Die van MCSnet.nl hebben ze al twee weken niet op voorraad en hij kan elk moment binnenkomen (hoor ik al een week). Zodra die er is haal ik 'em op en post ik de resultaten.Devil N schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:02:
[...]
Dat YPbPr Power kastje is crap. Ik heb 'm zelf ook, bij gebrek aan beter, maar zoals je wel kunt zien aan de foto mist dat plastic onding iedere vorm van afscherming. Ook is de component kabel naar de TV enorm dun en dus erg gevoelig voor storing. Ik merk 't met m'n Xbox 360, als ik 'm op 720p heb staan dan krijg ik 's avonds steevast lopende diagonale lijnen in m'n beeld. Bij nadere inspectie valt ook de nodige ruis in het beeld te ontdekken, alhoewel je om dat te zien zo'n 10 cm van 't beeld af moet zitten. Naast dit alles komt ook nog dat 't kastje gewoon oerlelijk is.
Ik ben al langer op zoek naar een beter alternatief, maar component switchboxes zijn schaars hier in Nederland. Bij MCSnet.nl hebben ze een aardige staan voor 40 euro, maar ik vind die site nogal vaag qua bestelmethode. Die van Joytech ziet er wel strak uit, maar 109 euro is toch wel een beetje veel geld.
Deze moet je hebben voor maar 15 euro inc. verzendkosten--> linkAnoniem: 130868 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 17:27:
Ik heb op google gezocht en op GoT. Maar volgens mij gebruik ik niet de juiste zoek woorden ofzoIk heb zojuist een 2e hands xbox 360 gekocht met daarbij een vga kabel. Aangesloten op m'n tft met alleen één vga poort. Wat heb ik nu nodig om niet de hele tijd van kabels te ruilen?

Geen kwaliteitsverlies, ik heb hem ook bij deze verkoper gekocht en op mijn Plasma monitor aangesloten: prima kabel.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 04-01-2007 22:50 ]