Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.213 views sinds 30-01-2008

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Piels schreef op donderdag 28 december 2006 @ 08:47:
Ik sta op het punt een 360 aan te schaffen. Is het verstandig om een maand te wachten en te hopen op een eventuele prijsverlaging, of wat denken jullie?
Waarom zou MS nu ineens de prijs gaan verlagen? Dan zouden ze dat met de kerst wel gedaan hebben :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Ik dacht juist dat ze dat na de kerst deden :)

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Piels schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:01:
Ik dacht juist dat ze dat na de kerst deden :)
Ik zou geen prijsverlaging verwachten tot lente 2007, simpelweg omdat de console nog geen 4maanden geleden al een stukje goedkoper is geworden en MS al verlies maakt op de console.

Wat wel verstandig is, is een aantal webshops in de gaten houden, die willen soms pakketen (Console+Game) voor lagere prijzen verkopen, scheelt soms zo'n 20-30euro. :)

• Piels
Dat is een goede tip.
Zal het internet eens afspeuren :)

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:58:
[...]

jah ok. voor der naast wel. maar niet als je orginele afstandsbediening het begeven heeft. Ik heb het trouwens niet over de harmony he, maar de officiele van microsoft de universele xbox 360 afstandbediening.
Media Remote

Those of you who have a media remote control laying in the darkest corners of your room gathering dust, now would be the time to find it and apologise for abandoning it. For I may have found a use for it yet!

Custom soundtracks are a very nice feature on the Xbox 360. Having your own music replace the games music can be very satisfying, but at the same time it can be slightly frustrating when the wrong song comes on at the wrong time. This is where the media remote comes into play, at anytime using your Xbox 360 you can use your media remote to skip back and forth through songs in your custom playlist. Whilst this might not seem that beneficial, take my word for it. Rather than disrupting your game by bringing up the dashboard to skip or even pause a song, you can do it via a touch of a button on the remote.
Vooral het normaal kunnen besturen van je muziek is toch ook wel erg makkelijk...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

party42 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:07:
[...]

[...]

Vooral het normaal kunnen besturen van je muziek is toch ook wel erg makkelijk...
lijkt me toch dat je hem o.a. voor die reden koopt? Of wat is anders de bedoeling van een afsstandsbediening?

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:51
Met Windows Media Player 11 is Windows Media connect nu daar in geintegreerd. Qua instelopties lijkt het me beperkter dan voorheen.

Klopt het dat ik nu niet bepaalde folders kan selecteren die geshared moeten worden? Ik selecteer een folder, standaard zet het meteen Mijn muziek aan, maar daar onder wil ik bepaalde folders wel of niet selecteren.

Also, het lijkt er nu op dat ik alle muziek die ik wil sharen MOET importeren in de muziekbibliotheek terwijl ik daar absoluut geen gebruik van wil maken omdat ik daar iTunes voor heb.

Iemand al hier mee gespeeld en oplossingen weet?

[ Voor 12% gewijzigd door Valderrama op 28-12-2006 10:17 ]

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Valderrama schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:16:
Met Windows Media Player 11 is Windows Media connect nu daar in geintegreerd. Qua instelopties lijkt het me beperkter dan voorheen.

Klopt het dat ik nu niet bepaalde folders kan selecteren die geshared moeten worden? Ik selecteer een folder, standaard zet het meteen Mijn muziek aan, maar daar onder wil ik bepaalde folders wel of niet selecteren.
Enige wat ik me kan bedenken (Engelstalige versie van WMP11):

Tools -> Options... -> Library -> Monitor Folders
Deze worden dan aan de Library toegevoegd en zichtbaar op je 360.

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:51
@ironx: Dus daar hebben ze het verstopt.

Maar ik erger me er nog steeds aan. Kan nu dus aangeven welke folders WMP11 moet laten sharen maar ik baal gewoon dat ik de muziekbibliotheek moet gaan vullen.

Ik doe alles met iTunes enzo en qua beheer ben ik daar helemaal mee voldaan, smart playlists, alles up to date, alles gerate enzo. Is er niet iets dat die lijsten kan laten zien op de 360?

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Mag de xbox ook rechtop staan? O-)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nee, je moet 'm ophangen aan een oneven aantal elastieken die op hun beurt weer geen contact maken met de verwarming... |:( |:( |:(

Staat er niets in je handleiding? Foto's op internet? Zoek-functie van GoT? Ja, hij mag rechtop zolang de HDD maar bovenaan blijft.

[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 28-12-2006 11:13 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• D467

D467

[M]

MAX3400 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:13:
[...]

Nee, je moet 'm ophangen aan een oneven aantal elastieken die op hun beurt weer geen contact maken met de verwarming... |:( |:( |:(

Staat er niets in je handleiding? Foto's op internet? Zoek-functie van GoT? Ja, hij mag rechtop zolang de HDD maar bovenaan blijft.
Heb hem ook pas sinds... vandaag...

Maar ik bedoel dus niet plat op de grond? Want als ik er een cd in stop... klikt hij niet vast ofzo?

• MAX3400

MAX3400

D467 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:14:
[...]

Maar ik bedoel dus niet plat op de grond? Want als ik er een cd in stop... klikt hij niet vast ofzo?
Klikt vast? Geen idee wat je precies bedoelt maar klikken CD's vast in een CD/DVD-speler?

Je kan je XB360 platleggen zodat het laatje linksvoor zit en de controllers rechtsvoor. Of neerzetten, zodat de lade hoger zit dan de controller-aansluitingen.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb je dan geen schijntje hersencapaciteit? Natuurlijk kan hij recht op. Natuurlijk kan hij horizontaal. Zolang die maar recht staat. (dat betekend niet schuin).

Verwijderd

Also, ik zal ook weer eens wat van mezelf laten horen! De afgelopen weken lekker bezig met GoW (damn...) en PES6 (hij blijf leuk!). Met kerst kreeg ik Kameo van de kerstman en ook al is het al een "oude" game, ik vind het een erg leuk spel (vooral om samen met mijn meisje op de bank te spelen!).

Wat zijn volgens de posters hier de knallers die er aan komen?

• MAX3400

MAX3400

TwyLight schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:19:
Heb je dan geen schijntje hersencapaciteit? Natuurlijk kan hij recht op. Natuurlijk kan hij horizontaal. Zolang die maar recht staat. (dat betekend niet schuin).
Tssk, tssk, tssk; heb jij geen 1200 mijl aan wegen te ontdekken? ;)

offtopic:
We moeten binnenkort weer ff wat op Live gaan doen!
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:21:Wat zijn volgens de posters hier de knallers die er aan komen?
Op welke termijn? Forza 2? PGR2? Fable 2? Lost Planet? Het is nogal een hele open vraag he?

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 28-12-2006 11:22 ]

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
[...]

Er zit een gleuf in de CD lade waarin de disc blijft hangen als ie rechtop staat. 't Is geen magie ofzo hoor, de PS2 heeft precies hetzelfde systeem.

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
[...]

Als ie rechtop staat komt de disc aan de onderkant in een soort "bakje" te hangen. Zodra de lade dicht gaat komt de disc klem te zitten tussen de motor van de dvd-drive en een magneet.

Zodra je hem weer opendoet "valt" hij tussen het motortje en de magneet vandaag terug in het "bakje" en komt ie weer tevoorschijn.

Of het raadzaam is om je 360 echt op de grond te plaatsen lijkt me een ander verhaal. De grond is een mooie verzamelplaats voor stof (vooral tapijt), en electronica/de laser houdt op zich niet zo van stof denk :)

En nogmaals mischien ten overvloede: De 360 *NIET* van rechtopstaand naar plat leggen of andersom waneer deze aanstaat en er een disc in de lade zit ;)

[ Voor 8% gewijzigd door ironx op 28-12-2006 11:23 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 16:12
ironx schreef op woensdag 27 december 2006 @ 21:39:
Vraag me af waarom het bij iedereen toch weer anders verloopt (als ik sommige berichten lees).

Na het bellen met Service Desk:
De een krijgt te horen dat ie moet wachten op een label (en deze ook krijgt, waaronder ik al 2x)
De ander krijg te horen dat ie moet wachten op een label maar deze niet krijgt en UPS ineens aan de deur staat.
4 maand geleden vertelde men mij ook dat ik eerst een label zou krijgen. Maar opeens stond de koerier voor mijn deur. 4 dagen later had ik een nieuwe.

Nu is die terug kapot en na echt 30 minuten aan de lijn te mogen hangen ging men terug eerst een label opsturen. Heb 2 a 3 weken niets meer gehoord - dacht met kerst heeft iedereen in distributie het druk - en opeens kwam men een nieuwe voeding afleveren. Al goed en wel maar met mijn voeding is niets mis. (Speel GOW , peep, freeze, 3 red lights)

Bon ik ga nu terug wachten tot januari in deze periode heeft het met al die drukte toch weinig nut.

• Kaasplank
  • Niet online
mijn 2 spellen van dvdcrave.com zijn vandaag aangekomen. Netjes in een doosje waarop staat dat het een gift van 30 australische dollars is O-)
hoefde dus niets bij te betalen :)

bestelling gedaan op 14/12
verzonden op 18/12 omdat GoW niet op voorraad was (ondanks dat er 10+ stond)
en vandaag dus in de brievenbus

[ Voor 28% gewijzigd door Kaasplank op 28-12-2006 12:52 ]

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
het klepje van mijn front usb aansluitingen klapt niet meer mooi terug. :'( En nu mijn xbox 360 rechtop staat kun je hem ook niet ff zelf terugduwen, hij valt open. Nu ben ik niet van plan om hiervoor de garantie in te schakelen, misschien kan ik zelf wat pielen met dat veertje.

Waarschijnlijk een kwestie van het frontje eraf halen, zit het usb klepje verwerkt in het afneembare frontje? Ik neem aan van wel he... Nu nog ff uitvogelen hoe het frontje eraf gaat, kan niet moeilijk zijn.

https://www.strava.com/athletes/10490675

• Piels
Sucks

In het ergste geval zijn er ook losse frontjes te verkrijgen.

• jmxd
  • Niet online
GoldieLox schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:00:
het klepje van mijn front usb aansluitingen klapt niet meer mooi terug. :'( En nu mijn xbox 360 rechtop staat kun je hem ook niet ff zelf terugduwen, hij valt open. Nu ben ik niet van plan om hiervoor de garantie in te schakelen, misschien kan ik zelf wat pielen met dat veertje.

Waarschijnlijk een kwestie van het frontje eraf halen, zit het usb klepje verwerkt in het afneembare frontje? Ik neem aan van wel he... Nu nog ff uitvogelen hoe het frontje eraf gaat, kan niet moeilijk zijn.
Gewoon aan beide kanten trekken. Niet bang zijn dat die breekt.

• PWM
  • Niet online

PWM

Mathizsias schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:25:
[...]

Ik zou geen prijsverlaging verwachten tot lente 2007, simpelweg omdat de console nog geen 4maanden geleden al een stukje goedkoper is geworden en MS al verlies maakt op de console.

Wat wel verstandig is, is een aantal webshops in de gaten houden, die willen soms pakketen (Console+Game) voor lagere prijzen verkopen, scheelt soms zo'n 20-30euro. :)
Mediamarkt Rotterdam heeft het Gears pakket nu voor 379,-. ,Scheelt toch 50,-.

Op Mediamarkt.nl staan eindelijk de aanbiedingen per vestiging, dus je kan de folders bekijken van de MM bij jou in de buurt.

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
PWM schreef op donderdag 28 december 2006 @ 14:00:
[...]

Mediamarkt Rotterdam heeft het Gears pakket nu voor 379,-. ,Scheelt toch 50,-.

Op Mediamarkt.nl staan eindelijk de aanbiedingen per vestiging, dus je kan de folders bekijken van de MM bij jou in de buurt.
Heerlen en Maastricht staan er natuurlijk weer niet op :(

• PWM
  • Niet online

PWM

UltraSub schreef op donderdag 28 december 2006 @ 14:26:
[...]

Heerlen en Maastricht staan er natuurlijk weer niet op :(
Misschien op Mediamarkt.de voor die plaatsen :+

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:13:
[...]

lijkt me toch dat je hem o.a. voor die reden koopt? Of wat is anders de bedoeling van een afsstandsbediening?
het lijkt me in ieder geval een van de voornaamste redenen om 'em te kopen. Of misschien nog het makkelijk kunnen spoelen van films.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:49
Niet van alle MM staat de folder online :)

Sometimes you need to plan for coincidence

Verwijderd

Waarom bestellen zo veel mensen bij dvdCrave in australië? 'k Heb juist eens gaan kijken naar de website en vond het er niet zo goedkoop(rond de 60 euro voor recent spel + nog leverkosten + soms invoertaxen...). Zie ik soms iets over het hoofd? :/

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:37:
Waarom bestellen zo veel mensen bij dvdCrave in australië? 'k Heb juist eens gaan kijken naar de website en vond het er niet zo goedkoop(rond de 60 euro voor recent spel + nog leverkosten + soms invoertaxen...). Zie ik soms iets over het hoofd? :/
Euh... http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=29406 is maar 35 Euro. Ik zie zo snel niet waar jij recent + 60 Euro vandaan haalt.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Ik vermoed dat je bij de Australian Dollars hebt gekeken? :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

BM schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:45:
[...]

Ik vermoed dat je bij de Australian Dollars hebt gekeken? :)
Ja, en dan omgerekend...
vb call of duty 3 = AUD $ 96,5 = € 57,6499

Bij bartsmit voor € 59,95 maar kan er direct om.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 15:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:55:
[...]

Ja, en dan omgerekend...
vb call of duty 3 = AUD $ 96,5 = € 57,6499

Bij bartsmit voor € 59,95 maar kan er direct om.
Ik weet niet waar jij leest maar er staat toch echt:
Our Price: AUD $61.38 Inc. GST

En dat is omgerekend 35,- ;) m8

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:08:
[...]

Ik weet niet waar jij leest maar er staat toch echt:
Our Price: AUD $61.38 Inc. GST

En dat is omgerekend 35,- ;) m8
Ik lees toch ook echt, wat hij leest :?

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:08:
[...]

Ik lees toch ook echt, wat hij leest :?
Een game voor 97 dollar???

Ik kijk hier:
http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=29406

En daar staat geen 97 Australische dollars

[edit]
op die site staan wel duurdere games maar het ging hier ff om Viva Pinata ofzo..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 16:15 ]

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:13:
[...]

Een game voor 97 dollar???

Ik kijk hier:
http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=29406

En daar staat geen 97 Australische dollars
Hier wel 8)7 http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=27984

Hij heeft het toch over CoD3

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Kaasplank
  • Niet online
omdat sommige spellen daar een stuk goedkoper zijn. Wanneer er amper verschil in de prijs zit ga ik ze daar ook niet bestellen.

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Juggernaut schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:35:
[...]

omdat sommige spellen daar een stuk goedkoper zijn. Wanneer er amper verschil in de prijs zit ga ik ze daar ook niet bestellen.
Kun je beter bij Playasia bestellen (als het om COD3 gaat dan)

COD3 voor US$ 53.90 (~41.30 EUR)

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:34
Vraagje over xbox live abonnementen. Zijn deze gebonden aan het land van herkomst? Als ik via e-bay een opwaardeercode koop, kan ik deze dan zonder meer gebruiken?

Verwijderd

Juggernaut schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:35:
[...]

Ok, heb nog eens gekeken naar de site en er staan idd goedkopere tussen. Had dvdcrave al enkele malen tegengekomen hier en wilde de site in overweging nemen om eens iets (COD3 of fifa07) te bestellen omdat ik las dat ze als gift versturen (groot voordeel t.o.v. play). Jammer dat ze beiden redelijk duur zijn hier.
fulgore schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:14:
[...]

Kun je beter bij Playasia bestellen (als het om COD3 gaat dan)

COD3 voor US$ 53.90 (~41.30 EUR)
'k Vind het beetje jammer dat ze niet willen versturen als gift. Ik las hier de laatste maanden toch redelijk veel berichten dat ze 3 weken moesten wachten op hun spel omdat het bij de douane had blijven hangen... :| Heb meestal het probleem dat als ik iets bestel, ik het redelijk rap wil hebben omdat ik anders beetje 8)7 wordt... 'k Ben nu waarschijnlijk moeilijk aan het doen. Zal ze dan waarschijnlijk terug veel te duur bij bart smit kopen... :X
SlaadjeBla schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:31:
Vraagje over xbox live abonnementen. Zijn deze gebonden aan het land van herkomst? Als ik via e-bay een opwaardeercode koop, kan ik deze dan zonder meer gebruiken?
Heb al enkele malen hier gelezen dat het niet werkte, heb echter al veel meer gelezen dat het zonder problemen werkte... Zoals bij alles wat je op ebay koopt moet je beetje geluk hebben zeker...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 17:36 ]

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Als dat er bij staat dat ze wereldwijd zijn te gebruiken wel, ik heb laatst een 3 maanden abbo daar gekocht. Als er echt specifiek staat dat deze code alleen in de US werkt zal het waarschijnlijk niet werken ( vraag me niet waarom)

Elect a clown, expect a circus.

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:24
AvanCade schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:56:
Schieten met muis en keyboard is te makkelijk. Schieten met de controller vergt tenminste nog wat kwaliteiten en vaardigheden. Daarom is het zoveel leuker om het met de controller te schieten.
Onzin. Schieten met muis en keyboard vereist ook skills of moet ik geloven dat je áltijd iedereen een headshot geeft? Zelfs het beste paard struikelt wel eens. ;)

Overigens werkt de XFPS 360 wel hartstikke goed:

• D467

D467

[M]

Ik snap echt geen ene f%ck van die xbox live silver....
Heb me aangemeld via de website geeft hij een error? ''Er is een onverwachte fout opgetreden'' ''mogelijk door overbelasting''

dus ik kijk een uurtje later nog steeds zelfde probleem, dus ik heb geprobeerd via de xbox een accountje te maken... dat lukt? Klik ik in een spel op ..''download content''

Moet ik ingelogged zijn op xbox live maar dat ben ik al? Of niet? Waar kan ik dat zien? Bij het xbox live (oranje menu) staat ingelogged...

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
AvanCade schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:56:
Schieten met muis en keyboard is te makkelijk. Schieten met de controller vergt tenminste nog wat kwaliteiten en vaardigheden. Daarom is het zoveel leuker om het met de controller te schieten.
welke vaardigheden heb je het over? met een controller een FPS spelen is gewoon gehandicapt, houterig en onaccuraat bezig zijn.

je richt zo snel te ver ervoorbij,

maar als je op de PC een shooter speelt online dan heb je ook niet iedereen snel dood, want dan is iedereen ultra snel aan het richten en vaag aan het rondspringen. dus in feite maakt het niet uit.

met muis tegen over controllers ben je wel in het voordeel, maar muis tegen muis is bijna het zelfde als met controller tegen controller. het is maar wat je gewend bent.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
D. Ninjai schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:42:
[...]

Onzin. Schieten met muis en keyboard vereist ook skills of moet ik geloven dat je áltijd iedereen een headshot geeft? Zelfs het beste paard struikelt wel eens. ;)

Hmm....dat Gears of War filmpje klopt volgens mij niet helemaal. Af en toe beweegt hij de muis maar reageert de xbox pas een halve sec ofzo later.... prerecorded?

Verwijderd

party42 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:07:
[...]

[...]

leuk, maar nogmaals als je tv ab kapot is is de xb360 remote zeker geen vervanger. Vrijwel geen enkele optie is namelijk nog beschikbaar op die remote

• MAX3400

MAX3400

Zoek eens in dit topic naar mijn perikelen omtrent mijn account en eventueel de laatste pagina's van deel 26. Dus nee; ik zou niet zomaar op eBay wat kopen tenzij het voor NL of Benelux bestemd is!

• D. Ninjai
TheVMaster schreef op donderdag 28 december 2006 @ 18:03:
[...]

Hmm....dat Gears of War filmpje klopt volgens mij niet helemaal. Af en toe beweegt hij de muis maar reageert de xbox pas een halve sec ofzo later.... prerecorded?
Wanneer precies? Ik vond het goed gaan. Alleen op het moment dat 'ie de crosshair op een van zijn maten richte en heen en weer bewoog vond ik het vrij sloom gaan maar verder vrij accuraat.

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:34
MAX3400 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 18:06:
[...]

Zoek eens in dit topic naar mijn perikelen omtrent mijn account en eventueel de laatste pagina's van deel 26. Dus nee; ik zou niet zomaar op eBay wat kopen tenzij het voor NL of Benelux bestemd is!
Ik las dat jij problemen had met aankopen op internet. Ik heb echter wel gewoon nederland als land ingevuld, maar heb een code uit de VS gekocht die niet lijkt te werken. Dit kan natuurlijk gewoon een tikfout van de verkoper zijn.

Ik ging er vanuit dat de codes wereldwijd te gebruiken zijn en ik kan op internet nergens het tegenovergestelde vinden. In ieder geval heb ik de verkoper al gemaild en hoop ik op een tikfout.

• MAX3400

MAX3400

SlaadjeBla schreef op donderdag 28 december 2006 @ 18:27:
[...]

Ik las dat jij problemen had met aankopen op internet. Ik heb echter wel gewoon nederland als land ingevuld, maar heb een code uit de VS gekocht die niet lijkt te werken. Dit kan natuurlijk gewoon een tikfout van de verkoper zijn.

Ik ging er vanuit dat de codes wereldwijd te gebruiken zijn en ik kan op internet nergens het tegenovergestelde vinden. In ieder geval heb ik de verkoper al gemaild en hoop ik op een tikfout.
op de forums van XBLive staan tientallen mensen die codes viavia hebben gekocht en die niet werken vanwege landcoderingen.

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Deze al gezien ? :D

Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/suzuki/SXBox_cockpit.jpg

Verdere Info

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Verwijderd

Shit hee..... m'n trial van een maand live is afgelopen, nu moet ik hem snel gaan kopen!!

Iemand nog een trial voor 2 dagen zodat ik het weekend door kom, dan kan ik hem ondertussen halen? :P

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 06:51
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:06:
Shit hee..... m'n trial van een maand live is afgelopen, nu moet ik hem snel gaan kopen!!

Iemand nog een trial voor 2 dagen zodat ik het weekend door kom, dan kan ik hem ondertussen halen? :P
Via een cc bij MS? ;)

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:06:

Ja hoor, ik stuur je de code wel via DM ;) Moet je wel even DM aanzetten bij je instellingen.

[ Voor 6% gewijzigd door jmxd op 28-12-2006 19:11 ]

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Vind je?

Let eens heel goed op zijn hand en niet op het scherm.
Moet je tijdens het gamen op de PC ook zo vaak je muis optillen?

Het werkt, maar bij lange na niet zo goed als een PC-muis, en ik durf te wedden dat iedereen die goed is met een controller hem gewoon owned omdat dit echt stukken langzamer is.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• D. Ninjai
yzf1kr schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:29:
[...]

Vind je?

Let eens heel goed op zijn hand en niet op het scherm.
Moet je tijdens het gamen op de PC ook zo vaak je muis optillen?

Het werkt, maar bij lange na niet zo goed als een PC-muis, en ik durf te wedden dat iedereen die goed is met een controller hem gewoon owned omdat dit echt stukken langzamer is.
Ik heb niet zo'n groot scherm zodat ik hem niet zo vaak hoef op te tillen. Maar stel als ik wel een groot scherm voor me had dan zet ik mijn vraagtekens of ik de snelheid aan kan passen want in Gears of War beweegt 'ie wel sloom. Maar in Call of Duty 3 vind ik het prima gaan maar die heeft niet zo'n groot scherm voor zich.

Verwijderd

D. Ninjai schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:42:
[...]

Het werkt inderdaad maar om nou te zeggen hartstikke goed....

Als ik bv het COD3 filmpje bekijk oogt het niet als een FPS die door iemand wordt bestuurd met een muis. Normaal zie je heel makkelijk of een game met muis wordt bestuurd of met controller. Met muis zijn de movements normaal snel en abrupt. Dat zie ik niet terug het filmpje. Ik zie die gast wel heel vaak zijn muis verzetten. Het komt op mij allemaal wat knullig over.

Leuk apparaatje voor mensen die te lui zijn om met de controler te leren spelen, maar het gaat ze zover ik kan zien geen voordeel geven t.o.v. de normale besturing met een controler. Daar was ik in het begin erg bang voor, maar ik raak er steeds meer van overtuigd dat dit niet het geval is,

Mocht toch blijken dat dat die XFPS 360 oneerlijke verschillen gaat opleveren, mogen ze van mij iedereen bannen van Live die er gebruik van maakt als het te detecteren is (uiteraard na een waarschuwing) . In dat geval is het gewoon niets anders als een cheat.
D. Ninjai schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:33:
[...]

Ik heb niet zo'n groot scherm zodat ik hem niet zo vaak hoef op te tillen. Maar stel als ik wel een groot scherm voor me had dan zet ik mijn vraagtekens of ik de snelheid aan kan passen want in Gears of War beweegt 'ie wel sloom. Maar in Call of Duty 3 vind ik het prima gaan maar die heeft niet zo'n groot scherm voor zich.
Wat heeft dat in godsnaam te maken met de grootte van je scherm :?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 19:45 ]

• D. Ninjai
Dan zal het wel aan mij liggen maar in Call of Duty 3 vind ik het prima gaan. In Gears of War gaat het slomer maar kijk op wat voor grote oppervlakte hij die crosshair wel niet moet bewegen. Ik dacht zo dat het wel iets moet uitmaken aangezien diegene van CoD 3 er geen last van heeft imo. Kwestie van in de instellingen van het spel duiken en de snelheid omhoog gooien of dergelijks denk ik dan om het te verminderen. Precies hetzelfde als op de pc.

Te lui zijn om met een controller te spelen... Niet mee eens, als diegene het persoonlijk lekkerder vind spelen dan moet 'ie het gewoon doen en dat geldt ook voor welk product dan ook in wat voor segment dan ook.

[ Voor 34% gewijzigd door D. Ninjai op 28-12-2006 19:54 ]

Verwijderd

TwyLight schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:10:
[...]
Ja hoor, ik stuur je de code wel via DM ;) Moet je wel even DM aanzetten bij je instellingen.
Staat aan! :D

Ik ontvang hem met plezier! ;)

Verwijderd

D. Ninjai schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:47:
Dan zou ik het heel erg zonde vinden als er geen software bij zit om de snelheid aan te passen.
Gooi er dan meteen ook ff een wallhack en auto-aim bij :/
Te lui zijn om met een controller te spelen... Niet mee eens, als diegene het persoonlijk lekkerder vind spelen dan moet 'ie het gewoon doen.
Niet als er oneerlijke verschillen door ontstaan online. Als je muis en tobo d.m.v. die XFPS360 evengoed zou werken als op een PC dan ben je gewoon zwaar in het voordeel. Dat is iets wat jij niet lijkt te begrijpen. Dat is gewoon een feit.

• D. Ninjai
Ik liep even door de mist... het zal ook vast wel kunnen in de instellingen van het spel dat je de snelheid van de besturing of dergelijks omhoog gooit om het te verminderen. Maar een Xbox 360 is al bijna een pc dus het zal in de toekomst misschien gebeuren dat een of andere iemand dergelijke cheat software maakt.
Niet als er oneerlijke verschillen door ontstaan online. Als je muis en tobo d.m.v. die XFPS360 evengoed zou werken als op een PC dan ben je gewoon zwaar in het voordeel. Dat is iets wat jij niet lijkt te begrijpen. Dat is gewoon een feit.
Op zich ben ik er wel mee eens en ook al is het niet echt eerlijk van mij om te vergelijken omdat het in dit geval om totaal andere manier van besturen is voor een console maar als ik met een crappy Q-Tec (wat echt bagger gaat) game en iemand anders met een Logitech G5 met zijn technische voordelen zou ik niet direct gaan schreeuwen want ik heb er immers ervoor gekozen om in een server te stappen met deze muis

Verwijderd

D. Ninjai schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:04:
maar als ik met een crappy Q-Tec game en iemand anders met een Logitech G5 met zijn technische voordelen zou ik niet direct gaan schreeuwen want ik heb er immers ervoor gekozen om in een server te stappen met deze muis
Dat is het gare van pc gaming idd. Het voordeel van een console is dat die verschillen qua hardware niet (horen te) bestaan. Als je een 360 koopt kies je ervoor om met een controler te spelen. Dan moet je gewoon door de zure appel heen bijten en oefenen. Vind je het echt niets dat moet je geen console kopen maar lekker op de pc verder spelen.

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:16:
[...]

Dat is het gare van pc gaming idd. Het voordeel van een console is dat die verschillen qua hardware niet (horen te) bestaan. Als je een 360 koopt kies je ervoor om met een controler te spelen. Dan moet je gewoon door de zure appel heen bijten en oefenen. Vind je het echt niets dat moet je geen console kopen maar lekker op de pc verder spelen.
Ik denk dat de mensen dat nog altijd zelf wel uitmaken net zoals het hacken van de xbox360 lekker door moet gaan. Het moet niet gekker worden zeg...

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Zoh..morgen is de box weer terug en dat is ondanks alle kerstdrukte (op 20 dec richting MS verstuurd op 29 dec dus weer terug in NL) best een strakke aktie!

Nu maar hopen dat UPS hem afgeeft bij de buren voor me ;)
Iken374 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 21:14:
[...]

Ik denk dat de mensen dat nog altijd zelf wel uitmaken net zoals het hacken van de xbox360 lekker door moet gaan. Het moet niet gekker worden zeg...
Ach...'k ben het gedeeltelijk wel met giropas eens. Je weet waar je aan begint als je een console koopt. Het hacken moeten mensen btw zelf weten, 'k vind het zelf gewoon stom. Wrom zou je nog hacken als je demo's kunt downloaden ;) hehe

[ Voor 54% gewijzigd door TheVMaster op 28-12-2006 21:40 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
*dubbel*

[ Voor 98% gewijzigd door TheVMaster op 28-12-2006 21:40 ]

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
[...]

Ik vind niet dat mensen het zelf moeten uitmaken. XBOX360 heeft een controller en die moet benut worden. Je moet niet bevoordeeld worden omdat jij juist wel extra geld uitgeeft voor tbord en muis. Ik ben totaal voor het blokkeren van alle niet Microsoft hardware.

• MAX3400

MAX3400

AvanCade schreef op donderdag 28 december 2006 @ 21:46:
[...]

Ik vind niet dat mensen het zelf moeten uitmaken. XBOX360 heeft een controller en die moet benut worden. Je moet niet bevoordeeld worden omdat jij juist wel extra geld uitgeeft voor tbord en muis. Ik ben totaal voor het blokkeren van alle niet Microsoft hardware.
EENS!

Niet in de laatste plaats omdat ik "zometeen" geen vragen hoef te zien/beantwoorden over de controller van fabrikant WokkieTokkie en waarom 'ie niet zo fijn reageert of zo snel slijt.

Verwijderd

[...]

Dat mensen het zelf uitmaken hoef je mij niet te vertellen. Wil nog niet zeggen dat ik het er mee eens ben. Argumenten heb ik (waar zijn die van jou ?) al gegeven, Mijn online spelplezier wordt misschien verknalt (door oneerlijke verschillen) omdat een aantal mensen te beroerd is om te wennen aan een controler.

Maar kan ik uit jou redenatie opmaken dat cheats ook geen probleem zijn ? Maken de mensen zelf wel uit toch ?

• Slasher
  • Niet online

Slasher

MAX3400 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:04:
[...]

EENS!

Niet in de laatste plaats omdat ik "zometeen" geen vragen hoef te zien/beantwoorden over de controller van fabrikant WokkieTokkie en waarom 'ie niet zo fijn reageert of zo snel slijt.
Ik stel voor om dat in een apart topic te plaatsen zodat de mensen die de xbox gebruiken zoals het hoort, hier gewoon gezellig verder kunnen discussieren zonder zich groen en geel te ergeren aan alle lamers die lopen te jammeren over de ToBo en muis en zo het console gevoel verkrachten! :Y

• Piels
Einde van de middag maar even het Gears of War pakket gehaald *O*

• Iken374

Iken374

webhostingtalk.nl

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:02:
[...]

Dat mensen het zelf uitmaken hoef je mij niet te vertellen. Wil nog niet zeggen dat ik het er mee eens ben. Argumenten heb ik (waar zijn die van jou ?) al gegeven, Mijn online spelplezier wordt misschien verknalt (door oneerlijke verschillen) omdat een aantal mensen te beroerd is om te wennen aan een controler.

Maar kan ik uit jou redenatie opmaken dat cheats ook geen probleem zijn ? Maken de mensen zelf wel uit toch ?
Ok met cheaten heb ik uiteraard wel een probleem en ik weet nog goed hoe frustrerend het was om gedood te worden door kogels die uit spelers hun rug kwamen. ;)

Ik zie het toetsenbord niet als cheaten maar meer als een extra add-on die voor verschillende doeleinden gebruikt zou kunnen worden. Microsoft heeft gezegd dat er geen toetsenbord/mouse addon/ondersteuning zal komen maar een bepaalde groep wil dit nu eenmaal en dan krijg je dit. MS had dit kunnen weten en gewoon wel met een toetsenbord/muis kunnen komen die gededecteerd zou kunnen worden om zo mensen met toetsenbord te matchen op live, probleem opgelost. Hetzelfde probleem met het slechts ondersteunen van WMV bestanden. Hoe haal je het in je hoofd vraag ik me af om de meerderheid zo te negeren maar goed dat is iets wat we van Microsoft gewend zijn.

De mens zit nu eenmaal zo in elkaar om met oplossingen te komen daar waar ze tegen een muur aan lopen. Het is altijd een kwestie van tijd voordat er een oplossing is gevonden ondanks de tegenstand en als dat dan weer twee extra problemen oplevert is dat weer iets om over na te gaan denken.

Het is iedereen duidelijk dat Slasher en max3400 echte gameheads zijn die allergisch zijn voor toetsenborden ed. Ik vind wel dat jullie niets te zeggen hebben over waar wij hier over praten en het heet niet voor niets het grote xbox 360 topic en laten wij het daar toevallig net over hebben. En slasher, in de tijd dat wij het over lamers hadden was jij waarschijnlijk nog niet geboren. Jij weet toch nog wel wat een discussie voeren betekent? Ik ben blij dat jij het niet eens bent met mij maar ver(veel)tel ons nu allemaal eens je laatste belevenissen met Viva Piñata. Dat is waarschijnlijk de discussie die jij wil voeren. Vertel ons wat meer over het fijne joystick gevoel.

[ Voor 16% gewijzigd door Iken374 op 28-12-2006 23:21 ]

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Iken374 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:14:
[...]

Ok met cheaten heb ik uiteraard wel een probleem en ik weet nog goed hoe frustrerend het was om gedood te worden door kogels die uit spelers hun rug kwamen. ;)
De XFPS kan wel degelijk gebruikt worden om te cheaten, er zit namelijk een Auto-Fire functie op. Ik hoop dat Microsoft iedereen die dit ding gebruikt weert van Live zolang de XFPS op de console aangesloten is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Verwijderd

Net trouwens RS:LV gehaald. Wat een strak spel zeg _/-\o_
Vanwege het overschot aan toffe games de laatste tijd had ik em nog niet aangeschaft, maar vandaag was het dan zover. Ben meteen begonnen op realistic, maar de tering......dat is behoorlijk pittig :) Ik zit nog in mexico, en heb nu al behoorlijk veel moeite met bepaalde gedeeltes. Maar het maakt het wel erg uitdagend. Meer mensen die em op realistic spelen ? Is het ook later in het spel nog een beetje te doen ?

• Iken374

Iken374

webhostingtalk.nl

MetroidPrime schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:21:
[...]

De XFPS kan wel degelijk gebruikt worden om te cheaten, er zit namelijk een Auto-Fire functie op. Ik hoop dat Microsoft iedereen die dit ding gebruikt weert van Live zolang de XFPS op de console aangesloten is.
Ja kijk dat vind ik nu jammer maar goed wat doe je er aan. Het lijkt me niet iets wat zo 123 te detecteren valt. Ja misschien softwarematig vanuit het spel ofzo.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

[...]
Het is iedereen duidelijk dat Slasher en max3400 echte gameheads zijn die allergisch zijn voor toetsenborden ed. Ik vind wel dat jullie niets te zeggen hebben over waar wij hier over praten en het heet niet voor niets het grote xbox 360 topic en laten wij het daar toevallig net over hebben. En slasher, in de tijd dat wij het over lamers hadden was jij waarschijnlijk nog niet geboren. Jij weet toch nog wel wat een discussie voeren betekent? Ik ben blij dat jij het niet eens bent met mij maar ver(veel)tel ons nu allemaal eens je laatste belevenissen met Viva Piñata. Dat is waarschijnlijk de discussie die jij wil voeren. Vertel ons wat meer over het fijne joystick gevoel.
Zie je dan echt niet in dat de XFPS voor oneerlijke verschillen zorgt mocht het ding ook echt goed gaan werken (zo aan de filmpjes te zien lukt dat nog niet echt). Neem als voorbeeld eens ranked matches, daar krijg je via de XFPS een oneerlijk voordeel alleen maar omdat je zo'n verstokte PC gamer bent die er extra geld aan uitgeeft.

Je stijgt sneller in rank wat er dus op neer komt dat je cheat want je speelt niet met dezelfde middelen als de rest.

Hoe wil je dat be-argumenteren dan? 'Ja maar ik kies er toch zelf voor, dan moeten de tegenstanders ook maar een XFPS kopen!'.

Verwijderd

[...]

Het lijkt mij dus ook erg frustrerend om de hele tijd afgeknald te worden door 1 of ander jochie met muis en tb...
Ik zie het toetsenbord niet als cheaten maar meer als een extra add-on die voor verschillende doeleinden gebruikt zou kunnen worden.
Een muis en tb is niet zomaar ff een add-on. Dat is het verschill tussen winnen of verliezen. Zo simpel is het.

Ik heb het spelen van een FPS met een controler prima onder controle. Online draai ik altijd aardig mee. Geef mij diezelfde controler in bv CS op de pc en ik leg het gegarrandeerd af tegen iemand die wel met muis speelt. Hoe goed ik het spelen met controler ook onder de knie heb
Microsoft heeft gezegd dat er geen toetsenbord/mouse addon/ondersteuning zal komen maar een bepaalde groep wil dit nu eenmaal en dan krijg je dit. MS had dit kunnen weten en gewoon wel met een toetsenbord/muis kunnen komen die gededecteerd zou kunnen worden om zo mensen met toetsenbord te matchen op live, probleem opgelost. Hetzelfde probleem met het slechts ondersteunen van WMV bestanden. Hoe haal je het in je hoofd vraag ik me af om de meerderheid zo te negeren maar goed dat is iets wat we van Microsoft gewend zijn.
Sorry hoor maar volgens mij wil het merendeel relaxed vanuit de bank kunnen gamen met een console. Muis en toetsenbord passen niet in dat plaatje. Het zijn de die-hard pc gamers die er zo hard om zitten te springen
Het is iedereen duidelijk dat Slasher en max3400 echte gameheads zijn die allergisch zijn voor toetsenborden ed. .
Hoho, jij draait de zaken nu om. Het probleem zijn de mensen die wel op een console willen spelen maar allergisch zijn voor een cortroler. Max en Slasher zijn mensen die heel goed door hebben waar het om draait bij console gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374

Iken374

webhostingtalk.nl

@ace, precies maar dat is ook wat ik uit probeer te leggen. MS had dit kunnen voorzien en zelf met een toetsenbord/muis kunnen komen zodat het gedetecteerd zou kunnen worden en mensen met deze addon op live aan elkaar gematched zouden worden. Ik zelf zoie ook niet echt de meerwaarde in het afknallen van spelers die minder wendbaarder zijn dan ikzelf.

@giropas, ikzelf kan ook prima overweg met de joystick hoor en ik kan je zeggen dat ik elke console heb gehad die ooit is uitgekomen dus dan weet je het wel. Ook in de arcade ben ik een aardig fortuin kwijt geraakt dus daar gaat het ook helemaal niet om. Verder kun je PES ook veel beter spelen met een joystick hoor. ;)

Ik ben ook niet zo'n voorstander van deze addon hoor maar hij is er wel en zal ook zeker gebruikt gaan worden. Ik heb al een oplossing gegeven voor dit 'probleem' dus het is nu aan MS om dit op te lossen.

PC en Console gaming zijn voor mij twee verschillende dingen en dat vind ik prima. Waar ik zelf wel voor ben is dat mijn xbox360 ook kan dienen als media center net zoals de xbox dat voorheen (en nog steeds) heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ik ben zelf niet 'allergisch' voor een controller. Halo, Killzone, Freedom Fighters... geen probleem om fatsoenlijk mee te draaien maar de snelle accurate bewegingen mis ik dan ook al weet ik dat het eenmaal zo is met consoles en dan vind ik dit een handige gadget. Online kan ik mij voorstellen dat het vrij flauw is om iemand met die gadget tegen te komen met zijn gekochte voordeel maar het verschil is er niet wanneer je iemand tegen komt die hem niet heeft maar wel duivels goed is denk ik.

Overigens zul je mij niet online treffen... games koop ik puur voor de singleplayer zowel voor de pc als voor de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374

Iken374

webhostingtalk.nl

D. Ninjai schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 00:12:
Overigens zul je mij niet online treffen... games koop ik puur voor de singleplayer zowel voor de pc als voor de consoles.
Niet online? Waarom niet als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Piels schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:06:
Einde van de middag maar even het Gears of War pakket gehaald *O*
Welkom bij de club :w

Jongens willen jullie a.u.b ophouden over controller tegen over tobo/muis.
Ik zie het probleem niet laat iedereen spelen waardie zin in heb, wat maak het nou uit waarmee je speelt. Als je goed ben je goed met muis of controller.

En als een van jullie die combo heeft invite me plz! FF kijken of je skills belangrijker zijn of wat je gebruikt.

[ Voor 47% gewijzigd door sekeroglan op 29-12-2006 00:47 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Iemand enig idee wanneer Resident Evil 5 het licht ziet? Op Nedgame.nl staat dat deze in maart 2007 zal verschijnen, maar ik had ergens opgevangen dat t spel pas eind 2008 uitkomt. Op de RE site is ook bar weinig te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ik neem binnenkort een gold abonnement van een jaar. Hier gebruik ik een prepaid kaart voor. Maar deze prepaid kaart krijg ik over 2 weken. Nu wil ik een maandelijkse abonnement nemen (rond de 6,95 euro), en als ik mijn kaart heb daar naar overstappen. Maar... als ik mijn kaart over 2 weken gebruik, wordt mijn maandelijke abonnement ook dan meteen stop gezet? Of moet ik dit nog steeds via de telefoon doen?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 00:41:
[...]
Jongens willen jullie a.u.b ophouden over controller tegen over tobo/muis.
Ik zie het probleem niet laat iedereen spelen waardie zin in heb, wat maak het nou uit waarmee je speelt. Als je goed ben je goed met muis of controller.
Nee-hee. Als je goed bent met een controler verlies je van iemand met een goedwerkende muis en toetsenbord.

Maar laat ook maar. Uit die filmpjes blijkt toch wel dat die XFPS 360 niet zorgt voor een goedwerkende muis, dussss... Ik erger mij alleen wel aan mensen die constant roepen "laat ze lekker", terwijl het ook MIJN spebeleving nadelig zou kunnen beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Exorcist schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 00:47:
Iemand enig idee wanneer Resident Evil 5 het licht ziet? Op Nedgame.nl staat dat deze in maart 2007 zal verschijnen, maar ik had ergens opgevangen dat t spel pas eind 2008 uitkomt. Op de RE site is ook bar weinig te vinden.
Net zitten zoeken, want ben er ook nieuwsgierig naar en volgens de meeste goeie site's inderdaad pas in 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Exorcist schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 00:47:
Capcom kennende kan dat nog jaren duren en dan is het nog maar de vraag op welke consoles het spel uit komt.

Shinji Mikami is weer terug bij Capcom en als hij zich weer met Resident Evil 4 gaat bemoeien, dan kan het roer wel eens radicaal worden omgegooid(zie RE4).

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 29-12-2006 01:09 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 00:58:
[...]

Net zitten zoeken, want ben er ook nieuwsgierig naar en volgens de meeste goeie site's inderdaad pas in 2008.
Yep, zoals het er nu naar uitziet pas op zijn vroegst in 2008. Kan echt niet wachten :9~ Re4 op de Cube is echt een van de beste games ooit gemaakt i.m.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

TheKillingBean schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 00:53:
Ik neem binnenkort een gold abonnement van een jaar. Hier gebruik ik een prepaid kaart voor. Maar deze prepaid kaart krijg ik over 2 weken. Nu wil ik een maandelijkse abonnement nemen (rond de 6,95 euro), en als ik mijn kaart heb daar naar overstappen. Maar... als ik mijn kaart over 2 weken gebruik, wordt mijn maandelijke abonnement ook dan meteen stop gezet? Of moet ik dit nog steeds via de telefoon doen?
Ik zou in iedergeval het risico niet nemen en ff voor de zekerheid bellen.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 00:57:
[...]

Nee-hee. Als je goed bent met een controler verlies je van iemand met een goedwerkende muis en toetsenbord.

Maar laat ook maar. Uit die filmpjes blijkt toch wel dat die XFPS 360 niet zorgt voor een goedwerkende muis, dussss... Ik erger mij alleen wel aan mensen die constant roepen "laat ze lekker", terwijl het ook MIJN spebeleving nadelig zou kunnen beinvloeden.
Daar heb je wel een punt, want je koopt een Xbox om met de controller te spelen. Maar zoals je zelf ook weet je altijd mensen hebben die het net weer anders willen doen(hacks, mods, cheats) je kan er eindelang over discussieren, maar het zal toch altijd gebeuren.

Laatst speelde ik GOW online en eentje ging helemaal los, omdat ik zijn kill had afgepakt. En echt los ik dach tering, dus ze bestaan echt. Was een Belg, dus ik van rustig is maar een spel je krijg wel een kill van mij, maar hij bleef doorgaan.

[ Voor 23% gewijzigd door sekeroglan op 29-12-2006 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MetroidPrime schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 01:00:
[...]

Capcom kennende kan dat nog jaren duren en dan is het nog maar de vraag op welke consoles het spel uit komt.

Shinji Mikami is weer terug bij Capcom en als hij zich weer met Resident Evil 4 gaat bemoeien, dan kan het roer wel eens radicaal worden omgegooid(zie RE4).
Ja, daar ben ik dus ook bang voor. Niet dat het me uitmaakt op welke console het uitmaakt (aangezien ik ze toch allemaal heb), maar omdat eind 2008 nog erg ver weg is. Heb alle RE delen hier (van RE op de PS1 tot RE:DS voor de DS en alles ertussen), en die ben ik redelijk zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 01:02:
[...]
Maar zoals je zelf ook weet je altijd mensen hebben die het net weer anders willen doen(hacks, mods, cheats) je kan er eindelang over discussieren, maar het zal toch altijd gebeuren.
Jammer genoeg heb je daar helemaal gelijk in
Laatst speelde ik GOW online en eentje ging helemaal los, omdat ik zijn kill had afgepakt. En echt los ik dach tering, dus ze bestaan echt. Was een Belg, dus ik van rustig is maar een spel je krijg wel een kill van mij, maar hij bleef doorgaan.
Daar hebben we natuurlijk de mute knop voor :)
Ik heb ook een hekel aan dat soort over-ijverige gasten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Exorcist schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 01:11:
[...]

Ja, daar ben ik dus ook bang voor. Niet dat het me uitmaakt op welke console het uitmaakt (aangezien ik ze toch allemaal heb), maar omdat eind 2008 nog erg ver weg is. Heb alle RE delen hier (van RE op de PS1 tot RE:DS voor de DS en alles ertussen), en die ben ik redelijk zat :)
Volgens mij komt Umbrella Chronicles volgend jaar al uit, dus als je toch alle consoles hebt, kun je je daar mee zoet houden tot RE5 uit komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:22:
Net trouwens RS:LV gehaald. Wat een strak spel zeg _/-\o_
Vanwege het overschot aan toffe games de laatste tijd had ik em nog niet aangeschaft, maar vandaag was het dan zover. Ben meteen begonnen op realistic, maar de tering......dat is behoorlijk pittig :) Ik zit nog in mexico, en heb nu al behoorlijk veel moeite met bepaalde gedeeltes. Maar het maakt het wel erg uitdagend. Meer mensen die em op realistic spelen ? Is het ook later in het spel nog een beetje te doen ?
Wacht maar tot je wat verder in het spel bent. Geheid dat je vastloop in Dante's (Hells Gate), heb het hele stuk op realistic gedaan, maar zit er nu over te denken om een tandje terug te schakelen.
Is wel balen strand je in de laatste chapter van de voorlaatste episode. :/

Maar tot nu toe was het erg leuk om te spelen op realistic, dan heb je tenmisnte waar voor je geld.

Ik hoopte deze game als 4e op mijn lijstje van "alleen uitgespeeld op moeilijkste nivo" te zetten.
Naast COD2 (Veteran only), GRAW en Gears of War (Insane only), maar helaas gaat dat bij deze game niet lukken denk ik. :(

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MetroidPrime schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 01:23:
[...]

Volgens mij komt Umbrella Chronicles volgend jaar al uit, dus als je toch alle consoles hebt, kun je je daar mee zoet houden tot RE5 uit komt. ;)
Inderdaad, mits ze de besturing gaan verzieken...maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet van Capcom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Iken374 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 00:38:
Niet online? Waarom niet als ik vragen mag?
Komt voornamelijk omdat ik op de pc te veel ellende heb meegemaakt en speelde toen games zoals CS 1.6, CS Source, Battlefield 2 demo, Prey en Halo: Combat Evolved. Met die laaste twee heb ik de meeste lol beleefd maar het is allen te vaak naar een goede en leuke server zoeken en op een duur werd ik er flauw van. Met CS 1.6 is het algemeen wel bekend dat het overspoeld is door cheaters en servers met van die gare 'hero' of 'Warcraft' mods. Tel daarbij lag en teamkillers op en ik was er flauw van. Met Source viel dat wel mee maar vond hem niet zo fijn spelen als 1.6 naar mijn gevoel dus bleef er niet te lang mee spelen. Battlefield 2 demo vond ik tegenvallen omdat ik te vaak heb meegemaakt dat het ieder voor zich was en je iemand van je eigen team je afschiet omdat hij in de tank wil rijden... mooi is dat. Ben dan op iemand gewezen naar wel een goede server en dan was het wel erg leuk maar het was achteraf toch niet echt mijn ding. Prey vind ik geweldig afgezien van wat lag en dat ik vaak onterecht ben uitgescholden van '@$%$^ cheater' waar ik me niks van aantrek dus speel het af en toe wel weer eens. Zelfde geld voor Halo wat wel heel erg last heeft van servers met lag maar het blijft toch geinig om te doen. Ik als Western geek heb de multiplayer van Call of Juarez ook geprobeerd maar dat voelde niet plezant, niet zo soepel en precies als CS ook al zijn het de wapens van vroeger en is ook niet echt anti-cheat bestendig aangezien ik een paar keer heb meegemaakt dat personen in de lucht lopen en rap kunnen schieten zonder te herladen na de klassieke gehoorde zes kogels.

En dan voel ik er weinig voor om een abbonement aan te schaffen voor Xbox Live als ik ervoor moet betalen. Kan best een ander verhaal zijn en dat moet ik eens een keer bij iemand anders proberen wat geen probleem is maar ik blijf echt een singleplayer persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Alles wat je noemt is absoluut niet van toepassing op Xbox Live!
Je praat over cheats, wat niet kan op een 360 icm Live, en je praat over slechte servers, en die zijn er volgens mij ook (bijna) niet. Microsoft heeft de touwtjes in handen, en heeft werkelijk dé perfecte community neergezet! Ga naar ebay, en regel voor 35 euro een jaarabbootje, en je weet niet wat je meemaakt..... You're missing out man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

UltraSub schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 09:29:
Alles wat je noemt is absoluut niet van toepassing op Xbox Live!
Je praat over cheats, wat niet kan op een 360 icm Live, en je praat over slechte servers, en die zijn er volgens mij ook (bijna) niet. Microsoft heeft de touwtjes in handen, en heeft werkelijk dé perfecte community neergezet! Ga naar ebay, en regel voor 35 euro een jaarabbootje, en je weet niet wat je meemaakt..... You're missing out man!
^^ met hem...

Daarbij; als je vind dat een bepaald persoon in een rondje Gears of War echt niet door de beugel kan, dan staat het je vrij om dat te rapporteren aan Microsoft. En als voldoende mensen deze ethiek eropna houden, dan zal er vanzelf een onderzoek worden gestart naar de betreffend persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

Jeetje ik had net een partij hartkloppingen van lost planet want die eind bazen kunnen soms aardig heftig zijn.

aan het einde van level 6 moet je tegen een nogal groot beest vechten en na 15++ keer had ik hem maar de laatste minuut alleen maar gespeelt met minimale levensenergie. echt cool!

ik kan trouwens nog geen filmpjes maken want me vrouw heeft de camera en die is nu in paris, wat doe ik fout? |:(

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

darkphoenix schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 09:48:
Jeetje ik had net een partij hartkloppingen van lost planet want die eind bazen kunnen soms aardig heftig zijn.

aan het einde van level 6 moet je tegen een nogal groot beest vechten en na 15++ keer had ik hem maar de laatste minuut alleen maar gespeelt met minimale levensenergie. echt cool!

ik kan trouwens nog geen filmpjes maken want me vrouw heeft de camera en die is nu in paris, wat doe ik fout? |:(
Niet ook in Parijs zijn? Of uberhaupt je vrouw de camera laten meenemen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

darkphoenix schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 09:48:

Uit je verhalen te horen ben je erg enthousiast over Lost Planet. Is dit een gekopierde versie, omdatie nog niet uit is voor de PAL?
Door jouw ben ik ook interrese gaan tonen voor deze spel maar kan het helaas nergens vinden. Het schijnt pas vanaf 12 januari beschikbaar te zijn voor PAL.

Of heb je misschien een site vanwaar je hem hebt? Zou het zeer op prijs stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

[...]
Je zakt nu wel naar een heel erg laag niveau door het persoonlijk te maken. Ik moet zeggen dat je nu niet echt een toevoeging bent aan dit topic. Gezien het niveau van je reactie gok ik dat je niet ouder bent als 15. Dus dan was ik al met games bezig toen jij nog in de verrekijker van je vader zat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 09:26:
[...]

Komt voornamelijk omdat ik op de pc te veel ellende heb meegemaakt en speelde toen games zoals CS 1.6, CS Source, Battlefield 2 demo, Prey en Halo: Combat Evolved. Met die laaste twee heb ik de meeste lol beleefd maar het is allen te vaak naar een goede en leuke server zoeken en op een duur werd ik er flauw van. Met CS 1.6 is het algemeen wel bekend dat het overspoeld is door cheaters en servers met van die gare 'hero' of 'Warcraft' mods. Tel daarbij lag en teamkillers op en ik was er flauw van. Met Source viel dat wel mee maar vond hem niet zo fijn spelen als 1.6 naar mijn gevoel dus bleef er niet te lang mee spelen. Battlefield 2 demo vond ik tegenvallen omdat ik te vaak heb meegemaakt dat het ieder voor zich was en je iemand van je eigen team je afschiet omdat hij in de tank wil rijden... mooi is dat. Ben dan op iemand gewezen naar wel een goede server en dan was het wel erg leuk maar het was achteraf toch niet echt mijn ding. Prey vind ik geweldig afgezien van wat lag en dat ik vaak onterecht ben uitgescholden van '@$%$^ cheater' waar ik me niks van aantrek dus speel het af en toe wel weer eens. Zelfde geld voor Halo wat wel heel erg last heeft van servers met lag maar het blijft toch geinig om te doen. Ik als Western geek heb de multiplayer van Call of Juarez ook geprobeerd maar dat voelde niet plezant, niet zo soepel en precies als CS ook al zijn het de wapens van vroeger en is ook niet echt anti-cheat bestendig aangezien ik een paar keer heb meegemaakt dat personen in de lucht lopen en rap kunnen schieten zonder te herladen na de klassieke gehoorde zes kogels.

En dan voel ik er weinig voor om een abbonement aan te schaffen voor Xbox Live als ik ervoor moet betalen. Kan best een ander verhaal zijn en dat moet ik eens een keer bij iemand anders proberen wat geen probleem is maar ik blijf echt een singleplayer persoon.
Bedankt voor je uitleg maar ik vind het allemaal een beetje gezeur om niks. Waar maak je je druk om. Natuurlijk heb je wel eens frustraties in online gamen maar dat weegt niet op tegen de fun die je kan hebben. Kwestie van hoe goed je zelf bent denk ik ;) Het is net of heb je er een trauma aan overgehouden lol
Ik ben een diehard FPS gamer op de PC en heb sinds een paar dagen een xbox en het is gewoon totaal anders. Gisteravond voor het eerst online gegamed en echt totaal anders dan op de pc.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.