Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.208 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:05:
[...]

Het lijkt erop dat Microsoft alles heeft aangescherpt sinds de release van de video-downloads. En anders bel je Amerika even op 1-800-MY-XBOX (en natuurlijk 2x een "nul" ervoor voor internationaal bellen).
Ja, maar eens probere dan.. Alles opnieuw halen is tot daar aan toe, de meeste dingen doe ik niet met tegenzin :)

Maar die €60 die ik net aan mn verlenging van mn Gold abo heb uitgegeven is erger:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:27
Je kan bij Play niet meer in ponden afrekenen vanuit Nederland. Je hebt geen last met invoerrechten, Engeland hoort immers bij de EU.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

M@cer schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:42:
Je kan bij Play niet meer in ponden afrekenen vanuit Nederland. Je hebt geen last met invoerrechten, Engeland hoort immers bij de EU.
Maar vergeet even niet dat de Kanaal Eilanden waar Play fysiek gevestigd is een 'status-aparte' heeft w.b belasting en accijnzen enz.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Hier is een kleine review van mijn recent aangeschafte Xbox 360.

Kon eigenlijk niet meer wachten op de PS3, en had voor mezelf al bedacht dat ik de 360 alleen zou aanschaffen als ik onder de 300 Euro zou blijven (exclusief games). Vereiste was wel dat ik spel-gegevens kon bewaren en een aansluiting had via VGA naar mijn 32" LCD-TV of TFT-Monitor (HDMI en Component zijn al in gebruik).

Gelukkig had de M.M. een aanbieding voor een Core-360, waarbij ik ook een 64Mb geheugenkaart en VGA-HD-AV kabel heb aangeschaft -> totaal 270,-- Euro. :)

Een aantal dingen die mij de eerste avond al direct opvielen, maar niet duidelijk in de startpost staan:

* Met een geheugenkaart heb je een volledig functionerende 360 waarmee je zowel dashboard updates als game-updates kan downloaden. Het is zelfs mogelijk om bijna alle free-versies van Xbox Live Arcade te downloaden en te spelen. Natuurlijk wel 1 voor 1. (de geheugenkaart gedraagt zich net als de HD als een "storage device")
Alleen de grote demo's, films en spel-uitbreidingen ( > 64Mb) kan je natuurlijk niet kwijt.

* Bij de Core-versie krijg je ook gratis de eerste maand een Live-Gold abbo. B)

* Beeld via de VGA-kabel is fantastisch! _/-\o_ (heb hem hier op 1360x768 staan).
Heb hier ook het probleem dat 1280x720 een wat fletser beeld geeft kwa kleuren (mischien omdat dat een HD resolutie is reageren de LCD's daar iets anders op), maar na een test met een Component kabel van de buren geeft de VGA aansluiting hier toch een strakker beeld.

* Connectie met XP(SP2) voor streamen muziek, foto's en video(wmv) werkt hier ook perfect. Hij slikt trouwens alle memory-sticks en andere apparatuur die ik hier heb liggen via de USB-verbinding inclusief mijn Creative Zen Micro, PSP en Canon 350D. :D
Streamen van Divx video via "Tversity" werkt hier ook goed alhoewel HD-materiaal wel iets te zwaar is. Deze kan je beter eerst converteren naar WMV met de gratis Windows media Encoder.

Een aantal puntjes die toch wel aandacht verdienen door Microsoft:

- Waarom zit er in godsnaam geen Toslink aansluiting op die standaard video-kabel. 8)7 Voor 5.1 geluid ben je dus verplicht om een andere kabel te gebruiken ook al heb je aan Composiet voldoende. Gelukkig had ik die VGA kabel nodig, waar dit wel op zat.

- DVD geluid bij het spelen van Games. Dat is het nadeel van een (oude) gegevensdrager als je snel gegevens wil lezen/streamen. Had handig geweest als je in de opties de maximale DVD-speed kon instellen (bijv. 4x, 8x, 10x, 12x)

- alleen WMV-formaat kunnen streamen. Please maak AVI mogelijk in een volgende update. ;(

- Controller heeft maar twee analoge buttons (triggers). Voor een nextgen gameconsole vind ik dit wel erg karig. (jaja ben de PS2 gewend)
Voor de rest ben ik best tevreden. :>

Handig weetje: Mijn 360 verbruikt 10 Watt in de standby-stand, dit valt gelukkig mee. In gebruik tussen de 150 (dashboard) en 200 (gamen) Watt. Deze waardes lijken een stuk minder dat ik ergens op een site gelezen heb. Mischien komt dat doordat ik geen wireless controlers of andere apparatuur gebruik hier.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Toch nog een vraagje :)

Ik wil mijn 360 toch op mijn 17" 4:3 TFT scherm aansluiten. Dat zal nog wel lukken met die VGA-Kabel. Echter mijn geluids installatie heeft 3 ingangen (Front Rear Subwoofer) met kleine "jacks". Hoe sluit ik deze dan best aan ? Of kan dat niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Voor degene die nog zonder HDTV zitten (arme stakkers)

Vanaf volgend jaar moet ie voor iedereen betaalbaar worden, als we enkele fabrikanten van HDTV's moeten geloven. Zie hier

32-inch HDTV voor 500/600 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

devv05 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:18:
Voor degene die nog zonder HDTV zitten (arme stakkers)

Vanaf volgend jaar moet ie voor iedereen betaalbaar worden, als we enkele fabrikanten van HDTV's moeten geloven. Zie hier

32-inch HDTV voor 500/600 euro?
De low-end modellen ja........ verder pure stemmingmakerij natuurlijk

[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 20-12-2006 16:20 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Slasher schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:19:
[...]

Waarom stemming makerij? Het is het doortrekken van de prijs verschuivingen van het afgelopen jaar.

En als een 32 icnh vanaf $400,- te krijgen is, is dat low-end ja.

Dat betekend wel dat de topmodellen ook veel goedkoper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrasher schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:59:

- Waarom zit er in godsnaam geen Toslink aansluiting op die standaard video-kabel. 8)7 Voor 5.1 geluid ben je dus verplicht om een andere kabel te gebruiken ook al heb je aan Composiet voldoende. Gelukkig had ik die VGA kabel nodig, waar dit wel op zat.
Ehm een Optic-kabeltje , anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 13:32
Chrasher schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:59:* Bij de Core-versie krijg je ook gratis de eerste maand een Live-Gold abbo. B)
Ik heb ook zo'n core pakket gehaald, maar die eerste maand Live-Gold; waar vind ik die terug dan in de doos?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Chrasher schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:59:
Een aantal dingen die mij de eerste avond al direct opvielen, maar niet duidelijk in de startpost staan:

* Met een geheugenkaart heb je een volledig functionerende 360 waarmee je zowel dashboard updates als game-updates kan downloaden. Het is zelfs mogelijk om bijna alle free-versies van Xbox Live Arcade te downloaden en te spelen. Natuurlijk wel 1 voor 1. (de geheugenkaart gedraagt zich net als de HD als een "storage device")
Alleen de grote demo's, films en spel-uitbreidingen ( > 64Mb) kan je natuurlijk niet kwijt.
Doh, wat wou je anders met de Memory Card doen, opeten? :+
* Bij de Core-versie krijg je ook gratis de eerste maand een Live-Gold abbo. B)
Klopt, heb het even duidelijker gemaakt, speciaal voor jou.
* Beeld via de VGA-kabel is fantastisch! _/-\o_ (heb hem hier op 1360x768 staan).
Heb hier ook het probleem dat 1280x720 een wat fletser beeld geeft kwa kleuren (mischien omdat dat een HD resolutie is reageren de LCD's daar iets anders op), maar na een test met een Component kabel van de buren geeft de VGA aansluiting hier toch een strakker beeld.
Niet echt nodig om dit soort dingen in de TS te vermelden aangezien LCD tv's hier allemaal anders op reageren, hoewel VGA inderdaad veruit het beste is :)
* Connectie met XP(SP2) voor streamen muziek, foto's en video(wmv) werkt hier ook perfect. Hij slikt trouwens alle memory-sticks en andere apparatuur die ik hier heb liggen via de USB-verbinding inclusief mijn Creative Zen Micro, PSP en Canon 350D. :D
Streamen van Divx video via "Tversity" werkt hier ook goed alhoewel HD-materiaal wel iets te zwaar is. Deze kan je beter eerst converteren naar WMV met de gratis Windows media Encoder.
Het is ook niet voor niets een soort van Mediacenter ;) En staat je router maar op 11Mb/s ingesteld oid? HD materiaal hoort ie eigenlijk wel te kunnen. Misschien houdt je PC het niet bij?

Omdat je die kabel bij de budgetversie krijgt en eigenlijk niet hoort te gebruiken. Elke SDTV heeft wel SCART en dan is het echt aan te raden de advanced SCART kabel te kopen. Als je een oudere beamer hebt heeft deze misschien alleen composiet, maar dan kan je nog de component kabel kopen, deze geeft ook iets beter beeld en je hebt 5.1.
- DVD geluid bij het spelen van Games. Dat is het nadeel van een (oude) gegevensdrager als je snel gegevens wil lezen/streamen. Had handig geweest als je in de opties de maximale DVD-speed kon instellen (bijv. 4x, 8x, 10x, 12x)
Je bedoeld dat je dan bezig bent met Gears of War en midden in een level opeens moet gaan laden. Gewoon geluid iets harder zetten :)
- alleen WMV-formaat kunnen streamen. Please maak AVI mogelijk in een volgende update. ;(
Daar zal Microsoft wel z'n redenen voor hebben (en niet dat het niet mogelijk is), hoewel het inderdada wel jammer is.
- Controller heeft maar twee analoge buttons (triggers). Voor een nextgen gameconsole vind ik dit wel erg karig. (jaja ben de PS2 gewend)
In principe heb je er ook maar 2 nodig, gas en remmen, meer situatie's kan ik eigenlijk niet bedenken. Oh wacht, in PDZ kon je ermee zoomen afhankelijk van hoever je de trigger indrukte.
Voor de rest ben ik best tevreden. :>

Handig weetje: Mijn 360 verbruikt 10 Watt in de standby-stand, dit valt gelukkig mee. In gebruik tussen de 150 (dashboard) en 220(gamen) Watt. Deze waardes lijken een stuk minder dat ik ergens op een site gelezen heb. Mischien komt dat doordat ik geen wireless controlers of andere apparatuur gebruik hier.
220W klopt precies :P
medendo schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:42:
[...]

Ik heb ook zo'n core pakket gehaald, maar die eerste maand Live-Gold; waar vind ik die terug dan in de doos?
:?
In je 360 :> Nieuwe Xbox Live account aanmaken (dus geen offline account!) en dan Xbox Live silver kiezen, krijg je vanzelf een maandje Gold :z

[ Voor 4% gewijzigd door Muthas op 20-12-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
Blijkbaar heb ik dit nodig :

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/6776.jpg

Iemand een idee waar ik dit kan halen in Belgie ? :)
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Slasher schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:19:
[...]

Low-end modellen zien er nog steeds fantastisch uit, zijn gewoon A-merken hoor. Philips, Samsung, etc. De 1080p zijn nog wel een stukje duurder maar zullen ook wel flink gaan zakken al. In ieder geval zullen er volgend jaar heel wat HDTV's aangeschaft gaan worden als de prijzen echt 25 procent gaan zakken. En als je naar dit jaar kijkt (nu met januari scheelt ook al paar 100 euro) is dat echt niet ondenkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Dieter schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:48:

[afbeelding]

Thanks.
Zoek online of bij een Handyman achtige shop. Beetje elektronica zaak zal het ook wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Dieter schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:48:

[[/url=http://www.logitech.com/lang/images/0/6776.jpg]afbeelding[/url]]

Thanks.
Ik had geluk, laatst een 5.1 set van logitech aangekocht. Daar zat precies dat verloopje bij.
Een beetje research bij computer zaakjes en je hebt hem denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Laatst online: 03-09 13:32
Muthas schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:44:
In je 360 :> Nieuwe Xbox Live account aanmaken (dus geen offline account!) en dan Xbox Live silver kiezen, krijg je vanzelf een maandje Gold :z
8)7 Ik besloot net om de boekjes, in de vreemde talen die ik toch niet begrijp, uit het plastic te halen ... daar staat het in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe dat stukje heet dat Dieter laat zien heb namelijk ook zon ding nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verloopstukje 2xtulp naar 3x mini jack. (Zal wel een specifiekere naam hebben ;) )

[ Voor 35% gewijzigd door pagani op 20-12-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
Alpac ik vind ook geen naam. Ik neem gewoon een print mee naar de winkel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik vindt het aantal titels op de X360 toch nogsteeds erg mager. Heb nu de 10 beste titels. En zit nu van, ehhh en wat nu? Er zijn vrij weinig titels beschikbaar. Als je de popcap crap van de arcade downloads meerekend is het al een aardig aantal, maar daar heb ik mn X360 niet voor aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Muthas schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:44:
[...]
Doh, wat wou je anders met de Memory Card doen, opeten? :+
Nope, maar het was niet duidelijk of je daarmee ook game-patches kon downloaden
[...]
Het is ook niet voor niets een soort van Mediacenter ;) En staat je router maar op 11Mb/s ingesteld oid? HD materiaal hoort ie eigenlijk wel te kunnen. Misschien houdt je PC het niet bij?
HD-materiaal doet hij wel, maar alleen perfect als het een WMV bestand is. Met een AVI moet het realtime gecodeerd worden door TVersity en dan gaat resolutie wel tellen op mijn P4 3.3Ghz.
[...]
Omdat je die kabel bij de budgetversie krijgt en eigenlijk niet hoort te gebruiken. Elke SDTV heeft wel SCART en dan is het echt aan te raden de advanced SCART kabel te kopen. Als je een oudere beamer hebt heeft deze misschien alleen composiet, maar dan kan je nog de component kabel kopen, deze geeft ook iets beter beeld en je hebt 5.1.
Klopt, maar lever dan geen kabel ofzo? Als je een oude TV hebt met 5.1 Stereo-installatie moet je dus toch een andere kabel kopen. Wat kost die extra aansluiting nu in die konnektor?
[...]
Je bedoeld dat je dan bezig bent met Gears of War en midden in een level opeens moet gaan laden. Gewoon geluid iets harder zetten :)
Met Test Drive Unlimited is hij konstant aan het streamen, en om nu s'nachts het geluid op 10 te zetten..... vinden m'n buren leuk. :+
[...]
In principe heb je er ook maar 2 nodig, gas en remmen, meer situatie's kan ik eigenlijk niet bedenken. Oh wacht, in PDZ kon je ermee zoomen afhankelijk van hoever je de trigger indrukte.
Je hebt gelijk, maar ik ben te lui om opnieuw een controller uit mijn hoofd te leren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
Seth_Chaos schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:11:
Ik vindt het aantal titels op de X360 toch nogsteeds erg mager. Heb nu de 10 beste titels. En zit nu van, ehhh en wat nu? Er zijn vrij weinig titels beschikbaar. Als je de popcap crap van de arcade downloads meerekend is het al een aardig aantal, maar daar heb ik mn X360 niet voor aangeschaft.
Mja, ik snap wat je bedoelt. Maar ik vind de herspeelbaarheid van de meeste titels wel ok. Mede dankzij het achievement-systeem. Bijvoorbeeld bij Oblivion : ik heb de MQ gedaan (main quest ;) ) maar ga toch nog alle Guild-quests doen enkel en alleen voor de achievements :).

Volgend jaar komen er toch een aantal mooie titels aan zoals Assisins Creed, Blue Dragon, Alan Wake, Bioshock, ... en meer. Als ze het nu wat spreiden hebben we een mooi jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

"De 10 beste"?

Ik weet niet wat je het beste vindt, maar als ik hier kijk, dan zie ik andere games staan dan in, bijvoorbeeld, de top-10 van TMF of FRS.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ik hoor iedereen jubelen over de VGA kabel, maar zo tevreden ben ik daar niet over!
Heb een partij veel tearing waar je bang van wordt, ook als de zijmenu's van het dashbord schuiven heb ik hier last van.
Via component heb ik dit niet, maar ben voor de VGA gegaan omdat die ook DVD's upscaled(en ja dit zie ik echt dit verschil)
Kleuren via component waren echter wel iets mooier vond ik.

Iemand die ook tearing heeft met de VGA kabel? Op Engelse forums heb ik wel hierover gelezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan op de 360, tien keer een nieuw account aanmaken... dus 10 maanden gratis live :-) De 360 vision is ook gruwelijk met o.a. Rainbow 6, Poker. Kan je lekker met je eigen gezicht spelen!! En mocht je problemen hebben met je 360 door de hitte... kan je Cooling Paste aanbrengen, dan word hij +/- 5 graden kouder :-) Ga volgende week 2 Led Fans in de zijkant van de 360 plaatsen... zal later wel ff pics posten hehe... btw FW5 is de shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MAX3400

Jij bent dus helemaal opnieuw begonnen met alles he? met nieuwe gamertag?
Had jij geen Gold abo op je oude gamertag lopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:28:
@MAX3400

Ja, had ik maar die verloopt in januari. Wel iets van 4500 punten aan achievements en 3 gekochte arcade-games maar ja... Zit nu al aan 900 punten (na 4 dagen ff wat doelloos gamen) en heb natuurlijk weer een maand gratis XBLive gekregen en per 15 januari zet ik er gewoon weer een jaar aan vast.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

wimpie007 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:26:
Ik hoor iedereen jubelen over de VGA kabel, maar zo tevreden ben ik daar niet over!
Heb een partij veel tearing waar je bang van wordt, ook als de zijmenu's van het dashbord schuiven heb ik hier last van.
Via component heb ik dit niet, maar ben voor de VGA gegaan omdat die ook DVD's upscaled(en ja dit zie ik echt dit verschil)
Kleuren via component waren echter wel iets mooier vond ik.

Iemand die ook tearing heeft met de VGA kabel? Op Engelse forums heb ik wel hierover gelezen....
Heb dat probleem hier helemaal niet. Denk trouwens dat dit nogal afhangt van de mogelijkheden van de VGA-input op de LCD die gebruikt wordt.
Het probleem bij mij via Component kabels is dat ik altijd een hele lichte storing door het beeld zie bewegen. Meeste mensen zien het niet, maar ik erger me eraan. Komt ook mischien doordat mijn PC naast mijn stereo/TV meubel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ik zie het ook in games dus dat is minder, ik ga nog eens een keer een verloop proberen van VGA naar DVI en dan kijken wat ie doet, anders ligt het aan mijn TV. (Mycom LCD32)
Chrasher schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:32:
[...]

Heb dat probleem hier helemaal niet. Denk trouwens dat dit nogal afhangt van de mogelijkheden van de VGA-input op de LCD die gebruikt wordt.
Het probleem bij mij via Component kabels is dat ik altijd een hele lichte storing door het beeld zie bewegen. Meeste mensen zien het niet, maar ik erger me eraan. Komt ook mischien doordat mijn PC naast mijn stereo/TV meubel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:31:
[...]

Ja, had ik maar die verloopt in januari. Wel iets van 4500 punten aan achievements en 3 gekochte arcade-games maar ja... Zit nu al aan 900 punten (na 4 dagen ff wat doelloos gamen) en heb natuurlijk weer een maand gratis XBLive gekregen en per 15 januari zet ik er gewoon weer een jaar aan vast.
Ok, dan moet dat maar, mijne loopt nog een half jaar, maar heb toch content die ik wil hebben, ook die nog moet uitkomen.
Dan maar opnieuw beginnen.
Heb nog gebeld met de verschillende helpdesken maar er is idd geen andere oplossing en ze gaven aan dat die waarschijnlijk ook niet komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Royz schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:16:
[...]

Volgens mij heb jij recht op de DOA (dead on arrival) garantie. Binnen een week kapot is een nieuwe dacht ik :)
Ben net naar de mediamarkt geweest, kreeg zonder vragen een nieuwe mee.. ze controleerden niet eens of ik alles wel in de doos had. Nieuwe lijkt het tot nu toe goed te doen! Hulde aan Mediamarkt!!

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
damn... zag vanochtend die actie van play.com maar moest meteen weg. kom net thuis om het te gaan bestellen is de actie alweer uitverkocht... niemand die het heeft besteld maar het toch niet wilt hebben? ;) of per ongeluk twee heeft besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Welke games hebben eigenlijk allemaal een co-op mode (dus zoals GoW met zijn 2en de verhaallijn uitspelen)? Of is GoW de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 09:47
Ook rainbow six kan co-op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

TwyLight schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:28:
Welke games hebben eigenlijk allemaal een co-op mode (dus zoals GoW met zijn 2en de verhaallijn uitspelen)? Of is GoW de enige?
Nee je heb meerdere. Weet alleen ff de namen niet.

Rainbow Six: Vegas
Ghost Recon Advanced Warfighter
Perfect Dark Zero

Deze weet ik zeker maar voor andere moet ik ff op de achterkant kijken ben helaas op werk.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

sekeroglan schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:38:
[...]

Nee je heb meerdere. Weet alleen ff de namen niet.

Rainbow Six: Vegas
Ghost Recon Advanced Warfighter
Perfect Dark Zero

Deze weet ik zeker maar voor andere moet ik ff op de achterkant kijken ben helaas op werk.
En na de update:

Viva Pinata :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik wil morgen een kerstcadeau halen voor mijn broertje.
Het wordt dus een Xbox360 echter wil hij een versie met Samsung drive hebben.
Is dit op de doos te zien? Waar moet ik dan op letten?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Van wat ik hier heb gelezen is dit niet te zien, pas als je de doos hebt open gemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

om maar even mezelf te quoten (uit het PES 6 topic)
HyperMan schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:57:
Weet iemand of die logitech (wireless) xbox 360 controller prettig is, of is die van MS fijner? Heb nu een logitech ps2-controller kloon, die is opzich prettig, maar schijnt vertraging te hebben (zei iemand in dit topic, en heb zelf geen vergelijkingsmateriaal) en ik wil opzich wel een 2e controller, zeker als ie draadloos is.
Wil em trouwens op m'n PC aansluiten, dat zou toch gewoon werken (usb enzo)

[ Voor 7% gewijzigd door HyperMan op 20-12-2006 23:13 ]

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Lego Star Wars II is ook co-op.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
ken schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:09:
Is dit op de doos te zien? Waar moet ik dan op letten?

wat is er dan zo speciaal aan een samsung drive? hacks werken iig met alle drives tegenwoordig, en dat is werkelijk het enige dat ik kan bedenken waar voorheen alleen samsung drives geschikt waren.
of heeft een samsung betere support voor andere media ofzo?
en dit is inderdaad niet op de doos te zien. of ik heb iets gemist.

[ Voor 5% gewijzigd door defusion op 20-12-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
HyperMan schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:13:
om maar even mezelf te quoten (uit het PES 6 topic)

[...]

Wil em trouwens op m'n PC aansluiten, dat zou toch gewoon werken (usb enzo)
Voorlopig werkt de draadloze controller van microsoft nog niet op een pc, hoe het met de logitec versie zit, weet ik niet.
Wel komt er ergens in maart (?) een extra usb geval voor om te kunnen spelen met de draadloze controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Oh raar, wat voor aansluiting hebben die dan?

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18

SaN

defusion schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:29:
[...]

wat is er dan zo speciaal aan een samsung drive? hacks werken iig met alle drives tegenwoordig, en dat is werkelijk het enige dat ik kan bedenken waar voorheen alleen samsung drives geschikt waren.
of heeft een samsung betere support voor andere media ofzo?
en dit is inderdaad niet op de doos te zien. of ik heb iets gemist.
Samsung zijn over het algemeen ook stiller dan de Hitachi's. Ik heb het zelf niet getest, maar wel veel over gelezen. Ik heb zelf een Hitachi, en die maakt inderdaad een ***herrie :+

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Ik heb ze alle twee gehad, een hitachi en een samsung. Hitachi maakt wat meer herrie idd, maar de samsung is een goede tweede. Ik snap niet dat die dingen zo'n herrie moeten maken. De DVD drive van de Xbox 1 was toch ook redelijk stil. 8)7

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

• .GoO
Er zijn ongeveer 130 titels in een jaar uitgekomen, dat vind je mager? Ik ken geen enkele andere console die bij de launch en in het eerste jaar zoveel goede games voortgebracht heeft.

- Call of Duty 2
- Call of Duty 3
- Ghost Recon: AW
- Rainbow Six: Vegas
- Gears of War
- Viva Pinata
- Test Drive Unlimited
- Kameo
- Condemned
- Saints Row
- Project Gotham Racing 3
- Dead Rising
- Pro Evolution Soccer 6
- Hitman
- Oblivion
- Tomb Raider
- Prey
- Battlefield 2: Modern Combat
- Burnout: Revenge
- Dead or Alive 4
- F.E.A.R.
- Fight Night Round 3
- Table Tennis
- Just Cause
- Need for Speed: Carbon

Dat zijn toch allemaal games die wel de moeite waard zijn en dan ben ik er vast nog een hoop vergeten. En begin 2007 (1e kwartaal) komen alweer andere grote titels als Lost Planet, Crackdown, Two Worlds, Assassin's Creed, Stranglehold, TimeShift, Medal of Honor: Airborne, Brothers in Arms: Hell's Highway, Forza MotorSport 2, Battlestations: Midway, Haze, Fuzion Frenzy 2, Infernal en vast nog een hoop meer.

Als je dat allemaal niet trekt, prima. Maar dan ligt dat puur aan jouw smaak. Ga echter niet zeggen dat er te weinig goede games uitkomen, want dat is echt grote onzin. Nogmaals, ik ken geen enkele andere console met zoveel sterke titels in het eerste jaar. De launchtitels van de PS3 en Wii nu zijn ook niet bepaald indrukwekkend.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bijna al die games zijn top games, maar Tomb Raider vind ik er echt niet bij horen.
Ik heb Tomb Raider 1 t/m 4 uitgespeeld en dat waren allemaal toffe games maar vanaf TR: Cronicles vind ik het geen ruk meer aan, en bovendien is de gameplay en de graphics van de nieuwe TB ook niet dat je zegt WOW.

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 19:16
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:37:
[...]

Ok, dan moet dat maar, mijne loopt nog een half jaar, maar heb toch content die ik wil hebben, ook die nog moet uitkomen.
Dan maar opnieuw beginnen.
Heb nog gebeld met de verschillende helpdesken maar er is idd geen andere oplossing en ze gaven aan dat die waarschijnlijk ook niet komt!
Kan je niet je live meenemen naar een andere account, meen dat een keer (hier) gelezen te hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:28:
@MAX3400

Misschien is dit een oplossing?
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 23:52:
Ik had dus de ms point gehaald, ik dacht van; even kijken hoe het werk met de huur dvd's op marketplace. Na een aantal dingen geprobeerd te hebben is het met niet gelukt om de ms points op mijn account te krijgen, omdat ik een amerikaanse account heb.
Mijn broertje heeft een nederlandse account, daar heb ik de ms point op gezet. Uiteindelijk daarmee een tweetal arcade games en een thema mee gehaald en deze kan ik overigens wel weer op mijn eigen account spelen. Heb dus geen nieuwe hoeven te maken ( omdat ik in eerste instantie bang was alles kwijt te raken).

voor de tv's moet ik nog heel goed kijken naar welke mijn voorkeur gaat...maar denk toch dat ik een keuze moet maken uit de sony bravia serie en wel de 32"

Heb beneden ook een Samsung staan en een vriend van me heeft een wat duurdere Sony. De Sony geeft toch een heel wat mooiere beeld als ik eerlijk moet zijn!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
TwyLight schreef op donderdag 21 december 2006 @ 00:37:
Bijna al die games zijn top games, maar Tomb Raider vind ik er echt niet bij horen.
Ik heb Tomb Raider 1 t/m 4 uitgespeeld en dat waren allemaal toffe games maar vanaf TR: Cronicles vind ik het geen ruk meer aan, en bovendien is de gameplay en de graphics van de nieuwe TB ook niet dat je zegt WOW.
Mss niet maar de gameplay is wel weer ouderwets _/-\o_ _/-\o_
Ik heb de demo meerdere keren gespeeld maar ga hem aanschaffen voor de Xbox360.
Hij is toch al 30 euro of iets? Kopie :*)

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:17
The Otherside schreef op donderdag 21 december 2006 @ 00:07:
Ik snap niet dat die dingen zo'n herrie moeten maken. De DVD drive van de Xbox 1 was toch ook redelijk stil. 8)7
Ik heb het idee dat de dvd drive bij Xbox 360 veel sneller draait, omdat er meer data gelezen moet worden. Als ik een spel voor de originele Xbox speel op mijn 360 is hij beduidend stiller.

Verwijderd

hoe kan ik 5 of 4 xbox 360 met elkaar linken?

• UltraSub
Volgens mij max 4.
Dat staat tenminste altijd bij het laden van MotoGP 06 onderin het scherm. Dat je met één live gold account tot 4 consoles toegang kunt geven. Dus dan lijkt me dat je er 4 moet kunnen koppelen :)

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:11

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

ken schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:09:
Wow! Ik wou dat ik zo'n broer/zus had! :)
Anyway, ik heb een Samsung drive maar de ventilatoren maken nog altijd meer herrie dan de DVD drive...

www.oldskoolnl.nl

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Afbeeldingslocatie: http://www.gamestay.com/img/ringofdeath.jpg

Net een maand geleden teruggehad van Repair Center :'(
Nouja, Support ging nu iig stuk sneller, binnen 10 minuten alles geregeld inclusief de wachttijd :)

Nu wachten op het label...

[ Voor 38% gewijzigd door ironx op 21-12-2006 12:24 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

ironx schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:10:
[afbeelding]

En dat houdt in? ik als xbox leek, denk ik dat er iets fout is maar kun je ook ergens zien wat er fout is?

Hoe zit het trouwens met de betrouwbaarheid van het apparaat, is het de moeite waard om extra garantie af te sluiten?.....

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DrumandBass schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:14:
[...]

En dat houdt in? ik als xbox leek, denk ik dat er iets fout is maar kun je ook ergens zien wat er fout is?

Hoe zit het trouwens met de betrouwbaarheid van het apparaat, is het de moeite waard om extra garantie af te sluiten?.....
3 red lights of death, net zoiets als een BSOD2

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• ironx
DrumandBass schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:14:
[...]

Houdt in dat ie overleden is... Ring of Death. Je krijgt zelfs geen beeld meer.
Met een trucje kan je ook nog achter de foutcode komen, maar dat schoot ik ook niet veel mee op (onbekende hardware fout).

Iig was ik PGR3 aan het spelen toen het beeld ineens totaal misvormd was, er een piepend geluid uit mn tv kwam en de 360 niet meer reageerde.

Extra garantie afsluiten is niet nodig, je hebt 2 jaar fabrieksgarantie (wil je meer info, zoek dan even terug naar mijn naam in de wat oudere topics).

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Oh ik dacht dat je maar 1 jaar garantie had? Mooi. Dank voor jullie antwoord.
Ik heb gister CoD3 gekocht en ik vindt het echt een vet spel! De manier waarop je in het spel zit en er in word getrokken super.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DrumandBass schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:37:
Oh ik dacht dat je maar 1 jaar garantie had? Mooi. Dank voor jullie antwoord.
Zo staat dat wel in het Warranty boekje maar die discussie ga ik niet weer aan.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bbfreak schreef op donderdag 21 december 2006 @ 07:40:
[...]

Mss niet maar de gameplay is wel weer ouderwets _/-\o_ _/-\o_
Ik heb de demo meerdere keren gespeeld maar ga hem aanschaffen voor de Xbox360.
Hij is toch al 30 euro of iets? Kopie :*)
Same here ! Ik had even zin om wat demo's te checken. Maar ik had de meeste demo's al geprobeerd en bleef Tomb Raider over. Man, wat was ik verrast. Vette graphics en lekkere gameplay.
Wel erg een Prince of Persia rip-off, maar zeker wel goed te doen. Had er namelijk echt niks van verwacht. Ik ga 'm ooit ook nog wel kopen.
Roppedop schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:09:
[...]

Wow! Ik wou dat ik zo'n broer/zus had! :)
Anyway, ik heb een Samsung drive maar de ventilatoren maken nog altijd meer herrie dan de DVD drive...
Dat deed 'ie bij mij ook toen 'ie niet goed stond. Had 'm toen in een TV meubel staan in een vakje waar zowel de xbox als de adapter dik warm werden. Daardoor gingen de fans ook vól aan.
Sinds ik 'm uit het vakje heb gehaald en op een kastje heb gezet is 'ie een stuk stiller.
[afbeelding]

Nouja, Support ging nu iig stuk sneller, binnen 10 minuten alles geregeld inclusief de wachttijd :)

Wacht even.. Is dit nu de 2e keer dat je de three red lights of doom hebt ?

• ironx
.KeN. schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:44:
[...]

Wacht even.. Is dit nu de 2e keer dat je de three red lights of doom hebt ?
Nee. Vorige keer was met de Fall-update. Mijn 360 bleef toen hangen in de zogenaamde 'update-loop'.
Hij downloadde de update wel, maar kon deze op de een of andere manier niet installeren (defect flash-geheugen?) . En zonder die update kon je dus niet meer online komen.

Ik heb toen een andere 360 retour gekregen, die nu dus ook de pijp aan Maarten heeft gegeven.

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Als het een troost is: de mijne was ook binnen een week of twee na reparatie weer kapot (terwijl ik een andere kreeg) met werderom drie rode ringen. Blijkbaar repareren ze niet altijd goed. Al het nog een keer gebeurt (zal toch niet ?!?!?) probeer ik een splinternieuwe te regelen.

Wordt allemaal natuurlijk gratis gerepareerd, maar echt superirritant. Hopelijk heb ik hem één deze dagen terug.

Verwijderd

mooi, maar wel willen met 4 man bij iemand thuis zitten hoe gaat dat dan?
UltraSub schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:41:
Volgens mij max 4.
Dat staat tenminste altijd bij het laden van MotoGP 06 onderin het scherm. Dat je met één live gold account tot 4 consoles toegang kunt geven. Dus dan lijkt me dat je er 4 moet kunnen koppelen :)

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Gunner schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:40:
[...]

Zo staat dat wel in het Warranty boekje maar die discussie ga ik niet weer aan.
Verklaar? :+

Volgens het boekje is het 2 jaar maar waar ik hem gekocht heb was het natuurlijk weer kassabon is 1 jaar garantie...

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb 5 december mijn XBOX gehaald en in het boekje staat dat je na dag van aankoop 1 kalenderjaar garantie hebt.

Maar het maakt me geen hol uit. De xbox is volledig door mijn werkgever betaald en ik heb zelf een extra garantie afgesloten voor in totaal 3 jaar dus hoe en wat zien we dan wel weer of MS 1 of 2 jaar fabrieks garantie geeft. Die paar tientjes die ik nu betaal voor die garantie maakt me dan toch niets meer uit aangezien die box me dus niets kostte.

Ik ben zelf eigenlijk principieel tegen garantie verlening maar in dit geval leek het me wel de moeite waard of extra garantie juridisch wel nodig is ja of nee. Recht hebben en recht krijgen zijn nog steeds twee verschillende dingen in dit land.

[ Voor 72% gewijzigd door Gunner op 21-12-2006 13:05 ]

• UltraSub
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:01:
mooi, maar wel willen met 4 man bij iemand thuis zitten hoe gaat dat dan?

[...]
Geen idee :)
Netwerk met switch?
Gunner schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:03:
Ik heb 5 december mijn XBOX gehaald en in het boekje staat dat je na dag van aankoop 1 kalenderjaar garantie hebt.
Hier ook...

[ Voor 34% gewijzigd door UltraSub op 21-12-2006 13:05 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Maar het maakt me geen hol uit. De xbox is volledig door mijn werkgever betaald en ik heb zelf een extra garantie afgesloten voor in totaal 3 jaar dus hoe en wat zien we dan wel weer of MS 1 of 2 jaar fabrieks garantie geeft. Die paar tientjes die ik nu betaal voor die garantie maakt me dan toch niets meer uit aangezien die box me dus niets kostte.

Ik ben zelf eigenlijk principieel tegen garantie verlening maar in dit geval leek het me wel de moeite waard of extra garantie juridisch wel nodig is ja of nee. Recht hebben en recht krijgen zijn nog steeds twee verschillende dingen in dit land.
Gaan we weer :)

Als je Xbox support belt, geven ze zelf aan dat je 2 jaar garantie hebt. Dat is de plek waar je het krijgt, dus de enige juiste bron.

• ironx
Recht hebben en recht krijgen zijn nog steeds twee verschillende dingen in dit land.
Het ligt imo ook aan de consument zelf. Ik probeer zoveel mogelijk voor mijn rechten op te komen en laat me niet zomaar wegsturen. Heb zelf een keer bijna een jaar lang overhoop gelegen met Vodafone maar uiteindelijk toch gelijk gekregen. Ik denk dat de meeste mensen het al snel voor gezien houden, en de meest bedrijven/winkels weten dat ook.

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:04
koendt schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:32:
[...]

Voorlopig werkt de draadloze controller van microsoft nog niet op een pc, hoe het met de logitec versie zit, weet ik niet.
Wel komt er ergens in maart (?) een extra usb geval voor om te kunnen spelen met de draadloze controller
http://www.microsoft.com/...ve_tab=systemRequirements

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PWM schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:06:
Als je Xbox support belt, geven ze zelf aan dat je 2 jaar garantie hebt. Dat is de plek waar je het krijgt, dus de enige juiste bron.
Zo'n boekje is dus geen goede bron? Lijkt me eerlijk gezegd een betere bron dan een helpdesk medewerker die wel van alles kan verkondigen. En waarom staat het dan niet in het boekje?

Ik kom tenminste nog met enig bewijs terwijl iedereen klakkeloos roept dat het 2 jaar is terwijl niemand dat kan staven met een degelijke bron.

"Ja maar de xbox support medewerker zei dat het 2 jaar was" :')

Een rechter ziet je aankomen :')

Ik vind het prima hoor van die 2 jaar maar iedereen neemt het maar klakkeloos over.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/122a99ebc9ffe5055df2092ce239ffa1/full.png

I rest my case.
ironx schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:15:
Het ligt imo ook aan de consument zelf. Ik probeer zoveel mogelijk voor mijn rechten op te komen en laat me niet zomaar wegsturen. Heb zelf een keer bijna een jaar lang overhoop gelegen met Vodafone maar uiteindelijk toch gelijk gekregen. Ik denk dat de meeste mensen het al snel voor gezien houden, en de meest bedrijven/winkels weten dat ook.
Klopt. Maar ik persoonlijk ga voor een paar tientjes niet mezelf helemaal druk maken om na een lange tijd misschien gelijk te krijgen. Dat is me het domweg niet waard. Ja, het is gemakszuchtig dat geef ik toe en precies wat een fabrikant wil.

[ Voor 55% gewijzigd door Gunner op 21-12-2006 13:24 ]

• SeamusXanthus
Helpdesk van microsoft (ben nu kind aan huis daar ;-) ) zei tegen mij ook 2 jaar, toen ik zei dat ik nog net in de garantie zat van 1 jaar. Dus het lijkt structureel verkondigd te worden waardoor het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook zo wordt uitgevoerd. Let wel: we hebben het hier over de launch xbox360, wellicht is daarvan de garantie verlengd vanwege de problemen.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gunner schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:19:
[...]

Zo'n boekje is dus geen goede bron? Lijkt me eerlijk gezegd een betere bron dan een helpdesk medewerker die wel van alles kan verkondigen. En waarom staat het dan niet in het boekje?

Ik kom tenminste nog met enig bewijs terwijl iedereen klakkeloos roept dat het 2 jaar is terwijl niemand dat kan staven met een degelijke bron.

Ik vind het prima hoor van die 2 jaar maar iedereen neemt het maar klakkeloos over.

[afbeelding]

I rest my case.
Minimumperiode: 2 jaar

Gaat het om het begrip 'garantieperiode', dan wordt dat door velen in de praktijk uitgelegd als de periode dat een verkoper aansprakelijk is. De bewuste '2 jaar garantie' waar men het zo vaak over heeft, is in de wereld gekomen door een Europese richtlijn die zegt dat een verkoper tot twee jaar na aankoop aansprakelijk is voor gebreken in de goederen die hij heeft geleverd. Dit geldt als een minimumperiode voor de landen die zich aan de Europese regelgeving hebben gebonden, maar zij mogen een langere termijn vaststellen. Nederland heeft deze in feite onbeperkt gemaakt door te stellen dat een verkoper aansprakelijk is voor ieder gebrek dat zich voordoet gedurende de periode dat je dit redelijkerwijze niet had hoeven verwachten (artikel 17 in het Burgerlijk Wetboek boek 7). Kort samengevat: zolang als de levensverwachting is van een (onderdeel van een) product, zo lang behoort dat het ook doen.
Nederlandse regelgeving
Echter, volgens de Nederlandse regelgeving heeft de consument altijd recht op een deugdelijk product, ook na het verloop van twee jaar. Nederland biedt de consument dan ook een ruimere bescherming dan de Europese Richtlijn. Dit is toegestaan.
I rest my case.

Een papiertje van een bedrijf met wat regels en termijnen er op zegt _niets_ net als een EULA niet rechtsgeldig is.

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 21-12-2006 13:44 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• PWM
  • Niet online

PWM

Gunner schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:19:
[...]

Vraag het anders bij een willekeurige winkel, waar ze niet zo !#$#$% zijn om extra garantie te verkopen.

Ik heb gister nog een 360 GoW pack gekocht als Kado (jaja, hadden jullie PWM maar als vriend ;) ).

De FRS heeft een mailing gehad van MS waar de 2 jaar garantie wordt bevestigd.

Je hebt nu dus:
  • Een helpdesk die het bevestigd
  • Een helpdesk die consoles ouder dan 1 jaar inneemt
  • Winkels die het, met mailing in de hand, bevestigen
Ik zie de problemen niet zo.

En nee, bij de Dixons hebben ze die mailing niet ontvangen :+

Nee, menneer, weten we niets van. Wilt u toevallig garantie bijkopen (dan sturen wij hem wel door naar MS voor u)

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 21-12-2006 14:21 ]

• DialOut
[afbeelding]

Ik heb het ding nu nog geen 3 maanden en hij is vandaag voor de 2x opgehaald.
Helpdesk had ik wel gelijk iemand aan de lijn op dinsdag rond kwart over 5.
Maar ze zeiden dat ik via mail mijn label kreeg ofzo? Maar ze stonden gewoon weer aan de deur van de x.

Hij is nu weg en ik hoop hem natuurlijk zo snel mogelijk terug te krijgen...
Vorige x was die weg vanwege 3RoD, deze x omdat die mijn spellen bekrast...

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PWM schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:20:
En nee, bij de Dixons hebben ze die mailing niet ontvangen :+
Misschien niet. Ik heb daarover wel gediscussieerd natuurlijk. Ik geloof ook best dat er 2 jaar fabrieks garantie is op zo'n ding, maar dat zou ik dan ook graag zwart op wit hebben (vanuit Microsoft) en dat kom ik gewoon nergens tegen.

Dan nog heb ik nu voor een paar tientjes een 3e jaar garantie. Bij reparatie in het derde jaar heb ik dat er natuurlijk gelijk uit, maar liever heb ik dat ie gewoon 10 jaar blijft draaien :)

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 21-12-2006 14:36 ]

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Gunner schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:36:
[...]

Misschien niet. Ik heb daarover wel gediscussieerd natuurlijk. Ik geloof ook best dat er 2 jaar fabrieks garantie is op zo'n ding, maar dat zou ik dan ook graag zwart op wit hebben (vanuit Microsoft) en dat kom ik gewoon nergens tegen.

Dan nog heb ik nu voor een paar tientjes een 3e jaar garantie. Bij reparatie in het derde jaar heb ik dat er natuurlijk gelijk uit, maar liever heb ik dat ie gewoon 10 jaar blijft draaien :)
Ik heb mijn xbox bij de dixons gekocht en extra garantie is niet echt "een paar tientjes" maar 70euro en dat vindt ik toch wel wat veel... Dan maar voor de "2" jaar garantie gaan :P :9

Verwijderd

richy t schreef op donderdag 21 december 2006 @ 01:41:
[...]

Kan je niet je live meenemen naar een andere account, meen dat een keer (hier) gelezen te hebben.
Nope je kunt je achievements e.d. alleen migreren van een live account van de oude xbox naar de 360. Verder niets. Heb ik voor de zekerheid ook gevraagd bij de helpdesk.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DrumandBass schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:43:
Ik heb mijn xbox bij de dixons gekocht en extra garantie is niet echt "een paar tientjes" maar 70euro en dat vindt ik toch wel wat veel... Dan maar voor de "2" jaar garantie gaan :P :9
Voor mij is het wel een paar tientjes ;)
Die 70 euro weegt mij niet op tegen de kosten die je kan hebben als hij na twee jaar de geest geeft.

Maar begrijp me goed, ik heb echt geen hoge pet op van de verkopers van Dixons, en ze kwamen met zat kul argumenten wat betreft de garantie, maar ik heb gewoon geen zin in gelul na twee jaar, en ja, ik handel ook liever garantie af met MS i.p.v Dixons.

Verwijderd

Volgens mij is er een Europese wetgeving in voege sedert een paar jaar dat ALLE duurzame consumptiegoederen moeten verkocht worden met 2 jaar garantie. De Xbox360 zal daarop geen uitzondering zijn.

mvg

C

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:27
Dat is voor mij de grootste reden om nooit iets bij Dixons te kopen, ze proberen je altijd op te lichten met die extra garantie..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• ironx
koendt schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:23:
[...]

Ik heb het ding nu nog geen 3 maanden en hij is vandaag voor de 2x opgehaald.
Helpdesk had ik wel gelijk iemand aan de lijn op dinsdag rond kwart over 5.
Maar ze zeiden dat ik via mail mijn label kreeg ofzo? Maar ze stonden gewoon weer aan de deur van de x.
Vorige keer kreeg ik een label via de mail, en volgens de medewerker nu ook weer, dus daar ga ik dan ook maar van uit :)

Wat garantie betreft... (teksten Europese Richtlijn en Burgerlijk Wetboek)

[ Voor 4% gewijzigd door ironx op 21-12-2006 15:18 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

M@cer schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:14:
Dat is voor mij de grootste reden om nooit iets bij Dixons te kopen, ze proberen je altijd op te lichten met die extra garantie..
Probleem is, het lukt ze ook.

Was laatst bij mijn ouders, en mijn moeder liet trots de printer zien die ze had gekocht. Prima ding, iets aan de prijzige kant, maar geen slechte koop.

Totdat ze vertelde dat die naaiers er 5 jaar garantie hadden bij verkocht, voor 69,-. Wist zij veel.

Daarna ook besloten nooit meer iets bij die winkel te halen.

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Heb sinds kort een 360.
Welke arcade games raden jullie aan om te unlocken?
Heb nu alleen UNO, wat met de livecam wel geinig is.
Ik dacht aan Geometry Wars, maar volgens mij is de demo al volledig functioneel?,
alleen de achievements zitten er dan niet in, en je score wordt niet gesaved, maar dat boeit me niet.

Verder viel het me op dat als je een tweede account aanmaakt met een ander hotmail adres, je daar gelijk een maand Gold bij krijgt? Betekent dat dat je elke keer dit kan doen en zo nooit een Live Gold abbo hoeft te kopen?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je mag er van vinden wat je wil maar oplichten is echt niet de juiste term. Laat een ieder voor zich bepalen of ie dat wel doet of niet, ik heb m'n argumenten geven waarom ik het wel gedaan heb, respecteer dat dan ook a.u.b

Pixel garantie bijkopen zou ik eerder als classificeren als oplichting. Extra betalen om zeker te zijn van een goed scherm. En toch trappen ook daar heel wat mensen in. Pure indoctrinatie van de vekoper.

Bij een xbox krijg je geen beter functionerend apparaat als je die garantie van de winkelier koopt.

[ Voor 47% gewijzigd door Gunner op 21-12-2006 15:33 ]

• SeamusXanthus
DasHMauL schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:21:
Heb sinds kort een 360.
Ik dacht aan Geometry Wars, maar volgens mij is de demo al volledig functioneel?,
alleen de achievements zitten er dan niet in, en je score wordt niet gesaved, maar dat boeit me niet.

Verder viel het me op dat als je een tweede account aanmaakt met een ander hotmail adres, je daar gelijk een maand Gold bij krijgt? Betekent dat dat je elke keer dit kan doen en zo nooit een Live Gold abbo hoeft te kopen?
Je moet zelf bepalen natuurlijk maar zowel Geometery Wars als Mutant Storm vond ik erg leuk. Overgiens is Geometery Wars niet volledig in de demo: als je een beetje goed wordt kan je hem snel uitspelen namelijk, hij stopt nadat je een minuut of 5 overleefd hebt. De echte versie gaat door tot in de eeuwigheid of tot jij 'af' bent, whatever happens first (mag ik raden? ;) )

Mutant Storm is een soort Geometery Wars, maar dan level-based wat je iets meer een doel geeft. Dit spel is ook in de basis makkelijker al is de laatste achievement maar door een paar mensen op deze planeet gehaald dus ook hierbij net zoveel uitdaging als je zelf zoekt.

• DasHMauL
Thx
Ah, zover was ik nog niet gekomen met de GeometryWars demo dan! Iets van 110.000 points is mijn maximum. Spel is aardig hectisch! :)
Mutant storm is idd wel aardig ja.

Weet jij hoe dat nu zit met die maand gratis live gold als je je registreert met een ander hotmail adres?

Verwijderd

Is dit interessant ? Ben nl total nerd op het gebied van de 360 8)7
Afbeeldingslocatie: http://img135.imagevenue.com/loc491/th_12190_XboxCore_122_491lo.jpg

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Niet echt goedkoop IMHO. Core pakket is standaard 299 incl BTW, zal inmiddels wel lager zijn. Dus reken maar voor jezelf uit of het wat is. Maar de Makro is nu niet echt een stunter wat betreft dit soort dingen.

[ Voor 31% gewijzigd door Gunner op 21-12-2006 15:50 ]

• DasHMauL
Dit is super duur! Een xbox 360 core kost ongeveer €255
De game Viva Pinata kost ongeveer €55!

Niet interessant dus :+

Verwijderd

Thanx voor de snelle response, deze laat ik dus maar liggen :>

• ironx
DasHMauL schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:50:
Dit is super duur! Een xbox 360 core kost ongeveer €255
De game Viva Pinata kost ongeveer €55!

Niet interessant dus :+
Vergeet niet dat daar de Memory Unit van €35,00 bij zit.
Dus ongeveer €15,00 goedkoper dan waneer je alles los zou kopen.

• PWM
  • Niet online

PWM

ironx schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:55:
[...]

Vergeet niet dat daar de Memory Unit van €35,00 bij zit.
Dus ongeveer €15,00 goedkoper dan waneer je alles los zou kopen.
Je kan voor 25,- meer het Pinata Premium pack kopen.

Dan heb je ook de Harddisk en Wireless controller :)

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

DasHMauL schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:21:
Heb sinds kort een 360.
Nou als je er wat vrienden op hebt zitten dan worden leaderboards en achievements heel erg leuk.

Ik zou zeggen speel van alles eens de demo is toch gratis.

Ik heb tot nu toe gekocht

Uno
Marble blast ultra
MK3
Small Arms
Lumines Live

Allemaal om even snel tussen door te gamen voor 20 minuten. Maar ik weet niet wat jij leuk vindt.

Je kan trouwens ook zoeken bij http://www.360friendspot.com/ en dan kijken wat andere mensen die met je profiel matchen aan games spelen ?
Je kan dit tot 3x doen.

[ Voor 6% gewijzigd door it0 op 21-12-2006 16:10 ]

• DialOut
M@cer schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:14:
Ik heb mijn xbox bij dixons gekocht... hij was kapot, dus ik denk regel ik via hun... maar nee hoor, het moet via de ms service...
heb ik in topic 25 geloof ik een tip gehad om het wel via dixons te kunnen laten spelen, maar heb toch maar voor de service van ms gekozen.

De reden dat ik bij de Dixons gekocht had was omdat ik dacht dat ze wel erg service gericht waren... helaas... volgende keer maar weer naar de mm ;)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik denk dat MS sowiezo sneller is dan Dixons. Wat denk je dat Dixons doet tijdens de fabrieks garantie? Die bellen ook naar Microsoft. Waarom zou je dan een extra schakel in het proces willen?

Wat denk je dat Mediamarkt zegt? Die sturen je ook naar Microsoft hoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:45:
Is dit interessant ? Ben nl total nerd op het gebied van de 360 8)7
[afbeelding]
333 excl.. 397 inclusief! Heb Gears of War pack (premium + GoW) gehaald voor 399 bij de MM in R'dam. Dit is echt heeeeeeel duur....

• Dieter
Ok, ben vandaag de VGA-kabel gaan halen. Wat een WEZENLIJK verschil tov mijn CRT (Breedbeeld Philips-TV). Ik speel nu op een 17" NON-widescreen en dat ziet er al veel geiler uit. Wat moet dat wel niet geven met een LCD-TV :p. NU kan ik tenminste de tekst lezen in Oblivion .... Echter is deze wat ineengedeukt :) Achja, sparen voor een LCD-TV dan maar!

Anyway, ik heb dat speciaal kabeltje (van 2 tulp naar 3 jack) niet gevonden :'( .

[ Voor 21% gewijzigd door Dieter op 21-12-2006 17:06 ]

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45
Gister toch maar Viva Pinata gehaald.
Na meer dan 4 uur gespeeld te hebben vondt ik het toch wat te kinderlijk..
Tja ik wist dat ik hem kon ruilen bij de FRS, dus net naar de FRS geweest.
Maarja er is op dit moment nog niet echt een game die me aanspreekt dus ik wil even wachten, maarja ruilen binnen 48 uur :s

Toen vertelde ik dit verhaal dus aan die man ja geen leuke games atm, kunt u mij dan "te goed bonnen" geven?
Nee helass niet.. Ik kan het wel verzegelen, dan heb je 2 weken de tijd..
Tja maar dat wil ik niet, op zulk soort momenten hou ik me maar altijd in..
Dus ik mijn pa bellen die er van overtuigt was dat ik "tegoed bonnen" moest krijgen.
Nah die mee naar de FRS, hele discussie.. :x
Toen moest die man toch maar toegeven dat hij wel wat in de vorm van bonnen moest geven, tja 55 euro is niet nix..
Ja we hebben wel entertainment bonnen maar geen tegoed bonnen :/

Heb uiteindelijk dus die bonnen gehad, maarja wel irritandt dat het helemaal zo moest.
Nu dan maar wahcten op UT2007 (H)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.