http://www.image-shared.com Fast and most reliable Image Hosting
Een warrior maakt geen kans tegen een priest, simpel omdat je zo'n 6k dmg in 30 seconden moet doen, waarvan 3k je geen rage krijgt omdat je op een shield staat te slaan. Een warrior heeft tegen erg weinig classes kans.Bosmonster schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:26:
[...]
Je weet wel veel voor iemand die nog moet beginnen met spelen
En een prot-warrior maakt over het algemeen niet veel kans tegen een shadow priestHet hangt compleet van de build af verder.
Mages, kan je winnen, als je snel veel dps doet, en voldoende kan interupten, hier komt defense warrior goed van pas vanwege concusion blow.
warlocks, misschien als fury en lucky charge, maar een goede warlock pvp specced wint altijd.
huntesr, minder erg dan warlocks vooral omdat als je in een trap zit ze iig geen damage op je kunnen doen
rogues voor warriors is easy mode, tenzij de rogue je echt gestunlocked kan houden(tauren warstomp ftw).
druids, hangt van spec af, erg lang gevecht is ongeveer 50/50.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Grijze Vos schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:37:
Cool dat er hier Genjuros spelers rondlopen. Heb daar iets van 8 maanden in Malediction (Horde) gespeeld, speel nu alliance op Silvermoon.
Maar mijn dr00d is nu eindelijk lvl 60
En ik heb al 6 pieces van mijn tier 0 set ow ja mijn super wildheart set, mede dankzij mijn vaste instance groep en hele lucky drops zoals de kilt die al dropte bij de 2de baron run etc....
Toch vind ik de wildheart set wel iets te resto minded, en de pvp setjes zijn het niet waard voor een feral dr00d.
Dus ga ik uiteraard wachten op TBC maar ik denk ook dat ik ga beginnen aan de quest reeks voor de feralheart set.
Voordeel meer ervaring in het spel, nadeel veel tijd en geld zoals ik het al heb gelezen.
Maarja wou het nog 1 keer zeggen FIRST 60
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Verwijderd
Oh dat is wel "stoer", lees fucking matig. Mijn strategie is altijd live and let live, tenzij er echt redenen zijn om iemand te vermoorden. Meestal groet ik allies, vaak help ik ze ook. Doet me trouwens denken aan onderstaand voorval.Ebayzo schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:47:
[...]
Nee, de ene durfde niet in zijn eentje, maar toen hij zag dat de ander achter me aan ging kwam hij ook maar stoer meehelpen.
Toen ik 46 was was ik aan het questen in Tanaris bij die pirates. Ik zie een NE warrior die het moeilijk heeft. Ik help hem en hou hem in de gaten. elke keer als hij bijna dood ging hielp ik hem. Hij netjes /bow doen.
Op een gegeven moment zit ik met 2 mobs. Hij komt naast me staan en ik denk, leuk ik krijg ook hulp
Aangezien een guildie van mij rond de 37 was (ook een ud rogue) zei ik tegen hem van. Kom naar mij, ik help je met grinden. Hij had namelijk geld voor ze mount nodig. Dus hij is net aangekomen en gelijk begint diezelfde ne samen met een andere hunter mijn maat te attacken. Hier werd ik zo pissig om dat ik ze liet zien hoe een rogue kan zijn
Tegen mijn maat zei ik: Kom laten we ergens anders heen gaan. Dit is niet veilig. En wij zijn onderweg naar een andere plek en wat gebeurt er. Opeens duiken er 5 allies op die ons afslachten. Uiteraard ook corpsecampen. Gek genoeg ontkwamen we de 3e keer
Matig hoor sommige allies
Verwijderd
Charge -> Mortal strike, hamstring, en hakken maar. Willen ze healen -> pummel, lukt het hen om te healen, dan helpt het hen niet veel door de mortal strike die er op zit.
Meeste shamans weten werkelijk totaal niet wat te doen als hun heal gepummeled wordt trouwens, staan ze daar maar wat te staan en that's it
In group pvp zijn shamans dan wel weer een stuk sterker, Chain lightning die crit van een shaman met degelijke gear = auw
Verwijderd
Zo dacht ik eerst ook, maar hoe hoger ik kwam, begon ik te denken rood moet dood. NO MERCYVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:34:
[...]
Oh dat is wel "stoer", lees fucking matig. Mijn strategie is altijd live and let live, tenzij er echt redenen zijn om iemand te vermoorden. Meestal groet ik allies, vaak help ik ze ook. Doet me trouwens denken aan onderstaand voorval.
Toen ik 46 was was ik aan het questen in Tanaris bij die pirates. Ik zie een NE warrior die het moeilijk heeft. Ik help hem en hou hem in de gaten. elke keer als hij bijna dood ging hielp ik hem. Hij netjes /bow doen.
Op een gegeven moment zit ik met 2 mobs. Hij komt naast me staan en ik denk, leuk ik krijg ook hulp. Maar wat doet die fucker. Hij valt mij aan. Ik laat die mobs voor wat het is en ga tegen hem vechten. Gelukkig won ik het en was best tevreden. Dacht van, nu heeft ie ze lesje geleerd. Dus ik verder grinden, low hp, en hij slaat toe. Ik was absoluut niet in staat om te winnen dus ik wilde vluchten. Ik sprint weg, maar dat hielp niet. Hij rende naar me toe en stunnde me. Daarna gouge, verder rennen weer stun. Hielp ook niet. Toen blinde ik em, stukje rennen, mounten en wegrijden. Het lukte net en ik was helemaal gespannen en blij tegelijk. Boos als ik ook was besloot ik zijn leven zuur te maken. Ik wacht tot me hp vol is en rij weer terug. Gelukkig zat hij nog te grinden. Stealth =>stunlock. Dit heb ik 3x gedaan (ja ik ging corpsecampen) en toen had ik er genoeg van.
Aangezien een guildie van mij rond de 37 was (ook een ud rogue) zei ik tegen hem van. Kom naar mij, ik help je met grinden. Hij had namelijk geld voor ze mount nodig. Dus hij is net aangekomen en gelijk begint diezelfde ne samen met een andere hunter mijn maat te attacken. Hier werd ik zo pissig om dat ik ze liet zien hoe een rogue kan zijnWonder boven wonder heb ik ze allebei afgeslacht.
Tegen mijn maat zei ik: Kom laten we ergens anders heen gaan. Dit is niet veilig. En wij zijn onderweg naar een andere plek en wat gebeurt er. Opeens duiken er 5 allies op die ons afslachten. Uiteraard ook corpsecampen. Gek genoeg ontkwamen we de 3e keer![]()
En ik ben dus een warrior, en heb al een tijdje de pummel move, maar wat houd pummel eigenlijk in?
Komt omdat pummel een klote skill is die tov shield slam bagger is omdat niet zo vaak(iig ik niet) in zerker stance staat.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:38:
De enige class waar ik zowat geen moeite mee heb met mijn warrior is raar genoeg shaman. Vooral in battlegrounds lopen shamans tegenwoordig bijna allemaal rond met twee one-handers, en daar doen die gasten dus echt geen zak damage mee
Charge -> Mortal strike, hamstring, en hakken maar. Willen ze healen -> pummel, lukt het hen om te healen, dan helpt het hen niet veel door de mortal strike die er op zit.
Meeste shamans weten werkelijk totaal niet wat te doen als hun heal gepummeled wordt trouwens, staan ze daar maar wat te staan en that's it
In group pvp zijn shamans dan wel weer een stuk sterker, Chain lightning die crit van een shaman met degelijke gear = auw
Wel jamer dat pummel en shield slam op dezelfde cooldown zitten
Bah het is dan ook echt geen uitdaging om die classes te spelen, je begint er gewoon geen flikker tegen op BG's ook als ik wil dismounten bij een lock ben ik al op 0 hp als ik nog kan dismounten.....
Ooit wel eens een warlock gespeeld dan?Dark Master schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:51:
[...]
Bah het is dan ook echt geen uitdaging om die classes te spelen, [...]
Music is not just a sound, it's a way of living.
Heb je die classes zelf @ lvl 60 gespeeld dan ?Dark Master schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:51:
De enigste classes waar ik echt een schijthekel aan heb is locks en hunters....
Bah het is dan ook echt geen uitdaging om die classes te spelen, je begint er gewoon geen flikker tegen op BG's ook als ik wil dismounten bij een lock ben ik al op 0 hp als ik nog kan dismounten.....
Mensen die een Warlock rollen omdat ze zo EZ-Mode en imba zijn komen van een koude kermis thuis.
[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 20-12-2006 11:55 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik dacht zelf aan
RP Normal en RP PvP, met een een voorkeur aan RP PVP denk ik, pvp gaat t mij wel om, eigenlijk, dat soms quests moeilijk worden, is denk ik wel overheen te komen..? Ik wil zowiezo RP, want dan schijn je echt meer een verhaallijn te hebben ofzo.
Ik dan denk ik een hunter/warlock of priest nemen.
waarschijnlijk hunter
[ Voor 11% gewijzigd door Reconhell op 20-12-2006 11:58 ]
ROFL.... je wil RP, weet niet wat het inhoudt en wil alleen maar de sterkste class spelen (wat dus echt het tegenovergestelde is van RP..)Reconhell schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:55:
Wat is een goed soort server om op te beginnen?
Ik dacht zelf aan
RP Normal en RP PvP, met een een voorkeur aan RP PVP denk ik, pvp gaat t mij wel om, eigenlijk, dat soms quests moeilijk worden, is denk ik wel overheen te komen..? Ik wil zowiezo RP, want dan schijn je echt meer een verhaallijn te hebben ofzo.
Ik dan denk ik een hunter/warlock of priest nemen.
waarschijnlijk hunter
Nog maar een keer.. ROFL..
Hunter past wel bij je ja... makkelijkste class
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 20-12-2006 12:00 ]
f you enjoy role-playing (RP) and would like to imagine that you are an inhabitant of a fantasy-based world, then a role-playing realm may be for you. Please read our Role-Playing Policy before you start playing on an RP realm. Players who choose to play on an RP realm should abide by the Role-Playing realm policies and remain in-character at all times. Role-Playing realms give players the chance to develop characters with a backstory who do not go blindly from quest to quest, but instead assist or hamper the efforts of others for reasons of their own
Naja als dat niet zo is, leg het dan maar graag uit.
Verwijderd
Misschien loop je niet zo vaak rond in berserker stance, maar wanneer loop je rond met je shield in pvp? Tenzij als je FC bent in WSG dan.Kevinp schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:46:
[...]
Komt omdat pummel een klote skill is die tov shield slam bagger is omdat niet zo vaak(iig ik niet) in zerker stance staat.
Wel jamer dat pummel en shield slam op dezelfde cooldown zitten
Eigenlijk heb je in pvp je battle stance enkel om te chargen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 12:05 ]
Verwijderd
Reconhell schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:25:
lijkt mij stug hoor, volgens mij maakt bijv een priester geen kans tegen een warrior, 1 tegen 1.
Ik denk dat ik warrior neem of een mage, en dan nightelves, or orcs dat is het coolst.
Niemand, maakt kans tegen een goede priest. Die lui kunnen zo irritant zijn. Gister in bg ook, maar dan een frost mage.
Ik was een warlock aan het neerhakken en hij kwam ook even meehelpen. Dus ik die warlock neergehakt en gelijk op die mage af. Hij doet zo iets dat ik vast sta op de grond met ice. En dan weer telkens verdwijnen. Ik kon echt NIET bij hem in de buurt komen. Uiteindelijk toen ik nog iets van 20% hp over had, kwam ik eindelijk in zijn range
Ben ik het niet mee eens. Als er iets is wat ik makkelijk neerkrijg zijn het locks. De locks zijn meestal al bijna dood na mijn cheapshot. Dan heb ik veel cp's en kan ik kiezen, of stunlocken of afmaken met een hoge crit (eviscerateKevinp schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:26:
[...]
absoluut geen warrior. Dat zijn zeker in 1 vs 1 gevechten de zwakste.
Warlocks en huntesr zijn nu het sterkst in 1 vs 1 gevechten. Warlocks hebben veel HP en een pet die irritant is. Dots(damage over time), fear etc die erg irritant is.
Hunters hebben wat meer armor, veel hit points, en een irritante pet.
heeft iemand eigenlijk nog ooit gehoord hoe dat ze dat nu met taunt enzo willen doen, heb ooit gelezen dat ze taunt ook op spelers wilde laten werken. Wat wel leuk zou zijn op een mage icm spel reflect
Trouwens gister me 1e epic bemachtigd mbv pvp reward. Dacht dat wel een beter gevoel zou geven, maar het is net alsof ik het cadeau heb gekregen

Wat uiteraard niet wegneemt dat ik dalijk nog ff zo een item ga scoren. 4x wsg winnen en ik heb er weer een mooie necklace bij
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 12:11 ]
Je kiest een char die bij je past en verplaatst je daarin. Je blijft in-character (niet praten over andere dingen dan je verzonnen character en zijn/haar verhaal). Verder kies je dus een char die past bij jezelf en je verhaal, niet een class die 'sterk' is.Reconhell schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:03:
Zoiets staat er toch.
f you enjoy role-playing (RP) and would like to imagine that you are an inhabitant of a fantasy-based world, then a role-playing realm may be for you. Please read our Role-Playing Policy before you start playing on an RP realm. Players who choose to play on an RP realm should abide by the Role-Playing realm policies and remain in-character at all times. Role-Playing realms give players the chance to develop characters with a backstory who do not go blindly from quest to quest, but instead assist or hamper the efforts of others for reasons of their own
RP doe je zelf, dat doet de server niet voor je, die stelt alleen de eis dat je dat doet.
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 20-12-2006 12:06 ]
Het is heel simpel, die 'backstory' moet jij zelf maken, door je op een bepaalde manier te gedragen in de world communication channels, parties, guilds,... In weze is een RP server net hetzelfde als een standaard realm, het enige verschil is de manier waarop spelers zich gedragen op deze realm.Reconhell schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:03:
Zoiets staat er toch.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Er staat dat mensen op een RP realm de kans hebben om zelf een character te maken met een background. Dus met een history. Dingen als wie je bent, waar je vandaan komt. Dit kun je dan allemaal zelf verzinnen. Er staat niet dat de quests meer verhaallijn hebben, die zijn op elke realm hetzelfde.Reconhell schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:03:
Zoiets staat er toch.
Aww. Kapoen is me voor. Ow, en bosmonster ook.
Nee geld ook voor de speler boven mij btw...On_E schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:54:
[...]
Heb je die classes zelf @ lvl 60 gespeeld dan ?
Mensen die een Warlock rollen omdat ze zo EZ-Mode en imba zijn komen van een koude kermis thuis.
Maar mijn guildies en een goeie maat van me hebben alle drie locks met vrij redelijke gear laat ik maar zeggen.
Wel 60 btw, en jullie reageren wel zo mooi.
Maar waarom zeggen die personen tegen mij dat een lock inderdaad heel imba is en dat ze mooi achterover liggen en kijken hoe iemand dood gaat aan hun dots

En zeg nou niet die persoon kan niet spelen want dat kan die wel hij is imho 1 van de betere dr00ds die ik ooit heb gezien echt een hybrid dus
yup, we hebben frankriss afgelopen zondag neergelegd, probleem was inderdaad dat er een hele zooi wormen ontsnapten van de 3 offtanks en veel healers eraan gingen. Maar op de 2e try ging hij gewoon neer, wel met maar 10 man levendVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:19:
Wij hebben hetzelfde probleem sinds de patch met Fankris, iemand hier hem al neergehaald na de patch?
Speel zelf op een PvE server en loop eigenlijk altijd met PvP aan op m'n main. De enkele keer dat ik aangevallen wordt is vaak door mensen van de high end horde guilds en dat gebeurt vaak wel op een faire manier, niet als ik met half health rondloop dus.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:34:
[...]
Oh dat is wel "stoer", lees fucking matig. Mijn strategie is altijd live and let live, tenzij er echt redenen zijn om iemand te vermoorden. Meestal groet ik allies, vaak help ik ze ook. Doet me trouwens denken aan onderstaand voorval.
Op een gegeven moment zit ik met 2 mobs. Hij komt naast me staan en ik denk, leuk ik krijg ook hulp. Maar wat doet die fucker. Hij valt mij aan. Ik laat die mobs voor wat het is en ga tegen hem vechten. Gelukkig won ik het en was best tevreden. Dacht van, nu heeft ie ze lesje geleerd. Dus ik verder grinden, low hp, en hij slaat toe. Ik was absoluut niet in staat om te winnen dus ik wilde vluchten. Ik sprint weg, maar dat hielp niet. Hij rende naar me toe en stunnde me. Daarna gouge, verder rennen weer stun. Hielp ook niet. Toen blinde ik em, stukje rennen, mounten en wegrijden. Het lukte net en ik was helemaal gespannen en blij tegelijk. Boos als ik ook was besloot ik zijn leven zuur te maken. Ik wacht tot me hp vol is en rij weer terug. Gelukkig zat hij nog te grinden. Stealth =>stunlock. Dit heb ik 3x gedaan (ja ik ging corpsecampen) en toen had ik er genoeg van.
Aangezien een guildie van mij rond de 37 was (ook een ud rogue) zei ik tegen hem van. Kom naar mij, ik help je met grinden. Hij had namelijk geld voor ze mount nodig. Dus hij is net aangekomen en gelijk begint diezelfde ne samen met een andere hunter mijn maat te attacken. Hier werd ik zo pissig om dat ik ze liet zien hoe een rogue kan zijnWonder boven wonder heb ik ze allebei afgeslacht.
Tegen mijn maat zei ik: Kom laten we ergens anders heen gaan. Dit is niet veilig. En wij zijn onderweg naar een andere plek en wat gebeurt er. Opeens duiken er 5 allies op die ons afslachten. Uiteraard ook corpsecampen. Gek genoeg ontkwamen we de 3e keer![]()
Pas in WPL wel door een 60 priest en 60 rogue, liep zelf met vier mobs en op 30% health/mana bij Gahrron's Withering rond, rogue stunlockt me en ik ben dood. Teruggelopen, geressed en gelijk die twee weer op me af. Priest liep een beetje achter, rogue kon ik stunnen en uiteindelijk mount ik. Rij een stukje weg, priest gaat terug, rij nog iets door om hp/mana te regennen en zodra de rogue op z'n niet-epic mount omdraait ga ik er achteraan. Ik spring, dismount in de lucht en stun 'm, tien seconden later was 't een dode rogue. Daarna die priest opgezocht, net als ik 'm aanval rogue in m'n nek. Kreeg met bubble, stun en LoH uiteindelijk die twee wel klein, heb ze daarna niet meer gezien.
Toen ik op m'n pala bij die pirates liep wees een UD priest me trouwens nog een chest aan, in plek van 'm zelf te looten.
Omdat ze dan ontzettende newbies als tegenstanders hadden, of betere gear hadden dan hun tegenstanders etc etc etcDark Master schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:07:
[...]
Nee geld ook voor de speler boven mij btw...
Maar mijn guildies en een goeie maat van me hebben alle drie locks met vrij redelijke gear laat ik maar zeggen.
Wel 60 btw, en jullie reageren wel zo mooi.
Maar waarom zeggen die personen tegen mij dat een lock inderdaad heel imba is en dat ze mooi achterover liggen en kijken hoe iemand dood gaat aan hun dots....
En zeg nou niet die persoon kan niet spelen want dat kan die wel hij is imho 1 van de betere dr00ds die ik ooit heb gezien echt een hybrid dus.
Een Warlock an sich is naar mijn mening niet imba, ja in 1v1 gevechten, maar daar gaat dit spel niet om.
Eerst, probeer zinnen te maken die nuttig zijn en ook nog eens leesbaar.
Dit stuk bagger deed gewoon zeer aan mijn hoofd toen ik het probeerde te lezen.
@Ontopic
TBC duurt gewoon te lang, ik merk aan mezelf dat ik totaal geen zin meer heb om WoW te spelen omdat er toch geen bal te doen is. PvP (R14 Gear) hoef ik het niet voor te doen want mijn gear is (imho) beter dan wat daar te krijgen is. Idem met de GM Wapens, heb liever mijn AQR/CTS/MSA wapens die tevens ook nog eens meer uniek zijn qua design

Wil weer raiden, en hard ook!

Goh dat vinden mijn guildies anders niet (locks), ze lachten smakelijk na de patch (met kleine pareltjes van angst voor een nerf binnenkort).On_E schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:54:
[...]
Hehe ach 't is er bijna, ik vind een beetje PvPen ook wel lache (doe dat met zowel met m'n rogue als shadowmage). Gear heb ik voor m'n rogue ook niet meer nodig, maar het is een mooie kans om m'n priest in leuk dmg spul te stoppen zodat ie wat beter kan grinden straks met TBCRaseriaN schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:11:
@Ontopic
TBC duurt gewoon te lang, ik merk aan mezelf dat ik totaal geen zin meer heb om WoW te spelen omdat er toch geen bal te doen is. PvP (R14 Gear) hoef ik het niet voor te doen want mijn gear is (imho) beter dan wat daar te krijgen is. Idem met de GM Wapens, heb liever mijn AQR/CTS/MSA wapens die tevens ook nog eens meer uniek zijn qua design
Wil weer raiden, en hard ook!
[ Voor 48% gewijzigd door porn* op 20-12-2006 12:17 ]
Bnet pindle#2913
En sorry hoor maar niet iedereen die is goed in grammatica ik doe ook alleen maar mijn best.
Valt me steeds meer op hoeveel mensen er wel niet worden neergehaald omdat ze typefouten maken?
Dacht toch altijd nog dat dit een behulpzaam en leuk forum is
Verwijderd
hehe, maar ik speel niet op pvp server he. kan me voorstellen dat het daar nog een graadje erger is. Op normal servers zijn er niet veel onderlinge gevechten, tenminste niet waar ik bij ben (server Qual'Thalas) .Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:45:
[...]
Zo dacht ik eerst ook, maar hoe hoger ik kwam, begon ik te denken rood moet dood. NO MERCY
En ik ben dus een warrior, en heb al een tijdje de pummel move, maar wat houd pummel eigenlijk in?
Huntesr zijn echt easy, ben nu even gaan kijken. Maar mijn alt ook al is die nog maar lvl 12 heeft echt verreweg de minste down time, zelfs zonder arrows kan je nog makkelijk mobs aan van 2/3 lvl's hoger. Wat naar mijn mening niet zou moeten kunnen.Dark Master schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:51:
De enigste classes waar ik echt een schijthekel aan heb is locks en hunters....
Hehe grappig, in de nieuwe patch heb ik dus meestal geen enkel probleem meer in BG’s met warriors en rogue’s 1 vs 1. Dit komt omdat ik met Earth Shield elke keer heal voor 550-600 en crit voor >800 en dit natuurlijk met 10 charges, verder heb ik nog mijn insta heal voor als ik meer healing nodig heb. Dit komt neer op zoveel meer healing dat een warrior of een rogue daar gewoon niet door heen slaat. Echt een restoration (healing) orc (15%stun resist) shaman is echt een nachtmerrie voor een rogue of warrior. Verder heb ik vrij goede gear BWL/ AQ40 + Lok’amir il Romathis (of High Warlord’s Cleaver voor als ik wat mêlee wil slaan) en een schild met 2822 armor vinden ze ook niet leuk. Tuurlijk doe ik niet zoveel damage als healing shaman, maar uiteindelijk gaan ze gewoon dood aan mijn shocks, terwijl ik op 100% health zit. Het enige nadeel van dat Earth shield is dat ik me nu net een bubbel boy voel….Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:38:
De enige class waar ik zowat geen moeite mee heb met mijn warrior is raar genoeg shaman. Vooral in battlegrounds lopen shamans tegenwoordig bijna allemaal rond met twee one-handers, en daar doen die gasten dus echt geen zak damage mee

Maar inderdaad een dual wield Shaman is erg slap in pvp op dit moment, en ook elemental Shamans kunnen niet zoveel doen tegen warriors en Rogue’s.
Verwijderd
Hahah wat een verhaal, zie het zo voor meExitium schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:09:
[...]
Speel zelf op een PvE server en loop eigenlijk altijd met PvP aan op m'n main. De enkele keer dat ik aangevallen wordt is vaak door mensen van de high end horde guilds en dat gebeurt vaak wel op een faire manier, niet als ik met half health rondloop dus.
Pas in WPL wel door een 60 priest en 60 rogue, liep zelf met vier mobs en op 30% health/mana bij Gahrron's Withering rond, rogue stunlockt me en ik ben dood. Teruggelopen, geressed en gelijk die twee weer op me af. Priest liep een beetje achter, rogue kon ik stunnen en uiteindelijk mount ik. Rij een stukje weg, priest gaat terug, rij nog iets door om hp/mana te regennen en zodra de rogue op z'n niet-epic mount omdraait ga ik er achteraan. Ik spring, dismount in de lucht en stun 'm, tien seconden later was 't een dode rogue. Daarna die priest opgezocht, net als ik 'm aanval rogue in m'n nek. Kreeg met bubble, stun en LoH uiteindelijk die twee wel klein, heb ze daarna niet meer gezien.
Toen ik op m'n pala bij die pirates liep wees een UD priest me trouwens nog een chest aan, in plek van 'm zelf te looten.
maar ik heb zelf ook altijd pvp aan en idd het is wat je zegt, meestal gebeurt er nix en als het wel gebeurt vallen ze je gewoon opeens aan maar dan wel als je gewoon full health hebt
Maar als je het zat bent kan je op een pve server gewoon de PVP tag uitzetten. Wat het dus wel een stuk makkelijker maakt. Maar vind eigenlijk niet dat dat hoord.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:29:
[...]
Hahah wat een verhaal, zie het zo voor me![]()
![]()
maar ik heb zelf ook altijd pvp aan en idd het is wat je zegt, meestal gebeurt er nix en als het wel gebeurt vallen ze je gewoon opeens aan maar dan wel als je gewoon full health hebtenkele uitzonderingen daargelaten
Een goede rogue zal dan ook na zijn eerste hit/crit al merken dat je de helft meer armor hebt dan de gemiddelde (dw/elemental :x ) PvP-shammy (98% van wat er rondloopt) en binnen de eerste stun een 5pt expose armor geven, zodat hij lekker op je in kan choppen en je toch zo neer heeft. Die earthguard is vervelend dat klopt, maar goed te outdamagen, als de heal maar geinterrupt wordt, np overall.GrrGrr schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:23:
[...]
Hehe grappig, in de nieuwe patch heb ik dus meestal geen enkel probleem meer in BG’s met warriors en rogue’s 1 vs 1. Dit komt omdat ik met Earth Shield elke keer heal voor 550-600 en crit voor >800 en dit natuurlijk met 10 charges, verder heb ik nog mijn insta heal voor als ik meer healing nodig heb. Dit komt neer op zoveel meer healing dat een warrior of een rogue daar gewoon niet door heen slaat. Echt een restoration (healing) orc (15%stun resist) shaman is echt een nachtmerrie voor een rogue of warrior. Verder heb ik vrij goede gear BWL/ AQ40 + Lok’amir il Romathis (of High Warlord’s Cleaver voor als ik wat mêlee wil slaan) en een schild met 2822 armor vinden ze ook niet leuk. Tuurlijk doe ik niet zoveel damage als healing shaman, maar uiteindelijk gaan ze gewoon dood aan mijn shocks, terwijl ik op 100% health zit. Het enige nadeel van dat Earth shield is dat ik me nu net een bubbel boy voel….![]()
Maar inderdaad een dual wield Shaman is erg slap in pvp op dit moment, en ook elemental Shamans kunnen niet zoveel doen tegen warriors en Rogue’s.
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Leuk en behulpzaam ---> zeker weten.Dark Master schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:17:
Oke, iedereen zijn eigen mening uiteraard.
En sorry hoor maar niet iedereen die is goed in grammatica ik doe ook alleen maar mijn best.
Valt me steeds meer op hoeveel mensen er wel niet worden neergehaald omdat ze typefouten maken?
Dacht toch altijd nog dat dit een behulpzaam en leuk forum is.
BrEeZaH ---> liever niet.
Gelukkig kon ik vanishen en even later heb ik de shaman gekilled (te makkelijk eigenlijk). Vervolgens ressed hij vlak naast me, terwijl ik uit stealth ben en doet hij /bow. Dat maak mijn dag weer goed en is een toffe invulling van het PvP-systeem in mijn ogen.
Ik heb hem daarna ook een kistje toegewezen, aangezien mijn gear al ' goed genoeg' was. Zoiets maakt de dag goed en zorgt voor plezier in het spel.
(in mijn ogen)
ROn_E schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:54:
[...]
O
F
L
Verwijderd
Ook vraag ik me af wat pummel inhoud, is dat een spell interupten?
pummel interrupt spells idd...en dat in die spellklasse niet meer gecast kan worden voor 4 seconden oidVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:45:
Ik ben bijna lvl 60 als warrior, en ik zoek een goede built om te tanken, wie weet een paar leuke of een site oid.
Steam: CatBearCow
Inderdaad 4 goede argumenten zeg.
Zie jij enige BrEeZaH in mijn post dan?Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:37:
[...]
Leuk en behulpzaam ---> zeker weten.
BrEeZaH ---> liever niet.
Verwijderd
Mee eens, maar dan zit je eigenlijk op een verkapte pvp server. Maargoed, het heeft zijn voordelen dat het uit kan.Kevinp schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:31:
[...]
Maar als je het zat bent kan je op een pve server gewoon de PVP tag uitzetten. Wat het dus wel een stuk makkelijker maakt. Maar vind eigenlijk niet dat dat hoord.
Maar hij heeft wel gelijk
Enige class die ik echt moeilijk vind in pvp is druid, de rest is allemaal een paar knopjes induwen, bij de druid moet je net wat meer nadenken.
Ben wel blij met mijn hunter nu, highwarlord street sweeper hakt er wel in
Thanks

Maaruh, zeggen dat warlocks níet imba zijn is ongeveer even steekhoudend. Nota bene elke lock die ik spreek, dus guildies en non-guildies, geven zélf ook allemaal toe imba te zijn. Ze waren het al, en zijn het in 2.0.1 nog meer geworden.
Leuk voor al die Locks die jij kent.SMulTiE schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:53:
[...]
Thanks
Maaruh, zeggen dat warlocks níet imba zijn is ongeveer even steekhoudend. Nota bene elke lock die ik spreek, dus guildies en non-guildies, geven zélf ook allemaal toe imba te zijn. Ze waren het al, en zijn het in 2.0.1 nog meer geworden.
Maar kom nou eens met argumenten waarom Warlocks imba & EZ-mode zijn ?
Vraag 't die guildies en non-guildies anders even als je 't zelf niet weet.
een 60 lock is heus niet zo imba als dat je denkt.. heb je een dedicated holy pally tot je beschikking, dán ben je imba.. hunter ernaast en je kan niet meer dood.. zo simpel is dat..
als ik in een PuG pvp group zit, ga ik regelmatig dood.. locks vinden ze niet zo lief
zodra ik met mn guild Premade pvp, ga ik stuk minder dood, en ben ik meer imba..
goed, warlocks zijn sterk, imba, mwah misschien, nerfen, hell no!
Ik ben dus druid, en hoewel het zeker een fijn gevoel geeft als je een pvp-encounter wint (omdat je voor een groot deel aan je skill ligt ipv je klasse) is het af en toe ook érg frustrerend om tegen een undergeared/underskilled speler te verliezen.marshallq schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:53:
[...]
Maar hij heeft wel gelijk
Enige class die ik echt moeilijk vind ik pvp is druid, de rest is allemaal een paar knopjes induwen, bij de druid moet je net wat meer nadenken.
Ben wel blij met mijn hunter nu, highwarlord street sweeper hakt er wel in
Als druid moet je gewoon 4 keer zo hard werken.
Sja ze zijn inderdaad goed, maar het is wel een lastige class om te spelen, een echte crowd controll class en het zit hem bij een warlock toch wel erg in "timing"... maarja dat is mijn meningSMulTiE schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:53:
[...]
Thanks
Mja, als je een beetje gear hebt moet dat met alle classes wel lukken rond lvl 12, zowel op barrens als in hillsbrad zijn de lvl 14/15 mobs nogal easy mode. Mijn priest en warrior konden ze in ieder geval beiden makkelijk aan rond dat levelKevinp schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:19:
[...]
Huntesr zijn echt easy, ben nu even gaan kijken. Maar mijn alt ook al is die nog maar lvl 12 heeft echt verreweg de minste down time, zelfs zonder arrows kan je nog makkelijk mobs aan van 2/3 lvl's hoger. Wat naar mijn mening niet zou moeten kunnen.
Wat dat betreft, shadow priest heeft ook geen downtime, beetje fearen, shielden en spirit tappen, dot+wand en eventueel een paar mind blasts als de mob wat meer hp heeft, nooit oom.
Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3
Yep, vooral Destruction locks moeten heel veel multi-tasken, en timing is inderdaad erg belangrijk.Taygeta schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:57:
[...]
Sja ze zijn inderdaad goed, maar het is wel een lastige class om te spelen, een echte crowd controll class en het zit hem bij een warlock toch wel erg in "timing"... maarja dat is mijn mening
Maar ja, mensen die zelf geen lock spelen denken dat je op Death Coil, Fear en 3 DOTs drukt en dan van iedereen wint.
SpellockOn_E schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:55:
[...]
Leuk voor al die Locks die jij kent.
Seduction (leuk i.c.m. 4k soulfire crits)
Shadowboltcrits van 2500 of meer
Fear
Buffs etende pets
Chargepet
Sacrifice (soort dubbel priest-schild)
Soullink LOLOLOL
en last but not least (iig waar ik nu op kan komen) Death Coil.
Genoeg, en ja, die heb ik allemaal zelf verzonnen.
Magoed, als jij liever hoort dat al je PvP-overwinningen door je skills komen, wil ik daar best in meegaan hoor...
Dat doe je ook...On_E schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:02:
[...]
Yep, vooral Destruction locks moeten heel veel multi-tasken, en timing is inderdaad erg belangrijk.
Maar ja, mensen die zelf geen lock spelen denken dat je op Death Coil, Fear en 3 DOTs drukt en dan van iedereen wint.
haha, ze moesten eens weten... maar ik heb nu een zo'n beetje elke class gespeeld maar warlock is toch wel een class die mij het meest trekt... jammer dat ik daar zo laat achter kwam... ik zit nu op level 50 met mijn warlock en hoop 60 te zijn als tbc uitkomt..On_E schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:02:
[...]
Yep, vooral Destruction locks moeten heel veel multi-tasken, en timing is inderdaad erg belangrijk.
dat ligt er maar net aan tegen welke class je speelt hoor, elke class heeft zo'n zijn classes waar hij het moeilijk tegen heeft...een paladin bijvoorbeeld... en undeads natuurlijk(will of forsaken is pas overpowerd als je tegen een warlock speelt) en helemaal als ze dan ook nog die pvp trinket hebben
[ Voor 27% gewijzigd door Taygeta op 20-12-2006 13:09 ]
Een goede build om te tanken bestaat uit meer dan een build.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:45:
Ik ben bijna lvl 60 als warrior, en ik zoek een goede built om te tanken, wie weet een paar leuke of een site oid.
+ Defense gear
+ stamina gear
dat zijn de eerste dingen die je moet verzamelen. En daar een goede mix tussen zien te vinden. Valor kan je tenzij je die gaan upgraden links laten liggen. Heroism is een aardige alround set. Maar + 75 defense en hp van rond de 5500 unbuffed moeten met de nieuwe talents wel te halen zijn.
Denk bij deze gear aan drakkonion deflector van drakki, Stoneform Shoulders(scholo), bracers of herosism(valor updrade), enchanted thorium zooi(bs kan die maken).
verder trinkets zoals Force of Will(BRD). Als je al die zooi hebt ben je een goede tank(let wel als je TBC koopt moet je weer opnieuw gaan lvl'en).
Qua tank wapen heb ik lang bone stitching hatched gebruikt(hunters willen die ook graag).
Dan neem je een build die iig last stand and defiance heeft om te tanken. De rest is wel erg handig hoor maar niet echt nodig in instances zoals scholo. Al is concusion blow en die 5% hp en 10% str wel fijn.
mijn build is http://www.wowhead.com/?talent=TVZZzEtohzdcest deze. Maar daar mis ik een punt in imp taunt, maar daar heb ik nog nooit last van gehad.
Spellock is inderdaad goed, maar dan heb je geen Seduce meer en maken melee-classes je lachend af.SMulTiE schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:03:
[...]
Spellock
Fear
Buffs etende pets
Chargepet
Soullink LOLOLOL
Magoed, als jij liever hoort dat al je PvP-overwinningen door je skills komen, wil ik daar best in meegaan hoor...
Seduce is inderdaad goed, maar is in deze patch voor de zoveelste keer generfed en duurt absoluut niet langer dan een seconde of 8. (en dat alleen bij de eerste Seduce)
4k Soulfire Crits ? Dat ligt aan gear, niet aan de Warlock.
2.5k Shadowbolt crits ? Dat ligt aan gear, niet aan de Warlock.
Fear breekt belachelijk snel tegenwoordig, en is niet te casten met een melee class op je ass.(en deelt diminishing returns met Seduce)
Buff etende pet, yep, is goed.
Sacrifice, fan-tas-tisch, maar wie loopt er in hemelsnaam met een Voidwalker rond in pvp.
Soul Link, is niet voor niks generfed.
Death Coil, jaja, 1 druk op de knop en de hele realm valt dood neer.
Zal ik nu ook skills van andere classes op gaan noemen ?

Maar goed laten we het hierbij houden. Ik vind locks zwaar imba in PvP, jij niet, meningsverschil; np
[ Voor 50% gewijzigd door Smultie op 20-12-2006 13:10 ]
Verwijderd
Tegen een mage met die gear wel ja, maar nee een mage met wat leuke naxx / t3 gear moet moeite doen..

in tegenstelling tot de raids...daar zie je droods het meest slacken volgens mijSMulTiE schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:56:
[...]
Ik ben dus druid, en hoewel het zeker een fijn gevoel geeft als je een pvp-encounter wint (omdat je voor een groot deel aan je skill ligt ipv je klasse) is het af en toe ook érg frustrerend om tegen een undergeared/underskilled speler te verliezen.
Learn2wear STAMINA gear.SMulTiE schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:09:
Ow wacht ik vergat veruit meeste HP van damagedealers... zzz
edit:
Maar goed laten we het hierbij houden. Ik vind locks zwaar imba in PvP, jij niet, meningsverschil; np
Een naakte lock heeft vrijwel net zoveel HP als een naakte mage, hooguit 100 meer ofzo, nou, NERF NERF NERF hoor
En ok, laten we het hier maar bij houden.
waarom punten in imp. 1H?Kevinp schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:07:
[...]
Een goede build om te tanken bestaat uit meer dan een build.
+ Defense gear
+ stamina gear
dat zijn de eerste dingen die je moet verzamelen. En daar een goede mix tussen zien te vinden. Valor kan je tenzij je die gaan upgraden links laten liggen. Heroism is een aardige alround set. Maar + 75 defense en hp van rond de 5500 unbuffed moeten met de nieuwe talents wel te halen zijn.
Denk bij deze gear aan drakkonion deflector van drakki, Stoneform Shoulders(scholo), bracers of herosism(valor updrade), enchanted thorium zooi(bs kan die maken).
verder trinkets zoals Force of Will(BRD). Als je al die zooi hebt ben je een goede tank(let wel als je TBC koopt moet je weer opnieuw gaan lvl'en).
Qua tank wapen heb ik lang bone stitching hatched gebruikt(hunters willen die ook graag).
Dan neem je een build die iig last stand and defiance heeft om te tanken. De rest is wel erg handig hoor maar niet echt nodig in instances zoals scholo. Al is concusion blow en die 5% hp en 10% str wel fijn.
mijn build is http://www.wowhead.com/?talent=TVZZzEtohzdcest deze. Maar daar mis ik een punt in imp taunt, maar daar heb ik nog nooit last van gehad.
Ik zou zelf meer voor iets als dit gaan: klik
Verwijderd
Omdat ze binnen 2 seconden OOM zijn misschien en kunnen lifetappen voor mana?, of denk je soms dat een Warlock verzonnen is met in het achterhoofd van Blizzard; "Misschien als we ze wat meer HP geven kunnen ze ook in de battlegrounds ( die we grotendeels nog moeten verzinnen ) iedereen wel slopen !"SMulTiE schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:09:
Ow wacht ik vergat veruit meeste HP van damagedealers... zzz
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 13:15 ]
SMulTiE schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:03:
[...]
Spellock
Fear
Buffs etende pets
Chargepet
Soullink LOLOLOL

"ja man shamans doen shocks van 1500 en ze doen instaheals terwijl ze je slopen met hun dikke 2hander en dan voor 4k windfury critten"
FYI meeste uit jouw lijst is of, of, of en niet en, en, en
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Jip, helemaal mee eens dr00ds moeten idd harder werken ivb met het zijn van een hybrid....SMulTiE schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:56:
[...]
Ik ben dus druid, en hoewel het zeker een fijn gevoel geeft als je een pvp-encounter wint (omdat je voor een groot deel aan je skill ligt ipv je klasse) is het af en toe ook érg frustrerend om tegen een undergeared/underskilled speler te verliezen.
En elke class heeft wel skills nodig kom op maar sommige zijn gewoon veel makkelijker dan de ander.
Ok.SMulTiE schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:03:
[...]
Spellock
Fear
Buffs etende pets
Chargepet
Soullink LOLOLOL
rogue
cheap shot
kidney shot
vanish
blind
kick
gouge
evi die kan critten voor 3k
cloak of shadows
hunter
silencing shot
scatter shot
trap
intimidation
beastial wrath
the beast within
wyvern sting
mage
polymorph
instant cast pyroblast voor 3.5k
fire blast van 1k+
frost nova
cone of cold
elemental pet
dragons breath
slow
paladin
hammer of justice
repentance (ofzo)
lay on hands
immune shield (ZOMG)
anti-slow spell
speed
shaman
tremor totem windfury
....
Moet ik doorgaan of heb je het nu wel door?
Warlock is niet easy mode. Maar als een goede speler de warlock bestuurt, dan is hij zeer dodelijk.
Verwijderd
Oh lekker. Ik ben dus UD en heb die trinket, maar als die warlock jou eenmaal zover heeft dat je moet gaan dispellen moet je wel goed gaan spelen want dan gaat het de verkeerde kant op.Taygeta schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:05:
[...]
haha, ze moesten eens weten... maar ik heb nu een zo'n beetje elke class gespeeld maar warlock is toch wel een class die mij het meest trekt... jammer dat ik daar zo laat achter kwam... ik zit nu op level 50 met mijn warlock en hoop 60 te zijn als tbc uitkomt..
[...]
dat ligt er maar net aan tegen welke class je speelt hoor, elke class heeft zo'n zijn classes waar hij het moeilijk tegen heeft...een paladin bijvoorbeeld... en undeads natuurlijk(will of forsaken is pas overpowerd als je tegen een warlock speelt) en helemaal als ze dan ook nog die pvp trinket hebben
Mijn tactiek dus. Stealth cheapshot en hakken voor de cp's. Maar als die cs is uitgewerkt, komt het nog wel eens voor dat hij mij feared. Dit is geen probleem, snel dispellen en proberen zsm te kidneyshotten, maar het kan ook de hele andere kant opgaan. Het is echt een dun lijntje. Of jij owned hem, of hij ownend jou. gelukkig ben ik dan meestal degene die dan "ownend", maar het komt ook voor dat ik cd heb en nix meer kan dispellen. Dan ben je gewoon de lul
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 13:15 ]
En nu even de skills die je ook daadwerkelijk samen in 1 build kunt hebbenSMulTiE schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:03:
[...]
Spellock
Fear
Buffs etende pets
Chargepet
Soullink LOLOLOL
"LOLOLOL"
Fear the 41/41/41 Warlocks !!!1111oneoneBosmonster schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:14:
[...]
En nu even de skills die je ook daadwerkelijk samen in 1 build kunt hebben
"LOLOLOL"
Verwijderd
Ik zal m'n mening aanpassen, locks zijn underpowered, buff plx....
weet ik niet omdat ik die altijd gehad heb denk ik. en je hierdoor wat extra dmg krijgt als je een keer dual wield rondloopt. Heb het altijd gehad eigenlijk misschien is het daarom en 10% meer dmg is toch redelijk wat.addictive schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:12:
[...]
waarom punten in imp. 1H?
Ik zou zelf meer voor iets als dit gaan: klik
Graag, zou die van warrior wel willen zienGennis schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:14:
[...]
Ok.
rogue
cheap shot
kidney shot
vanish
blind
kick
gouge
cloak of shadows
en nog wat meer
Moet ik doorgaan of heb je het nu wel door?
Warlock is niet easy mode. Maar als een goede speler de warlock bestuurt, dan is hij zeer dodelijk.
Ik heb op 't moment 4024 HP unbuffed en loop rond in vnl. BWL gear.SMulTiE schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:19:
[...]
Komt goed uit dan dat +sta gear voor het oprapen ligt voor locks hèT1/2/2.5/3/pvp-sets.
En ik snap ook goed dat dat is om te kunnen lifetappen, maar het geeft je een enorm groot voordeel in PvP-encounters.
Nou, enorm voordeel hoor.
Vandaar neem ik meestal geen/weinig warlocks mee naar de AB premades die ik wel is organiseer maar wel veel hunters. Hunters > all. Als je 3 nice geared hunters naar een flag stuurt vagen ze zo 5 man weg.
en ik vind zelf dat warlocks zeker EZmode zijn in vergelijking met andere races. Een vriend van mij speelt warlock ( zelf nog nooit een warlock aangeraakt ). Ik ging even met zijn lockje spelen en meteen ownde ik de hele zooi bij elkaar ( hij had wel een paar handige marco's voor alle dots enzo ).
[ Voor 29% gewijzigd door m9nossie op 20-12-2006 13:31 ]
http://www.image-shared.com Fast and most reliable Image Hosting
Cheapshot : Healed de Rogue niet, en damaged de target niet, kan geresist worden.Gennis schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:14:
[...]
Ok.
rogue
cheap shot
kidney shot
vanish
blind
kick
gouge
cloak of shadows
Kidneyshot : Healed de Rogue niet , en damaged de target niet, kan geresist worden.
Vanish : 5 minuten cooldown, kost reagent, kan met 1 simpele klik worden gecanceld.
Blind : 5 minuten cooldown, dure reagent.
Kick : 5yd range, lange cooldown en heeft talents nodig om een silence effect te creeren.
Gouge : Talents nodig om het uberhaupt nuttig te maken (3) evt. 5.5 seconden, kan geresist worden en breakt DIRECT op damage (niet zoals Fear die eens kan heeft op breaken).
Eviscrate : kan_niet_critten_over_de_3k_heen. En heeft speciale gear en talents nodig om uberhaupt zo hoog te kunnen komen en heb je van te voren ook nog eens de armor mogen reducen met een talent die Combo Points nodig heeft en ook nog 2 talent points om uberhaupt nuttig te zijn in PvP.
Cloak of Shadows : Och gerum, een 41 tp point die normaal gesproken een skill moet zijn die gekocht moet worden ipv een talent. Klopt die is hartstikke leuk en _eindelijk_ een kans tegen casters die ons anders compleet kapot kiten. Tegen locks is hij _natuurlijk_ minder effectief door hun -10% minder resist rate in Afflication.
Serieus, whine meer

Ik heb te laatste 3-4 dagen echt met alleen maar n00bs doorgebracht die solo spelen, en totaal verspreid zitten over de map... In tegenstelling tot eerst wanneer je als group in een keer galv -> towers -> drek gaan.
Raserian, wil je niet zó doen. We waren net bezig om aan te tonen dat ze níet imba waren....

[ Voor 27% gewijzigd door Smultie op 20-12-2006 13:30 ]
die weet ik niet uit mijn hoofd, sorry ^_^
Maar berserker rage is wel irritant als een lock de juiste pet niet heeft.
Lol ik ben niet degene die whined, ik vind et allemaal prima zo. Ik verdedig alleen de warlocks. Ik wordt vaak zat gekilled door rogues (zeker diegene die hemo zijn met Cloak of Shadows). En die -10% is ook weer een talent, dus dat is niet altijd van toepassing.RaseriaN schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:25:
[...]
Cheapshot : Healed de Rogue niet, en damaged de target niet, kan geresist worden.
Kidneyshot : Healed de Rogue niet , en damaged de target niet, kan geresist worden.
Vanish : 5 minuten cooldown, kost reagent, kan met 1 simpele klik worden gecanceld.
Blind : 5 minuten cooldown, dure reagent.
Kick : 5yd range, lange cooldown en heeft talents nodig om een silence effect te creeren.
Gouge : Talents nodig om het uberhaupt nuttig te maken (3) evt. 5.5 seconden, kan geresist worden en breakt DIRECT op damage (niet zoals Fear die eens kan heeft op breaken).
Eviscrate : kan_niet_critten_over_de_3k_heen. En heeft speciale gear en talents nodig om uberhaupt zo hoog te kunnen komen en heb je van te voren ook nog eens de armor mogen reducen met een talent die Combo Points nodig heeft en ook nog 2 talent points om uberhaupt nuttig te zijn in PvP.
Cloak of Shadows : Och gerum, een 41 tp point die normaal gesproken een skill moet zijn die gekocht moet worden ipv een talent. Klopt die is hartstikke leuk en _eindelijk_ een kans tegen casters die ons anders compleet kapot kiten. Tegen locks is hij _natuurlijk_ minder effectief door hun -10% minder resist rate in Afflication.
Serieus, whine meer
Kick, gouge, vanish, blind zijn misschien niet supernuttig zonder talents, maar ze interrupten wel de cast en dat is dan weer vreselijk irritant
Edit: en ik zei dat ie voor 3k kan critten, niet dat ie dat doet of hoger dan dat. En voor een warlock om 4k te critten heb je ook goede gear nodig.
[ Voor 4% gewijzigd door Qck op 20-12-2006 13:37 ]
Verwijderd
Omdat warlocks (en hunters) gewoon belachelijk veel meer opties en damage hebben dan andere classes, simpel as that.On_E schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:55:
[...]
Leuk voor al die Locks die jij kent.
Je maakt jezelf echt belachelijk als je niet erkent dat warlocks en hunters atm overpowered zijn t.o.v. de rest.
Dat neemt niet weg dat er duidelijke verschillen zijn tussen een warlock/hunter met skills en een gemiddelde warlock/hunter.
Verwijderd
die kan zeker voor 3k+ critteRaseriaN schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:25:
[...]
Eviscrate : kan_niet_critten_over_de_3k_heen.
Verwijderd
Ik ik kan niet anders dan toegeven dat een warlock nu ongelooflijk sterk is. Met een kleine 400 spelldamage gear doen mijn dots samen 7k damage. Dit is wel met een full affliction build, met Unstable Affliction dus. Doe daar shadowbolts van 900-1000 non crit bij en er is inderdaad nog weinig dat een warlock kan stoppen, zelfs zonder pets, want die klappen kan ik ook wel vangen met mijn 5k hp unbuffed.
Dan heb je nog je voidwalker die je een shield geef, een felhunter die je target spellockt en rogues zichtbaar maakt, en een succubus die kan seducen.
Ja een warlock is ongelooflijk sterk op level 60, dat staat gewoon vast. Of de speler achter de warlock skill heeft, dat is iets anders.
Naar mijn gevoel, en dat vinden heel veel mensen met mij, hebben de locks die hun char geleveled hebben vanaf dag 1, en dus voor alle buffs, een stuk meer skill dan de locks die hun char hebben geleveled na alle buffs.
En face it: Het is WoW. Devs hebben zelf toegegeven dat 1vs1 pvp nooit helemaal balanced zal zijn. Er zal altijd een class zijn die de sterkste is. Want worden warlocks nu generfed, dan zal er overal whine over hunters verschijnen, worden daarna hunters generfed, dan zullen het rogues of mages zijn, enz.
En om het in perspectief te stellen: Tegenwoordig speel ik zo goed als alleen maar met mijn warrior, en die doet het ook best goed in pvp, ondanks alle whine die overal te lezen valt ivm nerfs enz.
Mace spec + TuF + MS & Overpower crits doen ook pijn. En ja, als ik een warlock tegenkom met skill dan ga ik er ook aan. So What?
helaas niet =[semicon schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:28:
Is er een mogelijkheid om als group in een AV te joinen?
Ik heb te laatste 3-4 dagen echt met alleen maar n00bs doorgebracht die solo spelen, en totaal verspreid zitten over de map... In tegenstelling tot eerst wanneer je als group in een keer galv -> towers -> drek gaan.
Verwijderd
mijn rookje met alleen berzerker buff op zich
3021 op een mage (zonder debuffs op zich, want hij stond afk op zen mount)
en 3140 op een lock
kan hier wel gaan rekenen maar geen zin / tijd voor zit @ stage atm.
Hier wil ik toch even op reageren.Gennis schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:14:
paladin
hammer of justice
repentance (ofzo)
lay on hands
immune shield (ZOMG)
anti-slow spell
speed
Lay on hands = eens per uur, eens per 40 minuten me talents.
Immune shield = eens per 5 minuten.
Speed ? Dat hebben we niet, tenzij je de 4 procent door talents bedoelt, die nergens mee stacken.
Ik denk dat de algemene gedachte over warlocks komt door het feit dat je iemand heel eenvoudig kan chain-fearen. Het gebeurt mij regelmatig, dat ik gewoon in totaal zon 20 seconden niks kan doen, tenzij ik daar mijn shield gebruik.
Eerst de death coil, dan de fear, dan zorgen dat je out of range ben, en voordat iemand weer bij je is, kun je alweer fearen zeg maar.
http://www.xs4all.nl/~actualf/warlock1.jpg
Ik heb zelf niet zon problemen met warlocks, maar het gebeurt wel regelmatig dat ik het idee heb dat het een kewstie is van twee of drie dots en dan maar fearen tot hij dood is.
Verwijderd
Berserker buff is natuurlijk weer iets wat het hele verhaal anders maakt, want dat verhoogt alle damage, onafhankelijk van je gear/spec/skill, en die rekent Raserian vast niet mee.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:44:
gistere avond nog 2x achter elkaar zelfs.
mijn rookje met alleen berzerker buff op zich
3021 op een mage (zonder debuffs op zich, want hij stond afk op zen mount)
en 3140 op een lock
kan hier wel gaan rekenen maar geen zin / tijd voor zit @ stage atm.
Wat hij bedoelt is dat evisc een vaste hoeveelheid damage is, die enkel afhankelijk is van de armor van je target. Toch?
Dual-wield voor shamans is voor levelen/questen/grinden goed te doen, dmg output is stukken hoger dan een 2H-er. Maar je moet wel een paar goede wapens meenemen. Maar gelukkig kan iedereen een High-Warlord wapen halen voor TBC als hij dat wil. Maar voor pvp is een schildje toch wel heel erg lekker hoor. Damage reduction van +50% scheelt behoorlijk.
Verwijderd
maar goed based klopt het.
Hmm dan zoek ik ze wel uit, want als ik een paladin op me krijg hebben ze altijd een shield klaar:PActualFantasy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:47:
[...]
Hier wil ik toch even op reageren.
Lay on hands = eens per uur, eens per 40 minuten me talents.
Immune shield = eens per 5 minuten.
Speed ? Dat hebben we niet, tenzij je de 4 procent door talents bedoelt, die nergens mee stacken.
Ik denk dat de algemene gedachte over warlocks komt door het feit dat je iemand heel eenvoudig kan chain-fearen. Het gebeurt mij regelmatig, dat ik gewoon in totaal zon 20 seconden niks kan doen, tenzij ik daar mijn shield gebruik.
Eerst de death coil, dan de fear, dan zorgen dat je out of range ben, en voordat iemand weer bij je is, kun je alweer fearen zeg maar.
http://www.xs4all.nl/~actualf/warlock1.jpg
Ik heb zelf niet zon problemen met warlocks, maar het gebeurt wel regelmatig dat ik het idee heb dat het een kewstie is van twee of drie dots en dan maar fearen tot hij dood is.
Ja het kan die talent zijn, weet de precieze benaming niet.
Maar ik als destruction lock doe niet zoveel aan dots. Mijn ervaring met paladins is dat ze meestal openen met hammer( of justice of een of andere holy spell vanuit 'de lucht' en dan HoJ), dan aoe dmg doen daarna als ik tever kom of ze zien dat ik controle terug krijg repentance (?) of gelijk hun shield aangooien. Waarna ze dus met auto-attack oid mij kunnen afmaken, hammer of wrath gebruiken ze ook wel es.
Jah, beserker rage, denk niet dat je daarvan dood gaat. Alleen zal je 6 seconden niet kunnen fearen(de 24 seconden daarna wel). OK reclessness en shield wall en retalliation zijn imbah, maar met een 30 minuten cooldown niet echt noemenswaardig zeker niet 1 tegen 1Gennis schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:33:
@ Kevinp:
die weet ik niet uit mijn hoofd, sorry ^_^
Maar berserker rage is wel irritant als een lock de juiste pet niet heeft.
[...]
Lol ik ben niet degene die whined, ik vind et allemaal prima zo. Ik verdedig alleen de warlocks. Ik wordt vaak zat gekilled door rogues (zeker diegene die hemo zijn met Cloak of Shadows). En die -10% is ook weer een talent, dus dat is niet altijd van toepassing.
Kick, gouge, vanish, blind zijn misschien niet supernuttig zonder talents, maar ze interrupten wel de cast en dat is dan weer vreselijk irritant
Edit: en ik zei dat ie voor 3k kan critten, niet dat ie dat doet of hoger dan dat. En voor een warlock om 4k te critten heb je ook goede gear nodig.
ss van een guildie: http://home.planet.nl/~sygo/eviscrit.jpgRaseriaN schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:25:
[...]
Wel beserker, maar toch OVER die 3k heen
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
kon het niet laten om deze even te posten, dan ben je echt evil
http://www.youtube.com/watch?v=z0-3ZALOTIAMantaMania schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:01:
http://www.youtube.com/watch?v=n52v0bVpWis
kon het niet laten om deze even te posten, dan ben je echt evil![]()
pret met sneeuwballen in av
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
vooral mensen die altijd maar lopen te whinen over warlocks. PVP is gewoon een mini-game binnen in WoW. het gaat gewoon het meeste om PVE raiden , en daar moesten warlocks nodig gebuffed worden. aangezien warlocks door blizzard als debuffers zijn omschreven hebben ze hier in de affliction tree ook iets aan gedaan. onze dots zijn nu een stuk beter geworden. en ja dat je dan in PVP iemand vol kan dotten, jammer maar helaas.
ook vind ik de argumenten vaak nogal zwak. er word altijd in een adem seduce,shield,spell lock genoemd. feit is dat je maar 1 pet uit kan hebben , en als je een felhunter hebt ownen rogues en warriors je, en als je een succy hebt ownen mages je. als je soullink hebt zuigt je damage en heb je vrijwel geen enkele instant cast ( behalve curse of agony ). als je destruction bent heb je maar ongeveer 4000 hp ( waar je ook nog veel van moet lifetappen omdat je mana als water gebruikt ) serieus warlocks zijn meer balanced als je denkt, vooral in ECHTE battlegrounds waar je niet lekker iemand kunt seducen en dan een 4 seconde cast soulfire can doen. in de praktijk komt het hier op neer. seduce rogue -> cast soulfire -> warrior charged je, intterupt -> je doet een paar dots en/of Deathcoil-> rogue komt uit seduction en ze ownen je.
waarom zouden rogues altijd moeten winnnen, of altijd een kans moeten maken alleen tegen warlocks ? dat hoeft helemaal niet. steen papier schaar verhaal. ik heb ook zoiets als ik een warrior met dikke gear aan zie komen dat ik ff een blokje om ga. PVP is gewoon teamplay en of je nou 1 v 1 iemand kan ownen in een battleground of niet dat doet geen zak af aan de balance. behalve als je iemand skilled vind als hij bovenaan de killing blows lijst staat. ja dan is het spel imbalanced. maar daar gaat het niet om. het gaat om met teamplay een BG te winnen en dat is op het moment helemaal niet imbalanced.
ActualFantasy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:47:
[...]
Hier wil ik toch even op reageren.
Lay on hands = eens per uur, eens per 40 minuten me talents.28 minuten voor mij
Speed ? Dat hebben we niet, tenzij je de 8 procent door talents bedoelt, die nergens mee stacken.

Dit stukje combatlog was ook op een warlock, en ik had geen 6 seconden nodig
Hij was al niet meer op full HP, maar op 80% ongeveer. Dit was overigens in de ene dag dat ik ret was na de patch, max crit stond toen al op 2k+, ben dezelfde middag weer naar holy gespecced zodat we wat naxx konden doen
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Locks zijn inderdaad erg sterk, ik ben ook van 462 +dmg naar 543 +dmg gegaan door demo te speccen. Mis mijn insta corruption, maar sb die voor 1200 non crit hitten is nasty, immolate en coa allemaal nasty atm. Of het generfed wordt, ik denk het wel, maar ook ik heb geen glazen bol.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:41:
Ik ik kan niet anders dan toegeven dat een warlock nu ongelooflijk sterk is. Met een kleine 400 spelldamage gear doen mijn dots samen 7k damage. Dit is wel met een full affliction build, met Unstable Affliction dus. Doe daar shadowbolts van 900-1000 non crit bij en er is inderdaad nog weinig dat een warlock kan stoppen, zelfs zonder pets, want die klappen kan ik ook wel vangen met mijn 5k hp unbuffed.
Dan heb je nog je voidwalker die je een shield geef, een felhunter die je target spellockt en rogues zichtbaar maakt, en een succubus die kan seducen.
BTW full T1 met Rag, Ony en Raz T2 items, fully enchanted.
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
ROFLKees schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:10:
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=z0-3ZALOTIA
pret met sneeuwballen in av
Enigste optie om shamans aan te pakken is shadowpriest imho, omdat shadowpriest instant damage en silence-spells heeft. Manadrain heeft een te lange castingtime dus ook waardeloos, terwijl een shaman waardeloos is als ie geen mana heeft.
Daarentegen heeft shaman naar wat ik heb vernomen nodig een PvE-buff nodig, maar daar kan ik niet over oordelen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Gewoon eerst beetje instant DoT'en en z'n totems killen.. Of als je iets meer risico wil lopen uit range blijven van z'n totems en kiten.sabriel schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:21:
Hetzelfde wat ik hoor over Shamans, voor pvp vind ik ze in combinatie met de racials te overpowered om als priest aan te pakken. 1 vs 1 met shaman krijg ik geen spell gecast door alle interrupts-abilities welke de shaman heeft.
Enigste optie om shamans aan te pakken is shadowpriest imho, omdat shadowpriest instant damage en silence-spells heeft. Manadrain heeft een te lange castingtime dus ook waardeloos, terwijl een shaman waardeloos is als ie geen mana heeft.
Daarentegen heeft shaman naar wat ik heb vernomen nodig een PvE-buff nodig, maar daar kan ik niet over oordelen.
Verwijderd
Helemaal mee eens.
Gister op Turalyon met een premade alliance team (voornamelijk van <Resisted>) een uurtje AB gedaan, tegen PuG horde teams duurden de potjes zo'n 7 minuten. Tegen de ene premade horde was het leuker, maar die wonnen we ook na 20 minuten.
Dit topic is gesloten.
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!
Let op! Er is een keylogger in omloop op populaire addon sites.