dat je met een aimbot aan de slag moet gaan. Een simpel iets als auto-fire (wat ook op die XFPS360 zit) wordt ook al gezien als een cheat.
Kan Microsoft die tool (dat je muis + toetsenbord kan aansluiten) niet verbieden? Het is toch hun Xbox? Ik zie namelijk ook trust geen gamepads/xbox cams/overige xbox tools maken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy
  • Laatst online: 25-01-2023

blaguy

Computer says no...

A. Yes, depending on the type of monitor you have. And you will likely be able to play games in high definition too. The Xbox 360 supports the following resolutions when using the VGA AV connector: 640×480, 848×480, 1024×768, 1280×720, 1280×768, 1280×1024, 1360×768, and 1920×1080. In order to use your monitor you will most likely need to purchase the Xbox 360 VGA HD Cable and connect it to your monitor’s VGA port. If you don’t have a free VGA port on your monitor, you will either need to switch back and forth or purchase a VGA switcher.

Support for 1920×1080 was added during the Fall Dashboard Update in October 2006. There are many reports of some incompatibilities with various nominally 1080p displays including the Dell 2405.

Wat bedoelen ze met de zin die ik dikgedrukt en onderstreept heb? wat moet je dan switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Als je computerscherm maar 1 vga ingang heeft, kan je maar een apparaat tegelijk aansluiten.
Met een switch hoef je niet elke keer de kabels eruit en erin te steken. Dus als je het makkelijk wil doen sluit je zowel je 360 als pc aan op zo'n switch en hoef je alleen maar een knop in te drukken om de andere apparaat te gebruiken.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:44:

Het maakt toch geen donder uit of dat stuurtje officieel (en gelicenseerd nog wel, kijk toch eens aan) is en dat kastje niet. Het stuurtje is geen standaard controller. Je weet wel, zo'n ding wat iedere speler online op xbox live gebruikt en wat het zo speciaal O+ maakt en waar iedereen zo op loopt te hameren. Ik heb voor de PC zo'n stuurtje en na een tijdje was ik gewoon beter dan via het toetsenbord. Kan me niet indenken dat dat voor de xbox 360 niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
blaguy schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 09:49:

Wat bedoelen ze met de zin die ik dikgedrukt en onderstreept heb? wat moet je dan switchen?
Ja wat denk je, tussen xbox signaal en het signaal van je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Nu online
TwyLight schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 11:09:
[...]
Ja wat denk je, tussen xbox signaal en het signaal van je pc.
Antwoord was al gegeven, en je toon voegt natuurlijk ook niets toe... Zeg dan niks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 17:44
Kan je bij die resolutie's ook de refreshrate instellen? :) bijvoorbeeld 1280x1024 @ 85Hz?

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 04:44:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Hebben ze dus wel...

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Pffff hoe bedoel je aangevallen :>

Bij de eerste xbox zijn mensen alleen maar gebanned, omdat ze konden zien dat er hardwarematig veranderingen hadden plaatsgevonden. Grote hd;s etc. Er was nog altijd een grote groep mensen die niet gebanned was.

Dat jij vanuit je bank speelt en daardoor niet met een toetsenbord kan spelen is jouw probleem. Ik zit lekker in mijn bureau stoel, want me xbox staat naast mijn pc. Toetsenbord en muis erbij zou dan heerlijk zijn.

Een toetsenbord zou dus voor mijn situatie ideaal zijn _/-\o_

Sterker nog je hebt mij overtuigd om de XFPS aan te schaffen. Ben nu toch wel erg nieuwsgierig gemaakt, want als ik online zulke grote voordelen kan behalen (wat jij allemaal beweert) moet ik dat maar eens uitproberen _/-\o_

Auto fire zei je? Dat is toch precies wat je nodig hebt. Luie bank, luie controls :) Past precies bij de xbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ik heb een vraag over de Xbox 360 controller met draad. Er zijn geen twee verschillende versies (een voor Windows en een voor de console) daarvan toch? Dus hij werkt voor de console én op Windows XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Nee, er is een draadloze controller en een controller met draad.
de controller met draad kan aangesloten worden op een windows computer en de draadloze niet.

Dus ja, hij werkt met windows én met de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:37:
Ik heb een vraag over de Xbox 360 controller met draad. Er zijn geen twee verschillende versies (een voor Windows en een voor de console) daarvan toch? Dus hij werkt voor de console én op Windows XP?
om even het iet wat vage antwoord van twilight te verbeteren :p

Het zijn idd beide dezelfde controllers, echter wordt er bij de controller voor windows een cd met drivers bij geleverd. Wat niet het geval is bij de controller bestemd voor de xbox360. Maar als je slim bent bespaar je je zelf 5 euro, want die drivers zijn gewoon van het internet te downloaden.
PacinoAllstars schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:14:
[...]

Sterker nog je hebt mij overtuigd om de XFPS aan te schaffen. Ben nu toch wel erg nieuwsgierig gemaakt, want als ik online zulke grote voordelen kan behalen (wat jij allemaal beweert) moet ik dat maar eens uitproberen _/-\o_

Auto fire zei je? Dat is toch precies wat je nodig hebt. Luie bank, luie controls :) Past precies bij de xbox ;)
zukke grote voordelen klinkt als.... cheaten. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Laatst online: 31-08 17:44
De 360 geeft dus altijd een 60Hz signaal uit?

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaming247 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 13:11:
De 360 geeft dus altijd een 60Hz signaal uit?
nope kan je instellen maar voor sommige spellen is het aanbevolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Ik zit een beetje te twijfelen. Ik kan mijn 32inc Panasonic LCD ruilen voor een LCD Samsung uit de M-serie of voor een Panasonic Plasma (37PV60 http://www.kieskeurig.nl/...9A5F8C125712D004455E9.htm). Voor de plasma moet ik wel een paar honderd euro bijbetalen.

Nu heb ik op beide mijn 360 aangsloten en ik kwam tot de volgende conslusie: de LCD van Samsung heeft bij het gamen (vooral voetbal) iets minder ghosting dan mijn Panasonic. De plasma heeft totaal geen last van ghosting maar de resolutie is wat lager (1024x720). De tv's stonden niet naast elkaar maar ik had toch wel het gevoel dat de plasma iets minder scherp was (al kon dat ook komen omdat die LCD's gewoon feller zijn en feller staan afgesteld).

Nu vraag ik me af. Ik koop die TV voornamelijk voor het HD gamen. Is het dan handig om voor een resolutie te gaan die onder de 1366x768 ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 13:12:
[...]

nope kan je instellen maar voor sommige spellen is het aanbevolen
Aanbevolen is in dit geval iets te zacht uitgedrukt, sommige spellen eisen 60Hz.
De Xbox360 kan ook ingesteld worden op 50Hz, maar als je scherm het aan kan kun je uiteraard beter voor de 60Hz gaan. :+
Nog wat extra info uit de TS:
:? Help! Ik heb een nieuw spel en hij doet het niet!
Rustig, rustig. Het is waarschijnlijk de 60Hz bug, en zo niet ligt het waarschijnlijk aan je disc. Bij sommige spellen moet je Xbox 360 op 60Hz output staan ingesteld, ook bij HD TV's, waar dit helemaal niet in te stellen is. Om je TV in te stellen op 60Hz moet je kijken in het video menu. Daar kan je kiezen tussen 50 en 60Hz, waarvan de 60Hz de betere is. Sinds de laatste dashboard update heb je geen last meer van schokkend beeld met DVD's bekijken, omdat de Xbox 360 dan vanzelf terugschakeld naar 50Hz. Om op een HD TV ook 60Hz in te kunnen stellen moet je op de kabel even de switch naar normale output zetten (niet de HD stand dus), waardoor je ook deze optie krijgt in het video menu. Hierna kan je de switch gewoon weer terugzetten, en zal je nieuwe spel het doen :) .
Hopelijk is dit duidelijk genoeg ;)
TwyLight schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:40:
de controller met draad kan aangesloten worden op een windows computer en de draadloze niet.
Voorlopig is dit nog juist, maar op termijn kan ook de draadloze op een (windows) PC aangesloten worden! http://www.xbox.com/nl-NL...60wirelessgamingreceiver/

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 11:52
Wanneer komt die reciever eigenlijk? Want IGN heeft er laatst al een review van gedaan, maar nog niets gezien hier in NL :o
Lijkt me namelijk wel relaxed omdat je dan voor een hoop games gelijk meerdere controllers hebt :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:35:
Ik heb een vraagje. Ik zit een beetje te twijfelen. Ik kan mijn 32inc Panasonic LCD ruilen voor een LCD Samsung uit de M-serie of voor een Panasonic Plasma (37PV60 http://www.kieskeurig.nl/...9A5F8C125712D004455E9.htm). Voor de plasma moet ik wel een paar honderd euro bijbetalen.

Nu heb ik op beide mijn 360 aangsloten en ik kwam tot de volgende conslusie: de LCD van Samsung heeft bij het gamen (vooral voetbal) iets minder ghosting dan mijn Panasonic. De plasma heeft totaal geen last van ghosting maar de resolutie is wat lager (1024x720). De tv's stonden niet naast elkaar maar ik had toch wel het gevoel dat de plasma iets minder scherp was (al kon dat ook komen omdat die LCD's gewoon feller zijn en feller staan afgesteld).

Nu vraag ik me af. Ik koop die TV voornamelijk voor het HD gamen. Is het dan handig om voor een resolutie te gaan die onder de 1366x768 ligt?
Ik ben zelf ook in het bezit van een 32 inch lcd scherm van panasonic,maar ik heb geen last van ghosting bij welke spellen dan ook.
Mocht je nog willen ruilen voor een ander scherm raad ik je dan aan om voor de panasonic plasma te gaan.
En ik vindt dat dat gezeur over die toetsenbord met muis ook eens op moet houden.Die add-on is er nu eenmaal gekomen dus kun je er niks meer aan veranderen.
Ikzelf vindt dan wel dat microsoft er iets aan moet doen zodat ze wel via live gedecteerd kunnen worden,single player maakt me dat geen hol uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel voornamelijk PES6 maar daarbij heb ik echt duidelijk last van ghosting. Ik hoor van meer mensen dat ze het niet hebben maar het is noch mij, noch de medewerkers in de winkel gelukt dit probleem op te lossen.

Ik vind het overigens wel mooi dat ik in de toekomst FPS op de 360 met een muis kan spelen. Het speelt nu eenmaal lekkerder en effectiever. Ik ben het er wel mee eens dat je dan lobbies moet hebben waar je zelf kunt kiezen of je wel of niet tegen mensen wilt spelen die met een controller of muis / keyboard spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Kap eens met die flames en flamebaits :X :{

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 31-12-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
wat gaat het hier weer lekker zo. wat boeit het nou of iemand met een muis en tobo beter kan zijn?
er werd ook nog een keer beweerd dat je iemand makkelijk kan ownen met tobo/muis tegen controller gamers, maar dat betwijfel ik zeer.

nu ander nieuws:

Worms Arcade video

die lijkt me echt zo uber, heb ik tenminste reden om M$ te halen, (kan ik gelijk ook knights of the nine erbij nemen voor oblivion)

[ Voor 34% gewijzigd door Bulls op 31-12-2006 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Bulls-NL juist! Worms is altijd lachen geweest, en om deze nu in de huiskamer te kunnen spelen :)
NICE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
[...]
Maar in ieder geval bedankt voor je behulpzaamheid, beter dan die kneuzen die meteen dit --> |:( posten.
Zou ik ook doen bij kneuzen die te lui zijn om de handleiding te lezen. 8)7

Hint: Pag. 155 links bovenaan.

[ Voor 5% gewijzigd door yzf1kr op 31-12-2006 11:44 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:35:

Een LCD heeft geen last van "ghosting", dat bestaat alleen bij CRT's. Waar jij het over hebt is "trailing". 8)7 (niet te verwisselen met "tearing" maar ook dat komt ook zelden nog voor op LCD's)

Het fenomeen wat jij ziet is het gevolg van de hogere resolutie en het scalen.

Hoe heb je je 360 aangesloten? Via component? of via scart? Indien op component had je hem dan ook op HD staan? Want van trailing heb ik geen last als ik spellen in HD speel, alleen bij slechte tv uitzendingen of VHS flims.

Ik zou voor de LCD gaan want de horizontale resolutie van de plasma is wel erg laag. (nog onder HD resolutie 1024*720 ipv 1280*720) Daarnaast is het grote voordeel van plasme (de hoge contrastwaardes) niet zo van belang bij het gamen omdat daar de kleurcontrasten togh vrij groot zijn. Zou je veel (DVD) - films kijken en minder gamen zou ik je om die reden juist de plasma aanraden.

[ Voor 7% gewijzigd door yzf1kr op 31-12-2006 11:38 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de puristen noemen het trailing en de terminologie vind ik niet zo heel interessant. Waar het om gaat is dat het beeld wazig wordt bij hele snelle beeldbewegingen. Dit heeft te maken met responstijd en LCD's hebben nou eenmaal een hogere responstijd dan plasma's. Het probleem trad dan ook totaal niet op toen ik mijn 360 op de plasma aansloot.

Ik heb mijn 360 aangesloten via component en de kabel staat op HD. Ik heb het echter ook geprobeerd via scart en toen had ik het zelfde probleem. Ik speelde voorheen echter op een breedbeeld CRT monitor via een VGA kabel in HD en toen had ik ook totaal geen last van trailing/ghosting/afterglow of hoe ik het ook moet noemen.

Dit is een typisch LCD probleem, maar het komt slechts voor bij enkele spellen, vandaar dat het heel goed kan dat jij het niet hebt gezien.

Maar wat jij zegt over die horizontale resolutie daar maak ik me ook zorgen over. Hij is laag en ik ben bang dat als ik die plasma thuis heb dat de HD weergave niet zo scherp krijg als op mijn huidige LCD. En dan zou ik dus moeten kiezen tussen een minder scherp HD beeld of een wazig beeld bij mijn favoriete spel (pro evolution soccer).

Daarom vraag ik me af of hier mensen zitten die een plasma hebben die me wat kunnen vertellen over de scherpte bij HD gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:53:Dit is een typisch LCD probleem, maar het komt slechts voor bij enkele spellen, vandaar dat het heel goed kan dat jij het niet hebt gezien.
Dan mag je een keer bij mij komen aanwijzen op mijn LCD-TV waar ik last van heb want zoals altijd is het een kwestie van prijs/kwaliteit en zelfs met race-spellen, Gears of War of de snelle scenes in Gladiator (DVD) en The Matrix Collection (DVD) heb ik geen greintje last van wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik heb al een jaar een lcd van mycom en totaal geen last van ghosting of andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 15:42

BM

Moderator Spielerij
Ik weet niet helemaal zeker of het hier moet staan, maar ik weet zo even geen andere plek.
Er staat me iets bij dat er een mogelijkheid was om de gegevens van je 360 profiel/gamercard op te halen vanuit eigen gemaakte software. Ik kom echter enkel api's tegen van sites als 360voice.com etc. Zijn hier geen MS api's voor, of worden deze alleen aan certified partners ofzo vrijgegeven? If so, zal ik het met de sites moeten doen die ik nu heb. Leek me wel leuk om hier wat eigen software voor te maken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:38
Ik heb gisteren het Halo Triple Pack gekocht. Aangezien ik op de PC 2 levels Halo 1 gedaan had, maar er toen niet verder aan ben gegaan, wil ik deze twee games toch wel eens gaan spelen.

Ik duw dus fijn de halo dvd in de xbox360, welke een update via live binnenhaalt, en de pret kan beginnen.

Toch heb ik nog twee vraagjes hierover. Je wordt dus van xbox live afgegooid. Kun je dan nog wel praten via de headset met iemand?

En tweede vraag, hoe zit het met de achievements? Hadden die spellen dat nog niet op de normale Xbox, of is dit omdat ik het spel op de 360 speel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Nu online
TranceSetter schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:42:
Je wordt dus van xbox live afgegooid. Kun je dan nog wel praten via de headset met iemand?
Ik ken het spel verder niet, maar mijn Live werd ook even verbroken na een update. Gewoon opnieuw aamelden en ik kon verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:51
Wanneer je niet meer op Xbox Live bent kan je ook niet meer praten via de headset, omdat dat allemaal via Live gaat. Achievements waren er nog niet voor de Xbox, dus oude spellen zoals Halo 1 en 2 hebben geen Achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 08:58
Iken374 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:29:
Voor de mensen hier die nog niet weten (en dat zijn er een hoop aan deze threads te zien) dat je wel divx en xvid files kunt streamen naar de xbox 360 hier twee oplossingen. De ene gaat via het media center van XP of VISTA en de andere gewoon rechtstreeks via de media tab. Voor mij werkt Transcode beter aangezien spoelen nog wel werkt op een welliswaar ruwe manier maar het werkt wel. Het zijn nog geen XBMC oplossingen maar werken doen ze wel. :)

Transcode 360 (voor Xp en VISTA!)
XviD and DivX playback on the Xbox 360. Transcode 360 enables the playback of unsupported video over Xbox 360 and Media Center Extender devices.
http://runtime360.com/

TVersity on-the-fly movie transcoding
Just weeks after the Fall Update introduced UPNP video client functionality to the Xbox 360, the clever chaps at TVersity are the first to offer a UPNP server featuring a realtime transcoding solution targeting the Xbox 360 in early beta form. In short this means that users of Windows XP (and other Windows platforms) can now automatically stream their video library to the Xbox 360, to some extent irrespective of the file format and encoding used. E.g. DivX, XViD, etc.There is a limitation with regards to seeking while transcoding and the transcoding thread priority is a bit too high, but beyond that I found TVersity very easy to get up and running.
http://runtime360.com/200...he-fly-movie-transcoding/
http://www.tversity.com/

Het lijkt me nuttig om deze informatie ook toe te voegen aan de startpost niet?

Enjoy!
Heel nuttige info. Met TVersity is het mij ook gelukt om WMV HD-demo's van de microsoft site te streamen naar mijn xbox. Ik zit alleen nog met het probleem dat ik geen .TS bestanden kan streamen. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb het niet kunnen vinden in dit topic.....

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig apparaat die xbox360 :)

Alleen nog een paar probleempjes waar ik mee kamp is dat hij bij GoW heel vaak unreadable disc oid geeft.
Daarnaast krijg ik vaak bij online games als ik een match join dat ik er meteen weer vanaf wordt gegooid zonder dat ik in de lobby kom. Ook al zie ik dat er nog plaats is voor een x aantal players.

Ik zit trouwens echt te wachten op Lost Planet en Forza2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:22

S2S

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 18:21:
Geweldig apparaat die xbox360 :)

Alleen nog een paar probleempjes waar ik mee kamp is dat hij bij GoW heel vaak unreadable disc oid geeft.
Daarnaast krijg ik vaak bij online games als ik een match join dat ik er meteen weer vanaf wordt gegooid zonder dat ik in de lobby kom. Ook al zie ik dat er nog plaats is voor een x aantal players.

Ik zit trouwens echt te wachten op Lost Planet en Forza2 :P
Ik heb die GOW errors nog nooit gehad.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 07:52
Ik wel ,dagelijks bij alle spellen! En als ik andere forums lees ben ik niet de enigste.Heb mijn 360 pas twee maanden.(Aan de disks zelf is niets te zien)

[ Voor 13% gewijzigd door Mistral op 31-12-2006 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 18:04
Voor iedereen die bang is dat de XFPS het spelen van games op Xbox live zal verpesten heb ik goed nieuws. De XFPS is waardeloos voor First Person Shooters. Er staat een review op xbox360fanboy

Hier wat stukjes uit de review:
Gears of War did not work well at all with the XFPS.
It's a shame, then, that aiming with the mouse is nigh impossible. Put simply, the mouse aiming sucks, no matter what sensitivity you choose in the game. It's jerky, and minute corrections -- the kind you need to make headshots -- don't work at all.
The simple truth is that 360 games were designed for analog sticks, and trying to emulate those with a mouse doesn't work -- at least not with the XFPS.
Also worth mentioning, there seemed to be a slight delay between button presses and the corresponding game action. Again, this is a huge no-no for pro FPS players. Last, but definitely not least, we were completely unable to use our headset while using our XFPS.
En hun conclusie:
The XFPS is a non-choice if you want to enjoy FPS games as they are on the PC; 360 games just weren't designed for it. There is no voice support -- a problem for all those team oriented FPS games you want to play. Sorry, FPS fanboys, the XFPS is not your dream device. As a Dual Shock adapter, on the other hand, the XFPS is fantastic.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:58
Gelukkig dat dat ding niet goed werkt. Ik zag me geest al kruipen na al dat gecheat en advantages misbruiken in Halo 2. Dit ding zou dan weinig goeds brengen, al denk ik dat je met dat apparaat nooit sneller kan aimen dan met een controller, daar de sensitivity nooit sneller gaat als met een controller. Wil je FPS'sen met muis en toetsenbord, gebruik daar een PC voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Modbreak:Reageer dan niet :{

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 01-01-2007 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:08:
[...]

Dan mag je een keer bij mij komen aanwijzen op mijn LCD-TV waar ik last van heb want zoals altijd is het een kwestie van prijs/kwaliteit en zelfs met race-spellen, Gears of War of de snelle scenes in Gladiator (DVD) en The Matrix Collection (DVD) heb ik geen greintje last van wat dan ook.
Hallo MAX3400. Ik kan jou onmogelijk vertellen waar jij last van hebt. Ergens last van hebben is altijd subjectief. Als jij ergens geen last van hebt dan is dat gewoon zo. Ik denk echter wel dat jij zou kunnen waarnemen dat het beeld tijdelijk iets minder scherp wordt bij bepaalde snelle bewegingen op een/jouw LCD. Als je dat wilt zien zou je de demo van PES6 of Fifa 2007 via de marketplace kunnen downloaden. Speel de bal dan maar eens heel hard van links naar rechts (hoge lange passes geven een goed beeld). Let dan eens op de scherpte van je spelers, de bal, de naam boven je spelers of de reclameborden. Ik heb dat effect bij alle LCD schermen die ik heb gecheckt waargenomen.

Als dit effect bij jou echter niet optreedt dan doe ik blijkbaar iets fout. Ik heb alle mogelijke menu aanpassingen gedaan aan mijn LCD en bij de winkel kwamen ze er ook niet uit. Hetzelfde gold voor andere LCD waar we een 360 op hebben aangesloten in de winkel. Ik probeer er al een tijdje achter te komen of er toch een manier is om dit op te lossen maar vermoed toch dat dit gewoon (nog) inherent is aan de aanzienlijk hogere responstijd van LCD t.o.v. plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 11:51:
[...]

Hallo MAX3400. Ik kan jou onmogelijk vertellen waar jij last van hebt. Ergens last van hebben is altijd subjectief. Als jij ergens geen last van hebt dan is dat gewoon zo. Ik denk echter wel dat jij zou kunnen waarnemen dat het beeld tijdelijk iets minder scherp wordt bij bepaalde snelle bewegingen op een/jouw LCD. Als je dat wilt zien zou je de demo van PES6 of Fifa 2007 via de marketplace kunnen downloaden. Speel de bal dan maar eens heel hard van links naar rechts (hoge lange passes geven een goed beeld). Let dan eens op de scherpte van je spelers, de bal, de naam boven je spelers of de reclameborden. Ik heb dat effect bij alle LCD schermen die ik heb gecheckt waargenomen.

Als dit effect bij jou echter niet optreedt dan doe ik blijkbaar iets fout. Ik heb alle mogelijke menu aanpassingen gedaan aan mijn LCD en bij de winkel kwamen ze er ook niet uit. Hetzelfde gold voor andere LCD waar we een 360 op hebben aangesloten in de winkel. Ik probeer er al een tijdje achter te komen of er toch een manier is om dit op te lossen maar vermoed toch dat dit gewoon (nog) inherent is aan de aanzienlijk hogere responstijd van LCD t.o.v. plasma.
Mijn zoon speelt veel PES6 op de 360 en ik kan je verzekeren dat het beeld haarscherp blijft met lange hoge passes.
Net gelijk met welk spel dan ook blijft het beeld haarscherp onder alle omstandigheden.
De 360 staat ingesteld op 720P over de component aansluiting.
Het beeldscherm is een Tatung 32" LCD-TV V32EMRO, deze kreeg een heel goede beoordeling van 9/10 als er gebruik gemaakt wordt van de component aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee. Ik vraag me dan echt af waar het verschil dan in zit. Ik heb de LCD's van alle bekende merken getest met PES en zelfs een andere 360 met een andere component kabel op mijn eigen panasonic aangesloten. Het probleem bleef. Alleen de plasma's bleven scherp bij snelle passes.

Straks zul je zien dat ik hem heb omgeruild voor een duurdere plasma (met bijbehorende lagere resolutie) en dat ik er dan alsnog achter kom hoe ik dat ghosting/trailing op de LCD had kunnen oplossen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:35:
Okee. Ik vraag me dan echt af waar het verschil dan in zit. Ik heb de LCD's van alle bekende merken getest met PES en zelfs een andere 360 met een andere component kabel op mijn eigen panasonic aangesloten. Het probleem bleef. Alleen de plasma's bleven scherp bij snelle passes.

Straks zul je zien dat ik hem heb omgeruild voor een duurdere plasma (met bijbehorende lagere resolutie) en dat ik er dan alsnog achter kom hoe ik dat ghosting/trailing op de LCD had kunnen oplossen :'(
Omdat je je zo zorgen maakt, ik zal zometeen ff de demo van PES downen en kijken wat er gebeurt op mijn LCD.

*edit*
Nou, binnengehaald en even gespeeld. Geen centje pijn. Helemaal geen trailing, ghosting of hoe men het ook wil noemen. Haarscherpe bal, zowel bij korte passes als over het hele veld trappen.

Ik speel trouwens op een JVC LT-37S60S, aangesloten via RGB-component en alle features voor beeldverbetering staan uit.

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 01-01-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

EDIT

Probleem = verholpen

[ Voor 92% gewijzigd door D467 op 01-01-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Omdat je je zo zorgen maakt, ik zal zometeen ff de demo van PES downen en kijken wat er gebeurt op mijn LCD.

*edit*
Nou, binnengehaald en even gespeeld. Geen centje pijn. Helemaal geen trailing, ghosting of hoe men het ook wil noemen. Haarscherpe bal, zowel bij korte passes als over het hele veld trappen.

Ik speel trouwens op een JVC LT-37S60S, aangesloten via RGB-component en alle features voor beeldverbetering staan uit.
[/quote]

Zucht dit is echt om moedeloos van te worden. Het is dus gewoon mogelijk met veel 8ms LCD schermen. Jammer dat ik nog niemand heb kunnen vinden die precies het zelfde scherm heeft als ik (Panasonic TX32LX60F) en ook bevestigd dat hij geen ghosting heeft. Ik zou dan precies de instellingen kunnen overnemen en kijken wat er gebeurt. Ik snap ook niet dat ik in de winkel geen enkel scherm heb kunnen vinden dat geen ghosting te zien gaf. Ik moet mijn licht maar eens op steken bij avforums.com of morgen Panasonic weer een keer bellen. In ieder geval bedankt dat je de moeite hebt genomen om even te kijken, Max.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit met als je in een duitse mediamarkt een xbox360 hebt gekocht en je je geld terug wil? In Nederland kun je dat terug krijgen binnen 14dagen. Kan dat ook als je hem gekocht hebt in duitsland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:55
dan kan je de 360 in duitsland terugbrengen ja, niet in nederland voor zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 09:13
Iemand die ook Assault Heroes speelt en zin heeft in een rondje co-op? Voeg me toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 18:09:
Zucht dit is echt om moedeloos van te worden. Het is dus gewoon mogelijk met veel 8ms LCD schermen. Jammer dat ik nog niemand heb kunnen vinden die precies het zelfde scherm heeft als ik (Panasonic TX32LX60F) en ook bevestigd dat hij geen ghosting heeft. Ik zou dan precies de instellingen kunnen overnemen en kijken wat er gebeurt. Ik snap ook niet dat ik in de winkel geen enkel scherm heb kunnen vinden dat geen ghosting te zien gaf. Ik moet mijn licht maar eens op steken bij avforums.com of morgen Panasonic weer een keer bellen. In ieder geval bedankt dat je de moeite hebt genomen om even te kijken, Max.
:)
Kijk anders ook even op www.htforum.nl Is namelijk een Nederlandse site met zeer veel mensen die echt weten waar ze het over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee dan bedankt voor de tip ik surf er direct naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
sunturion schreef op zondag 31 december 2006 @ 21:39:
Voor iedereen die bang is dat de XFPS het spelen van games op Xbox live zal verpesten heb ik goed nieuws. De XFPS is waardeloos voor First Person Shooters. Er staat een review op xbox360fanboy

Hier wat stukjes uit de review:

[...]
tja ik had ook niets anders verwacht, wat MS beter had kunnen done is een trackball intergreren in de controller, maar dat had dan vanaf het begin gemoeten. nu zijn alle games al op stick gebasseerd.

XBOX3 anyone? (of DX10BOX, omdat de opvolger wel zeker over DX10 graphics zal beschikken)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.