Wat mij veel opvalt aan hunter's is dat het van die afk spelers zijn. Dan niet in bg's maar voor de rest van het spel. Pet erop af en dan met autoshot wachten tot je kunt looten.
Ik ambush ze vaak in kitty form en meestal beginnen ze pas te reageren als ze nog maar 10-20% van hun hit points over hebben. En het enige wat ze dan doen is met hun tweehander op mij inbeuken, terwijl hun pet nog gewoon verder gaat met de mob te slopen.
Ik zie die hunters meestal voor me als mensen die met hun voeten op tafel achterover wippend op hun stoel af en toe een knoppie indrukken. En dan hun cola proestend over hun toetsenbord heenspugen omdat ze ineens in actie moeten komen.
Normaal ben ik niet zo van het ganken, maar soms is het gewoon even nodig. Laatst weer een hunter gepakt die mijn questgiver en de flightmaster in winterspring had afgemaakt. Hou niet van dat soort grappen.
Gisteren met mijn 58 druid nog bijna van een 52 mage verloren. Ik ambush hem in kitty voor 1200, dus ik denk das kat in het bakkie. Hij vriest me vast, ik shift out en in bear zodat ik hem stunnen en chargen. Hij heeft intussen afstand gemaakt en gooit een frostbolt op me. Dus ik charge hem (dom), en hij blinkt meteen weg. Dus ik er weer achteraan, maar voor ik bij hem ben zit ik weer vast. Nog 10% hp over dus begin me wat zorgen te maken. Ik shift out en begin moonfire te spammen (cheap ik weet het), hij dood, ik nog 1% over.
Nou moet ik ook zeggen dat ik bijna nooit pvp, maar dit was toch wel goed gespeeld van die knakker. Heb em een /bow gegeven voordat ik er vandoor ging, want als ik niet de element of surprise gehad had, had ik vast en zeker verloren.
Nu weet ik achteraf wel wat ik allemaal fout gedaan heb (in frostslow achter hem aanlopen ipv te dubbel shiften, charge gebruiken voordat hij blinkt), maar tijdens een gevecht is het gewoon routine, en die heb ik niet.
In pve ben ik redelijk goed met healen en tanken, maar neit met dps want ik raak altijd mijn target kwijt en dan krijg ik weer een sloot out of range messages. Volgens mij is mijn reactievermogen gewoon slecht, in 3d shooters was ik ook altijd al slecht.
Zijn hier nou nog meer mensen die puur pve doen en gewoon niet pvp waardig zijn

Ik heb me er maar bij neergelegd. Beetje WSG gaat nog wel, om daar in easy mode de vlag mee te nemen, maar als het op andere spelers killen aankomt, verlies ik zelfs van warriors, die naakt afk zitten te wezen.