*knip offtopic*
[ Voor 93% gewijzigd door Rukapul op 25-10-2007 08:43 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 93% gewijzigd door Rukapul op 25-10-2007 08:43 ]
Verwijderd
Ik weet niet wie jij account manager is, maar lijkt me niet 'your way to the top'.Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:56:
even een vraag over iets heel anders.
Ik heb een Aygo van Peak en daar heeft iemand bij het wegrijden van zijn parkeerplek mij van achter geraakt(ergens in de n8). En gister opeens schade aan de voorkant.
Het betreft in beide gevallen alleen lakschade van ongeveer 10 cm.
Mijn account manager stelde voor om niets te zeggen tot ik de auto ga inleveren.
betaal ik aan het eind mijn cotract 1 keer mijn eigen risico of per schade?
of hoef ik helemaal niet te betalen omdat het niet mijn schuld is?
[ Voor 100% gewijzigd door Rukapul op 25-10-2007 08:44 ]
"Find what you love and let it kill you"
Zelfs al was je begonnen: proefperiode is van beide kanten...M-Opensource schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:11:
Omdat ik nog niet begonnen was bij hun kon ik er zo onderuit, maar het liet me wel even realiseren dat Champion/Peak IT niet echt de meest verstandige keuze kan zijn...
No production networks were harmed during this posting
[ Voor 6% gewijzigd door Hoicks op 29-10-2007 13:15 ]
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Verwijderd
Nee is het niet waard. Ik heb een voorstel gekregen van 1600 euro (inclusief auto waar je dan wel nog 100 euro netto voor moet betalen). Met mijn 23 jaar en iets langer dan een jaar werkervaring.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:06:
Ik heb eendezer dagen een 'intake' gesprek bij Peak-IT. deze week heb ik echter ook al een gesprek gehad met 2 andere (kleinere) detacheerders die ook geintresseerd in mij zijn. Die twee bedrijven bieden mij (uiteraard) de kans om certificaten te halen, en één bedrijf heeft mij zelfs al (onder voorbehoud) een salaris voorstel gedaan van 1700,-. bruto p/maand. Bij bijde bedrijven heb ik een goed gevoel, hoewel de één beter aanvoelt dan de ander.
Voor de record, ik heb mijn MBO3 en slechts één jaar relevante werk ervaring. Is het uberhaupt nog waard om naar Peak-IT te gaan?
[ Voor 7% gewijzigd door Ricie op 31-10-2007 18:35 ]
Verwijderd
No production networks were harmed during this posting
Verwijderd
Tegenwoordig zit ik dan weer in zo'n financiële situatie (werk fullt-time) dat ik dat niet meer zou vragen. Moet dan ook zeggen dat ik nooit het lef heb gehad om zoiets te vragen omdat ze zelfs als je werkeloos bent, nog verwachten dat je dit uit eigen zak kan betalen.paella schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:19:
Als zij jou bellen, zou ik bijvoorbeeld reiskostenvergoeding vragen.Zo merk je ook hoe flexibel ze zijn.
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door SmartDoDo op 02-11-2007 22:41 ]
Verwijderd
Dit heb ik ook gedaan idd...ben een beetje rond gaan kijken (in eerste instantie was ik ook aangenomen op projectcontract) Heb toen een Gigantisch aanbod gekregen bij een bedrijf in Amsterdam (2500 netto per maand, 13e maand, bonussen etc.) Ben toen teruggegaan naar Peak en heb ze dit voorgelegd...binnen een half uur werd ik gebeld dat ze me niet kwijt wilden, zit nu dus op vast contract, dik salaris, plus erg relaxed project!Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:29:
En wat vele niet durven, over salaris kan volgens mij wel een beetje onderhandeld worden
[ Voor 5% gewijzigd door SmartDoDo op 06-11-2007 19:19 ]
Verwijderd
Sowieso denk ik dat je iets te hoog van de toren blaast met je salaris. Je komt ui 1984 dus bent 23 jaar en hebt een MBO 4 ICT opleiding. En dan 2500 NETTO verdienen?Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:04:
Te snel en te hoog van de toren geblazen!
Had eff de huisregels door moeten nemen...
Mijn excuses daarvoor!
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik denk inderdaad ook dat dit iets overdreven is... Ik werk bij Getronics Pinkroccade en ben MCSE gecertificeerd (incl ITIL, ASL en dat soort onzin). En ik zit met dezelfde leeftijd bruto LAGER dan jij...Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:04:
Te snel en te hoog van de toren geblazen!
Had eff de huisregels door moeten nemen...
Mijn excuses daarvoor!
Verwijderd
Tja en als er dan geen project is .. of het slechter gaat in de markt .. project betekend geen projectVerwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:40:
[...]
Iedereen heeft zijn eigen belevenissen bij een werkgever. Soms positief, soms negatief...Dit pakt voor een ieder anders uit!
Wil je er echt voor jezelf achterkomen?
Kom solliciteren, geef op dat je onder project contract wil komen werken bij peak (zo omzeil je je studieschuld die je opbouwt en kun je ten aller tijden je contract opzeggen en ergens anders beginnen)
Easy deal toch?!
[mbr]werving/spam is niet de bedoeling, oproepen je naam te noemen bij een sollicitatie dus ook niet ;)[/mbr]
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 14:42 ]
Je hebt een projectmatig contract en heen half/jaar/vast contract. Bij dat laatste wil zeggen dat je zonder project doorbetaald wordt en op kantoor zit.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:30:
[...]
Tja en als er dan geen project is .. of het slechter gaat in de markt .. project betekend geen project geen salaris! daarnaast ziet een hypotheekverstrekker je ook al aankomen met je contract zonder rechten!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
en dus ook weer een studieschuld hebt ... ik snap hoe contracten in elkaar steken, dat is dus niet relevant in het relaas van onze studieschuldontduiker met 2500 nettoOuterspace schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:40:
[...]
Je hebt een projectmatig contract en heen half/jaar/vast contract. Bij dat laatste wil zeggen dat je zonder project doorbetaald wordt en op kantoor zit.
Ben ik met je eens maar jouw voorbeeld klopt ook niet met de feitenVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:45:
[...]
en dus ook weer een studieschuld hebt ... ik snap hoe contracten in elkaar steken, dat is dus niet relevant in het relaas van onze studieschuldontduiker met 2500 netto
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Verwijderd
Komt dit door het bedrijf waarbij je gedetacheerd bent (ivm reclame) of heb je 'hem' zo gekregen zonder bestickering?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
Geen van beide.Outerspace schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:29:
[...]
Komt dit door het bedrijf waarbij je gedetacheerd bent (ivm reclame) of heb je 'hem' zo gekregen zonder bestickering?
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Rukapul op 22-11-2007 18:20 ]
Verwijderd
En je hebt je helemaal geregistreerd om dit te vertellen. Dit riekt naar spam!
[ Voor 59% gewijzigd door Rukapul op 22-11-2007 18:24 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Rukapul op 22-11-2007 18:24 ]
Dan lees je best selectief, namelijk gericht op negatieve klanken.Obiwan Kanobi schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:40:
Ik hoor hier alleen maar slechte berichten over Peak-It. Dat zo'n bedrijf toch nog kan bestaan is een wonder. Lage lonen, hoge studiekosten en je bent een reserve speler op de bank in plaats van speler in het veld.
Nee dan ga ik toch echt bij een andere detacheerder kijken zijn er genoeg die wel persoonlijk over komen als: HappyCustomers, TTP, Inworks. Ik ga denk op gesprek bij Happy! Dat klink tenminste al meteen goed en kwamen persoonlijk over.
Dat ben ik totaal niet met je eens, het is een mooie plek om te beginnen na je mbo opleiding, je kan er wat werkervaring opdoen, wat certificaten halen, en dan kun je later weer makkelijker ergens anders binnen komen. Een hoop werkgevers zitten niet zo te wachten op mbo'ers zonder werkervaring / certificaten. Peak-it geeft je een prima opstap. Ik zie idd dat sommige mensen hier wel een heel laag aanbod qua loon hebben gekregen, maar met wat onderhandelen kun je dat waarschijnlijk zo wat omhoog krijgen, en heb je best een redelijk starters loon. En als je een beetje hard studeert voor je certificaten ga je zo nog een paar honderd euro omhoog.Obiwan Kanobi schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:40:
Ik hoor hier alleen maar slechte berichten over Peak-It. Dat zo'n bedrijf toch nog kan bestaan is een wonder. Lage lonen, hoge studiekosten en je bent een reserve speler op de bank in plaats van speler in het veld.
Nee dan ga ik toch echt bij een andere detacheerder kijken zijn er genoeg die wel persoonlijk over komen als: HappyCustomers, TTP, Inworks. Ik ga denk op gesprek bij Happy! Dat klink tenminste al meteen goed en kwamen persoonlijk over.
Hoezo? Onderbouw dat eens.je bent een reserve speler op de bank in plaats van speler in het veld
[ Voor 44% gewijzigd door hypz op 29-11-2007 11:09 ]
Ik ben blij dat jij tevreden bent!!! Laat ik dat voorop stellen. Ik heb gewoon net even ietswat teveel negatieve ervaringen van vrienden over Peak gehoord. Deze kwamen ook net van de MBO werden met mooie verhalen binnen gehaald en verlieten Peak met een leuke studieschuld waar ze vooraf even...tussen de regels door...over waren ingelicht.hypz schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:06:
[...]
Dat ben ik totaal niet met je eens, het is een mooie plek om te beginnen na je mbo opleiding, je kan er wat werkervaring opdoen, wat certificaten halen, en dan kun je later weer makkelijker ergens anders binnen komen. Een hoop werkgevers zitten niet zo te wachten op mbo'ers zonder werkervaring / certificaten. Peak-it geeft je een prima opstap. Ik zie idd dat sommige mensen hier wel een heel laag aanbod qua loon hebben gekregen, maar met wat onderhandelen kun je dat waarschijnlijk zo wat omhoog krijgen, en heb je best een redelijk starters loon. En als je een beetje hard studeert voor je certificaten ga je zo nog een paar honderd euro omhoog.
[...]
Hoezo? Onderbouw dat eens.
Peak-it richt zich naar mijn mening ook vooral op mbo'ers, en wat ze bieden is helemaal zo verkeerd nog niet als het lijkt.
Sorrie hoor...is er iemand een keer positief, wordt je meteen weer afgebrand. Ben inmiddels vandaag op gesprek geweest. I rest my caseJazzy schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:01:
Waarom blijf je die naam steeds herhalen? Je bent er nog niet eens op gesprek geweest, laat staan dat je er werkt.
En jij post enkel in dit topic. Vast een medewerker van PeakVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:29:
Hoor hele goede verhalen over Peak IT! je hoort mij niks negatiefs zeggen over hun!
Nee hoor, zie hier: http://gathering.tweakers...nd/poster/241146/messagesTrebbors schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:14:
[...]
En jij post enkel in dit topic. Vast een medewerker van Peak
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Nope dat niet, maar denk dat dit wel een mooi opstapje is aangezien je snel verschillende certificaten kan behalen. En dat je dan na een jaar of 1, 2 weggaat met een mooi C.V.Jazzy schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:02:
Wat ik zo lees dit dit voor Peak-IT wel een beetje het maximaal haalbare. Heb je al bij andere bedrijven om tafel gezeten?
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 16:36 ]
[ Voor 134% gewijzigd door Rukapul op 08-12-2007 18:32 ]
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
MBO3 ICT BeheerVerwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:26:
Wat is je opleiding NLUni ?
Vanaf MBO is 1250 echt waardeloos en kan het bij andere bedrijven beter.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Helemaal gelijk ja..M-Opensource schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:17:
Je moet sowieso altijd rond gaan kijken, ik had praktisch niets (1 jaar hbo informatica, 1 jaar hbo communications & multimedia design) en ben gewoon rond gaan kijken... Als je leergierig bent en laat zien dat je er veel voor wilt doen hebben bedrijven snel interesse... Schroom bijvoorbeeld ook niet om prive-projectjes/ervaring op je cv te zetten...
Stel bijvoorbeeld ook voor om een assesment-test (zo heet het toch?) af te laten nemen, dat is een capaciteitentest die een goed beeld over een sollicitant geeft (mits die eerlijk is natuurlijk). Ik heb dat bij Getronics gedaan en op basis daarvan kreeg ik een kans... Die ik nu aan het waarmaken ben
Het kost idd wat om een auto van de zaak te rijden, bij Getronics PinkRoccade krijgen we naast ons salaris een bedrag per maand om aan een lease-auto te besteden. Als je een normale leuke auto wilt rijden is dit meer dan genoeg. Wil je wat groter rijden dan kan je over dat budget komen, en dan betaal je iets bij. Ik zit in categorie 2, das ongeveer 760 euro per maand voor leasen. Dit is voor de auto én brandstof (maar allemaal vooraf ingecalculeerd dus dat merk je niet).NLuna schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:58:
[...]
Helemaal gelijk ja..
Nog een ander vraagje.. Hoorde het een en ander dat je je helemaal scheel betaald aan die auto eind van het jaar? ( Belastingtechnisch )
Tegenwoordig (vanaf 2006) zit de bijtelling voor je leaseauto in de loonbelasting. Dat betekent dat de belasting die je moet betalen over de bijtelling (zeg maar 42% van 22% van de cataloguswaarde per jaar) wordt ingehoudn op je loon door je werkgever.NLuna schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:58:
[...]
Helemaal gelijk ja..
Nog een ander vraagje.. Hoorde het een en ander dat je je helemaal scheel betaald aan die auto eind van het jaar? ( Belastingtechnisch )
Caterogie 2 is 719 brutto. En volgend jaar wordt de bijtelling 25%.M-Opensource schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:04:
[...]
Het kost idd wat om een auto van de zaak te rijden, bij Getronics PinkRoccade krijgen we naast ons salaris een bedrag per maand om aan een lease-auto te besteden. Als je een normale leuke auto wilt rijden is dit meer dan genoeg. Wil je wat groter rijden dan kan je over dat budget komen, en dan betaal je iets bij. Ik zit in categorie 2, das ongeveer 760 euro per maand voor leasen. Dit is voor de auto én brandstof (maar allemaal vooraf ingecalculeerd dus dat merk je niet).
Wat belasting betreft, je betaald gewoon de 22% procent van de fiscale waarde van je auto die gewoon wettelijk verplicht is. Je kan kiezen dat 1x per jaar te betalen, of maandelijks een kleiner bedrag van je salaris in te houden... Het is uiteindelijke veel geld, maar vergeet niet... Je rijdt wel een lease-auto... dus aan onderhoud en dergelijke heb je geen omkijken naar... en qua brandstof ook niet....
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Klopt idd, 719 euro... het was iets met een 7....FrankGuthrie schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:35:
[...]
Caterogie 2 is 719 brutto. En volgend jaar wordt de bijtelling 25%.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 12:14 ]
Verwijderd
Die foto staat op de website (voor sollicitaties e.d.) en waarschijnlijk op hun smoelenboek. Als je het 100% zeker wel weten, ga dan naar je accountmanagerVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:26:
Weet iemand hoe het zit met de pasfoto die ze van je maken tijdens een gesprek? Ik zou graag willen weten waar mijn foto staat.
Hoe ik die foto kan verwijderen is simpel; gewoon een email sturen naar Peak met de vraag of ze mij uit hun bestand willen halen. Maar dat is niet de vraag
Verwijderd
Kijk maar op de website bij "Diensten"en dan bij "nu beschikbaar"Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:51:
Waar precies staat die foto dan? Ik heb toegang tot hun intranet, maar daar vind ik ook al niks.
[ Voor 7% gewijzigd door D3NN1S op 30-01-2008 15:11 ]
Verwijderd
Je komt er ook alleen bij te staan als je werknemer bentVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:48:
Mijn dank is groot
Godzijdank sta ik daar niet bij \o/ . Misschien komt het ook doordat ik 2x heb laten vallen dat ik Peak-It niet het juiste bedrijf vind om naar toe te gaan na mijn studie.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Verwijderd
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Test stelt niet zo veel voor, is iets van microsoft, dat onderbetalen wat door velen gezegt word valt wel mee moet ik zeggen, bedenk wel dat de meeste mensen die bij peak-it beginnen dit als eerste baan hebben en geen werkervaring etc. hebben, dan is zo'n 1500 p/m niet zo gek imo.Dannydeman schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:37:
Ik heb volgende week ook een test/gesprek bij Peak-it. Ik wil namelijk werk voor 6 maanden omdat ik moet wachten tot ik naar het HBO kan. Ik ben alleen benieuwd wat voor test ik krijg? Ik weet vrij veel van alle client/server versies van Windows (en Linux ook wel)...
Weet iemand misschien wat voor vragen je krijgt? Dan weet ik of ik me moet voorbereiden of niet...
Overigens lees ik hier dat ze flink onder betalen, maar voor 6 maanden gaat het mij er vooral om dat ik een beetje redelijk kan rondkomenGrote vaste lasten heb ik in principe niet dus dat komt wel goed.
Het werk wat je krijgt is zeker op projectbasis? Ik heb namelijk geen rijbewijs, maar het openbaarvervoer vind ik geen probleem...
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Ik zie ook bedragen van 1100 euro voorbij komen. Maar goed, als iets duidelijk is geworden dan is het wel dat ze niet veel betalen en dat je er als ervaren IT-er niet veel te zoeken hebt. Ik vraag me ook af hoe ze die consultants tak op willen gaan zetten. Ik vraag me af welke ervaren consultant zich thuis voelt bij zo'n bedrijf.hypz schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 08:17:
[...]
Test stelt niet zo veel voor, is iets van microsoft, dat onderbetalen wat door velen gezegt word valt wel mee moet ik zeggen, bedenk wel dat de meeste mensen die bij peak-it beginnen dit als eerste baan hebben en geen werkervaring etc. hebben, dan is zo'n 1500 p/m niet zo gek imo.
Ik heb het al een keer eerder gepost hier. Voor de gein heb ik een keer gesolliciteerd bij hun. Maar ze gaven me maar max 2400. Nou was dit meteen al tijdens het eerste gesprek dat ze dit zei. Uiteraard ben ik niet een tweede gesprek in gegaan omdat ik het als test deed voor iemand anders.Jazzy schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 08:38:
[...]
Ik zie ook bedragen van 1100 euro voorbij komen. Maar goed, als iets duidelijk is geworden dan is het wel dat ze niet veel betalen en dat je er als ervaren IT-er niet veel te zoeken hebt. Ik vraag me ook af hoe ze die consultants tak op willen gaan zetten. Ik vraag me af welke ervaren consultant zich thuis voelt bij zo'n bedrijf.
/me 8 jaar ervaring en verdien ruim 3 keer zo veel, betwijfel of dat bij Peak-IT ook gaat lukken.
Verwijderd
M.a.w: je wilt eigenlijk dat ik stukken uit het contract hier neerzet, zodat ik anderen kan overtuigen dat mijn mening gegrond is?Rukapul schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 23:51:
Het wel zo informatief om dan enige voorbeelden aan te halen om je punt te onderbouwen
Het is, voor mij als lezer, niet echt informatief als je vertelt dat mensen die jij kent moeten lachen om het contract van Peak-IT. Het is wel informatief als je zegt dat er een passage zit over onderwerp X die niet strookt met de wetgeving, dat passage Y niet overeenkomt met passage Z, dat soort dingen.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:04:
[...]
M.a.w: je wilt eigenlijk dat ik stukken uit het contract hier neerzet, zodat ik anderen kan overtuigen dat mijn mening gegrond is?![]()
Is niet tegen de wetgeving in?
Het citaatrecht geeft je de mogelijkheid om een tekst te becommentarieren. Uitzondering kan zijn als jij bent overeengekomen dat het contract tussen jullie blijft, maar dat is niet gebruikelijk voor een arbeidscontract.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:04:
[...]
M.a.w: je wilt eigenlijk dat ik stukken uit het contract hier neerzet, zodat ik anderen kan overtuigen dat mijn mening gegrond is?![]()
Is niet tegen de wetgeving in?
Verwijderd
Verwijderd
Je kunt tekst selecteren in een pdf en tussen quote-tags kiepen.....Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:35:
Zal eens kijken hoe ik 1-2-3 een PDF kan omzetten in een Word-formaat. En dat allemaal zonder meer dan 10 characters over te typen
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
[ Voor 94% gewijzigd door Rukapul op 06-02-2008 14:25 ]
Met alle respect, maar een consultant is meer dan een systeembeheerder met ervaring. Ruime en brede ervaring is essentieel, begrijp me niet verkeerd, maar het gaat ook om communicatieve skills, schriftelijke vaardigheden, de taal spreken van degene die tegenover je zit, analitsch denken, pragmatisch kunnen denken en handelen, etc.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:37:
Het gaat er overigens niet om dat je er als ervaren IT'er in de consulten tak gaat stromen.
Maar dat je meer doorgroei mogelijkheden krijgt van je werkgever.
Ik zat er aan te denken om na mijn MSCE te stoppen maar nu de consultentak er is gekomen peaker ik er toch over om te blijven
Verwijderd
De gehele pdf is 1 grote plaatje :xHillie schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:15:
[...]
Je kunt tekst selecteren in een pdf en tussen quote-tags kiepen.....
Nou ja, je kunt ook gewoon de strekking van de kritiek hier zetten toch? Dat er spelfouten in staan geloof ik zo ook wel.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:38:
[...]
De gehele pdf is 1 grote plaatje :x
Dat word dus dingen uitgummen (NAW, etc) en ergens online gooien :-/
Verwijderd
dus zodra je de 70-270 haalt, krijg ze je 100 euro extra.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:38:
Mjah, ik zal maar het belangrijkste gedeelte plaatsen hier. Het gedeelte over de eisen van een leaseauto is niet intressant meen ik.
Let vooral op het punt dat benadrukt dat voorgaande punt niet klopt. Waarom zet je het dan ook erin
http://aycu27.webshots.co...003148461898224961_rs.jpg
Memories of yesterday, will grow, but never die
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Het staat in iedergeval op de microsoft site, het is een voorbereiding op het eerste MS certificaat. Basis kennis van XP/outlook etc..ralpje schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:41:
Ik vraag me toch af of er ergens een online voorbeeld van zo'n test te vinden is. Ik kan me er namelijk helemaal niets bij voorstellen.
En om nou te gaan solliciteren zodat ik die test eens kan zien, is ook weer zo wat...
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Dannydekr op 07-02-2008 18:40 ]
Verwijderd
Niet lullig opvatten, maar volgens mij pas jij precies in het straatje waar Peak-IT opereert. Het straatje van "Ik vind het allemaal wel best" en "Veel geld, daar doen wij niet aan".Dannydeman schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:39:
Omdat het makkelijk aan werk komen is.. ik heb in totaal 1 dag gezocht na het behalen van mijn diploma en ik ben nu dus al meteen aangenomen...Het is voor mij sowieso een tijdelijke baan van 6 maanden en het lijkt mij best wel leuk om daar te werken...
1250bruto (met het belastingsformulier is dit zowat netto) + volledige reisvergoeding en dan nog de wel bekende trainingen/certificaten. De eerste 2 weken ga je gewoon in het bedrijf flink leren, en dan wat certificaten halen. Daarna krijg je een project toegewezen en kan je aan de slag...
Het is een half jaar contract wat ik heb, dus ik vind het allang best...
Je kan er wel lacherig over doen maar vind maar eens een ander bedrijf welke dit over heeft terwijl iemand maar 6 maanden komt werken!Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:01:
[...]
Niet lullig opvatten, maar volgens mij pas jij precies in het straatje waar Peak-IT opereert. Het straatje van "Ik vind het allemaal wel best" en "Veel geld, daar doen wij niet aan".
Zeer kenmerkend voor Peak-IT dat ze je na 1 dag al een contract willen aanbieden (hoogstwaarschijnlijk hetzelfde flutcontract als wat ik heb gehad) en dat lage salaris. Mjah, ik ben lachend weggelopen uit de toren in Amsterdam.
Ik word echt zo moe van die houding tegenover Peak-IT. Elke detacheerder en mogelijk ook elke grotere organisatie die meerdere IT mensen nodig heeft neemt mensen binnen een dag aan (mits passend profiel enz).Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:01:
[...]Zeer kenmerkend voor Peak-IT dat ze je na 1 dag al een contract willen aanbieden (hoogstwaarschijnlijk hetzelfde flutcontract als wat ik heb gehad) en dat lage salaris. Mjah, ik ben lachend weggelopen uit de toren in Amsterdam.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq