Helemaal EenschAce schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 12:44:
Goede voornemens voor 2007
Laten we al de vragen over hdmi, component, composite, 720p, 1080i, 1080p, welke breedbeeld tv, welke monitor, komt er een muis zodat ik kan pwnen, is een advanced scart cable de moeite waard etc in een apart topic stoppen?
Alstjeblieft?
Please?
Ik ben een weekendje weg geweest en ik lees 2-3 pages van dit topic terug en het gaat -alleen- maar over zaken die in de TS staan of al 600 keer zijn uitgelegd of via de eerste hit in google op te zoeken zijn![]()
Ben ik de enige die daar een beetje moe van word? De mods kijken regelmatig in dit topic, vinden die misschien ook niet dat het hier eens over de huidige en aankomende games en prestaties van de 360 zou moeten gaan?
Of kijkt 95% van de topic lezers me nu vreemd aan en willen ze vooral doorgaan met het be-antwoorden van MSN vragen gesteld door iconloze users dag in, dag uit?
Helemaal mee eens!
Goed, net dus een controller gesloopt (als in; er zijn een paar stukjes plastic afgebroken) want Geometry Wars Evolved is het single meest irritante spel wat ik vandaag heb gespeeld en telkens krijgen die rete-irritante groene ontwijkende thingies het voor elkaar om me dood te krijgen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Net Viva Pinata besteld via dvdcrave. Nooit eerder iets geimporteerd vanuit een ander land dus ben benieuwd of het me bevalt. Ik ga uit van 2 weken verzending ivm feestdagen en oud en nieuw. Ben benieuwd. Zijn er nog andere goedkope webshops behalve play.com, dvdcrave.com, playasia.com?
mensen ik draai helemaal door. Zojuist Lost Planet onder de boom gehad. Game is gears of war waardig en heeft gameplay waar je u tegen zegt.
Regio vrij is die ook nog eens en de eerste dag in Japan al 20000 verkocht. Gaat een leuke avond worden
Regio vrij is die ook nog eens en de eerste dag in Japan al 20000 verkocht. Gaat een leuke avond worden
Ik heb laatste tijd veel last van disc-read error.
Dit gebeurd bij mij bijna bij alle spellen die ik heb. Laatste tijd speel ik veel GOW en Carbon en daar heb ik wel altijd last van.
Begint echt irritant te worden.Het gebeurd willekeurig dus niet om de bepaalde tijd ofzo. Kan na 5 min spelen of na 2 uur spelen.
Ben in het bezit van 24 spellen waarvan het bij 9 spellen al is voorgekomen en al x aantal keer dus niet 1 keer ofzo.( andere heb ik nog niet gespeeld of niet te lang).
Vrijdag X-Men gehaald en daar ook problemen, steeds disc error terwijl ik heel zuinig ben op mijn spullen geen diepe krassen altijd netjes opgeborgen.(trouwens wat een k*t spel is X-men zeg
)
Wat ik wil weten is:
Hebben meer mensen problemen met disc-read errors?
En wat hebben jullie eraan gedaan?
Het beste is natuurlijk Microsoft bellen maar heb geen zin om me Xbox op te sturen
. Totdat het dan echt moet natuurlijk.
Dit gebeurd bij mij bijna bij alle spellen die ik heb. Laatste tijd speel ik veel GOW en Carbon en daar heb ik wel altijd last van.
Begint echt irritant te worden.Het gebeurd willekeurig dus niet om de bepaalde tijd ofzo. Kan na 5 min spelen of na 2 uur spelen.
Ben in het bezit van 24 spellen waarvan het bij 9 spellen al is voorgekomen en al x aantal keer dus niet 1 keer ofzo.( andere heb ik nog niet gespeeld of niet te lang).
Vrijdag X-Men gehaald en daar ook problemen, steeds disc error terwijl ik heel zuinig ben op mijn spullen geen diepe krassen altijd netjes opgeborgen.(trouwens wat een k*t spel is X-men zeg

Wat ik wil weten is:
Het beste is natuurlijk Microsoft bellen maar heb geen zin om me Xbox op te sturen

https://card.exophase.com/1/1116015.png
zijn hier veel mensen die gamen op een tft scherm? Ik zag een samsung 940bw 19"breedbeeld voor €225,- hier in de stad. Vraag me alleen echt af of 19"niet te klein is. Game nu op een 60cent. tv, en af en toe op een 32" hd tv. Daar is het echt super op, maar dat kan ik niet betalen en vind ik ook een beetje zonde voor mijn kamertje...
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Kijk eens een paar posts boven je:Flipm0de schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 18:20:
zijn hier veel mensen die gamen op een tft scherm? Ik zag een samsung 940bw 19"breedbeeld voor €225,- hier in de stad. Vraag me alleen echt af of 19"niet te klein is. Game nu op een 60cent. tv, en af en toe op een 32" hd tv. Daar is het echt super op, maar dat kan ik niet betalen en vind ik ook een beetje zonde voor mijn kamertje...
Ace in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 27"
Hij heeft gelijk:
Er zijn inmiddels 27.000 posts in de 360 topics. In elk topic staan een aantal mensen die melden met wat ze gamen. Iedereen heeft inmiddels wel zijn TFT/LCD scherm genoemd. Zoek het even op, kan geen kwaad, en je komt nog interessante dingen tegen.
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 26-12-2006 19:33 ]
Ik heb het zelfde probleem volgens mij, Ik ga hem na nieuwjaar opsturen denk ik. Heb nog geen zin om hem af te geven in deze vakantiesekeroglan schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 17:13:
Dit gebeurd bij mij bijna bij alle spellen die ik heb. Laatste tijd speel ik veel GOW en Carbon en daar heb ik wel altijd last van. Begint echt irritant te worden.Het gebeurd willekeurig dus niet om de bepaalde tijd ofzo. Kan na 5 min spelen of na 2 uur spelen.
Vrijdag X-Men gehaald en daar ook problemen, steeds disc error terwijl ik heel zuinig ben op mijn spullen geen diepe krassen altijd netjes opgeborgen.(trouwens wat een k*t spel is X-men zeg)
Wat ik wil weten is:
Het beste is natuurlijk Microsoft bellen maar heb geen zin om me Xbox op te sturen. Totdat het dan echt moet natuurlijk.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik was net bij de plaatselijke Videoland, en daar hadden ze nu eindelijk, naast Xbox spellen, nu ook 360 spellen te huur 
Nieuwe spellen kosten 5,- per 2 dagen. In 2 dagen weet je wel of je een spel leuk vind of niet, koop je het spel, krijg je 5,- korting.
Bij de Videoland kost een spel gemiddeld 59,- tot 65,-. Niet goedkoop dus, maar je krijgt er wel per spel 10,- huurtegoed bij.
Huur te af en toe een film, een goede deal dus.
Nieuwe spellen kosten 5,- per 2 dagen. In 2 dagen weet je wel of je een spel leuk vind of niet, koop je het spel, krijg je 5,- korting.
Bij de Videoland kost een spel gemiddeld 59,- tot 65,-. Niet goedkoop dus, maar je krijgt er wel per spel 10,- huurtegoed bij.
Huur te af en toe een film, een goede deal dus.
Het is heel simpel. In de xbox zitten de meest goedkope lenzen die er bestaan en vaak zijn ze niet goed afgesteld. MS doet dit expres, omdat backup games dan moeilijker te lezen zijn. Je zou hem kunnen calibreren of doen vervangen.sekeroglan schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 17:13:
Vrijdag X-Men gehaald en daar ook problemen, steeds disc error terwijl ik heel zuinig ben op mijn spullen geen diepe krassen altijd netjes opgeborgen.(trouwens wat een k*t spel is X-men zeg)
Wat ik wil weten is:
Het beste is natuurlijk Microsoft bellen maar heb geen zin om me Xbox op te sturen. Totdat het dan echt moet natuurlijk.
Als je backups gebruikt gebruik dan verbatims.
Iemand hier ook al in het bezit van lost planet? Echt mensen gelijk bestellen die game echt zo mooi. En gameplay is geweldig. Alles kan kapot en je hebt zo een haak dat je overal op kan vliegen. Weerseffecten zijn geweldig etc.
Doet me denken aan starship troopers met state of the art graphics van metal gear solid.
Wat betreft het percentage uitgevallen/defecte Xbox360's, komen er toch steeds meer berichten dat de actuele cijfers door Microsoft nogal geheim worden gehouden.
Als je overal leest dat er zoveel mensen zijn die al een 3e of zelfs 4e vervangende 360 hebben gekregen, dan kan statistisch gezien onderstaand bericht weleens veel dichter bij de waarheid zitten dan gedacht.
Quote van het Amerikaanse Consumeraffairs.com:
Als je overal leest dat er zoveel mensen zijn die al een 3e of zelfs 4e vervangende 360 hebben gekregen, dan kan statistisch gezien onderstaand bericht weleens veel dichter bij de waarheid zitten dan gedacht.

Quote van het Amerikaanse Consumeraffairs.com:
In August, an insider from Electronic Arts, Inc. said the failure rate of
Microsoft's Xbox 360 gaming console is actually ten times higher than
what Microsoft spokespeople had admitted. Game Daily BIZ, a gaming
industry publication, reported that the anonymous source tallied that of
the 300 consoles EA has received, 30-50 percent of them have failed.
PSN-id: Chrasher
Ik gebruik geen backups zijn allemaal orginele spellen en ga de dvd drive ook niet vervangen.(garantie)PacinoAllstars schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 21:14:
[...]
Het is heel simpel. In de xbox zitten de meest goedkope lenzen die er bestaan en vaak zijn ze niet goed afgesteld. MS doet dit expres, omdat backup games dan moeilijker te lezen zijn. Je zou hem kunnen calibreren of doen vervangen.
Als je backups gebruikt gebruik dan verbatims.
Iemand hier ook al in het bezit van lost planet? Echt mensen gelijk bestellen die game echt zo mooi. En gameplay is geweldig. Alles kan kapot en je hebt zo een haak dat je overal op kan vliegen. Weerseffecten zijn geweldig etc.
Doet me denken aan starship troopers met state of the art graphics van metal gear solid.
Ik verwacht gewoon dat wanneer ik iets koop ( ongeacht de prijs of wat het is) datie gewoon doet watie moet doen zonder dat ik er wijzingen in breng.
Ik speel vaak online en dan is het heel irritant als je opeens een disc-error heb, moet je weer cd eruit halen en weer in stoppen en wachten.
Heb ook voor kerst de Wii gekocht voor me neefje en die werkt tot nu toe perfect.(Wat is Zelda een gruwelijk goed spel zeg).
En bedankt voor de tip van Lost Planet ga hem zo ff bestellen.
Als je garantie hebt gewoon een nieuwe vragen bij service desk.sekeroglan schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 22:03:
[...]
Ik gebruik geen backups zijn allemaal orginele spellen en ga de dvd drive ook niet vervangen.(garantie)
Ik verwacht gewoon dat wanneer ik iets koop ( ongeacht de prijs of wat het is) datie gewoon doet watie moet doen zonder dat ik er wijzingen in breng.
Ik speel vaak online en dan is het heel irritant als je opeens een disc-error heb, moet je weer cd eruit halen en weer in stoppen en wachten.
Heb ook voor kerst de Wii gekocht voor me neefje en die werkt tot nu toe perfect.(Wat is Zelda een gruwelijk goed spel zeg).
En bedankt voor de tip van Lost Planet ga hem zo ff bestellen.
Wel naar zeg die dirty disc error, ik heb het gelukkig nog niet gehad (maar heb m'n 360 pas 3 maanden)
wel 1x rode ringen in de eerste week.
Ik vraag me af of er veel mensen zijn met een wat nieuwere (zeg maar na-de zomer productie, mijne is van eind Mei) 360's ook vaak stuk gaan.
Ik vraag me af of er veel mensen zijn met een wat nieuwere (zeg maar na-de zomer productie, mijne is van eind Mei) 360's ook vaak stuk gaan.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
heeft er iemand al een univeral 360 remote aangeschaft, mijn tv afstandsbediening is helemaal rot.
Kortom ik hoor graag commentaar hierover!
Dat ga ik ook doen, want het is niet leuk om zo te spelen.PacinoAllstars schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 23:04:
[...]
Als je garantie hebt gewoon een nieuwe vragen bij service desk.
Ik wacht nog ff totdat de feestdagen voorbij zijn.
Valt opzich wel mee met uitvallers. Zoals het ook zovaak is aangegeven hoor je meer over dingen die fout gaan. Je ziet niet iemand posten dat zijn Xbox het goed doet, alleen als er zich problemen voor doen.Terryb47 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 23:14:
Wel naar zeg die dirty disc error, ik heb het gelukkig nog niet gehad (maar heb m'n 360 pas 3 maanden)
Ik heb hem nu al 10 maanden en behalve die disc-error geen problemen mee zoals vastlopers.
Ik geniet er nog elke dag van. Wat een prachtig ding
Waar heb je hem besteld dan? Ik zie bij play-asia geen regiovrije.PacinoAllstars schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 21:14:
[...]
http://www.xbox-sky.com/x...onal_compatibility_guide/DeepSeven schreef op woensdag 27 december 2006 @ 01:02:
[...]
Waar heb je hem besteld dan? Ik zie bij play-asia geen regiovrije.
De pal versie kan overal op gespeeld worden. Pal = regio vrij i.t.t. ntsc versies. Hij lag onder de boom geen idee waar die vandaan komt. Zal het vragen morgen.
Wel lachen hoor. Vind de gameplay nog iets beter dan gears of war. Je hebt van die robots waar je in kan en die kunnen weer veranderen in 1 of andere sneeuw motor. Je kan van alles en nog wat monteren op die voertuigen.
Gevechten zijn intens. Je vecht tegen insecten, piraten en noem maar op. Dual Shock komt met dit spel echt tot zijn recht. Net een aardbeving komt er zo een gigantische worm tevoorschijn
Lost Planet heeft trouwens al 20000k units in Japan verkocht op de eerste dag alleen al
[ Voor 42% gewijzigd door PacinoAllstars op 27-12-2006 01:23 ]
Heb net zitten kijken, maar hij komt pas 16 jan 2007 uit.( Althans beschikbaar bij Play-Asia, de japanse versie is er al maar daar hebben wij PAL niet veel aan )PacinoAllstars schreef op woensdag 27 december 2006 @ 01:14:
[...]
http://www.xbox-sky.com/x...onal_compatibility_guide/
De pal versie kan overal op gespeeld worden. Pal = regio vrij i.t.t. ntsc versies. Hij lag onder de boom geen idee waar die vandaan komt. Zal het vragen morgen.
Wel lachen hoor. Vind de gameplay nog iets beter dan gears of war. Je hebt van die robots waar je in kan en die kunnen weer veranderen in 1 of andere sneeuw motor. Je kan van alles en nog wat monteren op die voertuigen.
Gevechten zijn intens. Je vecht tegen insecten, piraten en noem maar op. Dual Shock komt met dit spel echt tot zijn recht. Net een aardbeving komt er zo een gigantische worm tevoorschijn![]()
Lost Planet heeft trouwens al 20000k units in Japan verkocht op de eerste dag alleen alToch best netjes voor een Amerikaanse console.
Volgens Gamespot op 12 januari
Volgens de officiele site Capcom ook 12 januari
[ Voor 3% gewijzigd door sekeroglan op 27-12-2006 02:45 ]
Verwijderd
I.p.v. hier reageren gewoon even een TR aanmaken
[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 27-12-2006 22:13 ]
Ja, heb er 1! Werkt uitstekend, leuke groene ledjes erin. Alleen heb ik mijn xbox via vga aan een tft scherm hangen, als ik Media Center op de Xbox aanzet kan ik geen volume regelen.it0 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 00:02:
heeft er iemand al een univeral 360 remote aangeschaft, mijn tv afstandsbediening is helemaal rot.
Als je een losse audioset erbij hebt kun je vast de remote erop afstellen.
Ik heb dat scherm en heb de xbox360 erop gebruikt en het is het waard, lekker goedkoop maar wel een heel goed scherm. Ook erg mooi dat je 2 aansluitingen hebt, dus je kan je pc en xbox tegelijk er op aan sluiten en switchen met een knopje. Het scherm ziet er strak uit, snelle respons (4ms) maar het mooiste is nog wel dat je hem in hoogte kan verstellen en alle kanten op kan draaien. Kopen die hap!Flipm0de schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 18:20:
Gisteren een xtreem irritant mannetje genaamd Handewasser wat billenkoek gegeven in DoA4 over live
Was wel grappig had zijn pukkelige hoofd al een paar keer op tv te zien en hem dan tegen te komen is grappig 
Anyway thx voor de 1000 punten in doa4
Anyway thx voor de 1000 punten in doa4
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Lost Planet is super!
Gameplay voelt goed, die grappling hook is leuk (ook al mee gespeeld in de demo)
en de afwisseling zit er goed in.
vliegen met de MECHs is gaaf en de gevechten zijn inderdaad ééééérg intens.
kan niet wachten tot ik vanavond weer verder kan
Gameplay voelt goed, die grappling hook is leuk (ook al mee gespeeld in de demo)
en de afwisseling zit er goed in.
vliegen met de MECHs is gaaf en de gevechten zijn inderdaad ééééérg intens.
kan niet wachten tot ik vanavond weer verder kan
Verwijderd
Ik heb van de week hem even laten zien hoe je moet racen in PGR3. Heb hem 5 seconden achter me gelaten op de Nurnbergring.evilpin0 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 10:54:
Gisteren een xtreem irritant mannetje genaamd Handewasser wat billenkoek gegeven in DoA4 over liveWas wel grappig had zijn pukkelige hoofd al een paar keer op tv te zien en hem dan tegen te komen is grappig

Waar halen jullie Lost Planet vandaan dan, P-A?
gokje: downloadendevv05 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:51:
Waar halen jullie Lost Planet vandaan dan, P-A?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik ben erg huiverig voor het ombouwen, gezien het hoge uitvalspercentage en verval van de garantie. Daarnaast ben ik alleen geinteresseerd in ombouwen als MS weigert xvid etc te ondersteunen, en op het moment is er nog geen manier om bv xbmc te runnen. Voor games als GoW wil ik best betalen, daarnaast speel ik een game met meer plezier als ik ervoor betaald heb, waarom moet je me niet vragen.
Verwijderd
hebben jullie nog goede tips voor goede games?
heb namelijk nog een soort van kortingsmunten liggen en krijg ruim 15 euri korting als ik een nieuwe game koop
zit te denken aan COD3 of Lost Planet
heb de demo van LP gespeeld en was niet helemaal onder de indruk
van COD3 is geen speelbare demo toch?
ben benieuwd naar jullie aanbevelingen
ow ja
heb de volgende games al
GOW
PGR3
NFSMW
RB6 Las Vegas
heb namelijk nog een soort van kortingsmunten liggen en krijg ruim 15 euri korting als ik een nieuwe game koop
ben benieuwd naar jullie aanbevelingen
ow ja
heb de volgende games al
GOW
PGR3
NFSMW
RB6 Las Vegas
Verwijderd
Ik heb sinds zaterdag ook een 360. Ben er erg blij mee! Meteen GoW erbij gekochtlpetersen schreef op woensdag 27 december 2006 @ 10:33:
[...]
Ja, heb er 1! Werkt uitstekend, leuke groene ledjes erin. Alleen heb ik mijn xbox via vga aan een tft scherm hangen, als ik Media Center op de Xbox aanzet kan ik geen volume regelen.
Als je een losse audioset erbij hebt kun je vast de remote erop afstellen.
Maar vraagje. Wat kun je allemaal met die afstandsbediening? Ik heb de xbox aan m'n LG32inch LCD tv en sounds weer op m'n Marantz receiver. Zou ik met die afstandsbediening ze alle 3 kunnen bedienen? Zou wel mooi zijn! Wat kost zoiets?
Verwijderd
hangt er vanaf waar je van houdt. Zo te zien vind je alles wel leuk. Cod3 hoort erg goed te zijn dus dat is zeker geen slechte aankoop. Ik heb zelf sinds zondag een 360 en ga in eerste instantie voor:Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:44:
ben benieuwd naar jullie aanbevelingen![]()
![]()
ow ja
heb de volgende games al
GOW
PGR3
NFSMW
RB6 Las Vegas
- Saints Row
- Fight Night 3
- PGR 3
GoW heb ik al.
Misschien is die eerste ook wat voor jou??
Daar wou ik even aan toevoegen dat als je twijfelt, je mijn review maar moet lezenVerwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:53:
[...]
hangt er vanaf waar je van houdt. Zo te zien vind je alles wel leuk. Cod3 hoort erg goed te zijn dus dat is zeker geen slechte aankoop. Ik heb zelf sinds zondag een 360 en ga in eerste instantie voor:
- Saints Row
Misschien is die eerste ook wat voor jou??
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
ok thx voor je reactie, hier hem ik wat aanDarkShadow schreef op woensdag 27 december 2006 @ 10:35:
[...]
Ik heb dat scherm en heb de xbox360 erop gebruikt en het is het waard, lekker goedkoop maar wel een heel goed scherm. Ook erg mooi dat je 2 aansluitingen hebt, dus je kan je pc en xbox tegelijk er op aan sluiten en switchen met een knopje. Het scherm ziet er strak uit, snelle respons (4ms) maar het mooiste is nog wel dat je hem in hoogte kan verstellen en alle kanten op kan draaien. Kopen die hap!
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Ik twijfel nu zeker niet meer!Angeloonie schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:04:
[...]
Daar wou ik even aan toevoegen dat als je twijfelt, je mijn review maar moet lezenhttp://www.techzine.nl/reviews/258/Saints-Row.html
yup en qua grootte hoef je je echt niet zo druk te maken, qua goedkoop vga schermpje is het juist ideaal, temeer omdat de eigen resolutie niet al te ver ligt van 720p, ik merk zelf helemaal niets van scaling. Ik heb ook een breedbeeld thuis staan (geen hd), maar ik prefereer dit schermpje daarboven. Best gek, als je eenmaal aan het hd gamen gewend bent geraakt wil je liever niets anders.Flipm0de schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:36:
[...]
ok thx voor je reactie, hier hem ik wat aan![]()
Verwijderd
COD3 kan ik je zeker aanraden. Echt een topper. Singleplayer niet erg vernieuwend t.o.v. COD2 maar dat vind ik absoluut geen slechte zaak. Online is COD3 echt tof. Hij speelt echt heerlijk soepel. Het toevoegen van verschillende classes en de nieuwe gamemodes maakt COD3 echt 1 van de betere games online.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:44:
Ik heb laatst de Logitech Harmony 525 gekocht, en wat een verademing is dat zegVerwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:51:
[...]
Maar vraagje. Wat kun je allemaal met die afstandsbediening? Ik heb de xbox aan m'n LG32inch LCD tv en sounds weer op m'n Marantz receiver. Zou ik met die afstandsbediening ze alle 3 kunnen bedienen? Zou wel mooi zijn! Wat kost zoiets?
Volledig in te stellen via je pc naar je eigen wensen. Hij werkt perfect voor de 360. De programmeerbare makro functies zijn ook super. ! druk op de knop en en xbox gaat aan, tv aan en op goede kanaal, versterker aan en op goede kanaal. In die stand bestuur je met de volumeregelaar de receiver, en de navigatie knoppen e.d. de xbox enz. Net hoe je het wilt hebben
Ik heb em vorige week gehaald op MM Arena voor 75 euro.
ik heb hier even een kort filmpje gemaakt van lost planet en jeetje wat kan die game intensief zien zeg!
Ik vind soms de rookeffecten wel erg vervelend want als er op je geschoten is en je zoekt je vijand dan word je vaak weer overhoop geschoten net voordat je echt wat kan zien!
http://www.youtube.com/watch?v=Dx_QcxTudO4
Alleen jammer dat youtube niet zo een heftige kwaliteit is.
Ik vind soms de rookeffecten wel erg vervelend want als er op je geschoten is en je zoekt je vijand dan word je vaak weer overhoop geschoten net voordat je echt wat kan zien!
http://www.youtube.com/watch?v=Dx_QcxTudO4
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Hoe groot is dat filmpje in "goede kwaliteit"? Anders wil ik 'm wel ff hosten; stuur me dan een DM via GoT.darkphoenix schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:38:
ik heb hier even een kort filmpje gemaakt van lost planet en jeetje wat kan die game intensief zien zeg!
http://www.youtube.com/v/Dx_QcxTudO4
53 mbMAX3400 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:39:
[...]
Hoe groot is dat filmpje in "goede kwaliteit"? Anders wil ik 'm wel ff hosten; stuur me dan een DM via GoT.
ps ik heb je als buddy toegevoegd en ik heb nog nooit een pm gestuurt dus mag ik ik ook gmail doen?
hoe stuur ik het op? via rapidshare ofzo?
[ Voor 23% gewijzigd door darkphoenix op 27-12-2006 15:43 ]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Hier is de film van DarkPhoenix dan! Geen RapidShare, dus direct downloaden via je rechtermuis (54MB)!
[ Voor 234% gewijzigd door MAX3400 op 27-12-2006 16:12 ]
ik heb hier al een rapidshare linkje:
http://rapidshare.com/files/9148852/lost_planet.avi.html
Dat ftp lukt me niet omdat ik even van de pc weg moet (kinderen) ik hoop dat het via de rapid share kan. bedankt
http://rapidshare.com/files/9148852/lost_planet.avi.html
Dat ftp lukt me niet omdat ik even van de pc weg moet (kinderen) ik hoop dat het via de rapid share kan. bedankt
[ Voor 37% gewijzigd door darkphoenix op 27-12-2006 16:08 ]
Denk ik krijgen we ook een intensief filmpje, maar nee. enige is is dat je ergens staat met een robot. 

P.S.
Volgens mij moet jij me accepteren in TDU bij de GoT club.
-edit
Ja ik weet het niet zeker, of de groepsleider. Maar van de members had ik alleen jou in m'n friendslist en ik heb via jou de club gejoint dus.

Ik heb geen Lost Planet

P.S.
Volgens mij moet jij me accepteren in TDU bij de GoT club.
-edit
Ja ik weet het niet zeker, of de groepsleider. Maar van de members had ik alleen jou in m'n friendslist en ik heb via jou de club gejoint dus.
[ Voor 74% gewijzigd door jmxd op 27-12-2006 16:20 ]
Maak een betere dan, met je grote bek...TwyLight schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:07:
Denk ik krijgen we ook een intensief filmpje, maar nee. enige is is dat je ergens staat met een robot.
*edit*
Moet ik je accepteren? Volgens mij niet...
[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 27-12-2006 16:12 ]
Verwijderd
Oh dus die werkt ook gewoon op de Xbox?? Ik ben bekend met die AB want m'n vader heeft hem. Is alleen nog nooit gebruikt en ligt wat op de kast te stoffen[b][message=27193485,noline]
Ik heb laatst de Logitech Harmony 525 gekocht, en wat een verademing is dat zeg![]()
Volledig in te stellen via je pc naar je eigen wensen. Hij werkt perfect voor de 360. De programmeerbare makro functies zijn ook super. ! druk op de knop en en xbox gaat aan, tv aan en op goede kanaal, versterker aan en op goede kanaal. In die stand bestuur je met de volumeregelaar de receiver, en de navigatie knoppen e.d. de xbox enz. Net hoe je het wilt hebben
Ik heb em vorige week gehaald op MM Arena voor 75 euro.
Zo'n Makro functie klinkt geweldig man! M'n lcdtv, receiver en xbox staan in principe altijd standbye dus daar zou het perfect voor zijn
Ik pik hem vanavond even stiekemen van de plank heheh..bedankt voor je tip.
Voor de mensen hier die nog niet weten (en dat zijn er een hoop aan deze threads te zien) dat je wel divx en xvid files kunt streamen naar de xbox 360 hier twee oplossingen. De ene gaat via het media center van XP of VISTA en de andere gewoon rechtstreeks via de media tab. Voor mij werkt Transcode beter aangezien spoelen nog wel werkt op een welliswaar ruwe manier maar het werkt wel. Het zijn nog geen XBMC oplossingen maar werken doen ze wel. 
Transcode 360 (voor Xp en VISTA!)
XviD and DivX playback on the Xbox 360. Transcode 360 enables the playback of unsupported video over Xbox 360 and Media Center Extender devices.
http://runtime360.com/
TVersity on-the-fly movie transcoding
Just weeks after the Fall Update introduced UPNP video client functionality to the Xbox 360, the clever chaps at TVersity are the first to offer a UPNP server featuring a realtime transcoding solution targeting the Xbox 360 in early beta form. In short this means that users of Windows XP (and other Windows platforms) can now automatically stream their video library to the Xbox 360, to some extent irrespective of the file format and encoding used. E.g. DivX, XViD, etc.There is a limitation with regards to seeking while transcoding and the transcoding thread priority is a bit too high, but beyond that I found TVersity very easy to get up and running.
http://runtime360.com/200...he-fly-movie-transcoding/
http://www.tversity.com/
Het lijkt me nuttig om deze informatie ook toe te voegen aan de startpost niet?
Enjoy!
Transcode 360 (voor Xp en VISTA!)
XviD and DivX playback on the Xbox 360. Transcode 360 enables the playback of unsupported video over Xbox 360 and Media Center Extender devices.
http://runtime360.com/
TVersity on-the-fly movie transcoding
Just weeks after the Fall Update introduced UPNP video client functionality to the Xbox 360, the clever chaps at TVersity are the first to offer a UPNP server featuring a realtime transcoding solution targeting the Xbox 360 in early beta form. In short this means that users of Windows XP (and other Windows platforms) can now automatically stream their video library to the Xbox 360, to some extent irrespective of the file format and encoding used. E.g. DivX, XViD, etc.There is a limitation with regards to seeking while transcoding and the transcoding thread priority is a bit too high, but beyond that I found TVersity very easy to get up and running.
http://runtime360.com/200...he-fly-movie-transcoding/
http://www.tversity.com/
Enjoy!
HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.
Bedankt voor de info maar dat veel mensen balen van geen native ondersteuning van DivX of XviD, komt door het feit dat jouw genoemde URL's flink wat CPU-power vereisen van de "recode-machine" en niet iedereen heeft dat thuis staan naast zijn Xbox.Iken374 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:29:*knip*
Enjoy!
Ik lees hier ook net dat de vragen over het aansluiten van muis en keyboard en ook de reactries daarop dat dit niet mogelijk is.
Laat ik nu ook wat info hebben dat dit wel mogelijk is.
http://site.xcmlive.com/cgi-bin/xfps/engine.pl
Latest News: XFPS 360 Final testing complete & User manual available!
It is with great pleasure that we announce final testing of the XFPS 360 has been completed successfully! Please refer to the image below (left) as a testament to the completion of the XFPS 360 and one of our engineering staff happily firing away. Full stock of the XFPS 360 will be shipping to retailers very soon, but until that time comes we’d like to quench your thirst with an important announcement: The XFPS 360 is fully customizable!
We’ve been literally inundated with masses of e-mails inquiring whether users can create their own custom button configurations in addition to the default setting. The answer is a resounding yes! Feel free to view the text-based manual for the XFPS 360 below (right) which denotes almost everything you need to know about the magical device.
On a final note, review samples will be available but in limited supplies only. If you as a member of the gaming media wish to feature the XFPS 360 in your publication, then we’d be grateful if you could register your interest as soon as possible.

Cool or not?
Niet echt eerlijk voor de tegenstanders zonder XFPS 360 maar who cares. I'm on a killing spreeeeeee.
http://site.xcmlive.com/cgi-bin/xfps/engine.pl
It is with great pleasure that we announce final testing of the XFPS 360 has been completed successfully! Please refer to the image below (left) as a testament to the completion of the XFPS 360 and one of our engineering staff happily firing away. Full stock of the XFPS 360 will be shipping to retailers very soon, but until that time comes we’d like to quench your thirst with an important announcement: The XFPS 360 is fully customizable!
We’ve been literally inundated with masses of e-mails inquiring whether users can create their own custom button configurations in addition to the default setting. The answer is a resounding yes! Feel free to view the text-based manual for the XFPS 360 below (right) which denotes almost everything you need to know about the magical device.
On a final note, review samples will be available but in limited supplies only. If you as a member of the gaming media wish to feature the XFPS 360 in your publication, then we’d be grateful if you could register your interest as soon as possible.

Cool or not?
Niet echt eerlijk voor de tegenstanders zonder XFPS 360 maar who cares. I'm on a killing spreeeeeee.
Ga je ook nog iets echt nuttigs plaatsen? Beide replies van jou de afgelopen 4 minuten kennen we al!
Tja, je hebt gelijk maar elke moderne machine moet dit toch aankunnen.MAX3400 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:33:
[...]
Bedankt voor de info maar dat veel mensen balen van geen native ondersteuning van DivX of XviD, komt door het feit dat jouw genoemde URL's flink wat CPU-power vereisen van de "recode-machine" en niet iedereen heeft dat thuis staan naast zijn Xbox.
In ieder geval zit ik ook te wachten op een XBMC of in ieder geval native oplossing van MS maar tot die tijd kunnen een hoop mensen hier wel mee vooruit. Ik vraag me af of MS xvid en divx ooit gaat ondersteunen maar goed.
Euh... Succes met het recoden van "720P DivX6 high quality AC3" IMAX-films van 2GB voor 20 minuten... Zelfs mijn "redelijk moderne machine" snapt dat niet.Iken374 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:36:
[...]
Tja, je hebt gelijk maar elke moderne machine moet dit toch aankunnen.
[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 27-12-2006 16:37 ]
Ja hallo, staat toch niet in de startpost en gezien de vragen weet echt niet iedereen dit. Voor jou dus niet echt nuttig maar voor velen wel. Wat een reactie zeg. Ga jij eens iets nuttigs doen! Ik help hier een aantal mensen mee, jij met jouw lame reactie niemand.MAX3400 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:35:
[...]
Ga je ook nog iets echt nuttigs plaatsen? Beide replies van jou de afgelopen 4 minuten kennen we al!
Nou hier is dat geen enkel probleem hoor. Het speelt wel goed af op jouw machine via wmp 11? Ik heb hier wel 4GB geheugen misschien dat dit scheelt.MAX3400 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:37:
[...]
Euh... Succes met het recoden van "720P DivX6 high quality AC3" IMAX-films van 2GB voor 20 minuten... Zelfs mijn "redelijk moderne machine" snapt dat niet.
De opmerking over Transcode, TVersity en het aansluiten van een keyboard/muis met dat device zijn al enkele pagina's / topics lang besproken. Dan lijkt het me dat de search-functie van het forum nuttiger is dan op elke pagina steeds dezelfde info te posten? Maar ja, gezien de kerstvakantie kom ik wel meer luie mensen tegen op GoT dus jouw inbreng zal ongetwijfeld 1 of 2 mensen extra geholpen hebben door geen zoek-functie te gebruiken.Iken374 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:37:
[...]
Ja hallo, staat toch niet in de startpost en gezien de vragen weet echt niet iedereen dit. Voor jou dus niet echt nuttig maar voor velen wel. Wat een reactie zeg. Ga jij eens iets nuttigs doen! Ik help hier een aantal mensen mee, jij met jouw lame reactie niemand.
Op mijn PC speelt het zonder problemen af maar het realtime omzetten van deze bitrate naar "bruikbaar formaat" voor de Xbox360 en dan streamen over het netwerk, is niet voor veel PC's weggelegd...Iken374 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:39:
[...]
Nou hier is dat geen enkel probleem hoor. Het speelt wel goed af op jouw machine via wmp 11? Ik heb hier wel 4GB geheugen misschien dat dit scheelt.
[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 27-12-2006 16:41 ]
over dat toetsenbord en muis, de muis emuleert waarschijnlijk de beweging die je normaal zou maken met je thumbsticks, dus sneller kan het nooit worden.
Verwijderd
YEAH!! Dat moet ik ook hebben!!Iken374 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:34:
Cool or not?
Verwijderd
Tuurlijk wel, mijn handelsnelheid en precisie is met een muis+ toetsenbord vele maler sneller en beter dan met zo'n controller!DarkShadow schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:41:
over dat toetsenbord en muis, de muis emuleert waarschijnlijk de beweging die je normaal zou maken met je thumbsticks, dus sneller kan het nooit worden.
Vooral de muis + toetsenbord die ik bij mijn pc heb
Versleep ik m'n 32inch hd-tv ff naar m'n bureau en ik heb de ultieme game-opstelling
Boeit me niet... Flinke keyboard-gebruiker die mij weet weg te racen met PGR3 of TDU of een paar flinke klappen ontwijkt in DOA4.TwyLight schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:49:
Mensen hier mogen users niet zo die keyboard en mouse gebruiken. waaronder ik
Besides; ik speel geen snelle aktie kill-kill-schiet-games zoals CoD3 en dat is eigenlijk het enige type games waarvoor een dergelijke aansluiting geschikt zou kunnen zijn.
Je wil me nu vertellen dat jij met een digitaal input-device en conversie naar analoog (sort of) beter kan werken dan met een analoog device?Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:50:
[...]
Tuurlijk wel, mijn handelsnelheid en precisie is met een muis+ toetsenbord vele maler sneller en beter dan met zo'n controller!
Vooral de muis + toetsenbord die ik bij mijn pc heb
[ Voor 30% gewijzigd door MAX3400 op 27-12-2006 16:57 ]
Verwijderd
wie heeft nou een probleem, jij of ik?TwyLight schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:49:
Mensen hier mogen users niet zo die keyboard en mouse gebruiken. waaronder ik
Ja ok ik had misschien even kunnen zoeken maar las eigenlijk alleen de laatste pagina's van deze thread. Ze zijn ook zo lang altijd.MAX3400 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:41:
[...]
De opmerking over Transcode, TVersity en het aansluiten van een keyboard/muis met dat device zijn al enkele pagina's / topics lang besproken. Dan lijkt het me dat de search-functie van het forum nuttiger is dan op elke pagina steeds dezelfde info te posten? Maar ja, gezien de kerstvakantie kom ik wel meer luie mensen tegen op GoT dus jouw inbreng zal ongetwijfeld 1 of 2 mensen extra geholpen hebben door geen zoek-functie te gebruiken.
[...]
Op mijn PC speelt het zonder problemen af maar het realtime omzetten van deze bitrate naar "bruikbaar formaat" voor de Xbox360 en dan streamen over het netwerk, is niet voor veel PC's weggelegd...
Anyways, no hard feelings. Ja ok dit is misschien dus te verklaren dat ik de data gewoon 720 of 1080 stream naar mijn tv en dat scheelt misschien ook wel? Je kan het ook gewoon 720p naar je tv sturen en dat moet toch echt geen probleem zijn ook al heb je een gewone tv.
Verwijderd
euuh w0t? Ik wil vertellen dat ik met toetsenbord + muis (copperhead lasermuis) veel beter zou kunnen schieten met bijvoorbeeld cod3 dan zo'n controller! In GoW vind ik het aimen ook erg lastig als beginnende speler.MAX3400 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:51:
[...]
Je wil me nu vertellen dat jij met een digitaal input-device beter kan werken dan met een analoog device?
Wat boeit mij dat nou of het digitaal of analoog is
Inderdaad peter77, het is bij mij ook veel makkelijker, niet alleen omdat je sneller kunt draaien, je bent ook veel preciezer. Al heb je bij cod3 nog wel een beetje hulp met mikken dus het verschil is dan wel minder. Toch vind ik niet dat dit mogelijk moet zijn, want het is een console en daar moet iedereen gewoon gelijk zijn...
Oki, dat zou kunnen dat het voor je beleving fijner is. Maar om nou te zeggen dat je moeite hebt als beginnend speler in GoW; in dat spel kan je bij wijze van spreken je XB-controller door de kamer gooien en nog schiet je raak op Casual. Zegt dat meer over jouw skills in het spel of het type controller waarmee je "moet" spelen?Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:56:
[...]
euuh w0t? Ik wil vertellen dat ik met toetsenbord + muis (copperhead lasermuis) veel beter zou kunnen schieten met bijvoorbeeld cod3 dan zo'n controller! In GoW vind ik het aimen ook erg lastig als beginnende speler.
Wat boeit mij dat nou of het digitaal of analoog is
Verwijderd
Ja ik speel bijvoobeeld in een clan met Call of duty 2 en kan daar hele precieze en snelle shots maken met die copperhead, dat lukt mij op de console nooit!djmantri schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:58:
Inderdaad peter77, het is bij mij ook veel makkelijker, niet alleen omdat je sneller kunt draaien, je bent ook veel preciezer. Al heb je bij cod3 nog wel een beetje hulp met mikken dus het verschil is dan wel minder. Toch vind ik niet dat dit mogelijk moet zijn, want het is een console en daar moet iedereen gewoon gelijk zijn...
Ben het wel met je eens dat iedereen gelijke mogelijkheden moet/mag hebben maar die keuze heb je. Iedereen kan zoiets bestellen maar het zal wel ff duren voordat mensen dat beseffen
Ik heb cod3 nog niet voor de duidelijkheid maar ik zei STEL.
ja sorry het is misschien een anti climax! maar als jullie actie willen ga ik snel me best doen!
ik was gewoon redelijk onder de indruk van die wolken!
Ik ga werken aan actie!
Ik ga werken aan actie!
Verwijderd
overdrijven is ook een vak, ik moet gewoon ff wennen aan die controller man, wat lul je nou. Speel al jaren FPS op de PC en dan is het toch niet zo moeilijk om te begrijpen dat ik moet wennen aan die manier van schieten met een controller.MAX3400 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:58:
[...]
Oki, dat zou kunnen dat het voor je beleving fijner is. Maar om nou te zeggen dat je moeite hebt als beginnend speler in GoW; in dat spel kan je bij wijze van spreken je XB-controller door de kamer gooien en nog schiet je raak op Casual. Zegt dat meer over jouw skills in het spel of het type controller waarmee je "moet" spelen?
Ik speel zelf op een hoog niveau cod2 op de pc (top5 clanbase)dus aan m'n skills als gamer hoef je niet te twijfelen. Heb die xbox zondag gekocht en tot nu toe 2 uren mee gespeeld omdat ik vandaag alweer moet werken
Als je moet wennen, waarom spring je dan bovenop de mogelijkheid om een toetsenbord aan te sluiten? Voor hetzelfde geld ben je met een 360 ook goed met de bijgeleverde controller. Maar je doet het tot op heden overkomen alsof je met het toetsenbord per definitie beter bent dan met de Xbox terwijl je nog niet eens een paar uur hebt gezeten.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:02:
[...]
overdrijven is ook een vak, ik moet gewoon ff wennen aan die controller man, wat lul je nou. Speel al jaren FPS op de PC en dan is het toch niet zo moeilijk om te begrijpen dat ik moet wennen aan die manier van schieten met een controller.
Ik speel zelf op een hoog niveau cod2 op de pc (top5 clanbase)dus aan m'n skills als gamer hoef je niet te twijfelen. Heb die xbox zondag gekocht en tot nu toe 2 uren mee gespeeld omdat ik vandaag alweer moet werken
Vind het een beetje kort door de bocht; ik heb zelf minstens 20 uur moeten spelen met de nieuwe controller voordat ik doorhad waar de grenzen liggen van, bijvoorbeeld, analoog gas geven en dat ten opzichte van de oude controllers van de originele Xbox.
MAX3400 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:04:
Als je moet wennen, waarom spring je dan bovenop de mogelijkheid om een toetsenbord aan te sluiten? Voor hetzelfde geld ben je met een 360 ook goed met de bijgeleverde controller. Maar je doet het tot op heden overkomen alsof je met het toetsenbord per definitie beter bent dan met de Xbox terwijl je nog niet eens een paar uur hebt gezeten.
Vind het een beetje kort door de bocht.
Nee, je hebt gelijk. Ben ook bezig met Lost Planet en dit spel is gewoon zo fucking vet. Echt ongekend gewoon. De effecten en vijanden die plaatsvinden zijn gewoon van een zodanige kwaliteit dat gears of war gewoon nog een beetje overtroefd word.darkphoenix schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:00:
ja sorry het is misschien een anti climax! maar als jullie actie willen ga ik snel me best doen!
Ik ga werken aan actie!
Lees mij niet verkeerd, ik heb het over effecten en vijanden. Gears of wars is nog steeds een graphics festijn qua omgevingen enzo, maar vind ik persoonlijk ondanks de omgevingen etc te kort doen aan de mobs waar je tegen vecht.
In lost planet heb je bijvoorbeeld zoveel bijzondere effecten die plaatsvinden als je vecht tegen mobs. Zo viel er 1 of ander gepantserd maf ding me aan in een verlaten stad. Ik met me haak van auto naar container etc springen. En steeds als dat ding op me af komt rollen vliegen die obstakels waar ik op sta weg. Gewoon super kick is dat. Ook de effecten als je bijvoorbeeld een vijand dood maakt. Hij bevriest gelijk, doordat het zo koud is. Zeeeeeer gelikt.
Interactieve dingen zijn ook gewoon gaaf. Je hebt allemaal soorten robots waar je in kan zitten. De 1 kan fucking hoog springen de ander kan weer transformeren in 1 of andere sneeuw motor. Je kan ook als je uitstapt die guns etc van die voertuigen afhalen en mee dragen. Ook is dit vice versa, dus bijvoorbeeld een rocket launcher monteren op je robot. Gewoon zeer vetjes gedaan.
Zo had ik ook een missie dat er een gigantische worm uit het niets op kwam duiken. Ben een half uur met die beestje aan de haal geweest alvorens ik er achter kwam dat hij niet dood hoefde en ik gewoon weg kon rennen. De effecten die je dan tegen komt, zijn gewoon van een ongekend niveau. Sneeuw en ijsbrokken die de lucht door vliegen wanneer die bovenkomt. Echt masterlijk gewoon.
Ik was in eerste instantie bang dat het spel zou tegenvallen, omdat het plaatsvindt in een sneeuw wereld en dit zeer statisch zou worden (qua omgevingen). Dit is echter niet zo, want de variatie in omgevingen is enorm. Zo ben ik nu ergens een berg aan het beklimmen en moest ik allemaal grotten etc door, om op de top te komen. Ondertussen was er steeds een motherfucking grote vogel die steeds eieren poepte die explodeerde etc, waardoor je steeds moet schuilen. LAter mag je het tegen hem opnemen en wat je dan mee maakt
Verder is het verhaal ook wel lachen en zijn er 10000 achievements. Het is alleen jammer dat er geen coop modus inzit. Wat het sterke punt van GoW was.
Effecten zoals eerder gezegd zijn gewoon te erg. En als ik dan de developers hoor, schijnt dat het spel maar 60% van de xbox benut. En ze nog steeds nieuwe manieren weer vinden om meer uit dat ding te halen. Als dit het geval is wil ik wel eens weten, wat ik volgend jaar kan gaan verwachten
Anyway mensen. Gewoon kopen krijg je geen spijt van.
PS Als iemand mij uitlegt hoe je makkelijk filmpjes maakt van 360 games dan ben ik bereid een hele lange te maken en te uploaden. Sharen or what ever ion hoge kwaliteit.
Verwijderd
Heheh, dat komt mooi uit danVerwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:11:
[...]
Oh dus die werkt ook gewoon op de Xbox?? Ik ben bekend met die AB want m'n vader heeft hem. Is alleen nog nooit gebruikt en ligt wat op de kast te stoffen
Zo'n Makro functie klinkt geweldig man! M'n lcdtv, receiver en xbox staan in principe altijd standbye dus daar zou het perfect voor zijn
Ik pik hem vanavond even stiekemen van de plank heheh..bedankt voor je tip.
Jahoor, werkt perfect op de 360. Mocht je vragen hebben bij de setup laat maar ff weten..
Waar het om draait is dat je muis de analoge stick gaat simuleren. Je zult dus geen snellere bewegingen kunnen maken dan dat je met een analoge stick maakt. Je bent gelimiteerd aan de top snelheid van de analoge stick. Of je nu 360 graden draait met de controler, of 360 met muis en dat apparaat, het zal even snel gaan. . Verwacht ook niet dat je met dab apparaatje dezelfde feels hebt als op een pc. Volgens mij gaat het erg stroperig aanvoelen allemaal.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:50:
[...]
Tuurlijk wel, mijn handelsnelheid en precisie is met een muis+ toetsenbord vele maler sneller en beter dan met zo'n controller!
Vooral de muis + toetsenbord die ik bij mijn pc heb![]()
Versleep ik m'n 32inch hd-tv ff naar m'n bureau en ik heb de ultieme game-opstelling
Ik denk dat dit apparaat een hoop mensen teleur gaat stellen. Het klinkt natuurlijk erg leuk, met muis en tb spelen op je console maar je hebt er alleen wat aan als de controls net zo aanvoelen als op een pc. Daar doet iedereen het immers voor.
Ik raad je aan om gewoon aan de controler te wennen. Kwestie van oefenen, meer niet. Ik heb ook jaren op de pc gespeeld met muis/tobo. !e keer met een controler ging echt voor geen meter, maar na een aantal uurtje komt het gevoel vanzelf. Nu weet ik niet beter, aangezien ik van pc gaming ben afgestapt na de aankoop van mijn 360. Scheelt een hoop geld
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2006 17:38 ]
Anders gooi je ff een plaatje van 3.6mb op dit forumIken374 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:34:
Ik lees hier ook net dat de vragen over het aansluiten van muis en keyboard en ook de reactries daarop dat dit niet mogelijk is.
veel te groot plaatje
Cool or not?

Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 27-12-2006 18:06 ]
Elect a clown, expect a circus.
Schieten met muis en keyboard is te makkelijk. Schieten met de controller vergt tenminste nog wat kwaliteiten en vaardigheden. Daarom is het zoveel leuker om het met de controller te schieten.
Verwijderd
Omdat ik aan een toetsenbord met muis niet hoef te wennen en ik denk dat ik daar beter en nauwkeuriger mee kan schieten? DUH...heb het over shooters he!MAX3400 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:04:
[...]
Als je moet wennen, waarom spring je dan bovenop de mogelijkheid om een toetsenbord aan te sluiten? Voor hetzelfde geld ben je met een 360 ook goed met de bijgeleverde controller. Maar je doet het tot op heden overkomen alsof je met het toetsenbord per definitie beter bent dan met de Xbox terwijl je nog niet eens een paar uur hebt gezeten.
Vind het een beetje kort door de bocht; ik heb zelf minstens 20 uur moeten spelen met de nieuwe controller voordat ik doorhad waar de grenzen liggen van, bijvoorbeeld, analoog gas geven en dat ten opzichte van de oude controllers van de originele Xbox.
Dat racen gaat inderdaad al prima, voelt lekker aan.Heb vroeger 3 consoles gehad dus dat is ook niet nieuw.
Ik zal er ongetwijfeld aan wennen maar vond het even nodig om op jou te reageren.
voor de rest: xbox 360 owned
Verwijderd
Heb net even gekeken maar hij heeft deze. Die is nog een tikkie duurder zeker? Moet het ook mee lukkenVerwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:33:
[...]
Heheh, dat komt mooi uit dan
Jahoor, werkt perfect op de 360. Mocht je vragen hebben bij de setup laat maar ff weten..

Ja op die manier. Tenminste een fatsoenlijk antwoord, dankje. Het is even afwachten hoe het allemaal gaat aanvoelen. Misschien valt de sensitivity wel weer te regelen met een stukje software. Het idee spreekt mij in ieder geval wel aan! Plaatje met die opstelling ziet er ook wel stoer uit hehe.Waar het om draait is dat je muis de analoge stick gaat simuleren. Je zult dus geen snellere bewegingen kunnen maken dan dat je met een analoge stick maakt. Je bent gelimiteerd aan de top snelheid van de analoge stick. Of je nu 360 graden draait met de controler, of 360 met muis en dat apparaat, het zal even snel gaan. . Verwacht ook niet dat je met dab apparaatje dezelfde feels hebt als op een pc. Volgens mij gaat het erg stroperig aanvoelen allemaal.
Ik denk dat dit apparaat een hoop mensen teleur gaat stellen. Het klinkt natuurlijk erg leuk, met muis en tb spelen op je console maar je hebt er alleen wat aan als de controls net zo aanvoelen als op een pc. Daar doet iedereen het immers voor.
Ik raad je aan om gewoon aan de controler te wennen. Kwestie van oefenen, meer niet. Ik heb ook jaren op de pc gespeeld met muis/tobo. !e keer met een controler ging echt voor geen meter, maar na een aantal uurtje komt het gevoel vanzelf. Nu weet ik niet beter, aangezien ik van pc gaming ben afgestapt na de aankoop van mijn 360. Scheelt een hoop geld
Verwijderd
niet kopen, het enige wat er universeel aan is is dat je je tv op andere zenders kan zetten, het volume kan regelen en de tv kan uitschakelen. Kortom ga voor een andere universele ab.it0 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 00:02:
Hebben jullie ook dat als er iemand online komt uit je friendslist dat tijdens een spel die melding soms wel 3/4 keer komt? Zeer irritant. en weet zeker dat die gene niet 3/4 keer uit- en weer inlogt.
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:39:
[...]
niet kopen, het enige wat er universeel aan is is dat je je tv op andere zenders kan zetten, het volume kan regelen en de tv kan uitschakelen. Kortom ga voor een andere universele ab.
Dat is alles wat ik nodig heb hoor
Ik heb een TV, en een DVD speler en een 360. Alle drie kan dat ding besturen.
Ik was op zoek naar welke games er inmiddels in de Platinum reeks zaten.
Een volledige lijst heb ik nog niet gevonden (als je een goede link hebt mag je hem van me posten
), maar wat me wel opviel was deze:

Op de Nederlandse site (http://www.xbox.com/nl-NL/games/p/projectgothamracing3/) staat ook de Platinum cover afgebeeld.
Ik heb regelmatig voorbij zien komen dat PGR3 al wel goedkoper te vinden zou zijn, maar de Platinum versie ben ik zelf nog niet tegen gekomen (sterker nog, volgens mij is PGR3 in Nederland nog bijna overal een Euro of 60)! Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat de winkels en de XBOX site synchroon lopen?
Puur algemene interesse, zelf heb ik PGR3 al bijna een jaar!
Een volledige lijst heb ik nog niet gevonden (als je een goede link hebt mag je hem van me posten

Op de Nederlandse site (http://www.xbox.com/nl-NL/games/p/projectgothamracing3/) staat ook de Platinum cover afgebeeld.
Ik heb regelmatig voorbij zien komen dat PGR3 al wel goedkoper te vinden zou zijn, maar de Platinum versie ben ik zelf nog niet tegen gekomen (sterker nog, volgens mij is PGR3 in Nederland nog bijna overal een Euro of 60)! Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat de winkels en de XBOX site synchroon lopen?
Puur algemene interesse, zelf heb ik PGR3 al bijna een jaar!
Wel als diegene eerst online komt om vervolgens een dashboard update te doen om vervolgens weer online te komen, daarna een game opstart om vervolgens een game update te downloaden en daarna weer online komt.TwyLight schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:45:
Hebben jullie ook dat als er iemand online komt uit je friendslist dat tijdens een spel die melding soms wel 3/4 keer komt? Zeer irritant. en weet zeker dat die gene niet 3/4 keer uit- en weer inlogt.
Verwijderd
jah ok. voor der naast wel. maar niet als je orginele afstandsbediening het begeven heeft. Ik heb het trouwens niet over de harmony he, maar de officiele van microsoft de universele xbox 360 afstandbediening.PWM schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:37:
[...]
Dat is alles wat ik nodig heb hoor
Ik heb een TV, en een DVD speler en een 360. Alle drie kan dat ding besturen.
Mja, dat duurt meestal wel ff voordat die updates klaar zijn, bij mij komt de melding, en zodra die weg is komt die gelijk weer terugfulgore schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:56:
[...]
Wel als diegene eerst online komt om vervolgens een dashboard update te doen om vervolgens weer online te komen, daarna een game opstart om vervolgens een game update te downloaden en daarna weer online komt.
Daar heb ik nooit last van eigenlijk. Zou ook geen idee hebben waardoor het komt.
Als je je friends lijst opent, gebeurt het dan ook? Of zie je diegene dan gewoon in je lijst staan maar alsnog een paar keer dat popupje verschijnen?
Als je je friends lijst opent, gebeurt het dan ook? Of zie je diegene dan gewoon in je lijst staan maar alsnog een paar keer dat popupje verschijnen?
Verwijderd
Ik ga zeker zon XFPS 360
vind gewoon muis en toetsenbord veel fijner met shooters
Het is niet makelijker want als je erg , erg gewend bent aan de controller van de console is er geen verschil en aangezien ik niet zo goed kan omgaan met de controller van de xbox 360 bij shooters haal ik die gewoon .
Ben gewoon gewend shooters te spelen met muist en toetsen bord
ma voor de rest van de spellen is de controller van de xbox 360 echt niet normaal fijn .
En als je beetje een gamers muis hebt , dan heb je wel een beetje voordeel bij de spellen das wel waar mahja
Het is niet makelijker want als je erg , erg gewend bent aan de controller van de console is er geen verschil en aangezien ik niet zo goed kan omgaan met de controller van de xbox 360 bij shooters haal ik die gewoon .
ma voor de rest van de spellen is de controller van de xbox 360 echt niet normaal fijn .
En als je beetje een gamers muis hebt , dan heb je wel een beetje voordeel bij de spellen das wel waar mahja

ik zie de eerste mensen al voor me die gebanned zijn van xbox live voor het gebruiken van een toetsenbord en muis
go microsoft... hopelijk hebben ze deze update er al uit voor dat het apparaat in de winkel ligt, zou niet moeilijk moeten zijn
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
YEssss....kreeg zojuist een e-mail van Microsoft :
Ik heb hem op 20 dec. met UPS meegegeven. Nu maar hopen dat ze hem snel kunnen fixenWe hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 27-12-2006 21:24 ]
Verwijderd
ben ik totaal niet met je eens want de gemiddelde gamer is slechter met een controller dan met muis. Doordat iedereen een controller heeft kan ik ermee leven, maar als iedereen straks met muis gaat spelen dan is de lol er snel vanaf. Ik wil op de bank kunnen gamen niet achter de pc. En zeker niet als ik daar ook nog eens 80 euro aan moet uitgeven.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:47:
Ik ga zeker zon XFPS 360
En je zegt het zelf eigenlijk jij vind toetsenbord en muis veel fijner spelen, jij bent niet de enige.
Wat ik hoop is dat het gewoon een enorme flop wordt of iig dat het voor geen meter blijkt te werken en dat iedereen die zon ding heeft aangeschaft gelijk wordt gestraft
Vraag me af waarom het bij iedereen toch weer anders verloopt (als ik sommige berichten lees).TheVMaster schreef op woensdag 27 december 2006 @ 21:23:
YEssss....kreeg zojuist een e-mail van Microsoft :
[...]
Ik heb hem op 20 dec. met UPS meegegeven. Nu maar hopen dat ze hem snel kunnen fixen
Na het bellen met Service Desk:
De een krijgt te horen dat ie moet wachten op een label (en deze ook krijgt, waaronder ik al 2x)
De ander krijg te horen dat ie moet wachten op een label maar deze niet krijgt en UPS ineens aan de deur staat.
Nadat 360 is verzonden:
De een een mailtje krijgt als zijn 360 is aangekomen zoals jij meldt (ik persoonlijk nooit gezien)
Niet dat het natuurlijk veel zal uitmaken, maar het komt nogal rommelig over
---
Mijn 360 is trouwens vanochtend aangekomen (na 5 dagen, maarja komt door die ***** feestdagen
Ik hoop wel dat ik hem nog even snel terugkrijg zodat ik toch nog heb kunnen spelen in mijn vakantie volgende week...
[ Voor 17% gewijzigd door ironx op 27-12-2006 21:41 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Zijn er nog goede deals voor de xbox 360 nu? Vind 't echt jammer dat ik die van de MM gemist had..
Lost Planet ziet er echt goed uit, en GoW was echt te tof voor woorden
Lost Planet ziet er echt goed uit, en GoW was echt te tof voor woorden
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Dat had ik ook. En dan ook 2x terug moeten bellen omdat er geen label komt. Vervolgens staat dus UPS voor de deur (er lag toen ineens een label op de deurmat omdat ik niet thuis was).ironx schreef op woensdag 27 december 2006 @ 21:39:
[...]
Vraag me af waarom het bij iedereen toch weer anders verloopt (als ik sommige berichten lees).
Na het bellen met Service Desk:
De een krijgt te horen dat ie moet wachten op een label (en deze ook krijgt, waaronder ik al 2x)
De ander krijg te horen dat ie moet wachten op een label maar deze niet krijgt en UPS ineens aan de deur staat.
De mijne is dus ook na 6 dagen aangekomen bij MSNadat 360 is verzonden:
De een een mailtje krijgt als zijn 360 is aangekomen zoals jij meldt (ik persoonlijk nooit gezien)
Niet dat het natuurlijk veel zal uitmaken, maar het komt nogal rommelig over
---
Mijn 360 is trouwens vanochtend aangekomen (na 5 dagen, maarja komt door die ***** feestdagen)
Ik hoop wel dat ik hem nog even snel terugkrijg zodat ik toch nog heb kunnen spelen in mijn vakantie volgende week...
UPDATE :
Alsof je het over de duivel hebt. Type ik net bovenstaand antwoord, krijg ik (terwijl ik op Verstuur bericht klik onderstaande e-mail van Microsoft :
Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:
Verzendbedrijf: UPS
Trackingummer: XXXXXXXXXXXXXXXXX
Verzenddatum: 2006-12-17 15:32:12
[ Voor 17% gewijzigd door TheVMaster op 27-12-2006 22:35 . Reden: WAUW...Microsoft RULES :) ]
microsoft rules? Ik heb een 360 met een raar defect die af en toe verschijnt, nog geen maand in bezit, en dan willen ze hem dat je hem opstuurt en je met een refurbished ding opschepen, hij doet het verder wel maar ze vertikken het gewoon om je een nieuwe op te sturen.TheVMaster schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:33:
Alsof je het over de duivel hebt. Type ik net bovenstaand antwoord, krijg ik (terwijl ik op Verstuur bericht klik onderstaande e-mail van Microsoft :
microsoft rules.
[...]
Heb het ze ook gezegd: Ik ga geen 400 knaken neertellen om als hij defect is afgescheept te worden met een exemplaar die al eens kaduuk is geweest.
Dus ms rulez niet zo erg hoor
Elect a clown, expect a circus.
Ik heb voor het eerst Uno gespeelt met mijn headset (de normale). Maar de kwaliteit van de headset is niet zo goed. Het is zeer moeilijk andere mensen te verstaan. Ik heb het nog niet geprobeerd met andere spellen, maar is de kwaliteit altijd zo slecht?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Tja...je hebt hem al een maand, 'k zou zeggen ga terug naar de winkel waar je hem vandaan hebt. Volgens mij is dat niet alleen bij Microsoft zo hoor, maar bij elk stukje hardware wat binnen de garanatie defect gaat. Als hij nu in op de eerste dag kapot gaat zou ik gelijk een nieuwe eisen.Slasher schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:08:
[...]
microsoft rules? Ik heb een 360 met een raar defect die af en toe verschijnt, nog geen maand in bezit, en dan willen ze hem dat je hem opstuurt en je met een refurbished ding opschepen, hij doet het verder wel maar ze vertikken het gewoon om je een nieuwe op te sturen.
Heb het ze ook gezegd: Ik ga geen 400 knaken neertellen om als hij defect is afgescheept te worden met een exemplaar die al eens kaduuk is geweest.
Dus ms rulez niet zo erg hoor
Ze gaan je echt geen nieuw model opsturen hoor...gewoon terug gaan naar de winkel, misschien kunnen die wat voor je doen
Ook weer zo'n mailtje dat ik nog nooit gezien heb/heb mogen ontvangen...TheVMaster schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:33:
[...]
UPDATE :
[...]
Hopelijk zat mijn 360 dus in dezelfde lading als bij de jouwe, zodat de mijne nu ook onderweg is?
[ Voor 14% gewijzigd door ironx op 28-12-2006 02:05 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Jij hebt echt geen leven he?Anders gooi je ff een plaatje van 3.6mb op dit forum
Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.

Als je behalve flamen en berichten plaatsen waar niemand wat aan heeft & die al voorbij zijn gekomen niets te melden hebt, post dan niet.
Heb gisteren Viva Pinata gehaald
Alleen gaan die Syrupents telkens met iedereen vechten, de Whirrims, die vogels en m'n konijnen
Wat kan ik hier aan doen? Ook snap ik niet wat die speciale romance snoepjes nou doen.. Meestal kan ik gewoon meteen weer m'n Whirrim's laten romancen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik vind die XFPS 360 de meest lame accessoire voor de 360. Dé lol van spelen op met name Xbox Live is dat iedereen een controller heeft, dus dezelfde 'handicap' (ik vind dat niet maar veel toets & muis-gamers wel
).
Als hier geen fix tegen komt op Live dan krijg je wellicht een groot verschil tussen controller en toets&muis gamers. Al vraag ik me af of die XFPS 360 wel sneller is. De input moet ook nog verwerkt worden natuurlijk en het is mij niet bekend of de input driver op de Xbox 360 wel sneller kan....
Anywayz, als het gebruik van de XFPS 360 niet geblocked wordt en ik op Live merk dat er opeens veel snellere gamers komen is dat voor mij reden de 360 de deur uit te doen en Live op te zeggen. Zou zonde zijn....
Als hier geen fix tegen komt op Live dan krijg je wellicht een groot verschil tussen controller en toets&muis gamers. Al vraag ik me af of die XFPS 360 wel sneller is. De input moet ook nog verwerkt worden natuurlijk en het is mij niet bekend of de input driver op de Xbox 360 wel sneller kan....
Anywayz, als het gebruik van de XFPS 360 niet geblocked wordt en ik op Live merk dat er opeens veel snellere gamers komen is dat voor mij reden de 360 de deur uit te doen en Live op te zeggen. Zou zonde zijn....
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Ik sta op het punt een 360 aan te schaffen. Is het verstandig om een maand te wachten en te hopen op een eventuele prijsverlaging, of wat denken jullie?
Dit topic is gesloten.