Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.217 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menschen,

mijn eerste goede voornemen van 2007 is geworden het kopen van een xbox360
maar vraag me af waar deze het goedkoopst is.
Kan iemand mij vertellen wat deze bij hen kost de premium editie. ik hoorde dat de hij bij de mediamarkt met gow voor een mooi prijsje te koop was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
Allereerst de beste wensen voor dit jaar..

Ik heb een vraag..
Ik heb gister bij mijn zwager zijn internet en xbox360 aangesloten.
Accountje aangemaakt en alles werkt goed..Nu ik die xbox aan had gezet kwam er een melding op de pc dat Media player 11 de xbox360 had gevonden..Heb toen niks gedaan omdat ik nog een boel moest instellen op de xbox.Nu is mijn vraag..

Kun je met Windows XP met media player 11 doormiddel van Transcode 360 video's streamen naar de xbox of is dat niet mogelijk??

Misschien een domme vraag maar kan zo gauw er niks over vinden..

bij voorbaat dank..

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik wil binnenkort ook maar een XBOX gaan kopen. Ik wil er graag een racespel bij hebben maar welke raden jullie aan. Ik wil gewoon lekker relaxed racen tegen mijn vriendin Test Drive unlimited klinkt wel gaaf. Ik denk dat ik maar meteen met het Gears of War combipakket koop. Samen met een extra wireless controller en dus een racespel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Project Gotham Racing en Need For Speed Carbon zijn denk ik op dit moment de race spellen.
Ik heb ze zelf helaas niet gespeeld, dus over de gameplay kan ik weinig zeggen :)
Kruisboksie schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 09:49:
Ik heb gister bij mijn zwager zijn internet en xbox360 aangesloten.
Accountje aangemaakt en alles werkt goed..Nu ik die xbox aan had gezet kwam er een melding op de pc dat Media player 11 de xbox360 had gevonden..Heb toen niks gedaan omdat ik nog een boel moest instellen op de xbox.Nu is mijn vraag..

Kun je met Windows XP met media player 11 doormiddel van Transcode 360 video's streamen naar de xbox of is dat niet mogelijk??
Is dit niet wat je zoekt? Iken374 in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 27". Er wordt zelfs nog op deze pagina naar verwezen, dus heb je wel echt gezocht? :)

[ Voor 69% gewijzigd door Piels op 02-01-2007 10:47 ]

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forza Motorsport 2 wordt verwacht over 2 weken! ( 15-01-2007)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:57

S2S

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:45:
Forza Motorsport 2 wordt verwacht over 2 weken! ( 15-01-2007)
Ik betwijfel het.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.consoleshop.nl

Kijkt u zelf maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik vind racen door een stad leuker dan op een circuit. Need for speed Underground op de PC heb ik best fanatiek gespeeld bijvoorbeeld. Schade oplopen hoeft van mij niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

TrailBlazer schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:50:
ik vind racen door een stad leuker dan op een circuit. Need for speed Underground op de PC heb ik best fanatiek gespeeld bijvoorbeeld. Schade oplopen hoeft van mij niet zo.
PGR3 dus. ;)
Ik vermoed dat ze het verkeerd hebben want alle grote suppliers (Play en Amazon) staan op 1 februari 2007 ingeschaald.

[ Voor 31% gewijzigd door MAX3400 op 02-01-2007 10:53 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Wat is dan het grote verschil tussen PGR3 en TD Unlimited

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

TrailBlazer schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:53:
[...]

Wat is dan het grote verschil tussen PGR3 en TD Unlimited
Sowieso volgens mij dat je TDU niet tegen elkaar kan doen op 1 XB360 op splitscreen. En dat PGR in steden is en TDU op een eiland met hier en daar wat huizen.

Lees anders eens wat reviews; lijkt me sterk dat daar niets instaat over de gameplay.

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 02-01-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Het kan er wel staan, dat zegt niet zoveel.

Ik volg turn10s voortgang, en pas een paar weken terug hebben ze het voor elkaar gekregen om Forza2 60 frames per sec te laten draaien met alle toeters en bellen aan.

Dus een release over 2 weken lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

MAX3400 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:54:
[...]

Sowieso volgens mij dat je TDU niet tegen elkaar kan doen op 1 XB360 op splitscreen. En dat PGR in steden is en TDU op een eiland met hier en daar wat huizen.

Lees anders eens wat reviews; lijkt me sterk dat daar niets instaat over de gameplay.
TDU kan inderdaad niet splitscreen valt dus af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52
Forza kan dus never nooit niet over 2 weken in de winkels liggen, noch op 1 februari oid...

Hij was toch laatst zelfs uitgesteld?
bron: http://www.gamer.nl/doc/35873
& bron 2: http://www.insidegamer.nl...amotorsport2/nieuws/12771
Juni dus...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Mensen, hoe zit dat nou met die gratis maand Live?
Ik heb alles aangemaakt, en heb een silver account, echter kan ik geen spellen spelen via Live.

Als er iemand is die mij dit uit kan leggen, dan zal ik proberen om er een step by step procedure van te maken, die we in de TS kunnen zetten.

*En ja ik weet dat het al in deTS vermeld staat, echter is dit niet echt duidelijk, vandaar dat iki mijn steentje wel wil bijdragen.

[ Voor 18% gewijzigd door Semper Fight op 02-01-2007 13:06 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkrythe
  • Laatst online: 19-06 08:58
Piels schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:43:
Project Gotham Racing en Need For Speed Carbon zijn denk ik op dit moment de race spellen.
Ik heb ze zelf helaas niet gespeeld, dus over de gameplay kan ik weinig zeggen :)

[...]

Is dit niet wat je zoekt? Iken374 in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 27". Er wordt zelfs nog op deze pagina naar verwezen, dus heb je wel echt gezocht? :)
Ik een probleem met WMP11, ik kreeg geen melding dat er een xbox360 is gevonden. Ik kan ook geen media sharing button vinden zoals in de handleiding staat.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
Trancentral schreef op maandag 01 januari 2007 @ 20:50:
Weet iemand hoe het zit met als je in een duitse mediamarkt een xbox360 hebt gekocht en je je geld terug wil? In Nederland kun je dat terug krijgen binnen 14dagen. Kan dat ook als je hem gekocht hebt in duitsland ?
Wanneer heb je hem gekocht? Bij de aktie van MM Duitsland laatst kan je de Xbox360 terug doen t/m 31 januari dit jaar. Maar ik weet niet of je hem hebt gekocht toen deze aktie was?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:29
Goed, ik zit nu met het volgende probleem sinds de installatie van internetplusbellen met een experia box. Als ik met mijn neef een private chat start en UPNP staat uit, dan kan hij niet joinen, terwijl dit met een andere neef erbij prima werkt. Als ik het dan aan zet, zit hij er wel bij en hoort hij mij ook, maar ik hoor hem niet. Microfoon en alles staat aan, maar ik hoor hem niet, terwijl het met die andere neef nog steeds prima werkt. Start ik dan splintercell ofr6v en we gaan in dezelfde lobby, kunnen we gewoon met elkaar praten en werkt het allemaal prima.

In de router staan nu dus uPNP aan en de xbox live poorten worden geforward naar het ip van mijn 360. Waar moet ik het probleem zoeken?

offtopic:
Overigens word ik echt ziek van die hele modem, maar dat laat ik nu maar buiten beschouwing. 1 ding in de configuratie veranderen en meteen ligt internet er weer uit

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Wat zegt NAT op de betreffende Xboxen? Strict, Moderate of Open?

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 02-01-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ophidian schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:41:
Goed, ik zit nu met het volgende probleem sinds de installatie van internetplusbellen met een experia box. Als ik met mijn neef een private chat start en UPNP staat uit, dan kan hij niet joinen, terwijl dit met een andere neef erbij prima werkt. Als ik het dan aan zet, zit hij er wel bij en hoort hij mij ook, maar ik hoor hem niet. Microfoon en alles staat aan, maar ik hoor hem niet, terwijl het met die andere neef nog steeds prima werkt. Start ik dan splintercell ofr6v en we gaan in dezelfde lobby, kunnen we gewoon met elkaar praten en werkt het allemaal prima.

In de router staan nu dus uPNP aan en de xbox live poorten worden geforward naar het ip van mijn 360. Waar moet ik het probleem zoeken?

offtopic:
Overigens word ik echt ziek van die hele modem, maar dat laat ik nu maar buiten beschouwing. 1 ding in de configuratie veranderen en meteen ligt internet er weer uit
Poorten, 88, 53 en 3074 heb je geforward? Dit zijn de poorten die LIVE gebruikt, en dan moet alles werken. Tevens moet de X360 LIVE test NAT open weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:51
Electra schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:04:
Mensen, hoe zit dat nou met die gratis maand Live?
Ik heb alles aangemaakt, en heb een silver account, echter kan ik geen spellen spelen via Live.

Als er iemand is die mij dit uit kan leggen, dan zal ik proberen om er een step by step procedure van te maken, die we in de TS kunnen zetten.

*En ja ik weet dat het al in deTS vermeld staat, echter is dit niet echt duidelijk, vandaar dat iki mijn steentje wel wil bijdragen.
Ik deed het zo: een gamertag aanmaken en je aanmelden voor Xbox Live Silver (gratis dus). Als je daarvoor kiest krijg je een schermpje waarop staat dat je recht hebt op 1 maand Xbox Live Gold, en of je dat wilt. Als je dan op ja (yes) klikt kan je 1 maand gratis online gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
bsmpower schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:24:
[...]

Wanneer heb je hem gekocht? Bij de aktie van MM Duitsland laatst kan je de Xbox360 terug doen t/m 31 januari dit jaar. Maar ik weet niet of je hem hebt gekocht toen deze aktie was?!
Thanks voor je reply :) Ja ik heb hem gekocht bij de duitse MM , 399 incl 2e gamepad & kameo / pgr3 . Kun je zo ook terugbrengen in NL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Wekko306 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:45:
[...]

Ik deed het zo: een gamertag aanmaken en je aanmelden voor Xbox Live Silver (gratis dus). Als je daarvoor kiest krijg je een schermpje waarop staat dat je recht hebt op 1 maand Xbox Live Gold, en of je dat wilt. Als je dan op ja (yes) klikt kan je 1 maand gratis online gamen.
strange, ik weet zeker dat ik die optie niet had.
Ik heb dus een verbinding, een gamertag aangemaak op www.xbox.nl, gekoppeld aan een .Net passport, maar geen gratis maand Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
Na het bellen naar de xbox support op 17-12, heb ik mijn xbox al weer binnen. twee en een halve week ongeveer dus. Nu kijken of ik mijn spellen kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
MAX3400 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:43:
[...]

Wat zegt NAT op de betreffende Xboxen? Strict, Moderate of Open?
Volgens mij strict. Vreemde is dat het met de volgende router ook op strict stond, maar toen wel werkte... :?
S2S schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:45:
[...]

Poorten, 88, 53 en 3074 heb je geforward? Dit zijn de poorten die LIVE gebruikt, en dan moet alles werken. Tevens moet de X360 LIVE test NAT open weergeven.
53 ook? Er staat een optie xbox live in en dat zijn88 en 3074 en die zijn dus open.

[ Voor 38% gewijzigd door Ophidian op 02-01-2007 14:07 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkrythe
Trancentral schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:51:
[...]

Thanks voor je reply :) Ja ik heb hem gekocht bij de duitse MM , 399 incl 2e gamepad & kameo / pgr3 . Kun je zo ook terugbrengen in NL ?
Zal wel niet. Kan je die dingen eigenlijk wel terug brengen als je hem bijv. in A'dam gekocht hebt en dan terug brengen in Utrecht ofzo?

Die MM winkels zijn toch aparte BV's met eigen acties enzo?

Maar wel het proberen waard mss :)

[ Voor 3% gewijzigd door rkrythe op 02-01-2007 14:08 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ophidian schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:05:
[...]

Volgens mij strict. Vreemde is dat het met de volgende router ook op strict stond, maar toen wel werkte... :?

[...]

53 ook? Er staat een optie xbox live in en dat zijn88 en 3074 en die zijn dus open.
Yup 53 ook. Volgens mij moet je ook de router resetten nadat je dit soort dingen veranderd. Anders worden de veranderingen niet actief. ( reset knopje of even het stroom er af)

[ Voor 19% gewijzigd door S2S op 02-01-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ophidian schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:05:
[...]

[...]

53 hoeft niet... poort 53 is DNS. Deze is alleen nodig van de Xbox naar het internet.
Je kan alles wel gaan forwarden maar dat is nogal nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
S2S schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:08:
[...]

Yup 53 ook. Volgens mij moet je ook de router resetten nadat je dit soort dingen veranderd. Anders worden de veranderingen niet actief. ( reset knopje of even het stroom er af)
Stroom eraf dan zijn al die instellingen weer weg. Vind het maar een vervelend ding die box, maargoed. Ik zal 53 nog eens proberen. Het vreemde is wel dat het bij de ene neef gewoon goed werkt en bij de ander problemen oplevert. Zou ik het daar niet in moeten zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electra schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:03:
[...]

Ik heb dus een verbinding, een gamertag aangemaak op www.xbox.nl, gekoppeld aan een .Net passport, maar geen gratis maand Live.
Volgens mij krijg je alleen een gratis maand gold als je via je 360 een account aanmaakt. Die zijn namelijk xbox gebonden (3 stuks dacht ik). Dus als je een tag maakt via xbox.nl en die opent op je 360, dan krijg je geen aanbieding. Correct me if I'm wrong people :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:21:
[...]

Volgens mij krijg je alleen een gratis maand gold als je via je 360 een account aanmaakt. Die zijn namelijk xbox gebonden (3 stuks dacht ik). Dus als je een tag maakt via xbox.nl en die opent op je 360, dan krijg je geen aanbieding. Correct me if I'm wrong people :Y)
Ik heb voordat ik mijn X360 kocht (jaar geleden) een tag gemaakt op XBox.nl, en toen ik deze recoverde op mijn X360 kon ik ook gebruik maken van maand gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Electra schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:03:
[...]

Mattie...Die gratis maand werkt alleen als je je account aanmaakt op de xbox zelf..Aanmelden bij xbox.nl en daarna recoveren op je boks werkt niet..Je zult dus een nieuwe moeten maken via je xbox en dan krijg je het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
S2S schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:30:
[...]

Ik heb voordat ik mijn X360 kocht (jaar geleden) een tag gemaakt op XBox.nl, en toen ik deze recoverde op mijn X360 kon ik ook gebruik maken van maand gratis.
Ik heb dat ook een maand of 2 geleden gedaan en toen werkte dat niet bij mij..Toen 1 aangemaakt via mijn xbox zelf en die deed het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Ik heb de grootste moeite om mijn zelfgeschreven DVD+R af te spelen op de 360, of beter gezegd ik krijg ze niet afgespeeld. Ik schrijf de DVD's met Nero 7 en ze werken op iedere willekeurige DVD-Speler waar ik ze in stop, behalve op de 360. Moet je iets speciaals doen om ze werkend te krijgen op de 360? Ik had graag mijn zelfgeschoten filmpjes via DVD kunnen afspelen :(

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Kruisboksie schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:33:
[...]

Ik heb dat ook een maand of 2 geleden gedaan en toen werkte dat niet bij mij..Toen 1 aangemaakt via mijn xbox zelf en die deed het wel..
Mss hebben ze het veranderd, maar een jaar geleden werkte het zeker weten. Een vriend van me heeft het ook zo gedaan. De optie stond gewoon tussen de andere keuzes, maar onder betaald LIVE gold, dus als je niet ver genoeg scrolled dan zie je de optie niet.
Xanion schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:34:
Ik heb de grootste moeite om mijn zelfgeschreven DVD+R af te spelen op de 360, of beter gezegd ik krijg ze niet afgespeeld. Ik schrijf de DVD's met Nero 7 en ze werken op iedere willekeurige DVD-Speler waar ik ze in stop, behalve op de 360. Moet je iets speciaals doen om ze werkend te krijgen op de 360? Ik had graag mijn zelfgeschoten filmpjes via DVD kunnen afspelen :(
Standard DVDs werken, dus met een structuur van video_ts en audio_ts.

[ Voor 34% gewijzigd door S2S op 02-01-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
S2S schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:36:
[...]

Mss hebben ze het veranderd, maar een jaar geleden werkte het zeker weten. Een vriend van me heeft het ook zo gedaan. De optie stond gewoon tussen de andere keuzes, maar onder betaald LIVE gold, dus als je niet ver genoeg scrolled dan zie je de optie niet.
Die optie staat er nu dan zeker niet meer tussen..heb gister namelijk nog een nieuw account aangemaakt voor me zwager en toen echt goed gekeken..kon per maand betalen per 3 maanden en per jaar en kon silver kiezen dat gratis was..Die gedaan en toen een maandje gold gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Ophidian schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:17:
[...]

Stroom eraf dan zijn al die instellingen weer weg. Vind het maar een vervelend ding die box, maargoed. Ik zal 53 nog eens proberen. Het vreemde is wel dat het bij de ene neef gewoon goed werkt en bij de ander problemen oplevert. Zou ik het daar niet in moeten zoeken?
Goed, poort 53 staat open en bij de tests staat NAT ook open. Echter hoort hij mij bij de private chat wel, maar ik hem niet. Heb al andere controller en andere microfoon geprobeerd, het probleem blijft helaas bestaan. Wordt er wanhopig van :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ophidian schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:19:
[...]

Goed, poort 53 staat open en bij de tests staat NAT ook open. Echter hoort hij mij bij de private chat wel, maar ik hem niet. Heb al andere controller en andere microfoon geprobeerd, het probleem blijft helaas bestaan. Wordt er wanhopig van :'(
Zit het probleem nu dan niet aan zijn kant? Heeft hij alle poorten wel open staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
S2S schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:36:
[...]
Standard DVDs werken, dus met een structuur van video_ts en audio_ts.
Hebben de DVD's, want daar zorgt Nero automatisch voor.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
S2S schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:29:
[...]

Zit het probleem nu dan niet aan zijn kant? Heeft hij alle poorten wel open staan?
Vroeger werkte het wel gewoon en sindsdien is er niets veranderd, aan zijn configuratie.

[ Voor 4% gewijzigd door Ophidian op 02-01-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ophidian schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:37:
[...]

Vroeger werkte het wel gewoon en sindsdien is er niets veranderd, aan zijn configuratie.
Ik lees ook op het net poort 3330 (UDP), maar ik denk dat dat niet veel uitmaakt voor je. Wat je wel kan proberen is DMZ naar je Xbox ip sturen.

Trouwens die poorten 88 is UDP, 53 is UDP en 3074 is beide UDP en TCP. Ik zet ze voor het gemak alle drie op beide (UDP en TCP).

Maar DMZ zou moeten werken.

en erg handig: http://portforward.com/routers.htm

Kun je even je type router opzoeken, als deze er tussen staat.

[ Voor 10% gewijzigd door S2S op 02-01-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke , even een vraagje, een kennis van mij heeft een xbox360 gekocht en ik heb keurig ingesteld enzo. geen probleem. Nu willen ze internet op , maar ze heeft een modem van scarlet (zo'n oranje geval met maar 1 ethernet uitgang ) Ze hoeft geen gebruikersnaam in te voeren enzov om op internet te gaan.

Kan ik nu gewoon een hub / switch er tussen gooien , dus 1e modem, dan ethernet kabel naar de hub / swithc , Vanuit de hub / switch 1 ethernet kabel naar de pc en 1 naar de xbox360 ! Dit gaat toch werken ..of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:54:
oke , even een vraagje, een kennis van mij heeft een xbox360 gekocht en ik heb keurig ingesteld enzo. geen probleem. Nu willen ze internet op , maar ze heeft een modem van scarlet (zo'n oranje geval met maar 1 ethernet uitgang ) Ze hoeft geen gebruikersnaam in te voeren enzov om op internet te gaan.

Kan ik nu gewoon een hub / switch er tussen gooien , dus 1e modem, dan ethernet kabel naar de hub / swithc , Vanuit de hub / switch 1 ethernet kabel naar de pc en 1 naar de xbox360 ! Dit gaat toch werken ..of niet ?
Wat denk je ervan om even de afgelopen pagina's terug te lezen? We hebben het net over port-forwardings, TCP/UDP-poorten en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
S2S schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:45:
[...]

Ik lees ook op het net poort 3330 (UDP), maar ik denk dat dat niet veel uitmaakt voor je. Wat je wel kan proberen is DMZ naar je Xbox ip sturen.

Trouwens die poorten 88 is UDP, 53 is UDP en 3074 is beide UDP en TCP. Ik zet ze voor het gemak alle drie op beide (UDP en TCP).

Maar DMZ zou moeten werken.

en erg handig: http://portforward.com/routers.htm

Kun je even je type router opzoeken, als deze er tussen staat.
UDP 3330 staat nu ook open. Hij is nu even niet online, dus kan het niet proberen. Zal hem straks vragen of zijn NAT ook open staat.

Waar kan je DMZ aanzetten in een speedtouch st780?

Edit: Problem solved. 3330 moet open en dan werkt het weer _/-\o_

Edit2: Misschien iets voor in de TS, welke poorten er allemaal open moeten staan?!

[ Voor 9% gewijzigd door Ophidian op 02-01-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:34:
Je kan proberen om er een op een min dvd te brandenof een dvd+rw. Bij ons zit er een Samung drive in en die ziet rw+,
En let (denk ik)op niet met te hoge snelheid branden 4X max.Oude box was daar ook gevoelig voor en ik heb het idee dat in de 360 ook een erg gevoelige speler zit. Sucses. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 08:43:
Menschen,

mijn eerste goede voornemen van 2007 is geworden het kopen van een xbox360
maar vraag me af waar deze het goedkoopst is.
Kan iemand mij vertellen wat deze bij hen kost de premium editie. ik hoorde dat de hij bij de mediamarkt met gow voor een mooi prijsje te koop was.
Mediamarkt regio rotterdam schijnen ze 399 met GoW te zijn of 360 voor een gewone Premium. Gewoon even aanbiedingen in de gaten houden, Premium is regelmatig ergens voor een paar tientjes minder te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
TrailBlazer schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:41:
ik wil binnenkort ook maar een XBOX gaan kopen. Ik wil er graag een racespel bij hebben maar welke raden jullie aan. Ik wil gewoon lekker relaxed racen tegen mijn vriendin Test Drive unlimited klinkt wel gaaf. Ik denk dat ik maar meteen met het Gears of War combipakket koop. Samen met een extra wireless controller en dus een racespel.
PGR3 is een goede racegame om mee te beginnen, Test Drive Unlimited is meer een game waarin je lekker over een enorm eiland kunt cruisen in allerlei auto's en onderweg kunt kiezen om te racen tegen de computer of online.

Need for Speed: Carbon moet je van houden denk ik, ik trek dat Underground gedoe niet. Verder schijnt het wel een goede racegame te zijn. Ik vind het vreemd dat bij een racegame Burnout Revenge nooit wordt genoemd. Ik vind Burnout de leukste raceserie die er is, ziet er zeer goed uit en is vast wel ergens tegen een zacht prijsje verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:08
devv05 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:21:
[...]

Mediamarkt regio rotterdam schijnen ze 399 met GoW te zijn of 360 voor een gewone Premium. Gewoon even aanbiedingen in de gaten houden, Premium is regelmatig ergens voor een paar tientjes minder te krijgen.
Bij alle grote zaken in rotterdam zijn de prijzen 50 euro gedaald (core system 249, premium 349). Gears of War pakket was 399 bij Dixons en expansion pack + premium 399.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PGR3 zakt wat weg, omdat het al lang (1 jaar :) ) geleden is.

Echter, het is een TOP game. Heel veel mensen hebben zich daar heel erg mee vermaakt. Ondergetekende heeft er heel veel uur in zitten.

Hou je van auto's, en heb je geen PGR3: Kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 17:44:
[...]

Je kan proberen om er een op een min dvd te brandenof een dvd+rw. Bij ons zit er een Samung drive in en die ziet rw+,
En let (denk ik)op niet met te hoge snelheid branden 4X max.Oude box was daar ook gevoelig voor en ik heb het idee dat in de 360 ook een erg gevoelige speler zit. Sucses. ;)
Mijn PC kan alleen +R dvd's schrijven, maar moet geen probleem zijn aangezien de 360 alletwee moet kunnen lezen. IK heb een kopie gemaakt van een originele DVD (niks illegaals, heb het origineel van deze Kabouter Plop ook :), de kopie is voor de kids in de auto) en alle dvd-spelers spelen deze af, behalve de 360. Heb tevens de film van mijn videocamera gebrand op DVD+R en deze herkend de 360 wel, alleen speelt hij ongeveer 5 minuten en daarna zegt ie dat ie de DVD niet meer kan lezen, again alle andere DVD-spelers spelen de gehele film zonder problemen.
Wordt hier een beetje gek van aangezien de 360 onder de TV staat en tevens mijn DVD-speler is voor alles. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:05:
[...]

Mijn PC kan alleen +R dvd's schrijven, maar moet geen probleem zijn aangezien de 360 alletwee moet kunnen lezen. IK heb een kopie gemaakt van een originele DVD (niks illegaals, heb het origineel van deze Kabouter Plop ook :), de kopie is voor de kids in de auto) en alle dvd-spelers spelen deze af, behalve de 360. Heb tevens de film van mijn videocamera gebrand op DVD+R en deze herkend de 360 wel, alleen speelt hij ongeveer 5 minuten en daarna zegt ie dat ie de DVD niet meer kan lezen, again alle andere DVD-spelers spelen de gehele film zonder problemen.
Wordt hier een beetje gek van aangezien de 360 onder de TV staat en tevens mijn DVD-speler is voor alles. :(
Dan zou ik toch proberen op een lagere snelheid te branden max 4 speed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ikzelf gebruik ook +R en brand die op 16 speed en die werken gewoon perfect (films).

[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 02-01-2007 22:43 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Nou eindelijk ik ben er uit.
Om de maand gratis Live Gold te krijgen, moet je dus idd een profiel aanmaken via de Xbox zelf.
Het enige wat nog niet lukt is om mijn Xbox te registreren via www.xbox.nl.

Ik zal dit proberen nog even mooi samen te vatten zodat dit misschien in de TS verwerkt kan worden.

Eindelijk online :) mijn Gamertag is Semper Fight

[ Voor 12% gewijzigd door Semper Fight op 02-01-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja dan heb je elke maand een nieuw profiel. Wat niet handig is met achievements en het is irritant met friendslists enzo.

Zo duur is een live abbonementje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

SaN

Ik ben nu een week of 2 bezig met de 360, en dan vooral met GOW. Ik moet zeggen dat ik over het algemeen erg tevreden ben, heel leuk spel ook. Het enige wat me toch wel tegenvalt is Live. Ik had hier eigenlijk alleen maar goede berichten over gehoord, en me er misschien iets te veel van voorgesteld. Ik heb het meeste last van de lag die in heel veel servers ruimschoots aanwezig is. Wat mij handiger lijkt is een soort gamespy achtige omgeving op je dashboard waar je de ping van de server kan zien, welke spelers er in zitten etc etc. Dit is allemaal niet erg moeilijk, en kan er van die 60 euro best af. Natuurlijk zijn er ook goede dingen zoals de friends, het chatten etc. Maar het kan nog zo veel beter....

Maargoed, op deze minpuntjes en het lawaai (hitachi :() na is het echt een top apparaat. Ook als je spelen op de PC gewend bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Electra schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:11:
Nou eindelijk ik ben er uit.
Om de maand gratis Live Gold te krijgen, moet je dus idd een profiel aanmaken via de Xbox zelf.
Het enige wat nog niet lukt is om mijn Xbox te registreren via www.xbox.nl.

Ik zal dit proberen nog even mooi samen te vatten zodat dit misschien in de TS verwerkt kan worden.

Eindelijk online :) mijn Gamertag is Semper Fight
Heel goed Dennis..ik zal je vanavond toevoegen..of voeg mij anders ff toe

Gamertag: Marcel Gorzen

(De rest mag mij natuurlijk ook adden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

sander-sp schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 02:56:
Ik ben nu een week of 2 bezig met de 360, en dan vooral met GOW. Ik moet zeggen dat ik over het algemeen erg tevreden ben, heel leuk spel ook. Het enige wat me toch wel tegenvalt is Live. Ik had hier eigenlijk alleen maar goede berichten over gehoord, en me er misschien iets te veel van voorgesteld. Ik heb het meeste last van de lag die in heel veel servers ruimschoots aanwezig is. Wat mij handiger lijkt is een soort gamespy achtige omgeving op je dashboard waar je de ping van de server kan zien, welke spelers er in zitten etc etc. Dit is allemaal niet erg moeilijk, en kan er van die 60 euro best af. Natuurlijk zijn er ook goede dingen zoals de friends, het chatten etc. Maar het kan nog zo veel beter....

Maargoed, op deze minpuntjes en het lawaai (hitachi :() na is het echt een top apparaat. Ook als je spelen op de PC gewend bent :+
Je kan toch voordat je een game join altijd zien hoe de ping is. Atlhans je heb toch van die balken van rood, geel en groen?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

devv05 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:21:
[...]

Kan iemand dit bevestigen.
Laat maar staat er al onder. Overigens op de website van dixons is die nog 429.
devv05 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:22:
[...]

PGR3 is een goede racegame om mee te beginnen, Test Drive Unlimited is meer een game waarin je lekker over een enorm eiland kunt cruisen in allerlei auto's en onderweg kunt kiezen om te racen tegen de computer of online.

Need for Speed: Carbon moet je van houden denk ik, ik trek dat Underground gedoe niet. Verder schijnt het wel een goede racegame te zijn. Ik vind het vreemd dat bij een racegame Burnout Revenge nooit wordt genoemd. Ik vind Burnout de leukste raceserie die er is, ziet er zeer goed uit en is vast wel ergens tegen een zacht prijsje verkrijgbaar.
In Test Drive Unlimited schijn je niet split screen te kunnen spelen. Hierdoor valt die op dit moment af.

[ Voor 3% gewijzigd door TrailBlazer op 03-01-2007 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

TwyLight schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:18:
Ja dan heb je elke maand een nieuw profiel. Wat niet handig is met achievements en het is irritant met friendslists enzo.

Zo duur is een live abbonementje niet.
Daar ging het ook niet om ;)
Ik wou gewoon 1 maand Live, waar ik recht op had.
Dus aanmaken via Xbox.nl, en daarna recoveren op je Xbox werkt dus niet.
Nieuw profiel aanmaken via de Xbox werkt dus wel.
Kruisboksie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 07:37:
[...]

Heel goed Dennis..ik zal je vanavond toevoegen..of voeg mij anders ff toe

Gamertag: Marcel Gorzen

(De rest mag mij natuurlijk ook adden.)
Komt helemaal goed Boksie!

[ Voor 24% gewijzigd door Semper Fight op 03-01-2007 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Electra schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:12:
[...]

[...]

Ik heb je al toegevoegd.. :-p

Maybe eens wat ruilen met viva pinata? :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedag! Vraagje :

Ik heb een 360 aangesloten via de hd kabels (rood. blauw en groen) op mijn Mirai 2700 (HD ready (480i, 480p, 576i, 576p, 720p and 1080i supported,1280 x 720 Optimum Resolution) en op 480 p draait ie prima. Als ik m echter hoger zet is het beeld erg fuzzy, ik las wel dat erin oktober een update is geweest voor het dashboard (1080) maar ergens anders lees ik dat die weer is uitgesteld? Iemand enig idee? ik heb wel een aantal vorige topics doorgespit maar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Xbox dashboard update moet automatisch geinstalleerd worden. Die update is inmiddels uitgerold en toen ik m'n xbox voor het eerst aanzette op internet ging het meteen goed.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:10:
Goeiedag! Vraagje :

Ik heb een 360 aangesloten via de hd kabels (rood. blauw en groen) op mijn Mirai 2700 (HD ready (480i, 480p, 576i, 576p, 720p and 1080i supported,1280 x 720 Optimum Resolution) en op 480 p draait ie prima. Als ik m echter hoger zet is het beeld erg fuzzy, ik las wel dat erin oktober een update is geweest voor het dashboard (1080) maar ergens anders lees ik dat die weer is uitgesteld? Iemand enig idee? ik heb wel een aantal vorige topics doorgespit maar helaas..
Die update was voor 1080P maar dat ondersteunt jouw tv niet. Daar zou hij dus ook niks mee te maken moeten hebben. 720P en 1080i worden wel ondersteunt en daar zou jouw tv gewoon een goed beeld op moeten geven! Dat is dus niet het geval maar ben bang dat het iets met de tv te maken heeft. Ik ken het merk ook niet echt, klinkt als een Aldi-achtige tv?! (no offense). Heb je misschien een ander apparaat wat je op 1080i kan testen?
Ook moet je nog even controlleren of je de switch OP de component kabel wel op HD-tv hebt gezet en niet dat hij nog op TV staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

non taken ;-) nee ik heb op de tv prima hd films kunnen kijken in diverse formaten: dus ook 1080i, 720 p etc . Het schakelaartje is om gezet in ieder geval. Het enige verschil is dat de hdtv van de xbox uiteraard via de hdtv aansluiting van de tv gaat, de pc via de vga ingang.. Dan zal daar het probleem wel liggen . deze tv is het trouwens: gekocht bij 4launch voor 589 meen ik :P hier bij tweakers krijgt ie in ieder geval een goeie review :)

http://www.overclockers.c...duct.php?prodid=MO-012-OK

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:36:
non taken ;-) nee ik heb op de tv prima hd films kunnen kijken in diverse formaten: dus ook 1080i, 720 p etc . Het schakelaartje is om gezet in ieder geval. Het enige verschil is dat de hdtv van de xbox uiteraard via de hdtv aansluiting van de tv gaat, de pc via de vga ingang.. Dan zal daar het probleem wel liggen . deze tv is het trouwens: gekocht bij 4launch voor 589 meen ik :P hier bij tweakers krijgt ie in ieder geval een goeie review :)

Je tv's native resolutie is 720p, zo te zien, daar zou ik je x360 dus op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:36:

hd film kijken via de vga ingang is idd iets anders. Welke resolutie heeft je tv dan via vga?

Je hebt ook in de Xbox de settings goed gezet neem ik aan? Ik denk dat het probleem toch bij de tv ligt want ik heb mijn xbox vorige week ook aangesloten op m'n lcd en had na 1 minuut al beeld op 1080i. Kabel eraan, switch op hd-tv, xbox aan, settings, video, 1080i 50hz, dan knippert het beeld even en voila haarscherp beeldje van de dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:51
Misschien is de component ingang brak ofzo? 720P zou hij prima moeten doen aangezien dat de native resolutie van je tv is. Misschien kan je ergens een VGA kabel voor je 360 lenen om te kijken of dat wel goed beeld geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:43:
Je tv's native resolutie is 720p, zo te zien, daar zou ik je x360 dus op zetten.
dat had hij al geprobeerd maar juist dan werd het beeld fuzzy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt inderdaad, lijkt dan (als ik m op 720 en hoger zet) alsof je je pc monitor op 250 hz zet :P krakkemikkige letters en "verschoven" beeld. Ik zal zo de opties effe checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Electra schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:12:
[...]

[...]

Oh, sorry ik had je zin verkeerde gelezen. ik dacht dat je bedoelde dat je om de maand een nieuw gratis maandje wou, maar je wou dé maand gratis live :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Kruisboksie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:39:
[...]

Ik heb je al toegevoegd.. :-p

Maybe eens wat ruilen met viva pinata? :-p
Ja, maar dan moet ik wel weer ff opnieuw beginnen ben ik bang voor.
Heb vandeweek zitten spelen, onder het account wat ik dus via xbox.com heb aangemaakt.
Dom maar goed, na 4 uur ben ik weer redelijk bij met de kennis die ik nu heb.
TwyLight schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:23:
[...]
Oh, sorry ik had je zin verkeerde gelezen. ik dacht dat je bedoelde dat je om de maand een nieuw gratis maandje wou, maar je wou dé maand gratis live :P
Yeps ;) en na die maand ga ik gewoon netjes betalen.

[ Voor 40% gewijzigd door Semper Fight op 03-01-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Electra schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:33:
[...]

Ja, maar dan moet ik wel weer ff opnieuw beginnen ben ik bang voor.
Heb vandeweek zitten spelen, onder het account wat ik dus via xbox.com heb aangemaakt.
Dom maar goed, na 4 uur ben ik weer redelijk bij met de kennis die ik nu heb.

[...]

Yeps ;) en na die maand ga ik gewoon netjes betalen.
Dan zou ik als ik jou was eens goed kijken waar je de gold haalt..Ik heb hem van ebay af voor 40 euro.20 goedkoper dan in de winkel.Bij inkoopacties.net zijn ze nu ook bezig en geloof dat die daar 45 kost..scheelt ook weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:57:
[...]

Wat denk je ervan om even de afgelopen pagina's terug te lezen? We hebben het net over port-forwardings, TCP/UDP-poorten en dergelijke.
het probleem is dat dit een modem is waar alles al is ingesteld voor zover ik weet kan je er niet inkomen , zit geen router in , is een modem van scarlet. Heb zelf hier een experia box, en daar 2 pc op aangesloten maar dit is een rechthoekig oranje modem ! met 1 ethernet uitgang...

dat stukje van port forwarding had ik gelezen maar is niet van toepassing op dat modem... zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
PWM schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:00:
PGR3 zakt wat weg, omdat het al lang (1 jaar :) ) geleden is.

Echter, het is een TOP game. Heel veel mensen hebben zich daar heel erg mee vermaakt. Ondergetekende heeft er heel veel uur in zitten.

Hou je van auto's, en heb je geen PGR3: Kopen!
Ik heb PGR3 in bestelling staan bij play.com, samen met een wireless controller voor 35,- of zoiets. Heeft iemand anders die deze aanbieding besteld heeft hem al binnen? ik heb m de 20e december besteld, maar nog niks...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is vast al eens ergens voorbij gekomen, maar ik kan er geen antwoord op vinden (zowel op GOT als Google niet)...

Ik heb zojuist de fall update geinstalleerd, ik ben voorzichtig met dat soort zaken. Nu heb ik mijn 360 gekoppeld via VGA en dit werkte altijd perfect op mijn plasma (LG 50PX4R). Nadat de update was uitgevoerd is de xbox opnieuw opgestart om de update actief te maken.

Resultaat is dat ik geen beeld meer heb op VGA. Wel geluid, dus alles werkt nog wel. Ook via composiet doet alles het wel, maar die poort gebruik ik al voor mijn xbox1 (XBMC).

Ik heb 1 andere post gevonden via Google waarbij er via de geluiden van het menu een andere resolutie wordt gekozen. Dit lijkt echter ook niet te werken. Mijn plasma ondersteund een max resolutie van 1366x768, ik had de 360 daarvoor werkende op deze reso (1360x768).

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Laatst online: 02:02
Ik zit hier met het probleem dat ik niet kan streamen naar mijn Xbox.

Ik gebruik een wireless laptop met windows xp en de xbox staat wired aangesloten op een davolink router die bij een Tele2 20Mbit pakket zit.

mediaplayer 11 ziet mijn xbox en deze heeft ook toegang, alleen is het probleem dat mijn xbox mijn laptop niet kan vinden.

In mijn router heb ik een aantal poorten opengezet, en als ik de test doe van xbox live connection geeft hij bij nat ook ' open ' aan.

Is er iemand die weet hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn xbox mijn laptop vind.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennis_sla op 03-01-2007 14:15 ]

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik Xbox Live heel incidenteel en maak dan ook soms gewoon een nieuw accountje aan voor de gratis maand. Maar kan het dat dat er uit gehaald is? Want ik heb nu eentje aangemaakt op m'n Xbox maar nergens meer de optie om van silver naar gold te switchen. Ik las iets dat het 10x kan, maar dit is de 3e die ik aanmaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dennis_sla schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:03:

Ik gebruik een wireless laptop met windows xp en de xbox staat wired aangesloten op een davolink router die bij een Tele2 20Mbit pakket zit.

mediaplayer 11 ziet mijn xbox en deze heeft ook toegang, alleen is het probleem dat mijn xbox mijn laptop niet kan vinden.

In mijn router heb ik een aantal poorten opengezet, en als ik de test doe van xbox live connection geeft hij bij nat ook ' open ' aan.

Lees alsjeblief het topic nog even door, deze vraag is in de 27000+ posts in de xbox topics al tig keer gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkrythe
Dennis_sla schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:03:

ik heb het probleem dat ik in WMP11 helemaal geen knop "Configure sharing" heb ofzo.....
Alleen "Monitor Folders"

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

apNia schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:14:
Ik Xbox Live heel incidenteel en maak dan ook soms gewoon een nieuw accountje aan voor de gratis maand. Maar kan het dat dat er uit gehaald is? Want ik heb nu eentje aangemaakt op m'n Xbox maar nergens meer de optie om van silver naar gold te switchen. Ik las iets dat het 10x kan, maar dit is de 3e die ik aanmaak...
3 keer en dan is de koek op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Ook ik heb die problemen met wmp 11 en heb zelfs problemen met die Media connect van de xbox zelf.Instalatie gaat goed alleen bij de Machtiging gaat het mis.Hij zegt dan dat hij een fout is opgetreden en sluit de boel af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

S2S schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:40:
[...]

Bij mij de eerste keer had ik al geen gold? Heb pas xbox 360 aangeschaft.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:14

Spotmatic

Ken sent me

ruubruub schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:32:
[...]

ik heb het probleem dat ik in WMP11 helemaal geen knop "Configure sharing" heb ofzo.....
Alleen "Monitor Folders"
Ik had dit probleem ook met de NL versie. Installeer de Engelstalige versie (je moet wel eerst de taalsettings van je browser veranderen anders krijg je standaard de Nederlandse versie) en je krijgt die mogelijkheid dan wel.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

S2S schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:40:
[...]

Geen workaround voor? Dat dat via internet via een PC is te actieveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

apNia schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:02:
[...]

Geen workaround voor? Dat dat via internet via een PC is te actieveren?
Niet dat ik weet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
Viva Pinata is binnen via DVDCrave :-) (vrijdag voor oud en nieuw besteld!). Het is verstuurd als een cadeau dus heb geen douane kosten hoeven te betalen. Maar tot welk bedrag hoef je geen import kosten te betalen?

[ Voor 13% gewijzigd door bsmpower op 03-01-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Waarom staat er in de start post dat Call of Duty 3 al uit is bij beschikbare games?
Ben ik nou blind dat hij nergens te krijgen is of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Iemand enig idee wanneer er weer Xbox 360 HD-DVD drives uitgeleverd gaan worden? De shop waar ik 'm een maand geleden heb besteld (en betaald) zegt dat het nog wel even kan duren, maar noemt geen mogelijke datum. Hopelijk lopen er hier een paar insiders rond die meer weten :)

Overigens is er ook weer niet superveel haast bij, maar mijn gemodde Barco Graphics 1208s/2 CRT projector is bijna klaar om opgehangen te worden en vanaf dat moment wil ik heel graag 1080p HD-DVD's bekijken (uiteraard ook op 1080p, voor minder ga ik niet) op het 2 meter brede scherm in mijn dedicated, volledig zwart geschilderde, HT... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

D467 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:27:
Waarom staat er in de start post dat Call of Duty 3 al uit is bij beschikbare games?
Ben ik nou blind dat hij nergens te krijgen is of...
Blind inderdaad... ;)

http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=27984
http://play.com/Games/Xbo...ll_Of_Duty_3/Product.html

Hij wordt zelfs al te koop aangeboden op de bekende 2e-hands sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Heerlijk die MAX3400, zo subtiel ............... _/-\o_ 8)7 :+
Maar inderdaad, deze game is toch al een tijdje uit hoor.
De reclame op de TV is zelfs al afgelopen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

bsmpower schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:24:
Viva Pinata is binnen via DVDCrave :-) (vrijdag voor oud en nieuw besteld!). Het is verstuurd als een cadeau dus heb geen douane kosten hoeven te betalen. Maar tot welk bedrag hoef je geen import kosten te betalen?
Ik dacht 70 Euro maar alleen als 'ie onderschept wordt. Heb zelf (even afkloppen) nog nooit een heffing moeten betalen, zelfs niet als er een doos vanuit de US wordt verstuurd door Play met 9 DVD's erin ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

MAX3400 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:35:
[...]

Ik dacht 70 Euro maar alleen als 'ie onderschept wordt. Heb zelf (even afkloppen) nog nooit een heffing moeten betalen, zelfs niet als er een doos vanuit de US wordt verstuurd door Play met 9 DVD's erin ofzo.
De laatste keer dat ik ermee te maken had was het 22 euro.

Zie ook op de douane site http://www.douane.nl/faq/jsp/vraag.jsp?id=5/24a&lang=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
Even een vraag over Xbox Live:

Stel; ik heb een Xbox 360 met Forza motorsport en mijn zusje heeft een normale Xbox met Forza Motorsport kunnen we dan alsnog via Live tegen elkaar spelen??

M'n zusje heeft geen live maar wil niet haar zuur verdiende geld uitgeven aan een live abo als ze d'r niks aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of het kan weet ik niet, maar je hebt ook systemlink. Heb je volgens mij geen live voor nodig (scheelt dus weer onnodig abo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 10:34
@spotmatic:
Schrijf je aub. even een mooie review als je hem binnen krijgt?
Ben zeer benieuwd naar de kwaliteit over de component "digitale" uitgang en de vga kabel.
Als alles prima bevalt, dan ga ik ook snel over tot aanschaf van de hd-dvd.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Wou net weer verdergaan met met me spelletje ''the outfit'', ben gewoon ingelogged met het standaard profiel.... hij ziet de safe games wel staan... maar als ik hem wil laden zegt hij:

''Only missions that have been unlocked in your campaingn can be loaded''

Hdd zit er goed in, console al uit gedaan :X

>EDIT:

Heb je trouwens voor Xbox live gold nog steeds een credit card nodig? Helaas heb ik die niet :'(

[ Voor 15% gewijzigd door D467 op 03-01-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

DLP schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:22:
@spotmatic:
Schrijf je aub. even een mooie review als je hem binnen krijgt?
Ben zeer benieuwd naar de kwaliteit over de component "digitale" uitgang en de vga kabel.
Als alles prima bevalt, dan ga ik ook snel over tot aanschaf van de hd-dvd.
Uiteraard schrijf ik een review, compleet met screenshots. Ik heb nu al zoveel tijd en geld in de Barco gestoken (o.a. mods door een CRT guru in de USA, colorfiltering, nieuwe buizen met een kleinere fosfor spotsize) dat ik nu wel eens van mijn stoel wil worden geblazen door het 1080p beeld :*)

Ik gebruik de Xbox360 nu (nog zonder HD-DVD drive) op een simpelere Barco Data 701s op 1024 x 768. Dat ziet er al geweldig uit met bijv. DVD films en games zoals GOW, want upscalen over VGA doet de Xbox behoorlijk goed. Maar ik wil nu net graag dat stukje scherper gaan en full HD weergeven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
MAX3400 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:35:
[...]

Ik krijg van play altijd mijn dvds per stuk verpakt. Volgens mij zit play ook in engeland wat technisch gezien europa is dus vrij vervoer van goederen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Play zit niet in Engeland, maar op Jersey (eiland bij de kust van Frankrijk) dus je theorie gaat niet op.

Helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Laatst online: 02:02
TwyLight schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:23:
[...]
Lees alsjeblief het topic nog even door, deze vraag is in de 27000+ posts in de xbox topics al tig keer gesteld.
Nou ik heb dit topic al meerdere malen gelezen, en alle dingen die genoemd worden, zoals het openen van poorten is allemaal gebeurt !!!

Vandaar dat ik het nu maar eens ga vragen.

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.