Het Grote World of Warcraft topic - Deel 96 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.678 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

ImdaMned schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:18:
[...]

Mwah, volgens mij heeft een lock nog redelijk wat problemen tegen een full frost mage. Althans.. ik heb weinig problemen met een lock (als alle abilitees er zijn)
Ik verlies ZELDEN van mages, zelfs al ik half HP en mana heb... Ik moet hem natuurlijk wel zien komen anders heeft het geen nut...

Ik spellock hem als hij halvewege zijn cast is, in de tussentijd heb ik 3 instant dots op hem en drain life tot hij dood is... hoe meer ik drain deste meer damage hij moet doen...

als ik geen cooldowns heb, kan het best zijn dat hij niet eens 1 fatsoenlijke bolt kan afvuren. Enemycast bar is ook erg handig hierbij ;)

nee, mages moeten echt easy zijn voor locks... (met felhunter) iceblock is alleen vervelend omdat het een pallie abilitie is... ik sta alleen maar te wachten tot ik ze weer verder kan doodmaken, maar met nature castbar kan ik tot op miliseconden nauwkeurig zien wanneer ik moet beginnen met casten van een SB.... aangezien ze niet buiten mijn reach kunnen blinken zijn ze gewoon dood.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 18-12-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 6104 schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:05:
[...]

Ik verlies ZELDEN van mages, zelfs al ik half HP en mana heb... Ik moet hem natuurlijk wel zien komen anders heeft het geen nut...

Ik spellock hem als hij halvewege zijn cast is, in de tussentijd heb ik 3 instant dots op hem en drain life tot hij dood is... hoe meer ik drain deste meer damage hij moet doen...

als ik geen cooldowns heb, kan het best zijn dat hij niet eens 1 fatsoenlijke bolt kan afvuren. Enemycast bar is ook erg handig hierbij ;)

nee, mages moeten echt easy zijn voor locks... (met felhunter) iceblock is alleen vervelend omdat het een pallie abilitie is... ik sta alleen maar te wachten tot ik ze weer verder kan doodmaken, maar met nature castbar kan ik tot op miliseconden nauwkeurig zien wanneer ik moet beginnen met casten van een SB.... aangezien ze niet buiten mijn reach kunnen blinken zijn ze gewoon dood.
Je klinkt alsof je er nog trots op bent ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

SMulTiE schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:16:
[...]
Je klinkt alsof je er nog trots op bent ook :(
grin, frustrations anyone? :P

You win some, you lose some. Zelfs als warrior heb ik wel eens een warlock finaal in 4 stukken gemept. Lucky crits ftw. En als je 't niet kan hebben dat je een gevecht verliest moet je er niet aan beginnen. 't Hoort er gewoon bij.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 08:25
Mystic_X schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:15:
Oh ja dots zijn goed...... Ik als prot warrior voor de gein een duel gedaan met een lock.
Hij dumpte alleen dots op mij. Ik had met buffs en items 13000 hp. Hij won :(

Als prot warrior kan je maar 1 duel winnen en dat is tegen een MS warrior.
Voor de rest verlies je alles.
Warriors kunnen niks 1vs1 maakt niet uit welke spec.
rogues zijn easy mode ;)
Blistimo schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:19:
[...]

You win some, you lose some. Zelfs als warrior heb ik wel eens een warlock finaal in 4 stukken gemept. Lucky crits ftw. En als je 't niet kan hebben dat je een gevecht verliest moet je er niet aan beginnen. 't Hoort er gewoon bij.
zo heb ik ooit en duel van eens guild shadow priest gewonnen, eerst 4x verloren, maar dat was ik zat.

Charge zerker stance recklessness beserker rage priest dood :)

[ Voor 37% gewijzigd door Kevinp op 18-12-2006 15:37 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Blistimo schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:19:
[...]

Mjah, ik vind 't er dus niet bijhoren dat ik met full epics, +550 spelldmg, en al zeg ik het zelf op z'n minst redelijke PvP-skills verlies van een blue-geared lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

weet iemand of wapen enchants ook gelden voor druids in cat form. Dus bij wijze van spreken als ik een crusader op mijn wapen heb. Procced dat ook in cat form? Lijkt mij van niet maar nu hoorde ik gister dat impact ook gewoon geld als je in catform bent. Lijkt me ook niet echt logisch want superior impact zou dan +9 dps in catform zijn.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Gaat met TBC wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

SMulTiE schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:37:
[...]

Mjah, ik vind 't er dus niet bijhoren dat ik met full epics, +550 spelldmg, en al zeg ik het zelf op z'n minst redelijke PvP-skills verlies van een blue-geared lock.
Ach ja, ik ben een disc/holy priest met 7/8 tier 2. Als <insert random class> goed opent, lig ik al bijna onder de zoden. De epic gegearde warrior die gister heel graag een duel wilde, opende niet goed. Duel duurde een tijdje, maar hij vond het resultaat 'onbevredigend'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-05 09:39
1 vs 1 is sowieso puur geluk hebben. Een enkele resist maakt het grote verschil in zo'n geval. Heb ooit een gevecht gehad waarin een mage 3x mijn earthshock resist, tsja, dan ben je dood. Terwijl mage normaal gewoon spannend is.
Dat vind ik nu wel het leuke aan PvP (zit op een pve server) Het is SPANNEND, ik zat echt een beetje op te leven, terwijl PvE een stuk voorspelbaarder is. Het mooiste is als je een actie doet die een ander niet verwacht en je voelt hem balen achter z'n pc als hij zijn laatste puntje HP verliest.
Laatst tegen een premade van magdieeralin (goede premades helaas) met een PUG, toch een heel eind kunnen rekken door 12 man zerg op mine, door naar stables en LM. Die hadden we alledrie, daarna ging het bergafwaarts moet ik toegeven (1200/2000 verloren).
Maar normaal verlies je in 2 minuten, nu waren ook zij verbaasd dat de farm verlaten was :) moesten ze ook wat anders doen dan normaal en rek je het tot 10 minuten, toch een (kleine) overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bepaalde klasses hebben idd "geluk" nodig om een duel te winnen, heb ik ook niks op tegen.
Het gaat er mij om dat bepaalde klasses ook met een shitload aan "pech" nog makkelijk winnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:37

On_E

Housemusic

SMulTiE schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:54:
Bepaalde klasses hebben idd "geluk" nodig om een duel te winnen, heb ik ook niks op tegen.
Het gaat er mij om dat bepaalde klasses ook met een shitload aan "pech" nog makkelijk winnen.....
Dit spel is dan ook niet gebalanceerd met duels in het achterhoofd.

Wat mij betreft halen ze duels uit het spel, komt alleen maar gezeik van.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

On_E schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:58:
[...]

Nopes en ook niet met de gedachte dat alle classes (enigszins) in balans moeten zijn, er zal altijd eentje de beste zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
On_E schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:58:
[...]

Wat mij betreft halen ze duels uit het spel, komt alleen maar gezeik van.
1v1 alliance-horde is niet anders in mijn voorbeeld hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 121555 schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:04:
[...]

Nopes en ook niet met de gedachte dat alle classes (enigszins) in balans moeten zijn, er zal altijd eentje de beste zijn. :)
Major flaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:20

vhal

ಠ_ಠ

FireAge schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:56:
Wat mij veel opvalt aan hunter's is dat het van die afk spelers zijn. Dan niet in bg's maar voor de rest van het spel. Pet erop af en dan met autoshot wachten tot je kunt looten.

Ik ambush ze vaak in kitty form en meestal beginnen ze pas te reageren als ze nog maar 10-20% van hun hit points over hebben. En het enige wat ze dan doen is met hun tweehander op mij inbeuken, terwijl hun pet nog gewoon verder gaat met de mob te slopen.

Ik zie die hunters meestal voor me als mensen die met hun voeten op tafel achterover wippend op hun stoel af en toe een knoppie indrukken. En dan hun cola proestend over hun toetsenbord heenspugen omdat ze ineens in actie moeten komen.
ik denk dat je zo'n hunterbot te pakken had ;) Die zijn niet zo snel met erageren. Het blijft altijd grappig om op een pvE server een ally hunterbot te killen als hunter zijnde. Op een PvP server is het helemaal makkelijk.
Wat betreft je cola verhaal...... _/-\o_ stiekum is het wel zo ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:31
Normaal ben ik niet zo van het ganken, maar soms is het gewoon even nodig. Laatst weer een hunter gepakt die mijn questgiver en de flightmaster in winterspring had afgemaakt. Hou niet van dat soort grappen.
Hoe is het eigenlijk gesteld met het killen van NPCs nu de Dishonourable Kills afgeschaft zijn?
Is er weer leven in Taren Mill? Zelf ben ik nog niet gaan kijken.

Waarom heeft blizz het weer mogelijk gemaakt om NPCs af te maken? Daardoor
kan de ene factie de vooruitgang van de andere totaal lam leggen toch? Ik heb zelf met mijn priest enkele NPCs gekilled in de Redridge Mountains (een 3tal die ergens in een hoekje staan te niksen) en er gebeurde niks. Alleen in dat dorpje spawnde er wel eens een level 65 guard als ik een NPC kilde. Nu nog een probleem, straks in BC niet meer :p

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Ik zie die hunters meestal voor me als mensen die met hun voeten op tafel achterover wippend op hun stoel af en toe een knoppie indrukken. En dan hun cola proestend over hun toetsenbord heenspugen omdat ze ineens in actie moeten komen.
*mental image. Southpark vs WoW anyone? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16318

Als je via automatische incasso betaalt, moet je dan eerst wachten tot het geld van je rekening af is geschreven, of kan je meteen gaan spelen net zoals met een credit card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Je kan meteen weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:18
......

.........
Verhaal klopt van geen kanten. Het is meestal bier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Anoniem: 85443 schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:53:
[...]

Hoeft niet m8. Bij werkt het nu zonder problemen met 19.4 :)

[...]
deze gebruik ik
http://www.wowinterface.c...info6391-TrinityBars.html

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

BootVluchteling schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:45:

het blijft een heerlijk gevoel om een horde VOL te DoT-en.. als je dan dood ben, en hij heeft 2K hp en 4 dots die net nieuw zijn, kan je met een goed gevoel richting spirit resser, die hij ook nodig heeft :+
On_E schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:31:
Die discussie op de officiële forums is al helemaal lachwekkend :

‘’Lock DOTs should fade when the Warlock dies !!!1111111’’

‘’Hmkay, but then all HoTs, Priest/Druid/Warrior buffs also have to fade when the caster dies right ?’’

‘’Lock DOTs should fade when the Warlock dies !!!11111 EZ-Mode blablayaddayadda’’

‘’Hmkay……………..’’
dots werkten in een ver verleden patch al zo dat ze verdwenen als de lock dood was, mag imo idd terugkomen. Zeker nu dots zo fokking gebuffed zijn dat 1 enkele dot van een beetje lock 2k dmg doet. Beetje BS dat je 10 sec nadat je de nublock plat hebt gelegd nog last heb van de 300/400 dps dots bij elkaar en de lock leuk een kill erbij krijgt die hij niet verdient.
SMulTiE schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:37:

idd, en drm ben was ik al tijden gestopt met mijn lock, vroeger verloor ik wel eens van je, zou nu niet gebeuren, imba dmg reduction met soullink, imba dots en dd, ja tuurlijk whinen 8 andere classes om een nerf
Anoniem: 28168 schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:13:
Ben zaterdag op een grappige manier erachter gekomen dat je in Arena's ook horde tegen horde kan komen, poorten gaan open, ik doe mouseover over het beginhok van de tegenstander, lees ik "Conundrum". Ik denk "wtf, ik ken iemand die ook zo heet". Komen ze dichterbij, blijkt hij het gewoon te zijn samen met Kennyxious, ook horde van onze server (en GoTters). Dankzij healers first principe + earthshock die pot ook gewonnen :)
ik had lag ja! hehe, enig potje waar we finaal ingemaakt werden was die, BM hunter in pvp.... nerf plz. 1 ander nog verloren, maar wat een klote imba combo is dat, pala + roog, healer moet natuurlijk eerst, maar hij gaat natuurlijk bubble op low hp, pak de rogue snel, wordt gehealed, pak de pala weer, wordt ik geblind :s, pala + rogue stunlocken mijn healer dood, en met lucky crits kreeg ik nog wel de rogue dood omdat die dacht het nog snel af te maken zonder stunnen. Maar zonder veel hp en lvl 70 specs zijn imo sommige duos kansloos, anderen zwaar imba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:08
heeft iemand al een beetje gerommeld met lastigere macro's op het G15 keyboard.. ? (redelijk simpele mogen ook.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Anoniem: 108648 schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:25:
dots werkten in een ver verleden patch al zo dat ze verdwenen als de lock dood was, mag imo idd terugkomen. Zeker nu dots zo fokking gebuffed zijn dat 1 enkele dot van een beetje lock 2k dmg doet. Beetje BS dat je 10 sec nadat je de nublock plat hebt gelegd nog last heb van de 300/400 dps dots bij elkaar en de lock leuk een kill erbij krijgt die hij niet verdient.
helaas. als je dood bent en daarna iemand vermoord met je dots krijg je geen hk of honor points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 33272 schreef op maandag 18 december 2006 @ 20:15:
[...]

helaas. als je dood bent en daarna iemand vermoord met je dots krijg je geen hk of honor points.
maarja, je enemy doet ook weinig HK's meer als ie dood is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

BootVluchteling schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:59:
[...]

maarja, je enemy doet ook weinig HK's meer als ie dood is :P
klopt maar je krijg er geen kill bij zoals meneer zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 33272 schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:29:
[...]

klopt maar je krijg er geen kill bij zoals meneer zegt.
als je op die manier net de AB wint, maakt het me geen zak uit dat ik 10 honor misloop, maar wel AB win :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
is het trouwens mogelijk om WoW onder Linux (Ubuntu) te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-07 22:23

Osxy

Holy crap on a cracker

Anoniem: 33272 schreef op maandag 18 december 2006 @ 20:15:
[...]

Net getest, met mijn shadow priest. Dot voordat ik doodging op een sterfende shammy ik stierf, releasde nog niet en vervolgens toen hij stierf kreeg ik een mooie HK.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 108648 schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:25:
Yep was ooit zo dat als je buiten bereik van de dode lock liep de DOTs verdwenen, en dat was een bug en is dus gefixed.

10 seconden nadat ?

Dan had je al minimaal 4 seconden aan je eten kunnen zitten, en ging je niet dood door die DOTs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Moet zeggen dat mages, priests en vooral locks bijna altijd kansloos zijn als mijn cloak of shadow actief is.

Blijft grappig om ze te zien rennen na al die resists :D

(rogue dus)

[ Voor 4% gewijzigd door BladePHQ op 19-12-2006 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-07 15:36
BladePHQ schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:40:
Moet zeggen dat mages, priests en vooral locks bijna altijd kansloos zijn als mijn cloak of shadow actief is.

Blijft grappig om ze te zien rennen na al die resists :D

(rogue dus)
Dus 1 keer per 5 minuten (zo'n cooldown zal het vast wel weer zijn voor rogyes) kan jij gedurende 10 (?) seconden een lockje meppen. En die 5 daarna maken jou weer net zo gemakkelijk in.
Ja, kan je plezier helemaal inbeelden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-06 12:57
Sick! 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/7720/newhighhpwf4ik5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Ik vind die Mage Dragon's breath echt te triest voor woorden. Natuurlijk waren mages slecht, maar om ze nou beter te maken met 2 warlock-skills (death-coil en pet) vind ik erg matig van Blizzard.

En die Hunters zijn ook te goed geworden gewoon. Aimed shot HIT voor 2000 damage en CRIT voor 3000 damage. Een rogue in een frost-trap is er dus altijd geweest binnen 5 seconden.

Maar bij ons in PvP hebben alle Hordes veel betere items dan de Alliances. Praktisch alle Mages/Warlocks hebben tier 2 en Staff of Shadowflame/Azuresong/Claw of Chromaggus terwijl onze mages rondlopen met Crackling staff en groene items "of the Eagle" hebben.
Warriors van de Hordes hebben altijd Untamed Blade, Ashkandi Greatsword of Brotherhood, etc. terwijl onze Warriors Doomulus Prime gebruiken.
Alliances Rogues met Julie's Dagger in PvP zie je ook nog al te vaak terwijl Hordes natuurlijk rondlopen met Brutalitity Blade, Perdition Blade.

Ik snap niet precies hoe dit komt. De beste Horde guild is halverwege Naxxramas, terwijl de beste Alliance guild al 4 of 5 keer Kel'Thuzad heeft gekilled en de tweede beste Alliance guild is bij Sapphiron. Wellicht spelen alle goede Alliances enkel PvE, erg jammer eigenlijk.
Alleen met mijn PvP guild-raid kunnen we makkelijk winnen in de Battlegrounds. Al beginnen steeds meer en meer spelers met hun slecht gegearde alts te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:05

Phydomir

Dennis

MysticSnake schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 04:11:
Ik snap niet precies hoe dit komt. De beste Horde guild is halverwege Naxxramas, terwijl de beste Alliance guild al 4 of 5 keer Kel'Thuzad heeft gekilled en de tweede beste Alliance guild is bij Sapphiron. Wellicht spelen alle goede Alliances enkel PvE, erg jammer eigenlijk.
Erm, wat dacht je van battlegroups. Je speelt al een tijd niet meer tegen alleen mensen van je eigen server...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Euh.... wat is hier zo sick aan.

Ik heb met de huidige gear iest van 10k + armor
150 agi
250 strength
400 + defense rating
intelect en spirit tellen niet echt als warrior.
Dodge 22%
parry 22%
block 31%

Dus wat daar nou zo super goed aan is. Ik heb 2/9 tier 3 AQ shield. wrath en wat andere zooi maar dit is niet super speciaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74228

Gennis schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:04:
[...]

Mja, warriors zijn best geinig om tegen te vechten :)

Mijn hunter loopt in brd blues rond, met de AV-boog en wat groene items en hij crit voor 2.3k aimed shots en 1.6k arcane.... wtf! gaat nergens over ^_^
AV - Boog? Welke is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Phydomir schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 08:06:
[...]
Erm, wat dacht je van battlegroups. Je speelt al een tijd niet meer tegen alleen mensen van je eigen server...
Soms speel je nog wel eens tegen ze.
We hadden een ER-alliance premade tegen ER-horde premade

Dan blijkt dat er nog steeds honour is tussen ER-battles onderling en niet GY-camping etc zoals nu veel gebeurd

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Kevinp schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 08:13:
[...]

Euh.... wat is hier zo sick aan.

Ik heb met de huidige gear iest van 10k + armor
150 agi
250 strength
400 + defense rating
intelect en spirit tellen niet echt als warrior.
Dodge 22%
parry 22%
block 31%

Dus wat daar nou zo super goed aan is. Ik heb 2/9 tier 3 AQ shield. wrath en wat andere zooi maar dit is niet super speciaal
Volgens mij doelde hij op de 33k health 8)
en meer spirit is volgens mij hogere health-regen, maar in raids heb je daar niet zo veel aan.

[ Voor 8% gewijzigd door sabriel op 19-12-2006 08:19 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
sabriel schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 08:17:
[...]

en meer spirit is volgens mij hogere health-regen, maar in raids heb je daar niet zo veel aan.
ook daar ben ik niet van onder de indruk, en dat wordt tevens een stuk minder. Nu is lifegiving gem 15% van je HP dat wordt gewoon 1500. Last stand scaled wel mee. Hij heeft alle talents en is tauren.
Met de beste stamina gear die er nu te krijgen is kunnen de huidige warriors dicht bij komen. Verdergebruikt hij zoals ik kan zien veelal nog lvl 60 epics. zelf zit ik trouwens met dit truckje "maar" op 16k HP.

Ik denk zelfs dat hij nog meer kan hebben maar weet niet of het werkt als je lifegiving gem uit doet dat het effect dan blijft(waardoor je dus een sta trinket aan kan doen).

Ja meer spirit is hogere health regen, maar op de 10k die iedere warrior straks unbuffed heeft moet je zo'n 300 spirit hebben wil je een beetje regen hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Kevinp op 19-12-2006 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
denk da AV kruisboog => Bloodseeker
ding blijft imba goed als ik de Hunter master of Theorycraft moet geloven :) (kan ff niet op zijn naam komen)

hopelijk eindelijk deze week mijn mainhand zwaard, wordt tijd dat ik me dalrend vervang >_<
btw nu dat de HWL wapens 'easy' te krijgen zijn is er een rush op orbs voor crusader enchant heb ik gemerkt :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

33k5 health..da's wel een heel flinke stamina toename. Nou is dit wel een warrior, die hebben over het algemeen wel wat meer, maar zoveel.... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 08:26:
[...]

denk da AV kruisboog => Bloodseeker
ding blijft imba goed als ik de Hunter master of Theorycraft moet geloven :) (kan ff niet op zijn naam komen)

hopelijk eindelijk deze week mijn mainhand zwaard, wordt tijd dat ik me dalrend vervang >_<
btw nu dat de HWL wapens 'easy' te krijgen zijn is er een rush op orbs voor crusader enchant heb ik gemerkt :P
Kan ik die AV boog gewoon in AV bij de regular wapen handelaar halen of moet het ergens anders? Ik kan me niet herinneren die boor ergens te hebben gezien namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-07 12:05

RaseriaN

So much choices..

poohbeer schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:49:
[...]

Dus 1 keer per 5 minuten (zo'n cooldown zal het vast wel weer zijn voor rogyes) kan jij gedurende 10 (?) seconden een lockje meppen. En die 5 daarna maken jou weer net zo gemakkelijk in.
Ja, kan je plezier helemaal inbeelden :/
God wat kun jij whinen zonder je ook maar 1 seconde in de materie te hebben verdiept :/
De huidige Cooldown is 2 minuten, wat absurd weinig is!
In TBC wordt de Cooldown nog maar 1 minuut en is het geen talent meer maar een skill!

Zo erg is het helemaal niet gesteld hoor met de Rogue's, alleen had Blizzard zich aan zn woord moeten houden en onze TBC tree moeten releasen en niet zon half gaar beta geval.

@Ontopic
Gisteren maar weer eens gerespecced naar Hemo toe ipv Daggers zijn (is leuk, maar kan mn draai er niet in vinden atm) En moet zeggen dat het opzich wel leuk speelt met 1170AP unbuffed en een Misplaced Servo Arm :9
Toch nog eens proberen met een Combat Build en dan kijken hoeveel damage ik er dan uit pers (hoewel ik dan wel een hoop controle opgeef voor damage :()

[ Voor 20% gewijzigd door RaseriaN op 19-12-2006 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 74228 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 08:36:
[...]

Kan ik die AV boog gewoon in AV bij de regular wapen handelaar halen of moet het ergens anders? Ik kan me niet herinneren die boor ergens te hebben gezien namelijk...
heel vroeger moest je daar korrak voor killen :)
nu moet je volgens mij een quest pakken, av winnen en dan kan je hem ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 08:43:
[...]

heel vroeger moest je daar korrak voor killen :)
nu moet je volgens mij een quest pakken, av winnen en dan kan je hem ophalen
Specs? Epic? or blue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:54
Bah, gisteren BRD weer ingeweest met mijn 58 druid.
Gaan er 2 weg. Ok, geen probleem, dus wij naar de steen om nieuwen te summonen.
Staan daar 2 allies, 54 en 55 ook mensen te summonen.

Dus mijjn party wil ze afmaken, maar ik zeg, dont bother.
Live and let live.Dus wij summonen en zij ook.

Even later worden wij op weg naar binnen vanachter geambushed door diezelfde f-in allies. En onze priest was dood voordat ik me om kon draaien, evenals onze hunter die van schrik de lava in sprong (loser).

Paar seconden later zijn de rogue en shammy ook dood, en sta ik daar in bearfrom tegen 5 lui te knokken. Nou heb ik dat nog bijna een minuut volgehouden mat mijn 10k armor en improved leader of the pack, maar daar heb je dan weinig aan.

Das de laatste keer dat ik allies spaar. Volgende keer eet ik ze op hoe laag ze ook zijn, jammer dat het zo moet. Vervolgens na corpse run nog 10 keer afgemaakt voordat we eindelijk binnen waren omdat alliance guild KOS MC ging doen :'(

Wat doen jullie nou, altijd afmaken, of live and let live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

Pffffff

Gisteren Uldaman maar is een keer geprobeert, tot de laatste boss ging het allemaal prima maar als je priest de godse tijd dood gaat omdat er een stomme mage is die denkt tank te zijn schiet het niet echt op! Wel lvl40 nu :)

Iemand een idee waar ik makkelijk kan zien wat de kosten zijn voor training in riding skill? Nu ik het kan doen wil ik het wel natuurlijk, en de kosten zijn noghal wat! heb nu pas 21G :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 26351 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 08:26:
[...]

33k5 health..da's wel een heel flinke stamina toename. Nou is dit wel een warrior, die hebben over het algemeen wel wat meer, maar zoveel.... :9~
met lifegiving gem flask, zanza last stand. Gezien zijn items zit de toename voor een groot deel in het lvl'en.
FireAge schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 08:55:

Even later worden wij op weg naar binnen vanachter geambushed door diezelfde f-in allies. En onze priest was dood voordat ik me om kon draaien, evenals onze hunter die van schrik de lava in sprong (loser).

Paar seconden later zijn de rogue en shammy ook dood, en sta ik daar in bearfrom tegen 5 lui te knokken. Nou heb ik dat nog bijna een minuut volgehouden mat mijn 10k armor en improved leader of the pack, maar daar heb je dan weinig aan.

Das de laatste keer dat ik allies spaar. Volgende keer eet ik ze op hoe laag ze ook zijn, jammer dat het zo moet. Vervolgens na corpse run nog 10 keer afgemaakt voordat we eindelijk binnen waren omdat alliance guild KOS MC ging doen :'(

Persoonlijk, life en let life, MAAR dat kan alleen alleen als je te dikke gear hebt. 95% van de server je wel eerder heeft gezien etc.

mensen vallen (onze server zit niet dik in tier 3) niet zomaar mensen aan die thunderfuy en tier 2 shoulders hebben, daar blijven ze vaak vanaf. Ook helpt een goede guild tag, immers je wil niet dat die guild zegt van als je die en die tegen komt dan moet je die maar afslachten.
Anoniem: 144744 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:00:
Pffffff

Gisteren Uldaman maar is een keer geprobeert, tot de laatste boss ging het allemaal prima maar als je priest de godse tijd dood gaat omdat er een stomme mage is die denkt tank te zijn schiet het niet echt op! Wel lvl40 nu :)

Iemand een idee waar ik makkelijk kan zien wat de kosten zijn voor training in riding skill? Nu ik het kan doen wil ik het wel natuurlijk, en de kosten zijn noghal wat! heb nu pas 21G :(
mount is als je honored bent met je factie(wat ik 99,9% van de gevallen zo is) 81g riding skill en 9g mount geloof ik.

low lvl herbs plukken, minen, en skinnen valt behoorlijk goed mee te verdienen dus dat misschien ff doen ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Kevinp op 19-12-2006 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Kevinp schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:07:
[...]

Persoonlijk, life en let life, MAAR dat kan alleen alleen als je te dikke gear hebt. 95% van de server je wel eerder heeft gezien etc.

mensen vallen (onze server zit niet dik in tier 3) niet zomaar mensen aan die thunderfuy en tier 2 shoulders hebben, daar blijven ze vaak vanaf. Ook helpt een goede guild tag, immers je wil niet dat die guild zegt van als je die en die tegen komt dan moet je die maar afslachten.
Die guild tag zit wel ok zit bij Guardians Clan, een van de grootste horde guilds op boulderfist. En mijn gear is ook top voor een lvl58, allen de rest van de crew was niet zo gepimpt. Ik wou eigenlijk alleen brd in voor mijn Smoking Heart of the Mountain en dacht, dat kan met zo'n lowbie groep ook wel.

Uiteindelijk in 2 uur alleen de arena en de prison sectie gecleared :( Nu moet ik er nog een keer heen.

EDIT: typos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

toevallig ben ik revered met Darnassus en Stormwind dus tijgertje word het, wat zal het dan kosten en waar moet ik zijn?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:44

Zijn hier nou nog meer mensen die puur pve doen en gewoon niet pvp waardig zijn :)
Ik heb me er maar bij neergelegd. Beetje WSG gaat nog wel, om daar in easy mode de vlag mee te nemen, maar als het op andere spelers killen aankomt, verlies ik zelfs van warriors, die naakt afk zitten te wezen.
Ja, die zijn er. Ik heb precies hetzelfde. Toevallig ook een druid. Ik raak altijd mijn targets kwijt, en verlies inderdaad van de meest idioote nubs die ik tegenkom. Weet niet precies hoe dat komt...

Misschien meer oefenen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
FireAge schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:26:
[...]

Die guild tag zit wel ok zit bij Guardians Clan, een van de grootste horde guilds op boulderfist. En mijn gear is ook top voor een lvl58, allen de rest van de crew was niet zo gepimpt. Ik wou eigenlijk alleen brd in voor mijn Smoking Heart of the Mountain en dacht, dat kan met zo'n lowbie groep ook wel.

Uiteindelijk in 2 uur alleen de arena en de prison sectie gecleared :( Nu moet ik er nog een keer heen.

EDIT: typos
Top gear van lvl 58 telt niet, je moet tier 2/3 shoulders hebben zo simpel is het gewoon die vallen op en daar kijken mensen naar. Eventueel high warlord shoulders dan letten ze ook wel op, al kan elke noob die nu krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
FireAge schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 08:55:

ik zeg altijd "live and let live"... ik heb geen zin, om als ik ergens zit te questen, ik een horde tegenkom, deze afmaak, waarna ik niet meer kan questen omdat ie zn vriendjes haalt.. ik zou hetzelfde doen als hij mij corpsecampt. pak ik mn main, en laat ik niets van em over.. pas ff snel een Q met een pally.. staat er een lock met 5% hp, pally rent erop af, boem, lock dood.. ik maar diepe zucht, snel Q afgemaakt, gaat die klootzak nog ff lekker een kistje ninja-en..

echt een newb dus weer.. soms.. soms.. |:(

betreft die AV bow.. is die nog haalbaar met de huidige "ik ren met 40 man richting andere faction start"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:11

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

MysticSnake schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 04:11:

En die Hunters zijn ook te goed geworden gewoon. Aimed shot HIT voor 2000 damage en CRIT voor 3000 damage. Een rogue in een frost-trap is er dus altijd geweest binnen 5 seconden.

Maar bij ons in PvP hebben alle Hordes veel betere items dan de Alliances. Praktisch alle Mages/Warlocks hebben tier 2 en Staff of Shadowflame/Azuresong/Claw of Chromaggus terwijl onze mages rondlopen met Crackling staff en groene items "of the Eagle" hebben.
Warriors van de Hordes hebben altijd Untamed Blade, Ashkandi Greatsword of Brotherhood, etc. terwijl onze Warriors Doomulus Prime gebruiken.
Alliances Rogues met Julie's Dagger in PvP zie je ook nog al te vaak terwijl Hordes natuurlijk rondlopen met Brutalitity Blade, Perdition Blade.

Alleen met mijn PvP guild-raid kunnen we makkelijk winnen in de Battlegrounds. Al beginnen steeds meer en meer spelers met hun slecht gegearde alts te komen.
ja, idd, hunters zijn fucking overpowered!

not...

aimed shot gebuiken is de moeite niet meer.
hits van 1200 en crits van 2500 (4/9 naxx gear, strikers shoulders, rest dragonstalker, huhurans stinger) misschien met Ashjretul (bwl xbow) maar anders haal je dat echt niet.
wat ik wil zeggen, een hunter die aimed shot gebruikt is niet handig bezig.
kost je 3 seconden casting time, en dan nog de refire rate van je boog boven op (zeg maar nog een keer 3 seconden).
als rogue sta je dan al naast de hunter en stunlock je em de ziekte in (dat doen ze bij mij iig...)
pet erop helpt bar weinig als je niet BM specced bent.

Tevens is het algemeen bekent dat Horde de wat meer die hards spelers heeft (dus ook wel de die hard pvp'ers) en Alliance wat meer casuals. (wil niet alles over 1 kam scheren, maar komt vaak voor).
en ligt natuurlijk ook aan de inzet van je mede spelers (allies) als je je ff kwaad maakt heb je tegenwoordig Grand Marshal epix die soms zelfs beter zijn als de BWL epix...

doe geen moeite voor die av boog, haal die fahrads repeating reloader ofzo, uit silithus, makkelijker te halen, geloof iets meer dmg en belangerijker nog je bent niet afhankelijk van anderen!

[ Voor 4% gewijzigd door TepelStreeltje op 19-12-2006 09:41 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kevinp schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:33:
[...]

Top gear van lvl 58 telt niet, je moet tier 2/3 shoulders hebben zo simpel is het gewoon die vallen op en daar kijken mensen naar. Eventueel high warlord shoulders dan letten ze ook wel op, al kan elke noob die nu krijgen.
wou net zeggen, hw shoulders zeggen nu niets meer, elke nub en zijn moeder en diens huisdier lopen met die dingen rond :P

gewoon op de rest van de gear letten en op guildtag
AV crossbow is nog te halen, gewoon 1x winnen is genoeg (moet wel lukken)

wbt druids als je in wsg komt, gewoon roepen "i cap flag, heal and protect me!!!"

wel zorgen dat je weet wat je doet, (dus carrier beschermen)

vlag pakken, catform, dash door tunnel/ramp (wat veilig is) shapeshit travel en go, als je gepakt wordt oid shapeshift bear etc en hopen dat je team weet wat ze moeten doen ^^

edit: gisteren met onze premade kwamen we een andere premade tegen.... 10 hunters :X meteen maar ab laten queuen om daarna terug in wsg een premade te steamrollen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 19-12-2006 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

In BG's ga ik meestal maar gewoon healen. Heb niet de gear om echt veel dmg te kunnen doen. Echter zit daar een groot nadeel aan. Je wordt altijd als eerste afgemaakt :'(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

sabriel schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 08:17:
[...]

alleen OOC ...

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Bokkie schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:40:
[...]

wou net zeggen, hw shoulders zeggen nu niets meer, elke nub en zijn moeder en diens huisdier lopen met die dingen rond :P
haha idd.

Wat doen jullie eigenlijk met jullie rank? Ik ben maar first sergeant geweest als hoogste, toch heb ik die wel aangezet. Nieuwe spelers kunnen deze namelijk nooit meer laten zien, waardoor het toch nog iets van waarde heeft. Jammer genoeg kan je niet alle ranks kiezen anders had ik d'r grunt neer gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ik had echt een alt moeten aanmaken en deze tot Rank1 moeten laten PvPen.
Altnaam had dan Parts moeten zijn en de met de alliance Rank1 naam Private, had dat een leuke combinatie geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:13
RaseriaN schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:00:
Ik had echt een alt moeten aanmaken en deze tot Rank1 moeten laten PvPen.
Altnaam had dan Parts moeten zijn en de met de alliance Rank1 naam Private, had dat een leuke combinatie geweest ;)
Oud... heel erg oud. Volgens mij al gehoord op m'n oude alliance pve server. dat was 1 1/2 jaar geleden ofzo : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Wij hadden trouwens gisteren echt iets vreemds bij Moam in Aq20.

We waren op het moment dat hij zijn adds spawned. Deze spawnde ook, echter toen onze locks deze wilde banishen verdwenen ze ineens en ging Moam weer uit stoneform :?
Daarna wilde geen enkele dot of wat dan ook op hem blijven en onze MT kon geen sunders uitvoeren. te vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
worden jullie ook niet gek van die ras-mongolen die echt gewoon om de 5 minuten een bot in IF hebben staan, die die goldwebsites loopt te spammen..?

je heb ze nu in /1 , /s.. word er godver gek van. ignoren kan ikniet, want mn lijst staat al vol.. iemand een suggestie hoe je die eikels het leven zuur kan maken.? of een ignore-extensie ofzo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Phydomir schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:35:
Wij hadden trouwens gisteren echt iets vreemds bij Moam in Aq20.

We waren op het moment dat hij zijn adds spawned. Deze spawnde ook, echter toen onze locks deze wilde banishen verdwenen ze ineens en ging Moam weer uit stoneform :?
Daarna wilde geen enkele dot of wat dan ook op hem blijven en onze MT kon geen sunders uitvoeren. te vaag.
was hij aan het evade-n? want dan heeft iemand aggro die op een onbereikbare plek voor hem staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172249

Even een vraagje he met betrekking tot een lvl 42 Warlock die ik aan het levelen ben :

( Voordat je antwoord geeft, onthoudt het volgende : Ik ben echt geen PvP held... zoals je misschien wel aan mn Priest kan zien kan ik eigenlijk nog alleen als healbot spelen en heb ik nooit echt damage gedaan in Battelgrounds behalve met "geleende" rogues. )

Worden Warlocks nou zoveel sterker op 50>60 ?. Ik heb echt de grootste moeite nu met 41 rogues of ander gespuis ( SHAMAN :@:@:@ ) dat op mijn weg komt :(. Ik word meestal gewoon gestunlocked door rogues en ookal krijg ik er een deathcoil tussen word ik meestal nog finaal afgemaakt. Zelfde geld voor mages, gewoon POM en Pyroblast en ik lig ondertussen wel zo'n beetje =/

Misschien handig om te weten : Ben diep Affliction specced, heb ongeveer 1700 health en 3600 mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 172249 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:37:
Even een vraagje he met betrekking tot een lvl 42 Warlock die ik aan het levelen ben :

( Voordat je antwoord geeft, onthoudt het volgende : Ik ben echt geen PvP held... zoals je misschien wel aan mn Priest kan zien kan ik eigenlijk nog alleen als healbot spelen en heb ik nooit echt damage gedaan in Battelgrounds behalve met "geleende" rogues. )

Worden Warlocks nou zoveel sterker op 50>60 ?. Ik heb echt de grootste moeite nu met 41 rogues of ander gespuis ( SHAMAN :@:@:@ ) dat op mijn weg komt :(. Ik word meestal gewoon gestunlocked door rogues en ookal krijg ik er een deathcoil tussen word ik meestal nog finaal afgemaakt. Zelfde geld voor mages, gewoon POM en Pyroblast en ik lig ondertussen wel zo'n beetje =/

Misschien handig om te weten : Ben diep Affliction specced, heb ongeveer 1700 health en 3600 mana.
Warlocks worden inderdaad sterker op lvl 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 172249 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:37:

pvp ligt behoorlijk aan je pet.. ik ben ook AFF specced (zie sig) en ik own shammys als ontbijt.. vooral met felhunter.. rogue's die in je rug komen, en je stunlocken, ben je kansloos tegen..

mages zijn ook piece of cake als je 60 ben.. je moet gewoon ff weten hoe of wat je iets doet, in welke volgorde, en tactisch denken.. niet midden in het veld gaan drinken ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
BootVluchteling schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:36:
worden jullie ook niet gek van die ras-mongolen die echt gewoon om de 5 minuten een bot in IF hebben staan, die die goldwebsites loopt te spammen..?

je heb ze nu in /1 , /s.. word er godver gek van. ignoren kan ikniet, want mn lijst staat al vol.. iemand een suggestie hoe je die eikels het leven zuur kan maken.? of een ignore-extensie ofzo..?
D'r waren addons die extended ignore hadden, maar meestal kan je die chars er na een dag weer uitgooien omdat ze dan al gebanned zijn.

Waar ik me aan erger(en ik weet trouwens ook niet hoe ze het doen) dat je ooit in Naxx van die gold sell dingen in /1 krijgt van een warriro die in durotar staat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:34

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

BootVluchteling schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:42:
mages zijn ook piece of cake als je 60 ben.. je moet gewoon ff weten hoe of wat je iets doet, in welke volgorde, en tactisch denken.. niet midden in het veld gaan drinken ofzo..
doe ik eigenlijk altijd met opzet, ice barrier / manashield en ofc frostarmor aan.....drinken
1/2 van de gevallen komt er wel een rogue langs, maarja hand op blink button en jij killed hem ipv hij jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

CV_SmileY schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:46:
[...]

doe ik eigenlijk altijd met opzet, ice barrier / manashield en ofc frostarmor aan.....drinken
1/2 van de gevallen komt er wel een rogue langs, maarja hand op blink button en jij killed hem ipv hij jou
Als 't een goeie Rogue is sta jij na de Blink alsnog stunned 10 yards verderop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:34

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

On_E schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:48:
[...]

Als 't een goeie Rogue is sta jij na de Blink alsnog stunned 10 yards verderop ;)
kan je vertellen dat dat bijna nooit gebeurd (9/10 ben je gewoon unstunned), en dan heb je meestal nog iceblock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

BootVluchteling schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:36:
[...]

was hij aan het evade-n? want dan heeft iemand aggro die op een onbereikbare plek voor hem staat..
Nee, wat de dmg kwam wel gewoon door. Heel erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 14:30
Ik wou even zeggen dat ik gestopt ben....
Ben al een tijd hier niet geweest maar dat had natuurlijk zo ze redenen.
Al wil je weten waarom ik gestopt ben kan je hier kijken.

Veel plezier nog met gamen.

JerX

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190128

Heeft een van de shamans hier evaring met dual wield in pvp ?
ik ben sinds de patch alleen nog maar resto en elemental geweest :P
maar ik heb nu bijna genoeg honor voor mijn spellbalde maar wil dual wield ook wel uit proberen en als het erg goed is ga ik wel voor de cleaver =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
JerX schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:57:

JerX
Tering wat een attention whore
Er zijn zulke zieke dingen gebeurt even een krantenartikel van vorig jaar:
Tokio: 2 vrienden spelen WoW, 1 van hun vind een goeie item gevonden die veel waard was ingame. Die vriend van hem logt op zijn account en jat dat item. Om hem vervolgens zelf te verkopen. De vriend kwam erachter en ging naar ze huis en schoot zo ze vriend dood...
Goh, zo'n uber item had vorige jaar hooguit een paar honderd gold kunnen zijn, omgerekend in euro's zeg maar 40g euro MAX. Daarvoor een vriend killen ><

Ik denk echter dat je je vergist, en dat het een andere MMORPG is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

ImdaMned schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:15:
Goh, zo'n uber item had vorige jaar hooguit een paar honderd gold kunnen zijn, omgerekend in euro's zeg maar 40g euro MAX. Daarvoor een vriend killen ><

Ik denk echter dat je je vergist, en dat het een andere MMORPG is.
Dat was Runescape ja. Check je feiten voor je iets publiceert. En goed dat je gestopt bent, grats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

JerX schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:57:

JerX
Je kan ook gewoon jezelf de schuld geven inplaats van WoW :P Ik speel het zelf ook sinds de release en ik heb nog een perfect sociaal leven en daarnaast train ik ook 3 keer per week en op school gaat het perfect!

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 51543 op 19-12-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

hmm dubbelpost perongeluk,

Kan ik net zo goed even advies vragen, er word gezegt bij ons in de alt guild dat Fury spec voor een warrior perfect is om PvE wise damage te doen, geld dat ook voor levelen? Ik ben nu 41, en waar heb ik meer aan MS of DW spec?

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 51543 op 19-12-2006 11:30 . Reden: Dubbelpost :'( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 51543 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:25:
[...]

Je kan ook gewoon jezelf de schuld geven inplaats van WoW :P Ik speel het zelf ook sinds de release en ik heb nog een perfect sociaal leven en daarnaast train ik ook 3 keer per week en op school gaat het perfect!
Ja helemaal mee eens, ik ga ook gewoon trainen moet elke woensdag wat werken naast mijn stage(tja hoge vergoeding krijg ik niet) En ik kan het nog gewoon spelen. Door de week zou ik anders voor de TV hangen ofzo, nu dan dit, zie het verschil niet. Nou ja misschien zou je me tv verslaafd noemen anders
hmm dubbelpost perongeluk,

Kan ik net zo goed even advies vragen, er word gezegt bij ons in de alt guild dat Fury spec voor een warrior perfect is om PvE wise damage te doen, geld dat ook voor levelen? Ik ben nu 41, en waar heb ik meer aan MS of DW spec?
Voor DW spec moet je betere gear hebben en vooral + hit liefst zo rond de 8-10% + hit gear. een two hander is vooral voro MS build, maar je krijgt tegenwoordig stukken minder rage met een two hander. Maar je bent dan wel minder gear afhankelijk met een MS build.

Maar volgens mij is het sinds de rage nerf beter om een DW build te hebben omdat je met een 2h toch rage te kort komt dan kan je beter wat missen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-07 21:43
@JerX, ik denk dat jij het gevaar van dit spel een beetje overschat, veel mensen raken er verslaafd door, maar veel is rond de 15% en niet de meer dan 50% waar jij het over hebt :P. Bovendien als je veel speelt hoeft dat nog niet per definitie te betekenen dat je verslaafd bent. Daarnaast vond ik het vrij kinderachtig dat je sowieso nog iets serieus neemt uit die Southpark episode :P

De makers er de schuld van geven kan ik me niet echt in vinden, hooguit medeplichtig. Maar de uiteindelijk schuld ligt natuurlijk gewoon bij jezelf.

Voor mij is WoW juist af en toe een gigantische bron van frustratie, ik vind het een heel leuk spel maar alle drama/saai gefarm/ingame gold die het kost om bij de echt leuke content te komen vind ik een grote bummer. Als de game wat minder afhankelijk zou zijn van het eindeloze gefarm voor repairs en potions zou het een stuk leuker zijn, heb je veel meer de rush van even wat nieuwe bazen leren zonder je te hoeven druk maken over het feit dat je daarna weer moet farmen. De game is bijna perfect, maar voor mij zou hij perfect zijn als de gameplay korter en intenser was.

oh en dat verhaaltje over dat wapen was helemaal niet uit WoW, is al een aantal jaren oud en had te maken met een andere mmo, ben de naam even vergeten.

[ Voor 6% gewijzigd door DarkShadow op 19-12-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 28168 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:21:
[...]

Dat was Runescape ja. Check je feiten voor je iets publiceert. En goed dat je gestopt bent, grats :)
Nu jij nog, ik wil die hunter van je niet meer zien, imbamode....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Kevinp schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:40:
Ja helemaal mee eens, ik ga ook gewoon trainen moet elke woensdag wat werken naast mijn stage(tja hoge vergoeding krijg ik niet) En ik kan het nog gewoon spelen. Door de week zou ik anders voor de TV hangen ofzo, nu dan dit, zie het verschil niet. Nou ja misschien zou je me tv verslaafd noemen anders
Denk dat je jezelf niet verslaafd moet laten worden, dus gewoon sterk moeten kunnen zijn.

Zelf train ik 2 a 3x in de week en zit ook nog eens 2x in de week savonds op school en doordeweeks werk ik ook 5 dagen in de week. Combineer dit met vriendin en vrienden en dan hou je gewoon eigenlijk weinig tijd over om uberhaupt verslaafd te kunnen raken ;)

WoW de schuld geven van je verslaving is slap en gewoon een excuus om jezelf beter te laten lijken.
Zelfde als de alcoholmakers aanklagen omdat zij verslavend spul verkopen en jij je niet kan inhouden 8)7

Niet aan jou gericht Kevinp, gewoon in het algemeen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

SMulTiE schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:41:
[...]

Nu jij nog, ik wil die hunter van je niet meer zien, imbamode....
Where is the love? ;(

Ik was trouwens eventjes gestopt. Maar wilde met de patch even kijken hoe hunter nu speelde en BM proberen. And now I'm enjoying every second of it :P

WSG, AB, AV, Arena's, ik vind echt alles leuk atm. En ik doe ook alles :P Zoek nog wel een vast maatje voor 2vs2 arena's. Gisteren met een IRL vriend van me wat potjes gedaan (tier 2 druid, één van de beste healers around) en dat was echt gaaf. Waren nog niet helemaal op elkaar ingespeeld qua pvp, dus niet alles gewonnen (1 potje door de tornado die na een minuut komt, 1 potje doordat we outgeared/played waren tegen naxx geared priest/hunter combo), maar was wel leuk.

Maar volgens mij kan je echt alles ownen als je met 2 goed gegearde pvpers joined die op elkaar ingespeeld zijn. Teamplay + goeie class combo is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:31
Kevinp schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:40:
[...]
Voor DW spec moet je betere gear hebben en vooral + hit liefst zo rond de 8-10% + hit gear. een two hander is vooral voro MS build, maar je krijgt tegenwoordig stukken minder rage met een two hander. Maar je bent dan wel minder gear afhankelijk met een MS build.

Maar volgens mij is het sinds de rage nerf beter om een DW build te hebben omdat je met een 2h toch rage te kort komt dan kan je beter wat missen :P
Volgens mij is het net omgekeerd. De DW (Fury dus) build heeft te lijden onder de rage nerf. In Arms heb je net een 41pt talent om die nerf te beperken.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Het is wel knap dat er zoveel gasten zijn, die niet eens fatsoenlijk nederlands kunnen typen/schrijven. Een typefout hier of daar ok, maar het staat er gewoon vol mee, best erg.

Daarbij moet ik gelukkig ook zeggen dat ik mijn verslaving redelijk onder controle heb, ik ben al 2x enkele maanden gestopt omdat ik verder nergens meer aan toe kwam. Nu neem ik even een break van 1,5 maand sinds de laatste patch, tot de release van BC, hoef ik niet 2x mods opnieuw in te stellen, en intussen heb ik voor andere dingen weer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:46
Kapoen schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:01:
[...]

Volgens mij is het net omgekeerd. De DW (Fury dus) build heeft te lijden onder de rage nerf. In Arms heb je net een 41pt talent om die nerf te beperken.
idd Endless rage is echt top en daar bij kan je voor PVP ook nog second wind nemen met deze 2 talents ehb ik echt geen rage te weinig hoor.

Owja deze build gebruik ik ook om te tanken nu gister voor het eerst met mn guild hakkar down gekregen en met deze build gaat dat perfect, gewoon harder sunders, heroic strike en revenge spammen en je raakt nooit de agro kwijt ook al doen ze hun best omdat wel voor elkaar te krijgen ^^

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
gabiballetje schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:08:
Het is wel knap dat er zoveel gasten zijn, die niet eens fatsoenlijk nederlands kunnen typen/schrijven. Een typefout hier of daar ok, maar het staat er gewoon vol mee, best erg.

Daarbij moet ik gelukkig ook zeggen dat ik mijn verslaving redelijk onder controle heb, ik ben al 2x enkele maanden gestopt omdat ik verder nergens meer aan toe kwam. Nu neem ik even een break van 1,5 maand sinds de laatste patch, tot de release van BC, hoef ik niet 2x mods opnieuw in te stellen, en intussen heb ik voor andere dingen weer tijd.
Misschien als je er op gaat letten(zoals jij) maar het is over het algemeen goed te lezen. Verder is mijn engels denk ik grammaticaal beter. Maar gelukkig erger ik mezelf er ook niet aan :P.

Ik kijk wel uit naar TBC nu want ik ben niet echt een PvP'er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

addictive schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:59:
is het trouwens mogelijk om WoW onder Linux (Ubuntu) te draaien?
Ja, met Cedega.

Ik heb het een tijdje gedaan door gebruik te maken van Cedega. Het werkt, en eigenlijk nog iets betere prestaties als met de zelfde pc (2.66ghz, 1gb, 5200rpm schijf, geforce 256mb shared) onder Windows XP. Maar dan moet je wel de laatste versie van Cedega hebben, met de WoW aanpassingen. Verder is het updaten van WoW een ramp en als je pech hebt moet je na een WoW update wachten tot Cedega met een update komt.

Het is ook mogelijk met WINE, al heb ik dat zelf nooit geprobeerd. Schijnbaar kun je WINE uit de CVS compilen en met wat tweaks zou dat ook werken.

Al met al heb, en een vriend van me ook, er voor gekozen toch maar weer Windows te gaan gebruiken voor WoW. Het werkt gewoon veel stabieler en is bij mij nog nooit fout gegaan met updaten, in tegenstelling tot spelen onder Ubuntu.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Cool, thx. Tog maar stiekem even proberen thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16318

Waar zie je je totale honor score? Bij het tabblad 'PvP', zie ik wel m'n score van vandaag en gister (samen zon 1600), maar bovenin het tabblad staat als kopje 'Honor: 163'.

Als ik bij andere mensen wil kijken hoeveel honor ze in totaal hebben dan is het nooit meer dan 10, terwijl er bij Today en Yesterday samen wel 5000 punten staan.

Is dit een bug ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 14:30
[...]

wat denk je dat ik heb gedaan? Ik vind vanmezelf behoorlijk dom dat het zover is gekomen. En ik verwijt Blizzard helemaal niks.

Attention wh0re? Pfff als ik dat was had ik het wel anders aangepakt.
Have fun gaming :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

FireAge schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 08:55:Wat doen jullie nou, altijd afmaken, of live and let live?
Is altijd een moeilijk punt. Situatie schets van gister:

Ik (Lvl 38 undead mage) loop in mijn eentje door STV. Ik passeer een lvl 36 human hunter. Ik laat hem vrolijk lopen (wel omkijkend) en loop door. Op dat moment zie ik een lvl 40 NE priest uit de bosjes komen op zijn positie en voelde het al aankomen, en ja hoor. Meneer de lvl 36 hunter draait samen met de priest om en komt mij achterna. Uitkomst was een dode mage. Vervolgens gingen ze nog corpse campen ook, maar daar trapte ik niet in.

Op zo'n moment denk je echt "dood aan alles wat leeft". Maar daarmee pak je ook mensen die je wel met rust laten. Zoals gister sta ik bij de meeting stone van SM. Naast me staat een lvl 34 NE Priest. We staan gewoon braaf naast elkaar en er gebeurt niks. Komt er een groepje horde aan die haar helemaal kapot begint te ganken. Wat is hier nou leuk aan? Eén keertje ok, maar waarom zo'n low level blijven kapot ganken met een full party. Krijg ik als argument "ja ik werd net ook gesloopt door een alliance". Ja dus? Pak dan degene die het deed...

Laatst ook samen met een human mage een mage quest gedaan in Dustwallow Marsh. Eerst hij mij geholpen met de boss, daarna ik hem :) Soms denk ik reroll PVE ;) maar aan de andere kant is het soms ook wel weer leuk. Maar niet als ik snel door wil levellen ;)

Dus in principe doe ik aan "live and let live", maar er zijn uitzonderingen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Ebayzo schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:09:
[...]
Is altijd een moeilijk punt. Situatie schets van gister:

Ik (Lvl 38 undead mage) loop in mijn eentje door STV. Ik passeer een lvl 36 human hunter. Ik laat hem vrolijk lopen (wel omkijkend) en loop door. Op dat moment zie ik een lvl 40 NE priest uit de bosjes komen op zijn positie en voelde het al aankomen, en ja hoor. Meneer de lvl 36 hunter draait samen met de priest om en komt mij achterna. Uitkomst was een dode mage. Vervolgens gingen ze nog corpse campen ook, maar daar trapte ik niet in.

Op zo'n moment denk je echt "dood aan alles wat leeft". Maar daarmee pak je ook mensen die je wel met rust laten. Zoals gister sta ik bij de meeting stone van SM. Naast me staat een lvl 34 NE Priest. We staan gewoon braaf naast elkaar en er gebeurt niks. Komt er een groepje horde aan die haar helemaal kapot begint te ganken. Wat is hier nou leuk aan? Eén keertje ok, maar waarom zo'n low level blijven kapot ganken met een full party. Krijg ik als argument "ja ik werd net ook gesloopt door een alliance". Ja dus? Pak dan degene die het deed...

Laatst ook samen met een human mage een mage quest gedaan in Dustwallow Marsh. Eerst hij mij geholpen met de boss, daarna ik hem :) Soms denk ik reroll PVE ;) maar aan de andere kant is het soms ook wel weer leuk. Maar niet als ik snel door wil levellen ;)

Dus in principe doe ik aan "live and let live", maar er zijn uitzonderingen.
Hangt van mijn bui af.. Maar meestal laat ik alliance met rust..

Onlangs ging ik samen met een guildie de demons in Winterspring farmen, staan daar twee alliance nubs. Die zien ons aankomen, maar we doen niks wij wilden immers farmen en aan hun gear te zien zou het een allesbehalve eerlijke strijd worden.

We vallen een demon aan en ja hoor, daar komen de n00bs. Maar ja aangezien wij in full epics lopen en wel aardig kunnen PvPén (hij is shaman, ik warlock) waren ze een tiental seconden later dood nog eerder als de demon :9.
Ontzettend lage streek om aan te vallen als wij met een demon bezig zijn, die avond hebben we werkelijk iedere ally afgemaakt die we tegenkwamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Live and let live? No way!

Rood moet dood, welke guild of class of equip hij ook aan heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
RaseriaN schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:21:
Live and let live? No way!

Rood moet dood, welke guild of class of equip hij ook aan heeft :P
<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kek, zo'n soort verhaal had ik laatst ook. Was ook bezig met de demons in Winterspring. Ik = balance druid, dus gewoon een kwestie van rooten, dotten starfire, net zolang tot ze dood zijn. In principe geen enkel probleem.
Omdat ik vrij regelmatig achter me omkijk (heb in 't verleden echt veel lui geganked in Winterspring, dus ik denk dat ik nog op wel wat KOS-lijstjes sta) zie ik op een gegeven moment een 60 warrior en een 58 shaman aan komen huppelen. Vlak bij me blijven ze stilstaan en kijken ze verwonderd hoe ik die mobs solo, af en toe een /applaud en /bow erbij enzo.
Niet veel later besluit ik met half mana maar weer een mob te pakken, en door wat ongelukkige resists op roots zit ik al snel op 30% health, en guess what ?? charge op m'n pink-dressed dr00d :(
Gelukkig had ik Nature's Swiftness en manapots niet op cooldown, dus 30-45 seconden later waren ze allebei dood (of alledrie, incl. mob ^^), maar echt lame hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
SMulTiE schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:27:
Kek, zo'n soort verhaal had ik laatst ook. Was ook bezig met de demons in Winterspring. Ik = balance druid, dus gewoon een kwestie van rooten, dotten starfire, net zolang tot ze dood zijn. In principe geen enkel probleem.
Omdat ik vrij regelmatig achter me omkijk (heb in 't verleden echt veel lui geganked in Winterspring, dus ik denk dat ik nog op wel wat KOS-lijstjes sta) zie ik op een gegeven moment een 60 warrior en een 58 shaman aan komen huppelen. Vlak bij me blijven ze stilstaan en kijken ze verwonderd hoe ik die mobs solo, af en toe een /applaud en /bow erbij enzo.
Niet veel later besluit ik met half mana maar weer een mob te pakken, en door wat ongelukkige resists op roots zit ik al snel op 30% health, en guess what ?? charge op m'n pink-dressed dr00d :(
Gelukkig had ik Nature's Swiftness en manapots niet op cooldown, dus 30-45 seconden later waren ze allebei dood (of alledrie, incl. mob ^^), maar echt lame hoor :(
Dit vind ik ook lame, heb wel eens een rogue gehad die dat deed in winterspring op giants(ik wilde greater frost resistance pot). Maar die was zo slecht, ik op 2000 hp giant op 20% en hij begon aan te vallen. Dus eerst ff die giant executen, en daarna rend op die rogue, en hij was snel dood :P. Zelfs ooit met 500 hp over nog van die rogue gewonnen, maar toen had ik wel lifegiving gem gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Tsja, het is toch wel gek, zou het een leeftijd iets zijn? Dat kiddies eerder de neiging hebben om nutteloos te ganken? Of zou het te maken hebben met hoe lang mensen het spel al spelen? Volgens mij zijn mensen die het al langer spelen minder geneigt om ta ganken, omdat ze weten hoe vervelend het is voor de andere speler.

Had gisteren in Winterspring nog een aanvaring met een lv56 warrior, terwijl ik een 58 druid ben. Ik was met die knakker bij dat meertje aan het lullen om een quest in te leveren, charged die warrior mij van achteren. Ik had het eigenlijk amper door want ik had dat quest screen voor me neus.

Dus ik klik op complete quest en begin weg te lopen, merk ik dat ik stunned ben. En zie ik zo'n 2hander op me kneiter landen. Dus ik verander in bear met 10k armor (laat ik nu net tanking als favorite playstyle hebben) en begin rustig zijn hit points af te meppen. Hij loopt rond te springen en weg te rennen om te kunnen chargen, ik loop rustig achter hem aan en maul hem voor 400 hits en 800 crits, waarbij elke crit mij er weer 300 health erbij geeft.

Die warrior trok echt alles uit de kast, dus ik kon het niet laten om even rustig te gapen tijdens het gevecht. Uiteindelijk ging ie neer terwijl ik nog 80% health over had :) Volgens mij kunnen warriors wel weer eens een buff van bliz gebruiken, want dit was echt te sneu voor woorden.

Heb het gevecht afgesloten met een /laugh en ben toen irl gniffelend mijn weg vervolgd.

Nou moet dit wel haast een kortspelend figuur geweest zijn, anders had ie dit nooit gedaan imo. Ik weet wel beter dan classes aan te vallen waar ik never nooit niet van kan winnen (lock, priest ect). Tevens zou ik nooit iemand aan vallen als ie met een quest bezig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
FireAge schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:42:
Tsja, het is toch wel gek, zou het een leeftijd iets zijn? Dat kiddies eerder de neiging hebben om nutteloos te ganken? Of zou het te maken hebben met hoe lang mensen het spel al spelen? Volgens mij zijn mensen die het al langer spelen minder geneigt om ta ganken, omdat ze weten hoe vervelend het is voor de andere speler.

Had gisteren in Winterspring nog een aanvaring met een lv5 warrior, terwijl ik een 58 druid ben. Ik was met die knakker bij dat meertje aan het lullen om een quest in te leveren, charged die warrior mij van achteren. Ik had het eigenlijk amper door want ik had dat quest screen voor me neus.

Dus ik klik op complete quest en begin weg te lopen, merk ik dat ik stunned ben. En zie ik zo'n 2hander op me kneiter landen. Dus ik verander in bear met 10k armor (laat ik nu net tanking als favorite playstyle hebben) en begin rustig zijn hit points af te meppen. Hij loopt rond te springen en weg te rennen om te kunnen chargen, ik loop rustig achter hem aan en maul hem voor 400 hits en 800 crits, waarbij elke crit mij er weer 300 health erbij geeft.

Die warrior trok echt alles uit de kast, dus ik kon het niet laten om even rustig te gapen tijdens het gevecht. Uiteindelijk ging ie neer terwijl ik nog 80% health over had :) Volgens mij kunnen warriors wel weer eens een buff van bliz gebruiken, want dit was echt te sneu voor woorden.

Heb het gevecht afgesloten met een /laugh en ben toen irl gniffelend mijn weg vervolgd.

Nou moet dit wel haast een kortspelend figuur geweest zijn, anders had ie dit nooit gedaan imo. Ik weet wel beter dan classes aan te vallen waar ik never nooit niet van kan winnen (lock, priest ect). Tevens zou ik nooit iemand aan vallen als ie met een quest bezig is
Warriors kunnen van druids winnen hoor, en op mij zal je niet veel critten met een defense van >400(oude telling) dus zo'n 470 nu ofzo.

Maar om het als lower lvl te doen is niet slim als warrior kan je van bijna geen elkele klass zomaar winnen(wat andere classes wel ehbben).

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!

Let op! Er is een keylogger in omloop op populaire addon sites.