Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.209 views sinds 30-01-2008

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Label zojuist ontvangen, UPS ook direct afgehandeld... morgenmiddag wordt ie opgehaald :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Voor alle liefhebbers van fightgames met een Xbox 360, Virtua Fighter 5 komt naar de Xbox 360

Weliswaar een paar maanden later dan op de PS3, maar Sony is weer een exclusive kwijt.

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45
Zozo MS doet het goed..
Alleen jammer dat Full Auto 2 niet meer naar de X360 komt :'(

• .GoO
Onno_Devine schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:21:
Zozo MS doet het goed..
Gezien het eerste deel heb ik daar niet echt problemen mee.. Al zie ik die game ook nog wel naar Xbox 360 komen, is ook van SEGA.

• crzier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 08:01
PWM schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:20:
[...]

Ik heb gister nog een 360 GoW pack gekocht als Kado (jaja, hadden jullie PWM maar als vriend ;) ).
Waar en voor hoeveel?:)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Onno_Devine schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:21:
Zozo MS doet het goed..
Grapje, of niet?
FRS @ 420,- volgens mij (had nog wat extra's erbij gekocht :) )

[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 21-12-2006 17:47 ]

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45
Nee ik vondt Full Auto wel vet :) heb dan ook 92% van de archievments unlockt ;)
Wat vonden jullie er dan zo slecht aan?

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Woeii... mijn Viva Piñata lag in de brievenbus.

10 daagjes via DVDcrave en niet onderschept door de douane.
Dit gaat een heerlijke kerst worden. Denneboom, warme choco, katten op schoot en gamen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
devv05 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:20:
Voor alle liefhebbers van fightgames met een Xbox 360, Virtua Fighter 5 komt naar de Xbox 360

Weliswaar een paar maanden later dan op de PS3, maar Sony is weer een exclusive kwijt.
Fight games brengen echt het slechtste in mij naar boven :P.

Verwijderd

Als ik Halo2 en Ninja Gaiden Black koop, dus normale xbox games en dit speel op mijn xbox360 zien ze er dan grafisch ook beter uit als bij een normale xbox?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 18:45:
Als ik Halo2 en Ninja Gaiden Black koop, dus normale xbox games en dit speel op mijn xbox360 zien ze er dan grafisch ook beter uit als bij een normale xbox?
http://www.xbox.com/nl-NL/games/backwardscompatibility.htm

En nee, ze zien er niet beter uit.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:45:
Is dit interessant ? Ben nl total nerd op het gebied van de 360 8)7
[afbeelding]
De adviesprijs voor het Viva Pinata Pack is 349 euro (inclusief BTW dus).

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Eh ja zeker wel! Het word door de 360 up-gescaled naar 720p en er komt wat AA overheen dus alles ziet er wat gladder uit.

This space is occupied

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
devv05 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:20:

Ik las het, prachtig! Ik ben dol op fighting games, dus dit is wel erg cool.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Leuk hoor die exclusives naar de x360. Alleen maar een goede zaak. Hetzelfde geldt voor Resident evil 5 he >:)

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
laatst op de radio bij de mediamarkt dat de xbox €222 euro was...alleen deze maand dacht ik?

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

nnndoh schreef op donderdag 21 december 2006 @ 19:57:
laatst op de radio bij de mediamarkt dat de xbox €222 euro was...alleen deze maand dacht ik?
Dit was al een lichte flame fest aan het einde van het vorige deel, dus berg je maar, het was trouwens alleen afgelopen maandag.

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

yzf1kr schreef op donderdag 21 december 2006 @ 18:35:
Woeii... mijn Viva Piñata lag in de brievenbus.

10 daagjes via DVDcrave en niet onderschept door de douane.
Dit gaat een heerlijke kerst worden. Denneboom, warme choco, katten op schoot en gamen.
Mijne vorige week maandag besteld, en dinsdag op de bus gedaan.
Oftewel ook ongeveer 10 dagen ;)

Mijn paketje is dus ook niet door de doaune onderschept :*)
Wat DVDCrave wel netjes doet, is dat ze het pakketje als gift/cadeau opgeven ;)
Oftewel, niets meer dan lof voor deze webwinkel in Australie.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Maandag TDU en RS:V voor mij 8-)

• .GoO
Ik wacht al vanaf 5 december op Rainbow Six: Vegas van Play-Asia... waar blijf je nou ;(

• MAX3400

MAX3400

nnndoh schreef op donderdag 21 december 2006 @ 19:57:
Inderdaad, alleen afgelopen maandag.
Ja hoor, daar gaan we weer. Nodig me maar uit voor online gaming met TDU :+

• .GoO
Crackdown demo vanaf 18 januari op Marketplace te downloaden.

Game ligt vanaf 20 februari in de winkels. Wie gaat 'm halen? Ik twijfel nog. Lijkt me best een ok game, maar dat superhero gebeuren trek ik niet zo..

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Onno_Devine schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:15:
Gister toch maar Viva Pinata gehaald.
Na meer dan 4 uur gespeeld te hebben vondt ik het toch wat te kinderlijk..
Tja ik wist dat ik hem kon ruilen bij de FRS, dus net naar de FRS geweest.
Maarja er is op dit moment nog niet echt een game die me aanspreekt dus ik wil even wachten, maarja ruilen binnen 48 uur :s

Toen vertelde ik dit verhaal dus aan die man ja geen leuke games atm, kunt u mij dan "te goed bonnen" geven?
Nee helass niet.. Ik kan het wel verzegelen, dan heb je 2 weken de tijd..
Tja maar dat wil ik niet, op zulk soort momenten hou ik me maar altijd in..
Dus ik mijn pa bellen die er van overtuigt was dat ik "tegoed bonnen" moest krijgen.
Nah die mee naar de FRS, hele discussie.. :x
Toen moest die man toch maar toegeven dat hij wel wat in de vorm van bonnen moest geven, tja 55 euro is niet nix..
Ja we hebben wel entertainment bonnen maar geen tegoed bonnen :/

Heb uiteindelijk dus die bonnen gehad, maarja wel irritandt dat het helemaal zo moest.
Nu dan maar wahcten op UT2007 (H)
Mja, je moet blij zijn dat je hem onverzegeld uberhaupt mag ruilen! Dat is gewoon een extra service van de FRS, dus je kan dat niet eisen ofzo. Persoonlijk zou ik het niet eens willen hebben dat ik een gebruikte game (ook al is dat 24uur) als nieuwe koop. Maar goed, bestel ze toch meestal online ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

devv05 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 20:20:
Ik wacht al vanaf 5 december op Rainbow Six: Vegas van Play-Asia... waar blijf je nou ;(
Ik heb Viva Pinata daar op 10 december besteld en afgelopen maandag ontvangen.
Succes met wachten hehe. Hoop niet dat de douane 'm heeft onderschept en 'm even zelf een weekje aan het spelen is :p

Verwijderd

Heeft iemand nog een trail code van 48 uur voor mij? O-) Bij onze intertoys verkopen ze die niet.. En ik kwam er vandaag achter dat mijn gold abbo is afgelopen

• BM
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:21:
Heeft iemand nog een trail code van 48 uur voor mij? O-) Bij onze intertoys verkopen ze die niet.. En ik kwam er vandaag achter dat mijn gold abbo is afgelopen
Stuur me even een DM, dan reply ik met een code :)
Heb er nog 1 van GoW liggen die ik toch niet gebruik :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

360 *; Ik heb hem gewoon gehaald voor 370 :P

Wel lame van Microsoft, met de wireless expansion pack aanbieding 50 eurie korting. Maar dat is alleen met de adviesprijs. Dik moeite doen bij mediamarkt :P Krijgen we toch geen korting.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 21:42 ]

• MAX3400

MAX3400

Kweenie meer wie erom vroeg; PGR3 is op goud makkelijk te halen. Heb het net weer voor elkaar; alle normale races (behalve de cones) met een Corvette gedaan en de cones, zoals gezegd, met een TVR Sagaris.

Hint over die laatste bak: insturen, kort handrem erop en terugsturen en je komt mooi uit de bocht voor de volgende cone.

* MAX3400 gaat nu weer aan TDU beginnen... :+

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 21-12-2006 21:54 ]

• .GoO
.KeN. schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:14:
[...]

Ik heb Viva Pinata daar op 10 december besteld en afgelopen maandag ontvangen.
Succes met wachten hehe. Hoop niet dat de douane 'm heeft onderschept en 'm even zelf een weekje aan het spelen is :p
Zit er dik in natuurlijk :( Vorige games van P-A waren er ook allemaal binnen 10 dagen, nu al bijna 20 dagen :{ Hoelang duurt het normaal als ie via douane komt? Want als het al te lang duurt ga ik ff P-A mailen dat ik niks ontvangen heb. Ze raken ook wel eens "kwijt".

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zo, en niet een beetje :P

Niet allemaal, maar zeker een Halo 2 ziet er uit als nooit tevoren. Hij wordt zelfs niet, zoals hierboven staat, naar 720P gescaled, hij wordt er op gerendered. Compleet nieuwe ervaring, erg mooi. Ik heb honderden uren in Halo 2 zitten, dus ik weet het verschil _/-\o_

• TranceSetter
  • Laatst online: 11-09 10:41
MAX3400 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:53:
Kweenie meer wie erom vroeg; PGR3 is op goud makkelijk te halen. Heb het net weer voor elkaar; alle normale races (behalve de cones) met een Corvette gedaan en de cones, zoals gezegd, met een TVR Sagaris.

Hint over die laatste bak: insturen, kort handrem erop en terugsturen en je komt mooi uit de bocht voor de volgende cone.

* MAX3400 gaat nu weer aan TDU beginnen... :+
Ik ben na je tip van vorige week ook maar eens begonnen met de TVR Sagaris. Fijne auto is dat. Ik sta nu ook op rank 1, en heb alle cone races al op goud.

Maar rijdt die Ruf Concept Car nu beter of slechter als de Sagaris?

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:23:
[...]

Zo, en niet een beetje :P

Niet allemaal, maar zeker een Halo 2 ziet er uit als nooit tevoren. Hij wordt zelfs niet, zoals hierboven staat, naar 720P gescaled, hij wordt er op gerendered. Compleet nieuwe ervaring, erg mooi. Ik heb honderden uren in Halo 2 zitten, dus ik weet het verschil _/-\o_
mmm, denk dat ik me die eens uit de budgetbak ga pikken, lijkt me wel eens leuk :)

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18

SaN

Hoe kan ik een vriend uitnodigen met gears of war? Die optie is altijd grijs, ook in een gewone "player match" Kan je ook als je later je xbox opstart kijken wat een vriend aan het doen is, en dan joinen? Dit kan namelijk wel bij mensen met wie je in het verleden gespeeld hebt.

• jmxd
  • Niet online
sander-sp schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:31:
Hoe kan ik een vriend uitnodigen met gears of war? Die optie is altijd grijs, ook in een gewone "player match" Kan je ook als je later je xbox opstart kijken wat een vriend aan het doen is, en dan joinen? Dit kan namelijk wel bij mensen met wie je in het verleden gespeeld hebt.
Je moet eerst de co-op of online match starten, dan naar het profiel gaan en inviten.

• Harro1985
  • Laatst online: 10-09 07:58
TranceSetter schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:24:
[...]

Ik ben na je tip van vorige week ook maar eens begonnen met de TVR Sagaris. Fijne auto is dat. Ik sta nu ook op rank 1, en heb alle cone races al op goud.

Als je naar het leaderboard kijkt, worden de snelste tijden van de D klasse gereden met de RUF Concept Car. Als je je auto's sorteert op performance komt wel de Sagaris bovenaan. Ik zelf vind de RUF Concept Car fijner rijden. Hij heeft veel meer grip. :)

4760 Wp (14×340) Z 39º

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18

SaN

Op die manier moet je zelf een match maken toch? Want als ik in een game zit, en ik wil een vriend inviten is die optie altijd grijs (ook als er slots open zijn) Edit: Bedoel je voordat je de game in gaat?

[ Voor 12% gewijzigd door SaN op 21-12-2006 23:22 ]

• TranceSetter
Harro1985 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:36:
[...]

Als je naar het leaderboard kijkt, worden de snelste tijden van de D klasse gereden met de RUF Concept Car. Als je je auto's sorteert op performance komt wel de Sagaris bovenaan. Ik zelf vind de RUF Concept Car fijner rijden. Hij heeft veel meer grip. :)
Dan ga ik me die eens halen :)

Ben trouwens ook bezig met een complete carlist van het spel, want verschillende die ik op sites tegengekomen ben kloppen niet. sommige auto's teveel, sommige te weinig.

• MAX3400

MAX3400

TranceSetter schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:24:
[...]

Die RUF kan je alleen krijgen als je Rank1 hebt behaald in het spel... Oftewel; probeer eerst de cones op Silver ofzo (als je die nog niet had) en regel wat Kudos. 8)
Ik lees weet niet; je bent al Rank1.

Ik heb vanavond alle cones (letterlijk) ff gedaan met de Sagaris. 1 rondje kijken waar de tricky bochten zijn of cones erg scheef ten opzichte van elkaar staan; daarna gas erop, oogje op de combo-meter en incasseren (lees: rem tot stilstand) als het veilig is op een recht stuk.

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 21-12-2006 22:58 ]

• TranceSetter
MAX3400 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:51:
[...]

Die RUF kan je alleen krijgen als je Rank1 hebt behaald in het spel... Oftewel; probeer eerst de cones op Silver ofzo (als je die nog niet had) en regel wat Kudos. 8)
Ik lees weet niet; je bent al Rank1.

Ik heb vanavond alle cones (letterlijk) ff gedaan met de Sagaris. 1 rondje kijken waar de tricky bochten zijn of cones erg scheef ten opzichte van elkaar staan; daarna gas erop, oogje op de combo-meter en incasseren (lees: rem tot stilstand) als het veilig is op een recht stuk.
Precies de methode die ik ook gebruik, alleen om nou 24000 punten op platinum te halen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, gisteren toch maar een 360 (premium GoWbundle) opgehaald bij de MM voor 419, even een eerste indruk na 10 uur GoW:

GoW _/-\o_
Wat een game, behoeft geen verdere uitleg geloof ik ;)

Minpuntjes:

Geen 4:3 ondersteuning bij de meeste games, dus toch mooie zwarte balken boven en onder.
(och, geeft me weer een reden om te sparen voor een 20" TFT scherm)

Geluidsproductie van de console, hoewel ik wist dat het geen stiltekampioen is, maakt 'ie zelfs in idle-mode toch nog redelijk wat geluid.

Verder had ik verwacht dat MS toch iets meer tijd en moeite (of eigenlijk... geld) in de headset had gestoken, de kwaliteit valt me een beetje tegen.

Though... Ik denk dat ik me wel ga vermaken, ook maar eens Viva Piñata erbij halen en de Marketplace leegleechen, al die demo's :9~

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2006 12:19 . Reden: Ugh. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Ik heb sinds kort de wireless headset. Ik heb hem nog niet uit kunnen testen op geluidskwaliteit, maar goed aan je oren hangen doet hij zeker!

En de headset instellen op je xbox is simpel. Gewoon synchen zoals je controller!

Volgens de specs gaat hij zo'n 8 uur mee op de ingebouwde accu. Is hij leeg, laad je hem op via een adapter. Echt super! Zeer goed over nagedacht. Al vind ik dat deze standaard had moeten zijn in de hedendaagse wireless wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 02:07:
Goed, gisteren toch maar een 360 (premium GoWbundle) opgehaald bij de MM voor 319, even een eerste indruk na 10 uur GoW:
Welke MM is dat? Want de meeste zitten toch op 429 euro?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Gully schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:09:
[...]
Persoonlijk zou ik het niet eens willen hebben dat ik een gebruikte game (ook al is dat 24uur) als nieuwe koop. Maar goed, bestel ze toch meestal online ;)
Toen ik SCDA kocht bij de MM, heb ik die de dag er na ook terug gebracht. Was zegel verbroken en zat aan de bovenkant volledig onder de vingervlekken. Ook aan de onderkant zaten twee vingerafdrukken. Als ik 55 euris neer lap voor een game, moet die wel in de staat komen zoals ze bij mij over twee jaar nog uit zien. Blanco en perfect. Ik vind dat niet normaal dat geruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:48
Goed, gisteren toch maar een 360 (premium GoWbundle) opgehaald bij de MM voor 319, even een eerste indruk na 10 uur GoW
Ik had hem een zondag voor 399 bij MM Rdam Centrum. Dan is de prijs wel heel snel gedaald.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik gok er dan ook op dat het een tikfoutje is. 419 lijkt me aannemelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Vraagje: Wat gebeurt er als je je 360 Live account stop zet. Mijn gamertag staat op een amerikaanse adres, dit wil ik graag veranderen maar dat gaat helaas niet zo makkelijk. Ik wil daarom mijn account stop zetten, en dan een nieuwe aanmaken met dezelfde gamertag naam. Maar dan moet ik dus wel zeker zijn dat mijn naam weer vrij komt.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

TheKillingBean schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:08:
Vraagje: Wat gebeurt er als je je 360 Live account stop zet. Mijn gamertag staat op een amerikaanse adres, dit wil ik graag veranderen maar dat gaat helaas niet zo makkelijk. Ik wil daarom mijn account stop zetten, en dan een nieuwe aanmaken met dezelfde gamertag naam. Maar dan moet ik dus wel zeker zijn dat mijn naam weer vrij komt.
Vrij maken gaat niet, volgens mij.

Je kan maar 1 ding doen: 800 Microsoft Points betalen, je huidige tag dan een nieuwe naam geven en daarna al je subscriptions cancellen (als je iets hebt betaald met je creditcard moet je bijna bellen met de support-lijn om die gegevens uit het systeem te halen). En daarna een nieuw account aanmaken maar dan snel je oude tag claimen.

Voor zover ik weet kan je een tag niet laten verwijderen; niet voor jezelf en niet voor XboxLive in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:17
Goed, gisteren toch maar een 360 (premium GoWbundle) opgehaald bij de MM voor 319, even een eerste indruk na 10 uur GoW:

GoW _/-\o_
Wat een game, behoeft geen verdere uitleg geloof ik ;)

Minpuntjes:

Geen 4:3 ondersteuning bij de meeste games, dus toch mooie zwarte balken boven en onder.
(och, geeft me weer een reden om te sparen voor een 20" TFT scherm)

Geluidsproductie van de console, hoewel ik wist dat het geen stiltekampioen is, maakt 'ie zelfs in idle-mode toch nog redelijk wat geluid.

Verder had ik verwacht dat MS toch iets meer tijd en moeite (of eigenlijk... geld) in de headset had gestoken, de kwaliteit valt me een beetje tegen.

Though... Ik denk dat ik me wel ga vermaken, ook maar eens Viva Piñata erbij halen en de Marketplace leegleechen, al die demo's :9~
319 euro?? dan breng ik mijne terug naar de mediamarkt(is nog geen 2 weken oud) en haal dat pack. Welke mediamarkt was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb sinds gister last van dat de groene lampjes op de guide knop van de controller steeds maar blijven ronddraaien, eerst 1 en 4, en dan 2 en 3 zodat het lijkt dat het "flikkert"

Enig idee hoe dit op te lossen?

Edit: na check op google: blijkt dat de controller bijna leeg is, sounds plausible

[ Voor 16% gewijzigd door Slasher op 22-12-2006 10:48 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Slasher schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:47:
Ik heb sinds gister last van dat de groene lampjes op de guide knop van de controller steeds maar blijven ronddraaien, eerst 1 en 4, en dan 2 en 3 zodat het lijkt dat het "flikkert"

Enig idee hoe dit op te lossen?

Edit: na check op google: blijkt dat de controller bijna leeg is, sounds plausible
Hij is inderdaad leeg (staat ook in de handleiding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
wie leest er nu de handleiding ? :) Google all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaguarxj16 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:27:
[...]

319 euro?? dan breng ik mijne terug naar de mediamarkt(is nog geen 2 weken oud) en haal dat pack. Welke mediamarkt was dat?
zou ik ook doen :P
maar ik denk.. en hoop overigens.. dat het een tikfout is. Ik heb die pack in R'dam gekocht voor 399..
bij de meeste media markt is ie 429.. dus misschien dat ie 419 bedoelde?
of misschien personeelskorting... ik zou het niet weten...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Misschien een beetje een rare vraag, maar wat is nou een goede manier om een controller schoon te maken? Ik heb voorzichtig met heet water lopen kloten, maar dan krijg ik m'n controller gewoon niet schoon genoeg omdat ik gewoon erg voorzichtig ben.

Heb al op google en got lopen zoeken, maar heb niets gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Gimbooze schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:59:
Misschien een beetje een rare vraag, maar wat is nou een goede manier om een controller schoon te maken? Ik heb voorzichtig met heet water lopen kloten, maar dan krijg ik m'n controller gewoon niet schoon genoeg omdat ik gewoon erg voorzichtig ben.

Heb al op google en got lopen zoeken, maar heb niets gevonden...
Gewoon niet aan het vuil denken, dat ding kun je toch niet schoon houden.
Af en toe gewoon afvegen met droog doekje en de "schade" beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Laatst online: 11-09 09:17
Helemaal uit elkaar schroeven en dan de onderdelen in warm watrer met zeepsop wassen ;) Doe ik ook altijd met mijn tobo en muis e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik wil niet weten waar jij je controller dan allemaal voor gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ik maak 'm meestal schoon met een wattenstaafje en een bakje lauw water. Even staafje indopen, vuil weghalen en klaar. Zelfde met mijn optische muizen. Werkt vlekkeloos.

Als je langere tijd geen vuil wil, moet je even nabehandelen met een zeer lage concentratie alcohol (zodat dus verf of plastic niet oplost) maar dat is voor de gevorderde tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
devv05 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:03:
Crackdown demo vanaf 18 januari op Marketplace te downloaden.

Game ligt vanaf 20 februari in de winkels. Wie gaat 'm halen? Ik twijfel nog. Lijkt me best een ok game, maar dat superhero gebeuren trek ik niet zo..
Dat is goed nieuws, het is echt een game waar ik naar uitkijk, maar ga natuurlijk wel eerst de demo proberen. Als het een beetje zoals Saint's row speelt schaf ik m zeker aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

MAX3400 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:15:
Ik maak 'm meestal schoon met een wattenstaafje en een bakje lauw water. Even staafje indopen, vuil weghalen en klaar. Zelfde met mijn optische muizen. Werkt vlekkeloos.
Wat een woordspeling _O-

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja heren, sorry voor de commotie, het was inderdaad 419 }:O

Nu weer terug naar GoW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dan moet je een topic verderop zijn ;)
[X360] Gears of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
Ik vroeg me af welke kabel(s) ik nodig heb om een X360 aan te sluiten op een 37 of 55cm tv, die beiden al een aantal jaar oud zijn. Moet ik daar die speciale Scart-kabel voor kopen of....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

crzier schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:12:
Ik vroeg me af welke kabel(s) ik nodig heb om een X360 aan te sluiten op een 37 of 55cm tv, die beiden al een aantal jaar oud zijn. Moet ik daar die speciale Scart-kabel voor kopen of....?
Volgens mij een sleepkabel.

Serieus: lees alsjeblieft even de startpost en een paar willekeurige pagina's want ongeveer 3569 XB360-eigenaren hebben deze vraag al gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

crzier schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:12:
Je geeft zelf al het goede antwoord ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Semper Fight op 22-12-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
Prima, bedankt. Sorry, maar heb op het moment niet veel tijd om het uitgebreid door te lezen, en rij misschien vanmiddag nog even snel naar Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
er zit toch een scart bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Nee. Niet bij mijn Premium in december 2005.

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 22-12-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Voor diegene die Oblivion hebben: De uitbreiding "Mehrune's Razor" is nu gratis te downloaden vanaf Live Marketplace (tijdelijke aanbieding).

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:31:
[...]

Nee. Niet bij mijn Premium in december 2005.
kan kloppen, die hdtv kabel die erbij zit heeft wel gewoon composiet.
die zet ik dan weer op zo'n converter die ik nog had liggen (dacht dat die er mss bij zat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ja en nee bij je premium zit geen scart cable bijgesloten, echter wel een converter van composiet naar SCART, dit is echter een stuk minder dan de advanced scart cable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Vraagje, is het mogelijk om je Wireless 360 Controllet via de Play&Charge kit aan te sluiten op je PC en hem zo te gebruiken als een PC Controller? Ik kan alleen berichten vinden over de Wired 360 controller dus ik voel al half de bui hangen maar even bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
nudie schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:15:
Vraagje, is het mogelijk om je Wireless 360 Controllet via de Play&Charge kit aan te sluiten op je PC en hem zo te gebruiken als een PC Controller? Ik kan alleen berichten vinden over de Wired 360 controller dus ik voel al half de bui hangen maar even bevestiging.
nee, is alleen om op te laden, signaal blijft wireless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

nudie schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:15:
Zelfs met een play&charge kit gaat het signaal gewoon nog via bluetooth. De kabel is alleen voor stroom. Wat je wilt is niet mogelijk dus.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Uit de startpost

Werkt die controller ook op m'n PC?
De Wired versie wel, kun je gewoon drivers voor downloaden bij Microsoft. De Wireless versie kan niet, dus ook niet met Play&Charge kit, op je PC werken. Je kan de Play&Charge kabel wel gebruiken om je accu op te laden via je PC. Binnenkort komt er een Wireless Gaming Reciever uit, een USB-dingetje voor op je PC zodat je ook de draadloze controller en racestuur kan gebruiken.

[ Voor 186% gewijzigd door Semper Fight op 22-12-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
Zo. Even gebeld naar de Mediamarkt in Nordhorn (DE) en de aanbieding geldt nog steeds!

XBOX 360 Premium, + 2 wireless controllers, + PGR3 & Kameo voor 399 EUR!

Zou 16 december al aflopen deze aanbieding maar is nog steeds geldig. Ik weet wel waar ik morgenmiddag heen ga >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Het UPS mannetje is weer langsgeweest (dezelfde als vorige keer :P).
Kijken hoe lang het deze keer duurt. Eerste keer was precies 1 week, maar nu zit je natuurlijk met al die feestdagen ertussen...

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Heb ik bij PGR 25 miljoen credits gespaard om auto's te kunnen gaan kopen, ben ik deze gewoon merk voor merk aan het aanschaffen, wat blijkt: Je kunt ze niet allemaal kopen. Als je op 87 auto's zit, dan zijn je garages vol.

Dat zou genoeg zijn voor de standaard auto's, maar koop je die add-on packs (stijlpakket en Turbopakket) via Live, dan krijg je dus 24 auto's erbij die niet meer in de garages passen.

Hoe simpel zou het zijn om bij iedere pakket dat je download ook 1 garage te duwen voor 12 auto's oid...

Heel erg jammer dit... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrek
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-02 12:06
Hallo
Ik ben van plan om straks een xbox360 te halen met Gears Of War (zo'n combo pack)
Ik zoek eigenlijk nog een mooie race game
Ikzelf zit aan Project Gotham of TDU te denken?
Welke raden jullie aan?

Hoe zit het met de verschillen in beeldkwaliteit tussen beide games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

marrek schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 18:51:
Hallo
Ik ben van plan om straks een xbox360 te halen met Gears Of War (zo'n combo pack)
Welke raden jullie aan?

Zoek eens de recencies en screenshots op zou ik zeggen? Zegt allemaal genoeg.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Hallo
Welke raden jullie aan?

TDU is mega relaxt, maar als je wat serieuzer wilt racen zou ik toch voor pgr gaan.
In TDU kun je gewoon lekker relaxed rondcruizen en af en toe eens iemand uitdagen tot een race, of aan een normale race deelnemen. Daarnaast is het in TDU leuk om al die auto's te gaan verzamelen enzo.
PGR mist gewoon dat cruizen en challenges tegen mensen die je langs ziet rijden. Maar toch blijft PGR het "serieuzere" spel als je het voor de races doet.

Ik heb het hier over online dus he.

oh, en de beste tip die ik je kan geven, speel de demo's!!
gewoon zodra je de xbox hebt ff demo's van beide pgr en tdu downloaden, en spelen maar!
ik denk dat dat je keuze een stuk makkelijker maakt.

[ Voor 10% gewijzigd door defusion op 22-12-2006 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crzier schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:33:
Zo. Even gebeld naar de Mediamarkt in Nordhorn (DE) en de aanbieding geldt nog steeds!

XBOX 360 Premium, + 2 wireless controllers, + PGR3 & Kameo voor 399 EUR!

Zou 16 december al aflopen deze aanbieding maar is nog steeds geldig. Ik weet wel waar ik morgenmiddag heen ga >:)
In Oldenburg hebben ze de consoles nog wel maar de spellen zijn uitverkocht en die verwachten ze pas volgend jaar weer. Gelukkig is mijn pa bereid morgenochtend even naar Nordhorn te rijden waar ze als het goed is nog wel de complete aanbieding hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:16:
[...]

Dat is goed nieuws, het is echt een game waar ik naar uitkijk, maar ga natuurlijk wel eerst de demo proberen. Als het een beetje zoals Saint's row speelt schaf ik m zeker aan...
volgens mij is het echt een te slecht spel, maar dat zijn mijn voorspellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 21:06:
[...]

volgens mij is het echt een te slecht spel, maar dat zijn mijn voorspellingen.
Die indruk heb ik ook. Ik heb de trailer en gameplay filmpjes bekeken, en het kwam me allemaal maar een beetje suf en triest over. Type Just Cause eigenlijk, veel beloven enzo, maar uiteindelijk is het allemaal zo onrealistisch en nep dat het niet meer leuk is.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, mijn 360 is inmiddels ook op reis naar Duitsland :)
Nu maar hopen dat ie er een beetje snel weer is, heb nu namelijk het geld om games te kunnen kopen...
Ben zeer benieuwd naar Viva Pinata en CoD3 en nog zoveel meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 19:53:
[...]

In Oldenburg hebben ze de consoles nog wel maar de spellen zijn uitverkocht en die verwachten ze pas volgend jaar weer. Gelukkig is mijn pa bereid morgenochtend even naar Nordhorn te rijden waar ze als het goed is nog wel de complete aanbieding hebben.
Mail van MM in Nordhorn:

Hello X!

That's right. We still offer this package inlcuding a second controller and two games for 399,-.
And we got enough in stock. Just come to us und you'lll get one.

with greetings

Michael Ivantschik
head of departement Entertainment

Media Markt Nordhorn
Denekamper Str. 185
48529 Nordhorn
Tel.: 05921/784-214
Fax.: 05921/784-149

Dus das geen probleem daar! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:28
Zat een beetje te kloten op xbox live marktplaats zie ik opeens dit spel.

http://www.kaneandlynch.com/

Aardig gekke trailer, I like that stuff. Weet iemand wanneer die game uitkomt etc? Op de site staat namelijk niet echt veel informatie.

Hmm linkje op IGN http://xbox360.ign.com/articles/726/726596p1.html

[ Voor 14% gewijzigd door PacinoAllstars op 22-12-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 13:35

Kroontje

...

Ziet er goed uit! Denk dat dit weer een must-have gaat worden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Kroontje schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 22:26:
Ziet er goed uit! Denk dat dit weer een must-have gaat worden! :D
Zijn ze toch al ander half jaar met deze game bezig :)

En het vetste van allemaal. Je kan coop ala gear of war. Dit zijn de games waar ik nou echt die 360 voor gehaald heb. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ooit voor microsoft een servey ingevuld ging oa over mouse en keyboard support voor de 360

heeft iemand hier nieuws over? ivm c&c tiberium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 22:43:
ik heb ooit voor microsoft een servey ingevuld ging oa over mouse en keyboard support voor de 360

heeft iemand hier nieuws over? ivm c&c tiberium
Dat heb ik niet, maar er is nu wel een apparaatje op de markt dat je alle 360 games kan spelen met muis en keyboard. Je kan er zelfs een playstation 2 controler op aansluiten.

Als je terug bladert in dit topic of de vorige staat er wat over gepost. Ben de naam even kwijt van dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Laatst online: 14-04-2014
Hallo
Welke raden jullie aan?

tdu _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Realisme : PGR3
Meer arcade en vrijheid: TDU.

Beide vind ik het topgames. Echter heb ik TDU uitgespeeld, en ben ik weer bij PGR3 verder gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 22:45:
[...]

Dat heb ik niet, maar er is nu wel een apparaatje op de markt dat je alle 360 games kan spelen met muis en keyboard. Je kan er zelfs een playstation 2 controler op aansluiten.

Als je terug bladert in dit topic of de vorige staat er wat over gepost. Ben de naam even kwijt van dat ding.
Eigenlijk best stom dat er een appart apparaatje voor aangeschaft moet worden. Je kan namelijk wel om dingen te typen een USB keyboard aansluiten, in principe moet dit dan ook in de games met een softwareupdate te gebruiken zijn...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Hopelijk is er zeer binnenkort een dashboard update die zorgt dat er geen muis + toetsenbord meer gebruikt kunnen worden in games. Sowieso niet wanneer men via Live gaat spelen.

Het is juist leuk bij een console dat iedereen met gelijke middelen zit. Nu begint het langzamerhand gewoon een pc te worden :( Maar ik zou vast wel niet de enige zijn die er zo over denkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Razr schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 00:54:
Hopelijk is er zeer binnenkort een dashboard update die zorgt dat er geen muis + toetsenbord meer gebruikt kunnen worden in games. Sowieso niet wanneer men via Live gaat spelen.

Het is juist leuk bij een console dat iedereen met gelijke middelen zit. Nu begint het langzamerhand gewoon een pc te worden :( Maar ik zou vast wel niet de enige zijn die er zo over denkt..
I'm with you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 00:32:
[...]

Eigenlijk best stom dat er een appart apparaatje voor aangeschaft moet worden. Je kan namelijk wel om dingen te typen een USB keyboard aansluiten, in principe moet dit dan ook in de games met een softwareupdate te gebruiken zijn...
Dat apparaatje is dan ook een niet officiele addon, maar meer een 'hack'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Chrasher schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:36:
Voor diegene die Oblivion hebben: De uitbreiding "Mehrune's Razor" is nu gratis te downloaden vanaf Live Marketplace (tijdelijke aanbieding).
Cool, bedankt voor de tip, heb 'm maar ff binnen gehaald...
Dacht dan laat ik 'm vanacht wel ff aanstaan want ik wilde naar bed, maar 't was 800kb... 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Exar op 23-12-2006 03:21 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik wil iemand een GoW-pack kado doen.

Weet er iemand ergens nog een goeie actie lopen toevallig? liefst regio zeeland

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 00:54:

Wat?? Ik heb inderdaad mijn toetsenbord aangesloten en kon toen berichten versturen. Dus je kunt ook met je usb muis dan GOW spelen???

[edit]
Te snel overheen gelezen.. Sorry.. Dus dit gaat niet werken..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Het gaat lekker met de 360.

Gisteren hebben 3 vrienden van me er ook een aangeschaft. Nu heb ik dus al 16 real life vrienden die een 360 hebben. Ik zie echt dat het nu via mond op mond reclame gaat, als ze een halve dag hebben zitten spelen gaan ze overstag.

De laatste twijfelde nog want hij had willen wachten op een PS3 en ze willen vergelijken, maar kwam tot de conclusie: "Wat heb ik in mijn eentje aan een PS3 terwijl al mijn vrienden een 360 hebben".

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.