Mjah, tegen een level5 warrior, dan kan ik het ook
Heeft niets te maken met leeftijd / lang spelen.
Heeft te maken met een pve watje op een pvp server of een pvp-er op een pvp server : )
Heeft te maken met een pve watje op een pvp server of een pvp-er op een pvp server : )
ganken is alleen nutteloos als het mislukt 
laatst een mage gepakt, ging niet lekker (vieze pvp mages met hun stam en +dmg gear
) , ik vanish, mage gaat verderop zitten eten en drinken
ambush en klaarbeetje rare actie van hem
zelfde met een lock in wsg, ik kill hem, ga weer in stealth gebruikt ie zijn soulstone, had nog 2 combopoints over, cheap shot, 4cp evis dood
eindelijk wraak op die schijtlocks
laatst een mage gepakt, ging niet lekker (vieze pvp mages met hun stam en +dmg gear
zelfde met een lock in wsg, ik kill hem, ga weer in stealth gebruikt ie zijn soulstone, had nog 2 combopoints over, cheap shot, 4cp evis dood
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
ganken ligt eraan, als ik gewoon aan het herben in stv voor goldtorn bv, en ik zie dat een mede allie wordt aangevallen door horde ik help die allie wel maakt dan niet uit welk lvl
. 1 ding is nu wel grappig dat hordes met je kunnen deulen
Anoniem: 144744
dat duelen is idd wel lachen met mijn lvl 40 warrior gisteren een lockje van lvl 43 afgeslacht, had zijn imp als minion aan staan das wel erg slim zeg...... hij gebruikte ook geen dot's alleen maar shadowbolts 
en dan piepen dattie niet gewonnen heeft
en dan piepen dattie niet gewonnen heeft
Anoniem: 85443
Dit zal je vast niet leuk vinden, maar ik vind het wel een coole actie. Het is gewoon realisme. Een ambush. Tuurlijk niet leuk als het je overkomt maar probeer de lollige kant er van in te zien.Ebayzo schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:09:
[...]
Is altijd een moeilijk punt. Situatie schets van gister:
Ik (Lvl 38 undead mage) loop in mijn eentje door STV. Ik passeer een lvl 36 human hunter. Ik laat hem vrolijk lopen (wel omkijkend) en loop door. Op dat moment zie ik een lvl 40 NE priest uit de bosjes komen op zijn positie en voelde het al aankomen, en ja hoor. Meneer de lvl 36 hunter draait samen met de priest om en komt mij achterna. Uitkomst was een dode mage. Vervolgens gingen ze nog corpse campen ook, maar daar trapte ik niet in.
Op zo'n moment denk je echt "dood aan alles wat leeft". Maar daarmee pak je ook mensen die je wel met rust laten. Zoals gister sta ik bij de meeting stone van SM. Naast me staat een lvl 34 NE Priest. We staan gewoon braaf naast elkaar en er gebeurt niks. Komt er een groepje horde aan die haar helemaal kapot begint te ganken. Wat is hier nou leuk aan? Eén keertje ok, maar waarom zo'n low level blijven kapot ganken met een full party. Krijg ik als argument "ja ik werd net ook gesloopt door een alliance". Ja dus? Pak dan degene die het deed...
Laatst ook samen met een human mage een mage quest gedaan in Dustwallow Marsh. Eerst hij mij geholpen met de boss, daarna ik hemSoms denk ik reroll PVE
maar aan de andere kant is het soms ook wel weer leuk. Maar niet als ik snel door wil levellen
Dus in principe doe ik aan "live and let live", maar er zijn uitzonderingen.
Zo had ik ooit ook eens een NE Hunter gedood voor de grap. Ik wou het bij 1x laten, maar hij kwam mij gelijk weer aanvallen. Ik hem weer gekilled, zie ik em later met een lvl 60 zoeken naar mij. Ik kapot geganked maargoed, het kon me niet deren. Blijf gewoon staan, ging dood en liep weer naar me lijk toe. Na 5x hield hij het voor gezien.
Kortom:
Negeer die fuckers, gun ze het plezier niet (de gankers dan)
Ik ben een echte carebear op een pvp server. Ik vind pvp weinig aan en gank eigenlijk ook nooit. Ik ga niet re-rollen naar een PvE server omdat al mijn vrienden hier zitten.
Ik vind het ook totaal niet vervelend als iemand van gelijk level mij attacked.
Wat ik echter wel te lame voor woorden vind is als iemand het doet als je net een mob aanvalt of als je op 20% heatlth zit. Doe het dan zo eerlijk mogelijk dat ik in ieder geval een kans heb.
Wat ik echter wel te lame voor woorden vind is als iemand het doet als je net een mob aanvalt of als je op 20% heatlth zit. Doe het dan zo eerlijk mogelijk dat ik in ieder geval een kans heb.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nee, het was geen ambush. Want ze liepen nieteens bij elkaar. De hunter draaide pas om toen die andere gozer achter me aan kwam wandelen. Maar ik lig er ook niet wakker van. Was toch een beetje doelloos aan het rondwandelen.Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:08:
[...]
Dit zal je vast niet leuk vinden, maar ik vind het wel een coole actie. Het is gewoon realisme. Een ambush. Tuurlijk niet leuk als het je overkomt maar probeer de lollige kant er van in te zien.
Zo had ik ooit ook eens een NE Hunter gedood voor de grap. Ik wou het bij 1x laten, maar hij kwam mij gelijk weer aanvallen. Ik hem weer gekilled, zie ik em later met een lvl 60 zoeken naar mij. Ik kapot geganked maargoed, het kon me niet deren. Blijf gewoon staan, ging dood en liep weer naar me lijk toe. Na 5x hield hij het voor gezien.
Kortom:
Default blanke hetero
Lol, moest 56 zijnSMulTiE schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:53:
Mjah, tegen een level5 warrior, dan kan ik het ook
mja de pro griefers cc'en niet op die manier, die wachten gewoon weer tot je weer aan het vechten bent met een mob voordat ze je weer pakkenAnoniem: 85443 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:08:
[...]
Dit zal je vast niet leuk vinden, maar ik vind het wel een coole actie. Het is gewoon realisme. Een ambush. Tuurlijk niet leuk als het je overkomt maar probeer de lollige kant er van in te zien.
Kortom:
Sorry hoor, maar dat verhaal gaat echt nergens over. "7/10 van de mensen speelt wow" & "5/7 daarvan is verslaafd". Wat een onzin. Hoe oud ben je eigenlijk?JerX schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:57:
Ik wou even zeggen dat ik gestopt ben....
Ben al een tijd hier niet geweest maar dat had natuurlijk zo ze redenen.
Al wil je weten waarom ik gestopt ben kan je hier kijken.
Veel plezier nog met gamen.
JerX
Je hebt zelf in de hand hoe vaak je speelt en wat je redenering achter "verslaafd" is.
Ik ben getrouwd, heb een goede baan, 2 huisdieren, sport en speel WoW. 4 level 60 chars, waarvan er met 2 veel geraid is. Ja, ik besteed veel tijd aan WoW maar heb zat tijd voor andere dingen. Het ligt gewoon aan jezelf. Ik houd van een avondje gamen en als het geen WoW was dan was het wel een ander spel. Sinds de release van WoW heb ik geen ander spel meer aangeraakt en waarom zou ik ook? Voorlopig nog zat te doen daar. De 1 houd van lezen en de andere van gamen.
Nergens voor nodig om dit hier te posten. Net wat ImDaMned zegt; "attention whore".
Goed dat je gestopt bent. Je verhaal kwam over als een "epic whore kid" en daar kunnen er in mijn ogen maar zo min mogelijk van zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Bulligan op 19-12-2006 14:20 ]
Ik zit op een pvp server, en kan best tegen wat gegank, het is gewoon saai imho als je als horde alliance tegen komt moet je die gewoon aan kunnen pakken(en andersom) ik bedoel je bent immers in oorlog.Phydomir schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:09:
Ik ben een echte carebear op een pvp server. Ik vind pvp weinig aan en gank eigenlijk ook nooit. Ik ga niet re-rollen naar een PvE server omdat al mijn vrienden hier zitten.
Weet iemand trouwens iets over de event icm de opening van de dark portal?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
‘Vroeger’ liet ik Alliance meestal met rust, tegenwoordig val ik iedereen aan, van lvl 1 tot 60, met mobs vechtend of afk, maakt me allemaal niets meer uit.
En voor mensen die daar moeite mee hebben vind ik ‘Reroll PvE nub’’ toch nog altijd een mooie reactie
En voor mensen die daar moeite mee hebben vind ik ‘Reroll PvE nub’’ toch nog altijd een mooie reactie
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ja dat is het eeuwen oude gear > skill argument. Warriors boven de 60 kunnen nu eenmaal insane gear verzamelen. Als de druid weer in full T3 aan komt zetten mag de warrior weer huilend naar huis etc.Kevinp schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:49:
[...]
Warriors kunnen van druids winnen hoor, en op mij zal je niet veel critten met een defense van >400(oude telling) dus zo'n 470 nu ofzo.
Maar om het als lower lvl te doen is niet slim als warrior kan je van bijna geen elkele klass zomaar winnen(wat andere classes wel hebben).
Beneden de 60 heeft een warrior het nu eenmaal moeilijk tegen een gelijke level druid omdat hij de druid gewoon niet snel genoeg dood kan krijgen, en de druid altijd via roots even pauze kan nemen om te healen.
Eensch, zelf ook gewoon baan, voetbal 3x per week, vriendin, etc etc etc. En verslaving is zo makkelijk te roepen. Als je begint om dingen af te zeggen zodat je kunt gamen dan zou je voor jezelf toch moeten kunnen realiseren dat dit niet normaal is. En als je al je vrije tijd in een game stopt, so what? Zijn er zeker ook mensen die verslaafd zijn een knutselen, of verslaafd zijn aan boek lezen, tv kijken etc.Hooli-gan schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:17:
[...]
Lang verhaal..
Goed dat je gestopt bent. Je verhaal kwam over als een "epic whore kid" en daar kunnen er in mijn ogen maar zo min mogelijk van zijn.
Ze moeten gewoon de minimum leeftijd van dit spel op 18 gooien om de kiddies te beschermen, waarom wel bier pas op 18 en niet wow?

Wat bij warriors zeker vaak een rol speelt, en warriors die van druids willen winnen moeten gewoon 3x van hem kunnen winnen vanwege zijn heals, maar intercept shield bash, shield slam als ze willen casten werkt goed ook tegen rootsFireAge schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:20:
[...]
Ja dat is het eeuwen oude gear > skill argument. Warriors boven de 60 kunnen nu eenmaal insane gear verzamelen. Als de druid weer in full T3 aan komt zetten mag de warrior weer huilend naar huis etc.
Beneden de 60 heeft een warrior het nu eenmaal moeilijk tegen een gelijke level druid omdat hij de druid gewoon niet snel genoeg dood kan krijgen, en de druid altijd via roots even pauze kan nemen om te healen.
Idd, dan kan de druid in Tier3 hem doodhealen... o wait....FireAge schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:20:
[...]
Ja dat is het eeuwen oude gear > skill argument. Warriors boven de 60 kunnen nu eenmaal insane gear verzamelen. Als de druid weer in full T3 aan komt zetten mag de warrior weer huilend naar huis etc.
Je beschrijft exact hoe ik op een pvp server rondloop (en waar ik niet tegen kan). Als ik een Allie tegen kom van ongeveer mijn level dan ga ik er voor. Als ik win ga ik niet blijven zitten tot ie weer terug komt (wat ik wel eens andersom zie gebeuren). Ik vind dat tot de 60 je toch bezig bent met xp vergaren en dat dat voor gaat, dat niet iedereen zo denkt mag en mn volgende poppetje op deze server heeft ook metaal aan ipv stofPhydomir schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:09:
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
hebben ze jou ff twee jaar vlink te pakken gehad, je mocht al bier drinken vanaf je 16e horFireAge schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:24:
[...]
Eensch, zelf ook gewoon baan, voetbal 3x per week, vriendin, etc etc etc. En verslaving is zo makkelijk te roepen. Als je begint om dingen af te zeggen zodat je kunt gamen dan zou je voor jezelf toch moeten kunnen realiseren dat dit niet normaal is. En als je al je vrije tijd in een game stopt, so what? Zijn er zeker ook mensen die verslaafd zijn een knutselen, of verslaafd zijn aan boek lezen, tv kijken etc.
Ze moeten gewoon de minimum leeftijd van dit spel op 18 gooien om de kiddies te beschermen, waarom wel bier pas op 18 en niet wow?
67890
Ach joh, wees blij dat je Tier3 hebtSMulTiE schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:26:
[...]
Idd, dan kan de druid in Tier3 hem doodhealen... o wait....
Ik ben op Ravencrest ook maar een Druid begonnen, zojuist level 30 aangetikt. En het is nog leuk om 'm te levellen ook, en dat terwijl ik op Outland ook al een Druid heb staan. Wel zonde, maarjah... Ben gewoon een Dr00d persoon
Ook leuk om Alliance te pakken die denken jou te kunnen ganken. Potion erbij, mob afmaken, en dág dág Paladin
Surfin' paradise!
Anoniem: 201428
Handel is niet toegestaan op GoT.
[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-12-2006 14:43 ]
Druid heeft weinig in te brengen tegen een goede paladin met een paar epics hoor
(niet met balance spec iig
)
3000 starfire crits pewpew!!!
Dat is een van de redenen, de andere reden is dat ik feral haat
Ow, en de balance tree heeft nog aardige healbuffs (lagere manacosts, -0.5s casttime ná een crit, +manaregen +healing etc)
Dat is een van de redenen, de andere reden is dat ik feral haat
Ow, en de balance tree heeft nog aardige healbuffs (lagere manacosts, -0.5s casttime ná een crit, +manaregen +healing etc)
Precies. Wat een huilie! Die post op dat andere forumHooli-gan schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:17:
[...]
Sorry hoor, maar dat verhaal gaat echt nergens over. "7/10 van de mensen speelt wow" & "5/7 daarvan is verslaafd". Wat een onzin. Hoe oud ben je eigenlijk?
Je hebt zelf in de hand hoe vaak je speelt en wat je redenering achter "verslaafd" is.
Ik ben getrouwd, heb een goede baan, 2 huisdieren, sport en speel WoW. 4 level 60 chars, waarvan er met 2 veel geraid is. Ja, ik besteed veel tijd aan WoW maar heb zat tijd voor andere dingen. Het ligt gewoon aan jezelf. Ik houd van een avondje gamen en als het geen WoW was dan was het wel een ander spel. Sinds de release van WoW heb ik geen ander spel meer aangeraakt en waarom zou ik ook? Voorlopig nog zat te doen daar. De 1 houd van lezen en de andere van gamen.
Nergens voor nodig om dit hier te posten. Net wat ImDaMned zegt; "attention whore".
Attention Whore inderdaad

Default blanke hetero
Mana-battle, lekker in cat DPSen, en proberen zijn mana sneller op te krijgen dan jij. Overigens ook leuk, gisteren stond ik op m'n Shaman in Thorium Point Dark Iron Residue in te leveren, dacht een Paladin me te kunnen ganken. Ik blijf doorgaan met inleveren, NS + Healing Wave en blijf me daarna healen. Hij is na vijf minuten maar doorgegaanSMulTiE schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:41:
Druid heeft weinig in te brengen tegen een goede paladin met een paar epics hoor(niet met balance spec iig
)
Balance is tegenwoordig erg leuk. Volg je het Druid forum op WoW-Europe? Daar was laatst een Druid die een weddenschap had, moest in MC en BWL nummer 1 op de DPS-meters worden. Is hem bijna gelukt, nummer 2 werd ié.
Surfin' paradise!
Jah, ik volg die forums wel
Zit nu zelf op +547dmg selfbuffed, wordt iig best leuk doorlevelen als ik full balance spec ^^
Zit nu zelf op +547dmg selfbuffed, wordt iig best leuk doorlevelen als ik full balance spec ^^
Anoniem: 180616
Goede middag mede wow spelers ik heb een probleem, en ik dacht laat ik het hier poste aangezien ik alleen wow speel. Ik heb een 7900GT (ze is overleden) en deze wil ik dus gaan vervangen door of een 7950x2 of een x1950XT/XTX (of misschien toch een 8800GTS = 100 euro duurder maar daar gaat stiekum wel me voorkeur naar uit)en mijn vraag richting jullie is dus wat dus beter is. Ik speel op 1680x1050 pixels(20.1”widescreen tft) met full eyecandy en een redelijk zware ui dus vandaar de vraag hier en niet in een nvidia topic.
8800GTS (DX10 support zover ik weet). Heeft natuurlijk weinig met WoW te maken maar voor andere nieuwe spellen wel fijn. Die andere 2 kaarten zijn eigenlijk "oude" kaarten op dit moment. En als je toch zoveel geld wil neerleggen kan je het beter goed doen.Anoniem: 180616 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:59:
Goede middag mede wow spelers ik heb een probleem, en ik dacht laat ik het hier poste aangezien ik alleen wow speel. Ik heb een 7900GT (ze is overleden) en deze wil ik dus gaan vervangen door of een 7950x2 of een x1950XT/XTX (of misschien toch een 8800GTS = 100 euro duurder maar daar gaat stiekum wel me voorkeur naar uit)en mijn vraag richting jullie is dus wat dus beter is. Ik speel op 1680x1050 pixels(20.1”widescreen tft) met full eyecandy en een redelijk zware ui dus vandaar de vraag hier en niet in een nvidia topic.
Ook dat inderdaad, ben ook niet erg tevreden over de drivers van ATI op het moment.Anoniem: 144744 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:03:
[...]
ik zou zelf gaan voor de 8800 gezien het idd niet veel duurder is, maar hij is nu vrij nieuw dus zal na een maand of 2-3 wel weer flink in prijs dalendat zorgt voor wat "he, kut" gevoel....
het is een zeer goede kaart en moet zeggen dat ik zelf met de nvidia drivers meer pret heb dan dat ongelovlelijke instabiele catalyst-systeem van Ati...
[ Voor 31% gewijzigd door Ebayzo op 19-12-2006 15:04 ]
Default blanke hetero
ik zou zelf gaan voor de 8800 gezien het idd niet veel duurder is, maar hij is nu vrij nieuw dus zal na een maand of 2-3 wel weer flink in prijs dalenAnoniem: 180616 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:59:
het is een zeer goede kaart en moet zeggen dat ik zelf met de nvidia drivers meer pret heb dan dat ongelovlelijke instabiele catalyst-systeem van Ati...
Anoniem: 135339
Wat ik me nou afvraag he, als je in een premade vs premade nou eens een goeie tegenstander krijgt, waar je dus echt flink moet vechten voor de nodig , hoe gaan jullie dan te werk?
Wij gaan meestal met 12 mensen naar BS , 2 naar LM en 1 naar farm ( horde )
Wij pakken er dus 3, maar doordat hun zo actief aan het aanvallen waren lm, bs, lm , bs pakte ze op het moment bs .. we verloren dus met 30 punten verschil
Kom maar op met jullie tactieken ( jammer genoeg komt het maar een paar keer voor per dag dit soort matches krijgt )
Wij pakken er dus 3, maar doordat hun zo actief aan het aanvallen waren lm, bs, lm , bs pakte ze op het moment bs .. we verloren dus met 30 punten verschil
Kom maar op met jullie tactieken ( jammer genoeg komt het maar een paar keer voor per dag dit soort matches krijgt )
Oh dus ze kwamen elkaar per toeval tegen en besloten je toen te vermoorden?Ebayzo schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:10:
[...]
Nee, het was geen ambush. Want ze liepen nieteens bij elkaar. De hunter draaide pas om toen die andere gozer achter me aan kwam wandelen. Maar ik lig er ook niet wakker van. Was toch een beetje doelloos aan het rondwandelen.
Nee ongetwijfeld, maar wat ik me niet kan voorstellen is dat iemand die moeite wil gaan doen. Wat is er leuk aan om iemand in de gaten te houden en telkens te vermoorden? Ga dan hitman spelen ofzoBokkie schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:14:
[...]
mja de pro griefers cc'en niet op die manier, die wachten gewoon weer tot je weer aan het vechten bent met een mob voordat ze je weer pakken
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 19-12-2006 15:24 ]
Anoniem: 87300
Horde tactiek voor WSG zonder pre-mades, ik solo weer (guild died) is als volgt:
Groepje naar Mine, grote groep langs Farm, splitst zich voor LM en BS.
Alliance heeft de gewoonte om te zergen. Pakken eerst stables, grote groep naar LM alwaar ze de groep van Horde slacht en kleine groep naar Mine, alwaar de Allies geslacht worden.
Communicatie is belangrijk, ik laat altijd weten waar incommings zijn en meestal wordt hierop gereageerd.
Stables is iets waar je als Horde zijnde vanaf moet blijven, totaal niet van belang, maar toch.... sommigen vinden HK's farmen leuker.
Ik blijf BG's leuk vinden met m'n imba hunter. Althans, ik blijf hunters imba vinden. (BM).
Groepje naar Mine, grote groep langs Farm, splitst zich voor LM en BS.
Alliance heeft de gewoonte om te zergen. Pakken eerst stables, grote groep naar LM alwaar ze de groep van Horde slacht en kleine groep naar Mine, alwaar de Allies geslacht worden.
Communicatie is belangrijk, ik laat altijd weten waar incommings zijn en meestal wordt hierop gereageerd.
Stables is iets waar je als Horde zijnde vanaf moet blijven, totaal niet van belang, maar toch.... sommigen vinden HK's farmen leuker.
Ik blijf BG's leuk vinden met m'n imba hunter. Althans, ik blijf hunters imba vinden. (BM).
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 87300 op 19-12-2006 15:29 . Reden: Typo. ]
ik snap dat ook niet daarom maar over gegaan op RP server, werd het ganken zo zat dat het gewoon niet leuk meer is, helemaal in Stranglethorn Vale waar de lvl 60érs de godsganze tijd staan te wachten op je terwijl je druk aan het questen bent met je lvl 40 toonAnoniem: 85443 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:23:
Nee ongetwijfeld, maar wat ik me niet kan voorstellen is dat iemand die moeite wil gaan doen. Wat is er leuk aan om iemand in de gaten te houden en telkens te vermoorden? Ga dan hitman spelen ofzo
Met 2/3 rogues een surpise attack laten doen?Anoniem: 135339 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:18:
Wat ik me nou afvraag he, als je in een premade vs premade nou eens een goeie tegenstander krijgt, waar je dus echt flink moet vechten voor de nodig , hoe gaan jullie dan te werk?
Stond pasgeleden samen met een shadow priest bij de BS te defenden (was op dat moment fire) dus denk je genoeg power te hebben om eventuele gastjes te kunnen slopen. Komt er 1 !!! rogue naar ons toe: sap op mij en blind op de priest. Pakt dus in z'n eentje de BS : (
Als je 3 punten hebt zal je ook nog van bovengaante acties moeten doen en af een toe een klein zergje op de stables/goldmine erbij zodat zij niet continu kunnen aanvallen waar en wanneer zij dat willen. Oftewel: hou initiatief
Anoniem: 180616
wij gaan altijd met 3 man naar mines 3 lm en de rest BS(ja tussendoor unmount er ook iemand bij stables) en ja ik ben alliance we farme aq 40 bwl en zitten nu ff op patchwork maarja winterstop vanwege kerstImdaMned schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:31:
[...]
Met 2/3 rogues een surpise attack laten doen?
Stond pasgeleden samen met een shadow priest bij de BS te defenden (was op dat moment fire) dus denk je genoeg power te hebben om eventuele gastjes te kunnen slopen. Komt er 1 !!! rogue naar ons toe: sap op mij en blind op de priest. Pakt dus in z'n eentje de BS : (
Als je 3 punten hebt zal je ook nog van bovengaante acties moeten doen en af een toe een klein zergje op de stables/goldmine erbij zodat zij niet continu kunnen aanvallen waar en wanneer zij dat willen. Oftewel: hou initiatief

Wegens verhuizing, nieuwe baan, boelveeldrukte heb ik al een maand of 4-5 niet meer gespeeld. Over een week of 2-4 hoop ik een nieuwe PC te hebben, en dan wil ik ook weer lekker gaan WoW-en 
Nu zit ik alleen nog erg in dubio... verder gaan met mijn oude chars op Eonar (waaronder een lvl 52 mage), of opnieuw beginnen op een andere server. Zijn er momenteel nog jonge servers, waar niet iedereen al in epix rondloopt enzo?
En als ik opnieuw begin, heeft het dan zin om meteen Burning Crusade aan te schaffen? Of heeft dat weinig nut met < lvl 60 chars?
Nu zit ik alleen nog erg in dubio... verder gaan met mijn oude chars op Eonar (waaronder een lvl 52 mage), of opnieuw beginnen op een andere server. Zijn er momenteel nog jonge servers, waar niet iedereen al in epix rondloopt enzo?
En als ik opnieuw begin, heeft het dan zin om meteen Burning Crusade aan te schaffen? Of heeft dat weinig nut met < lvl 60 chars?
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
wij doen meestal 2 mine, in om ze zoveel mogelijk af te leiden(horde) 8 blacksmit(waarvan een de farm neemt) en 5 LM. Je bent in zo'n geval gegarandeerd van 2 van de drie nodes en alliance heeft d'r dan nogmaar 1 omdat die op de andere plaatsen normaal gesproken nog druk bezig zijn. Zodra we d'r drie hebben niet gaan zergen omdat je dat vaak verliest met pre mades tegen je, maar 1/2 in defend modes hebben en de rest rondrennen waar hulp nodig is.Anoniem: 180616 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:48:
[...]
wij gaan altijd met 3 man naar mines 3 lm en de rest BS(ja tussendoor unmount er ook iemand bij stables) en ja ik ben alliance we farme aq 40 bwl en zitten nu ff op patchwork maarja winterstop vanwege kerst
Als je gewoon de standaard campain doet met de bekende chars dan hoeft dat neit voordat je lvl 60 bent. Als je BE of danerrei wil spelen zal je dat wle moeten doen, uiteindelijk maakt het niks uit als je lvl 70 wilt worden behalve dat het misschien wat goedkoper is geworden inmiddels. Er zijn pas wat nieuwe servers gereleased en als je veel tijd hebt en een paladin lvl'ed vanaf het begin van TBC dan heb je van die epix sowieso geen last omdat van die factie geen epic palladins of shamans zijn. Als je voor TBC kan beginnen met spelen en je kan dan ook 60 zijn op een willekeurige char maakt het ook niks uit omdat de gear voor 95% beter is dan de huidige gear in het spel in TBC.Whuzz schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:50:
Wegens verhuizing, nieuwe baan, boelveeldrukte heb ik al een maand of 4-5 niet meer gespeeld. Over een week of 2-4 hoop ik een nieuwe PC te hebben, en dan wil ik ook weer lekker gaan WoW-en
[ Voor 47% gewijzigd door Kevinp op 19-12-2006 15:56 ]
Eensch!ImdaMned schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:31:
[...]
Met 2/3 rogues een surpise attack laten doen?
Surprise-attacks zorgen ervoor dat je tegenstanders nergens een 'kleine' defense achter kunnen laten. Ze zijn dus op hun 2 nodes sowieso al 3/4 man per node kwijt, waarmee ze slechts 7/8 man in de aanval kunnen gooien. Aangezien je in een premade speelt mag ik er vanuit gaan dat je wel op tijd je roaming-team naar de node onder attack kunt sturen, zodat je bij de desbetreffende node ook met 7 man aanwezig bent om hem te verdedigen. Het graveyardvoordeel dat je daar dan hebt moet het absoluut mogelijk maken die node te kunnen verdedigen.
Als je netjes je 15 man over de 3 nodes verspreidt en blijft staan ben je veel te voorspelbaar bezig. Kan je tegenstander makkelijk 1 base zergen met 10 man, wat je toch echt 9 van de 10 keer verliest, en dan ga je achter de feiten aan lopen.
En wat openingstactiek betreft.. Horde loopt 9 van de 10 keer met een grote groep naar de BS, een premade speelt daar op in door 6 en 6 man naar GM/LM te sturen en je lekker met je 12 man gaar te laten koken bij de BS
Nou is iedere premade weer anders, dus een echt altijd goed werkende taktiek verzinnen is onmogelijk (wat mij dus juist de uitdaging van spelen tegen een premade lijkt, aangezien steamrollen saai wordt. Op zich is het natuurlijk te triest voor woorden dat je als premade om advies moet vragen, want kennelijk vertrouw je dan teveel op de onkunde van PUGs tegen je
Dan wordt het waarschijnlijk op een jonge server beginnen met nieuwe chars. Main chars zullen een Hunter en een Mage worden, simpelweg omdat ik daar het meeste plezier aan beleef.Kevinp schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:51:
Als je gewoon de standaard campain doet met de bekende chars dan hoeft dat neit voordat je lvl 60 bent. Als je BE of danerrei wil spelen zal je dat wle moeten doen, uiteindelijk maakt het niks uit als je lvl 70 wilt worden behalve dat het misschien wat goedkoper is geworden inmiddels. Er zijn pas wat nieuwe servers gereleased en als je veel tijd hebt en een paladin lvl'ed vanaf het begin van TBC dan heb je van die epix sowieso geen last omdat van die factie geen epic palladins of shamans zijn. Als je voor TBC kan beginnen met spelen en je kan dan ook 60 zijn op een willekeurige char maakt het ook niks uit omdat de gear voor 95% beter is dan de huidige gear in het spel in TBC.
Damnit. Het kriebelt nu weer, maar ik moet nog wachten tot ik mijn nieuwe PC kan bestellen
Wel prettig dat ik dan eindelijk van alle screenlag verlost zal zijn
Veel verschillende tactics dus voor AB, en inderdaad veel kleine aanvallen doen zodat ze geen kans hebben om met volle kracht een 3de node te pakken...
in de meeste gevallen win je dan wel.
Jammer dat een echt goed en spannend potje weinig voorkomt, zeker om dat je ook met zn alle op TS/VT zit...
En imho als horde BS/LM en Farm heeft dat wordt het wel heel lastig voor alliance om ze nog terug te pakken, zeker als ze snel zijn en op xroads blijven wachten..
Jammer dat een echt goed en spannend potje weinig voorkomt, zeker om dat je ook met zn alle op TS/VT zit...
En imho als horde BS/LM en Farm heeft dat wordt het wel heel lastig voor alliance om ze nog terug te pakken, zeker als ze snel zijn en op xroads blijven wachten..
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 135339 op 19-12-2006 16:13 ]
Hehe, ik kan me wel indenken hoe irritant het is. Gelukkig had ik besloten om op een normal server te spelen toen ik begon met WoW. Ik wist niet waar al dat andere voor stond (nu wel), maar een normale server leek mij wel prettigAnoniem: 144744 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:30:
[...]
ik snap dat ook niet daarom maar over gegaan op RP server, werd het ganken zo zat dat het gewoon niet leuk meer is, helemaal in Stranglethorn Vale waar de lvl 60érs de godsganze tijd staan te wachten op je terwijl je druk aan het questen bent met je lvl 40 toon
Ik dacht dat ze dat aan het verhogen waren naar 18 jaarx1dje schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:37:
[...]
hebben ze jou ff twee jaar vlink te pakken gehad, je mocht al bier drinken vanaf je 16e hor
Dus vandaar mijn vergelijking.
Anoniem: 41820
Trieste personen lopen er toch rond in dit spel zeg, ongelooflijk 
Ben ik gisteren met mijn nieuwe mage (lvl 14) aan het questen in westfall. Pillagers aan het killen in Moonbrook. Zie ik plots een lvl 19 troll mage vergezeld van een lvl 60 UD mage voorzien van HWL gear. Ik met rust laten en door spelen, niks aan het handje, doet die lvl 19 /duel. Nou dat verlies ik dus, maar was wel lollig. Ik deed /cry en die lvl 60 deed /laugh, allemaal leuk en aardig, zij lopen door. Zullen wel deadmines gaan doen zijn oid.
Komt er een minuut later een lvl 48 warlock langs. Vraagt hij of ik die 'kut hordes' gezien heb. Ik zeg ja, en ik vertel er bij dat ik ze maar niet zou aanvallen, omdat die ene lvl 60 is met HWL gear. Begint die me keihard uit te schelden en laat hij me tussendoor ook ff weten dat ze zijn alt geganked hebben. Hangt me wat de keel uit natuurlijk, maar goed, ik laat hem wat afkoelen en wisper hem enkele minuten later met excuses en dat ik hem gewoon wilde helpen, omdat hij toch hopeloos zou afgemaakt worden door die horde.
Begint hij me weer uit te schelden met wat voor lafaard en mietje ik wel niet ben enzo.
Ik wordt dus echt triest van zo'n mensen he
Gelukkig is er nog een ignore list voor zo'n dingen.
Ben ik gisteren met mijn nieuwe mage (lvl 14) aan het questen in westfall. Pillagers aan het killen in Moonbrook. Zie ik plots een lvl 19 troll mage vergezeld van een lvl 60 UD mage voorzien van HWL gear. Ik met rust laten en door spelen, niks aan het handje, doet die lvl 19 /duel. Nou dat verlies ik dus, maar was wel lollig. Ik deed /cry en die lvl 60 deed /laugh, allemaal leuk en aardig, zij lopen door. Zullen wel deadmines gaan doen zijn oid.
Komt er een minuut later een lvl 48 warlock langs. Vraagt hij of ik die 'kut hordes' gezien heb. Ik zeg ja, en ik vertel er bij dat ik ze maar niet zou aanvallen, omdat die ene lvl 60 is met HWL gear. Begint die me keihard uit te schelden en laat hij me tussendoor ook ff weten dat ze zijn alt geganked hebben. Hangt me wat de keel uit natuurlijk, maar goed, ik laat hem wat afkoelen en wisper hem enkele minuten later met excuses en dat ik hem gewoon wilde helpen, omdat hij toch hopeloos zou afgemaakt worden door die horde.
Begint hij me weer uit te schelden met wat voor lafaard en mietje ik wel niet ben enzo.
Ik wordt dus echt triest van zo'n mensen he

Die is helaas limited, en geloof me, hij komt vol te zitten.Anoniem: 41820 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:33:
Verhaal..
Ik vind het jammer dat je in je ignore list geen reden erachter kunt zetten.
Of kan dat wel, weet het eigenlijk niet eens zeker.
Lijkt me iig wel handig, want ik weet na een maand echt niet meer waarom ik iemand ignore.
Nee, de ene durfde niet in zijn eentje, maar toen hij zag dat de ander achter me aan ging kwam hij ook maar stoer meehelpen.Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:23:
[...]
Oh dus ze kwamen elkaar per toeval tegen en besloten je toen te vermoorden?
[...]
Nee ongetwijfeld, maar wat ik me niet kan voorstellen is dat iemand die moeite wil gaan doen. Wat is er leuk aan om iemand in de gaten te houden en telkens te vermoorden? Ga dan hitman spelen ofzo
Default blanke hetero
Sorry, moet even reagerenMysticSnake schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 04:11:
Ik vind die Mage Dragon's breath echt te triest voor woorden. Natuurlijk waren mages slecht, maar om ze nou beter te maken met 2 warlock-skills (death-coil en pet) vind ik erg matig van Blizzard.
Dragons breath is inderdaad helemaal gelijk aan deathcoil en is zwaar overpowered, want:
Dragons breath heeft ook 30 yd range.
Dragons breath is trainable net als deathcoil en kost geen 41 talent points
Dragons breath heeft ook een ondispellable horror effect van 10 sec die niet breekt op damage
Dragons breath healed ons ook

Wat betreft de pet vergelijken met de warlock pet is net zo krom... Onze pet is summoned met een 2 min cooldown en duurt 45 seconden MAX. een warlock pet is er ALTIJD en hoeft maar 1x summoned te worden. Onze pet kan enkel damage doen met 1 spell, terwijl al de warlock pets veel nuttiger utilities hebben. Geen enkele (intelligente) warlock gebruik zijn pet voor damage, met uitzondering van de Felguard. De void is er om te tanken, de succubus is er om te crowd controller, de felhunter voor casters te counteren en de imp is er voor de bloodpact (PvE).
Daarnaast zit de ENIGE ability die de elemental heeft, de ranged frost nova, op onze EIGEN Global Cooldown, terwijl alle andere warlock pets onafhankelijk van de master kunnen handelen.
Tja, als je Naxx in wilt zul je toch echt een guild moeten hebben met wat meer toeweiding aan PvE en dan heb je geen tijd meer om te PvPen.En die Hunters zijn ook te goed geworden gewoon. Aimed shot HIT voor 2000 damage en CRIT voor 3000 damage. Een rogue in een frost-trap is er dus altijd geweest binnen 5 seconden.
Maar bij ons in PvP hebben alle Hordes veel betere items dan de Alliances. Praktisch alle Mages/Warlocks hebben tier 2 en Staff of Shadowflame/Azuresong/Claw of Chromaggus terwijl onze mages rondlopen met Crackling staff en groene items "of the Eagle" hebben.
Warriors van de Hordes hebben altijd Untamed Blade, Ashkandi Greatsword of Brotherhood, etc. terwijl onze Warriors Doomulus Prime gebruiken.
Alliances Rogues met Julie's Dagger in PvP zie je ook nog al te vaak terwijl Hordes natuurlijk rondlopen met Brutalitity Blade, Perdition Blade.
Ik snap niet precies hoe dit komt. De beste Horde guild is halverwege Naxxramas, terwijl de beste Alliance guild al 4 of 5 keer Kel'Thuzad heeft gekilled en de tweede beste Alliance guild is bij Sapphiron. Wellicht spelen alle goede Alliances enkel PvE, erg jammer eigenlijk.
Alleen met mijn PvP guild-raid kunnen we makkelijk winnen in de Battlegrounds. Al beginnen steeds meer en meer spelers met hun slecht gegearde alts te komen.
Als je begint is Molten Core een retard / gear check, BWL geeft wat meer uitdagin op tactisch gebied waarna AQ40 encounters bied die nog meer op tactiek / uitvoering aankomen dan gear. Naxxramas daarentegen is de top op dit moment en dit vergt zowel de beste gear als tactiek en toeweiding. Als je een paar uurtjes vrij hebt, dan ga je enchants farmen of mats voor je pots die VEREIST zijn in Naxx. De PvP rewards zijn toch inferieur aan de items die je krijgt in het begin van Naxx.
De eerste 5 bosses in Naxx zijn makkelijk genoeg, maar als je bij Patchwerk, Loatheb of Gothik aankomt, wordt het een stuk lastiger
iemand een linkje naar een (nederlandse) mirror voor de patches? Net WoW opnieuw geinstalleerd, en WoWWiki is down
Doe jij dat dan ook effe, 10 seconden horror-effect is natuurlijk 3 seconden.CU2morO schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:54:
[...]
Sorry, moet even reageren
Dragons breath is inderdaad helemaal gelijk aan deathcoil en is zwaar overpowered, want:
Dragons breath heeft ook 30 yd range.
Dragons breath is trainable net als deathcoil en kost geen 41 talent points
Dragons breath heeft ook een ondispellable horror effect van 10 sec die niet breekt op damage
Dragons breath healed ons ook
![]()
eventjes je feiten op een rijtje krijgen, jongen.
Anoniem: 10456
pwnedOn_E schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:59:
[...]
Doe jij dat dan ook effe, 10 seconden horror-effect is natuurlijk 3 seconden.
laat mij ff lekker overdrijvenOn_E schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:59:
[...]
Mensen vergeten ook altijd de downsides te vermelden:On_E schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:59:
[...]
- travel time (LoS)
- 2 minuten cooldown
- 600 mana cost
om maar te zwijgen over dat het de _enige_ direct escape mogelijkheid is voor een warlock
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 19-12-2006 17:12 ]
Een beetje warlock weet dat DC geen tien seconden duurt hoor..CU2morO schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:06:
[...]
laat mij ff lekker overdrijvenvind het heerlijk om me ook eens in de huid van een warlock te verplaatsen
Iemand dit wel eens gelezen?
http://www.wowinsider.com...in-the-man-with-ten-arms/
1 persoon die 4 mages + 1 priest speelt...
Anoniem: 108648
sure, ik ga lekker in combat zitten eten als er nog 5 hunters, rogues etc een makkelijke kill willen met het beetje hp dat ik nog over hebOn_E schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:47:
Yep was ooit zo dat als je buiten bereik van de dode lock liep de DOTs verdwenen, en dat was een bug en is dus gefixed.
10 seconden nadat ?
Dan had je al minimaal 4 seconden aan je eten kunnen zitten, en ging je niet dood door die DOTs.
Je moet de vraag anders stellen. Niet of er veel epic-geared rondloopt, maar of er voldoende guilds zijn om end-raids te doen als je level 70 bent.Whuzz schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:50:
De situatie als je level 70 bent is hetzelfde als het pre-MC tijdperk wat toen nog maar voor enkele waren neergelgd. Als je lvl70 bent is gear niet meer het belangrijkste, maar skills, je gaat de end-game instances in om weer betere gear te krijgen.
Het zal nog steeds moeilijk zijn om in goed samenwerkende guild/raidgroeps te komen, echter de drempel van de benodigde keer zal een stuk lager zijn in de beginnen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Dan moet je niet in je eentje op een groep van 5 Hunters/Rogues en een Warlock af gaan.Anoniem: 108648 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:13:
[...]
sure, ik ga lekker in combat zitten eten als er nog 5 hunters, rogues etc een makkelijke kill willen met het beetje hp dat ik nog over heb

Een beetje warlock weet ook dat DB op geen enkele manier kan tippen aan DC, net als de Elemental met het brede scala aan pets dat de warlock tot zijn beschikking heeft.Anoniem: 10456 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:10:
[...]
Een beetje warlock weet dat DC geen tien seconden duurt hoor..
Maar genoeg over dit gezeur
Heb nog wat plaatjes geschoten van mn warrior waar ik tegenwoordig wat vaker op speel als we geen raid hebben (mijn main is een tier 2-3 mage)
Een screenshot in AV. Liep in een hunter trap, maar zo makkelijk liet deze gnome zich niet vangen. Met al mn kracht probeerde ik nog uit het ijs te wurmen voordat ik muurvast kwam te zitten:
Daarnaast ook nog een keertje DiM gedaan voor een guildmate. Die Prince Tortelduif is ook oud geworden... Zijn slagen zijn ook niet meer wat het geweest is. Hij heeft al de grootste moeite om deze kleine gnome te raken:
En tot slot de meest spannende AB die ik ooit gespeeld heb. Premade tegen premade, ongeveer even goed gegeared en blijkbaar ook gelijk geskilled. Ze stonden een groot deel van de match voor, totdat we op het laatst hun 2 nodes capten en er een 4-1 voorsprong van maakten. Het eindresultaat was een 1990-2000 win voor ons.
Ik heb een groot probleem momenteel:
alle knoppen van de actionbars en gewone knoppen (1 t/m 0 en - en =) werken van de ene op de andere dag niet meer!!
Ik snap er niets van, wie kan mij helpen??
alle knoppen van de actionbars en gewone knoppen (1 t/m 0 en - en =) werken van de ene op de andere dag niet meer!!
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Over verslaving gesprokenAnoniem: 135339 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:10:

Misschien dat Options->Keybindings->reset to default helpt.Snuffel schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:35:
Ik heb een groot probleem momenteel:
[ Voor 33% gewijzigd door Bulligan op 19-12-2006 17:50 ]
Nee, dat zou al te makkelijk zijn.
Ik krijg in mijn chatwindow ook een melding van een string die niet goed is. Alle buttons, actionbars etc werken gewoon niet.
Erg lastig spelen (niet te spelen) dus.
Ik krijg in mijn chatwindow ook een melding van een string die niet goed is. Alle buttons, actionbars etc werken gewoon niet.
Erg lastig spelen (niet te spelen) dus.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Je kan altijd proberen je WTF en WDB dirs leeg te gooien, dan zijn wel AL je instellingen weg (ook van je mods e.d)
Als je niet te veel speciale mods gebruikt is dat een handige oplossing. Even je Resolutie weer instellen en je bent klaar.
Als je niet te veel speciale mods gebruikt is dat een handige oplossing. Even je Resolutie weer instellen en je bent klaar.
WTF en Interface heb ik inderdaad al gedelete.
Die WBD directory ken ik niet. Waar vind ik die zo snel?
Die WBD directory ken ik niet. Waar vind ik die zo snel?
heb het zelfde gehad 2000 tegen 1990 gewonen van de hordeEn tot slot de meest spannende AB die ik ooit gespeeld heb. Premade tegen premade, ongeveer even goed gegeared en blijkbaar ook gelijk geskilled. Ze stonden een groot deel van de match voor, totdat we op het laatst hun 2 nodes capten en er een 4-1 voorsprong van maakten. Het eindresultaat was een 1990-2000 win voor ons.
[afbeelding]
wij hebben een x 2000-2000 gewonnen... was ook een verrassing wie uiteindelijk won.. alliance dusroflcakes schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:19:
[...]
heb het zelfde gehad 2000 tegen 1990 gewonen van de hordewe stonden met 300 punten achter toen hun op de 1800 zaten en bam ineens hadden wij 4 bases en haalde we ze in
hmm last time i checked waren pally's behoorlijk gelijk aan droods, maar dat kan aan mijn uber skills liggenSnappie88 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:39:
[...]
Ach joh, wees blij dat je Tier3 hebt
Ik ben op Ravencrest ook maar een Druid begonnen, zojuist level 30 aangetikt. En het is nog leuk om 'm te levellen ook, en dat terwijl ik op Outland ook al een Druid heb staan. Wel zonde, maarjah... Ben gewoon een Dr00d persoon
Ook leuk om Alliance te pakken die denken jou te kunnen ganken. Potion erbij, mob afmaken, en dág dág Paladin
die nieuwe paladin skills zijn ook heerlijk! alleen wel erg jammer dit je niet holy strike en reckoning niet allebei kan hebben
weet iemand trouwens wat better is: full retri met de rest in prot of anders om? ik wil vooral damage, maar als ik de retri/prot tree's vergelijk lijkt het mij dat de prot tree veel mee dps huist
Anoniem: 104748
Mag een mage iets nieuws hebben? Je moet zowiezo veel in Fire stoppen om hem te hebben, dus je heb geen ice barrier of ice block. We moeten dus goed uitkijken van dichtbij als we geen ice mage zijn, ik ben dan ook zeerblij dat ik af en toe net eventjes weg kan komen dmv dragons breath.MysticSnake schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 04:11:
Ik vind die Mage Dragon's breath echt te triest voor woorden. Natuurlijk waren mages slecht, maar om ze nou beter te maken met 2 warlock-skills (death-coil en pet) vind ik erg matig van Blizzard.
En die Hunters zijn ook te goed geworden gewoon. Aimed shot HIT voor 2000 damage en CRIT voor 3000 damage. Een rogue in een frost-trap is er dus altijd geweest binnen 5 seconden.
En vergeet niet bij het rogue verhaal dat een rogue niet gezien of getrapt hoort te worden.
Crusader Strike is heerlijk qua dps om eerlijk te zijn. Als je genoeg spelldmg hebt is een 40/0/11 build ook erg aan te raden.!GN!T!ON schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:43:
[...]
hmm last time i checked waren pally's behoorlijk gelijk aan droods, maar dat kan aan mijn uber skills liggen![]()
die nieuwe paladin skills zijn ook heerlijk! alleen wel erg jammer dit je niet holy strike en reckoning niet allebei kan hebben![]()
weet iemand trouwens wat better is: full retri met de rest in prot of anders om? ik wil vooral damage, maar als ik de retri/prot tree's vergelijk lijkt het mij dat de prot tree veel mee dps huist
Net een warsong gulch game gespeelt met een premade (allemaal kennisen/vrienden) gvd een game gehad van 47 minuten 
Was wel enorm leuk
Was wel enorm leuk
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 19-12-2006 22:42 ]
Anoniem: 10353
Iemand enig idee hoe dit kan ?Kevinp schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:43:
[...]
D'r waren addons die extended ignore hadden, maar meestal kan je die chars er na een dag weer uitgooien omdat ze dan al gebanned zijn.
Waar ik me aan erger(en ik weet trouwens ook niet hoe ze het doen) dat je ooit in Naxx van die gold sell dingen in /1 krijgt van een warriro die in durotar staat
Ben ik in Naxx krijg ik van de raidleader de tactics te horen van Patchwerk en wie doet wat enzo dan op eens boom 6 regels spamm en weer 6 regels spam in de general channel.
Heb maar snel general channel uitgezet maar is storend is het wel.
mja, je kan vanaf elke plaats op alle channels komen...Anoniem: 10353 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:34:
[...]
Iemand enig idee hoe dit kan ?
Ben ik in Naxx krijg ik van de raidleader de tactics te horen van Patchwerk en wie doet wat enzo dan op eens boom 6 regels spamm en weer 6 regels spam in de general channel.
Heb maar snel general channel uitgezet maar is storend is het wel.
gewoon /join 'volledige naam van het kanaal'
Anoniem: 123132
Ik zit met n dilemmna,
Heb n 60 rogue met t1/t2, maar vind em nogal boring, ben dr al achter dat ik n hunter wil ( ook lang over zitte twijfelen -.- )
Zal ik Female Nelf rollen, Male Dorf, of wachten op n Draenei ( draenei males hebben wel hele vette crosbow/polearm animation ^_^)
bah ik kan altijd zo lekker twijfelen, Stoneform is imba, Shadowmelt zie ik et nut niet van in, en Draenei is leuk omdat het nieuw is, maar dan moet ik ineens 1-70, en kan ik niet meteen met tbc beginnen met levelen van 60-70
help out ! ;o
Heb n 60 rogue met t1/t2, maar vind em nogal boring, ben dr al achter dat ik n hunter wil ( ook lang over zitte twijfelen -.- )
Zal ik Female Nelf rollen, Male Dorf, of wachten op n Draenei ( draenei males hebben wel hele vette crosbow/polearm animation ^_^)
bah ik kan altijd zo lekker twijfelen, Stoneform is imba, Shadowmelt zie ik et nut niet van in, en Draenei is leuk omdat het nieuw is, maar dan moet ik ineens 1-70, en kan ik niet meteen met tbc beginnen met levelen van 60-70
help out ! ;o
In EQ was iemand die een 6 box had. Dat is ook 1 groep. Maar WOW.Anoniem: 135339 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:10:
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
ik vindt zelf die Draenei ongelofelijk lelijk, maar het is jouw char ofcAnoniem: 123132 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 00:12:
Ik zit met n dilemmna,
help out ! ;o
ik zou gaan voor dwarf, stoneform is cool en de meeste hunters zijn al Nelf op mijn realm tenminste (runetotem)
kwa prestaties zal het voor wow geen ene f*ck uitmaken. Omdat wow op alles ongeveer moet kunnen draaien kunnen ze niet de specs te uber maken. Ikzelf heb een 1900XT dus das nog een stapje voor wat jij zegt. Dit staat op de hoogste instellingen en draait soepel. Heb nog nooit schokkend beeld gehad en het ziet er super gelikt uit. Als je alleen WoW speelt zou ik zeker niet de 8800GTS nemen omdat dit gewoon overkill is voor dit spel. Als je nu op een 24inch monitor gaat spelen kan het ff anders zijn maar nu is het zonde, als je het mij vraagt.Anoniem: 180616 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:59:
En het is zwaar irritant, ben jij net lekker aant questen en mannetjes mollen, komt er zown orc aan. Je denk och dat gaat wel over, dus jij gaat door, heb je bijna de mob dood gaat hij jou aanvallen, fucking lame, maarja op de pvp waar ik opzit zitten ook bekende, dus ff switchen is ook geen optie
En dan heb je idd nog dat l60 attacked l35 gezeur....waarom. Hierdoor krijg ik dan weer de neiging om elke orc die een stuk lager is ook te killen, zucht ik mis toch wel de swear button ofzow
laat me gewoon met rust

[ Voor 18% gewijzigd door thewizard2006 op 20-12-2006 07:55 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
In DAOC speelde iemand op mijn server (Merlin) ook een box. 5 wizards, cleric, paladin en minstrel. Die BBQ'de in zijn 1tje PUG's.junglebeast schreef op woensdag 20 december 2006 @ 05:10:
[...]
In EQ was iemand die een 6 box had. Dat is ook 1 groep. Maar WOW.
Goed, dat was dan ook echt non-linieare PVP, geen instance die telkens hetzelfde is zoals WoW.
* JeroenNietDoen droomt maar weer eens van een echte PVP MMORPG
Het was ooit zo dat je vanuit shadowmelt een aimed shot kon doen en dan kwam je pas uit shaownmelt als je echt shoot. Nu hebben ze dat generfed en is het niet heel erg handig meer. Heb het denk ik een keer of 2/3 gebruikt.Anoniem: 123132 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 00:12:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
those days ar goneKaap schreef op woensdag 20 december 2006 @ 08:02:
[...]
In DAOC speelde iemand op mijn server (Merlin) ook een box. 5 wizards, cleric, paladin en minstrel. Die BBQ'de in zijn 1tje PUG's.
Goed, dat was dan ook echt non-linieare PVP, geen instance die telkens hetzelfde is zoals WoW.
* Bokkie droomt maar weer eens van een echte PVP MMORPG
echt pvp gaat moeizaam zonder premade

hoop echt dat de expansion snel komt, je voelt op de servers gewoon dat iedereen een afwachtende lakesere houding heeft

Tja, het wordt nog door enkele duizenden gespeelt maar het ziet er niet meer uit. Daarnaast hebben ze destijds met TOA gear > skills gesteld, dat was jammer.Bokkie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 08:19:
[...]
those days ar goneget with the program en ga grinden ^^
Ach ja, Warhammer volgend jaar
Ik merk aan mezelf ook dat ik wacht op TBC. De PVP van WoW vind ik ruk (gear > skills) en sinds laatste patch wordt er niet meer geraid. Weinig te doen dus. Wachten maar op TBC om weer verder te levelen.
ach ik ben nu lekker aant levelen in strangletorn en volgens mij moet ik blij zijn dat er nu heel veel mensen aan het pvpuh zijn, schijnt normaal helemaal ruk te zijn met al die L60 die naar zul grub gaan
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
dat gear > skills is echt afhankelijk van de class. Met vele classes kan je met mindere gear goede spelers aan. Vooral voor ranged classes geld dat (mage hunter lock).Kaap schreef op woensdag 20 december 2006 @ 08:38:
[...]
Tja, het wordt nog door enkele duizenden gespeelt maar het ziet er niet meer uit. Daarnaast hebben ze destijds met TOA gear > skills gesteld, dat was jammer.
Ach ja, Warhammer volgend jaar
Ik merk aan mezelf ook dat ik wacht op TBC. De PVP van WoW vind ik ruk (gear > skills) en sinds laatste patch wordt er niet meer geraid. Weinig te doen dus. Wachten maar op TBC om weer verder te levelen.
Ik heb trouwens gister iest positiefs gevonden in de patch, wat me eerder niet opgevallen was. Die bronze affliction ging weg toen chrom dood ging. En daarna nefarian ook nog easy neer gelecht(bronze and green). In totaal was dat 16g profit op twee bosses. Daarna ff wat easy bosses in AQ40 (skeram vem en satura). Daarna stonden we voor een dilemma, fanrkis proberen in de 30 minuten die we over hadden. Maar om nu te whipen en het dan af te blazen (omdat die demo shout niet meer werkt). vonden we niet zo'n goed idee, dus zijn we even naar onyxia gegaan.
Onyxia tja blijft geinig, fulll nuken en als je agro hebt noord lopen. Het leukste was op het einde toen onze dps warrior op 0,01% agro trok bij een flame breath en die kant eventjes flamde valk voordat hij dood was
Wij hebben hetzelfde probleem sinds de patch met Fankris, iemand hier hem al neergehaald na de patch?
Haha, die wil je niet tegen komen denk ik nee. Ik zou al heel erg blij zijn met één alt-priest. Stel je voor, een soort van pet-priest die constant meeloopt om je te healen of wat damage te doen.Anoniem: 135339 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:10:
offtopic:
Zou iemand misschien de text van dat artikel even kunnen copy-pasten naar mijn mail (whuzzie at gmail punt com)? Systeembeheerders hier houden kennelijk niet van WoW, dus wow-insider kan ik niet opkomen
Zou iemand misschien de text van dat artikel even kunnen copy-pasten naar mijn mail (whuzzie at gmail punt com)? Systeembeheerders hier houden kennelijk niet van WoW, dus wow-insider kan ik niet opkomen
Ja, 2e of 3e try. Ik weet verder niet wat de warriors deden (gewoon shouts denk ik), maar af en toe sloopte we gewoon de adds.Anoniem: 10456 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:19:
Wij hebben hetzelfde probleem sinds de patch met Fankris, iemand hier hem al neergehaald na de patch?
Music is not just a sound, it's a way of living.
Ik ben er ook aardig heelhuids doorheen gekomen ;P Gelukkig op wat elite questjes na er al zogoed als doorheen. Gister in Badlands gewoon questen tussen 3 Alliance en 2 hordesthewizard2006 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 08:47:
ach ik ben nu lekker aant levelen in strangletorn en volgens mij moet ik blij zijn dat er nu heel veel mensen aan het pvpuh zijn, schijnt normaal helemaal ruk te zijn met al die L60 die naar zul grub gaan
Default blanke hetero
Veel problemen initieel idd door de shout nerf.Anoniem: 10456 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:19:
Toen hebben we alle healers bij de staart van Fankriss verzameld, alle paladins daar ook. 1 tank specced paladin aangewezen om al die spawns daar onder de staart te tanken met die aoe enzo.
Ik denk dat door healing aggro alle spawns vanzelf wel naar Fankriss rende op deze manier, en het was zelfs nog makkelijker dan welke tactiek die we ooit hadden gebruikt.
(ok, wel een alliance tactiek dus...)
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
Hoe bedoel je dat ?!GN!T!ON schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:43:
[...]
hmm last time i checked waren pally's behoorlijk gelijk aan droods, maar dat kan aan mijn uber skills liggen![]()
die nieuwe paladin skills zijn ook heerlijk! alleen wel erg jammer dit je niet holy strike en reckoning niet allebei kan hebben![]()
Full retribution met een goede twee hander doet veel meer damage dan enkel hander met shield.
[ Voor 9% gewijzigd door ActualFantasy op 20-12-2006 10:02 ]
Wij zijn dus Hordebras schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:00:
[...]
Veel problemen initieel idd door de shout nerf.
Toen hebben we alle healers bij de staart van Fankriss verzameld, alle paladins daar ook. 1 tank specced paladin aangewezen om al die spawns daar onder de staart te tanken met die aoe enzo.
Ik denk dat door healing aggro alle spawns vanzelf wel naar Fankriss rende op deze manier, en het was zelfs nog makkelijker dan welke tactiek die we ooit hadden gebruikt.
(ok, wel een alliance tactiek dus...)
@ Locutes: tnx voor het interview!
Ik heb even met de talent calculator van wowhead zitten spelen:
Level 70 PvE (frost) mage:
http://www.wowhead.com/?talent-bc=Rf0VZZiAGcofxsiox
Level 70 PvP (shadow) priest:
http://www.wowhead.com/?talent-bc=rxMGzhZZVMgzMtRbtEo
*edit* Nog een level 70 build, voor mijn warrior als ik nog zin heb om hem te levelen:
http://www.wowhead.com/?talent-bc=TVMxdhbogMdioE00V0bZc
Gewoon de standaard cookie cutter arms/fury build.
Enige tips of opmerking op deze builds?
Voor de priest ben ik aan het twijfelen welke mana talent nu het beste is:
Meditation - Allows 15% of your Mana regenaration to continue while casting
of
Focused Mind - Reduces the mana cost of your Mind Blast, Mind Control and Mind Flay spells by 15%
In mijn build heb ik 3 punten in de eerste gestoken en 2 in de andere omdat shadow priests
te lijden hebben als het aankomt op mana gebruik/regenaration
Maar is dit wel nodig in een PvP build?
Verder heb ik op de mage opzettelijk gekozen om niet in die water elemental te speccen.
Los van hoe goed/slecht het ding is ligt het spelen met pets mij niet echt. Het is de reden waarom ik geen lock heb gerolled.
Level 70 PvE (frost) mage:
http://www.wowhead.com/?talent-bc=Rf0VZZiAGcofxsiox
Level 70 PvP (shadow) priest:
http://www.wowhead.com/?talent-bc=rxMGzhZZVMgzMtRbtEo
*edit* Nog een level 70 build, voor mijn warrior als ik nog zin heb om hem te levelen:
http://www.wowhead.com/?talent-bc=TVMxdhbogMdioE00V0bZc
Gewoon de standaard cookie cutter arms/fury build.
Enige tips of opmerking op deze builds?
Voor de priest ben ik aan het twijfelen welke mana talent nu het beste is:
Meditation - Allows 15% of your Mana regenaration to continue while casting
of
Focused Mind - Reduces the mana cost of your Mind Blast, Mind Control and Mind Flay spells by 15%
In mijn build heb ik 3 punten in de eerste gestoken en 2 in de andere omdat shadow priests
te lijden hebben als het aankomt op mana gebruik/regenaration
Verder heb ik op de mage opzettelijk gekozen om niet in die water elemental te speccen.
Los van hoe goed/slecht het ding is ligt het spelen met pets mij niet echt. Het is de reden waarom ik geen lock heb gerolled.
[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 20-12-2006 10:53 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Een tactic die wij bij singularis vroeger gebruikten voor Fankriss is de volgende:
De tank op Fankriss, en de rest van de raid, letterlijk IEDEREEN staat op elkaar zo'n 5-10 yards achter de tank. Adds die spawnen worden gewoon ge-AOE feared, eerst door de warriors, omdat die de langste cooldown hebben, daarna locks en priests. Er wordt een soort van fear-rotation afgesproken. Op Fankriss worden er geen dots gezet, die damage doen, dus wel JoW, CoE, CoS, enz. Op deze manier is het makkelijker te controleren waneer de spawns komen.
Er is 1 iemand die op vent waarschuwt wanneer er een spawn is, deze staat op de MT list van CTRA, en iedereen neemt op dit moment direct het target van deze persoon, die bij ons altijd de raidleader was. Neerdps'en en terug naar Fankriss.
Op deze manier gaat de boss echt heel simpel neer, waarna er niet meer gefeared wordt. De adds komen allemaal op de raid terecht, mages nagelen ze aan de grond en een paar AOE-spells later heb je dikke loot
Met deze tactic nog nooit meer dan 2 mensen verloren, in tegenstelling tot de battleshout tactic waar bijna altijd de helft van de raid dood ging omdat er een warrior het loodje legde.
Met deze tactic heb je ook veel meer mana om de boss te nuken, waardoor die ook sneller neer gaat, aangezien je niet tussenin moet adds AOE-en.
Het is ook gemakkelijker voor de healers, ze moeten niet een X aantal warriors up houden, maar enkel de MT en hier een daar een healtje naar de dps gooien.
Dit is een tactic van voor de laatste patch, maar ik zie niet in waarom die niet zou werken nu.
De tank op Fankriss, en de rest van de raid, letterlijk IEDEREEN staat op elkaar zo'n 5-10 yards achter de tank. Adds die spawnen worden gewoon ge-AOE feared, eerst door de warriors, omdat die de langste cooldown hebben, daarna locks en priests. Er wordt een soort van fear-rotation afgesproken. Op Fankriss worden er geen dots gezet, die damage doen, dus wel JoW, CoE, CoS, enz. Op deze manier is het makkelijker te controleren waneer de spawns komen.
Er is 1 iemand die op vent waarschuwt wanneer er een spawn is, deze staat op de MT list van CTRA, en iedereen neemt op dit moment direct het target van deze persoon, die bij ons altijd de raidleader was. Neerdps'en en terug naar Fankriss.
Op deze manier gaat de boss echt heel simpel neer, waarna er niet meer gefeared wordt. De adds komen allemaal op de raid terecht, mages nagelen ze aan de grond en een paar AOE-spells later heb je dikke loot
Met deze tactic nog nooit meer dan 2 mensen verloren, in tegenstelling tot de battleshout tactic waar bijna altijd de helft van de raid dood ging omdat er een warrior het loodje legde.
Met deze tactic heb je ook veel meer mana om de boss te nuken, waardoor die ook sneller neer gaat, aangezien je niet tussenin moet adds AOE-en.
Het is ook gemakkelijker voor de healers, ze moeten niet een X aantal warriors up houden, maar enkel de MT en hier een daar een healtje naar de dps gooien.
Dit is een tactic van voor de laatste patch, maar ik zie niet in waarom die niet zou werken nu.
Wij hadden gewoon gezegd geen zin om een goede raid af te sluiten in mineur door een whipe, als we gingen moest die dood. En denk dat we dan gewoon 2 warriors op fankris(standaard), en 2/3 warriors op spawns(eigenlijk maar 1 andere voor als ze te gelijk spawnen).Anoniem: 41820 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:44:
Een tactic die wij bij singularis vroeger gebruikten voor Fankriss is de volgende:
Een warrior die toch demo shout + battle shout doet om iets van agro te krijgen, eventueel aoe taunt, maar dat is wel wat gevaarlijk. Maar als we door gaan in AQ willen we ook een keer serieus de twins gaan doen.
Welke class is over t algemeen gesproken het sterkst laten we zeggen, in een 1 tegen 1 pvp gevecht, met gelijkwaardig level/skills/equipment. Want ik wil warcraft gaan kopen, maar wil wel met de sterkste class spelen. ( vaak is dat een soort warior).
pak gewoon class die je leuk vind, er is geen sterkste, elke class heeft zen sterke en zwakke punten.
casters doen veel dmg, maar zijn ook snel dood (weinig hp/armor) etc etc
zo kan je alles uiteenzetten in plus en min punten.
Battle.net Spud#2543
Er is geen sterkste, dat is het hele ideeReconhell schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:08:
Welke class is over t algemeen gesproken het sterkst laten we zeggen, in een 1 tegen 1 pvp gevecht, met gelijkwaardig level/skills/equipment. Want ik wil warcraft gaan kopen, maar wil wel met de sterkste class spelen. ( vaak is dat een soort warior).
Speel wat je leuk vindt (warrior/tank/rogue/healer/pet class/caster/etc)
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 20-12-2006 11:18 ]
lijkt mij stug hoor, volgens mij maakt bijv een priester geen kans tegen een warrior, 1 tegen 1.
Ik denk dat ik warrior neem of een mage, en dan nightelves, or orcs dat is het coolst.
Ik denk dat ik warrior neem of een mage, en dan nightelves, or orcs dat is het coolst.
absoluut geen warrior. Dat zijn zeker in 1 vs 1 gevechten de zwakste.Reconhell schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:08:
Warlocks en huntesr zijn nu het sterkst in 1 vs 1 gevechten. Warlocks hebben veel HP en een pet die irritant is. Dots(damage over time), fear etc die erg irritant is.
Hunters hebben wat meer armor, veel hit points, en een irritante pet.
heeft iemand eigenlijk nog ooit gehoord hoe dat ze dat nu met taunt enzo willen doen, heb ooit gelezen dat ze taunt ook op spelers wilde laten werken. Wat wel leuk zou zijn op een mage icm spel reflect
[ Voor 13% gewijzigd door Kevinp op 20-12-2006 11:27 ]
Je weet wel veel voor iemand die nog moet beginnen met spelenReconhell schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:25:
lijkt mij stug hoor, volgens mij maakt bijv een priester geen kans tegen een warrior, 1 tegen 1.
En een prot-warrior maakt over het algemeen niet veel kans tegen een shadow priest
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 20-12-2006 11:27 ]
Casters hebben weinig hp? Moet je es mijn warlock tegenkomen tegenwoordigTepelStreeltje schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:10:
pak gewoon class die je leuk vind, er is geen sterkste, elke class heeft zen sterke en zwakke punten.
Een hunter (liefst female night elf) met een chinese naam en pet dat 'Cat' of 'Boar' heet op een PvP realmReconhell schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:08:
ff serieus: kies gewoon wat je leuk vind om te spelen
Zowel night elfs als orcs kunnen geen mages zijn. En een priest wint wel degelijk van een warrior.Reconhell schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:25:
1 vs 1 is een ontzettend klein stuk van dit spel, en het bied sowieso geen character advancement.
In 1 vs 1 zijn warriors de moeilijkste klasse (ik durf niet zwakste te zeggen want er is ook nog zoiets als skill) om mee te spelen.
PvP (person versus person) gebeurt vaak in groep (tenminste als je rewards wilt
[ Voor 42% gewijzigd door Kapoen op 20-12-2006 11:34 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!
Let op! Er is een keylogger in omloop op populaire addon sites.
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!
Let op! Er is een keylogger in omloop op populaire addon sites.