Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.000 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Okyah schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:44:
Maar hij post dus ook het volgende:
[afbeelding]
Drie van dit soort plugjes kopen lijkt mij een redelijk oplossing :)
Ik heb een xbox1 en een 360. Ik had de xbox1 via component aangesloten op m'n LCD maar aangezien de 360 daar nu op zit heb ik 'm via rgb scart. Dramatisch slechter beeld dus wil ik bovenstaande oplossing proberen. Iemand die dit al zo heeft? In een ander topic las ik dat deze ergens voor 2 euro per stuk te verkrijgen zijn, heb gegoogeld maar niet gevonden. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

BigSurf schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:27:
Ik heb een xbox1 en een 360. Ik had de xbox1 via component aangesloten op m'n LCD maar aangezien de 360 daar nu op zit heb ik 'm via rgb scart. Dramatisch slechter beeld dus wil ik bovenstaande oplossing proberen. Iemand die dit al zo heeft? In een ander topic las ik dat deze ergens voor 2 euro per stuk te verkrijgen zijn, heb gegoogeld maar niet gevonden. Iemand?
Misschien dat hier iets tussen zit?

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

crzier schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 09:54:
[...]

Vreemd genoeg heb ik er nu geen last meer van, maar heb het alleen bij GoW gehad... heb ook van die 'ronde krassen' erop. Gister nog 2 uur gespeeld en nergens last van. Heb het ook nooit gehad bij PGR3 and Tabletennis. Maar wat doe je precies met de dvd als ik vragen mag? Terug naar wat?
Terug naar de winkel, Ik heb zowel mijn Xbox als mijn GoW dvd bij dezelfde winkel gekocht. Het is hun hardware die niet werkt en die de dvd heeft beschadigd. MS vergoed de dvd als ik het goed heb niet, dan de winkel maar. Ik heb hem al een keer om kunnen ruilen want ze weten erg goed van dit probleem waar veel mensen mee zitten.

Wie niet waagt wie niet wint.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 20:19

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

Misschien dat ik gewoon weer niet goed genoeg gezocht heb hier op GoT, maar ik vraag me af hoe het nu eigenlijk zit met de WMV ondersteuning van de XBOX360.

Toen ik m'n 360 'n jaar geleden binnenkreeg en de eerste 720p HD WMV filmpjes zag viel m'n mond wagenwijd open. Ik verwachtte destijds dat het hele HD-DVD vs BlueRay geneuzel rap over zou zijn, omdat je klaarblijkelijk dus met HD-WMV al op één 4.7 gigabyte DVD'tje een prachtige HD video kunt opslaan. Maar, helaas vind ik nog nergens HDWMV disks voor de 360....

Ik heb alleen diverse korte 720p trailers op de 360 staan, die ik via Live heb binnengehaald, en die hebben allemaal geweldige beeldkwaliteit.

Op m'n PC heb ik 'n aantal HD filmpjes staan, onder andere Terminator III, 4.3 gigabyte in 720p resolutie, en 'n aantal afleveringen van bijvoorbeeld Lost van de amerikaanse HDTV-buis.

Maar, dat is allemaal AVI, en geen WMV.
Ook heb ik zo'n National Geographic filmpje (AVI) van 2,8 gigabyte, op de resolutie 1440x1080, en die is op m'n PC dus gewoonweg niet af te spelen. (3 frames per seconde ongeveer)

Dus, mijn vraag : kan ik die content omzetten naar HD-WMV en vervolgens op 'n DVD'tje fikken om in HD resolutie af te spelen op m'n 360 ? Of kan dat überhaupt niet?
Alvast bedankt voor de suggesties/reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 13:24
Ever wonder why Microsoft hasn't released an HDMI cable for the Xbox 360, or whether the AV port was really capable of digital out? Well, here's your answer: we landed pictures of what appears to be the second Xbox 360 -- the Xbox 360 v2, if you will -- codenamed Zephyr. (The original Xbox 360, if you recall, was codenamed Xenon.) The long rumored about and awaited update to the console won't just feature a new, cooler 65nm processor, it's also finally added an HDMI port for full digital 1080p pleasure, as well as a 120GB drive, just what the doctor ordered. The 120GB drive may or may not come bundled with the kit, we don't yet know, just as we also don't yet know how much a Zephyr 360 is going to run (we imagine it'll go for the same price as currently so they can keep up a little on their expanding margin). But our very kind Xbox insider seemed happy to let us know we'd be able to get them "soon."

Afbeeldingslocatie: http://www.engadget.com/media/2007/01/xbox_zephyr.jpg
bron: Engadget

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-04 11:36

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik mag dus concluderen dat de mensen met een Xbox 360 V1 dus het bokje zijn?
Of komt daar alsnog een aparte kabel voor?

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

MarcelG schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:57:
Misschien dat ik gewoon weer niet goed genoeg gezocht heb hier op GoT, maar ik vraag me af hoe het nu eigenlijk zit met de WMV ondersteuning van de XBOX360.

Dus, mijn vraag : kan ik die content omzetten naar HD-WMV en vervolgens op 'n DVD'tje fikken om in HD resolutie af te spelen op m'n 360 ?
Ja het kan, zoek op het woord transcode in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Electra schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:13:
[...]
Er zal toch wel een aparte kabel voor komen? En component is toch ook ok?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
Ik weet niet hoe microsoft dat precies met de prijs wil gaan doen van die 'Zephyr 360 ', maar als de even duur zou zijn als de huidige premium dan stuur ik graag me 20 gig Hd in ruil voor die 120gig Hd en doet microsoft er maar een aparte HDMI kabel bij. Daarnaast zal die nieuwe versie koeler zijn, dus minder herrie maken. Terwijl ik voor het zelfde koeleffect een nyko intercooler er op heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:09
rstyled schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:33:
...Terwijl ik voor het zelfde koeleffect een nyko intercooler er op heb zitten.
Hoe bevalt de Nyko koeler? Want ik twijfel om er ook 1 te kopen maar ik hoor dat er veel xbox-en kapot gaan door dit apparaat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 01:08

Royz

Kleurenblind!!

Ik geloof er niks van. Tenzij dit de Ultra-Premium gaat worden, die 500 euro kost :). maar vervangen doet hij de 360 vast niet

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 20:19

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

it0 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:16:
[...]

Ja het kan, zoek op het woord transcode in dit topic.
Thanks, maar ik snap dat niet zo goed ; dat is toch alleen maar voor het streamen van content naar de 360 vanaf 'n PC ? Die PC doet dan het 'on the fly' transcoden ?
Daar is mijn PC vermoedelijk niet snel genoeg voor, zeker niet op HD resolutie (is 'n ouwe P4 2Ghz met 512 Mb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 13:09
Electra schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:13:
[...]
Ik denk niet dat we de l*l zijn omdat er een v2 komt. Je bent altijd de sjaak met elektronica. Als je nu een high-end pc koopt is die over een maand alweer goedkoper of zijn er nieuwere/betere producten. De v2 komt misschien pas over een half jaar. Dan kan je eeuwig wachten op wat beters want ze zijn ook alweer bezig met een helemaal nieuwe xbox 720 of iets dergelijks!

Moraal van het verhaal. Gewoon blij zijn met wat je hebt :)

[ Voor 30% gewijzigd door bsmpower op 05-01-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 13:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

Royz schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:43:
Ik geloof er niks van. Tenzij dit de Ultra-Premium gaat worden, die 500 euro kost :). maar vervangen doet hij de 360 vast niet
Dat doet hij zeker wel. Het is al vrij lang bekend dat Microsoft over wil stappen naar een kleinere dye om de warmte (en ook de kosten) te kunnen drukken. Meen zelfs dat het voor Q4 2k6 werd verwacht maar uiteindelijk werd uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:53

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MarcelG schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:44:
[...]

Thanks, maar ik snap dat niet zo goed ; dat is toch alleen maar voor het streamen van content naar de 360 vanaf 'n PC ? Die PC doet dan het 'on the fly' transcoden ?
Daar is mijn PC vermoedelijk niet snel genoeg voor, zeker niet op HD resolutie (is 'n ouwe P4 2Ghz met 512 Mb).
Nope, en dat heeft weinig met TransCode te maken maar meer met de omzetting van bepaalde typen files met bepaalde resoluties in het algemeen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 14:19
Ik vind het wel echt jammer als MS met een 'v2' gaat komen als deze evenveel gaat kosten als de huidige premium. De Xbox1 heeft ook 6 revisies ondergaan, maar de verschillen beleven beperkt tot de electronica en het merk dvd speler enzo. Dat is naar mijn mening toch ook de kracht van een console? Dat ze altijd hetzelfde zijn? Ik zie het ook nog wel gebeuren dat je straks voor een bepaald spel weetikveel hoeveel Gb HD space nodig gaat hebben, ondanks dat ooit een of andere spokesperson gezegd zou hebben dat je met de core versie elk spel kunt spelen...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-03 15:11
uchiha tijntje schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:46:
[...]

Terug naar de winkel, Ik heb zowel mijn Xbox als mijn GoW dvd bij dezelfde winkel gekocht. Het is hun hardware die niet werkt en die de dvd heeft beschadigd. MS vergoed de dvd als ik het goed heb niet, dan de winkel maar. Ik heb hem al een keer om kunnen ruilen want ze weten erg goed van dit probleem waar veel mensen mee zitten.

Wie niet waagt wie niet wint.
Aha. Ik heb mn console bij MM in Duitsland gehaald en GoW bij MM in Nederland. Zal mij benieuwen, ik zie het nog even aan en anders ga ik volgende week terug met mn disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Laatst online: 20-02 05:33
bsmpower schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:39:
[...]

Hoe bevalt de Nyko koeler? Want ik twijfel om er ook 1 te kopen maar ik hoor dat er veel xbox-en kapot gaan door dit apparaat?!
Ja het ding houd je xbox wel zeker koeler. Maar je moet of van een straaljager-geluid houden of het geluid van je speakers gewoon wat harder zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-04 11:36

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

bsmpower schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:46:
[...]

Ik denk niet dat we de l*l zijn omdat er een v2 komt. Je bent altijd de sjaak met elektronica. Als je nu een high-end pc koopt is die over een maand alweer goedkoper of zijn er nieuwere/betere producten. De v2 komt misschien pas over een half jaar. Dan kan je eeuwig wachten op wat beters want ze zijn ook alweer bezig met een helemaal nieuwe xbox 720 of iets dergelijks!

Moraal van het verhaal. Gewoon blij zijn met wat je hebt :)
Dat snap ik ook wel, echter ben ik benieuwd of er voor de V1 dan nog een aparte HDMI kabel komt.
Zoniet, dan vind ik dat je als V1 bezitter wel benadeeld wordt ten opzichte van de V2 bezitters.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

GoldieLox schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:25:
Ik vind het wel echt jammer als MS met een 'v2' gaat komen als deze evenveel gaat kosten als de huidige premium. De Xbox1 heeft ook 6 revisies ondergaan, maar de verschillen beleven beperkt tot de electronica en het merk dvd speler enzo. Dat is naar mijn mening toch ook de kracht van een console? Dat ze altijd hetzelfde zijn? Ik zie het ook nog wel gebeuren dat je straks voor een bepaald spel weetikveel hoeveel Gb HD space nodig gaat hebben, ondanks dat ooit een of andere spokesperson gezegd zou hebben dat je met de core versie elk spel kunt spelen...
De PS1 en PS2 hebben ook allerlei revisies gehad. Kijk eens naar de poorten en het formaat van de eerste naar de laatste PS2. Totaal anders.

De Xbox 1 begon met een 8GB harde schijf, en eindigde standaard met 20gb.

En weet je wat, het maakt niet uit. Alle spellen die je nu koopt, draaien op jouw Xbox. Spellen die je later koopt? Ook, zonder enig verschil.

Dat is de kracht van een console, en die blijft behouden.

Natuurlijk komt er af en toe een revisie, en er zal ook een V3 komen. Als de spellen maar zonder kwaliteits verlies speelbaar zijn, en dat zijn ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 07:03
Niks mis met de V2. Die zal wel 400 euro gaan kosten en de oude premium 300. 120 GB harddisk voor 100 euro en je kunt zo upgraden toch? Gewone premium krijgt zeer waarschijnlijk ook HDMI en met die oude processor kan ik wel leven.

Heeft iemand overigens nog een adresje waar ik Xbox Live Gold voor max 40 euro kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-05 14:23
bsmpower schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:46:
Ik denk niet dat we de l*l zijn omdat er een v2 komt. Je bent altijd de sjaak met elektronica. Als je nu een high-end pc koopt is die over een maand alweer goedkoper of zijn er nieuwere/betere producten.
Ok... dit ben ik niet helemaal met je eens, je koopt juist een console om af te zijn van het gezeik met hardware, upgrades, framerates en dergelijke. Uiteraard een nieuwe versie uitbrengen die stiller, koeler en goedkoper te produceren is.... fair enough. Maar functies toevoegen die op de originele console niet beschikbaar was is niet eerlijk tegenover de 9 miljoen mensen die al een 360 hebben staan, hier doel ik mee op de HDMI-aansluiting. Wanneer Microsoft een apparte HDMI-kabel zou releasen voor oudere Xboxen zou er niets aan de hand zijn, een grotere HD schaf ik later wel aan en dat is het risico wat je bij de eerste Xbox ook had (eerst 8gb, daarna 20gb).

Oftewel, té grootte veranderingen zijn niet eerlijk tegenover de 360 bezitters van nu. Hier kan ik me dan ook best wel een beetje over opwinden, dit gezeik. Ik hoop dan dus ook dat Microsoft met een apparte HDMI-kabel komt, laat ze die V2 maar uitbrengen, maar ook een HDMI-kabel voor V1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Man, sinds Gears is er echt geen ruk meer gebeurd met de 360 zeg... ding staat hier maar te stoffen. (naja, op games gebied dan... gebruik hem nog dagelijks als MCE, anders had ik hem waarschijnlijk al wel de deur uit gedaan ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
PWM schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:19:
[...]

Kan me niet herinneren dan de Xbox1 werd geleverd met 20GB hdd... :?
Volgens gewoon 8GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-05 17:15
Novah schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:41:
[...]

...
Oftewel, té grootte veranderingen zijn niet eerlijk tegenover de 360 bezitters van nu. Hier kan ik me dan ook best wel een beetje over opwinden, dit gezeik. Ik hoop dan dus ook dat Microsoft met een apparte HDMI-kabel komt, laat ze die V2 maar uitbrengen, maar ook een HDMI-kabel voor V1.
Ik denk zelf dat er géén HDMI kabel komt voor de V1. Als het technisch zou kunnen was deze kabel al lang uitgebracht. Waarom denk je dat op de V2 een aparte HDMI connector zit...?

[ Voor 7% gewijzigd door wrcveen op 05-01-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

TangLeFuzZ schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:44:
Man, sinds Gears is er echt geen ruk meer gebeurd met de 360 zeg... ding staat hier maar te stoffen. (naja, op games gebied dan... gebruik hem nog dagelijks als MCE, anders had ik hem waarschijnlijk al wel de deur uit gedaan ;( )
Ehm lees jij de (online) bladen wel of ben je niet zo goed in Engels? Er komt zoveel aan voor de xbox360 en daar ga ook jij heel erg blij van worden.

http://www.xbox360fanboy....y-top-ten-nothin-but-360/
http://www.xbox360only.nl/
http://www.xbox-scene.com/
http://xbox360.1up.com/

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Redje schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:57:
[...]

Kan me niet herinneren dan de Xbox1 werd geleverd met 20GB hdd... :?
Volgens gewoon 8GB.
Om precies te zijn:

8, 10, 12 en 20 :)

Simpel zat. 8gb was op een gegeven moment duurder dan 20gb, aangezien 8gb alleen nog maar door MS gebruikt zou worden

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 05-01-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

TangLeFuzZ schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:44:
Je hebt nog nauwelijks spellen gespeeld :?

Er is een lijst van topgames, die nog niet in jouw lijst staan :)

Ik zou zo zeggen, kijk nu eens terug i.p.v. vooruit, je hebt nog meeeer dan genoeg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Laatst online: 11:37
wrcveen schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:13:
[...]
Ik denk zelf dat er géén HDMI kabel komt voor de V1. Als het technisch zou kunnen was deze kabel al lang uitgebracht. Waarom denk je dat op de V2 een aparte HDMI connector zit...?
Hoe krijg je je 5.1 geluid trouwens naar je versterker? Met alleen een HDMI kabel wordt dat lastig, en ik zie geen nieuwe digital out... Photoshopje?

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

pwvliet schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:29:
[...]

Hoe krijg je je 5.1 geluid trouwens naar je versterker? Met alleen een HDMI kabel wordt dat lastig, en ik zie geen nieuwe digital out... Photoshopje?
Je 5.1 geluid loopt over je HDMI kabel ;)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84159

Ik snap al dat gemekker over "ooooh er komt een xbox 360 met HDMI aan en nu zijn we genaaid door MS!!!" niet zo. Swa, er komt een xbox 360 met HDMI, het is niet zo alsof ie nou opeens beter beeld geeft? De resolutie blijft het zelfde. Het ENIGE voordeel wat ik tot zover zie is dat beeld en geluid over 1 kabel gaan, maar weet je wat: die kabel gaat naar je tv, en ik weet niet wat voor tv jij hebt, maar de mijne heeft ten eerste al geen hdmi, en ten tweede al geen meegeleverd 8.1 systeem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 84159 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:31:
Ik snap al dat gemekker over "ooooh er komt een xbox 360 met HDMI aan en nu zijn we genaaid door MS!!!" niet zo. Swa, er komt een xbox 360 met HDMI, het is niet zo alsof ie nou opeens beter beeld geeft? De resolutie blijft het zelfde. Het ENIGE voordeel wat ik tot zover zie is dat beeld en geluid over 1 kabel gaan, maar weet je wat: die kabel gaat naar je tv, en ik weet niet wat voor tv jij hebt, maar de mijne heeft ten eerste al geen hdmi, en ten tweede al geen meegeleverd 8.1 systeem ;)
Via je versterker doorlussen naar je tv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

bAdmuTs schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:33:
[...]

Via je versterker doorlussen naar je tv ;)
Ja, nog ff... Ik wil een XB360 kunnen gebruiken zoals ie is aangekondigd en niet na 2 jaar "ineens" moeten investeren in een nieuwe versterker met HDMI-passthru mogelijkheden. Sterker nog; ik heb een TV met maar 1 HDMI-aansluiting en daar zit nu mijn DVD-speler op.

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 05-01-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:45

zAo

GPLv2 Fanboy

wrcveen schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:13:
[...]
Dat is ook het probleem van de huidige Xbox360. Al zou je een HDMI kabel maken, dan maakt hij van analoog signaal weer een digitaal signaal. Je krijgt dus een kabel die op een andere aansluiting kan op je TV past, maar verder geen toegevoegde waarde heeft. Onzinning. Bij de "v2" blijft het signaal op de gehele lijn digitaal wat tot een iets beter beeld zou kunnen leiden.

Ik wacht zelf op de PS3, maar met de nieuwe CPU (65mn) en evt. een stillere drive is de keuze een stuk lastiger omdat vooral de 'herrie' mij tegen de borst stoot. (en de betaalde online play).

Wel blijf ik het een typische Microsoft-actie vinden. Net als ze de oude xbox als een blok hebben laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

MAX3400 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:36:
[...]

Ja, nog ff... Ik wil een XB360 kunnen gebruiken zoals ie is aangekondigd en niet na 2 jaar "ineens" moeten investeren in een nieuwe versterker met HDMI-passthru mogelijkheden.
Kan ook gewoon alleen dan heb je volgens mij geen 5.1 geluid, dan zal je volgens mij toch echt via je versterker moeten doorlussen. Of er moet ook een optical aansluiting op de HDMI kabel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
zAo schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:37:
[...]

Dat is ook het probleem van de huidige Xbox360. Al zou je een HDMI kabel maken, dan maakt hij van analoog signaal weer een digitaal signaal. Je krijgt dus een kabel die op een andere aansluiting kan op je TV past, maar verder geen toegevoegde waarde heeft. Onzinning. Bij de "v2" blijft het signaal op de gehele lijn digitaal wat tot een iets beter beeld zou kunnen leiden.

Ik wacht zelf op de PS3, maar met de nieuwe CPU (65mn) en evt. een stillere drive is de keuze een stuk lastiger omdat vooral de 'herrie' mij tegen de borst stoot. (en de betaalde online play).

Wel blijf ik het een typische Microsoft-actie vinden. Net als ze de oude xbox als een blok hebben laten vallen.
Hoe bedoel je een typische microsoft-actie? Hadden ze nu nog allemaal investeringen moeten doen in een oud platform ? Of hoe bedoel je het?

Microsoft wil vooruit, net als iedereen in de elektronica-bizznus, misschien is het hard genaaid als je straks een V1 hebt en er komt voor dezelfde prijs een V2, toch is dit dagelijkse realiteit. Als je immers vandaag een auto koopt, kan er morgen al weer een neiuwer model uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

J-air schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:44:
[...]

Hoe bedoel je een typische microsoft-actie? Hadden ze nu nog allemaal investeringen moeten doen in een oud platform ? Of hoe bedoel je het?

Microsoft wil vooruit, net als iedereen in de elektronica-bizznus, misschien is het hard genaaid als je straks een V1 hebt en er komt voor dezelfde prijs een V2, toch is dit dagelijkse realiteit. Als je immers vandaag een auto koopt, kan er morgen al weer een neiuwer model uit zijn.
Js, wacht ff... Als je ook mijn eerdere reakties bekijkt: het gaat er nu niet alleen om dat Microsoft een revisie uitbrengt van een console, ook de consument moet extra investeringen gaan doen om de V2 te kunnen gebruiken. Dat is een beetje krom; want als je een nieuwere auto koopt, hoef je niet specifiek op zoek naar andere brandstof of een bredere weg alvorens je je auto kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
MAX3400 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:47:
[...]

Js, wacht ff... Als je ook mijn eerdere reakties bekijkt: het gaat er nu niet alleen om dat Microsoft een revisie uitbrengt van een console, ook de consument moet extra investeringen gaan doen om de V2 te kunnen gebruiken. Dat is een beetje krom; want als je een nieuwere auto koopt, hoef je niet specifiek op zoek naar andere brandstof of een bredere weg alvorens je je auto kan gebruiken.
Microsoft brengt gewoon een Xbox uit die wat extra opties heeft...

Wil je een Xbox met HDTV-beeld, dan moet je een HDTV-scherm hebben.
Wil je 5.1 geluid, dan zul je minimaal een optische ingang op je versterker nodig hebben.
Wil je HDMI, dan kan dat direct op je TV met stereo.
Wil je echter HDMI met 5.1 geluid, dan zul je inderdaad moeten doorlussen op je versterker.
En veel TV's hebben veel overscan op HDMI, en op Component bijvoorbeeld niet...

Jij bepaalt hoeveel je uit wilt geven...

Ik vond het iig al jammer dat er geen hdmi-poort op de xbox zat. Je kunt het ook van de andere kant bekijken hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

GoldieLox schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:25:
Zou me niks verbazen als ze met een nieuwe XBOX 360 komen. 20 tot 30% uitval bij het huidig model is zelfs voor Bill Gates teveel denk ik.

Nieuw! Guitar Hero II voor de XBOX 360 !
Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1567/1167957311.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 05-01-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:23

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

[...]

De PS1 en PS2 hebben ook allerlei revisies gehad. Kijk eens naar de poorten en het formaat van de eerste naar de laatste PS2. Totaal anders.
Volgens mij bleef de PS2 altijd een scart-aansluiting houden?
[...]

Idd, een 20GB harde schijf die gecapped werd op 6/8 GB.
[...]
En weet je wat, het maakt niet uit. Alle spellen die je nu koopt, draaien op jouw Xbox. Spellen die je later koopt? Ook, zonder enig verschil.

Dat is de kracht van een console, en die blijft behouden.

Natuurlijk komt er af en toe een revisie, en er zal ook een V3 komen. Als de spellen maar zonder kwaliteits verlies speelbaar zijn, en dat zijn ze.
Niet alle spellen kunnen werken op een core editie ;) (harde schijf is toch nodig soms)

Sommige spellen weigeren nu ook op 50hz (mijn voorkeur ivm hyperactieve ogen) te draaien, terwijl de console dat standaard wel zou moeten doen.

Het punt blijft: je koopt een console met de verwachting, dat je in de lifecycle van het apparaat alles ermee zult kunnen.

Een revisie voor stof/kras/hitte-problemen is niet meer dan logisch. Echter worden consoles vandaag de dag veel sneller gereviseerd met nieuwe functies, waardoor iemand die zojuist 400 euro voor premium pakket heeft uitgegeven en dan nog eens 130 euro voor twee games zich nogal bedonderd voelt.

Een uitbreiding als HDMI zou met een expansion pack (net als bij de HD-DVD drive) uitgebracht moeten worden.

De N64 en Saturn kwamen ook niet met een nieuwe release met meer ram-geheugen voor beter beeld.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-05 13:18
Anoniem: 8504 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 12:08:
[...]

Hmm.. Jah, ik heb hem via component getest (bedoelde ik ook, maar schreef composiet) en dit werkt wel. Ik vermoed dat hij een verkeerd signaal uitstuurd naar mijn scherm en deze dit niet accepteerd.. Lekkere *(&^&%$^% bug, aangezien ik de bekabeling nu steeds moet ompluggen en de resolutie met VGA veel meer optimaal was.
Al eens geprobeert je 360 te resetten?

Via System/Initial setup?

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Laatst online: 19-04 08:03
apNia schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:52:
Iemand er iets op tegen eigenlijk om een non-officiele headset als deze niet aan te schaffen als deze of deze ? Of is dit niet verstandig?
dit vind ik ook interessant om te weten, want het schijnt dat mijn headset nog al ruist en niet goed uit gaat. tenminste als ik de mensen bij multiplayer cod3 mag geloven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-05 13:18
Electra schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:55:
[...]

Dat snap ik ook wel, echter ben ik benieuwd of er voor de V1 dan nog een aparte HDMI kabel komt.
Zoniet, dan vind ik dat je als V1 bezitter wel benadeeld wordt ten opzichte van de V2 bezitters.
Ik snap niet waarom iederen zo op dat HDMI ligt te geilen.

Bij de meeste mensen zit toch te veel het "digitaal = beter" principe er te veel in geramt.
Op school nooit geleerd dat een analoge weegschaal met de zelfde schaalverdeling nauwkeuriger en dus beter is als een digitale?

Tot nu toe geeft component 90% van de tijd nog altijd een beter beeld als HDMI.

Waarom?

Heel simpel component is volledig doorontwikkeld, en daardoor zijn er goedkoop goede componenten voor te krijgen. HDMI staat nog in de kinderschoenen, om de zelfde beeldkwaliteit te krijgen moet men duurdere componenten gebruiken, maar aangezien voor 90% van de consumenten dit geen optie is stoppen de fabrikanten er goedkope componenten in met als het gevolg dat de beeldkwaliteit achter blijft bij het goedkope analoge signaal.
pwvliet schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:29:
[...]

Ik heb eens achter op mijn 360 gekeken en daar zie ik ook geen digital out. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door yzf1kr op 05-01-2007 19:42 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111152

Die HDMI kabel is vanaf volgende maand te koop als het goed is

http://www.dimplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=780112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3979

Hallo heren,

Deze vraag zal ondertussen wel 100x gevraagd zijn maar ik kon zo 123 geen antwoord vinden.
Heeft iemand misschien een link voor een goeie VGA kabel? op ebay zie ik er verschillende maar die zijn of 720P of 1080i maar wil graag 1080P. consoleshop is tot nu toe enigste wat ik heb gevonden

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:17

JvS

Ik heb hem zelf ook

yzf1kr schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 19:40:
[...]

Ik snap niet waarom iederen zo op dat HDMI ligt te geilen.

Bij de meeste mensen zit toch te veel het "digitaal = beter" principe er te veel in geramt.
Op school nooit geleerd dat een analoge weegschaal met de zelfde schaalverdeling nauwkeuriger en dus beter is als een digitale?

Tot nu toe geeft component 90% van de tijd nog altijd een beter beeld als HDMI.

Waarom?

Heel simpel component is volledig doorontwikkeld, en daardoor zijn er goedkoop goede componenten voor te krijgen. HDMI staat nog in de kinderschoenen, om de zelfde beeldkwaliteit te krijgen moet men duurdere componenten gebruiken, maar aangezien voor 90% van de consumenten dit geen optie is stoppen de fabrikanten er goedkope componenten in met als het gevolg dat de beeldkwaliteit achter blijft bij het goedkope analoge signaal.
Dit klopt echt niet. HDMI is een digitaal signaal. Dat werkt niet half of met wazig beeld. Het werkt of wel of niet (of met enorm ranzige artifacten). Als het werkt, wordt het signaal gewoon 1:1 doorgegeven en krijg je gewoon 100% hetzelfde signaal.

Overigens vind ik het altijd zo'n gezeur met dat "we zijn genaaid" als er een model uitkomt met een betere HD of een HDMI aansluiting. Je wist destijds toch wat je kocht? Of de prijs nu 100 euro zakt of dat er nu extra opties bijkomen dat maakt niet echt uit. Zolang je maar gewoon alle games kan blijven spelen (wat zal gebeuren, de slechtste reclame is als je eigen console niet meer alle games aankan), kan je gewoon blijven doen waar je dat apparaat voor gekocht hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door JvS op 05-01-2007 19:58 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Anoniem: 3979 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 19:50:
Hallo heren,

Deze vraag zal ondertussen wel 100x gevraagd zijn maar ik kon zo 123 geen antwoord vinden.
Heeft iemand misschien een link voor een goeie VGA kabel? op ebay zie ik er verschillende maar die zijn of 720P of 1080i maar wil graag 1080P. consoleshop is tot nu toe enigste wat ik heb gevonden

Alvast bedankt
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen hier doodmoe van worden, kijk verdorie eens 1 post boven je |:(

http://www.dimplus.nl/index3.asp?url=/link.asp voor als je echt te dom bent....

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

BigSurf schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:27:
[...]

hier voor 4 euro inc verzend --> link

Hier nog een andere die CC's accepteert --> link

en meer: link3

Zoek op www.ebay.co.uk of www.ebay.de naar cinch rca phone plug stecker adapter verteiler etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

onsgeluk schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 19:59:
[...]

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen hier doodmoe van worden, kijk verdorie eens 1 post boven je |:(

http://www.dimplus.nl/index3.asp?url=/link.asp voor als je echt te dom bent....
Ja daar heb ik uiteraard gekeken, maar ik zie nergens 1080P staan. Dus sorry dat ik het gewoon voor de zekerheid navraag

Hmmm
Xbox 360 Premium VGA Kabel met TOSlink (Snakebyte)
staat bij Optimal picture quality with true HD signal dus dat zelf hem wel worden denk ik:)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 3979 op 05-01-2007 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 19:11:
[...]
Nieuw! Guitar Hero II voor de XBOX 360 !
[afbeelding]
Wat is daar precies nieuw aan ?
Ik dacht dat je bedoelde dat 'ie uit was man.. helaas ;(
Zit echt al maanden te wachten damn it hehe. Een paar keer al bijna de PS2 versie gekocht omdat de 360-versie toch niet draadloos is. Maar ik hoop stiekem op Live-support. Die downloadable content lijkt me ook wel erg ok trouwens !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

.KeN. schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 20:33:
[...]

Wat is daar precies nieuw aan ?
Ik dacht dat je bedoelde dat 'ie uit was man.. helaas ;(
Zit echt al maanden te wachten damn it hehe. Een paar keer al bijna de PS2 versie gekocht omdat de 360-versie toch niet draadloos is. Maar ik hoop stiekem op Live-support. Die downloadable content lijkt me ook wel erg ok trouwens !
Live Support is al aangekondigd volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

Anoniem: 3979 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 19:50:
Hallo heren,

Alvast bedankt
Ja ga gewoon naar de MM en koop daar de originele kabel van Microsoft. Ga niet voor die lowbudget namaak modellen want dat ga je zien...

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iken374 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 21:15:
[...]

Ja ga gewoon naar de MM en koop daar de originele kabel van Microsoft. Ga niet voor die lowbudget namaak modellen want dat ga je zien...
Ok bedankt voor je reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 20:43
Ik hoop zeker dat die nieuwe 360 komt. Deze zal een minder warme cpu hebben, HMDI, grotere hdd (hoop ik) en misschien zelfs een HD DVD speler ingebouwd :D

Als dit alles waar is verkoop ik gewoon mijn premium en haal ik die nieuwe versie!

Alleen hoop ik wel dat die HDMI in combenatie met een optische kabel kan.

[ Voor 13% gewijzigd door Sir_Hendro op 05-01-2007 22:44 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:55
Even kijken wat Major Nelson te melden heeft over deze lek. Die zal nu wel bestookt worden met emails en chat requests... . Persoonlijk denk ik dat het een fotoshop is, maar goed. 1080p kan ook met de vga-kabel (games en film, component enkel games) en m'n reciever heeft geen HDMI pass-thru dus dat zou al een probleem zijn mocht ik HDMI gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:52

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iemand deel 28? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Nog geen nieuw deeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:36

Fab1Man

Live life to the fullest

Dit topic gaat echt zo snel he, ik heb moeite het bij te houden :S LOL!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Vandaag samen met zn andere gast GoW gehaald en echt Damm zo gruwelijk :9 (ja ik weet het, ik kom met onder me steen vandaan :P )

Alleen nu hoor ik mezelf de hele tijd door mn headset :S Is hier wat aan te doen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

PWM schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 20:48:
[...]

Live Support is al aangekondigd volgens mij :)
Man.. dat zou echt ge_wel_dig zijn.
Is er eigenlijk al een releasedate bekend ? Kan er bar weinig over vinden namelijk.

EDIT: Ah.. found some stuff :)
They did not announce that GH1 will be in the downloadable tracklist, but if they are, they WILL have co-op and improved HO-PO.
They did confirm that the 360 version will be released "March-ish"

[ Voor 30% gewijzigd door Ken. op 05-01-2007 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Sir_Hendro schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 22:40:
Ik hoop zeker dat die nieuwe 360 komt. Deze zal een minder warme cpu hebben, HMDI, grotere hdd (hoop ik) en misschien zelfs een HD DVD speler ingebouwd :D

Als dit alles waar is verkoop ik gewoon mijn premium en haal ik die nieuwe versie!

Alleen hoop ik wel dat die HDMI in combenatie met een optische kabel kan.
Daar zat ik zelf ook aan te denken. Gewoon m'n premium verkopen en snel de nieuwe halen. Eerst maar even afwachten of er een nieuwe 360 komt én met welke kenmerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05 23:00

SaN

Ik hoorde van een vriend van mij dat als hij split screen speelt in Gears of War de lijn bij hem verticaal loopt. Bij mij is dat horizontaal. Weet iemand waar dit aan te passen is, of waar dit door komt. Hij heeft trouwens een lcd breedbeeld tv en ik een gewone crt breedbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Al weer even over de 1000 berichten heen, dus maa reen nieuw deeltje geopend :)

Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 28

[ Voor 28% gewijzigd door jmxd op 06-01-2007 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182580

Anoniem: 182580 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:35:
Ik heb een vraagje. Ik zit een beetje te twijfelen. Ik kan mijn 32inc Panasonic LCD ruilen voor een LCD Samsung uit de M-serie of voor een Panasonic Plasma (37PV60 http://www.kieskeurig.nl/...9A5F8C125712D004455E9.htm). Voor de plasma moet ik wel een paar honderd euro bijbetalen.

Nu heb ik op beide mijn 360 aangsloten en ik kwam tot de volgende conslusie: de LCD van Samsung heeft bij het gamen (vooral voetbal) iets minder ghosting dan mijn Panasonic. De plasma heeft totaal geen last van ghosting maar de resolutie is wat lager (1024x720). De tv's stonden niet naast elkaar maar ik had toch wel het gevoel dat de plasma iets minder scherp was (al kon dat ook komen omdat die LCD's gewoon feller zijn en feller staan afgesteld).

Nu vraag ik me af. Ik koop die TV voornamelijk voor het HD gamen. Is het dan handig om voor een resolutie te gaan die onder de 1366x768 ligt?
Ik had een tijdje geleden bovenstaand probleem. Ik heb mijn LCD inmiddels inderdaad omgeruild voor de plasma van Panasonic (37PV60EH) en dit scherm werkt perfect. BIj het gamen is het beeld een fractie minder scherp maar er is totaal geen ghosting en de kleuren zijn veel mooier en natuurlijker. En bij TV en DVD kijken komt de LCD niet eens in de buurt van deze plasma. Ik schrok daar zelfs een beetje van. Ik ben dus heel erg blij met mijn nieuwe TV.

Ik wil de genen die me hier hebben geholpen vriendelijk bedanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 10:14

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.