Het Grote World of Warcraft topic - Deel 96 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.395 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 87302

vanavond 23.00 uur ned 2 vpro : cyberkoelies over WoW in china. Kijken.

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-04 17:41
http://shadowpanther.net/armor.htm

ik heb deze voor rogue loot maar ik had ook nog een andere met alle classes die ook geupdate was met alle instances in wow (wow-loot gaat tot MC geloof ik)

die site had een lijst met gear met vakjes met sterretjes..hoe meer sterretjes hoe beter de gear voor jou class..weet iemand welke site dat was??

Iseci

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
tntkiller schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:15:
[...]

http://shadowpanther.net/armor.htm

ik heb deze voor rogue loot maar ik had ook nog een andere met alle classes die ook geupdate was met alle instances in wow (wow-loot gaat tot MC geloof ik)

die site had een lijst met gear met vakjes met sterretjes..hoe meer sterretjes hoe beter de gear voor jou class..weet iemand welke site dat was??
Klik voor de gein es op dat linkje van wow-loot. :P

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Kan iemand dat programma voor me cappen? Uitzendinggemist is net te lelijk klein beeld, en ik ben nu aan het raiden dus heb niet echt tijd om te kijken. :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:08

Snuffel

Vroem!

Kapoen schreef op donderdag 21 december 2006 @ 19:50:
[...]

En trouwens alleen night elfs zijn bestemd om gekilled te worden, ze hebben er de passende racial voor :p
Klopt. Als ik Horde zou zijn zou ik mijn leven wijden aan het killen van Night Elves.
Gewoon omdat dat hoort en omdat ze lelijk zijn :P
Maar goed, Night Elves zitten nu eenmaal aan de 'goeie' kant, dus... ik stort me wel op de Hordes.

:P

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• tntkiller
  • Laatst online: 24-04 17:41
Exitium schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:30:
[...]

Klik voor de gein es op dat linkje van wow-loot. :P
aah wach :P firefox + noscrips :P moest ff de site aanzetten voor java :)

Iseci

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-03 00:25
Guild gezocht

Ik zoek een leuke, goede, volwassen horde guild om te joinen.

Wie ben ik?
Ik speel World of Warcraft sinds mei 2004. Eerst in de US beta, en sindsdien op US server Medivh (PvE).
Mijn main is een hunter (L60 in Tier1/2 gear), maar ik heb ook een shaman (L38), rogue (L60), paladin (L45), mage (L38), druid (L30) gespeeld. Ik was lid van Shadowed Fates, een van de top raiding guilds van de server (Medivh btw was de server die als eerste ter wereld de gates van AQ opende).
De laatste maanden zat ik echter niet meer in SF, aangezien ik niet meer mee kon doen met de raids op US-tijd vanwege mijn baan (raids beginnen om 12 uur 's nachts).

Omdat ik weer wil gaan raiden heb ik besloten om met de introductie van BC opnieuw te beginnen in Europa met een nieuw account.
Ik ben ervaren met raiden (MC, BWL, ZG)
Ik kan goed luisteren en opdrachten volgen
Ik ben actief op forums
Ik heb teamspeak, ventrilo, roger wilco, ja zelfs Skype :)
Ik ben volwassen en ik heb een volwassen en serieuze houding tijdens raiden.

Wat zoek ik?
Zoals gezegd moet ik opnieuw beginnen met mijn karakter.
Ik ben van plan een Warlock Blood elf te kiezen. En ik zoek een leuke, goede, volwassen horde raiding guild om te joinen. Als guild wordt er op het niveau van MC en BWL raids gedaan.

Hoewel ik me realiseer dat de meeste raiding guilds alleen L60's met gear uitnodigen, hoop ik dat er een mogelijkheid is om vroegtijdig al een guildinvite te krijgen, om zo terwijl ik level naar L70, de guild alvast kan leren kennen. Ik level zelfstandig, ik hoef daar geen hulp van de guild voor te hebben.
Ik heb nog geen server gekozen, dat laat ik afhangen van waar ik een goede guild kan vinden.

Anoniem: 158967

Ik zoek nog steeds iets om me interface te kunnen verbouwen, gewoon dingen verschuiven zoals char potretje. Ik gebruikte voor dé update MoveAnything, maar die is niet meer geupdate :( Iemand die een altenartief weet :)

EDIT: Ik zag dit > http://video.google.nl/vi...8070866&q=priest+pvp+holy

Dit is toch niet mogelijk met een 32/19/0 build? Iemand een idee wat zijn build geweest moest zijn? Dan wil ik het ook is proberen :)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 21-12-2006 22:55 ]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:37
Leuk programma bij de VPRO. Sommige Chinese goldfarmers zijn best leuk O+ Jammer dat ze met zo'n loser gaat ;)

Geen credit voor Blizzard in de aftiteling, is dat wel correct met al die beelden en muziek van het spel?

[ Voor 32% gewijzigd door Dr. Strangelove op 21-12-2006 23:55 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-04 09:16

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Ze verdienen 600 Yuan per maand, dat is 58.24 EUR
Daarnaast kiest de "boss" ff een leuke auto uit, uit eten enz enz.
Mijn afkeer jegens goldfarmers is alleen maar gegroeid met deze docu.

Wel een erg fair gemaakte docu trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Leuke docu. (wel minders dat ik eerste 15min heb gemist)
En de meisjes zijn echt schattig O+

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 22-12-2006 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

Leuke docu opzich maar het ging mij eigenlijk iets té veel om de mensen.
Niet dat je kan verwachten dat ze heel de tijd alleen het farmen laten zien maar dit ging eigenlijk meer over het verschil tussen arm en rijk china.

Wel verrassend om te zien dat daar echt een kluit mensen zit te gamen, had eerder verwacht dat het allemaal scam is of dat ze zouden botten.

Nouja er zijn in ieder geval nog een paar mensen blij met het concept "goldfarmen" :)
Bizzarro schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:00:
Ze verdienen 600 Yuan per maand, dat is 58.24 EUR
Daarnaast kiest de "boss" ff een leuke auto uit, uit eten enz enz.
Mijn afkeer jegens goldfarmers is alleen maar gegroeid met deze docu.

Wel een erg fair gemaakte docu trouwens.
Mijn afkeer jegens de "boss" is gegroeid, de echte farmers kun je er eigenlijk niet verantwoordelijk voor stellen, als je in zo'n situatie neemt dan ga je vanzelf wel werken, of die europeanen dat nou leuk vinden of niet. Maar ze worden flink uitgebuit inderdaad, de baas wist leuk te vertellen dat de werknemers het goed moeten hebben maar in dat huis kon je de schimmel bijna zien weglopen en 36 uur achter elkaar werken? onmenselijk.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 147917 op 22-12-2006 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:20

joker1977

Tweakert

Anoniem: 27963 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:29:
[...]

Mja... eerlijker... hmm. Als een healer me zou healen, prima. Maar bv die druid-katten die een beetje gaan lopen meppen gun ik mijn honor niet echt.
Nee, belachelijk! Druids moeten perma in caster-form zijn (liefst nog tree of healing I bet) om jou persoonlijk te healen! Ik bedoel, dat zijn helemaal geen echte mensen die (ook) lol willen hebben. Dat zijn NPC's die als enige doel hebben achter een hunter aan te hobbelen om hem te healen..

Of? Misschien zijn het net zoals jij ook 'gewone' mensen die ook voor hun nieuwe shiny PvP-epics de BG's aflopen 'zergen leechen adden farmen' ?
Begrijp dat ze dat willen doen hoor, en dus ook vooral doen, maar waarom moet mijn honor naar dat geklooi? En een lvl60 met groene zooi krijgt net zoveel honor als ik? fair? lijkt me niet.
Pardon? Nou wordt ie helemaal mooi. Nu wil je honour ook al op gear sorteren? Als een green-geared speler een epic-geared speler killed zou ie, als je al wilt differentieren, MEER honour moeten krijgen. Voor hem is het namelijk een moeilijkere prestatie om iemand te killen. What's next: Hunters zijn overpowered, dus die moeten minder honour krijgen dan dat ik iemand kill met een holy priest?
Zou me niet verbazen als een lvl51 ook gewoon even meedeelt in de groep (waarbij die dan wellicht van zijn deel zelf honor verliest omdat ie geen 60 is). Nee, fair kan ik het niet noemen, qua concept beter dan het was misschien maar voor een hunter zuigt het donkeyballs natuurlijk.
Als je grote moeite hebt met het delen van de honour omdat jij toevallig een imba 'ranged leecher' class speelt, misschien is het idee om te gaan World-PvP'en. Ga je lekker daar solo-farmen voor je honour toch ?

Overigens, die kitten-druid met een gelijke gear outDPS'ed jouw hunter (+pet) single-target. Dat 'lopen meppen' kan behoorlijk aankomen nu met de nieuwe Mangle-talent voor Feral-specced druids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 23:48
Anoniem: 27963 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:49:
Ik ben er niet voor om te zorgen dat anderen hun alts sneller van epiex gear kunnen voorzien, want zo zit het dus wel een beetje...
Voor de verplichte grouping was het nog veel oneerlijker.
Als niet ranged class moet je echt midden in het gevecht staan en ga je binnen no-time dood, terwijl vooral hunter op veilige afstand lekker aan het honor farmen zijn. Als healer was het helemaal een drama, aangezien je mensen bijna moest smeken om met je te groupen. En al had je dan eindelijk een groep, joinde er nooit ranged classes, "heb geen healing nodig" was dan het commentaar. In bg zul je het toch met teamwerk moeten doen, alleen win je geen game. Als je dan toch zo imba dps doet ga je toch in brd ganken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
EgoH schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:55:
[...]

Voor de verplichte grouping was het nog veel oneerlijker.
Als niet ranged class moet je echt midden in het gevecht staan en ga je binnen no-time dood, terwijl vooral hunter op veilige afstand lekker aan het honor farmen zijn. Als healer was het helemaal een drama, aangezien je mensen bijna moest smeken om met je te groupen. En al had je dan eindelijk een groep, joinde er nooit ranged classes, "heb geen healing nodig" was dan het commentaar. In bg zul je het toch met teamwerk moeten doen, alleen win je geen game. Als je dan toch zo imba dps doet ga je toch in brd ganken ofzo.
mja hunter he, zijn meestal niet de meest sociale mensen... ;) :P

disclaimer: kijk ff naar m'n sig, staat ook een lvl 60 hunter tussen, lange tijd (en eigenlijk nog steeds) m'n main char :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Anoniem: 147917 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:03:

Mijn afkeer jegens de "boss" is gegroeid, de echte farmers kun je er eigenlijk niet verantwoordelijk voor stellen, als je in zo'n situatie neemt dan ga je vanzelf wel werken, of die europeanen dat nou leuk vinden of niet. Maar ze worden flink uitgebuit inderdaad, de baas wist leuk te vertellen dat de werknemers het goed moeten hebben maar in dat huis kon je de schimmel bijna zien weglopen en 36 uur achter elkaar werken? onmenselijk.
Zag je het toilet in de badkamer? Dat was nog erger dan het toilet in Trainspotting. En daar wonen ze dan met 15 man op 30 m2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-04 14:41
Gisterenavond bezig geweest m'n interface aan te passen met het volgende als resultaat, ik ben er best wel tevreden mee ^^

Afbeeldingslocatie: http://www.matr1x.nl/WoWScrnShot_thumb.jpg
Clickable

Gebruikte mods:
Afbeeldingslocatie: http://www.matr1x.nl/modzthumb.jpg
Clickable

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 11:24
dyna18 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:52:
Wat zoek ik?
Ik ben van plan een Warlock Blood elf..
Maar gestopt met lezen. Als locks nu al niet Flavor of the Month zijn, zijn ze het straks al helemaal met Blood Elf chicks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Anoniem: 27963 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:49:
Ging eigenlijk over zergen in AV en dat heeft weinig skill nodig. tier2 hunter doet waaaay meer dmg dan een green-hunter en hoort dus ook meer honor te krijgen.

Zoals gezegd, ik vind het dus geen probleem om met die warrior te groupen, vind het wel jammer dat ik gedwongen word om met groene omg-i-need-epiex-noobs te groupen.

Ik ben er niet voor om te zorgen dat anderen hun alts sneller van epiex gear kunnen voorzien, want zo zit het dus wel een beetje...
hoe bedoel je, ik voel me beter dan de rest....
dat nou niet iedereen of al van het begin speelt of 5 uur per dag kan/wil/mag spelen
zo kan je wel door blijven zeiken dat je meer xp moet krijgen of een grotere percentage van de loot of weet ik veel wat

---> lees bericht kapoen
sommige mensen spelen niet al vanaf het begin... ja echt waar!!!! dus dan kom je binnen waar je vrienden op level 60 zitten (PVP) en jij nog moet questen, en dan is het dus irritant omdat je steeds heen en weer tussen je corpse en de graveyard moet lopen. En het is alleen maar zonde van je tijd, je schiet er totaal neits mee op. Ga dan pvpuh in een BG idd of daag iemand uti voor een duel. Gister ook weer, ben je bezig mobs te killen van 3 a 4 levels hoger, bijna dood komen er 2 horden van 5 levels boven mij, gaan ze mij killen, van achter, terwijl ik al bijna dood ben :S komop zeg daar is toch geen eer aan te halen.
Als ik dit had geweten had ik idd PVE gekozen, maar om nu weer overnieuw te beginnen :) nee bedankt

[ Voor 31% gewijzigd door thewizard2006 op 22-12-2006 07:20 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:08

Snuffel

Vroem!

Ik ben van plan een Warlock Blood elf te kiezen. En ik zoek een leuke, goede, volwassen horde raiding guild om te joinen
Ah! Weer een slachtoffer Horde die genadeloos gekilled zal worden!
Helaas, je bent een fijne jongen, maar je gaat er echt aan....

Alliance forever!

:D :P
Ging eigenlijk over zergen in AV en dat heeft weinig skill nodig. tier2 hunter doet waaaay meer dmg dan een green-hunter en hoort dus ook meer honor te krijgen.

Zoals gezegd, ik vind het dus geen probleem om met die warrior te groupen, vind het wel jammer dat ik gedwongen word om met groene omg-i-need-epiex-noobs te groupen.

Damn, wat een arrogante houding heb jij, walgelijk.
Jij bent natuurlijk ook die ene speler die zichzelf solo naar lvl 60 heeft opgespeeld...
Waarom speel je eigenlijk? Kan je niet beter patience spelen ofzo? Daar heb je geen 'last' van medespelers....

[ Voor 55% gewijzigd door Snuffel op 22-12-2006 07:16 ]

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
helemaal mee eens snuffel

maare ik heb ff een probleem. Gister bezig geweest met wat mods en nu het volgende:
Normaal had ik in bijv mijn counterspell of polymorph een rode stip als mijn target buiten die range was en werd hij wit als ik er binnen was. Nu is die opeens weg, beste vervelend, iemand enig idee wat dit kan zijn.

Verder kreeg ik Atlasquests niet bruikbaar en ook iets met flightpaths. Iemand hier goede en werkende mods voor.

Ook zie ik vaak die mooie aangepaste GUIs welke kan ik hiervoor het beste gebruiken (zie bijv plaatje een paar posts hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 11:01
Snuffel schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 07:12:
[...]

Alliance forever!

[...]

Damn, wat een arrogante houding heb jij, walgelijk.
Jij bent natuurlijk ook die ene speler die zichzelf solo naar lvl 60 heeft opgespeeld...
Waarom speel je eigenlijk? Kan je niet beter patience spelen ofzo? Daar heb je geen 'last' van medespelers....
Of hij vind het leuk om een reactie uit te lokken wat goed gelukt is.

Maar goed, het is tov hunters ook lang niet altijd eerlijk, elke mongool kan een hunter binnen no time naar lvl 70 lvl'en. Zodra je lvl 10 bent en een pet hebt kan je echt non stop killen. Wat in de vele farm quests in WoW erg makkelijk is.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
thewizard2006 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 07:12:
[...]

dat nou niet iedereen of al van het begin speelt of 5 uur per dag kan/wil/mag spelen
zo kan je wel door blijven zeiken dat je meer xp moet krijgen of een grotere percentage van de loot of weet ik veel wat

---> lees bericht kapoen
sommige mensen spelen niet al vanaf het begin... ja echt waar!!!! dus dan kom je binnen waar je vrienden op level 60 zitten (PVP) en jij nog moet questen, en dan is het dus irritant omdat je steeds heen en weer tussen je corpse en de graveyard moet lopen. En het is alleen maar zonde van je tijd, je schiet er totaal neits mee op. Ga dan pvpuh in een BG idd of daag iemand uti voor een duel. Gister ook weer, ben je bezig mobs te killen van 3 a 4 levels hoger, bijna dood komen er 2 horden van 5 levels boven mij, gaan ze mij killen, van achter, terwijl ik al bijna dood ben :S komop zeg daar is toch geen eer aan te halen.
Als ik dit had geweten had ik idd PVE gekozen, maar om nu weer overnieuw te beginnen :) nee bedankt
Nu weet ik niet of je het tegen mij hebt of niet ;) Maar dat is dus exact wat ik bedoelde met mijn boodschap. Veel beginnende spelers kiezen de server waarop hun maten zitten, ongeacht het type. Eenmaal je een beetje bent ingewerkt, heb je al minder de neiging om te gaan re-rollen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
ja ik was het met je eens, dat bedoelde ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132667

joker1977 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:42:
Overigens, die kitten-druid met een gelijke gear outDPS'ed jouw hunter (+pet) single-target. Dat 'lopen meppen' kan behoorlijk aankomen nu met de nieuwe Mangle-talent voor Feral-specced druids.
i lol`ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-04 20:15
Snuffel schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 07:12:
[...]

Alliance forever!

Wordt jij daar niet moe van? hele tijd het zelfde liedje verkondingen?

We weten het nu wel, jij killed graag horde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:11

vhal

ಠ_ಠ

Kevinp schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:00:
[...]
Maar goed, het is tov hunters ook lang niet altijd eerlijk, elke mongool kan een hunter binnen no time naar lvl 70 lvl'en. Zodra je lvl 10 bent en een pet hebt kan je echt non stop killen. Wat in de vele farm quests in WoW erg makkelijk is.
hunters..
easy to learn, hard to master.
Pet is makkelijk voor easy grinding, maar je moet niet afhankelijk van ze zijn. Als ik me een beetje kwaad maak kan ik met gemak de WS elite demons (in het zuiden van WS) killen zonder pet. Ik kom nog dagelijks lv60 hunters tegendie mij whisperen hoe ze bv de WS hunterquestdemon moeten killen. Dan vertel ik ze vervolgens dat je ze moet kiten. Krijg je de volgende whisper terug

"kiten?? what's that?"

nuff said.. :X
Wil niet zeggen dat ik voor 100% hunters beheers, leer nog steeds, zelfs na 1,5 jaar ;)

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 22-12-2006 08:56 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155763

IS het dit weekend AV weekend? En telt dan alle honour dubbel? Dus de hks EN de bonus honour?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 10-02 19:54
deadsy33 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:55:
[...]

hunters..
Pet is makkelijk voor easy grinding, maar je moet niet afhankelijk van ze zijn. Als ik me een beetje kwaad maak kan ik met gemak de WS elite demons (in het zuiden van WS) killen zonder pet. Ik kom nog dagelijks lv60 hunters tegendie mij whisperen hoe ze bv de WS hunterquestdemon moeten killen. Dan vertel ik ze vervolgens dat je ze moet kiten. Krijg je de volgende whisper terug

"kiten?? what's that?"

Wil niet zeggen dat ik voor 100% hunters beheers, leer nog steeds, zelfs na 1,5 jaar ;)
mmm ik kan zelf drakie kiten in ubrs als mage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 155763 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:00:
IS het dit weekend AV weekend? En telt dan alle honour dubbel? Dus de hks EN de bonus honour?
http://wow-europe.com/en/info/basics/events/calendar.html

kan je zien wanneer wat is

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
deadsy33 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:55:
[...]

hunters..

"kiten?? what's that?"

Dat is idd de onderliggende reactie. Veel hunters zijn complete retarts die het niet kunnen spelen. Daartegen over staan een aantal erg goede hunters die wel goed zijn. Maar d'r zijn meer van die noobs die er een hunter bij hebben die een instance in gaan met pet op agressive.

Maar die slechte verknallen het vaak voor de goede. Ik moet zeggen ik vind in veel instances een hunter pet wel fijn, mits die goed bestuurd word.

En kiten kan ik zelfs als warrior :P. Alleen agro houden met shouts is tegenwoordig wat lastig :P

[ Voor 4% gewijzigd door Kevinp op 22-12-2006 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201730

ik kijk laatste tijd regelmatig op dit forum op men stage en heb besloten om me toch maar te registreren enne nu heb ik meteen al ene vraagje ! :p heeft iemand maybe een link waar ik die docu over die gold farmers kan bekijken want ik heb hem helaas gemist omdat ik met men alt warrior een PuG MC run aan't doen was ( wat btw niet zo goed voor men hart was "dont u just Looveee "pug's waar meer dan de helft van de mensen niet eens weet wat ze moeten doen :'( "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Je kan pas kiten als je meer dan 3 draakjes tijdens razorgore kan bezig houden en je de epic hunter quest zelf gedaan hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 28168 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:16:
Je kan pas kiten als je meer dan 3 draakjes tijdens razorgore kan bezig houden en je de epic hunter quest zelf gedaan hebt :+
idd eya dus aggro van 3 draakjes pakken en vervolgens doodgeslagen worden telt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Bokkie schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:17:
[...]

idd eya dus aggro van 3 draakjes pakken en vervolgens doodgeslagen worden telt niet :P
Lekker handig 3 draakjes, een van die drie moet toch dood. :). Tja als warrior is het wat lastiger, twee draakejs met een healer bezig houden is makkelijk, maar drakki is met z'n conflagated lastig. Eigenlijk jammer dat die room niet sluit, dat kiten maakt hem makkelijk...
Ze hadden hem 15 man moeten laten, en dan de HP van de adds moeten buffen, en de room moeten sluiten. Je kan met twee warriors drakki goed tanken en onder controlle houden(zoals je het bij razorgore doet).

En meer burst dmg van conflegated doen, en minder over time(dus wat voor healers funest is als het over de raid komt). Dan heb je een echte high end instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kevinp schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:24:
[...]

Lekker handig 3 draakjes, een van die drie moet toch dood. :). Tja als warrior is het wat lastiger, twee draakejs met een healer bezig houden is makkelijk, maar drakki is met z'n conflagated lastig. Eigenlijk jammer dat die room niet sluit, dat kiten maakt hem makkelijk...
Ze hadden hem 15 man moeten laten, en dan de HP van de adds moeten buffen, en de room moeten sluiten. Je kan met twee warriors drakki goed tanken en onder controlle houden(zoals je het bij razorgore doet).

En meer burst dmg van conflegated doen, en minder over time(dus wat voor healers funest is als het over de raid komt). Dan heb je een echte high end instance.
ging om razorgore :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-03 00:25
thewizard2006 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 07:12:
[...]

---> lees bericht kapoen
Misschien beter om alsnog PvE te kiezen, vind ik persoonlijker ook leuker, aangezien ik ook niet van dat gegank hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ow lol verkeerd gelezen :). Maar dat kan zelfs een beetje warrior :). Al ben ik zelf nooit verder gekomen dan twee omdat we het of heel slecht doen, of heel goed.

We hebben wel eens razorgore gekilled met alleen shamans die healde(alle healers dood shamans ank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154555

dyna18 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:52:
Guild gezocht

Ik zoek een leuke, goede, volwassen horde guild om te joinen.
wij hebben op al'akir een Volledige nederlandse Alliance guild is dat ook goed?

als je intresse hebt bezoek dan onze website eens: www.TrTGuild.com

binnen kort (volgende week zeker) de 2e Thunderfury voor onze guild (afgelope maandag de eerste gehaald) en hij word helemaal van mij >:) . O-)

signed, Flapp Warrior Co The Round Table :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:35

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 154555 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:47:
[...]

wij hebben op al'akir een Volledige nederlandse Alliance guild is dat ook goed?

als je intresse hebt bezoek dan onze website eens: www.TrTGuild.com

binnen kort (volgende week zeker) de 2e Thunderfury voor onze guild (afgelope maandag de eerste gehaald) en hij word helemaal van mij >:) . O-)

signed, Flapp Warrior Co The Round Table :)
volgens mij wil hij een bloodelf lock rollen :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Gohan-san schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:53:
[...]

volgens mij wil hij een bloodelf lock rollen :P
Ze willen gewoon gratis honor-kills hebben als guild. Prachtig toch? :P

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ach de mensen hier zijn wel erg kortzichtig met de opmerkingen over PVE rollen. Ik heb af en toe ook wel het idee dat ik beter PVE had kunnen rollen. Zeker sinds mn priest Holly gespecced is en ik echt geen deuk meer in een pak boter sla.

Maar als alle bekenden het spel al doen en op een PVP server spelen, dan ga je niet in je eentje op die PVE server spelen. En dan krijg je inderdaad mensen die niet willen pvp-en buiten BG's die op een pvp erver zitten.

Ik vindt zelf de 1-1 gevechten tegen vergelijkbare levels leuk. Afgemaakt worden door iemand die 10 levels hoger is hoort erbij. Tegenwoordig staat mijn rogue in de buurt als ik een alt aan het levelen ben. Tenzij het een groep level 60's zijn die ganken zijn ze dan zelf het haasje. Laatst nog een Shaman die dacht dat hij mijn druid wel kon ganken * zwaait * .

Wat gewoon irritant blijft is BRM en zeker als daar een priest staat die je de lava in MC'd. Raad eens wat ik met mijn priest ga doen als ik die lui zie wanneer we binnenkort weer naar MC gaan :)

Corpse campen vond ik mateloos irritant toen ik nog met mijn eerste mannetje bezig was. Nu lach ik me dood en vraag me af hoe lang het duurt voor ze door hebben dat ik met een alt ben gaan spelen en niet terug kom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
er is niets leukers in dit spel dan noobs ownen terwijl ze aan het grinden zijn. Vandaar dat ik mn rogue ook maar ff in IF geparkeerd heb om daar wat mensjes te mollen terwijl ze van niks bewust zijn ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188327

Kevinp schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:00:
[...]

Ik ben het met je eens dat een hunter spelen niet erg moeilijk is, en ook in BG ownt het pretty hard if you ask me. echter vind ik wel dat je men niet af moet kraken op class.. Iedereen moet gewoon een class nemen die hij/zij leuk vind, of dit nou net wat makkelijker of moeilijker is met het levelen naar 60/70 maakt geen zak uit.
Het gaat erom dat degene zijn eigen spelletje speelt, dit leuk vind, en daarmee is het klaar.
Ik heb zelf ook een hunter, en ik voel me dus een beetje aangevallen, ik vind het echt een IMBA class, ik speel er ook graag mee, echter ben ik nu bezig met een warrior.. Wat ook lkkr speelt. Tis meer solo-play omdat ik dan geen pet heb, maar ach.. Hogere solo damage, en t is natuurlijk leuk om beetje te bashen.
Zoals je misschien al kunt opmaken uit mijn verhaal, speel ik casual, naja 4 uur per dag ongeveer. Ik PvP op me hunter voor GM's gear, en op me warr om deze snel 60 te dingen en dan HW gear te halen. Ik heb express 2 verschillende factions gekozen(dus ook andere servers) zodat ik eens kon uitzoeken welke faction nou altijd win, en waarom.

Maar maak anderen nou niet belachelijk plz, omdat ze "een simpele char" hebben.

Just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Locutes schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:59:
[...]

Ze willen gewoon gratis honor-kills hebben als guild. Prachtig toch? :P
Wat ik me eigenlijk meer af vraag, hoe doen huidige guilds dat met BV palladins (horde) en shamans(alliance). Heb je guildies die power lvl'en voor de guild? Of zien jullie wel.

Die blessing of kings is wel erg lekker en minder agro ook, en blizzard kennende zijn fights daar helemaal op gericht. Ik zou best een palladin willen lvl'en, maar ik zit nog op stage als TBC uit komt dus ik begin met mijn warrior, anders een female BE palladin gedaan :P
Anoniem: 188327 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:12:
[...]

Ik ben het met je eens dat een hunter spelen niet erg moeilijk is, en ook in BG ownt het pretty hard if you ask me. echter vind ik wel dat je men niet af moet kraken op class.. Iedereen moet gewoon een class nemen die hij/zij leuk vind, of dit nou net wat makkelijker of moeilijker is met het levelen naar 60/70 maakt geen zak uit.
Het gaat erom dat degene zijn eigen spelletje speelt, dit leuk vind, en daarmee is het klaar.
Ik heb zelf ook een hunter, en ik voel me dus een beetje aangevallen, ik vind het echt een IMBA class, ik speel er ook graag mee, echter ben ik nu bezig met een warrior.. Wat ook lkkr speelt. Tis meer solo-play omdat ik dan geen pet heb, maar ach.. Hogere solo damage, en t is natuurlijk leuk om beetje te bashen.
Zoals je misschien al kunt opmaken uit mijn verhaal, speel ik casual, naja 4 uur per dag ongeveer. Ik PvP op me hunter voor GM's gear, en op me warr om deze snel 60 te dingen en dan HW gear te halen. Ik heb express 2 verschillende factions gekozen(dus ook andere servers) zodat ik eens kon uitzoeken welke faction nou altijd win, en waarom.

Maar maak anderen nou niet belachelijk plz, omdat ze "een simpele char" hebben.

Just my 2 cents
Was niet mijn bedoeling en als het zo over kwam sorry. Ik zeg dat een aantal spelers die geen hunter kunnen spelen het voor een groep die wel hunter kan spelen en gewoon goed erin is verknalt. Omdat zogenaamd dan iedere hunter zijn pet op agressive zet of adds pulled wat nie waar is. Volgens mij stond er zelfs dat ik graag met een goede hunter een instance in ga ;).

[ Voor 56% gewijzigd door Kevinp op 22-12-2006 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

als ik het zo lees kan je op een PVE server nog steeds /pvp doen en dan kan je aangevallen worden?
is dat dan alleen in contested territory of overal?

ik zit zelf op een RPG-PVP server (the venture's co) en bevalt mij zeer goed.
natuurlijk worden je alts weleens aangevallen, maar het Corpse Campen e.d. valt toch wel mee. ik denk vanwege het RPG gedeelte.
Soms als ik en mijn shaman RL vriend zicht vervelen, doen wij even HS naar grom goll, gaan we via STV > Duskwood > redrige mountains e.d.m.v. slowfall kan je dan op de inn komen. dan even een gank rondje. meestal na een paar minuten komen er wel een paar lvl 60s om te helpen dan en dan heb je weer leuk world pvp.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kevinp schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:15:
[...]

[...]

Was niet mijn bedoeling en als het zo over kwam sorry. Ik zeg dat een aantal spelers die geen hunter kunnen spelen het voor een groep die wel hunter kan spelen en gewoon goed erin is verknalt. Omdat zogenaamd dan iedere hunter zijn pet op agressive zet of adds pulled wat nie waar is. Volgens mij stond er zelfs dat ik graag met een goede hunter een instance in ga ;).
haha, ook mijn excuses dan, ik zal het wel over het hoofd gezien hebben. Maar je hebt wel gelijk, hunters worden vaak over 1 kam geschoren omdat het vaak " noobs" zijn :? ik had vooral rond lvl 51- 53 moeite aan een party te komen voor ST, erg jammer dit. Vandaar dat ik destijds ook naar een andere server ben getransferred om met een maat te spelen daar. Die booste me vaak wel met 1 healer van zijn destijdse guild oid. Hij had nl rank 14 behaald destijds. voor 2.0.1 dus :P
Tis jammer dat op Aggramar de queues voor BG's zo lang zijn, anders deed ik t vaker. Ik heb ook om deze reden een horde char gemaakt op Al' Akir, waar de queues een stuk minder lang zijn. Ik denk dat dit beter gaat zijn voor mij. Ik ben een die-hard PvPer. Raids vind ik niet zo leuk (no offence to anderen in dit topic), maar dit is gewoon mijn persoonlijke smaak. PvP is altijd anders, als jullie begrijpen wat ik bedoel(vast wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Kevinp schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:15:
[...]

Wat ik me eigenlijk meer af vraag, hoe doen huidige guilds dat met BV palladins (horde) en shamans(alliance). Heb je guildies die power lvl'en voor de guild? Of zien jullie wel.

Die blessing of kings is wel erg lekker en minder agro ook, en blizzard kennende zijn fights daar helemaal op gericht. Ik zou best een palladin willen lvl'en, maar ik zit nog op stage als TBC uit komt dus ik begin met mijn warrior, anders een female BE palladin gedaan :P
Onze guild heeft een paar plaatsen vrijgehouden in de guild voor shamans. Een beetje een mix van nieuwe mensen en guildies die hun oude main willen inruilen naar een shaman. En deze shamans worden tijdens hun grind-tocht naar lvl70 zoveel mogelijk geholpen door de guild

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 188327 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:22:
[...]

haha, ook mijn excuses dan, ik zal het wel over het hoofd gezien hebben. Maar je hebt wel gelijk, hunters worden vaak over 1 kam geschoren omdat het vaak " noobs" zijn :? ik had vooral rond lvl 51- 53 moeite aan een party te komen voor ST, erg jammer dit. Vandaar dat ik destijds ook naar een andere server ben getransferred om met een maat te spelen daar. Die booste me vaak wel met 1 healer van zijn destijdse guild oid. Hij had nl rank 14 behaald destijds. voor 2.0.1 dus :P
Tis jammer dat op Aggramar de queues voor BG's zo lang zijn, anders deed ik t vaker. Ik heb ook om deze reden een horde char gemaakt op Al' Akir, waar de queues een stuk minder lang zijn. Ik denk dat dit beter gaat zijn voor mij. Ik ben een die-hard PvPer. Raids vind ik niet zo leuk (no offence to anderen in dit topic), maar dit is gewoon mijn persoonlijke smaak. PvP is altijd anders, als jullie begrijpen wat ik bedoel(vast wel).
Haha, nu krijg je dadelijk verhalen van elk gevecht is anders als een van de 40 een fout maakt gaat het mis etc. Ik ben een PvE'er. En vind vooral het killen van nieuwe bosses echt leuk, vooral bosses met naam. ZOals ragnaros, Nefarian. Patchwerk(helaas nog nooit neer gekregen).

Maar ik begrijp wat je bedoelt maar PvP is gewoon niet zo leuk als warrior charge, 30 man die je taggen, als je geluk hebt krijg je een heal. En dan ben je dood.

[ Voor 5% gewijzigd door Kevinp op 22-12-2006 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kevinp schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:29:
[...]

Haha, nu krijg je dadelijk verhalen van elk gevecht is anders als een van de 40 een fout maakt gaat het mis etc. Ik ben een PvE'er. En vind vooral het killen van nieuwe bosses echt leuk, vooral bosses met naam. ZOals ragnaros, Nefarian. Patchwerk(helaas nog nooit neer gekregen).
haha, ja ook dit weet ik.. Ik heb 3 maanden in een raid guild gezeten op Aggramar. Maar ben ermee gestopt. Vond het niet leuk meer. Maar dat is ook wel weer waar dat het tijdens PvE ook elke x anders is. Ik vind het voornaamste voordeel van PvP dat je even in kunt loggen en ff PVPen. Dat is het grootste voordeel. Ik heb namelijk niet altijd evenveel tijd. Dit i.v.m. social life, maargoed.

De vakantie is begonnen, net laatste tentamen gehad, dus het is tijd om men warrior over de 40 te helpen, mount te halen, en dan zien waar het schip strand deze vakantie. Ik verwacht niet dat ik hem 60 krijg voor TBC. Maar ach jammer dan. We zien het wel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

Iemand deze dagger al gezien in TBC ? altijd leuk

Afbeeldingslocatie: http://img274.imageshack.us/img274/7346/ggdaggersn0ob6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
DrProctor schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:10:
er is niets leukers in dit spel dan noobs ownen terwijl ze aan het grinden zijn. Vandaar dat ik mn rogue ook maar ff in IF geparkeerd heb om daar wat mensjes te mollen terwijl ze van niks bewust zijn ;p
nog een triest geval erbij
geen skill
geen honour
geen eer
get a life zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thewizard2006 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:38:
[...]

nog een triest geval erbij
geen skill
geen honour
geen eer
get a life zou ik zeggen :)
als er iets is waar ik me geen zorgen om maak, zijn het deze mannetjes wel die iedereen ganken tijdens grinden. Vaak gebeurd zoiets nog wel als het target onder de 50% zit ook, ganklethorne vale ftw!...
Zielig maar ach, zal ook wel bij hen gebeurd zijn.. maakt niks uit toch.. tis maar een spel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Afgelopen woensdag zijn we voor het eerst met 40 man MC ingeweest, mijn guild samen met een andere guild.
ik vondt het zelf super vet. om 20:30 uiteindleijk begonnen, de 4 eerste bosses gingen de eerste poging need. toen bij Barron nog wat aangekomen (fire dude) 2 wipes en ook die was neer.
maar eigenlijk is het baron gevecht dps zo snel mogenlijk omdat iedereen de bom wordt, en behalve frost mage, on herroepellijke dood gaan?
ben net vorige week naar Fire gespecced :), maar ik was 2de qua dps die avond, dus ging niet echt slecht. (fireball crit van 27xx gehad zeer lekker :))
owjah om 12:45 stoptten we ongeveer :)

daarnaast was alleen de loot echt crap, 3 x Paladin crap, (terwijl we horde zijn). dat was echt wel een afknapper.

als je 40 man hebt lijkt MC wel mee te vallen.
zijn in totaal wel 2 x op trash gewhiped. maar dat hoort erbij.
ik hoop voor TBC ragnaros nog een keer te zien :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik zit me af te vragen of mijn warlock Shadowly laced handwraps in combinatie met Maleki's footwraps moet dragen in Stratholme UD/Scholomance of de equivalenten van mijn dreadmist set. Als ik het eerste draag heb ik +27 op shadowdmg, +12 shadow resistance, +24 int, +9 sta en +5 mana/sec. Bij mijn dreadmist set heb ik dankzij deze twee items +24 spell dmg, +18 int, +30 sta, +24 spirit. Is shadow resistance de moeite waard tov het verlies in sta? En is die +12 uberhaupt de moeite waard?

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Gohan-san schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:46:
Afgelopen woensdag zijn we voor het eerst met 40 man MC ingeweest, mijn guild samen met een andere guild.
ik vondt het zelf super vet. om 20:30 uiteindleijk begonnen, de 4 eerste bosses gingen de eerste poging need. toen bij Barron nog wat aangekomen (fire dude) 2 wipes en ook die was neer.
maar eigenlijk is het baron gevecht dps zo snel mogenlijk omdat iedereen de bom wordt, en behalve frost mage, on herroepellijke dood gaan?

[...]
Naarmate je betere equip krijgt, en dus ook meer +sta, overleef je die bom wel, mits de volgende bom niet naar dezelfde plek als jij loopt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
ben net vorige week naar Fire gespecced :), maar ik was 2de qua dps die avond, dus ging niet echt slecht. (fireball crit van 27xx gehad zeer lekker :))

daarnaast was alleen de loot echt crap, 3 x Paladin crap, (terwijl we horde zijn). dat was echt wel een afknapper.

Als je de bomb bent hoor je niet dood te gaan hoor :P 1 priest op bomb-duty voor shields/heals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:11

vhal

ಠ_ಠ

Anoniem: 28168 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:16:
hehe, nou de hunterquest is nou niet echt moeilijk als je weet wat je moet doen. Ik kan me de silithus demon nog herrinneren toen deze nog permanent enraged was (icetrapbug). Dat was dus echt niet fijn, maar uiteindelijk toch in deze staat neer gekregen. Wat betreft het kiten tijdens razorgore; wij laten meestal de meatshields (tanks) kiten samen met 2 hunters die de loslopende mobs pullen. Meestal heb ik er ongeveer 10 a 15 op me aan het eind. Onze tanks pakken toch wel wat mobs van ons af.
Trouwens, gisteravond hebben we onze laatste BWL run gedaan van dit jaar. Vael was erg grappig, alles ging goed tot 3 % totdat er een tank meer aggro kreeg dan de huidige MT. Met als gevolg dat Vael 3/4 van de raid BBQ'de. Vael ging van 3 naar 2 naar 1% om vervolgens een hele tijd op 1 % te blijven. Op een gegeven moment was iedereen behalve 1 druid dood. Deze druid kreeg het dus voor elkaar om 5 sec in leven te blijven wat uiteindelijk genoeg was om Vael te doden. Uiteindelijk ging ie zelf ook dood :D Best hilarisch dus

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 26351 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:48:
[...]

Naarmate je betere equip krijgt, en dus ook meer +sta, overleef je die bom wel, mits de volgende bom niet naar dezelfde plek als jij loopt >:)
Wij hebben juist een vaste plek als bombspot (rune), daar staat onze bomb-priest.

Er gaat bij ons eigenlijk nooit iemand dood door de bomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196023

en free fall voor als je naar beneden dondert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 196023 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:54:
en free fall voor als je naar beneden dondert :)
Daar gebruiken we de pw:shields voor (als die nog fall damage absorben dan :P) Tijd geleden dat ik er geweest ben.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 22-12-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196023

Anoniem: 201730 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:11:
ik kijk laatste tijd regelmatig op dit forum op men stage en heb besloten om me toch maar te registreren enne nu heb ik meteen al ene vraagje ! :p heeft iemand maybe een link waar ik die docu over die gold farmers kan bekijken want ik heb hem helaas gemist omdat ik met men alt warrior een PuG MC run aan't doen was ( wat btw niet zo goed voor men hart was "dont u just Looveee "pug's waar meer dan de helft van de mensen niet eens weet wat ze moeten doen :'( "
http://www.uitzendinggemi...49ddf5666643ef4524ac2a631

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

dus als je de bom bent, en je wordt gespamhealed, dan overleef je het?
hoeveel damage doe de explosie dan?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Bosmonster schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:54:
[...]

Daar gebruiken we de pw:shields voor (als die nog fall damage absorben dan :P) Tijd geleden dat ik er geweest ben.
Fall damage word al sinds meer dan een jaar niet meer absorbed door pw:shield :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp

Zorgen dat iedereen die de bom is naar achter tegen een muur loopt en een shield krijgt van een priest. Dat shield absorbt dmg en doordat je tegen de muur staat is de fall dmg een stuk lager. Tot zelf 0.
Gohan-san schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:57:
Denk dat die explosie rond de 2 tot 2,5k dmg doet Dus is niet super veel. Gewoon fall dmg reducen door tegen een muur aan te lopen. Zorg er wel voor dat NIEMAND tegen die muur staat want die worden opgeblazen als degene met de bom daar dan naartoe loopt.

[ Voor 16% gewijzigd door Kevinp op 22-12-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Gohan-san schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:57:
als je full health ben is de explosie geen probleem, explosie + falldmg is voor sommige classes wel iets teveel. Maar dat is met healing idd op te lossen.

Bij ons is mc op farm, en is het een sport geworden om elkaar tijdens dit gevecht op te blazen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
CV_SmileY schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:04:
[...]

als je full health ben is de explosie geen probleem, explosie + falldmg is voor sommige classes wel iets teveel. Maar dat is met healing idd op te lossen.

Bij ons is mc op farm, en is het een sport geworden om de MT tijdens dit gevecht op te blazen >:)
Fixed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

*ding* wooohooo :D

Afbeeldingslocatie: http://www.ebayzo.nl/wp-content/uploads/2006/12/mount.jpg

Level 40 eindelijk weer :P

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-04 18:27
zijn de keylogger problemen eigenlijk al verholpen..? durf niet eens meer om een addon te downen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:23
BootVluchteling schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:32:
zijn de keylogger problemen eigenlijk al verholpen..? durf niet eens meer om een addon te downen..
Gewoon geen IE gebruiken of beter, helemaal geen windows gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Anoniem: 26351 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:48:
[...]

ik had de bom voor de latste keer voor 4 x :P
1e keer ice blok en weg
2e keer ice barrier vol hp 1500 over
3e keer ice barrier op 75 % health snel ff health pot
4e keer snel bandage en ice barrierhad nog maar 2000 hp ice barrier
gna ice mages rulen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
CV_SmileY schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:04:
[...]

Bij ons is mc op farm, en is het een sport geworden om elkaar tijdens dit gevecht op te blazen >:)
nee di mage als die een hoge ice blok heeft bij garr :), hebben ze bij mij al wel regelmatig gedaan

sorry dubbelpost |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185485

Wat wij doen is in een halve cirkel staan, een stukje van de achterwand af. Als je de bom bent, omdraaien en naar de muur toerennen. Als je tegen de muur aanstaat zorgt dit ervoor dat je niet je niet gelanceerd wordt (of in ieder geval niet zo hoog) waardoor je geen valdamage krijgt.
Eventueel kan je een pally/priest klaarzetten die alleen maar mensen healt die de bom zijn.

Als de mensen aanmaal goed de tactiek doorhebben en ook echt van de raid wegrennen is ie echt niet moeilijk meer.

De volgende baas is eigenlijk net zo makkelijk, hier alleen de MT in melee range laten komen en de rest van de raid ranged. Als je dit goed doet zou alleen de tank damage van de AoE moeten krijgen.

Bij ons lopen de andere warriors rond en bandagen de rest van de raid :P MEDIC!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Werkt die pet bom bug nog?
Anoniem: 185485 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:00:
Wat wij doen is in een halve cirkel staan, een stukje van de achterwand af. Als je de bom bent, omdraaien en naar de muur toerennen. Als je tegen de muur aanstaat zorgt dit ervoor dat je niet je niet gelanceerd wordt (of in ieder geval niet zo hoog) waardoor je geen valdamage krijgt.
Eventueel kan je een pally/priest klaarzetten die alleen maar mensen healt die de bom zijn.

Als de mensen aanmaal goed de tactiek doorhebben en ook echt van de raid wegrennen is ie echt niet moeilijk meer.

De volgende baas is eigenlijk net zo makkelijk, hier alleen de MT in melee range laten komen en de rest van de raid ranged. Als je dit goed doet zou alleen de tank damage van de AoE moeten krijgen.

Bij ons lopen de andere warriors rond en bandagen de rest van de raid :P MEDIC!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 185485 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:00:

shazzrah, echt een klote gevecht, waaom heeft blizzard die in godshemelsnaam in MC gezet, niet echt moeielijk maar als je ooit te veel rogues bij hebt omdt mages dagje vrij hebben wordt het wel lastig ineens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
TroX schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:09:
Werkt die pet bom bug nog?

[...]
Nope, lang geleden er al uit gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk het niet, in ieder geval nog nooit meegemaakt dat een pet bij ons de bom werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Twee warlocks met pet bombs in AH op primetime was wel een leuk gezicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hakkar poison idem :P

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 185485 op 22-12-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:28
shazzrah blijft de leukste en lastigste. Kan echt zon bitch zijn, maar goed dat is elke baas met een harde aoe, blijven een pain in the ass. terwijl tank bosses erg snel erg makkelijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik was gister met een alt in Stormwind, en zag daar een Limited recipe bij een vendor staan voor 1 gold, maar mijn Auctioneer gaf aan dat de Buyout 5 gold was... Dus ik gekocht en op de AH gezet, uiteindelijk 4g85s voor gekregen. :) Da's toch snel verdiennen. Hehe.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
DarkShadow schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:40:
shazzrah blijft de leukste en lastigste. Kan echt zon bitch zijn, maar goed dat is elke baas met een harde aoe, blijven een pain in the ass. terwijl tank bosses erg snel erg makkelijk worden.
Haha, shazrah is niet moeilijk, degene met agro na een blink loopt naar het midden en de rest loopt weg. Maak ipv een halve cirkel een hele zodat zo min mogelijk mensen die aoe krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Gohan-san schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:17:
als ik het zo lees kan je op een PVE server nog steeds /pvp doen en dan kan je aangevallen worden?
is dat dan alleen in contested territory of overal?

ik zit zelf op een RPG-PVP server (the venture's co) en bevalt mij zeer goed.
natuurlijk worden je alts weleens aangevallen, maar het Corpse Campen e.d. valt toch wel mee. ik denk vanwege het RPG gedeelte.
Soms als ik en mijn shaman RL vriend zicht vervelen, doen wij even HS naar grom goll, gaan we via STV > Duskwood > redrige mountains e.d.m.v. slowfall kan je dan op de inn komen. dan even een gank rondje. meestal na een paar minuten komen er wel een paar lvl 60s om te helpen dan en dan heb je weer leuk world pvp.
Hehe, volgens mij ben ik je wel eens tegen gekomen :) Het corpse campen valt inderdaad wel mee. En als er iemand echt aan ht CC-en is komen er meestal wel ff een paar mensen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:28
Kevinp schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:50:
[...]

Haha, shazrah is niet moeilijk, degene met agro na een blink loopt naar het midden en de rest loopt weg. Maak ipv een halve cirkel een hele zodat zo min mogelijk mensen die aoe krijgen.
eh, ik weet het :P, maar als je naxx gewent bent en weer terug gaat dan kan dat toch een behoorlijke bitch zijn, zeker omdat niemand meer zin heeft om uberhaupt te lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
DarkShadow schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:59:
[...]

eh, ik weet het :P, maar als je naxx gewent bent en weer terug gaat dan kan dat toch een behoorlijke bitch zijn, zeker omdat niemand meer zin heeft om uberhaupt te lopen :P
Ik begrijp wat je bedoeld :). Zo hebben wij wel eens dat core hound groepen 4x ofzo respawnen omdat rogues niet ff kunnen wachten of switchen.Dus dan respawned er een die al weer dood is voordat de andere 4 ook maar geraakt worden.

Of vergeten te decursen en demagicen op luci heeft ook wel eens problemen op geleverd.

Wel blijf ik het toch echt jammer vinden. Veel mensen die zien Naxx misschien wel nooit, Ik waarschijnlijk ook niet helemaal(dan moet d'r namelijk een wonder gebeuren).

[ Voor 12% gewijzigd door Kevinp op 22-12-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

In het ergste geval kan je altijd op level 70 terug Naxx in.. ook al is dat natuurlijk lang zo leuk niet.

Ik hoop echt dat ik alle instances nog mee kan maken. Ik ben nu nog maar level 43, en die dat voor TBC ook niet veel hoger als 45 worden... maar ik wil echt wel alles gezien hebben. Hoop dat mijn guild (waar ik nu in zit, of evt. een nieuwe) BWL, AQ40 en Naxx, etc. allemaal nog wel doet.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
OkkE schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:28:
In het ergste geval kan je altijd op level 70 terug Naxx in.. ook al is dat natuurlijk lang zo leuk niet.

Ik hoop echt dat ik alle instances nog mee kan maken. Ik ben nu nog maar level 43, en die dat voor TBC ook niet veel hoger als 45 worden... maar ik wil echt wel alles gezien hebben. Hoop dat mijn guild (waar ik nu in zit, of evt. een nieuwe) BWL, AQ40 en Naxx, etc. allemaal nog wel doet.
Ik denk dat d'r een aantal guilds blijft bestaan met alleen maar lvl 60 spelers omdat ze gewoon TBC niet hebben gekocht. OF die ook high end raiden blijft de vraag.

Het nadeel van BWL is vooral dat je die stomme onyxia scale cloak nodig hebt zelfs op lvl 70 waarschijnlijk. Dan moet je eerst 15x onyxia dood maken om die cloak te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Over Naxx gesproken: ik veronderstel dat dat fameuze Ashbringer zwaard ook alleen maar daar te halen blijft nadat BC live gaat? Lijkt mij een beetje raar dat je nog steeds Naxx zal moeten lopen indien je er eentje wil hebben/upgraden in Outlands, ook al ben je level 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-04 14:20
Hooli-gan schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:39:
[...]

Gewoon geen IE gebruiken of beter, helemaal geen windows gebruiken :P
Gewoon niet zo stom zijn om overal maar ja op te klikken bedoel je.

Geen enkele browser is bestand tegen de stommiteit van de gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190128

http://www.wowwiki.com/Warp_Stalker

deze nieuwe pet in TBC lijkt me zwaar relaxed als BM specced :P
Blink > Intimidation en dan pwnen maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:58:
[...]

Hehe, volgens mij ben ik je wel eens tegen gekomen :) Het corpse campen valt inderdaad wel mee. En als er iemand echt aan ht CC-en is komen er meestal wel ff een paar mensen helpen.
heheh ben je dan alliance of horde?
en charcater name :), weinig gotters op TVC volgens mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Anoniem: 190128 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:39:
http://www.wowwiki.com/Warp_Stalker

deze nieuwe pet in TBC lijkt me zwaar relaxed als BM specced :P
Blink > Intimidation en dan pwnen maar :D
En de eerstvolgende patch notes na BC:
All pet abilities will be normalised

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hican
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2022

Hican

hican.net

Kevinp schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:32:
[...]

Ik denk dat d'r een aantal guilds blijft bestaan met alleen maar lvl 60 spelers omdat ze gewoon TBC niet hebben gekocht. OF die ook high end raiden blijft de vraag.

Het nadeel van BWL is vooral dat je die stomme onyxia scale cloak nodig hebt zelfs op lvl 70 waarschijnlijk. Dan moet je eerst 15x onyxia dood maken om die cloak te hebben.
Inderdaad, dat denk ik ook. Veel mensen zijn tegenwoordig ook gestopt met WoW, gewoon vanwege de boringness en ik vraag me af of al die mensen wel terug komen in TBC. Ik heb overigens TBC al gepreordered, want ik ga zeer zeker spelen :)
Wat ik vooral mooi vind van TBC is dat je equip straks geen ene hol meer waard is :) het gemiddelde blue lvl 65+ item is beter dan welke epic dan ook op dit moment. Op zich vind ik het jammer, omdat ik m'n hele tier 2 etc. zooi voor niks heb gehaald, maar aan de andere kant vind ik het weer perfect, omdat eigenlijk iedereen weer overnieuw begint, maar dan op lvl 60 :) anyways, ik heb er zin in en ik denk niet dat je, je druk hoeft te maken als je nu nog geen uber equip of whatever hebt. Komt allemaal wel goed in TBC.

Hican.net | IT Blog about all that is interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

Het enige wat ik echt jammer vind is dat door die PvP rewards wijziging echt niemand meer PvE doet. Ik vind zelf PvE veel leuker dan PvP, en ben dan ook vrijwel nooit te vinden in een van de bg's. Het is nogal lullig voor diegenen in mijn guild die hard gewerkt hebben om ons in MC ergens te krijgen en die door pech nog maar in 2 a 3 stukken tier 1 rondlopen. Ik heb zelf het geluk dat ik vorige week bij onze laatste geslaagde MC run nog m'n laatste deel kon meepakken, deze week hadden we niet eens genoeg mensen online die wilden gaan, de rest was bezig met PvP... :(

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Hican schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:30:
[...]

Inderdaad, dat denk ik ook. Veel mensen zijn tegenwoordig ook gestopt met WoW, gewoon vanwege de boringness en ik vraag me af of al die mensen wel terug komen in TBC. Ik heb overigens TBC al gepreordered, want ik ga zeer zeker spelen :)
Wat ik vooral mooi vind van TBC is dat je equip straks geen ene hol meer waard is :) het gemiddelde blue lvl 65+ item is beter dan welke epic dan ook op dit moment. Op zich vind ik het jammer, omdat ik m'n hele tier 2 etc. zooi voor niks heb gehaald, maar aan de andere kant vind ik het weer perfect, omdat eigenlijk iedereen weer overnieuw begint, maar dan op lvl 60 :) anyways, ik heb er zin in en ik denk niet dat je, je druk hoeft te maken als je nu nog geen uber equip of whatever hebt. Komt allemaal wel goed in TBC.
Ja in principe waar, maar zoals overal beschreven staat is het niet zo dat al die zooi om de haverklapt dropt je zal dus zeer waarschijnlijk nog met tier 2 rondlopen op lvl 70 omdat net dat item niet gedropped is.

Sinds de laatste twee weken zijn we niet meer zo streng qua raiden, gewoon goede vrienden kunnen mee(moeten natuurlijk wel gewoon ook de gear d'r voor hebben). Pas ook onze eerste keer dingen verkocht in BWL. Gewoon omdat die mensen wel de vaardigheid hadden, maar nog niet de gear, of de alt van een of andere main.

[ Voor 12% gewijzigd door Kevinp op 22-12-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hican schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:30:
[...]

Totaaaaal off-topic... maar was jij ooit bekend onder de naam [MO]hican?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Nvidiot schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:38:
Het enige wat ik echt jammer vind is dat door die PvP rewards wijziging echt niemand meer PvE doet. Ik vind zelf PvE veel leuker dan PvP, en ben dan ook vrijwel nooit te vinden in een van de bg's. Het is nogal lullig voor diegenen in mijn guild die hard gewerkt hebben om ons in MC ergens te krijgen en die door pech nog maar in 2 a 3 stukken tier 1 rondlopen. Ik heb zelf het geluk dat ik vorige week bij onze laatste geslaagde MC run nog m'n laatste deel kon meepakken, deze week hadden we niet eens genoeg mensen online die wilden gaan, de rest was bezig met PvP... :(
Tja, TBC he.. guild waarin ik zit, deed voor de patch zo'n 3-4 raids per week BWL/AQ40/Naxx, en 1 MC alt run, maar dat is gereduceerd tot 1 BWL run, mits er genoeg sign ups zijn. Jammer ja, logisch ja. TBC is in mijn ogen niet slechts een uitbreiding. Het is een bijna-reset van wow, alleen begin je nu niet op lvl1, maar op lvl60, en als je voor die tijd voor leuke pve grind gear kan krijgen, waarom niet he.

TBC is leuke nieuwe frisse start, veel guilds zullen er niet echt blij mee zijn, omdat je met 50-60 mensen gewoon teveel hebt voor high end tbc instances. En 2 teams gaat niet werken. Aan de andere kant, kleinere guilds, meer guilds (hopelijk), makkelijker een plekje in een high end guild??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:03
Kapoen schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:34:
Over Naxx gesproken: ik veronderstel dat dat fameuze Ashbringer zwaard ook alleen maar daar te halen blijft nadat BC live gaat? Lijkt mij een beetje raar dat je nog steeds Naxx zal moeten lopen indien je er eentje wil hebben/upgraden in Outlands, ook al ben je level 70.
Net of nax dan nog zo moeilijk is... Hoe doet een naxgeared guild nu mc, mits niemand slacked? Juist, 3 vingers in je neus en gaan...
Je pompt er veel meer dmg uit, je healing is een stuk beter, veel meer stats(overall). De tactiek is echt effetjes doorbijten en onder de knie krijgen, maar geloof mij maar dat de bossfight er 50% makkelijker op wordt..

Hoeveel makkelijker gaat het als je een flask op heel de raid hebt(kost wat, maar dan heb je ook wat)? Want de meeste whipes die je nu zo'n beetje hebt op nieuwe bosses is het doodgaan van MT, lack aan healing. Of lack aan dps, enrage timer..
Die whipefactoren worden een stuk kleiner, een heel stuk kleiner..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
jarnotjuh schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:59:
[...]

Net of nax dan nog zo moeilijk is... Hoe doet een naxgeared guild nu mc, mits niemand slacked? Juist, 3 vingers in je neus en gaan...
Je pompt er veel meer dmg uit, je healing is een stuk beter, veel meer stats(overall). De tactiek is echt effetjes doorbijten en onder de knie krijgen, maar geloof mij maar dat de bossfight er 50% makkelijker op wordt..

Hoeveel makkelijker gaat het als je een flask op heel de raid hebt(kost wat, maar dan heb je ook wat)? Want de meeste whipes die je nu zo'n beetje hebt op nieuwe bosses is het doodgaan van MT, lack aan healing. Of lack aan dps, enrage timer..
Die whipefactoren worden een stuk kleiner, een heel stuk kleiner..
Klopt als een bus, maar als ik bedoelde meer het feit dat je als level 70 raid guild terug in Naxx zal moeten gaan om dat zwaard te krijgen. Nu lopen Naxx guilds/spelers ook zelden of nooit meer MC, of nog lager ZG, UBRS,... de gear is gewoon te laag van kwaliteit, terwijl Ashbringer nog kan geupgrade worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 22-12-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

Haha blizzard heeft wel humor toch afentoe :)
Ga eens naar:
http://www.wow-europe.com.../townhall/outlandmap.html

En klik dan in deze volgorde op de verschillende gebieden:
-Shadowmoon Valley
-Blade’s Edge Mountains
-Nagrand
-Netherstorm
-Zangarmarsh
-Terokkar Forest
-Hellfire Peninsula

En dan lachen :)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!

Let op! Er is een keylogger in omloop op populaire addon sites.