Viva Piñata | ||
![]() | ||
![]() | ||
Viva Piñata is de nieuwste game van Rare, na een aantal mindere titels komt Rare nu eindelijk weer met een topper. In Viva Piñata (vanaf nu VP) krijg je een tuin onder je hoede. Deze tuin is verwilderd en ziet er gewoon niet uit. Aan jou de taak deze tuin mooi te maken met je schop. Hoe mooier je tuin, des te mooiere Piñata's je tuintje aantrekt. Piñata's zijn papieren beesten gevuld met snoep. Zo heb je bijvoorbeeld kleine Whirlms (een soort van wormpjes) en Mousemallows (muisjes) maar ook de grote Elephanilla (een olifant) en Moozipan (een koe). De Piñata's hebben allemaal eisen, zo wil een Whirlm graag gras hebben en wil een Elephanilla graag bepaald fruit hebben. Als je aan hun wensen voldoet dan besluiten de Piñata's misschien wel om te blijven in je tuintje. Als ze willen blijven dan krijgen ze een mooie Piñatakleur en kan je ze een naam geven. Voldoe je daarna aan nog meer eisen dan krijgen ze gevoelens voor elkaar, en kun je de Piñata's laten Romancen. Zo kan je met 2 Piñata's van dezelfde soort weer een baby-piñata maken. Piñata's kunnen ook ziek worden, aangevallen worden door Sour Piñata's of door andere Piñata's in je tuin. Ook kan je ze verkopen en aankleden met accessoires. Aan jou de taak te zorgen dat iedereen tevreden is en in harmonie samenleeft. | ||
![]() | ||
In Viva Piñata is het mogelijk om spullen of Piñata's te ruilen via Xbox Live. Zo kan je dus aan bepaalde Piñata's komen als het jou niet lukt om die in je tuin te krijgen. Het schijnt dat er binnenkort ook een Co-op patch komt zodat je samen met iemand anders een tuin kan beheren. In ieder geval is er de mogelijkheid om Piñata's te ruilen. Ik verwacht ook dat er hier op GoT genoeg mensen zijn om een soort van ruil-markt op te zetten | ||
![]() | ||
Ik heb een [pinata] te ruil! | ||
Ik wil er graag een [pinata]/[item]/[# coins] voor hebben. | ||
code:
| ||
![]() | ||
Ik ben op zoek naar een [pinata]! | ||
Ik heb er een [pinata]/[item]/[# coins] voor over. | ||
code:
| ||
![]() | ||
![]() | ||
Hier staan een aantal tips om te zorgen dat je tuintje mooier, voller of vreedzamer wordt. Hoe kom ik van die Sour Piñata's af? Door ze een bepaald item te geven kan je ze ontzuren. Dit kan een zaadje zijn, maar ook een pompoen of ander item. Hieronder staan de items voor om Sour Piñata's vriendelijk te maken. spoiler: - Sour Crowla: a) Have 1 birdbath in the garden b) Has drunk 1 bottle of medicine - Sour Cocoadile: a) Have 160 pinometers of water (16%) b) Has eaten 1 Sweetooth c) Has eaten 2 Swananas - Sour Bonboon: a) Has lost a fight against a member of the Syrupent family (Twingersnap) - Sour Macaraccoon: a) You have 5 Master Romancer awards b) Has eaten a Cluckles - Sour Mallowolf: a) Has eaten a Pigxie - Sour Profitamole: a) Have two mushrooms in the garden b) Has eaten one Red Flutterscotch - Sour Shellybean: a) Has eaten 1 apple seed - Sour Sherbat: a) Has eaten a jack 'o lantern Mijn Viva Piñata is in het Nederlands Als je in je Dashboard naar System gaat (meest rechtse tabblad), en daar bij Locale United Kingdom kiest, dan is je Viva Piñata in het engels. Mijn Piñata's vallen elkaar telkens aan! Wat kan ik hier aan doen? Ten eerste moet je opletten dat je niet Piñata's hebt die elkaar niet lief vinden. Zo is het niet slim om een Pretztail (vos) bij een Cluckles (wolf) te zetten. Ook is het een goed idee om geschieden leefruimten in te richten voor Piñata's met behulp van hekjes. Zo kan je Bunnycombs prima met Whirlms in een ruimte zetten, en kan je de Piñata's die hun op willen eten apart houden. Zorg wel dat ze genoeg ruimte hebben, anders worden ze ziek. | ||
![]() | ||
Piñata Island - Extreem uitgebreide Wiki over alle Piñata's, items en eigenlijk alles wat in VP zit. Achievement Guide - De achievements in VP en hoe je ze kan halen. Piñata Guide - Alle Piñata's op een rij, met info zoals eisen en variants. Variant Guide - Een overzicht van alle variants, en hoe je ze kan krijgen. | ||
Opmerkingen? | ||
Ben je niet tevreden over de TS? Of heb je iets toe te voegen, bijvoorbeeld informatie of tips? Stuur me dan een DM, dan pas ik het zo snel mogelijk aan |
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 30-12-2006 21:56 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie