Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
wil best wel eens wat ruilen dus add me maar
Non taken
Is het allemaal makkelijk te begrijpen voor een kleuter?
Klinkt allemaal nogal ingewikkeld..
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Eeuh ja, je hebt gelijk. Microsoft heeft Rare overgenomen, das waar ook
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik gok van niet. Het doet overkomen als een kinderspel, maar het is zeker geen kinderspel (woordgrapjes ftwlink0007 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:18:
Ik denk dat ik deze ga kopen voor m'n broertje van 4 (en ikzelf natuurlijk)
Is het allemaal makkelijk te begrijpen voor een kleuter?
Klinkt allemaal nogal ingewikkeld..
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
![]() |
Ik heb twee Crowla's te ruil! (1500 coins) |
Ik wil er graag een Sherbat voor hebben. |
Sometimes you need to plan for coincidence
Als ik dan zie waar de tuin ophoud (klik op rechterstick), dan vind ik dat toch behoorlijk tegenvallen, en ik had dan ook gehoopt om een idioot grote tuin aan te kunnen leggen...
Verwijderd
Het geheugen van de Xbox360 staat dat niet toe.TranceSetter schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:21:
Ik heb het spel sinds afgelopen donderdag, en nu al behoorlijk wat uren gespeeld. Level 20 ben ik dan ook, en ik zag op Pinata Island staan dat ik bij level 21 al de maximale oppervlakte van de tuin heb.
Als ik dan zie waar de tuin ophoud (klik op rechterstick), dan vind ik dat toch behoorlijk tegenvallen, en ik had dan ook gehoopt om een idioot grote tuin aan te kunnen leggen...
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:36:
[...]
Het geheugen van de Xbox360 staat dat niet toe.

Gedeeltelijk heeft hij gelijk hoor, dankzij de enorme hoeveelheid items (pinata's, bomen, planten) die op de oppervlakte kunnen, is dit het maximum voor het geheugen van de xbox.
Ja, maar het wordt je niet toegelaten, want dan willen je Piñata's geen romantiekdansjes meer doenGroentenboer schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:18:
[...]
Gedeeltelijk heeft hij gelijk hoor, dankzij de enorme hoeveelheid items (pinata's, bomen, planten) die op de oppervlakte kunnen, is dit het maximum voor het geheugen van de xbox.
Ik blijf erbij, als je zo'n mooie spellen als gears of war kunt maken voor de xbox 360 dan moet een grotere tuin voor Viva Piñata ook mogelijk zijn.
Maargoed, we gaan wel weer fijn verder met de huidige tuin. Probleem is echter dat het me niet lukt om betere dieren aan te trekken.
Geduld zal wel de oplossing zijn...
Rare heeft voor deze opzet gekozen voor de Playability. Op deze manier is een tuin nog zonder teveel gevloek, en heen en weer gescroll te onderhouden. Het mooie is juist dat je met dezelfde kennis, geld, level en spullen extra tuinen kan beginnen.Groentenboer schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:18:
[...]
Dit zorgt er voor dat je veel kan proberen, alle Pinata's kan krijgen zonder dat ze altijd ruzie hebben, en het is ook nog overzichtelijk.
had ergens gelezen dat hij regio vrij was maar dat is hij dus niet.
iemand een idee waar ik hem zou kunnen verkopen ?
Heeft hij dezelfde cover als de NL versie? Maybe bij de lokale gameboer halen, en dan weer terugbrengen'???SwornEnemy schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:45:
Heb vandaag viva pinata in de bus gekregen.
Verwijderd
De US versie van het spel is wel regiovrij.SwornEnemy schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:45:
Heb vandaag viva pinata in de bus gekregen.
Mensen zoals jijTranceSetter schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:55:
[...]
Heeft hij dezelfde cover als de NL versie? Maybe bij de lokale gameboer halen, en dan weer terugbrengen'???

geen slecht idee maar der staat wat ching tjang tjong op dus dat gaat niet lukken.TranceSetter schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:55:
[...]
Heeft hij dezelfde cover als de NL versie? Maybe bij de lokale gameboer halen, en dan weer terugbrengen'???
er staat ntsc-j op en geloof me ik krijg hem niet aan de praat.Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:10:
[...]
De US versie van het spel is wel regiovrij.
staat ook op google ondertussen dat de nieuwe lading niet regio vrij is
tuurlijk. Een onschuldige winkelier opzadelen met jouw probleem. prima ideeSwornEnemy schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:08:
[...]
geen slecht idee maar der staat wat ching tjang tjong op dus dat gaat niet lukken.
[ Voor 4% gewijzigd door Kaasplank op 03-01-2007 23:28 ]
Het plaatje voor jullie tradesysteem is erg goed
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Nah sorry, was maar als 'grap' bedoeld. Zoiets zou ik zelf dus nooit doen, om dat misverstand even uit de wereld te helpen. Zelf haal ik alle spellen fijn in Nederland, zodat ik ook zeker weet dat ze werken en ik er garantie op heb zitten...
![]() |
Ik ben op zoek naar 15 Orchid seeds!! |
Ik heb er 2x de aanschafprijs voor over. |
Ik weet wel hoe deze rood wordt, maar nog niet hoe deze groen kan geraken.
(ps, ik ben de vriendin van Electra)
[ Voor 4% gewijzigd door Semper Fight op 07-01-2007 19:29 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Electra schreef op zondag 07 januari 2007 @ 19:29:
Wie weet hoe ik die groene flutterscotch krijg?
Ik weet wel hoe deze rood wordt, maar nog niet hoe deze groen kan geraken.
(ps, ik ben de vriendin van Electra)
Red Flutterscotch - Have a White Flutterscotch eat a poppy flower.
Green Flutterscotch - Have a White Flutterscotch eat a watercress flower.
Blue Flutterscotch - Have a White Flutterscotch eat a bluebell flower.
Pink Flutterscotch - Have a White Flutterscotch eat a water lily flower.
Black Flutterscotch - Have a White Flutterscotch eat a tulip flower.
Brown Flutterscotch - Have a White Flutterscotch eat a bullrush.
Yellow Flutterscotch - Have a White Flutterscotch eat a buttercup flower.
Orange Flutterscotch - Have a White Flutterscotch eat a bird of paradise flower.
Purple Flutterscotch - Have a White Flutterscotch eat a thistle flower.
Geweldig, hartelijk bedankt!
bouw een bijenkorf zodat de bijen honing kunnen maken van bloemen (geef je bij een bijenhoed om ze 't automatisch te laten doen)
vervolgens geef je de honing aan een van je mieren zodat ze kunnen romancen
wacht tot de nieuwe mier volgroeid is en verkoop deze voor 1000
dit proces heb ik zo een aantal keer herhaald ... heb nu geld zat(voorloopig)
Peper kweken is ook een goede manier voor wat snel geld. Vooral met 3x rode meststof. 1 peper is dan 400 waard oid
Verwijderd
Bij mij werken die snoepjes niet altijd.Angeloonie schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:35:
Je kan ook gewoon schapen of pony's/paarden enzo laten romancenKost je telkens 2 romance candy, maar meer niet
als ik hem klaar heb zal ik hem wel ergens opzetten zodat die te downloaden is.Kweet niet of iemand hier baat bij heeft maar wou het even kwijt..Reacties en toevoegingen zijn ook van harte welkom..
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Je moet eerst voldoen aan hun natuurlijke eisen zodat ze gewoon 1 keer romancen, na dat je ze 1 keer hebt laten romancen kun je de snoepjes gebruiken.Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:38:
[...]
Bij mij werken die snoepjes niet altijd.
Je verdient pas echt geld als je 6 van de 7 leeuwen (voor meesterromanticus) verkoopt.
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-01-2007 15:09 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Denk dat je dan nog op een te laag level zit.himlims_ schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:47:
hoe kan ik een koe kopen? heb de centen, maar in de shop staat er geen
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik wil die 2-koppige welhimlims_ schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 03:23:
ben lvl 23, welk lvl heb je nodig voor n koe?
Ik heb een [FOURHEADS] te ruil! Ik wil er graag een [pinata]/[item]/[9000 coins] voor hebben.
is een slang met 4 hoofden, evt ook een 2 koppige slang
iemand intresse?
Hey Boksie, ik weet dat je er zowiezo 2 mensen heel erg blij mee maaktKruisboksie schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:37:
Ik ben bezig met een nederlandse handleiding voor Viva pinata..ik gebruik de FAQ's die op internet staan en vertaal die met nieuwe info en plaatjes..
als ik hem klaar heb zal ik hem wel ergens opzetten zodat die te downloaden is.Kweet niet of iemand hier baat bij heeft maar wou het even kwijt..Reacties en toevoegingen zijn ook van harte welkom..
Ik ken dat.........Kruisboksie schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:07:
mooi dan doe ik het niet voor niks..aangezien er toch aardig wat werk in gaat zitten..heb pas 8 pagina's klaar :-p maw pas 14 pinata's omgezet..daarna nog de tips over je tuib en wat veel geld verdient en dan is die klaar..hopelijk komt alles snel klaar maar gaat echt een berg werk inzitten..
Maar goed, als het klaar is, dan zijn er echt een boel mensen die er baat bij hebben hoor!
Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag.
Verwijderd
Welke pinata`s wil je ervoor hebben?himlims_ schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 03:23:
ben lvl 23, welk lvl heb je nodig voor n koe?
Ik heb een [FOURHEADS] te ruil! Ik wil er graag een [pinata]/[item]/[9000 coins] voor hebben.
is een slang met 4 hoofden, evt ook een 2 koppige slang
iemand intresse?
Verwijderd
Doe geen moeite om hem over te halen. Alle andere honderduizenden spelers ter wereld vinden het wel een goed spel dus er moet toch iemand zijn die het niet leuk vindt.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 09:27:
[...]
Heb je gow al gespeeld dan? Zo niet moet je echt uit proberen. Mij leek het in eerste instantie ook een standaard shooter, maar dat is het echt totaal niet.
Heb 'm al gevonden, voor de geintresseerden:
Plant Fertilizer
Apple Tree Red
Banana Tree Yellow
Bird of Paradise Orange
Blackberry bush Purple
Bluebell Blue
Bullrush Brown
Buttercup Yellow
Carrot Orange
Chili Red
Corn Yellow
Daisy Yellow
Fir Tree Brown
Gem Tree Blue
Gooseberry bush Green
Hazel Tree Brown
Monkeynut Tree Brown
Nightshade bush Purple
Oak Tree Green
Orchid Green
Poppy Red
Pumpkin Orange
Snapdragon Purple
Sunflower Yellow
Tulip Purple
Turnip Purple
Water Lily Purple
Watercress Green
[ Voor 69% gewijzigd door Xanion op 10-01-2007 00:43 ]
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Eigenlijk gaat mijn vraag niet hierover, maar meer of er een gedwongen einde aan het spel zit. Is er een punt dat het spel zegt 'game over' of ik nu klaar ben met mijn tuin of niet? Of krijg ik als ik te lang speel met andere dingen in de problemen? Ik heb bijvoorbeeld al mijn sparrowmints en hun troep verkocht nadat ik er 1 'gebreed' had omdat ik ze niet zo leuk vond, en nu weet ik wel dat ik die jager er op uit kan sturen om er nog wat te halen, maar goed.. misschien gebeuren er toch dingen die later in een spel niet meer te corrigeren zijn
Hoe krijg je eigenlijk master romance voor een specie want heb hem alleen voor de wirlm en de upgrade van de toffly (naam zo kwijt)
Je moet die beestjes zo vaak fokken, dat er 7 tegelijk in je tuin rond-rennen, kruipen, vliegen, springen.... Dan ben je Master Romancer voor die SpecieFulmeN schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 21:48:
Hey ik ben nu level 30 en wil de macaroon wil ik graag normaal maken maar hiervoor moet ik romancer voor 5 species zijn
Hoe krijg je eigenlijk master romance voor een specie want heb hem alleen voor de wirlm en de upgrade van de toffly (naam zo kwijt)
Download hem hier!!
Save as ..
[ Voor 130% gewijzigd door Kruisboksie op 18-01-2007 05:57 ]
Is het trouwens de bedoeling om ook nog alle planten toe te voegen? op Piñata Island staan die namelijk niet, en dan weet ik of ik alle planten al heb gekweekt
HuhTranceSetter schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:19:
...
op Piñata Island staan die namelijk niet, en dan weet ik of ik alle planten al heb gekweekt
Dan ben ik blind dat ik die link nog nergens heb zien staan... Nou ja, toch bedankt!
Vanavond of morgen online jongens..hoor dan hopelijk nog wat op en aanmerkingen van jullie zodat ik die kan aanpassen...
Download hem hier!!
Dit is de Final die ik gemaakt hebt en zullen dus alleen fouten en andere dingen verandert worden..Tenzij jullie er iets bij willen hebben dan zal ik kijken of me dat nog lukt..Maar voor nu vind ik hem al top..
Het is een volledige lijst geworden met alle info over de pinata's en over de planten en bomen en wat info over Bart de prutser en een Achiement lijst..
downloadse en gebruikse :-p
De rest van de eisen haal ik met gemak en ik plant veel mais die ik dan net genoeg water geef dat ze blijven leven maar dat ik ze nog niet kan oogsten
Gister kwam voor het eerst een olifantje in m'n tuin kijken
hehe wat een spel.
[ Voor 114% gewijzigd door Mutatie op 18-01-2007 13:00 ]
Fantastisch, mijn vrouw is er zeer gelukkig mee.Kruisboksie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 07:07:
Nou Heren en Dames..Hij is af..Het staat klaar om van het net geplukt te worden..
Download hem hier!!
Dit is de Final die ik gemaakt hebt en zullen dus alleen fouten en andere dingen verandert worden..Tenzij jullie er iets bij willen hebben dan zal ik kijken of me dat nog lukt..Maar voor nu vind ik hem al top..
Het is een volledige lijst geworden met alle info over de pinata's en over de planten en bomen en wat info over Bart de prutser en een Achiement lijst..
downloadse en gebruikse :-p
Een verzoekje of je kunt aanpassen. Bij de dieren heb je nu alleen staan vanuit welk dier ze kunnen transformeren Maar het zou makkelijker zijn als je bij een dier wat kan transformeren het er al bij zet hoe je 'm kunt transformeren. Bij ReddHot heb je bijv. staan dat je deze kunt maken uit een Taffly. Maar het is makkelijker om bij een Taffly te hebben staan dat ie een ReddHot kan worden. Als je zo'n beest in je tuin hebt ga je daar nl. kijken wat er over vermeld staat
Voor de rest perfect
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Alles manualPiels schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:02:
Is het nou de bedoelding dat je alle beeste elke keer 'manueel' moet laten dekken? Dus als je in de mood zijn, naar elkaar leiden? Of kunnen ze het na 1x zelf en dekken ze automatisch?
Speel het spel nog niet zo lang, maar als je iedereen manueel moet laten dekken, daar gaat veel tijd in zitten of niet?
Is het verstandig om verschillende "hokken" te bouwen voor bepaalde beesten?
Het kan handig zijn stukken af te bakenen voor verschillende beesten. Ik heb alleen maar beesten in de tuin die met elkaar overweg kunnen. Als ze ruzie maken dan gaat de soort waarmee ik al een keer gefokt heb weg of ik laat ze opeten door pinata's waarmee ik nog moet fokken. Enige reden waarom ik fok is om hoger in de levels te komen. Als ik dat gedaan heb gaan ze sowieso snel in de verkoop als ik er geen nut meer voor kan vinden.
Yepz, stop de konijntjes bij de wormen in een afrastering, die maken namelijk geen ruzie met elkaar.Piels schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:26:
Speel het spel nog niet zo lang, maar als je iedereen manueel moet laten dekken, daar gaat veel tijd in zitten of niet?
Is het verstandig om verschillende "hokken" te bouwen voor bepaalde beesten?
Enz......
Vervelende Pinata's zoals Pretztails, Fudgehodge en dergelijke verkoop ik steeds.
Verwijderd
4e hit op google:TrailBlazer schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:11:
wat is het verschil tussen de gewone versie en de collectors edition
Klik
Schijnt een vaker voorkomende bug te zijn. Is dus mooi

Ben gisteravond wee begonnen aan het spel, ben pas op level 3 ofzo maar je moet ook zoveel dingen doen...
Een poosje terug heeft iemand hier een handleiding gepost, deze link werkt niet meer. Heeft iemand hem nog ergens?
Kijk eens aan, stond 1 pagina terugwmeester schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:50:
*kick*
Ben gisteravond wee begonnen aan het spel, ben pas op level 3 ofzo maar je moet ook zoveel dingen doen...
Een poosje terug heeft iemand hier een handleiding gepost, deze link werkt niet meer. Heeft iemand hem nog ergens?
Klik
Hhhhhm de link werkt niet meer........
[ Voor 4% gewijzigd door Semper Fight op 28-06-2007 10:23 ]
En is dit meer op kinderen gericht? Of is het gewoon leuk voor iedereen..
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Oke jvraag is dan een maand oud. Maar ik als 21 jarige heb toch bijzonder veeeeeel uuurtjes in het spel zitten. Je moet alleen zorgen dat je vrienden het niet zien ;-). Het is ook speelbaar voor kinderen maar er zit genoeg content en variatie in om het boeiend te houden! :-)Trigalti schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:08:
Ben nou wel benieuwd of dit spel ook echt blijft boeien?
En is dit meer op kinderen gericht? Of is het gewoon leuk voor iedereen..
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
het begint eenvoudig maar als je wat verder komt wordt het eigenlijk te ingewikkeld voor kinderen.
het is iig wel erg verslavend.
If you don't stand for something you'll fall for everything
Nee jij vind het te ingewikkeld voor kinderen ;-). Kids zijn best handig af en toe geloof me. Wij(ouderen ;-) ). Hebben vaak de neiging als we er zelf moeite mee hebben te zeggen van ja een kind kan dat helemaal niet maar mijn neefje van 13 heeft in dit spel net zoveel gamer points(volgens mij meer zelfs) dan mij gehaald! Ik zit toch op de 800nogwat...mazzl schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:28:
men vriendin speelt het ook erg veel.
het begint eenvoudig maar als je wat verder komt wordt het eigenlijk te ingewikkeld voor kinderen.
het is iig wel erg verslavend.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
en ik moet bekennen.. ik speel het ook
[ Voor 35% gewijzigd door Bezulba op 10-11-2007 17:47 ]
blup
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Helaas is nu ook Viva Pinata Party Animals op de markt verschenen, en dat is weer een beetje jammer.
Overigens ligt deze game bij mijn weten nog niet in de winkel
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Die is al te krijgen bij play-asia voor 30 euroPWM schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 19:13:
Deze game is zoooo goed
Helaas is nu ook Viva Pinata Party Animals op de markt verschenen, en dat is weer een beetje jammer.
Overigens ligt deze game bij mijn weten nog niet in de winkel
mwah vind het wel fijn om even teveel te weten. Scheelt in de leercurve. Sommige games hebben helemaal geen training en dan kom je er na 20 uur spelen achter dat je iets veel makkeijker had kunnen doenTimocos schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 19:39:
Merk wel dat je veel in de richting gestuurd wordt .. althans bij het eerste level. Vind dat beetje irri, hopelijk is binnekort dat poppetje weg
blup
Er is een archievement genaamd 'Label Designer'. Hiervoor hoef ik dus alleen maar een label te designen. Maar... Waar, hoe en waarvoor kan/moet ik een label designen?
Ja lekker!
Heel simpel, het is het blaadje van de ingame menubloem (waar je kiest tussen schep, gieter e.d.) rechtsboven. Dit label hangt dan (meestal aabn het oor) van je pinata's. Als je dan via live een dier naar iemand stuurt houdt je dier dat label.Pronk schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:57:
Ik speel het spelletje sinds kort samen met mijn vriendin, nu heb ik een klein (waarschijnlijk stom) vraagje.
Er is een archievement genaamd 'Label Designer'. Hiervoor hoef ik dus alleen maar een label te designen. Maar... Waar, hoe en waarvoor kan/moet ik een label designen?
[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 12-11-2007 15:00 ]
Aha thx!, het was dus inderdaad een vrij stomme vraag.johnnyv.nl schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:59:
[...]
Heel simpel, het is het blaadje van de ingame menubloem (waar je kiest tussen schep, gieter e.d.) rechtsboven. Dit label hangt dan (meestal aabn het oor) van je pinata's. Als je dan via live een dier naar iemand stuurt houdt je dier dat label.
Ja lekker!
Het gaat om deze, je zou me er zeer blij mee maken:)
VivaPinata-Dutch-Handleiding-Final.pdf
ik loop nu een beetje vast als iemand een tip heeft graag.
gr. richard
Mocht iemand wat online willen spelen, en wat willen samenwerken. Voeg mij dan maar toe, tag is "Yzf1kr".
https://www.facebook.com/hausbrandeck