sorry om je af te kraken, maaruh,, oud nieuws..Anoniem: 147917 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:30:
Haha blizzard heeft wel humor toch afentoe
Ga eens naar:
http://www.wow-europe.com.../townhall/outlandmap.html
En klik dan in deze volgorde op de verschillende gebieden:
-Shadowmoon Valley
-Blade’s Edge Mountains
-Nagrand
-Netherstorm
-Zangarmarsh
-Terokkar Forest
-Hellfire Peninsula
En dan lachen
Anoniem: 158967
Ik zoek een addon die je castbar vervangt voor een grotere, oCB had ik gehoord. Maar ik kan em echt niet vinden. Ik wil em graag standalone, iemand die em heeft en linkje kan geven?
http://www.wowace.com/files/oCB/oCB-r21680.zipAnoniem: 158967 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:28:
Ik zoek een addon die je castbar vervangt voor een grotere, oCB had ik gehoord. Maar ik kan em echt niet vinden. Ik wil em graag standalone, iemand die em heeft en linkje kan geven?
mja ik schaar em onder hetzelfde kopje als TF, Atiesh en HORKapoen schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:26:
[...]
Klopt als een bus, maar als ik bedoelde meer het feit dat je als level 70 raid guild terug in Naxx zal moeten gaan om dat zwaard te krijgen. Nu lopen Naxx guilds/spelers ook zelden of nooit meer MC, of nog lager ZG, UBRS,... de gear is gewoon te laag van kwaliteit, terwijl Ashbringer nog kan geupgrade worden.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Nou, ik heb mijn interface bijna helemaal klaar
Ik zoek nu alleen nog een addon zodat ik mijn potret linksboven in en de rader kan verplaatsen. Voor de update gebruikte ik hiervoor moveanything, maar die is niet meer geupdate, dus iemand die nog een addon weet?
Ik heb voor unitframes XPerl gebruikt en om de radar te verplaatsen en te verkleinen SimpleMinimap, zie me post hier met pic: MaTr1x in "Het Grote World of Warcraft topic - Deel..."
/ocb

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Anoniem: 147917
Ach je weet maar nooit wie het nog niet gezien heeft, ik heb het in dit topic nog niet gezien dus ik dacht ik meld het evenBootVluchteling schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:51:
[...]
sorry om je af te kraken, maaruh,, oud nieuws..
load out of date addons..?Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 18:09:
[...]
Dat heb ik al geprobeerd, maar dan krijg ik de echte bar niet tevoorschjin hoor
Anoniem: 147917
Ik dacht dat dat bij geeneen mod meer werkte?
het moet echt voor de nieuwste patch zijn wil het werken, maar dat zal het wel zijn aangezien er nu een link naar wordt gepost
Ik heb nu met xperl unitframes zitten prutsen, maar het bevalt me nog niet helemaal. Is er geen andere addon waarmee ik mijn potret kan verschuiven en de group?
mijn hunter is nu lvl 50, full BM.. welke tree is daarna handig om in te gaan..? zal tot TBC ff snel grinden/instance worden, en als ik 60 ben ff pvp, totdat ik 70 kan worden..
is die ene talent met (na 3 punten) +6 yard weapon range nuttig?
Probeer je weer terug te komen in 't normale leven?
Voordat ik aan WoW begon (wat dus zo'n anderhalve maand geleden was) vond ik Flatout 2 erg tof, aardig lang mee vermaakt, vooral online is het een toppertje
Maargoed, met deze discussie gaan we een tikkie off-topic, dus ik denk dat we het niet te lang moeten maken...
[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 23-12-2006 10:49 ]
PS5 PSN: UnrealKazu
Anoniem: 75298
ik beschouw me zelf als een gamer. veel mesen doen dat trouwens. ik ben geinstereseerd in mijn medegamers. aangezein wow de meeste topics heeft ben ik wel benieuwd naar deze community.Kazu schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 23:02:
[...]
Probeer je weer terug te komen in 't normale leven?
Voordat ik aan WoW begon (wat dus zo'n anderhalve maand geleden was) vond ik Flatout 2 erg tof, aardig lang mee vermaakt, vooral online is het een toppertje
Maargoed, met deze discussie gaan we een tikkie off-topic, dus ik denk dat we het niet te lang moeten maken...
ik ga er vanuit dat veel van jullie wow het beste spel ooit vinden.
lijkt het een beetje op oblivion? oblivion von dik zelf te veel van het goed eik vind zelda daarintegen het beste spel ooit.. jullie?
[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 23-12-2006 10:51 ]
PERL UI zelf, alleen raid gedeelte doet t nog nietAnoniem: 158967 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 21:46:
Ik heb nu met xperl unitframes zitten prutsen, maar het bevalt me nog niet helemaal. Is er geen andere addon waarmee ik mijn potret kan verschuiven en de group?
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
ik gebruikte simpleminimap, maar na een optie te hebben gebruikt werkt het niet meer. ik kan nix bewegen oid. hoe kan dit? ook /smm reset deed er nix aan.MaTr1x schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 17:41:
Ik heb voor unitframes XPerl gebruikt en om de radar te verplaatsen en te verkleinen SimpleMinimap, zie me post hier met pic: MaTr1x in "Het Grote World of Warcraft topic - Deel..."
EDIT: ik heb em weer aan de praat, nu nog een addon om mijn party te herplaatsen en me eigen potret
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 22-12-2006 23:29 ]
Sorry dat ik het misschien zo bot breng, maar.. Akooi22, je hebt nu op 1 pagina nu al meerdere vragen gesteld over mods die niet werken of die je zoekt, zonder dat je zelf echt je best hebt gedaan om het op te lossen.. Dit irriteert mij(en vast ook anderen) nogal erg..
Nogsteeds wordt er hier teveel geslowchat, waardoor het absoluut niet aantrekkelijk is om dit topic door te lezen.
Ik zeg niet dat ik het beter doe, ik plaats ook wel eens oneliners. Maar 1 hele pagina vol oneliners is nergens goed voor..
Om toch maar redelijk ontopic te blijven en niet als wanabee mod te gaan fungeren, dan maar een screenshot van me interface die ik na 2 jaar een keer verbouwd heb, standaard blizzard bars begonnen me echt de keel uit te hangen..
Resultaat met bongos:
Nogsteeds wordt er hier teveel geslowchat, waardoor het absoluut niet aantrekkelijk is om dit topic door te lezen.
Ik zeg niet dat ik het beter doe, ik plaats ook wel eens oneliners. Maar 1 hele pagina vol oneliners is nergens goed voor..
Om toch maar redelijk ontopic te blijven en niet als wanabee mod te gaan fungeren, dan maar een screenshot van me interface die ik na 2 jaar een keer verbouwd heb, standaard blizzard bars begonnen me echt de keel uit te hangen..
Resultaat met bongos:

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Anoniem: 40554
Hoe zit het trouwens met de riding skill?
Kan mijn orc alleen maar op een wolf rijden @ lvl 40?
of kan ik nu ook een raptor halen, zonder ?exalted? te zijn?
Kan mijn orc alleen maar op een wolf rijden @ lvl 40?
of kan ik nu ook een raptor halen, zonder ?exalted? te zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 23-12-2006 08:33 ]
Je moet nog steeds exalted zijn, niet voor de riding skill maar om de raptor uberhaubt te kunnen kopen. De riding skill is universeel
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
een kickje en een extra vraag, vanaf hoeveel resistance gaat resistance significant werken?Sallin schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:47:
Ik zit me af te vragen of mijn warlock Shadowly laced handwraps in combinatie met Maleki's footwraps moet dragen in Stratholme UD/Scholomance of de equivalenten van mijn dreadmist set. Als ik het eerste draag heb ik +27 op shadowdmg, +12 shadow resistance, +24 int, +9 sta en +5 mana/sec. Bij mijn dreadmist set heb ik dankzij deze twee items +24 spell dmg, +18 int, +30 sta, +24 spirit. Is shadow resistance de moeite waard tov het verlies in sta? En is die +12 uberhaupt de moeite waard?
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Tuurlijk kan ik me dat voorstellen, maar na de patch is het er echt niet makkelijker op geworden om goeie addons te vinden. Zoals ik zei beviel MoveAnything me zeer goed, maar dan wordt die weer niet geupate. En sorry dat ik het nu zeg, maar als je goed gelezen had had je al door gehad dat het met bongos allang goed is gekomen, en dan ik alleen nog een addon zoek waarmee ik mijn potretje kan verplaatsenjarnotjuh schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 02:02:
Sorry dat ik het misschien zo bot breng, maar.. Akooi22, je hebt nu op 1 pagina nu al meerdere vragen gesteld over mods die niet werken of die je zoekt, zonder dat je zelf echt je best hebt gedaan om het op te lossen.. Dit irriteert mij(en vast ook anderen) nogal erg..
Resultaat met bongos:
[afbeelding]
Ik heb gisteren de 14 dagen free trial gekocht. Heb een tijd Guild Wars gespeeld maar had voor mezelf niet echt een doel meer in dat spel. Ik ga waarschijnlijk in een Guild van een vriendin en die spelen Horde.
Wat is nu eigelijk een goed Class om mee te beginnen. Ik ben niet echt iemand die vooraan wil staan in het gevecht. Ik heb liever een 'ondersteunende' rol. Healen ben ik niet zo goed in (tenminste in GW)
Ik zat zelf te denken aan een Hunter of een Mage. Maar is dit wel een handige class om mee te beginnen??
Wat is nu eigelijk een goed Class om mee te beginnen. Ik ben niet echt iemand die vooraan wil staan in het gevecht. Ik heb liever een 'ondersteunende' rol. Healen ben ik niet zo goed in (tenminste in GW)
Ik zat zelf te denken aan een Hunter of een Mage. Maar is dit wel een handige class om mee te beginnen??
Hangt er vanaf tegen welke leven mobs je aan het vechten bent. 5x[moblevel] (dus 315 op raidbosses) is het maximum, en vanaf dan resist je 75%. Alles daaronder is gewoon lineair, dus 4x[moblevel] is 4\5 van 75% resisten etc etcSallin schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 09:59:
[...]
een kickje en een extra vraag, vanaf hoeveel resistance gaat resistance significant werken?
Hunter is een hele makkelijke class om mee te beginnen, makkelijk levelen en als je het goed doet sta je meestal niet midden in het gevecht10110001 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:38:
Ik heb gisteren de 14 dagen free trial gekocht. Heb een tijd Guild Wars gespeeld maar had voor mezelf niet echt een doel meer in dat spel. Ik ga waarschijnlijk in een Guild van een vriendin en die spelen Horde.
Warlocks!10110001 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:38:
1. Ondersteunend met Curse of Shadows/Curse of Elements (later in het spel), met je impje krijgt iedereen in de party extra HP
2. Je krijgt vier pets, twee summonable demons, en nog een extra pet als je demonology spect, minstens eentje voor elke situatie
3. Je bent een absoluut BEEST in solo PVE (dot dot dot -> draint tank, en meer drainen dan er je damage gedaan wordt)
4. Soulstones en healtstones en Ritual of Summoning gaan party en raid members je heel graag voor hebben
5. Warlocks zijn belachelijk overpowered in PVP... cast 2 dots (3 in het geval van een affliction lock) en het is gewoon gedaan -- die warlock gaat misschien neer maar het arme slachtoffer waar die dots op staan ook :-)
Hey, welk realm zit je ergens? Ik denk dat coldstone een guildie van me is :-)ActualFantasy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:47:toon volledige bericht
[...]
Hier wil ik toch even op reageren.
Lay on hands = eens per uur, eens per 40 minuten me talents.
Immune shield = eens per 5 minuten.
Speed ? Dat hebben we niet, tenzij je de 4 procent door talents bedoelt, die nergens mee stacken.
Ik denk dat de algemene gedachte over warlocks komt door het feit dat je iemand heel eenvoudig kan chain-fearen. Het gebeurt mij regelmatig, dat ik gewoon in totaal zon 20 seconden niks kan doen, tenzij ik daar mijn shield gebruik.
Eerst de death coil, dan de fear, dan zorgen dat je out of range ben, en voordat iemand weer bij je is, kun je alweer fearen zeg maar.
http://www.xs4all.nl/~actualf/warlock1.jpg
Ik heb zelf niet zon problemen met warlocks, maar het gebeurt wel regelmatig dat ik het idee heb dat het een kewstie is van twee of drie dots en dan maar fearen tot hij dood is.
Hmmm je weet er wel genoeg vanaf zie ik. Een niet affliction lock heeft 3 DOTS, een Affliction lock heeft er zelfs 5, maar goed.racoontje schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:42:
[...]
5. Warlocks zijn belachelijk overpowered in PVP... cast 2 dots (3 in het geval van een affliction lock) en het is gewoon gedaan -- die warlock gaat misschien neer maar het arme slachtoffer waar die dots op staan ook :-)
Maar dit is weer die standaard 1vs1 bullcrap. WoW's PVP (dat je een instance waar je in principe niet eens iemand hoeft te doden om te winnen uberhaupt PVP mag noemen

Ik speel zelf een warlock en heb altijd moeite met hunters, mag ik nou ook om nerfs gaan whinen op official forums want ik kan er vaak niet van winnen in een 1vs1 ZOMGroflbbqc0pt0rz.
Immers, ik heb een felguard, ik moet samen met mijn pet toch een hele group kunnen BBQén!
/kickjeBootVluchteling schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 22:47:
mijn hunter is nu lvl 50, full BM.. welke tree is daarna handig om in te gaan..? zal tot TBC ff snel grinden/instance worden, en als ik 60 ben ff pvp, totdat ik 70 kan worden..
iemand.?
Zou ik ook wel willen weten 
En ik heb nog een vraag over hunter.
Een pet kan in toaal 4 skills leren toch?
Momenteel heb ik Claw en growl
Nu wil ik mijn pet ook bite leren. Moet ik dan eerst bite 1 leren dan bite 2, 3, 4 enz
Of kan ik meteen een pet zoeken die bite 4 heeft en die leren? en komen bite 1 2 3 dan ik ook de lijst te staan?
Nu wil ik mijn pet ook bite leren. Moet ik dan eerst bite 1 leren dan bite 2, 3, 4 enz
Of kan ik meteen een pet zoeken die bite 4 heeft en die leren? en komen bite 1 2 3 dan ik ook de lijst te staan?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 23-12-2006 17:30 ]
Nee man, range is totaaal niet boeiend als hunter zijnde. Gewoon lekker melee-en !!!
echt, wat denk je zelf?
Wat is dat nou weer voor antwoord?
Je moet kiezen.
Als je 41 punten hebt in de eerste tree. Dan kan je ook nog aim shot krijgen in markmanship tree.
Maar dan kan je de talent voor 6 meer yard niet nemen
Je moet kiezen.
Als je 41 punten hebt in de eerste tree. Dan kan je ook nog aim shot krijgen in markmanship tree.
Maar dan kan je de talent voor 6 meer yard niet nemen
gast, hou ff lekker je bek wil je? met je stoere praat.. als ik een bijdehand kutventje's reactie wil horen, pm ik je welImdaMned schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 17:30:
[...]
Nee man, range is totaaal niet boeiend als hunter zijnde. Gewoon lekker melee-en !!!
echt, wat denk je zelf?

ik vraag het gewoon, aan hunters, wat zij handig vinden.. heb nu 41 puntjes in BM, maar wat dan..
zit ff te rekenen... aimed shot kan ook niet..
[ Voor 5% gewijzigd door BootVluchteling op 23-12-2006 17:41 ]
Op level 70 kan je wel aimed shot en mortal shot nemen als ik het goed heb 
Ik denk dat ik daar voor ga.
Ik denk dat ik daar voor ga.
Heh beetje last van je hormoontjes zo rond de kerst?BootVluchteling schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 17:36:
gast, hou ff lekker je bek wil je? met je stoere praat.. als ik een bijdehand kutventje's reactie wil horen, pm ik je wel![]()
ik vraag het gewoon, aan hunters, wat zij handig vinden.. heb nu 41 puntjes in BM, maar wat dan..
Het was/is gewoon een domme vraag en daar kunnen meerdere denk ik wel mee instemmen.
Een hunter is ranged, en hoe meer afstand hoe beter, dus elke talent die de range vergroot, hoe beter.
Beetje dimmen is niet erg, geen zin in een topic lock
beetje respect is ook wel op prijs te stellen.. het gaat mij gewoon om het feit, dat je óf +party dmg en eigen dmg heb, óf meer range.. tbh zie ik wel wat in range, maar is +partydmg meer waard..RaseriaN schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 17:54:
[...]
Heh beetje last van je hormoontjes zo rond de kerst?
Het was/is gewoon een domme vraag en daar kunnen meerdere denk ik wel mee instemmen.
Een hunter is ranged, en hoe meer afstand hoe beter, dus elke talent die de range vergroot, hoe beter.
Beetje dimmen is niet erg, geen zin in een topic lock
dáar ging het mij om.. en dan nog. als je het dom vind, hoef je iemand niet af te kraken.
Vanmiddag een duel gehad tegen een zelfde level frost mage, zelf fire mage zijnde. Genadeloos afgeslacht, niet doorheen te komen die ice barrier 
Al moet ik toegeven dat ik slecht ben in PvP, ik reageer te sloom op alles. Misschien maar eens wat meer battleground doen...
Al moet ik toegeven dat ik slecht ben in PvP, ik reageer te sloom op alles. Misschien maar eens wat meer battleground doen...
PS5 PSN: UnrealKazu
Shit, of je reageert er gewoon compleet niet op...BootVluchteling schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 17:36:
[...]
gast, hou ff lekker je bek wil je? met je stoere praat.. als ik een bijdehand kutventje's reactie wil horen, pm ik je wel![]()
werkt beter..
Ik heb zelf die 6 yard range er niet bij, ga wel wat dichtbij staan, boeiend.
(zie ook men sig voor men profile, als het goed is staat daar ook men talent build in
enige boss waar ik er tegenwoordig last van heb is bij anub'rekhem
Full BM (51 punten dus) zou ik zelf lethal shots en imp mark pakken. mark werkt dan ook voor je pet.
[ Voor 4% gewijzigd door TepelStreeltje op 23-12-2006 20:26 ]
Battle.net Spud#2543
de talents voor 6yard is handig maar niet noodzakelijk imho. Het grote voordeel van de 41y range is dat je bij de meeste bosses uit de curserange blijft e.d. Al valt dat in de praktijk wel wat tegen.
Voor solowerk is het wisselend, maar zeg nou zelf; ga jij precies 41 y van een mob staan terwijl je pet deze toch tankt...niet dus.
Voor pvp is het wel handig. Je kan lekker achter de frontlinie gaan pewpewpewen, maar zonder deze extra 6y red je het ook wel hoor. Ze komen er toch wel vroeg of laat achter dat je ze loop te bestoken met arcaneshots. Dan maakt niet 41 yard toch geen ene moer meer uit...
En en gewoon een pet zoeken met bv Bite4. De lagere ranks verschijnen dan niet in het beasttraining book. Deze zal je dus apart moeten leren van een pet die deze rank wel heeft.
Voor solowerk is het wisselend, maar zeg nou zelf; ga jij precies 41 y van een mob staan terwijl je pet deze toch tankt...niet dus.
Voor pvp is het wel handig. Je kan lekker achter de frontlinie gaan pewpewpewen, maar zonder deze extra 6y red je het ook wel hoor. Ze komen er toch wel vroeg of laat achter dat je ze loop te bestoken met arcaneshots. Dan maakt niet 41 yard toch geen ene moer meer uit...
ik geloof dat het er 4 zijn ja..Anoniem: 40554 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 17:29:
En en gewoon een pet zoeken met bv Bite4. De lagere ranks verschijnen dan niet in het beasttraining book. Deze zal je dus apart moeten leren van een pet die deze rank wel heeft.
[ Voor 31% gewijzigd door vhal op 23-12-2006 20:35 ]
Anoniem: 124444
ik heb het ook een tijdje gedaan maar als je het nu weer opnieuw zou instaleren kun je dan gewoon je wachtwoord enzo gebruiken en je oude spel weer opnieuw oppakken?
Die link in je sig, de talents kloppen daar niet volgens mij.TepelStreeltje schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 20:25:
[...]
Shit, of je reageert er gewoon compleet niet op...
werkt beter..
Ik heb zelf die 6 yard range er niet bij, ga wel wat dichtbij staan, boeiend.
(zie ook men sig voor men profile, als het goed is staat daar ook men talent build in)
enige boss waar ik er tegenwoordig last van heb is bij anub'rekhem
Full BM (51 punten dus) zou ik zelf lethal shots en imp mark pakken. mark werkt dan ook voor je pet.
Kan je hem niet eens maken met een talent builders?
Dit lijkt me trouwens wel een leuke build voor 70.
http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000
-edit-
deadsy33, bedankt voor het antwoord!
Zijn er nog mensen die klungelen met bank alts zoals mij? 
Ik heb gisteren een grote opruimactie gedaan van al mijn bank alts (had er 5 geloof ik) en ik kwam tot de conclusie dat:
- ik veel te veel low level rommel bijhoud
- ik items veel te veel versnipper over verschillende chars
- ik nooit iets terugvond zonder eerst 4 of 5 alts te moeten inladen
Door deze 3 factoren had ik dus gigantisch veel verkwiste slots (bv 5 large brilliant shards op 1 char, en 10 op een andere.) Na een hele hoop gevendord/gemailed/gestacked te hebben pastte alles ineens op slechts 1 bank char
En omdat ik al die alts kon verwijderen staan nu eindelijk ook al mijn level 60 chars bij elkaar (dat blizz hier sowieso al geen optie voor voorzien heeft snap ik niet)
Ik heb gisteren een grote opruimactie gedaan van al mijn bank alts (had er 5 geloof ik) en ik kwam tot de conclusie dat:
Door deze 3 factoren had ik dus gigantisch veel verkwiste slots (bv 5 large brilliant shards op 1 char, en 10 op een andere.) Na een hele hoop gevendord/gemailed/gestacked te hebben pastte alles ineens op slechts 1 bank char
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Sinds ik net 60 geworden ben (yay) en nu Tank specced ben, heb ik een vraag.
Mijn guild is pas begonnen met Zul'Gurub te raiden, en een beetje MC.
Wat voor eigenschappen zoek je in een tank wapen?
Snelheid? Stats? +skill? +armor?
Ik heb nu deze: Zulian Hacker of the Tiger. Naar mijn mening is deze veel te traag.
Ik heb nu deze: Zulian Hacker of the Tiger. Naar mijn mening is deze veel te traag.
1 woord.. onebagKapoen schreef op zondag 24 december 2006 @ 10:50:
Zijn er nog mensen die klungelen met bank alts zoals mij?
Door deze 3 factoren had ik dus gigantisch veel verkwiste slots (bv 5 large brilliant shards op 1 char, en 10 op een andere.) Na een hele hoop gevendord/gemailed/gestacked te hebben pastte alles ineens op slechts 1 bank charEn omdat ik al die alts kon verwijderen staan nu eindelijk ook al mijn level 60 chars bij elkaar (dat blizz hier sowieso al geen optie voor voorzien heeft snap ik niet)
Ik denk dat hij meer doelt op het feit dat hij niet weet op welke alt dat het staat. Ipv waar het staat op die alt... Beetje lastig uit te leggen, maar ik denk wel dat hij dat bedoeld..
Hier is een simpele oplossing voor..
Je stuurt gewoon hetgeen wat je wilt mulen naar 1 alt, je maakt een alt voor herbs, een andere alt voor enchanting zooi, weer eentje voor skinning/mining zooi.. Zo weet je precies waar je iets laat imho..
En een lijstje met pen en papier is zo gemaakt toch?
Alt 1: Skinning/mining
Alt 2: Herbalism
Makkelijker kan het niet Imho. Als je dit vanaf het begin goed bijhoud kan het niet overzichtelijker
[ Voor 4% gewijzigd door enira op 24-12-2006 11:46 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
met onebag kan je alle bankaccounts openen van je alts.. dus als ik op mijn hunter zit, en ik weet niet waar reagent X zich bevind, kan ik mn lock en paladin inspecten (de bank iig)jarnotjuh schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:44:
[...]
Ik denk dat hij meer doelt op het feit dat hij niet weet op welke alt dat het staat. Ipv waar het staat op die alt... Beetje lastig uit te leggen, maar ik denk wel dat hij dat bedoeld..
Je stuurt gewoon hetgeen wat je wilt mulen naar 1 alt, je maakt een alt voor herbs, een andere alt voor enchanting zooi, weer eentje voor skinning/mining zooi.. Zo weet je precies waar je iets laat imho..
En een lijstje met pen en papier is zo gemaakt toch?![]()
Makkelijker kan het niet Imho
en volgens mij is onebag ook verantwoordelijk voor bepaalde reagents met een melding dat item X zich bevind op char X en dan nog in de bag of bank ook..
Anoniem: 99062
2.40 kan nog net, je wilt het liefst een wapen hebben dat 2.0 of sneller is. Als je ZG aan het doen bent moet je Bloodlord veel doen, kan je Bloodlords Defender krijgen, is lekker tank wapen.Tellurion schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:27:
Sinds ik net 60 geworden ben (yay) en nu Tank specced ben, heb ik een vraag.
Je zoekt in principe een wapen waar stamina op zit, is altijd wel erg handig als tank
Klopt, dat is inderdaad wat ik bedoelde.jarnotjuh schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:44:
[...]
En een lijstje met pen en papier is zo gemaakt toch?![]()
Makkelijker kan het niet Imho. Als je dit vanaf het begin goed bijhoud kan het niet overzichtelijker
Aan jouw suggestie had ik ook gedacht, 1 alt per type item, maar dan zit je alsnog met een inefficiënte verdeling van slots. Van sommige zaken heb je nu eenmaal veel meer dan andere.
Nu heb ik gewoon 1 alt volgepropt met 16 slot bags en 5 bank slots gekocht om te beginnen. Daar kom ik wel even mee toe
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Anoniem: 99062
Is geen specifiek tank wapen, daar is BD beter voor, maar idd beter dan het wapen dat ie nu heeft. Warblade of the Hakkari is ook een evt alternatief, dropt van HakkarErA schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:02:
High warlord quickblade.
Je moet niet eerst bite 1 leren, je kan dadelijk de juiste bite x leren aan je pet, je krijgt zoals hierboven staat niet de andere bites (lager in rang) er gratis bij.Anoniem: 40554 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 17:29:
Zou ik ook wel willen weten
Anoniem: 41820
Of je kan natuurlijk Dire Maul gaan farmen voor een Forror's Compedium of Dragonslaying, en een Quel'Serrar gaan halen ^^
Anoniem: 20789
Ik ben zelf ook tank en heb sinds kort High Warlord's Quickblade Ik zelf zou hem boven Quel'serrar en Bloodlord Defender kiezen.
Maar dat ligt aan je gear en de gear van je guild (healers, dps) Damage pak ik al niet echt veel meer (bijna al me gear uit MC, ZG, ONY al) Dus extra dps en dus agro is wel leuk
En Foror's farmen duurt... lang
was er heel lang mee bezig, en na teveel runs opgegeven 
Maar ik vind toch echt quickblade de beste keuze, snelheid, dps, meer agro
Maar dat ligt aan je gear en de gear van je guild (healers, dps) Damage pak ik al niet echt veel meer (bijna al me gear uit MC, ZG, ONY al) Dus extra dps en dus agro is wel leuk
En Foror's farmen duurt... lang
Maar ik vind toch echt quickblade de beste keuze, snelheid, dps, meer agro
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 20789 op 24-12-2006 14:32 ]
Anoniem: 177552
even iets anders
om de site staat dat alle servers down zijn, klopt dit ook? ik kan op de forums niks terug vinden enzo
ik vraag het omdat ik mijn acount nog niet verlengd heb
als de servers down zijn verleng ik later wel
om de site staat dat alle servers down zijn, klopt dit ook? ik kan op de forums niks terug vinden enzo
ik vraag het omdat ik mijn acount nog niet verlengd heb
als de servers down zijn verleng ik later wel
Twas the night before Wintervale. Briljante sketch.
Signature
wat is een beter wapen voor BM hunter?
http://www.thottbot.com/?i=7910
56 - 65 Damage Speed 3.00
(26.2 damage per second)
+3 Agility
+4 Stamina
of
http://www.thottbot.com/?i=38411
41 - 77 Damage Speed 1.70
(34.7 damage per second)
+5 Arcane Resistance
+19 ranged attack power
het laatste wapen heeft meer dps, maar is het wapen niet té snel..?
http://www.thottbot.com/?i=7910
56 - 65 Damage Speed 3.00
(26.2 damage per second)
+3 Agility
+4 Stamina
of
http://www.thottbot.com/?i=38411
41 - 77 Damage Speed 1.70
(34.7 damage per second)
+5 Arcane Resistance
+19 ranged attack power
het laatste wapen heeft meer dps, maar is het wapen niet té snel..?
Die limiet van 4 skills klopt, maar alleen voor active skills. Passive skills (zoals +stamina, +armor, etc) kan je ongelimiteerd aan een pet leren. Je zit natuurlijk wel met je maximum aantal punten. Ook zou ik een beetje letten op focus van je pet. Claw en Screech aan een vogeltje leren heeft bijvoorbeeld niet zo veel nut, omdat die dan toch binnen 5 seconde zonder focus zit.deadsy33 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 20:31:ik geloof dat het er 4 zijn ja..
Let ook op met Growl. Die skill kan je gratis aan je pet leren, maar geldt wel als een active skill. Dus als je een poesje Prowl, Claw, Dash en Bite wil leren, moet je Growl droppen.
And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...
Prowl is toch niet zo goed lijkt mij ?
Voor een cat lijkt mij Growl, claw, bite en dash het beste.
Of heb ik het verkeerd?
Voor een cat lijkt mij Growl, claw, bite en dash het beste.
Of heb ik het verkeerd?
doet me denken aan 1 van onze 2H warriors op teamspeak toen Askhandi voor het eerst dropte..
Dat was ook iets van "WTFOOOYESYESYESIKNEWITIKNEWITOMGWTFBBQ!!!111!!!"
Je pet kan gewoon meer skills leren aan je pet, maar je kan ze niet allemaal in je bar zetten.
growl/bite/dash/prowl etc etc. geen probleem.
growl/bite/dash/prowl etc etc. geen probleem.
Battle.net Spud#2543
Zo, en ik ben ook weer terug in WoW 
Wou wel ff melden dat ik niet heppy ben met de buffs die Warlocks en Hunters gekregen hebben
Wou wel ff melden dat ik niet heppy ben met de buffs die Warlocks en Hunters gekregen hebben
[ Voor 56% gewijzigd door Hydra op 24-12-2006 18:39 ]
https://niels.nu
Deel 97 maar opgestart aangezien het wel storm gaat lopen
.
Het Grote World of Warcraft topic - Deel 97
Het Grote World of Warcraft topic - Deel 97
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!
Let op! Er is een keylogger in omloop op populaire addon sites.
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!
Let op! Er is een keylogger in omloop op populaire addon sites.