Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.215 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:53:
Play zit niet in Engeland, maar op Jersey (eiland bij de kust van Frankrijk) dus je theorie gaat niet op.

Helaas ;(
kust van frankrijk is toch ook europa?? :) In dat geval valt het ook onder vrije transport tussen eu landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
D467 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:27:
>EDIT:
Heb je trouwens voor Xbox live gold nog steeds een credit card nodig? Helaas heb ik die niet :'(
<kuch> ... startpost ... <kuch>
:? Hoe zit het met Xbox Live?

...

Waar de bestaande Xbox Live abo's nog in populariteit geremd werden door het feit dat je een creditcard nodig had, komen er nu prepaid cards die je on- en offline kunt bestellen voor X maanden Gold. De adviesprijzen voor Xbox Live prepaidkaarten zijn 60 euro per 12 maanden of 20 euro per 3, maar als je wat rondshop bij shops kun je hier nog wel een paar euro onder zitten.

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

ironx schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:07:
[...]

<kuch> ... startpost ... <kuch>

[...]
Die is dan pas ge-edit want had hem laatst nog hellemaal doorgelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Dennis_sla schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:53:
[...]

Nou ik heb dit topic al meerdere malen gelezen, en alle dingen die genoemd worden, zoals het openen van poorten is allemaal gebeurt !!!

Vandaar dat ik het nu maar eens ga vragen.
Mediasharing (onder Library) al aangezet? ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20

SaN

Iemand nog een link naar een leuke live aanbieding op ebay? Ik ben nu aan het zoeken, maar ik kan niet echt iets vinden. Klopt het dat Amerikaanse codes hier niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

sander-sp schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:44:
Iemand nog een link naar een leuke live aanbieding op ebay? Ik ben nu aan het zoeken, maar ik kan niet echt iets vinden. Klopt het dat Amerikaanse codes hier niet werken?
Antwoord 945782: ja, het kan zijn dat Amerikaanse codes hier niet werken, evenmin als Zuid-Amerika, Antarctica, Azie, Australie en Afrika...

Niet vinden? http://cgi.ebay.nl/Xbox-3...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem (eerste hit op ebay.nl)

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 03-01-2007 18:47 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:00:
[...]

kust van frankrijk is toch ook europa?? :) In dat geval valt het ook onder vrije transport tussen eu landen.
De Kanaaleilanden (o.a. Jersey) behoren niet tot het EU BTW- en Accijnsgebied, zie Overzicht landen Europese Unie. Als jouw pakketje van Play.com onderschept wordt is het dus mogelijk dat je bij moet betalen. Dat is mij met meer dan 20 bestellingen echter nog niet overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 08:58
Spotmatic schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:52:
[...]

Ik had dit probleem ook met de NL versie. Installeer de Engelstalige versie (je moet wel eerst de taalsettings van je browser veranderen anders krijg je standaard de Nederlandse versie) en je krijgt die mogelijkheid dan wel.
ik heb al de engelse versie. Heb je XP of MCE2005?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

MAX3400 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:46:
[...]

Antwoord 945782: ja, het kan zijn dat Amerikaanse codes hier niet werken, evenmin als Zuid-Amerika, Antarctica, Azie, Australie en Afrika...

Niet vinden? http://cgi.ebay.nl/Xbox-3...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem (eerste hit op ebay.nl)
Je wordt een beetje moe van al die vragen die steeds maar weer terug komen? :>

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:17

Spotmatic

Ken sent me

ruubruub schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:06:
[...]

ik heb al de engelse versie. Heb je XP of MCE2005?
Ik heb XP.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Slasher schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:14:
[...]

Je wordt een beetje moe van al die vragen die steeds maar weer terug komen? :>
Ja, nogal...

Als het niet in de startpost staat (waar ikzelf bijna nooit naar kijk tenzij een topic helemaal nieuw voor me is), dan is het maar een vrijbrief om hier allerlei dingen neer te plempen die expliciet staan vermeld in de gebruikersovereenkomst van XboxLive of op XboxLive.com of op de forums van XboxLive. Ik krijg de indruk dat men denkt dat Tweakers alwetend is en dat enig eigen onderzoek op sites van de fabrikant van het een of ander echt teveel moeite is.

Maar ja, terug naar de orde van de dag; met welke kabel moet ik mijn 360 aansluiten? >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

MAX3400 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:46:
[...]

Rustig aan, denk aan je hart ;) Ik bedoelde eigenlijk meer zo'n aanbieding van iemand die er meerdere heeft en ze meteen verkoopt voor 35 euro ofzo. zoiets als dit:
http://cgi.ebay.de/Xbox-3...17565QQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

sander-sp schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:19:
[...]

Rustig aan, denk aan je hart ;) Ik bedoelde eigenlijk meer zo'n aanbieding van iemand die er meerdere heeft en ze meteen verkoopt voor 35 euro ofzo. zoiets als dit:
Ik zie niet precies wat het verschil is of iemand er 1 of 50 verkoopt tegen prijs X. Of was je van plan voor de komende 20 jaar XBLive in te slaan?

Hint: http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=16 heeft een zeer goede/fijne V&A voor XB-gerelateerde items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

MAX3400 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:18:
[...]

Maar ja, terug naar de orde van de dag; met welke kabel moet ik mijn 360 aansluiten? >:) :+
Euh, heb je een normale tv of een HDTV ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Slasher schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:28:
[...]

Euh, heb je een normale tv of een HDTV ;)
offtopic:
Ow, zit er geen display op mijn 360 zelf dan?

On-topic: de laatste tijd merk ik dat de Live-servers niet altijd even snel zijn. Tenminste; van het weekend probeerde ik in te loggen en wat te downloaden van Marketplace maar dat duurde en duurde maar. Half uur later: geen problemen... Weer een uur later: zelfde gezeur. Ow, en ik weet zeker dat ik geen andere downloads had lopen op mijn lijn, dat de lijn stabiel was etc... Iemand dezelfde ervaringen met de Live/Marketplace-servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MAX3400 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:32:
[...]

offtopic:
Ow, zit er geen display op mijn 360 zelf dan?

On-topic: de laatste tijd merk ik dat de Live-servers niet altijd even snel zijn. Tenminste; van het weekend probeerde ik in te loggen en wat te downloaden van Marketplace maar dat duurde en duurde maar. Half uur later: geen problemen... Weer een uur later: zelfde gezeur. Ow, en ik weet zeker dat ik geen andere downloads had lopen op mijn lijn, dat de lijn stabiel was etc... Iemand dezelfde ervaringen met de Live/Marketplace-servers?
Marketplace weet ik niet, laatste tijd niets gedownload.
Maar bij Live is het inderdaad laatste tijd heel langzaam, verbinden gaat moeilijk. Vooral met GOW zit ik meestal een tijdje te wachten wat voorheen niet zo was. En ook met Carbon duurt het lang voordat hij wat vind.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

MAX3400 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:22:
[...]

Ik zie niet precies wat het verschil is of iemand er 1 of 50 verkoopt tegen prijs X. Of was je van plan voor de komende 20 jaar XBLive in te slaan?

Hint: http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=16 heeft een zeer goede/fijne V&A voor XB-gerelateerde items.
Ja, het gaat me er meer om dat ik niet hoef te bieden, en er dan na 4 dagen (als de veiling afgelopen is) achter kom dat ik hem niet heb of dat de prijs gewoon te hoog geworden is. Daarom heb ik liever zo'n Buy Now product, dan weet je meteen dat je hem hebt. Maar ik blijf het gewoon even in de gaten houden. Xboxworld is inderdaad een goede site, daar ben ik ook actief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Maar ja, terug naar de orde van de dag; met welke kabel moet ik mijn 360 aansluiten? >:) :+
[/quote]

Lol met dat ding met die twee glimende pootjes ergens in de muur of grond daar waar dat ding in past. Of op de dinamo van een spinbike en heeeeel hard trappen.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-09 21:12
Is het mogelijk om een film/dvd af te spelen op een xbox 360, of moet ik daarvoor net zoals de oude xbox een uitbreiding voor kopen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Florian schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:32:
Is het mogelijk om een film/dvd af te spelen op een xbox 360, of moet ik daarvoor net zoals de oude xbox een uitbreiding voor kopen ??
Kan standaard. Werkt gewoon met de controller ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 08:01
Ben ik vandaag begonnen met GoW, ben bezig die berserker uit de tombe te lokken, krijg ik 2x achter elkaar Disc Unreadable, please clean blabla. Nou, ff gecleaned dan, en hij blijft het doen.

Enig idee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

crzier schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:49:
Ben ik vandaag begonnen met GoW, ben bezig die berserker uit de tombe te lokken, krijg ik 2x achter elkaar Disc Unreadable, please clean blabla. Nou, ff gecleaned dan, en hij blijft het doen.

Ook wel eens gehad... Vette vinger of een haartje en hij is unreadable... Geen zorgen over maken, tenzij het erg vaak gaat voorkomen want dan kan je laser vuil zijn en die is niet 1-2-3 schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
Heb de disc sinds ik begonnen ben, er niet meer uitgehaald. Mn xbox is 1,5 week oud, dus daar zal het toch ook wel niet aan liggen..? Zitten wel wat krasjes op zag ik, die er voordat ik de disc erin heb gedaan, er niet op zaten :(

[ Voor 26% gewijzigd door crzier op 03-01-2007 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Florian schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:32:
Dat had je natuurlijk ook uit de OP kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 07:52
crzier schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:49:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=91322

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkrythe
  • Laatst online: 19-06 08:58
ik heb zelf XP PRO en MCE. De schijf met de XP PRO install ligt er ff uit, dus ik heb nu alleen MCE draaien. Op mijn laptop staat XP HOME en daar is de share button ook niet aanwezig.

Ik type nu op de pc van mijn vriendin en die heeft XP PRO met WMP11 en die heeft wel die share button.

Denk dat ik het dan ook maar eens in XP ga proberen, Vaag dat het niet in MCE werkt (bij mij dan)....

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
sander-sp schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:19:
[...]

Deze gozer had een perfecte buy now voor mij:
http://feedback.ebay.de/w...eedback&userid=topbaer-de

36,90 voor 12 maanden Gold, ff zeggen dat de code gewoon gemailed kan worden, dan komen er geen verzendkosten bij... ;)

/edit
Hmm, zie nu net dat hij er geen aangeboden heeft op het moment... Naja, alles werd super afgehandeld, in 4 uurtjes tijd, betaald met pay-pall :)

[ Voor 10% gewijzigd door UltraSub op 03-01-2007 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

GoldieLox schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:47:
[...]

Ik heb PGR3 in bestelling staan bij play.com, samen met een wireless controller voor 35,- of zoiets. Heeft iemand anders die deze aanbieding besteld heeft hem al binnen? ik heb m de 20e december besteld, maar nog niks...
staat die nog ergens op de site ik kan hem nu niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb rond die tijd ook Dead Rising besteld Goldie, maar ook nog niet binnen, gok dat het komt doordat Kerst en Oud en Nieuw er tussendoor vielen, vele extra zondagen waarop geen post werd doorgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Had zelf Topspin 2 besteld bij Play vorige week dinsdag.
Vanmiddag was deze binnen gekomen... GRAW die ik ook had gesteld is er echter nog niet.
Mijn ervaring is vaak 1 week levertijd maar soms ook 2+ weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02:02
Arx schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:19:
[...]

Mediasharing (onder Library) al aangezet? ;)
Ja de Xbox wordt door mijn mediaplayer wel gevonden, alleen mijn Xbox ziet mijn laptop niet :S

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Laatst online: 05-11-2023
sander-sp schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:43:
[...]

Ja, het gaat me er meer om dat ik niet hoef te bieden, en er dan na 4 dagen (als de veiling afgelopen is) achter kom dat ik hem niet heb of dat de prijs gewoon te hoog geworden is. Daarom heb ik liever zo'n Buy Now product, dan weet je meteen dat je hem hebt. Maar ik blijf het gewoon even in de gaten houden. Xboxworld is inderdaad een goede site, daar ben ik ook actief :)
Kruisboksie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:00:
[...]

Dan zou ik als ik jou was eens goed kijken waar je de gold haalt..Ik heb hem van ebay af voor 40 euro.20 goedkoper dan in de winkel.Bij inkoopacties.net zijn ze nu ook bezig en geloof dat die daar 45 kost..scheelt ook weer..

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee of ze dit soort kastjes ook gewoon in Nederland verkopen?

Afbeeldingslocatie: http://image4.play-asia.com/350/PA.04331.001.jpg

Is dus een kastje om meerdere component verbindingen aan te sluiten, voor als je tv maar 1 component aansluiting heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 20:12

star-saber

Ryzen

ik heb zon kastje liggen hier
het werkt maar je krijgt allemaal diagonale lijnen door het beeld op 720P
1080i iets minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Laatst online: 10-09 11:10
TrailBlazer schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:41:
[...]

staat die nog ergens op de site ik kan hem nu niet vinden
Hij was vrij snel na het starten van de opruimingsactie weer verdwenen van de site, waarschijnlijk hadden ze er maar een beperkt aantal en waren ze snel uitverkocht. Het was immers ook een goede deal; PGR3, wireless controller (en een of ander Live arcade game) voor € 37,50.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat met de instellingen van de taal bij een duitse xbox?
Trancentral schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:51:
[...]

Thanks voor je reply :) Ja ik heb hem gekocht bij de duitse MM , 399 incl 2e gamepad & kameo / pgr3 . Kun je zo ook terugbrengen in NL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Laatst online: 11:06
@minipolopikoler:
Misschien is dit iets voor je:
http://www.joytech.nl/ind...fdgroepID=&intSubgroepID=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze had ik volgens mij bij Future zone in rotterdam zien liggen, mooi apparaat. Maar het prijsverschil tussen die van joytech en die op de site van Play Asia is 100 euro. En het is eigenlijk alleen om mijn dvd speler en mijn 360 aan te sluiten, dan vind ik het nogal overkill om een er 1 van 109 euro te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:51:
[...]

Deze had ik volgens mij bij Future zone in rotterdam zien liggen, mooi apparaat. Maar het prijsverschil tussen die van joytech en die op de site van Play Asia is 100 euro. En het is eigenlijk alleen om mijn dvd speler en mijn 360 aan te sluiten, dan vind ik het nogal overkill om een er 1 van 109 euro te kopen :)
Dat YPbPr Power kastje is crap. Ik heb 'm zelf ook, bij gebrek aan beter, maar zoals je wel kunt zien aan de foto mist dat plastic onding iedere vorm van afscherming. Ook is de component kabel naar de TV enorm dun en dus erg gevoelig voor storing. Ik merk 't met m'n Xbox 360, als ik 'm op 720p heb staan dan krijg ik 's avonds steevast lopende diagonale lijnen in m'n beeld. Bij nadere inspectie valt ook de nodige ruis in het beeld te ontdekken, alhoewel je om dat te zien zo'n 10 cm van 't beeld af moet zitten. Naast dit alles komt ook nog dat 't kastje gewoon oerlelijk is.

Ik ben al langer op zoek naar een beter alternatief, maar component switchboxes zijn schaars hier in Nederland. Bij MCSnet.nl hebben ze een aardige staan voor 40 euro, maar ik vind die site nogal vaag qua bestelmethode. Die van Joytech ziet er wel strak uit, maar 109 euro is toch wel een beetje veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:38:
Hoe zit dat met de instellingen van de taal bij een duitse xbox?
[...]
Bij mij ging het gewoon goed. Volgens mij kan je taal instellingen bij eerste start-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

D467 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:27:
Wou net weer verdergaan met met me spelletje ''the outfit'', ben gewoon ingelogged met het standaard profiel.... hij ziet de safe games wel staan... maar als ik hem wil laden zegt hij:

''Only missions that have been unlocked in your campaingn can be loaded''

Hdd zit er goed in, console al uit gedaan :X
Iemand enig idee? Was nogal ver :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:54:
...

Ik heb zojuist de fall update geinstalleerd, ik ben voorzichtig met dat soort zaken. Nu heb ik mijn 360 gekoppeld via VGA en dit werkte altijd perfect op mijn plasma (LG 50PX4R). Nadat de update was uitgevoerd is de xbox opnieuw opgestart om de update actief te maken.

Resultaat is dat ik geen beeld meer heb op VGA. Wel geluid, dus alles werkt nog wel. Ook via composiet doet alles het wel, maar die poort gebruik ik al voor mijn xbox1 (XBMC).

Ik heb 1 andere post gevonden via Google waarbij er via de geluiden van het menu een andere resolutie wordt gekozen. Dit lijkt echter ook niet te werken. Mijn plasma ondersteund een max resolutie van 1366x768, ik had de 360 daarvoor werkende op deze reso (1360x768).

Iemand een idee?
Ben ik nu de enige met dit probleem op GOT? Ik kan op google wel meer vinden, maar nergens een oplossing.. That sucks alot, aangezien ik net de boel mooi bekabeld had en de beeldkwali voor zowel de oude als de nieuwe Xbox optimaal was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Laatst online: 10-09 11:10
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:18:
[...]

Ben ik nu de enige met dit probleem op GOT? Ik kan op google wel meer vinden, maar nergens een oplossing.. That sucks alot, aangezien ik net de boel mooi bekabeld had en de beeldkwali voor zowel de oude als de nieuwe Xbox optimaal was..
Heeft je plasma ook component ingangen? Heb je dat al geprobeerd? Ben benieuwd of je dan wel beeld hebt.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de xbox was er een vechtsport spel "UFC: Tapout" genaamd.

heb al ff lopen zoeken of er zoiets ook bestaat voor de 360 maar nog niks kunnen vinden.
weet een van jullie of er games zijn voor de xbox360 van bijvoorbeeld UFC / Pride / K1 :?

ik zoek dus geen mortal kombat achtige games, maar vechtsport spellen van de vechsport organisaties UFC, Pride of K1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamer.nl/doc/36599

Dan zou je deze ff in de gaten moeten houden :)
Lijkt mij ook wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
XBOX360 POWER COOLING SYSTEM VERTICAL STAND

Iemand bekend met deze koeler/standaard? Is een verticale standaard met koelers onderin en een uitsparing om een afstandsbediending in te doen. Ik wil sowieso wel een verticale stand houder. Ik ga er niet vanuit dat ik de Xbox snel omgooi maar voorkomen is beter dan genezen he :-). En als het tegelijkertijd ook nog iets kan koelen is dat mooi meegenomen. Ik weet dat de Nyko koeler de xbox kapot kan maken maar ik heb nog niks over dit ding gehoord. Ik hoop dat iemand meer informatie heeft (ik heb al gegoogled)

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-df-49-en-70-1gih.html

Afbeeldingslocatie: http://www.chipspain.com/images/XB360-cooling-system-Vertical-Stand.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door bsmpower op 04-01-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De afgelopen dagen verslaafd geraakt aan Geometry Wars: Retro Evolved, wat een heerlijk old-skool spel in nieuwe stijl - en dat terwijl het spel niet eens oud is :P.Gisteren ben ik eindelijk eens door de grens van 250.000 punten gegaan, meteen ook twee achievements gekregen: die van de 250k punten en de 100k Survived. Het beste arcadespel op de X360 tot nu toe _O_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:30:
op de xbox was er een vechtsport spel "UFC: Tapout" genaamd.

heb al ff lopen zoeken of er zoiets ook bestaat voor de 360 maar nog niks kunnen vinden.
weet een van jullie of er games zijn voor de xbox360 van bijvoorbeeld UFC / Pride / K1 :?

ik zoek dus geen mortal kombat achtige games, maar vechtsport spellen van de vechsport organisaties UFC, Pride of K1
daar zijn nog nooit vechtspellen van gemaakt, ik raad je dead or alive 4 aan daar hebben ze allemaal echte vechtstijlen in verwerkt en dat is in mijn ogen wel zeer goed gelukt.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

evilpin0 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:12:
[...]

daar zijn nog nooit vechtspellen van gemaakt, ik raad je dead or alive 4 aan daar hebben ze allemaal echte vechtstijlen in verwerkt en dat is in mijn ogen wel zeer goed gelukt.
Euh... Vast... UFC is erg bekend en daar zijn zat spellen voor gemaakt voor verschillende platforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-09 20:38
Robin schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:45:
De afgelopen dagen verslaafd geraakt aan Geometry Wars: Retro Evolved, wat een heerlijk old-skool spel in nieuwe stijl - en dat terwijl het spel niet eens oud is :P.Gisteren ben ik eindelijk eens door de grens van 250.000 punten gegaan, meteen ook twee achievements gekregen: die van de 250k punten en de 100k Survived. Het beste arcadespel op de X360 tot nu toe _O_.
voeg me toe, mag je mijn score proberen te verbeteren. Sinds dat Curry het in de zomer af heeft laten weten heb ik niet meer gespeeld :*)

gamertag: vdpoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:18:
[...]

Ik ben bang van wel :? Ik had je post gelezen en er over nagedacht maar kan ik echt niks bedenken. Ik heb m'n xbox via component en dat werkt gewoon perfect op 1080i. Je zou eens kunnen proberen om hem via component aan te sluiten. Als je de premium versie hebt zit die kabel er standaard bij. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

BlowFish schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:41:
[...]

voeg me toe, mag je mijn score proberen te verbeteren. Sinds dat Curry het in de zomer af heeft laten weten heb ik niet meer gespeeld :*)

gamertag: vdpoort
Lees ik nou weer dat we Geometry Wars gaan proberen te verbeteren van elkaar? I'm in!!! Voeg me ook maar toe; tag staat in mijn sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op google gezocht en op GoT. Maar volgens mij gebruik ik niet de juiste zoek woorden ofzo :X Ik heb zojuist een 2e hands xbox 360 gekocht met daarbij een vga kabel. Aangesloten op m'n tft met alleen één vga poort. Wat heb ik nu nodig om niet de hele tijd van kabels te ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een VGA switcher.
welke woorden heb je gebruikt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Je bent inderdaad geen held wat betreft de search :p
Deze kwam gelijk boven bij mijn eerste poging:

twee apparaten op één LCD TV aansluiten via VGA

tl;dr versie: VGA-splitbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
MAX3400 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:11:
[...]

Lees ik nou weer dat we Geometry Wars gaan proberen te verbeteren van elkaar? I'm in!!! Voeg me ook maar toe; tag staat in mijn sig.
Hey leuk. Speel dit spel nog bijna dagelijks. Heb nu iets van 1.8 miljoen geloof ik.
Gamertag: Graftek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 17:35:
Je bent inderdaad geen held wat betreft de search :p
Deze kwam gelijk boven bij mijn eerste poging:

twee apparaten op één LCD TV aansluiten via VGA

tl;dr versie: VGA-splitbox ;)
|:( Nu ik er over nadenk is het woord vga switch wel logisch ja.. Zou dit werken? http://www.allekabels.nl/na/0/6598/Monitor-Switch.html zonder dat ik kwaliteits verlies krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Lijkt me wel ja, maar gezien de prijs en het merk zet ik zo mijn vraagtekens bij de kwaliteit (lekken).
Maar voor een tientje kun je het rustig uitproberen toch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-01-2023

blaguy

Computer says no...

Ik wil graag m'n computer en m'n Xbox 360 (die ga ik kopen) allebij op m'n computer beeldscherm aansluiten, maar ik wil niet elke keer de vga stekker van m'n beeldscherm handmatig verwisselen want dit is echt heel vervelend. ik heb al in de pricewatch gezocht naar switch maar daar was de goedkoopste iets van 20 euro, en volgens mij kan dat goedkoper. het kan zijn dat ik beter onder een ander trefwoord kan zoeken om een beter resultaat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:29
Kijk eens 2 posts boven je... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 15:27

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

crzier schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 21:00:
Heb de disc sinds ik begonnen ben, er niet meer uitgehaald. Mn xbox is 1,5 week oud, dus daar zal het toch ook wel niet aan liggen..? Zitten wel wat krasjes op zag ik, die er voordat ik de disc erin heb gedaan, er niet op zaten :(
Heb ik ook, Stuur men xbox deze week terug, heb al voor de 3e keer een dvd (Gears of War) gehad waar krassen op komen, en die dus uiteindelijk gewoon onspeelbaar worden.

Hopen dat dit gefixt wordt anders wordt het een duur geintje..

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoe is het mogelijk dat Viva Pinata verschrikkelijk slecht verkoopt? Het is heel leuk om te spelen, ziet er goed uit, is innovatief, alles wat de gamer wilt. En nog wordt het slecht verkocht :?

Toch gek om te zien:

Er wordt hier vaak geklaagd onder de gamers dat het allemaal hetzelfde is, weinig innovatie, blabla. Maar dan is er een game die de innovatie brengt, en wat kopen we met z'n allen? Een shooter :+

Gek volk, die gamers

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 04-01-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik kan er op zich wel in komen.
Die interactieve trailer liet me echt achter met het gevoel dat het een gaar spel zou gaan worden.
Na veel positieve posts in deze topic (en een vriendin die van dat soort spellen houdt) heb ik 'm toch maar besteld.
Maar na een paar keer spelen heb ik het eigenlijk al wel weer gehad ? Ik kan me goed voorstellen dat mensen 'm uitpakken, in hun box stoppen en zoiets hebben van: "WTF is dít man ?" en 'm weer snel ruilen voor GoW of RS:V.. Het is te zwaar voor veel mensen denk ik. Je moet er echt tijd in steken ipv dat je even snel wat mensen online afknalt.

Wel jammer voor Rare.. misschien dat het nog een sleeper-hit wordt als 'ie rond de 30 euro wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de eerste pics van Burnout 5:

http://www.oxm.co.uk/arti..._screens_light_up_the_net

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ik vind die screenies iets te gelikt uitzien. Kweenie maar het vermoeden is er toch dat het spel zelf iets minder mooi zal zijn mede vanwege het feit dat je met 300km/h en 60fps die details toch niet zal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devil N schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:02:
[...]

Dat YPbPr Power kastje is crap. Ik heb 'm zelf ook, bij gebrek aan beter, maar zoals je wel kunt zien aan de foto mist dat plastic onding iedere vorm van afscherming. Ook is de component kabel naar de TV enorm dun en dus erg gevoelig voor storing. Ik merk 't met m'n Xbox 360, als ik 'm op 720p heb staan dan krijg ik 's avonds steevast lopende diagonale lijnen in m'n beeld. Bij nadere inspectie valt ook de nodige ruis in het beeld te ontdekken, alhoewel je om dat te zien zo'n 10 cm van 't beeld af moet zitten. Naast dit alles komt ook nog dat 't kastje gewoon oerlelijk is.

Ik ben al langer op zoek naar een beter alternatief, maar component switchboxes zijn schaars hier in Nederland. Bij MCSnet.nl hebben ze een aardige staan voor 40 euro, maar ik vind die site nogal vaag qua bestelmethode. Die van Joytech ziet er wel strak uit, maar 109 euro is toch wel een beetje veel geld.
Die van MCSnet.nl hebben ze al twee weken niet op voorraad en hij kan elk moment binnenkomen (hoor ik al een week). Zodra die er is haal ik 'em op en post ik de resultaten.
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 17:27:
Ik heb op google gezocht en op GoT. Maar volgens mij gebruik ik niet de juiste zoek woorden ofzo :X Ik heb zojuist een 2e hands xbox 360 gekocht met daarbij een vga kabel. Aangesloten op m'n tft met alleen één vga poort. Wat heb ik nu nodig om niet de hele tijd van kabels te ruilen?
Deze moet je hebben voor maar 15 euro inc. verzendkosten--> link

Afbeeldingslocatie: http://www.gecco-group.de/ebay/vgaygold.jpg

Geen kwaliteitsverlies, ik heb hem ook bij deze verkoper gekocht en op mijn Plasma monitor aangesloten: prima kabel.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
PWM schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:58:
Hoe is het mogelijk dat Viva Pinata verschrikkelijk slecht verkoopt? Het is heel leuk om te spelen, ziet er goed uit, is innovatief, alles wat de gamer wilt. En nog wordt het slecht verkocht :?

Toch gek om te zien:

Er wordt hier vaak geklaagd onder de gamers dat het allemaal hetzelfde is, weinig innovatie, blabla. Maar dan is er een game die de innovatie brengt, en wat kopen we met z'n allen? Een shooter :+

Gek volk, die gamers
Tja... ik had hem ook al gehad, ware het niet dat mn 360 in Duitsland ligt...
Dus eigenlijk kloppen de verkoopcijfers niet :P

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Dit zijn volgens mij gewoon renders hoor :p

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
bAdmuTs schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:24:
[...]

Dit zijn volgens mij gewoon renders hoor :p
Ik heb veel vertrouwen in de kwaliteiten van criterion....burnout op de ps2 was totaal niet te vergelijken met andere racegames qua graphics en was toen eigenlijk niet veel anders als de xbox versie....ik denk wel dat het zoals die screenshots gaat uitzien.

Wat betreft Viva Pinata, tsja....ik heb even snel in een winkel gekeken en het leek me niets....ik denk dat hiervoor echt een demo moet uitkomen zodat je er even wat meer tijd in kan steken en dan klikt het misschien wel, maar ik zal 'm denk ik niet gaan kopen. Hoor dat het iets weg heeft van animal crossing, wat ik wel een goed spel vond, maar toch is er iets wat me er van weerhoudt het aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Walkman schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:57:
[...]

Ik heb veel vertrouwen in de kwaliteiten van criterion....burnout op de ps2 was totaal niet te vergelijken met andere racegames qua graphics en was toen eigenlijk niet veel anders als de xbox versie....ik denk wel dat het zoals die screenshots gaat uitzien.
Ik heb ook vrij veel vertrouwen in Criterion, maar vrij weinig vertrouwen in EA. Criterion zou niet de eerste developer zijn die erg leuke spellen maakte, maar na de overname door EA ineens bergafwaarts is gegaan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
MetroidPrime schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:40:
[...]

Ik heb ook vrij veel vertrouwen in Criterion, maar vrij weinig vertrouwen in EA. Criterion zou niet de eerste developer zijn die erg leuke spellen maakte, maar na de overname door EA ineens bergafwaarts is gegaan.
Tot nu toe was Burnout 3 de beste burnout uit de serie die is uitgebracht door EA, tevens vond ik Burnout Revenge ook erg gaaf, zowel op de Xbox als de 360.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Burnout 3 was erg koel, Burnout 4 viel erg tegen. De uitdaging/spanning is er deels uit doordat je gewoon door het meegaande verkeer heen kan plowen. Beetje zonde... BO3 met HD graphics zou de beste combinatie zijn. Hopen dat BO5 zoiets wordt...
Devil N schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:02:
[...]

Ik weet niet hoeveel dingen je er op wil aansluiten, maar iemand anders opperde in het Cube/Wii topique tulp plugs met 2 ingangen en 1 uitgang. Hier kan maar weinig mis mee gaan lijkt me, als je redelijke koopt heb je gewoon massief metaal met flinterdun laagje goud prob. Ik denk dat ik daar voor ga, aangezien ik het beste wil houden voor m'n 360, maar ook iets degelijks wil voor m'n Wii (zodra ik die heb :+). Even een linkje zoeken... Dat kastje dat je noemt leek me idd ook een beetje minder, mede door die dunne kabeltjes die er uit hangen.

//Ghehehe, bleek een post van davidgilmour te zijn die toevallig ook jouw quote aanhaalde :)
Click!
Hij vond echter het kastje dat jij afkraakt wel degelijk ;) Maar hij post dus ook het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://images.auctionworks.com/hi/70/69743/42709a.jpg
Drie van dit soort plugjes kopen lijkt mij een redelijk oplossing :)

[ Voor 17% gewijzigd door Okyah op 05-01-2007 00:50 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
uchiha tijntje schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:15:
[...]

Heb ik ook, Stuur men xbox deze week terug, heb al voor de 3e keer een dvd (Gears of War) gehad waar krassen op komen, en die dus uiteindelijk gewoon onspeelbaar worden.

Hopen dat dit gefixt wordt anders wordt het een duur geintje..
Ik heb mijn box erv oor terug gestuurd en binnen 3 weken terug gehad.
Ik had spellen met krassen, zo'n cirkel, maar vreemd genoeg speeld de 'nieuwe' box ze gewoon af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

koendt schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 01:42:
[...]

Ik heb mijn box erv oor terug gestuurd en binnen 3 weken terug gehad.
Ik had spellen met krassen, zo'n cirkel, maar vreemd genoeg speeld de 'nieuwe' box ze gewoon af :)
Ja ik heb alleen van die ronde krassen op men GoW dvd.. En men 360 staat toch echt heel stevig.
Dus morgen gaat men dvd terug en maandag men 360 gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik heb mijn 360 (enkele maanden oud) inmiddels horizontaal neergelegd.
Verticaal kreeg ik iedere keer weer wat meer krasjes op de discs en bij een spel haperde de intro al.

Btw; die krassen. Hoe zien die er precies uit. Zijn het van die cirkels zoals bij de eerste xbox of ook krassen die je krijs als je een cd bv op wat gruis/steenkorreltjes legt.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Michael Knight schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 01:50:
Ik heb mijn 360 (enkele maanden oud) inmiddels horizontaal neergelegd.
Verticaal kreeg ik iedere keer weer wat meer krasjes op de discs en bij een spel haperde de intro al.

Btw; die krassen. Hoe zien die er precies uit. Zijn het van die cirkels zoals bij de eerste xbox of ook krassen die je krijs als je een cd bv op wat gruis/steenkorreltjes legt.
Ehm, weet niet precies wat je bedoelt met cirkels zoals die bij de eerste xbox, maar het zijn krassen die rond de 1 cm van de rand af zitten en die in principe cirkelvormig zijn ook al zijn ze maar 1 cm lang. ze lopen dus met de cd mee.

Dus hopen dat ze dat probleem oplossen want ik heb hier op gegoogled en der zijn echt veel mensen met dit probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:40:
[...]

[afbeelding]

Geen kwaliteitsverlies, ik heb hem ook bij deze verkoper gekocht en op mijn Plasma monitor aangesloten: prima kabel.
Bedankt! :*) Meteen maar eentje besteld. Hoera voor paypal. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag zijn alle games bij mediamarkt in duitsland 19% korting, belasting vrij dus!
Zie www.mediamarkt.de _/-\o_
Weet iemand of daar tombraider erg goed koop is en nu voor een prikkie te halen is?? :?

vandaag komt mijn xbox360!!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 22:51
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:40:

[afbeelding]

Kunnen dan beide ook tegelijk aanstaan ? Ik bedoel kun je dan switchen, of kan maar 1 van de 2 tegelijk aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
uchiha tijntje schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 01:48:
[...]

Ja ik heb alleen van die ronde krassen op men GoW dvd.. En men 360 staat toch echt heel stevig.
Dus morgen gaat men dvd terug en maandag men 360 gok ik.
Vreemd genoeg heb ik er nu geen last meer van, maar heb het alleen bij GoW gehad... heb ook van die 'ronde krassen' erop. Gister nog 2 uur gespeeld en nergens last van. Heb het ook nooit gehad bij PGR3 and Tabletennis. Maar wat doe je precies met de dvd als ik vragen mag? Terug naar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw filmpje van Forza Motersport 2 _/-\o_ d:)b *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuh! Mijn 360 is terug!!!

Gelijk Call Of Duty 3 op de kop weten te tikken voor €20,- _/-\o_

Maar wat is dat spel ongelofelijk buggy :X
Op de bugs na is het wel de beste CoD tot nu toe, mooi filmisch in elkaar gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wat kan Lost Planet irritaties opleveren...jezus... Wil je ff lekker een halfuurtje a 45 min spelen kom je ineens in een missie van 4 gigantishe losse delen . Ik moest eigenlijk ergens naar toe maar moest die missie echt afmaken kom ik na rete lang spelen weer op een ultravaag stuk waar ik gewoon ff niet uit kwam, lekker hoor kan ik weer een missie van 2 uur overnieuw gaan doen. Geef mij maar de pc met quiksave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Reageer een keer normaal, voor de verandering

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Als laatst zeggen ze toch dat ie februari uit komt. Er waren verhalen dat het verschoven zou worden naar juni!? Dus ik hoop dat het toch gewoon februari wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Lost Planet? Is deze al uit dan of is het de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

bsmpower schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:13:
[...]

Als laatst zeggen ze toch dat ie februari uit komt. Er waren verhalen dat het verschoven zou worden naar juni!? Dus ik hoop dat het toch gewoon februari wordt...
Die Showdown komt in february, niet het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
vooralsnog kijk ik alleen maar uit naar MassEffect, Bioshock en Assassins Creed :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 13:28

Spooksel

Spooksel!

Toch gek om te zien:

Gek volk, die gamers
Duh, ik vind VP echt wel zo'n onwerkelijk lam spel :P Geen wonder dat het niet loopt... no offence... maarre... kleuterspelletje!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Spooksel schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:32:
[...]

Duh, ik vind VP echt wel zo'n onwerkelijk lam spel :P Geen wonder dat het niet loopt... no offence... maarre... kleuterspelletje!
Heb je hem wel gespeeld? Weinig kleuter aan. Het spel heeft genoeg diepgang om het ook jou moeilijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Bulls-NL schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:24:
vooralsnog kijk ik alleen maar uit naar MassEffect, Bioshock en Assassins Creed :9 :9 :9
Enuh, Forza2, Fable2, Strong Hold ..... pff... waar ga ik de tijd vandaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
OMG... Forza 2.. Hebbuh!! :)
Hoop serieus dat die in februari gaat uitkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:13:
[...]

ikke nie helemaal snappe wat ze bedoelen |:(
ik dacht ook eerst dat ze feb bedoelden, maar later dacht ik te begrijpen dat ze het in feb ergens laten zien ofzo (op dat speed evenement)
of heb ik het nu helemaal mis :? }:O 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:17:
[...]

Die Showdown komt in february, niet het spel :)
ja de Showdown komt in feb, niet het spel :*)
(svp vergeet mijn vorige reply ff :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Iemand er iets op tegen eigenlijk om een non-officiele headset als deze niet aan te schaffen als deze of deze ? Of is dit niet verstandig?

[ Voor 17% gewijzigd door apNia op 05-01-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

evilpin0 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:03:
[...]

fuck ufc, pride en k1 refereer ik naar offc
offc? Geen idee wat dat is maar volgens mij zijn genoemde andere vormen van sport zoals bedreven in de K1 of de UFC ook daadwerkelijk gebaseerd en gelieerd aan mensen die, sinds ze konden lopen, hun hele leven al hebben opgeofferd om 1 of meerdere vormen van vechtsport onder de knie te krijgen.

Snap niet dat DOA4 dan ineens realistischer is dan K1, voornamelijk als je kijkt naar moves die Hayabusha of Bass uitvoert; fysiek onmogelijk en hoogst strafbaar in het legale circuit van vechtsporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:44:
Click!
Hij vond echter het kastje dat jij afkraakt wel degelijk ;) Maar hij post dus ook het volgende:
[afbeelding]
Drie van dit soort plugjes kopen lijkt mij een redelijk oplossing :)
Dat kastje van mij werkte perfect totdat ik de Wii component kabel erop aansloot. Veel strepen in beeld, met name te zien op zwarte achtergronden. Maar ik denk dat het komt doordat ik teveel met de kabels gewisseld heb en er wat speling in is gekomen. Ik ga sowieso dat nieuwe kastje bij MCSnet kopen, die moet beter zijn.
mobygo76 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 09:07:
[...]
Kunnen dan beide ook tegelijk aanstaan ? Ik bedoel kun je dan switchen, of kan maar 1 van de 2 tegelijk aan staan?
Nee, ze mogen niet beiden aanstsaan denk ik. Want er zit geen switch op.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Toch gek om te zien:

Gek volk, die gamers
ik denk dat het probleeem is dat het 360 publiek nogal volwassen is en dus met name volwassen games kiest. Daarnaast wordt het volgens mij helemaal ondergesneeuwd tussen alle GoW en EA hype..

Dat gezegd, zowel ik als mijn dochter van 7 vinden het geweldig.
Om het heel simpel te zeggen , het spel is gebaseerd op een techtree van een rts. Dus je kan pas een vogel als je een worm hebt. en je krijgt pas een eekhoorn als je een hazelnoten boom hebt etc.

maar tussendoor krijg je nog meer uitdagingen omdat bepaalde dieren met elkaar gaan matten en ga zo maar door. Maar het spel is erg bevredigend omdat je voordurend beloond wordt met nieuw zaken die je behaald, nieuwe dieren, nieuwe items, nieuws films en ga zo maar door.

Zei vind het cute gebeuren geweldig en ik vind het spel erg uitdagend en diepgang bieden..
Ik denk dat als ze een demo aanbieden dat het spel massaal wordt verkocht!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
MAX3400 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:56:
[...]

offc? Geen idee wat dat is maar volgens mij zijn genoemde andere vormen van sport zoals bedreven in de K1 of de UFC ook daadwerkelijk gebaseerd en gelieerd aan mensen die, sinds ze konden lopen, hun hele leven al hebben opgeofferd om 1 of meerdere vormen van vechtsport onder de knie te krijgen.

Snap niet dat DOA4 dan ineens realistischer is dan K1, voornamelijk als je kijkt naar moves die Hayabusha of Bass uitvoert; fysiek onmogelijk en hoogst strafbaar in het legale circuit van vechtsporten.
Een k1 game lijkt me erg strak maar die zijn er niet en als ze uit komen is maar de vraag of ze goed zijn, ik zeg niet dat doa4 realtischer is dan k1, dat soort stelling zou ik zelf zo stoned als garnaal niet uitspreken want dat is bullshit natuurlijk.

Echter ik vindt doa4 vergeleken met andere vechtgames wel realtische en dan voornamelijk de animaties het blokken en het overpakken, kijk dat hayabusha kan verdwijnen en andere fysiek onmogelijk moves doet is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:47:
[...]

Ik ben bang van wel :? Ik had je post gelezen en er over nagedacht maar kan ik echt niks bedenken. Ik heb m'n xbox via component en dat werkt gewoon perfect op 1080i. Je zou eens kunnen proberen om hem via component aan te sluiten. Als je de premium versie hebt zit die kabel er standaard bij. Succes.
Hmm.. Jah, ik heb hem via component getest (bedoelde ik ook, maar schreef composiet) en dit werkt wel. Ik vermoed dat hij een verkeerd signaal uitstuurd naar mijn scherm en deze dit niet accepteerd.. Lekkere *(&^&%$^% bug, aangezien ik de bekabeling nu steeds moet ompluggen en de resolutie met VGA veel meer optimaal was.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.