MysticSnake schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 04:11:
En die Hunters zijn ook te goed geworden gewoon. Aimed shot HIT voor 2000 damage en CRIT voor 3000 damage. Een rogue in een frost-trap is er dus altijd geweest binnen 5 seconden.
Maar bij ons in PvP hebben alle Hordes veel betere items dan de Alliances. Praktisch alle Mages/Warlocks hebben tier 2 en Staff of Shadowflame/Azuresong/Claw of Chromaggus terwijl onze mages rondlopen met Crackling staff en groene items "of the Eagle" hebben.
Warriors van de Hordes hebben altijd Untamed Blade, Ashkandi Greatsword of Brotherhood, etc. terwijl onze Warriors Doomulus Prime gebruiken.
Alliances Rogues met Julie's Dagger in PvP zie je ook nog al te vaak terwijl Hordes natuurlijk rondlopen met Brutalitity Blade, Perdition Blade.
Ik snap niet precies hoe dit komt. De beste Horde guild is halverwege Naxxramas, terwijl de beste Alliance guild al 4 of 5 keer Kel'Thuzad heeft gekilled en de tweede beste Alliance guild is bij Sapphiron. Wellicht spelen alle goede Alliances enkel PvE, erg jammer eigenlijk.
Alleen met mijn PvP guild-raid kunnen we makkelijk winnen in de Battlegrounds. Al beginnen steeds meer en meer spelers met hun slecht gegearde alts te komen.
ja, idd, hunters zijn fucking overpowered!
not...
aimed shot gebuiken is de moeite niet meer.
hits van 1200 en crits van 2500 (4/9 naxx gear, strikers shoulders, rest dragonstalker, huhurans stinger) misschien met Ashjretul (bwl xbow) maar anders haal je dat echt niet.
wat ik wil zeggen, een hunter die aimed shot gebruikt is niet handig bezig.
kost je 3 seconden casting time, en dan nog de refire rate van je boog boven op (zeg maar nog een keer 3 seconden).
als rogue sta je dan al naast de hunter en stunlock je em de ziekte in (dat doen ze bij mij iig...)
pet erop helpt bar weinig als je niet BM specced bent.
Tevens is het algemeen bekent dat Horde de wat meer die hards spelers heeft (dus ook wel de die hard pvp'ers) en Alliance wat meer casuals. (wil niet alles over 1 kam scheren, maar komt vaak voor).
en ligt natuurlijk ook aan de inzet van je mede spelers (allies) als je je ff kwaad maakt heb je tegenwoordig Grand Marshal epix die soms zelfs beter zijn als de BWL epix...
doe geen moeite voor die av boog, haal die fahrads repeating reloader ofzo, uit silithus, makkelijker te halen, geloof iets meer dmg en belangerijker nog je bent niet afhankelijk van anderen!
[
Voor 4% gewijzigd door
TepelStreeltje op 19-12-2006 09:41
]