Het Grote World of Warcraft topic - Deel 96 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.676 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Dark Master schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:47:
[...]

Gister heb ik dat dus ook gedaan in Strat, maarja door een gebrekkige warrior kreeg ik elke keer aggro met healen en ik ben zelf 5 keer dood gegaan...

Hierdoor is de rest van de groep dus ook gewhiped hebben ze me uit de party gekicken omdat ik niet goed healde 8)7 .....
Ach de healer is altijd schuld. Ik herinner me nog een bezoek aan Mara. We hadden net de laatste giants voor landslide gecleared en mijn priest is 100% OOM. Ik zit te drinken samen met de mage buiten tussen de twee ingangen naar de Boss. De warrior en rogue besluiten maar met z'n tweeën te beginnen.

Die mage en ik blijven gewoon zitten. Zonder mana beginnen we toch niets. Je zou het eens moeten horen wat ik naar mn hoofd heb gekregen. Ik heb de party geleaved zonder die lui te ressen. En op mn ignore list geplaatst.

Ik weiger om er mana pots door te gooien voor warriors die niet kunnen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:46
Yokidrink schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:50:
[...]

lijkt mijn run van gisteravond in strat wel, hoge lagspikes, druid die constant alle aggro trok vanaf dat ie de eerste heal al deed... uiteindelijk maar gestopt met die party. was echt grappig om te zien
warrior pulled, wait few sec... ik begin mn rain of fire te casten en tegelijk zie ik de druid healen... poef alle agro op hem en whipe
En jij speelt op de server Xavius???

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:41
Dark Master schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:58:
[...]
En jij speelt op de server Xavius???
nope, steam wheedle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:44
Dark Master schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:42:
Nou gisteren lvl 58 gedingt met mijn balance dr00d...

Verbaast mij hoe weinig mensen een balance specced dr00d in instances wil hebben ook het levelen gaat hierdoor verdomde traag.....

Nu weet ik gewoon niet meer wat ik moet doen, balance is rete gaaf maar teveel mensen hebben er volgens mij een verkeerd beeld van.
En ik krijgt zo niet de kans om in de leuke end-game instances goeie balance gear te krijgen.... :/
Ook je level (58 dus) kan een factor zijn waarom mensen je nog niet mee willen in instances.
Heel veel mensen hebben schrik van een beetje uitdaging en nemen alleen maar level 60s mee naar scholo, dm, strat, ubrs,...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 09:03
sommige warriors zijn gewoon slecht. Of hebben slechte gear.

Sommige zijn slecht tanken in groepen van 5 mobs er maar een ja dan gaat het neit goed. Je hebt de meeste armor gebruik dat dan.

Dan moet je doorhebben wie er agro heeft, een hunter kan wel wat hebben(en moet maar fd doen), ook geld dat vaak voor rogues die ik in grote groepen wel eens agro laat houden omdat ik het drukker heb met andere dingen.

healers daar in tegen krijgen prio, dat wil zeggen, shamans priest eerst(die kunnen immers ressen) en dan pas de druid. Als d'r maar een druid is als healer is dat natuurlijk anders ;).

En slechte gear = veel healing nodig = veel agro.

momenteel maak ik me op die 5 man instances niet druk want mijn gear is daar te goed voor, almoet ik een hele room tanken heb ik daar nog amper last van. Maar tier 0 is toch heel wat minder

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:54:
[...]

Die mage en ik blijven gewoon zitten. Zonder mana beginnen we toch niets. Je zou het eens moeten horen wat ik naar mn hoofd heb gekregen. Ik heb de party geleaved zonder die lui te ressen. En op mn ignore list geplaatst.

Hehe, de enige juiste actie: ze wachten maar effe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik ben dan nog maar 43, maar ik merk ook regelmatig dat mensen met rage (of engery) aan één stuk door willen. Ik wacht ook altijd rustig tot mijn mana weer vol is. Sommige lijken het echt niet te snappen...

Blijf het ook vreemd vinden dat ik steeds met zeggen dat ik OOM ben. Als hun ook eens naar mijn mana-balk kijken! Sjeez. Daarom laatste tijd alleen nog maar met bekende instances doen, die snappen 't tenminste.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:54:
[...]

Ach de healer is altijd schuld. Ik herinner me nog een bezoek aan Mara. We hadden net de laatste giants voor landslide gecleared en mijn priest is 100% OOM. Ik zit te drinken samen met de mage buiten tussen de twee ingangen naar de Boss. De warrior en rogue besluiten maar met z'n tweeën te beginnen.

Ik ben precies zo'n warrior, maar doe dat alleen als ik weet dat ik het alleen een tijdje uithoud. Altijd leuk om healers tot hun max te laten gaan. En natuurlijk ga ik dan niet lopen zeuren ofzo is dan mijn fout als ik dood ga.

50% mana is ruim voldoende voor de meeste fights dus begin natuurlijk niet als iemand oom is ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Kevinp op 15-12-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Idd, als je elke thrashfight met volle manabalk moet beginnen, is het tijd wat aan je gear te doen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
TroX schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:27:
[...]

Mede genjurosser :P is Vae Victis hardcore of is het casual raiding ? ;)
Casual, ik heb ze eerlijk gezegd nog nooit in Molten Core of hoger gezien. Misschien Zul'Gurub maar daar heb je het dan ook mee gehad :)

Ik moet zeggen dat ik de laatste 2 maanden bar weinig online geweest ben maar dat ik komende week weer wat ga PvP-en voor wat DPS epics op mn beide characters :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SMulTiE schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:36:
Idd, als je elke thrashfight met volle manabalk moet beginnen, is het tijd wat aan je gear te doen :o
Nah, zelfs voor Landslide had ik geen volle mana bar nodig hoor. Maar toen die warrior aanviel was hij helemaal leeg.

Mede omdat we de gevechten ervoor (de trash dus) niet tussendoor gedronken hadden. Ik had steeds nog voldoende mana. Alleen op een boss (al is het landslide) beginnen zonder mana enige is zelfmoord.

Tegen de tijd dat die mage en ik voldoende mana hadden voor die fight, lag de rest van de party al dood voor landslide.

Die mage heb ik daarna nog heel veel instances mee gedaan. Eigenlijk gestopt pas toen hij met zijn guild ging raiden en ik met de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-07 17:16
Mages kunnen nog evocation doen als ze OOM zijn, maar idd irritant met PUGs die te snel willen pullen, nou doen we dat ook altijd als een guildrun doen maar dan weet ik ook dat iedereen zo ver mogelijk wilt gaan ;) vooral mages en locks die graag de tank willen laten rondrennen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:39
Ik vind het juist heerlijk om met een warrior te spelen die geen pauzes neemt. Je moet er inderdaad wel de gear voor hebben en uiteraard ook een goed gegearde warrior die weet wat hij doet. Warriors waar ik niet vaak mee speel geef ik een renew en een shield, daarna ga ik lekker zitten drinken terwijl de rest van de groep al bezig is met killen, tegen de tijd dat hij een heal nodig heeft zit ik al wel weer rond de 50% mana... (beter water plix!). Voor mages en andere dps casters wacht ik sowieso niet met de mana, alleen bij bossfights. Een 32 minuten baron run was 1 van mn leukste instances so far :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach, was laatst in Strat met een tank die zoveel damage mitigation had, dat 1 Renew hem in leven hield.

Zelfs bij Rivendare alleen maar renew met af en toe een normale heal gedaan. En dan stond hij nog in battle stance ook, de helft van de tijd.

Gevolg was dat ik als priest maar die ene golf skelletjes AoE-de. De tweede golf kwam nooit. Toen was hij al dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:04

vhal

ಠ_ಠ

hulkie schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:49:.......tegen de tijd dat hij een heal nodig heeft zit ik al wel weer rond de 50% mana... (beter water plix!)....
ga eens voor de gein naar de Caverns of Time (tanaris) en haal daar lv 55 mana water (5500 mana/30sec). Je kan daar ook eten halen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
hulkie schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:49:
Ik vind het juist heerlijk om met een warrior te spelen die geen pauzes neemt. Je moet er inderdaad wel de gear voor hebben en uiteraard ook een goed gegearde warrior die weet wat hij doet. Warriors waar ik niet vaak mee speel geef ik een renew en een shield, daarna ga ik lekker zitten drinken terwijl de rest van de groep al bezig is met killen, tegen de tijd dat hij een heal nodig heeft zit ik al wel weer rond de 50% mana... (beter water plix!). Voor mages en andere dps casters wacht ik sowieso niet met de mana, alleen bij bossfights. Een 32 minuten baron run was 1 van mn leukste instances so far :D
Ben wel benieuwd dit begint weer opnieuw in TBC, maar welke class straks veel gevraagd wordt

mijn ervaring tot lvl 30 maakt het niks uit 4 warriors + healer is goede groep(bij wijze van)
lvl 40 ook volgoende Sm runs gedaan.
ZF nooit echt gevraagd als warrior
maraudon echt veel gevraagd en ook gedaan.
strat + scholo vooral healers nodig. Soms warriors

Maar ik denk dat het toch heel wat anders zal worden. Veel shadow priest die in instances healen, weinig warriors (tja erg veel stoppen en rerollen). Dus kan ik eindelijk makkelijk in groepen komen. AL hoop ik dat we met de guild lvl' en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
deadsy33 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:54:
[...]

ga eens voor de gein naar de Caverns of Time (tanaris) en haal daar lv 55 mana water (5500 mana/30sec). Je kan daar ook eten halen
Ik weet dat er nieuw water is inderdaad. Hoopte eigenlijk dat de mages nieuw water zouden leren, maar aan je post te zien kan je het nieuwe water dus gewoon kopen? Toch maar even die kant op dan. Met 8k mana scheelt het toch wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Anoniem: 121555 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:10:
[...]

Inderdaad helemaal mee eens, eventueel in een 45 baron run wil ik het wel doen, maar ook alleen als het guildies zijn, anders begin ik er niet aan, maar meestal heb ik met me tier 2 + (wat extra vebeteringen) genoeg om zonder drinken en innervate te healen.

/edit:

Ik maak me niet druk om tbc, ik zal altijd wel in groepen komen, blijf toch holy priest.

[ Voor 10% gewijzigd door Speedy55 op 15-12-2006 14:05 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
deadsy33 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:54:
[...]

Kreeg er gisteren toevallig een stock van ;) mooi spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:23

Phydomir

Dennis

SMulTiE schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:05:
[...]

Kreeg er gisteren toevallig een stock van ;) mooi spul
Daar staat gewoon een vendor?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Phydomir schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:09:
[...]

Daar staat gewoon een vendor?
Vast wel, ik kreeg het iig (van een andere player dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:04

vhal

ಠ_ಠ

hulkie schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:00:
[...]
Ik weet dat er nieuw water is inderdaad. Hoopte eigenlijk dat de mages nieuw water zouden leren, maar aan je post te zien kan je het nieuwe water dus gewoon kopen? Toch maar even die kant op dan. Met 8k mana scheelt het toch wel :)
yup, bij deze vendor
http://www.thottbot.com/?n=1041777

hij verkoopt ook > lv60 spul die je nog niet kan gebruiken, maar wel alvast kan kopen. Verder is het wel de moeite waard om CoT eens te bekijken. Ziet er best leuk/mooi uit :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

deadsy33 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:17:
[...]

yup, bij deze vendor
http://www.thottbot.com/?n=1041777

hij verkoopt ook > lv60 spul die je nog niet kan gebruiken, maar wel alvast kan kopen. Verder is het wel de moeite waard om CoT eens te bekijken. Ziet er best leuk/mooi uit :)
Staat daar buiten niet een of ander bad-ass draak?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Speedy55 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:02:
[...]

Inderdaad helemaal mee eens, eventueel in een 45 baron run wil ik het wel doen, maar ook alleen als het guildies zijn, anders begin ik er niet aan, maar meestal heb ik met me tier 2 + (wat extra vebeteringen) genoeg om zonder drinken en innervate te healen.

/edit:

Ik maak me niet druk om tbc, ik zal altijd wel in groepen komen, blijf toch holy priest.
Ik ook niet, maar dat komt vooral omdat ik aan horde site gewoon een reputatie heb als erg goede warrior(ja mede door gear natuurlijk) Maar ik ken warriors die echt al lang guilds zoeken en die nooit vinden. Zal deels aan hun liggen, maar ook deels aan overschot van warriors dat er is(or beter gezegd was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

thalantis schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:25:
[...]

die trinity bars doen het voor een shaman trouwens prima, geen foutmeldingen
dikke shit. Welke versie heb jij? Ik heb 19.4 gedownload omdat ik in het changelog iets gelezen had zo een probleem. Ik moet wel zeggen dat ik hem nog niet heb geprobeerd. 19.5 had ik, en die gaf problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Groepen vinden is niet zo moeilijk. Goede groepen vinden daarentegen is iets heel anders. Als je wat langer speelt, skills hebt en ook redelijke gear maakt het echt niet uit welke class je bent om in een party te komen. Ik vind zelf altijd dat een party optimaal is met 1 priest 1 warrior en verder dps. Toch zijn er zat warriors en priests waar ik absoluut niet mee in een party ga. Er zijn ook druids en pallys die ik in instances verkies boven bijna elke andere tank/ priest...

Skills > class > gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phydomir schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:25:
[...]

Staat daar buiten niet een of ander bad-ass draak?
Meerdere, maar je hoeft die niet te verslaan om erin te komen. Toevallig vorige week met een guildie gedaan omdat ie zo nieuwsgierig was. Alleen kwam hij er wel, en ik tyfte ergens naar beneden :')

Maar het was heel mooi volgens hem. Die kerel kotste dagen sperma uit enthousiamse, te droog was dat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:52
Wie is er eigenlijk te zien op het laatste in TBC intro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Taenadar schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:01:
illidan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Ik heb een probleempje. Ik had voor de laatste patch een interface die voor mij voldeed door met moveanything wat dingen te verschuiven. Ik houd nu al een tijdje addon sites in de gaten, maar ik zie nergens versie 2 van moveanything. Kan iemand mij vertellen welke addon nog meer handig is om dingen te verschuiven? (ik wil niks met ctmod te maken hebben)

Ik zou graag een screenie geven, maar het is nu in een TGA bestand, hoe maak ik em JPG, zodat ik em kan hosten op imageshack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:43
http://www.irfanview.com/

[ Voor 60% gewijzigd door ImdaMned op 15-12-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vet gaaf dat iedereen nu One Handers koopt, crusader enchant gaat als een gek. Ik farm binnen 45 min 4 Large Brilliant Shards, 30-40 goud :D.

Thanq Lord Incendious!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Taenadar schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:01:
shame on u!!
Eigenlijk moet iedereen wc3 / TFT hebben gespeelt eerst ;)
Ik ben hem nu weer aan het spelen gewoon omdat het extra leuk is al die herkenbare dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:53
MantaMania schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:24:
[...]

shame on u!!
Eigenlijk moet iedereen wc3 / TFT hebben gespeelt eerst ;)
Ik ben hem nu weer aan het spelen gewoon omdat het extra leuk is al die herkenbare dingen
Eensch, en ook WC1 en 2, vooral 1 was erg gaaf. Kon je als ik me goed herinner al 4 units tegelijk selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TY
Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:18:
Ik heb een probleempje. Ik had voor de laatste patch een interface die voor mij voldeed door met moveanything wat dingen te verschuiven. Ik houd nu al een tijdje addon sites in de gaten, maar ik zie nergens versie 2 van moveanything. Kan iemand mij vertellen welke addon nog meer handig is om dingen te verschuiven? (ik wil niks met ctmod te maken hebben)

Ik zou graag een screenie geven, maar het is nu in een TGA bestand, hoe maak ik em JPG, zodat ik em kan hosten op imageshack?
Hier is mijn screenie: http://img184.imageshack....rnshot110506155344ps8.jpg Zoals je ziet heb ik mijn potret en groups op andere plek, en nog wat kleine dingetjes maar die zie je zo niet.

kijk troues ook de crit in combatlog, voor lvl 56 best ok dacht ik zo :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:18:
TGA to JPG Converter

Downloaden, in je screenshots map zetten en je kan in één keer alle bestanden omzetten naar JPG, en zelfs de TGA's verwijderen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66862

Ik weet niet of het mogelijk is maar zou onze guild aan de start post kunnen worden toegevoegd:

Guildnaam: Twilight
Informatie: Wij zijn een "DUTCH" guild gestart op de TVC. we zijn een Burning Crusade guild we hebben veel info tot en met Naxx. en onze recruiting staat open.
Website: http://www.blackstealth.com

Thanks in advance :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167097

TroX schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:27:
[...]

Mede genjurosser :P is Vae Victis hardcore of is het casual raiding ? ;)
Ik ben weg van genjuros ik ben lekker naar een PVE server gegaan lekker rust tijdens het farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 66862 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:36:
Ik weet niet of het mogelijk is maar zou onze guild aan de start post kunnen worden toegevoegd:

Informatie: Wij zijn een "DUTCH" guild gestart op de TVC. we zijn een Burning Crusade guild we hebben veel info tot en met Naxx. en onze recruiting staat open.

Moet je even een mailtje / pm sturen naar de topicstarter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:27:
[...]

TY

[...]

Hier is mijn screenie: http://img184.imageshack....rnshot110506155344ps8.jpg Zoals je ziet heb ik mijn potret en groups op andere plek, en nog wat kleine dingetjes maar die zie je zo niet.

kijk troues ook de crit in combatlog, voor lvl 56 best ok dacht ik zo :) :P
Sorry dat ik mezelf quote, maar ik denk, laat ik gelijk maar al mijne probleempjes op 1 hoop gooien :) Sinds de nieuwe patch heb ik als ik wil duelleren soms een error over addons. Bij de screenie staat dat het over damagemeters gaat, maar als ik die addon uitschakel gaat ie zeuren over een anderen addon, maar ik wil de addons blijven gebruiken. SCREEN: http://img347.imageshack....rnshot121506154705jd6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:51:
[...]

Sorry dat ik mezelf quote, maar ik denk, laat ik gelijk maar al mijne probleempjes op 1 hoop gooien :) Sinds de nieuwe patch heb ik als ik wil duelleren soms een error over addons. Bij de screenie staat dat het over damagemeters gaat, maar als ik die addon uitschakel gaat ie zeuren over een anderen addon, maar ik wil de addons blijven gebruiken. SCREEN: http://img347.imageshack....rnshot121506154705jd6.jpg
ik heb hetzelfde alleen dan met titan panel, weet neit precies wat het is maar het is hoogst irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Anoniem: 167097 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:40:
[...]

Ik ben weg van genjuros ik ben lekker naar een PVE server gegaan lekker rust tijdens het farmen.
Ooit speelde ik actief in wat toen nog Denied was, totdat ik een baan kreeg en gewoon geen tijd meer had voor raiden :P
Tegenwoordig nog een beetje casual met vrienden levellen en pvpen ;)
Was de naam van je char op genjuros ook vuur? staat me volgens mij iets bij van een gnome rogue ofzo ;)

[ Voor 5% gewijzigd door TroX op 15-12-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 66862 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:36:

T forum is anders engels?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:01:
[...]

ik heb hetzelfde alleen dan met titan panel, weet neit precies wat het is maar het is hoogst irritant
sinds ik weaponswitch en gear switch van titan heb uitgezet heb ik er volgens mij geen problemen meer mee gehad, maar ik weet niet hoe het zit met duel want dat doe ik zo goed als nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Is er toevallig ook een warlock mod die een timer geeft voor Seduction? Heb wel DoTimer gevonden voor m'n DoT's, maar een extra timer voor Seduction zou héél erg handig zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:04:
Is er toevallig ook een warlock mod die een timer geeft voor Seduction? Heb wel DoTimer gevonden voor m'n DoT's, maar een extra timer voor Seduction zou héél erg handig zijn. :)
ccwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-07 00:01
Anoniem: 121555 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:10:
[...]
Inderdaad. Ik drink eerst m'n mana weer vol voordat ik het gevecht in ga, ze wachten maar, aan een halve mage heb je niks. Een foutje kan gebeuren, even snel evocation, maar als we dan binnen 5 minuten bij een eindboss aankomen weiger ik zelfs dat.

Ik had laatst ook weer een verschrikkelijke party voor Ulda. We hadden op zich qua classes een goede party, lekker random met een warrior en priest. Maar dan krijg je weer dat mensen midden in de instance weg moeten, kan gebeuren, maar doe dat dan niet zonder wat te zeggen en gewoon weg te HS'en. Soms denk ik echt dat WoW gespeeld wordt door totale idioten...

Daarom doe ook ik de laatste tijd alleen nog maar instances met bekenden. Je bent dan veel beter op elkaar ingespeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Kazu op 15-12-2006 18:36 ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66862

itsme schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:11:
[...]

T forum is anders engels?
Het anonymous forum blijft idd engels zo kunnen we ook met andere guilds chatten. het private (member) forum is nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Mensen... ik kom er niet uit...:)
Ik heb besloten om veel tijd in BG te steken (ja ook na TBC ;), ik ben een mage 60 maar ik kan maar geen goede build vinden.
Ik heb puur ice al geprobeerd: heerlijk overleven, maar had gewoon eht gevoel dat ik me damage die ik kan maken in me zak liet zitten...
Ik heb nu een arcane/fire 40-11: Hele lkkre damage, en totaal geen mana problemen. Maar...
Ik ga zo vaak dood :( ik mis me ice barrier toch wel, ook al heb ik de armor skills ook in arcane tree gevonden.
Ik wordt met name ziek van die locks, DoTs en ze kunnen achter over leunend kijken hoe ik dood ga. :(

Ik ben op dit moment redelijk tevreden met me arcane tree, maar toch twijfel ik nog.
Wat is nu een echte top PvP tree?

Wow, een goeie fire tree gemaakt. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 15-12-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:09
Da heeft iedere class tegen locks, al die dots, om gek van te worden :P
iig Fire is de dmg tree, ben verder niet zo thuis in mages :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:08
heeft iemand voor mij de link naar die denial pew pew banana plaatje.? ik kan em nergens vinden en google wil geen vriendjes met me worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
BootVluchteling schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:16:
heeft iemand voor mij de link naar die denial pew pew banana plaatje.? ik kan em nergens vinden en google wil geen vriendjes met me worden...
ik wist dat ie ergens in 1 van de oudere topics stond... dus ff gezocht op "dpsadin"

en als antwoord op een dpsadin kwam ik deze tegen :)
Afbeeldingslocatie: http://img115.imageshack.us/img115/2295/denialjd6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Kazu schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:35:
[...]

Maar dan krijg je weer dat mensen midden in de instance weg moeten, kan gebeuren, maar doe dat dan niet zonder wat te zeggen en gewoon weg te HS'en. Soms denk ik echt dat WoW gespeeld wordt door totale idioten...
Hmja, actueel onderwerp. Ik heb gisteren gewoon eventjes twee uur ingame gelult met één of andere Deen die over de raidstatus van DoT vroeg over van alles en nog wat (voornamelijk sex :+) en dit onderwerp kwam ook voorbij, hij heeft precies hetzelfde als ik. Het lijkt inderdaad of de meeste mensen die WoW spelen een stel idioten zijn. En dan dus niet op gamemechanics, want ik help de meeste mensen wel (heb laatst nog iemand bij de poort van Orgrimmar naar Thrall geleid, omdat ié de weg niet wist 0-)), maar gewoon puur het feit dat ze geen manieren hebben, zich als een idioot opstellen en standaard andere mensen de schuld geven. Niets aan te doen dunkt mij, behalve dat soort mensen mijden, maar toch wel vreemd. Misschien een poll erover maken op de WoW-forums?

You sir, are an idiot!
o Yes, I am!
o No, I'm not...
o Having doubt, lead me the way to the light!

Of zoiets? ;)

Overigens daarna met die Deen, een vriend en twee randoms Scholomance gedaan. De Shaman en Warlock (Deen) kregen een invite voor de guild, de Priest niet (zeurkous :P).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hello, fellow Turalyon players!

To add to the amusement and fun of a good Saturday of WoW playing, we of Docet Umbra have decided to lay out a little quest all over the two continents of Kalimdor and the Eastern Kingdoms. Glory, fame and tokens of victory await the best champions who are taking part in this event.

Who can take part in it?

You, your friends, everyone! Unfortunately the event will only be for alliance players as we lack the proper logistics to have the same proportions of the quest on Horde side. Moreover we recommend any participant to be level 60.

What’s in it for me?

Several prices will be provided. The first five players to complete the quest will get one of the following:

1st: A valid and unused key to the The Burning Crusade Beta
2nd: 500 gold.
3rd: 250 gold.
4th: The Docet Umbra Kit of Precious Potions ( a variety of around 100 pots)
5th: The Docet Umbra Kit of Excellent Enchantments (a variety of some valuable enchantment components)

When will this take place:

The first Docet Umbra Quest Saturday will be on December 16th. The kickoff will be at 10 am server time.

If you are interested, then please check out our homepage for more details: http://www.docet-umbra.or...rums&file=viewtopic&t=174
Da's dus vandaag! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:02

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

das gewoon een guild die ff zooitje G weg geeft een een key voor TBC??
das wel kicken, zie alleen nergens een sponsor... dus ze betalen het ook alleen.
koel :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

Anoniem: 104748 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:24:
Ik wordt met name ziek van die locks, DoTs en ze kunnen achter over leunend kijken hoe ik dood ga. :(
Grappig, je repecced naar fire en klaagt dan dat je door locks dood gaat. Blijf dan bij frost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, eindelijk heb ik alles werkend. Geen problemen nix meer :D. Nu ff flink door lvlen tot de 50 dit weekend !

Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/6184/ifgoedvy2.th.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 16-12-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:09
Anoniem: 85443 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:46:
Hehe, eindelijk heb ik alles werkend. Geen problemen nix meer :D. Nu ff flink door lvlen tot de 50 dit weekend !

[afbeelding]
coole unitframes =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Anoniem: 85443 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:46:

[afbeelding]
Sjees...ben je blind? Ik heb juist de text superklein gezet.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thx. AG unitframes, mocht je het ook willen hebben. Je moet wel die Ace ellende hebben om het werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ebayzo schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 16:37:
[...]
Sjees...ben je blind? Ik heb juist de text superklein gezet.
Welke "tekst"? En nee ik ben niet blind. De letters bij mij zien er mij erg klein uit (1280*1024). Alleen niet die van het chatvenster maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Caverns of time is sinds de 2.0 patch gewoon in te komen :) Ziet er erg leuk uit en als je geld teveel hebt kun je voor 56 silver 5 water kopen die 5100 mana restored, of 5 food voor 4410 health (waarden even uit m'n hoofd). De instances zijn helaas nog niet beschikbaar aangezien je een quest moet doen die nog niet beschikbaar is :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68156

hey lui ik had even een vraagje. Is er toevallig iets als thottbot te vinden wat je offline kan gebruiken. Dus een grote database ofzo die je download? Ik zit in het leger, en ben doordeweeks heel de week op de kazerne, nou heb ik internet via me telefoon weten te fixen, dit is echter maar 64k(download met 6,4kbps), en de game draait die dus al met moeite weg. Ik heb behoorlijk veel ms altijd (rond de 1000) maar goed, het is redelijk speelbaar, dus kan ik op de kazerne ook af en toe wat spelen. Maar om naast wow dan ook nog eens via websites dingen moet opzoeken gaat die niet trekken denkik. Dus ik hoop dat er iets is wat je offline kan gebruiken, dan kan ik me dingetjes gewoon lekker offline opzoeken en me volle 64 miezerige kbtjes gebruiken voor wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:38:
[...]

Grappig, je repecced naar fire en klaagt dan dat je door locks dood gaat. Blijf dan bij frost.
Wat grappig zeg.
De locks blijven lastig, maar als ik nu afstap en op ze afga heb ik igg genoeg dingen om zo ze ff stil te krijgen. :) En toch sneller dood dan met ice.
Iig een build is iets heel persoonlijks, ik merk iig dat fire heel goed bij mijn speelstijl past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-07 15:36
Anoniem: 68156 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 16:50:
hey lui ik had even een vraagje. Is er toevallig iets als thottbot te vinden wat je offline kan gebruiken. Dus een grote database ofzo die je download?
'k denk niet dat iemand die zo'n database heeft ze gratis en voor niks zal afstaan. Onderschat ook niet hoe groot dat ding wel neit moet zijn. Bottom line: erg waarschijnlijk ga je die zooi enkel online vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Anoniem: 104748 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 17:12:
[...]

Wat grappig zeg.
De locks blijven lastig, maar als ik nu afstap en op ze afga heb ik igg genoeg dingen om zo ze ff stil te krijgen. :) En toch sneller dood dan met ice.
Iig een build is iets heel persoonlijks, ik merk iig dat fire heel goed bij mijn speelstijl past.
Dunne is nub, maar hij heeft wel gelijk, fire is dmg, frost is cc en survivability. Als jij klaagt dat je met fire zo snel dood ben.... dat is heel normaal, wil je dat niet spec forst, iet ies thet siempel. iig fire is gewoon blind nuken voor crits, 0,0 skill imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand een addon zodat ik alles in me scherm kan verplaatsen zoals ik het wil? IK heb het echt nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:07:
[...]

Dunne is nub, maar hij heeft wel gelijk, fire is dmg, frost is cc en survivability. Als jij klaagt dat je met fire zo snel dood ben.... dat is heel normaal, wil je dat niet spec forst, iet ies thet siempel. iig fire is gewoon blind nuken voor crits, 0,0 skill imo.
Ik heb niet geklaagd dat ik met fire snel dood ben.
Tsja, en over het wel of niet skills nodig hebben voor bepaalde specs (of zelf class), is een hele onnodige discussie. Je kan iig alles mét skills spelen, en dan ben je altijd nog beter dan zonder.(uiteraard zijn er altijd wat uitzonderingen..)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 16-12-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:53
[...]
dat is heel normaal, wil je dat niet spec forst, iet ies thet siempel. iig fire is gewoon blind nuken voor crits, 0,0 skill imo.
Grote jongen als jij het voor elkaar krijgt pve wise te nuken met een firebuild: crits, blindelings, ZONDER skill...

Ooit gluth/grobullus/noth (en vele anderen) gedaan met het bovenstaande? Knappe jongen als je dan geen aggro trekt.. Iedere gek weet dat je dat never nooit lukt zonder skill.. Als firemage moet je verdomd goed op je aggro letten, zelfs als je een imbahubermega tank hebt... Je crits zijn veradelijk..

Met een stevige gimp frostbuild(ice barrier/block lameheid, dat soort shit) kan je blindelings elke 2.5 seconden als een halve debiel op een knopje rossen ja, maar dat lukt je met fire never nooit..

Required skill = voor fire zeker groter dan frost...
En frostbuilds in pvp zijn zoiezo lame.. Ik kan ook op 1% hp iceblocken in de hoop dat er in 19 seconden(iceblock -> coldsnap -> iceblock lameheid) een healer langs komt en me een heal geeft...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Voor de hunters hier: (die bm hebben)

Bevalt beastmastery nog steeds?
en wat is jullie hoogste crit?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 16-12-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

M'n hunter, lvl 39, is BM specced. Bevalt me zeer goed.
Wat m'n hoogste crits zijn, geen idee, let ik niet zo op. Wat ik wel zie is dat een BM specced hunter ten opzichte van een MM specced hunter, veel meer damage doet.
Als ik die cijfertjes mag geloven van WSG, outdamage ik iedereen. En soms wel met 10K damage.

Werd van de week nog aangevallen door een 47 pally bubble boy. T'is dat die gasten een bubble op doen als ze er bijna aan zijn en zich kunnen healen, anders had ik hem omgelegd. En dat op lvl 38.

Iemand ook toevallig wat problemen met connecten en disconnects?
Gelukt me op het moment al helemaal niet meer om erop te komen.
Nooit problemen gehad, sinds vandaag pas.
SpeedXS = BBNed
Tracert blijft hangen na: ldn-b1-link.telia.net [213.248.104.37]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Blistimo schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:35:
Woohoo, het is weer Winter Veil! Vanochtend nog ff snel wat small eggs gefarmed (Moonkins in Darkshore ftw) en voor veel te asociaal hoog op het AH gezet. Vorig jaar heeft een aantal guildies van me daar in notime ruim 100g mee verdiend. De mijne waren de enige die erop stonden, dus grote kans dat ik kan profiteren van 's werelds meest kapitalistische feest :P

I scam, therefor I am.
Haha het werkt ook nog...Had nog een stel eggs in de bank. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 17:08
Anoniem: 40554 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 21:00:
Voor de hunters hier: (die bm hebben)

Bevalt beastmastery nog steeds?
en wat is jullie hoogste crit?
Beastmastery bevalt mij nog steeds. (maar dat doet het al een jaar :P)
Mij ligt de speelstijl iig erg goed.
Mijn hoogste crit sinds de patch is 1243 met multishot en hoogste arcane shot crit was 1192.
Dit is met volledige Beastmaster set, en dwarven handcannon.

Maar met beastmaster moet je geen super hoge crits verwachten, je pet doet het merendeel van de dmg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TepelStreeltje schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:27:
[...]

das gewoon een guild die ff zooitje G weg geeft een een key voor TBC??
das wel kicken, zie alleen nergens een sponsor... dus ze betalen het ook alleen.
koel :)
Jeps, is gewoon leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
ik heb me achterstand weer ff in gelopen en wil toch nog op een paar dingen reageren
sommige dingen zijn al gezegd maar ik wil ze er toch ff uitlichten.
allereerst over het feit dat veel pve'ers zijn gaan pvp'en en dat dat slecht zou zijn voor de guilds
ik ben het hier absoluut mee oneens
het is zoveel makkelijker voor guilds om nieuwe mensen mee te nemen en te testen
waar je vroeger toch een beetje rekening moest houden met wat voor gear iemand had kan je nu in veel klasse pvp gear heel goed dragen in dungeons
in onze guild is het zelfs voor een aantal classes verplicht om voor de tbc uitbreiding een full epic pvpset te hebben en 75000 honor points nog over te hebben zodat ze na de release snel de nieuwe items kunnen kopen (ik spreek over mages, hunters, de dps warriors)want zeker voor een mage zoals ik is een combinatie tussen marshall/fieldmarshall en netherwind het beste dat we kunnen krijgen. beter dus dan full netherwind
waar eerst de mages vaak het eerste slachtoffer waren vanwege een lage hoeveelheid health. kunnen ze nu 1 extra klap incasseren. (de meeste mages in onze guild hadden ongeveer 4200 health en nu heb ik 5800 buffed. heb wel wat moeten in boeten op mana. zo'n 6200 nog buffed (ja ik lijkt wel een warlock met die stats) maar als ik 2 keer voor 2500 wordt geraakt ben ik niet meer dood. Ik geef toe dat wij niet echt meer pve’en tot de TBC uitbreiding maar dat is meer gedaan vanwege de verhouding kosten en opbrengsten. Je krijgt gear die na de uitbreiding binnen 1 a 2 weken useless is en aangezien de repair kosten hoger zijn dan wat ze verdienen tijdens een run hebben we een stop ingelast

ook hoor ik veel mensen klagen over de betrouwbaarheid van de servers
nou ik zou zeggen kom naar daggerspine
na ooit de beste allaince guilds gehad te hebben zijn we aardig op de weg terug om weer een aansprekende realm te worden. We hebben nog geen end-game nl guild maar (die moest samengaan omdat we niet genoeg mensen konden krijgen toen der tijd voor ZG)
in middels is het aantal Nederlanders weer toegenomen. De enige instabiliteit die er is, is in AV (en soms AB) voor de rest : top realm die weer aan het groeien is.

En nu we toch weer over pvp hebben bij ons zijn de wachttijden laag alleen er zijn te veel horde nog steeds premade aan het spelen zowel in AB als in WSG (blizzard dacht als we de honor nerfen dan neemt het premade gedrag wel af maar niet dus) en zodra horde niet premade kunnen spelen, in av dus, zijn ze kansloos ik heb sinds de patch nog geen av verloren en heb er toch al meer dan 50 gespeeld inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:58:

Ik heb niet geklaagd dat ik met fire snel dood ben.
Anoniem: 104748 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:24:
Ik heb puur ice al geprobeerd: heerlijk overleven, maar had gewoon eht gevoel dat ik me damage die ik kan maken in me zak liet zitten...
Ik heb nu een arcane/fire 40-11: Hele lkkre damage, en totaal geen mana problemen. Maar...
Ik ga zo vaak dood :( ik mis me ice barrier toch wel,
FROST voor surviven, andere builds meer (burst)dmg maar sneller dood, jij zei het, ik herhaalde het
jarnotjuh schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 19:38:
[...]

Grote jongen als jij het voor elkaar krijgt pve wise te nuken met een firebuild: crits, blindelings, ZONDER skill...

Ooit gluth/grobullus/noth (en vele anderen) gedaan met het bovenstaande? Knappe jongen als je dan geen aggro trekt.. Iedere gek weet dat je dat never nooit lukt zonder skill.. Als firemage moet je verdomd goed op je aggro letten, zelfs als je een imbahubermega tank hebt... Je crits zijn veradelijk..

Met een stevige gimp frostbuild(ice barrier/block lameheid, dat soort shit) kan je blindelings elke 2.5 seconden als een halve debiel op een knopje rossen ja, maar dat lukt je met fire never nooit..

Required skill = voor fire zeker groter dan frost...
En frostbuilds in pvp zijn zoiezo lame.. Ik kan ook op 1% hp iceblocken in de hoop dat er in 19 seconden(iceblock -> coldsnap -> iceblock lameheid) een healer langs komt en me een heal geeft...
lang leuk verhaal dat wel klopt, alleen jammer dat het niet van toepassing is op een discussie over pvpbuilds voor mages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je herhaalde helemaal niets. Ik had het over voornamelijk Arcane, nú heb ik hoofdzakelijk fire. Maar goed, kijk maar hoe je het wil bekijjken. Als je gelijk wil hebben, pak je het maar.
[...]
"Als jij klaagt dat je met fire zo snel dood ben....""
Tsja... lees de feiten...

On topic:
Ik merk sinds de hotfix dat BG gelijk een stukje rustiger is geworden, vraag me af ofdat het is omdat mensen het alweer gezien hebben, of omdat mensen het teveel moeite vinden na de honor nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 104748 schreef op zondag 17 december 2006 @ 02:59:
Je herhaalde helemaal niets. Ik had het over voornamelijk Arcane, nú heb ik hoofdzakelijk fire. Maar goed, kijk maar hoe je het wil bekijjken. Als je gelijk wil hebben, pak je het maar.
[...]

Tsja... lees de feiten...

On topic:
Ik merk sinds de hotfix dat BG gelijk een stukje rustiger is geworden, vraag me af ofdat het is omdat mensen het alweer gezien hebben, of omdat mensen het teveel moeite vinden na de honor nerf.
denk dat 80% niet eens weet dat honor generft is.. denk dat de meeste het wel gezien hebben en door hebben dat je niet binnen 2 dagen een complete pvp epic set heb.. dat je geluk mag hebben als je binnen een week 1 piece kan krijgen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

En dat pvp.. erm... nee, battlegrounds behoorlijk saai zijn als je niet in een goed team zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mili schreef op zondag 17 december 2006 @ 00:31:
In onze guild is het zelfs voor een aantal classes verplicht om voor de tbc uitbreiding een full epic pvpset te hebben en 75000 honor points nog over te hebben zodat ze na de release snel de nieuwe items kunnen kopen (ik spreek over mages, hunters, de dps warriors)want zeker voor een mage zoals ik is een combinatie tussen marshall/fieldmarshall en netherwind het beste dat we kunnen krijgen. beter dus dan full netherwind
Ik dacht dat de Honor in TBC werd gereset juist omdat Blizzard niet wil dan spelers meteen nieuwe PVP gear kunnen kopen.
En nu we toch weer over pvp hebben bij ons zijn de wachttijden laag alleen er zijn te veel horde nog steeds premade aan het spelen zowel in AB als in WSG (blizzard dacht als we de honor nerfen dan neemt het premade gedrag wel af maar niet dus) en zodra horde niet premade kunnen spelen, in av dus, zijn ze kansloos ik heb sinds de patch nog geen av verloren en heb er toch al meer dan 50 gespeeld inmiddels.
Blizzard heeft de Honor generfd omdat mensen veel te snel Honor kregen, lvl60 lui die met epic zwaarden lopen maar groene gear hebben etc. Niet omdat er premades zijn, die zullen er altijd zijn. En dat over AV, ik win (als Horde zijnde) ongeveer 50%.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Hoe krijg ik trouwens zo'n kerstmuts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748 schreef op zondag 17 december 2006 @ 02:59:
ik heb gelijk, dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ad86f6a15f7e3e5d6e8d74f79a009559/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c2d42d9e53822e40c73b3f12401452e5/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c191037c4d661683f31e53360014e07e/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e4b24990e05bb91e2b993892a9ce0226/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1e1823f831f370a2406d7638e861b675/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/704f49e51d7c7664faf5b4c63351f9f3/thumb.jpg

Rendier optocht in Ironforge (Aszune server) :D Ook maar ff meegereden :D

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-07 00:01
@MST_Morpheus: Zoiets dergelijks gebeurde bij ons ook :P

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.tunderman/rendieren1small.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.tunderman/rendieren2small.JPG

Bij ons in Kilrogg was er in IF een soort March of the Imperial guarde vlak voor de bank, waren geneens guild members. Ben er maar naast gaan staan (wel helemaal in kostuum op m'n rendier natuurlijk).
We trokken veel bekijks en sneeuwballen :P

[ Voor 82% gewijzigd door Kazu op 17-12-2006 14:46 ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gggrrrrrrr dit is toch niet leuk meer met die locks... Als ik met me mage op een lock afga en hij heb die nieuwe hond van m bij zich, ben ik zo zwaar de lul, is gewoon niet leuk meer.
Ligt dit aan mijn, of zijn die locks gewoon heel vervelend geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Anoniem: 104748 schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:07:
gggrrrrrrr dit is toch niet leuk meer met die locks... Als ik met me mage op een lock afga en hij heb die nieuwe hond van m bij zich, ben ik zo zwaar de lul, is gewoon niet leuk meer.
je hebt helemaal gelijk. als shadowpriest heb ik het ook, die felguards zijn gewoon superirritant, lastig te CC'en voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Joepie.. stuck op het loadingscreen van AB.. kan niks meer doen. Game proces killen opnieuw opstarten en ik zit terug op dat loadingscreen.

Blizzard is er een serieuze rotzooi van aan't maken met hun patch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Anoniem: 104748 schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:07:
hehe, ik denk dat geen enkele class nog (zonder hulp) een lock kan killen in pvp zonder zelf ook te sterven. (ja een pvp specced rogue die 100% stunlock kan ophouden misschien nog al zal die het ook lastig krijgen als die kutpet op het juiste moment charged.

Ik heb als rogue eens een duel met een lock gedaan.. geen dots of niks, alleen ik vs die pet. Ik ben een rogue in tier1+tier2 met de beste zwaarden die je kan krijgen tot en met BWL. Ik sinnister strikes gebruiken, de pet autoattack. Ik won, maar die pet had ondertussen wel 2/3 van me leven weggemept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNoAD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-12-2023
Kerstmuts krijg je in Stratholm scarlet side bij die gast met kanonnen.

skullcrusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik word er echt ziek van, ik heb geen idee meer hoe ik mijn spells moet zetten met mijn shadowpriest. Kan iemand mij misschien een tip geven? En dan bedoel ik welke spells ik op de makkelijkst berijkbare plaatsen moet zetten, dus 12345 enz.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 17-12-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poohbeer schreef op zondag 17 december 2006 @ 18:37:
[...]

hehe, ik denk dat geen enkele class nog (zonder hulp) een lock kan killen in pvp zonder zelf ook te sterven. (ja een pvp specced rogue die 100% stunlock kan ophouden misschien nog al zal die het ook lastig krijgen als die kutpet op het juiste moment charged.

Ik heb als rogue eens een duel met een lock gedaan.. geen dots of niks, alleen ik vs die pet. Ik ben een rogue in tier1+tier2 met de beste zwaarden die je kan krijgen tot en met BWL. Ik sinnister strikes gebruiken, de pet autoattack. Ik won, maar die pet had ondertussen wel 2/3 van me leven weggemept.
Hoop dat ze hier echt wat aan gaan doen:( Mag niet zo zijn dat er een class bestaat waar nauwelijks een antwoord op is bij 1 tegen 1. Heb haast het idee dat me mage een lock moet worden...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 17-12-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Lol, bij ons zijn alleen snowball fights. Kan zijn dat er in IF meer mensen met mounts iets doen zoals die optocht.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poohbeer schreef op zondag 17 december 2006 @ 18:37:
[...]

Raar das namelijk niet mijn ervaring in pvp. Ik pvp weer sinds 3 dagen, maar ga haast nooit dood, kill wel veel en sta bijna altijd wel bovenin de ranglijst (dus kills en dmg). Locks krijg ik helemaal makkelijk neer. Stealth ->cheapshot, dan mep ik wel rond de 30 a 40% van iemands leven eraf. Me cp's zijn dan vol -> kidneyshot, weer meppen en dan blijf er rond de 20 a 30% van iemands leven over, en dan is het kinderspel. Dit werkt gek genoeg altijd _/-\o_ ,
Mocht het fout gaan, blind => wegrennen en dan vanish >:)

edit:
Ik vergeet mss een toevoegin, ik maak wel veel gebruik van poisons en ben ook lvl 48. Maar ik denk dat rogues er ook veel op vooruit zijn gegaan sinds de patch. Vandaag bijvoorbeeld zat ik in AB. Ik zag een 45 priest die ik doodwilde maken. Dus ik voerde mijn beruchte tactiek uit die hierboven staat. De priest dood, gelijk daarna een 47 hunter ook doodgehakt, gelijk daarna een 49 warrior, 75% van ze leven afgehakt en toen kreeg ik hulp. Dat was maar goed ook want anders had ik het niet gered. Ik kan het echt niet geloven dat mijn rogue zo goed gaat, maar het begint erg op te lijken. Gister ook een lvl 54 mob gedood. Gewoon 6 lvls hoger en ik had nog 60% health _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 17-12-2006 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:25
Anoniem: 158967 schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:29:
Ik word er echt ziek van, ik heb geen idee meer hoe ik mijn spells moet zetten met mijn shadowpriest. Kan iemand mij misschien een tip geven? En dan bedoel ik welke spells ik op de makkelijkst berijkbare plaatsen moet zetten, dus 12345 enz.
Ik heb zelf:

1: Flash Heal
2: Greater Heal
3: Holy Nova (zou Mindflay er van maken als shadow priest ;))
4: Smite
5: Holy Fire

Shift-1: Pain
Shift-2: Inner Focus
Shift-3: Renew
Shift-4: Mind Blast
Shift-5: Fear Ward

Alt-1: Inner Fire
Alt-2: Wand

Shield op ` (naast de 1) en Fear op m'n zijkant muisknop. In principe meer dan genoeg ruimte dus. Ben geen shadow priest / pvp dude, dus mss dat je het anders wilt indelen (heals op wat minder prominente plaats), maar goed, ligt er ook beetje aan wat je gewend bent ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet dat de honor die je ziet van vandaag, nooit nauwkeurig is... maar kan het zo zijn dat het van duizenden opeens naar een paar honderd toegaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Anoniem: 85443 schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:03:
[...]

Raar das namelijk niet mijn ervaring in pvp. Ik pvp weer sinds 3 dagen, maar ga haast nooit dood, kill wel veel en sta bijna altijd wel bovenin de ranglijst (dus kills en dmg). Locks krijg ik helemaal makkelijk neer. Stealth ->cheapshot, dan mep ik wel rond de 30 a 40% van iemands leven eraf. Me cp's zijn dan vol -> kidneyshot, weer meppen en dan blijf er rond de 20 a 30% van iemands leven over, en dan is het kinderspel. Dit werkt gek genoeg altijd _/-\o_ ,
Mocht het fout gaan, blind => wegrennen en dan vanish >:)

edit:
Ik vergeet mss een toevoegin, ik maak wel veel gebruik van poisons en ben ook lvl 48. Maar ik denk dat rogues er ook veel op vooruit zijn gegaan sinds de patch. Vandaag bijvoorbeeld zat ik in AB. Ik zag een 45 priest die ik doodwilde maken. Dus ik voerde mijn beruchte tactiek uit die hierboven staat. De priest dood, gelijk daarna een 47 hunter ook doodgehakt, gelijk daarna een 49 warrior, 75% van ze leven afgehakt en toen kreeg ik hulp. Dat was maar goed ook want anders had ik het niet gered. Ik kan het echt niet geloven dat mijn rogue zo goed gaat, maar het begint erg op te lijken. Gister ook een lvl 54 mob gedood. Gewoon 6 lvls hoger en ik had nog 60% health _/-\o_
lol, jij houdt een lock dus niet 100% in stunlock en die kerel feared jou niet om snel effe 2 dots op je te leggen en dan gewoon buiten jouw bereik te blijven?
Dots = geen stealth meer dus geen vanish of cheapshot, mits wat geluk heeft je slowing poison hem al wel getagged maar dan ben je nog steeds dood aangezien 2 dots van een lock meer dmg doen dan een average rogue healthpoints heeft. En al kom je weer bij hem in de buurt dan doet ie wel even een deathcoil, kan vanaf 30m en die 3secs geven hem meer dan genoeg tijd om weg te geraken.

En dan vergeet ik nu makkelijkheidshalve al maar die lock die en succubus heeft uitstaan, want die stunt jou vanaf de eerste mep VEEL beter dan dat jij het ooit zal kunnen.
Nee, als jij als rogue zonder 100% stunlock van een lock wint dan is de lock waardeloos in elk opzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poohbeer schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:18:
[...]

lol, jij houdt een lock dus niet 100% in stunlock en die kerel feared jou niet om snel effe 2 dots op je te leggen en dan gewoon buiten jouw bereik te blijven?
Dots = geen stealth meer dus geen vanish of cheapshot, mits wat geluk heeft je slowing poison hem al wel getagged maar dan ben je nog steeds dood aangezien 2 dots van een lock meer dmg doen dan een average rogue healthpoints heeft. En al kom je weer bij hem in de buurt dan doet ie wel even een deathcoil, kan vanaf 30m en die 3secs geven hem meer dan genoeg tijd om weg te geraken.

En dan vergeet ik nu makkelijkheidshalve al maar die lock die en succubus heeft uitstaan, want die stunt jou vanaf de eerste mep VEEL beter dan dat jij het ooit zal kunnen.
Nee, als jij als rogue zonder 100% stunlock van een lock wint dan is de lock waardeloos in elk opzicht.
hij zegt ook, hij is lvl 48, dan zijn locks en vele andere classes de bitches van roogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Gaan de rendier mounts automatish weer weg na de kerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 40554 schreef op zondag 17 december 2006 @ 23:40:
Gaan de rendier mounts automatish weer weg na de kerst?
nope, je kunt die dingen (die van je mount een rendier maken) gewoon bewaren... heb ze nog van vorig jaar :P
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!

Let op! Er is een keylogger in omloop op populaire addon sites.