Het Grote World of Warcraft topic - Deel 96 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.467 views sinds 30-01-2008

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:21

vhal

ಠ_ಠ

Vanavond op Nederland 2 (23.00 - 23.58) komt er een (misschien) interessante documentaire over goldfarmers in World of Warcraft. Ik ga deze zeer zeker bekijken, ben eigenlijk wel benieuwd...

http://www.vpro.nl/progra...oc/afleveringen/31239940/
Wat verbindt jonge Chinese boeren, afzichtelijke gnomen en obsessieve Europeanen? Antwoord: World of Warcraft. Nooit van World of Warcraft gehoord? Stap in de wereld van Cyberkoelies en zie hoe uitersten samenkomen in de virtuele werkelijkheid van hedendaags China: waar boerenzonen en -dochters online demonen bevechten in opdracht van nietsvermoedende internetgamers uit Europa. Maak kennis met nijvere goudboeren en zie hoe zij niet langer de Gele Aarde ploegen, maar de denkbeeldige akkers van Orcs en Elves, op zoek naar vrijheid en geluk - om te ontdekken dat zelfs hun gedroomde realiteit onbereikbaar is. In zijn debuutfilm neemt Floris-Jan van Luyn, oud-China-correspondent van NRC Handelsblad, samen met cameraman Edwin Verstegen een verscholen wereld in het achterland van China onder de loep. Daar, weg van de openbaarheid, bevechten jonge Chinezen soms 36 uur achtereen feeën en trollen voor iedereen die maar betalen wil. In deze documentaire gaat de virtualiteit met de werkelijkheid aan de haal. Chinezen verruilen het land voor de stad, om in een schijnwereld te belanden waar het beter is. 'Ik krijg mijn waardigheid terug in het spel', zegt één van de professionele speelsters. De virtualiteit geeft haar vrijheid, de realiteit brengt brood op de plank. Maar hoe zit het in de echte wereld? Hoe bereikbaar zijn hun dromen dáár? Cyberkoelies laat de mensen aan het woord die zwoegen voor een beter leven in dienst van de op hol geslagen werkelijkheid in het Westen.

Strava

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
deadsy33 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:01:
Vanavond op Nederland 2 (23.00 - 23.58) komt er een (misschien) interessante documentaire over goldfarmers in World of Warcraft. Ik ga deze zeer zeker bekijken, ben eigenlijk wel benieuwd...

http://www.vpro.nl/progra...oc/afleveringen/31239940/

[...]
naai ateliers van de 21e eeuw

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:50

Snuffel

Vroem!

Zeker een interssante documentaire denk ik, ik ga dit kijken!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
woei! m'n druid is nu ook eindelijk lvl 60 :) 6e lvl 60 :D ... tevens de laatste voordat TBC uitkomt, m'n volgende char is lvl 28 ofzo :P

nu ff BG's in om honor te grinden voor wat lekkere gear :P

'k moet zeggen dat m'n feral druid nog best lekkere dmg doet ondanks m'n verschrikkelijk crapgear (lvl 50 greens etc :P)

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06-2024
hehe druids zijn inderdaad cool
Ben nu me druid aan het level (45 atm) weet even niet waar ik naar toe moet denk vanavond maar blasted lands.

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
dna_fatrabbit schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:31:
hehe druids zijn inderdaad cool
Ben nu me druid aan het level (45 atm) weet even niet waar ik naar toe moet denk vanavond maar blasted lands.
Tanaris, Feralas, The Hinterlands

• dna_fatrabbit
hehe ben al klaar in tanaris en feralas :)
ben beetje vroeg daar begonnen moet nog iets van 2 questen in feralas maar die zijn weer net iets te hoog en hinterlands is ook nog wat vroeg denk ik maar dat komt wel goed!!
Druids kunnen wel uit elke situatie ontsnappen of zichzelf redden!! superb

Gister log ik in (STV natuurlijk) krijg meteen een klap voor me taurenbulles }:O door een gare warrior...
Dus ik like Runnnn!!11 even ergens alle buffs opmieteren en terug..
kom die tjap weer tegen ff rooten en heb hem toch even mishandeld heerlijk! haha
wat dots in cat form, moonblast en laten rennen voor zijn leven.
haha had hij me maar niet moeten slaan :P

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:35
hinterlands is goed te doen op 45 hoor..! beetje veertjes oppakken voor 1.5G in rut'heran village enzo..

blasted lands is te hoog.. moet je MINIMAAL 48 voor zijn als je geen pet heb.. :P

• dna_fatrabbit
Doh! bedoel badlands, daar heb ik nog niks gedaan en nog niet eens naar uldaman geweest!
Maar hinterlands vind ik wel leuker toch eens kijken vanavond... maar kmoet ook nog even pvpe met me rogue dacht ik net zo :) me perditionblade is beetje veroest aant raken en voor TBC wil ik toch nog wel een HW daggertje hebben
We shall see genoeg te doen in deze game!!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
thewizard2006 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:38:
ntldr.dll is van windows, dus daar moet je vanaf blijven. Grote kans als je dit weghaalt dat je pc niet meer opstart

ennuh gister ook meerdere malen gehad. Zie een horde in nood (zelf alliantie) dus ik ga hem helpen hij loopt weg, ik bijna dood maar mob ook, gaatie mij aanvallen --> hoe triest: heb echt het idee dat dit van die 13 jarige jongetjes zijn :S
ook btw fatsoenlijke tegengekomen, waarbij we welkaar hielpen en om de beurten als eerste aanvielen en dan ff applaud etc.
ook jammer dat ik een of andere buff had van 10% movement speed + all abillities +15%, komt er zown randdebiel l60 die me ff oneshot killed, heel triest, had ook nog een 32stamina buff en die buff van de hunters dat je zoveel armour krijgt en all je abillites met 6 ofzow omhoog gaan. Alles dus in 1x weg door zown trieste gast.
Eigenlijk moeten ze hier gewoon levelcappen...
Ehm.. nou doe ik ook hoor en ben geen 13 :P Leuk dat een alliance me komt helpen, maar was liever doodgegaan.

Lach me rot om hem vervolgens dan natuurlijk zelf even de laatste slag toe te brengen ;)

Arrogante alliance die denken dat Hordes overal maar hulp nodig hebben... dood mogen ze.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 21-12-2006 12:01 ]

Anoniem: 27963

Tja, had ook een lvl51 tauren hunter die me "hielp" op een pack van 4 lvl53 furbolgs. Vanuit mijn standpunt tagde die mijn mobs gewoon, dus, pew pew, pwnt.

Anoniem: 158967

Bosmonster schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:00:
[...]

Ehm.. nou doe ik ook hoor en ben geen 13 :P Leuk dat een alliance me komt helpen, maar was liever doodgegaan.

Lach me rot om hem vervolgens dan natuurlijk zelf even de laatste slag toe te brengen ;)

Arrogante alliance die denken dat Hordes overal maar hulp nodig hebben... dood mogen ze.
en dat is volgens mij ook de bedoeling van het spel?

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:24
Toen ik nog op mijn warrior speelde 'hielp' ik alliance spelers door hun te 'executen'
op het moment dat ze verloren van bepaalde mobs. Zij geen repair costs en ik een HK,
iedereen wint, toch? :p

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Anoniem: 158967 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:08:
[...]

en dat is volgens mij ook de bedoeling van het spel?
Nou, volgens de lore toch niet helemaal.

Basically zijn de alliance en de horde tegen elkaar opgezet door de Burning Legion-ppls en zouden ze eigenlijk tesamen tegen deze BL moeten vechten. =)

"By bending the elder Shaman Ner'zhul to his will, Kil'jaeden was able to enact a series of events that would see to the enslavement of the Orcs to the will of the Legion. Complete control was established when Kil'jaeden orchestrated a meeting between the Orc chieftans and Mannoroth. At this meeting, the Orcs were convinced to drink the blood of Mannoroth and thus cursed themselves to bloodlust and savagery. "

Bron: http://www.wowwiki.com/Burning_Legion

Dat sommigen nog steeds gehersenspoeld lijken door Kil'Jaeden is een ander punt ^^

• Bokkie
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:09:
Toen ik nog op mijn warrior speelde 'hielp' ik alliance spelers door hun te 'executen'
op het moment dat ze verloren van bepaalde mobs. Zij geen repair costs en ik een HK,
iedereen wint, toch? :p
ik help ze altijd aan repaircosts :P
cheapshot ss, 3 cp kidney

meestal wel genoeg om de mob hem dood te laten slaan :6

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
dna_fatrabbit schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:53:
Doh! bedoel badlands, daar heb ik nog niks gedaan en nog niet eens naar uldaman geweest!
Maar hinterlands vind ik wel leuker toch eens kijken vanavond... maar kmoet ook nog even pvpe met me rogue dacht ik net zo :) me perditionblade is beetje veroest aant raken en voor TBC wil ik toch nog wel een HW daggertje hebben
We shall see genoeg te doen in deze game!!
Uldaman heb ik op lvl 42 gedaan geloof ik, met twee lvl 60's heb ik daar incl quests driekwart lvl gepakt. Instance questruns zijn erg aan te raden voor XP, wel proberen alle quests in één of twee runs te completen als je snel wilt levelen. :)

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:59
Anoniem: 27963 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:15:
[...]
Dat sommigen nog steeds gehersenspoeld lijken door Kil'Jaeden is een ander punt ^^
Sommige? zeg maar 90% van de WoW spelers :p

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

M1lamb3r schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:16:
[...]

Sommige? zeg maar 90% van de WoW spelers :p
haal de items / honor weg en er is ineens 10x minder gehersenspoeld ;)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:43

Phydomir

Dennis

Exitium schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:16:
[...]

Uldaman heb ik op lvl 42 gedaan geloof ik, met twee lvl 60's heb ik daar incl quests driekwart lvl gepakt. Instance questruns zijn erg aan te raden voor XP, wel proberen alle quests in één of twee runs te completen als je snel wilt levelen. :)
Hoop daarom ook dit weekend eens ZF in te gaan mijn Hunter. Ben volledig rested en heb er 4 of 5 quests. Ding :p

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Anoniem: 172249

[...]

Wat is je ingame naam ? Weet ik gelijk wie ik een paar dagen moet corpsecampen.. O+

Anoniem: 40554

Ik heb sinds vanmorgen een nieuwe pet: Humar the Pridelord.
En mijn oude pet (the rake) die had ik Claw en Growl geleerd.

En met mijn nieuwe pet zie ik claw en growl er ook tussen staan. (maar daar heb ik nog niet genoeg training punten voor)

Moet hem ik zoiezo die 2 skills leren, of kan hem ik ook 3 andere leren? (omdat ze tussen het lijstje staan)

• dna_fatrabbit
MUAHAH for the HORD!!

Ik slap ook eigenlijk alle alliance die ik zie haha laats liep ik met me rogue op me kodo (Niet pvp mount grrrr koste veeeeel runcloth) wat bloemetjes te plukken en zag in eens een level 30 gnome mage zijn uiterste best doen om van 4 mobs weg te komen dus ik denk help hem even klap alles even door met enkele Sinisterstrikes :) doet die gast /smell /rude naar me .... ik denk wtf arogant prick!
loop even een stukje weg en pak me garubashi dwarfdestroyer "Muhahah" schiet en crit voor 680...
Speel je alliance dan verdien je dat! >:)

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Anoniem: 40554 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:35:
Ik heb sinds vanmorgen een nieuwe pet: Humar the Pridelord.
En mijn oude pet (the rake) die had ik Claw en Growl geleerd.

En met mijn nieuwe pet zie ik claw en growl er ook tussen staan. (maar daar heb ik nog niet genoeg training punten voor)

Moet hem ik zoiezo die 2 skills leren, of kan hem ik ook 3 andere leren? (omdat ze tussen het lijstje staan)
Alleen als je een gelijkwaardig ras hebt.

Bijvoorbeeld een boar heeft charge, maar een cat niet, die kun je hem ook niet aanleren, omdat die pet dat niet 'ondersteund'... En da's maar goed ook, aangezien je anders wel een hele heftige pet kan tammen..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
dna_fatrabbit schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:38:
MUAHAH for the HORD!!

Ik slap ook eigenlijk alle alliance die ik zie haha laats liep ik met me rogue op me kodo (Niet pvp mount grrrr koste veeeeel runcloth) wat bloemetjes te plukken en zag in eens een level 30 gnome mage zijn uiterste best doen om van 4 mobs weg te komen dus ik denk help hem even klap alles even door met enkele Sinisterstrikes :) doet die gast /smell /rude naar me .... ik denk wtf arogant prick!
loop even een stukje weg en pak me garubashi dwarfdestroyer "Muhahah" schiet en crit voor 680...
Wat ik altijd sneaky van de meeste alliance players vind, is dat wanneer je vrij rondloopt ze je met rust laten, en ik respecteer dat dan, door ze ook met rust te laten.
Maar wanneer je in combat raakt, met een moeilijke mob, en je bent half OOM, vallen ze je in eens van achteren aan.
Het eerste wat ik dan doe, is rezzen, mn humanoid tracking aan, en ze tot in de afgrond achtervolgen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Anoniem: 121555

dna_fatrabbit schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:38:
Die dingen zouden verboden moeten worden. Als iemand in mijn party zo'n apparaat in z'n zak heeft, kan 'ie fluiten naar elke vorm van healing! Ha! Dat zal ze leren! 8)

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:59
FragNeck schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:43:
[...]

Wat ik altijd sneaky van de meeste alliance players vind, is dat wanneer je vrij rondloopt ze je met rust laten, en ik respecteer dat dan, door ze ook met rust te laten.
Maar wanneer je in combat raakt, met een moeilijke mob, en je bent half OOM, vallen ze je in eens van achteren aan.
Het eerste wat ik dan doe, is rezzen, mn humanoid tracking aan, en ze tot in de afgrond achtervolgen.
zo zeg.... blijkt toch maar dat horde bijna hetzelfde is als alliance ^^

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-05 07:59

Valkyre

Kitesurf FTW!

hmm jah voor exp op lvl 45 ongeveer is ZF, ook een relexte instance, vooral de trap event is massive exp. eigenlijk moet je daar gewoon met double exp gaan staan :).

iRacing Profiel

• Kevinp
  • Laatst online: 02-05 11:37
M1lamb3r schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:48:
[...]

zo zeg.... blijkt toch maar dat horde bijna hetzelfde is als alliance ^^
Toch heb ik het gevoel dat Horde net zo vaak mensen zomaar killed, maar dat ze vaker eerlijker aanvallen dus mensen die niet in combat zijn, full health(tja ben warrior dus op mana letten is niet mijn punt).

Ook ik kill wel eens low lvl's. Vooral hunters die die stone elementals killen in badlands, en zodra thunderfury procced dat die pet mij aanvalt en ze hun pet niet terug roepen. Tja dat is niet handig, dan gaat die hunter dood.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• dna_fatrabbit
Anoniem: 121555 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:45:
[...]

Die dingen zouden verboden moeten worden. Als iemand in mijn party zo'n apparaat in z'n zak heeft, kan 'ie fluiten naar elke vorm van healing! Ha! Dat zal ze leren! 8)
haha ruig he :) hakkar drop in ZG :p
Maar het is inderdaad zo dat alliance sneaky zijn (lekker generaliseren) maar vaak als ze weten dat ze sterk staan vallen ze pas aan :)

Zo heb ik eens tijdens het levelen van me shaman en een vriend van mij met zijn warrior een gevecht gehad met een paladin en warrior. wij bedie level 30 / 31 en de alliance paladin 40!!! en warrior 28.
willen die gasten ons killen muhahah wij beide natuurlijk expert engineering :P dus je zag in eens schapen en alles voorbij lopen en gewonnen hebben we !! Holy loladin my bumbum!

Anoniem: 85443

Exitium schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:53:
[...]

19e dag inderdaad sinds ik begon te levelen vanaf 19, sta nu op 6.5 dagen played. (heb op lvl 18/19 nog wat WSG's enzo gedaan dus wat tijd verloren daar) Heb gisteravond 50 gedinged in Blasted Lands met die buff quests, ga vanavond ofwel naar Maraudon/ST, ofwel naar Searing Gorge waar ik nog niet geweest ben. Liep daar op m'n pala al rond lvl 46 rond, maar heb nu questarea's gedaan waar ik op m'n main niet veel geweest ben. (Feralas, Hinterlands) Valt genoeg te doen zo rond begin 50 voor me. SG, Felwood, WPL, Azshara, Blasted Lands, etc.
Netjes dude, zeer netjes :) , ik denk dat ik ook maar even op dezelfde plekjes als jij ga lvlen. ff in de buurt van 50 komen, dan ff flink pvpen voor 3 items, en dan dingen naar 50 als ik ze heb >:)

edit:
Voor de mensen, die net als mij ook aan hun eerste char zijn begonnen, kan ik de addon "Recommended Level" ten zeerste aanbevelen. Dit is een mod die op de worldmap de lvls aangeeft voor het gebied + de instances die zich daar bevinden. Ook heb je in je UI een knop waar de huidige zone + lvl instaat en bij mouseover verschijnt er een menu met de plaatsten waar je goed kan lvlen.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 21-12-2006 13:04 ]

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
[...]

edit of kinderen van 13 of mensen die op dat niveau zitten.....

ennuh dit soort acties gebeuren zowel aan de horde als aan de alliantie even vaak. Probleem is dat het een soort van wrok oproept. grrrrrr elke keer door een level xhoger afgeslacht. Als ik dalijk veel hoger ben doe ik dat ook whahhaha revenge......
tis in eerste instantie een pvp uiteraard, maar het is meer irritant dan dat het wat oplevert want je krijgt er echt geen hol voor, en het kost alleen maar tijd

[ Voor 29% gewijzigd door thewizard2006 op 21-12-2006 13:04 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Anoniem: 40554

FragNeck schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:41:
[...]

Alleen als je een gelijkwaardig ras hebt.

Bijvoorbeeld een boar heeft charge, maar een cat niet, die kun je hem ook niet aanleren, omdat die pet dat niet 'ondersteund'... En da's maar goed ook, aangezien je anders wel een hele heftige pet kan tammen..
nvm :P thanks

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 21-12-2006 13:27 ]

• Kapoen
Welke profession is het beste om end-game mail items (voor hunter of shammy dus) te craften?
Leatherworking of Blacksmithing? In beide professions zijn er mogelijkheden om mail te craften...

Anoniem: 190128

Gister solo een Serpent in ZG getamed.... best vet zon slang :D
doet leuke dot :) en hij word best groot met bestial wrath ;) ja ally is meestal beetje chicken imo
ik zit in av zit beetje mensen te killen enz :P ik half dood :P zie ik zon mage aan komen ren ik op em af. hij sheeped me en rent weg ik kom uit sheep ren der achter aan hij probeert me te frost nova'en met ze pet ik zet dus bestial wrath aan ;) zo ging het dus 2min lang door op gegeven moment hadk em bijna dood mja oom zugt rent hij naar 6-7 ally en ik word gekilled en doet ie /lol >.<
daar kenk egt niet tegen stelletje mietjes :P ze durven ook nooit 1 op 1 :P en dan komen er nog 3 achter en dan komen ze even stoer doen...
mja ik zit laaste tijd in av beetje in het midde honor farmen gaat egt super lekker je hebt al snel 16 honor per kill :).

Anoniem: 63072

Kevinp schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:51:
[...]

Toch heb ik het gevoel dat Horde net zo vaak mensen zomaar killed, maar dat ze vaker eerlijker aanvallen dus mensen die niet in combat zijn, full health(tja ben warrior dus op mana letten is niet mijn punt).
[...]
Kom op zeg. Was laatst met mijn 46 NE Druid bij de piraten in Tanaris. Komt er een Level 54 Shaman die me terwijl ik met Andre Firebeard gast bezig ben even doodt. :'(

Gelukkig ging Firebeard nog net dood voor ik dood ging. :*)

Een tegenvaller voor die Shaman was dat mijn level 60 rogue toen in Tanaris stond. Hij zal de guildnaam wel herkend hebben, want toen ik na een paar rondejes ganken terug wisselde werd mn druid ineens met rust gelaten. :w

Bokkie schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:15:
[...]

ik help ze altijd aan repaircosts :P
cheapshot ss, 3 cp kidney

meestal wel genoeg om de mob hem dood te laten slaan :6
wehehe kutgeintje :'), ga ik ook eens doen _/-\o_

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-05 07:38

Tao

DPC DE_KOMETEN

Aardig om te lezen dat veel (kennelijk pvp-) players generaliseren over wat die andere factie allemaal wel niet doet. Lol dus. Beide kanten doen het.
In welke mate weet niemand (want wie zou dat objectief gezien moeten bijhouden?), maar iedereen heeft er een mening over.
Waarom niet gewoon stellen dat je er spelplezier aan beleeft? :)
Zelf help ik vaak (Hordies of Alliances) players die in nood verkeren. Omdat beide facties elkaars taal niet kunnen verstaan, blijft de communicatie beperkt met /emotes. (Van farting :) tot /bow of /thanks you.)

Ik speel het spel nu een half jaar (pve-server Stormrage). Heb geen moeite met goud vergaren (ongeveer 700 gp nu, en m'n main char heb ik continu behangen met Ah-stuff als ik er qua level aan toe was), dus al die verhalen over goudschaarste... ik snap ze niet. (Mijn advies is dan: lees eens wat op Wow-sites.)
Moeilijkste instances begin ik nu aan met m'n lvl 60 sword-specced Rogue (dual wield Assassination blades). Meeste items wel blauw. Ik heb geen haast met epic gear, want dat komt vanzelf wel.
Ben inmiddels officer van een beginnende guild, maar wil liever naar een raid-guild om epic set items bijeen te vergaren.

Wat ik wel een makke vind van WoW: zo goed als alle epic (paars / oranje) gear kun je pas krijgen / vergaren vanaf lvl 60 (even los van de BC). Je kunt ze wellicht op een eerder level dragen, maar de acties die je moet ondernemen om ze te krijgen vergen vaak een hoger level.

Diablo3

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:19
M1lamb3r schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:48:
[...]

zo zeg.... blijkt toch maar dat horde hetzelfde is als alliance ^^
fixed

• Thijs
  • Laatst online: 19:06
LOL, dat men serieus denkt dat Horde verschilt van Alliance qua gedrag. Altijd dat gewhine van "alliance zijn 13 jarige jongetjes". Kan ik net zo goed zeggen van die kansloze UD rogues die je *altijd* ganken. Tegenwoordig gank ik alles, of ze nou /wave doen, low lvl zijn of me helpen met mobs. Doen ze ook bij mij, zo is het spel nou eenmaal.

• ErwienO
  • Laatst online: 07-04 18:27
Tao schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:09:
Ik speel het spel nu een half jaar (pve-server Stormrage). Heb geen moeite met goud vergaren (ongeveer 700 gp nu, en m'n main char heb ik continu behangen met Ah-stuff als ik er qua level aan toe was), dus al die verhalen over goudschaarste... ik snap ze niet. (Mijn advies is dan: lees eens wat op Wow-sites.)
Moeilijkste instances begin ik nu aan met m'n lvl 60 sword-specced Rogue (dual wield Assassination blades). Meeste items wel blauw. Ik heb geen haast met epic gear, want dat komt vanzelf wel.
Ben inmiddels officer van een beginnende guild, maar wil liever naar een raid-guild om epic set items bijeen te vergaren.
Als ik jou was, maar even door gaan sparen ^^. Want als je echt wil gaan raiden met een beginnende guild worden alle 40 man Instances HRBI's (Huge Repair Bill Instances)

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

ErwienO schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:17:
[...]
Als ik jou was, maar even door gaan sparen ^^. Want als je echt wil gaan raiden met een beginnende guild worden alle 40 man Instances HRBI's (Huge Repair Bill Instances)
Daarom wil ik gaan raiden met een reeds raidende guild (oeps, krom taalgebruik :) ), en niet waarin ik nu zit. Overigens: met blauwe items valt de repairbill wel erg mee: met 0% durability ben ik slechts 4,5 gp kwijt.

Diablo3

Thijs schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:17:
LOL, dat men serieus denkt dat Horde verschilt van Alliance qua gedrag. Altijd dat gewhine van "alliance zijn 13 jarige jongetjes". Kan ik net zo goed zeggen van die kansloze UD rogues die je *altijd* ganken. Tegenwoordig gank ik alles, of ze nou /wave doen, low lvl zijn of me helpen met mobs. Doen ze ook bij mij, zo is het spel nou eenmaal.
Nou nou, zo erg is het nou ook weer niet hoor, heb wel degelijk leuke momentjes met horde :)

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:34

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

ErwienO schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:17:
[...]

hehe, wou hetzelfde posten.
Als je repairbills boven de 10/15/20g uit gaan komen, en je hebt nog een normaal leven (en dus geen tijd om gold te farmen). Ga je redelijk hard door je gold heen.
Gelukkig doen wij nog elke week een quick MC/BWL run, en dat is net genoeg om de repairs van de rest vd week te betalen. (af en toe een scholo/strat run oid is ook nuttig)

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

CV_SmileY schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:23:
[...]
hehe, wou hetzelfde posten.
Als je repairbills boven de 10/15/20g uit gaan komen, en je hebt nog een normaal leven (en dus geen tijd om gold te farmen). Ga je redelijk hard door je gold heen.
Gelukkig doen wij nog elke week een quick MC/BWL run, en dat is net genoeg om de repairs van de rest vd week te betalen. (af en toe een scholo/strat run oid is ook nuttig)
Neem ik zonder meer van je aan. Echter hoef je (als casual player als ik) natuurlijk niet zo'n onbalans in je spel aan te brengen (veel meer raiden dan iets anders doen) dat het spel niet meer fatsoenlijk te spelen is. (Lees: te weinig goud hebt.)
Ik heb overigens tailoring en skinning op 300 staan, dus dat verdient ook heel aardig.

Diablo3

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Het sparen / helpen van alliance doe ik vooral zodat we beiden rustig kunnen questen. Ik heb geen zin om constant om te kijken of hij nog niet in mijn nek hangt. Neem aan dat toch iedereen z.s.m. level 60 wil zijn:?

Default blanke hetero

• Kevinp
Tao schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:27:
[...]

Neem ik zonder meer van je aan. Echter hoef je (als casual player als ik) natuurlijk niet zo'n onbalans in je spel aan te brengen (veel meer raiden dan iets anders doen) dat het spel niet meer fatsoenlijk te spelen is. (Lees: te weinig goud hebt.)
Ik heb overigens tailoring en skinning op 300 staan, dus dat verdient ook heel aardig.
Als je naast raiden geen tijd meer hebt om gold te farmen wordt het lastig ja. Maar pas hadden we in BWL chrom+ nef over. En die twee gevechten hadden mij 15g opgeleverd, dus zeker BWL levert veel op.

Ik zit in een eigenlijk iets te HC guild, waardoor ik ook regelmatig in goud schaarste ben gekomen. Maar door wat slim te spelen op AH, wat lucky drops in LBRS enzo zit ik nu rond de 400g (en nog zo'n 50g op alle alts enzo).
Ebayzo schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:38:
Het sparen / helpen van alliance doe ik vooral zodat we beiden rustig kunnen questen. Ik heb geen zin om constant om te kijken of hij nog niet in mijn nek hangt. Neem aan dat toch iedereen z.s.m. level 60 wil zijn:?
Ik heb trouwens wel het gevoel dat de "oude" spelers de andere "oude" spelers wel met rust laten, waar vooral de "nieuwe" spelers het moeten ontgelden. Dus degene die lang spelen willen laten zien wie er de baas is. Mijn warrior, laten ze bijna altijd met rust, ook al zijn d'r 5 lvl 60 alliance bij.

[ Voor 26% gewijzigd door Kevinp op 21-12-2006 13:42 ]

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ik heb wat dat betreft maar één opdracht:

Hordes moeten dood, maakt niet uit wanneer, hoe, en waar.
Als ze zitten te niksen: dood. Zijn ze aan het vechten: dood. Zijn ze aan het questen: dood.
Zijn ze een level hoger: dood. Level lager: dood. Jongetje: dood. Meisje: dood. Half dood: dood.
Het is de enige taak van Alliance om horde om het loodje te brengen.
Dat is de opzet van het spel, en ik zal dat tot in het bittere einde doorvoeren.
Ben je Horde: dan ben je dood.

:P

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Bosmonster
Snuffel schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:57:

Als ze zitten te niksen: dood. Zijn ze aan het vechten: dood. Zijn ze aan het questen: dood.
Zijn ze een level hoger: dood. Level lager: dood. Jongetje: dood. Meisje: dood. Half dood: dood.
Dat is de opzet van het spel, en ik zal dat tot in het bittere einde doorvoeren.

Bijna... één klein misvattinkje: ben ik horde, dan ben jij dood ;)

• Kevinp

tenzij jij dood bent :).

Ach ik weet dat het zo zit hoor, en die insteek heb ik ook wel. Maar beetje respect moet je kunnen opbrengen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Kevinp op 21-12-2006 14:09 ]

Heb nogal vaak dat Hordes me ineens aan beginnen te vallen op mn alts als ik ze in eerste instantie met rust laat / help in bepaalde gevallen. Misschien dat ik die guide van jou ook maar eens ga volgen :9~

Bosmonster schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:05:
[...]

Mogelijkheden tot demonstraties ? :+

Opzet van jouw manier van het spel misschien, zoals ik paar posts geleden postte, "lore"-wise is dat dus niet de opzet.

Jij bent duidelijk nog onder de invloed van Kil'Jaeden ^^

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ik laat me door niemand beinvloeden, behalve als ik een character zie met wat roods boven zijn hoofd. Dan heb ik echt maar één doel: rood moet dood.

Buiten het feit dat het rijmt voelt het nog eens goed ook

U have all succumbed to the power of the Burning Legion! Azeroth will fall!!

God, waar waren de RP-PvP servers toen WoW live ging... >.<

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 21-12-2006 14:29 ]

Anoniem: 155763

Mensen, hoeveel honor krijg je ongeveer per kill in een bg? Ik lees hier 16, een vriend van me zei 4, wat is het?

Anoniem: 155763 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:32:
Mensen, hoeveel honor krijg je ongeveer per kill in een bg? Ik lees hier 16, een vriend van me zei 4, wat is het?
Hangt nogal af van hoeveel ppl er in de buurt waren bij de kill, 20+ als je hem hebt gesolo'd en er was niemand in de buurt. Bruut weinig als je die player hebt gezerged in AV. Jammer dat je _moet_ groupen als alliance als hunter zijnde. Zou vet harder gaan als je solo zou zijn.

• Kevinp
Anoniem: 27963 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:35:
[...]

Hangt nogal af van hoeveel ppl er in de buurt waren bij de kill, 20+ als je hem hebt gesolo'd en er was niemand in de buurt. Bruut weinig als je die player hebt gezerged in AV. Jammer dat je _moet_ groupen als alliance als hunter zijnde. Zou vet harder gaan als je solo zou zijn.
Dat groupen is gewoon veel eerlijker, want nu kan je beter samenspelen dan indivitueel. Als warrior solo in BG is gewoon bagger, je kon niet veel taggen voor honor terwijl mages en hunters dat wel kunnen.

Anoniem: 201553

ja is veel eerlijker man =s, nou zitte van die apen gewoon te leeche

beetje met hun mount te followe (al die noobs met hun gm/hw shoulders etc)

Anoniem: 155763

Ìk ga ook zo'n 'noob' met Field Marshall shoulders worden :P

• Kevinp
Anoniem: 201553 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:41:
ja is veel eerlijker man =s, nou zitte van die apen gewoon te leeche

beetje met hun mount te followe (al die noobs met hun gm/hw shoulders etc)
Duidelijk nog nooit in AV geweest als warrior. Echt niet te doen tenzij je een healer hebt, die je meestal niet hebt.

• barfieldmv
  • Laatst online: 11-04 21:15
Anoniem: 172249 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:10:
[...]
Heb nogal vaak dat Hordes me ineens aan beginnen te vallen op mn alts als ik ze in eerste instantie met rust laat / help in bepaalde gevallen. Misschien dat ik die guide van jou ook maar eens ga volgen :9~
Meestal help ik de tegenstander wel even met een paar kills om ze daarna een keertje kei hard neer te nuken. Dan help ik ze en kill ik ze, houd het netjes in balans. Daarna meestal een bow en een sorry en dan weer lekker zelf door gamen.

[ Voor 6% gewijzigd door barfieldmv op 21-12-2006 14:58 ]

Anoniem: 41017

Dat hele rood is dood ligt echt aan de server imo.
Op de oude servvers kent iedereen elkaar wel aardig goed ( van de grote guilds dan ) en is er een soort wederzijds respect.
Op Al'Akir ( pvp server ) zaten we vroeger gewoon met 10 horde en 10 alliance samen wippers/ndbs te farmen en zwaaien naar elkaar.

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Niks ervan. Eerste de Horde dood, pas zorgen maken om een tegenstander.
Zoals gezegd: Hordes moeten dood, daar zijn ze voor in het spel.

Mobs killen is een leuke bijverdienste.

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ghegheghe. Effe lachen he.
Kijk, das tenminste duidelijk! :)

Diablo3

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Snuffel schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:01:
Niks ervan. Eerste de Horde dood, pas zorgen maken om een tegenstander.
Zoals gezegd: Hordes moeten dood, daar zijn ze voor in het spel.

Mobs killen is een leuke bijverdienste.

:X Klinkt frustie? Krijg je toevallig niemand dood? Misschien is het bij jou meer: horde moet dood maar lukt niet /cry

Ach ja, ik verdoe liever mijn tijd met questen en levellen dan al het rode wat rondloopt aanvallen.

Default blanke hetero

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Hence the :P onderaan mijn posts

Misschien dat je dan het perspectief wat meer ziet.

Bosmonster schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:05:
[...]

_/-\o_

• ImdaMned
Anoniem: 41017 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:00:
Dat hele rood is dood ligt echt aan de server imo.
Op de oude servvers kent iedereen elkaar wel aardig goed ( van de grote guilds dan ) en is er een soort wederzijds respect.
Op Al'Akir ( pvp server ) zaten we vroeger gewoon met 10 horde en 10 alliance samen wippers/ndbs te farmen en zwaaien naar elkaar.
Da's anders, dan ben je aan het farmen voor raidinstances. maar als je gewoon beetje rondloopt voor dreamfoil of iets anders dan wil je nog wel eens een rood "mobje" meenemen.

Met twilight textjes / furbies farmen etc laat je elkaar al snel met rust, voor de rest "moeten" ze inderdaad dood. VOORAL in BRM : )

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:48
Ik hou er ook van, lekker ganken, ga het heus niet flauw en oneindig doen, maar als ik iets lelijks als horde tegenkom dan reageer ik me daarop af. Niet voor niets pvp gerolled :P

Kevinp schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:38:
[...]

Dat groupen is gewoon veel eerlijker, want nu kan je beter samenspelen dan indivitueel. Als warrior solo in BG is gewoon bagger, je kon niet veel taggen voor honor terwijl mages en hunters dat wel kunnen.
Mja... eerlijker... hmm. Als een healer me zou healen, prima. Maar bv die druid-katten die een beetje gaan lopen meppen gun ik mijn honor niet echt. Begrijp dat ze dat willen doen hoor, en dus ook vooral doen, maar waarom moet mijn honor naar dat geklooi? En een lvl60 met groene zooi krijgt net zoveel honor als ik? fair? lijkt me niet. Zou me niet verbazen als een lvl51 ook gewoon even meedeelt in de groep (waarbij die dan wellicht van zijn deel zelf honor verliest omdat ie geen 60 is). Nee, fair kan ik het niet noemen, qua concept beter dan het was misschien maar voor een hunter zuigt het donkeyballs natuurlijk.

• Kevinp
Anoniem: 27963 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:29:
[...]

Mja... eerlijker... hmm. Als een healer me zou healen, prima. Maar vbv die druid-katten die een beetje gaan lopen meppen gun ik mijn honor niet echt. Begrijp dat ze dat willen doen hoor, en dus ook vooral doen, maar waarom moet mijn honor naar dat geklooi? En een lvl60 met groene zooi krijgt net zoveel honor als ik? fair? lijkt me niet. Zou me niet verbazen als een lvl51 ook gewoon even meedeelt in de groep (waarbij die dan wellicht van zijn deel zelf honor verliest omdat ie geen 60 is). Nee, fair kan ik het niet noemen, qua concept beter dan het was misschien maar voor een hunter zuigt het donkeyballs natuurlijk.
Wat zie jij als fair.

Stel je voor, oude BG, geen groepen en dus iedereen krijg alleen honor van getagde mensen, mits die dood gaan als ze zelf nog levend zijn.
Warrior charged in, jij doet een of andere multishot. Wat andere ranged dps staat op een rijtje mensen te killen, terwijl mellee ze terug probeerd te pushen(nou ja nu is het rush naar boss maar toch). warrior gaat dood, jij killed nog wat mensen jij honor warrior niks.
JIj krijgt betere gear(immers je hebt de honor) dus je killed nog meer (iig sneller) warrior krijgt geen gear(immers geen honor) en gaat steeds sneller dood door hunters die hem schieten.

Ok zo extreem is het natuurlijk nooit maar je moet nu inzien wat ik bedoel.

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Alsof je gear ook maar iets zegt over je skills, hou toch op zeg.
Mensen schijnen status te ontleden aan datgene wat ze hebben. |:( Kan het nog dommer?

Ging eigenlijk over zergen in AV en dat heeft weinig skill nodig. tier2 hunter doet waaaay meer dmg dan een green-hunter en hoort dus ook meer honor te krijgen.

Zoals gezegd, ik vind het dus geen probleem om met die warrior te groupen, vind het wel jammer dat ik gedwongen word om met groene omg-i-need-epiex-noobs te groupen.

Ik ben er niet voor om te zorgen dat anderen hun alts sneller van epiex gear kunnen voorzien, want zo zit het dus wel een beetje...

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 21-12-2006 15:52 ]

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-05 07:59

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 27963 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:29:
[...]

Mja... eerlijker... hmm. Als een healer me zou healen, prima. Maar bv die druid-katten die een beetje gaan lopen meppen gun ik mijn honor niet echt. Begrijp dat ze dat willen doen hoor, en dus ook vooral doen, maar waarom moet mijn honor naar dat geklooi? En een lvl60 met groene zooi krijgt net zoveel honor als ik? fair? lijkt me niet. Zou me niet verbazen als een lvl51 ook gewoon even meedeelt in de groep (waarbij die dan wellicht van zijn deel zelf honor verliest omdat ie geen 60 is). Nee, fair kan ik het niet noemen, qua concept beter dan het was misschien maar voor een hunter zuigt het donkeyballs natuurlijk.
damn komop mensen het A maar een spelletje, B je bent allemaal voor hetzelfde doel bezig.
ik weet het fijne niet maar lower lvls krijgen toch minder honor?

ik ben zelf een mage dus ik ren naar binnen aoe wat en ren weg en zou dan een hele smack honor krijgen. beetje lamao.
iedereen dezelfde group is veel relaxter, iedereen krijgt even veel honor, mits je in de buurt van elkaar bent.
en die druid-katten, zijn misschien wel een healer aan het inerrupten, die net jou target aan het healen is. who knows!

iRacing Profiel

ImdaMned schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:19:
[...]

Da's anders, dan ben je aan het farmen voor raidinstances. maar als je gewoon beetje rondloopt voor dreamfoil of iets anders dan wil je nog wel eens een rood "mobje" meenemen.

Met twilight textjes / furbies farmen etc laat je elkaar al snel met rust, voor de rest "moeten" ze inderdaad dood. VOORAL in BRM : )
Nah zelfs in WPL/EPL/Silithus negeren alle grote guilds elkaar compleet tenzij ze een groot gevecht willen uitlokken. Gewoon wederzijds respect en iedereen weet dat je uiteindelijk niks verder komt dan behalve 100 keer naar je corpse lopen

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Dan loop je toch 100 keer naar je corpse? Kan jou dat nou schelen, als je die Hordes maar dood mept. Daar zijn ze voor, dus als je ze ziet maak er dan gebruik van.
En hoe groter het gevecht, hoe meer Hordes dood :D

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Kijk, jij snapt het!
Fun maken, daar gaat het om, niet fun uit de weg lopen, da's niet leuk

• ErwienO
  • Laatst online: 07-04 18:27
Anoniem: 41017 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:02:
[...]

Nah zelfs in WPL/EPL/Silithus negeren alle grote guilds elkaar compleet tenzij ze een groot gevecht willen uitlokken. Gewoon wederzijds respect en iedereen weet dat je uiteindelijk niks verder komt dan behalve 100 keer naar je corpse lopen
Capital horde city's zergen dat is echt lachen doen ze bijna elke week bij ons op de server ongeveer sinds 2 maanden. Minimaal 4 raids te gelijk aanvallen op de horde ^^

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Anoniem: 121555

Snuffel schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:15:
Kijk, jij snapt het!
Fun maken, daar gaat het om, niet fun uit de weg lopen, da's niet leuk
En wat is dan de fun als je herbs loopt te farmen voor <vulmaarin>pots die je nodig gaat hebben voor je raid van vanavond en je wordt constant afgemaakt door horde/alliance poppen? Dat snap ik echt niet. Maar okee, ik zit dan ook op een PVE servert. :)

je start op een pvp server (omdat je daar nix om geeft, natuurlijk is het kut als je gemold word maar pak hem dan gewono terug)

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

herbs farmen is ook geen fun.
Dus wat doe je als je iemand ziet die geen fun loopt te maken maar aan het farmen is: juist, dan ga je MET hem fun maken.

Life is so easy

Snuffel schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:19:
herbs farmen is ook geen fun.
Dus wat doe je als je iemand ziet die geen fun loopt te maken maar aan het farmen is: juist, dan ga je MET hem fun maken.

Life is so easy
haha snuffel

Hou het nuttig

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-12-2006 16:59 ]

• ImdaMned
Anoniem: 121555 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:17:
[...]

En wat is dan de fun als je herbs loopt te farmen voor <vulmaarin>pots die je nodig gaat hebben voor je raid van vanavond en je wordt constant afgemaakt door horde/alliance poppen? Dat snap ik echt niet. Maar okee, ik zit dan ook op een PVE servert. :)
Die "st00f" koop je dan op de AH...

Echt, waarom moet je buiten orgrimmar / ironforge zijn om gold te maken. stelletje arbeiders !

• Kevinp
ErwienO schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:15:
[...]

Capital horde city's zergen dat is echt lachen doen ze bijna elke week bij ons op de server ongeveer sinds 2 maanden. Minimaal 4 raids te gelijk aanvallen op de horde ^^
Hahah, wij zijn een van de weinige servers waar je als alliance echt niet orgrimar binnen komt. Tenzij je met zo verscrhikkelijk veel bent. Maar dat kan dan de server weer niet aan :P

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:37
Bij ons op boulderfist hebben ze het ook wel eens geprobeerd, die schattige allies, maar voorbij de poort komen ze alleen als ze mounted op full speed naar binnen rennen. Naar buiten komen ze dan zoieso niet meer.
WTB more free hk, laat ze maar komen die allies, hoef je niet eens op zoek naar je HK's :9

Snuffel schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:07:
Dan loop je toch 100 keer naar je corpse? Kan jou dat nou schelen, als je die Hordes maar dood mept. Daar zijn ze voor, dus als je ze ziet maak er dan gebruik van.
En hoe groter het gevecht, hoe meer Hordes dood :D

Je krijgt erg weinig honor en na 2 jaar vinden alle oude spelers op onze server het pure tijdverspilling, been there done that

• BootVluchteling
ik vind heel dat gank gedoe maar irri.. pvp server is leuk, omdat het spannender is, maar ga niet lopen ganken als ik 10% hp heb

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Hmm Turalyon is weer eens down, met wat andere servers. Gisteren waren ook alle instances down. En hebben we net een x-mas guildmeeting, ergh...had net zo'n leuke muts gevonden...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Anoniem: 108648

BootVluchteling schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:49:
ik vind heel dat gank gedoe maar irri.. pvp server is leuk, omdat het spannender is, maar ga niet lopen ganken als ik 10% hp heb
ja, vraag volgende keer om te wachten tot je 100% hp hebt en voor de zekerheid al je cooldowns.. je zit op een PVP server ffs

• BootVluchteling
Anoniem: 108648 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:29:
[...]

ja, vraag volgende keer om te wachten tot je 100% hp hebt en voor de zekerheid al je cooldowns.. je zit op een PVP server ffs
lezen.. of ik op een pvp zit of niet.. als je wil pvpen ga ik wel BG in.. niet als ik zit te questen..

Anoniem: 33272

BootVluchteling schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:31:
[...]

lezen.. of ik op een pvp zit of niet.. als je wil pvpen ga ik wel BG in.. niet als ik zit te questen..
duidelijk gevalletje: je-had-pve-moeten-rollen

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik ben trouwens op zoek naar die equipment guides voor de verschillende classes. Heb hem hier weleens zien langs komen, en ik kon hem met google niet tussen de zooi vandaan filteren. Zou iemand deze kunnen linken?

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

• ImdaMned
[...]

PVE: >>>>>>>>>>>>>>>>>> that way

• Bosmonster
[...]

LOL.. was er al gezegd dat je dan PvE had moeten rollen? :+

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Sallin schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:44:
Ik ben trouwens op zoek naar die equipment guides voor de verschillende classes. Heb hem hier weleens zien langs komen, en ik kon hem met google niet tussen de zooi vandaan filteren. Zou iemand deze kunnen linken?
Bedoel je www.wow-loot.com?

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ja, dat is hem! Bedankt! Eens kijken wat voor gear ik voor mijn (bijna) L60 kan gaan verzamelen.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Anoniem: 188327

Bosmonster schreef op donderdag 21 december 2006 @ 18:06:
[...]

LOL.. was er al gezegd dat je dan PvE had moeten rollen? :+
haha idd.. maar ik snap het wel, weer vanaf scratch beginnen op een andere server is ook zo kut. lvl 1's ftl.. lol.

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

PvP is nou eenmaal gegankt worden, daar kies je voor.
En inderdaad moet je dan niet lopen huilen als dat continu gebeurd, want je weet van te voren wat het risico is.
VIndt je het niet leuk, dan rest je twee opties: uitloggen en later verder gaan, of PvE rerollen en je hebt er geen last van. Dat je dan weer opnieuw met je character moet beginnen lijkt me logiscj, die afweging had je nl. in het aller begin al kunnen en moeten maken.

Dus zit je op PvP en word je gegankt: je hebt erom gevraagd!
En als je Horde bent helemaal.... :7

:)

• Kapoen
Snuffel schreef op donderdag 21 december 2006 @ 19:27:
PvP is nou eenmaal gegankt worden, daar kies je voor.
En inderdaad moet je dan niet lopen huilen als dat continu gebeurd, want je weet van te voren wat het risico is.
VIndt je het niet leuk, dan rest je twee opties: uitloggen en later verder gaan, of PvE rerollen en je hebt er geen last van. Dat je dan weer opnieuw met je character moet beginnen lijkt me logiscj, die afweging had je nl. in het aller begin al kunnen en moeten maken.

Dus zit je op PvP en word je gegankt: je hebt erom gevraagd!
En als je Horde bent helemaal.... :7

:)
Ik heb het een aantal topics geleden al gepost: veel spelers kiezen niet voor een PvP server omwille van de pvp maar omdat hun kameraden daar zitten. Toen ik begon met WoW was het ook zo. Wist ik veel waar PvP echt voor stond...

En trouwens alleen night elfs zijn bestemd om gekilled te worden, ze hebben er de passende racial voor :p

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!

Let op! Er is een keylogger in omloop op populaire addon sites.