Het Grote World of Warcraft topic - Deel 96 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.677 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Leuk spul die sneewballen!

Tijdens fight in SM Library: http://www.ebayzo.nl/wp-content/uploads/2006/12/snowball.jpg
Tijdens bossfight in SM library: http://www.ebayzo.nl/wp-c.../2006/12/bosssnowball.jpg

En eerder op de dag. SM Library in met 4 man (2 hunters, 1 warrior en ik (mage)). De warrior verlaat ons eigenlijk al gelijk. Dus wij verder met z'n 3en. Komen we zonder wipen aan bij het baasje. Wat blijkt...had die warrior als enige de key :( http://www.ebayzo.nl/wp-content/uploads/2006/12/boss.jpg
Konden we weer terug _/-\o_

Ik heb me wel vermaakt vandaag :*)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:53
Die sneeuwballen zijn inderdaad vet, :P
In de froggertunnel in nax, hmm.. You got owned, basically..

Gister in nax ook weer een top avond gehad, thaddius neer voor de eerste keer *O*
De server wilde eindelijk een keer meewerken na 2 weken lag enzo, het was echt een pro kill gewoon. :D

Afbeeldingslocatie: http://img355.imageshack.us/img355/3161/thaddiushu0.th.jpg

Loatheb ownen voor TBC is nog wel te doen, denk ik. Eens zien hoeveel potions we er daar doorheen branden..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-07 15:52
Gister met ongeveer 27 man voor het eerst naar Naxx. Trash ging vrij goed. Eerst naar raz gegaan omdaar de boel even te bekijken. Boss bekeken en hoe de encouter gaat. Hier zullen we nog wel even op moeten gaan oefenen.
Vervolgens nog even naar de spider wing omdaar de boss te bekijken. Die spinnen zijn echt een hel voor mages, ze hitten echt hard.
Ook daar de eerste boss encounter gezien en ze vanavond maar killen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:44
Noob hunter vraagje: als ik een pet tame die 'iets meer' kan dan een normale versie van dezelfde klasse, mag ik er dan vanuit gaan dat Blizzard op termijn deze pet nerfed?

Op Petopia zag ik een overzicht van allerlei gewilde pets... en de reden waarom blizz ze heeft generfed :| Een kat die sneller kon lopen: speed normalization, een spin die meer dmg deed: slag van de nerfbat, etc...

Is het de moeite om in BC op zoek te gaan naar zo'n speciale pets? Blizz neemt je toch dat 'speciale' af :?

Overigens heb ik als eerste pet voor mijn level 10 huntertje (orc female) direct een rare spawn te pakken gekregen :) Een albino bat die rondfladderd in Tirisfall.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-06 20:07
ik begin na 3 maand gestopt te zijn morgen ook maar weer eens met spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:42

Qck

Bazinga

poohbeer schreef op zondag 17 december 2006 @ 18:37:
[...]
hehe, ik denk dat geen enkele class nog (zonder hulp) een lock kan killen in pvp zonder zelf ook te sterven. (ja een pvp specced rogue die 100% stunlock kan ophouden misschien nog al zal die het ook lastig krijgen als die kutpet op het juiste moment charged.

Ik heb als rogue eens een duel met een lock gedaan.. geen dots of niks, alleen ik vs die pet. Ik ben een rogue in tier1+tier2 met de beste zwaarden die je kan krijgen tot en met BWL. Ik sinnister strikes gebruiken, de pet autoattack. Ik won, maar die pet had ondertussen wel 2/3 van me leven weggemept.
Leuk voor jou: de pet wordt generfed.
De meeste warlocks die ik ken hebben die pet niet eens.
Ik gebruik als destruction lock zelden al mijn dots, en ben dus zonder de juiste pet meestal in 1vs1 useless (komt ook door mijn weinig health).
Dat je dood gaat van een afflictionlock's DoT's kan ik begrijpen, die doen heel veel damage, maar van die andere 2 tree's... :)
poohbeer schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:18:
[...]
lol, jij houdt een lock dus niet 100% in stunlock en die kerel feared jou niet om snel effe 2 dots op je te leggen en dan gewoon buiten jouw bereik te blijven?
Dots = geen stealth meer dus geen vanish of cheapshot, mits wat geluk heeft je slowing poison hem al wel getagged maar dan ben je nog steeds dood aangezien 2 dots van een lock meer dmg doen dan een average rogue healthpoints heeft. En al kom je weer bij hem in de buurt dan doet ie wel even een deathcoil, kan vanaf 30m en die 3secs geven hem meer dan genoeg tijd om weg te geraken.

En dan vergeet ik nu makkelijkheidshalve al maar die lock die en succubus heeft uitstaan, want die stunt jou vanaf de eerste mep VEEL beter dan dat jij het ooit zal kunnen.
Nee, als jij als rogue zonder 100% stunlock van een lock wint dan is de lock waardeloos in elk opzicht.
Mee eens. Een goed rogue kan met de huidige talents makkelijk van mij winnen (van een rogue met cloak of shadows win ik et niet, zeker met een stunlock erbij. Seduce heeft geen zin, dat resist ie toch wel)

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan1337
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 19:53
Hmm...een rogue die op dit moment cloak of shadows heeft doet best wel waardelose dmg :X , misschien niet als je full t2 hebt maar dan moet ik nog ff spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Wat vinden jullie nu van de huidige AV-versie ??

Ze hebben de NPC verminderd, wat goed is voor alliance want alliance was defensief zoveel in het nadeel. Echter, nu ben ik bang dat de balance helemaal is doorgeslagen.

Afgelopen week AV, en tegenwoordig is het geen spel van taktiek meer, maar meer van zerg en diegene met meeste epics wint. Ze gaan niet meer voor de tussenligende GY, maar direct voor de main spawnpoint.

Zou er bijna voorstander van zijn om de NPC weer terug te laten plaatsen door blizzard.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188327

sabriel schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:22:
Wat vinden jullie nu van de huidige AV-versie ??

Ze hebben de NPC verminderd, wat goed is voor alliance want alliance was defensief zoveel in het nadeel. Echter, nu ben ik bang dat de balance helemaal is doorgeslagen.

Afgelopen week AV, en tegenwoordig is het geen spel van taktiek meer, maar meer van zerg en diegene met meeste epics wint. Ze gaan niet meer voor de tussenligende GY, maar direct voor de main spawnpoint.

Zou er bijna voorstander van zijn om de NPC weer terug te laten plaatsen door blizzard.
ach zo gaat het alleen maar sneller, AV's van 3 uur heb ik ook wel gehad, en dat is echt te veel van het goede.. Wees blij dat met AV's premades maken niet meevallen, dus AV zou toch echt wel leuk moeten kunnen zijn zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:04

vhal

ಠ_ಠ

Kapoen schreef op maandag 18 december 2006 @ 08:31:
Noob hunter vraagje: als ik een pet tame die 'iets meer' kan dan een normale versie van dezelfde klasse, mag ik er dan vanuit gaan dat Blizzard op termijn deze pet nerfed?
Op Petopia zag ik een overzicht van allerlei gewilde pets... en de reden waarom blizz ze heeft generfed :| Een kat die sneller kon lopen: speed normalization, een spin die meer dmg deed: slag van de nerfbat, etc...
Is het de moeite om in BC op zoek te gaan naar zo'n speciale pets? Blizz neemt je toch dat 'speciale' af :?
Overigens heb ik als eerste pet voor mijn level 10 huntertje (orc female) direct een rare spawn te pakken gekregen :) Een albino bat die rondfladderd in Tirisfall.
helaas hebben ze alle pets generfed zodat hun standaard attackspeed op 2.0 ligt. Broken tooth had bv een atk speed van 1.0. De reden waarom ze dit hebben gedaan is mij momenteel nog onduidelijk. Op dit moment ben ik er niet zeker van of ze deze veranderingen al in de patch geplaatst hebben. Voor TBC is het zeker een feit.
Wat betreft je opmerking over pets met speciale abilities; helaas, die zijn er niet meer. Vroegah toen ik nog een klein huntertje was (1 jaar geleden) had ik uit duskwood een wolf genaamd Lupos. Deze had een shadowdamage based attack. Ik kan ook nog andere beesten opnoemen die speciale abilities hadden. Zo was er 1 die +100 to all magic resist had.
Jammer maar helaas. Maar zeg nou zelf, zonder al deze abilities mogen hunters absoluut niet klagen. Ik noem de BM tree eigenlijk ook de Aspect of the Goldfarmer tree.. ;) Zelfs een MM specced hunter met zijn pet kan met gemak lv60 elites aan. Een tip voor een goede pet. Ga solo naar ZG (convert je group naar een raid met een guildie) en summon je mount. Aan je linkerhand zie je een afgrond. Spring hier met je mount naar beneden, zwem een stukje, ren voorbij de krokodillen en je komt terecht in het gebied waar de tempel van Hakkar is. Gebruik FD om weer OOC te gaan. Loop de trap op en zowel links als rechts zie je een groepje Sons of Hakkars/ Soulflayers/Trolls lopen. Deze goep moet je dus niet hebben. Aan beide kanten vliegt 1 enkele Son rond. Deze moet je dus hebben. Plaats een icetrap, schiet scorpidsting (-5% hit mocht het mis gaan) en tame away. Het wil wel eens mislukken dus hou je FD paraat. Het mooie van deze pet is dat deze rank 6 Lightning Breath heeft. Deze attack scaled met je RAP en doet gemiddeld 250 damage. Gecombineerd met de Go for the Throat (2/2) talents uit de MM tree betekend dus dat je pet 50 focus genereerd elke keer dat je hunter crit. Omdat deze attack instant is en géén cooldown heeft, cast hij elke keer Lightning Breath als je crit en is vervolgens een leuke pet die icm growl errug goed aggro kan houden. Ook in PVP is hij erg fijn :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
deadsy33 schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:37:
[...]

helaas hebben ze alle pets generfed zodat hun standaard attackspeed op 2.0 ligt. Broken tooth had bv een atk speed van 1.0. De reden waarom ze dit hebben gedaan is mij momenteel nog onduidelijk. Op dit moment ben ik er niet zeker van of ze deze veranderingen al in de patch geplaatst hebben. Voor TBC is het zeker een feit.
Wat betreft je opmerking over pets met speciale abilities; helaas, die zijn er niet meer. Vroegah toen ik nog een klein huntertje was (1 jaar geleden) had ik uit duskwood een wolf genaamd Lupos. Deze had een shadowdamage based attack. Ik kan ook nog andere beesten opnoemen die speciale abilities hadden. Zo was er 1 die +100 to all magic resist had.
Jammer maar helaas. Maar zeg nou zelf, zonder al deze abilities mogen hunters absoluut niet klagen. Ik noem de BM tree eigenlijk ook de Aspect of the Goldfarmer tree.. ;) Zelfs een MM specced hunter met zijn pet kan met gemak lv60 elites aan. Een tip voor een goede pet. Ga solo naar ZG (convert je group naar een raid met een guildie) en summon je mount. Aan je linkerhand zie je een afgrond. Spring hier met je mount naar beneden, zwem een stukje, ren voorbij de krokodillen en je komt terecht in het gebied waar de tempel van Hakkar is. Gebruik FD om weer OOC te gaan. Loop de trap op en zowel links als rechts zie je een groepje Sons of Hakkars/ Soulflayers/Trolls lopen. Deze goep moet je dus niet hebben. Aan beide kanten vliegt 1 enkele Son rond. Deze moet je dus hebben. Plaats een icetrap, schiet scorpidsting (-5% hit mocht het mis gaan) en tame away. Het wil wel eens mislukken dus hou je FD paraat. Het mooie van deze pet is dat deze rank 6 Lightning Breath heeft. Deze attack scaled met je RAP en doet gemiddeld 250 damage. Gecombineerd met de Go for the Throat (2/2) talents uit de MM tree betekend dus dat je pet 50 focus genereerd elke keer dat je hunter crit. Omdat deze attack instant is en géén cooldown heeft, cast hij elke keer Lightning Breath als je crit en is vervolgens een leuke pet die icm growl errug goed aggro kan houden. Ook in PVP is hij erg fijn :)
Voorlopig is mijn huntertje nog maar level 10, dus ik ben volop bezig met alles te ontdekken :)
Bedankt voor de ZG tip, als ik ooit zover kom (heb nog 3 andere level 60 chars die eerst naar 70 moeten ;) ) dan zal ik het zeker overwegen :)

Overigens hebben niet alle pets 2.0 als attack speed. De katjes in Durotar doen 1.2 als ik mij niet vergis. Er zijn ook 2 bats in ZG die 1.0 hebben (volgens Petopia).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

poohbeer schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:18:
[...]

lol, jij houdt een lock dus niet 100% in stunlock en die kerel feared jou niet om snel effe 2 dots op je te leggen en dan gewoon buiten jouw bereik te blijven?
Dots = geen stealth meer dus geen vanish of cheapshot, mits wat geluk heeft je slowing poison hem al wel getagged maar dan ben je nog steeds dood aangezien 2 dots van een lock meer dmg doen dan een average rogue healthpoints heeft. En al kom je weer bij hem in de buurt dan doet ie wel even een deathcoil, kan vanaf 30m en die 3secs geven hem meer dan genoeg tijd om weg te geraken.

En dan vergeet ik nu makkelijkheidshalve al maar die lock die en succubus heeft uitstaan, want die stunt jou vanaf de eerste mep VEEL beter dan dat jij het ooit zal kunnen.
Nee, als jij als rogue zonder 100% stunlock van een lock wint dan is de lock waardeloos in elk opzicht.
Kijk, je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat jij hem als eerst raakt. Als een rogue zijn stealth niet kan benutten valt een groot deel van zijn dmg al weg. Maar als ik kan openen met cheapshot 1 vs 1, is diegene behoorlijk kansloos. Ik ben het wel met je eens dat locks irritant zijn als hun eerder zijn, maar das gewoon een kwestie van voorzichtig spelen. Mij zien ze haast nooit totdat ik cheapshot doen. Ik heb veel geduld. Speel veel wsg en terwijl anderen als mongolen rondrennen, ga ik in stealht en zoek ik een slachtoffer uit.

Maar wat je nu omschrijft heb ik gisteravond toevallig wel meegemaakt. Ik was in gevecht met iemand en toen ik em dood had sloeg die lock toe. En ik geef toe, dan ben je kansloos. Ik vroeg me eerst af wat dat voor rare kleuren waren rond mijn char. Daarna zag ik de curses, niet te zuinig :X

Maar ik maak altijd sowieso gebruik van crippling poison. Weet je hoe handig _/-\o_ , vaak komen ze dan niet meer weg.

Maarja, hopen dat dit niet te vaak voorkomt. Gelukkig is het pas 2 keer gebeurt ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 18-12-2006 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

TroX schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:27:
[...]

Mede genjurosser :P is Vae Victis hardcore of is het casual raiding ? ;)
vae victis is casual raiding, erg relaxte guild

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 15:08
nog een alliance Xavius guild die recruit..? wil beetje casual tot semi-hard raiding guild..

heb een 6/8 tier 1 warlock, +239 spelldmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:51:
[...]

dikke shit. Welke versie heb jij? Ik heb 19.4 gedownload omdat ik in het changelog iets gelezen had zo een probleem. Ik moet wel zeggen dat ik hem nog niet heb geprobeerd. 19.5 had ik, en die gaf problemen
moet ik thuis even zien

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Anoniem: 85443 schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:52:
[...]

Maar ik maak altijd sowieso gebruik van crippling poison. Weet je hoe handig _/-\o_ , vaak komen ze dan niet meer weg.
Hmja, ik is een Elemental Shaman en Warlock (nog geen definitieve spec gekozen :P) en Crippling Poison is ballen... Op m'n Druid maakt het me weer weinig uit :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 09:03
Anoniem: 85443 schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:52:
[...]

Kijk, je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat jij hem als eerst raakt. Als een rogue zijn stealth niet kan benutten valt een groot deel van zijn dmg al weg. Maar als ik kan openen met cheapshot 1 vs 1, is diegene behoorlijk kansloos. Ik ben het wel met je eens dat locks irritant zijn als hun eerder zijn, maar das gewoon een kwestie van voorzichtig spelen. Mij zien ze haast nooit totdat ik cheapshot doen. Ik heb veel geduld. Speel veel wsg en terwijl anderen als mongolen rondrennen, ga ik in stealht en zoek ik een slachtoffer uit.

Maar wat je nu omschrijft heb ik gisteravond toevallig wel meegemaakt. Ik was in gevecht met iemand en toen ik em dood had sloeg die lock toe. En ik geef toe, dan ben je kansloos. Ik vroeg me eerst af wat dat voor rare kleuren waren rond mijn char. Daarna zag ik de curses, niet te zuinig :X

Maarja, hopen dat dit niet te vaak voorkomt. Gelukkig is het pas 2 keer gebeurt ofzo.
Ik weet niet wat sommige locks of andere spelers doen, maar Ik kan niks beginnen tegen een warlock.

eerst charged die fellhunter waardoor ik de enige kans die ik al had om te winnen kwijt ben. Tegen de tijd dat ik iets kan doen heb ik 3 dots op mijn hoofd, en kan ik eindelijk intercept op die lock doen. Nou goed een lock heeft dan meestal fear klaar staan. Die kan ik dan breaken(ben immers in zerker stance).

tegen deze tijd heb ik nog zo'n 2k HP over van de in totaal 7k. Intercept is dan nog op cooldown en lock hoeft dus alleen maar een shadowbolt te doen, dots renewen, en ik ben dood tenzij ik hem in de volgende 10 seconden zelf dood maak.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Afgelopen zaterdag bij vrienden even voor de lol met mijn lock gePVP'ed. Normaal ben ik niet zo'n PVP freak.
Toen ik AB in kwam had paar personen enorme last van lag, waaronder ik ook dus. Ik ging naar de Stables en elke horde die ik in mijn vizier kreeg, Fear..dot..dot..siphon life (heb SM/ruin build) >:)
Siphon Life is geweldig in PVP (vind ik). Je kan namelijk op meere targets casten, dus hoe meer Hordes met siphon life op zijn smoel, des te meer health ik krijg.
Ben wel 1x neergehaald. :'(
Had toen mijn Imp bij me en had hem op aggresive staat, dus die kreeg vrij spel van mij :9
Wat hadden we toen gelachen en uiteindelijk hadden we toch gewonnen, mijn lock met de meeste blowing kills. ;)

Ohja:
Als je maar paar % health nog hebt en je ziet dat je 3-4 dots op je smoel hebt, loop niet weg, want heeft toch geen zin. :9

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mjah hier hoor je meer over, ik ben zelf ook bezig met een tauren warr, welke lvl 38 is nu.. hoop dat het niet zo super erg generfed is.. anders is het zonde van mijn tijd om hem door te levelen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Lord_Salo schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:30:
Afgelopen zaterdag bij vrienden even voor de lol met mijn lock gePVP'ed. Normaal ben ik niet zo'n PVP freak.
Toen ik AB in kwam had paar personen enorme last van lag, waaronder ik ook dus. Ik ging naar de Stables en elke horde die ik in mijn vizier kreeg, Fear..dot..dot..siphon life (heb SM/ruin build) >:)
Siphon Life is geweldig in PVP (vind ik). Je kan namelijk op meere targets casten, dus hoe meer Hordes met siphon life op zijn smoel, des te meer health ik krijg.
Ben wel 1x neergehaald. :'(
Had toen mijn Imp bij me en had hem op aggresive staat, dus die kreeg vrij spel van mij :9
Wat hadden we toen gelachen en uiteindelijk hadden we toch gewonnen, mijn lock met de meeste blowing kills. ;)

Ohja:
Als je maar paar % health nog hebt en je ziet dat je 3-4 dots op je smoel hebt, loop niet weg, want heeft toch geen zin. :9
Charge ;). Stun shield slam(50% om wat te dispellen) shield bash(iig wat mana verloren). Lifegiving gem(wat niemand verwacht :)). End an concusion blow. En dan ben ik nog dood, maar heeft die lock iig nog wat plezier gehad ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-07 15:41
ik zit te denken om te switchen naar destro build (nu felguard spec) en denk aan deze:

linkje

is dit iets waar n guild happy mee is? ik speel voornamelijk strat/scholo/blackrock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Kevinp schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:38:
[...]

Charge ;). Stun shield slam(50% om wat te dispellen) shield bash(iig wat mana verloren). Lifegiving gem(wat niemand verwacht :)). End an concusion blow. En dan ben ik nog dood, maar heeft die lock iig nog wat plezier gehad ;).
Dacht je dat een lock geen Death coil + Healthstone heeft :9
HS -> Deathcoil -> Fear ->leef je maar weer uit als lock zijnde >:)

Heb ook een Arms lvl 60 warrior altje en noway dat ik in de buurt kom van een lock, pak dan liever een hunter. Maar sinds de laatste patch waarbij een hunter ook een trap kan zetten in combat is ook niet meer funny.

[ Voor 18% gewijzigd door Lord_Salo op 18-12-2006 10:47 ]

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kortom nerfen die locks dus:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Kevinp schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:28:
[...]

Ik weet niet wat sommige locks of andere spelers doen, maar Ik kan niks beginnen tegen een warlock.

eerst charged die fellhunter waardoor ik de enige kans die ik al had om te winnen kwijt ben. Tegen de tijd dat ik iets kan doen heb ik 3 dots op mijn hoofd, en kan ik eindelijk intercept op die lock doen. Nou goed een lock heeft dan meestal fear klaar staan. Die kan ik dan breaken(ben immers in zerker stance).

tegen deze tijd heb ik nog zo'n 2k HP over van de in totaal 7k. Intercept is dan nog op cooldown en lock hoeft dus alleen maar een shadowbolt te doen, dots renewen, en ik ben dood tenzij ik hem in de volgende 10 seconden zelf dood maak.
het blijft een heerlijk gevoel om een horde VOL te DoT-en.. als je dan dood ben, en hij heeft 2K hp en 4 dots die net nieuw zijn, kan je met een goed gevoel richting spirit resser, die hij ook nodig heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:43
ice block ftw \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-07 12:05

RaseriaN

So much choices..

Lord_Salo schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:44:
[...]

Dacht je dat een lock geen Death coil + Healthstone heeft :9
HS -> Deathcoil -> Fear ->leef je maar weer uit als lock zijnde >:)
Een lock heeft tegen elke class well counters of andere mogelijkheden.
En nog blijven ze beweren dat ze niet overpowered zijn in PvP.

Net zoals dat fear eerder zou breken, nou eerlijk gezegt.. ik merk er geen ene flikker van.
Ik ren altijd als een kip zonder kop rond (fear/imbacoil/seduction) en kan het daarna wel vergeten omdat 3 DoTs en een Pet aan mn HP zitten te knagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 188327 schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:32:
mjah hier hoor je meer over, ik ben zelf ook bezig met een tauren warr, welke lvl 38 is nu.. hoop dat het niet zo super erg generfed is.. anders is het zonde van mijn tijd om hem door te levelen:(
Als je nuttig wil zijn in PvE dan is de warrior klasse zeker geen slechte keuze.
In PvP ben je als solo speler gewoon een vogel voor de kat, ondanks plate armor.

Ik zie in je signature dat je een hunter hebt, verwacht niet van je warrior dat je er even
goed mee kan grinden of solo spelen. Verder is een warrior ook erg equipment gevoelig,
je hebt epics nodig om fatsoenlijke dps te doen of om niet uitgelachen te worden door
healers als je aan het tanken bent (paper tank anyone? 8) ).

En het nerf gehalte in de klasse... tja ik heb op mijn 60 warrior 41 punten moeten investeren
in Arms om status quo te blijven, terwijl andere klasses er wel op vooruit gegaan zijn. Natuurlijk moet dit wel gerelativeerd worden: die trees zijn ontworpen voor level 70 chars, niet 60. Aangezien jij nog volop aan het levelen bent zal je waarschijnlijk minder last ondervinden van deze 'nerf' omdat
je nooit de oude rage generation gekend hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck

Qck

Bazinga

Zegt een hunter >_<
Yokidrink schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:42:
ik zit te denken om te switchen naar destro build (nu felguard spec) en denk aan deze:

linkje

is dit iets waar n guild happy mee is? ik speel voornamelijk strat/scholo/blackrock.
Lijkt erg op mijn build, speelt goed :) en voor de instances die je doet is het goed.
(Ook in bwl/mc/aq/naxx trouwens, ik speel er ook mee en heb geen problemen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Gennis schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:50:
[...]

Zegt een hunter >_<

[...]

Haha, ja je hebt wel gelijk.. ik bedoelde eigenlijk ook uit perspectief van de warrior die ik nu aan het levelen ben.. Maar hunters zijn ook wel goed in PvP >:) crits van 2100, dan gaat het hard _/-\o_ (2 giantstalker items, en hurricane als bow lol, binnekort grand marshals bullseye, dus nog veel hardere crits :P

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 188327 op 18-12-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Kapoen schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:49:
[...]

Als je nuttig wil zijn in PvE dan is de warrior klasse zeker geen slechte keuze.
In PvP ben je als solo speler gewoon een vogel voor de kat, ondanks plate armor.

Ik zie in je signature dat je een hunter hebt, verwacht niet van je warrior dat je er even
goed mee kan grinden of solo spelen. Verder is een warrior ook erg equipment gevoelig,
je hebt epics nodig om fatsoenlijke dps te doen of om niet uitgelachen te worden door
healers als je aan het tanken bent (paper tank anyone? 8) ).

En het nerf gehalte in de klasse... tja ik heb op mijn 60 warrior 41 punten moeten investeren
in Arms om status quo te blijven, terwijl andere klasses er wel op vooruit gegaan zijn. Natuurlijk moet dit wel gerelativeerd worden: die trees zijn ontworpen voor level 70 chars, niet 60. Aangezien jij nog volop aan het levelen bent zal je waarschijnlijk minder last ondervinden van deze 'nerf' omdat
Niet helemaal mee eens.

een green warrior die weet wat hij doet kan best redelijk wat dmg doen(mits goed gespecced) als die warrior gewoon str+agi groene zooi heeft kan hij best wat dmg doen.

en dat paperbag warrior is ook vaak niet helemaal eerlijk. Reputatie speelt een rol, geluk, en ook wel skill. Ja agro houden zodat healers niet bang zijn om wat extra te healen zodat jij niet dood gaat. Shield block up houden, rustig blijven etc helpt allemaal.
Als je goede reputatie hebt als warrior gaan mensen ook minder snel zeuren, het zou namelijk ook aan hun kunnen liggen. Ook het gebruiken van pots Healthstones last stand shield wall op het goede moment redden je leven en geven healers extra tijd etc...

Het enige nadeel wat je wel hebt als warrior is dat je met farmen mobs wil hebben van 3/4 lvl's lager dan jezelf omdat je dan lekker veel dodge'd en parried zodat je down time lekker laag is, terwijl met hunters je pet tankt, en je zelf geen dmg neemt waardoor je down time laag is(mits je voldoende eten voor je pet bij hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Yokidrink schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:42:

linkje

Ik was ook Destro build, nu SM/Ruin build
Heb 7k health en 7k mana (fully buffed) en healers zijn nooit blij wanneer ik lifetap gebruik en ik zit te bleiren voor wat healing :P . Destro build = mana drain pool, maar wel ideaal voor grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-07 15:41
Lord_Salo schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:57:
[...]

Ik was ook Destro build, nu SM/Ruin build
Heb 7k health en 7k mana (fully buffed) en healers zijn nooit blij wanneer ik lifetap gebruik en ik zit te bleiren voor wat healing :P . Destro build = mana drain pool, maar wel ideaal voor grinden.
heb je een linkje naar jouw build? destro leek mij goed voor high dps, zeker omdat ik veel hellfire en rain of fire gebruik de laatste tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:46
Phydomir schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:06:
Hoe krijg ik trouwens zo'n kerstmuts?
Laatste boss in scholo heeft nu een kerstmuts op en die dropt ie ook nu echt cool gedaan

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Enigste probleem wat een priest heeft tegen een warlock is de curse.
Andere dots zijn een lachertje, nu iets minder omdat decursive niet meer werkt, maar nog steeds makkelijk te verwijderen.
Priests worden qua healing zo generfed, ik denk dat ze ons wel een remove curse/poison mee mogen geven, wordt het tenminste weer leuk. Zoals het er naar uit gaat zien gaat de priest de vervanger worden van de paladin. Ze worden ge-outhealed door paladins/druids.

Tekenened vooral is dat de beste healing-build op dit moment ook de beste damage-build is. Denk dat verhouding shadow/disc/holy ongeveer 35%/55%/10% gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck

Qck

Bazinga

Anoniem: 188327 schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:54:
Haha, ja je hebt wel gelijk.. ik bedoelde eigenlijk ook uit perspectief van de warrior die ik nu aan het levelen ben.. Maar hunters zijn ook wel goed in PvP >:) crits van 2100, dan gaat het hard _/-\o_ (2 giantstalker items, en hurricane als bow lol, binnekort grand marshals bullseye, dus nog veel hardere crits :P
Mja, warriors zijn best geinig om tegen te vechten :)

Mijn hunter loopt in brd blues rond, met de AV-boog en wat groene items en hij crit voor 2.3k aimed shots en 1.6k arcane.... wtf! gaat nergens over ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
WINNEN heeft volgens mij te maken met wie in een duel/battle eerst begint.
b.v. als een roque een duel opent op een lock en de roque houdt hem in stun + hij heeft de juiste poisons op zijn lollysticks, dan kan de lock wel shaken.
MAAR als een lock een duel opent, dan is het :w :w roque. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Heb mijn lock na 2.5 week inmiddels van 19 naar 48 gekregen en gisteren toch maar even een respec gedaan. Heb nu deze build en wil hier naartoe. Heb dan nog drie punten over, voor of Improved Imp, of Fel Intellect. Eerste heeft voordelen in party en laatste is best lekker icm Life Tap. Denk dat ik rond de jaarwisseling de 60 wel haal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gennis schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:04:
[...]

Mja, warriors zijn best geinig om tegen te vechten :)

Mijn hunter loopt in brd blues rond, met de AV-boog en wat groene items en hij crit voor 2.3k aimed shots en 1.6k arcane.... wtf! gaat nergens over ^_^
haha ja.. warrior zijn een eitje als hunter zijnde joh.. en die in combat trap leggen.. echt lomp dat sommige warriors da niet doorhebben je ziet de hunter immers ineens bukken toch ;)

Laatst een high warlord die erin trapte, like wtf :'( (kan overigens best dat hij/zij het niet gezien had hoor dat achterwege gelaten), maar ik ben dus full blue items met 3 epixx dus. hoogste wa ik geraakt heb is met aimed shot 2,5 oid weet t nie exact meer. Maar iig wel lekker, feit is wel dat op Aggramar de wachtijden voor PvP echt te lang zijn, vandaar dat ik mijn warrior op een PvP server heb gegooid, waar overigens me maat ook zit, dus zou 2 vliegen in 1 klap zijn hehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Kapoen schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:49:
[...]

Ik ben het hier deels met je eens. Ik speel redelijk vaak solo met mijn warrior en ik speel soms samen met een priest. Als ik solo speel ga ik uiteraard vaker en sneller dood dan als wij samen kunnen teamen, maar ik zie mijn rol als warrior als ik solo rondren gewoon anders dan wanneer ik een healer naast me heb.

In het tweede geval houd ik altijd goed in de gaten wat er met mijn priest gebeurt. Als daar een rogue op staat te hakken intercept ik direct terug om die rogue weg te krijgen. Toegegeven, we kunnen uiteraard niet alles aan, maar ook in PvP kun je het als warrior voor elkaar krijgen om spelers te taunten en van je priest af te houden. Soms ga je dood, soms overleef je het glorieus (wat uiteraard de leukste momenten zijn, met z'n tweeën groepen van 4 man overleven), maar daar ben je warrior voor geworden. Meatshield anyone?

In het geval dat ik solo speel probeer ik gewoon zo vaak mogelijk en zo veel mogelijk tegenstanders te irriteren. Sowieso ga je als warrior nergens in je eentje heen maar zoek je een groepje mensen op. Charge als eerste naar binnen, intercept wat healers, fear nog een druid die naar bear moest omdat ik op m stond in te hakken zodat hij ff niet meer kan healen en ga dan rustig dood. Als je dan ietsje later de announcer hoort blèren dat de Lumbermill of een of andere graveyard assaulted wordt weet je dat je je werk goed hebt gedaan: klappen opvangen (liefst geen frostbolts plx :P ) voor je teammates, die vervolgens hun werk hebben kunnen doen en for greater glory de BG winnen.
Mja, hierin back ik je 100% up. De enige viable PvPtree is Arms, met verplicht 5 punten in Fury en 2+3 punten in Defense. Ik vraag me af waar ik die andere 10 punten in ga gooien als ik lvl 70 word... zoveel leuks is er niet meer te halen :|

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:14

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 66862 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:36:
Ik weet niet of het mogelijk is maar zou onze guild aan de start post kunnen worden toegevoegd:

Guildnaam: Twilight
Informatie: Wij zijn een "DUTCH" guild gestart op de TVC. we zijn een Burning Crusade guild we hebben veel info tot en met Naxx. en onze recruiting staat open.
Website: http://www.blackstealth.com

Thanks in advance :9
wat ik nergens kan vinden en toch redelijk cruciaal Alliance of Horde?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Ben zaterdag op een grappige manier erachter gekomen dat je in Arena's ook horde tegen horde kan komen.

Zat te wachten op een invite in een pvp teampje, en ben uit verveling maar wat 2vs2 arena's gaan joinen. Op een gegeven moment kwam ik met een shaman met wat blues, ZG gear en dual wield HWL axe, dus in /say beetje "healers first" en "agi totem plx" afgesproken. Die pot wonnen we kansloos, dus ik queue weer, blijkt dat ik weer met die shaman erin zit.

Dus poorten gaan open, ik doe mouseover over het beginhok van de tegenstander, lees ik "Conundrum". Ik denk "wtf, ik ken iemand die ook zo heet". Komen ze dichterbij, blijkt hij het gewoon te zijn samen met Kennyxious, ook horde van onze server (en GoTters). Dankzij healers first principe + earthshock die pot ook gewonnen :)

Wel grappig als je dan met z'n 3en tegelijk in de BG hall staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 188327 schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:07:
[...]

haha ja.. warrior zijn een eitje als hunter zijnde joh.. en die in combat trap leggen.. echt lomp dat sommige warriors da niet doorhebben je ziet de hunter immers ineens bukken toch ;)

Laatst een high warlord die erin trapte, like wtf :'( (kan overigens best dat hij/zij het niet gezien had hoor dat achterwege gelaten), maar ik ben dus full blue items met 3 epixx dus. hoogste wa ik geraakt heb is met aimed shot 2,5 oid weet t nie exact meer. Maar iig wel lekker, feit is wel dat op Aggramar de wachtijden voor PvP echt te lang zijn, vandaar dat ik mijn warrior op een PvP server heb gegooid, waar overigens me maat ook zit, dus zou 2 vliegen in 1 klap zijn hehe :+
Als je als hunter netjes achter je trap blijft kan een warrior haast niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
sabriel schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:02:
Enigste probleem wat een priest heeft tegen een warlock is de curse.
Andere dots zijn een lachertje, nu iets minder omdat decursive niet meer werkt, maar nog steeds makkelijk te verwijderen.
Ik denkt niet dat je 'Unstable Affliction wilt dispellen, zoja niemand zal je tegenhouden. :9
Hoe meer spellpower een lock heeft, hoe meer damage. :*)

Unstable Affliction
Shadow energy slowly destroys the target, causing 1050 damage over 18 sec. In addition, if the Unstable Affliction is dispelled it will cause 1575 damage to the dispeller and silence them for 5 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 188327 schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:07:
[...]

Tja wat moet je als warrior doen? Close combat is het enige wat je kan als warrior.
Als je niet charge/intercept dan maakt de hunter je sowieso finaal af. Damned if you do,
damned if you don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Lord_Salo schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:16:
[...]

Ik denkt niet dat je 'Unstable Affliction wilt dispellen, zoja niemand zal je tegenhouden. :9

Unstable Affliction
Shadow energy slowly destroys the target, causing 1050 damage over 18 sec. In addition, if the Unstable Affliction is dispelled it will cause 1575 damage to the dispeller and silence them for 5 sec.
ik open altijd met immolate, daarna UA, en dan mn 3 dots (corruption, dan siphon life, CoA)

als alle dots erop zitten, pak ik soms een ander target (de damage komt vanzelf :+) en soms doe ik dan een drain life...

rogue's die me stunlocken ben ik kansloos tegen.. doe ik niets aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Lord_Salo schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:16:
[...]

Unstable Affliction
Deze kende ik nog niet ??
Maar ja, als je in AV een instantspell 8s duurd, mount up duurde 30s vanaf mount en echt op mount zitten, doe ik gewoon dispel,dispel, dispel en let er niet op wat er op mij zit.
Nou weet ik ook waar de silence vandaan kwam _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Als we met een guild premade zitten hebben we er regelmatig ook een warrior of twee bij, werkt perfect met een healer erbij. Vaak wel twee of drie healers, één mee met FC (in het geval van WSG, is meestal een pala) en twee op het midden bij de warriors/mages. Zelfs onze prot specced (was 'ie in ieder geval) MT komt goed van pas, als we niet gelijk kunnen scoren gaat de vlag naar hem. Druid/priest en ik erbij en tenzij de horde met een man of vijf, zes komt doen ze ons niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Ik heb op mijn main (warlock) een tijdje een pvp-build gehad (5/0/46) maar wil nu de demonology tree gaan uitproberen.

De Felguard neem ik niet. Compleet nutteloos imho, Demonic Knowledge geeft meer spellpower met mijn imp, en voor tanking is de Felguard bijna net zo nutteloos als de VW..

Ik ben op deze build uitgekomen: http://www.wowhead.com/?talent-bc=IV0bZfxczhiz0xsZxx.

Volgens mij max ik hier de spelldmg bonus uit de Demo tree. Suggesties hoor ik graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Cool dat er hier Genjuros spelers rondlopen. Heb daar iets van 8 maanden in Malediction (Horde) gespeeld, speel nu alliance op Silvermoon.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

BootVluchteling schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:25:
[...]

ik open altijd met immolate, daarna UA, en dan mn 3 dots (corruption, dan siphon life, CoA)

als alle dots erop zitten, pak ik soms een ander target (de damage komt vanzelf :+) en soms doe ik dan een drain life...

rogue's die me stunlocken ben ik kansloos tegen.. doe ik niets aan..
Ik ben fully affiction nu, 43/8/0 en ik heb mijn immolate gewoon vervangen met UA, ik gebruik immolate pas als ik alles gecast heb. En rogues die je stunlocken? Ik gebruik mijn felhunter in PvP altijd, dus ik zie ze gewoon... aangezien ik nu 0.7 cast time op howl of terror heb, komen ze niet eens in de buurt meestal... dot-dot-dot-dot-fear en ik kijk niet eens meer naar ze...
Anoniem: 10456 schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:30:
Ik heb op mijn main (warlock) een tijdje een pvp-build gehad (5/0/46) maar wil nu de demonology tree gaan uitproberen.

De Felguard neem ik niet. Compleet nutteloos imho, Demonic Knowledge geeft meer spellpower met mijn imp, en voor tanking is de Felguard bijna net zo nutteloos als de VW..

Ik ben op deze build uitgekomen: http://www.wowhead.com/?talent-bc=IV0bZfxczhiz0xsZxx.

Volgens mij max ik hier de spelldmg bonus uit de Demo tree. Suggesties hoor ik graag :)
Als je pvp gaat spelen met demo, dan zou ik juist WEL de felguard pakken. Overigens begrijp ik niet zo goed waarom men demo wil in pvp. Ja +dmg, ja felguard, charge, stunn...
Maar je hebt helemaal geen range. Met jpi build http://www.wowhead.com/?talent-bc=IV0bZfxczhiz0xsZxx heb je dus ook helemaal weer niets, je moet altijd rennen om in de buurt te komen en als ze snel genoeg blijven rennen kan je eigenlijk bijna geen damage doen omdat je allemaal aan het rennen bent.

Ik gebruik zelf nu http://www.worldofwarcraf...0000000000000000000000000
Mijn hoofd reden is dat ik ook nog raids doe, dus eigenlijk was mijn eerste gedachte om CoE en CoS 3% extra damage te geven. Maar ik pvp hier veel mee en ik moet zeggen dat het ENORM ruled.
Ik barst van de instant casts die max range zijn en ECHT pijn doen...

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 18-12-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Yokidrink schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:00:
[...]

heb je een linkje naar jouw build? destro leek mij goed voor high dps, zeker omdat ik veel hellfire en rain of fire gebruik de laatste tijd
Sorry m8, no offence maar ik adviseer niemand betreft zijn/haar build. Iedereen speelt met een build wat hij /zij leuk vindt. Ik heb momenteel SM/Ruin build en ik vind de beste build, maar das weer mijn mening. Op de forumsites zie je 10 tallen builds + statistieken, over hoe en waar je skillpoints in moet zetten en hoeveel % kans je op een crit enzo krijgt. bul***. Ik speel met SM/Ruin omdat ik in PVE en PVP langer uit kan houden en daar gaat het om en heb bepaalde tactieken voor elke classes. Ergste als lock zijnde is om tegen een andere lock te duelleren, gewoon omdat je weet wat hij/zij gaat doen. :9

En met mijn alt warrior kom ik niet eens in de buurt van een lock in Battlegrounds. Heeft toch geen zin. :9

[ Voor 5% gewijzigd door Lord_Salo op 18-12-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 07-07 17:23

On_E

Housemusic

Lord_Salo schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:39:
[...]
Ergste als lock zijnde is om tegen een andere lock te duelleren, gewoon omdat je weet wat hij/zij gaat doen. :9
Voor fights tegen andere Locks heb ik Nether Protection, heerlijk om Immune rond te lopen :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
On_E schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:43:
[...]

Voor fights tegen andere Locks heb ik Nether Protection, heerlijk om Immune rond te lopen :D
Das leuk, roep je 2 andere locks erbij ook met, Nether Prot. Sta je daar met z'n vieren tegen overelkaar, IMMUNE. Neem dan effe een pakje kaarten mee, kan je klaverjassen. Heb je toch nog kans om van ze te winnen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lord_Salo schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:48:
[...]

Das leuk, roep je 2 andere locks erbij ook met, Nether Prot. Sta je daar met z'n vieren tegen overelkaar, IMMUNE. Neem dan effe een pakje kaarten mee, kan je klaverjassen. Heb je toch nog kans om van ze te winnen. _O-
NP werkt maar 4 seconden :) word een kort potje kaarten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Gennis schreef op maandag 18 december 2006 @ 08:53:
[...]

Leuk voor jou: de pet wordt generfed.
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Hoeft niet m8. Bij werkt het nu zonder problemen met 19.4 :)
Snappie88 schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:26:
[...]

Hmja, ik is een Elemental Shaman en Warlock (nog geen definitieve spec gekozen :P) en Crippling Poison is ballen... Op m'n Druid maakt het me weer weinig uit :P
hehe, en dan te bedenken dat ik in mijn "noob periode" het nooit gebruikte. Totdat ik een keer in een instance verrot werd gescholden. Toen ging ik het eens proberen en was meteen verkocht O+
Kevinp schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:28:
[...]

ja maar jij bent een warrior. Ik kan in stealth en dan toeslaan. Als ik niet in stealth zit wordt het vrij lastig idd.

maar als ik in stealth zit cheapshot ik, dan is hij 4 sec stunned. Hakken en cp's vol maken. Nadat cheapshotstun over is, kidneyshot ik em. Weer 5sec stunned. daarna is er zo weinig van zijn leven over dat het mij niet veel moeite meer kost en vergeet vooral niet dat ik dan nog full health heb >:)

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 18-12-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Lord_Salo schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:48:
[...]

Ik had toevallig vorige week een 1v1 in Arathi Basin tegen een Destruction Lock, 1 van de tofste 1v1s ook waarbij we beiden Immune werden voor elkaars spells, en uiteindelijk legden we allebei het loodje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kevinp schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:55:
[...]

Niet helemaal mee eens.

een green warrior die weet wat hij doet kan best redelijk wat dmg doen(mits goed gespecced) als die warrior gewoon str+agi groene zooi heeft kan hij best wat dmg doen.

en dat paperbag warrior is ook vaak niet helemaal eerlijk. Reputatie speelt een rol, geluk, en ook wel skill. Ja agro houden zodat healers niet bang zijn om wat extra te healen zodat jij niet dood gaat. Shield block up houden, rustig blijven etc helpt allemaal.
Als je goede reputatie hebt als warrior gaan mensen ook minder snel zeuren, het zou namelijk ook aan hun kunnen liggen. Ook het gebruiken van pots Healthstones last stand shield wall op het goede moment redden je leven en geven healers extra tijd etc...
Een warrior in groen/blauw kan inderdaad 'wat dmg' doen, maar als hij nuttig moet zijn in raids
dan zijn de epics toch nodig imho. Vergeleken met wat een mage/lock kan in groen/blauw is het verschil toch erg groot.

Ook bij het tanken maakt gear echt wel het verschil in veel situaties. Tijdens mijn eerste MC raids konden de healers mij niet in leven houden wanneer ik de Garr adds aan het tanken was. Pas toen ik wat Might had en dat schild van ZG ging het al heel wat beter. Hierin moet ik je wel volgen met de opmerking qua skills, MC was een leerperiode voor mij als tank :)

Later in BWL hetzelfde verhaal, healers konden mij niet in leven houden op de trash. Bij mijn eerste BWL raids had ik 6/8 Might en 2/8 Wrath, schild van ZG en Quel'Serar. Pas toen ik er 1000HP unbuffed bijlapte (Bulwark schild, tank necklace van neffy's hoofd, AQ40 boots en shouders) lukte het ineens wel om mij recht te houden.

Ik ga akkoord dat in beide gevallen skill nodig is en helpt, maar de warrior blijft enorm gear afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Laatst online: 01:15
Geweldig weekend, hebben ze de drop kansen verhoogt als kerst cadeautjes ofzo?

Met mijn druid alleen maar goede loot gescoord.

Langs mother Smolderweb voor de eerste keer, meteen wildheart boots (10-15% kans)
Langs Barthillas in Strat voor de eerste keer, meteen idol of brutality (2% kans)
Langs the Beast voor de eerste keer, meteen mijn Finkle's Skinner (10-15% kans)
Langs Rend, meteen mijn Eye of Rend. (15-20% kans)
Langs Zigris, metaan mijn Cloudrunner girdle (10-15% kans)

Kerstman bedankt :9
Heb nu 8800 armor in bear, en als ik straks mijn Smoking heart of the Mountain af maak in BRD, heb ik 9500 armor :9~

Ik wil de 10k halen voordat ik level 60 bereik, ben nu 58.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:14

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 108648 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:07:
[...]

Dunne is nub, maar hij heeft wel gelijk, fire is dmg, frost is cc en survivability. Als jij klaagt dat je met fire zo snel dood ben.... dat is heel normaal, wil je dat niet spec forst, iet ies thet siempel. iig fire is gewoon blind nuken voor crits, 0,0 skill imo.
op de bovenstaande opmerking was al gereageerd maar dit is echt wel een van de meeste rare opmerkinging.
ben onlangs van Frost naar Fire gespecced, en als een fire mage is het toch wel wat ingewikkelder dan plain nuke PVE wise.
als een frost mage, kon ik spammen nuken wat ik wou kreeg nauwelijks aggro.
maar nu als fire, moet ik de eerste minuut op een boss niet teveel critten, want dan ben ik zo goed als exit :P
maar een fire mage moet echt wel goede skills hebben.
daarnaast verbaast mij de talent Blazing speed, dacht dat die PVP wise relaxt zou zijn, maar heeft in ZG al meerde malen mijn leventje gered :D

in pvp is het voor alle classes Nuken totdat de andere dood gaat.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
volgesn mij heeft de quote hier op tweakers gestaan. Kon de echt threat niet vinden. Maar hier kan je misschien het nodige vinden:
http://forums.wow-europe....ml?topicId=96319950&sid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07 12:40
laatste BC patch op de beta zijn alle locks aan het huilen over de felguard nerf (ik weet niet precies wat er zo fout is) maar ik ben geen een lock meer tegengekomen met een felguard sindsdien.
Dat maakt ze niet minder overpowered, net als druids >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
joon schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:10:
laatste BC patch op de beta zijn alle locks aan het huilen over de felguard nerf (ik weet niet precies wat er zo fout is) maar ik ben geen een lock meer tegengekomen met een felguard sindsdien.
Sommige gevechten kan je als warrior beter doen met shield. zoals druids, dat scheelt stance switchen om heals te interupten. Verder kan je meer tegen druids doen als prot warrior dan fury, omdat je gewoon meer mogelijkheden hebt om de heals (wat het groote voordeel is) te interupten.

En met shield slam kan je eventueel ook nog dingen dispellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
joon schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:10:
sorry dat ik het zeg, maar dat was ook wel nodig.
Een pet die ervoor zogt dat je wordt gedismount, moest niet gekker worden.

Maar de pet zelf steld niet veel voor, shadowword pain + smite and byebye felguard
Dan heb ik meer moeite met een hunter-pet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Grijze Vos schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:37:
Cool dat er hier Genjuros spelers rondlopen. Heb daar iets van 8 maanden in Malediction (Horde) gespeeld, speel nu alliance op Silvermoon.
Malediction is dood, Affliction is dood, Original Sin (na fusie van beide voorgaande guilds) is dood (weg en verhuisd). Enige horde guild van betekenis is Horizons. Voor de rest is het over en sluiten.

M.a.w.: Genjuros is een waardeloze bagger server met slechte PvP-ers in een slechte BattleGroup.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
redfoxert schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:20:
[...]

Malediction is dood, Affliction is dood, Original Sin (na fusie van beide voorgaande guilds) is dood (weg en verhuisd). Enige horde guild van betekenis is Horizons. Voor de rest is het over en sluiten.

M.a.w.: Genjuros is een waardeloze bagger server met slechte PvP-ers in een slechte BattleGroup.
Bijna elke server is dood momenteel qua PVE, zeker de PvP servers. Immers kan je MC alleen maar voor de Fun doen, want qua gear kan je beter PvP doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach, gezeur over warlocks...
Ze kunnen cursen... OMG !
Ze hebben pets..... OMG!
Ze kunnen damage doen ..... OMG !

Ik kan niet spelen.... OMG --> nerv de rest !!!

Dat is een beetje de strekking wat ik de laatste tijd veel zie..
Ik vind het te triest voor woorden dat mensen, direct beginnen te jammeren...

Het enige wat er feitelijk ECHT verandert is,

is dat er voor affliction locks een extra spel gekomen is, die je beter niet kan disspellen, omdat het disspellen dus wat moeilijke geworden is, wordt het feitelijk helemaal niet meer gedaan, dus de curses van locks blijven tikken.
en voor demo locks een pet is die kan chargen en cleaven... (hunter pet kan dat ook trouwens maargoed), ze hebben wat meer +dmg, maar lacken elke vorm van reach....

Feitelijk worden mensen geconfronteerd dat ze moeten gaan nadenken en classes wat beter gaan leren (locks kent toch al bijna niemand echt blijkt wel weer) om ze te verslaan.

gemiddeld gezien doe ik geen zak meer damage dan voor de patch... alleen mensen despellen mijn dots veel minder..

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 18-12-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 6104 schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:11:
ach, gezeur over warlocks...
Ze kunnen cursen... OMG !
Ze hebben pets..... OMG!
Ze kunnen damage doen ..... OMG !

Ik kan niet spelen.... OMG --> nerv de rest !!!

Dat is een beetje de strekking wat ik de laatste tijd veel zie..
Ik vind het te triest voor woorden dat mensen, direct beginnen te jammeren...

is dat er voor affliction locks een extra spel gekomen is, die je beter niet kan disspellen, omdat het disspellen dus wat moeilijke geworden is, wordt het feitelijk helemaal niet meer gedaan, dus de curses van locks blijven tikken.
en voor demo locks een pet is die kan chargen en cleaven... (hunter pet kan dat ook trouwens maargoed), ze hebben wat meer +dmg, maar lacken elke vorm van reach....

Feitelijk worden mensen geconfronteerd dat ze moeten gaan nadenken en classes wat beter gaan leren (locks kent toch al bijna niemand echt blijkt wel weer) om ze te verslaan.

gemiddeld gezien doe ik geen zak meer damage dan voor de patch... alleen mensen despellen mijn dots veel minder..
Het is gewoon weer meer geworden na die patch omdat iedereen had verwacht, ja iedereen inclusief de warlocks zelf dat die wel een nerf zouden krijgen.

Het is nu niet ineens meer geworden na de patch, maar ze waren dat gewoon al, en zijn dat nog. Wel hebben ze hunters naast hun gekregen die ook TE veel dmg doen. crits van 2k haal je met bv een warrior nooit. En zeker niet met een "extra" shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

achja, met locks heb ik niet eens echt veel moeite. Ok, die felguard kan irritant zijn als ie je charged maar in BG heb ik weinig moeite
Meestal gebruik ik FD om mijn aggro te verliezen van de felguard. Vervolgens gebruik ik scattershot op de lock, plaats een icetrap in de buurt waar hij disorientated rondloopt. Ren vervolgens een stukkie weg, aimedshot --> silenceshot (3 sec geen cast), arcaneshot rank 8, multishot. Met wat geluk is de lock allang bij de spirithealer, anders maakt mijn pet er wel een eind aan.
Met affliction locks heb ik nog geen ervaring. Bovenstaande baseer ik op 1 vs 1
Zowieso zijn BGs voor hunters ideaal. Je staat lekker achter de frontlinie en selecteer je vervolgens alle clothies die je vervolgens bestookt met arcaneshots.. ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:36

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 6104 schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:11:

En nog een niet te missen extra puntje... Dots hebben een bonus gehad op spelldmg en profiteren dus meer van spelldmg dan dat ze voor de patch deden. En gezien een lock (afflic) leeft van dots is dat een dikke buff.

En btw, Iedere buff voor een reeds zeer sterke class is raar imo

[ Voor 15% gewijzigd door Ryceck op 18-12-2006 13:29 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ryceck schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:28:
[...]

En nog een niet te missen extra puntje... Dots hebben een bonus gehad op spelldmg en profiteren dus meer van spelldmg dan dat ze voor de patch deden. En gezien een lock (afflic) leeft van dots is dat een dikke buff.

Nou en ?

Het is gewoon lachwekkend dat er ineens zoveel gezeur is over DOTs, die hun totale damage pas doen na 18 tot 24 seconden, terwijl er classes zijn die net zoveel of zelfs veel meer damage doen, maar dan in minder dan 8 seconden.

Die discussie op de officiële forums is al helemaal lachwekkend :

‘’Lock DOTs should fade when the Warlock dies !!!1111111’’

‘’Hmkay, but then all HoTs, Priest/Druid/Warrior buffs also have to fade when the caster dies right ?’’

‘’Lock DOTs should fade when the Warlock dies !!!11111 EZ-Mode blablayaddayadda’’

‘’Hmkay……………..’’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deadsy33 schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:26:
achja, met locks heb ik niet eens echt veel moeite. Ok, die felguard kan irritant zijn als ie je charged maar in BG heb ik weinig moeite
Meestal gebruik ik FD om mijn aggro te verliezen van de felguard. Vervolgens gebruik ik scattershot op de lock, plaats een icetrap in de buurt waar hij disorientated rondloopt. Ren vervolgens een stukkie weg, aimedshot --> silenceshot (3 sec geen cast), arcaneshot rank 8, multishot. Met wat geluk is de lock allang bij de spirithealer, anders maakt mijn pet er wel een eind aan.
Met affliction locks heb ik nog geen ervaring. Bovenstaande baseer ik op 1 vs 1
Zowieso zijn BGs voor hunters ideaal. Je staat lekker achter de frontlinie en selecteer je vervolgens alle clothies die je vervolgens bestookt met arcaneshots.. ;)
Ik heb bewust niet voor felguard gekozen, simpelweg omdat ik vind dat je nog veel te veel inlevert door gebrek aan reach en casttimes en ik wil niet pet afhankelijk zijn, dus ik heb voor affliction gekozen met een paar punten in demo (extra health en exta mana voor mijn pet die ik met darkpact weer leeg slurp)
[...]

alleen corruption krijgt 36% van de bonus spelldamage extra... in mijn geval 200 +dmg dus (met dan nog een verreken factor) en de rest van de bonus krijg ik door volledig affiction te speccen... wat in de praktijk betekent dat je inplaats van een 3000+ shadowbolt crit één of 2 dots extra krijgt die ongeveer evenveel damage doen, alleen over tijd. Geen shadowburn meer van 1000+

Wat mensen schijnen te vergeten is dat warlocks altijd al smerig veel damage konden doen.... in de BG's stond ik altijd al bovenaan en dat sta ik nu nog....

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 18-12-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]

mja 't probleem is dat de meeste mensen locks imba vinden in PvP en ze daarom maar generfed moeten worden... terwijl dat ze voor PvE best een buff verdienden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Kapoen schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:59:
[...]

Een warrior in groen/blauw kan inderdaad 'wat dmg' doen, maar als hij nuttig moet zijn in raids
dan zijn de epics toch nodig imho. Vergeleken met wat een mage/lock kan in groen/blauw is het verschil toch erg groot.

Ook bij het tanken maakt gear echt wel het verschil in veel situaties. Tijdens mijn eerste MC raids konden de healers mij niet in leven houden wanneer ik de Garr adds aan het tanken was. Pas toen ik wat Might had en dat schild van ZG ging het al heel wat beter. Hierin moet ik je wel volgen met de opmerking qua skills, MC was een leerperiode voor mij als tank :)

Later in BWL hetzelfde verhaal, healers konden mij niet in leven houden op de trash. Bij mijn eerste BWL raids had ik 6/8 Might en 2/8 Wrath, schild van ZG en Quel'Serar. Pas toen ik er 1000HP unbuffed bijlapte (Bulwark schild, tank necklace van neffy's hoofd, AQ40 boots en shouders) lukte het ineens wel om mij recht te houden.

Ik ga akkoord dat in beide gevallen skill nodig is en helpt, maar de warrior blijft enorm gear afhankelijk.
In die gear hebben wij dus gewoon nefarian neer gelegd. Waarschijnlijk 3 warriors die 4/8 wrath hadden of 3/8. Een met buru's shield, een met hakkar shield en een met MC shield(ikke).

Waar je als warrior misschien niet alles aan kan doen, maar met full might moet je in BWL goed meekomen, daar is het immers voor gemaakt. Op de trash kan je in BWL namelijk maximaal 6/8 wrath hebben, en de eerste keer is dat maximaal 1 warrior.

Ook helpt een raid trouwens mee. Als je goed tankt, en uit de raid groep houd heb je geen last van rogues enzo die je moet healen end dus zijn er mee healers die op jou letten.
Viggen schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:33:
[...]

mja 't probleem is dat de meeste mensen locks imba vinden in PvP en ze daarom maar generfed moeten worden... terwijl dat ze voor PvE best een buff verdienden...
ja, daar heb je gelijk in, nerf die dots en max output, nou ja nerf zou ik het niet willen noemen, maar balance die. Zelfde geld voor hunters overigens, die op casters te veel dmg doen, terwijl casters zelf niks kunnen doen. Ook hebben ze de mogelijkheid om melee class lastig te maken met pet en traps dus ja die zijn gewoon erg(misschien wel te) sterk.

warlocks moeten voor instances iets van fade krijgen ofzo, en liefst ook wat extra aoe dps (die closed combat aoe want die ranged is altijd zo lame :P)

[ Voor 18% gewijzigd door Kevinp op 18-12-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
On_E schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:31:
[...]

Nou en ?

Het is gewoon lachwekkend dat er ineens zoveel gezeur is over DOTs, die hun totale damage pas doen na 18 tot 24 seconden, terwijl er classes zijn die net zoveel of zelfs veel meer damage doen, maar dan in minder dan 8 seconden.
yep, en in de tussentijd kan men makkelijk wat aan die DoT's doen... bij DD spells ben je meteen al die hp kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Bedoel je Empowered Corruption? Dat geldt dus slechts alleen voor Corruption en geeft bij 3/3 talentpoints 36% van je +spelldamage extra damage. Dat valt dus best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 10456 schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:40:
[...]

Bedoel je Empowered Corruption? Dat geldt dus slechts alleen voor Corruption en geeft bij 3/3 talentpoints 36% van je +spelldamage extra damage. Dat valt dus best mee.
Hij bedoelt dat de hele formule van spelldamage op DOTs veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
On_E schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:41:
[...]

Hij bedoelt dat de hele formule van spelldamage op DOTs veranderd is.
Wat ook wel nodig was omdat DoT's idioot weinig dps deden in vergelijking met Shadow Bolts... waarmee je als lock dus een halfgare mage was met je SB-spam... ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
On_E schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:31:
[...]
Wat denk je van een T2 equipt fire-mage, ik had iets van 8k damage in 3s op mijn dak.
Ik overleefde het, alleen met gebruik van all mijn racials (human, instant heal for 1k5)/healthpot/whipper root tuber en shield

Maar het komt omdat nu veel mensen spells lvl70 gebruiken terwijl we maar lvl60 zijn.
Damage is nu te imba, maar op lvl70 lach je er om (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het gewhine is in ieder geval wel heel erg geworden de laatste tijd, misschien dat mensen eens moeten inzien dat het gewoon niet mogelijk is om het spel zo te balanceren dat je met class X en spec Y ALTIJD een 50/50 kans hebt om te winnen tegen class Z met spec A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
sabriel schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:51:
[...]

Wat denk je van een T2 equipt fire-mage, ik had iets van 8k damage in 3s op mijn dak.
Ik overleefde het, alleen met gebruik van all mijn racials (human, instant heal for 1k5)/healthpot/whipper root tuber en shield

Maar het komt omdat nu veel mensen spells lvl70 gebruiken terwijl we maar lvl60 zijn.
Damage is nu te imba, maar op lvl70 lach je er om (hoop ik)
ik wil echt spel reflection hebben, en echt hard lachen op mages die dit net verkeerd timen :P. Een warrior kan een mage dan makkelijk aan als hij op het goede moment dat gebruikt, en een mage moet eindelijk op z'n hoede zijn.
On_E schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:57:
Het gewhine is in ieder geval wel heel erg geworden de laatste tijd, misschien dat mensen eens moeten inzien dat het gewoon niet mogelijk is om het spel zo te balanceren dat je met class X en spec Y ALTIJD een 50/50 kans hebt om te winnen tegen class Z met spec A.
klopt. Maar met sommige klasses won je nooit welke spec je ook had

[ Voor 23% gewijzigd door Kevinp op 18-12-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
het "probleem" bij pvp is dat je vaak afhankelijk bent van instants. Probeer bijv als mage een pyroblast of een soulfire als lock te casten. Dit lukt je zelden. Nu heb je als lock zijnde 3 mogelijkheden om een instant te gooien en 4 als nightfall procced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 16:07

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

sabriel schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:51:
[...]
Als mage KAN je inderdaad veel geluk hebben

Frostbolt crit -> +/- 2500 dmg
gain NW focus (instant next cast)
Fireblast crit -> +/- 1100 dmg

dus dat is 6100 dmg in 4 a 5 sec

maar dan moet je wel geluk hebben met je crits e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-05 09:39
Locks zijn lastig (as usual), maar hunters........
Normaal waren dat de laatste die ik neerhaalde (resto-shammy), maar tegenwoordig vlieg ik er gelijk op af. Ze staan idd gewoon lekker achteraan (down the hill, BS anyone?) en knallen bijzonder hard. Hits van 1K en meer gaan gewoon iets te vlug. Gelukkig doen ze een stuk minder als je naast ze gaat staan.
Normaal pvp ik niet zoveel, maar nu zijn de rewards wel heel verleidelijk. Dus toch maar na/voor het raiden de BG's in. Na zoveel tijd wow toch weer een nieuwe spreuk aan het gebruiken, PURGE. Al tijden GM en RL bij een casual gilde, dus ik dacht alles al te weten. Maar zelfs tegen veel mobs is purge gewoon een leuke spreuk, nooit geweten. Kost bijna geen mana, instant en scheelt soms best veel.
Als er een shammy moeite heeft met een lock:
tremor, healing, single fire totem en binding totem. Dan krijg je leven, 1 spreuk minder op je donder, geen fear (iig niet te lang) en de lock ook wat schade/spellonderbreking. Mocht je echt verkeerd aankomen, frostshock op z'n demon en doorlopen. Anders vol op lock en eartshock, beetje draaien, beetje slaan. Paar kleine heals op jezelf tussendoor en ES when available. GL (p.s. je red het niet altijd hoor)

Gisteren voor het eerst Ony neer gelegd met 26 man 8) (we doen tot domo tegenwoordig)
Iedereen uber blij, met ons kleine clubje. Dropt er de palladin helm...........
Free shards roept Blizzard, helaas staan die voor 15G op AH en m'n T2 helm niet 8)7
In MC een paar pally drops, ach je kan er nog om lachen, maar dit was toch wel aardig zuur. Kan me voorstellen dat er al veel gewhined is op forums, maar gaan ze er ook iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:01:
het "probleem" bij pvp is dat je vaak afhankelijk bent van instants. Probeer bijv als mage een pyroblast of een soulfire als lock te casten. Dit lukt je zelden. Nu heb je als lock zijnde 3 mogelijkheden om een instant te gooien en 4 als nightfall procced.
je hebt toch instants? curruption, agony, sihpon life en death coil als affliction lock...
blijft gewoon rennen ;)

Als een mage my aanvalt interrupt je hem... simpel...

alle casters zijn pussies als je felhunter gebruikt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

P.P. schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:05:
Locks zijn lastig (as usual), maar hunters........
Normaal waren dat de laatste die ik neerhaalde (resto-shammy), maar tegenwoordig vlieg ik er gelijk op af. Ze staan idd gewoon lekker achteraan (down the hill, BS anyone?) en knallen bijzonder hard. Hits van 1K en meer gaan gewoon iets te vlug. Gelukkig doen ze een stuk minder als je naast ze gaat staan.
Het hilarische van al dat gezeur over hunters is dat iedereen de hunters compleet negeert in pvp.
Gisteren in AB, ik sta lekker achter aan iedereen naar te knallen en alle warriors/mages/rogues/druids negeren me _compleet_. Pas toen iedereen dood was merkte ze mij pas op en lag ik plat in 2 seconden.

Eerste wat ik doe in bg's op mijn hunter is andere hunters neerbeuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
CV_SmileY schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:02:
[...]

Als mage KAN je inderdaad veel geluk hebben

gain NW focus (instant next cast)
Fireblast crit -> +/- 1100 dmg

dus dat is 6100 dmg in 4 a 5 sec

maar dan moet je wel geluk hebben met je crits e.d.
Je vergeet 1 ding
Mage begint met een sheep, betekend dat je niet aan je defences kan doen.
Ik begon met tellen na de eerste hit van 2.5k

Maar ik klaag niet, is gewoon iets beter oppassen en niet meer alleen op stap als priest
Maar is nu ook moeilijker om een tank op te houden in PvP. Moet hierbij ook zeggen dat ik nog niet veel heb kunnen doen aan PvP. Het kostte blizzard wel 9 dagen na de patch voordat ze doorhadden dat Earthen Ring kapotte hardware had |:(

[ Voor 11% gewijzigd door sabriel op 18-12-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

Oh ja dots zijn goed...... Ik als prot warrior voor de gein een duel gedaan met een lock.
Hij dumpte alleen dots op mij. Ik had met buffs en items 13000 hp. Hij won :(

Als prot warrior kan je maar 1 duel winnen en dat is tegen een MS warrior.
Voor de rest verlies je alles.
Warriors kunnen niks 1vs1 maakt niet uit welke spec.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Dus toch maar na/voor het raiden de BG's in. Na zoveel tijd wow toch weer een nieuwe spreuk aan het gebruiken, PURGE. Al tijden GM en RL bij een casual gilde, dus ik dacht alles al te weten. Maar zelfs tegen veel mobs is purge gewoon een leuke spreuk, nooit geweten. Kost bijna geen mana, instant en scheelt soms best veel.
Idd heel normaal dat je met een purge 2 hots van een druid af kunt halen, én m'n innervate.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Iemand hier ervaring met arena's ??

Is het gewoon een kale ring of heb je ook nog uitwijkmogelijkheden. Muren waar je achter kan verschuilen etc ?
Anders denk ik dat ik het er als priest niet lang in volhoud (ik ben disc-specced)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 6104 schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:07:
[...]

je hebt toch instants? curruption, agony, sihpon life en death coil als affliction lock...
blijft gewoon rennen ;)

Als een mage my aanvalt interrupt je hem... simpel...

alle casters zijn pussies als je felhunter gebruikt....
Mwah, volgens mij heeft een lock nog redelijk wat problemen tegen een full frost mage. Althans.. ik heb weinig problemen met een lock (als alle abilitees er zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 41017 schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:11:
[...]

Het hilarische van al dat gezeur over hunters is dat iedereen de hunters compleet negeert in pvp.
Gisteren in AB, ik sta lekker achter aan iedereen naar te knallen en alle warriors/mages/rogues/druids negeren me _compleet_. Pas toen iedereen dood was merkte ze mij pas op en lag ik plat in 2 seconden.

Eerste wat ik doe in bg's op mijn hunter is andere hunters neerbeuken.
Eerste wat ik doe als mage in bg's is hunters sheepen en die f*cking pet aan de grond nagelen :)
(let wel alleen als ik meedoe met premades :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196151

sabriel schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:18:
Iemand hier ervaring met arena's ??

Is het gewoon een kale ring of heb je ook nog uitwijkmogelijkheden. Muren waar je achter kan verschuilen etc ?
Anders denk ik dat ik het er als priest niet lang in volhoud (ik ben disc-specced)
Jup er zijn ook muurtjes / bruggen.... niet al teveel though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 12:57
newb vraag: ben je verplicht om Burning Crusade te kopen? Of komen daarvoor gewoon nieuwe servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Aubergine schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:43:
newb vraag: ben je verplicht om Burning Crusade te kopen? Of komen daarvoor gewoon nieuwe servers?
Nee hoor, je kunt alleen niet in de nieuwe gebieden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Kapoen schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:30:
[...]

Eerste wat ik doe als mage in bg's is hunters sheepen en die f*cking pet aan de grond nagelen :)
(let wel alleen als ik meedoe met premades :) )
totdat je een Bm-hunter voor je neus hebt met Beastial Wrath en The Beath Within. Die zijn dan immune voor alles. Tis bijna een "I.W.I.N-button" ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Laatst online: 01:15
Wat mij veel opvalt aan hunter's is dat het van die afk spelers zijn. Dan niet in bg's maar voor de rest van het spel. Pet erop af en dan met autoshot wachten tot je kunt looten.

Ik ambush ze vaak in kitty form en meestal beginnen ze pas te reageren als ze nog maar 10-20% van hun hit points over hebben. En het enige wat ze dan doen is met hun tweehander op mij inbeuken, terwijl hun pet nog gewoon verder gaat met de mob te slopen.

Ik zie die hunters meestal voor me als mensen die met hun voeten op tafel achterover wippend op hun stoel af en toe een knoppie indrukken. En dan hun cola proestend over hun toetsenbord heenspugen omdat ze ineens in actie moeten komen.

Normaal ben ik niet zo van het ganken, maar soms is het gewoon even nodig. Laatst weer een hunter gepakt die mijn questgiver en de flightmaster in winterspring had afgemaakt. Hou niet van dat soort grappen.

Gisteren met mijn 58 druid nog bijna van een 52 mage verloren. Ik ambush hem in kitty voor 1200, dus ik denk das kat in het bakkie. Hij vriest me vast, ik shift out en in bear zodat ik hem stunnen en chargen. Hij heeft intussen afstand gemaakt en gooit een frostbolt op me. Dus ik charge hem (dom), en hij blinkt meteen weg. Dus ik er weer achteraan, maar voor ik bij hem ben zit ik weer vast. Nog 10% hp over dus begin me wat zorgen te maken. Ik shift out en begin moonfire te spammen (cheap ik weet het), hij dood, ik nog 1% over.

Nou moet ik ook zeggen dat ik bijna nooit pvp, maar dit was toch wel goed gespeeld van die knakker. Heb em een /bow gegeven voordat ik er vandoor ging, want als ik niet de element of surprise gehad had, had ik vast en zeker verloren.

Nu weet ik achteraf wel wat ik allemaal fout gedaan heb (in frostslow achter hem aanlopen ipv te dubbel shiften, charge gebruiken voordat hij blinkt), maar tijdens een gevecht is het gewoon routine, en die heb ik niet.

In pve ben ik redelijk goed met healen en tanken, maar neit met dps want ik raak altijd mijn target kwijt en dan krijg ik weer een sloot out of range messages. Volgens mij is mijn reactievermogen gewoon slecht, in 3d shooters was ik ook altijd al slecht.

Zijn hier nou nog meer mensen die puur pve doen en gewoon niet pvp waardig zijn :)
Ik heb me er maar bij neergelegd. Beetje WSG gaat nog wel, om daar in easy mode de vlag mee te nemen, maar als het op andere spelers killen aankomt, verlies ik zelfs van warriors, die naakt afk zitten te wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gisteren voor het eerst Ony neer gelegd met 26 man 8) (we doen tot domo tegenwoordig)
Iedereen uber blij, met ons kleine clubje. Dropt er de palladin helm...........
Free shards roept Blizzard, helaas staan die voor 15G op AH en m'n T2 helm niet 8)7
In MC een paar pally drops, ach je kan er nog om lachen, maar dit was toch wel aardig zuur. Kan me voorstellen dat er al veel gewhined is op forums, maar gaan ze er ook iets aan doen?
Guild waar wat guildies mee meegaan op het moment had gisteren Ten Storms chest van Nef. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 06-07 01:58
ImdaMned schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:18:
[...]

Mwah, volgens mij heeft een lock nog redelijk wat problemen tegen een full frost mage. Althans.. ik heb weinig problemen met een lock (als alle abilitees er zijn)
Frost mages zijn nogal simpel eerlijk gezegd. Fire mages kunnen een probleem zijn als ze goed critten (dan is het snel afgelopen met een 3K+ crit :P)

Frostmage met felhunter is alsof je een mug doodslaat.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!

Let op! Er is een keylogger in omloop op populaire addon sites.