hmm.. die van mij gaan van "waarom koop ik een 360 als jug er al 1 heeft"yzf1kr schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:13:
De laatste twijfelde nog want hij had willen wachten op een PS3 en ze willen vergelijken, maar kwam tot de conclusie: "Wat heb ik in mijn eentje aan een PS3 terwijl al mijn vrienden een 360 hebben".
Dat is eigenlijk het probleem, ik heb geen Points meer. En ik kan dus nu alleen Amerikaanse points gebruiken. En die Amerikaanse points kan ik niet kopen omdat mijn credit card niet wordt geacepteerdMAX3400 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:29:
[...]
Vrij maken gaat niet, volgens mij.
Je kan maar 1 ding doen: 800 Microsoft Points betalen, je huidige tag dan een nieuwe naam geven en daarna al je subscriptions cancellen (als je iets hebt betaald met je creditcard moet je bijna bellen met de support-lijn om die gegevens uit het systeem te halen). En daarna een nieuw account aanmaken maar dan snel je oude tag claimen.
Voor zover ik weet kan je een tag niet laten verwijderen; niet voor jezelf en niet voor XboxLive in het algemeen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Verwijderd
Een maat van me heeft een amerikaanse xbox 360 gekocht. Nu is hij in nederland en nu past het dus niet in het europees stopcontact. Hoe kunnen we het wel laten werken, kunnen we een soort converter kopen of moeten we gewoon een europese voedingskabel voor de 360 kopen? zo ja, geeft dit geen problemen met voltage in psu?
Even mijn frustratie uitten hoor,
Het begon allemaal toen ik net mijn 2e 360 had, de eeste had last van het rode lampjes syndroom en na wat gezeur aan de MS hotline heb ik een nieuwe gekregen. Na een paar weken spelen op deze console kreeg ik een scheur in het midden van mijn CoD2 DVD. Het bleek dat meer mensen hier last van hadden en na overleg met Contact Data (importeur CoD games nederland) kreeg ik een vervangend exemplaar, erg netjes...
Na een paar maanden had mijn Project Gotham Racing 3 ook last van een scheur vanuit het midden van mijn DVD, aangezien ik dit spel toch haast niet meer speelde heb ik het er hier even bij laten zitten omdat ik geen zin had om er een uur voor aan de lijn te hangen bij Microsoft.
Nu zat ik gisteravond een heerlijk potje GoW te spelen en stopte het spel er midden in een match mee met de melding "Unreadable Disc". Toen ik de DVD er uit haalde zat hij vol met kleine krassen! het spel was onspeelbaar geworden!
Aangezien ik GoW liever niet al te lang mis heb ik vandaag gelijk de MS hotline gebeld, en hoe ik daar behandeld ben is ronduit schandalig. Toen ik het probleem aangaf werd mij gelijk verteld dat Microsoft onderzoek had gedaan en wetenschappelijk (yeah right) had bewezen dat de 360 console zelf geen krassen kon veroorzaken en dat het mijn eigen schuld was dat er nu krassen op zitten. Hij zag zo door de telefoon heen dat mijn 360 last had van omgevingstrillingen (knap he!), terwijl dit absoluut niet het geval is (mijn 360 staat al sinds het begin Horizontaal op een stevig niet meetrillend bureau op vloerbedekking). Daarop had meneer te zeggen dat iemand anders dan waarschijnlijk onzorgvuldig met mijn spellen is geweest en dat ik me maar moest instellen hoe hun zich voelden als er telkens iemand komt met een dvd met krassen er op om te vervangen. Als laatste had meneer nog te melden dat het geen zin had een andere collega te bellen want die zou precies hetzelfde zeggen...
Ik wil het hier absoluut niet bij laten zitten want dit zou betekenen dat ik zo een eurotje of 100 in de prullenbak gooi en wie weet welke games er nog meer volgen...
Zijn er meer met het krassenprobleem hier?
Het begon allemaal toen ik net mijn 2e 360 had, de eeste had last van het rode lampjes syndroom en na wat gezeur aan de MS hotline heb ik een nieuwe gekregen. Na een paar weken spelen op deze console kreeg ik een scheur in het midden van mijn CoD2 DVD. Het bleek dat meer mensen hier last van hadden en na overleg met Contact Data (importeur CoD games nederland) kreeg ik een vervangend exemplaar, erg netjes...
Na een paar maanden had mijn Project Gotham Racing 3 ook last van een scheur vanuit het midden van mijn DVD, aangezien ik dit spel toch haast niet meer speelde heb ik het er hier even bij laten zitten omdat ik geen zin had om er een uur voor aan de lijn te hangen bij Microsoft.
Nu zat ik gisteravond een heerlijk potje GoW te spelen en stopte het spel er midden in een match mee met de melding "Unreadable Disc". Toen ik de DVD er uit haalde zat hij vol met kleine krassen! het spel was onspeelbaar geworden!
Aangezien ik GoW liever niet al te lang mis heb ik vandaag gelijk de MS hotline gebeld, en hoe ik daar behandeld ben is ronduit schandalig. Toen ik het probleem aangaf werd mij gelijk verteld dat Microsoft onderzoek had gedaan en wetenschappelijk (yeah right) had bewezen dat de 360 console zelf geen krassen kon veroorzaken en dat het mijn eigen schuld was dat er nu krassen op zitten. Hij zag zo door de telefoon heen dat mijn 360 last had van omgevingstrillingen (knap he!), terwijl dit absoluut niet het geval is (mijn 360 staat al sinds het begin Horizontaal op een stevig niet meetrillend bureau op vloerbedekking). Daarop had meneer te zeggen dat iemand anders dan waarschijnlijk onzorgvuldig met mijn spellen is geweest en dat ik me maar moest instellen hoe hun zich voelden als er telkens iemand komt met een dvd met krassen er op om te vervangen. Als laatste had meneer nog te melden dat het geen zin had een andere collega te bellen want die zou precies hetzelfde zeggen...
Ik wil het hier absoluut niet bij laten zitten want dit zou betekenen dat ik zo een eurotje of 100 in de prullenbak gooi en wie weet welke games er nog meer volgen...
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Het Amerikaanse stroomnet is 110V en geen 220V,Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 14:32:
Een maat van me heeft een amerikaanse xbox 360 gekocht. Nu is hij in nederland en nu past het dus niet in het europees stopcontact. Hoe kunnen we het wel laten werken, kunnen we een soort converter kopen of moeten we gewoon een europese voedingskabel voor de 360 kopen? zo ja, geeft dit geen problemen met voltage in psu?
Ik denk dan ook niet dat het verstandig is om hem direct met zo'n converter aan te sluiten

DamnD4V3 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 14:33:
Even mijn frustratie uitten hoor,
**heel verhaal**

Verwijderd
wat kan ik dan wel doen om het te laten werken?D4V3 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 14:34:
[...]
Het Amerikaanse stroomnet is 110V en geen 220V,
Ik denk dan ook niet dat het verstandig is om hem direct met zo'n converter aan te sluiten
Een 110V naar 220V omvormer kopen...
Een step-down converter heet zo'n ding. Ikzelf heb deze voor mijn Amerikaanse Dreamcast. 300 watt is wel een beetje overkill is voor een DC, maar ik kan nu later altijd nog andere apparaten aansluiten. Een Xbox 360 vreet alleen flink wat meer stroom (160 watt ofzo), dus in dat geval heb je wel een converter met flink wat vermogen nodig.
Even over het barsten van de 360 spel-DVD's...
Ik heb paar maanden geleden een keer gelezen dat dat barsten/scheuren ook zou komen door de hoesjes van de spel-DVD's. Doordat je in het midden moet drukken om de DVD er uit te 'wippen' zou er in het midden van de DVD dus nogal wat kracht komen te staan, en na veel in- en uit-nemen zouden er dus scheurtjes kunnen ontstaan welke weer leiden tot het barsten van de DVD.
*Nogmaals*, ik heb het dus gelezen. Of het waar is weet ik niet. Dus of het lariekoek is mag je zelf bepalen
Ikzelf heb er (nog) geen last van. Ik plaats namelijk al mijn spel-DVD's in de 'ouderwetse vierkante' harde CD'doosjes. Vind ik wat makkelijker werken dan de 360 spel-doosjes (en zo blijven ook nog eens netjes op volgorde op de plank staan
).
Ik heb paar maanden geleden een keer gelezen dat dat barsten/scheuren ook zou komen door de hoesjes van de spel-DVD's. Doordat je in het midden moet drukken om de DVD er uit te 'wippen' zou er in het midden van de DVD dus nogal wat kracht komen te staan, en na veel in- en uit-nemen zouden er dus scheurtjes kunnen ontstaan welke weer leiden tot het barsten van de DVD.
*Nogmaals*, ik heb het dus gelezen. Of het waar is weet ik niet. Dus of het lariekoek is mag je zelf bepalen
Ikzelf heb er (nog) geen last van. Ik plaats namelijk al mijn spel-DVD's in de 'ouderwetse vierkante' harde CD'doosjes. Vind ik wat makkelijker werken dan de 360 spel-doosjes (en zo blijven ook nog eens netjes op volgorde op de plank staan
[ Voor 4% gewijzigd door ironx op 23-12-2006 16:05 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Dat kan best, maar ik mag toch verwachten dat als ik originele spellen koop en ze netjes elke keer in het originele hoesje stop ze na een tijdje spelen niet opeens kapot zijn? En bij de laatste game die kapot ging (Gears of War) zit geen scheur in het midden alleen een heleboel (lees meer als 100) krassen aan de onderkant van de dvd...
Ik wil niet goed praten dat een XB360 eventueel krassen kan veroorzaken op een media-drager maar in veel gevallen doet het niets af aan de kwaliteit van die media-drager.
Ondiepe krasjes maken sowieso niets uit; de laag voor spiegeling zit namelijk onder de bedrukking van de media-drager en dus kan de laser nog wel lezen wat er op de drager staat. Diepere krassen kunnen wel een probleem worden maar dat zijn krassen die je, met je nagel, echt kan voelen als een kras. Indien dat het geval is, kan je in bijna alle gevallen contact opnemen met Microsoft of met de klantenservice van de uitgever.
In 9 van de 10 gevallen krijg je, na vertoon van je bonnetje, gewoon een nieuwe toegestuurd, al dan niet na zelf betalen van de portokosten.
Ondiepe krasjes maken sowieso niets uit; de laag voor spiegeling zit namelijk onder de bedrukking van de media-drager en dus kan de laser nog wel lezen wat er op de drager staat. Diepere krassen kunnen wel een probleem worden maar dat zijn krassen die je, met je nagel, echt kan voelen als een kras. Indien dat het geval is, kan je in bijna alle gevallen contact opnemen met Microsoft of met de klantenservice van de uitgever.
In 9 van de 10 gevallen krijg je, na vertoon van je bonnetje, gewoon een nieuwe toegestuurd, al dan niet na zelf betalen van de portokosten.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik weet wat je bedoeld, sommige games hebben bij mij ook al kleine krasjes terwijl ze alleen maar vanuit het doosje rechtstreeks de 360 in gaan en andersom.D4V3 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 16:07:
Dat kan best, maar ik mag toch verwachten dat als ik originele spellen koop en ze netjes elke keer in het originele hoesje stop ze na een tijdje spelen niet opeens kapot zijn? En bij de laatste game die kapot ging (Gears of War) zit geen scheur in het midden alleen een heleboel (lees meer als 100) krassen aan de onderkant van de dvd...
En eerlijk gezegd: als ik zo luisterde naar mijn 360 als deze een spel-DVD opstarte, leek het wel alsof de drive van stilstand ineens naar volle snelheid gaat en dit de DVD wat heen en weer kan laten schudden/wat laat slippen en deze daardoor met de onderkant de lade wat raakt. Mischien zouden ze dat kunnen veranderen zodat de drive in stappen sneller gaat draaien in plaats van 0 naar 100.
Dan maar een wat langere wachttijd in het begin.
En mischien is dit wel een oplossing:

Soort van kussentje in je 360-drive? Moet niet gekker worden...
[ Voor 5% gewijzigd door ironx op 23-12-2006 16:31 ]
Verwijderd
Ik heb even een vraag over het kijken van dvd's via de xbox 360. De ondertiteling van een film wordt op een HDTV heel lelijk, grof weergegeven. Is dit aan te passen? Of is dit een probleem dat alle HDTV's hebben?
Verwijderd
Sommige films hebben een lelijke ondertiteling, de meeste gelukkig niet.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 16:22:
Ik heb even een vraag over het kijken van dvd's via de xbox 360. De ondertiteling van een film wordt op een HDTV heel lelijk, grof weergegeven. Is dit aan te passen? Of is dit een probleem dat alle HDTV's hebben?
Heeft dus niets met HDTV te maken.
Nee, dat heeft dus niks met je TV te maken maar met de speler + de film. Waarom? Sommige films hebben, zeg maar, geen TrueType-font als ondertiteling en sommige spelers schalen niet netjes. Oftewel; veel ondertiteling ziet er dus niet uit.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 16:22:
Custom subs toevallig?
Verwijderd
Ik heb een vraag hoe moet ik mijn
muis op mijn xbox 360 aansluiten ?
kan ik gewoon mijn muis in de xbox 360 usb stoppen ?
En kan ik dan gewoon spellen erop spelen
als dat het geval is dan word het een pc
Nee dat kan niet.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 17:34:
Ik heb een vraag hoe moet ik mijn
This space is occupied
Verwijderd
Ma kun je het wel dan aansluiten op je x360
of kan dat ook niet
Als het kan hoe moet je dat doen dan
>?
of kan dat ook niet
Als het kan hoe moet je dat doen dan
Wat snap je niet aan het antwoord van Collaborator: nee, dat kan niet?Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 17:45:
of kan dat ook niet
Als het kan hoe moet je dat doen dan>?
Ik probeerde vanmiddag een voice chat sessie op te starten. Waar het eerder van morgen met een mede-GoTter wel lukte lukte het vanmiddag met een andere user niet.
Is dit wat onbetrouwbaar?
Is dit wat onbetrouwbaar?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Je kan een usb muis in de xbox 360 proppen of een printer als je dat perse wilt. Hij zal alleen niks doen zoals ik al zei.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 17:45:
of kan dat ook niet
Als het kan hoe moet je dat doen dan>?
This space is occupied
Ik heb het ook gehad, met kringen op mijn cd's, dit was bekkend bij xbox support, maar dat kwam door omgeving zei die meneer.Trancentral schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 14:40:
[...]
DamnEr zijn meer mensen met dit probleem (bijv. op het xbox.com forum) , het lijkt me dat je een kapotte xbox360 hebt gekregen...
Ik zei dat dat niet kon, en het kan ook niet bij mij.
Xbox opgestuurd afgelopen donderdag.
Over mijn spellen moet ik nog afwachten wat hun reactie is, want hij zou het naar een andere afdeling doorgeven.
Verwijderd
Bedankt voor het antwoord. De speler is dus de Xbox 360 en blijkbaar hebben inderdaad veel films lelijke ondertiteling. Erg jammer.MAX3400 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 16:35:
[...]
Nee, dat heeft dus niks met je TV te maken maar met de speler + de film. Waarom? Sommige films hebben, zeg maar, geen TrueType-font als ondertiteling en sommige spelers schalen niet netjes. Oftewel; veel ondertiteling ziet er dus niet uit.
Verwijderd
Vertelden ze je ook dat ze het probleem moesten escalleren en dat ze je terug zouden bellen? zo ja hoe lang duurde het voordat ze je terug belden. Mijn Xbox bekrast namelijk ook DVD's, erg frustrerend aangezien die schijven peperduur zijn.koendt schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:45:
[...]
Ik heb het ook gehad, met kringen op mijn cd's, dit was bekkend bij xbox support, maar dat kwam door omgeving zei die meneer.
Over mijn spellen moet ik nog afwachten wat hun reactie is, want hij zou het naar een andere afdeling doorgeven.
Je zou toch bijna zeggen, bouw dat ding om en speel je games vanaf een backup CD. Ik vind dat ze de krassende Xbox'en echt wel mogen vervangen en even goed onderzoeken waar het aan ligt.
inderdaad, ik was totaal niet van plan hem om te bouwen maar als ik na een maand GoW het niet meer kan spelen omdat de disc zo beschadigd is en ik maar een nieuwe moet kopen van weer 50 euro dan is voor mij de keuze snel gemaakt, op deze manier verziekt MS het voor zichzelf...
Ik meen me te herinneren dat MS zonder veel problemen je game omruilt aangezien het een bekend probleem is?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik heb het niet kunnen vinden maar waag toch een kansje:
Is of komt er misschien een splitter/switch voor je XBOX360 signaal waarmee je kunt kiezen naar welk beeldscherm je het uitzendt?
als de fam. TV wil kijken zou ik namelijk graag zonder kabels te moeten versteken op mijn Samsung 930BF willen kunnen spelen.
Nog een makkelijke vraag, wat voor resolutie moet je gebruiken op een TFT scherm zoals het mijne?
Is of komt er misschien een splitter/switch voor je XBOX360 signaal waarmee je kunt kiezen naar welk beeldscherm je het uitzendt?
als de fam. TV wil kijken zou ik namelijk graag zonder kabels te moeten versteken op mijn Samsung 930BF willen kunnen spelen.
Nog een makkelijke vraag, wat voor resolutie moet je gebruiken op een TFT scherm zoals het mijne?
Non taken
De Samsung 930BF is geen breedbeeld monitor, dus je moet wel de juiste ratio behouden. zoals 640x480, 1024x768 (deze moet jij waarschijnlijk nemen) en 1280x1024. De laatste kun je niet nemen omdat de VGA HD kabel slechts ????x768 kan. De laatst genoemde optie staat er nieteens bij geloof ik.bornin7ty2 schreef op zondag 24 december 2006 @ 08:32:
Ik heb het niet kunnen vinden maar waag toch een kansje:
Maar zorg er dus wel voor dat je geen breedbeeld resolutie neemt, dan vervormd alles.
Splitters zijn er genoeg te vinden, wandel maar binnen bij Media Markt.
[ Voor 3% gewijzigd door AvanCade op 24-12-2006 11:08 ]
Tnx,AvanCade schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:07:
[...]
De Samsung 930BF is geen breedbeeld monitor, dus je moet wel de juiste ratio behouden. zoals 640x480, 1024x768 (deze moet jij waarschijnlijk nemen) en 1280x1024. De laatste kun je niet nemen omdat de VGA HD kabel slechts ????x768 kan. De laatst genoemde optie staat er nieteens bij geloof ik.
Maar zorg er dus wel voor dat je geen breedbeeld resolutie neemt, dan vervormd alles.
Splitters zijn er genoeg te vinden, wandel maar binnen bij Media Markt.
Splitters zijn er zat ja, maar ik wil mijn xbox signaal splitten en die heb ik nog niet gevonden...
Non taken
Ik heb een vraagje over de controller, ik heb laatst een accu ervoor gekocht en het valt me op dat wanneer de controller uitstaat de lichtjes erop toch nog flauw branden, iemand een idee waarom?
Verwijderd
Hallo allemaal. Ik heb een probleempje en hoop dat iemand me hier mee kan helpen.
Ik heb de Panasonic TX-32LX60F LCD TV gekocht en mijn xbox360 hier op aangesloten. Al mijn spellen draaien er perfect op, BEHALVE bij pro evolution soccer 6. Het ziet er weliswaar prachtig uit maar als de bal snel van links naar rechts gaat, vooral over wat grotere afstanden (bijvoorbeeld hoge passes) dan vervaagt het detail op de spelers nogal en dat is niet lekker voor de ogen. Als de bal dan weer is aangenomen dan is het weer helemaal scherp. Bij ballen van boven naar beneden blijft alles ook scherp. Dit lijkt mij dus een typisch ghosting probleem waar wel meer LCD's last van hebben/hadden. Toch vind ik het vreemd dat het ook bij deze TV gebeurd. De respons tijd is 8 msec en doet dus niet onder voor andere LCD's en hij is als beste getest door de consumentenbond.
Ik heb 50 en 60 hz geprobeerd. Ik heb 720P en 1080i geprobeerd. Ik heb geexpirementeerd met de settings op mijn TV (kleur, contrast etc) maar niets helpt.
Zijn er andere mensen met een LCD die het zelfde probleem hebben (gehad)? En heeft iemand tips over wat ik daar aan zou kunnen doen? De waas die ik krijg bij snel bewegende beelden tijdens het voetbal spelen is onacceptabel voor me maar ik wil deze TV liever niet ruilen omdat ik er voor het overige wel erg tevreden over ben.
Is er iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Ik hierover ook gepost in de HIFI/AUDIO sectie. Maar aangezien het een probleem betreft in combinatie met een 360 denk ik bi nader inzien dat hier wat meer mensen zitten die ervaring hebben met een LCD in combinatie met een 360.
Ik heb de Panasonic TX-32LX60F LCD TV gekocht en mijn xbox360 hier op aangesloten. Al mijn spellen draaien er perfect op, BEHALVE bij pro evolution soccer 6. Het ziet er weliswaar prachtig uit maar als de bal snel van links naar rechts gaat, vooral over wat grotere afstanden (bijvoorbeeld hoge passes) dan vervaagt het detail op de spelers nogal en dat is niet lekker voor de ogen. Als de bal dan weer is aangenomen dan is het weer helemaal scherp. Bij ballen van boven naar beneden blijft alles ook scherp. Dit lijkt mij dus een typisch ghosting probleem waar wel meer LCD's last van hebben/hadden. Toch vind ik het vreemd dat het ook bij deze TV gebeurd. De respons tijd is 8 msec en doet dus niet onder voor andere LCD's en hij is als beste getest door de consumentenbond.
Ik heb 50 en 60 hz geprobeerd. Ik heb 720P en 1080i geprobeerd. Ik heb geexpirementeerd met de settings op mijn TV (kleur, contrast etc) maar niets helpt.
Zijn er andere mensen met een LCD die het zelfde probleem hebben (gehad)? En heeft iemand tips over wat ik daar aan zou kunnen doen? De waas die ik krijg bij snel bewegende beelden tijdens het voetbal spelen is onacceptabel voor me maar ik wil deze TV liever niet ruilen omdat ik er voor het overige wel erg tevreden over ben.
Ik hierover ook gepost in de HIFI/AUDIO sectie. Maar aangezien het een probleem betreft in combinatie met een 360 denk ik bi nader inzien dat hier wat meer mensen zitten die ervaring hebben met een LCD in combinatie met een 360.
Hier kan ik wel 1280x1024 selecteren via de VGA kabel. Het enige wat je dan moet instellen is je monitortype (normaal ipv breedbeeld). Dan krijg je in spellen wel zwarte belken, maar alles is goed in verhouding en je gebruikt de native resolutie van je monitor.AvanCade schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:07:
[...]
De Samsung 930BF is geen breedbeeld monitor, dus je moet wel de juiste ratio behouden. zoals 640x480, 1024x768 (deze moet jij waarschijnlijk nemen) en 1280x1024. De laatste kun je niet nemen omdat de VGA HD kabel slechts ????x768 kan. De laatst genoemde optie staat er nieteens bij geloof ik.
PSN-id: Chrasher
wel, ik heb 1280x1024 geselecteerd, non-wide-screen (17" standard TFT) en ik krijg geen zwarte balken. Niet bij oblivion, GOW (ok, dit is bekend geloof ik ?), viva, .... het beeld is gewoon bijééngedrukt. Vreemd héél vreemdChrasher schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:53:
[...]
Hier kan ik wel 1280x1024 selecteren via de VGA kabel. Het enige wat je dan moet instellen is je monitortype (normaal ipv breedbeeld). Dan krijg je in spellen wel zwarte belken, maar alles is goed in verhouding en je gebruikt de native resolutie van je monitor.
Want? De uitgangen van de XB360 zijn component, composite, VGA of SCART. Die zijn eenvoudig te splitten dus huup-huup-Barbatruuc naar de MediaMarkt.bornin7ty2 schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:16:
[...]
Tnx,
Splitters zijn er zat ja, maar ik wil mijn xbox signaal splitten en die heb ik nog niet gevonden...
foutje
[ Voor 99% gewijzigd door Giant87 op 24-12-2006 12:16 ]
Ik heb ook hier en daar wat krassen op mn DVD's, maar bij oblivion was het iets wat ik van de disc af kon vegen (wel met enige moeite, en met de benodigde haarkrasjes) maar hij leest hem weer.
op deze site http://www.mcsnet.nl/ hebben ze ook splitters (schakel kastjes) en kabels enz.bornin7ty2 schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:16:
[...]
Tnx,
Ik had een TV gehad 32" en een repsonse van 5ms, en nog ghosting. Dus lekker terug gebracht voor een kleinere TV voor hetzelfde geld. Kwaliteit betaal je, blijkt maar weer.Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:38:
Hallo allemaal. Ik heb een probleempje en hoop dat iemand me hier mee kan helpen.
Dat bedoel ik dus, daarom moet je de gangbare resoluties selecteren. ????x768 vaak dus.wel, ik heb 1280x1024 geselecteerd, non-wide-screen (17" standard TFT) en ik krijg geen zwarte balken. Niet bij oblivion, GOW (ok, dit is bekend geloof ik ?), viva, .... het beeld is gewoon bijééngedrukt. Vreemd héél vreemd
[ Voor 7% gewijzigd door AvanCade op 24-12-2006 12:42 ]
TuurlijkMAX3400 schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:15:
[...]
Want? De uitgangen van de XB360 zijn component, composite, VGA of SCART. Die zijn eenvoudig te splitten dus huup-huup-Barbatruuc naar de MediaMarkt.

Als ik dan nog mijn pc via een VGA-HDMI adaptertje aan mij LE40M71B kan hangen is het circeltje rond.
Een HDMI kabel voor de 360 zou ook wel fijn zijn
Non taken
Kan iemand mij vertellen hoe ik m'n Xbox 360 kan aansluiten op een HD-tv (720p) die geen VGA aansluiting heeft?
Het is een Philips TV met de volgende aansluitingen:
Extern 1 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB
Extern 2 SCART : CVBS in/uit, S-video in, Audio L/R
Andere aansluitingen : IEC75-antenne
Aansluitingen aan de voor- en zijkant : CVBS in, Hoofdtelefoon uit, S-Video in, Audio L/R in
Aantal SCARTS : 2
Extern 4 : YPbPr
Extern 5 : HDMI
Extern 6 : HDMI
Het zou enorm zonde zijn als ik geen HD beeld kan krijgen met deze TV.
Alvast bedankt.
Het is een Philips TV met de volgende aansluitingen:
Extern 1 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB
Extern 2 SCART : CVBS in/uit, S-video in, Audio L/R
Andere aansluitingen : IEC75-antenne
Aansluitingen aan de voor- en zijkant : CVBS in, Hoofdtelefoon uit, S-Video in, Audio L/R in
Aantal SCARTS : 2
Extern 4 : YPbPr
Extern 5 : HDMI
Extern 6 : HDMI
Het zou enorm zonde zijn als ik geen HD beeld kan krijgen met deze TV.
Alvast bedankt.
YpbPr
[ Voor 162% gewijzigd door jmxd op 24-12-2006 13:21 ]
Eolis, dat kan gewoon met de component kabel die standaard bij de 360 premium wordt geleverd (extern 4 in dit geval).
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Onzin. Ik heb 1280x1024 ingesteld op m'n 930BF. GOW heb ik zwarte balken, NFSC, DOA4 zijn full screen zonder rare verhoudingenAvanCade schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:07:
[...]
Verwijderd
Hiero het zelfde probleem.koendt schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:45:
[...]
Ik heb het ook gehad, met kringen op mijn cd's, dit was bekkend bij xbox support, maar dat kwam door omgeving zei die meneer.
De 14e december heb ik de console aangeschaft bij de FRS in Geleen. Alles leek perfect in orde, maar na een tijdje merkte ik wat kleine krasjes op bij GoW en Dead Rising. En op een gegeven moment kreeg ik tijdens het spelen van Dead Rising ook een fijne error message voorgeschoteld dat mijn disc 'unreadable' was. Maar, na twee keer proberen deed hij het gewoon weer. Zelfde geld voor GoW. Ook bij Dead or Alive 4 merk ik twee kleine krasjes op. Deze geven echter geen problemen. De console heeft altijd in horizontale positie gelegen op een stevig bureau, dus daar zou het op zich niet aan kunnen hebben gelegen denk ik
Vandaag dan toch maar eens met de Microsoft 360 helpdesk gebelt, en die melde mij het volgende:
De console kan geen krasjes maken omdat het door Microsoft zelf is getest. Alleen wanneer de console bewogen word tijdens het spelen kan dit voorkomen. Er is mij aangeraden om met de console terug naar de winkel te gaan, en hem te ruilen voor een nieuw exemplaar. Dit omdat de console geruild zou kunnen worden binnen twee weken (weet niet in hoeverre dat dit waar is?). In het ergste geval zou ik mijn console twee weken kwijt zijn in verband met de reparatie door Microsoft.
Mijn games daar zit ik dan alsnog mooi mee te kijken. Maar die kan ik eventueel laten fixen door een CD/DVD reparatiebedrijf. Dan zijn ze op zich weer zo goed als nieuw, voor een Euro'tje of vijf per stuk. Alhoewel mij wel werd aangeraden om er mee terug te gaan naar de winkel en ze te ruilen voor nieuwe exemplaren. Yeah right, alsof ze daar in gaan trappen of zo...
Maar goed, daarnet dus ook gebeld met een aantal FRS's uit de omgeving. De een nog onbeschofter dan de ander qua service... In Geleen konden ze niks voor me betekenen omdat er geen Xbox´jes meer op voorraad waren. En in Sittard hadden ze de FRS van al hun 360´s bestolen volgens FRS Geleen (hahaha). In Maastricht verkochten ze op een locatie geen consoles, en een andere locatie in Maastricht had het erg druk, en vermelde mij dat ik maar moest langs komen in de winkel.
Op zich vind het niet zo heel erg dat mijn console niet 100% in orde is, maar al dat gedoe er om heen, dat is wat me irriteert! Ik ben nog liever mijn console twee volle weken kwijt dan dat ik nog iets met de kut FRS te maken heb. Echt, wat een kakbedrijf is dat! En dat heeft niet alleen met dit probleem te maken. Nee, ik heb me al vaker gestoord aan de manier waarop ik daar behandeld ben. En ik kan je vertellen dat ik vanaf vandaag echt nóóit meer naar die winkelketen ga.
Wat ik nu ga doen is gewoon nog eventjes een paar testjes uitvoeren met wat oude CD's of DVD's, om eens te kijken wwaar het nu echt aan ligt. Misschien dat ik zelf ongemerkt wel tegen het bureau heb gestoten toen de console aan stond of zo. Ik wil gewoon echt 100% zeker weten dat het niet aan mij ligt. En wanneer dat niet zo is, dan gaat 'ie naar Microsoft ter reparatie, zonder harde schijf (die ik bij de FRS voor 100% zeker in moet leveren!).
Mijn console staat nu ergens anders. Op een plank die aan de muur bevestigd is met beugels. Daar kan echt never ever iets mee gebeuren qua bewegingen of zo. Dat is ook de plek waar ik wat nieuw uitziende CD's of DVD's in het apparaat ga testen. En wanneer het aan de Xbox ligt, dan gaat 'ie dus retour naar Microsoft zelf.
Ik hou jullie wel op de hoogte!
nou hier geven ze dus wel toe dat het aan de xbox zelf ligt, terwijl ze beweren dat de console geen krasjes kan maken, omdat microsoft dat heeft "getest"Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 15:03:
[...]
Vandaag dan toch maar eens met de Microsoft 360 helpdesk gebelt, en die melde mij het volgende:
De console kan geen krasjes maken omdat het door Microsoft zelf is getest. Alleen wanneer de console bewogen word tijdens het spelen kan dit voorkomen. Er is mij aangeraden om met de console terug naar de winkel te gaan, en hem te ruilen voor een nieuw exemplaar. Dit omdat de console geruild zou kunnen worden binnen twee weken (weet niet in hoeverre dat dit waar is?). In het ergste geval zou ik mijn console twee weken kwijt zijn in verband met de reparatie door Microsoft.
[...]
en als ze deze opmerking maken, weten ze dus wel degelijk dat de consoles het wel kunnen veroorzaken. en ze kunnen mij niet vertellen dat al die honderden klachten die binnen komen over beschadigde DVD's, allemaal door de gebruikers zelf veroorzaakt zijn.
Ik wil de cijfers wel eens zien op het gebied van beschadigde CD's tussen de 306 en andere apparaten met optical drives.
Probleem is (denk ik) dat veel van de medewerkers van de Service Desk alles maar volgens een vooraf uitgestippelde stappenplan werken. Af en toe heb ik gewoon echt het gevoel dat medewerkers niet eens weten waar ze het over hebben.
De keer dat ik belde met mn update-loop-probleem bijvoorbeeld. Ik uitleggen dat ik alles al had geprobeerd inclusief legen van de cache van de Hard Drive. Zij wist totaal niet waar ik het over had en nadat ik het een beetje had uitgelegd begreep ze het nog niet.
Geen flame richting de Service Desk, maar vaak zou je wel eens willen dat ze wat technischer personeel aan die lijnen hadden hangen die tenminste weten waar je het over hebt en niet doen alsof je een malloot bent die nergens van af weet.
De keer dat ik belde met mn update-loop-probleem bijvoorbeeld. Ik uitleggen dat ik alles al had geprobeerd inclusief legen van de cache van de Hard Drive. Zij wist totaal niet waar ik het over had en nadat ik het een beetje had uitgelegd begreep ze het nog niet.
Geen flame richting de Service Desk, maar vaak zou je wel eens willen dat ze wat technischer personeel aan die lijnen hadden hangen die tenminste weten waar je het over hebt en niet doen alsof je een malloot bent die nergens van af weet.
[ Voor 18% gewijzigd door ironx op 24-12-2006 17:46 ]
Ze hebben daarvoor gewoon draaiboeken, en met alle respect, dat kunnen apen nog doen.
Zullen we nog een mooie kerst download krijgen op LIVE van MS? Iemand iets gehoord?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Daarnet is de disc van Dead Rising in de binnenring gescheurd. Ik haalde de disc voorzichtig uit het doosje, en voila, aan twee zijdes gescheurd.
Heb de game de 14e pas gekocht. En nu is 'ie al rijp voor de vuilnisbak. Valt zoiets onder de garantie, of kan ik naar mijn centjes fluiten nu?
Na enig onderzoek:
http://www.electronicarts.nl/pages.view.asp?id=648
Indien uw CD kapot, gebarsten of anderzijds defect is geraakt kunt u gebruik maken van onze retour garantie. Deze garantie geldt tot en met 90 dagen na datum van aanschaf.
Om uw game te laten vervangen dient u de defecte CD('s)inclusief doosje, handleiding en kassabon tezamen met een vijfeurobiljet (verzend en administratiekosten) naar onze Postbus te sturen. U krijgt dan na ongeveer twee weken een nieuw werkend spel opgestuurd.
Twee jaar geleden krakte ook al mijn Battlefield 1942 CD in stukken tijdens het gamen op de PC. EA leverd blijkbaar nog altijd niet van die iets dikkere schijfjes.
Heb de game de 14e pas gekocht. En nu is 'ie al rijp voor de vuilnisbak. Valt zoiets onder de garantie, of kan ik naar mijn centjes fluiten nu?
Na enig onderzoek:
http://www.electronicarts.nl/pages.view.asp?id=648
Indien uw CD kapot, gebarsten of anderzijds defect is geraakt kunt u gebruik maken van onze retour garantie. Deze garantie geldt tot en met 90 dagen na datum van aanschaf.
Om uw game te laten vervangen dient u de defecte CD('s)inclusief doosje, handleiding en kassabon tezamen met een vijfeurobiljet (verzend en administratiekosten) naar onze Postbus te sturen. U krijgt dan na ongeveer twee weken een nieuw werkend spel opgestuurd.
Twee jaar geleden krakte ook al mijn Battlefield 1942 CD in stukken tijdens het gamen op de PC. EA leverd blijkbaar nog altijd niet van die iets dikkere schijfjes.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2006 21:02 ]
Verwijderd
Kijk is wat ik heb gevonden
http://games.blogo.nl/?comments/849/21980
Xbox 360 word gewoon een game pc alleen dan stuk goedkoper , en die nog jaren mee gaat zonder upgrade's
Xbox 360 word gewoon een game pc alleen dan stuk goedkoper , en die nog jaren mee gaat zonder upgrade's
Mooi, kan ik eindelijk eens ownen in GoW
http://www.twitch.tv/jannustitannus
pff ben benieuwd hoe die kerel eruit ziet die dat heeft geschreven dat hij PES6 niet normaal kan spelen.Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 21:06:
Kijk is wat ik heb gevonden
Wacht dan gewoon op de PS3 of ga gewoon ergens anders huilen. Bah bah van zulke mensen gruwel ik gewoon. Denk dan gewoon na en google gewoon is rond voordat je een 360 koopt.
Nou datgene wat hij verteld over de D-pad van de 360 controller daar heeft hij gewoon gelijk in.
Damn, een slechtere D-pad hadden ze werkelijk niet kunnen uitvinden, het werkt totaal niet.
Probeer maar eens wat fatsoenlijke moves te busten met streetfighter e.d.
In bv. GoW werkt het wel maar zelfs in Oblivion zat ik er geregeld naast.
Wel jammer dat er tobo en muis ondersteuning komt, ik hoop dat MS daar wat aan kan doen.
Damn, een slechtere D-pad hadden ze werkelijk niet kunnen uitvinden, het werkt totaal niet.
Probeer maar eens wat fatsoenlijke moves te busten met streetfighter e.d.
In bv. GoW werkt het wel maar zelfs in Oblivion zat ik er geregeld naast.
Wel jammer dat er tobo en muis ondersteuning komt, ik hoop dat MS daar wat aan kan doen.
[ Voor 9% gewijzigd door Mutatie op 24-12-2006 22:06 ]
Zo, gister mn 360 opgehaald in Duitsland en vandaag aan de praat gekregen
. Heb bij mn router alleen UPnP aangezet en Xbox Live en de updates werkten gewoon, viel me reuze mee. Zijn er nog tricks die ik kan doen met mn router waardoor het sneller gaat of iets dergelijks? heb een aantal dingen gelezen maar kan het niet duidelijk terugvinden in mn router setup.
Nee, maar is al eerder hier voorbij gekomen, niks om druk over te maken, doen ze allemaal.Walkman schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:29:
Ik heb een vraagje over de controller, ik heb laatst een accu ervoor gekocht en het valt me op dat wanneer de controller uitstaat de lichtjes erop toch nog flauw branden, iemand een idee waarom?
Nog sneller? Dan wat? Dan internet?crzier schreef op zondag 24 december 2006 @ 22:40:
Zo, gister mn 360 opgehaald in Duitsland en vandaag aan de praat gekregen. Heb bij mn router alleen UPnP aangezet en Xbox Live en de updates werkten gewoon, viel me reuze mee. Zijn er nog tricks die ik kan doen met mn router waardoor het sneller gaat of iets dergelijks? heb een aantal dingen gelezen maar kan het niet duidelijk terugvinden in mn router setup.
[quote]Om Xbox Live het best te gebruiken kun je het beste de Xbox 360 voorzien van een static IP op je LAN en vervolgens de volgende poorten mappen naar de doos: UDP/88, UDP/3074, TCP/3074. Door het port-forwarding gaat het downloaden van Xbox Live Marketplace ook nog sneller![/quote]
Quote uit startpost. Mn Xbox heeft dus als het goed is nu een eigen IP gekregen van de router, dankzij het UPnP principe. Maar ik heb geen idee hoe ik UDP/88, UDP/3074, TCP/3074 forward.
Als ik bij mn router setup kijk, onder UPnP - Portmapping, dan staat er: Xbox (192.168.1.3:3074) 3074 UDP. Dat klopt dus als ik het vergelijk met de startpost. Echter, hoe zit het met de UDP/88 en TCP/3074? Moet ik de TCP/3074 gewoon bij NAT - Portmapping opengooien op ip 192.168.1.3? En zo ja, hoe zit het dan met die UDP/88?
Jeuke. Zie net dat ik bij NAT - Portmapping ook het type kan instellen: TCP, UDP of Both. Veel duidelijker kan het niet worden
. Excusez moi
Quote uit startpost. Mn Xbox heeft dus als het goed is nu een eigen IP gekregen van de router, dankzij het UPnP principe. Maar ik heb geen idee hoe ik UDP/88, UDP/3074, TCP/3074 forward.
Als ik bij mn router setup kijk, onder UPnP - Portmapping, dan staat er: Xbox (192.168.1.3:3074) 3074 UDP. Dat klopt dus als ik het vergelijk met de startpost. Echter, hoe zit het met de UDP/88 en TCP/3074? Moet ik de TCP/3074 gewoon bij NAT - Portmapping opengooien op ip 192.168.1.3? En zo ja, hoe zit het dan met die UDP/88?
Jeuke. Zie net dat ik bij NAT - Portmapping ook het type kan instellen: TCP, UDP of Both. Veel duidelijker kan het niet worden

[ Voor 8% gewijzigd door crzier op 24-12-2006 23:22 ]
http://www.mojoplay.com/images/MP-920XB.jpg
MojoPlay's MP-920XB LCD lets Xbox 360 air its own view
Posted Dec 22nd 2006 8:32PM by Conrad Quilty-Harper
Filed under: Gaming
Ever since Sony's PSone popularized the concept of game consoles with an LCD screen on top, third party manufacturers have rushed to produce copy-cat devices for each and every console under the sun. The Xbox 360 is no exception to this rule, with JoyTech bagging the prize for being the first to make the Xbox 360 "portable", and our crafty in-house modder Ben Heckendorn undeniably creating the most effective solution with the Xbox 360 laptop. If you drew a line between these former efforts, MojoPlay's 9.2-inch, 800 x 640, MP-920XB Gaming LCD would be somewhere in the middle: it beats the JoyTech in the style and price departments, and even though the Xbox 360 laptop looks way cooler in comparison, the fact that more than one MP-920XB exists makes the decision moot. Don't worry about the problem of cooling either, because MojoPlay has seen fit to make the casing just wide enough so that it doesn't cover the cooling vents on the side of the console. MojoPlay's website says the MP-920XB should be coming soon (i.e. sometime next year) and sites are reporting that it should sell at $170. We'll leave you to go count your pennies.
http://www.engadget.com/page/2/
Ever since Sony's PSone popularized the concept of game consoles with an LCD screen on top, third party manufacturers have rushed to produce copy-cat devices for each and every console under the sun. The Xbox 360 is no exception to this rule, with JoyTech bagging the prize for being the first to make the Xbox 360 "portable", and our crafty in-house modder Ben Heckendorn undeniably creating the most effective solution with the Xbox 360 laptop. If you drew a line between these former efforts, MojoPlay's 9.2-inch, 800 x 640, MP-920XB Gaming LCD would be somewhere in the middle: it beats the JoyTech in the style and price departments, and even though the Xbox 360 laptop looks way cooler in comparison, the fact that more than one MP-920XB exists makes the decision moot. Don't worry about the problem of cooling either, because MojoPlay has seen fit to make the casing just wide enough so that it doesn't cover the cooling vents on the side of the console. MojoPlay's website says the MP-920XB should be coming soon (i.e. sometime next year) and sites are reporting that it should sell at $170. We'll leave you to go count your pennies.
http://www.engadget.com/page/2/
[ Voor 1% gewijzigd door Crash op 25-12-2006 11:49 ]
Sneller dan een verbinding waarbij je snelheid ernstig word belemmerd door dichte poorten en andere poortmapping problemen
This space is occupied
Ik heb een 37" LCD-TV; enige motivatie (behalve copy-paste en je eerste post in het 360-topic) waarom ik dit ding zou willen kopen? Om de XB360 op mijn schoot te zetten, mijn ballen te frituren en te kunnen gamen op 9.2"?ikweetniks schreef op zondag 24 december 2006 @ 23:43:
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 25-12-2006 03:23 ]
Geen warez support op GoT

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 25-12-2006 11:49 ]
Ik heb gisteravond een xbox gekregen !! JOEPIE!!!
Ik kan hem eigenlijk alleen verticaal kwijt in mijn kamer, hij staat nu horizontaal op de vloer
Wat is beter? Verticaal of horizontaal?
Ik lees namelijk her en der dat de cds stuk kunnen gaan als de xbos verticaal staat, hoe zit het bijvoorbeeld met de hardeschijf?
Ik kan hem eigenlijk alleen verticaal kwijt in mijn kamer, hij staat nu horizontaal op de vloer
Ik lees namelijk her en der dat de cds stuk kunnen gaan als de xbos verticaal staat, hoe zit het bijvoorbeeld met de hardeschijf?
Als je bezig bent met hetgeen waar ik aan moest denken toen ik je post zag, dan zou ik hierover op dit forum geen vragen meer stellen (houden we niet van/niet toegestaan). En als ik je een tip mag geven: lees even de FAQ door voor je een mailtje ontvangt van een mod.
Mocht je echter toch iets totaal anders bedoelen, dan mijn oprechte excuses maar leg je probleem dan wat duidelijker uit
[ Voor 38% gewijzigd door Crash op 25-12-2006 11:50 ]
Collaborator schreef op maandag 25 december 2006 @ 00:32:
[...]
Sneller dan een verbinding waarbij je snelheid ernstig word belemmerd door dichte poorten en andere poortmapping problemen
Mijn 360 heeft 8 maanden verticaal gestaan en ligt nu al 5 maanden horizontaal. Geen problemen mee gehad. En HDD's maakt het eigenlijk helemaal niet uit hoe ze zijn opgehangen tegenwoordig zolang ze maar niet een rotschop krijgen tijdens het lezen/schrijven.marrek schreef op maandag 25 december 2006 @ 09:30:
Belangrijk: De DVD's kunnen kapot gaan zodra je van horizontaal naar verticaal (of andersom) gaat wanneer de XBOX360 aanstaat. Dus eerst eventjes netjes uitzetten. Ik denk ook dat het dat is wat je gelezen hebt.marrek schreef op maandag 25 december 2006 @ 09:30:
Ik ben inmiddels ook al diverse keren geswitched van horizontaal naar verticaal en terug. Geen problemen gehad.
Aparte definitie van "huilen" heb je. Volgens mij gaf ik mijn mening op m'n eigen weblog en heb ik dit onderbouwd met argumenten. Dat jij het geen probleem vindt om met de Xbox 360 controller PES6 te spelen, betekent niet dat dit voor iedereen hoeft te gelden.Nyazzin schreef op zondag 24 december 2006 @ 21:33:
[...]
pff ben benieuwd hoe die kerel eruit ziet die dat heeft geschreven dat hij PES6 niet normaal kan spelen.
Wacht dan gewoon op de PS3 of ga gewoon ergens anders huilen. Bah bah van zulke mensen gruwel ik gewoon. Denk dan gewoon na en google gewoon is rond voordat je een 360 koopt.
Daarnaast zijn er genoeg andere games waarvoor ik een Xbox 360 heb aangeschaft. Bovenstaand artikel ging puur over de besturing van PES6 en ik ben zeker niet de enige die van mening is dat de PS2 dualshock controller geschikter is voor de Pro Evolution Soccer reeks.
Bespaar me daarnaast opmerkingen als "Denk dan gewoon na en google gewoon is rond voordat je een 360 koopt". Denk je nu werkelijk dat ik spijt heb van mijn aankoop? Ik werk in de game-industrie en daardoor moet ik het bezit zijn van een Xbox 360.
Succes met verder gruwelen.
Verwijderd
*knip
Dergelijke zaken supporten we hier niet op GoT
Dergelijke zaken supporten we hier niet op GoT
[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 25-12-2006 11:50 ]
Nou, ik vind het prima dat er een PSpad converter komt, ik had er ook 1 voor m'n Xbox 1 (Magic Box): kon er zelfs m'n Dreamcast en Saturn pads op aansluiten.
Als je al jarenlang PES/WE hebt gespeeld wil en kan je ook gewoon niet zonder die PS pad, de xbox pad is gewoon klote voor voetbal. Dit is gewoon een feit en niet om MS neer te halen, die blogger beschrijft gewoon de mening van menig PES/WE fanaat.
Als je al jarenlang PES/WE hebt gespeeld wil en kan je ook gewoon niet zonder die PS pad, de xbox pad is gewoon klote voor voetbal. Dit is gewoon een feit en niet om MS neer te halen, die blogger beschrijft gewoon de mening van menig PES/WE fanaat.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
Beste Got'ters
gedurende de eerste dagen stond mijn xbox 360 in de woonkamer en aan gesloten op de router. Xbox live werkte perfect. Nu staat de xbox360 op mijn slaapkamer en ik krijg geen verbinding met Live. Het is dezelfde kabel als die ik voor mijn pc gebruik. Op de pc heb ik gewoon internet verbinding, maar zodra ik de kabel op de xbox360 aansluiten niet.
Als ik de verbindings test doe krijg ik het volgende:
Network adapter (disconnected)
Error Status Report
W 0000-0000
X 8000-0011
Y 0000-0000
Z 0000-0000
gedurende de eerste dagen stond mijn xbox 360 in de woonkamer en aan gesloten op de router. Xbox live werkte perfect. Nu staat de xbox360 op mijn slaapkamer en ik krijg geen verbinding met Live. Het is dezelfde kabel als die ik voor mijn pc gebruik. Op de pc heb ik gewoon internet verbinding, maar zodra ik de kabel op de xbox360 aansluiten niet.
Error Status Report
W 0000-0000
X 8000-0011
Y 0000-0000
Z 0000-0000
Zo lang het maar niet schuin of ondersteboven is. Daarnaast is het een slecht idee als een hd ingesleten is op bv zijn zijkant, om hem dan plat te leggen.MAX3400 schreef op maandag 25 december 2006 @ 11:19:
[...]En HDD's maakt het eigenlijk helemaal niet uit hoe ze zijn opgehangen tegenwoordig zolang ze maar niet een rotschop krijgen tijdens het lezen/schrijven.
Verwijderd
als je een andere kabel hebt zou ik het daar eens mee proberen.Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 12:17:
Beste Got'ters
Error Status Report
W 0000-0000
X 8000-0011
Y 0000-0000
Z 0000-0000
Dat is naar mijn mening ook al achterhaald tegenwoordig. Mijn PC schijven hebben nergens last van.it0 schreef op maandag 25 december 2006 @ 12:21:
[...]
Zo lang het maar niet schuin of ondersteboven is. Daarnaast is het een slecht idee als een hd ingesleten is op bv zijn zijkant, om hem dan plat te leggen.
Zoals AvanCade al zegt; dat is enigszins achterhaald inderdaad. Het geldt eigenlijk alleen voor ball-bearing schijven maar bijna alles wat de afgelopen 2-3 jaar is uitgebracht aan HDD's is liquid-bearing dus ze kunnen niet meer "inslijten".it0 schreef op maandag 25 december 2006 @ 12:21:
[...]
Zo lang het maar niet schuin of ondersteboven is. Daarnaast is het een slecht idee als een hd ingesleten is op bv zijn zijkant, om hem dan plat te leggen.
Verwijderd
Ik heb als het ware zo'n verbindingsstukje voor een ethernetkabel, dit omdat het lipje van de stekker afgebroken is en omdat de xbox hoger dan de pc staat. Benede werkt het direct en pc heeft door dezelfde kabel wel verbinding.
In slijten van HD is niet meer echt aan de orde. Aangezien de meeste HD's zijn voorzien van een vloeistoflager en geen frictie of kogellager zoals vroeger het geval was.it0 schreef op maandag 25 december 2006 @ 12:21:
[...]
En tegen de tijd dat deze kapot is heeft MS al lang een 100GB versie uitgebracht
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
wow lost planet is erg cool. al kom ik met de Wii aardig in de problemen om quality time met me 360 te hebben.
en heb eindelijk co-up gedaan met GOW en dat was erg vet
en heb eindelijk co-up gedaan met GOW en dat was erg vet
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Ik heb nog geen Xbox 360, maar wat ik mij nou afvraag. Als je de games op HD kwaliteit wil kunnen spelen welke kabels / aanluitingen op je tv kan je daar dan voor gebruiken? Mijn TV heeft namelijk geen hdmi aansluiting en de DVI aansluiting is al bezet. Kan je HD kwaliteit via scart krijgen of is dat niet mogelijk?
Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB
component dat zijn toch meestal 3 tupil stekkertjes, vga is dat hetzelfde als d-sub ??lowfi schreef op maandag 25 december 2006 @ 18:35:
Alleen via component of vga.
Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB
Correct 
Gaat al tijden een gerucht dat er een hdmi kabel aankomt maar tot op heden nog niks concreets helaas.
Gaat al tijden een gerucht dat er een hdmi kabel aankomt maar tot op heden nog niks concreets helaas.
Nee niet echt.!MAX3400 schreef op maandag 25 december 2006 @ 03:22:
[...]
Ik heb een 37" LCD-TV; enige motivatie (behalve copy-paste en je eerste post in het 360-topic) waarom ik dit ding zou willen kopen? Om de XB360 op mijn schoot te zetten, mijn ballen te frituren en te kunnen gamen op 9.2"?
Het was gewoon ter informatie.!
Wat is de meerwaarde van een hdmi kabel dan? Gewoon dat het ook kan? of zou het nog scherper moeten zijn dan via component of d-sup? Het is dan toch alle drie HD-kwaliteitlowfi schreef op maandag 25 december 2006 @ 18:47:
Correct
[ Voor 5% gewijzigd door Eric-B op 25-12-2006 22:30 . Reden: toevoeging ]
Omdat "officieel" je geen 1920x1080 (1080P dus) over de bestaande kabels van de 360 kan gooien behalve over de VGA-kabel.Eric-B schreef op maandag 25 december 2006 @ 22:28:
[...]
Wat is de meerwaarde van een hdmi kabel dan? Gewoon dat het ook kan? of zou het nog scherper moeten zijn dan via composiet of d-sup?
Mijn LCD TV heeft 1280 x 768 (dat valt dan onder 720p toch?) dus voor deze tv maakt het "officieel" niet uit of je nou vga of hdmi kabel zou gebruiken?MAX3400 schreef op maandag 25 december 2006 @ 22:30:
[...]
Omdat "officieel" je geen 1920x1080 (1080P dus) over de bestaande kabels van de 360 kan gooien behalve over de VGA-kabel.
Ja en nee. De enige reden waarom je HDMI zou willen gebruiken is om de kleur-code van de bron integraal door te sturen naar je TV en daar uit te werken in beeld. Met een goed afgestelde TV (kosten tussen de 90 en 300 Euro) zou je idealiter alleen maar HDMI-aansluitingen willen gebruiken omdat lichtrood altijd hetzelfde lichtrood is bijvoorbeeld.Eric-B schreef op maandag 25 december 2006 @ 23:39:
[...]
Mijn LCD TV heeft 1280 x 768 (dat valt dan onder 720p toch?) dus voor deze tv maakt het "officieel" niet uit of je nou vga of hdmi kabel zou gebruiken?
Wat bedoel je met Officieel?MAX3400 schreef op maandag 25 december 2006 @ 22:30:
[...]
Omdat "officieel" je geen 1920x1080 (1080P dus) over de bestaande kabels van de 360 kan gooien behalve over de VGA-kabel.
Het probleem is dat de meeste TV's het niet accepteren, en dat HDCP niet werkt op Component, maar het is gewoon een officiele standaard.
HDMI is zinloos tenzij je Component aansluiting al bezet is. Beeldkwaliteit is bij het gebruik van HDMI in praktijk vaak ook minder dan bij component.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Waar haal je in godsnaam die wijsheid vandaan???? Volgens mij is het net andersom.yzf1kr schreef op maandag 25 december 2006 @ 23:55:
[...]
Beeldkwaliteit is bij het gebruik van HDMI in praktijk vaak ook minder dan bij component.
Bij weergave over component vind er altijd een conversie naar analoog plaats bij HDMI is alles digitaal, van het begin tot het eind.
Dat wil overigens niet zeggen dat de verschillen klein (kunnen) zijn.
Verwijderd
klopt, component is volledig analoog i.t.t. wat velen denken. HDMI is in de regel beter maar het hangt heel erg veel af van de kabel, bron en scherm of het ook daadwerkelijk mooier is om te zienharrytasker schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 01:00:
[...]
Waar haal je in godsnaam die wijsheid vandaan???? Volgens mij is het net andersom.
Bij weergave over component vind er altijd een conversie naar analoog plaats bij HDMI is alles digitaal, van het begin tot het eind.
Dat wil overigens niet zeggen dat de verschillen klein (kunnen) zijn.
Wat bedoel ik met officieeel? Dat bijvoorbeeld een Component-kabel nooit ontworpen is geweest voor 1080P-signalen.yzf1kr schreef op maandag 25 december 2006 @ 23:55:
[...]
Wat bedoel je met Officieel?
Het probleem is dat de meeste TV's het niet accepteren, en dat HDCP niet werkt op Component, maar het is gewoon een officiele standaard.
HDMI is zinloos tenzij je Component aansluiting al bezet is. Beeldkwaliteit is bij het gebruik van HDMI in praktijk vaak ook minder dan bij component.
Verwijderd
1080P is er nog niet zolang maar daarom kan een componentkabel nog wel dat signaal doorgeven.MAX3400 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 10:40:
[...]
Wat bedoel ik met officieeel? Dat bijvoorbeeld een Component-kabel nooit ontworpen is geweest voor 1080P-signalen.
Als ik de Xbox360 op 1080P zet dan krijg ik een haarscherp beeld op mijn 1080P LCD HDTV.
Goede voornemens voor 2007
Laten we al de vragen over hdmi, component, composite, 720p, 1080i, 1080p, welke breedbeeld tv, welke monitor, komt er een muis zodat ik kan pwnen, is een advanced scart cable de moeite waard etc in een apart topic stoppen?
Alstjeblieft?
Please?
Ik ben een weekendje weg geweest en ik lees 2-3 pages van dit topic terug en het gaat -alleen- maar over zaken die in de TS staan of al 600 keer zijn uitgelegd of via de eerste hit in google op te zoeken zijn
Ben ik de enige die daar een beetje moe van word? De mods kijken regelmatig in dit topic, vinden die misschien ook niet dat het hier eens over de huidige en aankomende games en prestaties van de 360 zou moeten gaan?
Of kijkt 95% van de topic lezers me nu vreemd aan en willen ze vooral doorgaan met het be-antwoorden van MSN vragen gesteld door iconloze users dag in, dag uit?
Laten we al de vragen over hdmi, component, composite, 720p, 1080i, 1080p, welke breedbeeld tv, welke monitor, komt er een muis zodat ik kan pwnen, is een advanced scart cable de moeite waard etc in een apart topic stoppen?
Alstjeblieft?
Please?
Ik ben een weekendje weg geweest en ik lees 2-3 pages van dit topic terug en het gaat -alleen- maar over zaken die in de TS staan of al 600 keer zijn uitgelegd of via de eerste hit in google op te zoeken zijn
Ben ik de enige die daar een beetje moe van word? De mods kijken regelmatig in dit topic, vinden die misschien ook niet dat het hier eens over de huidige en aankomende games en prestaties van de 360 zou moeten gaan?
Of kijkt 95% van de topic lezers me nu vreemd aan en willen ze vooral doorgaan met het be-antwoorden van MSN vragen gesteld door iconloze users dag in, dag uit?
Dit topic is gesloten.