ook dat stond in mijn email die ik van hun kreeg, met uitzondering dat ik dan op 1400 euro zou zittenAnoniem: 76749 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:01:
Wat ze standaard zouden aanbieden was het volgende: Na het behalen van MCDST & ITIL wordt mijn salaris met 100 verhoogd, en zal ik uitkomen op 1200. ( Met andere woorden ik stap zelfs in op 1100! ). Maar voor mij wouden ze graag een uitzondering maken:
"In tegenstelling tot bovenstaand, willen we bij jou graag een uitzondering maken en zullen we het salaris inclusief het behalen van MCDST en ITIL aanbieden, waarmee je salaris neerkomt op € 1200,- bruto per maand. Dit betekent dat je salaris niet meeer wordt aangepast bij het behalen van je MCDST en ITIL omdat je de 100 euro er al bij hebt gekregen. Uiteraard kun je na het behalen van MCDST en ITIL nog steeds groeien in salaris!"
zelf ben ik 21 en heb ook NIV 4 MBO Netwerkbeheer
Ook ik ben in Utrecht op Gesprek geweest,
Van de 40 vragen had ik er 13 goed
gaf nix zeiden ze want het gemiddelde lag toch lager
dat had dus ook voor die tijd hier gelezen
Ik heb dus meteen aangegeven dat ik niet op de helpdesk wil beginnen.
Vooral omdat ik daar niet de persoon voor ben om van 8.30 tot 17.30 op m'n stoel te zitten.
daar waren ze het niet mee eens. mooi niet mee eens laten zijn, ik lig er niet wakker van.
dat verhuis lijkt me persoonlijk ook niet wat, want ben je 1,5 uit huis en je zegt eht daar op en je moet weer terug naar je "huis" dan is dat mischien voor die personen ook niet echt makkelijk om weer aan die situatie te wennen.
ben nu ergens anders werkzaam en het bevalt goed, het is voor mij dichterbij huis en verdient een 100tal euro's meer,