Yep, die ervaring heb ik ook precies. Hoewel het dan niet per se de DVD-speler hoeft te zijnVerwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:39:
Volgens mij is het de DVDspeler die zo'n lawaai maakt. Ik vind de 360 ook erg veel lawaai maken. Als ik echter naar het DASHBOARD ga, dan stopt de speler en is er rust. Dus alleen bij het gamen ervaar ik het lawaai.
MAX3400 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:38:
[...]
Dat weet ik. PlayUSA verdient goed aan me met DVD's.
[...]
Een 360 koop je natuurlijk niet alleen voor RPG's maar een aantal mensen vindt een RPG nou gewoon interessanter/leuker dan "doelloos" race-na-race in Need for Speed ofzo. En in die context beklagen die mensen zich nu dat Microsoft wel heeft geroepen in 2005 dat er x RPG's uit zouden komen maar dat die er nog steeds niet zijn, hetzij door Microsoft, hetzij door de ontwikkelaar.
[...]
offtopic:
Ik zit op werk, mafkees. Vanavond na 19:30!
offtopic:
Oh, oke
ik sta paraat!
Oh, oke
Dat kan je je Xb360 over de A4 sturen?Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:43:
Wat gebeurt er als ik m'n USB logitech momo stuur aansluit op de 360?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als je wil ben ik beschikbaar
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ho ho, niet mijn GoW-maatje afpikken he?
hahaha zou ik niet durfen ff tijd doden ofzo
Als wat werkt?? Gewoon een invite sturen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:46:
[...]
Als je mij vertelt hoe dit werkt ben ik ook wel beschikbaar
Gamertag: SekerOglan en dan lekker knallen.
Mja, met MAX3400 doe ik co-op en de multiplayer vind ik niet zo leuk, en bovendien ben ik daar ook vreselijk slecht in

Verwijderd
dealsekeroglan schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:48:
[...]
Als wat werkt?? Gewoon een invite sturen.
Gamertag: SekerOglan en dan lekker knallen.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:49:
[...]
Zit op je invite te wachten.
dealcommin' up!
Ik heb co-op uitgespeeld met Verxx en ik ben ook slecht met multiplayer ben al blij als ik overleef en paar kills heb.TwyLight schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:49:
Mja, met MAX3400 doe ik co-op en de multiplayer vind ik niet zo leuk, en bovendien ben ik daar ook vreselijk slecht in![]()
[ Voor 19% gewijzigd door sekeroglan op 19-12-2006 15:51 ]
NiksVerwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:43:
Wat gebeurt er als ik m'n USB logitech momo stuur aansluit op de 360?
[ Voor 31% gewijzigd door The Otherside op 19-12-2006 15:53 ]
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Oh, sekeroglan je mag me best inviten voor een player match hoor, ik waarschuw je alleen alvast bij deze dat ik er niks van bak

Verwijderd
Ik wou destijds een systeem hebben waar ik niet alleen mee dvd's e.d. mee kon kijken, maar ook een game platform die allround was: Zoals de PS2 eerst was. De belofte van meer RPG's trok mij inderdaad meer aan, hoewel racen ook leuk is. Maar de toer van 360 nu is FPS games, waar je naar mijn mening beter af bent op een systeem vanwege de muis en keyboard (voelt natuurlijker ). Warhounds was een leuke game maar veel te klein imho, Oblivion had ik eigenlijk ook snel uit vergeleken met andere series.MAX3400 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:38:
[...]
Dat weet ik. PlayUSA verdient goed aan me met DVD's.
[...]
Een 360 koop je natuurlijk niet alleen voor RPG's maar een aantal mensen vindt een RPG nou gewoon interessanter/leuker dan "doelloos" race-na-race in Need for Speed ofzo. En in die context beklagen die mensen zich nu dat Microsoft wel heeft geroepen in 2005 dat er x RPG's uit zouden komen maar dat die er nog steeds niet zijn, hetzij door Microsoft, hetzij door de ontwikkelaar.
[...]
offtopic:
Ik zit op werk, mafkees. Vanavond na 19:30!
Al naar Enchanted Arms en Dead Rising gekeken dan?
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Hallo allemaal. Ik heb sinds een paar dagen ook een Xbox360. Ik wil zometeen een spel kopen en ik zit te denken aan NFS Carbon óf Project Gotham Racing 3. Welke raden jullie mij aan?
Dat zeg ik!
Hoe realistisch wil je?cdl575 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:45:
Hallo allemaal. Ik heb sinds een paar dagen ook een Xbox360. Ik wil zometeen een spel kopen en ik zit te denken aan NFS Carbon óf Project Gotham Racing 3. Welke raden jullie mij aan?
Want PGR3 is redelijk realistisch en niet "heavy arcade racen". En NFS het omgekeerde.
PGR3!! Heb ik veel meer plezier aangehad als Carbon... En als je slim winkelt kan je PGR3 voor 30 euro kopen, tenminste dat heb ik gedaan. Kan je nog een extra spel van een classic kopencdl575 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:45:
Dat is het dilemma ook. NFS ken ik al heel lang (op PC). Het leuke vind ik dat het heel wisselend is. PGR is dan weer realistischer (en mooier?). Wat zijn de mogelijkheden in PGR eigenlijk?Hoe realistisch wil je?
Want PGR3 is redelijk realistisch en niet "heavy arcade racen". En NFS het omgekeerde.
Dat zeg ik!
Op 5 verschillende niveaus in single-player uitspelen (reken 5x 7 uur als je van bottom af aan gaat beginnen); online gamen met onder andere internationale rankings & tournooien.cdl575 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:53:
[...]
Dat is het dilemma ook. NFS ken ik al heel lang (op PC). Het leuke vind ik dat het heel wisselend is. PGR is dan weer realistischer (en mooier?). Wat zijn de mogelijkheden in PGR eigenlijk?
Ben bang dat realistisch te saai wordt. Wordt het saai na verloop van tijd?
Ben ook benieuwd waar ie voor €30 te koop is
Dat zeg ik!
Net tegen SekerOglan gespeeld, man man wat ben ik slecht zeg online
zowat elke keer binnen de eerste minuut al dood

TwyLight schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:03:
Net tegen SekerOglan gespeeld, man man wat ben ik slecht zeg onlinezowat elke keer binnen de eerste minuut al dood
![]()
offtopic:
Zie je over 2:30 uur
Zie je over 2:30 uur
Ik dach dat ik slecht wasTwyLight schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:03:
Net tegen SekerOglan gespeeld, man man wat ben ik slecht zeg onlinezowat elke keer binnen de eerste minuut al dood
![]()

Media Markt Middelburgcdl575 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:57:
Maar nu zit ik met een dillema... nadat de xbox gister gekke geluiden ging maken bij CoD3, doet hij het nu ook met Fifa 07. Het klinkt als een cdspeler die een beschadigde cd leest... en helaas... zijn mijn cd's ook beschadigd. Nu heb ik vooral die 2 spellen gespeeld sinds dat ik een 360 terug kreeg en het viel mij op dat de andere spellen aanzienlijk minder krassen hadden en dat er een spel zonder krassen was en dat heb ik enkel op mijn 'eerste' xbox gespeeld...
Ik neem aan dat dit onder de garantie valt? Moet die weer terug, daar baal ik flink van!
Ten tweede, wij gaat mij nieuwe dvd's verschaffen voor de spellen die beschadigd zijn? Heeft iemand hier ervaring mee??
Ik heb bij PGR nu alles op Medium uitgespeeld, ben begonnen met de eerste races op niveau 4, maar dat is al verrekte moeilijk. Hoe moet ik dan in godsnaam alles op het hoogste niveau rijden??? Dat gaat me gewoon niet lukken.MAX3400 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:54:
[...]
Op 5 verschillende niveaus in single-player uitspelen (reken 5x 7 uur als je van bottom af aan gaat beginnen); online gamen met onder andere internationale rankings & tournooien.
Ook is er nog het probleem dat die cone-races gewoon verdomde moeilijk zijn. Moet je op medium nog iets van 1200 kudo's halen (wat ik ruim haal met 2000), moet je er op hard in een keer 3600 halen ofzo
Silver gehaald, bedoel je?TranceSetter schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:21:
[...]
Ik heb bij PGR nu alles op Medium uitgespeeld, ben begonnen met de eerste races op niveau 4, maar dat is al verrekte moeilijk. Hoe moet ik dan in godsnaam alles op het hoogste niveau rijden??? Dat gaat me gewoon niet lukken.
Ook is er nog het probleem dat die cone-races gewoon verdomde moeilijk zijn. Moet je op medium nog iets van 1200 kudo's halen (wat ik ruim haal met 2000), moet je er op hard in een keer 3600 halen ofzolekker niet haalbaar...
Ik heb met mijn vorige account (MAX3400 op Live) alles op Platinum uitgereden. Geen problemen. Probeer zoveel mogelijk Kudos te halen zodat je Rank1 behaalt in de puntenladder en die RUF Concept kan kopen. En anders moet je maar eens investeren in een TVR Sagaris. Beiden fijne stabiele auto's en zeer goed onder controle te houden tijdens drifts in bochten.
Cones haal je door snel en vloeiend te rijden en die combo-meter op te laten lopen. Komt er een bocht ofzo; handrem erop of keihard "gewoon" remmen om extra punten te halen en de tijd van move tot volgende cone weer te vergroten.
Ik heb inderdaad alles op silver gehaald. Maar makkelijk is het toch echt nietMAX3400 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:33:
[...]
Silver gehaald, bedoel je?
Ik heb met mijn vorige account (MAX3400 op Live) alles op Platinum uitgereden. Geen problemen. Probeer zoveel mogelijk Kudos te halen zodat je Rank1 behaalt in de puntenladder en die RUF Concept kan kopen. En anders moet je maar eens investeren in een TVR Sagaris. Beiden fijne stabiele auto's en zeer goed onder controle te houden tijdens drifts in bochten.
Cones haal je door snel en vloeiend te rijden en die combo-meter op te laten lopen. Komt er een bocht ofzo; handrem erop of keihard "gewoon" remmen om extra punten te halen en de tijd van move tot volgende cone weer te vergroten.
Weet iemand hoeveel kudo's je moet halen om op nummer 1 te komen van die ranking?
Net gebeld met MS, ik kreeg gelijk iemand aan de lijn!!
de man aan de overkant was erg vriendelijk.
Hij gaf mij de optie op de 360 terug te sturen of het nog eens ana te kijken, ik heb besloten het terug te stuuren.
Over de 2 beschadigde spellen kon hij mij niets beloven, behalve dat hij het zou doorspelen aan een andere afdeling die daar de 'bevoegdheid' overhad.
de man aan de overkant was erg vriendelijk.
Hij gaf mij de optie op de 360 terug te sturen of het nog eens ana te kijken, ik heb besloten het terug te stuuren.
Over de 2 beschadigde spellen kon hij mij niets beloven, behalve dat hij het zou doorspelen aan een andere afdeling die daar de 'bevoegdheid' overhad.
Verwijderd
Lol ik rij nu in die TVR Sagaris in Test Drive Unlimited. Level 2 getuned, 324pk. Heerlijke bak idd, en ziet er nog is lekker uit ook
http://www.tvr-eng.co.uk/overview_sagaris.php
Arrange a testdrive op die site. Whaha damnn dat zou lekker zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 19:04 ]
Als arcade racegame raad ik overigens Burnout Revenge aan boven NFS: Carbon. Vreemd genoeg hoor je heel weinig over Burnout terwijl het in mijn ogen toch een prima game is.
Ik zou dan zelfs zo ver gaan als Burnout Takedown voor de Xbox te aan te raden boven NFS:C en Burnout Takedown. Het is misschien geen 360 titel, maar wel een stuk leuker dan Revenge.devv05 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:09:
Als arcade racegame raad ik overigens Burnout Revenge aan boven NFS: Carbon. Vreemd genoeg hoor je heel weinig over Burnout terwijl het in mijn ogen toch een prima game is.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
voor sommige is het gewoon niet mogelijkTranceSetter schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:21:
[...]
Ik heb bij PGR nu alles op Medium uitgespeeld, ben begonnen met de eerste races op niveau 4, maar dat is al verrekte moeilijk. Hoe moet ik dan in godsnaam alles op het hoogste niveau rijden??? Dat gaat me gewoon niet lukken.
Ook is er nog het probleem dat die cone-races gewoon verdomde moeilijk zijn. Moet je op medium nog iets van 1200 kudo's halen (wat ik ruim haal met 2000), moet je er op hard in een keer 3600 halen ofzolekker niet haalbaar...
Precies, Je hebt fijn races die op op gold nog goed te toen zijn. Ja, je moet wel goed rijden, maar dat gaat wel. Echter is platinum weer een heel stuk moeilijker... Die cone-races gaan me de das om doen...Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:03:
[...]
voor sommige is het gewoon niet mogelijkIk zelf ben bang dat ik het ook nooit op platinum zal gaan halen.
Nu heb ik me net de Sagaris gekocht, en het lijkt wel of alle races op gold nu op silver moeilijkheidsgraad liggen.
Voorheen reed ik altijd de Ferrari F430, maar deze gaat blijkbaar stukken beter,
[ Voor 18% gewijzigd door TranceSetter op 19-12-2006 21:26 ]
Revenge is inderdaad wel het minste deel uit de serie, maar nog steeds de leukste game op de Xbox 360. En hij ziet er wel verdomd strak uit in HDMetroidPrime schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:12:
[...]
Ik zou dan zelfs zo ver gaan als Burnout Takedown voor de Xbox te aan te raden boven NFS:C en Burnout Takedown. Het is misschien geen 360 titel, maar wel een stuk leuker dan Revenge.
Voor alle vragen welke tv toch te moeten nemen, heeft Teamxbox de opties op een rijtje gezet.
Ze hebben van elk type tv, 4 stuks op een rij gezet, van goedkoop, tot heel duur. Dit gaat om zowel LCD, Plasma als DLP tv's. Het zijn US modellen, maar ze moeten ook in de EU te krijgen zijn:
http://features.teamxbox....ay-Gift-Guide-AV-Gear/p1/
Kleine crosspost met PS3 forum
Ze hebben van elk type tv, 4 stuks op een rij gezet, van goedkoop, tot heel duur. Dit gaat om zowel LCD, Plasma als DLP tv's. Het zijn US modellen, maar ze moeten ook in de EU te krijgen zijn:
Ik wacht mooi nog even tot volgend jaar de prijzen fors dalen voor lcd tv's wil toch minimaal een 32inch scherm.
Die hele site vind ik een beetje jammer. Had gewoon de beste 26", 32", 40" en nog groter vergeleken, en had daar de beste van iedere neergezet.PWM schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:42:
Voor alle vragen welke tv toch te moeten nemen, heeft Teamxbox de opties op een rijtje gezet.
En toen ik de laatste bladzijde zag, toen wist ik zeker dat je die hele review niet serieus kan nemen...
Check eens de games Blue Dragon en Lost Odyssey.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:24:
Ik wou destijds een systeem hebben waar ik niet alleen mee dvd's e.d. mee kon kijken, maar ook een game platform die allround was: Zoals de PS2 eerst was. De belofte van meer RPG's trok mij inderdaad meer aan, hoewel racen ook leuk is. Maar de toer van 360 nu is FPS games, waar je naar mijn mening beter af bent op een systeem vanwege de muis en keyboard (voelt natuurlijker ). Warhounds was een leuke game maar veel te klein imho, Oblivion had ik eigenlijk ook snel uit vergeleken met andere series.
Ik vind die Sagaris dus echt beter dan die F430. Heb ze allebei maar die Sagaris voelt echt 10x beter aan dan de F430. Die voelt zooo sloom.TranceSetter schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:14:
Nu heb ik me net de Sagaris gekocht, en het lijkt wel of alle races op gold nu op silver moeilijkheidsgraad liggen.
Voorheen reed ik altijd de Ferrari F430, maar deze gaat blijkbaar stukken beter,
Heb gister de TVR getuned naar level 3, ik merk zeker verschil.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik dus ookrstyled schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:10:
Ik wacht mooi nog even tot volgend jaar de prijzen fors dalen voor lcd tv's wil toch minimaal een 32inch scherm.

Gisteren op tweakers frontpage stond er ook dat de prijzen van LCD tv's in 2007 "fors'' zouden gaan dalen.
Play.com heeft vanaf vanochtend uitverkoop, ook voor een aantal 360 items :
Waaronder wel een erg mooie aanbieding imho: PGR3 + Wireless Controller + X-Box Live arcade voor € 37.49!
De rest staat hier
Waaronder wel een erg mooie aanbieding imho: PGR3 + Wireless Controller + X-Box Live arcade voor € 37.49!
De rest staat hier
Weet iemand het verschil tussen Viva Pinata UK en AUS editie? Ik snap dat UK engeland is en AUS australie. Maar de AUS editie krijgt een betere score op IGN.
Volgens mij is AUS, Austria(Oostenrijk) hoor!
bsmpower schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:09:
Weet iemand het verschil tussen Viva Pinata UK en AUS editie? Ik snap dat UK engeland is en AUS australie. Maar de AUS editie krijgt een betere score op IGN.
AUT is oostenrijk, AUS is Australiëwimpie007 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:14:
Volgens mij is AUS, Austria(Oostenrijk) hoor!
[...]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ok, maar het gaat om het verschil in uitgave ivm verschillende game scores
[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 20-12-2006 10:16 ]
Verwijderd
GOED NIEUWS!!!(in elk geval voor mij)
Ik had afgelopen vrijdag een mailtje gestuurd naar Mediamarkt Oldenburg(DE) ivm de Xbox360 aanbieding (premium+extra wireless controller+kameo+pgr3 voor €399).
De aanbieding was geldig tot zaterdag 16december maar ik kreeg dus net een reply dat ik hem tot aanstaande zaterdag alsnog voor die prijs kan op komen halen.
Ik had afgelopen vrijdag een mailtje gestuurd naar Mediamarkt Oldenburg(DE) ivm de Xbox360 aanbieding (premium+extra wireless controller+kameo+pgr3 voor €399).
De aanbieding was geldig tot zaterdag 16december maar ik kreeg dus net een reply dat ik hem tot aanstaande zaterdag alsnog voor die prijs kan op komen halen.
Durf niet met zekerheid te zeggen of de actie nog voor iedereen geldig is tot zaterdag...you can get the offer until Saturday, 23.12.06
Greetings
Michael Westhoff
Bereichsleiter Entertainment
Media Markt Oldenburg
Tel. 0441-9554-147
Fax 0441-9554-129
Heb zelf alles op brons uitgespeeld met de Ultima GTR die ik in het begin gekocht heb.MAX3400 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:33:
[...]
Silver gehaald, bedoel je?
Zelfs Zilver lukte alles behalve de Nurburgring ermee (gedaan met de duurste Lamborghini).
Helaas krijg ik het in 5 races maar niet voor elkaar.
ga ik nu even met de TVR Sagarsi proberen. bedankt voor de tip
trouwens; GOW is echt serieus te gek! normaal speel ik shooters nooit uit maar dat gaat hier zeker bij gebeuren. ben echt verslaafd eraan. net act 3 op Hardcore uitgespeeld.
oh ja; als iemand een speelkameraadje zoekt; Superlex
Verwijderd
zoals belooft zou ik nog even reageren of het gelukt was met connecten van de pc met de xbox mbv WMP11Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:02:
[...]
Cool! Thanks voor je antwoord![]()
Mijn IP adres is geen probleem, zag dat ie gisteren eindigde op *.3 (desnoods zet ik um vast ipv dynamisch)
Vanavond meteen maar even WMP11 installen. Zal wel even laten weten of het is gelukt
helaas niet gelukt
en ook niet met MS Zune
denk dat het iets met mijn netwerk te maken heeft
ik ga verder spitten
Is een leuke aanbieding-d- schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:04:
Play.com heeft vanaf vanochtend uitverkoop, ook voor een aantal 360 items :
De rest staat hier
Even een korte vraag. Op welke manieren kan je betalen bij play.com?
Dat zeg ik!
Alleen CreditCard voor NL denk ikcdl575 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:40:
[...]
Is een leuke aanbieding
Elect a clown, expect a circus.
Jep, alleen credit card. Ben van plan om een 360 te kopen, dus denk dat ik deze maar alvast bestel. Bedrag is trouwens incl. verzenden.cdl575 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:40:
[...]
Is een leuke aanbieding
Is het mogelijk om bij Table Tennis na een live match meteen een rematch te doen? Ik zie het niet, want iedere keer is mijn enige optie continue, en dan keer ik terug naar het live menu. Maar als ik nou gewoon een rematch wil?
Grappig, ik wou net die play.com aanbieding hier ook gaan melden. 
Ik heb hem besteld, scherpe prijs voor een wireless controller en gotham 3,
als je die los nieuw moet kopen kost je dat ongeveer € 80,-...
Ik heb TestDrive Unlimited verkocht (uitgespeeld) dus ik was op zoek naar een nieuw
racespel, dat is namelijk een genre dat ideaal is om "even" 15min te spelen. En PGR3
schijnt gewoon goed te zijn natuurlijk he... En die 2e controller had ik ook nog niet,
nu kan ik splitscreen PGR3 en GoW spelen.
Ik heb hem besteld, scherpe prijs voor een wireless controller en gotham 3,
als je die los nieuw moet kopen kost je dat ongeveer € 80,-...
Ik heb TestDrive Unlimited verkocht (uitgespeeld) dus ik was op zoek naar een nieuw
racespel, dat is namelijk een genre dat ideaal is om "even" 15min te spelen. En PGR3
schijnt gewoon goed te zijn natuurlijk he... En die 2e controller had ik ook nog niet,
nu kan ik splitscreen PGR3 en GoW spelen.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Ik heb CoD2 besteld. Leek me een nette prijs voor 25,50
Heeft iemand een flauw idee waar in NL een dealer zit van Westinghouse? Ik wil namelijk de TV eerst met eigen ogen zien voordat er eentje besteld wordt.PWM schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:42:
Complete lijst van de Play.com Sale :
Pro Evolution Soccer 6 - €37.49
WWE Smackdown VS Raw - €37.49
Saints Row - €37.49
NFS Most Wanted - €26.99
Ghost Recon 3 - €26.99
Call of Duty 2 - €25.49
Final Fantasy XI - €14.99
Tony Hawk Project 8 - €49.49
Moto GP 06 - €26.99
Ridge Racer 6 - €26.99
Blazing Angels - Squadron of WWII - €26.99
Condemned:Criminal Origins - €22.49
The Outfit - €22.49
Full Auto - €22.49
Splinter Cell 4 - €40.49
PGR3 (niet kopen zie aanbieding met controller) - €44.99
Fifa road to WC '06 - €19.49
Chrome Hounds - €26.99
Hitman - Blood money - €37.49
Prey - €37.49
Far Cry Instincts - €26.99
DOA Xtreme Volleyball 2 - €44.99
Football Manager 2006 - €22.49
2006 Fifa World Cup - €26.99
Import Tuner Challenger - €44.99
Enchanted Arms - €44.99
GUN - €26.99
PGR3 + XBOX Arcade + Wireless Controller - €37.49!
Pro Evolution Soccer 6 - €37.49
WWE Smackdown VS Raw - €37.49
Saints Row - €37.49
NFS Most Wanted - €26.99
Ghost Recon 3 - €26.99
Call of Duty 2 - €25.49
Final Fantasy XI - €14.99
Tony Hawk Project 8 - €49.49
Moto GP 06 - €26.99
Ridge Racer 6 - €26.99
Blazing Angels - Squadron of WWII - €26.99
Condemned:Criminal Origins - €22.49
The Outfit - €22.49
Full Auto - €22.49
Splinter Cell 4 - €40.49
PGR3 (niet kopen zie aanbieding met controller) - €44.99
Fifa road to WC '06 - €19.49
Chrome Hounds - €26.99
Hitman - Blood money - €37.49
Prey - €37.49
Far Cry Instincts - €26.99
DOA Xtreme Volleyball 2 - €44.99
Football Manager 2006 - €22.49
2006 Fifa World Cup - €26.99
Import Tuner Challenger - €44.99
Enchanted Arms - €44.99
GUN - €26.99
PGR3 + XBOX Arcade + Wireless Controller - €37.49!
Ja misschien dat, dat het kan zijn. Zelf heb ik alles DHCP draaien, maar mijn xbox had ik een vast ipadres gegeven. Toen ik dat had geprobeerd werkte het ineens.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:39:
[...]
zoals belooft zou ik nog even reageren of het gelukt was met connecten van de pc met de xbox mbv WMP11
helaas niet gelukt![]()
en ook niet met MS Zune
denk dat het iets met mijn netwerk te maken heeft
ik ga verder spitten

Ik heb het "omgekeerd" voor mijn XBLive-verbinding. XB staat op DHCP maar krijgt wel een reserved IP van mijn router. Handig voor NAT & firewall-rules.Nyazzin schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:28:
[...]
Ja misschien dat, dat het kan zijn. Zelf heb ik alles DHCP draaien, maar mijn xbox had ik een vast ipadres gegeven. Toen ik dat had geprobeerd werkte het ineens.
Yesss m'n XBOX is aangekomen in Duitsland (gisteren verstuurd)
Weet iemand hoelang het tegenwoordig ongeveer duurt voordat hij teruggestuurd wordt?Delivery Date / Time: 20-December-2006 / 9:57 AM
Delivery Location: WARENNAN.
Signed by: WENDTLAND
Status: Returned to Shipper
De 32"ers kosten al erg weinig, of ze nou nog zoveel gaan zakken, ik kan het me haast niet voorstellen. Ze kosten al onderhand minder als de crt tv's.rstyled schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:10:
ola
Blijven wachten vind ik altijd zo kansloos als het om electronica gaat. Tegen die tijd is er weer wat nieuws wat je wilt hebben en zo blijf je wachten.
De verwachtingen zijn dat volgend jaar 32" LCD TV's naar 500/600 euro gaan en 42" voor 1000 euro.yah schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:37:
[...]
De 32"ers kosten al erg weinig, of ze nou nog zoveel gaan zakken, ik kan het me haast niet voorstellen. Ze kosten al onderhand minder als de crt tv's.
Ik heb er ook niet op gewacht, anders loop je altijd achter de feiten aan. Ik heb iets meer dan 1000 euro voor mn 32" LCD TV betaald en heb er nog geen seconde spijt van gehad
[ Voor 19% gewijzigd door .GoO op 20-12-2006 11:43 ]
versturen ze bij play.com de spullen als gift? want een controller en 2 spellen halen ze er bij de douane denk ik wel uit...
Engels (EU), dus geen invoerrechten en belasting.McBBvB schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:43:
versturen ze bij play.com de spullen als gift? want een controller en 2 spellen halen ze er bij de douane denk ik wel uit...
Ik zou em plat leggen. Heb ik ook maar gedaan. En dat stotteren zie ik ook mijn DVD is goed. Maar ik denk dat het op die momenten gewoon te zwaard wordt. Het ziet er ook wel super uit. Was ook zo met Halo op de xbox dat stotterde ook wel eens omdat de FPS te laag wordt. Net als op de pc. Ik merk het ook als er bv 5-6 enemy's tegelijk in beeld zijn.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:18:
Ik heb sinds 6 dagen de GoW pack, nou valt het me op dat de filmpjes soms stotteren (en soms lijkt het wel vast te lopen, dus ernstig stotteren) en de schijf zit helemaal onder de krassen. De console staat horizontaal, is goed geventileerd. Is dit een bekend probleem en wat zou ik hiermee aan moeten ?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Je hebt geen tax i.v.m. de mooie constructie vanuit Jersey 
Bestel er al sinds 2000 (>100 bestellingen), zeer goede ervaringen mee.
Bestel er al sinds 2000 (>100 bestellingen), zeer goede ervaringen mee.
Verwijderd
Goedkoper als je op fok! ruil topic kijkt... Paar keer voor 2 tientjes zien gaan.cdl575 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:57:
Heeft niets met Engels te maken. De kanaal eilanden vallen onder bepaalde belasting technische regels, net zoals de Canarische Eilandenjohnnyv.nl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:52:
[...]
Engels (EU), dus geen invoerrechten en belasting.
Ach, het is allemaal een beetje stemmingmakerij.devv05 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:42:
[...]
De verwachtingen zijn dat volgend jaar 32" LCD TV's naar 500/600 euro gaan en 42" voor 1000 euro.
Ik heb er ook niet op gewacht, anders loop je altijd achter de feiten aan. Ik heb iets meer dan 1000 euro voor mn 32" LCD TV betaald en heb er nog geen seconde spijt van gehad
Volgend jaar heeft men ook gezegd dat de prijzen "fors" zouden dalen, daar heb ik niets van gezien.
Wil je een goed courant 32" model dan ban je nog altijd 1300,- tot 1500,- kwijt.
Het is inderdaad zo dat de gemiddelde prijs daalt. Maar dat komt doordat de verouderde types goedkoper worden en er steeds meer "B" merken komen.
De TV die ik begin die jaar voor 1300 kocht is nu ook te koop voor 950 euro, maar als ik nu weer moest kiezen kocht ik het nieuwe betere model voor die zelfde 1300,-. De sprongen zijn ieder jaar nog steeds erg groot. Mijn huidige 32" in blijf ik houden tot volgend jaar rond de kerst en dan verhuisd deze naar de slaapkamer en komt er een nieuwe met 1080 panel ipv de huidige 768p. Maar ik verwacht echt niet dat ik onder de 1500,- uit zal komen.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ja... En van PlayAsia sommigen ook (let dus op Region-Free).Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:49:
Kunnen die Games van Play.com in onze "Hollandse" 360's?
Yep zolangs ze PAL zijn en/of regio vrij is het geen probleem.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:49:
Kunnen die Games van Play.com in onze "Hollandse" 360's?
Europa == palVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:01:
Staat er niet echt bij vermeld ofzo. Gok het er maar op dan.
[ Voor 6% gewijzigd door Collaborator op 20-12-2006 13:08 ]
This space is occupied
Verwijderd
O sorry. Thanks.
Ik kan die controller+game+xbox live aanbieding niet vinden op de site. Is ie nog geldig?
Ik kan die controller+game+xbox live aanbieding niet vinden op de site. Is ie nog geldig?
Verwijderd
Volgens mij is de aanbieding alweer uitverkocht.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:10:
O sorry okido. Thanks.
Heb sinds maandag een 360 core bij de mediamarkt gekocht voor 222 euro. Echter is hij nu al twee maal vastgelopen. vannacht toen ik hem op dashboard had staan met tv uit reageerde hij vanmorgen nergens meer op. En zostraks nog een keer toen ik een filmpje van market place afspeelde. Ook had hij daarna wat kuren met aantal keer achter elkaar niet meer op starten en alleen een driekwart rode cirkel te tonen.
Ik neem aan dat dit niet goed is?? Ik heb bij de mediamarkt 4 weken omruilgarantie gekregen, maar de actie is nu afgelopen. Weet iemand of ik hem terug kan brengen om direct een nieuwe te krijgen?
Ik neem aan dat dit niet goed is?? Ik heb bij de mediamarkt 4 weken omruilgarantie gekregen, maar de actie is nu afgelopen. Weet iemand of ik hem terug kan brengen om direct een nieuwe te krijgen?
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Als die vier weken nog niet om zijn lijkt me dat geen probleem. En staat je Xbox wel op een plek waarbij hij zijn warme lucht goed weg kan blazen? En niet ergens in een kastje waar hij precies in past ?Speedfight schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:33:
Heb sinds maandag een 360 core bij de mediamarkt gekocht voor 222 euro. Echter is hij nu al twee maal vastgelopen. vannacht toen ik hem op dashboard had staan met tv uit reageerde hij vanmorgen nergens meer op. En zostraks nog een keer toen ik een filmpje van market place afspeelde. Ook had hij daarna wat kuren met aantal keer achter elkaar niet meer op starten en alleen een driekwart rode cirkel te tonen.
Zet 'm anders is op een tafel ofzo, waarbij alle zijde (op 1 na dan
Hij staat midden in de kamer, aan alle zijden (behalve 1Razr schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:39:
[...]
Als die vier weken nog niet om zijn lijkt me dat geen probleem. En staat je Xbox wel op een plek waarbij hij zijn warme lucht goed weg kan blazen? En niet ergens in een kastje waar hij precies in past ?
Zet 'm anders is op een tafel ofzo, waarbij alle zijde (op 1 na dan) vrij zijn.
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Verwijderd
Ik heb maandag ook een core bij de MM met dezelfde aanbieding gekocht, maar mijne is nog geen een keer vast gelopen, dus goed is het niet. 4 weken omruilgarantie staat gewoon los van de aanbieding, dus ik neem aan dat ze hem gewoon aan moeten nemen.Speedfight schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:33:
Verwijderd
Net door priceattack gebeld ( hadden vorige week de premium voor 339 ) dat ze helaas pindakaas geen enkele xbox premium kunnen leveren en dat hun toeleverancier hun aan het lijntje heeft gehouden.Haha net alsof de reactie van "je xbox wordt morgen naar je opgestuurd" op mijn email maandag geen aan het lijntje houden is
.. Ik ken me er gelukkig niet zo druk om maken want heb nu de bundel van play gekocht voor 404eu (premium+PGR+arcade+2e controller ) Vrij netjes en heb nergens kunnen vinden dat ik vanuit Engeland invoerrechten moet betalen.
Weet iemand hoe snel play is met versturen ? Want ik vlieg zondag naar de zon
Heb ik helaas ook last van,dan gaat de xbox aan en verder geen beeldSpeedfight schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:33:
Het rode lichtje ook wel eens gehad, ik kreeg error code 74, dat betekent de HD VGA kabel die niet goed is, toch maar eens met de helpdesk bellen voor een andere kabel.
Dat gaat je niet lukken vrees ik, duurt minimaal een week..Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:05:
Versturen zijn ze wel snel mee, maar voordat het op je mat ligt ben je zo twee week verder.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:05:
* Gunner wacht al sinds 7/12 op PES6
Volgens mij heb jij recht op de DOA (dead on arrival) garantie. Binnen een week kapot is een nieuwe dacht ikSpeedfight schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:40:
[...]
Hij staat midden in de kamer, aan alle zijden (behalve 1) is minimaal een meter vrije ruimte, dat moet dus zeker geen probleem zijn!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Kerstperiode + versturen vanaf Jersey = niet lukken op zondag 
Reken op 5 tot 14 dagen. Hangt ook af van welke plaats je woont, want Royal Mail gebruikt verschillende postbedrijven om hun pakjes af te leveren.
Reken op 5 tot 14 dagen. Hangt ook af van welke plaats je woont, want Royal Mail gebruikt verschillende postbedrijven om hun pakjes af te leveren.
Verwijderd
Zorg wel dat je bij play.com in ponden afrekent, maar dat is onderhand wel bekend denk ik.
in euro's bedoel je hoop ik? In ponden schijnt het niet te kunnen.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:29:
Zorg wel dat je bij play.com in ponden afrekent, maar dat is onderhand wel bekend denk ik.
[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 20-12-2006 14:32 ]
Verwijderd
volgens mij ookVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:19:
[...]
Volgens mij is de aanbieding alweer uitverkocht.
was net te laat erbij...
Verwijderd
Hallo iedereen,
ik zit met een probleem. Ik kocht laatst een prepaid kaart met Microsoft points, en wilde deze registeren, maar ik bleef de melding krijgen dat de code invalid was. Voor de gein probeerde ik hem bij een vriend van me en daar werkte ie meteen?!
Toen dacht ik, ik koop points met mn creditcard maar bij Land stond United states en dat kon ik niet veranderen?? Zweeft dat dan ergens rond in mijn Live profiel ofzo?
Nu heb ik van die vriend van me een prepaid kaart gekregen, en deze werkt ook niet!
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
ik zit met een probleem. Ik kocht laatst een prepaid kaart met Microsoft points, en wilde deze registeren, maar ik bleef de melding krijgen dat de code invalid was. Voor de gein probeerde ik hem bij een vriend van me en daar werkte ie meteen?!
Toen dacht ik, ik koop points met mn creditcard maar bij Land stond United states en dat kon ik niet veranderen?? Zweeft dat dan ergens rond in mijn Live profiel ofzo?
Nu heb ik van die vriend van me een prepaid kaart gekregen, en deze werkt ook niet!
Verwijderd in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 26"Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:51:
Hallo iedereen,
MAX3400 in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 26"
Verwijderd
Damn, lekker dan!
Eens even kijken hoe ik dit ga doen dan
Thnx iig!
Edit: Het rare is dat ik wel mijn Live abo van silver naar gold kon upgraden, of staat dat er los van? Kunnen ze de inhoud van gamertags niet overzetten naar een nieuwe ofzo
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 15:04 ]
Het lijkt erop dat Microsoft alles heeft aangescherpt sinds de release van de video-downloads. En anders bel je Amerika even op 1-800-MY-XBOX (en natuurlijk 2x een "nul" ervoor voor internationaal bellen).Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:57:
[...]Edit: Het rare is dat ik wel mijn Live abo van silver naar gold kon upgraden, of staat dat er los van?
Dit topic is gesloten.